Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-09 14:21
This is a reply from HTC support:
"Thanks for contacting HTC. With regards of your query, we are quite sorry for the inconvenience. We regret to inform you that currently we are having little problems with the new upgrade for your Touch Pro2, there is a feedback regarding the slowness and other problems. It is recommened that you downgrade the phone back to the original Rom at our service center, we are fixing the problem ASAP, and we will do contact you if we have a fix for it. We are very sorry for the inconvenience. Thanks HTC Hotline: 1800 238 7788 Service Hours : 8 am - 8 pm, Monday - Saturday (except Public Holidays)"

stond op htc in mijn wm 6.5 sense 2.5 topic..

blijkbaar is HTC er toch achtergekomen dat de rom niet echt deugt.. en waarschijnlijk hebben ze daarom de rom nog niet op de website gezet. ik hoop echt dat ze iets aan deze problemen doen en er een fatsoenlijke rom van maken, net als de 1e wm 6.5.. die is gewoon lkkr snel :)

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Heb net voor het eerst een mobilespeedtest uitgevoerd sinds ik mijn Rhodium in bezit heb en ik snap iets niet en hoop dat iemand iets zinnigs erover te zeggen heeft:

Abbo: T-Mob / Relax 45 / W'n'W Plus -> 1Mbps / 384Kbps volgens hun site.
Testresultaat www.mobilespeedtest.com 3019Kbps oftewel 3Mbps (op een 1MB transfer).

Heeft T-Mob een tikfout op hun site en moet het 1MBps zijn of is er iets anders aan de hand?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
heb eindelijk een oplossing gevonden voor het vervangen van de sms applicatie met de originele :D

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=556614

werkt perfect voor sense 2.5!! :D

hij zet de windows mobile app weer terug, zodat hij dus bij de emailaccounts komt te staan. en hij vervangt de sms app van 2.5 door die van 2.1 :D die is een stuk sneller ;)

iemand een goeie cab voor de GPS??

mijn tomtom flipte hem net dacht dat ik 20 meter langs de weg reed |:(

[ Voor 13% gewijzigd door Rohit op 10-03-2010 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vuhuy schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 19:24:
[...]APN's toevoegen doe je door op de home knop te drukken in het juiste menu. Dan kun je een nieuwe APN toevoegen. Ik heb telfort, dus ik hoef slechts:
Gelukt en het werkt. Miste de optie om toe te voegen maar die kwam inderdaad tevoorschijn via de home knop 8)7
Werkt overigens prima met KPN/Hi. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Triple boot TP2 met Ubuntu en Android :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Ubuntu? :o Kijk nu wordt het interessant. Ik zocht daar laatst nog naar op xda maar niets gevonden.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=640785 blijkbaar. :)

[ Voor 35% gewijzigd door Saturnus op 10-03-2010 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
even een paar vraagjes voor de android deskundige hier :P

1. mijn beltoon doet het niet? kan ik niks aan doen he?
2. batterij indicator werkt niet? blijft bij mij hele tijd op 100%
3. hoe krijg je bij sms een vraagteken op je toetsenbord? krijg hem wel op het touchscreen keyboard..
4. ik heb de cab geinstalleerd android, heb daarna de dualboot cab van GenY ofz geinstalleerd maar die zegt dat android mist..

voor de rest iemand nog tips voor mij om dit een beetje werkend te krijgen voor dagelijks gebruik??

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rohit schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 21:58:
even een paar vraagjes voor de android deskundige hier :P

1. mijn beltoon doet het niet? kan ik niks aan doen he?
2. batterij indicator werkt niet? blijft bij mij hele tijd op 100%
3. hoe krijg je bij sms een vraagteken op je toetsenbord? krijg hem wel op het touchscreen keyboard..
4. ik heb de cab geinstalleerd android, heb daarna de dualboot cab van GenY ofz geinstalleerd maar die zegt dat android mist..
1. Klopt, geluid werkt niet in xdandroid.
2. Klopt, power management werkt niet in xdandroid.
3. Toetsenbordindeling klopt nog niet in xdandroid wat betreft fn combinaties. Zit nu even niet in Android maar wellicht werkt shift+m?
4. Geen ervaring met dualboot.

Wat betreft de bovenste puntjes: lees het topic op XDA door, daar staat dat allemaal in. Uit m'n hoofd zelfs in de eerst post.
rohit schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 21:58:
voor de rest iemand nog tips voor mij om dit een beetje werkend te krijgen voor dagelijks gebruik??
Behalve de puntjes die je hierboven al noemt werkt het toch al vrij aardig?

[ Voor 21% gewijzigd door JBS op 10-03-2010 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Ja opzich werkt het wel.. weet alleen niet hoe het met de batterijduur zit.
Owja bij een sms laat hij niks zien.. geen notificatie ofzo.. en toetsenbordlicht werkt ook niet

Enne hoe boot je terug in windows gewoon reset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-09 16:25

DUX

blijft ook nu voor Oranje

rohit schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 00:29:
Enne hoe boot je terug in windows gewoon reset?
Dat is natuurlijk heeeeeeeeeeel makkelijk even zelf te proberen, lijkt me.

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
DUX schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 07:38:
[...]

Dat is natuurlijk heeeeeeeeeeel makkelijk even zelf te proberen, lijkt me.
is dat zo?

enigste optie die ik zie is gewoon uitschakelen.. maar dan reset hij em gewoon..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Hebben meer mensen last van het terug springen van de device name na booten? Hier heet hij elke keer "HTC86."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-09 20:24

SkyStreaker

Move on up!

Ik kan mijn KPN verlengen en ben van plan deze te halen, al was het alleen vanwege de ruime QWERTY die d'r bij zit (helemaal aan verknocht dankzij mijn snap - die ik overigens verkoop).

Evenzogoed, nu ik dit ding ga aanschaffen - waar moet ik op gaan letten?

Cooked roms laat ik nog even wachten tot ik goed vertrouwd ben met het wel en wee van dit ding.

Wat ik begrepen heb: HD Schermpje, capacitief, tv-out (!), etc etc. Klopt dat? Omdat ik de snap heb, heb ik mij niet zoveel bezig gehouden met software voor WM6.5 - zijn hier ook leuke, gratis apps voor die goed werken met het HD-scherm? Ik heb bijv. een spelletje gekocht van PDAMILL (Asia box), wil dat een beetje leuk gaan werken? Op de iphone van mijn din vindt ik het namelijk een beetje... lastig.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX

DUX

rohit schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 09:33:
enigste optie die ik zie is gewoon uitschakelen.. maar dan reset hij em gewoon..
Dat vraag je toch ook?
SkyStreaker schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:15:
Ik kan mijn KPN verlengen en ben van plan deze te halen, al was het alleen vanwege de ruime QWERTY die d'r bij zit (helemaal aan verknocht dankzij mijn snap - die ik overigens verkoop).

Evenzogoed, nu ik dit ding ga aanschaffen - waar moet ik op gaan letten?

Cooked roms laat ik nog even wachten tot ik goed vertrouwd ben met het wel en wee van dit ding.
Wat valt er te vertellen waar je op zou moeten letten als je toch niet gaat customizen? :?
Wat ik begrepen heb: HD Schermpje, capacitief, tv-out (!), etc etc. Klopt dat?
Waarom zoek je dit niet gewoon even op, staat overal op het net? Antwoorden in volgorde: Nee (800x480 is natuurlijk geen HD), nee, ja maar geen meegeleverde adapter, nee, nee, nee.
Omdat ik de snap heb, heb ik mij niet zoveel bezig gehouden met software voor WM6.5 - zijn hier ook leuke, gratis apps voor die goed werken met het HD-scherm?
Apps die wel werken op 6/6.1 maar niet op 6.5 zijn op één hand te tellen. Natuurlijk zijn er programma's die op full-res werken, zoals TomTom en natuurlijk diverse spellen.
Ik heb bijv. een spelletje gekocht van PDAMILL (Asia box), wil dat een beetje leuk gaan werken? Op de iphone van mijn din vindt ik het namelijk een beetje... lastig.
Hoe moeten wij dat zeggen als je niet vermeld wanneer je het lastig vond (installeren of tijdens gebruik/spelen), en wat je er dan lastig aan vond? Het lijkt me dat het gewoon moet werken?

offtopic:
Aanmoediging: kom op vent, na 4000 posts weet je toch wel beter dan dit mag ik hopen? d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
nee ik vroeg of ik gewoon kon schakelen tussen die 2.. niet opnieuw opstarten.. of schakelt hij heel windows uit en moet hij daarom opnieuw opgestart worden?

sms melding heb ik ook al gevonden, bij berichten en dan opties kan je aanvinken dat hij moet trillen :) alleen gaat me scherm nog niet aan als ik een sms heb.. hij trilt alleen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX

DUX

rohit schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 14:06:
nee ik vroeg of ik gewoon kon schakelen tussen die 2.. niet opnieuw opstarten.. of schakelt hij heel windows uit en moet hij daarom opnieuw opgestart worden?
...en vervolgens vraag je of dat misschien met een reset moet. Mijn voorstel wat om dat laatste gewoon dus zelf even te proberen. In het filmpje wat net boven je gepost is wordt er gewoon gekozen voor "power off" et voila. Lukt dat niet kun je beter even aankloppen bij xda-dev.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
rohit schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 14:06:
[...]

sms melding heb ik ook al gevonden, bij berichten en dan opties kan je aanvinken dat hij moet trillen :) alleen gaat me scherm nog niet aan als ik een sms heb.. hij trilt alleen..
BsB Tweaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

DUX schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 14:03:
[...]

Waarom zoek je dit niet gewoon even op, staat overal op het net? Antwoorden in volgorde: Nee (800x480 is natuurlijk geen HD), nee, ja maar geen meegeleverde adapter, nee, nee, nee.

offtopic:
Aanmoediging: kom op vent, na 4000 posts weet je toch wel beter dan dit mag ik hopen? d:)b
Ik had de vraagstelling wat verkeerd, excuus. Wat betreft HD-scherm ja of neen - ik zal dit anders formuleren (had het meteen zo moeten doen). Natuurlijk heb ik meerdere specificatie tabellen bekeken icm meerdere reviews. Wat ik er helaas niet uithaal is, ga ik die kleine lettertjes op het scherm kunnen lezen zoals ik dat op de Nokia 5800 en de iphone wel kan, echter niet op de Snap, tenzij ik inzoom.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX

DUX

Ligt natuurlijk aan je bezigheid, danwel welke website je bezoekt, he? Bovendien zijn het verschillende platformen en verschillende browsers die allemaal hun eigen draai aan leesbaarheid geven dus betrouwbaar is zo'n vergelijking allerminst. Maar laat ik dan maar een voorbeeld nemen in de vorm van nu.nl. De website laadt keurig op de standaardinstellingen en je zou het kunnen lezen zonder zoom, maar prettig is anders. Ik vermoed ook dat bijvoorbeeld de iPhone een standaardminimumgrootte ingesteld heeft staan voor z'n belettering waardoor zoomen niet nodig is, iets wat bij Opera Mobile achter de schermen ook wel kan maar niet standaard aan staat.

Zoomen is heel gemakkelijk overigens, zoals je misschien al weet. Een dubbel-tab op het scherm zoomt tot zeer goed leesbaar niveau maar je hebt op deze telefoon ook een aanraakgevoelige, hardwarematige zoombar onder het scherm waarmee je makkelijk en met een fijne schaalverdeling kunt zoomen. Hierdoor kun je ook 'een beetje' inzoomen zodat het wel leesbaar is maar niet op slechtszienden-niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het gaat hier over Android, niet over WinMo ;)

Voor de geïnteresseerden in Android op de TP2: http://www.engadget.com/2...droid-life-loves-it-vide/

[ Voor 29% gewijzigd door JBS op 11-03-2010 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Excuses in dat geval. Misschien is het beter dit topic dan af te splitsen, deze staat immers in 'Windows Based Mobiles.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
JBS schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 22:23:
[...]
Het gaat hier over Android, niet over WinMo ;)

Voor de geïnteresseerden in Android op de TP2: http://www.engadget.com/2...droid-life-loves-it-vide/
die klok die hij op zijn background heeft met het weer enzo, weet iemand hoe die heet? en kan je die in de appstore downloaden??

heb em al gevonden, Beautiful Widgets.. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Rohit op 12-03-2010 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-09-2024
goed ik ben er klaar mee met die sense 2.5. hij loopt alleen maar vast bij berichten mailbox contactenlijst... grr

is er een manier hoe ik hem weer op 2.1 kan krijgen of is het alleen maar die versie installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Ik heb hem inmiddels, ben d'r goed blij mee, even wennen =]

Heb ik echter toch een klein rotprobleem, oude apps (zoals dus PDAMILL's Gamebox Asia) wil hij niet draaien, daar de resolutie niet ondersteund wordt. Is er wellicht een applicatie die die res kan emuleren oid?

Grappig is overigens dat ik een ROM erop heb staan van 4 Februari 2010 en die op de site nog van ergens uit 2009 komt. Apart hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
SkyStreaker schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 19:57:

Heb ik echter toch een klein rotprobleem, oude apps (zoals dus PDAMILL's Gamebox Asia) wil hij niet draaien, daar de resolutie niet ondersteund wordt. Is er wellicht een applicatie die die res kan emuleren oid?

Grappig is overigens dat ik een ROM erop heb staan van 4 Februari 2010 en die op de site nog van ergens uit 2009 komt. Apart hoor..
is dat de rom van 2.07.404.1? want dan is het toch wel een orginele rom. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

rinusnl schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 20:12:
[...]

is dat de rom van 2.07.404.1? want dan is het toch wel een orginele rom. :|
Ja.

Versie O.S. : 5.2.21887 (21887.5.0.86) / Manila: 2.5.20121225.0
2.07.404.1 (80303) NLD / Radio : 4.49.25.91 / Prot : 61.44etc.25.35u

[ Voor 25% gewijzigd door SkyStreaker op 12-03-2010 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
heel vreemd, want dan spreek htc zich zelf tegen :
rohit schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 09:38:
This is a reply from HTC support:
"Thanks for contacting HTC. With regards of your query, we are quite sorry for the inconvenience. We regret to inform you that currently we are having little problems with the new upgrade for your Touch Pro2, there is a feedback regarding the slowness and other problems. It is recommened that you downgrade the phone back to the original Rom at our service center, we are fixing the problem ASAP, and we will do contact you if we have a fix for it. We are very sorry for the inconvenience. Thanks HTC Hotline: 1800 238 7788 Service Hours : 8 am - 8 pm, Monday - Saturday (except Public Holidays)"

stond op htc in mijn wm 6.5 sense 2.5 topic..

blijkbaar is HTC er toch achtergekomen dat de rom niet echt deugt.. en waarschijnlijk hebben ze daarom de rom nog niet op de website gezet. ik hoop echt dat ze iets aan deze problemen doen en er een fatsoenlijke rom van maken, net als de 1e wm 6.5.. die is gewoon lkkr snel :)
snap er niks meer van...

mag ik vragen hoe snel jou tp2 je smsjes laad? en of hij dan niet vast loopt?
dat is bij mij nu wel het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Vrijwel snel, nog geen rare dingen gemerkt, glijdt mooi naar de volgende als ik schuif met mijn stylus. Heb ook even een sms naar mijzelf gestuurd met rare tekens en al en zo ook een reply, niks aan het handje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
HTC spreekt zich niet tegen. Een developer heeft die ROM gewoon laten lekken. Waarschijnlijk had zijn maat 14822KM verderop wel zin om die ROM te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX

DUX

SkyStreaker schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 19:57:

Zoek op WVGAFIX3 ;)

Inmiddels is 4 ook uit zie ik.

[ Voor 3% gewijzigd door DUX op 13-03-2010 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboynova
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:54
Sinds een paar dagen ben ik ook in het bezit van deze telefoon :).
Ben nu op me gemak dit topic aan het door lezen, maar zijn er must have
.cad die ik zou moeten uit proberen. (op marketplace van MS zelf staat niet zoveel bijzonders)

Andriod en rom updates wil ik nog voorlopig even links laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Weten jullie ook een vervanger voor Sense? Eentje waar ik in het hoofdscherm snelkoppelingen kan neerkwakken a la de iphone o.i.d.? Hoeft niet noodzakelijk freeware te zijn.

En bedankt DUX, ga ik meteen proberen =]

[ Voor 24% gewijzigd door SkyStreaker op 13-03-2010 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
rinusnl schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 20:35:
[...]

heel vreemd, want dan spreek htc zich zelf tegen :

[...]

snap er niks meer van...

mag ik vragen hoe snel jou tp2 je smsjes laad? en of hij dan niet vast loopt?
dat is bij mij nu wel het geval.
j
Ja fucking sloom :p heb daarom de sense 2.1 sms app erop gezet. Volgens mij heb ik de link hiervan ergens in een van mijn bovenstaande posts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
SkyStreaker schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 15:39:
Weten jullie ook een vervanger voor Sense? Eentje waar ik in het hoofdscherm snelkoppelingen kan neerkwakken a la de iphone o.i.d.? Hoeft niet noodzakelijk freeware te zijn.

En bedankt DUX, ga ik meteen proberen =]
Spb mobile 3.5 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Helaas, WVGAFIX loopt niet helemaal lekker, versie 4 - pech. Genoeg anders te doen.

Overigens: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=592663

Lijkt het heel goed te doen, samen met wat kleine tweaks in het register en CorePlayer 1.3.6 (7427)

Dank Rohit, ik zal even kijken ;)

[ Voor 6% gewijzigd door SkyStreaker op 13-03-2010 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goeiedag hier, dat is weer een hele lange tijd geleden..
Paar dingetjes:
- Is er al wat bekend over Opera + flashinvoegtoepassingen?
- Verder nog iets wat ik MOET updaten?? Windows 6.5 hebk al, maar wellicht zijn er nog must-haves?

Verder ben ik super tevreden, zou geen andere telefoon willen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX

DUX

Versie drie draait probleemloos bij mij anders. Misschien kun je die ook nog even proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog iets: is er al iets tegen die belachelijke trilfunctie bij het ontvangen van een sms of inkomend bericht?
Die van de hd2 is al een stuk redelijker....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-09 05:03
  • Flash komt niet in W6.5.x, alleen in W7. Dus forget it.
  • Trillen kun je onder geluidopties uitzetten.
  • 2.5 messaging kan met 2 reg entries en een cab terug gezet worden naar 2.1.

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die Bruine schreef op zondag 14 maart 2010 @ 11:56:
  • Flash komt niet in W6.5.x, alleen in W7. Dus forget it.
  • Trillen kun je onder geluidopties uitzetten.
Flash is best mogelijk, zie XDA

Het gaat hem vast om het lang en constant trillen bij ontvangen van een smsje. Hij trilt zo lang als je geluidje duurt heb ik begrepen. Er zijn cabs, zoals valert, die het trillen bij oproep kunnen aanpassen. Helaas is zoiets er voor "sms-tril" nog niet.

[ Voor 7% gewijzigd door JBS op 14-03-2010 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
rohit schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 16:54:
[...]
j
Ja fucking sloom :p heb daarom de sense 2.1 sms app erop gezet. Volgens mij heb ik de link hiervan ergens in een van mijn bovenstaande posts
ja inderdaad heb die geinstalleerd en nu werkt hij wel beter! alleen hij geeft nu aan dat ik een ongelezen bericht heb terwijl ik die wel gelezen heb.. uhm :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emailjunkie
  • Laatst online: 26-09 09:56
Ik heb zaterdag 6 maart een uitgelekte ROM ( 2. 07. 404. 1 80303 NLD Manila versie 2. 5 .20121225.0) van HTC op mijn Touch pro 2 geïnstalleerd.

Het was weer even wennen. Maar deze ROM is waanzinnig goed!! Het lijkt wel of het hele toestel veel gevoeliger voor aanraking is geworden, er zijn wat feuatures veranderd maar over het geheel gezien is dit zeg maar het grafische schilletje wat ook op de Touch HD2 zit.. _/-\o_

Dit wilde ik even delen met mijn Touch Pro 2 vrienden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

emailjunkie schreef op zondag 14 maart 2010 @ 16:52:
Ik heb zaterdag 6 maart een uitgelekte ROM ( 2. 07. 404. 1 80303 NLD Manila versie 2. 5 .20121225.0) van HTC op mijn Touch pro 2 geïnstalleerd.

Het was weer even wennen. Maar deze ROM is waanzinnig goed!! Het lijkt wel of het hele toestel veel gevoeliger voor aanraking is geworden, er zijn wat feuatures veranderd maar over het geheel gezien is dit zeg maar het grafische schilletje wat ook op de Touch HD2 zit.. _/-\o_

Uitgelekt? Het is nochtans de rom die ik op mijn HTC direct zo uit de winkel weg heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corrado20vt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-09 18:17
hebben jullie het niet over de rom die ik hier uitgeprobeerd heb?
corrado20vt schreef op zondag 28 februari 2010 @ 16:41:
Ik had de rom update van t-mobile van vorig jaar er nog opstaan en nu begon de telefoon langzamer te reageren bij bepaalde dingen. Bv niet terug roteren na dichtklappen e.d. Uiteindelijk deed ie dat wel maar soms duurde dat echt lang en ik besefte me dat een hard reset of een nieuwere rom noodzakelijk was.

Stoute schoenen aangedaan en geflashed naar:
RUU_Rhodium_S2_HTC_NLD_2.07.404.1_Radio_Rhodium_4.49.25.91_Signed_Ship

Ziet er mooi uit en werkt erg snel maar een aantal dingen die ik veel gebruik zijn anders en zelfs irritant. Bij het smsen met toetsenbord open zie je net 1 regel van wat het vorige bericht was en de rest is helemaal voor je zelf om vol te typen. Dat vind ik niet handig, ik zie graag wat meer. Ook Internet explorer opend steeds zo groot dat ik ieder pagina moet uitzoomen, moet wachten tot ie het beeld weer aangevuld heeft. Ja dat gaat niet snel genoeg naar mijn zin. Met de vorige rom was dat gewoon gelijk goed leesbaar zonder steeds weer te moeten zoomen.

Toen maar geflashed naar:
RUU_Rhodium_S_HTC_NLD_1.88.404.3_Radio_Rhodium_4.49.25.17_Signed_Ship
Ja dat is met smsen weer een stuk fijner. Ook internet is gelijk goed, niet steeds weer zoomen. Ik begrijp dat dit de laatste originele rom is maar ik vind hem tot nu toe gewoon goed werken.

Reden dat ik niet voor een rom met zo'n mooie naam heb gekozen is dat het mij opvalt dat ondanks dat er bijna dagelijks nieuwe roms zijn, er steeds weer wat niet in orde lijkt te zijn. Lijkt mij dat het juist aanpassingen op de originele rom moeten zijn die het geheel nog, mooier, beter en sneller maken. Waarom heeft iedere rom bakker daar moeite mee?

Of lijkt het alleen maar zo omdat we allemaal een stel nederlanders zijn die gewoon iets te zeuren moeten hebben en zijn die roms met die mooie namen toch beter dan het geen ik geflashed heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
rinusnl schreef op zondag 14 maart 2010 @ 13:00:
[...]

ja inderdaad heb die geinstalleerd en nu werkt hij wel beter! alleen hij geeft nu aan dat ik een ongelezen bericht heb terwijl ik die wel gelezen heb.. uhm :X
klopt heb ik ook :S is wel beetje irritant.. maar soms verdwijne ze na een tijdje :S

ff in het topic zoeken of er een fix daarvoor is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-09 22:03

Geckoo

Good news, everyone!

hier mensen al ervaring met Adroid op hun TP2?

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Ja lees eens een paar bladzijden terug, zoek rond op xda of maak een topic aan buiten WM. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-09 13:55
hebben er mensen toevallig ook het idee dat de accu met deze rom wel erg snel achteruit loopt?
t.o.v. de 1.19 NL rom.

ik synchroniseer constant met outlook.

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeVee
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-08 15:01

JeeVee

Mens agitat molem

*O* Buitengewoon goede ervaringen met de uitgelekte ROM 2.07 NLD *O*
emailjunkie schreef op zondag 14 maart 2010 @ 16:52:

Alleen heb ik de tweaks voor de HD2 (bijv. Co0kies HomeTab, BsB, Duttys Taskmanager, CHTEditor) toegevoegd. Het resultaat is een mini HD2 met betere resolutie (WVGA) en een fysiek keyboard. Oja, geen enkel probleem met SMS-en (heb de send key geactiveerd via BsB).

Kortom ik heb nu de 'goodies' van de HD2 op de hardware van de TP2. Scherm van de TP2 laat zich prima bedienen met de vinger of stylus. Alleen multi touch bijv. werkt niet, maar de zoom optie op de TP2 werkt altijd, ook dubbel tap werkt prima. Specifieke HW van de HD2 die de TP2 moet ontberen, kan met BsB of andere progs dus niet worden aangesproken. Dus geen kompas, maar ook bijv. aanpassing van herkenning videoformaten en instelling kwaliteitsverbetering foto's werken niet via BsB, dito instelling gevoeligheid scherm (nvt) en vergroten tap tijd (nvt). BT stack is wat anders ingericht dan op de HD2, maar dit heeft verder nauwelijks consequenties. Alleen Cyberon Voice Speed Dialer kan niet met de call knop van de BT carkit worden geactiveerd, maar werkt verder prima.

Wat mij opvalt in dit forum is dat er voortdurend van ROM wordt gewisseld in de hoop op verbetering. De ultieme ROM bestaat niet. Iedere ROM heeft zijn voordelen, maar ook nadelen. Mijn benadering is: neem een overall goed presterende (liefst originele (officiele)) ROM en tweak/optimaliseer deze naar eigen smaak. Met het eindresultaat, een uitstekende WM6.5 met Sense 2.5 interface op goed presterende TP2 HW, ben ik dik tevreden. _/-\o_ Voor mij voorlopig geen WM7. :Y

Ook ik wil dit delen met mijn TP2 vrienden... :+

S24 Ultra 512GB, XIAOMI Pad 6 8/256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hav0c
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 29-10-2021
Weet iemand misschien of het ook mogelijk is nederlandse spelling aan wwe rom toe te voegen?

Kom er zelf na veel zoeken nog niet uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
rohit schreef op maandag 15 maart 2010 @ 10:37:
[...]

klopt heb ik ook :S is wel beetje irritant.. maar soms verdwijne ze na een tijdje :S

ff in het topic zoeken of er een fix daarvoor is..
ja klopt heb ik ook. :P ik heb nog niks gevonden die dit verbeterd, zal het melden als ik het wel heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
rinusnl schreef op maandag 15 maart 2010 @ 13:15:
[...]

ja klopt heb ik ook. :P ik heb nog niks gevonden die dit verbeterd, zal het melden als ik het wel heb ;)
rare is dat ik er net geen last van had(ongeveer 20 smsjes gehad) en nu opeens 2 weer wel.. :S achja ik zit ernet zo mee.. het notificatie lampje gaat na een tijdje uit gelukkig dus dat vreet geen batterij meer.. jammere is wel dat mijn notifications programma van xda het niet meer doet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Saturnus schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 00:25:
HTC spreekt zich niet tegen. Een developer heeft die ROM gewoon laten lekken. Waarschijnlijk had zijn maat 14822KM verderop wel zin om die ROM te testen.
heb je dan een verklaring voor het feit dat iemand zijn telefoon laat repareren door HTC en hem terug krijgt met deze rom???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-09 13:55
ik heb vorige week de gelekte ( 2. 07. 404. 1 80303 NLD Manila versie 2. 5 .20121225.0) van HTC op mijn Touch pro 2 geïnstalleerd..

Voorheen zat mijn SMS/MMS inbox ook onder /berichten. Ik kan hier kiezen voor Outlook/SMS-MMS enz.
In deze nieuwe rom lijkt dit niet meer aanwezig te zijn (of hidden).. heeft iemand een idee of dit terug te toveren valt ?

Nu moet ik SMS berichten via BERICHTEN vanuit start starten, hier zie ik liever wat anders.

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

rohit schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 15:01:
[...]

heb je dan een verklaring voor het feit dat iemand zijn telefoon laat repareren door HTC en hem terug krijgt met deze rom???
Omdat hij officieel gewoon uit is, ik heb hem nog geen week geleden gekocht uit de winkel met deze rom d'r op. De verbazing dat dit nog niet op de HTC-site staat is dan ook enorm.
(ik weet dus niet of het een lek is, het is begin Februari nochtans gefabriceerd)

Overigens is 9 van de 10 keer een standaardhandeling dat de nieuwste software d'r op gezet wordt. Tenzij je dat expliciet vermeld.

[ Voor 6% gewijzigd door SkyStreaker op 16-03-2010 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeVee
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-08 15:01

JeeVee

Mens agitat molem

*O* 1% update van de batterijmeter -O-

Wellicht al vaker langsgekomen. Pas na de laatste ROM upgrade 2.07 NLD Manila 2.5 ontdekte ik dat dat de batterijmeter in stappen van 10% aanwees. :( Dit schijnt voor Europese ROMs standaard te zijn en een bekend euvel met gelukkig een bekende goedwerkende oplossing, *klik* :Y

Ik heb al eerder om het percentage duidelijk te maken, het batterij-icoon vervangen door een icoontje met procenten en kleurtjes en aanpassen van een aantal iconen mbv Google snel te vinden en in deze volgorde installeren:
-> sdkcerts.cab hiermee kunnen unsigned apps worden geinstalleerd
-> FInixNOverBatteryIconsOnly.cab het feitelijke percentage icoon + andere aanpassingen
-> TP2-Batt.cab lijkt op Batti: een gekleurde lijn bovenin geeft de batterijstatus aan. Is prachtig naar eigen behoefte aan te passen

Deze oplossing werkt prima en heeft een kleine footprint: aanbevolen :+

Dat de bewuste ROM 2.07 NLD upgrade nog niet op de HTC site staat komt wellicht omdat een aantal mensen problemen ondervindt, die ik gelukkig (nog?) niet ben tegengekomen. :S Het is wel degelijk een officiele ROM. Op HTCPedia.com is eea na ta lezen.

[ Voor 48% gewijzigd door JeeVee op 16-03-2010 22:28 ]

S24 Ultra 512GB, XIAOMI Pad 6 8/256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
dan snap ik niet dat dan een mede tweaker een antwoord krijg op zijn vraag van sense 2.5 dat die rom niet officeel is. of is de htc medewerkers niet op de hoogte van deze rom? lijkt me sterk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draquilla
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-11-2024
hav0c schreef op maandag 15 maart 2010 @ 13:13:
Weet iemand misschien of het ook mogelijk is nederlandse spelling aan wwe rom toe te voegen?

Kom er zelf na veel zoeken nog niet uit..
Kopieer en plak onderstaande tekst in Kladblok. Sla het op als een .txt bestand. Hernoem het naar .reg en zet het over naar je TP2 en importeer het met bijv. PHM Registry Editor. Hierbij krijg je Dutch als extra optie bij de te selecteren talen als woordenboek.

Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Tegic\eT9]
"AvailableLanguages"="0113,0109,010C,0107,0110,010A"
"DefaultLanguage"=dword:00000113
"SlidingOutMode"=dword:00000001
"StartWordCompletionIndex"=dword:00000005
"SelectionListType"=dword:00000000
"WordCompletionPoint"=dword:00000002
"AddWordInWordList"=dword:00000001
"ExactInListMode"=dword:00000001
"SpellCorrectionMode"=dword:00000000
"Prediction"=dword:00000000
"AutoAppend"=dword:00000001
"AutoSubstitution"=dword:00000001
"WordCompletion"=dword:00000001
"MultitapWordCompletion"=dword:00000000
"XT9SupportMSSip"=dword:00000000
"ShowArrowOnContactSuggestionList"=dword:00000001
"HTCStyleSelectionList"=dword:00000001
"ResetDB"=dword:00000000
"InstallFolder"="\\Windows"

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Tegic\eT9\Ime]
"TextInputMode"=dword:00000001
"CurrentET9Style"=dword:00000000
"ContextAwareGlobal"=dword:00000001
"ContextAwareSetting"=dword:00000002
"MSFTSort"=dword:00000001
"MdbFile"="HTCMDB.txt"
"DefaultInputModule"=dword:00000001
"KeyboadLayout"=dword:00000000

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Tegic\eT9\Ime\LanguageKeyboardIDMapping]
"*"="07FF"

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Tegic\eT9\Ime\KDBFiles]
"07FF"="eT9.HQD.kdb"

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Tegic\eT9\Ime\KeyboardLayouFiles]
"07FF"="eT9.Rhodium.wwe.kmap.txt"

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Tegic\eT9\LdbFiles]
"0113"="NLlsUN_xt9.ldb"
"0109"="ENlbUN_xt9s.ldb"
"010C"="FRlsUN_xt9s.ldb"
"0107"="DElsUN_xt9.ldb"
"0110"="ITlsUN.ldb"
"010A"="ESlsUN.ldb"

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Tegic\eT9\Sip]

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Tegic\eT9\Sip\KdbFiles]
"0D1D"="0D1D.kdb"
"0D1B"="0D1B.kdb"
"0D19"="0D19.kdb"
"0D18"="0D18.kdb"
"0D16"="0D16.kdb"
"0D15"="0D15.kdb"
"0D14"="0D14.kdb"
"0D13"="0D13.kdb"
"0D10"="0D10.kdb"
"0D0E"="0D0E.kdb"
"0D0C"="0D0C.kdb"
"0D0B"="0D0B.kdb"
"0D0A"="0D0A.kdb"
"0D09"="0D09.kdb"
"0D08"="0D08.kdb"
"0D07"="0D07.kdb"
"0D06"="0D06.kdb"
"0D05"="0D05.kdb"
"0C1D"="0C1D.kdb"
"0C1B"="0C1B.kdb"
"0C19"="0C19.kdb"
"0C18"="0C18.kdb"
"0C16"="0C16.kdb"
"0C15"="0C15.kdb"
"0C14"="0C14.kdb"
"0C13"="0C13.kdb"
"0C10"="0C10.kdb"
"0C0E"="0C0E.kdb"
"0C0C"="0C0C.kdb"
"0C0B"="0C0B.kdb"
"0C0A"="0C0A.kdb"
"0C09"="0C09.kdb"
"0C08"="0C08.kdb"
"0C07"="0C07.kdb"
"0C06"="0C06.kdb"
"0C05"="0C05.kdb"
"0B1D"="0B1D.kdb"
"0B1B"="0B1B.kdb"
"0B19"="0B19.kdb"
"0B18"="0B18.kdb"
"0B16"="0B16.kdb"
"0B15"="0B15.kdb"
"0B14"="0B14.kdb"
"0B13"="0B13.kdb"
"0B10"="0B10.kdb"
"0B0E"="0B0E.kdb"
"0B0C"="0B0C.kdb"
"0B0B"="0B0B.kdb"
"0B0A"="0B0A.kdb"
"0B09"="0B09.kdb"
"0B08"="0B08.kdb"
"0B07"="0B07.kdb"
"0B06"="0B06.kdb"
"0B05"="0B05.kdb"
"0A1D"="0A1D.kdb"
"0A1B"="0A1B.kdb"
"0A19"="0A19.kdb"
"0A18"="0A18.kdb"
"0A16"="0A16.kdb"
"0A15"="0A15.kdb"
"0A14"="0A14.kdb"
"0A13"="0A13.kdb"
"0A10"="0A10.kdb"
"0A0E"="0A0E.kdb"
"0A0C"="0A0C.kdb"
"0A0B"="0A0B.kdb"
"0A0A"="0A0A.kdb"
"0A09"="0A09.kdb"
"0A08"="0A08.kdb"
"0A07"="0A07.kdb"
"0A06"="0A06.kdb"
"0A05"="0A05.kdb"

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Tegic\eT9\Sip\LanguageKeyboardIDMapping]
"0113"="0913"
"010A"="090A"
"0110"="0910"
"0107"="0907"
"010C"="090C"
"0109"="0909"

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Tegic\eT9\InputModuleDlls]
"1"="eT9DisInput.dll"
"0"="eT9RegInput.dll"

edit: off-topic: ik snap dat het voor sommige als vervelend wordt ervaren en had zodoende vooraf al overwogen om het reg-bestand te uploaden via megaupload oid. Van texthosting wist ik tot heden niet van het bestaan af. Gezien er bij mij er geen duidelijke regels m.b.t. posten van registerwaarden bekend zijn, heb ik het toch gewoon zo gedaan.

[ Voor 4% gewijzigd door Draquilla op 17-03-2010 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
heb iets gevonden misschien werkt het.
heb het zelf niet gedaan. heb alleen die at&t cab geinstalleerd en bij mij werkt het opeens :S

found this work for me on my Tilt 2 device.

This should also work for any AT&T users who want to be able to send MMS and not have the HTC Messaging built in.

1.) Install the 1st cab in this post to disable the HTC Messaging.

2.) Soft Reset

3.) Install any WVGA arcsoft .cab. I used this one by provided in this thread http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=624375

4.) Soft Reset.

5.) Install the AT&T Settings.cab. This will add in the proper MEdia Net settings and ArcSoft settings for AT&T subscribers. *Note* You may need to go Settings > Connections > Connections > Advanced and select MEdia Net from the list of profiles if it doesn't come up correctly.

I also added some network tweaks into the AT&T Settings.cab that I have picked up from various users all over this forum.

This may not work for all users on all ROMs but so far so good with me.

http://forum.xda-develope...entid=293197&d=1268474850

[ Voor 4% gewijzigd door rinusnl op 17-03-2010 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Laatst online: 27-09 13:33
Ik installeer de laatste uitgelekte versie van HTC, krijg ik na een reboot mooi de melding dat er een fout is opgetreden in services.exe. Ook krijg ik na verloop van tijd het scherm niet meer aan en is een hard reset nodig.

Ik heb nu de Energy-rom geïnstalleerd. Prachtige rom, werkt supersnel.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Heb de vraag ook op XDA gesteld maar wil ook even jullie mening horen. Welke radio is stabiel voor gebruik op het netwerk van T-Mobile? De huidige 4.49.25.05 verliest soms verbinding met het GSM-net en vrij random duurt het verzenden van een SMS rustig een minuut.

Ik draai op dit moment de Evo Pro V11 van Sergio.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
En waarom probeer je dan bv niet op zijn minst de .91 radio zoals die ook wordt aanbevolen voor Sergio's ROM's? Zou in de TS moeten staan;

Effect van een Radio ROM is behalve provider, ook lokatie-afhankelijk. En dan pas komen jouw speciale wensen zoals accutijd, GPS fix ed... BTW, is het echt GSM net of 3G net? Probeer een andere radio en als dat niet werkt zet je telefoon in GSM mode. Waar ik woon hoef je zowel binnen als buiten niet aan te komen met T-Mobile :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:01
Hmm, ik gebruik gewoon de officiele rom van de HTC site, met daarbij zo min mogelijk "andere" software. De meeste klachten die ik hier lees zijn mij vreemd, omdat ik deze problemen nooit heb.
Snap niet dat sommige zo vaak flashen, met de meeste vreemde roms. Maar ja de een houd van veel formats en de ander niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 20:43
Joost1991 schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 11:27:
Ik installeer de laatste uitgelekte versie van HTC, krijg ik na een reboot mooi de melding dat er een fout is opgetreden in services.exe. Ook krijg ik na verloop van tijd het scherm niet meer aan en is een hard reset nodig.

Ik heb nu de Energy-rom geïnstalleerd. Prachtige rom, werkt supersnel.
Welke RadioRom gebruik je hierbij? En heb je ook last van een zeer snel leeglopende accu? Als mijn toestel onder de 90% zit, zit je zo op 50%. Ik doe nu ong. 3/4 dag met een accu, terwijl ik eerder 2x zo lang ermee deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Jeej wat lame. Heb ik zowat de duurste HTC extUSB/3.5mm Jack converter gekocht, krijg ik na 5 weken al te maken met dat als je het blokje naar de tobo kant duwt er geen contact meer is...rommel, had gehoopt dat de prijs voor verschhil zou zorgen. :(

Fucking hell nu is de converter gewoon stuk. Waar die Chinese namaak rommel er een half jaar over deed zet officieel HTC even een nieuw record met 5 weken. _O_ :r

[ Voor 25% gewijzigd door Saturnus op 18-03-2010 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Wat ik overigens op dit moment gaar vindt, ik had eerst dus een HTC Snap, 6.5 officiële rom via HTC. Prima WiFi verbinding, nooit geen probleem gehad met streaming. Zowel eigenlijk met 3G of Wifi.

Nu heb ik dit ding en het is echt om de 2 minuten of wat raak, hoe dan ook qua buffer instelling. Nu heeft The Core Player dit wat minder, maar.... jongens, dit is niet leuk.

Enige ideeën?

Edit @ hierboven. bon nog? desnoods van beide? hup naar de winkel toe en zorg er maar voor dat ze je een oplossing aanbieden, je consumentenrecht - laat je niet afschepen. Dit zijn fabricage fouten, bij normaal gebruik hoort dit gewoon niet voor te komen.

[ Voor 24% gewijzigd door SkyStreaker op 18-03-2010 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Laatst online: 27-09 13:33
brrrt schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 12:27:
[...]

Welke RadioRom gebruik je hierbij? En heb je ook last van een zeer snel leeglopende accu? Als mijn toestel onder de 90% zit, zit je zo op 50%. Ik doe nu ong. 3/4 dag met een accu, terwijl ik eerder 2x zo lang ermee deed.
Ik gebruik hierbij de standaard meegeleverde radio, 4.49.25.91.

Sinds vanochtend ben ik al 26% verloren, alleen van 8 tot 9 radio geluisterd. Is nog best veel heb ik het idee.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
SkyStreaker schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 13:04:
Edit @ hierboven. bon nog? desnoods van beide? hup naar de winkel toe en zorg er maar voor dat ze je een oplossing aanbieden, je consumentenrecht - laat je niet afschepen. Dit zijn fabricage fouten, bij normaal gebruik hoort dit gewoon niet voor te komen.
Ik ga contact zoeken met de webwinkel yes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Saturnus schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 13:08:
[...]

Ik ga contact zoeken met de webwinkel yes.
Auwauw.... succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
MSN oproep...

Ik heb al sinds tijden problemen met MSN. Wie van jullie is hier ook 24/7 online op haar/zijn mobiel? Als jij geen problemen hebt met MSN die er mee kapt na 8-24uur gaarne jouw MSN versie, provider en ROM versie melden aub. Het is bij mij begonnen met 10.7 (MSN). Nu zit ik weer op 10.6 maar dat heeft niets geholpen. Diverse OS-en geprobeerd maar niets helpt. Van 10.7 weet ik dat het ook met WiFi heb, dus provider zou niet een issue moeten zijn. Ik word er zo langzamerhand wel gek van. Na een disconnect moet ik een soft-reset uitvoeren wil ik weer via MSN kunnen inloggen. Dit gezeik heb ik niet met Palringo. Maar die hebben nu een betaalversie uitgebracht waardoor de gratis versie nu een uitgeklede versie is geworden :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
Die Bruine schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 14:52:
MSN oproep...

Ik heb al sinds tijden problemen met MSN. Wie van jullie is hier ook 24/7 online op haar/zijn mobiel? Als jij geen problemen hebt met MSN die er mee kapt na 8-24uur gaarne jouw MSN versie, provider en ROM versie melden aub. Het is bij mij begonnen met 10.7 (MSN). Nu zit ik weer op 10.6 maar dat heeft niets geholpen. Diverse OS-en geprobeerd maar niets helpt. Van 10.7 weet ik dat het ook met WiFi heb, dus provider zou niet een issue moeten zijn. Ik word er zo langzamerhand wel gek van. Na een disconnect moet ik een soft-reset uitvoeren wil ik weer via MSN kunnen inloggen. Dit gezeik heb ik niet met Palringo. Maar die hebben nu een betaalversie uitgebracht waardoor de gratis versie nu een uitgeklede versie is geworden :( .
wow en ik maar blij zijn als ik de 24 uur haal met mijn batterijen :+

hoe doe je dit eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unixor
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22-09 14:51
Die Bruine schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 14:52:
MSN oproep...

Heb denk ik hetzelfde probleem, soms verbreekt hij de verbinding als ik een tijdje niet op msn heb gezeten (maar staat wel aan) dan kan msn niet reconnecten. Aan en uitzetten is dan mijn enige optie om weer opnieuw verbinding. Vervelend, maar kan er mee leven. Ik wacht gewoon tot alles op android werkt en dan stap ik daar naar over.

[ Voor 28% gewijzigd door Unixor op 18-03-2010 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
GSM mode... Als je niet te vaak belt/gebeld wordt dan haal je wel 2 á 3 dagen.

Unixor, welke ROM/Radio?

BTW, ik heb dit sinds december, pick any ROM/Radio... Had ik ook op de Raphael.

[ Voor 41% gewijzigd door Die Bruine op 18-03-2010 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unixor
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22-09 14:51
Official HTC 6.5 rom
Msn: 10.6.0053.3000
Die Bruine schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 15:38:
GSM mode... Als je niet te vaak belt/gebeld wordt dan haal je wel 2 á 3 dagen.

Unixor, welke ROM/Radio?

BTW, ik heb dit sinds december, pick any ROM/Radio... Had ik ook op de Raphael.

[ Voor 3% gewijzigd door Unixor op 18-03-2010 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THM0
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
je kan de officiële nederlandse rom ook daar downloaden!!

gewoon naar die site gaan, je nederlandse TP2 serienummer invoeren, en hij ziet meteen een nederlands serienummer en pakt de nieuwe rom dan.. heb hem gedownload en hij is precies hetzelfde als de ander.. dus nog steeds de buggy versie.. weet niet of de UK versie vernieuwd is aangezien ik geen uk serienummer heb..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ook via de NL-site: http://www.htc.com/nl/Sup...spx?dl_id=913&news_id=595

Ik gebruik de leaked versie al een tijdje (die dus gelijk is aan de net uitgebrachte officiële) en ben daar best tevreden mee (na een aantal reeds in dit topic genoemde 'aanpassingen').

Ik merkte vanmiddag dat terwijl m'n TP2 aan de laptop hing (en een collega deze enige tijd daarvoor gesloten had, en dus op standby was geweest) het leek alsof de TP2 stroom aan de laptop ging leveren ipv anderom. Device Centre gaf geen verbinding meer aan, en op de TP2 verscheen een melding dat stroomverbruik abnormaal hoog was en dat de batterij snel leeg zou raken. Zat op dat moment nog 62% in; en was dalend terwijl 'ie dus aan de USB kabel hing (en dus opgeladen zou moeten worden!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Verwijderd schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 21:43:
En ook via de NL-site: http://www.htc.com/nl/Sup...spx?dl_id=913&news_id=595

Ik gebruik de leaked versie al een tijdje (die dus gelijk is aan de net uitgebrachte officiële) en ben daar best tevreden mee (na een aantal reeds in dit topic genoemde 'aanpassingen').

Ik merkte vanmiddag dat terwijl m'n TP2 aan de laptop hing (en een collega deze enige tijd daarvoor gesloten had, en dus op standby was geweest) het leek alsof de TP2 stroom aan de laptop ging leveren ipv anderom. Device Centre gaf geen verbinding meer aan, en op de TP2 verscheen een melding dat stroomverbruik abnormaal hoog was en dat de batterij snel leeg zou raken. Zat op dat moment nog 62% in; en was dalend terwijl 'ie dus aan de USB kabel hing (en dus opgeladen zou moeten worden!).
hij staat nog niet op de NL site hoor ;) als je in de link de landcode verandert dan verandert hij ook de taal.. dus van /nl/ naar /it/ dan word die opeens italiaans.. de pagina bestaat wel alleen staat hij er nog niet goed op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX

DUX

Bovendien:
Greek:_2.07.482.2 ;France:2.07.406 ;Denmark:2.07.403.1 ;Sweden:2.07.413.1 ;WWE:2.07.401.1 ;Finland:2.07.414.1 ;

Spain:2.07.412.1 ;Protugal:2.07.410.1 ;Nordic:2.07.409.1 ;Italy:2.07.408.1 ;Germany:2.07.407.1
Daar zie ik geen Nederland tussen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
Vannacht 10.7 (MSN) via Marketplace dan maar geïnstalleerd. Zelfde bagger. Vanochtend kon ik niet meer inloggen omdat ik eruit was gegooid. Ik zal mijn vriendin vandaag eens op haar Raphael laten inloggen. Eens kijken of die er morgenochtend ook uit ligt.

Nog meer mensen hier met nog een tweede toestel waarop ze MSN kunnen testen? En dan met name langer dan 5 uur idle blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Iemand ook problemen met marketplace installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
er is net een post geplaatst in mijn topic op XDA over de nieuwe roms, en iemand zegt dat in de nieuwste rom de Taskmanager al erin zit :D dus dat betekend dat er wel een nieuwe versie is van de rom.. alleen de nl-rom is misschien nog niet geupdate? of hij heeft dezelfde naam meegekregen.. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
staat nog niet op de website:
http://www.htc.com/nl/sup...x?p_id=250&act=sd&cat=all

uhm nee sorry sky nergens last van.
ik snap uberhaup niet dat je meer dan 5 uur msn aan wil hebben op je mobile. wat is daar het nut van als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Die Bruine schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 08:24:
Vannacht 10.7 (MSN) via Marketplace dan maar geïnstalleerd. Zelfde bagger. Vanochtend kon ik niet meer inloggen omdat ik eruit was gegooid. Ik zal mijn vriendin vandaag eens op haar Raphael laten inloggen. Eens kijken of die er morgenochtend ook uit ligt.

Nog meer mensen hier met nog een tweede toestel waarop ze MSN kunnen testen? En dan met name langer dan 5 uur idle blijven.
Nimbuzz gebruiken, totaal geen problemen mee. Of vindt je dat niks? Een multimessenger?

Nimbuzz met msn heeft namelijk bij mij eens 20 uur aangestaan zonder enkel gedonder.

[ Voor 6% gewijzigd door SkyStreaker op 19-03-2010 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
snap eigenlijk niet eens dat iemand zoveel tijd heeft om 24 uur per dag te msnen.. heb je deze telefoon alleen voor msn? koop dan een tytn 2 daar had ik nooit last van msn :) moet wel zeggen dat ik nooit langer als 20 minute msn op een telefoon.. vind het gewoon beetje gaar.. snap niet waarom ze niet een goeie msn app maken, met buzzer en bewegende emoticons.. gewoon een beetje wat lijkt op de pc versie.. hardware moet dat echt wel aankunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
Nein, het gaat er om dat ik juist niet MSN maar dat ik niet wil dat mijn verbinding wordt verbroken. Nimbuzz zal ik eens proberen. Ik was tevreden met Palringo. Totdat ze met een betaalversie kwamen dus.... Het moet gewoon normaal werken, daar gaat het mij om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Die Bruine schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 10:47:
Nein, het gaat er om dat ik juist niet MSN maar dat ik niet wil dat mijn verbinding wordt verbroken. Nimbuzz zal ik eens proberen. Ik was tevreden met Palringo. Totdat ze met een betaalversie kwamen dus.... Het moet gewoon normaal werken, daar gaat het mij om.
dus het gaat om je verbinding? wat heeft dit dan met msn te maken 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
Het MSN probleem;

Men start Live Messenger op. Laat deze minimaal 4 uur idle. Vervolgens krijgt u de melding "You have been idle for too long..." of "Updating status information...". In beide gevallen is je verbinding met het MSN netwerk verbroken. De enige manier om deze verbinding te herstellen is door je telefoon een soft-reset te geven. De verbinding zelf resetten of Messenger killen en opnieuw starten helpt niet. Er is overigens niets mis met de dataverbinding want browsen, weerupdate, MSN via bv Palringo dat werkt gewoon. Het is alleen Live Messenger die er mee kapt (en Live applicatie). Erg irritant vind ik dat. Waarom die drukte dan? Je hebt mensen die SMS-en en die MSN-en ;) . Mijn vriendenkring behoort tot de laatste.

En je weet het wel want je hebt het volgens mij ook op XDA gelezen toch, etter 8)

[ Voor 5% gewijzigd door Die Bruine op 19-03-2010 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Okay, mijn t-mob sim is defect geraakt, dus heb ik even mijn voda-abo d'r in. Hier heb ik echter helemaal geen internet op. de 3G/GPRS verbinding heb ik al verwijderd in mijn instellingen/verbindingen config en gebruik "Advance config" om zoveel mogelijk uit te zetten.

http://www.freewarepocket...ation-tools-v2-0-2-0.html

Schaps Adv. config 2.0.2.0 / 2.1.0.0 en Adv. Config van NikaGL

Gaan mijn mails/internet explorer/streams nu puur en enkel via wifi, of moet ik dit op een andere manier waarborgen?

Advanced Config settings:

GPRS auto attach: disabled
GPRS disconnect: Disable button (default)
EDGE/HSDPA icon : enabled
HSDPA: disabled
Private interface for inet sharing: blanco
//
Assisted GPS: Disabled.
//
connection settings:
Vodafone push mail: disabled
Vodafone mms: disabled
Vodafone live: disabled
//

Ook heb ik dit gebruikt: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=610657
(heb je onderstaande bij nodig)
http://download.microsoft...8591e1e/NETCFSetupv35.msi

Nu vind je die settings ook terug in Advanced Config hoor, echter - dit is wat directer en dan weet ik zeker dat het uit staat.

[ Voor 55% gewijzigd door SkyStreaker op 19-03-2010 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
voor de mensen die nog een micro sd kaartje ( 4gb) zoeken vandaag in de aanbieding bij doebie.nl
daar heb ik de mijne ook bij, 5 werkdagen verzendtijd. 15euro totaal. is een 10 euro korting ;)
( niet voor reclame bedoeld, alleen maar voor informatie)

http://www.doebie.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
rinusnl schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 11:43:
voor de mensen die nog een micro sd kaartje ( 4gb) zoeken vandaag in de aanbieding bij doebie.nl
daar heb ik de mijne ook bij, 5 werkdagen verzendtijd. 15euro totaal. is een 10 euro korting ;)
( niet voor reclame bedoeld, alleen maar voor informatie)

http://www.doebie.nl/
thnx die zocht ik nog voor mijn vader's Touch Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 20:43
SkyStreaker schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 11:41:
Okay, mijn t-mob sim is defect geraakt, dus heb ik even mijn voda-abo d'r in. Hier heb ik echter helemaal geen internet op. de 3G/GPRS verbinding heb ik al verwijderd in mijn instellingen/verbindingen config en gebruik "Advance config" om zoveel mogelijk uit te zetten.

http://www.freewarepocket...ation-tools-v2-0-2-0.html

Schaps Adv. config 2.0.2.0 / 2.1.0.0 en Adv. Config van NikaGL

Gaan mijn mails/internet explorer/streams nu puur en enkel via wifi, of moet ik dit op een andere manier waarborgen?

Advanced Config settings:

GPRS auto attach: disabled
GPRS disconnect: Disable button (default)
EDGE/HSDPA icon : enabled
HSDPA: disabled
Private interface for inet sharing: blanco
//
Assisted GPS: Disabled.
//
connection settings:
Vodafone push mail: disabled
Vodafone mms: disabled
Vodafone live: disabled
//

Ook heb ik dit gebruikt: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=610657
(heb je onderstaande bij nodig)
http://download.microsoft...8591e1e/NETCFSetupv35.msi

Nu vind je die settings ook terug in Advanced Config hoor, echter - dit is wat directer en dan weet ik zeker dat het uit staat.
Waarom gebruik je geen NoData? Dit is veel handiger. ;)
Oh, en als je nu via HTC.com naar ondersteuning gaat, staat de ROM gewoon online hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Die andere heeft nog wat extra functies =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
  • Laatst online: 22:01
De nederlandse rom staat er nu goed op http://www.htc.com/nl/sup...x?p_id=250&act=sd&cat=all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

He, jammer - precies de mijne....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
aah en dan komen we toch tot een conclusie wat ik al weken zeg, dat het toch een OFFICIËLE ROM is!!!

:)

hebbe die losers toch niks verandert :S want de rom is precies hetzelfde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Zo hehe nu dat de Officiële rom eindelijk online is kan ik mijn klachten opsturen!

dit is mijn verhaaltje,

Hallo, ik heb sinds de update van 18-03 met de nieuwe versie van Windows Mobile 6.5 veel problemen en klachten. 1. Taskmanager is weg rechtsboven op de homescherm. 2. sms applicatie van Sense 2.5 is erg sloom en reageert heel slecht, scrollen gaat heel langzaam en bij het typen komen de letters 1 seconde later op het scherm. Erg slechte zaak vind ik. 3. GPS is nog steeds barslecht. samen met TomTom werkt het nog steeds vertragend, als ik stil sta of heel rustig rij(in de bocht ofzo) dan raakt hij door de war en zegt hij dat ik opeens ergens anders rij en dan berekent hij het vanaf daar weer.. ook loopt de GPS achter als ik een afslag al voorbij ben zegt hij pas dat ik linksaf moet. en het ligt niet aan TomTom, want alle gebruikers van Touch Pro2 hebben hier last van. erg slecht dat jullie dat probleem nog steeds niet hebben opgelost. wat ik me afvraag is dat vroeger toen ik een p3300 en Tytn2 had daar nooit last van had. sinds dat ik een Touch Pro 1 had begon dat probleem, niet alleen ik ook de rest van de wereld. en nu met de Touch Pro2 nog steeds hetzelfde. doen jullie niks met deze klachten? 4. hij is er niet sneller opgeworden maar juist langzamer. wat heeft het voor nut om te upgraden als hij er juist slechter van word? Graag op alle klachten een antwoord terug, want in het verleden kreeg ik soms niet eens antwoord op alle vragen maar werd het snel afgewimpeld. dit toestel heeft mij flink wat geld gekost en daar verwacht ik dan ook wat van!
Met vriendelijke groet,

Rohit Hathie

kijken wat ik terug krijg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Laatst online: 23-09 14:45

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Sommige zaken die je benoemd, herken ik zelf absoluut niet. Heb zelf altijd tot voor kortop de stock rom WinMo 6.1 gedraaid en dat liep soepeltjes. Tomtom draaide bij mij ook niet lekker en sinds ik Igo8 gebruik, loopt het allemaal wel goed. Draai nu de NRGrom met Sense 2.5 enz, maar heb nergens last van. Alleen gaat het typen van de sms soms vertraagd als er niet goed geheugen vrij is.

Even over je mail naar HTC:
Ik verwacht niet dat je hier iets nuttigs op terug krijgt. Als ik zo'n mail zou ontvangen, dan zou ik hem niet eens serieus nemen.Ik weet ook niet wat je ermee wilt bereiken. Als je de mensen bij HTC tegen je in wilt hebben, dan heb je je doel bereikt denk ik. Volgende keer kun je beter eerst afkoelen voor je zo'n mail stuurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
rohit schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 14:09:
[...]

thnx die zocht ik nog voor mijn vader's Touch Pro
no problem 8)

het is wel waar van de sms op de sense 2.5. deze is behoorlijk buggie en wordt niet goed weergegeven. het duurde bijmij ongveer 5 minuten voordat ik een smsje had geladen. vond ik wel ietsjes telangzaam.
daarom heb ik hem terug gezet naar 2.1 via xda. op pagina 49 staat het uitgelegd. deze werkt veel beter.
maar verder is het wel een goede rom vind hem sneller dan de eerdere roms.
Pagina: 1 ... 13 ... 26 Laatste