[Multi] Left 4 Dead 2 - Deel 1 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 13 Laatste
Acties:
  • 50.065 views

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 26-04 13:57

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Topicstarter
Aries mumble ligt eruit, vraag op steamchat of DM hier even de info van mijn mumble.

nvm, is weer up

[ Voor 10% gewijzigd door kKaltUu op 19-11-2009 16:56 ]

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

• Simon Verhoeven
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Heb ik ook al gemerkt, al een paar keer gespit op een gesmokede survivor en ik heb nog steeds niet de achievement gekregen.

Ondertussen heb ik ook al eventjes l4d2 kunnen spelen.
Scavenger is een hele leuke modus, de nieuwe infected zijn leuk maar je moet er wat aan wennen, en de AI suckt nog steeds (zeker als er een jockey op je zit).

• W1ckeD
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-12-2023

W1ckeD

Lifthill Studio

Iemand vanavond om 21.00 van de partij? ;)

Life is complicated

• LUH-3417
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Arfman schreef op donderdag 19 november 2009 @ 12:06:
[...]

Hmz, als dat zo is hebben ze aan mij een klant verloren en kunnen ze een klagerig telefoontje verwachten. 20-11 is 20-11.

@Matis: allemaal leuk dat Steam, maar toen ik L4D2 preorderde was er nog geen sprake van de 4-pack, en 45 euro betalen voor een spel wat 50 dollar kost doe ik niet, daar heb ik hele sterke principes tegen. Dan maar een paar weken wachten.
Hij kwam toevallig vandaag binnen, dus levertijd drie weken.

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

FFS zeg. Hebben we vanmiddag met 4 GoTers (kKaltUu, smeerkoe, toberas en ik) Hard Rain Expert/Realism gedaan en geen achievement gekregen :(.

• wortel1
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-06 20:08
Heeft er nog iemand een 4 pack besteld en een key over of zijn er nog mensen die graag wat goedkoper L4D2 willen kopen pm me dan even dan kunnen we met z' n 4en de keys gaan halen.

“I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.” ― Oscar Wilde

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Wie doet er mee versus vanavond op onze server?

93.190.139.119:27015 [NL] Left 4 Dead 2 Private 2 Versus | www.dutch-eSports.nl

[ Voor 47% gewijzigd door Workaholic op 19-11-2009 20:30 ]

Mijn V&A

• Animal Mother
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-06 20:55

Animal Mother

Seven-six-two millimeter

Ik wil wel mee doen, alleen is er iets mis met het registratie gebeuren van HLSW en krijg ik geen activatie code :( Kijken of ik de server via het spel zelf kan vinden..

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:34

Matis

Rubber Rocket

Workaholic schreef op donderdag 19 november 2009 @ 20:29:
Wie doet er mee versus vanavond op onze server?

Nee, jullie zullen het zonder mij moeten doen :P

Fijn he O-)

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

• Workaholic
  • Niet online
Animal Mother schreef op donderdag 19 november 2009 @ 20:31:
Ik wil wel mee doen, alleen is er iets mis met het registratie gebeuren van HLSW en krijg ik geen activatie code :( Kijken of ik de server via het spel zelf kan vinden..
Ben je lid van onze steamgroup? Dan kun je de server zien als je L4D2 start bij de steamgroup servers.

Het is private nummer 2.

Mijn V&A

• SileX
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Animal Mother schreef op donderdag 19 november 2009 @ 20:31:
Mij ook niet gelukt... Krijg ook geen email van ze..

• Animal Mother
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-06 20:55

Animal Mother

Seven-six-two millimeter

Workaholic schreef op donderdag 19 november 2009 @ 20:38:
[...]

Ben je lid van onze steamgroup? Dan kun je de server zien als je L4D2 start bij de steamgroup servers.

Het is private nummer 2.
Yup, ben lid en zie de server idd. Hoelaat beginnen we? :+

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Zijn er nog demo-servers met infected enabled? Ik vind er maar bar weinig, de 3 servers die een stuk terug genoemd zijn zijn allemaal offline :(

• Brainstorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-11-2024
Mja nu de final er is zullen er weinig demo servers meer zijn idd.

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

• Dionisio
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-03 20:38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bestaudio
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-08-2024

bestaudio

Gnoeeeeeee

Slowly getting there, euh wait whut? Slowly?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Topicstarter
Jasper, heb jij al gezien hoe je scavenge in je standaard server cfg zet? Aangezien mp_gametype veranderd is naar sv_gametypes moet het in de gametypes gedeclareerd worden, maar geen idee of dit sv_gametypes "coop, versus, scavenge" moet zijn.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Oh my God... die is wel héél erg. Suicide bots :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

_O- Ik snap echt niet hoe de AI dat voor elkaar heeft gekregen.

Als het iemand interesseert hoeveel stress L4D2 op CPU en GPU legt in termen van temperatuurontwikkeling:

L4D2 stress

Waarden in °C. De groene lijn is de GPU, de rode lijn de CPU. In het begin is L4D2 bezig, zodra de lijnen beginnen zakken niet meer. Het einde van de grafiek is 15 minuten na beëindigen van het spel. Normale waardes bij mij zijn trouwens 60°C voor GPU (ja, de 8800GT is een warm beestje) en 32°C voor de CPU.

[ Voor 51% gewijzigd door YellowOnline op 20-11-2009 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qonstant
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08-05-2022
zojuist samen met een maat van me
Confederacy Of Crunches,Sob Story
gehaald morgen gaan we voor de kabouter achievement

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Topicstarter
Tijdens het realism potje op expert met yellow, smeer en toberas hadden we hard rain gedaan.
Uiteindelijk bij de sugar mill op met de lift naar beneden naar de sugarfield met witches.
even voor de duidelijkheid:
spoiler:
In dit veld lopen echt VEEEEL witches, je ziet geen hand voor orgen en je kan zomaar tegen een witch aanlopen elke meter

Toen we een paar meter in het veld waren, werd toberas volgens mij verrast door een witch of een hunter.
Ik schrok me kapot, ben één rechte lijn door het veld naar de saferoom gerend.
Heb de rest maar lekker laten sterven in het veld.

Never been so lucky, never been so scared :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

kKaltUu schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 02:47:
Tijdens het realism potje op expert met yellow, smeer en toberas hadden we hard rain gedaan.
Uiteindelijk bij de sugar mill op met de lift naar beneden naar de sugarfield met witches.
even voor de duidelijkheid:
spoiler:
In dit veld lopen echt VEEEEL witches, je ziet geen hand voor orgen en je kan zomaar tegen een witch aanlopen elke meter

Toen we een paar meter in het veld waren, werd toberas volgens mij verrast door een witch of een hunter.
Ik schrok me kapot, ben één rechte lijn door het veld naar de saferoom gerend.

Morgen nieuwe run zodat we deze keer wél achievement hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Topicstarter
YellowOnline schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 02:53:
[...]

Morgen nieuwe run zodat we deze keer wél achievement hebben?
nee, jij crashed teveel :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Niet online
Jejking schreef op donderdag 19 november 2009 @ 22:22:
Zijn er nog demo-servers met infected enabled? Ik vind er maar bar weinig, de 3 servers die een stuk terug genoemd zijn zijn allemaal offline :(
Klopt deze zijn geupgrade naar de final versie. We hebben eventueel nog wel 2 L4D 1 servers draaien waarvan 1 versus :)
kKaltUu schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 00:08:
Jasper, heb jij al gezien hoe je scavenge in je standaard server cfg zet? Aangezien mp_gametype veranderd is naar sv_gametypes moet het in de gametypes gedeclareerd worden, maar geen idee of dit sv_gametypes "coop, versus, scavenge" moet zijn.
Nee nog niet gekeken, ik heb wel gezien dat je de gametypes vooralsnog alleen kunt starten vanuit de srcds snelkoppeling en niet ingame / in de console. Dat is wel erg jammer!

Eventueel kan ik nog wel wat extra servers maken met deze gametypes? En eventueel nog een 2de versus server? zag dat hij gisteren weer mooi vol zat :)

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-06 23:12
kKaltUu schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 02:47:

Epic :D

Helaas niet de melee only gehaald vandaag omdat ik incapacitated raakte en dus automatisch weer pilots kreeg en niet nadacht bij gebruik daarvan. Die wil ik nog wel eens doen. Parish ook niet gehaald helaas. Damn wat is die brug lastig op advanced.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Zijn er al goede server controls beschikbaar? Ook voor local server?

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:34

Matis

Rubber Rocket

Phyxion schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 09:08:
Zijn er al goede server controls beschikbaar? Ook voor local server?
Ik gebruik daar meestal het toetsenbord voor :P

De server controls zullen nog wel even op zich laten wachten. Althans bij L4D kwamen ze pas een maandje later. Ik neem aan dat het ontwikkelteam meer prio heeft voor het fixen van bugs, dan het ondersteunen van server controls door de community ;)

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Matis schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 09:13:
[...]

Ik gebruik daar meestal het toetsenbord voor :P

De server controls zullen nog wel even op zich laten wachten. Althans bij L4D kwamen ze pas een maandje later. Ik neem aan dat het ontwikkelteam meer prio heeft voor het fixen van bugs, dan het ondersteunen van server controls door de community ;)
Ik ken die commandos niet allemaal dus ik mag wel graag een server control hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Iemand al opgevallen dat L4D2 geen gebruik meer maakt van cache files gelijk vorige Steam games?

Ik vind het jammer, die cache files kopieerde ik 1 op 1 tussen laptop en desktop.

1 bestand van 10GB gaat rapper als 1232144 kleine bestanden.

Nu moet ik eerst een backup maken in Steam zelf *sigh.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141332

Graham schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 08:01:
[...]

Epic :D

Helaas niet de melee only gehaald vandaag omdat ik incapacitated raakte en dus automatisch weer pilots kreeg en niet nadacht bij gebruik daarvan. Die wil ik nog wel eens doen. Parish ook niet gehaald helaas. Damn wat is die brug lastig op advanced.
Die brug haalde ik (toberas) dan weer wel :P Voor die achievement dat je die in 3 minuten doet moet hij echt wel naar normal of zelfs easy :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 319608

Anoniem: 141332 schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 11:14:
[...]

Die brug haalde ik (toberas) dan weer wel :P Voor die achievement dat je die in 3 minuten doet moet hij echt wel naar normal of zelfs easy :D
Die Achievement is nog vrij easy moet ik zeggen :+. Kwestie van alle SI + Tanks ontwijken en een goede route uitstippelen.

Bevestigd als moeilijkste achievement: Survive Realism Expert mode....

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 319608 op 20-11-2009 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21-05 07:33

Bananenspin

Omdat het kan

Anoniem: 319608 schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 11:16:
[...]

Die Achievement is nog vrij easy moet ik zeggen :+. Kwestie van alle SI + Tanks ontwijken en een goede route uitstippelen.

Bevestigd als moeilijkste achievement: Survive Realism Expert mode....
Dat moet je is tegen mach zeggen :+
Knalde er gisteravond tijdens versus er zomaar uit na het afsluiten van de game :? Kon geen gedag zeggen tegen de mumble vriendjes. Vanavond weer versus jongens? Maar dan eerlijkere teams :9

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Nog niet zoveel campaign gespeeld maar wel iets waar je voor moet opletten.
In campaign 2 in de liefdestunnel let op met het springen op die zwanen, ik ben vast geraakt tussen die zwaan en de muur.
En vermits er bij mijn weten geen suicide/unstuck commando is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gisteren nog een heerlijke VS match op Swamp Fever gedaan.
Het andere team had geen schijn van kans :p.

Highlights:
1. Teammaat kreeg een Charger en stormde door alle 4 de Survivors waardoor hij ze tegelijk incapte en hij zijn Battering Ram achievement behaalde :+.

2. Bij het neergestorte vliegtuig deed het andere team de deur open waardoor de crescendo startte. Na een goede Boomer van een maat en wat Spit van mijn kant werden er 3 van hun geincapt.. de vierde liep met kots over zich heen recht tegen een witch aan. Game over xD

Edit: Oja ook nog Dead Center gedaan. Op de 1ste map heb je gedeeltes dat je over de rand van het hotel loopt. Mijn Charger zorgde ervoor dat het andere team van het gebouw afvloog. Heerlijk die voldoening als zoiets gebeurd ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
Anoniem: 319608 schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 11:33:

Highlights:
1. Teammaat kreeg een Charger en stormde door alle 4 de Survivors waardoor hij ze tegelijk incapte en hij zijn Battering Ram achievement behaalde :+.

2. Bij het neergestorte vliegtuig deed het andere team de deur open waardoor de crescendo startte. Na een goede Boomer van een maat en wat Spit van mijn kant werden er 3 van hun geincapt.. de vierde liep met kots over zich heen recht tegen een witch aan. Game over xD

Edit: Oja ook nog Dead Center gedaan. Op de 1ste map heb je gedeeltes dat je over de rand van het hotel loopt. Mijn Charger zorgde ervoor dat het andere team van het gebouw afvloog. Heerlijk die voldoening als zoiets gebeurd ^^.
Gisteren toch mooi 2 versus potjes gewonnen ;)

En, die 3 minuten over de brug gehaald woej... teminste... mijn team.. we moesten elke keer herstarten omdat mach elke keer weer in een ander gat viel .. lukt het de 4de keer wel wordt ik gepakt door een tank. Great. Maar toch gekregen ;)

Er zijn ook weer wat nieuwe updates zie ik voor de stats.

- Zo kun je nu van elke game gelijk zien hoeveel uur je hebt gespeeld bij je community overzicht.
- Bij survival zie je nu gelijk met wie je de map voor de laatste keer heb gespeeld en hoeveel infected je hebt gehad. (dit is alleen bij left 4 dead 2)

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Descriptor schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 12:15:
[...]

Gisteren toch mooi 2 versus potjes gewonnen ;)

En, die 3 minuten over de brug gehaald woej... teminste... mijn team.. we moesten elke keer herstarten omdat mach elke keer weer in een ander gat viel .. lukt het de 4de keer wel wordt ik gepakt door een tank. Great. Maar toch gekregen ;)

Er zijn ook weer wat nieuwe updates zie ik voor de stats.

- Zo kun je nu van elke game gelijk zien hoeveel uur je hebt gespeeld bij je community overzicht.
- Bij survival zie je nu gelijk met wie je de map voor de laatste keer heb gespeeld en hoeveel infected je hebt gehad. (dit is alleen bij left 4 dead 2)
De stats werken nog steeds niet voor een meter, bij de helft van mijn stats staat 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
Phyxion schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 12:23:
[...]

De stats werken nog steeds niet voor een meter, bij de helft van mijn stats staat 0.
Kan kloppen, deze stonden gisteren bij een aantal gotters zag ik ook op 0, en bij mij stonden m'n tijdens rond de 24 seconde. Nu staan ze wel goed. Kwestie van tijd voordat valve de zaken in orde heeft qua stats.

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Niet online
Anoniem: 319608 schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 11:33:

Highlights:

Ik zag jullie op de dutch esport server klopt dat? Hoe was de performance? Ik heb gisteren flink wat " geklust" op de server, hebben jullie hopelijk geen last van gehad? :P

Vanavond heb ik helaas geen tijd om mee te doen vrees ik, morgen omstreeks 11 uur wel.. wie doet er dan mee een potje vs :D?

[ Voor 5% gewijzigd door Workaholic op 20-11-2009 12:32 ]

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Workaholic schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 12:32:
[...]

Ik zag jullie op de dutch esport server klopt dat? Hoe was de performance? Ik heb gisteren flink wat " geklust" op de server, hebben jullie hopelijk geen last van gehad? :P

Vanavond heb ik helaas geen tijd om mee te doen vrees ik, morgen omstreeks 11 uur wel.. wie doet er dan mee een potje vs :D?
Zover ik weet niet xD, maar zoja was de connectie vrij brak te noemen :P.
Lagspikes FTL.

Edit: Nee, niet op jou server gespeeld ;).

Stats zijn totaal gebugged van L4D2... geeft aan dat ik bij elkaar 41 VS games ben gestart xD klopt geen hol van.

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 319608 op 20-11-2009 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortel1
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-06 20:08
Vandaag via onlinekeystore een sleutel aangeschaft.
voor 30,60 ben ik het spel nu via steam aan het binnen halen.
Het was voor mij de eerste keer dat ik via deze winkel een key aanschaf maar het ging perfect binnen 2 minuten na betaling mail met de key bij steam ingevoerd geaccepteerd en ben hem nu aan het downloaden.
Ik zal vanavond eens wat servers gaan bekijken.

“I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.” ― Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-06 10:23

-Mach!-

Machoman #UnrealTournament

Bananenspin schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 11:22:
[...]

Dat moet je is tegen mach zeggen :+
Knalde er gisteravond tijdens versus er zomaar uit na het afsluiten van de game :? Kon geen gedag zeggen tegen de mumble vriendjes. Vanavond weer versus jongens? Maar dan eerlijkere teams :9
Ja, achteruitlopend schieten gaat daar niet zo makkelijk als je de map nog niet kent:P.
Maar we hebben de achievement wel gehaald:p O+

Ik heb L4d 1 gespeeld, maar nooit echt de versus, dus het is voor mij echt wennen hoe je dus hiermee speelt. En ben er ook achterkomen dat je met de infected misschien wel meer teamplay moet hebben dan met de survivors:P. Wel leuk die Versus mode trouwens.

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
wortel1 schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 13:52:
Vandaag via onlinekeystore een sleutel aangeschaft.
voor 30,60 ben ik het spel nu via steam aan het binnen halen.
Het was voor mij de eerste keer dat ik via deze winkel een key aanschaf maar het ging perfect binnen 2 minuten na betaling mail met de key bij steam ingevoerd geaccepteerd en ben hem nu aan het downloaden.
Ik zal vanavond eens wat servers gaan bekijken.
Er is kans dat je l4d2 binnenkort weer kwijt bent dan wortel1 aangezien de legaliteit van onlinekeystore net als die van g2play nogal dubieus zijn en bekend is dat Valve al vaker games die gekocht zijn bij deze shops uit games list hebben gehaald.

[ Voor 49% gewijzigd door Toet3r op 20-11-2009 14:55 ]

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• movo.
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-06 20:45
Hmm alle achievements die ik had gehaald zijn weg? Lol, nja niet dat het me boeit maar het viel op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memoryandfate
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Even een waarschuwing voor mensen die cd-keys kopen g2play.net of onlinekeystore (of gelijksoortige winkels):
http://steamunpowered.eu/...2-you-will-lose-your-game

Bij mensen die daar een modern warfare 2 key hebben gekocht is nu hun spel gewist. Die zijn ze dus helemaal kwijt omdat de keys illegaal zijn. Of de keys daadwerkelijk illegaal zijn valt te bediscussieren, het gaat erom dat de keys uit Azie komen waar ze veel goedkoper zijn. En Activision wil niet dan mensen buiten azie daar goedkoper hun spel kopen, ze lopen dan immers winst mis. Legaal gezien hebben ze dit recht omdat ze als bedrijf mogen bepalen welk product waar verkocht mag worden. Bedrijven mogen dus wel goedkoop alles in azie laten produceren maar consumenten mogen niet goedkoop hun producten in azie halen (lang leve de macht der corporaties). Binnen Europa zit je trouwens veilig, een spel of key kopen uit Engeland is dus geen probleem.

Nu kan het zijn dat dit alleen geld voor MW2 omdat Activision toch wel een van de smerigste bedrijven is. Maar legaal gezien heeft ook Valve dus het recht om jouw L4D2 key te deleten als ze daar ooit zin in krijgen. Bestel dus alleen bij dit soort winkels als je graag risicos neemt ;)

Zal morgen ook eens l4d2 gaan halen, echt erg cool een aantal van jullie GoT servers hebben opgezet! Lijkt me leuk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-06 15:12
Ja, dat zeggen we zóóóvaak over dat soort sites (g2play in het bijzonder) maar er zijn nog steeds mensen die alle info in de wind slaan, een illegale key aanschaffen, hem vervolgens kwijt zijn en vervolgens uit komen huilen op GoT.

Lijkt me een goede policy om praat over g2play & consorten te verbieden aangezien ze gewoon illegaal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Topicstarter
Vanavond om 9 uur een paar partijen versus doen met alleen GoTers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

kKaltUu schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 17:37:
Vanavond om 9 uur een paar partijen versus doen met alleen GoTers?
waarom niet al om 7 uur? O-) Maar ik ben er wel om 9

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben van de partij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionisio
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-03 20:38
Ik ben nu er al klaar voor. >:)
Geef een gil als jullie gaan beginnen! Ben online op mumble met de naam "Matador". :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Niet online

Men zoekt nog 3 spelers ! ;)

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Topicstarter
Net in dead center iemand uit het raam gecharged als charger :D INSTAKILL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mja dat was nie zo leuk :P Kwam mede doordat ik de jockey die m'n teammate bereed weghaalde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Topicstarter
Ik zie de mongoloide mensen van l4d1 ook bij l4d2 langskomen.
Boomers die 3 km achter de survivors spawnen, tanks die recht door een vlammenzee heen sprinten om voor de voeten van de tegenstanders neer te vallen, chargers die last hebben van sloopkogeloitus zonder zelfs een survivor te zien, smokers die een shootout proberen te winnen in het midden van de straat tegen 4 lui met teveel lood op zak....
Als ze een microfoon hebben, bléren ze of Russisch, of een mix van Dui-Engels.
Allemaal leuk als je er tegen moet spelen, maar een ramp als ze in je team zitten.

Maar dit is allemaal niet erg, het ergste is een scavenge finale met iemand die geen enkel idee heeft van wat een spitter kan.
Volgens mij spelen deze mensen zonder voedingskabel in hun monitor, waardoor die op zwart blijft.
Als je als spitter spawned, staat er ook met koeieletters: Your spit can destroy dropped gascans!.
Hmm, wat zullen ze hiermee bedoelen? Misschien de gascans die oranje zijn vliegen in de fik als ik erop spit?
NAH, TOO EASY, LET'S SPIT BEHIND THEM AND HOPE I GET 2x HIT!

Echt, even voordat ik iemand hier betrap op dit gedrag een voorbeeld:
Als je als spitter spawned bij de Atrium (finale dead center, met die auto die je moet voltanken) ga op de bovenste ring staan! zodra er gascans liggen, spit hierop.
Deze vliegen in de fik, en instawin, ze moeten deze weer op gaan halen.
Als de tegenstanders dit doorhebben, en ze gooien niets naar beneden, spit op ze als ze tanken.

Even een rant, want dit is gewoon om van gek te worden.

Laatste potje wat ik vanavond had gespeeld was met koeitje en een paar van z'n maatjes.
Scavenge op de sugar mill was echt gewoon imba.
Elke keer als ze de mill ingingen was het: Jockey springt op iemand, naar de rand toe en hoppa die hangt, dan nog een spitter erop en het is kat in het bakje.
EAT IT, KOE
Afbeeldingslocatie: http://kkaltuu.nl/img/c4m2_sugarmill_a0000.jpg

Ik zag dat ESL een L4D2 ladder heeft gelanceerd, dus misschien dat Gathering of Survivors die gaat joinen.
dignitas. SUPERSONYC! had me ook een DM gestuurd met een compo op iets van l4d2tournament (punt) tk, maar sinds ik die gast niet kan vinden als dignitas member en het een tk adres is ga ik daar niet op klikken.

Toberas(magoc), je hoeft je niet te verdedigen, YellowOnline heeft dezelfde trip mogen meemaken. })

de OP is ook even bijgewerkt, versie 34 alweer *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159816

Kwam door mij team ;)

Meeste mensen blijven te lang hangen tijdens gevechten enzo. :X

[ Voor 60% gewijzigd door Anoniem: 159816 op 21-11-2009 00:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Anoniem: 159816 schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 00:49:
Kwam door mij team ;)

Meeste mensen blijven te lang hangen tijdens gevechten enzo. :X
Ach je kan ook eens toegeven dat je er zelf niks van bakte toch :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-06 15:12
Phyxion schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 08:12:
[...]

Ach je kan ook eens toegeven dat je er zelf niks van bakte toch :>
Dat komt omdat hij een pyro in z'n team had >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inuyasha
  • Laatst online: 29-02-2024
Gisteren Windows 7 x64 op de machien geinstalleerd, steam geinstalleerd, L4D2 gedownload en spelen maar...achievements gone :/
Dat is wel heel erg makkelijk om er vanaf te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Inuyasha schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 09:22:
Gisteren Windows 7 x64 op de machien geinstalleerd, steam geinstalleerd, L4D2 gedownload en spelen maar...achievements gone :/
Dat is wel heel erg makkelijk om er vanaf te komen.
Ik ben ook achievements kwijt zonder reinstall of dergelijke.. en ben niet de enige.. maar Descriptor heeft zn achievements nog wel..

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kKaltUu schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 00:15:
Toberas(magoc), je hoeft je niet te verdedigen, YellowOnline heeft dezelfde trip mogen meemaken. })
Uhm, is niet bedoelt als verdediging hoor. Dat is juist het leuke van L4D(2) voor mij. Zelfs doodgemaakt worden brengt een lach op het gezicht. Die charger doet me altijd aan de razortrains denken uit Half-Life 2. :)

Vind het trouwens wel jammer dat je in de finales nog steeds automatisch spawned. Helemaal nu je met scavenge mode op dead center kan zien hoe het veel eerlijker wordt als je dat zelf doet. Niet zozeer omdat de scores dan dichter bij elkaar zijn maar wel omdat een slechte spawn dan toch echt je eigen schuld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

<+:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Voor mijn part mogen ze l4d2 binnenkort toch eens patchen.
De frequentie van Rochelle haar gegil en Ellis zijn paarden geluiden mag toch wat verminderd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Niet online
Iemand zin in een potje versus in 1 van de bekende servers..? zie ts voor versus server..

edit; 18:30 --> 3 spelers in de versus server.. doet er nog iemand mee :)?

[ Voor 30% gewijzigd door Workaholic op 21-11-2009 18:30 ]

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Ik en Jasper zitten momenteel op de GoT Mumble server van Arie.
We willen een campaign spelen op advanced. (realism mode blijkt bijna onmogelijk te zijn om te spelen)
Dus als iemand dit leest kom ff naar mumble

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maciasty
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-06 13:53
Ik zit er over na te denken om L4D2 ook aan te schaffen (kan niet echt kiezen tussen MW2 of L4D2 :().
Zou Valve die streek die ze met L4D uithaalden (van alles beloven maar niks uitbrengen en het volgende deel maken) nog eens doen ? Daar ben ik namelijk een beetje bang voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-03-2022
Ik heb geen Left4Dead maar MW2 gehaald. Ben er niet echt blij mee, als het kon zou ik hem terugbrengen naar de winkel maar helaas. Iig geen MW2 halen tot de pc versie een spel is zoals ie ook op de PC hoort te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

maciasty schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 17:56:
Ik zit er over na te denken om L4D2 ook aan te schaffen (kan niet echt kiezen tussen MW2 of L4D2 :().
Zou Valve die streek die ze met L4D uithaalden (van alles beloven maar niks uitbrengen en het volgende deel maken) nog eens doen ? Daar ben ik namelijk een beetje bang voor.
Ik zou voor L4D2 gaan, veel betere MP.
En het is niet echt een streek, het is gewoon een nieuwe versie uitbrengen. Ongetwijfeld komen er ook nog wel patches etc voor L4D1. Hoe dan ook, er is al meerdere malen aangegeven dat er binnenkort geen nieuwe L4D komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-06 09:55

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Kreeg net deze foutmelding, game werkte gister nog perfect.
Afbeeldingslocatie: http://rw-racing.nl/pics/l4d2_foutmelding.jpg

Heb hem al verwijderd, en ben hem opnieuw aan het downloaden (hulde aan 90Mbit ;)) maar wel vreemd.

edit 21:52.
Game net opnieuw gedownload maar ik krijg meteen weer dezelfde foutmelding 8)7.

[ Voor 17% gewijzigd door Tortelli op 21-11-2009 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Morgen maar even de hele dag L4D2 spelen als mensen co-op willen spelen of survivor voeg me maar toe mijn gamerstag op steam is bobsquad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Topicstarter

Oh god :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bestaudio
  • Laatst online: 22-08-2024

bestaudio

Gnoeeeeeee

rofl dat is wel een hele erge stap terug.
Lijkt me wel stoer om is te spelen :P

Slowly getting there, euh wait whut? Slowly?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20:31
bobsqaud schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 21:24:
Morgen maar even de hele dag L4D2 spelen als mensen co-op willen spelen of survivor voeg me maar toe mijn gamerstag op steam is bobsquad
Makkelijkste is gewoon om 1 iemand toe te voegen van de vele die hun Steam ID gepost hebben. Via via gaat sneller dan je laten toevoegen ;)

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Tortelli schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 21:15:
[afbeelding]

Heb hem al verwijderd, en ben hem opnieuw aan het downloaden (hulde aan 90Mbit ;)) maar wel vreemd.

zie topic op steam forums
Incomplete Installation(35)
lol maker van filmpje heeft echt tijd teveel ofzo

[ Voor 17% gewijzigd door Toet3r op 21-11-2009 22:30 ]

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
Left 4 Dead 2 Update Released
Updates to Left 4 Dead 2 have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The major changes include:

* Fixed performance problem when rendering lots of decals, notably when fighting tanks with shotguns
* Fixed rcon response not working on Linux dedicated servers
* Fixed matchmaking problem matching into Advanced and Expert games
* Fix bug that would cause other specials to try to pummel a player a Charger disconnects or reconnects
* Fixed versus mode results panel being cut off in transition stats screen in non-english
* Found games: fixed non-player entries drawing the wrong type of icon in the selected item name label
* Game mode selector on main menu now takes keyboard input

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Tortelli schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 21:15:
[afbeelding]

Ik heb dezelfde foutmelding....ook (20).

Begin van de avond nog zitten spelen ffs....

Integrity-check gedaan
Clientregistry.blob verwijderd
AppUpdateStat.blob verwijderd

Mocht allemaal niet baten...nog steeds t zelfde }:|

[ Voor 3% gewijzigd door Oogje op 21-11-2009 23:06 ]

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli

Tortelli

Ik ben net ook wat aan het prutsen geweest. Niets helpt (opnieuw downloaden, firewall uit, pc reboot, steam opnieuw openen, files checken). Volgens mij is er gewoon wat mis aan de kant van steam.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogje
  • Niet online
Lijkt het wel op...en als ik Steam nu sluit....blijft ie in mn tasklist als draaiend proces staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Topicstarter
Even een mooi detail gevonden bij bij The Parish 3, als je net een donker huisje binnenkomt en naar een zolder gaat, zie je dit:

Afbeeldingslocatie: http://kkaltuu.nl/img/c5m3_cemetery0001.jpg
Betekent dit wat ik denk dat het betekent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159816

kKaltUu schreef op zondag 22 november 2009 @ 00:57:
Even een mooi detail gevonden bij bij The Parish 3, als je net een donker huisje binnenkomt en naar een zolder gaat, zie je dit:

[afbeelding]
Dat Chinese mensen met een snor vaker zombies worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Inderdaad, het raamkozijn is van lichtgevend hout gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham

[afbeelding]
Ninja sterren FTW? Denk van wel jah.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Tortelli schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 23:22:
Ik ben net ook wat aan het prutsen geweest. Niets helpt (opnieuw downloaden, firewall uit, pc reboot, steam opnieuw openen, files checken). Volgens mij is er gewoon wat mis aan de kant van steam.....
*.blob file wegdonderen al gedaan?

Mmm edit knop werkt niet om 3 uur :P

[ Voor 188% gewijzigd door Graham op 22-11-2009 02:58 ]

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogje
  • Niet online
Graham schreef op zondag 22 november 2009 @ 02:57:
[...]

*.blob file wegdonderen al gedaan?

Mmm edit knop werkt niet om 3 uur :P
Yup.

En heel automagisch is mn error nu veranderd van (20) naar (55).
Maar daar is wel een oplossing voor volgens het supportforum.....ga ik nu proberen :X

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
Incomplete Installation (55)

This is a Steam Service failure.  Please try enabling the Steam Service:

* Exit Steam.
    * Click Start > Run (Windows Key + R)
    * Type the following command:

C:\Program Files (x86)\Steam\bin\Steamservice.exe /Install 

(If you have installed Steam to another path, please replace C:\Program Files (x86)\Steam with the correct path.)

This command requires admin privileges and may take a few minutes.
    * Launch Steam and test the issue again.

[ Voor 42% gewijzigd door Oogje op 22-11-2009 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli

Tortelli

Ook ik ben van error 20 naar 55 gegeaan (zonder verder iets veranderd te hebben tenopzichte van de laatste error gisteravond).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogje
  • Niet online
Tortelli schreef op zondag 22 november 2009 @ 11:35:
Ook ik ben van error 20 naar 55 gegeaan (zonder verder iets veranderd te hebben tenopzichte van de laatste error gisteravond).
De oplossing gegeven door Valve op het support forum mocht helaas niet baten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli

Tortelli

Ik krijg dit command:

ook niet aan het werken, pc zegt steeds:
C:\Program wordt niet herkend als een interne
of externe opdracht, programma of batchbestand.

Draai overigens Windows 7 x64 Ultimate. Wat voor een OS draai jij?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17:33

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Tortelli schreef op zondag 22 november 2009 @ 11:51:
Ik krijg dit command:

ook niet aan het werken, pc zegt steeds:
C:\Program wordt niet herkend als een interne
of externe opdracht, programma of batchbestand.

Draai overigens Windows 7 x64 Ultimate. Wat voor een OS draai jij?.
Schrijf program files eens aan elkaar? :X Terminal kan niet goed omgaan met spaties :)

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogje
  • Niet online
XP Sp3... Het pad wat je gebruikt is wel waar steam staat? Zo ja ff "" gebruiken....command prompt kan niet omgaan met die spatie in Program Files.
"C:\Program Files....." /install

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Niet online
Servers updaten gaat ook erg lastig blijkt.. vrees dat ik een nieuwe install moet doen en de cfg files terug moet zetten lol :/

edit: ben een nieuwe versie aan het binnen halen.. deze vervolgens 6 keer opnieuw copyen en opnieuw aanzetten. De servers uit de TS zijn hierdoor dus even offline..

Good news is wel dat er een werkende sourcemod versie uit is (beta) voor the public.. hopen dat hij het doet.

[ Voor 100% gewijzigd door Workaholic op 22-11-2009 12:04 ]

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli

Tortelli

Oogje schreef op zondag 22 november 2009 @ 11:53:
XP Sp3... Het pad wat je gebruikt is wel waar steam staat? Zo ja ff "" gebruiken....command prompt kan niet omgaan met die spatie in Program Files.
Werkte inderdaad, maar het probleem is nog steeds niet opgelost :(. Zal mijn pc zo eens opniew opstarten, misschien dat het zal helpen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Topicstarter
Workaholic schreef op zondag 22 november 2009 @ 11:58:
Servers updaten gaat ook erg lastig blijkt.. vrees dat ik een nieuwe install moet doen en de cfg files terug moet zetten lol :/

edit: ben een nieuwe versie aan het binnen halen.. deze vervolgens 6 keer opnieuw copyen en opnieuw aanzetten. De servers uit de TS zijn hierdoor dus even offline..

Good news is wel dat er een werkende sourcemod versie uit is (beta) voor the public.. hopen dat hij het doet.
Raar, /home/kkaltuu/./steam -command update -game left4dead2 -dir /home/kkaltuu/l4d2_final
doet het bij mij gewoon meteen zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogje
  • Niet online
Tortelli schreef op zondag 22 november 2009 @ 12:07:
[...]

Werkte inderdaad, maar het probleem is nog steeds niet opgelost :(. Zal mijn pc zo eens opniew opstarten, misschien dat het zal helpen.....
Geef je weinig kans...ik heb net maar eens alle lokale content van L4D2 weggegooid...opnieuw gedownload en nog steeds hetzelfde probleem. Ik denk dat het lijdzaam wachten op een oplossing van Valve wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Oogje schreef op zondag 22 november 2009 @ 11:53:
Inderdaad de spaties die verkeerd lopen. Als aanhalingstekens niet werken, gebruik om de 8.3 naam te weten te komen van de mappen:

code:
1
dir /x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Niet online
kKaltUu schreef op zondag 22 november 2009 @ 12:23:
[...]

Raar, /home/kkaltuu/./steam -command update -game left4dead2 -dir /home/kkaltuu/l4d2_final
Alles werkt weer... :P waarom speel jij op andere servers :( :P

Sourcemod admin lijkt ook te werken, dus dat is goed nieuwe.. kan het alleen nog niet persoonlijk testen omdat mijn lokale l4d2 ook stuk is.. ben druk aan het googlen om dit te fixen :(

[ Voor 13% gewijzigd door Workaholic op 22-11-2009 12:57 ]

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Workaholic schreef op zondag 22 november 2009 @ 11:58:

Thanks for the heads up, meteen maar ff gefixed 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogje
  • Niet online
Workaholic schreef op zondag 22 november 2009 @ 12:56:
[...]

Sourcemod admin lijkt ook te werken, dus dat is goed nieuwe.. kan het alleen nog niet persoonlijk testen omdat mijn lokale l4d2 ook stuk is.. ben druk aan het googlen om dit te fixen :(
Ik heb dit topic door zitten bladeren...en ik ben bang dat het wachten wordt op een fix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
kKaltUu schreef op zondag 22 november 2009 @ 12:23:
[...]

Ik heb dat bij TF2 ook wel. Ik denk dat de updater willekeurig een updateserver pakt ofzo. Soms gaat het in 1 keer goed, de volgende server die je update gaat bizar traag of zelfs niet. Paar keer het update proces herstarten en in 1 keer komt de update zonder problemen binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Topicstarter
Workaholic schreef op zondag 22 november 2009 @ 12:56:
[...]

Zijn een paar servers die ik verhuur, gebruik nog steeds jou servers omdat ik hier zelf op kan spelen :)
Als je hulp nodig hebt met het testen, roep me maar even aan op steamfriends voor m'n steamID, kan je me toevoegen aan de admin lijst en kan ik wel feedback geven :)
Brainstorm schreef op zondag 22 november 2009 @ 13:33:
[...]

Ik heb dat bij TF2 ook wel. Ik denk dat de updater willekeurig een updateserver pakt ofzo. Soms gaat het in 1 keer goed, de volgende server die je update gaat bizar traag of zelfs niet. Paar keer het update proces herstarten en in 1 keer komt de update zonder problemen binnen.
Het jammere is dat ik echt nergens kan vinden dat die zooi automatisch geupdated wordt, kan dit wel in een cronjob zetten, maar als het met de -autoupdate parameter 100% zou werken zou je een behoorlijk aantal sourceserver admins horen juigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styxxy
  • Laatst online: 22-06 11:25
Heb tot nu toe nog geen problemen ondervonden (met de Steam versie). Het enige vervelende is, dat ik elke dag mijn achievements en stats verlies. Hebben jullie dat probleem ook? (Ik heb gezien dat vrienden dat probleem ook hebben...) Ik vind het best vervelend aangezien ik toch al verschillende mooie (en moeilijkere) achievements heb gehaald :( en nu dus foetsie zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Niet online
Oogje schreef op zondag 22 november 2009 @ 13:31:
[...]

Ik heb dit topic door zitten bladeren...en ik ben bang dat het wachten wordt op een fix.
:'(

Heb hier de hele game al --> shift delete, opnieuw gedownload en nog steeds hetzelfde probleem :(

Steamservice /install ook no go..

Voor de 2de keer opnieuw aan het downloaden na het verwijderen van alle l4d files op mijn pc.. hopen dat het werkt.. gelukkig zijn de steam dl servers wel redelijk vlot vandaag :)

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/2mmhiz7.png

edit : nog steeds stuk :(

[ Voor 23% gewijzigd door Workaholic op 22-11-2009 15:46 ]

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Styxxy schreef op zondag 22 november 2009 @ 14:11:
Heb tot nu toe nog geen problemen ondervonden (met de Steam versie). Het enige vervelende is, dat ik elke dag mijn achievements en stats verlies. Hebben jullie dat probleem ook? (Ik heb gezien dat vrienden dat probleem ook hebben...) Ik vind het best vervelend aangezien ik toch al verschillende mooie (en moeilijkere) achievements heb gehaald :( en nu dus foetsie zijn.
Ja er zijn heel veel mensen die daar last van hebben. Veel stats kloppen totaal niet.
Ik heb ook nog steeds:
Finales survived
0 (0%)
Terwijl ik er net ook weer een heb uitgespeeld.

Pagina: 1 ... 9 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is het Left 4 Dead 2 topic. Het topic voor de eerste game uit de serie vind je hier.