Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)
Ik hou op met proberen....tis echt iets wat Valve moet fixen volgens mij.Workaholic schreef op zondag 22 november 2009 @ 14:29:
[...]
![]()
Heb hier de hele game al --> shift delete, opnieuw gedownload en nog steeds hetzelfde probleem![]()
Steamservice /install ook no go..
Voor de 2de keer opnieuw aan het downloaden na het verwijderen van alle l4d files op mijn pc.. hopen dat het werkt.. gelukkig zijn de steam dl servers wel redelijk vlot vandaag
[afbeelding]
edit : nog steeds stuk
Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.
Ik vond het al vreemd dat die achievements verdwenenPhyxion schreef op zondag 22 november 2009 @ 15:32:
[...]
Ja er zijn heel veel mensen die daar last van hebben. Veel stats kloppen totaal niet.
Ik heb ook nog steeds:
Finales survived
0 (0%)
Terwijl ik er net ook weer een heb uitgespeeld.
Hopelijk komen ze snel met een fix, want dit ondermijnt voor mij toch een beetje het spel..
CoC: MISSeR | Steam: r3veng
Ik heb net op aanraden van iemand steam opnieuw geinstalleerd (alle games zijn dan dus weg). L4D2 opnieuw gedownload. Hij leek wel echt te gaan installeren (liet al een percentage zien) maar gaf al heel snel weer de bekende code 55.Oogje schreef op zondag 22 november 2009 @ 16:06:
[...]
Ik hou op met proberen....tis echt iets wat Valve moet fixen volgens mij.
Kan nu dus al mijn steamgames opnieuw downloaden

http://forums.steampowere...read.php?t=1002950&page=2
edit : yellow kun jij is kijken of de steam client service loopt/aanstaat? Eventueel ook als je alt-tab en windows checkt in game?
[ Voor 31% gewijzigd door Workaholic op 22-11-2009 17:57 ]
Workaholic schreef op zondag 22 november 2009 @ 17:36:
Lijkt inderdaad aan de service te liggen.. wellicht iets met Win7 x64 bits..
http://forums.steampowere...read.php?t=1002950&page=2
En ik heb W7 x64 en géén problemenOogje schreef op zondag 22 november 2009 @ 17:51:
Ik heb Windows XP 32-bits....dus dat is het bij mij iig niet
[ Voor 22% gewijzigd door YellowOnline op 22-11-2009 17:55 ]
Op de makelijkere settings is het te makkelijk, en als ik een potje op de hoogste setting neem, kom ik bij mafketels die alleen op een groep zombie's afrennen. en "WTF" typen als ze een kontveeg krijgen, vage figuren zitten erbij.
Fokky's nemen de wereld over \^0^/
Fractal Design Meshify S2, Asus ROG B550-F, AMD 3700x, 3080?, Corsair H115i Pro, G-Skill 3600-16 32GB Trident Z Neo
O ja, dat Katana-zwaard is súperbruut. Werkte in enkele seconden een horde tegen de grond, in m'n uppie
The PC version of Left 4 Dead 2 has been patched. Just fire up Steam and it'll fix and update a slew of issues. Got a bug? Maybe it's covered in this, check the jump for more.
Highlights of the fix include:
• Fixed performance problem when rendering lots of decals, notably when fighting tanks with shotguns
• Fixed rcon response not working on Linux dedicated servers
• Fixed matchmaking problem matching into Advanced and Expert games
• Fix bug that would cause other specials to try to pummel a player a Charger disconnects or reconnects
• Fixed versus mode results panel being cut off in transition stats screen in non-english
• Found games: fixed non-player entries drawing the wrong type of icon in the selected item name label
• Game mode selector on main menu now takes keyboard input
http://kotaku.com/5410082...t-patch-for-left-4-dead-2
[ Voor 79% gewijzigd door bestaudio op 22-11-2009 20:59 ]
Slowly getting there, euh wait whut? Slowly?
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
Chargers doen dat jaJejking schreef op zondag 22 november 2009 @ 20:42:
Een ramp vanmiddag... werd in het eerste level op de randje van dat hoge gebouw te pakken genomen door een Charger. Hij punchte en grabte me, stormde rechtdoor... recht de afgrond in... KLEDDER. Ik had het niet meer
O ja, dat Katana-zwaard is súperbruut. Werkte in enkele seconden een horde tegen de grond, in m'n uppie
Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)
Ja daar was ik niet blij mee, zeker niet aangezien het met 4 man voltooien van die map winst had betekent voor onsBrainstorm schreef op zondag 22 november 2009 @ 23:14:
[...]
Chargers doen dat javanavond op een potje versus kregen we als survivors in 'Bridge' een charger schuin van achteren, beukt zo een team mate en mij van de brug af. We waren nog maar net begonnen, dus met twee doden leek de ronde al bijna verloren. De team wisselen, halfverwege de bridge wordt ik zelf charger en kegel er vervolgens twee van de bridge af + een derde vrijwel dood... game alsnog gewonnen.
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
Moet je Windowed Mode draaien dan kan je meteen terug.Low-Tech schreef op zondag 22 november 2009 @ 19:38:
Ik heb steeds last van dat L4D2 terug naar desktop ga terwijl ik druk aan het afslachten ben, met alt-tab kom ik weer terug ingame (wel half dood omdat het 10 seconden duurt voordat ik weer ingame ben.
Ik heb even gekeken net mij mijn Community Page en alles staat weer op 0.R3veNG schreef op zondag 22 november 2009 @ 16:10:
[...]
Ik vond het al vreemd dat die achievements verdwenen![]()
![]()
Hopelijk komen ze snel met een fix, want dit ondermijnt voor mij toch een beetje het spel..
Echter heb ik even gekeken naar de waardes die Valve opslaat en alles staat er nog wel.
Volgens mij is het gewoon een fout op de Community Page.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Ik heb ook even gekeken. En bij mij staan de achievments nu ook op 0. Dus even afwachten of en wanneer die weer terugkomen.Phyxion schreef op maandag 23 november 2009 @ 09:08:
Ik heb even gekeken net mij mijn Community Page en alles staat weer op 0.
Echter heb ik even gekeken naar de waardes die Valve opslaat en alles staat er nog wel.
Volgens mij is het gewoon een fout op de Community Page.
1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8
Steam support case uitstaan.. lijkt voor een hoop mensen stuk te zijn.. oplossing zou zijn om alles in de standaard dirs te zetten (c program files) maar laat ik nou net alles op een andere schijf hebben..
Ook dat is bij mij het geval: steam staat op d:\steam. Ofwel heb ik ontzettend veel geluk, ofwel ligt het probleem echt wel elders.Workaholic schreef op maandag 23 november 2009 @ 10:10:
[...]
Steam support case uitstaan.. lijkt voor een hoop mensen stuk te zijn.. oplossing zou zijn om alles in de standaard dirs te zetten (c program files) maar laat ik nou net alles op een andere schijf hebben..
Waarschijnlijk wel omdat de waardes er nog wel zijn maar ze alleen niet goed getoond worden. Ingame zijn de achievements nog wel gewoon werkend te zien.JamesB009 schreef op maandag 23 november 2009 @ 09:52:
[...]
Ik heb ook even gekeken. En bij mij staan de achievments nu ook op 0. Dus even afwachten of en wanneer die weer terugkomen.
Volgens mij hebben nogal veel mensen het ergens anders staan (bij mij bvb c:\games).
Volgens mij zit er nog iets raars in de infected codering.
Gisteren kreeg ik 8 of 9 keer op een rij de spitter als start infected.
Natuurlijk wel leuk op de mall scavenge, maar op den duur wel wat saai.
3de verdieping spawnen, wachten tot ze tanken en op hen spitten of als ze cans naar beneden gooien erop spitten.
De spitter zorgt soms ook voor grappige situaties.
Ze hadden nog 2 jerrycans nodig, er liggen er drie op de grond, ik zit zonder spit dus ik spring naar beneden en ik land in het midden van de 3 cans.
Ik zie zie Ellis (gespeeld door een speler) zo naar voor en achter bewegen terwijl hij nadenkt over wat hij moet doen.
[Gigabyte X670 gaming X][Ryzen 7800X3D][Kraken X62][32GB Corsair][Zotac 5080 Solid][Samsung 980 PRO][NZXT H7 FLOW][Evnia 34M2C8600]
Bij L4D had ik 99% van de tijd smoker als start infected...Simon Verhoeven schreef op maandag 23 november 2009 @ 12:29:
Zou me verbazen moest het daar aan liggen.
Volgens mij hebben nogal veel mensen het ergens anders staan (bij mij bvb c:\games).
Volgens mij zit er nog iets raars in de infected codering.
Gisteren kreeg ik 8 of 9 keer op een rij de spitter als start infected.
Natuurlijk wel leuk op de mall scavenge, maar op den duur wel wat saai.
3de verdieping spawnen, wachten tot ze tanken en op hen spitten of als ze cans naar beneden gooien erop spitten.
De spitter zorgt soms ook voor grappige situaties.
Ze hadden nog 2 jerrycans nodig, er liggen er drie op de grond, ik zit zonder spit dus ik spring naar beneden en ik land in het midden van de 3 cans.
Ik zie zie Ellis (gespeeld door een speler) zo naar voor en achter bewegen terwijl hij nadenkt over wat hij moet doen.
Nu zal ik er eens op letten, maar volgens mij is het tot nu toe random geweest.
1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8
Win 7 64 Bit hier draaien met Steam op E:\SteamYellowOnline schreef op maandag 23 november 2009 @ 11:36:
[...]
Ook dat is bij mij het geval: steam staat op d:\steam. Ofwel heb ik ontzettend veel geluk, ofwel ligt het probleem echt wel elders.
Ook geen problemen. Sowiso nooit CTD's gehad of andere problemen. Mischien eindelijk een keer geluk na de problemen met de achievement in deel 1
Winners never cheat, Cheaters never win
Win7 x64 op beide machines trouwens.
Hier ook trouwens, Steam staat op E:\Steam en het werkt prima.Descriptor schreef op maandag 23 november 2009 @ 14:34:
[...]
Win 7 64 Bit hier draaien met Steam op E:\Steam
Ook geen problemen. Sowiso nooit CTD's gehad of andere problemen. Mischien eindelijk een keer geluk na de problemen met de achievement in deel 1
Zelfde verhaal voor laptop trouwens, ook E:\Steam.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Ik heb een supportcase uitstaanSlashdotter schreef op maandag 23 november 2009 @ 14:53:
Argh, op 2 verschillende machines geprobeerd maar bij allebei krijg ik de code 55 steam foutmelding.
Win7 x64 op beide machines trouwens.
Annuleren en via steam bestellen? Kun je meteen gamen..Arfman schreef op maandag 23 november 2009 @ 15:03:
Nou, eerste en laatste keer dat ik bij CDWOW bestel. Status is nog steeds "Wachtend op verzending". Terwijl jullie allemaal fun hebben, zit ik hier te wachten tot die fucking CD binnen is. Baal hier echt van
[ Voor 42% gewijzigd door Workaholic op 23-11-2009 15:06 ]
Je kunt windowed mode en noborder aanzetten. Je kunt dan instant alt-tabben en noborder haalt de balk van windowed mode weg.Low-Tech schreef op zondag 22 november 2009 @ 19:38:
Ik heb steeds last van dat L4D2 terug naar desktop ga terwijl ik druk aan het afslachten ben, met alt-tab kom ik weer terug ingame (wel half dood omdat het 10 seconden duurt voordat ik weer ingame ben.
In de launch options: -sw -noborder
[ Voor 5% gewijzigd door RaCio op 23-11-2009 15:10 ]
De hele reden dat ik via CDWOW zit te kloten is juist Steam. Dollar is euro gezeik, en 1 jaar na release van een game een 2e deel uitbrengen voor 45 euro pik ik niet. Maar laten we die discussie niet weer oprakelen, ik wacht wel tot hij op de deurmat ploft. Als dat een maand duurt kan ik nog 11 maanden spelen voordat Valve met L4D3 op de proppen komtWorkaholic schreef op maandag 23 november 2009 @ 15:05:
Annuleren en via steam bestellen? Kun je meteen gamen..
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
De Duitse en Australische versie van L4D2 (en L4D) zijn gecensureerd.
Zat hierover te lezen, en uiteindelijk een linkje van een vergelijking tussen de VS (normale) en AUS (gecensureerde) textures.

Bij de gecensureerde versie kunnen de ledematen er niet vanaf geschoten worden, explosive ammo laat de infected in één keer verdwijnen, en incendiary ammo laat de infected rondlopen alsof ze achterna gezeten worden door onzichtbare bijen
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Left 4 Dead 2 met 16 man, niets bijzonders maar wel grappig
Vanavond weer versus of scavenge?
HOI.
High geeft je de US Blood, low de AUS Blood
Natuurlijk maximaal gore
@spindiebananeneet; koel, ik doe mee
[ Voor 10% gewijzigd door Matis op 23-11-2009 16:04 ]
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Wel een beetje erg laggy, maar wel grappig. Fijn dat het ip-adres er ook bij staat... eens een keertje joinen.Bananenspin schreef op maandag 23 november 2009 @ 15:51:
http://www.youtube.com/wa...&feature=player_embedded#
Left 4 Dead 2 met 16 man, niets bijzonders maar wel grappig
Vanavond weer versus of scavenge?
16 man met een kettingzaag
Ghehe, ik heb gisternacht bij g2play.net het besteld voor 30 euro, zonet om 12.00 m'n serial ontvangen en om 13.00 het gedownloadArfman schreef op maandag 23 november 2009 @ 15:03:
Nou, eerste en laatste keer dat ik bij CDWOW bestel. Status is nog steeds "Wachtend op verzending". Terwijl jullie allemaal fun hebben, zit ik hier te wachten tot die fucking CD binnen is. Baal hier echt van

Niet dat ik er veel aan heb vanwege de error 55 steam foutmelding na installatie maar goed

Idd veel goedkoper via CD WOW. Hij is wel in stock nu maar mijn exemplaar is nog niet verzonden helaas. Cod MW2 was op de dag van release verzonden en ik kon hem een kleine week later spelen. Voordeel was wel dat dat activatie en installatiegezeik toen wel voorbij wasArfman schreef op maandag 23 november 2009 @ 15:10:
[...]
De hele reden dat ik via CDWOW zit te kloten is juist Steam. Dollar is euro gezeik, en 1 jaar na release van een game een 2e deel uitbrengen voor 45 euro pik ik niet. Maar laten we die discussie niet weer oprakelen, ik wacht wel tot hij op de deurmat ploft. Als dat een maand duurt kan ik nog 11 maanden spelen voordat Valve met L4D3 op de proppen komt
De wijzen komen uit het Oosten!
De mijne is gister op verzonden gegaan van CDWOW en vandaag de email met bevestigingArfman schreef op maandag 23 november 2009 @ 15:03:

Anoniem: 319608
Ik ben ze zowel ingame als op de community kwijtYellowOnline schreef op maandag 23 november 2009 @ 17:24:
WTF? Ik ben al m'n achievements kwijt in de Steam Community maar niet ingame?
Ik heb steam in de orginele map staan. Zal deze straks wel eens veranderen en de games weer opnieuw downloaden (4e keer dan deze afgelopen 2-3 dagenPhyxion schreef op maandag 23 november 2009 @ 14:56:
[...]
Hier ook trouwens, Steam staat op E:\Steam en het werkt prima.
Zelfde verhaal voor laptop trouwens, ook E:\Steam.
Hier ook error 55Slashdotter schreef op maandag 23 november 2009 @ 16:24:
[...]
Ghehe, ik heb gisternacht bij g2play.net het besteld voor 30 euro, zonet om 12.00 m'n serial ontvangen en om 13.00 het gedownload![]()
Niet dat ik er veel aan heb vanwege de error 55 steam foutmelding na installatie maar goed
WTF ik ben ook al mijn achievements kwijt!!
[ Voor 29% gewijzigd door Pinjataaa op 23-11-2009 19:41 ]
hoekomt het dat je je archievements kwijt benPinjataaa schreef op maandag 23 november 2009 @ 19:36:
Is het nog steeds niet opgelost? Dat is wel slecht hoor..
WTF ik ben ook al mijn achievements kwijt!!

ik heb het idee dat ik een archievement niet gehad heb.
de 3minuten over de brug raken. ik heb het in 2 minuten gedaan.. niet gekregen
Kijk ik vandaag bij me achievements is ie weg........, nu boeien die achievements me niet echt maar die gnome
Ik weet het zeker, kabouters zijn niet te vertrouwen.
Kan me wel voorstellen dat lui flippen als ze een campaign op expert realism doen en die dan kwijt raken.
Alle andere achievements heb ik nog (voor hoelang natuurlijk is de vraag) .
[/rant]
Voor de rest vind ik het wel een geslaagd spel, nieuwe special infected zijn wel mooi gemaakt. Vooral die jockey is best irritant af en toe.
Vrouwelijke boomers is dan een inderdaad een ander verhaal, daar ga je vanzelf van kotsen
Baseball bat en katana zijn awsome, in een middag die head honcho gehaald. En die hoofdjes maar vliegen.
Geluid van de koekenpan en bat zijn ook briljant gedaan, het liefst had ik wel het geluid van de scout zijn bat gehad.
En jammer dat je niet met die axe zoals een pyro kunt hakken (van boven naar beneden ), het zou natuurlijk helemaal briljant zijn om een tank in de fik tezetten en hem dan met de axethinguiser te killen, graag met crits .
l
Geluiden van de geweren vind ik niet echt bijzonder, de shotgun klinkt niet zoals in deel 1 en de pistols hebben een te soft geluid.
Ook merk ik dat de game in rusland is verschenen, veel russische lui die gewoon in hun taal praten en typen . Ik spreek helaas niet meer dan kalasjnikov en vodka.
Hard rain is een gave campaign met die storm, helaas kan ik de details niet op high zetten dus zie ik geen regen . Als ik dan op het geluid af moet gaan denk ik dat ik behoorlijk wat mis.
Afgezien van de minpunten vind ik het de 39 euro wel waard (chainsaw ftw) , ik denk ook dat ik nog vele uurtjes erin ga steken.
Heb jij ook geprobeerd steam in een andere directory te installeren?. Zo ja dan bespaar ik mijn moeitepica schreef op maandag 23 november 2009 @ 19:33:
[...]
Hier ook error 55heb al die fixes die op hun forums staan geprobeerd (incluus heel steam weggooien, fijn 80 gig weer downloaden om er dan achter te komen dat het alsnog niet werkt). Hoop dat ze het snel fixen.
Geld dit enkel voor jezelf? (maw: kan ik dit in SP doen?) en worden Pipebombs/Gal/Molotov als geweren gezien? (maw: mag ik deze gebruiken?)
helpt niet.. Ook geprobeerd... Moeten gewoon wachten op Valve..Tortelli schreef op maandag 23 november 2009 @ 20:48:
[...]
Heb jij ook geprobeerd steam in een andere directory te installeren?. Zo ja dan bespaar ik mijn moeite.
Ik ben erachter dat mn client.dll in de bin-folder van L4D2 iets kleiner is dan bij mn maatjes waar het spel draait. Die ff simpel vervangen deed trouwens weinig...ik rommel nog ff verderTortelli schreef op maandag 23 november 2009 @ 20:48:
[...]
Heb jij ook geprobeerd steam in een andere directory te installeren?. Zo ja dan bespaar ik mijn moeite.
ik voel me wel een beetje vies en zwak nu
Geldt bij mijn weten enkel voor jezelf, hoewel wij met z'n 4en melee gegaan zijn. Pipebombs en aanverwante mag je NIET gebruiken.speedzor schreef op maandag 23 november 2009 @ 21:21:
Zo mensen, even een snel vraagje. Ben atm bezig met het proberen de achievement te behalen die vereist dat je een hele campagne met slagwapens doorstaat.
Geld dit enkel voor jezelf? (maw: kan ik dit in SP doen?) en worden Pipebombs/Gal/Molotov als geweren gezien? (maw: mag ik deze gebruiken?)
Bedankt! Morgen probeer ik het direct goed te doen (:YellowOnline schreef op maandag 23 november 2009 @ 22:43:
[...]
Geldt bij mijn weten enkel voor jezelf, hoewel wij met z'n 4en melee gegaan zijn. Pipebombs en aanverwante mag je NIET gebruiken.
Zat daarnet al aan 40 minuten gameplay met enkel melee wapens, roept m'n moeder dat we naar House gaan kijken ^^
Het zal voor morgen zijn
In ieder geval bedankt voor de info!
Al had ik er geen last vanA Steam update is now available. No action is required to obtain this update.
Steam
Updated Steam back-end to address Left 4 Dead 2 achievement issues. Any achievements previously earned that do not appear in your list will be restored this week.
[ Voor 7% gewijzigd door Graham op 24-11-2009 05:14 ]
Bij mij waren ook de achievements online gereset, na een achievement ingame te halen pakt hij er al meer online.
[ Voor 38% gewijzigd door mhoogendam op 24-11-2009 07:31 ]
wel erg leuk, maar het voelt wel precies aan als l4d1... maar dan met vettere wapens
Mja, ik kan me wel inbeelden dat je niet vrolijk wordt als je de wesley achievement kwijt speelt.Graham schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 03:16:
Goed nieuws voor de zeikers onder ons, geduld is een schone zaak
[...]
Al had ik er geen last van
Nope nog steeds problemen hierSileX schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 09:03:
sinds gisteren niet meer gekeken, maar de 55 error nog niet opgelost ?
Vanavond doe ik weer mee
ben het eenbeetje bue de algemene servers.
heb vaak mensen gehad die niet serieus spelen en elkaar kapotschieten.
dus vandaar
Als je de startpost er bij neemt kun je daar de servers vinden.rinusnl schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 11:34:
mag ik vragen wat de ip adres is van de got server?
ben het eenbeetje bue de algemene servers.
heb vaak mensen gehad die niet serieus spelen en elkaar kapotschieten.
dus vandaar
Ik had al gezegt dat je een kind krijgt dus heb het einde toch al voor je gespoiledDescriptor schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 11:21:
[...]
Vanavond doe ik weer meeHeb Cod 6 bijna uitgespeeld ..

@ Workaholic wil je vanavond private 1 even fixen? Gister kregen we scavenge niet werkend terwijl het wel de scavenge server was
HOI.
Het was idd een erg leuke partij
van het gebouw afbeukte
Ik zal er vanavond weer bij zijn!
ook mijn eerste invulnereble witch tegen gekomen.... erg leuk, terwijl ik down was met 3 man autoshotgun erop pompen en de witch ging niet dood....
Anoniem: 285907
De meeste, inclusief mezelf, komen binnen druppelen rond 7 uur.Dionisio schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 12:19:
[...]
Het was idd een erg leuke partijVooral toen die charger in Hard Rain twee survivors
van het gebouw afbeukte
Ik zal er vanavond weer bij zijn!Hoelaat spreken we af?
HOI.
Omdat we al het gotl4d.nl domein hadden, hebben wij dus de IP's van de servers aan subdomeinen gekoppeld.Descriptor schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 11:42:
[...]
Als je de startpost er bij neemt kun je daar de servers vinden.
server1.gotl4d.nl is dus 93.190.139.112 dit t/m server6.gotl4d.nl
Dit maakt het (hopelijk) handiger om de servers te joinen, kan je makkelijk afspreken in welke server je gaat spelen en kan je via het domeinnaam joinen ipv het ip address uit te typen.
Byte en ik hadden een kleine discussie over of de spitter of de charger de beste SI is.
Ik vind dat de charger het verschil kan maken, kijk maar naar die 3 arme survivors die van de sugar mill vlogen
Hij vindt dat de spitter, mits goed mikkend, de survivors zo lang kan ophouden met een denial of area, en kan damagen dat ze niets meer kunnen.
Any thoughts?
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Anoniem: 141332
Persoonlijk vind ik de spitter leuker om te spelen.
It's super mega death christ 4000 B.C. Version 2.0 Beta B*tch!
Dat is net de kunst, een goede hunter die net op tijd springt enz. ... Dit was net zo essentieel in L4D1.Brainstorm schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 14:04:
Jockey en hunter zijn imho een stuk minder leuk om te spelen, met een goede tegenstander is het ..
Niet gaan zeuren als het spel tegen blijkt te vallen vanwege technische problemen en te weinig interactie met andere spelers.
Als je voor de gameplay wilt kijken, is de demo nog steeds te spelen.
Ik heb nu 51.8 uur gespeeld, en het spel heeft me 30 eu gekost.
Met een mooi rekensommetje kom ik op 0,58 eu per uur uit.
Dus het spel kopen vanwege de prijs is ook al behoorlijk BS.
Daarnaast, waarom vanaf zo'n gezwel als TPB? Als je een beetje verstand had zou je naar nieuwsgroepen of private trackers wenden.
Wat dacht je van €0,58 per uur?kKaltUu schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 14:18:
[...]
Niet gaan zeuren als het spel tegen blijkt te vallen vanwege technische problemen en te weinig interactie met andere spelers.
Met een mooi rekensommetje kom ik op 1.73 eu per uur uit.
Daarnaast, waarom vanaf zo'n gezwel als TPB? Als je een beetje verstand had zou je naar nieuwsgroepen of private trackers wenden.
Meh, minder raar dan dat 107% van alle spelers die l4d2 hebben de achievement acid reflex heeft.
http://steamcommunity.com/stats/L4D2/achievements/
Dude wat is het probleem?kKaltUu schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 14:18:
[...]
Met een mooi rekensommetje kom ik op 0,58 eu per uur uit.
Ik mag toch zeker wel het spel gaan uitproberen?
Als een spel me goed bevalt koop ik het meestal nog voor de multiplayer.
Spellen zijn gewoon reteduur dus ik koop liever diegene wat het me echt waard zijn. Zoals ik met WoW heb gedaan, en binnenkort ook met LOTRO ga doen. Daar betaal ik dan ook graag voor.
It's super mega death christ 4000 B.C. Version 2.0 Beta B*tch!
Anoniem: 196208
Harstikke koel voor jou enzo, maar wat is dan de relevantie voor ons om te weten dat je het gaatAzertyftw schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 14:48:
[...]
Dude wat is het probleem?
Spellen zijn gewoon reteduur dus ik koop liever diegene wat het me echt waard zijn. Zoals ik met WoW heb gedaan, en binnenkort ook met LOTRO ga doen. Daar betaal ik dan ook graag voor.
' kopen'? Dat komt over als een verkapte 'kijk mij eens eens een stoere warezman zijn!' Logisch dat er dan nogal heftig op gereageerd wordt.
Anyway, ik heb 'm nu ook besteld via CD-wow. Een luttele 28 euro, daar wil ik het wel voor proberen.
Ben ook nog steeds erg aan het twijfelen, de ene kant heb ik zoiets van ik koop hem wel via Steam dan zit het gewoon goed. aan de andere kant ben ik een dief van me eigen portemonnee als ik hem niet via CDWow bestel. hoe zit het eigenlijk met die keys? worden die nog steeds verwijderd door Steam?Anoniem: 196208 schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 14:56:
[...]
Harstikke koel voor jou enzo, maar wat is dan de relevantie voor ons om te weten dat je het gaat
' kopen'? Dat komt over als een verkapte 'kijk mij eens eens een stoere warezman zijn!' Logisch dat er dan nogal heftig op gereageerd wordt.
Anyway, ik heb 'm nu ook besteld via CD-wow. Een luttele 28 euro, daar wil ik het wel voor proberen.Zijn er al anderen die hem binnenhebben gekregen via cd-wow?
Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers
Het enige wat hij zegt is dat de demo een veel betere manier is om uit te proberen omdat je daarmee een betere ervaring krijgt (geen cracked steam/servers nodig en betere community). L4D2 hangt echt enorm veel op multiplayer, de singeplayer uittesten heeft dus sowiezo geen zin.Azertyftw schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 14:48:
[...]
[ Voor 5% gewijzigd door RaCio op 24-11-2009 15:04 ]
Dit was alleen het geval met MW2, omdat Activision niet wil dat je in een goedkopere regio deze haalt.MrOizo2005 schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 15:00:
[...]
Ben ook nog steeds erg aan het twijfelen, de ene kant heb ik zoiets van ik koop hem wel via Steam dan zit het gewoon goed. aan de andere kant ben ik een dief van me eigen portemonnee als ik hem niet via CDWow bestel. hoe zit het eigenlijk met die keys? worden die nog steeds verwijderd door Steam?
Volgens mij kwam dit ook alleen met de G2Play webshop voor, maar kan dat niet met 100% zekerheid zeggen.
En @azerty, precies wat racio zegt.
Valve heeft de spelers genoeg tijd en content gegeven om een mening te vormen over het spel.
Left 4 Dead 2 ervaar je pas goed in multiplayer. Daarvoor zou je het beste de demo van left 4 dead 2 kunnen uitproberen. Deze geeft namelijk een goede indruk van het spel.Azertyftw schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 14:48:
[...]
Op het steam forum zelf zijn ze er inmiddels achter dat het aan een client.dll is en als je je hele steam-map verplaatst naar de C schijf (in mijn geval dus 37 gigabyte overzetten), hem daar opstart, steam een nieuwe client.dll aanmaakt in de L4D2 map (die wel gesigned is, wat schijnbaar het probleem is), en als je die client.dll weer in de map op je andere schijf zet, hij het vaak wel weer doet. Maar na heel L4D2 weer opnieuw gedownload te hebben heb ik niet echt behoefte om me aan zulke oplossingen te wenden. Valve lost t maar op. en blijkbaar moeten ze daar HEEL lang over doen.

Game nu maar weer helemaal verwijderd en hem opnieuw aan het downloaden. Mocht dit niet helpen dan installeer ik hem gewoon @ mijn oude pc en als dat werkt pak ik gewoon die dll @ 7,3MB/s gaat het downloaden momenteel lekker vlot. Al baal ik er gruwelijk van dat ik ondertussen al 4 dagen niet kan spelen *&^%$%^&.
Edit 1:
Opnieuw downloaden vd game hielp helemaal niets. Heb heel steam nu op een hele andere hdd geinstalleerd. Eens kijken of dat werkt......
[ Voor 31% gewijzigd door Tortelli op 24-11-2009 19:38 ]
http://forums.steampowere...?p=12186191&postcount=104

Voor degene die willen weten hoe de colagast eruit ziet
Gewoon de model van een fallen survivor

Valt nog mee dat er nog iemand staat... en had eerlijk gezegd verwacht dat hij een echte rocket launcher vast had.kKaltUu schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 19:41:
[afbeelding]
Voor degene die willen weten hoe de colagast eruit ziet
Gewoon de model van een fallen survivor
Anoniem: 159816
Jockey is wel episch leuk. Geluiden die hij maakt en als je op iemand zit die ver van z'n team is, is het gewoon geniaal.Brainstorm schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 14:04:
Ligt er aan. De charger kan de groep echt ver uit elkaar trekken en doet sowieso een hoop damage als je niet snel ingrijpt. Tijdens scavenge is de spitter geweldig om het doel te blokkeren, waardoor je een hoop tijd kan winnen. Jockey en hunter zijn imho een stuk minder leuk om te spelen, met een goede tegenstander is het moeilijk om die classes goed te benutten.
Persoonlijk vind ik de spitter leuker om te spelen.
kKaltUu
Matis
Brainstorm
YellowOnline
vs.
Bananenspin & Orion (wissel halfweg)
Toberas
Fanatix
Matador
We won!
Nog wel een paar irritante bugs, zo hadden we iets van vier keer dat een persoon in het decor vast zat.
FixedYellowOnline schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 22:18:
Best een Episch rondje zonet ^^
kKaltUu
Matis
Brainstorm
YellowOnline
vs.
Bananenspin & Orion (wissel halfweg)
Toberas
Fanatix
Matador
We won!
Nog erger, als tank spawnen in een kampvuurGraham schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 22:25:
Was leuk idd. Maar wat is dat soms bugged met die charger en boomer. Als charger loop je onzichtbare dingen op of neem je soms 4 man mee terwijl je die ander twee nauwelijk raakt. Als boomer kots je soms mensen onder die je niet verwacht te halen terwijl je soms mensen die vlak bij staan niet onder kots.
Tja, dat was idd jammer. Leuke was wel dat we weer een aantal keren de boomerbug hebben kunnen doen
Dit topic is gesloten.
Dit is het Left 4 Dead 2 topic. Het topic voor de eerste game uit de serie vind je hier.