Hebben jullie ook last van sommige steam users die Left 4 Dead 1 en 2 verzieken? Ze loggen in, iedere keer met een andere nickname, schieten het hele team af en vertrekken weer. Even later zijn ze weer terug onder een andere naam en herhalen ze dat weer. Ik word er echt schijtziek van.
Daar heeft Steam de friendslist voor (friends not included). Vul jouw steamlijst nu met mensen waar mee het plezier is om samen te spelen en vergroot jouw spelplezier met minstens 4x!Anoniem: 309115 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 19:01:
Hebben jullie ook last van sommige steam users die Left 4 Dead 1 en 2 verzieken? Ze loggen in, iedere keer met een andere nickname, schieten het hele team af en vertrekken weer. Even later zijn ze weer terug onder een andere naam en herhalen ze dat weer. Ik word er echt schijtziek van.
In andere woorden, gewoon geen pubs spelen maar met vrienden en als je een pub doet dan wel zorgen dat ze in het andere team zitten.
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
* Matis is er vanavond niet bij

Ik zit bij paps en mams thuis en moet nog een surprise in elkaar draaien
Have fun kanonnenvoer
Ik zit bij paps en mams thuis en moet nog een surprise in elkaar draaien

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Anoniem: 309115
Ik heb er al een mailtje over gestuurd naar Valve. Ze zullen er denk ik weinig aan kunnen doen. Tot nu toe had ik eigenlijk helemaal geen vrienden geaccepteerd, omdat ik niet elke keer van de meldingen wou wat mensen allemaal aan het doen zijn. Maar misschien is dat wel uit te zetten. Anyhow.... dan moet ik eens maar wat mensen gaan toevoegen
Voor als je expert wilt halen bij shopping mall hier is een voorbeeld:
Binnen 1 minuut 58 de finale gehaald op expert. Ik zeg nice!jagana schreef op donderdag 03 december 2009 @ 19:45:
[video]
Hier nog wat leuke weetjes te vinden over left 4 dead 2
Bijvoorbeeld:
- Jimmy Gibs JR, zou heel soms ook bij een horde te zien zijn zodra je de radio start in het laatste level en gascans gaat verzamelen om in zijn auto te escapen
- Bij het laden van de intro , is een easter egg te lezen op het bord voor het ziekenhuis
- Op de pooster van de eerste campaign is heel vaag een poster van een campaign uit left 4 dead 1 te zien.
- En ga zo maar door. Zitten erg leuke dingen tussen.
[ Voor 46% gewijzigd door Descriptor op 03-12-2009 19:58 ]
Winners never cheat, Cheaters never win
Nette video, gemaakt met fraps? Ik denk het niet btw, anders had ik ook wel out-game geluid gehoord. De recordfunctie zelve van Valve?jagana schreef op donderdag 03 december 2009 @ 19:45:
[video]
[ Voor 15% gewijzigd door Matis op 03-12-2009 19:55 ]
record demonaam.dem, play demonaam.dem en dan met fraps recordenMatis schreef op donderdag 03 december 2009 @ 19:54:
[...]
Nette video, gemaakt met fraps? Ik denk het niet btw, anders had ik ook wel out-game geluid gehoord. De recordfunctie zelve van Valve?

Rara, hoe kan dit?
If There's A Limit, I Mean To Reach And Then Overcome It
ligt het aan mij of laad het filmpje heeeeeeel traag.
ok, nu ik het filmpje heb bekeken, zie ik direct al iets wat niet klopt, en dat is dat er geen tank spawned, geen horde rush, en erg weinig special infected, hell op normal/advanced krijg je meer infected als wat jullie hier hebben gehad
nog nooit gehad dat ik geen horde rush kreeg direct als je de lift uitstapt
dus het ruikt er hier naar dat er door een bug ofzo de horde niet goed spawnde
ok, nu ik het filmpje heb bekeken, zie ik direct al iets wat niet klopt, en dat is dat er geen tank spawned, geen horde rush, en erg weinig special infected, hell op normal/advanced krijg je meer infected als wat jullie hier hebben gehad
[ Voor 79% gewijzigd door Dalyxia op 03-12-2009 23:24 ]
Als je deze help pagina leest dan zal het wel goed gaan:
http://tf2wiki.net/wiki/H..._demos#Recording_Tutorial
Het is voor team fortress 2 maar geld ook voor l4d en l4d2
succes, voeg me anders toe aan je steam lijst, dan leg ik het je wel uit.
http://tf2wiki.net/wiki/H..._demos#Recording_Tutorial
Het is voor team fortress 2 maar geld ook voor l4d en l4d2
succes, voeg me anders toe aan je steam lijst, dan leg ik het je wel uit.
Ik ken de juiste trigger niet voor de tank, maar we hadden het benodigde aantal jerrycans gewoon nog vóór de tank spawnde. Wat de horde betreft: je ziet maar twee spelers aan het werk (Jagana en mij), de horde die spawnt bij de twee spelers boven zie je niet. Dus nee, niet bugged. Gewoon snel en efficiënt.Dalyxia schreef op donderdag 03 december 2009 @ 23:10:
ligt het aan mij of laad het filmpje heeeeeeel traag.
Inderdaad. Toeter en mij zie je namelijk niet lopen. Wij staan boven en gooien alles naar beneden. Omdat wij het daar redelijk druk hadden met hordes en dergelijke bleef het beneden rustig.YellowOnline schreef op donderdag 03 december 2009 @ 23:42:
[...]
Ik ken de juiste trigger niet voor de tank, maar we hadden het benodigde aantal jerrycans gewoon nog vóór de tank spawnde. Wat de horde betreft: je ziet maar twee spelers aan het werk (Jagana en mij), de horde die spawnt bij de twee spelers boven zie je niet. Dus nee, niet bugged. Gewoon snel en efficiënt.
Nog voor dat de tank kon komen waren wij al klaar. Dus grote kans dat de tank na 2 minuten komt. Dan waren we precies 2 seconde voor de tank klaar
Netjes! Goede skills, ben bang dat ik niet helemaal met jullie mee kan komen qua niveau, maar ik ben wel een teamplayer, hopelijk maakt dat veel goed 
That is, als ik ooit L4D2 nog binnen krijg van CDWOW .. als hij er vandaag niet is koop ik hem alsnog online en gaat de CDWOW versie in de verkoop en CDWOW in de ban ... fuckers.
That is, als ik ooit L4D2 nog binnen krijg van CDWOW .. als hij er vandaag niet is koop ik hem alsnog online en gaat de CDWOW versie in de verkoop en CDWOW in de ban ... fuckers.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Lekker ge-noclipped naar de laatste stage zekerDescriptor schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 00:05:
Inderdaad. Toeter en mij zie je namelijk niet lopen. Wij staan boven en gooien alles naar beneden. Omdat wij het daar redelijk druk hadden met hordes en dergelijke bleef het beneden rustig.
Nog voor dat de tank kon komen waren wij al klaar. Dus grote kans dat de tank na 2 minuten komt. Dan waren we precies 2 seconde voor de tank klaar
Neen.Matis schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 08:26:
[...]
Lekker ge-noclipped naar de laatste stage zeker
Alles netjes en eerlijk gehaald. Zo ook gisterne Hard Rain. Koste wel enige moeite voor sommige om niet de witches te raken
3de map en Finale waren eigenlijk vrij gemakkelijk. De heenreis leek eigenlijk het moeilijkst. Vooral omdat er dan veel witches zitten en op de terugweg minder tot geen.
Vanavond alweer de 5de campaign op expert. Als dat lukt hebben we de expert achievement.
Sommige van ons hebben dan de expert achievement, voor yellowonline en ik nog niet omdat we ieder een keertje niet waren, gaan we die nog wel een keertje overnieuw doenDescriptor schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 10:22:
[...]
Vanavond alweer de 5de campaign op expert. Als dat lukt hebben we de expert achievement.

Maar natuurlijk... met realism aanjagana schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 10:31:
[...]
Sommige van ons hebben dan de expert achievement, voor yellowonline en ik nog niet omdat we ieder een keertje niet waren, gaan we die nog wel een keertje overnieuw doen?
Descriptor schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 10:22:
[...]
Koste wel enige moeite voor sommige om niet de witches te rakenMaar we hebben het wel gehaald.
Kan niet wachten om mee te doen, zou graag met GoT'ers meespelen. Teveel kinders en Russen online. Vandaag stuurt Play hem op dus over een dag of wat...
Moet nog wel even oefenen maar heb een uur of 400 in L4D 1 zitten, haalde daar geregeld Expert maps zonder health te verliezen dus zal wel goed komen.
Moet nog wel even oefenen maar heb een uur of 400 in L4D 1 zitten, haalde daar geregeld Expert maps zonder health te verliezen dus zal wel goed komen.
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
1 Dag of wat....bij play.com duurt het vaak wel een week tot het aankomt. En dat is vlotEvaluationCopy schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 11:52:
Vandaag stuurt Play hem op dus over een dag of wat...
Anoniem: 329141
Heb zelf bij l4d1 ook experts maps gedaan, zijn inderdaad makkelijk te doen als je het veel gespeeld hebt..EvaluationCopy schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 11:52:
Kan niet wachten om mee te doen, zou graag met GoT'ers meespelen. Teveel kinders en Russen online. Vandaag stuurt Play hem op dus over een dag of wat...
Maar let op: ld2 is op expert wel een stukkie moeilijker.
Guys,
Even wat anders over iets waar ik helemaal niet uitkom. Mijn toetsenbord reageert in het spel niet meer, mijn muis draait wel alle kanten op maar het toetsenbord doet echt helemaal niets (beweegknoppen). De escape toets werkt echter wel, in andere games doet het toetsenbord het gewoon.
Ik heb het spel en steam compleet gedeinstalleerd en er opnieuw opgezet, maar het probleem blijft???
Ik snap er helemaal niets van, kan iemand mij helpen?
Even wat anders over iets waar ik helemaal niet uitkom. Mijn toetsenbord reageert in het spel niet meer, mijn muis draait wel alle kanten op maar het toetsenbord doet echt helemaal niets (beweegknoppen). De escape toets werkt echter wel, in andere games doet het toetsenbord het gewoon.
Ik heb het spel en steam compleet gedeinstalleerd en er opnieuw opgezet, maar het probleem blijft???
Heb je de game toevallig niet op het gebruik van een controller gezet?Jeroen10 schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 17:11:
Guys,
En de game reinstallen werkt niet zozeer als je Steam Cloud hebt aanstaan (kopieert je instellingen).
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
Je controls al gecondoleerd bij options -> keyboard/mouse ?
Ik had namelijk paar dagen geleden ook dat me controls opeens gereset waren.
Kwam ik achter toen ik ingame niet meer kon bewegen.
En controleer eens of steam cload aanstaat.
Ik had namelijk paar dagen geleden ook dat me controls opeens gereset waren.
Kwam ik achter toen ik ingame niet meer kon bewegen.
En controleer eens of steam cload aanstaat.
[ Voor 10% gewijzigd door Toet3r op 04-12-2009 17:21 ]
options -> steam cloud
Heb deel 2 gepost. Graag daar verder
[Multi] Left 4 Dead 2 - Deel 2
Heb deel 2 gepost. Graag daar verder
[Multi] Left 4 Dead 2 - Deel 2
[ Voor 69% gewijzigd door Toet3r op 04-12-2009 17:27 ]
Het is gelukt, de settings stonden op gamepad??? Die heb ik niet aangezet.
Maar goed ik kan weer bewegen
, bedankt.
Maar goed ik kan weer bewegen
And I'm the only one and I walk alone.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit is het Left 4 Dead 2 topic. Het topic voor de eerste game uit de serie vind je hier.
Dit is het Left 4 Dead 2 topic. Het topic voor de eerste game uit de serie vind je hier.