[Multi] Left 4 Dead 2 - Deel 1 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste
Acties:
  • 50.061 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Bananenspin schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 19:36:
[...]

Zo eindelijk charger bug gefixed :)
Beetje teleurgesteld in de hoeveelheid fixes, drie magere fixes waarvan de installation error 55 weer terug is.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-06 18:13

flessuh

Set sail for fail!

Toet3r schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 23:04:
Heb de GoT L4D steam group op invite only gezet aangezien er allemaal vage lui uit rusland en polen de steamgroup joinde en group chat liepen te vervuilen met onzin. En heb ook een aantal mensen uit de group gekicked. Als ik je ontrecht heb gekicked laat het me dan eff weten dan stuur ik je een invite. :)
zou net ook ff kijken en er zaten nog wel een paar russen in (tenzij mensen van GoT [RUS] achter hun naam hebben ;) )

ik blijf het gaar vinden dat ik een schijtping heb naar alles van i3d.... gewoon minimaal 100, en ik denk dat veel servers ook door i3d zijn gehost aan mn ping te zien :(

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05 19:41
Workaholic schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 23:03:
Zojuist hard rain gedaan met koffie, toeter en simon.. was lachen dames! Allemaal op het randje gehaald op advanced.. en damn.. wat een hoeveelheid witches :D
[...]

Had ik hier ook.. gelukkig werkt de 2de admin account oplossing weer prima :)
Is dat een gangbare oplossing? Een ander user account met admin rechten pakken waarna l4d wel opstart?
Ik heb dat gisteren ook gedaan en de error 55 verdween inderdaad, ik vroeg me alleen af of het altijd werkt.

Mijn rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

marko77 schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 11:19:
[...]

Is dat een gangbare oplossing? Een ander user account met admin rechten pakken waarna l4d wel opstart?
Ik heb dat gisteren ook gedaan en de error 55 verdween inderdaad, ik vroeg me alleen af of het altijd werkt.
1x gebruiken en het werkt altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-06 15:42

BaT

Mensen die geinteresseerd zijn in dit spel (en toevallig in dit topic rond struinen); Ik heb gisteren met 2 vrienden de 4-pack gehaald met korting.... en je raad het al : ik heb er eentje over waar ik van af moet.... (voor 112 / 4 = 28 euro)... eerste die serieus reageerd: it's yours!

Creative Director - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 329141

BaT schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 11:55:
Mensen die geinteresseerd zijn in dit spel (en toevallig in dit topic rond struinen); Ik heb gisteren met 2 vrienden de 4-pack gehaald met korting.... en je raad het al : ik heb er eentje over waar ik van af moet.... (voor 112 / 4 = 28 euro)... eerste die serieus reageerd: it's yours!
Zal ff iemand in mijn msn vragen, speelde met hem l4d1 samen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Phyxion schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 11:30:
[...]

1x gebruiken en het werkt altijd.
Totdat er weer een update komt :+

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inuyasha
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-02-2024
Workaholic schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 23:03:
Zojuist hard rain gedaan met koffie, toeter en simon.. was lachen dames! Allemaal op het randje gehaald op advanced.. en damn.. wat een hoeveelheid witches :D

[...]

Had ik hier ook.. gelukkig werkt de 2de admin account oplossing weer prima :)
Hehe, zekers! Hard rain is verdomd lastig als je weer terug moet. Je moet dus al eigenlijk op de weg heen anticiperen op de terugroute en niet te veel medkits e.d. op gebruiken. Dan heb je bij terugkomst niets meer liggen... :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Net gevraagd op msn, dit was zijn reactie: "sow das goedkoop..maar ik ben bang dat als ik m koop, ik er bijna nooit aan toekom om te spelen man".

Dus ik kan hem helaas niet voor je kwijt, BaT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196208

Hey BaT, ik heb wel interesse in die extra versie van je! DM me maar even, dan handelen we het daar af. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-06 15:42

BaT

Anoniem: 196208 schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 13:07:
Hey BaT, ik heb wel interesse in die extra versie van je! DM me maar even, dan handelen we het daar af. :)
We have a winner! ff kieken hoe die DM werkt.... :+

Creative Director - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196208

offtopic:
Bij je Voorkeuren 'Direct messages Ja - Gebruikers kunnen mij een direct message sturen' aanvinken. (Schaamteloze rip van Mute uit een ander topic:P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamalan
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 26-02-2015

Zamalan

Whine Connaisseur

Nog een xbox'er hier. Zelfde gamertag als forum nick.

MSI GX660 --- i5 460M /// 4GB DDR3 /// Mobility Radeon HD5870 /// 1920x1080 /// 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qonstant
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08-05-2022
zojuist een game gespeeld in scavage mode

je kan merken dat de game goedkoper word verkocht het nivo daalt
in 1 leven 2 surviver geincapt en gedood als een hunter in het mall level

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 26-04 13:57

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Topicstarter
qonstant schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 23:52:
zojuist een game gespeeld in scavage mode

je kan merken dat de game goedkoper word verkocht het nivo daalt
in 1 leven 2 surviver geincapt en gedood als een hunter in het mall level
En dit kan je uit 1 potje uitmaken, damn das knap!

Ik merk itt jou dat het niveau iets hoger wordt doordat mensen nu doorkrijgen hoe de verschillende classes werken.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qonstant
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08-05-2022
kKaltUu schreef op zondag 29 november 2009 @ 01:26:
[...]

En dit kan je uit 1 potje uitmaken, damn das knap!

Ik merk itt jou dat het niveau iets hoger wordt doordat mensen nu doorkrijgen hoe de verschillende classes werken.
was wel meer dan 1 potje(10 games)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Dan nog, hoeveel kan jij er als single user over zeggen na let's say 10x25 minuten? Nogal overdreven conclusie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-06 23:12
Daarbij ligt het ook maar aan met wie je de game speelt. Random games ga je nou niet snel een hoog niveau tegen komen, dat is niet verander tov L4D. Je zou beter team versus of iig met bekende spelen. Zelf wordt je daar ook beter van dan een random game met wild vreemde.

Zelf vind ik het niveau wel hoger geworden door de verschillende classes special infected, nieuwe items, hogere niveau van de gewone campaigns en de verschillende gameplay modus. Al dit vergt wat tijd om door te krijgen, voor sommige wat langer dan andere ;), maar uiteindelijk wordt het game veel dynamischer en diverser hierdoor dan dat was in L4D.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leroykok
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-11-2024
Heeft er iemand een goede strategie voor de Survival mode en dan het level "The Mall" ?
Als je online speelt heb je altijd van die mensen die lekker hun eigen weg gaan :/ .

Ik had er eentje bedacht, (even snel in paint opgezet) http://i47.tinypic.com/et8ocy.png .
(Dit is boven, met de schuine brug aan je linkerzijde, zoals je het op de afbeelding ziet)

Maar ik vroeg me af of jullie een andere (betere) strategie hadden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141332

Toen ik "vibrators" las hield ik op met lezen :P

Maar even serieus. Zo'n schema slaat natuurlijk nergens meer op wanneer je zover bent dat je twee of drie tanks tegelijk hebt. En die functie's en posities zijn na de eerste tank volgens mij al uit het raam. Het plekje is best goed hoor, zolang je spitters en chargers weghoudt en tijdens de ammorun goed op smokers let.. Een voordeel is dat je via het glas in de vloer kunt vluchten. Op die verdieping lager kun zijn twee bruggen en kan je volgens mij gewoon rondjes achteruit blijven lopen.

[ Voor 83% gewijzigd door Anoniem: 141332 op 29-11-2009 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
iFreaky schreef op zondag 29 november 2009 @ 17:18:
Heeft er iemand een goede strategie voor de Survival mode en dan het level "The Mall" ?
Als je online speelt heb je altijd van die mensen die lekker hun eigen weg gaan :/ .

Ik had er eentje bedacht, (even snel in paint opgezet) http://i47.tinypic.com/et8ocy.png .
(Dit is boven, met de schuine brug aan je linkerzijde, zoals je het op de afbeelding ziet)

Maar ik vroeg me af of jullie een andere (betere) strategie hadden? :)
Gisteren met een vriend en Koffie met een smaakje en Toberas een strategie gezocht voor The mall.

Boven in bij het bruggetje (wat waarschijnlijk jouw positie ook is volgens je tekening) een plekje gezocht.
Op de brug zelf in het midden lag er bij ons een ammo stash met pills, en wapens.

3 man nemen een shotty, 1 een m16 voor long range (smokers,spitters)
Andere 3 shotty voor Tank en de rest. Als iedereen netjes in de hoeken blijft kan er niemand naar beneden gesmoked worden. Als iedereen ook blijft zitten tegen de muur, zal de infected via de zeiwanden omhoog klimmen precies voor je view point, 3x schieten en infected is weg.

In geval van de tank hadden we in de 2 hoeken incendary ammo gedropt (later weer healthpack gehaald).
Op de trap treden naar boven bij elk rond stuk een jerrycan gelegd. Deze in de fik schieten zodra de tank komt (boven de 5 minuten).

Rond 7 minuten werd het chaotisch toen er tegelijkertijd 2 tanks vanaf de brug kwamen. Hoewel ze in brand stonden konden we alsnog niet iedereen naar beneden mee nemen omdat deze gesmoked werd.

Uit eindelijk na een mooie 2de poging nog 8 minuut 50 gehaald. Vanavond gaan we het weer proberen.

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Descriptor schreef op zondag 29 november 2009 @ 20:16:
[...]

Gisteren met een vriend en Koffie met een smaakje en Toberas een strategie gezocht voor The mall.

Boven in bij het bruggetje (wat waarschijnlijk jouw positie ook is volgens je tekening) een plekje gezocht.
Op de brug zelf in het midden lag er bij ons een ammo stash met pills, en wapens.

Andere 3 shotty voor Tank en de rest. Als iedereen netjes in de hoeken blijft kan er niemand naar beneden gesmoked worden. Als iedereen ook blijft zitten tegen de muur, zal de infected via de zeiwanden omhoog klimmen precies voor je view point, 3x schieten en infected is weg.

In geval van de tank hadden we in de 2 hoeken incendary ammo gedropt (later weer healthpack gehaald).
Op de trap treden naar boven bij elk rond stuk een jerrycan gelegd. Deze in de fik schieten zodra de tank komt (boven de 5 minuten).

Rond 7 minuten werd het chaotisch toen er tegelijkertijd 2 tanks vanaf de brug kwamen. Hoewel ze in brand stonden konden we alsnog niet iedereen naar beneden mee nemen omdat deze gesmoked werd.

Uit eindelijk na een mooie 2de poging nog 8 minuut 50 gehaald. Vanavond gaan we het weer proberen.
Toen Descriptor het weer heeft geprobeerd was ik er bij, en nog 2, en hebben alle wapens met lasersights voorzien en daar boven getransporteerd en in een kamer gedumpt.. daar ook alle cans en flessen gedropt.. incl meds... Hebben we bijna 12 minuten volgehouden. halverwege vloog alleen onze munitie cans en flessen de lucht in. Maar target goud hebben we behaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
Anoniem: 329141 schreef op zondag 29 november 2009 @ 23:48:
[...]

Toen Descriptor het weer heeft geprobeerd was ik er bij, en nog 2, en hebben alle wapens met lasersights voorzien en daar boven getransporteerd en in een kamer gedumpt.. daar ook alle cans en flessen gedropt.. incl meds... Hebben we bijna 12 minuten volgehouden. halverwege vloog alleen onze munitie cans en flessen de lucht in. Maar target goud hebben we behaald.
Nu ben je even mis Mortalboy.

Hij heeft het over de Mall, Toen jij m'n game joinde deden we motel. The mall hebben we vanavond nog met anderen geprobeerd maar strande steeds rond de 8.5 minuut.

Maar 11 minuut 38 is niet slecht voor een eerste game in een nieuwe map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ow, foutje :) die map kunnen we morgen nog eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:26

Arfman

Drome!

Als mijn bestelling van CDWOW binnen is over een paar jaar, mag ik dan nog meedoen? :')

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
Van de week maar keer met paar mensen van GOT online gaan spelen als er interesse is. Van het weekend online wezen spelen met paar onbekende, maar team play ho maar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Topicstarter
Arfman schreef op maandag 30 november 2009 @ 08:07:
Als mijn bestelling van CDWOW binnen is over een paar jaar, mag ik dan nog meedoen? :')
Nee.

j/k, tuurlijk mag je meedoen.
Wel echt frustrerend dat je bestelling zo lang erover moet doen, heb je ze er al over gemailed?

[tr]

Echt raar, gister 3 tot 4 potjes team scavenge gedaan, spelen we als laaste potje tegen een team Britten die ingame comms gebruikten, verliezen we :|
code:
1
alias ragequit "say RAAAAAAAAAAAGEQUIT; wait 10; quit"

Zo zie je maar, als je even niet oplet en samenspeelt, kan je al snel overklast worden.

[ Voor 7% gewijzigd door kKaltUu op 30-11-2009 08:32 ]

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KooolaNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20-06 18:54

KooolaNL

Hurry up noob microwave

Arfman schreef op maandag 30 november 2009 @ 08:07:
ik moest lachen :o

cdwow en levertijd werken niet samen

hier kon u advertentie staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zullen we vanavond paar potjes survival doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Topicstarter
Ik had eigenlijk het idee om vanaaf een campaign op expert uit te spelen :)
Afhankelijk van het aantal tweakers dat vanavond online komt, kunnen beiden natuurlijk gespeeld worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 06:29
kKaltUu schreef op maandag 30 november 2009 @ 10:17:
Ik had eigenlijk het idee om vanaaf een campaign op expert uit te spelen :)
Afhankelijk van het aantal tweakers dat vanavond online komt, kunnen beiden natuurlijk gespeeld worden :)
Dat plan hadden Desc en ik ook. :)

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogje
  • Niet online
Nog 1 avondje studeren en dan heb ik ook wat meer tijd voor een campaign op expert :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Afgelopen weekend eindelijk eens goed kunnen spelen. De laad bug die ik had kon worden opgelost door op escape te drukken, dan zit je ineens wel ingame. Beetje raar maargoed het werkt iig.

Niveau van de spelers is helaas nog steeds erg laag, vooral de wanabee pro’s irriteer ik me erg aan. Zo zat ik in een VS game met een russische dude die via de voice (gelukkig) Engels lulde en het was echt; GO move it f*cking noobs blabla, meteen kickvote als je niet doet wat hij zegt…bah. Terwijl ik altijd rekening hou met achterblijvers en niet met de twee haantjes de voorste mee loop maar dan de achtergebleven speler probeer te dekken, van mij hoeft er niet hard gerushed te worden. Toen we de lift uitkwamen werd iedereen gerepen door een infected behalve ik, die russische wanabe pro werd achter mij gepakt door een charger de andere speler door een smoker en de andere door een jockey. Ik richte mijn aandacht op de jockey want die is in zon situatie de meest gevaarlijk. Daarna pakte ik de smoker (want die zat in mijn LOS) vervolgens kilde ik de charger. Ik redde dus het hele team maar kreeg toch een scheld kanon over me heen dat ik een focking noob was en dat ik hem eerste moest redden ect ect. Voor de kogels die ik nodig had voor de charger kon ik de smoker en jockey killen dus easy keuze.

De vs mode is door de komst van de nieuwe infected toch wel in het voordeel van de infected nu. De extra variatie, kracht en handigheid die de nieuwe infected met zich meebrengen zijn erg goed. De combinaties zijn veel sterker. In lfd1 was het altijd, boomer puked over zoveel mogelijk, smoker haalt er een weg, hunter pakt degene die smoker probeert te killen. Wat dat betreft is de gameplay goed verbeterd, alhoewel veel mensen toch wel zware problemen hebben een jockey te killen. Gister werd ik door een jockey bereden en leegde een teamgenoot van dichtbij 2 magazijnen met een assault rifle zonder hem te killen, vervolgens ga ik down terwijl ik fullhealth had. Achja…irritaties horen erbij lfd1 allover :)

Weet iemand hoe het zit met de game lobby? Als ik op vs druk en de filters staan uit vind ik meestal maar 1 game, ook vaak geen enkele. Als ik dan op more searches druk en filter op game in progress kom ik er wel in. Irritant, lijkt me ook een beetje bugged.

Steam ID: Jon
Voor de mensen die wat goede teamgames willen doen ;)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Topicstarter
Unable to find Jon. Hit 'back' if you want to try and search again.

Game lobbies zijn ook flink bugged, denk dat mensen er ook genoeg van hebben en of team versus of quick match doen.

Ik ben ook zo iemand die flink loopt te zeiken, maar dan wordt ik vaak genoeg teruggefloten door m'n team.
/me speelt exclusief met andere tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
Fanatix schreef op maandag 30 november 2009 @ 10:26:
[...]

Dat plan hadden Desc en ik ook. :)
Inderdaad. Vanavond staat de eerste Campaign op het programma. Maar nog zonder realism mode uit.

Eerst maar even alle campaigns uitspelen op expert om te kijken welke het meest geschikt is voor expert + realism. Wie vanavond mee wilt doen, kom maar op mumble en we kijken wel wie er mee kan doen naast mij en fanatix.

[ Voor 12% gewijzigd door Descriptor op 30-11-2009 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-10-2024
Gisteren Scavange gedaan met 8 mensen (pre-made) maar wat duurde dat eeuwen voor we een game gaande kregen. Eerst 2 keer gecrashed tijdens het laden, dan een paar keer de hij plots local ging hosten en uiteindelijk nog een paar slechte servers.

Ongeveer een uur naar servers gezocht :')
Als we uiteindelijk een server hadden, was het natuurlijk wel geniaal, wat is scavange is een hele leuke game mode :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik wil wel meedoen met een expert campaign

Maybe kunnen we 2 teams doen met 4 man en elk team een expert campaign.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 329141 op 30-11-2009 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionisio
  • Laatst online: 12-03 20:38
Descriptor schreef op maandag 30 november 2009 @ 12:36:
[...]

Inderdaad. Vanavond staat de eerste Campaign op het programma. Maar nog zonder realism mode uit.

Eerst maar even alle campaigns uitspelen op expert om te kijken welke het meest geschikt is voor expert + realism. Wie vanavond mee wilt doen, kom maar op mumble en we kijken wel wie er mee kan doen naast mij en fanatix.
Ik zal er zijn jongens. heb nog geen enkele campaing op expert gedaan. 19:00 uur ong? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, beetje op tijd jongens... ik stem 19.00! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogje
  • Niet online
Descriptor schreef op maandag 30 november 2009 @ 12:36:
[...]

Ik heb samen met 3 maatjes een campaign advanced + realism uitgespeeld (zwaar pittig!).....echt verrekte lastig, je ziet geen "glow" meer om je teammates heen, ook niet als ze puked zijn enz enz. Communicatie en bij elkaar blijven is dan echt van levensbelang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
Oogje schreef op maandag 30 november 2009 @ 13:23:
[...]

Ik heb samen met 3 maatjes een campaign advanced + realism uitgespeeld (zwaar pittig!).....echt verrekte lastig, je ziet geen "glow" meer om je teammates heen, ook niet als ze puked zijn enz enz. Communicatie en bij elkaar blijven is dan echt van levensbelang.
Ik neem aan dat dit ook voor de items geld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionisio
  • Laatst online: 12-03 20:38
Oogje schreef op maandag 30 november 2009 @ 13:23:
[...]

Heb nog geen Realism gedaan, maar het lijkt me echt uitdagend om de brug bij The Parish te doen op expert + realism. Dat moet echt SUPER lastig zijn. Wave na wave + infected + tanks en noem maar op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Topicstarter
Descriptor schreef op maandag 30 november 2009 @ 13:34:
[...]

Ik neem aan dat dit ook voor de items geld?
distance glow op items is weg, alleen items dichtbij hebben nog een glow.
Survivors zijn niet meer omringd door een glow, dus met incap moet je goed communiceren, en met een defib is het gewoon lastig om je teammaat z'n lijk te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kKaltUu schreef op maandag 30 november 2009 @ 14:24:
[...]

distance glow op items is weg, alleen items dichtbij hebben nog een glow.
Survivors zijn niet meer omringd door een glow, dus met incap moet je goed communiceren, en met een defib is het gewoon lastig om je teammaat z'n lijk te vinden.
Bij items dichtbij zit er ook geen glow omheen... teminste, bij mij niet :)

Sorry, G werkte niet echt mee :)

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 329141 op 30-11-2009 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Topicstarter
Anoniem: 329141 schreef op maandag 30 november 2009 @ 15:37:
[...]

Bij items dichtbij zit er ook een glow omheen... teminste, bij mij niet :)
wait, what?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Nog een verschil tussen "regular" en "realism" is dat je voor headshots moet gaan: damage op het lichaam houdt de infected niet meer tegen, tenzij je ze helemaal aan grut geschoten hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-06 15:33

Sméagol

Master of Mayhem

Anoniem: 329141 schreef op maandag 30 november 2009 @ 15:37:
[...]

Bij items dichtbij zit er ook geen glow omheen... teminste, bij mij niet :)

Sorry, G werkte niet echt mee :)
Bij mij wel, maar wellicht is dat ook nog een verschil in difficulty, misschien verdwijnt ie op advanced en/of expert? Maar anders zou je niet zo veel hebben aan items in hard rain ;). Je moet wel erg dichtbij zijn trouwens (er vrijwel bovenop staan dus).

Heb 't probleem met m'n PC nog niet helemaal opgelost (lui), maar hij's op 't moment stabiel, dus ik ben begonnen met spelen. Erg tof, al denk ik dat ik de campagnes van L4D1 bij elkaar iets toffer vind. Ik vind Carnival en Dead center en Hard rain tof, maar Parish and de Swamp iets minder. Ik zal even die steamgroup joinen, zodat ik met wat meer NL'ers kan spelen, misschien dat ik dan ook m'n mic wat meer durf te gebruiken ;). Ik hoop dat mensen dan wel geduld hebben met me, ben niet bepaald een expert.. Was ook nog niet lang geleden begonnen met l4d1, en heb daar ook nog de grootste moeite met expert. En dit is al iets lastiger.. Die dead center finale en die crescendo naar het concert zijn op normal al erg lastig. Was al erg tevreden toen ik gister met wat random geweldige medespeleres eindelijk een goeie strategie voor die concert finale op advanced hadden, was de 1ste advanced campaign die ik uitspeelde ;). Favoriete weapon combo is de AK-47 en een katana. Duurt nog wel even voordat ik die unlocked heb bij CoD6 trouwens :D (de AK, niet de katana :P).

Edit:
Overigens wel regelmatig connectie problmen, dezelfde als bij l4d1.. Vaak al bij het joinen, dan zie ik geen spelers (of een paar blauwe (en soms rooie) highlights in de verte), dan zie ik de bui al hangen, en dan moet ik snel escape drukken anders reageert ie niet meer, kan ik niet eens exit to menu kiezen. En soms join je gewoon de verkeerde game (zit je opeens in versus ofzo, of de verkeerde campaign).

[ Voor 11% gewijzigd door Sméagol op 30-11-2009 20:08 ]

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05 19:41
Descriptor schreef op zondag 29 november 2009 @ 20:16:
[...]

Ik heb dat gisteren ook geprobeerd, op zich een redelijke tactiek. Mijn record atm (8:27) is door beneden op het dak van het ammo huisje te staan met je team, dat kan je vrij goed verdedigen ook, mits iedereen samenwerkt.

Met de brug tactiek ben ik niet boven dat record gekomen, maar dat kan ook aan het team liggen ;)

Nog andere tactieken van spelers hier die de moeite waard zijn?

Mijn rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
Zo, De eerste Expert Campaign is gedaan :)

Na een gemakkelijke eerste map van dead center, en een wat moeizamere 2de map, gingen de 3de en 4de map weer gemakkelijk. Al moesten we de laatste map toch nog 3x overnieuw doen. Maar de tactiek ging super.

Morgen de volgende campaign: Dead Center :)

morgen weer same teams: jagana,yellowonline en toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Descriptor schreef op maandag 30 november 2009 @ 23:53:
Zo, De eerste Expert Campaign is gedaan :)

Na een gemakkelijke eerste map van dead center, en een wat moeizamere 2de map, gingen de 3de en 4de map weer gemakkelijk. Al moesten we de laatste map toch nog 3x overnieuw doen. Maar de tactiek ging super.

Morgen de volgende campaign: Dead Center Dark Carnival :)

morgen weer same teams: jagana,yellowonline en toeter
Fixed, we hebben net Dead Center gedaan ;)

En nu ga ik echt slapen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Ik had gisteren toch een heerlijk moment als charger! De map was dead center in het gedeelte met de roltrappen, 2 survivors rende de trap op en werden mooi gepakt door een Jockey en Smoker. Waardoor natuurlijk de andere 2 survivors naar boven rende om de boel te redden. Doordat de smoker en de jockey ze beiden in een hoek in hadden gesleept kon ik als charger boven aan de trap spawnen en tsja... je raad al wat er toen gebeurde. Een charge van de trap af die zorgde dat ze tientallen meters terug geduwd werden, aardig wat dmg kregen en genoeg tijd gaf om de 2 surviors boven aan te incappen. Dat was echt een moment dat mijn bilhaar zichzelf bevochtigde als een verkeerd afgestelde sproei installatie naast een hockeyveld waar 2 vrouwen teams het uitvechten.

De nieuwe SI brengen echt zoveel meer vette momenten met zich mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
evilpin0 schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 11:06:
Ik had gisteren toch een heerlijk moment als charger! De map was dead center in het gedeelte met de roltrappen, 2 survivors rende de trap op en werden mooi gepakt door een Jockey en Smoker. Waardoor natuurlijk de andere 2 survivors naar boven rende om de boel te redden. Doordat de smoker en de jockey ze beiden in een hoek in hadden gesleept kon ik als charger boven aan de trap spawnen en tsja... je raad al wat er toen gebeurde. Een charge van de trap af die zorgde dat ze tientallen meters terug geduwd werden, aardig wat dmg kregen en genoeg tijd gaf om de 2 surviors boven aan te incappen. Dat was echt een moment dat mijn bilhaar zichzelf bevochtigde als een verkeerd afgestelde sproei installatie naast een hockeyveld waar 2 vrouwen teams het uitvechten.

De nieuwe SI brengen echt zoveel meer vette momenten met zich mee.
Dat was echt een moment dat mijn bilhaar zichzelf bevochtigde als een verkeerd afgestelde sproei installatie naast een hockeyveld waar 2 vrouwen teams het uitvechten.

Je onderschrift: "Ik ben nog steeds bezopen" Doe je wel de eer aan.
Maar de boodschap is duidelijk. Blijft een mooie actie. Vraag is alleen of de survivors de safe room nog wel gehaald hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Dat hebben ze niet gehaalt, beter nog geen enkele keer is er een saferoom gehaalt. Door de nieuwe SI zijn de infected toch in het voordeel IMO, de juiste infected op het moment is vaak ech massive damage.

Alhoewel de nieuwe wapens erg goed zijn, zijn de infected toch aanzienlijk meer gebuffed. Wat zich verder alleen maar vertaald in meer spannende gameplay. Al met al vind ik het toch een waardige opvolger en geen snel aftreksel van deel 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20-06 16:17

Pykow

Angelo OTR

sja ik kan het helaas ook niet goed ;) maar de game blijft gewoon leuk om gewoon met maten te doen ;) als kan ik het spel niet uitspelen boven het niveau Normal haha ;P Maar ey et gaat om de fun en verder niks ;)
Ik heb tf2 wel om te kunnen domineren in een spel :P

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaVeFiSh
  • Laatst online: 27-03 14:26
Ik speel vaak scavenger op de XBOX, toch blijft het een nadeel dat je vaak met teams komt waarin mensen geen mic hebben of continu domme dingen doen... zoals solo acties, alle gascans naar beneden gooien maar wel allemaal op een rijtje zodat de spitter goed zijn werk kan doen etc...

http://eu.battle.net/d3/en/profile/cavefish-2679/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-06 22:10
angienl schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 19:35:
sja ik kan het helaas ook niet goed ;) maar de game blijft gewoon leuk om gewoon met maten te doen ;) als kan ik het spel niet uitspelen boven het niveau Normal haha ;P Maar ey et gaat om de fun en verder niks ;)
Ik heb tf2 wel om te kunnen domineren in een spel :P
dan speel je waarschijnlijk teveel solo, want duidelijk kan je met tf2 wel goed richten en tactieken, maar ben je teveel rambo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Er is weer een update.
[quote]
• Fixed case where game failed to launch in certain machine configurations
• Fixed bug where a burning witch could get into a state where she's invincible
• Fixed bug where bots would not shoot at Jockeys and Chargers while approaching to save a teammate

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-06 15:31

Matis

Rubber Rocket

Gelukkig nog steeds geen boomerbug-fix *O* Vandaag meerdere malen succesvol gebruikt tegen niet-GoTters :)

Het werkt trouwens met alle infected-classes ;) Dus boomerbug is mss niet helemaal juist, maar wel het meest effectieve :P

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online
Beetje lame om de boomerbug te blijven gebruiken. Ook al zijn het geen GoTters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Voor wie het zich afvraagt hoe het met onze expert-run is (a rato van één per dag):

L4D Expert run deelnemers
L4D2 Expert 1/12

Ik stel overigens voor dat we het morgen met realism enabled doen, want dat achievement willen we sowieso ook. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
En nu de 2de campaign gehaald op expert d:)b
Het ging alleen bij de 3de map een paar keer mis (bij het rollercoaster gedeelte voor de safe room) maar de finale ging vrij gemakkelijk.

Morgen alweer voor nummer 3 :Y)
YellowOnline schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 23:41:
Voor wie het zich afvraagt hoe het met onze expert-run is (a rato van één per dag):

[afbeelding]
[afbeelding]

Ik stel overigens voor dat we het morgen met realism enabled doen, want dat achievement willen we sowieso ook. 8)
Goed idee. Al denk denk ik dat we het niet moeten proberen bij hard rain. Want dat zal echt chaos worden (al is dat ook wel weer een uitdaging)

ik dacht dat jij ging slapen yellow? O-)

[ Voor 62% gewijzigd door Descriptor op 01-12-2009 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Matis schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 23:37:
Gelukkig nog steeds geen boomerbug-fix *O* Vandaag meerdere malen succesvol gebruikt tegen niet-GoTters :)

Het werkt trouwens met alle infected-classes ;) Dus boomerbug is mss niet helemaal juist, maar wel het meest effectieve :P
ik snap dus nog steeds niet hoe je de boomerbug gebruikt, tis toch gewoon use key (e) en mouse1 tegelijk indrukken wanneer je kan spawnen of wil spawnen, ik doe iig iets verkeerd

(ja, ik wil het alleen een keertje proberen, nee, ik gebruik het niet elke keer)

waarschijnlijk is het dezelfde "bug" als die de computer infected ook hebben in campaign modes, denk dat ik al wel 12 keer gehad heb dat er een jockey bovenop mijn hoofd spawned, meerder malen midden op een "veldje" met 100% zeker geen hoekje waar de jockey achter kon geschuild hebben

heel frustrerend op expert mode

[ Voor 21% gewijzigd door Dalyxia op 01-12-2009 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Dalyxia schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 23:48:
ik snap dus nog steeds niet hoe je de boomerbug gebruikt, tis toch gewoon use key (e) en mouse1 tegelijk indrukken wanneer je kan spawnen of wil spawnen, ik doe iig iets verkeerd

(ja, ik wil het alleen een keertje proberen, nee, ik gebruik het niet elke keer)
Ja, in feite is het eerst spawnen en daarna pas e, maar dat moet binnen 100ms gebeuren (de lerp van de server). Als het goed is wordt het dan tegelijkertijd verwerkt, waardoor je in de survivors spawnt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagana
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-06 14:50
We hadden gisteren ook nog een andere bug die ik sowieso nog niet eerder ben tegengekomen:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=5TVA-ce1KJg]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

jagana, heb je dat gecapped met fraps oid? Ik moet ook zoiets hebben, met geluidsopname enzo :P

[ Voor 38% gewijzigd door Matis op 02-12-2009 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagana
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-06 14:50
Ja, fraps is geweldig als je even iets wilt opnemen, ram op F9 en hij begint met recorden en ram op F9 als je klaar bent, presto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159816

jagana schreef op woensdag 02 december 2009 @ 00:12:
We hadden gisteren ook nog een andere bug die ik sowieso nog niet eerder ben tegengekomen:

[video]
Ziet eruit als host_timescale

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online
Mja dat geeft ook wel dit effect alleen kwam dit doordat net op het moment dat ik als laatst overgebleven survivor in dead center naast escape vehicle stond ik werdt ge-incaped door een tank. We kregen de campaign aftiteling te zien waarna we weer in de saveroom stonden en alles in slo-mo was. Kreeg het pas weer goed na server restart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Matis schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 23:54:
[...]

Ja, in feite is het eerst spawnen en daarna pas e, maar dat moet binnen 100ms gebeuren (de lerp van de server). Als het goed is wordt het dan tegelijkertijd verwerkt, waardoor je in de survivors spawnt ;)
ah, dan zal het aan de servers liggen waarop ik speel :), ik speel namelijk alleen op servers met 50- ping, dan is het dus extra moeilijk om die bug te krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Magere update weer hoor, er zijn zoveel bugs die belangrijker zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:01

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Play L4D in L4D²

omfg win?

[ Voor 7% gewijzigd door Notna op 02-12-2009 08:33 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Spuit 11? Als je het sowieso even goed doorleest kom je tot de conclusie dat die mod compleet kansloos is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:01

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Phyxion schreef op woensdag 02 december 2009 @ 09:00:
[...]

Spuit 11? Als je het sowieso even goed doorleest kom je tot de conclusie dat die mod compleet kansloos is.
Niet eerder hier gelezen? Daarnaast is het een WiP dus wat nog niet is kan nog komen

Azijnpissert

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Ik moet zeggen dat ik kwa design de l4d1 maps net iets beter vindt, alhoewel ik de lfd2 maps ook wel erg aan het waarderen ben. De genoemde mod lijkt dan egr vermakelijk om er als nieuwe SI doorheen te gaan. Aan de andere kant heb ik die maps zoveel gespeeld dat het eigenlijk ook niet helemaal hoeft. Maargoed na een paar maanden is het wel welkom.

Ben nu een beetje op dead center en dark carinval aant focusen in VS mode. De maps door en door kennen is noodzakelijk wel je een beetje "ownen" als SI.

In l4d1 heb ik een soort zesde zintuig ontwikkeld; de poob team dector. Ik kan na een minuut al met zeer grote accuracy inschatten of het team ballen is en het een kansloze onderneming wordt, het moeilijk wordt maar ik ze wel er doorheen kan slepen of dat het een potje hoog niveau wordt :) Wel mooi dat die gave mij niet ontgaat in deeltje 2.

[ Voor 3% gewijzigd door evilpin0 op 02-12-2009 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Dalyxia schreef op woensdag 02 december 2009 @ 02:42:
ah, dan zal het aan de servers liggen waarop ik speel :), ik speel namelijk alleen op servers met 50- ping, dan is het dus extra moeilijk om die bug te krijgen :)
Je zult je toch maar eens moeten gaan verdiepen in de werking van de servers van L4D (HL2-engine) :P.

Lerp != ping.

Verplicht leesvoer: Wikipedia: Linear interpolation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Topicstarter
Dalyxia schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 23:48:
[...]

waarschijnlijk is het dezelfde "bug" als die de computer infected ook hebben in campaign modes, denk dat ik al wel 12 keer gehad heb dat er een jockey bovenop mijn hoofd spawned, meerder malen midden op een "veldje" met 100% zeker geen hoekje waar de jockey achter kon geschuild hebben

heel frustrerend op expert mode
Jezus, gister hier ook hetzelfde.
Swamp Fever op expert, tank net voor de saferoom en hij target m'n teammaten.
Ik ren door naar de saferoom, en ineens vliegt er een jockey uit het niets op mij uit het open veld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Vanavond (eindelijk) weer eens een potje versus? Gisteren ging het bij ons er zo serieus aan toe, dat we in het derde level van Dead Center al op elkaar aan het schieten waren. Ik met de nade-launcher, de rest met molo's :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 319608

Matis schreef op woensdag 02 december 2009 @ 14:01:
Vanavond (eindelijk) weer eens een potje versus? Gisteren ging het bij ons er zo serieus aan toe, dat we in het derde level van Dead Center al op elkaar aan het schieten waren. Ik met de nade-launcher, de rest met molo's :P
Ja was lachen toch Matis? Beetje droog elkaar neermaaien. Btw Matis + Nadelauncher = Slechte combi :P.
En dan niet te vergeten de Molo die ik voor Bananenspin's neus gapte, waarbij hij zei: "hee die was van mij", waarna ik de molo tussen zen benen smeet :P op Expert Mode.
Helaas erg weinig tijd om te spelen voor een paar weken. Dus weet niet of ik voorlopig online ben ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 319608 op 02-12-2009 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Als ik L4D2 in de winkel koop (hoesje etc) hoe werkt dat dan met steam? Ik wil namelijk wel tegen mensen die het op steam hebben spelen.

Kan je überhaupt wel spelen tegen steamgebruikers?

Ik heb nog een waardebon van 60 euro van de toysrus, dus vind het een beetje dom om dan op steam te kopen.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vanavond ben ik er (helaas) niet bij, i.v.m. de wedstrijd FC Twente - Fenerbace.

Morgenavond zie ik jullie wel weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

rickyy schreef op woensdag 02 december 2009 @ 16:03:
Als ik L4D2 in de winkel koop (hoesje etc) hoe werkt dat dan met steam? Ik wil namelijk wel tegen mensen die het op steam hebben spelen.

Ik heb nog een waardebon van 60 euro van de toysrus, dus vind het een beetje dom om dan op steam te kopen.
Ik weet niet precies hoe dat in zijn werk gaat, maar als het goed is zit bij die game een serial, die je dan ook in Steam kunt stoppen. Zo deden wij dat iig wel met CS een jaar op 10 geleden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Maar je moet hem eerst kopen voordat je het kan downloaden.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
rickyy schreef op woensdag 02 december 2009 @ 16:03:

Waarschijnlijk werkt het precies hetzelfde als met The Orange Box.
Oftewel je moet je code invoeren in Steam, dan wil Steam deze gaan downloaden en zorg je er voor dat hij je CD gebruikt. (waarom downloaden als je het op cd/dvd hebt amirite?)
En daarna kan je vrolijk spelen. ;)

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21-05 07:33

Bananenspin

Omdat het kan

Matis schreef op woensdag 02 december 2009 @ 14:01:
Ja versus of scavenge.. maar die andere h*m*s zullen wel weer campaign gaan doen..

me durft niet meer bij Matis in één team

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Bananenspin schreef op woensdag 02 december 2009 @ 16:10:
Ja versus of scavenge.. maar die andere h*m*s zullen wel weer campaign gaan doen..

Je kan me beter voor je hebben dan tegen je hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
Matis schreef op woensdag 02 december 2009 @ 16:11:
[...]

Je kan me beter voor je hebben dan tegen je hoor ;)
Ach ik join Matis z'n team wel, gaan we lekker tegen een pug boomerbuggen :>
Plus met Matis is het altijd lachen.

/Asslickmodeoff

O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Precies, ik ben IRL ook gewoon een boomer hoor, met alle scheten en boeren die ik laat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 319608

Matis schreef op woensdag 02 december 2009 @ 16:20:
Precies, ik ben IRL ook gewoon een boomer hoor, met alle scheten en boeren die ik laat :P
Dat was gisteren ook echt niet te horen, dat je als 2 druppels water op de Boomer lijkt *burp* :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
Bananenspin schreef op woensdag 02 december 2009 @ 16:10:
[...]

Na zoveel potjes willen we het wel eens echt moeilijk krijgen. Al die slappe versus potjes is niet meer uitdagend hé ;) daarom is expert + realism weer is wat anders. En niet 1... nee gelijk alle 5 hoppa :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Laatst online: 21-06 13:50

The Zep Man

🏴‍☠️

Vandaag die klote kabouter in single player gered. Kreeg meteen flashbacks naar een ander avontuur van mij...

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
The Zep Man schreef op woensdag 02 december 2009 @ 21:09:
Vandaag die klote kabouter in single player gered. Kreeg meteen flashbacks naar een ander avontuur van mij...
ik moet zeggen dat die gnome in l4d2 eenheel stuk makkelijker lijkt als in hl ep2, gnome daar kost veel meer tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Heb voor de dedicated L4D GoT servers een update script gemaakt die dagelijks checkt of er een update is en zoja een update doet :)

Sorry voor de downtime gisteren, hebben we als het goed is nu geen last meer van. Wil vanavond overigens nog even kijken of we nog een scavenge, survivor en realism servers kunnen toevoegen die het doen in die gamemodes.

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Zo, gisteren een Expert-run Swamp Fever gedaan. Na 3 keer niet voorbij de pont te zijn gekomen in de eerste stage, ging het de laatste keer zo uitmuntend dat we met zijn vieren allemaal 80+ hp (zonder nog maar 1 keer gegrepen te hebben naar pillen, adrenaline of medpacks) op de pont zaten. Daarna bleef het voorspoedig gaan en ik bereikte de eerste saferoom met welgeteld 3 hp-verliespunten. Ongelofelijk. De tweede stage ging ook best soepel, volgens mij in twee keer, waar we de eerste keer faalden in de crescendo in het vliegtuig. De derde stage was wat lastiger, vooral na de crescendo bij het neerlaten van de brug gingen er 3/4 down, maar gelukkig kregen we die keer er geen tank en geraakten we allemaal in de saferoom. De laatste stage(finale) was het lastigste van de hele game, door een bug in de game kregen we na het inschakelen van radio 5 tanks, eerst een enkele tank, daarna een groepje van twee tanks, en tijdens het spurten naar de boot nog eens twee tanks. Ik geloof dat we dit stuk minimaal 6 keer gedaan hebben.

Uiteindelijk is iedereen netjes op de boot belandt en hebben Descriptor, Toeter, YellowOnline en ik dan toch die felbegeerde achievement in onze zak.

Nog wel een kleine sidenote: Descriptor kopt graag granaten. Ik zat met een nadelauncher meerdere malen uiterst geconcentreerd te mikken ( >:) ) en op het moment dat ik de trekker overhaal, springt Descriptor voor mijn croshair O-)
Daarnaast is explosive ammo in de shotty gebruiken niet heel handig als de infected heel dichtbij staan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Topicstarter
Workaholic schreef op donderdag 03 december 2009 @ 07:43:
Heb voor de dedicated L4D GoT servers een update script gemaakt die dagelijks checkt of er een update is en zoja een update doet :)

Sorry voor de downtime gisteren, hebben we als het goed is nu geen last meer van. Wil vanavond overigens nog even kijken of we nog een scavenge, survivor en realism servers kunnen toevoegen die het doen in die gamemodes.
Als dit lukt, post even hoe je dit hebt gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19-06 13:23
Spelen er hier ook mensen het op een xbox360?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Laatst online: 21-06 13:50

The Zep Man

🏴‍☠️

Kaasje123 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 10:47:
Spelen er hier ook mensen het op een xbox360?
Het resultaat van 15 seconden zoeken...

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
Matis schreef op donderdag 03 december 2009 @ 08:12:
Zo, gisteren een Expert-run Swamp Fever gedaan. Na 3 keer niet voorbij de pont te zijn gekomen in de eerste stage, ging het de laatste keer zo uitmuntend dat we met zijn vieren allemaal 80+ hp (zonder nog maar 1 keer gegrepen te hebben naar pillen, adrenaline of medpacks) op de pont zaten. Daarna bleef het voorspoedig gaan en ik bereikte de eerste saferoom met welgeteld 3 hp-verliespunten. Ongelofelijk. De tweede stage ging ook best soepel, volgens mij in twee keer, waar we de eerste keer faalden in de crescendo in het vliegtuig. De derde stage was wat lastiger, vooral na de crescendo bij het neerlaten van de brug gingen er 3/4 down, maar gelukkig kregen we die keer er geen tank en geraakten we allemaal in de saferoom. De laatste stage(finale) was het lastigste van de hele game, door een bug in de game kregen we na het inschakelen van radio 5 tanks, eerst een enkele tank, daarna een groepje van twee tanks, en tijdens het spurten naar de boot nog eens twee tanks. Ik geloof dat we dit stuk minimaal 6 keer gedaan hebben.

Uiteindelijk is iedereen netjes op de boot belandt en hebben Descriptor, Toeter, YellowOnline en ik dan toch die felbegeerde achievement in onze zak.

Nog wel een kleine sidenote: Descriptor kopt graag granaten. Ik zat met een nadelauncher meerdere malen uiterst geconcentreerd te mikken ( >:) ) en op het moment dat ik de trekker overhaal, springt Descriptor voor mijn croshair O-)
Daarnaast is explosive ammo in de shotty gebruiken niet heel handig als de infected heel dichtbij staan :P
Simpele formule:

Fail = Matis + Grenade Launcher :)

Maar tot zo ver vindt ik swamp fever nog wel het moeilijkst van de 3 campaigns die we nu op expert hebben gehaald. 5 Tanks op Expert Finale is toch wel overkill.... de eerste tank ging nog goed down, de 2de ook maar die 3rde loopt apart van die ander. Waardoor je zo in het huis ineengesloten word of overal stenen door de lucht ziet vliegen buiten.

In zo'n geval rest maar 1 optie: kick tank3 en 5 :+
Ik denk dan ook dat het een bug was. Omdat we in de vorige er maar 3 kregen (2 Wave tanks en 1 escape)

Wat ook best lame was, is dat tank4 en tank 5 eigenlijk naast de exit spawnde.. leuk als iedereen dan rood is en geen medkits meer heeft. Maar 2 Tanks down en 1 achter je aan is ook netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19-06 13:23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21-05 07:33

Bananenspin

Omdat het kan

Mede verslaafden, vanavond rond uurtje of 7 versus of scavenge doen? Is een dagje campaign overslaan!

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Ik ben vanavond van de partij.. voor of een campaign (heb ze nog steeds niet allemaal gedaan vanwege drukte :() of een potje versus.. liefst op de bekende GoT servers.

Ik ben echter pas tegen een uur of half 9 thuis :)

Mijn V&A

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is het Left 4 Dead 2 topic. Het topic voor de eerste game uit de serie vind je hier.