[Multi] Left 4 Dead 2 - Deel 1 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 13 Laatste
Acties:
  • 50.067 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Workaholic schreef op woensdag 18 november 2009 @ 09:42:
[...]

Het zou alleen voorkomen bij SLI/dual videokaart opstellingen.. zie google..

Ik heb er geen last van, heb dezelfde specs alleen een radeon 4850 (single) en haal ~150 fps met alles op high en een 24" monitor.
Klopt... en er is veel over te vinden - alleen geen oplossing !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
Toet3r schreef op woensdag 18 november 2009 @ 02:35:
In dark carnival campaign de kop van jut tot bovenaan meppen met een melee wapen.
en die andere prove you are faster then moustachio moet je andere mini game winnen.

ik heb beide al gehaald :)
Vergeet niet dat je ook mijn adrealine spuit hebt gebruikt he ;) , anders kom je maar tot de helft. Dus wat je nodig hebt is een melee weapon + adrealine spuit, spuiten en dan slaan *DING* .

Vanavond even de volgende 3 campaigns doen (Swamp fever,The parish en Hard rain)

[ Voor 7% gewijzigd door Descriptor op 18-11-2009 09:50 ]

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:15

Matis

Rubber Rocket

Workaholic schreef op woensdag 18 november 2009 @ 09:42:
Het zou alleen voorkomen bij SLI/dual videokaart opstellingen.. zie google..

Ik heb er geen last van, heb dezelfde specs alleen een radeon 4850 (single) en haal ~150 fps met alles op high en een 24" monitor.
Dat zou idd het een en ander kunnen verklaren, de 3870x2 is idd een dualGPU-kaartje.

Wanneer komt de fix O-)
Problem #5: Every time the map changes, performance for people with multicore ATI GPUs on 64-bit OS’s drop to unplayable levels

Possible solution #1: (By Hieno Kaveri from the Steam forums)

Alt-tab out of game, then back in

[ Voor 30% gewijzigd door Matis op 18-11-2009 10:07 ]

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:40

The Zep Man

🏴‍☠️

Anoniem: 159816 schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 21:48:
Maar goed, ik ben net thuis en moet nog wat deadlines halen (anders krijg ik weer geen studiepuntjes :P) dus misschien dat ik vanavond laat nog even kan spelen. Ben wel benieuwd naar de moeilijkheidsgraad, hoe is die op expert in vergelijking met L4D1?
De moeilijkheidsgraad ligt een stuk hoger. Voordat ik online speel, doe ik eerst elke campaign in single player om hem zo minimaal zelf (gedeeltelijk, levelverloop kan veranderen in een nieuw spel) wat te leren kennen. De nieuwe crescendo events zijn pittiger omdat je nu niet meer in een hoekje gepropt zit. Je moet een half level doorlopen om aan de andere kant een knop om te zetten om zo een alarm uit te schakelen. Totdat die knop is omgezet, blijven de infected komen. Op 'Normal' is het al zeer irritant met drie AI spelers. Je loopt zelf door en ze blijven achter nog even lekker hangen. Ook kan een Hunter op je springen, waarna ze rustig 5 seconden toekijken voordat iemand het idee heeft om wat daartegen te doen. :/

[ Voor 11% gewijzigd door The Zep Man op 18-11-2009 10:07 ]

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
Ik zie tussen de achievements dit staan:

Still Something To Prove
Survive all campaigns on Expert. 0/6

Deze staat op 6, terwijl er maar 5 campaigns zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bardirella
  • Laatst online: 13-01-2023

Bardirella

What! Are you crazy?

Nou zag ik er gisterenavond naar uit om eens een potje L4D2 te spelen, tot de update-bug verscheen...
Dan maar de hele Steam-zooi van m'n pc gezwikt en vanavond herinstalleren en downloaden... Hopelijk kan ik jullie dan vergezellen in één of andere game.

@ workaholic: ben lid geworden van de community. Zat gisterenavond aan een goeie 50-leden. Leek mij nog vrij weinig... Of spelen de meeste via Mumble?

E7200-Asus-HD 4670 OC compo-640 HD Spinpoint-4Gb DDR2 800 OCZ-Antec Sonata Plus 550W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Bardirella schreef op woensdag 18 november 2009 @ 10:11:
@ workaholic: ben lid geworden van de community. Zat gisterenavond aan een goeie 50-leden. Leek mij nog vrij weinig... Of spelen de meeste via Mumble?
Mumble is een vorm van teamspeak. We spelen gewoon via Steam. HLSW is een soort van server-browser, die je kunt integreren met/in Steam.

Nog een mogelijke fix
Problem #3: Left 4 Dead 2 ( L4D2) Crashes / Freezes / stutters / runs very slow / slow framerate during gameplay / while playing

Possible Solution #1: (By oct42 from the Steam forums)

Turn off multicore rendering

Possible Solution #2: (By The red ninja from the Steam forums)

I use mat_queue_mode 0 in console and it fixes everything

Possible Solution #3: (By tibetanpunk from the Steam forums)

OS Paged pool memory fix. Readme enclosed. Has been downloaded 2378 times so far and only good responses. Wins XP only.

Possible Solution #4: (By Mike Durand from Valve)

If you have an NVidia graphics card and are still experiencing hitches please try installing their beta driver version 195.39.

[ Voor 53% gewijzigd door Matis op 18-11-2009 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bardirella
  • Laatst online: 13-01-2023

Bardirella

What! Are you crazy?

ok, bedankt voor de info Matis!

E7200-Asus-HD 4670 OC compo-640 HD Spinpoint-4Gb DDR2 800 OCZ-Antec Sonata Plus 550W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Bardirella schreef op woensdag 18 november 2009 @ 10:11:

Lid van de steamgroup bedoel je :)?

Omdat ik al genoeg aan het spammen ben geweest wil ik hier niet al te veel op in gaan.

Voor de mensen die buiten GoT om nog lid willen worden van onze community (admin worden op onze servers, vergroten van onze community, meetings, andere games etc) graag even een direct message + aanmelden op ons forum en even je nickname doorgeven. Dan voeg ik jullie toe tot onze member grou zodat jullie ook onze NL forums kunnen zien.

[ Voor 6% gewijzigd door Workaholic op 18-11-2009 10:39 ]

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Descriptor schreef op woensdag 18 november 2009 @ 09:46:
[...]

Vergeet niet dat je ook mijn adrealine spuit hebt gebruikt he ;) , anders kom je maar tot de helft. Dus wat je nodig hebt is een melee weapon + adrealine spuit, spuiten en dan slaan *DING* .

Vanavond even de volgende 3 campaigns doen (Swamp fever,The parish en Hard rain)
ssst dat wilde ik ze nou juist zelf uit laten zoeken :P

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inuyasha
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-02-2024
Workaholic schreef op woensdag 18 november 2009 @ 10:34:
[...]

Lid van de steamgroup bedoel je :)?

Omdat ik al genoeg aan het spammen ben geweest wil ik hier niet al te veel op in gaan.

Voor de mensen die buiten GoT om nog lid willen worden van onze community (admin worden op onze servers, vergroten van onze community, meetings, andere games etc) graag even een direct message + aanmelden op ons forum en even je nickname doorgeven. Dan voeg ik jullie toe tot onze member grou zodat jullie ook onze NL forums kunnen zien.
Vanmorgen weer even geprobeerd of de steamgroup servers verschenen, en dat was weer min of meer gefixed. Echter, je dutch-esports verschijnen daar niet meer in...hmm.

[ Voor 21% gewijzigd door Inuyasha op 18-11-2009 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Daar zijn we weer - nogmaals voor legendary dan maar :> ?

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Phyxion has earned the achievement STACHE WHACKER
Phyxion has earned the achievement GONG SHOW

Nice :9

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21-05 07:33

Bananenspin

Omdat het kan

Was gister avond leuk _/-\o_
Vanavond weer versus'en jongens? O+

@ Workaholic ik meld me vanavond even aan, even mn steam id opschrijven O-)

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
Cassius schreef op woensdag 18 november 2009 @ 11:25:
Just like the old days... hell yeah :)
Bananenspin schreef op woensdag 18 november 2009 @ 12:17:

Yes, ben d'r ook van de partij. Zal gelijk de hele bende maar toevoegen is dat ook weer gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Descriptor schreef op woensdag 18 november 2009 @ 12:32:
Yes, ben d'r ook van de partij. Zal gelijk de hele bende maar toevoegen is dat ook weer gedaan :)
Count me in.

Ik zal eerst eens ff kijken of ik met al die tips het een en ander kan verbeteren, want na elke level switch de game afsluiten en weer joinen is geen optie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inuyasha
  • Laatst online: 29-02-2024
Jep, ik ben ook weer van de partij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:50

Arfman

Drome!

Grmbl .. schiet op met die CD! :P

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaVeFiSh
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-03 14:26
Ik ben ook nog steeds wachtende op de CD, mag ik jullie vragen bij welke snelle winkel jullie je "legale" L4D2 vandaan hebben? :+

http://eu.battle.net/d3/en/profile/cavefish-2679/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

CaVeFiSh schreef op woensdag 18 november 2009 @ 13:16:
Ik ben ook nog steeds wachtende op de CD, mag ik jullie vragen bij welke snelle winkel jullie je "legale" L4D2 vandaan hebben? :+
Gewoon bij Steam zelf zo'n friend pack.. 33 euro vond ik een prima prijs! _/-\o_

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 26-04 13:57

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Topicstarter
-Mach!- schreef op woensdag 18 november 2009 @ 09:30:
Gisteren op met wat mede got-ers versus gespeeld, was wel weer erg cool, maar ik moest erg wennen, het is weer een hele tijd geleden dat ik l4d had gespeeld. Ik moet zeggen dat het mij weer erg beviel.

Die nieuwe boss infected vind ik erg stoer gedaan, vooral die charger en spitter vind ik cool:).

Ik trouwens ook tevreden over de kwaliteit van mumble voice software. Helder geluid, en m'n pc heeft er niet veel hinder onder.
Wel zou ik aanraden om images uit te zetten bij de overlay van mumble, kan bij configure en dan overlay dacht ik.
/me vind het wel grappig als lui ineens roepen: Wie is die Richard Stallman met het roze plaatje?

Ik heb ook preformance issues op L4D2, waar ik op TF2 strak 300 FPS, en L4D1 200, heb ik bij L4D2 soms 50~60 (denk aan Dead Center 2e map).

Ik speel met een Q9550 @ 3.0 Ghz, 8GB geheugen en een GTX260

Ben op het moment even van de windows 7 beta naar windows 7 aan het gaan, en meteen nieuwe videokaart drivers erop.

[ Voor 5% gewijzigd door kKaltUu op 18-11-2009 13:43 ]

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Ik heb juist de tuinkabouter gered. Jezus, de run vanaf het hek naar de safe room was bijna rugby :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-06 10:23

-Mach!-

Machoman #UnrealTournament

Cassius schreef op woensdag 18 november 2009 @ 11:25:
Ik moet denk ik ook maar eens de singleplayer gaan spelen, maar ik vind de multiplayer juist heel erg tof om gelijk te doen;).

Hey Marcel, ga je het spel ook aanschaffen? Misschien dat we nu WEL eens samen kunnen spelen, in het verleden met deel 1 is het helaas er nooit van gekomen;).

[ Voor 16% gewijzigd door -Mach!- op 18-11-2009 14:06 ]

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

YellowOnline schreef op woensdag 18 november 2009 @ 13:58:
Ik heb juist de tuinkabouter gered. Jezus, de run vanaf het hek naar de safe room was bijna rugby :+
Rugby met een chainsaw is nog leuker O-)

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
Bananenspin schreef op woensdag 18 november 2009 @ 14:10:
[...]

Rugby met een chainsaw is nog leuker O-)
Duidelijk! , gisteren al vrij snel die achievement gehaald.

Niet lezen als je dead carnival nog niet gespeeld hebt:
spoiler:
Alleen gister avond toen we dead carnival gingen doen op advanced hebben we zeker het ena laatste level 4x opnieuw moeten doen omdat het zo ontzettend chaotisch druk wordt in het steegje wat je hebt net voor de safe room. Voordat je daar in kan moet je een schakelaar omzetten wanneer je een minuut moet wachten totdat de poort open gaat richting het stadion.

Maar als je door het steegje loopt stroomt het gewoon vol met zombies voor en achter... dan kan je in het midden nog aan de zeikant gaan zitten maar dan komt er weer een spitter :/.... als je dan denkt dat je verder kan krijg je 2 smokers en een charger voorbij... lekker druk daar.

Na een herstart lag er voor de botsautootjes bij de bankjes nog een chainsaw, en toen naar voren gerusht achter de pipebomb.... 1 grote bende :9 maar wel gehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Niet online
Vanavond ga ik sporten dus kan er helaas niet bij zijn :( Toch wens ik jullie veel plezier ;)

Ik zou jullie allen toch adviseren om hlsw is te installeren, hiermee kun je sneller de GoT servers joinen en zien wie waar speelt :)

Bovendien voor de mensen die rcon access krijgen van me, kun je de chatlogs mee lezen, level changes uitvoeren etc :)

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22:03
Bananenspin schreef op woensdag 18 november 2009 @ 12:17:

Ik ben er ook weer bij vanavond, uur of 8?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Namu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-06 15:28

Namu

Silver Wings Of Morning

NeHoX schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 20:47:
Ik weet dat het niet helemaal de bedoeling is hier maar ik heb nog een Steam key voor l4d2 over. Iemand interesse voor 35 euro?

Ontopic: Zit nu op familiebezoek maar kan niet wachten tot ik zo thuis ben. Hebben mensen zin in een rondje? Ik zal zodadelijk even inloggen op de dutch-esports teamspeak server.
Heb je die key nog? die wil ik wel namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionisio
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-03 20:38
Ben er vanavond ook bij! :) Let's rock! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Ik zoek... drie masochisten die een campaign op expert in realism mode willen afwerken. Niet alleen een achievement omwille van het achievement: best iets om trots op te zijn als je het overleeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 319608

YellowOnline schreef op woensdag 18 november 2009 @ 15:28:
Ik zoek... drie masochisten die een campaign op expert in realism mode willen afwerken. Niet alleen een achievement omwille van het achievement: best iets om trots op te zijn als je het overleeft.
Cool ^^. Ik wil me graag aanmelden. Eerste de beste dag dat ik tijd heb is morgenavond rond 20:00.
Mocht dit niet lukken word het helaas volgende week voor mij. Voeg me maar toe op Steam. ID: MessinaGX
Edit: Welke campaign wil je dan doen op Realism Expert? Kan ik alvast oefenen voordat we die doen :P.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 319608 op 18-11-2009 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-06 00:20

NeHoX

Gamer + PV

Namu schreef op woensdag 18 november 2009 @ 14:40:
[...]

Heb je die key nog? die wil ik wel namelijk.
Lees je PM/DM

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

-Mach!- schreef op woensdag 18 november 2009 @ 14:05:
[...]

Ik moet denk ik ook maar eens de singleplayer gaan spelen, maar ik vind de multiplayer juist heel erg tof om gelijk te doen;).

Hey Marcel, ga je het spel ook aanschaffen? Misschien dat we nu WEL eens samen kunnen spelen, in het verleden met deel 1 is het helaas er nooit van gekomen;).
Ik heb L4D2 via een steam friends pack aangeschaft als pre-order :) . Binnenkort ook MW2 en ik speel veel Heroes of Newerth! Ben wel in mijn afstudeerjaar dus moet een beetje uitkijken met mijn tijdsbesteding ;) .

[ Voor 7% gewijzigd door Cassius op 18-11-2009 15:52 ]

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Niet online
Zie server overzicht, private 1 en 3 zijn hierbij prima geschikt om dit samen te doen zonder dat random mensen joinen :). Wel handig als je met zijn 2en begint en dat er mogelijk een half uur later nog twee GoTers bij komen.

Overigens gisteren gezien dat een GoTer een ping van 8 had op onze server, erg lekker!

[ Voor 11% gewijzigd door Workaholic op 18-11-2009 16:23 ]

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Workaholic schreef op woensdag 18 november 2009 @ 16:22:
[...]

Zie server overzicht, private 1 en 3 zijn hierbij prima geschikt om dit samen te doen zonder dat random mensen joinen :). Wel handig als je met zijn 2en begint en dat er mogelijk een half uur later nog twee GoTers bij komen.

Overigens gisteren gezien dat een GoTer een ping van 8 had op onze server, erg lekker!
Ik zie mezelf niet beginnen met 2 bots hahaha. Dat word alleen maar vloeken en tieren ;).
Maar iig bedankt voor het aanbod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phorze
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-06 22:32
Ik had hem bij CDWOW besteld, helaas geen goed idee, die versturen hem voorlopig nog niet.
Weet iemand waar ik hem het goedkoopst kan halen in een fysieke winkel in nederland? In de pricewatch mist de helft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20:16
Ik wil me bij deze wel aanmelden, en ik denk dat Descriptor ook wel wilt maar die zal ik vanavond nog eventjes poken hierover. :)

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Niet online
Anoniem: 319608 schreef op woensdag 18 november 2009 @ 16:46:
[...]

Ik zie mezelf niet beginnen met 2 bots hahaha. Dat word alleen maar vloeken en tieren ;).
Maar iig bedankt voor het aanbod.
Hehe ok, dan kun je toch met zijn 4en die server joinen :P?

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Workaholic schreef op woensdag 18 november 2009 @ 16:58:
[...]

Hehe ok, dan kun je toch met zijn 4en die server joinen :P?
DOOHHHH :+. Mijn fout :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Heb net Hard Rain met melee only uitgespeeld en heb m'n achievement niet gekregen ;( |:(

Nee, ik heb ook geen molotovs of pipe bombs gebruikt. :'(

Edit: oh, enne, ik ben online heel de avond. Laat wat weten als jullie aan de epic expert willen beginnen. Geen idee welke map. Hard Rain lijkt de gemakkelijkste.

[ Voor 35% gewijzigd door YellowOnline op 18-11-2009 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

YellowOnline schreef op woensdag 18 november 2009 @ 17:06:
Heb net Hard Rain met melee only uitgespeeld en heb m'n achievement niet gekregen ;( |:(

Edit: oh, enne, ik ben online heel de avond. Laat wat weten als jullie aan de epic expert willen beginnen. Geen idee welke map. Hard Rain lijkt de gemakkelijkste.
Ik kan pas morgen.. anders word het vanavond rond een uur of 12 dat ik pas online ben XD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Ik kan de performance issues als sneeuw voor de zon laten verdwijnen als ik alt+tab naar desktop en weer terug :D

Misschien even opnemen in de TS.

[ Voor 13% gewijzigd door Matis op 18-11-2009 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Niet online
Matis schreef op woensdag 18 november 2009 @ 17:31:
Ik kan de performance issues als sneeuw voor de zon laten verdwijnen als ik alt+tab naar desktop en weer terug :D

Misschien even opnemen in de TS.
Dat heb ik ook al meerdere malen aangegeven... O-) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Ja, maar voorheen werkte het niet. Althans bij mij niet. Misschien heeft het te maken met 9.11 of met de update van L4D2 van gisteren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

YellowOnline schreef op woensdag 18 november 2009 @ 17:06:

Nee er zijn meer die niet goed werken, er is ook zo'n achievement dat als je geen witch startled dat je een achievement krijgt die werkt ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Phyxion schreef op woensdag 18 november 2009 @ 21:02:
[...]

Nee er zijn meer die niet goed werken, er is ook zo'n achievement dat als je geen witch startled dat je een achievement krijgt die werkt ook niet.
Oh, maar die heb ik gisteren al gehaald (Sugar Mill). Het ligt dus niet aan specifieke achievements: af en toe registreert hij gewoon niet dat je 'm hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22:03
YellowOnline schreef op woensdag 18 november 2009 @ 22:36:
[...]

Oh, maar die heb ik gisteren al gehaald (Sugar Mill). Het ligt dus niet aan specifieke achievements: af en toe registreert hij gewoon niet dat je 'm hebt.
Net een 3-tal campaigns gespeeld met Koffie met een Smaakje, Elvis en Matador. We hadden het eerder besproken item :+ door heel dark carnival gesleept en kregen ook de achievement niet! Maar waren wel een paar leuke potjes.. wat interesseren mij die achievements ook :P !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Phorze schreef op woensdag 18 november 2009 @ 16:49:
Ik had hem bij CDWOW besteld, helaas geen goed idee, die versturen hem voorlopig nog niet.
Weet iemand waar ik hem het goedkoopst kan halen in een fysieke winkel in nederland? In de pricewatch mist de helft.
Hoe weet je dat CDWOW hem voorlopig niet verstuurd? Er staat 20-11 als releasedatum op hun site, ga er van uit dat ik hem dan ook die dag of de dag erna heb, anders is het nogal misleidend en is dit mijn eerste en laatste aankoop daar.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-06 23:12
Net met Callzone/Killzone en twee Engelse vrienden van me Hard Rain gespeeld. Wat een coole campaign met die storm erin. Echt heel mooi gemaakt.

grahamofthewheels.com

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 26-04 13:57

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Topicstarter
Graham schreef op woensdag 18 november 2009 @ 23:42:
Net met Callzone/Killzone en twee Engelse vrienden van me Hard Rain gespeeld. Wat een coole campaign met die storm erin. Echt heel mooi gemaakt.
Dit, zeker als de storm aanwakkert vind ik het echt een geweldige sfeer hebben.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

• W1ckeD
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-12-2023

W1ckeD

Lifthill Studio

Net ook met een paar mensen van hier gespeeld, helaas knalde na de eerste safe room alles eruit.
Toen ik terug was in het spel waren jullie weg, helaas, maar het was erg leuk! :)

Vind de sfeer echt geslaagd, mijn favorite is toch dat pretpark en war er naartoe gaat, geweldige sfeer, vaker doe. ^^

Life is complicated

• chromeeh
  • Laatst online: 23-06 12:54

chromeeh

the Gnome

kKaltUu schreef op donderdag 19 november 2009 @ 00:12:
[...]

Dit, zeker als de storm aanwakkert vind ik het echt een geweldige sfeer hebben.
De sfeer in L4D als in L4D2 is überhaupt goed :)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

• LUH-3417
  • Niet online
Arfman schreef op woensdag 18 november 2009 @ 23:25:
[...]

Hoe weet je dat CDWOW hem voorlopig niet verstuurd? Er staat 20-11 als releasedatum op hun site, ga er van uit dat ik hem dan ook die dag of de dag erna heb, anders is het nogal misleidend en is dit mijn eerste en laatste aankoop daar.
Ik heb Borderlands daar besteld op 27 oktober. De release was 28 oktober. 10 november is het spel naar me verzonden en nu, 19 november, heb ik hem nog altijd niet binnen. :)

Ik zou je idee van 'dag na de release heb ik hem' bijstellen in 'ik heb geluk als ik hem drie weken na de release al heb.

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Dan ben ik toch blij met Steam, je betaald misschien net een paar euro extra (die uiteindelijk ook verwaarloosbaar zijn) en je hebt hem met volle snelheid binnen.
Als je hem nu via Steam besteld kun je hem over 60 minuten spelen :D

• Graham
Matis schreef op donderdag 19 november 2009 @ 08:11:
Dan ben ik toch blij met Steam, je betaald misschien net een paar euro extra (die uiteindelijk ook verwaarloosbaar zijn) en je hebt hem met volle snelheid binnen.
Als je hem nu via Steam besteld kun je hem over 60 minuten spelen :D
Precies. Vroeger vond ik het leuk op een game echt fysiek te hebben, doos...boekje...cd/dvd..etc. Maar tegenwoordig vind ik het prima om alleen de data te hebben. Zo heb ik ook Monkey Island (episodic) gekocht en zo zal ik eigenlijk al mijn games kopen. Zolang je een game ook offline kan spelen indien je dat wilt zie ik niet echt een probleem. Natuurlijk als je een game zoals L4D koop dat ga je dat niet spelen voor de single player mode ;) althans ik niet :P Steam mag dan in het begin veel problemen gehad hebben en soms is er nog wel eens wat aan de hand (3x herstarten voordat je L4D2 kan spelen na downnloaden/decrypten) maar verder werkt het erg fijn. Een mooi platform om games mee te spelen iig.

grahamofthewheels.com

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Graham schreef op donderdag 19 november 2009 @ 08:20:
Een mooi platform om games mee te spelen iig.
Je vergeet de integratie met andere spelers/vriendenlijsten en (desgewenst) mogelijkheden tot groepschat/teamspeak.

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Graham schreef op woensdag 18 november 2009 @ 23:42:
Ja, die sfeer is inderdaad schitterend, stukken waar je amper wat ziet, echt ontzettend mooi.
Swamp Fever is ook een geweldige sfeer vind ik.
L4D2 heeft gewoon zoveel meer sfeer en mooiere omgevingen dan L4D1, toppertje dit _/-\o_

• SileX
  • Niet online
Wellicht offtopic;
even een orientatie vraag; Wat voor geluidskaarten gebruiken jullie en bijbehorende OS ?

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:21

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

SileX schreef op donderdag 19 november 2009 @ 08:49:
Wellicht offtopic;
even een orientatie vraag; Wat voor geluidskaarten gebruiken jullie en bijbehorende OS ?
Windows 7 Ultimate x64 met een X-Fi Xtreme Music kaart

Why?

Xbox Live ID:Notna8310

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Wellicht offtopic;
Onboard pricewatch: Gigabyte GA-EX58-UD5 (# Realtek ALC889A)

En Win7 x64

• Graham
Wellicht offtopic;
Aangezien je L4D(2) voornamelijk speelt met 3 anderen mensen online is een headset een must. Dus iets van een 5.1 kaart is niet bepaald nodig.
Notna schreef op donderdag 19 november 2009 @ 08:50:
[...]

Windows 7 Ultimate x64 met een X-Fi Xtreme Music kaart

Why?
Idem

grahamofthewheels.com

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Graham schreef op donderdag 19 november 2009 @ 09:00:
[...]

Aangezien je L4D(2) voornamelijk speelt met 3 anderen mensen online is een headset een must. Dus iets van een 5.1 kaart is niet bepaald nodig.
[...]
Idem
Ik heb gewoon speakers en een headset met microfoon, je hoort niks van de speakers terwijl ik ze best hard aan heb. De headset is voor de microfoon alleen, die ik dan ook gewoon om m'n nek heb hangen. Het is maar net wat je wilt :)

• SileX
  • Niet online
ik gebruk nu sinds een aantal maanden weer de onboard van mijn Gigabyte; Realtek ALC889A.
Hiervoor een Xfi xtreme Music maar die past niet meer vanwege mijn dual video kaarten...

Wil toch weer overstappen naar een PCI-e versie (die past dan weer wel)... Heb het gevoel dat het geluid van de Xfi vele malen beter was..

edit: ik gebruik al headset en mic :)

[ Voor 6% gewijzigd door SileX op 19-11-2009 09:05 ]

• Graham
SileX schreef op donderdag 19 november 2009 @ 09:05:
ik gebruk nu sinds een aantal maanden weer de onboard van mijn Gigabyte; Realtek ALC889A.
Hiervoor een Xfi xtreme Music maar die past niet meer vanwege mijn dual video kaarten...

Wil toch weer overstappen naar een PCI-e versie (die past dan weer wel)... Heb het gevoel dat het geluid van de Xfi vele malen beter was..

edit: ik gebruik al headset en mic :)
Kan ik goed geloven dat het geluid beter is van een Xfi dan een onboard variant. Ik zou trouwens niet dood staren op een Xfi. Er zijn ook andere kaarten die voor een goede prijs/kwaliteit verhouding hun werk beter doen dan onboard.

Goed zo...headsets zijn een must voor L4D(2) achtige games en natuurlijk Mumble :D
Phyxion schreef op donderdag 19 november 2009 @ 09:05:
[...]

Ik heb gewoon speakers en een headset met microfoon, je hoort niks van de speakers terwijl ik ze best hard aan heb. De headset is voor de microfoon alleen, die ik dan ook gewoon om m'n nek heb hangen. Het is maar net wat je wilt :)
Ik gok dat jij vaak ondergekotst wordt door boomers :P Je hebt toch bij een headset sneller door waar iets zich bevind op een map.

[ Voor 23% gewijzigd door Graham op 19-11-2009 09:13 ]

grahamofthewheels.com

• SileX
  • Niet online
Graham schreef op donderdag 19 november 2009 @ 09:10:
[...]

Kan ik goed geloven dat het geluid beter is van een Xfi dan een onboard variant. Ik zou trouwens niet dood staren op een Xfi. Er zijn ook andere kaarten die voor een goede prijs/kwaliteit verhouding hun werk beter doen dan onboard.
.
thx - Ik leun ook meer naar de Asus Xonar DX ..

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Graham schreef op donderdag 19 november 2009 @ 09:10:
[...]

Goed zo...headsets zijn een must voor L4D(2) achtige games en natuurlijk Mumble :D

[...]

Ik gok dat jij vaak ondergekotst wordt door boomers :P Je hebt toch bij een headset sneller door waar iets zich bevind op een map.
Valt wel mee hoor, ik hoor het over het algemeen vrij goed, ben meestal de eerste die schreeuwt als ik iets hoor :) Boomers zijn sowieso vrij traag dus die kan je wel aardig ontwijken.

• Descriptor
Fanatix schreef op woensdag 18 november 2009 @ 16:56:
[...]

Ik wil me bij deze wel aanmelden, en ik denk dat Descriptor ook wel wilt maar die zal ik vanavond nog eventjes poken hierover. :)
Shure ;)

Gisteren samen met Bananenspin , KKaltu en , Koola1337 even survival gedaan... Even geprobeerd om in versus melee only weapons te gebruiken en boven de 4 mins te komen... ging toch wat lastiger met de tank :P

Maar alleen spin en ik haalde em (4.10).... kkalttuu kwam 8 seconde te kort......

Hard rain gisteren voor de eerste keer gespeeld en gelijk in versus gedaan. Mooie map
spoiler:
En erg leuk dat je de campaign eigenlijk 2x speelt door in de 3de map terug naar het begin te gaan om de benzine bij de boot af te leveren.

Nog maar even 28 punten als jockey gehaald in 1x bij koola ... was weer prachtig :> (kon het niet laten)
Phyxion schreef op donderdag 19 november 2009 @ 10:26:
[...]

Valt wel mee hoor, ik hoor het over het algemeen vrij goed, ben meestal de eerste die schreeuwt als ik iets hoor :)
Als er 1 veel schreeuwt dan is matis dat wel :)

[ Voor 13% gewijzigd door Descriptor op 19-11-2009 10:30 ]

• GreatDictator
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:29
Arfman schreef op woensdag 18 november 2009 @ 23:25:
[...]

Ik heb hem daar ook besteld, maar ik heb al wel gezien dat er iets van 6 dagen verzendtijd op hun site staat. Maar ik verwacht hem dan ook wel een week na release te hebben, 3 weken is onacceptabel.

Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:43
Iemand zin om vanmiddag de 3e campaign te gaan spelen?

1e 2 campaigns al gedaan met Gotters. Kabouter Wesley Achievement ook gehaald gister :) Was erg leuk.
Wel grappig: De 1e keer dat we op een andere plek gingen zitten inde crescendo was meteen raak :)

Het niveau is wel aardig pittig zeg. Die Spitter is eigenlijk DE remedie tegen campen. Wat werkt dat goed zeg. Op Advanced is het ons één keer gelukt om op het eindstuk te komen bij "Parish" (Die brug)... Ik weet niet wat je staat te wachten op Expert maar denk dat het bijna onhaalbaar is :)

[ Voor 36% gewijzigd door RedHat op 19-11-2009 11:14 ]

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:24

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Hmm ik heb eventjes op mijn laptop geprobeerd om left 4 dead 2 te installeren, maar ik denk toch dat hij iets te zwaar is voor een Intel SU9400 met een GMA4500 en 4GB ram :+

Zelfs op alles low en 640x480 :X

Of doe ik iets fout? :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• W1ckeD
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-12-2023

W1ckeD

Lifthill Studio

Mensen die zin hebben om vanavond rond 22.00 de Dark Carnival campain te doen?
Ik speel hem nu weer op het werk, en hij blijft meesterlijk, dat podium geeft echt een geweldig gevoel, ze hebben het PERFECT gemaakt, het ademd.

Who is in? ^^

Life is complicated

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Descriptor schreef op donderdag 19 november 2009 @ 10:28:
[...]

Gisteren samen met Bananenspin , KKaltu en , Koola1337 even survival gedaan... Even geprobeerd om in versus melee only weapons te gebruiken en boven de 4 mins te komen... ging toch wat lastiger met de tank :P

Maar alleen spin en ik haalde em (4.10).... kkalttuu kwam 8 seconde te kort......

Hard rain gisteren voor de eerste keer gespeeld en gelijk in versus gedaan. Mooie map
spoiler:
En erg leuk dat je de campaign eigenlijk 2x speelt door in de 3de map terug naar het begin te gaan om de benzine bij de boot af te leveren.

Nog maar even 28 punten als jockey gehaald in 1x bij koola ... was weer prachtig :> (kon het niet laten)
Vanavond wil ik wraak.. en dan het liefst met team genoten die niet voor het eerst Left 4 Dead 2 spelen :P

Overigens vond ik net dit nieuwtje! Mogelijke DLC Left 4 Dead 2? Kunnen we binnenkort ook al een 6de campaign verwachten? _/-\o_

HOI.

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

RedHat schreef op donderdag 19 november 2009 @ 11:13:
Iemand zin om vanmiddag de 3e campaign te gaan spelen?

1e 2 campaigns al gedaan met Gotters. Kabouter Wesley Achievement ook gehaald gister :) Was erg leuk.
Wel grappig: De 1e keer dat we op een andere plek gingen zitten inde crescendo was meteen raak :)

Het niveau is wel aardig pittig zeg. Die Spitter is eigenlijk DE remedie tegen campen. Wat werkt dat goed zeg. Op Advanced is het ons één keer gelukt om op het eindstuk te komen bij "Parish" (Die brug)... Ik weet niet wat je staat te wachten op Expert maar denk dat het bijna onhaalbaar is :)
Kabouter Wesley gisteren... goed gelachen :+ Ik ben beschikbaar binnen een uurtje of zo. Eerst wakker worden.
Bananenspin schreef op donderdag 19 november 2009 @ 11:41:
Overigens vond ik net dit nieuwtje! Mogelijke DLC Left 4 Dead 2? Kunnen we binnenkort ook al een 6de campaign verwachten? _/-\o_
Toen ik die website bekeek en de vier bandleden zag, dan dacht ik meteen "hmz, 4 nieuwe survivors?"

[ Voor 21% gewijzigd door YellowOnline op 19-11-2009 11:46 ]

• Descriptor
Bananenspin schreef op donderdag 19 november 2009 @ 11:41:
[...]

Vanavond wil ik wraak.. en dan het liefst met team genoten die niet voor het eerst Left 4 Dead 2 spelen :P

een oplettende gamer op Tweakers.net al had aangegeven dat er bij een achievement, die behaald word door alle campaigns uit te spelen, werd aangeven 0 van de 6 behaald, terwijl er maar 5 campaigns momenteel in de game zitten.

Dat klopt, dat was ik ;)
Descriptor schreef op woensdag 18 november 2009 @ 10:06:
Ik zie tussen de achievements dit staan:

Still Something To Prove
Survive all campaigns on Expert. 0/6

Deze staat op 6, terwijl er maar 5 campaigns zijn?
Maar als je in-game kijkt staat er 0/5 dus het is nog onduidelijk allemaal.

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:43
YellowOnline schreef op donderdag 19 november 2009 @ 11:43:
[...]

Kabouter Wesley gisteren... goed gelachen :+ Ik ben beschikbaar binnen een uurtje of zo. Eerst wakker worden.

[...]

Toen ik die website bekeek en de vier bandleden zag, dan dacht ik meteen "hmz, 4 nieuwe survivors?"
Ik moet eerst ff naar revalidatiecentrum m'n überspeciale schoenen ophalen.
Daarna ben ik beschikbaar (Half 2 daar zijn, 2 uur hopelijk weg als het niet uitloopt, half 3/3 uur thuis)

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Descriptor schreef op donderdag 19 november 2009 @ 11:52:
[...]

een oplettende gamer op Tweakers.net al had aangegeven dat er bij een achievement, die behaald word door alle campaigns uit te spelen, werd aangeven 0 van de 6 behaald, terwijl er maar 5 campaigns momenteel in de game zitten.

Dat klopt, dat was ik ;)

[...]

Maar als je in-game kijkt staat er 0/5 dus het is nog onduidelijk allemaal.
Idem voor Club Dead: ingame 8 wapens, op de Community page staan er 9

• Arfman

Arfman

Drome!

LUH-3417 schreef op donderdag 19 november 2009 @ 07:53:
[...]

Ik heb Borderlands daar besteld op 27 oktober. De release was 28 oktober. 10 november is het spel naar me verzonden en nu, 19 november, heb ik hem nog altijd niet binnen. :)

Ik zou je idee van 'dag na de release heb ik hem' bijstellen in 'ik heb geluk als ik hem drie weken na de release al heb.
Hmz, als dat zo is hebben ze aan mij een klant verloren en kunnen ze een klagerig telefoontje verwachten. 20-11 is 20-11.

@Matis: allemaal leuk dat Steam, maar toen ik L4D2 preorderde was er nog geen sprake van de 4-pack, en 45 euro betalen voor een spel wat 50 dollar kost doe ik niet, daar heb ik hele sterke principes tegen. Dan maar een paar weken wachten.

Anoniem: 159816

Godmiljaar, ik liet gisteren Wesley dus weer liggen. Of misschien moet ik FYI de schuld geven :D

• Dionisio
Arfman schreef op donderdag 19 november 2009 @ 12:06:
[...]

Hmz, als dat zo is hebben ze aan mij een klant verloren en kunnen ze een klagerig telefoontje verwachten. 20-11 is 20-11.

@Matis: allemaal leuk dat Steam, maar toen ik L4D2 preorderde was er nog geen sprake van de 4-pack, en 45 euro betalen voor een spel wat 50 dollar kost doe ik niet, daar heb ik hele sterke principes tegen. Dan maar een paar weken wachten.
Hoop mensen die bij CDWOW hebben besteld lopen te klagen over de levertijd zie ik.
Heb hem zelf via G2Play.net voor 29,99 besteld de dag voor de release. Toen direct betaald en die avond nog de code via mail gekregen. _/-\o_
Gaat 10X sneller dan CDWOW, enige is dat je geen cd met handleiding krijgt, maar dat was voor mij niet nodig. :)

• Brainstorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-11-2024
Anoniem: 159816 schreef op donderdag 19 november 2009 @ 12:48:
Godmiljaar, ik liet gisteren Wesley dus weer liggen. Of misschien moet ik FYI de schuld geven :D
Wat dus grappig is: Ik joinde de game van Redhat pas in de finale en ging dood toen de helikopter kwam. Twee man ontsnapte levend met de kabouter. Toch kreeg ik de achievement :)

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Brainstorm schreef op donderdag 19 november 2009 @ 12:56:
[...]

Wat dus grappig is: Ik joinde de game van Redhat pas in de finale en ging dood toen de helikopter kwam. Twee man ontsnapte levend met de kabouter. Toch kreeg ik de achievement :)
Wel ja, jij verving net Koe :+

• Arfman

Arfman

Drome!

Dionisio schreef op donderdag 19 november 2009 @ 12:49:
[...]

Hoop mensen die bij CDWOW hebben besteld lopen te klagen over de levertijd zie ik.
Heb hem zelf via G2Play.net voor 29,99 besteld de dag voor de release. Toen direct betaald en die avond nog de code via mail gekregen. _/-\o_
Gaat 10X sneller dan CDWOW, enige is dat je geen cd met handleiding krijgt, maar dat was voor mij niet nodig. :)
Voor zover ik weet is g2play.net niet helemaal legaal en loop je de kans dat je Steam account gebanned wordt. En aangezien ik voor meer dan 300 euro in dat account heb zitten, ga ik geen risico nemen.

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Arfman schreef op donderdag 19 november 2009 @ 12:06:
Tja, dat is een keuze. Uiteindelijk maakt het toch niet meer uit of je er nu 30, 40 of 50 euro voor betaald hebt. Als ik kijk naar de tijden dat ik L4D heb gespeeld kost het spel uiteindelijk nog 8 cent per uur :P

• Toet3r
  • Niet online
Net de achievement sob story gehaald maar christus wat is die lastig.
speelde dan ook alleen met bots en elke keer wisten die wel een witch te startelen. En de paar keer dat het niet gebeurde wist de director een witch precies voor de uitgang van de lift te parkeren waardoor je het ook gelijk al kan vergeten.
Heb het geloof ik wel 20 keer geprobeerd voordat het uiteindelijk lukte.

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Arfman schreef op donderdag 19 november 2009 @ 13:03:
[...]

Voor zover ik weet is g2play.net niet helemaal legaal en loop je de kans dat je Steam account gebanned wordt. En aangezien ik voor meer dan 300 euro in dat account heb zitten, ga ik geen risico nemen.
Steam banned je account nooit daarvoor, het enige wat ze dan doen is de game uit je list halen.

• Brainstorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-11-2024
Ik heb trouwens het idee dat er veel meer witches spawnen, ik zat gisteren in een coop game waarin we op 1 map 5 (!) witches tegen kwamen. Drie daarvan stonden praktisch naast elkaar. Was op advanced trouwens.

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06 11:47

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Touchdomex schreef op donderdag 19 november 2009 @ 11:22:
Hmm ik heb eventjes op mijn laptop geprobeerd om left 4 dead 2 te installeren, maar ik denk toch dat hij iets te zwaar is voor een Intel SU9400 met een GMA4500 en 4GB ram :+

Zelfs op alles low en 640x480 :X

Of doe ik iets fout? :+
Zo vreemd is dat niet op mijn Zepto6224 core2duo 2.2ghz en GF8600m GT(512mb) 4gig geheugen draait het nog net op 1024met medium, Op me pc draait het echter prima :)

Asus Zenbook i7 256gb

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Brainstorm schreef op donderdag 19 november 2009 @ 13:38:
Ik heb trouwens het idee dat er veel meer witches spawnen, ik zat gisteren in een coop game waarin we op 1 map 5 (!) witches tegen kwamen. Drie daarvan stonden praktisch naast elkaar. Was op advanced trouwens.
@ Hard Rain zit een heel stuk met gigantisch veel witches, maar dat is ook een achievement om geen witch the startlen. Gewoon zaklamp uit en er langs lopen en niet schieten, no problemo :) Alleen deed de achievement het niet, of ik deed het verkeerd.

[ Voor 12% gewijzigd door Phyxion op 19-11-2009 13:46 ]

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:03
Ghostrider schreef op donderdag 19 november 2009 @ 13:42:
[...]

Zo vreemd is dat niet op mijn Zepto6224 core2duo 2.2ghz en GF8600m GT(512mb) 4gig geheugen draait het nog net op 1024met medium, Op me pc draait het echter prima :)
Wanneer ik TF2 wil spelen op mijn laptop zet ik de DirectX mode naar DX8.
Misschien kan het ook in L4D2.

Zet in de launch options neer:
code:
1
2
3
-dxlevel 80
of
-dxlevel 81

(steam > games > l4d2 > launch options)

[ Voor 43% gewijzigd door mhoogendam op 19-11-2009 13:48 ]

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:24

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Ghostrider schreef op donderdag 19 november 2009 @ 13:42:
[...]

Mijn thuis PC een Core2Duo GF7600GS en 2GB ram. Draait hem op 1440x900 medium(semi-high).... Ik had verwacht dat hij wel zou lopen op 640x480 :X alles op low :X

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Descriptor
Brainstorm schreef op donderdag 19 november 2009 @ 13:38:
Dat idee heb ik ook, er worden meer special infected gespawnd en ze kunnen ook buiten de map spawnen. Maar weet je zeker dat er geen plug-in was geladen of dergelijke? Laatst in een coop potje zag ik ook al 2 smokers tegelijk en 2 hunters terwijl er een tank aan kwam en later zaten er 2 witches in buurt.

• Dionisio
Heb zelf nooit problemen gehad met spellen die ik bij g2play heb gekocht.
Phyxion schreef op donderdag 19 november 2009 @ 13:45:
[...]

@ Hard Rain zit een heel stuk met gigantisch veel witches, maar dat is ook een achievement om geen witch the startlen. Gewoon zaklamp uit en er langs lopen en niet schieten, no problemo :) Alleen deed de achievement het niet, of ik deed het verkeerd.
Ik merk wel vaker dat achiefments die je eigenlijk zou moeten krijgen gewoon niet krijgt. Of dit een bug is of iets anders? weet ik niet. Gister met 4 gasten die kabouter achiefment geprobeerd in de Dark Carnival campaign. Aan het eind waren ik en een andere gast dood. De andere twee hadden het samen met die kabouter wel gehaald maar niemand kreeg de achiefment. :'( Al het werk met die kabourter voor niets. |:(

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Dionisio schreef op donderdag 19 november 2009 @ 13:56:
Heb zelf nooit problemen gehad met spellen die ik bij g2play heb gekocht.

[...]

Ik merk wel vaker dat achiefments die je eigenlijk zou moeten krijgen gewoon niet krijgt. Of dit een bug is of iets anders? weet ik niet. Gister met 4 gasten die kabouter achiefment geprobeerd in de Dark Carnival campaign. Aan het eind waren ik en een andere gast dood. De andere twee hadden het samen met die kabouter wel gehaald maar niemand kreeg de achiefment. :'( Al het werk met die kabourter voor niets. |:(
Had je de kabouter wel helemaal tot het einde meegenomen? Dat ene stukje is niet genoeg.

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Ik vind de clowns heel eng :(

Bijna trauma aan over gehouden. Ik schiet voor de zekerheid ook altijd een heel magazijn leeg op die clowns :D

• Dionisio
Phyxion schreef op donderdag 19 november 2009 @ 13:57:
[...]
Had je de kabouter wel helemaal tot het einde meegenomen? Dat ene stukje is niet genoeg.
Helemaal tot de helicopter. Die andere twee konden net op tijd de helicopter in, ik en die andere gast werden door de gigantische waves + tanks en noem maar op het laatst gedood.

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20:16
Descriptor schreef op donderdag 19 november 2009 @ 13:48:
[...]

Dat idee heb ik ook, er worden meer special infected gespawnd en ze kunnen ook buiten de map spawnen. Maar weet je zeker dat er geen plug-in was geladen of dergelijke? Laatst in een coop potje zag ik ook al 2 smokers tegelijk en 2 hunters terwijl er een tank aan kwam en later zaten er 2 witches in buurt.
Welke map zagen jullie dit? Want in Hard Rain zit namelijk zo'n stuk waar er heel veeeeeeel zitten. ;)

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

• Colan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07-05 17:47

Colan

sucks @ solderen

die kabouter moet inderdaad mee de chopper in

Simplicity is de bom...

• Descriptor
Phyxion schreef op donderdag 19 november 2009 @ 13:57:
[...]
ik vraag me af of Racio toen die kabouter mee heeft genomen in de helikopter.... Want toeter ging down op het podium. Ik stond in de heli en elvis en racio ook. Dus ik neem aan om de kabouter te redden moet je de kabouter meenemen vanaf het spel en mee nemen in de helicopter..

en van de eerste campaign kregen we ook geen achievement terwijl we wel het einde hadden gehaald.
YellowOnline schreef op donderdag 19 november 2009 @ 11:55:
[...]

Idem voor Club Dead: ingame 8 wapens, op de Community page staan er 9
Dat zou al de 2de ''fout'' zijn in de achievements... zou het dan toch kloppen dat er een 6de campaign komt gebaseerd op die band?
Fanatix schreef op donderdag 19 november 2009 @ 14:00:
[...]

Welke map zagen jullie dit? Want in Hard Rain zit namelijk zo'n stuk waar er heel veeeeeeel zitten. ;)
Dead center 3de map. Waar je een trappenhuis hebt wat je laag voor laag moet doorspelen om naar boven te gaan.

[ Voor 36% gewijzigd door Descriptor op 19-11-2009 14:07 ]

• Dionisio
Descriptor schreef op donderdag 19 november 2009 @ 14:03:
[...]

ik vraag me af of Racio toen die kabouter mee heeft genomen in de helikopter.... Want toeter ging down op het podium. Ik stond in de heli en elvis en racio ook. Dus ik neem aan om de kabouter te redden moet je de kabouter meenemen vanaf het spel en mee nemen in de helicopter..

en van de eerste campaign kregen we ook geen achievement terwijl we wel het einde hadden gehaald.
Wij hadden gewoon de kabouter in de helicopter. Het enige is dat er twee man dood waren aan het eind, maar dat is geen reden om niet die achiefment te krijgen volgens mij.
Vanavond nog maar een poging wagen denk ik :)

[ Voor 3% gewijzigd door Dionisio op 19-11-2009 14:06 ]

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Descriptor schreef op donderdag 19 november 2009 @ 14:03:
[...]

Een aantal achievements werken inderdaad niet goed, zullen ze een der deze dagen wel fixen hoop ik :)

Pagina: 1 ... 8 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is het Left 4 Dead 2 topic. Het topic voor de eerste game uit de serie vind je hier.