Toon posts:

Post hier foto's en specs van je home cinema! Deel 37 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 351.369 views

• Ray187
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:45
Mooie sub die Velodyne 1800.

Center speaker onder de TV klinkt wel directer ipv erbovenop.

Anoniem: 330715

Aan welke prijsklasse moet ik denken bij de meubels van interieurline?
Uit mijn hoofd was die van mij rond de 1100 euro. Niet echt goedkoop dus, maar wel tot op de mm op maat.

• Anoniem: 228903
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Inmiddels weer een half jaar verder en wat nieuwe aankopen gedaan

versterker: Onkyo TX-NR 906
blu-ray / DVD: Pioneel LX71a
TV decoder: Humax 5050C
TV: Pioneer KRP-600-A (in februari word deze ISF gecallibreerd)
speakerkabels: allemaal Nordost bi-wired
speakers: Klipsch THX ultra 2 set
subwoofer Velodyne SPL1800 ultra

binnen kort wordt de versterker vervangen door de pioneer LX-82 ben inmiddels behoorlijk pioneer fan geworden namelijk.

[Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 228903 op 04-01-2010 14:36]

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:51

Touchdomex

Meisje!

Anoniem: 228903 schreef op maandag 04 januari 2010 @ 14:29:

binnen kort wordt de versterker vervangen door de pioneer LX-82 ben inmiddels behoorlijk pioneer fan geworden namelijk.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Heeft jou Camera wel scherpstellen? :X Elke foto is onscherp :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Niet online
nee telefoon camera :) moet er idd wat aan gaan doen

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:05

Exirion

Gadgetfetisjist

Lensje schoonvegen is genoeg vermoed ik ;)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Pikoe
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
totaal offtopic: Een Sony DSC-W230 is geen telefoon.

Maar wonen jullie wel in die kamers? Ik zie helemaal geen spullen. Ziet er misschien opgeruimd uit, maar er is dus ook gewoon helemaal niets.

• Niet online
huh foto's zijn wel gemaakt met een sony ericson tel maar is geen camera, groot huis, dus alles lekker aan kant

Anoniem: 95166

Exirion schreef op maandag 04 januari 2010 @ 14:38:
[...]

Lensje schoonvegen is genoeg vermoed ik ;)
Pixel-foto's en onscherpe foto's zijn toch iets heel anders. Het is gewoon een lage resolutie foto (van gsm).

Ik begrijp de kussens in de kast niet.

• Marc H
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:45

Marc H

- Mr. Burstmode -

Pikoe schreef op maandag 04 januari 2010 @ 14:43:

Maar wonen jullie wel in die kamers? Ik zie helemaal geen spullen. Ziet er misschien opgeruimd uit, maar er is dus ook gewoon helemaal niets.
Kwestie van goed fotograferen en ensceneren :)

• marz01
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-05 22:14
vloerkleed en wat gordijnen geven denken meer verbetering dan een upgrade van een 906 naar een lx82 (optisch en geluidtechnisch warmer)

mooie spullen nu nog geld in de aankleding steken om er een huiskamer van te maken ipv een wachtkamer ;)

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19:43

HaTe

haat niet

Pikoe schreef op maandag 04 januari 2010 @ 14:43:

Het is inderdaad heel ongezellig en geen mooi interieur. Heel jammer :/

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

• Ray187
Wat doet die speaker achter tussen je rode stoelen? Kan je center speaker niet onder je TV plaatsen?

• fr3z
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-12-2022
Ray187 schreef op maandag 04 januari 2010 @ 17:29:
[...]

Wat doet die speaker achter tussen je rode stoelen? Kan je center speaker niet onder je TV plaatsen?
Zou het geen 7.1 set zijn, dus met zij speakers?

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:40

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Klipsch THX Ultra II. Dat is wel zo'n uber geile setup! _/-\o_ . Vind alleen de kleur van die speakers echt verschrikkelijk. Hun reference cherry of wood fineer serie vind ik een stuk mooier.

Kost paar centen maar dan heb je ook wat.

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:43

Pelle

🚴‍♂️

Recente upgrades van mijn bescheiden setupje:
Onkyo TX-SR 602E erin, Marantz SR-4300 eruit.
En ook nog een ZyXEL DMA 2500 erbij.

Onderweg zijn nog Nakamichi banana plugs voor de speakerkabels.

Alle specs op een rijtje:
Front speakers: Infinity Reference 81 MK2
Rear speakers: Inifinity Reference 31 MK2
Center speaker: JBL LX 2000 center
Receiver: Onkyo TX-SR 602 E
DVD: Sony DVP-NS330
TV: Philips 72cm beeldbuis B)
Mediabox: UPC DVR
Media streamer: ZyXEL DMA 2500

Enige jammere van de receiver upgrade is dat ik geen rekening had gehouden met het feit dat deze wel eens iets dikker kon zijn... nu steekt 'ie ongeveer 2 cm uit aan de voorkant van de kast. Verder totaal geen spijt van :)

Geplande upgrade voor dit jaar:
- andere frontspeakers (Dali Ikon 5?)

Geplande upgrade voor over 2 jaar en daarna:
- LCD/Plasma TV
- receiver die ook HDMI doet :P
- blueray speler
- HD mediabox

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-05 20:55
Tsss haal dan de achterkant uit je kast, je bent toch tweaker :?

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

De achterkant is er al grotendeels uitgezaagd tbv de kabels. Echterrrrr, ik wil niet door m'n kast heenkijken en dan de muur zien, dat vind ik nog lelijker dan een paar cm uitstekende receiver :P

• xXDimiXx
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-09-2022
@Noxa: heb je nou een minibar onderin de kast waar je je receiver hebt staan?
[s]En is het niet mogelijk om een stukkie achterin de kast uit te zagen zodat je je receiver wat naar achteren kan schuiven?

Verder een mooie setup!

[Voor 3% gewijzigd door xXDimiXx op 04-01-2010 21:48]

Live life to the fullest!

• Deniax
  • Laatst online: 28-03 14:42
Anoniem: 228903 schreef op maandag 04 januari 2010 @ 14:29:speakers: Klipsch THX ultra 2 set subwoofer Velodyne SPL1800 ultra
De Klipsch 'THX ultra 2 set' bestaat uit KL-650 frontspeakers en jij hebt de KL-525 als fronts, maar desalniettemin, heel erg toffe cinema speakers :)

Waarom heb je gekozen voor de Velodyne en niet de KW-120 met bijhorende KA-1000?

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

xXDimiXx schreef op maandag 04 januari 2010 @ 21:47:
@Noxa: heb je nou een minibar onderin de kast waar je je receiver hebt staan?
Neem aan dat je mij bedoelt? :P
Maar nee, geen minibar onderin, gewoon een wit IKEA kastdeurtje. Bovenin de kast staat e.e.a. aan single malt whisky. Je moet wel wat lekkers te drinken hebben tijdens het muziek luisteren/film kijken :+
Verder een mooie setup!
Thnks :)

• Ray187
fr3z schreef op maandag 04 januari 2010 @ 19:15:
[...]

Zou het geen 7.1 set zijn, dus met zij speakers?
Zou kunnen, maar in zo een kleine ruimte waar de rear niet eens achter je staan heeft het weinig toegevoegde waarde.

Anoniem: 185410

offtopic:
En wat een gave foto is dit;
Candy Dulfer

Aan de foto's van je set kun je duidelijk zien dat je een (hobby?)fotograaf bent, maar ik heb het idee dat je niet de camera hebt gebruikt die je voor de kiekjes op je website hebt gebruikt. Of zit ik er naast?

(heb je het origineel van deze plaat misschien nog en zou ik die op bureaublad-formaat (1080p) ergens mogen downloaden? Als de link niet werkt, de gras foto onder het kopje natuur.)

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Thnks :P
Aan de foto's van je set kun je duidelijk zien dat je een (hobby?)fotograaf bent, maar ik heb het idee dat je niet de camera hebt gebruikt die je voor de kiekjes op je website hebt gebruikt. Of zit ik er naast?
Gewoon dezelfde camera hoor. Wel kan de lens per foto verschillen natuurlijk :)
(heb je het origineel van deze plaat misschien nog en zou ik die op bureaublad-formaat (1080p) ergens mogen downloaden? Als de link niet werkt, de gras foto onder het kopje natuur.)
Zal morgen eens kijken voor je :)

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:17

DjVe

Hatsaflats!

Een goeie ouwe Philips 28pw8506 >:)

• noks
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-10-2022
Zojuist besloten mee te doen in de powerbuy van de Cambridge Audio CA650R :D Aanbetaling gedaan, kan niet wachten totdat ie geleverd wordt ! Upgrade wordt uiteraard voorzien met nieuwe foto's in dit topic als het zover is :)

• Ray187
noks schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 14:11:
Zojuist besloten mee te doen in de powerbuy van de Cambridge Audio CA650R :D Aanbetaling gedaan, kan niet wachten totdat ie geleverd wordt ! Upgrade wordt uiteraard voorzien met nieuwe foto's in dit topic als het zover is :)
Wat moet je ervoor betalen? Ik ben misschien wel geintreseerd

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:52

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

Ray187 schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 15:13:
[...]Wat moet je ervoor betalen? Ik ben misschien wel geintreseerd
Prijs is (nog) niet bekend, maar zie hier.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Ray187
FeaR1986 schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 15:21:
[...]

Prijs is (nog) niet bekend, maar zie hier.
Prijs is wel bekend alleen niet openbaar. de aanbetalers hebben de prijs al ontvangen. Vandaar dat ik het hem vraag.

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Ray187 schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 16:34:
[...]Prijs is wel bekend alleen niet openbaar. de aanbetalers hebben de prijs al ontvangen. Vandaar dat ik het hem vraag.
Dan heb ik niets gezegd :>
Volg die PowerBuy ook niet meer op de voet, dus van de laatste ontwikkelingen ben ik niet op de hoogte. Ben ook wel benieuwd naar de prijs eigenlijk, al is het alleen maar uit nieuwsgierigheid :)

• noks
De prijs mag ik helaas niet geven. Even een berichtje op het htforum naar frank2 en je hebt hem binnen een paar uur :) Maar de prijs is zeker aantrekkelijk!

• Ray187
Heb al een PB ontvangen van Frank. Thanks

• ConZito
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 25-05 13:58
noks schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 17:26:
De prijs mag ik helaas niet geven. Even een berichtje op het htforum naar frank2 en je hebt hem binnen een paar uur :) Maar de prijs is zeker aantrekkelijk!
Op straffe van? Geheimzinnig gedoe allemaal. Groupbuys zonder openbare prijs, raar.

• DayteX
  • Laatst online: 03-03 08:52
ConZito schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 18:17:
[...]

Op straffe van? Geheimzinnig gedoe allemaal. Groupbuys zonder openbare prijs, raar.
Zag op het forum ook geen prijs staan maar wel een grote-orde van € xxx, xx Dus als het onder de 1000 euro zit is er toch al een goede 35% korting van de aanbevolen prijs vanaf gegaan...

• noks
DayteX schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 18:27:
[...]

Zag op het forum ook geen prijs staan maar wel een grote-orde van € xxx, xx Dus als het onder de 1000 euro zit is er toch al een goede 35% korting van de aanbevolen prijs vanaf gegaan...
Dat gaat over de aanbetaling, die was 100 euro :D Prijs zit iig boven de 1000.

• Barry
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2022
Er is sinds de laatste foto's wel het een en ander aan de set gewijzigd. Ik heb mijn Philips 32'' LCD vervangen door een 40'' Sony LCD. Deze upgrade heeft het kijken naar 1080p mogelijk gemaakt, waardoor ik nu helemaal verslaafd ben aan HD 8)
Er is ook een Playstation 3 bijgekomen, met enkele spellen en wat Blu-ray content. De sub heb ik aan een vriend gegeven, dus films kijken heeft nu even minder impact als voorheen. Gelukkig ben ik druk bezig informatie te verzamelen om zelf een goede sub te bouwen :)

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

noks schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 18:43:
[...]
Dat gaat over de aanbetaling, die was 100 euro :D Prijs zit iig boven de 1000.
Vind ik toch een fikse prijs voor het apparaat. Voor het zelfde geld heb je een ander merk met onder andere meer HDMI-ingangen, meer vermogen (al zegt dat niet alles inderdaad), geen actieve fan (ben ik tegen op één of andere manier) en wat meer van die dingetjes.

Toegegeven dat de CA wel letterlijk stikt van de S/PDIF ingangen. Nog nooit zo veel op een apparaat gezien...

• ConZito
Ik hoop dat AND Benelux snel met een oplossing komt. Ik mis m'n NAD T754 receiver. Heb nu tijdelijk m'n Cambridge Audio staan, maar nu heb ik geen geluidjes meer bij m'n PC. Best vervelend want ik moet in februari nog wat dingen afmixen.

• PHiXioN
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:26
FeaR1986 schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 19:34:
[...]

Vind ik toch een fikse prijs voor het apparaat. Voor het zelfde geld heb je een ander merk met onder andere meer HDMI-ingangen, meer vermogen (al zegt dat niet alles inderdaad), geen actieve fan (ben ik tegen op één of andere manier) en wat meer van die dingetjes.

Toegegeven dat de CA wel letterlijk stikt van de S/PDIF ingangen. Nog nooit zo veel op een apparaat gezien...
Meer vermogen. :) Die Cambridge audio trekt meer stroom uit je lichtnet dan je stofzuiger. Pak een Onkyo met het dubbele aangegeven vermogen en je ziet dat deze maar de helft aan Watts opzuigt.

Als je dan bedenkt hoe heet die bakken worden, bedenk dan ook maar eens hoeveel van dat vermogen werkelijk je speakers haalt.

• noks
FeaR1986 schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 19:34:
[...]

Iedereen heeft zo zijn eigen voorkeurspunten. Voor mij is de Cambridge aantrekkelijk voor een aantal punten waaronder dus vermogen, design, merk etc. De powerbuy gaat natuurlijk alleen om het prijsverschil, welke naar mening niet verkeerd is. Dat is natuurlijk vergeleken met een NL model van een fatsoenlijke reseller ipv dozenschuiver. Zo is de receiver in DE ook al voor rond de prijs van de powerbuy te krijgen. Meeste deelnemers van de powerbuy hadden de receiver anders ook wel aangeschaft vermoed ik.

[Voor 4% gewijzigd door noks op 06-01-2010 19:58]

• noks
Barry schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 19:30:
Er is sinds de laatste foto's wel het een en ander aan de set gewijzigd. Ik heb mijn Philips 32'' LCD vervangen door een 40'' Sony LCD. Deze upgrade heeft het kijken naar 1080p mogelijk gemaakt, waardoor ik nu helemaal verslaafd ben aan HD 8)
Er is ook een Playstation 3 bijgekomen, met enkele spellen en wat Blu-ray content. De sub heb ik aan een vriend gegeven, dus films kijken heeft nu even minder impact als voorheen. Gelukkig ben ik druk bezig informatie te verzamelen om zelf een goede sub te bouwen :)

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Lijkt net of je je kabels aan het doorbranden bent ;) Welk model Marantz is het? Mijne (SR6001) wordt altijd flink warm en een PS3 erop lijkt me tricky. Verder mooi setup en succes met het bouwen van een sub :D wel bouwverslagje hier posten he :D

• Barry
Thanks voor je reactie.
noks schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 20:01:
[...]

Lijkt net of je je kabels aan het doorbranden bent ;) Welk model Marantz is het? Mijne (SR6001) wordt altijd flink warm en een PS3 erop lijkt me tricky. Verder mooi setup en succes met het bouwen van een sub :D wel bouwverslagje hier posten he :D
Ik was daar bezig mijn kabel zachter te maken zodat de elektroden soepeler door de kabel lopen :)

Het is de Marantz SR7500. Wordt nauwelijks warm.

Ook maar even enkele beeld foto's als ik toch bezig ben :)

Dit is een 720p trailer van 'Kingfom of Heaven', gedownload met de Playstation 3.

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Barry schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 20:22:

Dit is een 720p trailer van 'Kingfom of Heaven', gedownload met de Playstation 3.
Haha, deed me sterk denken aan:

I mentioned it once, but I think I got away with it.

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:56
brama schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 21:04:
[...]

[afbeelding]
:?

4620 Wp PV ZZO 52° | Hyundai IONIQ5 73kWh Connect

• ConZito
Ni!!!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:57
[...]

[afbeelding]
The knights who say ni! Geweldig stuk _/-\o_

• Barry
[...]

[afbeelding]
Haha

Is dat niet gewoon dezelfde film, maar dan zonder HD TV? :+

• Exirion
  • Laatst online: 21:05

Exirion

Gadgetfetisjist

Barry schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 20:22:
Ook maar even enkele beeld foto's als ik toch bezig ben :)
No offense, maar ik snap nooit waarom mensen foto's van het beeld van een TV of beamer posten :) Je kunt op foto's de beroerdste pruts-TV er goed uit laten zien, of andersom. Als je het beeld niet met je eigen ogen bekijkt zegt het helemaal niks. Maar goed, 720p of 1080p ziet er natuurlijk wel ganz geil uit op een goed scherm :P

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• duncanvdlinden
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-10-2022
Pelle schreef op maandag 04 januari 2010 @ 21:37:

Enige jammere van de receiver upgrade is dat ik geen rekening had gehouden met het feit dat deze wel eens iets dikker kon zijn... nu steekt 'ie ongeveer 2 cm uit aan de voorkant van de kast. Verder totaal geen spijt van :)
Je kan toch ook het gedeelte waar je kabels zitten uit de kast zagen? dan kun je hem wellicht verder doorsteken (de achterkant van de receiver strak tegen de achterplaat van de kast aan), en zie je niet je muur. Nadeel is echter dat je kast iets van de muur afmoet, ik weet niet of je daar op zit te wachten :p

WS: i7 K3770, Asus Maximus V Gene, 2x4GB Corsair PC1600CL9 1.5v, Saphire HD6770, Crucial M4 128GB, Dell 2005FPW 20,1", Lian-Li V1200B | Server: Intel D510MO, 2x WD Green 3TB | Laptop: MacBook Air 2012 13,1", 8GB

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

duncanvdlinden schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 01:22:
Je kan toch ook het gedeelte waar je kabels zitten uit de kast zagen? dan kun je hem wellicht verder doorsteken (de achterkant van de receiver strak tegen de achterplaat van de kast aan), en zie je niet je muur. Nadeel is echter dat je kast iets van de muur afmoet, ik weet niet of je daar op zit te wachten :p
Achterkant was er al uit bij de kabels, dus hij staat al volledig tegen de achterplaat. En de kast staat ook al wel 20cm van de muur, dus dat is op zich geen probleem. Maar als de versterker vanaf de voorkant erin moet passen, dan steekt hij in z'n geheel aan de achterkant uit. Vanaf de zijkant is dat ook geen mooi gezicht, en van vooraf dus ook niet omdat je dan toch altijd een stuk door de kast heen zal kijken :)

Dus ik laat het denk ik maar zo; we hopen ergens dit jaar een keer te kunnen verhuizen en wellicht dat dat dan ook een ander meubel betekent :)

• iNFiNiTY-
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 03-04 23:00
Ik heb nog een lange lijst van verlangens en veranderingen die ik wil doorvoeren, helaas kom ik tijd tekort :(

• mvdveek
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10-01 21:26
Tijd tekort?? Bij mij is het meer geld wat meestal het opstakel is :)

Pioneer KRP-600A | Velodyne DD-15 | B&W CM9 | B&W CMCentre2 | B&W CM5 | Rotel RSP-1570 | Rotel RMB-1575 | Pioneer BDP-LX91

• A. Qonsaides
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:33
Vorige week heb ik mijn set uitgebreidt naar 7.1. >:)

Nieuwe situatie

[Voor 26% gewijzigd door A. Qonsaides op 07-01-2010 12:42]

• Audi_S2
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-04 08:21

Audi_S2

Jetzt BMW Fahrer :-o

mvdveek schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 12:27:
Als je studeert heb je tijd genoeg maar geen geld. Als je werkt heb je geld maar geen tijd. Het is nooit goed!! :P

Das Schönste in einem S2, ist das Gefühl, ihn zu fahren. Specs

• Audi_S2

Audi_S2

A. Qonsaides schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 12:39:

Nieuwe situatie
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
mmmm, ik zie echter 3.0 ipv 7.1

Prachtige center trouwens. De belangrijkste speaker in HT!! Ik heb zelf een tannoy definition d750. Het zelfde caliber gok ik zo.

[Voor 10% gewijzigd door Audi_S2 op 07-01-2010 13:06]

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-05 14:01
Audi_S2 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 13:05:
[...]

mmmm, ik zie echter 3.0 ipv 7.1

Prachtige center trouwens. De belangrijkste speaker in HT!! Ik heb zelf een tannoy definition d750. Het zelfde caliber gok ik zo.
Ik tel er toch echt 7 hoor! Moet wel zeggen dak de sub niet zie staan....

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

• Audi_S2

Audi_S2

lj_tree schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 13:08:
[...]

Ik tel er toch echt 7 hoor! Moet wel zeggen dak de sub niet zie staan....
Je hebt gelijk! Ik verwachte zwarte kasten zoals de frontstage.Dit viel niet zo op. Ik zit namelijk op 15bits kleuren RDP.

• A. Qonsaides
Weliswaar de oude situatie, maar kan je toch de sub zien. ;)

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-05-2022

DeeJee

Dus...

Er liggen iig genoeg afstandsbedieningen.

Money for nothin' and your chicks for free

• ASF86
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-02 10:46
A. Qonsaides schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 12:39:

[afbeelding]
Wow, dat is pas een grote centre speaker! Ik hoef volgens mij niet eens te vragen of het geluid "lekker vol" klinkt? ;) :P

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11:07
Barry schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 19:30:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Wat voor "docking" heb je daar voor je contoler??

• iNFiNiTY-
mvdveek schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 12:27:
Dat is een kwestie van goed verdelen O-)

En ik heb ook nog een wederhelft die helemaal anti is.. maarja ze heeft met de kerst een puppy gehad, dus 2010 wordt mijn jaar :P

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

iNFiNiTY- schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 13:31:
[...]En ik heb ook nog een wederhelft die helemaal anti is.. maarja ze heeft met de kerst een puppy gehad, dus 2010 wordt mijn jaar :P
Lekker allemaal hondenharen en -kwijl op je mooie apparatuur :+

• iNFiNiTY-
FeaR1986 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 13:35:
[...]

Lekker allemaal hondenharen en -kwijl op je mooie apparatuur :+
Hij wordt net als de kids ''goed'' afgericht haha, no worries!! ;)

Anoniem: 85217

chimera2 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 13:24:
[...]

Daar ben ik ook benieuwd naar. Had al even gekeken op de site van gameshop maar daar stond die niet op.

Anoniem: 85217

iNFiNiTY- schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 13:31:
[...]

Dat is een kwestie van goed verdelen O-)

En ik heb ook nog een wederhelft die helemaal anti is.. maarja ze heeft met de kerst een puppy gehad, dus 2010 wordt mijn jaar :P
Foto van de pup? :)

• Guldan
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-05 22:48

Guldan

Thee-Nerd

@A. Qonsaides
En wat kijk je met 7.1 geluid? Ik ben ook in het bezig van 7.1 maar ik moet toch echt zeggen dat er verrekte weinig te krijgen is met 7.1 geluid. Ik kom af en toe nog wel eens wat 6.1 spul tegen maar verder niet.

You know, I used to think it was awful that life was so unfair. Then I thought, wouldn't it be much worse if life were fair, and all the terrible things that happen to us come because we actually deserve them?

• A. Qonsaides
Guldan schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 15:12:
@A. Qonsaides
En wat kijk je met 7.1 geluid? Ik ben ook in het bezig van 7.1 maar ik moet toch echt zeggen dat er verrekte weinig te krijgen is met 7.1 geluid. Ik kom af en toe nog wel eens wat 6.1 spul tegen maar verder niet.
Er zijn wel wat bluray's op de markt die 7.1 ondersteunen. Verder gebruik ik PLIIx om het geluid te matrixen naar 7.1 en soms kijk ik gewoon nog met 5.1 (die keuze heb ik natuurlijk ook nog steeds). ;)

• Ray187
Geweldige speakers die Reference 205.2? klopt dat? _O_

Alleen beetje veel speakers voor zo'n kleine ruimte :p

• A. Qonsaides
Ray187 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 16:24:
Geweldige speakers die Reference 205.2? klopt dat? _O_

Alleen beetje veel speakers voor zo'n kleine ruimte :p
Bijna goed, het is de Reference 203. Ze zijn gekocht op de groei. :+

• Barry
Exirion schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 23:20:
[...]

No offense, maar ik snap nooit waarom mensen foto's van het beeld van een TV of beamer posten :) Je kunt op foto's de beroerdste pruts-TV er goed uit laten zien, of andersom. Als je het beeld niet met je eigen ogen bekijkt zegt het helemaal niks. Maar goed, 720p of 1080p ziet er natuurlijk wel ganz geil uit op een goed scherm :P
Daar ben ik het helemaal mee eens, maar ik was mij even aan het vervelen met mijn geleende camera :)

• Barry
chimera2 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 13:24:
[...]

Het is de D3mon controller duo charger. Er passen 2 controllers in, werkt onafhankelijk van de PS3. Dus gewoon met een 230v AC adaptor naar 5v USB. Werkt perfect, met mooie afwisselende kleuren verlichting.

€19.95 bij Gamemania :)

[Voor 9% gewijzigd door Barry op 08-01-2010 00:33]

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:55

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Barry schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 00:26:
[...]
Werkt perfect, met mooie afwisselende kleuren verlichting.
Kan je dat ook uitzetten?

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | Samsung 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:40
A. Qonsaides schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 13:15:
Weliswaar de oude situatie, maar kan je toch de sub zien. ;)

[afbeelding]
Wow, tijd voor een universele AB. Tering dat zijn veel afstandsbedieningen.

• Lethalis
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
iNFiNiTY- schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 13:39:
[...]
Hij wordt net als de kids ''goed'' afgericht haha, no worries!! ;)
Wat voor soort is het? Lol.

Als het een grotere hond wordt dan krijg je er sowieso last van.. tenzij je alle apparatuur achter deurtjes laat verdwijnen.

Ask yourself if you are happy and then you cease to be.

• A. Qonsaides
Noxa schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 09:25:
[...]

Wow, tijd voor een universele AB. Tering dat zijn veel afstandsbedieningen.
Er liggen 7 op het tafeltje en er voor de Sonos hangt hij aan de muur. Die van de verlichting ligt op mijn slaapkamer, want ik moet nog steeds een keer zo'n inbouwdimmer kopen (ik ben er nog niet uit of ik KAKU of X10 wil). Brengt het totaal op 9. :o

Een universele AB is echt een must, maar aangezien ik aan het sparen ben om het huis uit te gaan staat dat even op een laag pitje. Voorkeur heb ik voor een Pronto of en Nevo. :9~

• Soggney
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-05 13:46

Soggney

Zeekomkommer

Aangezien het topic er om vraagt zal ik mijn specs ook maar eens posten.
- scherm: Sony Bravia 40W4500
- sound: Logitech Z5500
- DVD/BR: Samsung (typenr kwijt)
- Mediacenter: XBMC draaiend op mijn pc aangesloten via 5m HDMI kabel
- DVD/BR & pc optisch aangesloten, via een optical switch aan mijn Z5500,

meer specs & foto's volgen

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

• iNFiNiTY-
Lethalis schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 09:57:
[...]

Als het een grotere hond wordt dan krijg je er sowieso last van.. tenzij je alle apparatuur achter deurtjes laat verdwijnen.
mixje van een herder/labrador/friese stabij

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-05-2022

HenkS

Da_king alias HenkS

Lethalis schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 09:57:
[...]

haha dieren en apparatuur, ik heb een hond en 2 katten, gaat allemaal goed hoor. Al betrapte ik mijn kat er pasgeleden op dat hij bovenop mijn philips 40'' zat, de enige weg om op de schouw te springen :(

maar goed, tv beweegt niet eens als hij erop springt, maar hij moet er niet eens vanaf flikkeren en dan nagels uitzetten om maar iets vast te willen grijpen.. althans niet de voorkant van het scherm. Ik moet er maar s een foto van maken als hij erop zit, wel grappig.

Maar met de hond heb ik nooit last van alle apparatuur (labrador), maar katten zijn irritanter (lees: zeer leuk) maar alleen als ik aan het gamen ben gaan ze voor het scherm zitten anders nooit (vorm van aandacht vragen I guess) :)

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:35
Zal mijne ook nog eens posten nadat er wat kleine wijzigingen zijn:

U ziet:

'Samsung 40inch B7020 LED tv
'Onkyo TX-SR707
'JBL CS-1500 cinemasound luidsprekers (5.1)
'PS3 als mediaplayer / Bluray speler
'UPC HD DVR
'Logitech harmony box voor de PS3

niet in zicht, de logitech harmony remote

De pics:

iets meer close up:

de achterkant:

Al met al is de home cinema zo goed als klaar en moet ik zeggen dat het geluid eerrrrgggg goed klinkt, zeker als je van een logitech X4 set afkomt :P Maar ook in verhouding met een goedkope 5.1 opstelling merk ik beduidend veel verschil!

Commentaar, tips of andere toevoegingen altijd welkom :P :D

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2016 VW eGolf 24kWt

• SlasZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-05 22:50
Mooi maar ik vind het een beetje te grijs. Of komt dit door de lichtinval?

• xXDimiXx
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-09-2022
peugeot206gt schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 15:33:
Zal mijne ook nog eens posten nadat er wat kleine wijzigingen zijn:

U ziet:

'Samsung 40inch B7020 LED tv
'Onkyo TX-SR707
'JBL CS-1500 cinemasound luidsprekers (5.1)
'PS3 als mediaplayer / Bluray speler
'UPC HD DVR
'Logitech harmony box voor de PS3

niet in zicht, de logitech harmony remote

De pics:

[afbeelding]

iets meer close up:

[afbeelding]

de achterkant:

[afbeelding]

Al met al is de home cinema zo goed als klaar en moet ik zeggen dat het geluid eerrrrgggg goed klinkt, zeker als je van een logitech X4 set afkomt :P Maar ook in verhouding met een goedkope 5.1 opstelling merk ik beduidend veel verschil!

Commentaar, tips of andere toevoegingen altijd welkom :P :D
Ik vind je inrichting wel mooi en smaakvol, alleen mis ik wel gordijnen en iets van een vloerkleed, het doet ietsje klinisch aan.

Je mag de kerstboom weleens weghalen, het is bijna lente!! ;)
Of zijn het oudere foto's?

Live life to the fullest!

• Barry
SlasZ schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 15:59:
Mooi maar ik vind het een beetje te grijs. Of komt dit door de lichtinval?
Ja, komt door lichtinval.

Normaal zijn de meubels rood en de muren zwart.

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:57
Barry schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 21:36:
[...]

:')

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
[...]

.. en hangt er een schilderij van een vulkaan ipv een sneeuwlandschap? >:)

I mentioned it once, but I think I got away with it.

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 03-04 09:15
Ik vind je tv meubel een beetje smal lijken. Had opzich wel een stuk breder gekund. Het is namelijk een vrij lange muur.
Maar voor de rest ziet het er mooi uit. Mooie speakers.

• Lethalis
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
HenkS schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 14:16:
[...]
haha dieren en apparatuur, ik heb een hond en 2 katten, gaat allemaal goed hoor.
Nou ja, het probleem bij mij is - ik heb een herder - dat het beest op zich weinig doet, maar als hij bijvoorbeeld voor het meubel staat te kwispelen, eindigt zijn staart in mijn Xbox en andere apparatuur. Hierdoor tref ik vaak haren aan op de Xbox, en de surround set.. en laatst zelfs in het gat van de subwoofer. Ook toen ik laatst mijn PC open schroefde lagen er haren in.

En dan kan ik nog van geluk spreken dat hij er voor de rest geen interesse voor toont..

Ask yourself if you are happy and then you cease to be.

• ksi
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-05 09:35
[...]

Prachtig :*)

• KillGhost
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-05 18:01
[...]

_/-\o_ _O-

No guts, no glory!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Voor de kenners.. een kleine teaser van wat ik nu aan het proef beluisteren ben thuis..

Ga hem denk ik maar bestellen.. (uiteraard wel in het zwart!) de huidige speakers (die in het zwart) staan nu te koop om te kijken of er belangstellende zijn zo na deze economische crisis.

En nee.. het gaat niet alleen om het kleurverschil :P

[Voor 27% gewijzigd door Workaholic op 09-01-2010 13:43]

Mijn V&A

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Workaholic schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 13:40:
Voor de kenners.. een kleine teaser van wat ik nu aan het proef beluisteren ben thuis..
B&W 800-serie, verder kom ik niet :Y)
Want kan zo snel het verschil niet ontdekken tussen de 803S en de 804S...

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-05 07:31
blijkbaar komt er een nieuwe 800 serie (zie B&W site)

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

FeaR1986 schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 13:52:
[...]B&W 800-serie, verder kom ik niet :Y)
Want kan zo snel het verschil niet ontdekken tussen de 803S en de 804S...
Had ik het toch goed :D
Workaholic schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 15:03:
[...]het gaat hierbij om de 803S vs de 804S :)

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20:43

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Sinds dit weekend kan ik eindelijk eens iets plaatsen waar ik trots op ben:

Sinds vandaag staan er namelijk 2 Monitor Audio RS8's in mijn woonkamer. Een erg leuke speaker moet ik zeggen die zowel met muziek als films erg goed uit de weg kunnen.
De tv is en blijft voorlopig ook een oudje (een Philips van 15 jaar nu).

Specs:
Receiver: Cambridge Audio 540R Azur
DVD/CD: Cambridge Audio 540D Azur
Digitale receiver: Humax iPVR-9200c

Speakers:
Front: Monitor Audio RS8
Rear: B&W DM-22 (oude fronts)
Center: Merkloos (wordt hopelijk snel vervangen door een Monitor Audio RS-LCR of RX-LCR)
Sub: Aangepaste Roland DM-2100 (sinds dit weekend overbodig :p )

Bediening:
Harman Kardon TC30 (Logitech Harmony)

TV
Philips 21PT440B (oude 55cm 4:3 CRT met alleen composiet-ondersteuning :X)

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

• Workaholic
  • Niet online
StanTheMan schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 14:31:
blijkbaar komt er een nieuwe 800 serie (zie B&W site)
Ja.. de 804 is niet meer leverbaar en de nieuwe versie is meteen 3k per speaker ipv 2k

Duur grapje dus..
Hehe inderdaad ;)

Mijn V&A

Anoniem: 250661

Weet je wel zeker of je voor dat geld wel een b&w in je huis wilt?

[Voor 64% gewijzigd door Anoniem: 250661 op 09-01-2010 17:57]

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:56
Ik vind dat inderdaad ook wel errúg veel geld voor een stel speakers. Maar wie ben ik hè.. :P

Waar ik wel benieuwd naar ben is waarom je je 'oude' B&W speakers dan gelijk gaat vervangen voor die nieuwe. Optisch zie ik in ieder geval geen verschillen. Kun je hier wat over vertellen?

4620 Wp PV ZZO 52° | Hyundai IONIQ5 73kWh Connect

• semicon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-03 20:32
En vooral, wat is voor die prijs net zo goed. Ik heb tot op vandaag nog niet fijnere speakers gehoord in deze prijsklasse. Ze klinken voor blues/oldies echt helemaal super (dan heb ik zelf nog de oude 804 naulitus).

Ik moet zeggen dat ik nou niet meteen die "diamond" versie zou nemen, want dat heb ik dus over-and-over geschakeld in een luisterruimte (hobo hifi, met mn eigen muziek) en vond het verschil echt MINImaal... met je ogen dicht wist je soms niet welke je voor je had.

• Workaholic
  • Niet online
Anoniem: 250661 schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 17:57:
Weet je wel zeker of je voor dat geld wel een b&w in je huis wilt?
Wellicht heb ik het verkeerd verteld, de nieuwe 8x serie van B&W (die nog uit moet komen) is ruim 50% duurder dan de huidige 804S en 803S. In plaats van 4k en 6k zal het rond de 6 en de 8k worden. Voor mij reden om nog even snel te upgraden naar de 803S :-)

Ik heb momenteel de 804S (nog geen half jaar oud), de 803S is een behoorlijke uograde.. bijna 1,5x zo groot en het laag is veel strakker. Het geluid is ook een stuk " voller " en dat sluit goed aan bij een grote huiskamer.

Liever nu nog upgraden naar de 803 ipv over een jaar als ze 2x zo duur zijn ;-)

Uiteraard moet ik wel eerst de 804S zien kwijt te raken.. deze als rear gebruiken is me net even te duur.. als er hier liefhebbers zijn dan hoor ik het graag ;) Half jaar oud, in het zwart en te beluisteren in apeldoorn :P

[Voor 24% gewijzigd door Workaholic op 09-01-2010 19:16]

Mijn V&A

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-05 22:12
He, ik ken jou van team106xtreme.nl! :P Ik rij in die felrooie 106sport (nu GTi :P) met witte 16" 6 spaaks velgen!

Die 804S zijn wel dondersmooi! (alleen wat te duur :') )
Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee