Mooie sub die Velodyne 1800.
Center speaker onder de TV klinkt wel directer ipv erbovenop.
Center speaker onder de TV klinkt wel directer ipv erbovenop.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Anoniem: 330715
Uit mijn hoofd was die van mij rond de 1100 euro. Niet echt goedkoop dus, maar wel tot op de mm op maat.Aan welke prijsklasse moet ik denken bij de meubels van interieurline?
[Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 228903 op 04-01-2010 14:36]
Heeft jou Camera wel scherpstellen?Anoniem: 228903 schreef op maandag 04 januari 2010 @ 14:29:
Inmiddels weer een half jaar verder en wat nieuwe aankopen gedaan
versterker: Onkyo TX-NR 906
blu-ray / DVD: Pioneel LX71a
TV decoder: Humax 5050C
TV: Pioneer KRP-600-A (in februari word deze ISF gecallibreerd)
speakerkabels: allemaal Nordost bi-wired
speakers: Klipsch THX ultra 2 set
subwoofer Velodyne SPL1800 ultra
binnen kort wordt de versterker vervangen door de pioneer LX-82 ben inmiddels behoorlijk pioneer fan geworden namelijk.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Lensje schoonvegen is genoeg vermoed ik
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Anoniem: 95166
Pixel-foto's en onscherpe foto's zijn toch iets heel anders. Het is gewoon een lage resolutie foto (van gsm).
Kwestie van goed fotograferen en enscenerenPikoe schreef op maandag 04 januari 2010 @ 14:43:
totaal offtopic: Een Sony DSC-W230 is geen telefoon.
Maar wonen jullie wel in die kamers? Ik zie helemaal geen spullen. Ziet er misschien opgeruimd uit, maar er is dus ook gewoon helemaal niets.
Het is inderdaad heel ongezellig en geen mooi interieur. Heel jammerPikoe schreef op maandag 04 januari 2010 @ 14:43:
totaal offtopic: Een Sony DSC-W230 is geen telefoon.
Maar wonen jullie wel in die kamers? Ik zie helemaal geen spullen. Ziet er misschien opgeruimd uit, maar er is dus ook gewoon helemaal niets.
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Wat doet die speaker achter tussen je rode stoelen? Kan je center speaker niet onder je TV plaatsen?Anoniem: 228903 schreef op maandag 04 januari 2010 @ 14:29:
Zou het geen 7.1 set zijn, dus met zij speakers?Ray187 schreef op maandag 04 januari 2010 @ 17:29:
[...]
Wat doet die speaker achter tussen je rode stoelen? Kan je center speaker niet onder je TV plaatsen?
Klipsch THX Ultra II. Dat is wel zo'n uber geile setup!Anoniem: 228903 schreef op maandag 04 januari 2010 @ 14:29:
versterker: Onkyo TX-NR 906
blu-ray / DVD: Pioneel LX71a
TV decoder: Humax 5050C
TV: Pioneer KRP-600-A (in februari word deze ISF gecallibreerd)
speakerkabels: allemaal Nordost bi-wired
speakers: Klipsch THX ultra 2 set
subwoofer Velodyne SPL1800 ultra
binnen kort wordt de versterker vervangen door de pioneer LX-82 ben inmiddels behoorlijk pioneer fan geworden namelijk.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[Voor 3% gewijzigd door xXDimiXx op 04-01-2010 21:48]
Live life to the fullest!
De Klipsch 'THX ultra 2 set' bestaat uit KL-650 frontspeakers en jij hebt de KL-525 als fronts, maar desalniettemin, heel erg toffe cinema speakersAnoniem: 228903 schreef op maandag 04 januari 2010 @ 14:29:speakers: Klipsch THX ultra 2 set subwoofer Velodyne SPL1800 ultra
Neem aan dat je mij bedoelt?xXDimiXx schreef op maandag 04 januari 2010 @ 21:47:
@Noxa: heb je nou een minibar onderin de kast waar je je receiver hebt staan?
ThnksVerder een mooie setup!
Zou kunnen, maar in zo een kleine ruimte waar de rear niet eens achter je staan heeft het weinig toegevoegde waarde.fr3z schreef op maandag 04 januari 2010 @ 19:15:
[...]
Zou het geen 7.1 set zijn, dus met zij speakers?
Anoniem: 185410
ThnksAnoniem: 185410 schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 10:16:
En wat een gave foto is dit;
Candy Dulfer
Gewoon dezelfde camera hoor. Wel kan de lens per foto verschillen natuurlijkAan de foto's van je set kun je duidelijk zien dat je een (hobby?)fotograaf bent, maar ik heb het idee dat je niet de camera hebt gebruikt die je voor de kiekjes op je website hebt gebruikt. Of zit ik er naast?
Zal morgen eens kijken voor je(heb je het origineel van deze plaat misschien nog en zou ik die op bureaublad-formaat (1080p) ergens mogen downloaden? Als de link niet werkt, de gras foto onder het kopje natuur.)
Wat moet je ervoor betalen? Ik ben misschien wel geintreseerdnoks schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 14:11:
Zojuist besloten mee te doen in de powerbuy van de Cambridge Audio CA650RAanbetaling gedaan, kan niet wachten totdat ie geleverd wordt ! Upgrade wordt uiteraard voorzien met nieuwe foto's in dit topic als het zover is
Prijs is (nog) niet bekend, maar zie hier.Ray187 schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 15:13:
[...]Wat moet je ervoor betalen? Ik ben misschien wel geintreseerd
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Prijs is wel bekend alleen niet openbaar. de aanbetalers hebben de prijs al ontvangen. Vandaar dat ik het hem vraag.FeaR1986 schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 15:21:
[...]
Prijs is (nog) niet bekend, maar zie hier.
Dan heb ik niets gezegdRay187 schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 16:34:
[...]Prijs is wel bekend alleen niet openbaar. de aanbetalers hebben de prijs al ontvangen. Vandaar dat ik het hem vraag.
Op straffe van? Geheimzinnig gedoe allemaal. Groupbuys zonder openbare prijs, raar.noks schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 17:26:
De prijs mag ik helaas niet geven. Even een berichtje op het htforum naar frank2 en je hebt hem binnen een paar uurMaar de prijs is zeker aantrekkelijk!
Zag op het forum ook geen prijs staan maar wel een grote-orde van € xxx, xx Dus als het onder de 1000 euro zit is er toch al een goede 35% korting van de aanbevolen prijs vanaf gegaan...ConZito schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 18:17:
[...]
Op straffe van? Geheimzinnig gedoe allemaal. Groupbuys zonder openbare prijs, raar.
Dat gaat over de aanbetaling, die was 100 euroDayteX schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 18:27:
[...]
Zag op het forum ook geen prijs staan maar wel een grote-orde van € xxx, xx Dus als het onder de 1000 euro zit is er toch al een goede 35% korting van de aanbevolen prijs vanaf gegaan...
“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz
Vind ik toch een fikse prijs voor het apparaat. Voor het zelfde geld heb je een ander merk met onder andere meer HDMI-ingangen, meer vermogen (al zegt dat niet alles inderdaad), geen actieve fan (ben ik tegen op één of andere manier) en wat meer van die dingetjes.noks schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 18:43:
[...]
Dat gaat over de aanbetaling, die was 100 euroPrijs zit iig boven de 1000.
Meer vermogen.FeaR1986 schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 19:34:
[...]
Vind ik toch een fikse prijs voor het apparaat. Voor het zelfde geld heb je een ander merk met onder andere meer HDMI-ingangen, meer vermogen (al zegt dat niet alles inderdaad), geen actieve fan (ben ik tegen op één of andere manier) en wat meer van die dingetjes.
Toegegeven dat de CA wel letterlijk stikt van de S/PDIF ingangen. Nog nooit zo veel op een apparaat gezien...
Iedereen heeft zo zijn eigen voorkeurspunten. Voor mij is de Cambridge aantrekkelijk voor een aantal punten waaronder dus vermogen, design, merk etc. De powerbuy gaat natuurlijk alleen om het prijsverschil, welke naar mening niet verkeerd is. Dat is natuurlijk vergeleken met een NL model van een fatsoenlijke reseller ipv dozenschuiver. Zo is de receiver in DE ook al voor rond de prijs van de powerbuy te krijgen. Meeste deelnemers van de powerbuy hadden de receiver anders ook wel aangeschaft vermoed ik.FeaR1986 schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 19:34:
[...]
Vind ik toch een fikse prijs voor het apparaat. Voor het zelfde geld heb je een ander merk met onder andere meer HDMI-ingangen, meer vermogen (al zegt dat niet alles inderdaad), geen actieve fan (ben ik tegen op één of andere manier) en wat meer van die dingetjes.
Toegegeven dat de CA wel letterlijk stikt van de S/PDIF ingangen. Nog nooit zo veel op een apparaat gezien...
[Voor 4% gewijzigd door noks op 06-01-2010 19:58]
Lijkt net of je je kabels aan het doorbranden bentBarry schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 19:30:
Er is sinds de laatste foto's wel het een en ander aan de set gewijzigd. Ik heb mijn Philips 32'' LCD vervangen door een 40'' Sony LCD. Deze upgrade heeft het kijken naar 1080p mogelijk gemaakt, waardoor ik nu helemaal verslaafd ben aan HD![]()
Er is ook een Playstation 3 bijgekomen, met enkele spellen en wat Blu-ray content. De sub heb ik aan een vriend gegeven, dus films kijken heeft nu even minder impact als voorheen. Gelukkig ben ik druk bezig informatie te verzamelen om zelf een goede sub te bouwen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik was daar bezig mijn kabel zachter te maken zodat de elektroden soepeler door de kabel lopennoks schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 20:01:
[...]
Lijkt net of je je kabels aan het doorbranden bentWelk model Marantz is het? Mijne (SR6001) wordt altijd flink warm en een PS3 erop lijkt me tricky. Verder mooi setup en succes met het bouwen van een sub
wel bouwverslagje hier posten he
“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz
Haha, deed me sterk denken aan:Barry schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 20:22:
Dit is een 720p trailer van 'Kingfom of Heaven', gedownload met de Playstation 3.
I mentioned it once, but I think I got away with it.
brama schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 21:04:
[...]
Haha, deed me sterk denken aan:
[afbeelding]
4620 Wp PV ZZO 52° | Hyundai IONIQ5 73kWh Connect
The knights who say ni! Geweldig stukbrama schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 21:04:
[...]
[afbeelding]
Hahabrama schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 21:04:
[...]
[afbeelding]
No offense, maar ik snap nooit waarom mensen foto's van het beeld van een TV of beamer postenBarry schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 20:22:
Ook maar even enkele beeld foto's als ik toch bezig ben
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Je kan toch ook het gedeelte waar je kabels zitten uit de kast zagen? dan kun je hem wellicht verder doorsteken (de achterkant van de receiver strak tegen de achterplaat van de kast aan), en zie je niet je muur. Nadeel is echter dat je kast iets van de muur afmoet, ik weet niet of je daar op zit te wachtenPelle schreef op maandag 04 januari 2010 @ 21:37:
Enige jammere van de receiver upgrade is dat ik geen rekening had gehouden met het feit dat deze wel eens iets dikker kon zijn... nu steekt 'ie ongeveer 2 cm uit aan de voorkant van de kast. Verder totaal geen spijt van
WS: i7 K3770, Asus Maximus V Gene, 2x4GB Corsair PC1600CL9 1.5v, Saphire HD6770, Crucial M4 128GB, Dell 2005FPW 20,1", Lian-Li V1200B | Server: Intel D510MO, 2x WD Green 3TB | Laptop: MacBook Air 2012 13,1", 8GB
Achterkant was er al uit bij de kabels, dus hij staat al volledig tegen de achterplaat. En de kast staat ook al wel 20cm van de muur, dus dat is op zich geen probleem. Maar als de versterker vanaf de voorkant erin moet passen, dan steekt hij in z'n geheel aan de achterkant uit. Vanaf de zijkant is dat ook geen mooi gezicht, en van vooraf dus ook niet omdat je dan toch altijd een stuk door de kast heen zal kijkenduncanvdlinden schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 01:22:
Je kan toch ook het gedeelte waar je kabels zitten uit de kast zagen? dan kun je hem wellicht verder doorsteken (de achterkant van de receiver strak tegen de achterplaat van de kast aan), en zie je niet je muur. Nadeel is echter dat je kast iets van de muur afmoet, ik weet niet of je daar op zit te wachten
Pioneer KRP-600A | Velodyne DD-15 | B&W CM9 | B&W CMCentre2 | B&W CM5 | Rotel RSP-1570 | Rotel RMB-1575 | Pioneer BDP-LX91
[Voor 26% gewijzigd door A. Qonsaides op 07-01-2010 12:42]
Als je studeert heb je tijd genoeg maar geen geld. Als je werkt heb je geld maar geen tijd. Het is nooit goed!!mvdveek schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 12:27:
Tijd tekort?? Bij mij is het meer geld wat meestal het opstakel is
Das Schönste in einem S2, ist das Gefühl, ihn zu fahren. Specs
mmmm, ik zie echter 3.0 ipv 7.1A. Qonsaides schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 12:39:
Vorige week heb ik mijn set uitgebreidt naar 7.1.![]()
Nieuwe situatie
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[Voor 10% gewijzigd door Audi_S2 op 07-01-2010 13:06]
Ik tel er toch echt 7 hoor! Moet wel zeggen dak de sub niet zie staan....Audi_S2 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 13:05:
[...]
mmmm, ik zie echter 3.0 ipv 7.1
Prachtige center trouwens. De belangrijkste speaker in HT!! Ik heb zelf een tannoy definition d750. Het zelfde caliber gok ik zo.
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
Je hebt gelijk! Ik verwachte zwarte kasten zoals de frontstage.Dit viel niet zo op. Ik zit namelijk op 15bits kleuren RDP.lj_tree schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 13:08:
[...]
Ik tel er toch echt 7 hoor! Moet wel zeggen dak de sub niet zie staan....
Money for nothin' and your chicks for free
Wow, dat is pas een grote centre speaker! Ik hoef volgens mij niet eens te vragen of het geluid "lekker vol" klinkt?A. Qonsaides schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 12:39:
Vorige week heb ik mijn set uitgebreidt naar 7.1.![]()
[afbeelding]
Wat voor "docking" heb je daar voor je contoler??Barry schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 19:30:
Er is sinds de laatste foto's wel het een en ander aan de set gewijzigd. Ik heb mijn Philips 32'' LCD vervangen door een 40'' Sony LCD. Deze upgrade heeft het kijken naar 1080p mogelijk gemaakt, waardoor ik nu helemaal verslaafd ben aan HD![]()
Er is ook een Playstation 3 bijgekomen, met enkele spellen en wat Blu-ray content. De sub heb ik aan een vriend gegeven, dus films kijken heeft nu even minder impact als voorheen. Gelukkig ben ik druk bezig informatie te verzamelen om zelf een goede sub te bouwen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat is een kwestie van goed verdelenmvdveek schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 12:27:
Tijd tekort?? Bij mij is het meer geld wat meestal het opstakel is
Lekker allemaal hondenharen en -kwijl op je mooie apparatuuriNFiNiTY- schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 13:31:
[...]En ik heb ook nog een wederhelft die helemaal anti is.. maarja ze heeft met de kerst een puppy gehad, dus 2010 wordt mijn jaar
Hij wordt net als de kids ''goed'' afgericht haha, no worries!!FeaR1986 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 13:35:
[...]
Lekker allemaal hondenharen en -kwijl op je mooie apparatuur
Anoniem: 85217
Daar ben ik ook benieuwd naar. Had al even gekeken op de site van gameshop maar daar stond die niet op.chimera2 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 13:24:
[...]
Wat voor "docking" heb je daar voor je contoler??
Anoniem: 85217
Foto van de pup?iNFiNiTY- schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 13:31:
[...]
Dat is een kwestie van goed verdelen![]()
En ik heb ook nog een wederhelft die helemaal anti is.. maarja ze heeft met de kerst een puppy gehad, dus 2010 wordt mijn jaar
You know, I used to think it was awful that life was so unfair. Then I thought, wouldn't it be much worse if life were fair, and all the terrible things that happen to us come because we actually deserve them?
Er zijn wel wat bluray's op de markt die 7.1 ondersteunen. Verder gebruik ik PLIIx om het geluid te matrixen naar 7.1 en soms kijk ik gewoon nog met 5.1 (die keuze heb ik natuurlijk ook nog steeds).Guldan schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 15:12:
@A. Qonsaides
En wat kijk je met 7.1 geluid? Ik ben ook in het bezig van 7.1 maar ik moet toch echt zeggen dat er verrekte weinig te krijgen is met 7.1 geluid. Ik kom af en toe nog wel eens wat 6.1 spul tegen maar verder niet.
Bijna goed, het is de Reference 203. Ze zijn gekocht op de groei.Ray187 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 16:24:
Geweldige speakers die Reference 205.2? klopt dat?
Alleen beetje veel speakers voor zo'n kleine ruimte
Daar ben ik het helemaal mee eens, maar ik was mij even aan het vervelen met mijn geleende cameraExirion schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 23:20:
[...]
No offense, maar ik snap nooit waarom mensen foto's van het beeld van een TV of beamer postenJe kunt op foto's de beroerdste pruts-TV er goed uit laten zien, of andersom. Als je het beeld niet met je eigen ogen bekijkt zegt het helemaal niks. Maar goed, 720p of 1080p ziet er natuurlijk wel ganz geil uit op een goed scherm
Het is de D3mon controller duo charger. Er passen 2 controllers in, werkt onafhankelijk van de PS3. Dus gewoon met een 230v AC adaptor naar 5v USB. Werkt perfect, met mooie afwisselende kleuren verlichting.chimera2 schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 13:24:
[...]
Wat voor "docking" heb je daar voor je contoler??
[Voor 9% gewijzigd door Barry op 08-01-2010 00:33]
Kan je dat ook uitzetten?Barry schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 00:26:
[...]
Werkt perfect, met mooie afwisselende kleuren verlichting.
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | Samsung 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Wow, tijd voor een universele AB. Tering dat zijn veel afstandsbedieningen.A. Qonsaides schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 13:15:
Weliswaar de oude situatie, maar kan je toch de sub zien.
[afbeelding]
Wat voor soort is het? Lol.iNFiNiTY- schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 13:39:
[...]
Hij wordt net als de kids ''goed'' afgericht haha, no worries!!
Ask yourself if you are happy and then you cease to be.
Er liggen 7 op het tafeltje en er voor de Sonos hangt hij aan de muur. Die van de verlichting ligt op mijn slaapkamer, want ik moet nog steeds een keer zo'n inbouwdimmer kopen (ik ben er nog niet uit of ik KAKU of X10 wil). Brengt het totaal op 9.Noxa schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 09:25:
[...]
Wow, tijd voor een universele AB. Tering dat zijn veel afstandsbedieningen.
Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
mixje van een herder/labrador/friese stabijLethalis schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 09:57:
[...]
Wat voor soort is het? Lol.
Als het een grotere hond wordt dan krijg je er sowieso last van.. tenzij je alle apparatuur achter deurtjes laat verdwijnen.
haha dieren en apparatuur, ik heb een hond en 2 katten, gaat allemaal goed hoor. Al betrapte ik mijn kat er pasgeleden op dat hij bovenop mijn philips 40'' zat, de enige weg om op de schouw te springenLethalis schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 09:57:
[...]
Wat voor soort is het? Lol.
Als het een grotere hond wordt dan krijg je er sowieso last van.. tenzij je alle apparatuur achter deurtjes laat verdwijnen.
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2016 VW eGolf 24kWt
Ik vind je inrichting wel mooi en smaakvol, alleen mis ik wel gordijnen en iets van een vloerkleed, het doet ietsje klinisch aan.peugeot206gt schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 15:33:
Zal mijne ook nog eens posten nadat er wat kleine wijzigingen zijn:
U ziet:
'Samsung 40inch B7020 LED tv
'Onkyo TX-SR707
'JBL CS-1500 cinemasound luidsprekers (5.1)
'PS3 als mediaplayer / Bluray speler
'UPC HD DVR
'Logitech harmony box voor de PS3
niet in zicht, de logitech harmony remote
De pics:
[afbeelding]
iets meer close up:
[afbeelding]
de achterkant:
[afbeelding]
Al met al is de home cinema zo goed als klaar en moet ik zeggen dat het geluid eerrrrgggg goed klinkt, zeker als je van een logitech X4 set afkomtMaar ook in verhouding met een goedkope 5.1 opstelling merk ik beduidend veel verschil!
Commentaar, tips of andere toevoegingen altijd welkom![]()
Live life to the fullest!
Ja, komt door lichtinval.SlasZ schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 15:59:
Mooi maar ik vind het een beetje te grijs. Of komt dit door de lichtinval?
Barry schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 21:36:
[...]
Ja, komt door lichtinval.
Normaal zijn de meubels rood en de muren zwart.
.. en hangt er een schilderij van een vulkaan ipv een sneeuwlandschap?Barry schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 21:36:
[...]
I mentioned it once, but I think I got away with it.
Nou ja, het probleem bij mij is - ik heb een herder - dat het beest op zich weinig doet, maar als hij bijvoorbeeld voor het meubel staat te kwispelen, eindigt zijn staart in mijn Xbox en andere apparatuur. Hierdoor tref ik vaak haren aan op de Xbox, en de surround set.. en laatst zelfs in het gat van de subwoofer. Ook toen ik laatst mijn PC open schroefde lagen er haren in.HenkS schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 14:16:
[...]
haha dieren en apparatuur, ik heb een hond en 2 katten, gaat allemaal goed hoor.
Ask yourself if you are happy and then you cease to be.
PrachtigBarry schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 21:36:
[...]
Barry schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 21:36:
[...]
No guts, no glory!
[Voor 27% gewijzigd door Workaholic op 09-01-2010 13:43]
B&W 800-serie, verder kom ik nietWorkaholic schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 13:40:
Voor de kenners.. een kleine teaser van wat ik nu aan het proef beluisteren ben thuis..
Had ik het toch goedFeaR1986 schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 13:52:
[...]B&W 800-serie, verder kom ik niet![]()
Want kan zo snel het verschil niet ontdekken tussen de 803S en de 804S...
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Ja.. de 804 is niet meer leverbaar en de nieuwe versie is meteen 3k per speaker ipv 2kStanTheMan schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 14:31:
blijkbaar komt er een nieuwe 800 serie (zie B&W site)
Hehe inderdaad
Anoniem: 250661
[Voor 64% gewijzigd door Anoniem: 250661 op 09-01-2010 17:57]
4620 Wp PV ZZO 52° | Hyundai IONIQ5 73kWh Connect
Wellicht heb ik het verkeerd verteld, de nieuwe 8x serie van B&W (die nog uit moet komen) is ruim 50% duurder dan de huidige 804S en 803S. In plaats van 4k en 6k zal het rond de 6 en de 8k worden. Voor mij reden om nog even snel te upgraden naar de 803S :-)Anoniem: 250661 schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 17:57:
Weet je wel zeker of je voor dat geld wel een b&w in je huis wilt?
[Voor 24% gewijzigd door Workaholic op 09-01-2010 19:16]
Dit topic is gesloten.
Google Pixel 7a Macbook Pro 2023 16" LG OLED evo C3 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 Apple iPhone 14 Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details