Post hier foto's en specs van je home cinema! Deel 37 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 355.855 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noks
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-05 13:19
Workaholic schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 19:14:
[...]

Wellicht heb ik het verkeerd verteld, de nieuwe 8x serie van B&W (die nog uit moet komen) is ruim 50% duurder dan de huidige 804S en 803S. In plaats van 4k en 6k zal het rond de 6 en de 8k worden. Voor mij reden om nog even snel te upgraden naar de 803S :-)

Ik heb momenteel de 804S (nog geen half jaar oud), de 803S is een behoorlijke uograde.. bijna 1,5x zo groot en het laag is veel strakker. Het geluid is ook een stuk " voller " en dat sluit goed aan bij een grote huiskamer.

Liever nu nog upgraden naar de 803 ipv over een jaar als ze 2x zo duur zijn ;-)

Uiteraard moet ik wel eerst de 804S zien kwijt te raken.. deze als rear gebruiken is me net even te duur.. als er hier liefhebbers zijn dan hoor ik het graag ;) Half jaar oud, in het zwart en te beluisteren in apeldoorn :P
Waar staan ze te koop? En nog belangrjker, voor welke prijs als ik dat hier vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:44

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

wie doet er een deeltje 38?

Wise enough to play the fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:35
Gewoon wachten op Barry?
Die is tenslotte vandaag nog op het forum geweest en heeft dit deeltje ook gemaakt. Dus dat lijkt mij het eerslijkst. En het is niet zo dat de wereld vergaat als we een keer over de 1000 posts heen gaan. Sterker nog: na 1000 posts hoeft er eigenlijk niet eens een nieuw deel geopend te worden. Maar voor het overzicht zou het wel het mooiste zijn.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Jup.. dat is de advertentie :) 3k + gratis van de hul bekabeling twv 180 euro.

Gekocht bij hobo hifi in Enschede voor 4000 euro. Bon + garantie dus gewoon aaanwezig.
Killed-1 schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 20:52:
He, ik ken jou van team106xtreme.nl! :P Ik rij in die felrooie 106sport (nu GTi :P) met witte 16" 6 spaaks velgen!

Die 804S zijn wel dondersmooi! (alleen wat te duur :') )
offtopic:
Ik ben niet van team106 ;) Ik heb deze peugot wel gekocht van iemand van daar.. als tijdelijk vervoer middel..heb er totaal een maand in gereden.. gaat er nu weer uit vanwege ontvangst leaseauto :)

[ Voor 25% gewijzigd door Workaholic op 10-01-2010 12:51 ]

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcusso
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-05 22:54
Workaholic schreef op zondag 10 januari 2010 @ 12:49:
[...]

Gekocht bij hobo hifi in Enschede voor 4000 euro. Bon + garantie dus gewoon aaanwezig.

[...]

offtopic:
Ik ben niet van team106 ;) Ik heb deze peugot wel gekocht van iemand van daar.. als tijdelijk vervoer middel..heb er totaal een maand in gereden.. gaat er nu weer uit vanwege ontvangst leaseauto :)
Waarom schrijf je eigenlijk steeds peugot? Ook in je ad op marktplaats... :P

No Shame, only Fame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Niet online
S2801 schreef op zondag 10 januari 2010 @ 13:15:
[...]

Waarom schrijf je eigenlijk steeds peugot? Ook in je ad op marktplaats... :P
offtopic:
Sorry ik heb niets met franse auto's :P.. ga het meteen aanpassen hehe

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-05 07:44

Mystikal

It never hurts to help!

Eindelijk ook mijn update eens posten.

Sinds gisteren de beamer aan de praat gekregen en het scherm opgehangen:

We zien in de 'bioscoop hoek':
-Epson TW3500 (full hd)
-100inch remote screen (gain 1.8)
-2x JBL E80
-Center, sub, rears van HK
-Logitech Dinovo Edge
-Harmony Remote

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2749/4261654287_3c11165720.jpg
Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2729/4261655437_aefc78295d.jpg
Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2797/4261654663_6e6e3e2d58.jpg

In de tvhoek:
-Antec Fusion Black (met Mediaportal)
-HK AVR 147
-HK fronts
-Samsung HD Decoder

Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4061/4262408960_75e6b4f463.jpg

Eerste filmavond gisteravond was echt SUPER. Wat een ervaring, voor mij geen Metropolis meer _/-\o_
Zelfs mijn moeder was impressed :P

*niet alles is zichtbaar op de foto's.
** 3 weken geleden voor het eerst vader geworden, dus vandaar de 'rommel'.

[ Voor 6% gewijzigd door Mystikal op 10-01-2010 13:47 ]

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Niet online
Netjes hoor :) Leuk zo'n beamer.. mijn vriendin en ik houden ook wle van een filmpje.. later komt er zeker een HT zolder/kelder met een beamer :)

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reiker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:50

reiker

dan jij!

Gaaf, zo'n beamer/projector :) d:)b

Heb je alleen niet het idee dat je fronts wat te veel in de hoek staan? Ik zou ze zelf een stuk losser van de zij/achterwand plaatsen, om ze wat meer ruimte te geven. Ik zie dat het misschien lastig is omdat het hokje net aan passend is, maar misschien kan het je soundstage wel ten goede komen. :)

Zo gezegd, zo gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brimme
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-12-2024
deepbass909 schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 17:03:
Sinds dit weekend kan ik eindelijk eens iets plaatsen waar ik trots op ben:

Sinds vandaag staan er namelijk 2 Monitor Audio RS8's in mijn woonkamer. Een erg leuke speaker moet ik zeggen die zowel met muziek als films erg goed uit de weg kunnen.
De tv is en blijft voorlopig ook een oudje (een Philips van 15 jaar nu).
super mooie set man!

heb een jaartje nu de Monitor audio Rs6 staan in dezelfde kleur en vind ze nog steeds elke dag beter gaan klinken.die van jou zullen nog wel wet meer bas hebben misschien zelfs iets teveel?

ik zou wel snel voor dezelfde center gaan kijken nu je nog de Rs serie kan krijgen.
Deze heb ik onlangs ook aangeschaft en kwam er toen pas achter hoe belangrijk de center is voor de ruimtelijkheid tijdens film.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-05 07:44

Mystikal

It never hurts to help!

reiker schreef op zondag 10 januari 2010 @ 14:41:
Gaaf, zo'n beamer/projector :) d:)b

Heb je alleen niet het idee dat je fronts wat te veel in de hoek staan? Ik zou ze zelf een stuk losser van de zij/achterwand plaatsen, om ze wat meer ruimte te geven. Ik zie dat het misschien lastig is omdat het hokje net aan passend is, maar misschien kan het je soundstage wel ten goede komen. :)
Ik moet ze inderdaad wat losser zetten, maar ik moet het sowieso allemaal nog een beetje finetunen. Grootste gedeelte is nu gedaan in ieder geval.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01:49

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Ik heb nog even met een foto-toestel zitten spelen vandaag:
Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4012/4262730602_1632a414fb.jpg
(let niet op de troep... ik moet nog opruimen :$ ) En ja, de lamp boven de eettafel hangt niet boven de eettafel... Maar die tafel heeft nu pas z'n definitieve plek, dus het heeft nu ook pas zin om de lamp te verplaatsen. Ik heb eerst nog geëxperimenteerd met het plaatsen van de speakers om een goede middenweg tussen geluid en inrichting te krijgen. Dat betekende dat de rechter speaker ook een tijdje rechts van de eettafel heeft gestaan. Maar deze opstelling werkt toch het beste.

En zijn ze groot? Valt best mee toch :p
Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4015/4262729340_98dbb15082.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4041/4262729916_242e0280b6.jpg

@Brimme
Ze klinken af en toe best zwaar. Maar dat was ook te verwachten. Het opgegeven frequentie-bereik is 33Hz - 30kHz met een gevoeligheid van 91dB (1 Watt @ 1 meter). Vaak als ik het laag ineens hoor, dan komt dat eerder omdat ik het eerst niet hoorde en het nu dus opvalt (zoals een contra bas die ineens goed hoorbaar is). Ze zijn ook marginaal groter dan de RS6 (5cm hoger en 2 cm dieper).

Wat betreft de center (en eventueel de surrounds), die heeft niet directe prioriteit. De merkloze center is van verrassend goede kwaliteit (met mijn oude B&W's stond die altijd aan, omdat het dan duidelijk beter klonk...), en bij muziek staat hij nu permanent uit. Ik denk dat er nu eerst een nieuwe tv gaat komen, en eventueel een andere receiver (dit is nog een Mk. 1, zonder HDMI) en dan komt de rest pas aan de beurt.
Daarnaast verschilt de Rx-serie niet heel veel van de Rs, alleen is het uiterlijk iets veranderd. Dus een Rx zou ook nog goed kunnen. En het voordeel van een wijziging in model is, is dat er altijd lui zijn die nu hun Rs-set in de 2de hands verkoop gaan gooien.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry|IA
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2022
Ik zal vanavond het nieuwe deel openen.
Waarschijnlijk met wat kleine vernieuwingen in de startpost :)

Sorry, wordt morgen.

[ Voor 12% gewijzigd door Barry|IA op 11-01-2010 00:45 ]

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHiXioN
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:48
Monitor audio's klinken altijd erg mooi, maar ik vind die RS-serie niet echt moeder's mooiste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brimme
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-12-2024
deepbass909 schreef op zondag 10 januari 2010 @ 16:23:

@Brimme

Wat betreft de center (en eventueel de surrounds), die heeft niet directe prioriteit. De merkloze center is van verrassend goede kwaliteit (met mijn oude B&W's stond die altijd aan, omdat het dan duidelijk beter klonk...), en bij muziek staat hij nu permanent uit. Ik denk dat er nu eerst een nieuwe tv gaat komen, en eventueel een andere receiver (dit is nog een Mk. 1, zonder HDMI) en dan komt de rest pas aan de beurt.
Daarnaast verschilt de Rx-serie niet heel veel van de Rs, alleen is het uiterlijk iets veranderd. Dus een Rx zou ook nog goed kunnen. En het voordeel van een wijziging in model is, is dat er altijd lui zijn die nu hun Rs-set in de 2de hands verkoop gaan gooien.
Ik heb een half jaar met mijn oude monitor audio Center gespeeld samen met mijn Rs6 speakers en was ook altijd heel erg tevreden totdat ik voor de RSCLR ging,Dit was echt een wereld van verschil, het geluid klink nu veel ruimtelijker en de "bubble" is gewoon beter geworden.

De Nieuwe Rx serie heeft de tweaters van de Gold serie en die schijnen weer anders te zijn.

Geniet van je speakers, ze zullen steeds beter gaan klinken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 296523

Stoney3K schreef op donderdag 17 december 2009 @ 01:28:
[...]

Als ze nu ook nog een goeie oplossing voor mijn platen hadden.

Vandaag wat nieuw ijzer in huis gehaald, en ik mag met trots zeggen dat mijn Beosystem 2000 weer compleet is!

[afbeelding]

Volgens mij staat hier een cassettedeck te veel. Leuk, widescreen, maar de middelste is toch echt een lege huls.

Ziet er bruut uit!

Maar mag ik misschien vragen wat precies Beosystem 2000 is?
Ben nog een jonkie, en zag dat het uit 1985 in die richting uit stampt

Dankje!
[afbeelding]

Beter :)... Ik kon de Beocord en Beogram 2000 in één koop overnemen. Voor een verpletterende 60 euro! :*)

[afbeelding]

En niets kan tippen aan Brothers In Arms, op vinyl met een MMC4 aftaster. Helaas heb ik wel een nieuwe nodig, de naald van deze is jammer genoeg overleden en een losse naald installeren gaat met dit element (met nog geen 7mm breed, piepklein!) nogal moeilijk.
toon volledige bericht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Mooie speakers die RS8 :) Ik kon ook een stel RS8 2de hands kopen maar dat zou er over zijn geweest in een slaapkamer van 4x4 waar al RS1 speaker staan...

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 30-05 19:38
peugeot206gt schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 15:33:
Zal mijne ook nog eens posten nadat er wat kleine wijzigingen zijn:

U ziet:

'Samsung 40inch B7020 LED tv
'Onkyo TX-SR707
'JBL CS-1500 cinemasound luidsprekers (5.1)
'PS3 als mediaplayer / Bluray speler
'UPC HD DVR
'Logitech harmony box voor de PS3

niet in zicht, de logitech harmony remote

De pics:

[afbeelding]

iets meer close up:

[afbeelding]

de achterkant:

[afbeelding]

Al met al is de home cinema zo goed als klaar en moet ik zeggen dat het geluid eerrrrgggg goed klinkt, zeker als je van een logitech X4 set afkomt :P Maar ook in verhouding met een goedkope 5.1 opstelling merk ik beduidend veel verschil!

Commentaar, tips of andere toevoegingen altijd welkom :P :D
toon volledige bericht
Mooie bank! Waar vandaan?? :)

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 269152

Kramfors bank van Ikea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepppie
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Na al geruime tijd dit topic te volgen, zal ik nu ook maar eens zelf m'n setje posten!

Afbeeldingslocatie: http://img704.imageshack.us/img704/6205/audio800.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img706.imageshack.us/img706/5751/audio2800.jpg

U ziet..
Sony 32S3000 televisie
Harman Kardon HK3490 receiver
Harman Kardon 'The Bridge' met een iPod Touch
Sony PlayStation 3 met een 500GB harde schijf
Dali Suite 2.5 speakers (Van den Hull 'clearwater' bekabeling)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConZito
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-05 13:32
Ik maak even een nieuwe aan joh ;)

Post hier foto's en specs van je home cinema! deel 38

Barry mede-editor gemaakt aangezien hij nog wat wilde veranderen in de topicstart.

[ Voor 27% gewijzigd door ConZito op 11-01-2010 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balboa
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-05 21:41
Workaholic schreef op zondag 10 januari 2010 @ 12:49:
[...]

[...]
Wat een afschrijving in zo'n korte periode! Zijn de speakers die je wil hebben niet ergens 2e hands te krijgen? Voor dat geld zou "ik" nog even verder kijken, ook verder dan Hobo. Ze hebben leuke dingen daar, maar zooooo standaard / mainstream.

Maar ach, als je het geld er voor over hebt.....wie ben ik dan ;)

Handtekening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:35
En hier gaan we dan verder: Post hier foto's en specs van je home cinema! deel 38

offtopic:
Heb je het wel in overleg met Barry gedaan, want op zich is dit natuurlijk niet echt netjes...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.