Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.
Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.
wachten tot launcher een lock heeft dan schieten, kan niet zo moeilijk zijn of het moet weer een bug zijn -.-'Hillie schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 07:22:
Ik speel de single player nog. Het is best geinig, maar ik heb nog geen geluk gehad met die raketwerpers. Morgen nog eens proberen en anders maar een ander spel pakken.
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Niemand die de multiplayer nog speelt? Ik heb een een tijdje geleden met kerstmis hem op Steam gekocht voor 3 euro 
Maar god wat is die multiplayer moeilijk. Veel te moeilijk om gewoon leuk te spelen. Ik snap wel dat het realistisch is maar ik haak toch echt af als ik 3x een stuk opnieuw doe en ik dan voor de 4e keer dood ga.
Maar god wat is die multiplayer moeilijk. Veel te moeilijk om gewoon leuk te spelen. Ik snap wel dat het realistisch is maar ik haak toch echt af als ik 3x een stuk opnieuw doe en ik dan voor de 4e keer dood ga.
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Ja, het is geen run&gun spel, en dat maakt het lastiger om even lekker te gaan knallen. Zeker online, als je tegen betere spelers speelt is het al snel vervelend.
Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.
Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.
komt binnenkort niet het vervolg, operation red river uit?
ik zag vandaag al een ad via steam en ik ben best benieuwd.
(ps is er al een topic over, ik kan het niet vinden)
"Above And Beyond The Call"
Volgens mij is hij gisteren uitgekomen, ik zag hem gisteren al liggen voor de PS3 en de verkopen zei dat hij net die dag was uitgekomen. Toen ik vroeg hoe de game was, zei hij dat hij hem eerst zelf even gaat spelen voordat hij daar antwoord op gaf, aangezien hij niet te spreken was over Dragon Rising. Ik heb al even op youtube rondgekeken, maar ik lees alweer veel dingen die ik persoonlijk erg jammer vind.10K schreef op donderdag 21 april 2011 @ 09:13:
komt binnenkort niet het vervolg, operation red river uit?
PSN: RikBruil | BFBC2 stats
Red river staat na portal 2 bij de top sellers op steam, ik ga hem niet kopen zonder een demo te spelen, maar anderen blijkbaar wel. Ik ben benieuwd wat de reviews gaan worden, het zal wel wat beter zijn dan dragon rising want dat spel was gewoon niet af. Als deze weinig bugs en een werkende multiplayer heeft kan het nog best wat worden.
maar goed, ik wacht op een pc demo. Bijna alle goeie spellen hebben wel een demo of een guest pass ofzo, no demo = no buy bij mij.
maar goed, ik wacht op een pc demo. Bijna alle goeie spellen hebben wel een demo of een guest pass ofzo, no demo = no buy bij mij.
Mechwarrior Online: Flapdrol
net deze recensie gezien, en ik had meer verwacht, het lijkt me zo op het eerste gezicht een gemiddelde game niet de moeite waard om te kopen voor mij dus. (ook geen competitieve multiplayer ) 
YouTube: Operation Flashpoint: Red River - Recensie [HD]
YouTube: Operation Flashpoint: Red River - Recensie [HD]
Oei, wat een dramatisch slecht spel is Operation Flashpoint: Red River toch... zie ook deze review:
http://www.pcgamer.com/20...point-red-river-review-2/
Tja als je de review zo leest weet ik niet of ik alles zo serieus moet nemen, maar over aantal dingen moet ik hem inderdaad wel gelijk geven. Ik heb nu een aantal missies campaign achter de rug in zowel singleplayer mode als in online mode (PC). De AI van zowel tegenstander als je teammaten is om vaak om te huilen. Geef je bijv. de commando 'hold de line and defend' achter een muurtje, dan gaan je teammaten voor het muurtje staan, wat weer als resultaat geeft dat ze worden doorzeefd met kogels en dan kun jij weer als EHBO'er gaan spelen. De AI van de Taijikistanen die is ook niet veel beter, ze staan er soms bij of ze wachten op mooi weer, terwijl er geen wolkje in de lucht is en de zon ze in de ogen schijnt. Het spel is dan ook het leukst in online campaign mode, geen gezeik met je teammaten die niet weten wat ze moeten doen, alhoewel hoeft ook niet altijd. Nee Codemaster is er weer niet in geslaagd om een top game neer te zetten. Het menu ziet er gelikt uit, de graphics zijn iets beter, de missie en de bijhorende actie weer goed. Overal wel beter dan Dragon Rising. Leuk voor tussen door, voor het wachten op BF3 bijv, meer is het ook niet.Blaze85 schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 17:53:
Oei, wat een dramatisch slecht spel is Operation Flashpoint: Red River toch... zie ook deze review:
helemaal mee eens, ik heb ook een aantal missies gespeeld maar er is echt helemaal niks aan.
de graphics zijn trouwens ook matig, al zet ik alles op max, vooral de natuur en omgeving blijft er ongeloofwaardig uit zien.
een "tactical' shooter moet het natuurlijk hebben van de tactische diepgang en niet zo zeer graphics maar helaas komt ook dat niet tot zijn recht, vooral door de belabberde AI, en het saaie eenzijdige landschap.
andere dingen die ik mis: springen, om hoekjes heen kijken, cover nemen, leaning, actie, realistische recoil etc.
btw goed te zien dat pcgamer een goede eerlijke review heeft geschreven, want ik heb ook al zevens en achten gezien XD
de graphics zijn trouwens ook matig, al zet ik alles op max, vooral de natuur en omgeving blijft er ongeloofwaardig uit zien.
een "tactical' shooter moet het natuurlijk hebben van de tactische diepgang en niet zo zeer graphics maar helaas komt ook dat niet tot zijn recht, vooral door de belabberde AI, en het saaie eenzijdige landschap.
andere dingen die ik mis: springen, om hoekjes heen kijken, cover nemen, leaning, actie, realistische recoil etc.
btw goed te zien dat pcgamer een goede eerlijke review heeft geschreven, want ik heb ook al zevens en achten gezien XD
Heb RR gekocht voor PS3. Ziet er grafisch prima uit, doch niet spectaculair. Heb de eerste vijf missies uit de single player campaign gedaan en wat FTEs. De AI vereist, zoals gezegd, een gebruiksaanwijzing.
Verder vind ik de missies wel aardig, alhoewel die vervelende sergeant van mij weggelaten had mogen worden. De tactisch 'rare' verhaal/missiekeuzes uit Dragon Rising zijn trouwens ook weer van de partij:
Het 'player progress' systeem vind ik te oppervlakkig en hadden ze van mij weg mogen laten. Het unlock systeem vind ik dan wel weer aardig, maar had dit graag wat uitgebreider gezien.
Het spel blijft me wel vermaken overigens, vind het om die reden wel een kleine zeven waard. Patch voor de AI en het kan wat mij betreft een punt extra krijgen.
Multiplayer moet ik nog proberen (PSN offline
)
spoiler:
Waarom zou je in vredesnaam engineers via vijandelijk terrein naar een dam loodsen, terwijl je dat ook via de lucht kan doen?
Het 'player progress' systeem vind ik te oppervlakkig en hadden ze van mij weg mogen laten. Het unlock systeem vind ik dan wel weer aardig, maar had dit graag wat uitgebreider gezien.
Het spel blijft me wel vermaken overigens, vind het om die reden wel een kleine zeven waard. Patch voor de AI en het kan wat mij betreft een punt extra krijgen.
Multiplayer moet ik nog proberen (PSN offline
Anoniem: 39905
Ik heb RR ook gekocht (xbox). Persoonlijk vind het een heerlijk spel om te spelen. En het is niet weggelegd voor een doorsnee CoD gamer denk ik.
Heb over missie 4 of 5, 1 uur en 10 minuten gedaan en daarvoor al aantal keren opnieuw moeten doen.(hardcore mode)
Speel de campaign samen met een maat. Wat het extra funny maakt uiteraard.
De medals die je krijgt na een missie is wel goed bedacht. Mijn streven is om overal een golden medal te halen.
Heb over missie 4 of 5, 1 uur en 10 minuten gedaan en daarvoor al aantal keren opnieuw moeten doen.(hardcore mode)
Speel de campaign samen met een maat. Wat het extra funny maakt uiteraard.
De medals die je krijgt na een missie is wel goed bedacht. Mijn streven is om overal een golden medal te halen.
Ben nu paar dagen bezig met RR.
Ondanks de negatieve reviews vind ik het wel een goed spel. Ok er zitten bugs in maar verder.
Heb soms ook wel het idee dat het spel door diehard CoD-gamers gereviewed is.
Je kunt simpelweg niet als een kip zonder kop rondrennen en schieten. Merk zelf al dat ik steeds tactischer te werk probeer te gaan. Via de flank aanvallen e.d.
Leuke opvulling tot LA Noire uit is
Ondanks de negatieve reviews vind ik het wel een goed spel. Ok er zitten bugs in maar verder.
Heb soms ook wel het idee dat het spel door diehard CoD-gamers gereviewed is.
Je kunt simpelweg niet als een kip zonder kop rondrennen en schieten. Merk zelf al dat ik steeds tactischer te werk probeer te gaan. Via de flank aanvallen e.d.
Leuke opvulling tot LA Noire uit is
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Nog mensen die dit oudje van een shooter nog hebben liggen en evt via LAN weer wat leven in te blazen?
Deze game zit volgens mij vol met bugs en de stekker was er al heel snel uitgetrokken. Kan me niet voorstellen dat er veel animo voor is....
Basement Bios ---- Exo-S
Ik heb mij in het begin er goed mee vermaakt met de multiplayer (Infiltration)
Er zitten inderdaad wat bugs in, maar voor mij iig niet genoeg om het niet te spelen.
Gelukkig heeft de community het spel nog wel wat in leven gehouden met de mission editor
http://sar.n1bus.eu/
Codemasters heeft veel te snel die stekker er uitgetrokken, de game is meer tactisch dan bv Battlefield 4 en minder realistisch dan ArmA.. Ik vind het een goeie mix, alleen de afwerking laat steken vallen helaas
Er zitten inderdaad wat bugs in, maar voor mij iig niet genoeg om het niet te spelen.
Gelukkig heeft de community het spel nog wel wat in leven gehouden met de mission editor
http://sar.n1bus.eu/
Codemasters heeft veel te snel die stekker er uitgetrokken, de game is meer tactisch dan bv Battlefield 4 en minder realistisch dan ArmA.. Ik vind het een goeie mix, alleen de afwerking laat steken vallen helaas
Het beloofde arma stijl gameplay met battlefield graphics, maar het spel was veel te buggy en beperkt dat het snel afgelopen was idd. Vooral dat OF zo'n revolutie was en geweldig populair was, met dit als opvolger viel heel erg slecht bij de community.
OF was toen opgezet door Codemasters en Bohemia, wat er toen allemaal gebeurt is tussen die 2 weet ik niet.. Bohemia heeft toen ArmA gemaakt en Codemasters is met de titel OF doorgegaan en zag denk ik het geld binnenrollen om deel 2 ook voor de consoles uit te brengen.
Misschien miste er bij hun wel kennis om een goed product voor zowel PC en consoles neer te zetten..
Dedicated servers was ook een gemis natuurlijk en tal van andere dingen nog.. Game had een goeie potentie vond ik, nog steeds wel eigenlijk. Tot op de dag van vandaag worden nog steeds missies gemaakt (Co-op bv)
Ik speel zelf nog met tevredenheid BF4, je kan deze games niet met elkaar vergelijken. ArmA en OF ook niet. Een "semi-tactische' game mist er voor mijn gevoel.. Dragon Rising had dit wel ondanks wat bugs/support.
Uitgevers willen vandaag de dag zoveel mogelijk doekoes binnenharken en na 1-2 jaar weer wat "nieuws" uitbrengen.
Laat Codemasters de titel maar verkopen aan een uitgever die een mix van ArmA/BF4 en zonder stats en fancy gadgets wel ziet zitten.. Maar denk niet dat dat meer iets is van deze tijd
Misschien miste er bij hun wel kennis om een goed product voor zowel PC en consoles neer te zetten..
Dedicated servers was ook een gemis natuurlijk en tal van andere dingen nog.. Game had een goeie potentie vond ik, nog steeds wel eigenlijk. Tot op de dag van vandaag worden nog steeds missies gemaakt (Co-op bv)
Ik speel zelf nog met tevredenheid BF4, je kan deze games niet met elkaar vergelijken. ArmA en OF ook niet. Een "semi-tactische' game mist er voor mijn gevoel.. Dragon Rising had dit wel ondanks wat bugs/support.
Uitgevers willen vandaag de dag zoveel mogelijk doekoes binnenharken en na 1-2 jaar weer wat "nieuws" uitbrengen.
Laat Codemasters de titel maar verkopen aan een uitgever die een mix van ArmA/BF4 en zonder stats en fancy gadgets wel ziet zitten.. Maar denk niet dat dat meer iets is van deze tijd
Wellicht is insurgency wat voor je dan, super tactisch en wat snellere gameplay dan arma/OF maar minder snel dan bf, voornamelijk ook veel sneller dood, geen health regen, geen hit indicator, geen killfeed etc. maar wel best mooi en wat meer op urban warfare gericht.
Die had ik ook al op mijn lijstje staan idd, had van de week nog wat filmpjes bekeken en zeker interessant!!