Ik heb net de 'campaign' uitgespeeld. Voor zover je het een campaign kan noemen. Wat een slecht uitgewerkt verhaal. Heel erg jammer. In flashpoint 1 had je tenminste echt een oorlogsgevoel. Dit waren gewoon losstaande missies. Hadden ze echt wel wat meer van kunnen maken!
Ben blij dat ik het spel heb geleend van een huisgenoot want als ik hier voor had betaald had ik me mooi bekocht gevoeld. Was de hele tijd net alsof het spel nog niet 100% was getweaked.
Wat ik nog het raarst vind is dat de missies zo ongelooflijk makkelijk zijn. Van enig tact hoef je echt niet te zijn gespeend.
Of doe ik iets verkeerd?
Ben blij dat ik het spel heb geleend van een huisgenoot want als ik hier voor had betaald had ik me mooi bekocht gevoeld. Was de hele tijd net alsof het spel nog niet 100% was getweaked.
Wat ik nog het raarst vind is dat de missies zo ongelooflijk makkelijk zijn. Van enig tact hoef je echt niet te zijn gespeend.
Of doe ik iets verkeerd?
spoiler: title
LOL, vooral het laatste level: secure the naval base. Je schiet kinderlijk eenvoudig van boven alle soldaten dood en als je de laatste gehad hebt heeft volgens de combatleader 'general Zheng zich in een bunker verschanst. Bravo team zal hem wel arresteren. JE MAG HET NIET EENS ZELF DOEN. Wat een dooddoener zeg.
[ Voor 21% gewijzigd door Nikeo op 16-10-2009 23:04 ]