Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-08 15:41
Cascade schreef op donderdag 05 november 2009 @ 15:00:
[...]

En waar zou dat eventueel kunnen staan? Juist... in dat patch notes gezeur. |:(
Dus dat is veranderd ?, dan heb ik dat gemist >.>
wat is nu het limiet ? wat je pc aan kan of weer een "cijfer"

edit: kan het niet vinden zo snel

[ Voor 5% gewijzigd door Mektheb op 05-11-2009 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freich
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-03 12:18

Freich

YOU ARE NEX!

http://www.gamer.nl/doc/5...int-gratis-voor-PC-versie

Het eerste downloadbare contentpakket voor Operation Flashpoint: Dragon Rising verschijnt vandaag gratis voor PC. Dat heeft ontwikkelaar Codemasters bekendgemaakt.

3 Inches of Bloodsport!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlideR NL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-08 16:22
Freich schreef op donderdag 05 november 2009 @ 16:04:
http://www.gamer.nl/doc/5...int-gratis-voor-PC-versie

Het eerste downloadbare contentpakket voor Operation Flashpoint: Dragon Rising verschijnt vandaag gratis voor PC. Dat heeft ontwikkelaar Codemasters bekendgemaakt.
Ja en voor de Xbox moet ik er weer voor betalen :(

Heb het wel gedaan, daar niet van, want ik had nog 900 puntjes over die ik op dit moment toch nergens aan ging uitgeven. Maar heb hem nog niet getest want ben nog niet thuis. Hij staat wel in download queue :D Dus xbox aanzetten en hij word gelijk gedownload :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cascade
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-08 16:46
Mektheb schreef op donderdag 05 november 2009 @ 15:16:
[...]

Dus dat is veranderd ?, dan heb ik dat gemist >.>
wat is nu het limiet ? wat je pc aan kan of weer een "cijfer"

edit: kan het niet vinden zo snel
Dat is het hele punt: als ze het gedaan hebben, dan zou het in de notes staan. Dus waarom is iets als patch notes gezeur? Daar zat ik over te zeuren. :P

Helaas is het niet aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-08 15:41
Cascade schreef op donderdag 05 november 2009 @ 16:41:
[...]

Dat is het hele punt: als ze het gedaan hebben, dan zou het in de notes staan. Dus waarom is iets als patch notes gezeur? Daar zat ik over te zeuren. :P

Helaas is het niet aangepast.
Awh ja zo snap em !

Ok helaas is die het dus nog niet waard om te installeren :(

Terug naar Arma dan maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freich

Freich

YOU ARE NEX!

Zo eindelijk missie 1 op hardcore gehaald met alle sec objectives completed. _/-\o_

Echt een goed spel gewoon, ik zat er helemaal in. Ik merk ook nauwelijks iets van bugs etc.

Heeft iemand al de .50cal sniper gevonden in missie 1?. Ik wel en het ownt ;p

Je ziet de kogel echt in een boogje vallen, en das extra cool als je dan een headshot maakt.

Ook alle commando's werken best goed. Ipv fire at will, fire on return bijv.

3 Inches of Bloodsport!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:11
Freich schreef op donderdag 05 november 2009 @ 18:58:
Zo eindelijk missie 1 op hardcore gehaald met alle sec objectives completed. _/-\o_

Echt een goed spel gewoon, ik zat er helemaal in. Ik merk ook nauwelijks iets van bugs etc.

Heeft iemand al de .50cal sniper gevonden in missie 1?. Ik wel en het ownt ;p

Je ziet de kogel echt in een boogje vallen, en das extra cool als je dan een headshot maakt.

Ook alle commando's werken best goed. Ipv fire at will, fire on return bijv.
Dat is ook mijn gevoel over het spel :) Al vind ik het wel een bummer dat de DLC betalend is in tegenstelling tot vorige berichten. En het is niet echt OFP2, net iets te beperkt daarvoor, maar niettemin een vermakelijk game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben net begonnen met level 1 en tot nu toe vind ik het nog leuk.
Het spel draait ook verder prima met alle settings om zijn max. Volgens mij ondersteund dit spel ook
mutiTH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freich

Freich

YOU ARE NEX!

zezke schreef op donderdag 05 november 2009 @ 20:10:
[...]

Dat is ook mijn gevoel over het spel :) Al vind ik het wel een bummer dat de DLC betalend is in tegenstelling tot vorige berichten. En het is niet echt OFP2, net iets te beperkt daarvoor, maar niettemin een vermakelijk game.
Op pc wel gratis hoor :o

3 Inches of Bloodsport!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-08-2024
Was het niet zo dat alle extra content via Xbox Live verplicht betaald moet zijn? Dacht dat dat ook het geval was bij TF2 met de class updates.

Hoe zit het voor de PS3?

[ Voor 30% gewijzigd door supakeen op 06-11-2009 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:02

Wildfire

Joy to the world!

Edmin schreef op woensdag 04 november 2009 @ 23:11:
[PC]
Ik vind het best een aardige SP shooter. Het context sensitive order systeem is een goede vondst. Helaas zit ik nu even vast in level 3 (het verdedigen van een dorpje), maar dat mag de pret niet drukken.
Het enige lullige aan het context-sensitive order systeem is dat ik niet al rennende opdrachten kan uitvaardigen. En het gebeurt me ook vaak dat ik een opdracht uitvaardig maar het menu vergeet te sluiten, waardoor ik weer een andere opdracht geef als ik weer wil gaan lopen (ik gebruik namelijk de pijltjestoetsen, ik ben geen WASD-gamer).

Maar goed. Zit nog maar in het 2e level. Wel irritant dat er een tijdsgelimiteerde missies zijn, in het 2e leven heb ik een bepaald gedeelte echt tien keer opnieuw moeten doen omdat ik elke keer echt letterlijk twee seconden tekort kwam. In tijdsgelimiteerde missies moet je je dus echt niet teveel bezig houden met sluipen, dat kan verkeerd aflopen :P

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-08 05:21
Hoe is het met de verbindingsissues na de patch voor de PC?

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
Wildfire schreef op zondag 08 november 2009 @ 21:55:
[...]

Het enige lullige aan het context-sensitive order systeem is dat ik niet al rennende opdrachten kan uitvaardigen. En het gebeurt me ook vaak dat ik een opdracht uitvaardig maar het menu vergeet te sluiten, waardoor ik weer een andere opdracht geef als ik weer wil gaan lopen (ik gebruik namelijk de pijltjestoetsen, ik ben geen WASD-gamer).

Maar goed. Zit nog maar in het 2e level. Wel irritant dat er een tijdsgelimiteerde missies zijn, in het 2e leven heb ik een bepaald gedeelte echt tien keer opnieuw moeten doen omdat ik elke keer echt letterlijk twee seconden tekort kwam. In tijdsgelimiteerde missies moet je je dus echt niet teveel bezig houden met sluipen, dat kan verkeerd aflopen :P
Ik heb eigenlijk nog nooit last gehad van een tijdslimiet. Wel heb ik vaak het gevoel dat ik vooruit gepusht word om mn opdracht te vervullen, maar dit vind ik deel van de sensatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

zezke schreef op maandag 09 november 2009 @ 09:00:

[...]

Ik heb eigenlijk nog nooit last gehad van een tijdslimiet. Wel heb ik vaak het gevoel dat ik vooruit gepusht word om mn opdracht te vervullen, maar dit vind ik deel van de sensatie.
Misschien probeer ik te "stealthy" te zijn. Ik neem namelijk mijn tijd om gebieden op vijanden te controleren voordat ik en m'n team weer een stuk verder trekken. Vaak komt het erop neer dat ik een gebied verken via m'n scope of met de verrekijker, als ik alles veilig acht ga ik weer een meter of 100 verder en herhaal ik het verkennen via de scope of verrekijker weer. Dit vertraagt dus wel de boel.

Aangezien in de 2e missie het onopgemerkt blijven een secondary objective was heb ik me dus aan bovenstaand proces gehouden. Ik wil niet als een kip zonder kop honderden meters sprinten namelijk :)

Maar goed, na een keer of tien was ik gelukkig nèt snel genoeg om na het laden van het checkpoint de missie toch te voltooien. Had alleen weinig tijd om uit de buurt van m'n C4 te komen, want om de een of andere reden moet je stilstaan om je remote control van de detonator te bedienen. Wat je in realiteit rennend of iig lopend toch ook wel zou kunnen doen... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PLAE
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:20
In Operation Flashpoint 1 had je online hele opbouwmissies. Zogenaamde campaigns (niet samen een singleplayermissie doen ofzo) waarin je tanks kon krijgen etc etc. Dat kom ik nu helemaal niet tegen.

Het enige wat ik zie is:
* samen singleplayersmissie spelen
* MP game is vaak gewoon vechten om een dorpje ofzo.

Daarnaast zie ik ook maar erg weiniger servers constant met altijd dezelfde mappen.

Valt nog wat tegen allemaal :{

Die nieuwe gun is wel prachtig idd met die vallende kogels hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AR10
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-04 14:36
Morgen wordt het PS3 network gepatch volgens CM.

Hopelijk zijn er dan minder netwerk issues en gaat de multiplayer/lobby een stuk beter!

I've just been informed that tomorrow (11th Nov) we will be taking down our PS3 online hosting service for scheduled maintenance work between the hours of 13:00-16:00.

• AR10
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-04 14:36
Goed nieuws!

Er komt binnenkort een grote tweede patch aan.
Deze bevat significant meer fixes SP en MP.

Currently the team is dedicated to working on a 2nd patch/TU, and whilst the release date is still TBA, the good news is that this 2nd patch/title update will be a significant update and will address a wide variety of issues for SP and MP across the board.

While the the 1st patch/TU was primarily put out to address priority issues immediately affecting the quality of the game, the upcoming 2nd patch/TU will contain a much greater number of fixes and hopefully satisfy everyone’s needs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is bevestigd door Helios dat er geen dedi servers komen, dus ik stop hier ook mee, erg jammer want de game is op zich hardstikke mooi en draait ook nog eens goed :/

• GekooktEi
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-05 11:33
Ik ga het spel verkopen, denk ik. Het is leuk, maar weegt niet op tegen de AAA-titels die uit zijn gekomen en binnenkort of volgend jaar uitkomen, zoals Modern Warfare 2 (die het gewoon verslaat in zijn genre), Uncharted 2 die ik nog moet kopen omdat ik dit spel prioriteit gaf, Assassin's Creed 2, en volgend jaar Heavy Rain, Mafia II, Gran Turismo 5, God of War III, Battlefield: Bad Company 2...

M.a.w, ik ga dit spel verkopen voor waarschijnlijk Uncharted 2.

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:52

The_Scarabial

MTB for life!

Vanmiddag nog even weer gespeeld, maar krijg toch niet het lekkere gevoel wat ik had bij OFP1.

• _Quinten_
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16-08 10:09
Voor wie het nog niet zou gezien hebben, de demo is uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
GekooktEi schreef op donderdag 19 november 2009 @ 16:45:
Ik ga het spel verkopen, denk ik. Het is leuk, maar weegt niet op tegen de AAA-titels die uit zijn gekomen en binnenkort of volgend jaar uitkomen, zoals Modern Warfare 2 (die het gewoon verslaat in zijn genre), Uncharted 2 die ik nog moet kopen omdat ik dit spel prioriteit gaf, Assassin's Creed 2, en volgend jaar Heavy Rain, Mafia II, Gran Turismo 5, God of War III, Battlefield: Bad Company 2...

M.a.w, ik ga dit spel verkopen voor waarschijnlijk Uncharted 2.
Als jij dit spel in dezelfde categorie plaatst als Modern Warfare 2 kan ik me niet voorstellen dat je het voldoende tactisch aanpakt om er van te genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

zezke schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 08:17:
[...]

Als jij dit spel in dezelfde categorie plaatst als Modern Warfare 2 kan ik me niet voorstellen dat je het voldoende tactisch aanpakt om er van te genieten.
Ja, Modern Warfare 2 valt niet te vergelijken met OFP2. In MW2 is veel meer gericht op actie en hoef je niet veel na te denken. In OFP2 sluip je veel meer rond, verken je eerst goed het terrein, doe je ook wat aan planning. Dat alles heb ik MW2 nog niet gezien iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo. Ik heb gisteren de demo gedownload. En single player gespeeld. Heb nooit de 1st versie gespeeld. Maar was 6 jaar lang een America's Army player. Ik hoe van teamwork, stealthy games. Ik speel ook MW2. Maar dit kan je echt niet vergelijken. MW2 zeer goed spel. Alleen meer gebasseerd op actie.

Ik ben ga deze kopen als........

Ik heb nu bijvoorbeeld de Demo. Ging kijken hoe de multiplayer was. Was geen een server beschikbaar.
Ik wil dit spel echt graag hebben.
Alleen mijn vraag is kan ik de demo ook multilpayer spelen? (demo updaten, want ik vind geen servers)
En als ik hem gekocht heb. Zijn er dan wel servers voor multiplayer beschikbaar?
En zijn er veel servers?
Laggy servers?

Ik wacht op de antwoorden voordat ik mijn besluit maak.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16-08 00:23
Nu dit topic weer actief is, moet ik even wat kwijt.
Ik vond dit spel echt lachen om te spelen, maar sommige dingen sloegen echt helemaal nergens op. Coop laatste missie, ik moest deze gewoon 5 a 6 keer spelen, niet omdat ik te slecht was maar:
- 1 keer ontploft mn coop buddy, zonder schoten, zonder knal, gewoon bam dood
- 1 keer ontploft de tank waar we inzitten, omdat ik zachtjes tegen een huisje aan parkeerde
- 1 keer ga ik spontaan dood terwijl ik die chopper vlieg
- 1 keer zegt de radio "nog 2 minuten" en dan nog geen 30 seconde later "mission failed"

Vrijwel geen hinderlijke bugs gehad het hele spel, maar daarvoor des te meer in de laatste missie. Ow ook nog grappig, ik stuur de AI een huis in en als ik zelf dan dat huis binnenloop staan ze daar gewoon thee te drinken met de tegenstanders, 1 meter naast elkaar maar niemand die iets doet.

@hierboven:
Ik speel op de xbox en heb eigenlijk nooit echt problemen met het vinden van servers, connectie is nooit top, maar eigenlijk ook nooit echt heel slecht

Do what you love, do it often

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoRReLbier
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02-03 15:54
Verwijderd schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 10:23:

En als ik hem gekocht heb. Zijn er dan wel servers voor multiplayer beschikbaar?
En zijn er veel servers?
Laggy servers?

Ik wacht op de antwoorden voordat ik mijn besluit maak.

Alvast bedankt!
Ik heb zelf de PC versie ervan.. En af en toe heb ik wel eens connectie problemen.. Die ik dan weer benut door het spelen van missies die door anderen zijn gemaakt( zo'n 50 stuks)

Ik zoek alleen maar naar "Ranked" servers(Infiltration en Annihilation) Als je graag unranked, ranked en co-op wil spelen is er keus genoeg naar mijn beleving..

Laggy servers heb ik wel eens mee gemaakt en dan zoek ik gewoon weer verder zonder problemen..
Ik denk dat je met co-op zelden een laggy server zal meemaken ivm de 4 player max.

Tot nu toe vermaak ik mij super met dit spel itt MW2..
Hoop dat je hier wat aan hebt..

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyoma
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-08 12:59
Ik heb het spel voor de PS3
Kan alleen de objectives niet zien? Als ik dood ga zie ik een lijstje met wat ik nog moet doen maar deze kan ik tijdens het spelen niet naar voren krijgen. Ik speel nu op de makkelijkste moeilijkheids graad dus zie wel welke kant ik op moet maar als ik hem straks op het hoogst zet ben je dat dus kwijt. als je dan je objectives niet kan zien dan wordt het lastig. is hier een knop/ knoppen combi voor?

kan er ook niets over terug vinden in de handleiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Select-knop ingedrukt blijven houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister een Javelin (of zoiets) gevonden, in de 1e missie (xbox360).
Klopt het dat je er alleen mee kan schieten als je een target "gelocked" hebt?
Ik kon een APC niet "targeten", is dat normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 10:40:
Gister een Javelin (of zoiets) gevonden, in de 1e missie (xbox360).
Klopt het dat je er alleen mee kan schieten als je een target "gelocked" hebt?
Ik kon een APC niet "targeten", is dat normaal?
Het klopt dat het targetten niet altijd lukt, je moet ongeveer 40 procent van het voertuig in zicht hebben voordat de lock zich voordoet.

De verbindingsissues waren voor zover ik mij herinner onderdeel van de changelog en repareert wat problemen aan de Client-side. Ook de servers zijn een paar keer "down" geweest voor onderhoud. Patch 2 gaat waarschijnlijk ook nog wat problemen fixen. Mijn persoonlijke opinie is wel dat het grootste probleem bij de servers van Quazal (de online service die gebruikt wordt) ligt en niet aan de client-side, Matches via Direct IP zorgen er namelijk voor dat een groot deel van de mogelijke vertraging verdwijnt/verholpen is. Naarmate de tijd strekt denk ik dat de problemen langzamerhand verholpen gaan worden.

• zezke
Tweede DLC is aangekondigd. Deze zal al zeker extra MP modi bevatten.

Ik zou liever een uitbreiding van de SP zien en een free roam mode die misschien vijanden bevat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Ik heb het spel nu ook tot level 6 gespeeld en was een fervent opf1 speler. Kortom, vol verwachting klopte mijn hart!! Maar het stel me eerlijk gezegd diep teleur. Graphics zijn okay maar niks om over naar huis te schrijven maargoed daar gaat het niet om. Het belangrijkste dat ik mis is de vrijheid om echt te doen wat je wilt. Waar je in opf in een missie gewoon een hind kon stelen en de hele boel vanuit de lucht kon bestoken moet je nu dit en dit doen. Via waypoint lopen etc. Voertuigen kun je maar beperkt gebruiken waar je in opf1 gewoon zelfs een traktor kon stelen. Maar neeee niet in deze game hoor. U dient op de rails te blijven.

bv bij dat airfield, ik flanken van hier tot gunter totdat ik van boven op de berg een jeep zie staan. Ik pak mijn bazoooka of hoe heet dat ding. Vuur af, een grote explosie midden in die jeep. En wat schets mijn verbazing????? JEEP VOLLEDIG intact met 2 man erin. Want kennelijk was het niet de BEDOELING dat ik die jeep zo aanviel ofzo. Nou dan houdt het voor mij op hoor. Daar speel ik toch geen OPF voor?

kortom, ik ben niet positief over dit stuk nijlpaardenstront. En waar is de muziek? En waar is het verhaal?
DOEJ

oh ja nog iets, ik reed een keer in een humvee, heerlijk raggen met dat ding dus ik zie een vijand die ik denk over te gaan rijden. Ik rijd circa 100, iig vol gas, nee die gast schuift op zijn knieen naar mij gericht voor mijn hummvee uit om vervolgens te vuren en die jeep onschadelijk te maken!!!!!! ik wil een vliegend mannetje zien of iig een DOOJE.

DOEJ again!!!

[ Voor 13% gewijzigd door Dinictus208 op 29-11-2009 15:33 ]

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem er maar weer af gedonderd. Niet mijn smaak game maar het ziet er allemaal wel goed uit.
Helaas kwam die demo veel te laat uit maar goed geld moet rollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
Dinictus208 schreef op zondag 29 november 2009 @ 15:30:
Ik heb het spel nu ook tot level 6 gespeeld en was een fervent opf1 speler. Kortom, vol verwachting klopte mijn hart!! Maar het stel me eerlijk gezegd diep teleur. Graphics zijn okay maar niks om over naar huis te schrijven maargoed daar gaat het niet om. Het belangrijkste dat ik mis is de vrijheid om echt te doen wat je wilt. Waar je in opf in een missie gewoon een hind kon stelen en de hele boel vanuit de lucht kon bestoken moet je nu dit en dit doen. Via waypoint lopen etc. Voertuigen kun je maar beperkt gebruiken waar je in opf1 gewoon zelfs een traktor kon stelen. Maar neeee niet in deze game hoor. U dient op de rails te blijven.

bv bij dat airfield, ik flanken van hier tot gunter totdat ik van boven op de berg een jeep zie staan. Ik pak mijn bazoooka of hoe heet dat ding. Vuur af, een grote explosie midden in die jeep. En wat schets mijn verbazing????? JEEP VOLLEDIG intact met 2 man erin. Want kennelijk was het niet de BEDOELING dat ik die jeep zo aanviel ofzo. Nou dan houdt het voor mij op hoor. Daar speel ik toch geen OPF voor?

kortom, ik ben niet positief over dit stuk nijlpaardenstront. En waar is de muziek? En waar is het verhaal?
DOEJ

oh ja nog iets, ik reed een keer in een humvee, heerlijk raggen met dat ding dus ik zie een vijand die ik denk over te gaan rijden. Ik rijd circa 100, iig vol gas, nee die gast schuift op zijn knieen naar mij gericht voor mijn hummvee uit om vervolgens te vuren en die jeep onschadelijk te maken!!!!!! ik wil een vliegend mannetje zien of iig een DOOJE.

DOEJ again!!!
Met sommige punten ga ik akkoord. Je schrijfstijl echter totaal niet, maar dat is een andere zaak. En de muziek is met opzet weggelaten, loop maar eens buiten op het veld met je bb-gun ofzo, je zal geen muziek horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Ieder heeft zijn eigen schrijfstijl maar bedankt voor je mening.

OPF1 was toch een een simulator? Waarom mocht daar dan wel muziek in? muziek geeft body aan een game en het gemis van muziek vind ik zonde.

Verder vind ik het gewoon een teleurstelling dat iets dat zich een simulator noemt overduidelijke defecten vertoont. Helemaal omdat het in OPF1 wel allemaal kon. Dit spel voelt niet als OPF2 maar als OPF0,5.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoRReLbier
Ik denk dat je dit misschien moet zien als een semi-simulator.. Komt denk ik ook omdat ze het voor de consoles hebben uit gebracht.. Omdat daar meer geld valt te halen.
Als je kijkt naar de 1e patch waarvoor de consolegamers voor moesten betalen..

Al met al vermaak ik mij wel zeker met deze game. Zeker omdat ik er nu ook al wel een 100+ SP/MP/COOP extra missies erbij heb..
De infiltration in MP en zonder respawn geeft mij nog het meeste voldoening en spanning..

Binnenkort de 2e patch en hopen dat er wat aan het MP gedeelte word gedaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witwasser
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
De PS3 versie is vandaag te koop voor €36,95 bij Gameoffer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023
Wie wilt mede auteur worden van de StartPost ? Heb nog steeds geen tijd om het fatsoenlijk te updaten. ;( DM mij even.

Edit: iemand een idee wat dit te betekenen heeft? goed is het niet...

http://operationflashpoint2.org/2009/11/site-is-closed/

[ Voor 35% gewijzigd door Dutchie! op 30-11-2009 18:25 ]

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-08 16:23
Tja, blijkbaar zijn er meer mensen ontevreden over het spel.
Ik heb het spel in ieder geval ingeruild nadatik het uitgespeeld had.

Ik heb me trouwens prima vermaakt met de SP, maar om het helemaal opnieuw te spelen op Veteran zag ik niet zo zitten. En de MP boeide me helemaal niet.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Ik denk dat ze er compleet de stekker uit trekken omdat het niet te redden valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekooktEi
Ik heb 'm maar verkocht, de multiplayer was net grotendeels gefixed, maar toen hadden ze het voor mij al verneukt. En ik vond de campaign op sommige stukken onduidelijk en frustrerend, hoewel ik wel hou van realisme hoor.

Het enige wat goed voelde vond ik, in ieder geval realistischer dan in CoD bijv, was natuurlijk het snipen en het LMG-schieten voelde ook alsof het echt impact had en je echt suppresive fire gaf vanaf een afstand, of het echt effect had. Dat heb ik echt niet bij CoD, maar op alle andere vlakken prefereer ik die laatste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoRReLbier
zezke schreef op donderdag 26 november 2009 @ 20:07:
Tweede DLC is aangekondigd. Deze zal al zeker extra MP modi bevatten.

Ik zou liever een uitbreiding van de SP zien en een free roam mode die misschien vijanden bevat?
Free Roam is inmiddels beschikbaar gemaakt :)

http://community.codemast...m/showthread.php?t=398512

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhoeben
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-01 19:50
Ik kan nergens vinden wat het 2e DLC pack gaat bevatten.... iemand?

PSN ID: robhoeben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
Dat ziet er heerlijk uit, jammer dat CM er niet in slaagt om hetzelfde te verwezelijken voor de consoles. Voor zover ik weet is er enkel bekend dat de tweede DLC nog wat extra multplayer modi zal bevatten. Geen idee of we nog iets mogen verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhoeben
  • Laatst online: 25-01 19:50
Dit weekend weer eens OFP2 in de PS3 gedaan, en 4 missies gespeeld. Level 6, 7, 8 en 9 waren een stuk makkelijker dan level 3, 4 en 5. Nu moet ik dus nog maar 2 missies.

Even iets anders:
Ik had $20,- PSN credits gewonnen voor een US account, en had dus de DLC voor OFP2 gedownload voor $4,99 (Skirmish Pack) op mijn US account. Toen ik daarna OFP2 opstartte kon ik nergens de nieuwe missies vinden. Na wat googlewerk blijkt dat je daarvoor dus een game nodig hebt met een andere regiocode...
Ik heb een europese game, en die werkt niet samen met DLC van de US Playstation Store. Waar slaat het op?? Maarja, nu hgeb ik dus de DLC, maar ik kan em niet spelen..

PSN ID: robhoeben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels wordt ik een beetje moe van het spel.

Ik ben in een missie waarbij ik eerst een AA installatie moet uitschakelen en vervolgens een gecrashte Helo moet zoeken.

Naja goed ik heb nog 30 kogels en that's about it. Nu was ik gisteravond al over de heuvel gekomen en had de AA installatie uitgeschakeld.
Maar helaas werd ik voor m'n flikker geschoten door mn over enthiausiaste machine gunner die achter me stond en poogde de vijand voor me uit te schakelen.

Inmiddels een poging of 35 later ben ik de missie helemaal zat. Heb daarnet nog gezocht naar een unlimited health cheat maar helaas niet gevonden.

Puntje bij paaltje. Ik kom deze missie niet door. Is er A of een mogelijkheid om deze missie te skippen? Of weet iemand een manier om eromheen te komen?

Want ik wordt gek van het voor m'n flikker geschoten te worden door de vijandelijke helicopter of m'n eigen machine gunner die dit ook al een keer of 14 gedaan heeft. En altijd als ik natuurlijk behoorlijk gevorderd ben.

Ik moet zeggen ARMA is toch iets beter uitgewerkt dan FP2 wat er grafisch wat beter uitziet. Maar de AI is ronduit crappy. :( :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opgelost.

Cheat gevonden. En erdoorheen gebanjerd.

Ja dat mag wel denk ik nadat ik het nog 15 keer geprobeerd had.

In totaal zit ik bijna op 50 x proberen. En nu was ik de missie gewoon ronduit zat. Gewoon een kwestie van slechte AI + slecht missie design.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Wat heb je precies gedaan? Mag je best delen :D

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aramdin schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 13:17:
Wat heb je precies gedaan? Mag je best delen :D
Gewoon een cheat gedownload waarbij ik infinite health had.
En de missie uitgespeeld.

Vervolgens spel uitgezet.
Cheat uitgezet en het spel weer opgestart.

Maar vondt de missie zelf bar slecht in elkaar steken.

Erg veel rambo akties.
Geen support van andere leger eenheden.
Er was mogelijkheid tot luchtsteun want er was geen AA meer aanwezig.
Maar nooit gekregen.

Uberhaupt vindt ik OPF2 no way een gerechtvaardigde opvolger van OPF.
ARMA en ARMA II veel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-08 17:10
Wat ik trouwens nooit gesnapt heb bij dit spel... Voor je een missie start kun je je unit bekijken en de air support... Soms stond daar dan iets van 10x mortar strike of iets dergelijks, maar als ik dan de missie zat te spelen kon ik dat helemaal niet oproepen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanaf vandaag om 15:00 de tweede patch beschikbaar :)

Hier onderstaan de aanpassingen.
Support added for 2 new PvP game modes included in DLC Pack 2

The host is now able to press "Start" button to ready up and begin the 10 second countdown into game
irrespective of whether all players are ready or not.

Improved multiplayer stability.

Online synchronisation has been improved mitigating various issues such as shots fired not being registered and missing animations

Improved bullet hit detection on clients

Medics no longer become unable to move if the player they are trying to heal attempts to heal themselves at the same time.

The corpse looting inventory now appears appropriately when characters are killed

The corpse looting inventory updates appropriately when swapping weapons.

Tweaks and amends to enemy and friendly AI.

The damaged vehicle icon no longer becomes stuck on screen if the player is spawned into a vehicle just as it becomes critically damaged.

Fly in camera at the start of the Lumber Yard Infiltration mission now behaves appropriately
alt tabbing when in the lobby no longer causes graphical corruption on ground texture

Speed hack checking has been activated to block 3rd party speed hacks during online games.

Anti-cheat measures implemented to combat leaderboard hacking

Ammo counter for Fire team leaders in PvP matches now counts down the remaining ammo correctly.

Vehicle control responsiveness improved for clients, with input lag reduced

Sessions that you cannot join such as those that contain DLC not present on the players machine appear as greyed out on the browse server screen.

If someone without DLC is invited to a game that requires DLC content they will receive a message explaining this and the game can still be started. They no longer take up a space in the lobby.

Improved On & Offline stability

Player positioned appropriately after exiting a vehicle.

Players are no longer able to access a locked vehicle by using an unlocked vehicle

Mines are no longer triggered by neutral (inactive) vehicles

Death cam view behaves correctly if the player dies whilst in a vehicle and swapping between 3rd & 1st person camera views

It is no longer possible to enter aimed view mode while the weapon select OSD is open.

Binocular functionality no longer impaired by previously selected inventory item.

Weapon torches now turn off properly when swapping out the current weapon via ammo crates with the torch light switched on.

Players stance is now correctly maintained after operating an emplaced weapon

The player is now able to order a fire team under their control to operate an emplaced weapon
"Move To" orders now correctly issued to the pilot rather than individual fire team members when mixed fire teams occupy the crew seats in helicopters.

Helicopter chain guns no longer jam

Weapons rotations for a.i. gyrostablised weapons are no longer updated if they've not got a target set.

Weapon OSD for the M134 Minigun in the AH-6J Helicopter now displays the correct number of rounds loaded (9999).

Helicopters no longer make inappropriate wheel contact surface sounds sound when flying over grassland.
"Live Link" feature in the Mission Editor should now default to launch the game in Windowed mode

The mission editor should now be able to read multiple databases so text strings can be easily added.

Unavailable Bradley and ZBD200 squad references removed from Mission editor

Mouse look sensitivity for mounted weapons is now aligned with other weapons

Respawn timer now displayed in all game modes.

Fixed crash using empty string with OFP:displaySystemMessage

Fixed rare crash in AI input. Unchecked possible invalid cast in AI input.

Changed client prediction code for extrapolating positions, based on how far in the past there is accurate server data. (Optimisation)
getVelocities bug fix for helicopter suspension. Refactor removed getVelocities usage.

Audio Feedback Manager can search blocked speakers list by name as well. (Optimisation)

Destructor of commands is always called in the CommandPool. Prevents possible memory leaks.
walkEchelonControlledSubUnits now recurses through only controlled units. Now processes correct sub units.

Friendly fire feedback will revert to root echelon if no fireteam members are still alive. Processes feedback case correctly.

Fixed clients showing low LOD back weapon between their feet after looting ammo crates.
The player can now add custom audio and modify further AI parameters (Weapon usage values and dispersion system).

Added OFP:getTerrainHeight( x, z ) script cmd to return height of terrain, suitable as a Y value in cmds such as OFP:spawnAtLocation

Can issue AI fireteam a Defend order to unmounted/neutral vehicles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb het spel sinds vandaag ook, aangeschaft voor de 360. Moet zeggen dat ik het brilliant vind, maar het geduld wat je op moet kunnen brengen om er daadwerkelijk van te genieten, ja dat is simpelweg niet mainstream. Ik heb de demo ook geprobeerd, maar op de pc dat vond ik gewoon rot spelen, het werkte niet voor mij, de kwaliteit van de port is simpelweg te slecht voor woorden. Heb de gok toch gewaagd om em voor de xbox te kopen nadat ik er toch nog wat meer over gelezen heb, en hij stelt niet teleur.

De game is zeker geen OFP 1, het is een totaal ander conflict met totaal andere missies. Dat is niet direct kwaliteit-gerelateerd, maar smaak, en ook dit conflict bevalt mij goed. Ik merk gewoon dat ik wil opletten bij elke heuvel die ik benader, elke keer weer mijn Binoculars erbij pakken om eventuele riflemen te spotten, nadenken over mijn tactieken, en ze vervolgens uitvoeren. Ik durf zelfs enigszins te vertrouwen op mn manschappen, ze zijn niet onfeilbaar, maar ook zeker niet nutteloos, tot zover een fijne balans. Ik heb wel wat graphical glitches gezien, maar waren niet storend..

Deze game is totaal niet voor iemand die even snel een missie wil aanpakken, dit vraagt om geduld, precisie, en de acceptatie van rotte eieren wanneer je de dingen verkeerd plant of uitvoert. Eveneens vind ik het mooi dat je, na doodgaan, weer kunt beginnen bij een marker, en dat et gevecht waar je net dood ging, bijna altijd net iets anders uitpakt, of gigantisch, het dwingt je om waakzaam te blijven. Ben je echter iemand die zijn vaardigheden in games verkrijgt door voorspelbare situaties, tja, :).. dan is dit inderdaad niet voor jou.

Ik kijk dan ook uit naar de beruchte hardcore modus :).. Lijkt me giga cool.. Het is geen perfect spel, geen enkel spel is dat in mijn ogen, maar het biedt mij een vorm van vermaak wat ik in elk geval erg goed kan waarderen. (Arma 2 had bij mij rotte input lag waar ik mij maar niet overheen kon zetten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak187
  • Laatst online: 18-08 15:04

Freak187

geen

Ik zal dan ook maar even mijn mening delen.

Mijn eerste indrukken (heb het spel gekocht voor Xbox 360 op de dag dat ie uitkwam) waren goed, maar dat werd steeds minder. Ik vond de AI van zowel je team als je tegenstanders ondermaats, te weinig missies met voertuigen (sowieso te weinig missies in het spel). Vergelijken met OF1 doe ik niet, want dan valt het sowieso tegen.
Ik heb het spel zonder volledig uit te spelen naast me gelegd, om het 2 weken geleden weer op te pakken. Door veel voorzichtiger en rustiger aan te spelen, gaat het een stuk beter en realistischer. Ook heb ik ontdekt dat als je je team bijvoorbeeld ordered om surpressive fire te geven, ze veel beter (en meer) schieten dan als je dat niet doet. Als je ze namelijk geen orders geeft, schieten ze wel op de vijand, maar niet genoeg (naar mijn mening).
Ik speel het spel nu wel met plezier, omdat ik een "realistische" shooter zoals deze gewoon veel interessanter vind dan iets als COD. Dat ik daarom nog steeds met gemengde gevoelens speel komt omdat ik nog steeds denk dat het spel veel vetter had kunnen zijn dan dat het nu is. Vooral gezien de beloftes die ze deden voor de release van het spel.
Wel heb ik gisteren voor het eerst in hardcore mode gespeeld. Dat deed ik eerst niet omdat ik het kompas echt miste, maar deze mode is toch wel een stuk leuker om te spelen. Het is nu alleen een kwestie van nog beter vooruit kijken en dan maar op je Map kijken waar de vijanden precies zitten.

Ook heb ik die Skirmish uitbreiding gekocht. Ik weigerde in eerste instantie te betalen voor een uitbreiding van een toch al niet heel uitgebreid spel, maar ik had toch zin in meer Single missions. Twee van die missions zijn dus free roaming (bij dag en nacht)... Leuk hoor, maar je kan verder niks anders dan rijden of vliegen. Snel op uitgekeken dus.

Kia Niro-EV 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Laatst online: 16:45

Player1S

Probably out in the dark

nou gisteren deze ook gekocht maar wat is het soms belachelijk moeilijk zeg :S

en waarom je maar 1x artie kunt aanroepen??? Willen ze de vijand nu verslaan of geld besparen??

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak187

Freak187

geen

Ik heb de Overwatch DLC ook gekocht en ik moet zeggen, die extra missies (ook die van de Skirmish DLC) zijn wel vet. Alsnog vind ik 2 missies per DLC (die island tours niet meegerekend) te weinig, maar dat terzijde.

Ik vraag me iets af en ik hoop dat iemand van jullie me erbij kan helpen. Als er in de verte een voertuig van de tegenstander staat die op te blazen is met de rocket launcher, hoe kan ik dan 1 van mijn teammaten (die beschikt over een rocket launcher) orderen om dat dat te doen? Telkens als ik van hem vraag het voertuig te "engagen", gaat hij er vrolijk naartoe lopen. Dan roep ik hem maar weer snel terug, voordat ie aan gort geschoten wordt. Waarom pakt ie dan niet z'n rocket launcher? Als dit geen mogelijkheid is vind ik dat een serieus gebrekkig.

Kia Niro-EV 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Yay!! eindelijk voorbij missie 5 gekomen. *O*

ik verloor eerst telkens de piloten. Nu via de map de opdracht gegeven richting evac zone en een hold fire command. Toen ging het gelukkig wel goed.

Missie 6 ging nog even moeilijk toen de afleidingsmissie ging buggen (jeep bleef donuts maken op de map).

Missie 7 ging eigenlijk van een leien dakje! Lijkt erop dat ik het spel doorkrijg!!

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak187

Freak187

geen

Gisteren voor het eerst online co-op gedaan met wat Engelse gasten. De eerste, tweede en derde Campaign missies gedaan. Vond het best vermakelijk. Zijn er hier eigenlijk nog mensen die het online spelen? Het is namelijk nog best lastig om een goed online potje te vinden. Mijn gamertag is "Ome Leon".

Kia Niro-EV 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoRReLbier
En hup.. They pulled out the plug of OFP.. CM heeft het geld binnen, 2e patch ff gauw af geraffeld..
http://community.codemast...tches-additional-dlc.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekooktEi
WoRReLbier schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 21:38:
En hup.. They pulled out the plug of OFP.. CM heeft het geld binnen, 2e patch ff gauw af geraffeld..
http://community.codemast...tches-additional-dlc.html
Ik ben serieus heel blij dat ik het spel al op Marktplaats heb gezet toen hij nog full-priced was. Ik heb er geen spijt van. Ik hoop toch dat ze de Operation Flashpoint-franchise nog een kans geven, het is zonde om dat zomaar weg te gooien. En anders moet er wel een ArmA 3 komen, dat is misschien nog beter, en dan zonder al die bugs :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels ook in het bezit van OF:DR, alleen heb ik nog wat moeite met het aimen, ik vind hem zo sloom reageren. meerdere mensen hier last van? Ik ben namelijk een echte CS speler.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2010 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tromp.et
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:08
Vandaag voor 6,99 op steam. (Geld volgens mij nog het hele weekeind).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Quinten_
Ik heb hem gekocht. Maar bevat deze Steam versie ook beide DLC (Skirmish en Overwatch)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tromp.et
Volgens mij niet, het staat er nergens bij. En als het wel was inbegrepen hadden ze het er vast luid en duidelijk bijverteld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
_Quinten_ schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 17:26:
Ik heb hem gekocht. Maar bevat deze Steam versie ook beide DLC (Skirmish en Overwatch)?
Ik dacht dat deze DLC voor PC toch al gratis was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Quinten_
Bij Single Missions kan ik bovenaan Skirmish map pack en Overwatch map pack selecteren. De DLC is dus meegeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:47
dit weekend 7 euro op steam

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-08 21:46
Heb hem ook gekocht. Wat kan er nou misgaan voor 7 euro :).
Zal hem straks even online proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:26
Vrij weinig.
Op de vele bugs/glitches etc na nog steeds een goede game!

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tromp.et
_Quinten_ schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 17:52:
Bij Single Missions kan ik bovenaan Skirmish map pack en Overwatch map pack selecteren. De DLC is dus meegeleverd.
Nice! Heb hem dus ook maar aangeschaft. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lithiumion
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16:44
Hmm ik heb een probleem met het einde van missie 5, ik heb het hele dorp uitgemoord waarbij 1 pilot is omgekomen maar die andere wilt maar niet van z'n plek afkomen. Ook al ren ik zelf met m'n hele squad naar de "Extraction Point"hij blijft maar midden in het dorp staan waardoor ik de missie niet kan uitspelen. Weet iemand wat ik nog moet doen dan?

Ik kan het laatste stukje niet overnieuw doen want ik heb een checkpoint gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 29-07 16:37

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Lithiumion schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 21:10:
Hmm ik heb een probleem met het einde van missie 5, ik heb het hele dorp uitgemoord waarbij 1 pilot is omgekomen maar die andere wilt maar niet van z'n plek afkomen. Ook al ren ik zelf met m'n hele squad naar de "Extraction Point"hij blijft maar midden in het dorp staan waardoor ik de missie niet kan uitspelen. Weet iemand wat ik nog moet doen dan?

Ik kan het laatste stukje niet overnieuw doen want ik heb een checkpoint gehad
Zit niets op dan het weer opnieuw te proberen dat is 1 van de vette bugs.. Heb ik ook 2x gehad erg frustrerend als je op HC speelt.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Laatst online: 16-12-2020
Voor de PC gamers: de game is nu in de actie bij Mediaoffer voor € 7,95.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:15

Mystikal

It never hurts to help!

bram1984 schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 16:07:
Voor de PC gamers: de game is nu in de actie bij Mediaoffer voor € 7,95.
Je gaat dit spel toch aan niemand aan bevelen. Vol met bugs, geen support en waar al na een maand of 6 de stekker uitgetrokken is door de ontwikkelaars. Echt een schande!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Laatst online: 16-12-2020
Nee, want ik heb de game zelf nog nooit gespeeld. :+

Ik zag alleen de prijs staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoRReLbier
Mystikal schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 16:13:
[...]

Je gaat dit spel toch aan niemand aan bevelen. Vol met bugs, geen support en waar al na een maand of 6 de stekker uitgetrokken is door de ontwikkelaars. Echt een schande!
En de volgende editie van OFP hebben ze voor de launch al verkloot. Operation Flashpoint: Red River

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Mijn excuses voor de enorme kick van dit, in vele ogen, matige spel. Ik speel het sinds kort, tot m'n plezier, maar ik heb een probleempje: Ik kan geen rocketlaunchers afschieten. Zowel de Javelin als de Queen Bee laten me mooi richten, maar afvuren gaat niet. Ik speel op een PS3, en ik heb geen idee wat er aan de hand zou kunnen zijn. Ik heb een tijdje gericht gezocht op het web, maar niks kunnen vinden.

Zie ik iets elementairs over het hoofd, of moet ik de schijf er maar uithalen en BFBC2 scoren om leuker te kunnen knallen? Dit spel spreekt me aan, maar een aantal missies is aanmerkelijk lastiger als je de raketjes niet kunt gebruiken. Alle tips zijn welkom! :)

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Nu online

Hillie

Niemand een tipje? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoRReLbier
Moet je dat ding niet op een voertuig laten locken? Geen idee want het is echt een hele poos geleden dat ik dit heb gespeeld..

Volgens mij zijn alle console servers ook leeg? Als ze Übderhaupt nog bestaan :P

• Hillie
  • Nu online

Hillie

Ik speel de single player nog. Het is best geinig, maar ik heb nog geen geluk gehad met die raketwerpers. Morgen nog eens proberen en anders maar een ander spel pakken. :)

• SouLLeSSportal
  • Laatst online: 14-08 00:15

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Hillie schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 07:22:
Ik speel de single player nog. Het is best geinig, maar ik heb nog geen geluk gehad met die raketwerpers. Morgen nog eens proberen en anders maar een ander spel pakken. :)
wachten tot launcher een lock heeft dan schieten, kan niet zo moeilijk zijn of het moet weer een bug zijn -.-'

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:39

Compizfox

Bait for wenchmarks

Niemand die de multiplayer nog speelt? Ik heb een een tijdje geleden met kerstmis hem op Steam gekocht voor 3 euro :P

Maar god wat is die multiplayer moeilijk. Veel te moeilijk om gewoon leuk te spelen. Ik snap wel dat het realistisch is maar ik haak toch echt af als ik 3x een stuk opnieuw doe en ik dan voor de 4e keer dood ga.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Nu online

Hillie

Ja, het is geen run&gun spel, en dat maakt het lastiger om even lekker te gaan knallen. Zeker online, als je tegen betere spelers speelt is het al snel vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10K
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2024

10K

10.000

komt binnenkort niet het vervolg, operation red river uit?
ik zag vandaag al een ad via steam en ik ben best benieuwd.
(ps is er al een topic over, ik kan het niet vinden)

"Above And Beyond The Call"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-10-2022
10K schreef op donderdag 21 april 2011 @ 09:13:
komt binnenkort niet het vervolg, operation red river uit?
ik zag vandaag al een ad via steam en ik ben best benieuwd.
(ps is er al een topic over, ik kan het niet vinden)
Volgens mij is hij gisteren uitgekomen, ik zag hem gisteren al liggen voor de PS3 en de verkopen zei dat hij net die dag was uitgekomen. Toen ik vroeg hoe de game was, zei hij dat hij hem eerst zelf even gaat spelen voordat hij daar antwoord op gaf, aangezien hij niet te spreken was over Dragon Rising. Ik heb al even op youtube rondgekeken, maar ik lees alweer veel dingen die ik persoonlijk erg jammer vind.

PSN: RikBruil | BFBC2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:47
Red river staat na portal 2 bij de top sellers op steam, ik ga hem niet kopen zonder een demo te spelen, maar anderen blijkbaar wel. Ik ben benieuwd wat de reviews gaan worden, het zal wel wat beter zijn dan dragon rising want dat spel was gewoon niet af. Als deze weinig bugs en een werkende multiplayer heeft kan het nog best wat worden.

maar goed, ik wacht op een pc demo. Bijna alle goeie spellen hebben wel een demo of een guest pass ofzo, no demo = no buy bij mij.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10K

10K

10.000

net deze recensie gezien, en ik had meer verwacht, het lijkt me zo op het eerste gezicht een gemiddelde game niet de moeite waard om te kopen voor mij dus. (ook geen competitieve multiplayer ) :(
YouTube: Operation Flashpoint: Red River - Recensie [HD]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaze85
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Oei, wat een dramatisch slecht spel is Operation Flashpoint: Red River toch... zie ook deze review:
http://www.pcgamer.com/20...point-red-river-review-2/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-08 22:34
Blaze85 schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 17:53:
Oei, wat een dramatisch slecht spel is Operation Flashpoint: Red River toch... zie ook deze review:
http://www.pcgamer.com/20...point-red-river-review-2/
Tja als je de review zo leest weet ik niet of ik alles zo serieus moet nemen, maar over aantal dingen moet ik hem inderdaad wel gelijk geven. Ik heb nu een aantal missies campaign achter de rug in zowel singleplayer mode als in online mode (PC). De AI van zowel tegenstander als je teammaten is om vaak om te huilen. Geef je bijv. de commando 'hold de line and defend' achter een muurtje, dan gaan je teammaten voor het muurtje staan, wat weer als resultaat geeft dat ze worden doorzeefd met kogels en dan kun jij weer als EHBO'er gaan spelen. De AI van de Taijikistanen die is ook niet veel beter, ze staan er soms bij of ze wachten op mooi weer, terwijl er geen wolkje in de lucht is en de zon ze in de ogen schijnt. Het spel is dan ook het leukst in online campaign mode, geen gezeik met je teammaten die niet weten wat ze moeten doen, alhoewel hoeft ook niet altijd. Nee Codemaster is er weer niet in geslaagd om een top game neer te zetten. Het menu ziet er gelikt uit, de graphics zijn iets beter, de missie en de bijhorende actie weer goed. Overal wel beter dan Dragon Rising. Leuk voor tussen door, voor het wachten op BF3 bijv, meer is het ook niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10K

10K

10.000

helemaal mee eens, ik heb ook een aantal missies gespeeld maar er is echt helemaal niks aan.
de graphics zijn trouwens ook matig, al zet ik alles op max, vooral de natuur en omgeving blijft er ongeloofwaardig uit zien.
een "tactical' shooter moet het natuurlijk hebben van de tactische diepgang en niet zo zeer graphics maar helaas komt ook dat niet tot zijn recht, vooral door de belabberde AI, en het saaie eenzijdige landschap.
andere dingen die ik mis: springen, om hoekjes heen kijken, cover nemen, leaning, actie, realistische recoil etc.

btw goed te zien dat pcgamer een goede eerlijke review heeft geschreven, want ik heb ook al zevens en achten gezien XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Heb RR gekocht voor PS3. Ziet er grafisch prima uit, doch niet spectaculair. Heb de eerste vijf missies uit de single player campaign gedaan en wat FTEs. De AI vereist, zoals gezegd, een gebruiksaanwijzing. ;) Verder vind ik de missies wel aardig, alhoewel die vervelende sergeant van mij weggelaten had mogen worden. De tactisch 'rare' verhaal/missiekeuzes uit Dragon Rising zijn trouwens ook weer van de partij:

spoiler:
Waarom zou je in vredesnaam engineers via vijandelijk terrein naar een dam loodsen, terwijl je dat ook via de lucht kan doen?

Het 'player progress' systeem vind ik te oppervlakkig en hadden ze van mij weg mogen laten. Het unlock systeem vind ik dan wel weer aardig, maar had dit graag wat uitgebreider gezien.

Het spel blijft me wel vermaken overigens, vind het om die reden wel een kleine zeven waard. Patch voor de AI en het kan wat mij betreft een punt extra krijgen.

Multiplayer moet ik nog proberen (PSN offline ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb RR ook gekocht (xbox). Persoonlijk vind het een heerlijk spel om te spelen. En het is niet weggelegd voor een doorsnee CoD gamer denk ik.

Heb over missie 4 of 5, 1 uur en 10 minuten gedaan en daarvoor al aantal keren opnieuw moeten doen.(hardcore mode)
Speel de campaign samen met een maat. Wat het extra funny maakt uiteraard.

De medals die je krijgt na een missie is wel goed bedacht. Mijn streven is om overal een golden medal te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Ben nu paar dagen bezig met RR.
Ondanks de negatieve reviews vind ik het wel een goed spel. Ok er zitten bugs in maar verder.
Heb soms ook wel het idee dat het spel door diehard CoD-gamers gereviewed is.
Je kunt simpelweg niet als een kip zonder kop rondrennen en schieten. Merk zelf al dat ik steeds tactischer te werk probeer te gaan. Via de flank aanvallen e.d.

Leuke opvulling tot LA Noire uit is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoRReLbier
Nog mensen die dit oudje van een shooter nog hebben liggen en evt via LAN weer wat leven in te blazen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:15

Mystikal

It never hurts to help!

Deze game zit volgens mij vol met bugs en de stekker was er al heel snel uitgetrokken. Kan me niet voorstellen dat er veel animo voor is....

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoRReLbier
Ik heb mij in het begin er goed mee vermaakt met de multiplayer (Infiltration)
Er zitten inderdaad wat bugs in, maar voor mij iig niet genoeg om het niet te spelen.

Gelukkig heeft de community het spel nog wel wat in leven gehouden met de mission editor
http://sar.n1bus.eu/

Codemasters heeft veel te snel die stekker er uitgetrokken, de game is meer tactisch dan bv Battlefield 4 en minder realistisch dan ArmA.. Ik vind het een goeie mix, alleen de afwerking laat steken vallen helaas ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Het beloofde arma stijl gameplay met battlefield graphics, maar het spel was veel te buggy en beperkt dat het snel afgelopen was idd. Vooral dat OF zo'n revolutie was en geweldig populair was, met dit als opvolger viel heel erg slecht bij de community.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoRReLbier
OF was toen opgezet door Codemasters en Bohemia, wat er toen allemaal gebeurt is tussen die 2 weet ik niet.. Bohemia heeft toen ArmA gemaakt en Codemasters is met de titel OF doorgegaan en zag denk ik het geld binnenrollen om deel 2 ook voor de consoles uit te brengen.
Misschien miste er bij hun wel kennis om een goed product voor zowel PC en consoles neer te zetten..

Dedicated servers was ook een gemis natuurlijk en tal van andere dingen nog.. Game had een goeie potentie vond ik, nog steeds wel eigenlijk. Tot op de dag van vandaag worden nog steeds missies gemaakt (Co-op bv)

Ik speel zelf nog met tevredenheid BF4, je kan deze games niet met elkaar vergelijken. ArmA en OF ook niet. Een "semi-tactische' game mist er voor mijn gevoel.. Dragon Rising had dit wel ondanks wat bugs/support.

Uitgevers willen vandaag de dag zoveel mogelijk doekoes binnenharken en na 1-2 jaar weer wat "nieuws" uitbrengen.
Laat Codemasters de titel maar verkopen aan een uitgever die een mix van ArmA/BF4 en zonder stats en fancy gadgets wel ziet zitten.. Maar denk niet dat dat meer iets is van deze tijd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Wellicht is insurgency wat voor je dan, super tactisch en wat snellere gameplay dan arma/OF maar minder snel dan bf, voornamelijk ook veel sneller dood, geen health regen, geen hit indicator, geen killfeed etc. maar wel best mooi en wat meer op urban warfare gericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoRReLbier
Die had ik ook al op mijn lijstje staan idd, had van de week nog wat filmpjes bekeken en zeker interessant!!
Pagina: 1 2 3 4 Laatste