Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-05 17:42
pdebie schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 20:01:
Ik heb trouwens even een vraagje m.b.t. downloadable content van Borderlands (PC).

ik heb borderlands ooit gekocht in de winkel dus heb hier gewoon een DVD liggen met het spel. Later kwam Zombie Island uit en ook deze heb ik op dvd gekocht. Nu wil ik General knoxx ook voor de pc hebben (heb hem al voor de ps3), maar deze is enkel via Steam te verkrijgen.

Als ik deze opzoek in steam zie ik echter de volgende melding:
Requires the base game Borderlands on Steam in order to play.

Ik heb Borderlands echter niet via steam draaiende. Dus ik ben even benieuwd of ik de uitbreiding nu wel kan gebruiken op deze manier?
https://digital.2kgames.com/

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Thanks. Volgende keer dat ik er kom even doen dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikayu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-05 17:27

Mikayu

.srt

Als je die missie wel completed heb, gaat de boel daar niet meer open
In de eerste playthrough zal het nog wel gaan, maar minder epics lijkt mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-03 19:53

Nazanir

Is pappa!

PilatuS schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 21:12:
[...]

En hoe doe je dat dan :)

Heb de armory net al gehad maar mag toch nog 2 keer. Dan wil ik die 2 keer natuurlijk graag alle tijd hebben.
Persoonlijk vin ik de Crawmerax glitch veel meer de moeite waard. Echter, je hebt dan een wapen nodig, met kogels die kunnen stuiteren (Ricochet) of iets van een Rocket Launcher met homing missles, anders kan je Crawmerax nooit op zijn rug raken. Gevecht duurt misschien een paar min (in ieder geval, duurt het nooit lang met mijn Siren) en hij laat veel betere loot vallen dan je uit de Armory kan krijgen (je vind tenminste nog eens lichtblauwe/cyan wapens) of anders hele hoge level geel/rood en ook voor schilden en mods is hij geweldig.

Maar goed, in principe is de armory glitch makkelijker, dan de Crawmerax.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Is de Siren phoenix nog steeds zo overpowered? In de zin van dat je tijdens je phoenix gewoon door welke mob dan ook kan lopen en alles in de fik vliegt en binnen 0,5 seconden dood is? Dit geldt ook voor de sterkere elite mobs.
Schiet een enkele mob neer en ren dan door de rest van de mobs heen, zodat ze door je phoenix in de fik vliegen.

Die damage is overdreven en haalt alle fun uit de game.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Voor zover ik weet, is dat nooit generfed. Sterker nog, met de levelcap raise, is ze alleen nog maar sterker geworden.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:06
vandaag Crawmerax voor het eerst verslagen. Nondeju wat is dat beest sterk zeg. lvl 72 was hij.
En wat een drops! Ziekelijk veel gewoon. Helaas geen Pearlescent, maar wie weet de volgende keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11:46
Whehe, had in het begin van een vriend van mij een supersterk schild gekregen (ik krijg gewoon geen schade en ga gewoon niet dood), en een shotgun die je niet ziet maar alles one-shot killed. :D

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Conscience NL schreef op maandag 20 juni 2011 @ 00:36:
Whehe, had in het begin van een vriend van mij een supersterk schild gekregen (ik krijg gewoon geen schade en ga gewoon niet dood), en een shotgun die je niet ziet maar alles one-shot killed. :D
bohoo modded weps :P

Je moet werken voor je gerief!

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 27-05 17:30
ik heb na release borderlands bij een vriend van me practisch in 1 ruk in co-op uitgspeeld, en later ook de zombie island add-on gedaan.

Nu heb ik zelf ook de GOTY-edition gekocht vorige week en ik ben meteen weer hooked :P Het was een beetje een impuls aankoop maar ik ben in 1 ruk weer hooked. Het maakt niet eens uit dat ik alles nog een keer doe en weer opnieuw begin :P
ben in een avondje tot level 15 gekomen, en heb zojuist de mine-key bemachtigd. Vlieg er echt doorheen omdat ik nog wel ongeveer weet hoe het moet :)

Plus ik heb nog 3 DLC pakketten die wel volledig nieuw zijn :)

wat een topspel is het, zelfs 1,5 jaar na dato nog. Voor mij is het 1 van de betere games van de afgelopen jaren.

Speel op de X360 overigens. Heb alleen nog niet online gespeeld. tot nu toe meestal co-op met een maat, wat ik ook het leuke van de game vind. We kunnen onze characters ook prima op elkaar aanpassen dat maakt het erg leuk :)

[ Voor 15% gewijzigd door KingKoning op 21-06-2011 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
BlaSfem0n schreef op maandag 20 juni 2011 @ 11:32:
[...]

bohoo modded weps :P

Je moet werken voor je gerief!
Modded weapons == cheaten == :F :r

Zo kun je toch geen lol in het belangrijkste deel van het spel hebben, namelijk LOOT!!!!!! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikayu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-05 17:27

Mikayu

.srt

Bezig met Crawmerax neerhalen maar het lukt niet. Loot boeit niet zo ernstig maar die missie moet af haha
XBL: Mikayu 1337

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-05 10:57
Hm... Ga volgens mij ook maar weer beginnen... Ik heb alle DLC's behalve claptrap.. Iemand nog tips over welke volgorde aan te houden qua DLC's ?

Al een keer ver gekomen met mordecai... Hoe zijn de anderen op hoger level, ik vond Mordecai nogal wat dmg doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Rann schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 21:23:
Hm... Ga volgens mij ook maar weer beginnen... Ik heb alle DLC's behalve claptrap.. Iemand nog tips over welke volgorde aan te houden qua DLC's ?

Al een keer ver gekomen met mordecai... Hoe zijn de anderen op hoger level, ik vond Mordecai nogal wat dmg doen ;)
Wat betreft levellen kan je denk ik als eerste het beste de Zombie DLC spelen. Heb wel die wel eens na de Armory en Claptrap gespeelt maar dan is ie super simpel. Ik zou de volgorde aanhouden waarin ze uitgekomen zijn. Dus Zombie, Armory en als laatste Claptrap. Die van Moxxi tel ik maar even niet mee, vond daar niets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

De Zombie DLC, kan je doen rond een level of 15, houdt er wel rekening mee, dat je dan wel een stukje overleveled zult zijn voor de normale game, waar je dan redelijk makkelijk doorheen loopt. Echter is de DLC zeker erg leuk, leuke personages en locaties, goede loot te vinden en interessante (sterke) tegenstanders.

Moxxi's is voornamelijk voor multiplayer, dat blijkt ook wel uit de opbouw van de DLC. Echter, de vijanden in de arena worden geschaald op het level van de host. Dat betekend, als jij level 10 bent, je een maat kunt uitnodigen die max level is, en dikke loot heeft, om even door de arena's heen te blazen en de achievements te scoren.

Knoxx is in Playthrough 1 aan te raden vanaf een level of 35, maar bij voorkeur hoger, want het word soms knap pittig. Wel is hier over het algemeen de leukste loot te halen (Rode kistjes met veel spul, je kan ook in een kelder komen met elke keer 15 rode kistjes), en hier en daar super kisten (heb er een Pearlescent in gevonden). Humor staat wel hoog in het vaandel hier.

Claptrap in playthrough 1 ook rond de 35-40 en max level voor playthrough 2 (dit geldt ook voor Knoxx). Claptrap kan vrij pittig zijn hier en daar, kent weer leuke humor en verwijzingen naar andere games (o.a. Bioshock) maar heeft wat vage achievements die je echt moet grinden, want deze zijn gebasseerd op random drops. Hij is wel erg kort vergeleken bij Zombie of Knoxx, met een uurtje of 2 ben je er doorheen, terwijl ik veel meer tijd kwijt was met Knoxx en zelfs Zombie.

Claptrap heb ik gekocht voor 800 MS punten (deze had beter voor 560 gegaan kunnen zijn, maar goed), ik speel op de Xbox, dus ik durf niet te zeggen over het hoe of wat met gratis.

[ Voor 5% gewijzigd door Nazanir op 05-08-2011 16:14 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
Het liefst wil ik natuurlijk niet vooruitlopen op de content ;)

Is het niet zo dat playtrough 2 zich aanpast aan het lvl van de speler ?

Dan zou het namelijk ideaal zijn om na playtrough 1 de DLC's in de goede volgorde te gaan doen..

Inmiddels alweer lvl 18, Brick met rocketlauncher ;) Vriend van me speelt support soldier... leuke comi :)

Hebben andere mensen ook claptrap gratis gekregen bij steam ? De andere 3 dlc's had ik ooit al gekocht, en toen ik van de week borderlands installeerde kreeg ik de melding dat Claptrap ook toegevoegd was!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
Oeh... Van de week al lekker gespeeld, level 20 alweer..

Op level 10 (voordat ik Sledge killde) een (epic) shotgun gevonden van 84x11 damage... Volgens mij is dat gewoon een bugged item, kan bijna niet anders! Hij is nu op level 20 nogsteeds ubersterk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 28-05 08:46
Rann schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 16:08:
Dan zou het namelijk ideaal zijn om na playtrough 1 de DLC's in de goede volgorde te gaan doen..
nee, bij playthrough 2 was ik level 46 en alles wat er rond liep was level 38, Ben nu level 51 en de vijanden 48 dus dat trekt uiteindelijk wel gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

PT2 past zich pas aan aan je level indien je the destroyer dood hebt, of dat je de eerste armory run quest hebt gedaan (weet niet meer welke van de 2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Voor de geinteresseerden:

Van Borderlands 2 zijn er screens verschenen, en is er net ook de 1ste trailer online gezet:
Zie topic: [Multi] Borderlands 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
Nice... :)

Echt die shotgun is nu (lvl 24) bijna aan vervanging toe... Terwijl ik hem op lvl 10-ish gekocht heb... Insane gewoon!

• KingKoning
Het hele modded weapons verhaal geldt dat ook op de consoles?

Het leek mij altijd van niet, maar ik duelde laatst met een level 17 hunter (xbox 360) tegen iemand die level 3 was en hij schoot me continue met 1 knal dood.

Overigens, ik had borderlands al lang uitgespeeld, maar split-screen bij een maat, en heb de GOTY editie kortgeleden zelf ook gekocht. Dus nu ben ik rustig bezig met de game voor de 3e keer uitspelen en alle add-ons :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

KingKoning schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 11:30:
Het hele modded weapons verhaal geldt dat ook op de consoles?

Het leek mij altijd van niet, maar ik duelde laatst met een level 17 hunter (xbox 360) tegen iemand die level 3 was en hij schoot me continue met 1 knal dood.

Overigens, ik had borderlands al lang uitgespeeld, maar split-screen bij een maat, en heb de GOTY editie kortgeleden zelf ook gekocht. Dus nu ben ik rustig bezig met de game voor de 3e keer uitspelen en alle add-ons :P
modden gaat ook op de consoles

enkel omslachtiger omtrent het omzetten van save-games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338166

Borderlands goty 7.50 bij steam store dit weekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 31-05 11:34
Anoniem: 338166 schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 13:36:
Borderlands goty 7.50 bij steam store dit weekend
Ik heb uit een four-pack nog 1x Borderlands GOTY over. Bij interesse graag een DM, eerste persoon die reageert mag hem overnemen voor € 5,00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08:00

Mad-Matt

TheDoctor#2181

ook net gekocht, ben benieuwd

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:15

Sméagol

Master of Mayhem

Yup, heb ’m eindelijk ook maar gekocht. Downloaden duurt even.. Maar ik ben later in de week wel beschikbaar voor een spelletje met mede-newbies. Ik hou dit topic wel in de gaten. (Ook de goty edition overigens)

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 96523

Ook maar even aangeschaft, al is het alleen maar voor de heb :p
En met 75% korting is het gewoon dom om hem niet mee te pakken.

Vraagje: is het spel online nog wel te doen? Qua spelers dan?
Ik snap dat deze actie bij Steam wel wat nieuw leven in het spel blaast, maar dat houdt normaal gezien niet erg lang vast. Dus is er een leuke groep (van voor de Steam Sale) die het spel online speelt, of moet ik het echt hebben van de pro's en de nieuwe groep spelers?

[ Voor 56% gewijzigd door Anoniem: 96523 op 29-08-2011 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Ik had trouwens een vergissing begaan, de kelder met 15 rode kisten is van Claptrap's Robo Revolution. Aan het einde als je alle quests hebt voltooid, krijg je toegang tot een kelder met 15 rode kistjes, openen, pakken, saven en reloaden.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 30-05 07:13
ik heb deze game al keer gespeelt tot lvl 19 volgens mij. toen was er een bug in de game en kon ik niet meer verder. op internet gezocht wat ik moest doen (ik moest naar zo bord lopen voor quest) alleen nadeel ik kon nergens klikken (2e quest bord is het, waar al die motor rijders zitten)
kon de game ook nooit echt lekker draaien op mijn systeem.

nu heb ik deze game orgineel (gerolen tegen TF2 items) met alle DLC en nu alles op high settings draait de game lekker soepel. hopelijk kom ik nu wel verder, want het is een leuke game.

BTW als mensen intressen hebben in Co-op dan mag je mij altijd toevoegen op steam

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eikeltje
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-05 23:12
Geen Idee of dit al een keer langs gekomen is, maar hier een link naar een handige tool waar je onder andere de fov kan aanpassen en meer dingen voor de pc versie.

http://forums.steampowere.../showthread.php?t=1085076

Werd namelijk nog al misselijk van de standaard fov en kwam dit tooltje tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Eikeltje schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 03:14:
Geen Idee of dit al een keer langs gekomen is, maar hier een link naar een handige tool waar je onder andere de fov kan aanpassen en meer dingen voor de pc versie.

http://forums.steampowere.../showthread.php?t=1085076

Werd namelijk nog al misselijk van de standaard fov en kwam dit tooltje tegen.
zojuist ook geinstalleerd en werkt goed :)
Alleen de FOV heb ik niet aangezeten. Heb het gebruikt om mouse smoothing uit te zetten en de intro filmpjes uit te schakelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
De FOV wel aanpassen is een aanrader. Dat speelt zo enorm veel beter. De standaard FOV is net alsof je 2cm vanaf je scherm zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Ik was een tijdje opzoek naar een goede FoV instelling want je zit echt te dicht op het wapen.
vandaag level 19 gehaald ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
op hoeveel graden hebben jullie de FOV staan dan? want bij een te hoge FOV (110) vind ik het beeld te veel vervormen als je bijvoorbeeld aan het sprinten gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Low-Tech
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-05 16:57
Welke class vinden jullie het fijnste spelen? Ik heb er nu twee geprobeerd, soldier en hunter. Soldier valt mij eigenlijk vies tegen t.o.v. hunter. Die bloodwing is veel 'leuker' omdat je die over een hek oid kan sturen.

[ Voor 19% gewijzigd door Low-Tech op 05-09-2011 23:55 ]

Fractal Design Meshify S2, Asus ROG B550-F, AMD 3700x, 3080?, Corsair H115i Pro, G-Skill 3600-16 32GB Trident Z Neo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
mijn FoV staat op 90 zoals bij iedere game die ik speel.
110 is ook gewoon te veel.

ik speel soldier omdat je dan heatlh /armor recovery krijgt bij je sentry. kan heel erg handig zijn als je in de problemen zit.

Daarnaast het lekker sprinten en iemand met een shotgun neer halen om vervolgens weer hard weg te rennen is wel leuk. ik moet nog 2 missies doen en dan ben ik weer bij het punt waar ik de vorige keer niet verder kwam of beter gezegd. toen ik ben gestopt met deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:20

Shabbaman

Got love?

Low-Tech schreef op maandag 05 september 2011 @ 23:54:
Welke class vinden jullie het fijnste spelen?
Walkthrough 2 is als siren is echt zo belachelijk makkelijk dat het bijna de moeite niet meer waard is. Tijdens phasewalking neem je geen damage, dus je kan je schild regenereert dan. Het ergste is dat de AI ook niet weet hoe ze met phasewalking om moeten gaan, dus meestal blijven ze gewoon stilstaan op het moment dat je verdwijnt. Op die manier kan je makkelijk achter de vijand komen, en dan maken ze nog minder kans. Helaas zijn de tier 1 perks niet zo spannend, dus het duurt een tijdje voordat je echt lol beleefd aan je special ability.

Ik denk dat Brick de moeilijkste class is, maar die ability tree biedt wel mogelijkheden voor grappige builds. Ik heb een keer een build gemaakt met een nova shield met Payback en Unbreakable, en in theorie zou je dan steeds je schild tot 100% kunnen regenereren en alles doodmaken met de blast van je shield depletion. Helaas werkte dat niet zo heel goed tegen eindbazen.

Mordecai vind ik persoonlijk te passief, als ik sniper spel (in ieder spel) dan ga ik teveel campen. Roland, mja. Die Scorpio doet me niet echt wat. In die skill tree zitten wel wat leuke eigenschappen. Overload in combinatie met een shotgun is erg goed. Helaas zijn de tier 3 en 4 perks niet echt inspirerend.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Nu online
Vandaag eens een poging gedaan om Crawmerax te killen (wel met glitch..) met mijn siren lvl 52. Had em bijna, maar dan moet je die plek op zijn rug nog. Die kreeg ik niet te pakken. Toch jammer van de 20 minuten die je ermee bezig bent. Nu toch maar door in playtrough 2 om wat te levelen en het daarna nog een keer te proberen. Ben weer op het punt dat ik door moet naar de Vault. Nu net lvl 54 dus moet nog wel even.

Die crawmerax alleen zou niet zo'n probleem zijn, maar al die 60+ lvl worms zijn ook maar sterk zeg :+ Vooral dat armored geval. Nog sterker dan Crawmerax zo'n beetje... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 31-05 14:59
Mijn favoriet classic is wel mordecai maar niet met een sniper, dat ik echt te passief. Ik vind een repeater build echt cool.

sterker nog, ik denk dat ik het spel binnenkort weer uit de kast ga trekken :)

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
ZTeeVeR schreef op woensdag 07 september 2011 @ 12:31:
Mijn favoriet classic is wel mordecai maar niet met een sniper, dat ik echt te passief. Ik vind een repeater build echt cool.
Heb je een voorbeeldje van zo'n build? Ik ben ook vrij actief met Mordecai, maar die snipers ken ik nu wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Storm
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 29-05 09:51
Eindelijk na een hele lange tijd heb ik het spel gekocht met alle DLC in steam voor 7,50€, was te goedkoop om hem te laten liggen. Ik zoek nog iemand om het spel verder/uit te spelen. Steam name is mijagis.

offtopic:
Ben momenteel aan het kijken of ik de topicstart een beetje kan opleuken, ook al zien mensen die weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

ZTeeVeR schreef op woensdag 07 september 2011 @ 12:31:

sterker nog, ik denk dat ik het spel binnenkort weer uit de kast ga trekken :)
Misschien zou ik dat ook eens moeten proberen, repeaters zijn gewoon goed en pistols met scope (lees: pestilent defiler) zijn :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:36
Ben ook weer begonnen met de DLC, mn lvl 41 hunter door general knoxx en claptrap :)

| Asus ROG X570-E | AMD 5800X | 4x8GB DDR4 | Geforce 5080 Xtreme Waterforce | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
even stomme vraag hoe kom je bij de DLC stukken ?
ik ben zelf pas lvl 20 maar wil wel eens weten hoe de DLC in elkaar zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
als het goed is kan je er naartoe warpen via die warp palen :)

| Asus ROG X570-E | AMD 5800X | 4x8GB DDR4 | Geforce 5080 Xtreme Waterforce | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
correct. als je DLC correct geinstalleerd en geactiveerd zijn kan je via de New-U units warpen naar de DLC gebieden.

vanaf lvl 20 kan je trouwens al wel flink verder in de DLC's.

Persoonlijk speel ik het liefst toch de originele game.
Zombie's vind ik te donker en heb ik dan ook bijna niet gespeeld
Moxi's underdome is alleen leuk met een party.
Knoxx is tof, alleen wel veel auto rijden ipv lopen.
Claptrap ben ik nu mee bezig en die bevalt tot nog toe goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
ik ben nooit verder geweest dan lvl 24 :P (illegaal versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Heb Borderlands met de steam sale gekocht om het eens te proberen en het bevalt erg goed. Al 40 uur gespeeld volgens steam. Heb de main story uit en ben nu bezig met de DLC. Enige jammere is dat ik een te hoog level ben voor het stuk waar ik speel doordat ik soms oudere stukken van het verhaal speel en daardoor te veel levels stijg. Spel wordt zo wel vrij makkelijk soms. Speel als Hunter en specialiseer me vooral in pistolen en revolvers. Heb een paar aardige revolvers waar ik flink wat damage mee kan doen. M'n skills gereset zodat ik beter ben met revolvers en de bloodwing wat versterkt hebt en dat speelt ook heerlijk.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Ik gebruik deze post voor Borderlands met alle DLC:
http://forums.gearboxsoftware.com/showthread.php?t=112350

Staat in hoe je alles op rij het beste kan spelen met de meeste uitdaging.
|Main Game PT 1| --> |Main Game PT 2| --> |Moxxie PT 2| --> |Knoxx PT 2| --> |ZI PT 2| --> |Robolution PT 2| --> |scaled PT 2.5 free-play everywhere!|

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Dus tweemaal maingame uitspelen voordat je aan de DLC begint? Das wel apart.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Tsurany schreef op woensdag 07 september 2011 @ 18:47:
Dus tweemaal maingame uitspelen voordat je aan de DLC begint? Das wel apart.
Dat dacht ik ook, maar blijkbaar is de DLC daarna leuker om te spelen omdat er meer uitdaging inzit :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256912

Als je een wapen hebt dat bijv. 200 Damage doet, en daaronder tussen de bonussen staat iets van +40% Damage, moet ik dat er dan nog bij optellen of is dat al meegerekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Volgens de uitleg die ik kreeg is dat al meegerekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256912

En bij bijv. 200% Critical Damage wordt de gegeven damage nog eens vermenigvuldigd of gaan ze dan uit van de base damage zonder die damage bonus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
The damage given upon striking a critical location is determined by the weapon's critical damage multiplier. The default base multiplier is +100% damage, which means criticals hit for a total of 200% damage. Any weapons with an extra +X% is added to all ready present +100%. For example a Sniper rifle with +180% critical damage modifier will actually critical strike for +280% damage, for a total of 380% damage. All revolvers have a hidden +100% Critical Damage modifier.

• el-jorge
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-05 12:25

el-jorge

turn around and feel the vibe

Aangezien ik een spel maar één keer uitspeel, hoe kan je dan het best spelen? Eerst de hele maingame en dan alle DLC?

Spielerei...

• Rann
Kijk even zo'n 6 posts omhoog -_-

• PdeBie
Tsurany schreef op woensdag 07 september 2011 @ 21:02:
The damage given upon striking a critical location is determined by the weapon's critical damage multiplier. The default base multiplier is +100% damage, which means criticals hit for a total of 200% damage. Any weapons with an extra +X% is added to all ready present +100%. For example a Sniper rifle with +180% critical damage modifier will actually critical strike for +280% damage, for a total of 380% damage. All revolvers have a hidden +100% Critical Damage modifier.
heb je hier een bron van? ik ben wel benieuwd naar de werking van het weapon stats systeem. :)

• Tsurany
  • Niet online
pdebie schreef op donderdag 08 september 2011 @ 11:22:
[...]

heb je hier een bron van? ik ben wel benieuwd naar de werking van het weapon stats systeem. :)
Borderlands Wikia

• ZTeeVeR
Shabbaman schreef op woensdag 07 september 2011 @ 14:25:
[...]

Misschien zou ik dat ook eens moeten proberen, repeaters zijn gewoon goed en pistols met scope (lees: pestilent defiler) zijn :9
Klopt, een pestilent defiler en een goed repeater pistol is echt super.

Ik ga de build opzoeken trouwens, maar hij is vrij eenvoudig omdat je die valkry niet gebruikt.

• el-jorge

el-jorge

Rann schreef op donderdag 08 september 2011 @ 10:52:
Kijk even zo'n 6 posts omhoog -_-
Dan moet je het spel 2x doorlopen. Ik ga het maar 1x doorlopen.

Spielerei...

• PdeBie
el-jorge schreef op donderdag 08 september 2011 @ 14:35:
[...]

Dan moet je het spel 2x doorlopen. Ik ga het maar 1x doorlopen.
dan mis je het leukste deel van het spel. Playthrough 2 vind je pas echt leuke wapens.

• el-jorge

el-jorge

pdebie schreef op donderdag 08 september 2011 @ 16:07:
[...]

dan mis je het leukste deel van het spel. Playthrough 2 vind je pas echt leuke wapens.
Hmmm. Een playthrough kost al tijd zat. En vaak als ik een spel heb uitgespeeld vind ik het wel goed zo en is het tijd om een ander spel te gaan spelen.
Kan je de 2e playthrough ook met een andere character dan doen (met behoud van level)?

Spielerei...

• Pykow
Waar slaat het op dat je de game 2x moet spelen om leuke items te vinden dan ?
1x is genoeg voor mij.
ik speel de meeste games maar 1x uit of ze moeten super leuk zijn en niet langer dan 10 uur duren.

• PdeBie
Pykow schreef op donderdag 08 september 2011 @ 19:18:
Omdat in playthrough 2 alle vijanden hogere levels hebben, jijzelf een hogere levels kan halen (kan ook in pt.1, maar dat duurt ontzettend lang) en de drops beter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
pdebie schreef op donderdag 08 september 2011 @ 22:05:
[...]

Omdat in playthrough 2 alle vijanden hogere levels hebben, jijzelf een hogere levels kan halen (kan ook in pt.1, maar dat duurt ontzettend lang) en de drops beter zijn.
Ja maar die missies zijn niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
De missies zijn ook niet het belangrijkste uit de game. De missies zijn in Borderlands geen doel, maar een middel om het doel te bereiken. Uiteindelijk draait het allemaal om de loot.

Als je er over nadenkt zit er in de missies sowieso heel veel herhaling, veel "zoek dit en breng het hierheen" quests, en veel zoek dit monster/die persoon en maak hem af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Nu online
KingKoning schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 09:27:
De missies zijn ook niet het belangrijkste uit de game. De missies zijn in Borderlands geen doel, maar een middel om het doel te bereiken. Uiteindelijk draait het allemaal om de loot.

Als je er over nadenkt zit er in de missies sowieso heel veel herhaling, veel "zoek dit en breng het hierheen" quests, en veel zoek dit monster/die persoon en maak hem af.
Loot rules, maar in mijn 2e playtrough is goede loot maar schaars. Ben net voor de 2e keer aangekomen in de Vault.

spoiler: Iets met de Vault
Hopelijk laat dat beest wat goede loot vallen, want na de 2e keer Vault zijn er nog een paar side missies die ik kan doen en de DLC voor de 2e keer. En dat willen we natuurlijk met toffe loot doen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
KingKoning schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 09:27:

Helemaal eens. Het is eigenlijk Diablo 2 in FPS vorm.

En de quests van 'vind monster/persoon en maak hem af' blijven leuk, want je blijft benieuwd naar de drops van dat beest.

LOOT!!!!!!!!! >:) >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

m4yall schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 09:52:
spoiler: Iets met de Vault
Hopelijk laat dat beest wat goede loot vallen, want na de 2e keer Vault zijn er nog een paar side missies die ik kan doen en de DLC voor de 2e keer. En dat willen we natuurlijk met toffe loot doen >:)
Playthrough 2.5 heet dat deel. Vanaf dat moment schalen je tegenstanders ook mee met je eigen skill level, dus daar wordt het spel eigenlijk pas interessant. Globaal gezien zijn er maar een paar punten waar het spel wat lastig is. Zo begon ik gisteren als level 13 aan Shock Crystal Harvest (een level 14 missie) en ik kwam er halverwege level 17 weer uit. Het volgende level is Sledge: to the safehouse, maar ik weet nu al dat dat een eitje is omdat ik dan twee levels sterker ben dan de AI in dat level. Dat is het grootste nadeel van Borderlands, en ik ben blij dat ze dat aal PT2.5 hebben veranderd. Ik hoop dat dit in Borderlands 2 er gewoon vanaf de eerste playthrough al in zit.
Pykow schreef op donderdag 08 september 2011 @ 19:18:
1x is genoeg voor mij.
ik speel de meeste games maar 1x uit of ze moeten super leuk zijn en niet langer dan 10 uur duren.
Borderlands wordt in PT2 een ander spel dan in PT1, omdat in PT2 veel tegenstanders een elemental effect hebben. Voor dat soort tegenstanders moet je je speelwijze een beetje aanpassen, waardoor het niet meer (alleen) gaat om het grootste wapen. Daarnaast heb je in PT2 ook zoveel punten in je skilltree dat je je character ook echt kan veranderen. Los van een obsceen verschil in de hoeveelheid damage die je kan doen speelt een level 69 Siren echt anders dan een level 5 Siren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
ik wist voorheen nooit dat er een PT2 was.
overal lees je dat lvl 50 het hoogste is wat je kan halen en lvl 52 het hoogste level van een monster is.

Ach ja moet eerst PT1 uitspelen ;) zit pas op level 21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Pykow schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 13:02:
ik wist voorheen nooit dat er een PT2 was.
overal lees je dat lvl 50 het hoogste is wat je kan halen en lvl 52 het hoogste level van een monster is.

Ach ja moet eerst PT1 uitspelen ;) zit pas op level 21
de levelcap wordt verhoogd met 1 van de DLC's. Ik geloof bij de DLC 'General Knoxx'. Dan is de levelcap 61.
Ben met mijn hunter nu op lvl 57. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

en er is laatst een patch uitgekomen die je nog eens 8 levels hoger laat levelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
BlaSfem0n schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 14:23:
en er is laatst een patch uitgekomen die je nog eens 8 levels hoger laat levelen...
ow? hier weet ik niks van.
Dien ik deze patch handmatig te downloaden? of hoe gaat dit in z'n werk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
pdebie schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 15:46:
[...]

De 1.41 update zorgt ervoor dat je tot level 69 kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Nu online
PilatuS schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 15:48:
[...]

Hopen dat er genoeg te doen is om daar te komen. Ben nu (pas) lvl 54. Morgen gaan er hopelijk wat levels bijkomen. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Laatst weekend aanbieding GOTY gekocht van Steam. Voor de gein, maar wat een leuke game! :D

Helaas heb ik compleet door elkaar lopen spelen (DLC en Main Game) dus hier komt niets van terecht:
|Main Game PT 1| --> |Main Game PT 2| --> |Moxxie PT 2| --> |Knoxx PT 2| --> |ZI PT 2| --> |Robolution PT 2| --> |scaled PT 2.5 free-play everywhere!|
Heb Zombie Island en Claptrap Revolution al uitgespeeld. Via multiplayer gaat dat levellen veel sneller! Ben nu al level 35. Maar het verpest de boel ook een beetje. Je hebt dan opeens 10000 missies openstaan en weet eigenlijk niet wie je waar hebt ontdekt en waarmee je toegang tot x of y hebt verschaft enzo.

Soms weet je dan helemaal niet hoe je ergens komt, want niet alle maps zijn travel locaties. Dit is een beetje handig: http://zfire.free.fr/BL/ (Borderlands Map)
Maar ik zoek nog een dergelijke map wat gewoon een afbeelding is die ik af kan drukken ofzo. Incl DLC.
PilatuS schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 15:48:
[...]

pdebie schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 15:46:
[...]

Met ^

Ik heb gewoon de Steam Goty versie, ik neem aan dat ie auto-update, maar ik meende ook dat je met DLC ziezo al tot 70 kon levellen, maar dat heb ik zo te lezen zeer waarschijnlijk verkeerd gehoord. O-)

[ Voor 40% gewijzigd door Sando op 09-09-2011 16:58 ]

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

• Pykow
Leuk van steam.
Gisteren een update geweest dat de savegame nu over de servers van steam werken.
dus waar je ook installeerd, je save game is altijd gebackupt.
1 nadeel. mijn oude savegame van 6 uur gameplay is kapot en laat mijn borderlands crashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
geen backup van zeker?
dat is mooi ruk :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Pykow schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 10:04:
Leuk van steam.
Gisteren een update geweest dat de savegame nu over de servers van steam werken.
dus waar je ook installeerd, je save game is altijd gebackupt.
1 nadeel. mijn oude savegame van 6 uur gameplay is kapot en laat mijn borderlands crashen.
Mijne van de eerste versie werken zelfs nog gewoon :S

Oude save games zouden trouwens hier moeten staan:
C:\Users\username\Documents\My Games\Borderlands\SaveData

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Nu online
Ben nu met de 2e keer DLC bezig. Was gestart in Jacobs Cove, maar toen toch maar aan General Knoxx begonnen. De loot die ik daar vind gaat niet hoger dan lvl 51 op dit moment en ben zelf lvl 56. Vijanden zijn meestal rond de 53, dus fingers crossed dat de loot nog wel omhoog gaat. In Zombie Island was dat iig wel zo, daar was de loot ook lvl 55 en de vijanden veelal 1 lvl hoger dan mij.

Wel cool dat de geruchtenstroom van Borderlands 2 me weer aan het spelen krijgt in deel 1..

Online ook geprobeerd, wel meteen die ene trofee binnen (and they tell two friends), maar verder niets aan. Met een lvl 55 en lvl 69 in een game, maar lvl 69 wilde alleen maar duels doen.. pretty much boring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Nu bezig met Maxxi's Underdome, echt ergerlijk saai. Beetje constant schieten zonder kans op loot of XP, zo is er toch niks aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

nou je krijgt wel loot, maar dat is 9 van de 10 keer troep.

Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Ja je krijgt loot na elke keer dat je een ronde hebt uitgespeeld maar das loot die bij 10 levels lager past. Je krijgt geen cash of items van vijanden die je dood. Bovendien is het meer search and destroy dan een wave, je moet (behalve bij de horde wave) zelf op zoek naar vijanden, je wordt zelden overspoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Tsurany schreef op zondag 11 september 2011 @ 17:01:
Nu bezig met Maxxi's Underdome, echt ergerlijk saai. Beetje constant schieten zonder kans op loot of XP, zo is er toch niks aan?
Die is inderdaad niet echt leuk. Ik heb deze zelf maar 1x voor de helft gespeelt, toen nooit meer naar om gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 396097

Tsurany schreef op zondag 11 september 2011 @ 18:18:
Ja je krijgt loot na elke keer dat je een ronde hebt uitgespeeld maar das loot die bij 10 levels lager past. Je krijgt geen cash of items van vijanden die je dood. Bovendien is het meer search and destroy dan een wave, je moet (behalve bij de horde wave) zelf op zoek naar vijanden, je wordt zelden overspoeld.
spoiler:
Na het compleet uitspelen van deze dlc krijg je een extra skillpoint te besteden, dit kan je 2 keer doen (een keer in pt1 en eentje in pt2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Ja daar kwam ik zelf ook niet achter, echter als je XP zou krijgen zou je zo al een paar levels omhoog gaan.
Speel nu Claptraps Robolution, behoorlijk irritant dat je constant vanaf het beginpunt verder moet als je een savegame laad, normaal had je per 'map' toch wel een fast travel punt.
En ik ben zelf level 45 maar iedereen is level 38 of lager, maakt het te simpel eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Alle DLC's hebben geen fast travel. Vooral bij Knoxx is dat soms best irritant. Het is bij die DLC zo dat je het ook als voordeel kan gebruiken. Als je helemaal aan de andere kant bent kan je het spel afsluiten en opnieuw starten waardoor je terug bent waar je moet zijn, zonder helemaal terug te moeten rijden. Als ik bijvoorbeeld bij de Sunken Sea de missies gedaan heb en terug moet naar T-Bone Junction, sluit ik het spel af en bij opnieuw starten ben je dan gelijk waar je zijn moet.

Wat ik sowieso bij Borderlands nodig vind is missies combineren zonder telkens turn-in te doen. Als je missies niet combineert blijf je aan het reizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
Shabbaman schreef op woensdag 07 september 2011 @ 14:25:
[...]

pdebie schreef op woensdag 07 september 2011 @ 13:53:
[...]

Heb je een voorbeeldje van zo'n build? Ik ben ook vrij actief met Mordecai, maar die snipers ken ik nu wel :)
sorry, beetje hectisch geweest, net nu alles weer geinstalleerd, en de build weer gevonden. supersimpel, maar ook superleuk en super dodelijk.

YouTube: Borderlands Hunter Repeater Build - YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
leuke build ja. Ben hem nu ook aan het proberen. Echter heb ik nog niet zo'n sterke repeater als hij. Man wat een monster.

Daarnaast nu ook met m'n Roland meer aan het spelen. Blijft ook een leuke class.
Ben nu bezig met deze build te ontwikkelen.
http://www.borderlandsthe.../#01550050155500505550005

Vrij standaard volgens mij, maar werkt super :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
inderdaad vrij standaard, ik zou alleen metal storm nemen, de extra fire rate is wel fijn hoor.

Zelf ga ik ook nog een roland maken, maar dat wordt dan een shock trooper :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
ipv van refire zou ik dat wel kunnen doen ja :)
of deploy.

hoe ziet zo'n shock trooper eruit? en wat houdt het in? want ik gebruik eigenlijk alleen maar shock tegen schilden. Daarna switch ik altijd naar corrosive of fire.

[ Voor 58% gewijzigd door PdeBie op 13-09-2011 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
pdebie schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 14:35:
ipv van refire zou ik dat wel kunnen doen ja :)
of deploy.

hoe ziet zo'n shock trooper eruit? en wat houdt het in? want ik gebruik eigenlijk alleen maar shock tegen schilden. Daarna switch ik altijd naar corrosive of fire.
Je gebruikt idd shock als element, en shields zijn geen probleem inderdaad. het is wel vrij wapen specifiek, maar het kan echt leuk zijn.

dit is de build die ik ga gebruiken:
http://forums.gearboxsoftware.com/showthread.php?t=108737

ik ga dan voor deze: Shotgun Shock Trooper Build

• PdeBie
hmmm.... eerst maar eens flink levelen dan met Roland en dan proberen :)

Vooralsnog maar even verder met m'n 'standaard' build.
Ben net in PT2 aangekomen met Roland, dus nu gaat 't wel goed komen.

M'n Mordecai is gisteren lvl 58 geworden. Nog 3 levels te gaan woohoo! :D
Wil het eindelijk een keer op proberen te nemen tegen Crawmerax, maar krijg dat beest maar niet dood. Vooral die vriendjes van hem zijn echt super irritant. Iemand nog tips voor Mordecai vs Craw?

• m4yall
  • Nu online
pdebie schreef op woensdag 14 september 2011 @ 10:17:
hmmm.... eerst maar eens flink levelen dan met Roland en dan proberen :)

Vooralsnog maar even verder met m'n 'standaard' build.
Ben net in PT2 aangekomen met Roland, dus nu gaat 't wel goed komen.

M'n Mordecai is gisteren lvl 58 geworden. Nog 3 levels te gaan woohoo! :D
Wil het eindelijk een keer op proberen te nemen tegen Crawmerax, maar krijg dat beest maar niet dood. Vooral die vriendjes van hem zijn echt super irritant. Iemand nog tips voor Mordecai vs Craw?
Die vriendjes maken het irritant + het feit dat je op een gegeven moment nog maar 1 weakspot overhebt om hem te raken en om daar te komen zijn die vriendjes anoyingly strong! Vooral die armored crawworm (oid).

Met lilith op lvl 54 is het niet gelukt. Ben nu 58 maar wandel eerst nog even door de Armory van General Knoxx om wat leuke wapens te vinden om vervolgens een nieuwe poging te wagen. Hopelijk dan lvl 59 met wat betere wapens. Dan moet het lukken! :+

• PdeBie
ik zag laatst een video op youtube over hoe je hem makkelijk zou kunnen killen, door helemaal naar de zijkant te gaan van de map. Maar nog geen succes gehad helaas.

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

2 Dingen, ik meende ten eerste dat de levelcap 70 is door de "laatste" update.

Ten tweede, je kan Crawmerax glitchen. Als je inderdaad helemaal naar links rent, maar Craw moet dan ongeveer op het midden of verderweg zijn, als hij te dichtbij is, valt hij je toch gewoon aan. Ja kan echter nooit de weakspots op zijn rug aanvallen. Er zijn een paar manieren om dit toch te laten lukken, maar vereisen niet alleen geduld, maar ook de juiste wapens:

Wapens met het "Ricochet" effect. Zorg dat Crawmerax naast de linkse pilaar staat, bij voorkeur er net voor. Schiet met je Ricochet wapen op het puntje van de linkse pillar, liefst helemaal rechtsbovenin, en kijk of de kogels de juiste kant op stuiteren. Met mijn Siren heb ik een Cobalt Tsunami (Pearlescent wapen, SMG), en daarmee lukt dit vrij goed. 2e manier, is om een Rocket Launcher met homing missle te gebruiken, maar dan een speciale variant daarvan (naam even kwijt, maar je schiet deze de lucht in, splitst dan op en gaat naar zijn doel toe).

Wat mogelijk ook werkt, maar ik nog niet geprobeerd hebt, zijn diverse Alien/Exotic weapons, deze kunnen vaak ook stuiteren.

-

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

Het is best mogelijk om Craw zonder glitches te solo'en

Siren is het makkelijkst, Berserker het moeilijkst.

Genoeg strategie-gidsen te vinden op het net. Ik kan als het echt moet hem wel eens killen voor je, als je op pc speelt tenminste :)

Pagina: 1 ... 13 14 Laatste