• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-03 19:53

Nazanir

Is pappa!

2 Dingen, ik meende ten eerste dat de levelcap 70 is door de "laatste" update.

Ten tweede, je kan Crawmerax glitchen. Als je inderdaad helemaal naar links rent, maar Craw moet dan ongeveer op het midden of verderweg zijn, als hij te dichtbij is, valt hij je toch gewoon aan. Ja kan echter nooit de weakspots op zijn rug aanvallen. Er zijn een paar manieren om dit toch te laten lukken, maar vereisen niet alleen geduld, maar ook de juiste wapens:

Wapens met het "Ricochet" effect. Zorg dat Crawmerax naast de linkse pilaar staat, bij voorkeur er net voor. Schiet met je Ricochet wapen op het puntje van de linkse pillar, liefst helemaal rechtsbovenin, en kijk of de kogels de juiste kant op stuiteren. Met mijn Siren heb ik een Cobalt Tsunami (Pearlescent wapen, SMG), en daarmee lukt dit vrij goed. 2e manier, is om een Rocket Launcher met homing missle te gebruiken, maar dan een speciale variant daarvan (naam even kwijt, maar je schiet deze de lucht in, splitst dan op en gaat naar zijn doel toe).

Wat mogelijk ook werkt, maar ik nog niet geprobeerd hebt, zijn diverse Alien/Exotic weapons, deze kunnen vaak ook stuiteren.

-

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Het is best mogelijk om Craw zonder glitches te solo'en

Siren is het makkelijkst, Berserker het moeilijkst.

Genoeg strategie-gidsen te vinden op het net. Ik kan als het echt moet hem wel eens killen voor je, als je op pc speelt tenminste :)

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:39
kunnen wel een keertje samen gamen ja :)
Voeg me maar anders toe op Steam (pdebie). (ik heb wel de retail versie van Borderlands, maar dat regelen we dan wel)

• Sssquirrel
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-08-2023
Weet iemand toevallig of het mogelijk is Borderlands co-op te spelen met één iemand op MacBook en de ander op een Windows machine?

This is a Rapture reminder..

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 03-05 19:40
Het lijkt me wel.. Gaat allebei via Steam dus moet kunnen.

• PdeBie
vandaag een rondje met de rocket launchers proberen te spelen. man o man wat zijn die dingen beroerd zeg.
Kan d'r echt niet mee overweg.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
pdebie schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 23:13:
vandaag een rondje met de rocket launchers proberen te spelen. man o man wat zijn die dingen beroerd zeg.
Kan d'r echt niet mee overweg.
Ik snap ook niet helemaal wat die dingen in het spel doen. Leuk als ie 800 damage doet, maar als een sniper 700 damage doet met een firerate van 2.7 en een clip van 10 kogels, wat moet je dan met een rocket launcher ?

Ze zijn gewoon niet sterk genoeg, ook al heeft ie 1500 damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
sterk misschien wel, maar accuraat is wat het bij mij gewoon niet doet. Ik raak totaal niks met die dingen.
Alleen Sledge kon ik fatsoenlijk raken en Hans und Franz :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Ik wordt om de haverklap disconnected van GameSpy (Borderlands via Steam). Vaak na een half uurtje is de verbinding weer verbroken.

Heb ik ook alleen bij Borderlands, andere spellen zijn niet zo gevoelig.

Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jxil
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-04-2024
dat heb ik ook weleens echter niet na een 30minuten, meestal pas na een uur of langer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-05 00:29
PilatuS schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 23:24:
[...]

Ik snap ook niet helemaal wat die dingen in het spel doen. Leuk als ie 800 damage doet, maar als een sniper 700 damage doet met een firerate van 2.7 en een clip van 10 kogels, wat moet je dan met een rocket launcher ?

Ze zijn gewoon niet sterk genoeg, ook al heeft ie 1500 damage.
soms handig tegen turrets of als je bestookt wordt door buggy's e.d. maar zelf ben je te voet.

Verder inderdaad niet echt heel handig. Soms tegen langzame bosses, maar ik vind het gebruik nooit opwegen tegen een lekkere sub en/of sniper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
Rocket launchers vind ik zo af en toe ideaal, vooral tegen groepen. Ik heb nu een rocketlauncher die na een x afstand uit elkaar knalt in nog meer raketten... Erg nice ;)

• PdeBie
KingKoning schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 16:12:
[...]

soms handig tegen turrets of als je bestookt wordt door buggy's e.d. maar zelf ben je te voet.
Met m'n sniper heb ik buggy's in 2 schoten kapot en turrets net zo. Geen rockets nodig hoor :+

Ik heb zojuist nog eens geprobeerd om crawmerax te verslaan, maar man wat zijn die dingen om hem heen belachelijk sterk zeg. Of mijn wapens zijn niet sterk genoeg of ik doe gewoon iets verkeerd. Ik weet het niet.

• m4yall
  • Laatst online: 09:59
pdebie schreef op woensdag 28 september 2011 @ 11:38:
[...]

Met m'n sniper heb ik buggy's in 2 schoten kapot en turrets net zo. Geen rockets nodig hoor :+

Ik heb zojuist nog eens geprobeerd om crawmerax te verslaan, maar man wat zijn die dingen om hem heen belachelijk sterk zeg. Of mijn wapens zijn niet sterk genoeg of ik doe gewoon iets verkeerd. Ik weet het niet.
Alleen is lastig idd.. Van die dingen om hem heen heb ik geen last om die 'rupsen' na. Als je crawmerax killed verdwijnt de rest vanzelf.

De armored worms met corrosieve bestrijden, de groene met vuur. Zo foetsie... Wat rest is crawmerax zelf, die taai genoeg is met die plek op z'n rug...

Wat wel vreemd is. Playtrough 1, crwmerax lvl 70, playtrough 2, 2 a 3 lvls hoger dan mijzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
grappig feitje over de rocket launcher discussie van hierboven.

bij de Gearbox leaderboards is de rocket launcher best populair. De SMG en de Sniper doen het gemiddeld slechter.
Afbeeldingslocatie: http://labs.gearboxsoftware.com/images/skillskill_final.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:38

Gundogan

Rip and tear, until it is done

pdebie schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 15:13:
grappig feitje over de rocket launcher discussie van hierboven.

bij de Gearbox leaderboards is de rocket launcher best populair. De SMG en de Sniper doen het gemiddeld slechter.
[afbeelding]
Weird, want behalve een 3burst 4x incinerate rocket launcher (en zelfs die is nog vele malen slechter dan een hellfire of double anarchy SMG) ben ik nog geen echt bruikbare rocketlauncher tegen gekomen. :-(

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
Dat heb je misschien soms..

Zelf heb ik vanaf lvl 40 -> 54 bijna geen wapen upgrades gehad, pas in Knoxx kwamen ze weer.

Revolvers met 95 accuracy, a 955 damage, x3 zoom, en 'GIVE SICK' zijn zieke revolvers trouwens...wtf ! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Gundogan schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 15:28:
[...]

Weird, want behalve een 3burst 4x incinerate rocket launcher (en zelfs die is nog vele malen slechter dan een hellfire of double anarchy SMG) ben ik nog geen echt bruikbare rocketlauncher tegen gekomen. :-(
haha ja inderdaad. Daarom vond ik het wel grappig. Iedereen is het er eigenlijk wel over eens dat rocket launchers gewoon bout zijn. Komen deze statistieken ineens naar voren. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
zojuist Claptrap Ninja Assassin DLC uitgespeeld op PT1. Nu begonnen met PT2.

Het eind gevecht was echt geweldig! :D
Vooral de locatie is echt briljant. _/-\o_

spoiler:
jammer alleen dat ik NA het gevecht niet Fyrestone in kon wandelen, omdat het hek dicht zat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
M'n 4 favo wapens van m'n Mordecai:

Gunslinger:
Afbeeldingslocatie: http://i42.photobucket.com/albums/e312/pdebie/misc/Borderlands/V3VileRage.png
Afbeeldingslocatie: http://i42.photobucket.com/albums/e312/pdebie/misc/Borderlands/RV10LightningRevolver.png

Sniper:
Afbeeldingslocatie: http://i42.photobucket.com/albums/e312/pdebie/misc/Borderlands/PPZ40DetonatingCobra.png
Afbeeldingslocatie: http://i42.photobucket.com/albums/e312/pdebie/misc/Borderlands/GGNSolidVolcano.png

De PPz40 Detonating Cobra dropte ooit in PT1. Ik kon hem nog niet gebruiken (was pas lvl 23), maar heb hem destijds bewaard. Geen spijt van gehad. Is m'n favoriete snipergun in m'n Inventory :)

De TMP2/V3 Vile Rage was een mazzeltje. Ik was net bezig met m'n gunslinger build en zocht nog een repeater met hoge fire rate. Elke repeater die ik vond deed genoeg dmg, maar allemaal een fire rate van rond de 3~5. Dat werkte dus niet.
Ik stond op het punt om te rage-quitten, tot ik bij een skagpile op 'use' drukte. Kwam deze eruit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338166

Ik heb die pele demands a sacrifice hetzelfde alleen dar met basisdamage van 640.

Gisteren eindelijk weer crawmerax doodgemaakt als level 63 zijnde. (begon als level 61 het gevecht, best wel veel van die irritante maggots en worms doodgemaakt.) maar wat een voldoening als je hem eindelijk dood heb zeg.

Niet zoals die Knoxx of Motorhead die je binnen 10 seconden down heb.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 338166 op 05-10-2011 07:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
Mja die Volcano is HEERLIJK!

Crawmerax 1x geprobeerd... Nondeju wat is die moeilijk... (Speel als Mordecai)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rann schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 09:10:
Mja die Volcano is HEERLIJK!

Crawmerax 1x geprobeerd... Nondeju wat is die moeilijk... (Speel als Mordecai)
Ik speel ook als Mordecai .

Heb die Volcano als primary wapen.
Dan een normale Sniper met basisdamage van 1157 (+86% damage)
Magnum van 975 (+96% Damage)
Combat rifle (412 Damage Fire Rate 10.0 Magazine van 96)

Dus ik kom eigenlijk nooit in de problemen :P
Bij crawmerax had ik wel wat mazzel , ik had al een zooi van die kleine beestjes ondertussen gedood (lekker aan het rondhuppelen met bloodwing) had alle 4 de armen + zijn oog kapot geschoten. hoefde alleen ze`n rug nog.
Dus bij men laaste schot werd ik net nog geraakt door zo'n craw maggot waardoor ik echt nog maar 3 leven over had :o .
Daarna was het uiteraad lekker wapens looten 8) 8) 8) ..

Maar er zijn nog maar 2 plekken waarop ik het echt moeilijk heb gehad en bijna ben doodgegaan een paar keer.
(Claptrap revolution) ik level 61 hun level 62 en stonden oppeens een stuk of 15 van die shotguntraps mij omver te blazen. toen was het een stuk of 8 keer achter elkaar second wing :P :P .

En bij moxxi's underdome Skag gully Round 24 Wave 4. Daar ging ik ook een stuk of 3 keer in second wing in 1 minuut. (zou beetje zuur zijn geweest dat als ik na 3 uur gamen oppeens overnieuw zou moeten beginnen :( maar gelukkig gehaald)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
Nou... Crawmerax beweegt teveel om hem te kunnen raken.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rann schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 09:40:
Nou... Crawmerax beweegt teveel om hem te kunnen raken.. :)
er is een moment waarop die gaat aanvallen met die groene zooi , waarop die helemaal stil staat.

Dan is vaak je kans om aan te vallen.. wel uitkijken uiteraad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
kan iemand mij een keer helpen dan met Crawmerax? Want ik krijg hem maar niet kapot. Ik speel op de PC met m'n lvl 61 Mordecai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-04 14:13
Tijdens de release heb ik het spel meteen gehaald maar na 2 weken heb ik het weggelegd omdat ik de wereld nogal kaal vond. De diversiteit in enemies (op de eindbosses na) was niet heel groot.

Is dit na de laatste patche's en DLC's veranderd? Is de diversiteit in non-boss enemies groter geworden?

Het spel heeft namelijk wel potentie en ik zou het graag weer oppakken.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:09

Shabbaman

Got love?

ChojinZ schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 10:44:
Tijdens de release heb ik het spel meteen gehaald maar na 2 weken heb ik het weggelegd omdat ik de wereld nogal kaal vond. De diversiteit in enemies (op de eindbosses na) was niet heel groot.

Is dit na de laatste patche's en DLC's veranderd? Is de diversiteit in non-boss enemies groter geworden?

Het spel heeft namelijk wel potentie en ik zou het graag weer oppakken.
Nee, maar in Pt.2 wel.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
PT2 is zeker een stuk uitdagender! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
PT2 staat voor playtrough 2? Maw, ik moet eerst het spel uitspelen voordat ik nieuwe non-boss enemies te zien krijg?

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
Nou.. Nieuwe niet... Maar meer guns...sterkere tegenstanders... Betere guns... Had ik al gezegd, betere guns ? :)

DLC's vind ik persoonlijk een leuke toevoeging!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Rann schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 13:28:
Nou.. Nieuwe niet... Maar meer guns...sterkere tegenstanders... Betere guns... Had ik al gezegd, betere guns ? :)

Ahhh... duidelijk. En tegelijkertijd: jammer! Ik heb op een gegeven ogenblik die skags wel gehad en zou graag wat nieuwe npc enemies willen krijgen. Maar dat zit er helaas dus niet in begrijp ik uit je reactie.. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
Jewel joh, dan ben je ook nog niet zo ver als je alleen maar skags bent tegengekomen :)

Er zijn meer type tegenstanders dan alleen skags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad_Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-01 15:24
Rann schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 13:28:

Ik ben nu bezig met de DLC in PT1, Doctor Ned uitgespeeld en nu begonnen aan Knoxx maar is mij wat te makkelijk. Ik ben nu level 42 en de meeste tegenstanders zijn level 36 a 37. Dit heeft als gevolg dat de tegenstand mij wat te makelijk naar de vloer gaan. Weet jij toevallig of de lvls van de tegenstanders nog omhooggaan in deze DLC of in de Claptrap DLC (in PT1!)? Of ben ik "verplicht" om als een gek door PT2 maingame heen te rennen om lvl50 te halen en dan alle dlc`s in PT2 te gaan spelen?
ChojinZ schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 13:57:
Ahhh... duidelijk. En tegelijkertijd: jammer! Ik heb op een gegeven ogenblik die skags wel gehad en zou graag wat nieuwe npc enemies willen krijgen. Maar dat zit er helaas dus niet in begrijp ik uit je reactie.. :'(
Tegen het midden/einde van het spel krijg je nog twee nieuwe soorten tegenstanders, zowel menselijke als niet menselijke.

[ Voor 5% gewijzigd door Bad_Boy op 06-10-2011 14:06 ]

PSN-id: karlbani / Steam-id: karlbani

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Laatst online: 09:59
Bad_Boy schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 14:04:
[...]

Ik ben nu bezig met de DLC in PT1, Doctor Ned uitgespeeld en nu begonnen aan Knoxx maar is mij wat te makkelijk. Ik ben nu level 42 en de meeste tegenstanders zijn level 36 a 37. Dit heeft als gevolg dat de tegenstand mij wat te makelijk naar de vloer gaan. Weet jij toevallig of de lvls van de tegenstanders nog omhooggaan in deze DLC of in de Claptrap DLC (in PT1!)? Of ben ik "verplicht" om als een gek door PT2 maingame heen te rennen om lvl50 te halen en dan alle dlc`s in PT2 te gaan spelen?

[...]
Tegen het midden/einde van het spel krijg je nog twee nieuwe soorten tegenstanders, zowel menselijke als niet menselijke.
Ditzelfde had ik ook wel een beetje. Nu in pt 2(.5) bezig en alles levelt mee, speelt een stuk leuker en hadden ze eigenlijk het spel door moeten doen. Evt met keuze voor downscaling als bepaalde stukken echt niet lukken.

De DLC vond ik wel een leuke toevoeging. Heb in pt2 nog zombie island en claptrap te gaan en ben al lvl 68, dus dat wordt vrolijk op 70 op de visitie >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Sssquirrel schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 14:00:
Jewel joh, dan ben je ook nog niet zo ver als je alleen maar skags bent tegengekomen :)

Er zijn meer type tegenstanders dan alleen skags
Dan ga ik het maar weer eens proberen! Maar net na de release kwam ik niet veel meer tegen dan Skags & Psycho's. Is dat dan tijdens een patch aangepast? Of was ik toch niet ver genoeg?

Tx btw for the info! heb ik erg veel aan! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
Denk niet ver genoeg.. Aan het einde van PT1 kom je al verschillende tegen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
ChojinZ schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 14:14:
[...]
Maar net na de release kwam ik niet veel meer tegen dan Skags & Psycho's.
Naja, je krijgt nog iets van vliegende tegenstanders, en naar het einde toe ook andere soort tegenstanders. En de DLC heeft natuurlijk ook verschillende nieuwe tegenstanders. Er zijn ook verschillende type Psycho-tegenstanders

[ Voor 15% gewijzigd door Sssquirrel op 06-10-2011 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-05 19:36
klopt,

qua volgorde zou ik het volgende aanhouden

PT1
PT2
Zombie
Armory
Claptrap
PT2.5

Als je na part 1 de DLC's gaat doen heb je kans dan PT2 saait wordt omdat je al een malle overal doorheen gaat, en dat kan saai worden

Ik ben nu level 50 en net voorbij de saltflats in part 2, eigenlijk is het al te makkelijk en ik heb de DLC's nog niet eens gedaan. (speel Roland/Commando/Shocktrooper)

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
eh... wat is PT2,5 eigenlijk?
Krijg je daadwerklijk de keuze om weer opnieuw te beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad_Boy
Helaas zoals ik het nu begrijp uit jullie reacties is de enigste manier om de DLCs uitdagend te maken de main story nogmaals uit te spelen in PT2 (of altans totdat de eindbaas van het spel). Dit is best jammer aangezien mijn originele plan was om de main+dlc allemaal in PT1 te halen om dan ergens rond lvl50 te eindigen. Hierna wou ik eventueel nogmaals een nieuwe character starten voor een nieuwe PT1. Ik heb helaas te weinig tijd om handen (en een te grote backlog aan games die ik nog wil proberen :) ) om zovaak de main story door te lopen. Ik vind het geen probleem om de story opnieuw door te lopen met een nieuwe character, omdat het dan weer fris is. Maar om dezelfde missies nogmaals uit te voren puur en alleen om de DLC`s wat uitdagender te maken? :S Of is PT2 redelijk snel te doorlopen als ik me alleen bezig houd met de hoofdmissies?
priemt schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 15:20:
zover ik het begrepen heb is het niet een nieuwe playthrough (vandaar .5) waarbij alle missies opnieuw kunnen worden voltijd maar wordt alleen de "dynamic scaling" geactiveerd. Dit houdt in dat alle tegenstanders een lvl hebben die rond of net boven jouw eigen lvl zitten.

[ Voor 48% gewijzigd door Bad_Boy op 06-10-2011 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Wie is er nog allemaal online actief? Er staat in de TS nog wel een lijstje maar die volgens mij verre van up-to-date. Misschien een ideetje om een nieuw lijstje te maken met character, level en welk platform met PSN/Xbox/PC nickname?

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
ja, misschien wel een optie.

Zelf speel ik nog regelmatig op de pc (retail versie) en op de ps3 iets minder.
Heb wel op beide systemen alle uitbreidingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
Zelf speel ik eigenlijk nooit open multiplayer, alleen co-op met een paar vrienden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
ZTeeVeR schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 14:47:
klopt,

qua volgorde zou ik het volgende aanhouden

PT1
PT2
Zombie
Armory
Claptrap
PT2.5

Als je na part 1 de DLC's gaat doen heb je kans dan PT2 saait wordt omdat je al een malle overal doorheen gaat, en dat kan saai worden

Ik ben nu level 50 en net voorbij de saltflats in part 2, eigenlijk is het al te makkelijk en ik heb de DLC's nog niet eens gedaan. (speel Roland/Commando/Shocktrooper)
+Moxxi (hoewel niet zo heel leuke DLC) moet je eigenlijk sowieso in beide PT's doen, omdat het uitspelen van die DLC een free skillpoint oplevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Bad_Boy schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 14:04:
[...]

In playthrough 2 krijgen tegenstanders veel vaker een elemental effect. Dit dwingt je om beter te kiezen welk wapen je gebruikt, en doordat bijvoorbeeld shock damage meer voorkomt ben je zelf ook kwetsbaarder.
priemt schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 15:20:
Playthrough 2.5 begint als je de Vault binnenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad_Boy
Shabbaman schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 09:26:
In playthrough 2 krijgen tegenstanders veel vaker een elemental effect. Dit dwingt je om beter te kiezen welk wapen je gebruikt, en doordat bijvoorbeeld shock damage meer voorkomt ben je zelf ook kwetsbaarder.
Ja ik merk het, ik heb toch maar de keuze gemaakt om met pt2 te beginnen. Knoxx is gewoon niet leuk als je te hoog geleveld bent doordat je totaal geen xp meer ontvangt en alles veel te snel neergaat. Ben nu door het begin van pt2 gerend en net de fast travel network weer aangezet. Is vooralsnog goed te doen maar de tegensanders ztten onderhand weer boven lvl40 wat alweer 3 levels hoger is dan ze in knoxx waren.Hierdoor bieden ze eindelijk weer wat tegenstand en word het spel weer een stuk leuker. Ik ben van plan om de snelste route naar de vault te nemen (alleen de hoofd missies te voltooien) zodat pt2.5 van start gaat, ik hopelijk rond lvl 50 zit en de DLC`s een stuk leuker worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
Heb ik ook gedaan ;) Later kun je die quests altijd nog voor de fun doen :)

Sommige mob/boss/event-drops zijn dan zelfs een stuk beter.. omdat ze dan droppen tegen het level wat jij bent!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-04 16:12
Ik vond Playthrough 2 makkelijker dan 1 overigens. Tegen die tijd heb je de talents en weapons die goed bij je character passen.

Alleen is op PT2.5 de DLCs gaan doen een stuk minder leuk, veel 'normale' mobs zijn dan relatief heel erg sterk.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Is er iemand hier die ook graag de Braaaaaaaaaaaaains! trophy wil halen? Stuur me dan even een berichtje, is in je ééntje een hele zit namelijk om die te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Gekkenhuis schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 17:00:
Is er iemand hier die ook graag de Braaaaaaaaaaaaains! trophy wil halen? Stuur me dan even een berichtje, is in je ééntje een hele zit namelijk om die te halen.
speel je op PS3? of PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Wel zo gemakkelijk om even te vermelden idd, PS3.

Wist trouwens ook niet dat de PC versie ook trophies heeft :?

[ Voor 14% gewijzigd door Gekkenhuis op 08-10-2011 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
nee dat niet (althans, mijn retailer versie niet), maar ik heb wel zin om weer eens coop te spelen. ipv altijd maar alleen.
En ik heb zowel de PC als PS3 versie :+

PSN: pdebie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Serieus wat wordt ik er vaak afgegooit! Dan heb ik het over GameSpy via Steam. :) Niet leuk meer.
Doen jullie veel random games bij multiplayer, of specifiek met vrienden uit Nederland?

Ik ben benieuwd of de afstand tot de server (player), of het aantal 'hops' in netwerktermen, misschien tot mijn brakke ervaring met online play kan leiden.

[ Voor 3% gewijzigd door Sando op 08-10-2011 15:07 ]

Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
gisteren met gekkenhuis eventjes wat zombie hunting gespeeld (braaaaaaaaaaaains). Ging best aardig. Jammer dat we allebei eerder weg moesten.

Volgende keer wat quest doen om te levelen? Mijn lvl 47 siren is er nog lang niet namelijk.

ps. Heb phoenix uitgeschakeld nu. Werd er gek van dat ik constant opgeblazen werd door omliggende vaten die ik even niet gezien had :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

pdebie schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 10:01:
gisteren met gekkenhuis eventjes wat zombie hunting gespeeld (braaaaaaaaaaaains). Ging best aardig. Jammer dat we allebei eerder weg moesten.

Volgende keer wat quest doen om te levelen? Mijn lvl 47 siren is er nog lang niet namelijk.

ps. Heb phoenix uitgeschakeld nu. Werd er gek van dat ik constant opgeblazen werd door omliggende vaten die ik even niet gezien had :+
Gewoon Playthrough 2 gaan spelen, ben zelf net in Old Haven. gaat dan allemaal een stuk sneller met levelen omdat je simpelweg een stuk meer xp krijgt dan. Als je je eigen nog verveelt zie ik je wel online verschijnen ;)

Ik denk dat ik een kleine bug in het spel heb, bij mij is opeens weer de missie "keep your insides inside" naar boven gekomen. Dit is een missie van helemaal in het begin dat je je eerste schild moet kopen bij Dr. Zed.
Hij geeft bij mij aan dat het schild gekocht is, maar Dr. Zed is bij mij al in New Haven en niet meer in Arid Badlands dus ik kan die missie helemaal niet afsluiten :?

[ Voor 21% gewijzigd door Gekkenhuis op 09-10-2011 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
heb je coop gedaan in het eerste stuk? en dat iemand anders de host was?
Kan zijn dat je zijn quest nu ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

pdebie schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 19:57:
heb je coop gedaan in het eerste stuk? en dat iemand anders de host was?
Kan zijn dat je zijn quest nu ziet.
Zou zomaar kunnen zijn, ben nog steeds niet van het probleem af.. Kan online ook geen personen vinden die net aan PT2 zijn begonnen zodat ik kan joinen en hun zelf dan de missie "keep your insides inside" laten inleveren. Dit schijnt namelijk de oplossing te zijn hiervoor.

Is er hier iemand toevallig die net aan PT2 begint? laat het me dan even weten, dan kunnen we dit uitproberen. Kan nu namelijk niet aan PT2.5 beginnen terwijl ik alle andere missies al gedaan heb van PT2 :'(

[ Voor 4% gewijzigd door Gekkenhuis op 20-10-2011 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad_Boy
Hydra schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 12:04:
Ik vond Playthrough 2 makkelijker dan 1 overigens. Tegen die tijd heb je de talents en weapons die goed bij je character passen.

Alleen is op PT2.5 de DLCs gaan doen een stuk minder leuk, veel 'normale' mobs zijn dan relatief heel erg sterk.
Zeer bedankt voor de laatste opmerking! Mede daardoor heb ik nadat ik lvl 50 heb behaald in playthrough 2 van de maingame eerst de Secret Armory geprobeerd voordat ik playthrough 2,5 heb gestart. Ik ben erg blij dat ik dat heb gedaan, want man wat zit er een sprong in moeilijkheidsgraad van de maingame naar de Secret Armory (positief trouwens) in playthrough 2! Ik ben denk ik in de eerste paar missies, toen ik nog lvl 50 was, vaker dood gegaan dan in de hele 1ste playthrough van de main game bij elkaar! Vooral die vliegende robots langs de snelwegen (Lance Probes of iets dergelijks) zijn zwaar irritant in het begin: blazen binnen no time je auto op, vermoorden je erg snel als je niet in een auto zit en als je geen krachtig lightning wapen hebt zijn ze ook nog eens bijna niet dood te krijgen door hun schild. Nu ik weer wat lvls heb behaald en nieuwe wapens heb gevonden is het gelukkig weer een stuk beter te doen allemaal. Maar ik wil er niet eens aan denken hoe moelijk het zou geweest zijn in playthrough 2,5 ;) Dus bedankt voor de tip! Buiten dit alles moet ik zeggen dat ik mij erg vermaak met de Secret Armory in playthrough 2 en het bevat gelukkig weer veel klassieke "Borderlands humor"!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Heb hem gekocht in de aanbieding, nu zoek ik alleen iemand om mee te co-open. Online is niet te doen ivm looters en alles. Ik wil PT1 gewoon doorheen raggen zonder al teveel side quests ivm overlevelling. Dus PT1 en dan Pt2 + DLC en de rest. Maar ik wil voorkomen dat ik overleveld ben.

Add me op steam: Robertderups

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
DANKZIJ alle patches, scaled PT2 altijd met je level mee ;)

Voor de duidelijkheid, vanaf dat je 1maal de eindboss hebt verslagen in PT1, scaled alle DLC+PT2 mee

[ Voor 46% gewijzigd door Rann op 27-12-2011 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Oh echt? Relaxt! Ik zat helemaal te kijken naar ideal playthorugh guides enzo. Maar ik kan dus gewoon raggen in PT1 zonder zorgen te hoeven maken over overlevelling.

Als er oviergens nog mensen zijn voor een playthorugh vanaf het begin, PM me.

[ Voor 19% gewijzigd door Postius op 27-12-2011 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Volgens mij scaled de DLC in PT1 niet mee hoor. Ook niet na defeaten van de Destroyer....

Zie ook deze post van een paar weken terug.
Jerry schreef op woensdag 07 september 2011 @ 18:29:
Ik gebruik deze post voor Borderlands met alle DLC:
http://forums.gearboxsoftware.com/showthread.php?t=112350

Staat in hoe je alles op rij het beste kan spelen met de meeste uitdaging.

|Main Game PT 1| --> |Main Game PT 2| --> |Moxxie PT 2| --> |Knoxx PT 2| --> |ZI PT 2| --> |Robolution PT 2| --> |scaled PT 2.5 free-play everywhere!|
of is het volgens jou nog veranderd in de tussentijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-02 17:37
Ik weet niet hoe ik een nieuwe prijs in de pricewatch kan krijgen, maar de GotY editie is nu bij Zavvi.nl in de mats, 2 games voor E33.
PS3:
http://www.zavvi.nl/games...ear-edition/10240126.html
Xbox360:
http://www.zavvi.nl/games...ear-edition/10240125.html

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-05 22:38

TheAnthonyNL

PC Gamer

Aangezien borderlands 2 binnenkort uitkomt , iemand toevallig zin om eens co-op te doen op steam?

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:38

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Borderlands is gratis te spelen dit weekend via steam + 75% korting. :)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 359024

Wat is zo´n beetje de loot etiquette online? Het is met meerdere erg leuk spelen, maar ik ben na iedereen zijn eigen loot in diablo 3 een beetje verwend denk ik :p . Ik wil geen graaiert zijn, maar tot nu toe heb ik het idee dat ik van alles misloop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-04 21:37
Persoonlijk vind ik het sowieso het leukste om met vrienden te spelen en vrienden gunnen elkaar natuurlijk leuke stuff :)

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:56
Zijn er eigenlijk nog mensen die een co-op campaign wilt spelen vanaf begin? Want ik heb geprobeerd singleplayer te spelen maar dat zuigt ontzettend. Toen ik een keer speelde met vrienden was het wel ontzettend vet, maar zij zijn inmiddels al uitgespeeld dus tja.

Ik speel op de PC en kan soms op skype maar meestal niet vanwege achtergrond lawaai.
De tijden die ik kan zijn gewoon meestal in de avond en weekenden.

En het zou ook handig zijn als we allemaal verschillende klasse kiezen, dan kunnen we de loot gelijk verdelen qua wapens dan.

[ Voor 13% gewijzigd door Xepos op 29-07-2012 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 359024

Een heel creatief iemand heeft lopen spelen met de soundfiles, resultaat:

YouTube: Lilith's Hat Trick

Ik lag iig helemaal dubbel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
serieus? omg..... en waarschijnlijk heeft hij er zelf nog op liggen fappen ook nog met z'n fantasie.

-- edit -- en wat is Crawmerax een ongelooflijk irritant beest zeg.
Ik krijg (met behulp van de glitch spot) alle armen en het oog kapot, maar die rug is echt onmogelijk. Snap niet hoe ik die kapot moet krijgen.

Ik speel met een hunter.

[ Voor 54% gewijzigd door PdeBie op 06-08-2012 16:55 ]

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Ben op zoek naar een borderlands 1 coop maatje voor de PC.
Speel zelf de GotY en heb nu een lvl 22 soldier.
Cheaten/modden daar do ik niet ;)
DM me bij interesse

[ Voor 10% gewijzigd door eL_Jay op 22-09-2012 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Is er nog iemand op de xbox die net begint aan dit spel? Ik ben nu een level 17 soldier maar wil graag met meer mensen het spel doorlopen.
Ben niet gruwelijk bedreven in het spel dus geduld is een pré :+

dm'en mag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Je kan altijd je game gewoon open maken. Zorg dat je een mic hebt en begroet mensen die in je game komen op een normale manier etc etc. (gewoon normaal doen) Is het een idioot trap je hem als lobby leader eruit en anders kan je lekker samen spelen. Borderlands mmoet je co-op doen.

Overigens gaan ik en mn Co-op buddy onze eerste playthorugh uitspelen, we zijn nu lvl 32/33 (of iets hoger) en moeten nu de laatste vault piece halen (rakk hive is al dood). Mocht er iemand zin te hebben in te haken voor PT2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
Postius schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 14:18:
Je kan altijd je game gewoon open maken. Zorg dat je een mic hebt en begroet mensen die in je game komen op een normale manier etc etc. (gewoon normaal doen) Is het een idioot trap je hem als lobby leader eruit en anders kan je lekker samen spelen. Borderlands mmoet je co-op doen.
Dat heb ik geprobeerd maar ik krijg alleen maar idioten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf9852
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 02-06-2024
Ik ben atm bezig met het maken van een quickscope montage. Dus snel inzoomen met je sniper en dan mooie shots maken.
Zoiets:
YouTube: OpTic Sorrr: "Sorrr's Specialist" Episode 2 - By Vesylum
Maar dan met BL2 natuurlijk.
Iemand die wil helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258387

Ik kick een heel oud topic omhoog, maar ik speel nu sinds een tijd Borderlands ben nu een level 32 soldier. Echt heel geweldige wapens nog niet gevonden helaas ook al kijk ik echt elke box die ik vind na, ook als ik de game weer opnieuw opstart.

Maar wat ik zo jammer vind is dat je zoveel moet reizen. Het zal ongetwijfeld onderdeel zijn van het spel omdat je op die manier veel loot kunt tegenkomen, maar op de een of andere manier gaat het me toch tegenstaan om steeds door die vlaktes te moeten rijden. Gebieden met tenten en kleine stadjes vind ik dan wel erg leuk en die kam ik ook elke keer weer helemaal uit naar nieuwe loot.
Een heel enkele keer komt mijn voertuig vast te zitten en zit er niks anders op dan de rest van het stuk maar te gaan lopen. :F

Ook de wapens zijn niet altijd even goed uitgewerkt. Ik kom blauwe en paarse wapens tegen die minder sterk zijn dan een die ik al heb, een groene.
Bewaren jullie trouwens ook alle wapens die je "krijgt"als je een boss verslaat? Ik heb het tot nu toe wel gedaan, maar sommige gebruik ik verder helemaal niet. Vaak bewaar ik ze al als er een rode tekst bijstaat. Maar wat ze dan precies als extra hebben, ik kan er soms niet achterkomen.

Waar kun je overigens je techtree resetten? Ik ben het nog niet tegengekomen. Is Borderlands 2 meer van hetzelfde of zijn er echt wezenlijk dingen anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-04 09:38

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Borderlands 2 is meer Borderlands 1.5, maar een wel erg leuke game.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258387

MrVegeta schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 13:57:
Borderlands 2 is meer Borderlands 1.5, maar een wel erg leuke game.
En waar zit die 0,5 aan verschillen dan precies in? Is het qua opzet heel anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Nee het is qua opzet eigenlijk hetzelfde, er zijn voornamelijk kleine verbeteringen toegevoegd zoals een minimap rechtsbovenin in je scherm. Ook het lootdrop systeem is op de schop genomen. Waar je in Borderlands 1 gewoon rond kon rennen en grote bazen kon slopen voor gegarandeerd goede drops, is dat in deel 2 heel anders, waar je verschillende bazen mag gaan farmen met ong 1~5% drop kans op het item dat je zoekt.

De klassen wel wel leuk uitgewerkt, maar veel dingen die je al kent, zijn net even anders. Neemt overigens niet weg, dat Borderlands 2 een erg leuk spel is hoor. Maar ik ben het wel met MrBubbles eens, het is meer een 1.5 dankzij allerlei fijne toevoegingen en verbeteringen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Anoniem: 258387 schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 11:58:
Ik kick een heel oud topic omhoog, maar ik speel nu sinds een tijd Borderlands ben nu een level 32 soldier. Echt heel geweldige wapens nog niet gevonden helaas ook al kijk ik echt elke box die ik vind na, ook als ik de game weer opnieuw opstart.
Leuk dat er nog iemand BL1 speelt :)
Anoniem: 258387 schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 11:58:Maar wat ik zo jammer vind is dat je zoveel moet reizen. Het zal ongetwijfeld onderdeel zijn van het spel omdat je op die manier veel loot kunt tegenkomen, maar op de een of andere manier gaat het me toch tegenstaan om steeds door die vlaktes te moeten rijden. Gebieden met tenten en kleine stadjes vind ik dan wel erg leuk en die kam ik ook elke keer weer helemaal uit naar nieuwe loot.
Dat is inderdaad bagger. In de DLC van BL1 is dat zelfs de overtreffende trap van bagger. In BL2 is dat wel wat aangepast. Sowieso zijn er veel meer fast travel-punten, maar het leveldesign is ook beter. Tenminste, het komt op mij beter over, want ik heb niet het idee dat ik zo veel aan het rijden (of lopen) ben.
Anoniem: 258387 schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 11:58:Ook de wapens zijn niet altijd even goed uitgewerkt. Ik kom blauwe en paarse wapens tegen die minder sterk zijn dan een die ik al heb, een groene.
Je zou de wiki er eens op na moeten kijken. Wapens worden random gegenereerd op basis van een vast getal, hun level en hun rarity. De combinatie daarvan geeft een waarde, en die waarde wordt verdeeld over de wapeneigenschappen (damage, accuracy, reload etc.). Verder bestaat een wapen uit verschillende onderdelen die ook weer random gegenereerd worden (zoals de scope). Dus wapens van hetzelfde level maar van verschillende rarity zijn qua stats wel uit elkaar te houden, maar het betekent niet automatisch dat een hogere rarity ook beter is: een wapen met een scope en hoge damage maar een belachelijke spread is gewoon slecht, of hij nou paars is of niet. Op die manier kan een wapen met een lager level beter zijn. Nou ja, "beter zijn" is misschien niet de juiste term, maar "beter spelen" wel :) Maar goed, los van de obvious stats, er zijn ook wat minder voor de hand liggende dingen. Het gaat erom hoeveel damage je kan doen in een bepaalde tijd (DPS OMGOMGOMGOMGOMG). Dat wordt niet alleen bepaald door de damage van je gun, maar ook van rate of fire, grootte van je magazijn en je reload speed, maar ook door de damage over time (DoT) van elemental effects. Je moet zeker eens dit verhaal over elemental effects lezen, en ook de thread op het gearbox forum waar op die pagina naar wordt verwezen.

Met legendaries (rode tekst) zit het weer wat anders. Die wapens hebben andere voorwaarden bij het genereren van stats, zoals "altijd incendiary". Daarnaast hebben ze ook verborgen effecten. Het is zeker nuttig om daar de wiki op na te slaan. Zeker qua elemental effects zijn er een aantal verborgen effecten die zeker de moeite waard zijn. Zo heb ik tijden gespeeld met een Hellfire die 10 levels lager was dan ikzelf totdat ik eindelijk een nieuwe Hellfire vond.
Anoniem: 258387 schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 11:58:Waar kun je overigens je techtree resetten? Ik ben het nog niet tegengekomen.
Dat kan bij een New-U Station.
Nazanir schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 21:57:
Ook het lootdrop systeem is op de schop genomen. Waar je in Borderlands 1 gewoon rond kon rennen en grote bazen kon slopen voor gegarandeerd goede drops, is dat in deel 2 heel anders, waar je verschillende bazen mag gaan farmen met ong 1~5% drop kans op het item dat je zoekt.
Die ervaring heb ik anders helemaal niet. In BL1 vond ik regelmatig oranje legendaries in lockers en loot chests en vooral in vendors. In BL2 heb ik alleen nog maar oranje wapens gezien als drops, quest rewards en een enkele keer in een vendor (een class mod voor een class die ik niet speel). Ik kan me eigenlijk niet herinneren dat ik in BL1 ooit een oranje drop gehad heb van een boss. Afgezien van Crawmerax dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01:40
Borderlands GOTY gekocht voor de PC, had er weer eens zin in. 7,50 is natuurlijk ook geen geld. Vanavond maar gelijk gaan spelen. (Op de PS3 al kapot gespeeld, maar ja, op PC is het toch net iets prettiger)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:27

justifire

Shut up and squat !!

Nazanir schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 21:57:
Nee het is qua opzet eigenlijk hetzelfde, er zijn voornamelijk kleine verbeteringen toegevoegd zoals een minimap rechtsbovenin in je scherm. Ook het lootdrop systeem is op de schop genomen. Waar je in Borderlands 1 gewoon rond kon rennen en grote bazen kon slopen voor gegarandeerd goede drops, is dat in deel 2 heel anders, waar je verschillende bazen mag gaan farmen met ong 1~5% drop kans op het item dat je zoekt.

De klassen wel wel leuk uitgewerkt, maar veel dingen die je al kent, zijn net even anders. Neemt overigens niet weg, dat Borderlands 2 een erg leuk spel is hoor. Maar ik ben het wel met MrBubbles eens, het is meer een 1.5 dankzij allerlei fijne toevoegingen en verbeteringen.
Je bedoelt waarschijnlijk 1-5% drop kans op een Legendary, en dan nog hetgene zien te vinden wat je zoekt :/

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01:40
Borderlands 2 trok me gewoon niet zoals deel 1 dat deed. Weet niet waarom.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Qpido80
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08:45
Hey mensen, heb Borderlands incl DLC laatst gekocht en alles single player doorgespeeld. Ben nu level 69 soldier. Twee dingen lukken alleen niet, en die zou ik graag eens samen met anderen willen doen:

1. Bij Knoxx dlc heb je een raid boss. Lijkt me leuk om eens te zien hoe en wat.
2. De claptrap dlc eindboss lukt me alleen absoluut niet. Veel te sterk op lvl 69.

Als je zin hebt een keer samen te proberen, stuur me maar een prive bericht.

Edit: ow ja... Speel op PC

[ Voor 3% gewijzigd door Qpido80 op 15-08-2013 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Ik heb hem te lang niet meer gespeeld, dus de precieze locaties weet ik niet meer. Bij de Claptrap boss, zit een huisje met een afdakje, onder dit afdakje zit je relatief veilig, want veel van zijn wapens zitten erg hoog. Tis misschien een beetje lame, maar het werkt wel.

Crawmerax kan gesolo'd worden, maar zorg in ieder geval dat je ergens health regen vandaan haalt, en zorg dat je van ieder element 1 wapen bij hebt, zodat je de extra wormen kan doden wanneer nodig voor een second wind. Het lastigste zal zijn, hem in de rug te schieten, veel blijven bewegen is het devies. Of, als je hem koste wat het kost toch solo wilt neerbrengen (ik speel op de 360 helaas), dan zit er ergens aan de linker kant als je de arena binnenkomt en hem aankijkt, een "glitch" gebied. Als je hier zit, zal Crawmerax niets doen, maar je kan hem wel aanvallen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Ik ben lang geleden eens tot level 37 gekomen maar heb het gevoel dat de ene locatie nu veel te makkelijk is en de ander (nog) onmogelijk. Nog steeds PT1 maar heb niet alles uitgespeeld. Goty versie. Ook zonder kennis en zonder ooit te begrijpen wat die kleurtjes nu zijn gewoon random wat lopen travelen. Ben een casual gamer dus geen zin in guides en in welke volgorde je iets moet spelen.

En op een gegeven moment was iedereen altijd veel levels hoger dan ik. Maar was wel erg leuk. Ik heb niet de neiging BL2 te kopen zolang ik 1 nog niet heb uitgespeeld. :P

[ Voor 21% gewijzigd door Sando op 16-08-2013 13:15 ]

Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
Ik zit nu op level 23 ofzo. Heb het een hele tijd niet aangeraakt maar ben er nu weer mee bezig. Mensen mogen me pm'en voor een sessie op Xbox live ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Sando schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 13:13:
Ik ben lang geleden eens tot level 37 gekomen maar heb het gevoel dat de ene locatie nu veel te makkelijk is en de ander (nog) onmogelijk. Nog steeds PT1 maar heb niet alles uitgespeeld. Goty versie. Ook zonder kennis en zonder ooit te begrijpen wat die kleurtjes nu zijn gewoon random wat lopen travelen. Ben een casual gamer dus geen zin in guides en in welke volgorde je iets moet spelen.

En op een gegeven moment was iedereen altijd veel levels hoger dan ik. Maar was wel erg leuk. Ik heb niet de neiging BL2 te kopen zolang ik 1 nog niet heb uitgespeeld. :P
Ik kan het wel heel erg aanraden. Zo'n beetje alles wat deel 1 goed deed, doet deel 2 beter. Vooral qua gameplay lijkt het allemaal net iets gestroomlijnder. Maar de beste toevoeging wat mij betreft, is de minimap rechtsbovenin de HUD. En de UVHM update/DLC maakt het spel echt eindeloos veel leuker. Als je bij BL1 een Hellfire hebt, heb je eigenlijk het spel gewonnen, niets van dat bij BL2. Veel meer strategie, je kan niet meer gewoon als een blinde kip rondrennen.

Neem maar eens een kijkje in het BL2 topic.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Ik wacht iig even op een goede sale voor een GoTY versie oid dan. :)
Wil nog steeds wel BL1 uitspelen.

Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:00
(jarig!)
Sando schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 18:10:
Ik wacht iig even op een goede sale voor een GoTY versie oid dan. :)
Wil nog steeds wel BL1 uitspelen.
Hij is een paar keer voor 4 euro langsgekomen.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 26-03 22:25
Ben heel benieuwd of er nog mensen borderlands solo/coop spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 28-03 11:27
Ben een paar weken terug weer begonnen. Ik wist niet dat er een nieuwe lvlcap was en digistruct peak op 8 is een heerlijke uitdaging. Twee saturns tegen het einde met een mêlee zero is echt pittig.

My bad, dacht het over deel 2 ging.

[ Voor 9% gewijzigd door CrapperDeCrap op 15-01-2014 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMaster
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-04 12:09
Ik weet dat ik een dood topic schop maar toch..

ivm ziekte ben ik weer eens met borderlands begonnen na ruim 1150 uur in borderlands 2 gestoken te hebben. Borderlands heb ik in het verleden wel eens gespeeld (100 uur ofzo) maar vlak hierna kwam borderlands 2 uit dus eigenlijk niet verder naar gekeken.. Ik moet zeggen dat borderlands nog steeds een heel erg geweldig spel is, ondanks de beperkingen die deel 1 heeft is het beter dan de pre sequel (wat was die slecht..). Ik kan niet wachten op deel 3 (of 4.. hoe je het wil zien)
Gekkenhuis schreef op zondag 9 oktober 2011 @ 11:30:
[...]

..........

Ik denk dat ik een kleine bug in het spel heb, bij mij is opeens weer de missie "keep your insides inside" naar boven gekomen. Dit is een missie van helemaal in het begin dat je je eerste schild moet kopen bij Dr. Zed.
Hij geeft bij mij aan dat het schild gekocht is, maar Dr. Zed is bij mij al in New Haven en niet meer in Arid Badlands dus ik kan die missie helemaal niet afsluiten :?
Dit heb ik ook, erg vervelend.. Nu kan ik niet verder met Mordecai...Zijn er nog mensen die het spelen ?

[ Voor 49% gewijzigd door TweakMaster op 27-10-2017 11:01 ]

Ryzen cloud9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

TweakMaster schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:55:
Ik weet dat ik een dood topic schop maar toch..

ivm ziekte ben ik weer eens met borderlands begonnen na ruim 1150 uur in borderlands 2 gestoken te hebben. Borderlands heb ik in het verleden wel eens gespeeld (100 uur ofzo) maar vlak hierna kwam borderlands 2 uit dus eigenlijk niet verder naar gekeken.. Ik moet zeggen dat borderlands nog steeds een heel erg geweldig spel is, ondanks de beperkingen die deel 1 heeft is het beter dan de pre sequel (wat was die slecht..). Ik kan niet wachten op deel 3 (of 4.. hoe je het wil zien)

[...]

Dit heb ik ook, erg vervelend.. Nu kan ik niet verder met Mordecai...Zijn er nog mensen die het spelen ?
Ik zit even te bedenken of en hoe ik dit toen had opgelost. Volgens mij ben ik toen gewoon doorgegaan. Dan maar een open missie in het lijstje. Niet dat die veel meerwaarde had maar het staat gewoon leuker als je complete lijst afgewerkt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMaster
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-04 12:09
Dat bedoel ik, maar ga inderdaad wel door dan.. ben nu bezig met Lilith op lvl40. PT1 doorlopen, nu alle dlc's een keer doen :)

Ryzen cloud9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 04-05 23:08
Misschien ooit weer eens spelen, maar voorlopig niet vind de gun play van Deel I wel beter dan deel II, Kwa beleving ook wat meer tactischer betreft wachten tot je hp weer om hoog gaat e.d.

Deel II liep ik gewoon rond en schieten elke encounter was een horde sponge ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertjuuhh
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 27-04 05:29
Hoi Allemaal,

Ik heb een tijdje geleden the Humble Endless RPG Lands Bundle! gekocht waar alle borderlands games inzaten, maar ik heb Borderlands 2 al.
Is er hier nog iemand die ik blij kan maken met een gratis Borderlands 2 steam key?

*Edit* Is ondertussen vergeven.

[ Voor 7% gewijzigd door bertjuuhh op 14-12-2017 09:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 04-05 09:56
Iemand zin om met de Enhanced versie zo af en toe coop te doen? Op de PC btw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11:26
Beavbusi schreef op donderdag 11 april 2019 @ 13:43:
Iemand zin om met de Enhanced versie zo af en toe coop te doen? Op de PC btw :)
ja ik wel, van het weekend geïnstalleerd en net begonnen (lvl 9) ;)

wie dit ook nog speelt of wil beginnen, is nu in de Sale (Steam)
Pagina: 1 ... 13 14 Laatste