Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Ik zoek eigenlijk toffe partner(s) om (binnekort) wat mee samen te spelen (pas begonne met spelen eind augustus)
enkel legitieme weps, geen mods of dupes etc
heb alle DLC

lvl 40 soldier met gunner/rifleman talents, gamespy ID is Blasfemon (PC)

en blijkbaar zouden de vijanden een stuk mee lvlen, of zou er een derde playthrough komen bij de lvl 69 patch:

klik

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkamp
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21-03 19:34
Sedative schreef op donderdag 09 september 2010 @ 22:37:
[...]

Hmm, een HD5850 inderdaad ja. Ik zweer toch dat ik 10.8 heb. Nuja, ik kan van het weekend weer eens kijken.
10.8 veroorzaakt het probleem. Probeer aan 10.7 te komen. Bij mij was de memory leak na het installeren van die versie weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

robkamp schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 14:10:
[...]

10.8 veroorzaakt het probleem. Probeer aan 10.7 te komen. Bij mij was de memory leak na het installeren van die versie weg.
ik had ook eerst problemen met men 4870 dat na een tijdje heel het spel bevroor

laatste drivers (was een update voor catalyst drivers) geinstalleerd en sindsdien geen problemen meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svardskampe
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04-03 01:09
Ah, het is weer weekend, ben weer bij mijn geliefd monsterbakkie. En idd, er staat nog 10.7 op, eens updaten naar 10.8

Edit: upgedate naar 10.8, niets dan lag! in alle games.

[ Voor 20% gewijzigd door Svardskampe op 11-09-2010 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

^- ik krijg dat niet voor elkaar, deur blijft locked, zijn er bepaalde handelingen die nodig zijn voordat dit mogelijk is?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YellowOnline schreef op maandag 06 september 2010 @ 10:05:
[...]

Ik zal als ik het niet vergeet vanavond nog eens Borderlands starten en kijken. Speel het al even niet meer: teveel gespeeld, te weinig degelijke teamgenoten en weinig fun als je alles max hebt en alle opdrachten gedaan hebt. Tegenwoordig speel ik vooral Worms:Reloaded :Y)

[...]

Op level 42 ? :X Ik ben benieuwd hoe dat moet lukken aangezien al je wapens 0 damage doen tegen Crawmerax op dat niveau.
Niet als je hem op de zwakke punten raakt :P

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Afbeeldingslocatie: http://www.ps3-sense.nl/plaatjes/img_4ca24c4705394.jpg
De aankondiging kwam al een tijdje geleden dat de populaire game Borderlands een nieuwe DLC pack zou gaan krijgen. De add-on draagt de naam Claptraps new robot revolution en draait, zoals de naam al doet suggereren, helemaal om de schattige robotjes uit de game. Jij speelt wederom als een befaamde Vault Hunter en krijgt dit keer de opdracht om een Claptrap opstootje de grond in te slaan. Helaas escaleert dit en kom je oog in oog te staan met de gevaarlijke Ninja Assassin. Aan jou de taak om uit te zoeken wat er allemaal gaande is.

Vanaf morgen zullen we aan de slag kunnen met deze nieuwe DLC. Claptraps robot revolution zal 20 nieuwe missies, nieuwe vijanden, meer skill points, backpack slots en natuurlijk wapens met zich meebrengen. Naast de DLC zal er ook een gratis patch te downloaden zijn die de level cap verhoogt van 61 naar 69. Tijd om weer een bezoekje te brengen aan Pandora dus!
{bron}

[ Voor 6% gewijzigd door himlims_ op 29-09-2010 10:37 ]

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:02
Ben al sinds gisteren al bezig met de DLC anders :P ziet er wel weer goed uit iig!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

zijn d'r PS3 gamers hier, die ook issue's hebben met joinen van games? ik wordt er :r van dat ik neit samen met andere kan spelen. Maar soms heel sporadisch, functioneert 't ineens na behoren, dat terwijl d'r neits wijzigd :?

//edit - patch/update
Borderlands PS3 Update 1.40 Notes

- Certain items, such as loyalty class mods, will no longer be destroyed when loading a map other than the location they were originally found
- Added support for DLC4.

[ Voor 147% gewijzigd door himlims_ op 29-09-2010 12:50 ]

• Svardskampe
Eventjes voor de PC gamers hier alvast een waarschuwing; back je savegame up voordat je patcht. Het zou zomaar eens kunnen zijn dat deze corrupt geraakt door een of andere duistere reden.

Verwijderd

Clap-Trap _O_ Tofste robot ooit .

• maffiappie
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-09-2023
* TubeYou Video*

^- ik krijg dat niet voor elkaar, deur blijft locked, zijn er bepaalde handelingen die nodig zijn voordat dit mogelijk is?
Dit kan alleen maar terwijl je nog op een bepaalde missie bent, of wanneer je een bepaalde missie niet hebt voltooid, ik heb er naar gezocht, vroeger was het onderdeel van de new haven chest run, maar ik kan niet meer vinden welke missie het was, sorry. Maar het is in ieder gevaal geen bug of glitch of cheatcode ofzo.

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:30

Vrijdag

De Zwarte

Inderdaad :Y Mijn vriendin wil er eentje hebben, ze vind hem schattig :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:07
maffiappie schreef op woensdag 29 september 2010 @ 22:06:
[...]

Dit kan alleen maar terwijl je nog op een bepaalde missie bent, of wanneer je een bepaalde missie niet hebt voltooid, ik heb er naar gezocht, vroeger was het onderdeel van de new haven chest run, maar ik kan niet meer vinden welke missie het was, sorry. Maar het is in ieder gevaal geen bug of glitch of cheatcode ofzo.
het gaat om de missie waarbij je dat mega grote beest (rack hyve ofzoiets) moet killen.

Verwijderd

Vrijdag schreef op woensdag 29 september 2010 @ 22:12:
[...]

Inderdaad :Y Mijn vriendin wil er eentje hebben, ze vind hem schattig :P
Check me out everybody, I'm dancing! I'm dancing!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2010 23:50 ]

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:43

Shabbaman

Got love?

pdebie schreef op woensdag 29 september 2010 @ 23:33:
[...]

het gaat om de missie waarbij je dat mega grote beest (rack hyve ofzoiets) moet killen.
Another piece of the puzzle, zo te zien.

Ik wacht nog even met die nieuwe DLC tot die level cap patch er is. Die level cap maakt me niet zo heel veel uit, maar naar het schijnt komt met die patch ook (eindelijk!) level scaling: lees dit. Zoals ik het lees zal ik nog moeite moeten gaan doen om in playthrough 2.5 te komen. En als je level 61 bent is playthrough 2 echt verschrikkelijk saai... In ieder geval is de nieuwe DLC level 61. En als die patch er is is dat ook zo ongeveer de enige kans om tot level 69 te komen.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

himlims_ schreef op maandag 27 september 2010 @ 09:44:
[video]

Ben daar wel binnen geweest, wist niet eens is dat het een easter-egg was. Moet me alleen echt niet meer vragen hoe ik daar precies ben binnengekomen, ging gewoon open volgens mij :?

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-07 19:42
Voor de achievement-fans (PC Steam/PS3/Xbox360): er is een bug in de Claptrap's New Robot Revolution DLC:
Borderlands DLC, Claptrap’s New Robot Revolution, is currently experiencing an achievement/trophy bug that applies to all platforms including XB360, PS3, and Steam.

The bug relates to the following 5 achievements
A: “What a party!”
B: “It’s so realistic”
C: “Bobble-trap”
D: “The Lubricator”
E: “Tourist”

They must be unlocked in this order. If the first of these five (5) achievements is unlocked in any other order, any achievements above that achievement on the list will not unlock normally.

Example 1:
If your first unlocked achievement is B: “It’s so realistic” (and you continue to then unlock C, D, and E) then you will be unable to unlock Achievement A: “What a party!” until the fix has been implemented.

Example 2:
If your first unlocked achievement from the list above happens to be achievement E: “Tourist” then you will be unable to unlock the rest of the achievements (A, B, C, or D) until the fix has been implemented.

We currently plan to have this bug corrected in the 1.50 Title Update. The fix will be retroactive so players can still obtain these item requirements for the achievements. Once the fix is released in the Title Update, they will be awarded with the achievements as long as they have obtained the requirements for each of these achievements beforehand. The 1.50 Title Update is currently planned for release in October. Once we have more specifics on a date, we will let the community know.

We apologize for the inconvenience and hope to have this corrected as soon as possible.
Bron: Gearbox Support Forum

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phenos2
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-09 04:11
Ik heb borderlands ook maar even aangeschaft met de DLC's, speelde eerst met een zeg maar speciale versie.
Het online spelen is alleen niet zo veel aan als er steeds gasten met modded wapens ed joinen.

Gamespy ID: Phenos4

De deur in dat kleine gebouwtje tov Erik Franks in new haven gaat idd alleen open als je de missie "Another piece of the puzzle" nog open hebt staan. Zitten 2 chests met een chest die altijd de "Rider" gun geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Verwijderd schreef op woensdag 29 september 2010 @ 23:50:
[...]Check me out everybody, I'm dancing! I'm dancing!
Afbeeldingslocatie: http://gbxforums.gearboxsoftware.com/images/blsmilies/bldancing.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
De nieuwe DLC vandaag uitgespeelt. Was weer genieten :) Alleen jammer dat ie zo kort was. De vorige 2 DLC's waren toch een stuk langer dan deze.

Wat ik nog wel gedaan heb is de field of view aangepast. De standaard FOV is eigenlijk best wel slecht. Net alsof je door een stukje papier met een gat er in aan het kijken bent. Als je sprint is de FOV al gelijk een stuk beter, maar dan nog mag je wel wat meer zien.

Met de aangepaste FOV zie je veel meer en speelt het enorm veel beter. Met de standaard FOV vind ik eigenlijk dat je vrijwel niets ziet als je aan het bewegen bent. Best wel jammer dat ik dit nu pas aangepast heb. Voor iedereen die nog aan Borderlands gaat beginnen of nog niet zover is raad ik het erg aan. Denk alleen dat dit op de Xbox niet gaat werken maar alleen op de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Vermeld dan ook gelijk even hoe je dat aanpast :7.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Bart ® schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 07:46:
gister is mij willow-tree onder de aandacht gebracht. Ik had een uber schild gekregen van iemand met 1000000000000 shield points. Opzich makkelijk, maar verkracht wel je game. Daarna ben ik wat gaan zoeken, en vond willow-tree :'( - misschien dat je daarmee ook je fov kunt wijzigen? Werkelijk geen idee, ik draai geen windows dus tooltje niet uitgeprobeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Bart ® schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 07:46:
Is vrij makkelijk via Google te vinden. Maar goed je hebt gelijk dat ik het er net zo goed bij kan zetten.

De volgende site verteld je hoe het moet.
http://gamers-underground...v-v-sync-skip-movies.html

Kan je gelijk zorgen dat de filmpjes bij het opstarten niet meer spelen.

Persoonlijk vind ik de 106 FOV iets teveel van het goede. Ik heb hem nu zelf op 98 staan. Het kost je wel even een paar minuten om dit goed te zetten maar dan speelt het spel zo enorm veel beter. Mocht je andere toetsen gebruiken dan bij die guide staat moet je het voor die toetsen aanpassen ipv wat daar staat.

Het moet inderdaad via de Willow bestanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Maar heeft het aanpassen van je Willow bestanden geen invloed op het updaten van het spel dan?
Want ik neem aan dat je de bestanden op Read-only ofzo moet zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
pdebie schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 11:58:
Maar heeft het aanpassen van je Willow bestanden geen invloed op het updaten van het spel dan?
Want ik neem aan dat je de bestanden op Read-only ofzo moet zetten.
Zeker weet ik het niet maar ik denk dat het wel goed zit. In die bestanden staat namelijk ook dat ik shift voor bukken gebruik en ctrl voor sprinten. Dat is niet iets dat met een update gaat veranderen. De FOV aanpassen is een extra stukje toevoegen bij de W voor vooruit lopen en andere toetsen.

Anders kan je altijd nog de bestanden kopieeren en later na een update terugzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Storm
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 00:35
Ik zie dat in de winkel borderlands goty veel goedkoper is dan op steam. Weten jullie of ik de in de winkel gekochte versie kan gebruiken icm steam? Vrees namelijk daarin het ergste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

P-Storm schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 20:59:
Ik zie dat in de winkel borderlands goty veel goedkoper is dan op steam. Weten jullie of ik de in de winkel gekochte versie kan gebruiken icm steam? Vrees namelijk daarin het ergste.
Neem aan van niet ,aangezien de huidige versie ook niet wordt ondersteund.
http://forums.steampowere.../showthread.php?t=1021859.

Vandaag mailtje 360 goty verstuurd :)

Leverdatum stond op 1 november naja dit valt achteraf dus reuze mee 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:10
Op level 3 met DLC beginnen is niet te doen :+
Gisteren weer eens begonnen met een vriend van me co-op. Eerst maar eens een beetje levelen voordat we aan de DLC beginnen :P

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben een paar dagen geleden opnieuw begonnen met Borderlands, nadat ik de GOTY had opgepikt bij de Game Mania.

Heb gekozen voor Mordecai, Hunter class en zit nu op lvl 13. Op zich niet zo bijzonder, maar om het wat uitdagender voor mezelf te maken probeer ik nu om zo ver mogelijk te gaan zonder dood te gaan. En ik moet zeggen tot nu toe gaat het aardig. Nine toes heeft al het loodje gelegd, en ook de missie scooters catch-a-ride gehaald. Ben nu aanbeland bij Slegde's Safehouse (de eerste echte bigass dude die je moet verslaan om te mine key te bemachtigen), denk dat ik die ook nog wel red. Enige waar ik echt tegen op zie (en die ook al in mijn lijst staat) is de Moe & Marley missie (twee enorme skaggs). Goed ik houd jullie op de hoogte.

Mochten er nog mensen zijn die willen co-open (ik speel zelf op PC en mijn naam is RedRork, gebruik niet de steam versie maar heb de game wel toegevoegd aan steam dus via steam kunnen we ook connecten, laat maar weten!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Storm
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 00:35
Red Rork, even voor de duidelijkheid, je kan dus wel met mensen op steam spelen, ondanks dat je hem in de winkel heb gekocht? Kun je uitleggen hoe het dan anders in zijn werk gaat. Aangezien de steam versie veel duurder is dan het goed zoeken bij webshops versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:11
Gisteren bijna de GOTY gekocht van Borderlands. Kwam er echter bij de kassa achter dat er op de hoes stond dat er codes bijzaten voor de 4 DLC's.

Jammer. Ging eigenlijk ervanuit dat het een extra disc was (zoals bij Oblivion, en de extra DLC's bij Fallout 3).
Nu gaat hem dit voor mij niet worden. Misschien vandaag de dlc's kopen in de deal of the week (is volgens mij tot morgen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Henkje.doc schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 11:06:
Gisteren bijna de GOTY gekocht van Borderlands. Kwam er echter bij de kassa achter dat er op de hoes stond dat er codes bijzaten voor de 4 DLC's.

Jammer. Ging eigenlijk ervanuit dat het een extra disc was (zoals bij Oblivion, en de extra DLC's bij Fallout 3).
Nu gaat hem dit voor mij niet worden. Misschien vandaag de dlc's kopen in de deal of the week (is volgens mij tot morgen).
goty is goedkoper dan losse dlc's aanschaffen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JJ Le Funk

:twk

gister kreeg ik van Steam de volgende popup:
Duke Nukem Forver 1st access clubcode

ben ik nu lid van de duke nukem forever first access club? :?

d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

MrJayMan schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 11:32:
gister kreeg ik van Steam de volgende popup:
[afbeelding]

ben ik nu lid van de duke nukem forever first access club? :?
Ja.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den Deze
  • Laatst online: 13-03-2022
Ik heb sinds kort ook de borderlands goty editie.
Bij het installeren heb ik eigenlijk nooit een key moeten ingeven en heb nu het spel uitgespeeld.
Voor de DLC zou ik naar jacobs moeten gaan, maar ik zie dit nergens staan bij een new-u station :s

edit: ok, blijkbaar moet je die nog eens apart downloaden :+

[ Voor 14% gewijzigd door Den Deze op 31-10-2010 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Den Deze schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 16:26:
Ik heb sinds kort ook de borderlands goty editie.
Bij het installeren heb ik eigenlijk nooit een key moeten ingeven en heb nu het spel uitgespeeld (destroyer = dood @ vault).
Voor de DLC zou ik naar jacobs moeten gaan, maar ik zie dit nergens staan bij een new-u station :s

edit: ok, blijkbaar moet je die nog eens apart downloaden :+
Misschien moet je even die kleine spoiler weghalen voor degene die het spel net pas gaan spelen of het nog niet willen weten.

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den Deze
  • Laatst online: 13-03-2022
Zo gezegd, zo gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Gekkenhuis schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 06:15:
[...]

Misschien moet je even die kleine spoiler weghalen voor degene die het spel net pas gaan spelen of het nog niet willen weten.
Moet je het vooral gaan quoten :').

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
vandaag update 1.41 binnengehaald voor de PC. Het spel lijkt nu wel 2x zo moeilijk geworden bij multiplayer.
Ervaren jullie dit ook zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svardskampe
pdebie schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 21:06:
vandaag update 1.41 binnengehaald voor de PC. Het spel lijkt nu wel 2x zo moeilijk geworden bij multiplayer.
Ervaren jullie dit ook zo?
Net een kleine LANparty erop zitten, en nee, ik ervaarde dat niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Laatst online: 08:40

XanderDrake

Build the future!

Spelen jullie GoTters onderling wel eens CO-OP via Steam?

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

XanderDrake schreef op woensdag 03 november 2010 @ 14:38:
Ja.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

XanderDrake schreef op woensdag 03 november 2010 @ 14:38:
of voeg ze toe als vriend ingame, met hun GameSpy ID, niet iedereen heeft de steam versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:02
Volgens mij heb ik gistermiddag Borderlands op de PS3 uitgespeeld...
spoiler:
Ik versloeg de Destroyer en kreeg de eind-credits te zien...

Was dat het?! :/ Vond het een beetje abrupt... Zit pas op level 36, heb wel alle missies gedaan, heb blijkbaar niet alle bosses gedood in het spel en dus niet die trophy gehaald (tellen de bosses in de DLC daarvoor mee?!). Twijfel nu een beetje of ik nog DLC moet halen of dat ik aan de slag ga met een ander spel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

Vads schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 09:35:
Volgens mij heb ik gistermiddag Borderlands op de PS3 uitgespeeld...
spoiler:
Ik versloeg de Destroyer en kreeg de eind-credits te zien...

Was dat het?! :/ Vond het een beetje abrupt... Zit pas op level 36, heb wel alle missies gedaan, heb blijkbaar niet alle bosses gedood in het spel en dus niet die trophy gehaald (tellen de bosses in de DLC daarvoor mee?!). Twijfel nu een beetje of ik nog DLC moet halen of dat ik aan de slag ga met een ander spel...
Je kunt gewoon verder spelen erna. En je hebt nog PlayThrough 2. Nadat je de D*** verslagen hebt tijdens die 2de speelronde, krijg je speelronde 2.5 waar alle vijanden dezelfde level krijgen als jezelf. Met de laatste patch kun je, zonder de DLC's, level 58 behalen. Met DLC3 (Secret Armory of General Knoxx) kan je zelfs level 69 halen.

Trouwens, het belangrijkste van het spel is het verzamelen van wapens :p. Vergelijkbaar met Diablo 2 trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

BlaSfem0n schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 11:26:
Trouwens, het belangrijkste van het spel is het verzamelen van wapens :p.
Ja inderdaad. Daar gaat het om, daar hebben ze op gefocust en daar zijn ze uniek in voor een FPS. Het ging ook ten koste van andere dingen, zoals NPC interacties, character diepgang en achtergronden enzo. Dus als je het daar voor deed is het jammer ;)
Ik heb het in de tweede PlayThrough ook niet lang volgehouden. Het was al nogal wat mager kwa verhaal de eerste keer, de tweede keer moet je het in feite echt hebben van het knallen en eind-bazen killen. Dat was niet voldoende voor mij. Spellen zoals Fallout 3 zijn daar meer geschikt voor.

Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rusteloos
  • Laatst online: 29-10-2012
Bij launch gekocht en pas vorige weekend uitgespeeld. (ja echt...)
Ik speel het enkel offline samen met mijn vriendin in splitscreen mode.
We zijn allebei op level 37 en begonnen met DLC 'jacobs cave'.
Ik zou dit spel alleen nooit uit hebben gespeelt, veel te saai maar samen met je vriendin is het wel lachen. Ze kan nu met de controller omgaan, nu nog de muis/toetsenbord combi ;-)

Het spel is net iets teveel van hetzelfde dus een 2e playthrough zit er denk ik niet in, athans ik zit er niet op te wachten.

SPECS: Intel Core i8-1080 @ 8 x 6666MHz, 12GB DDR3-3200, 3DFX DOOVOO 7, GTX-ultra-CrossDressed 4GB, Aureal Vorte-1 A3D, 2x WD T-Rex SSD 1TB RAIDX, 80" Samsung 1200HZ UHDV 3D AMOLED-HYBRID, Apple iDon't, Windows PX Pro SP3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:02
Zo net dr zed's zombie island afgemaakt, en dacht meteen door te gaan naar Moxxi's. Maar toch best stevig.
Ik red het gewoon niet. Ga elke keer kapot bij de boss van de 2e wave.
Dus dacht dan gaan we maar verder naar de 3e dlc. en daar werd ik gruwelijk afgeslacht, omdat m'n lvl49 hunter net ff te slap was.
Verder vind ik het echt een leuke game, veel humor en verwijzigen naar andere games, en films.
En dat voor nog geen €30 voor de Goty edition

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

Moxxi kan je beter pas doen wanneer je een zeer goed wapen hebt gevonden, of dat je max level bent en al goede wapens hebt gefarmed, of een beetje cheaten en een game hosten met een low level character waar je met je hunter dan zou joinen. Kan je nog altijd de quest doen maar de vijanden zijn gelijk aan het level van de low level char.

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:30

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 11:28:
Ben een paar dagen geleden opnieuw begonnen met Borderlands, nadat ik de GOTY had opgepikt bij de Game Mania.

Enige waar ik echt tegen op zie (en die ook al in mijn lijst staat) is de Moe & Marley missie (twee enorme skaggs). Goed ik houd jullie op de hoogte.
Als je echt niet dood wil gaan kan je het op de lame manier proberen: Zorg dat deze skags je achtervolgen, en loop naar het stukje bij het water, waar een bos met "sprieten" staan. Als je hierin gaat staan vallen ze je niet aan, en gaan ze "blaten" :P kan je ze zo in de bek kapot schieten :+ (wel echt lame) of je loopt terug naar waar de andere vijanden zitten, vallen ze die aan :)

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Hoe je die "boss skags" moet verslaan is gewoon een truukje dat je even door moet krijgen. Op een gegeven moment kan je wel herkennen wat voor actie ze gaan ondernemen, dus dan kan je alvast gaan dodgen. Of je schiet ze in de bek :+ Over die specifieke missie met Moe en Marley: je kan altijd even wat XP gaan farmen en zorgen dat je een level hoger bent voordat je eraan begint. En neem het juiste (als in: met een vuur of zuur elemental effect, maar juist niet het elemental effect dat je tegenstander zelf heeft) wapen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:30

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Shabbaman schreef op donderdag 25 november 2010 @ 13:38:
Hoe je die "boss skags" moet verslaan is gewoon een truukje dat je even door moet krijgen. Op een gegeven moment kan je wel herkennen wat voor actie ze gaan ondernemen, dus dan kan je alvast gaan dodgen. Of je schiet ze in de bek :+ Over die specifieke missie met Moe en Marley: je kan altijd even wat XP gaan farmen en zorgen dat je een level hoger bent voordat je eraan begint. En neem het juiste (als in: met een vuur of zuur elemental effect, maar juist niet het elemental effect dat je tegenstander zelf heeft) wapen mee.
Als je het heel lame wil spelen: Je kan die "Boss skags" je laten achtervolgen, wanneer je bij het begin van het "water" heb je een paar van die stammen, die recht omhoog steken. Als je hier tussen gaat staan, doen ze je niets en gaan ze staan "blaaten met bek open" en kan je ze super makkelijk uitschakelen, maarja het is wel erg lame! Wat ik vaak doe is, die krengen achter je aan laten rennen. Dan terug rennen naar het kamp van die andere gasten, vallen ze elkaar aan, ook erg grappig om te zien :>

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Ja, dat is waar. Maar ik noem dat niet omdat het zo lame is dat je net zo goed met het spel kan ophouden. Vooral als Siren is het wel erg makkelijk.

[ Voor 16% gewijzigd door Shabbaman op 01-12-2010 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Voor mensen die op XboX nog CO-Oppers zoeken:

GT: Nazanir
Ik speel nog regelmatig, stuur me even een berichte hier, of een invite op XboX met in het bericht in ieder geval Borderlands, dan weet ik dat :)

Ik bezit overigens ook alle DLCs.

[ Voor 8% gewijzigd door Nazanir op 01-12-2010 15:23 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
Ik voeg je vanminddag even toe, ik heb zelf 3 characters rond de level 26 ben sinds gisteren weer begonnen met spelen samen met mijn neef... best leuk om over xbox live beetje alle missies te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-01-2024
.

[ Voor 190% gewijzigd door oostland33 op 13-12-2010 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-08 10:05
Iemand die de native Mac versie heeft _gekocht_?

Draait die een beetje soepel vergeleken de Windows versie?

En ik vraag hier expliciet om de native mac versie, niet de Cider-ports die je kan downloaden.

[ Voor 5% gewijzigd door Gamebuster op 18-03-2011 23:18 ]

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09 20:35

Compizfox

Bait for wenchmarks

Nog meer mensen die Borderlands hebben gekocht met de Steam Sale? Ik wel iig, best leuk spel.

Iemand zin om co-op te doen?

Laatst had ik trouwens ook maar gewoon een lobby aangemaakt, ging spelen en er kwam zowaar iemand bij in. Nou weet ik niet waar die knakker het precies over had, maar hij had het over een farm of zo, voor items, en als ik dan meedeed werd de buit verdubbeld of zo? :P
Nou ja, ik moest iig maar even zijn lobby joinen en mijn lobby exit-en. Doe ik dat dus, kan ik zijn lobby niet eens vinden :p

Kan iemand me uitleggen wat hij nou wilde gaan doen? Want ik snap er nog steeds niets van :P

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had het spel al op DVD versie met 2 expansions ofzo, maar ik heb nu ook nog even de GOTY versie gekocht op steam :)

Spel vind ik overigens aleen leuk op LANs en CO-OPs, wereld is me een beetje te leeg haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Compizfox schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 12:35:
Nog meer mensen die Borderlands hebben gekocht met de Steam Sale? Ik wel iig, best leuk spel.

Iemand zin om co-op te doen?

Laatst had ik trouwens ook maar gewoon een lobby aangemaakt, ging spelen en er kwam zowaar iemand bij in. Nou weet ik niet waar die knakker het precies over had, maar hij had het over een farm of zo, voor items, en als ik dan meedeed werd de buit verdubbeld of zo? :P
Nou ja, ik moest iig maar even zijn lobby joinen en mijn lobby exit-en. Doe ik dat dus, kan ik zijn lobby niet eens vinden :p

Kan iemand me uitleggen wat hij nou wilde gaan doen? Want ik snap er nog steeds niets van :P
Hoe meer spelers, hoe zeldzamer de wapens zijn die je vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ik zit nu bij dat stuk dan ik Sledge moet killen, fack wat is dat moeilijk!

Het probleem is dat ik nog maar level 15 ben. Volgens mij is dat wat laag of zo, ik kan bijvoorbeeld ook nog geen rocket launchers gebruiken (minimaal level 19). In veel walkthroughs op YouTube zie ik ook dat anderen bij het stuk van Sledge al level 20 oid zijn.

Iemand misschien zin om samen in co-op Sledge uit te schakelen?
Shabbaman schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 19:58:
[...]
Hoe meer spelers, hoe zeldzamer de wapens zijn die je vindt.
Oh, zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Laatst online: 01-08 10:05
Compizfox schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 21:32:
Ik zit nu bij dat stuk dan ik Sledge moet killen, fack wat is dat moeilijk!

Het probleem is dat ik nog maar level 15 ben. Volgens mij is dat wat laag of zo, ik kan bijvoorbeeld ook nog geen rocket launchers gebruiken (minimaal level 19). In veel Walkthrouges of YouTube zie ik ook dat anderen bij het stuk van Sledge al level 20 oid zijn.

Iemand misschien zin om samen in co-op Sledge uit te schakelen?

[...]

Oh, zo.
Level 15 moet lukken

Met een machine gun op z'n hoofd blijven schieten en die kleine irritantjes in leven laten. Telkens achteruit rondjes rennen terwijl je op z'n hoofd blijft schieten. Als je dood bent gegaan, schiet je zo'n kleintje neer met een schotgun voor zo'n 2nd wind.

Paar minuutjes volhouden en klaar.

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Aha, net even geprobeerd samen met iemand anders in co-op. Het is nu gelukt!

Wel zijn al m'n missions focked-up, omdat ik daarvoor iemand in co-op had gejoined die al veel verder was. Nu staan er allemaal missies van veel verder in het spel tussen mijn missies.

En er staan ook missies tussen die ik al lang heb volbracht, zoals het kopen van een shield bij de med vendor in Fyrestone (één van de eerste missies). Als ik dat nu nog een keer doe zie ik wel "Turn in!" maar dat gaat dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Heb dit spel ook net via die steam deal...
Erg vermakelijk, ook al vind ik het RPG element (wapens, schild, etc) nog vrij complex.

Wanneer je co-op speelt, is de loot dan beschikbaar voor alle players, of is het wie het t eerst pakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Dat vraag ik me idd ook af. Volgens mij het eerste, al zal dat niet gelden voor bijv. wapens.

En hoe zit dat verder nou met het missie-systeem als je co-op doet? Is het normaal dat al die missies waar je LANG nog niet bent nu ineens tussen je missies komen te staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

priemt schreef op maandag 18 april 2011 @ 11:21:
Heb dit spel ook net via die steam deal...
Erg vermakelijk, ook al vind ik het RPG element (wapens, schild, etc) nog vrij complex.
Complex? Als het beter is, dan equip je het. Is het slechter, dan verkoop je het. Weinig complex hoor :D.
Wanneer je co-op speelt, is de loot dan beschikbaar voor alle players, of is het wie het t eerst pakt?
Cash is voor iedereen, loot voor degene die het als eerste oppakt.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Bart ® schreef op maandag 18 april 2011 @ 17:48:
[...]
Complex? Als het beter is, dan equip je het. Is het slechter, dan verkoop je het. Weinig complex hoor :D.
Mja ik vind ik het soms ook best irritant om dat helemaal te gaan afwegen. Wapen A heeft iets meer damage, maar weer minder accuracy dan Wapen B. Maar je moet er toch ééntje droppen...

[ Voor 9% gewijzigd door Compizfox op 18-04-2011 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Tja, gewoon kiezen waar jij meer waarde aan hecht. Persoonlijk ga ik voor accuracy want damage die langs vijanden vliegt in plaats van erin, daar heb je niet veel aan he?

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Bart ® schreef op maandag 18 april 2011 @ 19:25:
Tja, gewoon kiezen waar jij meer waarde aan hecht.
Tja maar het is soms wel lastig te beoordelen welk wapen het beste is. Vooral met die damage multipliers, moet je nog aan het rekenen ook :P
Persoonlijk ga ik voor accuracy want damage die langs vijanden vliegt in plaats van erin, daar heb je niet veel aan he?
QFT :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Bart ® schreef op maandag 18 april 2011 @ 19:25:
Tja, gewoon kiezen waar jij meer waarde aan hecht. Persoonlijk ga ik voor accuracy want damage die langs vijanden vliegt in plaats van erin, daar heb je niet veel aan he?
Kwantiteit kan ook helpen. Ik had op een gegeven moment een SMG die twee kogels per schot schoot. Epic wapen, kwam echt een stroom van heet lood uit. Ideaal in de meeste gevallen want: redelijk nauwkeurig. Ook al was de damage na een tijdje een beetje laag, de dubbele Critical Hit rate helpt prima! En hij regenereerde ammo :)

The Lead wind blows. })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Nice!

Ik vind hier ook nog zo'n hele formule voor het uitrekenen van weapon specs:

(Damage)*(Accuracy/100))+(((Damage*(Magazine-1))/(((Magazine-1)/Fire Rate)+Reload)*((Accuracy-Recoil)/100)))

:P :+

Ik heb nu ook een shotgun die rockets/grenades afvuurt. Klinkt leuk, maar hij doet op zich helemaal niet enorm veel damage.

[ Voor 19% gewijzigd door Compizfox op 18-04-2011 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Heel veel wapens zien er vet uit of hebben een vette naam of doen vette effecten, maar eigenlijk zijn ze gewoon kut :').
Zelf zweer ik momenteel bij mijn simpele machinegun die niet superveel damage doet, maar wel een vette accuracy heeft, en een gigantisch hoge firerate. Tel daarbij een magazine size van 122 op, en ik krijg alles in een paar seconden op de grond :D.

Enige nadeel is dat ik bij bosses echt HARD door mijn ammo ga, in een minuutje of twee heb ik die 900 kogels er wel doorheen gejast :').

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16:33

g0tanks

Moderator CSA
Gearbox helpt een vent om z'n vriendin ten huwelijk te vragen:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Fii-KPEmcMw&feature=player_embedded]

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Laatst online: 17-05 22:30
Zijn er nog mensen die dit spelen? Ik heb laatst nog 2 playthroughs gedaan maar na een poosje is het ook wel weer minder aan. En ik vind het jammer dat de add-on missions niet gewoon in chronologische volgorde geactiveerd worden, want als je ze te vroeg doet ben je te snel overpowered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ik speel het nog. Ik wil op zich wel een keertje co-op doen?

Maar mijn missies zijn allemaal focked-up, zie dit:
Wel zijn al m'n missions focked-up, omdat ik daarvoor iemand in co-op had gejoined die al veel verder was. Nu staan er allemaal missies van veel verder in het spel tussen mijn missies.

En er staan ook missies tussen die ik al lang heb volbracht, zoals het kopen van een shield bij de med vendor in Fyrestone (één van de eerste missies). Als ik dat nu nog een keer doe zie ik wel "Turn in!" maar dat gaat dus niet.
(geen zin om overnieuw te typen)

Weet iemand of dat vaker voorkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• priemt
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
LOL
Heb exact dezelfde missie die ik niet in mag turnen :D

Overzicht van missies is bij mij ook weg. Ik probeer op 1 map gewoon alle missies te doen, dan turn-in, en dan weer verder. Uiteindelijk kom je dan weer in een nieuwe map en doe je t zelfde daar.
Dlc's ben ik nog niet aan begonnen, ben pas met playthrough 2 gestart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Coop verprutst inderdaad je openstaande missies. Pech gehad. Maar goed, het is toch niet zo dat je niet verder kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

keeping your insides inside is een bug quest die ontstaan is door hacking en modding online

is een online tool voor om die te fikse

google op willowshrubbery (use it on own risk, maar ik kan zeggen uit ervaring dat die tool perfect werkt, toch voor PC saves in orde te krijgen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Shabbaman schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 10:09:
Coop verprutst inderdaad je openstaande missies. Pech gehad. Maar goed, het is toch niet zo dat je niet verder kan?
Nee, dat niet, maar het is wel irritant omdat je totaal niet meer kunt zien in welke volgorde de missies horen te staan. En het is natuurlijk niet de bedoeling dat je, als level 10, een missie gaat doen die je normaal pas krijgt als je ongeveer level 30 bent.
BlaSfem0n schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 14:51:
keeping your insides inside is een bug quest die ontstaan is door hacking en modding online
Ik heb niet gehackt of gecheat hoor... Of bedoel je dat niet?
is een online tool voor om die te fikse

google op willowshrubbery (use it on own risk, maar ik kan zeggen uit ervaring dat die tool perfect werkt, toch voor PC saves in orde te krijgen)
Thanks, ga ik proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

Nee, zo is die quest online onstaan, aangezien het geen reguliere quest is in Borderlands. Aangezien de quests tijdens co-op gedeeld worden, krijg jij die dan ook. Ze noemen ze de "Viral Quests".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Nouja, dat online tooltje heeft het iig gefixed :) Thx voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

BlaSfem0n schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 14:57:
Nee, zo is die quest online onstaan, aangezien het geen reguliere quest is in Borderlands. Aangezien de quests tijdens co-op gedeeld worden, krijg jij die dan ook. Ze noemen ze de "Viral Quests".
Waar ze al tijden lang een oplossing voor beloven die maar niet komt.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Zojuist de GOTY editie voor de PS3 besteld. Ik had alle uitbreidingen etc. al voor de PC, maar omdat ik steeds vaker op de PS3 game en mijn vrienden eigenlijk alleen maar op de PS3 spelen, heb ik hem hier ook maar besteld :)

Hoezo verslaafd O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
pdebie schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 18:39:
Zojuist de GOTY editie voor de PS3 besteld. Ik had alle uitbreidingen etc. al voor de PC, maar omdat ik steeds vaker op de PS3 game en mijn vrienden eigenlijk alleen maar op de PS3 spelen, heb ik hem hier ook maar besteld :)

Hoezo verslaafd O-)
Ik heb dit spel al 4x uitgespeelt, compleet met alle uitbreidingen :P Het gebeurt maar zelden dat ik een spel meer dan 1x speel, laat staan 4x. Op de een of andere manier heeft dit spel iets wat alle andere niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Is het trouwens een beetje te doen om zonder Steam op de PC coop te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Is het met Steam anders dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Kan je via steam niet direct joinen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

XanderDrake schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 20:24:
[...]

Kan je via steam niet direct joinen?
Nee.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
nee, je dient vrienden in het spel te inviten. Dit gaat heel simpel door in het spel op 'O' te drukken voor je Friends-list en dan je vrienden te inviten door op 'I' te drukken terwijl je hun naam selecteerd.

Max. 4 spelers tegelijk overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
PilatuS schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 18:44:
[...]

Ik heb dit spel al 4x uitgespeelt, compleet met alle uitbreidingen :P Het gebeurt maar zelden dat ik een spel meer dan 1x speel, laat staan 4x. Op de een of andere manier heeft dit spel iets wat alle andere niet hebben.
Ik heb zojuist op de PC nog met m'n hunter PT2 voor het eerst uitgespeeld.
Hij is nu lvl 52.

Nu ga ik eerst verder met m'n Siren om die naar PT2 te helpen.
M'n soldier en Beserker vind ik het minst leuk om mee te spelen. Die komen later weer aan de beurt. Of misschien dat ik die karakters juist aanmaak op de PS3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de game of the year edition en het is echt een vet spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikayu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-09 12:24

Mikayu

.srt

Gisteren haalde ik level 69 en toen merkte ik dat hij niet verder ging. Ik heb de GOTY maar alleen de laatste 3 dlc pastte op mijn xbox
Eindelijk heb ik een grote drive voor mijn xbox gekocht zodat de Zombie dlc erop past, gelukkig van die losse usb sticks af ook

Vraag me af of ik nu verder kan levelen, maar dat ga ik zo zien. Het schiet nog niet echt op met dat live; na 3 minuten is er pas 15% van 1GB gedownload, dat op een 120mbit verbinding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
PilatuS schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 18:44:
[...]

De loot. Je krijgt altijd andere guns, die dingen worden random gegenereerd met awesome effectjes etc. De legandary en pearly's zijn ook awesome om echt naar op zoek te gaan, en Crawmerax is echt een goede bron van legendary's :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikayu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-09 12:24

Mikayu

.srt

Dropped die crawmerax ook pearl items? Ik heb ze nog nooit gezien in het spel. Sterkste gun die ik heb is dat we don't need no water geval.
Zou hem van de week wel eens neer willen halen met een party van 4, op de xbox.

Ik ben een lvl69 hunter maar heb niet echt een goeie Mod. Alleen een redelijke scavenger met health gen en een simpele Survivor.. Ook nog lang niet alle skill en backpack sdu's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Laatst online: 14:56

Darkasantion

Just keep swimming!

Ik heb enige tijd geleden dan eindelijk de Maliwan Hellfire gehad op me Siren, die inmiddels lvl 56 is. Hellfire is helaas maar lvl 40, maar wel lekker pro :)

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
vandaag voor het eerst general Knoxx verslagen. Vriend van me had vervolgens een 'trucje' voor me om niet te hoeven haasten bij de kisten. Er is namelijk een glitch om bij die kisten te komen zonder dat de timer afgaat.

1 woord: LOOT!!!!!!!!!!! >:) :9 :9~ O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Ik heb trouwens even een vraagje m.b.t. downloadable content van Borderlands (PC).

ik heb borderlands ooit gekocht in de winkel dus heb hier gewoon een DVD liggen met het spel. Later kwam Zombie Island uit en ook deze heb ik op dvd gekocht. Nu wil ik General knoxx ook voor de pc hebben (heb hem al voor de ps3), maar deze is enkel via Steam te verkrijgen.

Als ik deze opzoek in steam zie ik echter de volgende melding:
Requires the base game Borderlands on Steam in order to play.

Ik heb Borderlands echter niet via steam draaiende. Dus ik ben even benieuwd of ik de uitbreiding nu wel kan gebruiken op deze manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
pdebie schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 19:38:
vandaag voor het eerst general Knoxx verslagen. Vriend van me had vervolgens een 'trucje' voor me om niet te hoeven haasten bij de kisten. Er is namelijk een glitch om bij die kisten te komen zonder dat de timer afgaat.

1 woord: LOOT!!!!!!!!!!! >:) :9 :9~ O+
En hoe doe je dat dan :)

Heb de armory net al gehad maar mag toch nog 2 keer. Dan wil ik die 2 keer natuurlijk graag alle tijd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
PilatuS schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 21:12:
[...]

En hoe doe je dat dan :)

Heb de armory net al gehad maar mag toch nog 2 keer. Dan wil ik die 2 keer natuurlijk graag alle tijd hebben.
Pagina: 1 ... 12 ... 14 Laatste