Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
We waren de voorbij ja! Helaas zitten we er nu weer net onder..

Weet iemand nog een leuk nummer om nog een nieuw fifa filmpje te maken van de club?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woembah
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-09 09:04

Woembah

YNWA

Ik denk dat Blur - Song 2 wel een mooi passend muziekje is :*)

*WooHOO*

Check out my photography on Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Woembah schreef op maandag 15 maart 2010 @ 14:00:

*WooHOO*
Dies wel cool uiteraard, wel beetje kort :(

Het schiet al aardig op met de beker competitie. Alleen gaat het wel lang duren zo, zullen we afspreken dat volgende week zondag alle poule wedstrijden zijn gespeeld?

In mijn poule moet martinspire nog alle 3 de wedstrijden, zal hem even een berichtje sturen. Misschien is er nog plaats voor ene Kriss os :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-dj
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-09 22:34
Verwijderd schreef op maandag 15 maart 2010 @ 13:48:
We waren de voorbij ja! Helaas zitten we er nu weer net onder..

Weet iemand nog een leuk nummer om nog een nieuw fifa filmpje te maken van de club?
Keane - Again and Again
Pearl Jam - The Fixer
The Prodigy - Smack my my bitch up
The Gorillaz - 19-2000

[ Voor 3% gewijzigd door i-dj op 15-03-2010 21:07 ]

PSN: IS_DJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

i-dj schreef op maandag 15 maart 2010 @ 21:05:
[...]

Keane - Again and Again
Pearl Jam - The Fixer
The Gorillaz - 19-2000
Kan je overal wel onder doen :D.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woembah

Woembah

YNWA

Jaa the Prodigy is vet, maar ik vind de Pendulum remix van Voodoo People eigenlijk nog iets beter dan SMBU :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-03 08:21

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Woembah schreef op maandag 15 maart 2010 @ 14:00:

*WooHOO*
Fifa 98 flashback.. Tofste Fifa intro ooit _/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door Calitomnication op 16-03-2010 12:47 ]

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-dj
Calitomnication schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 12:47:
[...]

Fifa 98 flashback.. Tofste Fifa intro ooit _/-\o_

[video]
Ik wordt oud.....heb deze versie helemaal grijs gespeeld in mijn .....studententijd. Met complete competities met een gamepad systeem (max 4 tegelijk) op de gamepoort (Ja kinderen, in Opa's tijd was er nog geen USB).....

Ook Song 2 (op Minidisc) helemaal grijs gedraaid...... Was trouwens ook de tijd dat ik The Fat of the Land (MET dus SMBU) van voor naar achter en andersom kon meezingen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-09 22:56
FIFA® 10: calabarboon played as Milan against Thrace Grumble who played as FC Twente and won 3-0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

i-dj en mats, vuile *#@($*@#($*@#$ quiters ! ;-)
wedstrijd helaas gestaakt.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2010 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 09:30:
i-dj en mats, vuile *#@($*@#($*@#$ quiters ! ;-)
wedstrijd helaas gestaakt.
Echt? haha.

Mijn batterijen waren op, zoals je wist! :P Werd er gewoon uitgezet.

We stonden wel 2-0 voor :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was nog 2-1 geworden en toen gestaakt helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Mats, heb je nog leuke doelpunten van mij opgenomen :p :p :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
beyazz06 schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 11:24:
Mats, heb je nog leuke doelpunten van mij opgenomen :p :p :p
Ja uiteraard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-03 08:21

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

i-dj schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 22:33:
[...]

Ik wordt oud.....heb deze versie helemaal grijs gespeeld in mijn .....studententijd. Met complete competities met een gamepad systeem (max 4 tegelijk) op de gamepoort (Ja kinderen, in Opa's tijd was er nog geen USB).....

Ook Song 2 (op Minidisc) helemaal grijs gedraaid...... Was trouwens ook de tijd dat ik The Fat of the Land (MET dus SMBU) van voor naar achter en andersom kon meezingen :P
Inderdaad.. Ik heb hier nog een speciale geluidskaart voor moeten aanschaffen. Alleen voor de gamepoort, daar de Microsoft Sidewinder op aangesloten. Die had ook weer een gamepoort, zo konden we met 3 man tegelijk voetballen. _/-\o_

Maar het mooiste waren nog de codes... hot potato :P Ken je die nog?

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[push mode] Komop mensen... even die poolwedstrijden afwerken! [/push mode]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-dj
Calitomnication schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 12:02:
[...]

Maar het mooiste waren nog de codes... hot potato :P Ken je die nog?
Nee, die kan ik mij niet echt herinneren.... Wat ik wel weet is dat de ontwikkelaars zichzelf als (een voorloper op ) VP hadden aangemaakt. Wat waren die gasten goed (SKILL LEVEL 99). Ik heb menig goal gescoord met deze gasten ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit:

is al geregeld ;-)

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2010 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteravond laat ging het lekker met de club matches.
Garcia, BBeyazz en Mats zou ik graag willen complimenteren voor de mooi opgezette aanvallen.
Het spel breed houden en positie spel resulteerde meteen in goede uitslagen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flawlesz en bbeyaz! Ging lekker gisteren hoor :D De ene prachtige goal na de andere :P

Weer over de 4000 puntjes heen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om nog even terug te komen op welke backing tune, ik ben voor Invaders must Die van The Prodigy.

OF! OF! Of Flannigan's Ball - Dropkick Murpheys: http://www.youtube.com/watch?v=o2O7xri19q8

:D

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2010 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-dj
Verwijderd schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 12:09:
Om nog even terug te komen op welke backing tune, ik ben voor Invaders must Die van The Prodigy.

OF! OF! Of Flannigan's Ball - Dropkick Murpheys: http://www.youtube.com/watch?v=o2O7xri19q8

:D
Republica - Ready to Go
Fat Boy Slim - Rockafeller Skank
Tiesto - Traffic
Chemical Brothers - Hey Boy, Hey Girl (of Galvanize)
Beastie Boys - Intergalactic
Audiobulleys - My baby shot me down

moet ik doorgaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woembah

Woembah

YNWA

Hé I DJ waarom draai je niet zelf een leuke remix in elkaar? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe dan ook moet het een nummer zijn dat direct losgaat: daarom zeg ik: Flannigan's Ball (zie bovenstaande link)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 11:45:
Hoe dan ook moet het een nummer zijn dat direct losgaat: daarom zeg ik: Flannigan's Ball (zie bovenstaande link)
Ik vind invaders must die een betere keus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat waren echt een paar lekkere potjes net. Jammer dat er niet zo veel man waren, maar toch speelden we erg goed en maakten we zeker ook lekker veel goals. Ook met mezelf mag ik tevreden zijn. Heb nog nooit zoveel goals gemaakt in zo weinig wedstrijden, en vooral m'n vrije trap vloog er erg lekker in :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Calabaroon vs Alucarduu (AC Milan vs Juve) 0-3. was wel leuke wedstrijd ;). Trouwens over dat club gebeuren... dat kan alleen met je eigen VP? Maar hoe kan ik zien of mijn VP een beetje met de rest mee kan?

Net wel een leuke goal gemaakt :p. 100% geluk maar toch,

http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/18069767

Trouwens, nog iemand tips om die "heel flick" en "flick up" te doen zodat ik bezig kan met 4 star moves... die heel moves kunnen niet in de arena?

[ Voor 40% gewijzigd door MrVegeta op 19-03-2010 22:04 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo. dat was weer een pittige avond/nacht gister.
op een gegeven moment hadden we een winning streak van 5 wedstrijden, maar dan krijg je in de laatste minuten weer de 3-2 om de oren }:|

was btw wel een latertje
ons laatste potje met Cala, flawlesz en De4thch4rge was om half 4 vanmorgen af geloof ik :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
Verwijderd schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 12:57:
zo. dat was weer een pittige avond/nacht gister.
op een gegeven moment hadden we een winning streak van 5 wedstrijden, maar dan krijg je in de laatste minuten weer de 3-2 om de oren }:|

was btw wel een latertje
ons laatste potje met Cala, flawlesz en De4thch4rge was om half 4 vanmorgen af geloof ik :D
En dan ook nog twee keer voor komen en binnen de minuut de voorsprong weer verspelen.

Voor mijn gevoel lijken dit soort snelle tegendoelpunten, late tegendoelpunten en dus nederlagen altijd voor te komen als we tegen teams spelen die boven de 5000 punten zitten.

Hebben we eigenlijk ooit al eens gewonnen van een team dat boven de 5000 punten zit? Ik kan het mij zelf namelijk niet herinneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit vanaf nu tot de komende week nogal vast met tentamens, dus op club zal ik sowieso niet verschijnen. Daarnaast, ik wil nog steeds meedoen aan het bekertoernooi alleen is mijn laatste poulewedstrijd tegen raptor81NL er nog niet van gekomen. Ik weet niet hoe de stand in Poule A verder is, of dat de stand in de startpost de meest recente is, maar misschien is het handig dat we even een vaste tijd kiezen om alle poulewedstrijden af te ronden. :)

Ik ben altijd beschikbaar, maar dan moet ik het wel even van tevoren weten, want ik ga niet voor mn 360 zitten studeren in de hoop dat er iemand online komt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Niet online
MrVegeta schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 21:15:
Calabaroon vs Alucarduu (AC Milan vs Juve) 0-3. was wel leuke wedstrijd ;). Trouwens over dat club gebeuren... dat kan alleen met je eigen VP? Maar hoe kan ik zien of mijn VP een beetje met de rest mee kan?

Trouwens, nog iemand tips om die "heel flick" en "flick up" te doen zodat ik bezig kan met 4 star moves... die heel moves kunnen niet in de arena?
Je kunt alle moves in de arena uitvoeren, check de "help > skill moves" in fifa om te zien hoe je de moves moet doen.

Je kan overigens via edit pro > accomplished. zien hoeveel % je al met je VP hebt behaald. Bij mij staat ie bijv op 75%, maar ik zou zeggen; join gewoon de club, je VP zal alleen maar beter worden door mee te spelen ;)

Als laatste, jongens maak je cup wedstrijden nou eens af! Stel een deadline in, wie niet voor een bepaalde tijd zijn wedstrijden heeft gespeelt verliest gwn met 3-0 zodat wij door kunnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hee jongens,
Hebben jullie nog iemand nodig voor de club ?
Ben net nieuw hier maar niet voor fifa (ongeveer 750 clubwedstrijden en ver over de 1000goals). 8)7
Ik kan alleen mijn gemiddelde niet zien. Maar dat zal rond de 9.0 zijn.
Het lijkt me leuk om samen met jullie over de grens van 5000punten heen te komen. ;)

XBL= TriKeey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-dj
Verwijderd schreef op maandag 22 maart 2010 @ 10:18:
Hee jongens,
Hebben jullie nog iemand nodig voor de club ?
Ben net nieuw hier maar niet voor fifa (ongeveer 750 clubwedstrijden en ver over de 1000goals). 8)7
Ik kan alleen mijn gemiddelde niet zien. Maar dat zal rond de 9.0 zijn.
Het lijkt me leuk om samen met jullie over de grens van 5000punten heen te komen. ;)

XBL= TriKeey
Je bent van harte welkom, maar met een gemiddelde van 9.0 moet je helaas wel eerst op de bank plaats nemen :P (Grapje hoor......)

Laat maar zien wat je kunt.....je hebt jezelf wel een mooie doelstelling opgelegd waar wij als club ons zeker bij aansluiten.....

Laat de 5000 punten maar komen hoor!!!

Ik zal je uitnodigen! (Edit: Ik zie dat je geen Free Agent bent. Ik heb je wel een uitnodiging verzonden)

[ Voor 5% gewijzigd door i-dj op 22-03-2010 10:55 . Reden: Uitnodiging verzonden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Even de poulewedstrijden afspelen jongens!!!

Martinspire, zullen we een tijd afspreken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-dj
Verwijderd schreef op maandag 22 maart 2010 @ 19:25:
Even de poulewedstrijden afspelen jongens!!!

Martinspire, zullen we een tijd afspreken?
MATS, misschien is het handig om een einddatum voor de poule wedstrijden te stellen. Bijvoorbeeld t/m Vrijdag 26 maart!!!!

Als wedstrijden niet gespeeld zijn dan een DRAW en geen punten. Indien je alle inspannig hebt gedaan (door bijv op dit Forum Afspraken probeert te plannen en de ander reageert niet dan dit als opgave beschouwen en een reglementaire 3-0 overwinning voor de persoon die zijn best heeft gedaan!

Het is een idee.....om in ieder geval verder te kunnen met de CUP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja had laatst ook al gepost dat gisteren alle wedstrijden gespeeld moesten zijn maar niemand reageerde dus ik denk dat niemand het heeft gezien. Nouwja, zondag alles gespeeld, niet gespeelde wedstrijden zijn remise, zal iedereen ook ff bericht via xbox sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woembah

Woembah

YNWA

Ik zou zeggen dat wanneer Martinspire morgen niet gereageerd heeft, dat Kriss Os hem dan vervangt in de competitie, mits hij natuurlijk wel met ons een wedstrijddatum vóór zondag kan afspreken. Martin lijkt FIFA10 inmiddels namelijk volop te negeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-dj
Verwijderd schreef op maandag 22 maart 2010 @ 21:54:
Ja had laatst ook al gepost dat gisteren alle wedstrijden gespeeld moesten zijn maar niemand reageerde dus ik denk dat niemand het heeft gezien. Nouwja, zondag alles gespeeld, niet gespeelde wedstrijden zijn remise, zal iedereen ook ff bericht via xbox sturen.
Ik heb er geen aandacht aan besteed, omdat onze poule allang klaar is en mijn spelers allang weer in de bus naar huis zitten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed plan.
Vrijdag a.s dus de deadline.

lust ik jullie rauw in de 2e ronde :9 :9~

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2010 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister toch nog even me debuut gemaakt.
5wedstrijden - 10Goals waaronder een van 36meter. ;)
Het was wel even aanpassen, en een beetje kijken wat de looplijnen zijn. 8)7
Vandaag ben ik weer van de partij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 10:37:
Gister toch nog even me debuut gemaakt.
5wedstrijden - 10Goals waaronder een van 36meter. ;)
Het was wel even aanpassen, en een beetje kijken wat de looplijnen zijn. 8)7
Vandaag ben ik weer van de partij
Je ging wel lekker ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-dj
Verwijderd schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 09:42:
lust ik jullie rauw in de 2e ronde :9 :9~
Vanavond dat trainingspotje??? Het zou toch jammer zijn als je onvoorbereid de 2e ronde ingaat!!!! :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

i-dj schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 13:01:
[...]

Vanavond dat trainingspotje??? Het zou toch jammer zijn als je onvoorbereid de 2e ronde ingaat!!!! :P ;)
Is goed man. Ik verwacht wel een complete wedstrijd analyse met doelpunten erbij ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-dj
Verwijderd schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 13:49:
[...]
Is goed man. Ik verwacht wel een complete wedstrijd analyse met doelpunten erbij ;-)
Als ik daar na de OORWASSING nog geestelijk toe in staat ben.....dan zeker. Ik heb mijn boxers vandaag al een paar keer moeten wisselen.... iets met 7 kleuren tegelijk...

Me Scared!!! ;( :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hou die psygologische oorlogsvoering maar voor je! :( :+

:-)

Je maakt de druk bij mij alleen maar groter man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-dj
Verwijderd schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 14:20:
Hou die psygologische oorlogsvoering maar voor je! :( :+
Nee....ik zorg ervoor dat, mocht ik onverhoopt toch verliezen, ik mij al helemaal heb ingedekt :P

Kijk mijn overwinning op jou was een Lucky Shot....puur gezien het feit dat ik voor het eerst sinds mijn fifa 10 carriere een bal ver buiten de 16 binnen schiet in de laatste minuut.

Ik maak mij ook geen illussies. Dat wil niet zeggen dat ik het je vanavond niet lastig probeer te maken.....ik ga een |:( optrekken en proberen met mooi uitgespeelde counters jouw defensie te kraaken.....

Genoeg gel*ld I-DJ.....laat het vanavond maar zien ..... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Genoeg gel*ld I-DJ.....laat het vanavond maar zien ..... :X
:+ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
Verwijderd schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 10:37:
Het was wel even aanpassen, en een beetje kijken wat de looplijnen zijn.
Looplijnen? We rennen toch allemaal als kippen zonder kop naar voren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-dj
kwiebus schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 18:31:
[...]
Looplijnen? We rennen toch allemaal als kippen zonder kop naar voren?
Ook dat zijn Looplijnen...... DOODloop lijnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-dj
Gisteravond was het dan zover. FLAWLESS kreeg de kans om revanche te nemen op I-DJ. Een aantal weken geleden heeft Arsenal (I-DJ) AJAX Kansloos gelaten en met 3-2 gewonnen.

Nadat FLAWLESS zijn controller weer uit de hoek had gevist (daar werd hij namelijk keihard ingegooid na de nederlaag) begon hij I-DJ te spammen dat er toch echt een rematch moest komen om te laten zien dat het LUCKY ARSENAL was geweest!

Er werd afgesproken dat er 2 wedstrijden zouden worden gespeeld (om niks aan het toeval over te laten)!

De eerste wedstrijd was nog geen 3 minuten oud of AJAX slalomde dwars door mijn zwaar opgebouwde muur en scoorde meteen de 0-1. Arsenal wist meteen wat het moest doen. De Tactiek die van tevoren besproken was in de kleedkamer kon meteen overboord. En toen zag je meteen weer het kwaliteitsverschil tussen I-DJ en FLAWLESS. I-DJ kon de bal niet in de ploeg houden en liep als een KIP zonder KOP (uitspraak CALA) rondjes te rennen achter FLAWLESS supermannen aan.

Binnen 30 MINUTEN stond het 0-4 8)7 Vooral de Samenwerking tussen Suarez en HET BEEST Pantalic resulteerde in schitterend opgebouwde aanvallen en doelpunten. FLAWLESS begon weer te lachen en had I-DJ weer met beide benen op de grond gezet (Eigenlijk meteen onder de grond geschopt). Het was net of er 21 mannen van AJAX rondliepen op het veld. Zelf op het moment dat I-DJ in Balbezit en een pass wou geven kwamen de ballen aan bij het AJAX kamp. Alleen Almunia probeerde er nog wat van te maken waardoor de eindstand bleef steken op 0-4.

Met dit in het achterhoofd de 2e wedstrijd begonnen.Arsenal begon in tegenstelling tot de eerste wedstrijd Aanvallend ipv Defensief te spellen. Hierdoor kregen ze zowaar nog kansen. Maar de eerste klap werd meteen weer uitgedeeld door FLAWLESS. Na een kwartier spelen prikte Romedahl (hij kan dus meer dan alleen een beetje hardlopen) de bal binnen. Toch was het geen WALK OVER voor AJAX. Arsenal zette druk en kreeg zowaar een vrije trap op randje 16 meter. Van Persie nam plaats achter de bal.........

(even een kleine voorgeschiedenis, FLAWLESS had aangegeven dat vrije trappen niet zijn ding waren. Er waren in de eerste wedstrijd meerdere aan hem toegekend en die gingen In de muur/naast/hoog over).

De Enige kans die ARSENAL gisteravind heeft gekregen is gelukkig benut. Van Persie krulde de bal over de muur in de Korte hoek. 1-1 ...... Maar waar FLAWLESS bij de eerste partij kwaad zou zijn geworden en zijn controller door het raam naar buiten zou hebben gegooid, behield hij nu de rust. AJAX wist ook dat ze nog genoeg kansen zouden krijgen en dat ARSENAL alleen maar uit dode spelsituaties iets zou kunnen terugdoen.

We gingen met 1-1 aan de thee. FLAWLESS meester zet heeft toen plaatsgevonden. Hij bracht een extra Spits in (Cvitanich....herinnert u zich deze nog nog nog) en zette Emmanuelson op het middenveld.

In de 2e helft was het verzet van ARSENAL dan ook zo gebroken en als een echte killer maakte AJAX met 2 doelpunten de eindstand op voor de 2e wedstrijd 1-3

I-DJ droop af met de staart tussen zijn benen en zweet onder zijn oksels. ARSENAL had geen schijn van kans tegen de MEESTER _/-\o_

FLAWLESS heeft I-DJ even voetballes gegeven waarin samenspel, efficiency en koelbloedig afmaken als lesstof werden behandeld. Met open mond :o heb ik zitten kijken wat er zich allemaal afspeelde op mijn 24 inch flatscreen.......en wat ik zag was 1 team dat de dienst uitmaakte en 1 team die als veldvulling aanwezig was.

Voor de CUP wil ik dus iedereen waarschuwen!!!!! FLAWLESS doet zijn naam eer aan (FOUTLOOS) en kan AJAX naar de Hoogtij dagen in EUROPA brengen, de dagen die we allemaal nog kennen (voor de Jonkies onder ons >:) ) met Louis van Gaal in 1995!!!!

FLAWLESS bedankt en ik bied mij graag aan als slachtvee als je aan je zelf vertrouwen wilt werken!

[ Voor 12% gewijzigd door i-dj op 24-03-2010 09:18 . Reden: overgestapt naar andere laptop ivm lege batterij ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Puik staaltje werk heb je geleverd in dit verslag 8)

Het waren twee leuke wedstrijdjes en ik geef je na dat je in het tweede potje meer goaltjes had kunnen scoren. Helaas had je het geluk niet mee!

Ik moet toch eens gaan oefenen op die vrije trappen ;-)

Well played :*)

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2010 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Niet online
ahahha wat een verhaal! hulde =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens jongens, wat een emoties, weer. Al denk ik dat we de potjes kunnen samenvatten met 'gepiepeld'. Maarre... Ook RaptorNL81 (of zoiets) kan de aan-knop van zijn X-Box niet meer vinden, dus Kriss Os (of zoiets) zou hier ook in kunnen vallen.

Hoe zit het met de compilatie, Mats?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2010 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Haha , wat een verhaal. Ik heb nu al zin om Flawless ze ass te KICKEN met FEYENOORD!!!

Dan weet ajax zijn plaats ook weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 16:03:
Jongens jongens, wat een emoties, weer. Al denk ik dat we de potjes kunnen samenvatten met 'gepiepeld'. Maarre... Ook RaptorNL81 (of zoiets) kan de aan-knop van zijn X-Box niet meer vinden, dus Kriss Os (of zoiets) zou hier ook in kunnen vallen.

Hoe zit het met de compilatie, Mats?
Kriss moet een van de twee vervangen, mag die van mij zelf kiezen :p of iemand anders moet ook willen invallen, tirkeey? Ons nieuwe clublid?

De wedstrijden die niet zijn gespeeld omdat iemand nooit online is verliest gewoon met 0-3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Great HooD schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 19:26:
Haha , wat een verhaal. Ik heb nu al zin om Flawless ze ass te KICKEN met FEYENOORD!!!

Dan weet ajax zijn plaats ook weer!
1 FC Twente 28 22 5 1 71 52 - 22
2 Ajax 28 21 4 3 67 85 - 19
3 PSV 28 20 6 2 66 61 - 23
4 Feyenoord 27 14 9 4 51 43 - 26 :+ :>

Tegen een Feyenoord een potje spelen 1 vs 1? Om k@kkies te squeeken maak ik wel even tijd natuurlijk 8)7
Voeg me maar even toe op live ;-)

p.s

Ik heb nu al zin in die bekerfinale. Even Rotterdom onveilig maken :D

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2010 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 20:50:
[...]

Kriss moet een van de twee vervangen, mag die van mij zelf kiezen :p of iemand anders moet ook willen invallen, tirkeey? Ons nieuwe clublid?

De wedstrijden die niet zijn gespeeld omdat iemand nooit online is verliest gewoon met 0-3
Nou Kriss, doe je ding.
Kunnen wij tenminste verder met de competitie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-dj
Verwijderd schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 11:34:
[...]
Ik heb nu al zin in die bekerfinale. Even Rotterdom onveilig maken :D
Sinds wanneer ben jij voor de Eagles????? }) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

i-dj schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 11:49:
[...]

Sinds wanneer ben jij voor de Eagles????? }) :P
:z

;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand mij dan vertellen wat ik precies moet doen :P
en welk team moet/mag ik dan zijn?

en btw flawlesz

Please kick some cockroach ass :D

edit:
Ik heb tot zaterdagmiddag 15.00 uur (ongeveer) om te spelen. Daarna kan ik weer pas vanaf zondagavond 20.00 uur.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2010 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik stel voor dat je martinspire overneemt, in die poule zijn het minst wedstrijden gespeeld, moet je zelf ff team kiezen. Je kan in startpost kijken welke nog vrij zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyR
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:30
@Kriss Os Ik heb alleen vanavond nog de tijd om poule-wedstrijden te spelen (als je Martinspire overneemt), dus als je me dan vanavond uitdaagt dan heb ik mijn laatste partij er op zitten in de poule :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

okee ik neem martinspire wel over. Maar hoe kan ik dan precies joinen?

@Skyr
vanavond is goed. Ik daag je wel uit moet eerst me lieftallige verbinding aan mijn kant zien te krijgen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyR
Verwijderd schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 15:28:
okee ik neem martinspire wel over. Maar hoe kan ik dan precies joinen?

@Skyr
vanavond is goed. Ik daag je wel uit moet eerst me lieftallige verbinding aan mijn kant zien te krijgen :9
Simpelweg een team kiezen van max 4½ ster en dan gewoon een 1 vs 1 match spelen tegen de anderen in je poule ;) Ik verwacht dat ik vanaf een uurtje of 8 vanavond online ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

okee dus zo simpel is t :9
ik ga dan wel met bayern munchen, het team dat martinspire had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyR
Zojuist is Kriss Os (Bayern Munchen) - SkyR Hunter (Villarreal) geeindigd in 3 - 1.

Verdiende overwinning voor Kriss, ondanks het lelijkste doelpunt dat ik tot nog toe in het spel heb gezien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SkyR schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 20:11:
Zojuist is Kriss Os (Bayern Munchen) - SkyR Hunter (Villarreal) geeindigd in 3 - 1.

Verdiende overwinning voor Kriss, ondanks het lelijkste doelpunt dat ik tot nog toe in het spel heb gezien :P
ben het echt volledig met Skyr eens. Dat 2e doelpunt was inderdaad niet de mooiste. Beetje kaliber Sjoegerlie Hooper :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet om lullig te zijn en je victorie te verpesten maar ik was al Bayer Munchen bij het beketoernooi :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 03:38:
Niet om lullig te zijn en je victorie te verpesten maar ik was al Bayer Munchen bij het beketoernooi :P
Poule C:

Matsetst - Atletico Madrid
Martinspire - Bayern München
SkyR Hunter - Villareal C.F.
WickedWbah - AS Roma

voor zover ik weet ben ik voor martinspire in de beker gekomen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat wij de finale tegen elkaar mogen spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar eh.. dat betekend dat we de kwartfinales al kunnen spelen dit weekend? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woembah

Woembah

YNWA

Martinspire heeft nooit aangegeven welk team hij is, dus dat van Bayern is een foutje van Mats denk ik.
Ok dit is dus toch niet waar.

en Kriss, zullen we vanmiddag 16:00 vanavond 20:00 afspreken voor onze poulewedstrijd?

[ Voor 39% gewijzigd door Woembah op 26-03-2010 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:59
Nu ik dit topic weer zie staan ben ik het echt helemaal vergeten. Zo te merken ben ik gigantisch te laat, maar goed. Ik was inderdaad Bayern Munchen, maar dat heeft nu weinig nut meer.

Veel teveel tijd gestoken in Bad Company 2 de laatste tijd :X

Naja, geeft niet, veel plezier met het toernooi ;)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woembah schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 14:19:
Martinspire heeft nooit aangegeven welk team hij is, dus dat van Bayern is een foutje van Mats denk ik.
Ok dit is dus toch niet waar.

en Kriss, zullen we vanmiddag 16:00 vanavond 20:00 afspreken voor onze poulewedstrijd?
ik kan vandaag en vanavond niet spelen ik ben morgen rond 6en weer thuis en die avond had ik ook met Mats afgesproken.
Kan jij dan ook? Dan is onze poel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens, slecht nieuws, ik ben bang dat ik de komende week niet aan het toernooi (of club) kan deelnemen. Mijn geliefde 360 heeft een heerlijke kras gezet in mijn FIFA 10 cd, als gevolg waarvan ik niet verder kom dan het introfilmpje van Rooney.

Ik ga hier zo snel mogelijk iets aan doen en meld me dan weer braaf in dit topic :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@hierboven: Heb dat ook weleens gehad, en heb daar wel een trucje voor.... Pak tandpasta, smeer je fifa daar mee in.. spoel het vervolgens af met lauw (niet warm/heet!) water. Maak hem goed schoon, soms werkt het weer (wel liefst tandpasta zonder fluor!!). Beetje gek misschien, maar werkt wel, voor mij althans(je cd is toch al naar de klote, dus proberen kan geen kwaad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Je kan ook je dvd opsturen naar http://www.gamereparatie.nl/

Zelf ook twee keer gedaan en het is goed bevallen :)
Kost je 7 euro en als hij het nog niet doet hoef je niks te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woembah

Woembah

YNWA

Verwijderd schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 13:31:
[...]

ik kan vandaag en vanavond niet spelen ik ben morgen rond 6en weer thuis en die avond had ik ook met Mats afgesproken.
Kan jij dan ook? Dan is onze poel af.
Sorry ik was niet beschikbaar, kan je maandag eind v/d middag of 's avonds? Tenminste, als de GoT-cup organisatie het toelaat en de deadline nog even een dag verschuift :) Gaan poule A en D nog afgemaakt worden of laten jullie het erbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:44
wat betreft poule D:

ik moet alleen nog tegen thrace grumble. ben de laatste tijd niet veel online geweest maar de keren dat ik was was hij er niet..

thrace zou jij vanavond kunnen?

verder moet thrace ook nog tegen calla en dan zijn we klaar.

ik wil de finales snel spelen ga namenlijk volgende week op vakantie voor 4 weken. zou leuk zijn als het tegen die tijd klaar is of dat ik er uit lig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oke vandaag echt de laatste dag, daarna worden alle niet gespeelde wedstrijden als een 0-0 beschouwd :)
Vanavond/vannacht wordt de loting gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 14:59
Verwijderd schreef op zondag 28 maart 2010 @ 19:30:
Je kan ook je dvd opsturen naar http://www.gamereparatie.nl/

Zelf ook twee keer gedaan en het is goed bevallen :)
Kost je 7 euro en als hij het nog niet doet hoef je niks te betalen.
Een hoop gamewinkels hebben het vaak ook. Heb het laatst zelf voor 5 euro gedaan bij gameshop in arnhem. Hij doet het nu weer prima!

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woembah schreef op maandag 29 maart 2010 @ 00:38:
[...]

Sorry ik was niet beschikbaar, kan je maandag eind v/d middag of 's avonds? Tenminste, als de GoT-cup organisatie het toelaat en de deadline nog even een dag verschuift :) Gaan poule A en D nog afgemaakt worden of laten jullie het erbij?
vanavond is prima! Dan ook meteen de wedstrijd met jou Mats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woembah

Woembah

YNWA

En onze wedstrijd is inmiddels gespeeld:

Kriss Os Tottenham Hotspur 1-2 AS Roma WickedWbah :)

Was erg spannend, in de eerste helft domineerde ik het meest en scoorde ik 2 keer, maar in de tweede helft scheelde het maar een haar of Kriss had de na de 1-2 ook de 2-2 binnengeschoten. Veel balverlies aan beide kanten etc. door een zwaar besneeuwd veld.

Zoals af te leiden valt uit de uitslag heeft Kriss inmiddels Tottenham gekozen omdat Bayern al bezet was.

Ik ben GROEPSWINNAAR *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben DOOR NAAR DE VERLIEZERSRONDE *O*

Want kriss heeft me net met 2-1 verslagen :(
Jammer dat ik ongeveer al me kansen misde. Kriss gefeliciteerd en succes in de "champions league".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 22:34:
@hierboven: Heb dat ook weleens gehad, en heb daar wel een trucje voor.... Pak tandpasta, smeer je fifa daar mee in.. spoel het vervolgens af met lauw (niet warm/heet!) water. Maak hem goed schoon, soms werkt het weer (wel liefst tandpasta zonder fluor!!). Beetje gek misschien, maar werkt wel, voor mij althans(je cd is toch al naar de klote, dus proberen kan geen kwaad)
Held! _/-\o_

Ok, ik ben weer back in bussiness, maar mijn laatste poulewedstrijd lijkt er niet van te zijn gekomen. Heb hem nog via de Xbox een berichtje gestuurd, maar helaas geen respons gehad. Anyway, ik ben dus weer beschikbaar voor het toernooi (en club)! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:*) Kom maar op met de loting Mats!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Niet online
Ik lust jullie rauw :p :p :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopenlijk heb je niet al te veel honger dan want de volgende ronde vlieg je er meteen uit.

8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://img237.imageshack.us/img237/8095/schemawinnaarsronde.png

Afbeeldingslocatie: http://img694.imageshack.us/img694/9881/schemaverliezersronde.png

Let's roll

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2010 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vette shit Mats!

RaptorNL81 -> Zal je toevoegen op live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Niet online
Wel jammer dat ik je bij de tweede ronde er meteen uit moet gooien flaw, het zou leuk zijn als dat was in ed halve finale gebeurdee maar goed.. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan moet je eerst langs mij zien te komen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboynova
  • Laatst online: 16-09 13:40
Joost wat zei jij ook alweer van de week toen ik weg ging :P , zou mooi zijn als ik je op deze manier kan terug pakken hahaha :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-dj
Speelt de Winnaar van de verliezerspoule nog 1 keer tegen de Winnaar van de Winnaarspoule..... als een soort Johan Cruijfsschaal??

p.s. Ik zie je in de Finale CALA ...want we hebben een gunstige loting ;)

[ Voor 22% gewijzigd door i-dj op 30-03-2010 16:06 . Reden: flauwe opmerking geplaatst ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beyazz06 schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 14:14:
Wel jammer dat ik je bij de tweede ronde er meteen uit moet gooien flaw, het zou leuk zijn als dat was in ed halve finale gebeurdee maar goed.. :p
Probeer nou maar eerst die ronde te bereiken optimist ;-)
Ik zou bijna zeggen dat je ook een ajacied bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 maart 2010 @ 21:02:
Ik ben DOOR NAAR DE VERLIEZERSRONDE *O*

Want kriss heeft me net met 2-1 verslagen :(
Jammer dat ik ongeveer al me kansen misde. Kriss gefeliciteerd en succes in de "champions league".
nog bedankt voor de felicitatie :9
mooi gemaakt zo dat schema.
hoop op een revanche op Wickie als ik de volgende ronde haal >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-09 19:59

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Crysania schreef op maandag 29 maart 2010 @ 09:50:
wat betreft poule D:

ik moet alleen nog tegen thrace grumble. ben de laatste tijd niet veel online geweest maar de keren dat ik was was hij er niet..

thrace zou jij vanavond kunnen?

verder moet thrace ook nog tegen calla en dan zijn we klaar.

ik wil de finales snel spelen ga namenlijk volgende week op vakantie voor 4 weken. zou leuk zijn als het tegen die tijd klaar is of dat ik er uit lig :)
Crap, lees het te laat zie ik :( Naja, ik zit in de verliezersronde. Groot gelijk dat er knopen zijn doorgehakt, ik ben ook schuldig aan het niet op tijd spelen van de matches.

@Mats: Donderdagavond match spelen voor de verliezersronde? Kkan evt. ook vrijdag overdag :)

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Thrace Grumble schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 19:13:
[...]
@Mats: Donderdagavond match spelen voor de verliezersronde? Kkan evt. ook vrijdag overdag :)
Donderdagavond moet ik werken tot een uurtje of half 10, daarna zou eventueel wel kunnen. Vrijdagmiddag is ook goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-09 19:59

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Verwijderd schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 19:15:
[...]

Donderdagavond moet ik werken tot een uurtje of half 10, daarna zou eventueel wel kunnen. Vrijdagmiddag is ook goed :)
Top, donderdag zal ik er zijn :)

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Pagina: 1 ... 10 ... 16 Laatste