We waren de voorbij ja! Helaas zitten we er nu weer net onder..
Weet iemand nog een leuk nummer om nog een nieuw fifa filmpje te maken van de club?
Weet iemand nog een leuk nummer om nog een nieuw fifa filmpje te maken van de club?
Check out my photography on Instagram
Dies wel cool uiteraard, wel beetje kortWoembah schreef op maandag 15 maart 2010 @ 14:00:
Ik denk dat Blur - Song 2 wel een mooi passend muziekje is
*WooHOO*
Keane - Again and AgainVerwijderd schreef op maandag 15 maart 2010 @ 13:48:
We waren de voorbij ja! Helaas zitten we er nu weer net onder..
[ Voor 3% gewijzigd door i-dj op 15-03-2010 21:07 ]
PSN: IS_DJ
Kan je overal wel onder doeni-dj schreef op maandag 15 maart 2010 @ 21:05:
[...]
Keane - Again and Again
Pearl Jam - The Fixer
The Prodigy - Smack my my bitch up
The Gorillaz - 19-2000
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Fifa 98 flashback.. Tofste Fifa intro ooitWoembah schreef op maandag 15 maart 2010 @ 14:00:
Ik denk dat Blur - Song 2 wel een mooi passend muziekje is
*WooHOO*
[ Voor 11% gewijzigd door Calitomnication op 16-03-2010 12:47 ]
Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York
Ik wordt oud.....heb deze versie helemaal grijs gespeeld in mijn .....studententijd. Met complete competities met een gamepad systeem (max 4 tegelijk) op de gamepoort (Ja kinderen, in Opa's tijd was er nog geen USB).....Calitomnication schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 12:47:
[...]
Fifa 98 flashback.. Tofste Fifa intro ooit
[video]
Verwijderd
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2010 09:31 ]
Echt? haha.Verwijderd schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 09:30:
i-dj en mats, vuile *#@($*@#($*@#$ quiters ! ;-)
wedstrijd helaas gestaakt.
Ja uiteraard!beyazz06 schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 11:24:
Mats, heb je nog leuke doelpunten van mij opgenomen![]()
![]()
Inderdaad.. Ik heb hier nog een speciale geluidskaart voor moeten aanschaffen. Alleen voor de gamepoort, daar de Microsoft Sidewinder op aangesloten. Die had ook weer een gamepoort, zo konden we met 3 man tegelijk voetballen.i-dj schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 22:33:
[...]
Ik wordt oud.....heb deze versie helemaal grijs gespeeld in mijn .....studententijd. Met complete competities met een gamepad systeem (max 4 tegelijk) op de gamepoort (Ja kinderen, in Opa's tijd was er nog geen USB).....
Ook Song 2 (op Minidisc) helemaal grijs gedraaid...... Was trouwens ook de tijd dat ik The Fat of the Land (MET dus SMBU) van voor naar achter en andersom kon meezingen
Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York
Nee, die kan ik mij niet echt herinneren.... Wat ik wel weet is dat de ontwikkelaars zichzelf als (een voorloper op ) VP hadden aangemaakt. Wat waren die gasten goed (SKILL LEVEL 99). Ik heb menig goal gescoord met deze gasten ;-)Calitomnication schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 12:02:
[...]
Maar het mooiste waren nog de codes... hot potatoKen je die nog?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2010 12:18 ]
Republica - Ready to GoVerwijderd schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 12:09:
Om nog even terug te komen op welke backing tune, ik ben voor Invaders must Die van The Prodigy.
OF! OF! Of Flannigan's Ball - Dropkick Murpheys: http://www.youtube.com/watch?v=o2O7xri19q8
Verwijderd
Verwijderd
Ik vind invaders must die een betere keus.Verwijderd schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 11:45:
Hoe dan ook moet het een nummer zijn dat direct losgaat: daarom zeg ik: Flannigan's Ball (zie bovenstaande link)
Verwijderd
[ Voor 40% gewijzigd door MrVegeta op 19-03-2010 22:04 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Verwijderd
En dan ook nog twee keer voor komen en binnen de minuut de voorsprong weer verspelen.Verwijderd schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 12:57:
zo. dat was weer een pittige avond/nacht gister.
op een gegeven moment hadden we een winning streak van 5 wedstrijden, maar dan krijg je in de laatste minuten weer de 3-2 om de oren![]()
was btw wel een latertje
ons laatste potje met Cala, flawlesz en De4thch4rge was om half 4 vanmorgen af geloof ik
Verwijderd
Je kunt alle moves in de arena uitvoeren, check de "help > skill moves" in fifa om te zien hoe je de moves moet doen.MrVegeta schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 21:15:
Calabaroon vs Alucarduu (AC Milan vs Juve) 0-3. was wel leuke wedstrijd. Trouwens over dat club gebeuren... dat kan alleen met je eigen VP? Maar hoe kan ik zien of mijn VP een beetje met de rest mee kan?
Trouwens, nog iemand tips om die "heel flick" en "flick up" te doen zodat ik bezig kan met 4 star moves... die heel moves kunnen niet in de arena?
Verwijderd
Je bent van harte welkom, maar met een gemiddelde van 9.0 moet je helaas wel eerst op de bank plaats nemenVerwijderd schreef op maandag 22 maart 2010 @ 10:18:
Hee jongens,
Hebben jullie nog iemand nodig voor de club ?
Ben net nieuw hier maar niet voor fifa (ongeveer 750 clubwedstrijden en ver over de 1000goals).![]()
Ik kan alleen mijn gemiddelde niet zien. Maar dat zal rond de 9.0 zijn.
Het lijkt me leuk om samen met jullie over de grens van 5000punten heen te komen.![]()
XBL= TriKeey
[ Voor 5% gewijzigd door i-dj op 22-03-2010 10:55 . Reden: Uitnodiging verzonden ]
MATS, misschien is het handig om een einddatum voor de poule wedstrijden te stellen. Bijvoorbeeld t/m Vrijdag 26 maart!!!!Verwijderd schreef op maandag 22 maart 2010 @ 19:25:
Even de poulewedstrijden afspelen jongens!!!
Martinspire, zullen we een tijd afspreken?
Ik heb er geen aandacht aan besteed, omdat onze poule allang klaar is en mijn spelers allang weer in de bus naar huis zittenVerwijderd schreef op maandag 22 maart 2010 @ 21:54:
Ja had laatst ook al gepost dat gisteren alle wedstrijden gespeeld moesten zijn maar niemand reageerde dus ik denk dat niemand het heeft gezien. Nouwja, zondag alles gespeeld, niet gespeelde wedstrijden zijn remise, zal iedereen ook ff bericht via xbox sturen.
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2010 09:56 ]
Verwijderd
Verwijderd
Je ging wel lekker ja!Verwijderd schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 10:37:
Gister toch nog even me debuut gemaakt.
5wedstrijden - 10Goals waaronder een van 36meter.![]()
Het was wel even aanpassen, en een beetje kijken wat de looplijnen zijn.![]()
Vandaag ben ik weer van de partij
Vanavond dat trainingspotje??? Het zou toch jammer zijn als je onvoorbereid de 2e ronde ingaat!!!!
Verwijderd
Is goed man. Ik verwacht wel een complete wedstrijd analyse met doelpunten erbij ;-)i-dj schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 13:01:
[...]
Vanavond dat trainingspotje??? Het zou toch jammer zijn als je onvoorbereid de 2e ronde ingaat!!!!![]()
Als ik daar na de OORWASSING nog geestelijk toe in staat ben.....dan zeker. Ik heb mijn boxers vandaag al een paar keer moeten wisselen.... iets met 7 kleuren tegelijk...Verwijderd schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 13:49:
[...]
Is goed man. Ik verwacht wel een complete wedstrijd analyse met doelpunten erbij ;-)
Verwijderd
Nee....ik zorg ervoor dat, mocht ik onverhoopt toch verliezen, ik mij al helemaal heb ingedektVerwijderd schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 14:20:
Hou die psygologische oorlogsvoering maar voor je!![]()
Looplijnen? We rennen toch allemaal als kippen zonder kop naar voren?Verwijderd schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 10:37:
Het was wel even aanpassen, en een beetje kijken wat de looplijnen zijn.
Ook dat zijn Looplijnen...... DOODloop lijnenkwiebus schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 18:31:
[...]
Looplijnen? We rennen toch allemaal als kippen zonder kop naar voren?
[ Voor 12% gewijzigd door i-dj op 24-03-2010 09:18 . Reden: overgestapt naar andere laptop ivm lege batterij ;) ]
Verwijderd
[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2010 10:31 ]
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2010 16:03 ]
Kriss moet een van de twee vervangen, mag die van mij zelf kiezenVerwijderd schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 16:03:
Jongens jongens, wat een emoties, weer. Al denk ik dat we de potjes kunnen samenvatten met 'gepiepeld'. Maarre... Ook RaptorNL81 (of zoiets) kan de aan-knop van zijn X-Box niet meer vinden, dus Kriss Os (of zoiets) zou hier ook in kunnen vallen.
Hoe zit het met de compilatie, Mats?
Verwijderd
1 FC Twente 28 22 5 1 71 52 - 22The Great HooD schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 19:26:
Haha , wat een verhaal. Ik heb nu al zin om Flawless ze ass te KICKEN met FEYENOORD!!!
Dan weet ajax zijn plaats ook weer!
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2010 11:50 ]
Verwijderd
Nou Kriss, doe je ding.Verwijderd schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 20:50:
[...]
Kriss moet een van de twee vervangen, mag die van mij zelf kiezenof iemand anders moet ook willen invallen, tirkeey? Ons nieuwe clublid?
De wedstrijden die niet zijn gespeeld omdat iemand nooit online is verliest gewoon met 0-3
Sinds wanneer ben jij voor de Eagles?????Verwijderd schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 11:34:
[...]
Ik heb nu al zin in die bekerfinale. Even Rotterdom onveilig maken
Verwijderd
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2010 13:39 ]
Verwijderd
Simpelweg een team kiezen van max 4½ ster en dan gewoon een 1 vs 1 match spelen tegen de anderen in je pouleVerwijderd schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 15:28:
okee ik neem martinspire wel over. Maar hoe kan ik dan precies joinen?
@Skyr
vanavond is goed. Ik daag je wel uit moet eerst me lieftallige verbinding aan mijn kant zien te krijgen
Verwijderd
ben het echt volledig met Skyr eens. Dat 2e doelpunt was inderdaad niet de mooiste. Beetje kaliber Sjoegerlie HooperSkyR schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 20:11:
Zojuist is Kriss Os (Bayern Munchen) - SkyR Hunter (Villarreal) geeindigd in 3 - 1.
Verdiende overwinning voor Kriss, ondanks het lelijkste doelpunt dat ik tot nog toe in het spel heb gezien
Verwijderd
Verwijderd
Poule C:Verwijderd schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 03:38:
Niet om lullig te zijn en je victorie te verpesten maar ik was al Bayer Munchen bij het beketoernooi
[ Voor 39% gewijzigd door Woembah op 26-03-2010 17:37 ]
Verwijderd
ik kan vandaag en vanavond niet spelen ik ben morgen rond 6en weer thuis en die avond had ik ook met Mats afgesproken.Woembah schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 14:19:
Martinspire heeft nooit aangegeven welk team hij is, dus dat van Bayern is een foutje van Mats denk ik.
Ok dit is dus toch niet waar.
en Kriss, zullen we vanmiddag 16:00 vanavond 20:00 afspreken voor onze poulewedstrijd?
Verwijderd
Sorry ik was niet beschikbaar, kan je maandag eind v/d middag of 's avonds? Tenminste, als de GoT-cup organisatie het toelaat en de deadline nog even een dag verschuiftVerwijderd schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 13:31:
[...]
ik kan vandaag en vanavond niet spelen ik ben morgen rond 6en weer thuis en die avond had ik ook met Mats afgesproken.
Kan jij dan ook? Dan is onze poel af.
Een hoop gamewinkels hebben het vaak ook. Heb het laatst zelf voor 5 euro gedaan bij gameshop in arnhem. Hij doet het nu weer prima!Verwijderd schreef op zondag 28 maart 2010 @ 19:30:
Je kan ook je dvd opsturen naar http://www.gamereparatie.nl/
Zelf ook twee keer gedaan en het is goed bevallen![]()
Kost je 7 euro en als hij het nog niet doet hoef je niks te betalen.
Verwijderd
vanavond is prima! Dan ook meteen de wedstrijd met jou Mats.Woembah schreef op maandag 29 maart 2010 @ 00:38:
[...]
Sorry ik was niet beschikbaar, kan je maandag eind v/d middag of 's avonds? Tenminste, als de GoT-cup organisatie het toelaat en de deadline nog even een dag verschuiftGaan poule A en D nog afgemaakt worden of laten jullie het erbij?
Verwijderd
Held!Verwijderd schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 22:34:
@hierboven: Heb dat ook weleens gehad, en heb daar wel een trucje voor.... Pak tandpasta, smeer je fifa daar mee in.. spoel het vervolgens af met lauw (niet warm/heet!) water. Maak hem goed schoon, soms werkt het weer (wel liefst tandpasta zonder fluor!!). Beetje gek misschien, maar werkt wel, voor mij althans(je cd is toch al naar de klote, dus proberen kan geen kwaad)
Verwijderd
Hopenlijk heb je niet al te veel honger dan want de volgende ronde vlieg je er meteen uit.
[ Voor 22% gewijzigd door i-dj op 30-03-2010 16:06 . Reden: flauwe opmerking geplaatst ]
Verwijderd
Probeer nou maar eerst die ronde te bereiken optimist ;-)beyazz06 schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 14:14:
Wel jammer dat ik je bij de tweede ronde er meteen uit moet gooien flaw, het zou leuk zijn als dat was in ed halve finale gebeurdee maar goed..
Verwijderd
nog bedankt voor de felicitatieVerwijderd schreef op maandag 29 maart 2010 @ 21:02:
Ik ben DOOR NAAR DE VERLIEZERSRONDE
Want kriss heeft me net met 2-1 verslagen
Jammer dat ik ongeveer al me kansen misde. Kriss gefeliciteerd en succes in de "champions league".
Crap, lees het te laat zie ikCrysania schreef op maandag 29 maart 2010 @ 09:50:
wat betreft poule D:
ik moet alleen nog tegen thrace grumble. ben de laatste tijd niet veel online geweest maar de keren dat ik was was hij er niet..
thrace zou jij vanavond kunnen?
verder moet thrace ook nog tegen calla en dan zijn we klaar.
ik wil de finales snel spelen ga namenlijk volgende week op vakantie voor 4 weken. zou leuk zijn als het tegen die tijd klaar is of dat ik er uit lig
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Donderdagavond moet ik werken tot een uurtje of half 10, daarna zou eventueel wel kunnen. Vrijdagmiddag is ook goedThrace Grumble schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 19:13:
[...]
@Mats: Donderdagavond match spelen voor de verliezersronde? Kkan evt. ook vrijdag overdag
Top, donderdag zal ik er zijnVerwijderd schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 19:15:
[...]
Donderdagavond moet ik werken tot een uurtje of half 10, daarna zou eventueel wel kunnen. Vrijdagmiddag is ook goed
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq