Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vette loting :D

Moet tegen I-dj, die schijnt niet zo goed te zijn maar wel vette wedstrijdverslagen te schrijven haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-dj
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:34
Verwijderd schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 22:47:

Moet tegen I-dj, die schijnt niet zo goed te zijn maar wel vette wedstrijdverslagen te schrijven haha
En ik zal je AFBRANDEN }) ALS ik win ;)

PSN: IS_DJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
btw, doen we 1 of 2 wedstrijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:56
Crysania schreef op maandag 29 maart 2010 @ 09:50:
wat betreft poule D:

verder moet thrace ook nog tegen calla en dan zijn we klaar.
Niet dat het er wat toe doet maar ik had op 17 maart al tegen thrace gespeeld en met 3-0 gewonnen:

http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/33654473

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, Nova. Je mag me terugpakken in de verliezersronde. Ik raak al snel emo als we weer eens voorsprongen uit handen geven, compleet uitgespeeld worden of onze spitsen ballen op 2 meter afstand voor open doel tegen de lat knallen :+

Vanavond? Jij, ik, voetbal >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Haa! Een nieuwe video!

Moet ik wel bij zeggen dat flawlesz laatst net zo'n vrije trap als op 2:14 scoorde alleen is die niet opgenomen :(

Beyazz, 1 wedstrijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Niet online
leuke compilatie! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beyazz06 schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 23:40:
btw, doen we 1 of 2 wedstrijden?
Uit en Thuis lijkt mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Puik stukje werk weer Mats!

Na het bekijken van deze video vrees ik dat Super Koelie vanwege zijn bar slechte prestaties afgelopen week de club gaat verlaten en het hogerop gaat zoeken bij Veendam ;-)

Daarvoor in de plaats komt de oude bekende Kaassie Poenani weer terug in het elftal. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NO2
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

NO2

heren!

Ik lees al een tijdje mee en zie net het filmpje.... VET!
Lijkt me echt tof om ook mee te doen.

'k baal ervan dat m'n 2ehands gekochte xbox na een week gebanned was... iemand toevallig nog zin in een ruil met z'n ouwe ongebande 360 O-) met kleine bijbetaling van deze arme student :P ?

Misschien horen jullie later meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-dj
MATS, weer puik werk...... d:)b

Ik zie dat ik meer moet scoren, alhoewel die goal op 0:50 min wel een echte spitsengoal was.... Maar 1 zwaluw maakt nog geen zomer!!!

@FLAWLESS......kan SUPER KOELIE geen contract tekenen bij VVV (Lekker spelen in de KOEL ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15-09 09:40
Verwijderd schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 10:32:
Haa! Een nieuwe video!

[video]

Moet ik wel bij zeggen dat flawlesz laatst net zo'n vrije trap als op 2:14 scoorde alleen is die niet opgenomen :(

Beyazz, 1 wedstrijd
Sorry, ik speel hier niet maar moest effe commenten op die video: Tering wat zijn jullie goed zeg. Ik heb zelf geen xbox maar speel af en toe met vrienden een competitie enzo en daar presteer ik meestal erg goed... maar als ik jullie zo zien spelen... Hoeveel doen jullie wel niet oefenen? Als ik 1 op 1 met de keeper kom, krijg ik em bijna nooit erin geschoten. Ben aan het denken om ook maar een Xbox te halen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woembah
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-09 09:04

Woembah

YNWA

Dit is een selectie van hoogtepunten geshot over een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lange tijd, he :P
Je zou ons gisteren hebben moeten zien, dan praatte je wel anders xD.

Maar het zijn wel fijne hoogtepunten.

Oh, en de tegenstanders scoren vaak net zulke mooie goals bij ons :p

Check out my photography on Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ninc schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 15:22:
[...]

Tering wat zijn jullie goed zeg.
Bij vlagen wel ja. Eerlijk gezegd is het 1 en al drama afgelopen dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De wedstrijd tussen mij (IanHendon) en bbeyazz (ik hoop dat ik het goed schrijf :P) is gewonnen door bbeyazz, met 0-2. Hele behoorlijke pot voetbal die terecht werd gewonnen door mijn opponent. Het toernooi is dus snel over voor mij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Niet online
Het was inderdaad een mooie wedstrijd met aan beide kanten de fouten, ik had iets meer geluk met het intikken van de ballen.. al hoewel ik nog op een leeg doel naast schoot :X

Eind stand
Arsenal 2 - 0 Bayern Munih _/-\o_

Flaw, im waiting for you dude! })

edit:

Ik vind die goal van Cala toch wel mooiste !! :9~

[ Voor 10% gewijzigd door beyazz06 op 31-03-2010 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-09 19:59

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Vet weer die compilatie! :D Helaas de laatste tijd zeer weinig gescoord zelf :(

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 17:01:
[...]

Bij vlagen wel ja. Eerlijk gezegd is het 1 en al drama afgelopen dagen.
Nou, gisteren ging het (in match room 1) anders schitterend. We zouden een streak van 5 hebben gehad, als na 1 overwinning EA niet had besloten alle heteroheid uit de wedstrijd te halen en die eitjes van de tegenpartij te prutgoals te laten maken, terwijl wij aan de andere kant de ene bal na de andere tegen de paal/lat ramden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeee iedereen. Mijn xbox was naar de je weet wel, maar nu heb ik een nieuwe met een jaar abbo erbij. Mijn oude naam was m1stiqal. Net toen ik mij aanmelden in het team begaf mijn xbox het snel erna. Ik zou binnenkort wel een pot willen meespelen.

Mijn nieuwe tag is joNkoooh, ik zie wel wanneer ik word toegevoegd in het team als dat oke is.

tjoooooo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-dj
Verwijderd schreef op donderdag 01 april 2010 @ 09:52:
Heeee iedereen. Mijn xbox was naar de je weet wel, maar nu heb ik een nieuwe met een jaar abbo erbij. Mijn oude naam was m1stiqal. Net toen ik mij aanmelden in het team begaf mijn xbox het snel erna. Ik zou binnenkort wel een pot willen meespelen.

Mijn nieuwe tag is joNkoooh, ik zie wel wanneer ik word toegevoegd in het team als dat oke is.

tjoooooo.
meld je maar aan....dan voeg ik je toe aan de club!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Thrace Grumble schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 21:32:
[...]

Top, donderdag zal ik er zijn :)
Hee thrace, ik ben nu pas terug van het werken, beetje laat dus. Zal zo ff kijken of je nog online bent anders morgen wedstrijdje spelen?

Ik meld me zo voor club, mits ik niet eerst tegen thrace ga spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:55
ik moet me helaas afmelden voor de rest van de competitie.

ik vertrek morgen voor 4 weken naar zuid amerika voor vakantie. vanavond moet ik mijn tas nog pakken etc dus geen tijd meer.

had afgelopen week geprobeerd tegen kriss os te spelen maar was nog erg druk met werk en toen ik online was was kriss er niet en andersom ook toen hij online kwam moest ik weg.

jullie moeten maar even kijken of kriss nu automatisch doorgaat of dat iemand anders uit poule d naar de winnaars poule komt.

hopelijk kunnen we in de toekomst nogmaals zo'n competitie doen. dan ben ik zeker van de partij.

ik ben 1 mei weer terug van vakantie en dus weer beschikbaar voor club+competitie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:43

Royz

Kleurenblind!!

Kan ik jou plek niet over nemen in de competitie :p

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Crysania schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 10:28:

hopelijk kunnen we in de toekomst nogmaals zo'n competitie doen. dan ben ik zeker van de partij.
Als er ooit nog een nieuwe competitie word gestart, dan wil ik ook graag weer mee doen. Vind het idee echt top namelijk. Ook kan ik dan weer mee doen voor de club...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-dj
Verwijderd schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 12:42:
[...]

Als er ooit nog een nieuwe competitie word gestart, dan wil ik ook graag weer mee doen. Vind het idee echt top namelijk. Ook kan ik dan weer mee doen voor de club...
meld je nu alvast maar aan.....dan voegen we je gewoon toe aan de club hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
i-dj schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 21:44:
[...]

meld je nu alvast maar aan.....dan voegen we je gewoon toe aan de club hoor ;)
Ik heb nog geen Fifa 10 gekocht :+ . Weet dat het toen der tijd aardig ging bij de Club :*) Jammer van die ene ban hamer.

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2010 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mats,

ik leg de druk nu bij jou neer wat er nu precies gaat gebeuren met de beker aangezien crysania nu niet kan spelen. Ben ik automatisch door of of komt er een vervanger :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
Het was vanavond echt drama met de club, we zijn inmiddels helaas afgezakt naar slechts 3901 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry dat ik zojuist opeens wegging. Heb de laatste tijd vaker dan normaal last dat FIFA vastloopt tijdens club en dat ik daarna niet meer met de EA servers kan connecten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 00:13:
mats,

ik leg de druk nu bij jou neer wat er nu precies gaat gebeuren met de beker aangezien crysania nu niet kan spelen. Ben ik automatisch door of of komt er een vervanger :9~
Automatisch door :)

Ging lekker met de club gisteravond en vanmiddag, we hebben onze reeks van ongeslagen wedstrijden verbroken en die is nu 8. Maar dat had al 15 kunnen zijn als trikey niet ging quitten toen we 3-0 voor stonden :p zijn cd gaf een error.

Maarja, we staan nu bijna in de top 10 van Noord-Europa! En vorig seizoen hebben we de eerste cup gewonnen, eindig in de top 50.
Season Ranking: 16 Club Record: 30-8-27

Thrace, kan je vanavond wedstrijd spelen?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2010 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-dj
Goed gedaan...... 8 keer op rij winnen....!!!!

Ik vind de huidige opzet van onze club trouwens niet zo interessant meer. Als we met meer dan 6 man zijn gaan we splitsen in 2 groepen. Ik heb mij juist aangesloten bij de club om met meerdere mensen in 1 team te spelen. Mijn voorkeur heeft dit in ieder geval niet.

Ik weet niet of ik de enige ben, maar door het bovenstaande heb ik de afgelopen weken weer mijn Coach carriere opgepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboynova
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 13:40
(Joostius XI) Valencia - Sporting Lissabon (Dnova) 3-0

Waar het de eerste helft lang nul tegen nul bleef, werd het net voor de rust 1-0 voor Joost.
De 2-0 werd uit een vrije trap gemaakt, en hier wil ik het bij laten wat ik te melde heb over die vrijetrap :( .
Uit een goed schot werd de 3-0 gemaakt wat voor mij betekende inpakken en weg wezen uit het toernooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-dj
Verwijderd schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 22:47:

Wanneer verwacht je dit wedstrijd verslag ;) ..... m.a.w. Wanneer komt er een CLASH tussen Garcia en the Invincible I-DJ B-)

Hoop dat ik win want dan mag ik JOOST op zijn kloten geven.......dan kom ik CALA tegen in de Finale ....en dan door naar de SUPERCUP tegen FLAW....... (I-DJ wordt weer wakker uit zijn droom :z en beseft dat hij eerst maar eens van Garcia moet winnen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na twee zwaar bevochten overwinningen tegen RaptorNL (1-0 kwart finale) en bbeyaz (2-1 halve finale) heb ik een plaatsje bemachtigd in de finale van de champions league. :*) 8) _/-\o_ :9~

Is de andere finalist inmiddels al bekend?
Het lijkt me trouwens leuk om deze finale op de 1 of andere manier op internet te krijgen.... ik heb helaas geen capture kaart of DVD recorder. Hopenlijk heeft de andere finalist deze wel? ;-)

Om nog even op I DJ in te haken omtrent het splitsen van de rooms tijdens club. De reden dat dit gebeurd is dat de ervaring leert dat het moeilijk is je positie vast te houden als defender. Men heeft de neiging om naar voren te gaan.

De computer doet dit toch ietsie pietsie beter dan onze arme humans ;-)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2010 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Woembah schreef op maandag 29 maart 2010 @ 17:36:
En onze wedstrijd is inmiddels gespeeld:

Kriss Os Tottenham Hotspur 1-2 AS Roma WickedWbah :)

Was erg spannend, in de eerste helft domineerde ik het meest en scoorde ik 2 keer, maar in de tweede helft scheelde het maar een haar of Kriss had de na de 1-2 ook de 2-2 binnengeschoten. Veel balverlies aan beide kanten etc. door een zwaar besneeuwd veld.

Zoals af te leiden valt uit de uitslag heeft Kriss inmiddels Tottenham gekozen omdat Bayern al bezet was.

Ik ben GROEPSWINNAAR *O*
Hey Wickedwbah, wij moeten ook ff matchen :). Heb je toevallig woensdag tijd?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-dj
Verwijderd schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 10:15:
Na twee zwaar bevochten overwinningen tegen RaptorNL (1-0 kwart finale) en bbeyaz (2-1 halve finale) heb ik een plaatsje bemachtigd in de finale van de champions league. :*) 8) _/-\o_ :9~
gefeliciteerd en success alvast .... ik ben benieuwd naar de beelden :P
Om nog even op I DJ in te haken omtrent het splitsen van de rooms tijdens club. De reden dat dit gebeurd is dat de ervaring leert dat het moeilijk is je positie vast te houden als defender. Men heeft de neiging om naar voren te gaan.

De computer doet dit toch ietsie pietsie beter dan onze arme humans ;-)
Duidelijke redenering.......!!
Maar hiermee zorg je er ook voor dat onze VP's alleen maar sterk zijn in de aanval en niet in verdedigen. En de ANY's zijn vaak net zo onvoorspelbaar als onze DANCERS (Vrij naar de KILLERS - HUMANS)

Ik vindt 4/5 man per team toch wel het minimum. Voor mijn gevoel gaat het dan beter dan met het FIFA minimum van 3 spelers. Het blijft een teamsport/prestatie.

Wees niet bang (of juist wel), ik zeg mijn lidmaatschap niet op hoor :P maar zal bij splitsen misschien wat sneller afhaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 10:32:
[...]

ah.. en de winaar hiervan moet tegen KrissOs en de winaar daarvan staat tegen mij in de finale ?

:+ toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-09 15:34
Heb ook maar een invite gevraagd. ingame naam is Slaapje. Kan niet zeggen dat ik erg goed ben, maar ben wel serieus :)

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 10:15:
Na een zwaar bevochten overwinning tegen bbeyaz (2-1 halve finale) heb ik een plaatsje bemachtigd in de finale van de champions league. :*) 8) _/-\o_ :9~
Ja en hoe :( In de 118ste minuut, nadat ik Y indruk en me speler in de 16 in de bal glijdt.. met geen ENKEL contact met de speler van Flawlesz krijgt flaw een penalty.. Natuurlijk benut hij die, en eindigd het wedstrijd met 2-1 voor flaw..

Ik had zeer gehoopt dat de wedstrijd met de penalty shoot-outs zou worden beslist, helaas... Om zo te verliezen was toch best k*t :/

Maar goed, succces flaw ! :) Ik hoop dat je de cup wint, zodat ik nog altijd kan zeggen dat ik nip verloren heb van de winnaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beyazz06 schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 12:26:
[...]

Ja en hoe :( In de 118ste minuut, nadat ik Y indruk en me speler in de 16 in de bal glijdt.. met geen ENKEL contact met de speler van Flawlesz krijgt flaw een penalty.. Natuurlijk benut hij die, en eindigd het wedstrijd met 2-1 voor flaw..

Ik had zeer gehoopt dat de wedstrijd met de penalty shoot-outs zou worden beslist, helaas... Om zo te verliezen was toch best k*t :/
Dat is je eigen verdienste als je met ultra defensief wilt winnen via penalty shootoout :o :D :+ Mooi voetbal wordt ALTIJD beloond whehehe
Maar goed, succces flaw ! :) Ik hoop dat je de cup wint, zodat ik nog altijd kan zeggen dat ik nip verloren heb van de winnaar :P
Thanks man ik zal mijn best doen O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

badboynova schreef op maandag 05 april 2010 @ 23:10:
(Joostius XI) Valencia - Sporting Lissabon (Dnova) 3-0

Waar het de eerste helft lang nul tegen nul bleef, werd het net voor de rust 1-0 voor Joost.
De 2-0 werd uit een vrije trap gemaakt, en hier wil ik het bij laten wat ik te melde heb over die vrijetrap :( .
Hoe bedoel je? Wat wou je erover zeggen? ;)

P.S. Voor de mensen die weten hoe ik vrije trap met m'n VP neem... Zo nam ik 'm en Dnova bewoog z'n muurtje nog wat de goede richting in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Verwijderd schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 11:32:
[...]

ah.. en de winaar hiervan moet tegen KrissOs en de winaar daarvan staat tegen mij in de finale ?

:+ toch?
Ah, dan zie ik jou in de finale! ;).

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb even een excel bestandje gemaakt die door iedereen kan worden aangepast :)
Kan je zelf de score invullen.

http://spreadsheets.googl...SmdVOTF0VERGTW5yUlE&hl=nl

Thrace, kan je vandaag spelen?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2010 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woembah

Woembah

YNWA

MrVegeta schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 10:32:
[...]

Ja woensdag is prima, maar niet tijdens IRL Champions League als het kan :P Eind van de middag of ongeveer 20:00 lijkt me prima.
MrVegeta schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 13:30:
[...]

Ah, dan zie ik jou in de finale! ;).
Jaja vast >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Woensdag uur of 20;00 is prima :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Verwijderd schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 13:35:
Heb even een excel bestandje gemaakt die door iedereen kan worden aangepast :)
Kan je zelf de score invullen.

http://spreadsheets.googl...SmdVOTF0VERGTW5yUlE&hl=nl

Thrace, kan je vandaag spelen?
Tuuwk! :D Wist ff niet meer of je xdoos t al weer deed :)

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeg, willen de slackers daar in de Loser League *doelend op I-DJ, Garcia die op moet houden met films kijken als z'n teamgenoten online zijn, Skyr Hunter en Calabarboon* a.u.b. met elkaar daten. Des te eerder tref ik Mats in de finale ;) :+ :*) :Y _O- 7(8)7 (8> }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

. Des te eerder tref ik Mats in de finale
Des te eerder word je kondt geschopt in de daarop volgende Supercup wedstrijd tegen de winnaar van de Tweakers Fifa10 360 1on1 Championsleague :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2010 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 14:37:
Zeg, willen de slackers daar in de Loser League *doelend op I-DJ, Garcia die op moet houden met films kijken als z'n teamgenoten online zijn, Skyr Hunter en Calabarboon* a.u.b. met elkaar daten. Des te eerder tref ik Mats in de finale ;) :+ :*) :Y _O- 7(8)7 (8> }:O
hahaha :D zal ff kijken of ik i-dj snel tegenkom online en dan meteen ons potje spelen :)

sorry voor de vertraging maar het zijn ook wel hele spannende films :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

ey Wickedbah, ik zit hier tegen iemand anders te spelen en ik heb geen problemen, raar :(. Zo nog maar even proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik heb hier geen woorden voor. Wat een kut wedstrijd. 120e minuut, 1 min extra tijd. Ik sta 2-1 voor, Wicked doet een aanval, ik sla hem af en ipv die bal een veeg te geven kopt mijn laatste man hem recht in Wicked zijn voeten, daarna rent hij ook nog even uit de weg van de goal en ja hoor 2-2.

Penalties, eerste 2 penaltys gewoon mis. Belachelijk. Maar ja, that's the game. Grats.

Zag je die bal op de lat wel trouwens?

[ Voor 86% gewijzigd door MrVegeta op 07-04-2010 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aaight Wickie dan moeten wij ook maar meteen ff een momentje nemen om onze halve finale te spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Jammer dat het niet best out of 3 is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woembah

Woembah

YNWA

Nou, na wat brakke verbindingsproblemen lukte het om de wedstrijd enigszins acceptabel te spelen, en hoe! Alucarduu scoorde al rap uit een slecht verwerkte corner, en daarna had ik de grootste moeite om in zijn doelgebied te komen. In de tweede helft scoorde ik dan toch gelijk, en zo bleef het tot het eindsignaal. In de verlenging barstte het duel los, Alucarduu loste een schot op de paal en ik miste een kans voor open doel, maar op het laatst wist Alucarduu uit een vrije trap de winnende treffer te scoren...

Tenminste, dat dacht hij. In mijn aller allerlaatste poging om nog gelijk te maken had ik het geluk dat mijn schot slecht verwerkt werd, waardoor ik met de grote held Totti alsnog binnen kon schieten via de paal. Het werd dus penalty's.

Deze reeks begon slecht voor Alucarduu, hij miste de eerste twee strafschoppen. Vervolgens miste ik er ook één. Om nog te kunnen winnen moest hij zijn vierde penalty scoren, en dat deed hij feilloos, maar Pizarro schoot mijn vijfde strafschop hard door het midden binnen en bracht AS Roma de belangrijke overwinning op rivaal Juventus. Het feest barstte los in Stadio Olimpico, maar het besef was er dat AS Roma hier goed weg was gekomen.

Eindstand: WickedWbah AS Roma 2 - 2 Juventus Alucarduu (4-2 pen)

*O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Woembah schreef op woensdag 07 april 2010 @ 21:22:
Nou, na wat brakke verbindingsproblemen lukte het om de wedstrijd enigszins acceptabel te spelen, en hoe! Alucarduu scoorde al rap uit een slecht verwerkte corner, en daarna had ik de grootste moeite om in zijn doelgebied te komen. In de tweede helft scoorde ik dan toch gelijk, en zo bleef het tot het eindsignaal. In de verlenging barstte het duel los, Alucarduu loste een schot op de paal en ik miste een kans voor open doel, maar op het laatst wist Alucarduu uit een vrije trap de winnende treffer te scoren...

Tenminste, dat dacht hij. In mijn aller allerlaatste poging om nog gelijk te maken had ik het geluk dat mijn schot slecht verwerkt werd, waardoor ik met de grote held Totti alsnog binnen kon schieten via de paal. Het werd dus penalty's.

Deze reeks begon slecht voor Alucarduu, hij miste de eerste twee strafschoppen. Vervolgens miste ik er ook één. Om nog te kunnen winnen moest hij zijn vierde penalty scoren, en dat deed hij feilloos, maar Pizarro schoot mijn vijfde strafschop hard door het midden binnen en bracht AS Roma de belangrijke overwinning op rivaal Juventus. Het feest barstte los in Stadio Olimpico, maar het besef was er dat AS Roma hier goed weg was gekomen.

Eindstand: WickedWbah AS Roma 2 - 2 Juventus Alucarduu (4-2 pen)

*O*
Understatement van het jaar ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:*) :o come''on boys....
Wie speelt er tegen mij in de finale 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 april 2010 @ 10:04:
:*) :o come''on boys....
Wie speelt er tegen mij in de finale 8)
It's me _/-\o_
krappe overwinning gister op WickedWbah 0-1
het is dat ik Peter Crouch voorin heb staan want anders was t een hele andere wedstrijd geweest :9
Dus Flawlesz zoals het hoort staan er 2 ajacieden in de finale ^)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2010 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, als noch Kriss Os noch Wickedwbah in staat is Flawlesz uit z'n onzekerheid te halen, doe ik het maar. Van wat ik heb meegekregen (zat in hun Xbox Live Party toen ze speelden) is de wedstrijd zo geëindigd:

Tottenham Hotspur (Kriss Os) 1-0 (Wickedwbah) AS Roma

Door een goal van Peter Crouch begin de tweede helft (dacht ik) werd de wedstrijd beslist in het voordeel van Kriss Os en daarmee de droom van underdog WickedWbah, die al voor enige verrassingen had gezorgd in dit toernooi, op een plekje in de finale beëindigd.

Natuurlijk is er veel meer over de wedstrijd te vertellen, maar dat kon ik niet volgen anders dan een continue stroom aan kreten en getier aan de andere kant van m'n headset.

Aan Kriss Os en WickedWbah om elke schreeuw/gil/krijs nader te verklaren.

Cheers

P.S. I-DJ en Garcia, SPREEK IETS AF, ik heb een date met Mats in de finale die niet kan wachten! :P
P.P.S. oh, Kriss heeft al gereageerd... Nou ja....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 12:27:
[...]

It's me _/-\o_
het is dat ik Peter Crouch voorin heb staan want anders was t een hele andere wedstrijd geweest :9
Nice! Congrats!
Vanavond moet je maar met de billen bloot dan! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Niet online
Ahahha en vergeet niet je "dansje" te doen als je scoort :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beyazz06 schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 13:47:
Ahahha en vergeet niet je "dansje" te doen als je scoort :P
Hiermee insinueer je dus dat Kriss tegen mij gaat scoren?
8)

Ik gooi het gewoon op een 3-0 overwinning voor mij in de 10e minuut.
Kriss zijn verbinding heeft er geen zin meer in :>

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2010 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Ik gun het jullie, zo wint Ajax ook nog iets dit jaar :P
Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 12:27:
[...]

It's me _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou zoals vele al weten maar ik zet het alsnog maar ff neer

Ik, KrIsS oS, heb de finale van de Champions League gewonnen van mijn goeie fifa-spelende mede jood Flawlesz :D

We speelden allebei heel aanvallend, waardoor er ook snel gescoord werd. Ik opende de score maar Flawlesz reageerde meteen door ook te scoren. Zo ging t ook de rest van de wedstrijd, waarin Flawlesz bleef aanvallen en ik op een gegeven moment loerde op de counter. De eindstand (inclusief verlenging) was 3-3 en dat betekende penaltys. De eerste 3 gingen van ons allebei raak, maar bij de 4de strafschop tikte de oud lampenstad keeper Gomes de bal uit de kruising. Als Flawlesz zou missen had ik gewonnen. Hij schoot raak en dat betekende dus dat ik moest scoren met Huddlestone om de beker te winnen.

De rest kunnen jullie wel invullen :9

Ajax(Flawlesz) - Tottenham Hotspur(KrIsS oS) 3-3 (4-5 pen.)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2010 01:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woembah

Woembah

YNWA

Gefeliciteerd! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-dj
Verwijderd schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 01:02:
Ajax(Flawlesz) - Tottenham Hotspur(KrIsS oS) 3-3 (4-5 pen.)
Gefeliciteerd......geen verbindingsproblemen dus ;) Iets waar FLAW zich wel degelijk op had ingesteld.

Ik zal kijken of Garcia vandaag of morgen online is....ander kan ik nooit tegen Joost spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wedstrijd tussen I-DJ en Garcia is gespeeld.

1e pot geëindigd in een 4-0 overwinning voor Garcia.
2e pot 2-2 na 90 minuten, 3-3 na verlening en 5-4 na penalties in het voordeel van I-DJ.

Garcia is door naar ronde 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 13:55:
[...]

Hiermee insinueer je dus dat Kriss tegen mij gaat scoren?
8)

Ik gooi het gewoon op een 3-0 overwinning voor mij in de 10e minuut.
Kriss zijn verbinding heeft er geen zin meer in :>
*kuh kuh* :P :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Gefeliciteerd kriss!!

Skyr hunter en calarbarboon, hebben jullie al gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

And so we meet again, Garcia... And this time, you will not be so lucky!

Maar voorlopig moet het even uitgesteld worden i.v.m. griep (of is het angstzweet?) en desondanks vanavond werken. Misschien dat ik morgen (maandag) in de avond een gaatje kan vinden in m'n met wiskunde gevulde agenda.

Oh, en we spelen maar 1 potje (die je niet in de verlenging gaat winnen) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha ik moest ook wel beetje lachen toen ik dat berichtje las nadat de finale was gespeeld :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyR
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-09 09:30
Verwijderd schreef op zondag 11 april 2010 @ 14:26:
Skyr hunter en calarbarboon, hebben jullie al gespeeld?
Nog niet. Als we na dinsdag nog niet tegen elkaar gespeeld hebben, mag er een reglementaire 3-0m voor calabarboon genoteerd worden. Ik kan niet echt goed inschatten wanneer ik online kan zijn, dus dan lijkt het mij eerlijker als tegen die tijd calabarboon door gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 11 april 2010 @ 15:02:
And so we meet again, Garcia... And this time, you will not be so lucky!

Maar voorlopig moet het even uitgesteld worden i.v.m. griep (of is het angstzweet?) en desondanks vanavond werken. Misschien dat ik morgen (maandag) in de avond een gaatje kan vinden in m'n met wiskunde gevulde agenda.

Oh, en we spelen maar 1 potje (die je niet in de verlenging gaat winnen) :P
klopt. Denk dat ik aan de 90 minuten genoeg heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
SkyR schreef op zondag 11 april 2010 @ 19:02:
[...]

Nog niet. Als we na dinsdag nog niet tegen elkaar gespeeld hebben, mag er een reglementaire 3-0m voor calabarboon genoteerd worden. Ik kan niet echt goed inschatten wanneer ik online kan zijn, dus dan lijkt het mij eerlijker als tegen die tijd calabarboon door gaat.
Het maakt mij niet uit wanneer we spelen, ik kan zowel vanavond, maandag- en dinsdagavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyR
kwiebus schreef op zondag 11 april 2010 @ 20:13:
[...]
Het maakt mij niet uit wanneer we spelen, ik kan zowel vanavond, maandag- en dinsdagavond.
Kun je vanavond tussen 19:30 en 20:30? Dan probeer ik rond die tijd online te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Peeps en Pepples,

Is er animo om een 2vs2 toernootje op te starten?
Dit met vaste koppeltjes.

Lijkt me harstikke leuk namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk idee, kan ik ook iemand uitnodigen van mijn eigen vrienden die dan speelt met een gast account in mijn team?

ooi
Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 09:39:
Peeps en Pepples,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09:37
Ik heb mij inmiddels aangemeld gamertag is bettieakkumaoi (Brabants voor bijt ie als ik hem aai)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 10:28:
Leuk idee, kan ik ook iemand uitnodigen van mijn eigen vrienden die dan speelt met een gast account in mijn team?

ooi

[...]
Ik heb het op deze methode ook al eerder geprobeerd zonder succes.

Volgens mij werkt dat niet.
Of het andere koppeltje moet ook bij elkaar op de bank zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
SkyR schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 08:55:
[...]

Kun je vanavond tussen 19:30 en 20:30? Dan probeer ik rond die tijd online te zijn.
Ik lees dit zojuist pas, ben nu online.

Ik heb tegen SkyR gespeeld. We hebben een uit- en thuiswedstrijd gespeeld. Het werd nog spannend op het einde.

de aggregate score was uiteindelijk 3-2 in mijn voordeel.

[ Voor 26% gewijzigd door kwiebus op 13-04-2010 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 09:39:
Peeps en Pepples,

Lijkt me wel een strak plan, alleen moeten we het dit keer wel wat beter organiseren.
Bijv. deadline van te voren stellen wanneer de laatste wedstrijden gespeeld moeten worden! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeppOx
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-07-2024

DeppOx

l33t lurker

Oeh toernooitje lijkt me leuk, ik stel me ook beschikbaar bij deze. Op live d3pthch4rg3 volgens mij :P
2v2 in fifa is geniaal, gaat veel goaltjes opleveren.
Ik speel vaak 2v2 met vrienden achter 1 console, dus dat gaat wel leuk worden hoop ik :)

BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyR
kwiebus schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 20:16:
[...]

Ik lees dit zojuist pas, ben nu online.

Ik heb tegen SkyR gespeeld. We hebben een uit- en thuiswedstrijd gespeeld. Het werd nog spannend op het einde.

de aggregate score was uiteindelijk 3-2 in mijn voordeel.
Het waren twee goede potjes voetbal, en vooral op basis van de eerste wedstrijd heb je verdiend geworden. Klaas-Jan Huntelaar die met een hakje vrij gezet werd, en het 1 op 1 met de keeper strak afrondde. Prachtig doelpunt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
beyazz06 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 23:38:
[...]

Lijkt me wel een strak plan, alleen moeten we het dit keer wel wat beter organiseren.
Bijv. deadline van te voren stellen wanneer de laatste wedstrijden gespeeld moeten worden! ;)
Lijkt me wel moeilijker, dan moet je met ze 4en op dezelfde tijd online zijn, benieuwd of dat gaat lukken. Ik wil zelf wel mee doen, meer mensen?

Calarbarboon, kan je vanavond de halve finale spelen? Rond 1900-2100 niet beschikbaar maar eerder en later wel :)

EDIT:

Laat me jullie het nieuwe shirt introduceren:

Afbeeldingslocatie: http://img149.imageshack.us/img149/2322/seattle0910jerseyha2.jpg

Op verzoek is ons oude shirt in ere hersteld :)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2010 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-dj
Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 15:32:

Laat me jullie het nieuwe shirt introduceren:

[afbeelding]

Op verzoek is ons oude shirt in ere hersteld :)
Ik wou al zeggen....we hebben hier al eens eerder in gespeeld ... Kregen we nou maar als return van M$ gratuzz XBOX LIVE ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 15:32:
[...]

Calarbarboon, kan je vanavond de halve finale spelen? Rond 1900-2100 niet beschikbaar maar eerder en later wel :)
Ik ben pas later vanavond weer thuis, weet alleen niet precies hoe laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo mensen,

Ik gebruik dit forum eigenlijk amper! Ik kan niet wachten op het nieuwe filmpje.
Met natuurlijk de mooie vrije trap van mij en mats. :*)
We scoorde er vandaag nog één!

Tom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou dat was weer een leuke avond.

Aan het einde kon ik niet meer serieus zijn, aangezien ik voor de 2de keer mislukt any was.

Toch scoorde we de 8-1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat Aboutaleb een gescheurde balzak mag krijgen.. de tiefus met um! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt waar, Tom. Bij deze verbied ik je ooit nog de positie van 'Any' te bekleden :p. Of een rode kaart te krijgen op het moment dat WickedWbah (die op dat moment Any was) door verbindingsproblemen wegvalt, waardoor je alsnog Any wordt...

En de avond begon zo goed... Al met al niet 1x te zien gekregen op welke rating we nou eigenlijk zaten omdat onze tegenstanders steeds quitten als Trikeey z'n dubbele hattrick weer gemaakt had :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha.

Ik kan best goed zijn op Any, maar dan moet ik ook geconcentreerd te werk gaan. Wat dus gister niet het geval was. En inderdaad, ik weet nog steeds niet onze rating! Trikeey wordt een cultheld.

Zijn er nog mensen die vanavond online komen?

Gr,

Tom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik begrijp je volkomen Flawlesz. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oja en @ mats. Op wie zijn verzoek is het oude shirt in ere hersteld? :)
Ik ben nog steeds van mening dat het Guadalajara shirt ons goed stond, maar veel steun voelde ik niet :'(

Afbeeldingslocatie: http://1.bp.blogspot.com/_g-Ylxb54NUc/SXmMG3bed5I/AAAAAAAAGts/27zEmkaU6oc/s400/Guadalajara+Chivas+2008-09+Home.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 april 2010 @ 20:26:
Oja en @ mats. Op wie zijn verzoek is het oude shirt in ere hersteld? :)
Ik ben nog steeds van mening dat het Guadalajara shirt ons goed stond, maar veel steun voelde ik niet :'(

[afbeelding]
mijn steun heb je idd niet :X
als ik zou moeten kiezen tussen dit shirt of het shirt wat we nu hebben ga ik voor de voor de groene :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 02:42:
[...]

mijn steun heb je idd niet :X
als ik zou moeten kiezen tussen dit shirt of het shirt wat we nu hebben ga ik voor de voor de groene :P
Maar er staat bimbo op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mensen.

Ik heb in samenwerking met Mats en Joost wat mensen gekicked uit de club (Nouwja mats eigenlijk)

Redenen:
- Er waren veel mensen die nog geen 1 wedstrijd hebben gespeeld terwijl ze al lang deel waren van de Club.
- Er zijn mensen gekicked die al meer dan 2 of meer maanden niet online zijn geweest.

En Mischien dat we nu eindelijk weer de game faces van iedereen uit de club kunnen downloaden.

Gr,

Tom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, jezus, dat zou fijn zijn. Ik ben nu wel benieuwd naar die kop van je, Tom :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-dj
Verwijderd schreef op maandag 19 april 2010 @ 23:06:
Ja, jezus, dat zou fijn zijn. Ik ben nu wel benieuwd naar die kop van je, Tom :p
Anders maken jullie eens afspraakje buiten de club en je XBOX360 om ;)
Worden we als club wel uitgenodigd op jullie ^) ??? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als maar duidelijk is dat Tom de bitch in de relatie is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hee joost, wanneer ga je garcia verslaan? Dan kunnen we de finale spelen, heb gister 3-1 van calabarboon gewonnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk kan ik weer videos uploaden na heel veel gedoe:P

Heb er nu 2

Anelka( op assist Lampard ) :
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/19125063

Lampard Vrije Trap :
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/19012706

Als iemand een x potje online wilt spelen lijkt me leuk! Xbox id = joNkoooh

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2010 11:40 ]

Pagina: 1 ... 11 ... 16 Laatste