Vette loting 
Moet tegen I-dj, die schijnt niet zo goed te zijn maar wel vette wedstrijdverslagen te schrijven haha
Moet tegen I-dj, die schijnt niet zo goed te zijn maar wel vette wedstrijdverslagen te schrijven haha
Verwijderd
En ik zal je AFBRANDENVerwijderd schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 22:47:
Vette loting
PSN: IS_DJ
Niet dat het er wat toe doet maar ik had op 17 maart al tegen thrace gespeeld en met 3-0 gewonnen:Crysania schreef op maandag 29 maart 2010 @ 09:50:
wat betreft poule D:
verder moet thrace ook nog tegen calla en dan zijn we klaar.
Verwijderd
Verwijderd
Uit en Thuis lijkt mij?beyazz06 schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 23:40:
btw, doen we 1 of 2 wedstrijden?
Verwijderd
Puik stukje werk weer Mats!Verwijderd schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 10:32:
Haa! Een nieuwe video!
Sorry, ik speel hier niet maar moest effe commenten op die video: Tering wat zijn jullie goed zeg. Ik heb zelf geen xbox maar speel af en toe met vrienden een competitie enzo en daar presteer ik meestal erg goed... maar als ik jullie zo zien spelen... Hoeveel doen jullie wel niet oefenen? Als ik 1 op 1 met de keeper kom, krijg ik em bijna nooit erin geschoten. Ben aan het denken om ook maar een Xbox te halenVerwijderd schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 10:32:
Haa! Een nieuwe video!
[video]
Moet ik wel bij zeggen dat flawlesz laatst net zo'n vrije trap als op 2:14 scoorde alleen is die niet opgenomen![]()
Beyazz, 1 wedstrijd
Check out my photography on Instagram
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door beyazz06 op 31-03-2010 18:15 ]
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Verwijderd
Nou, gisteren ging het (in match room 1) anders schitterend. We zouden een streak van 5 hebben gehad, als na 1 overwinning EA niet had besloten alle heteroheid uit de wedstrijd te halen en die eitjes van de tegenpartij te prutgoals te laten maken, terwijl wij aan de andere kant de ene bal na de andere tegen de paal/lat ramden.Verwijderd schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 17:01:
[...]
Bij vlagen wel ja. Eerlijk gezegd is het 1 en al drama afgelopen dagen.
Verwijderd
meld je maar aan....dan voeg ik je toe aan de club!!!Verwijderd schreef op donderdag 01 april 2010 @ 09:52:
Heeee iedereen. Mijn xbox was naar de je weet wel, maar nu heb ik een nieuwe met een jaar abbo erbij. Mijn oude naam was m1stiqal. Net toen ik mij aanmelden in het team begaf mijn xbox het snel erna. Ik zou binnenkort wel een pot willen meespelen.
Mijn nieuwe tag is joNkoooh, ik zie wel wanneer ik word toegevoegd in het team als dat oke is.
tjoooooo.
Hee thrace, ik ben nu pas terug van het werken, beetje laat dus. Zal zo ff kijken of je nog online bent anders morgen wedstrijdje spelen?
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Als er ooit nog een nieuwe competitie word gestart, dan wil ik ook graag weer mee doen. Vind het idee echt top namelijk. Ook kan ik dan weer mee doen voor de club...Crysania schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 10:28:
hopelijk kunnen we in de toekomst nogmaals zo'n competitie doen. dan ben ik zeker van de partij.
meld je nu alvast maar aan.....dan voegen we je gewoon toe aan de club hoorVerwijderd schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 12:42:
[...]
Als er ooit nog een nieuwe competitie word gestart, dan wil ik ook graag weer mee doen. Vind het idee echt top namelijk. Ook kan ik dan weer mee doen voor de club...
Ik heb nog geen Fifa 10 gekochti-dj schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 21:44:
[...]
meld je nu alvast maar aan.....dan voegen we je gewoon toe aan de club hoor
[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2010 22:14 ]
Verwijderd
Verwijderd
Automatisch doorVerwijderd schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 00:13:
mats,
ik leg de druk nu bij jou neer wat er nu precies gaat gebeuren met de beker aangezien crysania nu niet kan spelen. Ben ik automatisch door of of komt er een vervanger
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2010 18:59 ]
Wanneer verwacht je dit wedstrijd verslagVerwijderd schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 22:47:
Vette loting
Verwijderd
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2010 10:22 ]
Hey Wickedwbah, wij moeten ook ff matchenWoembah schreef op maandag 29 maart 2010 @ 17:36:
En onze wedstrijd is inmiddels gespeeld:
Kriss Os Tottenham Hotspur 1-2 AS Roma WickedWbah
Was erg spannend, in de eerste helft domineerde ik het meest en scoorde ik 2 keer, maar in de tweede helft scheelde het maar een haar of Kriss had de na de 1-2 ook de 2-2 binnengeschoten. Veel balverlies aan beide kanten etc. door een zwaar besneeuwd veld.
Zoals af te leiden valt uit de uitslag heeft Kriss inmiddels Tottenham gekozen omdat Bayern al bezet was.
Ik ben GROEPSWINNAAR
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
gefeliciteerd en success alvast .... ik ben benieuwd naar de beeldenVerwijderd schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 10:15:
Na twee zwaar bevochten overwinningen tegen RaptorNL (1-0 kwart finale) en bbeyaz (2-1 halve finale) heb ik een plaatsje bemachtigd in de finale van de champions league.![]()
![]()
![]()
Duidelijke redenering.......!!Om nog even op I DJ in te haken omtrent het splitsen van de rooms tijdens club. De reden dat dit gebeurd is dat de ervaring leert dat het moeilijk is je positie vast te houden als defender. Men heeft de neiging om naar voren te gaan.
De computer doet dit toch ietsie pietsie beter dan onze arme humans ;-)
Verwijderd
ah.. en de winaar hiervan moet tegen KrissOs en de winaar daarvan staat tegen mij in de finale ?MrVegeta schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 10:32:
[...]
Hey Wickedwbah, wij moeten ook ff matchen. Heb je toevallig woensdag tijd?
To dare is to do
Ja en hoeVerwijderd schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 10:15:
Na een zwaar bevochten overwinning tegen bbeyaz (2-1 halve finale) heb ik een plaatsje bemachtigd in de finale van de champions league.![]()
![]()
![]()
Verwijderd
Dat is je eigen verdienste als je met ultra defensief wilt winnen via penalty shootooutbeyazz06 schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 12:26:
[...]
Ja en hoeIn de 118ste minuut, nadat ik Y indruk en me speler in de 16 in de bal glijdt.. met geen ENKEL contact met de speler van Flawlesz krijgt flaw een penalty.. Natuurlijk benut hij die, en eindigd het wedstrijd met 2-1 voor flaw..
Ik had zeer gehoopt dat de wedstrijd met de penalty shoot-outs zou worden beslist, helaas... Om zo te verliezen was toch best k*t
Thanks man ik zal mijn best doenMaar goed, succces flaw !Ik hoop dat je de cup wint, zodat ik nog altijd kan zeggen dat ik nip verloren heb van de winnaar
Verwijderd
Hoe bedoel je? Wat wou je erover zeggen?badboynova schreef op maandag 05 april 2010 @ 23:10:
(Joostius XI) Valencia - Sporting Lissabon (Dnova) 3-0
Waar het de eerste helft lang nul tegen nul bleef, werd het net voor de rust 1-0 voor Joost.
De 2-0 werd uit een vrije trap gemaakt, en hier wil ik het bij laten wat ik te melde heb over die vrijetrap.
Ah, dan zie ik jou in de finale!Verwijderd schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 11:32:
[...]
ah.. en de winaar hiervan moet tegen KrissOs en de winaar daarvan staat tegen mij in de finale ?
toch?
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2010 13:48 ]
Ja woensdag is prima, maar niet tijdens IRL Champions League als het kanMrVegeta schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 10:32:
[...]
Hey Wickedwbah, wij moeten ook ff matchen. Heb je toevallig woensdag tijd?
Jaja vast
Tuuwk!Verwijderd schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 13:35:
Heb even een excel bestandje gemaakt die door iedereen kan worden aangepast
Kan je zelf de score invullen.
http://spreadsheets.googl...SmdVOTF0VERGTW5yUlE&hl=nl
Thrace, kan je vandaag spelen?
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Verwijderd
Verwijderd
Des te eerder word je kondt geschopt in de daarop volgende Supercup wedstrijd tegen de winnaar van de Tweakers Fifa10 360 1on1 Championsleague. Des te eerder tref ik Mats in de finale
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2010 15:25 ]
Verwijderd
hahahaVerwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 14:37:
Zeg, willen de slackers daar in de Loser League *doelend op I-DJ, Garcia die op moet houden met films kijken als z'n teamgenoten online zijn, Skyr Hunter en Calabarboon* a.u.b. met elkaar daten. Des te eerder tref ik Mats in de finale![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ Voor 86% gewijzigd door MrVegeta op 07-04-2010 21:14 ]
Verwijderd
Understatement van het jaarWoembah schreef op woensdag 07 april 2010 @ 21:22:
Nou, na wat brakke verbindingsproblemen lukte het om de wedstrijd enigszins acceptabel te spelen, en hoe! Alucarduu scoorde al rap uit een slecht verwerkte corner, en daarna had ik de grootste moeite om in zijn doelgebied te komen. In de tweede helft scoorde ik dan toch gelijk, en zo bleef het tot het eindsignaal. In de verlenging barstte het duel los, Alucarduu loste een schot op de paal en ik miste een kans voor open doel, maar op het laatst wist Alucarduu uit een vrije trap de winnende treffer te scoren...
Tenminste, dat dacht hij. In mijn aller allerlaatste poging om nog gelijk te maken had ik het geluk dat mijn schot slecht verwerkt werd, waardoor ik met de grote held Totti alsnog binnen kon schieten via de paal. Het werd dus penalty's.
Deze reeks begon slecht voor Alucarduu, hij miste de eerste twee strafschoppen. Vervolgens miste ik er ook één. Om nog te kunnen winnen moest hij zijn vierde penalty scoren, en dat deed hij feilloos, maar Pizarro schoot mijn vijfde strafschop hard door het midden binnen en bracht AS Roma de belangrijke overwinning op rivaal Juventus. Het feest barstte los in Stadio Olimpico, maar het besef was er dat AS Roma hier goed weg was gekomen.
Eindstand: WickedWbah AS Roma 2 - 2 Juventus Alucarduu (4-2 pen)
Verwijderd
It's meVerwijderd schreef op donderdag 08 april 2010 @ 10:04:
![]()
come''on boys....
Wie speelt er tegen mij in de finale
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2010 12:28 ]
Verwijderd
Verwijderd
Nice! Congrats!Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 12:27:
[...]
It's me![]()
krappe overwinning gister op WickedWbah 0-1
het is dat ik Peter Crouch voorin heb staan want anders was t een hele andere wedstrijd geweest![]()
Dus Flawlesz zoals het hoort staan er 2 ajacieden in de finale
Verwijderd
Hiermee insinueer je dus dat Kriss tegen mij gaat scoren?beyazz06 schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 13:47:
Ahahha en vergeet niet je "dansje" te doen als je scoort
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2010 13:57 ]
Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 12:27:
[...]
It's me![]()
krappe overwinning gister op WickedWbah 0-1
het is dat ik Peter Crouch voorin heb staan want anders was t een hele andere wedstrijd geweest![]()
Dus Flawlesz zoals het hoort staan er 2 ajacieden in de finale
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2010 01:05 ]
Gefeliciteerd......geen verbindingsproblemen dusVerwijderd schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 01:02:
Ajax(Flawlesz) - Tottenham Hotspur(KrIsS oS) 3-3 (4-5 pen.)
Verwijderd
*kuh kuh*Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 13:55:
[...]
Hiermee insinueer je dus dat Kriss tegen mij gaat scoren?
Ik gooi het gewoon op een 3-0 overwinning voor mij in de 10e minuut.
Kriss zijn verbinding heeft er geen zin meer in
Verwijderd
Verwijderd
haha ik moest ook wel beetje lachen toen ik dat berichtje las nadat de finale was gespeeld
Nog niet. Als we na dinsdag nog niet tegen elkaar gespeeld hebben, mag er een reglementaire 3-0m voor calabarboon genoteerd worden. Ik kan niet echt goed inschatten wanneer ik online kan zijn, dus dan lijkt het mij eerlijker als tegen die tijd calabarboon door gaat.Verwijderd schreef op zondag 11 april 2010 @ 14:26:
Skyr hunter en calarbarboon, hebben jullie al gespeeld?
Verwijderd
klopt. Denk dat ik aan de 90 minuten genoeg hebVerwijderd schreef op zondag 11 april 2010 @ 15:02:
And so we meet again, Garcia... And this time, you will not be so lucky!
Maar voorlopig moet het even uitgesteld worden i.v.m. griep (of is het angstzweet?) en desondanks vanavond werken. Misschien dat ik morgen (maandag) in de avond een gaatje kan vinden in m'n met wiskunde gevulde agenda.
Oh, en we spelen maar 1 potje (die je niet in de verlenging gaat winnen)
Het maakt mij niet uit wanneer we spelen, ik kan zowel vanavond, maandag- en dinsdagavond.SkyR schreef op zondag 11 april 2010 @ 19:02:
[...]
Nog niet. Als we na dinsdag nog niet tegen elkaar gespeeld hebben, mag er een reglementaire 3-0m voor calabarboon genoteerd worden. Ik kan niet echt goed inschatten wanneer ik online kan zijn, dus dan lijkt het mij eerlijker als tegen die tijd calabarboon door gaat.
Kun je vanavond tussen 19:30 en 20:30? Dan probeer ik rond die tijd online te zijn.kwiebus schreef op zondag 11 april 2010 @ 20:13:
[...]
Het maakt mij niet uit wanneer we spelen, ik kan zowel vanavond, maandag- en dinsdagavond.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 09:39:
Peeps en Pepples,
Is er animo om een 2vs2 toernootje op te starten?
Dit met vaste koppeltjes.
Lijkt me harstikke leuk namelijk.
Verwijderd
Ik heb het op deze methode ook al eerder geprobeerd zonder succes.Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 10:28:
Leuk idee, kan ik ook iemand uitnodigen van mijn eigen vrienden die dan speelt met een gast account in mijn team?
ooi
[...]
Ik lees dit zojuist pas, ben nu online.SkyR schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 08:55:
[...]
Kun je vanavond tussen 19:30 en 20:30? Dan probeer ik rond die tijd online te zijn.
[ Voor 26% gewijzigd door kwiebus op 13-04-2010 21:35 ]
Lijkt me wel een strak plan, alleen moeten we het dit keer wel wat beter organiseren.Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 09:39:
Peeps en Pepples,
Is er animo om een 2vs2 toernootje op te starten?
Dit met vaste koppeltjes.
Lijkt me harstikke leuk namelijk.
BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG
Het waren twee goede potjes voetbal, en vooral op basis van de eerste wedstrijd heb je verdiend geworden. Klaas-Jan Huntelaar die met een hakje vrij gezet werd, en het 1 op 1 met de keeper strak afrondde. Prachtig doelpuntkwiebus schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 20:16:
[...]
Ik lees dit zojuist pas, ben nu online.
Ik heb tegen SkyR gespeeld. We hebben een uit- en thuiswedstrijd gespeeld. Het werd nog spannend op het einde.
de aggregate score was uiteindelijk 3-2 in mijn voordeel.
Lijkt me wel moeilijker, dan moet je met ze 4en op dezelfde tijd online zijn, benieuwd of dat gaat lukken. Ik wil zelf wel mee doen, meer mensen?beyazz06 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 23:38:
[...]
Lijkt me wel een strak plan, alleen moeten we het dit keer wel wat beter organiseren.
Bijv. deadline van te voren stellen wanneer de laatste wedstrijden gespeeld moeten worden!
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2010 15:52 ]
Ik wou al zeggen....we hebben hier al eens eerder in gespeeld ... Kregen we nou maar als return van M$ gratuzz XBOX LIVEVerwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 15:32:
Laat me jullie het nieuwe shirt introduceren:
[afbeelding]
Op verzoek is ons oude shirt in ere hersteld
Ik ben pas later vanavond weer thuis, weet alleen niet precies hoe laat.Verwijderd schreef op woensdag 14 april 2010 @ 15:32:
[...]
Calarbarboon, kan je vanavond de halve finale spelen? Rond 1900-2100 niet beschikbaar maar eerder en later wel
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
mijn steun heb je idd nietVerwijderd schreef op donderdag 15 april 2010 @ 20:26:
Oja en @ mats. Op wie zijn verzoek is het oude shirt in ere hersteld?
Ik ben nog steeds van mening dat het Guadalajara shirt ons goed stond, maar veel steun voelde ik niet
[afbeelding]
Verwijderd
Maar er staat bimbo opVerwijderd schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 02:42:
[...]
mijn steun heb je idd niet
als ik zou moeten kiezen tussen dit shirt of het shirt wat we nu hebben ga ik voor de voor de groene
Verwijderd
Anders maken jullie eens afspraakje buiten de club en je XBOX360 omVerwijderd schreef op maandag 19 april 2010 @ 23:06:
Ja, jezus, dat zou fijn zijn. Ik ben nu wel benieuwd naar die kop van je, Tom
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2010 11:40 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq