Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gayl0rds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-dj
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:34

PSN: IS_DJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jongens asjeblieft. Ik dacht toch echt dat ik Got Tweakers had gejoined als club en niet Gay Tweakers :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 11:25:
Hee joost, wanneer ga je garcia verslaan? Dan kunnen we de finale spelen, heb gister 3-1 van calabarboon gewonnen :)
Komt steeds niet goed uit. Zo snel mogelijk in ieder geval.

Hou er wel van trouwens om vanuit de underdog positie te spelen :P aangezien je er al vanuit gaat dat joost de finale haalt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-dj
Kriss het spijt mij.... Ik reageerde op de tekst van Flawless "Gaylord".
Dit is de voornaam van Ben Stiller in de komisch bedoelde films "Meet the Parents" en "Meet the Fockers" (De ouders van Gaylord)....
Maar blijkbaar hebben niet veel clubleden deze films gezien ;)

http://www.imdb.com/title/tt0212338/

Ik zal vanaf nu weer Ontopic reageren :P

[ Voor 8% gewijzigd door i-dj op 20-04-2010 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

i-dj schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 22:26:
[...]

Kriss het spijt mij.... Ik reageerde op de tekst van Flawless "Gaylord".
Dit is de voornaam van Ben Stiller in de komisch bedoelde films "Meet the Parents" en "Meet the Fockers" (De ouders van Gaylord)....
Maar blijkbaar hebben niet veel clubleden deze films gezien ;)

http://www.imdb.com/title/tt0212338/

Ik zal vanaf nu weer Ontopic reageren :P
ik heb die film wel gezien :P
maar ik wist niet dat t daar over ging.

maarja ik zal me nu ook maar op de clubzaken te focussen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 april 2010 @ 00:36:
[...]

ik heb die film wel gezien :P
maar ik wist niet dat t daar over ging.

maarja ik zal me nu ook maar op de clubzaken te focussen O-)
Jeetje, Kriss... dat valt me vies tegen van je... zo snel van je apropos (2 piemels en heuul veel liefde)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De titanenstrijd die pas in de finale bevochten had moeten worden, maar nu dus in de halve finale gespeeld werd, heeft een winnaar voortgebracht.

De deelnemers aan deze wedstrijd waren Garcia0029 (toch?), die het steeds verrassende Sevilla aanvoerde, en de withemden van Valencia, onder leiding van ondergetekende.

Onder bedroevende omstandigheden ving de wedstrijd aan (een hoosbui van lag), wat de prestaties van beide elftallen niet ten goede kwam als het tijd werd om af te ronden.

De wedstrijd was nog geen 6 minuten op weg, of een naar voren getrokken verdediger van Sevilla verspeelde de bal (door lag of door sterk verdedigend werk van Mathieu?), die via 2 korte passes voor David Villa in scoringspositie werd gebracht, die niet faalde (waar op de training nog voor gevreesd werd) en koel afrondde.

Maar nauwelijks was de 1-0 erin gevlogen en Joost teruggekeerd van z'n ereronde door het huis of hij kon de bal alweer uit z'n eigen net vissen. Kanouté was de verantwoordelijke voor de gelijkmaker, die uit een slimme combinatie tussen alle spelers van Sevilla tot stand kwam en de verdedigers van Valencia kansloos liet. 1-1.

Ondanks dit verdedigend geblunder weigerde Joost iets aan z'n tactiek te veranderen, al zag hij dat Villa blijkbaar al z'n skill in dat ene goal had gestopt en elke volgende kans hoog over mikte. Deze 'ignorance' had uiteraard als gevolg dat Sevilla op precies dezelfde wijze ook de 1-2 erin wist te schieten (geen idee wie de schutter was, volgens mij Kanouté weer, opnieuw met rustig rondtikken en ineens de steekpas).

Deze stand werd lange tijd aangehouden en het was een eind in de tweede helft en vele verprutste kansen van Valencia later dat de koppigheid Binnerts verliet en hij Villa van positie liet wisselen met Silva, die daardoor centrumspits werd. Dit leidde nog in dezelfde 20 seconden tot een goal van Manuel Fernandes (ik zie het toch liever als een gevolg van m'n tactische wissel ;) ) die de bal hard door Palop schopte. De 2e gelijkmaker lag erin.

Inmiddels waren we in de 80e minuut belandt en Binnerts vreesde voor een herhaling van Sevilla-Valencia in de groepsfase, waarin Valencia voetballes kreeg van Sevilla in de extra tijd en met 3-1 er van langs kreeg.
En toen gebeurde er iets waar Valencia nog minder op zat te wachten. Uit een totale verdedigende chaos (waarin geloof ik 4 verdedigers en Luis Fabiano betrokken waren) kwam Luis Fabiano met de bal als overwinnaar uit de strijd en plaatste 'm rustig in de hoek langs Moya, en won daarmee de wedstrijd.

Althans, dat dacht iedereen (beide coaches included). Er was 1 speler op het veld die van geen ophouden wist en dat was mijn held David Silva. Deze wist de bal in de 86e minuut na een prima pass van Mata zwak maar geplaatst met z'n zwakke been achter Palop te werken. Joost begon er weer in te geloven en vreesde tegelijkertijd weer voor een groepsfase-herhaling, terwijl Garcia zich alleen afvroeg hoe Silva Palop had weten te passeren met z'n zwakke rechterbeen.

En toen was daar... Mata, die de rechtsback van Sevilla al meermaals aan het huilen had gemaakt met z;n onnavolgbare sprintjes. Ditmaal werd hij vrijgespeeld door Banega met een klasse steekpass. Een 2 tegen 3 situatie ontstond, waarin Mata over de linkerkant naar binnen poogde te trekken en Silva wou bereiken. Dit had Garcia z'n verdediger echter al ingefluisterd en zo werd Silva zorgvuldig afgedekt en figuurlijk buitenspel gezet. Het was dus aan Mata om het onmogelijke te proberen en de bal vanuit een bijna onmogelijke hoek langs Palop te krijgen, die een fantastische wedstrijd keepte. Buitenkant voet met het linkerbeen was de methode waarop Mata Valencia langs het ernstig gevreesde Sevilla wist te krijgen en door naar de finale, en tevens zijn tot dan toe uitzonderlijk onrustige trainer Binnerts in een euforische staat te brengen die z'n weerga niet kent. Valencia was weer één stap dichterbij het ultieme doel: de Loser League winnen, om vervolgens Kriss Os door de gehaktmolen die David Silva heet te gooien in de kampioenswedstrijd.

De eindstand: Valencia (Joostius XI) 4-3 (Garcia0029) Sevilla
Eindhumeur:
Garcia0029: :| WTF?! :|
Joostius XI: :? Huh? Hoe? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Haha, mooi verslag !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woembah
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-09 09:04

Woembah

YNWA

Haha geweldig stukje, ik zou zeggen solliciteer bij Voetbalzone.nl als wedstrijdverslaggever :P

Check out my photography on Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woembah schreef op woensdag 21 april 2010 @ 16:07:
Haha geweldig stukje, ik zou zeggen solliciteer bij Voetbalzone.nl als wedstrijdverslaggever :P
jaaaaa als zo´n clubexpert en van die mooie artikelen schrijven over spelers of wat dan ook :P
aan je verslagen te lezen ben jij ook wel in staat zoiets te doen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hahaha prachtig! Je hebt mijn gevoelens perfect weten te vertalen Joost! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank jullie!

Jullie brengen de verslaggever in me naar boven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Flawlesz!! Door de benen!

Hier voorbeeldje in filmpje, vanaf 1:00

http://www.youtube.com/wa...rom=TL&videos=8LxDJGLh7Ko

Zo hebben ik en tom er ook 2 gescoord :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woembah

Woembah

YNWA

Haha dat is wel een leuke 'cheat' :P

Onthouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ging gister wel weer lkkr de potjes die ik nog meespeelde.
Genoeg goals in ieder geval :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AFCA NMR 1 _/-\o_ >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat sowieso!!

Kriss, ik wil me revanche in de wedstrijd die wordt gespeeld door de winnaar van verliezers en winnaarsronde!!!

Ik heb tegen joost 9-7 gespeeld, beetje bizarre uitslag haha. De 1e wedstrijd was gekocht dus hebben we besloten er 2 wedstrijden van te maken. Een verdediger die ongeveer bij de cornervlag stond paasde terug op de keeper en de keeper werd verblind door mooie vrouwen uit het publiek en liet de bal gewoon rollen haha, jammer genoeg niet op film.
Ik zag dat joost ook goed een wedstrijdverslag kan schrijven dus ik verwacht nog wat :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2010 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 april 2010 @ 16:29:
[...]

Ja dat sowieso!!

Kriss, ik wil me revanche in de wedstrijd die wordt gespeeld door de winnaar van verliezers en winnaarsronde!!!

Ik heb tegen joost 9-7 gespeeld, beetje bizarre uitslag haha. De 1e wedstrijd was gekocht dus hebben we besloten er 2 wedstrijden van te maken. Een verdediger die ongeveer bij de cornervlag stond paasde terug op de keeper en de keeper werd verblind door mooie vrouwen uit het publiek en liet de bal gewoon rollen haha, jammer genoeg niet op film.
Ik zag dat joost ook goed een wedstrijdverslag kan schrijven dus ik verwacht nog wat :)
haha ik schrok een beetje toen ik zag dat de uitslag 9-7 was :P
maar in ieder geval gefeliciteerd en ik zet me schrap d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voordat ik aan dat wedstrijdverslag begin, moeten m'n emoties omtrent de wedstrijd eerst maar even bedaren. En ik kan me niet alle goals herinneren dus het zal ook minder gedetailleerd worden.

Kutverdedigers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kutverdedigers...
Afbeeldingslocatie: http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:VPxMtEP6L5t1KM:http://www.krux.nl/~krux/forums//vbnews/photos/kuisheidsgordel_200.jpg

Kuisheidsgordel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FC Twente supporters gefeliciteerd met jullie landstitel.
Nadat mijn clubbie het niet is geworden is het jullie werkelijk waar gegund _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Member Name Trikeey
P 148
AVR 8.3
W 78
D 16
L 54
GLS 269
AST 95
AP 20.9
P% 70
AT 1.4
T% 50
SPG 4.7
S% 38

Op naar de 300goals vandaag ;)
Maar dan moet ik eerst me niveau halen :9

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2010 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 03 mei 2010 @ 09:52:
Nadat mijn clubbie het niet is geworden is het jullie werkelijk waar gegund _/-\o_
:'( ;(

Vanmiddag nog mensen online?

En zijn de nog mensen die mee willen doen aan de nieuwe editie van het bekertoernooi? Met deadlines anders duurt het weer 3 maanden :P

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2010 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 mei 2010 @ 11:09:
[...]

En zijn de nog mensen die mee willen doen aan de nieuwe editie van het bekertoernooi? Met deadlines anders duurt het weer 3 maanden :P
Ik wil wel meedoen met het toernooi. ;)
Maar 1vs1 of 2vs2 want de laatste is altijd wel leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Natuurlijk doe ik mee.
Verder zal ik vanavond waarschijnlijk pas weer online zijn....gewoon weer aan het werk helaasj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboynova
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 13:40
Count me in voor een nieuw beker toernooi.
Ben onder tussen ook met fifa wk begonnen,zijn er meer mensen die deze versie spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 mei 2010 @ 11:09:
[...]

natuurlijk mag je mij ook inschrijven! Maarrrrrrrrrr Mats..... wij moeten onze supercup nog doen :P
misschien ben ik vanmiddag ffies online, maar dat kan ik je niet beloven. Maar vanavond ben ik er sowieso :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

badboynova schreef op maandag 03 mei 2010 @ 12:25:
Count me in voor een nieuw beker toernooi.
Ben onder tussen ook met fifa wk begonnen,zijn er meer mensen die deze versie spelen.
Jup.
Ik heb af en toe het gevoel dat ik op een andere engine aan het spelen ben... mischien ligt dat aan mij???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 mei 2010 @ 12:39:
[...]

natuurlijk mag je mij ook inschrijven! Maarrrrrrrrrr Mats..... wij moeten onze supercup nog doen :P
misschien ben ik vanmiddag ffies online, maar dat kan ik je niet beloven. Maar vanavond ben ik er sowieso :D
Heb jij inmiddels al een fatsoenlijke repeater van 1 of ander onverlaat kunnen bemachtigen tijdens K-dag?

;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboynova
Deze kan ik jullie niet onthouden, onze keeper maakt fouten maar deze is echt te erg :')
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/19630296

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

badboynova schreef op maandag 03 mei 2010 @ 17:10:
Deze kan ik jullie niet onthouden, onze keeper maakt fouten maar deze is echt te erg :')
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/19630296
Omg ik lach de ballen uit mijn broek

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeppOx
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-07-2024

DeppOx

l33t lurker

Whahaha :D Heb ik ook wel ns gehad in fifa10 gewoon, dan zet ik t wegschieten/pasen te vroeg in :P

Overigens ik ben wel in voor een toernooitje, 1v1 of 2v2 maakt me niet zoveel uit :)

BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 mei 2010 @ 13:18:
[...]

Heb jij inmiddels al een fatsoenlijke repeater van 1 of ander onverlaat kunnen bemachtigen tijdens K-dag?

;-)
ik moet eerlijk bekennen dat ik de laatste tijd best tevreden over me verbinding O-)
maar ik ga nog wel zo'n repeater fixen. Dan kan ik me eige misschien ook als gelegenheids Any opstellen :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2010 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sodeklere, ik weet niet hoe het in Match Room 1 ging, maar in Match Room 2 werd gerockt! Heb zelfs een moment meegemaakt waarop de club op 4552 punten stond. Een nieuw record!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 10:56:
Sodeklere, ik weet niet hoe het in Match Room 1 ging, maar in Match Room 2 werd gerockt! Heb zelfs een moment meegemaakt waarop de club op 4552 punten stond. Een nieuw record!
In kleedkamer 1 ging het ook hard, de club staat nu 9e van het seizoen :D

Season Ranking: 9 Club Record: 31-4-17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

forget this one...

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2010 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-09 16:10
Welke regio spelen jullie, British Isles?

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woembah

Woembah

YNWA

Northern Europe, volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=t2clcZiMTjQ&feature=player_embedded]

8) _/-\o_ _/-\o_ 8)
8) _/-\o_ _/-\o_ 8)

[ Voor 255% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2010 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, dat was wel terecht maar ook wel weer ongelooflijk stom. Dat wordt weer eeuwen 'sorry, maar niet heus' zeggen en interne geldboetes...

Maar wat hebben ze Feyenoord een pak slaag gegeven voor hun overloperij naar Twente, zeg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
We kunnen niet zeggen dat hij geen gelijk heeft.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 13:06:
Ja, dat was wel terecht maar ook wel weer ongelooflijk stom. Dat wordt weer eeuwen 'sorry, maar niet heus' zeggen en interne geldboetes...

Maar wat hebben ze Feyenoord een pak slaag gegeven voor hun overloperij naar Twente, zeg :D
Ach man, die havenslaven moeten niet zo zeuren.
Zelf wel weer spreekkoortjes over de ziekte van Demy de Zeeuw dan vind ik dit nog erg onschuldig.

Je kan het ze ook niet kwalijk nemen, arme amoebes daar in het zuiden van Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woembah

Woembah

YNWA

Verwijderd schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 13:06:
En inderdaad...
Vertonghen maakt excuses: 'Dit was heel stom van me'

Jan Vertonghen heeft vrijdag het boetekleed aangetrokken. De speler van Ajax liet zich donderdagavond tijdens de huldiging na het behalen van de KNVB Beker gaan en hitste het aanwezige publiek op met de woorden ‘het zijn maar kut kakkerlakken’. Op de website van zijn club biedt de Belgische verdediger zijn verontschuldigingen aan voor de teksten aan het adres van tegenstander Feyenoord.
hele artikel: http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=105274

En terecht hoor dat hij excuses maakt, juist na een bekerfinale waarin de Feyenoord-fans zich geweldig gedragen hebben kwam deze Belg alsnog even de boel op scherp zetten. Het Legioen verdient gewoon beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, dan zal ik om 2 redenen hier nog maar even op reageren:

1) Om in de woorden van Flawlesz te blijven: Wicked, 'het legioen is met pensioen.' Ik had gister meer de indruk dat het een zangkoortje was dan een fanclub, voor het voetbal van Feyenoord hoefden ze namelijk echt niet te zingen, dat ging nergens over op 1 afzwaaier van de Guzman na.

Maar goed, de commentator was het met je eens, hoor. Wat een partijdig stuk verdriet, zeg... "En dan is daar Siem de Jong die de 2-0 voor Ajax maakt. Maar wacht eens!!! Ik zie een bal 30 meter van hem af op het veld! DAN MOET LUINGEN DE GOAL AFKEUREN! Maar Luingen verkiest weer eens zoiets niet te zien, hoor." Houd toch op, zeg, om nog maar te zwijgen over de vermeende kwaliteit van De Guzman... Wat een chagrijnige aap is dat.

En reden 2) We hebben bijna de kuisheidsgordel van Flawlesz de pagina afgewerkt. Wat een naar plaatje is dat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woembah

Woembah

YNWA

Gewoon lekker zingen! Zo hoort het ook!

En commentatoren hebben in de regel een zwak voor de underdog, net als ik :P

En de kuisheidsgordel stond tot dit bericht geplaatst werd helemaal bovenaan, dus hierbij verwijs ik dat plaatje naar de diepe krochten van pagina 45 :P

edit: het begint wel behoorlijke slowchat te worden zo haha

maar goed bij de club gaat ook alles maar z'n gangetje.

[ Voor 18% gewijzigd door Woembah op 07-05-2010 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Woembah schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 23:54:
maar goed bij de club gaat ook alles maar z'n gangetje.
Nouwja, de afgelopen dagen geen match gespeeld zie ik?

Ik ben zondag avond online om weer flink te ownen :D
Afgelopen dagen afwezig helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En reden 2) We hebben bijna de kuisheidsgordel van Flawlesz de pagina afgewerkt. Wat een naar plaatje is dat :P
Welke?

Deze?

Afbeeldingslocatie: http://www.bdsm-jongeren.net/images/active/bdsm_jongeren_nederland_belgie_Kuisheidsgordel.29-06-2007_18.19.45.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lkkr lkkr 4690punten alweer!! :*)

ik ben over de 300 goals heen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
4735 op het moment, we zijn nu ook aan het spelen

EDIT: Nu 4770

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2010 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op naar de 5000 maar vandaag!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 10:55:
Als maar duidelijk is dat Tom de bitch in de relatie is ;)
Hee haha, hier heb ik spontaan over heen gelezen!

Ik wil best de bitch zijn, maar wel een Bitch met een hoop geld op zak ;)

Hmm, ik kom niet meer op de club stats op fifa 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nog 12 punten te gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog 194 punten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:56
Slechte avond gisteren, alles verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:59

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Verwijderd schreef op maandag 03 mei 2010 @ 09:52:
How, wacht: BEDANKT!! :P Had toch op zn minst een XBL message verwacht ;) Deze week ben ik weer online voor Fifa clubmatches ^^

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woembah

Woembah

YNWA

Haha thrace, eindelijk jezelf uit die sloot in het weiland bij Enschede gehesen waar je 3 weken dronken hebt gelegen met je medesupporters? :P Hopelijk is je pro nog wedstrijdfit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier nog een leuke goal van Essien haha :P

http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/19966394

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pim_rs
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-09 14:03

pim_rs

Stars and Stripes

Ik wil ook graag Fifa10 kopen, maar als ik bij de FRS kijk staat er alleen een versie (bestseller ofzo) met een Nederlands hoesje en achter handleiding etc staat een NL vlaggetje. Ik wil sowieso een Engelse versie, weet iemand toevallig of het spel multi-language is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woembah

Woembah

YNWA

De nederlandse versie bevat naast nederlands ook engels en volgens mij zweeds commentaar. Tevens zijn de menu's ook in het engels en nog een handjevol andere talen te kiezen. het zal dus waarschijnlijk alleen uitmaken voor het boekje dat erbij zit. Dit is overigens meer een vraag voor het algemene fifa 10 topic, dit topic is bedoeld voor de virtuele club die wij hier op GoT opgezet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

Hoeraa, nieuwe video!

Best oude goals allemaal, we speelde ook nog in het shirtje van Spanje :P

Heb ondertussen nog wel genoeg goals op de pc voor 2 van zulke compilaties, dus more to come :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niiiiiceeee!

mooi afsluiter goal trouwens :*)
Jammer dat die omhaal van gisteren niet gedocumenteerd is :'(

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2010 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 16:52:
ja dat zijn inderdaad alweer goals van 2maanden terug ofso :9

de gouwe ouwe :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat vond ik ook haha, helemaal omdat ik maar 1x in dit hele filmpje voorkom :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En btw, hier ook wat goals van mij , met een ontspannend muziekje. http://www.easportsfootba...y/highlight-reel/18863448

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 17:04:
niiiiiceeee!

mooi afsluiter goal trouwens :*)
Jammer dat die omhaal van gisteren niet gedocumenteerd is :'(
Ja meneer Flawlesz, daar kijk ik toch aardig van op !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woembah

Woembah

YNWA

Jeej m'n diving header :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-dj
Ben ik net terug van vakantie is mijn XBOX Live in de tussentijd verlopen (had het kunnen weten, maar heb de dreig mailtjes van M$OFT gewoon weg geklikt). Morgen even kijken waar ik cheap kan verlengen.

I-DJ is dus niet dood, just temporarily off-line ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

i-dj schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 22:32:
Ben ik net terug van vakantie is mijn XBOX Live in de tussentijd verlopen (had het kunnen weten, maar heb de dreig mailtjes van M$OFT gewoon weg geklikt). Morgen even kijken waar ik cheap kan verlengen.

I-DJ is dus niet dood, just temporarily off-line ;)
www.gamehubs.com

daar haal ik ze altijd.
12 maanden voor 35 euries geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 10:35:
[...]

www.gamehubs.com

daar haal ik ze altijd.
12 maanden voor 35 euries geloof ik
Ha die Flawlesz,

Ik hoorde dat je het wel zag zitten om met de club naar een wedstrijd van Nederland te kijken tijdens het WK?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 13:42:
[...]

Ha die Flawlesz,

Ik hoorde dat je het wel zag zitten om met de club naar een wedstrijd van Nederland te kijken tijdens het WK?
Dat leek mij een wel een puik plan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-dj
Verwijderd schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 13:42:
[...]

Ha die Flawlesz,

Welke wedstrijd had je in gedachte??? En waar??? Is er imand met een Beamer, een grote tuin en een BBQ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

i-dj schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 07:58:
[...]

Welke wedstrijd had je in gedachte??? En waar??? Is er imand met een Beamer, een grote tuin en een BBQ?
Ergens in een centrum op een plein grenzend aan een cafe lijkt mij wel wat.
Wat jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:04
Ik speel Fifa 2010 sinds kort online. Inmiddels level 20, maar wanneer wordt het uitdagender? Heb lang gespeeld tegen vrienden en broertjes, dus een beetje spelen lukt wel :)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ephymerous schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 13:43:
Ik speel Fifa 2010 sinds kort online. Inmiddels level 20, maar wanneer wordt het uitdagender? Heb lang gespeeld tegen vrienden en broertjes, dus een beetje spelen lukt wel :)
Vanaf level 25 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 08:23
Hallo,

onze club heeft al een paar keer tegen jullie gespeeld, en wij vroegen ons af, waarom heten jullie GOT2?
Is er ook nog een 1e team?

Groetjes van digitaalgras.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jpg97 schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 16:23:
Hallo,

onze club heeft al een paar keer tegen jullie gespeeld, en wij vroegen ons af, waarom heten jullie GOT2?
Is er ook nog een 1e team?

Groetjes van digitaalgras.nl
Wat ik heb vernomen is dat het 1ste team is opgedoekt ivm een aantal gebande xbox accounts.
GoT2 staat vor Gathering of Tweakers (2).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben helemaal voor het plan om een WK-wedstrijd in een café in A'dam te bekijken met z'n allen. Voor hen die bang zijn dat niemand ze daarna nog wil spreken: Bier verbroedert, voetbal verbroedert, dus ik zie niet hoe de combinatie van deze zaligheden tot ontbroedering kan leiden ;)

Stel trouwens voor dat we Kameroen-Nederland bekijken, 19 juni. 1e wedstrijd dat het een beetje spannend wordt en andere dagen ben ik driedubbel verhinderd :P

P.S. Gefeliciteerd Wicked, met je eerste goal in een compilatie! _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2010 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 20:54:
Ben helemaal voor het plan om een WK-wedstrijd in een café in A'dam te bekijken met z'n allen. Voor hen die bang zijn dat niemand ze daarna nog wil spreken: Bier verbroedert, voetbal verbroedert, dus ik zie niet hoe de combinatie van deze zaligheden tot ontbroedering kan leiden ;)

Stel trouwens voor dat we Kameroen-Nederland bekijken, 19 juni. 1e wedstrijd dat het een beetje spannend wordt en andere dagen ben ik driedubbel verhinderd :P

P.S. Gefeliciteerd Wicked, met je eerste goal in een compilatie! _/-\o_
Beste Joost,

19 Juni is Nederland-Japan en dan ben ik in de ArenA. ;)
Dit zijn de wedstrijden:
Nederland - Denemarken 14-06-10
Nederland - Japan 19-06-10
Kameroen - Nederland 24-06-10

Ik kan naar de wedstrijden tegen Denemarken en Kameroen samen kijken.

Als we nou even een lijstje maken met wie wanneer wil dan zien we welk het wordt.

DUS, KIES OP DE WEDSTRIJD WAAR JE NAAR TOE WILT, DEGENE MET DE MEESTE STEMMEN WINT:

1. NEDERLAND - DENEMARKEN 14 JUNI 2010

2. NEDERLAND - JAPAN 19 JUNI 2010 (Hier kan ik, Tom, niet bij zijn)

3. KAMEROEN - NEDERLAND 24 JUNI 2010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn voorkeur gaat uit naar 19 en 24 juni. Zet dus bij allebei de data maar een turf namens mij (dan weten we hoeveel mensen op welke dagen kunnen).

P.S. BEYAZZ, je bent echt de held van eergisteravond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 mei 2010 @ 14:17:
Mijn voorkeur gaat uit naar 19 en 24 juni. Zet dus bij allebei de data maar een turf namens mij (dan weten we hoeveel mensen op welke dagen kunnen).

P.S. BEYAZZ, je bent echt de held van eergisteravond!
Oke bedankt Joost,

IEDEREEN MOET EVEN STEMMEN, JE MAG 2 STEMMEN UITBRENGEN.
DUS KIES 2 WEDSTRIJDEN DIE JE ZOU WILLEN KIJKEN MET DE CLUB EN CO.
UIT EINDELIJK WORDT ER EEN WINNAAR GEKOZEN, DIEGENE MET DE MEESTE STEMMEN OFCOURSE.
ALS WE UITEINDELIJK ALLE STEMMEN BINNEN HEBBEN EN DE WEDSTRIJD HEBBEN GEKOZEN DAN KUNNEN WE GEWOON NADENKEN OVER 'WAAR' WE DE WEDSTRIJD VAN HET NEDERLANDS ELFTAL GAAN BEKIJKEN.
ALS DAT EENMAAL VAST STAAT MOETEN WE EEN CENTRAAL VERZAMELPUNT GAAN BEDENKEN.

Huidige Tussenstand:

Nederland-Denemarken 14 Juni 2010 : 1 Stem

Nederland-Japan 19 Juni 2010: 1 Stem

Nederland-Kameroen 24 Juni 2010: 2 Stemmen

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2010 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Verwijderd schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 16:52:
[video]

Hoeraa, nieuwe video!

Heb ondertussen nog wel genoeg goals op de pc voor 2 van zulke compilaties, dus more to come :)
Oowww...geen 1 keer good ol' Thrace Grumble :P Wel toffe goals! Ga weer meer meespelen, vorige week kon ik niemand online treffen :(

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thrace Grumble schreef op zondag 23 mei 2010 @ 21:22:
[...]

Oowww...geen 1 keer good ol' Thrace Grumble :P Wel toffe goals! Ga weer meer meespelen, vorige week kon ik niemand online treffen :(
Thrace, Ik weet niet of je het hebt gelezen.

Maar wil je met de Club, naar een wedstrijd van het NL elftal gaan kijken in Amsterdam op een pleintje, kroegje etc. ?

Zo ja, je kan kiezen uit 3 wedstrijden.

14 juni, 19 juni of 24 juni. Je mag 2 stemmen uitbrengen, dus welke worden het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor mij komt 14 of 19 het best uit.
Ik boek m op 26juni namelijk naar Italy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 mei 2010 @ 04:12:
voor mij komt 14 of 19 het best uit.
Ik boek m op 26juni namelijk naar Italy
Oké dankje Kriss, ik zal het even opschrijven.

Huidige tussenstand:
Mensen die al hebben gestemd: Tommzazo, Joostius XI, Matsetst, Kriss Os

Nederland-Denemarken 14 Juni 2010:
3
Nederland-Japan 19 Juni 2010:
2
Nederland-Kameroen 24 Juni 2010:
3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Verwijderd schreef op zondag 23 mei 2010 @ 23:34:
[...]

Thrace, Ik weet niet of je het hebt gelezen.

Maar wil je met de Club, naar een wedstrijd van het NL elftal gaan kijken in Amsterdam op een pleintje, kroegje etc. ?

Zo ja, je kan kiezen uit 3 wedstrijden.

14 juni, 19 juni of 24 juni. Je mag 2 stemmen uitbrengen, dus welke worden het?
Gaat em helaas niet voor mij worden, 14e en 19e zit ik met werk en de 24e heb ik al een afspraak staan :( Wel een topidee overigens! Kudos voor de bedenker! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand zin in nog een GoT Toernooi? Ik had een ideetje.
Dan doen we gewoon weer een toernooi als vorige keer alleen dit keer moet je een land zijn, WK thema ;)

P.s. Dan ben ik Mexico :>

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2010 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woembah

Woembah

YNWA

Leuk! Ik doe mee met Zwitserland :)

Wat betreft het samen kijken naar een NL-wedstrijd: Ik ga het liefst op 14 of 24 juni.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mogen we alleen teams die op het WK spelen of mag je ook ongeplaatste teams? :P
maar ik neem denk ik dan Servië

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2010 01:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Dat lijkt mij ook wel tof, ik zou wel met Argentinië als dat kan/mag.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

24 Juni lijkt me een goed idee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 12:07:
Dan doen we gewoon weer een toernooi als vorige keer alleen dit keer moet je een land zijn, WK thema ;)

Koop gewoon Fifa10 World Cup sloebers :P
Gameplay is wederom verbeterd waardoor het een stuk leuker is gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 16:07:
[...]

Koop gewoon Fifa10 World Cup sloebers :P
Gameplay is wederom verbeterd waardoor het een stuk leuker is gemaakt.
No money, sir!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tommzazo = Mexico
WickedWbah= Zwitserland
Kriss Os= Servië
Mrvegeta (?) = Argetinië

En mij maakt het niet uit welk land je bent ;)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voetbal kijken met GoT:

Mensen die al hebben gestemd: Tommzazo, Joostius XI, Matsetst, Kriss Os, WickedWbah, Flawlesz

Nederland-Denemarken 14 Juni 2010:
4
Nederland-Japan 19 Juni 2010:
2
Nederland-Kameroen 24 Juni 2010:
5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboynova
Verwijderd schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 12:07:

Fifa 10 of fifa wk?

Australia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Verwijderd schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 18:20:
Tommzazo = Mexico
WickedWbah= Zwitserland
Kriss Os= Servië
Mrvegeta (alucarduu) (?) = Argetinië

En mij maakt het niet uit welk land je bent ;)!
Xbox live is Alucarduu :) Heb al een poos geen Fifa meer gespeeld door de SC II beta maar die is bijna afgelopen dus kan ik mijn Fifa skills weer boven halen!

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeppOx
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-07-2024

DeppOx

l33t lurker

Oeh OEH!! Ik doe ook mee! :)
Ik wil graag met Uruguay..wel apart middenveld met een gemiddelde van 68 maargoed :P

Servie bestaat volgens mij niet? Heb net ff gekeken..

BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG

Pagina: 1 ... 12 ... 16 Laatste