Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-dj
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-09 22:34
heren van mijn Poule (DNOVA vooral). Ik het komende weekend nog druk met een SPROETJE op het werk. IK wil graag voorstellen om maandagavond mijn laatste Poule wedstrijd te spelen tegen DNOVA....

kijken of ik nog eens kan Scoren ;).....want dat vergeet ik nog wel eens :(

PSN: IS_DJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Slechte mededeling, mijn xbox is gister overleden :( ik ga hem zelf proberen te repareren met de x clamp fix want dit is al de 2e keer dat ie kapot gaat net buiten de garantie. Als mijn eigen reparatie niet werkt koop ik een nieuwe, ik hoop dat ik volgende week weer beschikbaar ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Oei, RIP =] We missen je wel in de spits matsie !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-dj
Verwijderd schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 13:51:
Slechte mededeling, mijn xbox is gister overleden :( ik ga hem zelf proberen te repareren met de x clamp fix want dit is al de 2e keer dat ie kapot gaat net buiten de garantie. Als mijn eigen reparatie niet werkt koop ik een nieuwe, ik hoop dat ik volgende week weer beschikbaar ben.
Help MATS aan een nieuwe XBOX.....stort nu je geld op rekening 123.456.789!!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboynova
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 13:40
Vanmiddag ff een potje voor de cup gedaan.

(Flawlesz) AJAX-SPORTING (Dnova) 4-0

voor de cup, poule B.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09:55
Nog plek in de club? Tijd geen club gespeeld, eigen club doodgebloed....
Ik heb een speler van 88, omschrijf mezelf als een ervaren speler.
GT: SemperExcelsius

Leuke vrije trap van mijn pro: http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/15947109

[ Voor 22% gewijzigd door Cum Grano Salis op 28-02-2010 00:00 ]

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Niet online
Je kunt je aanmelden bij de club heur, ff zoeken naar "tweakers2" actieve members zijn denk ik altijd welkom ;)

ps. vindt ik mijn eigen vrijtrappen toch wel mooier :D :P

http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/17323923

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Poul D, crysaniaNL vs Alucarduu (mrvegeta) 0-1 voor Crysania na een iets wat rare actie van mijn keeper. Oh well. Ook leuk, ik maak 2 overtredingen in de hele wedstrijd en krijg 2 keer geel = rood :'). Crysania trapt mijn speler van achter neer terwijl hij er door was en hij krijgt niets :p.

[ Voor 44% gewijzigd door MrVegeta op 28-02-2010 14:56 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:44
MrVegeta schreef op zondag 28 februari 2010 @ 14:54:
Poul D, crysaniaNL vs Alucarduu (mrvegeta) 0-1 voor Crysania na een iets wat rare actie van mijn keeper. Oh well. Ook leuk, ik maak 2 overtredingen in de hele wedstrijd en krijg 2 keer geel = rood :'). Crysania trapt mijn speler van achter neer terwijl hij er door was en hij krijgt niets :p.
wat! jouw speler was er nog helemaal niet door :D en ik kreeg gelukkig alleen een vrije trap tegen.. en hij was van de zijkant. het spel ging wel goed op en neer. beide kregen aardig wat kansen.

mijn goal was beetje een gelukje al was het ook gewoon dom om daar de bal op de grond te leggen als keeper.

[ Voor 3% gewijzigd door Crysania op 28-02-2010 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Waaaat. Mijn spits was door! :D. Ik snap niet zo goed waarom Buffon die bal niet wegveegde, ik zat als een gek op B te drukken :p.

Ik kreeg in de 84e minuut nog een mooie kans maar die schoot ik op de cornervlag :')

[ Voor 25% gewijzigd door MrVegeta op 28-02-2010 15:17 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboynova
i-dj schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 08:14:
heren van mijn Poule (DNOVA vooral). Ik het komende weekend nog druk met een SPROETJE op het werk. IK wil graag voorstellen om maandagavond mijn laatste Poule wedstrijd te spelen tegen DNOVA....

kijken of ik nog eens kan Scoren ;).....want dat vergeet ik nog wel eens :(
Het is zondag avond, buiten regent het maar binnen staat de kachel aan.
ik hoop dat je morgen avond uit gerust ben, want het gaat een alles
of niet wedstrijden worden morgen avond }) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-dj
badboynova schreef op zondag 28 februari 2010 @ 21:36:
[...]

Het is zondag avond, buiten regent het maar binnen staat de kachel aan.
ik hoop dat je morgen avond uit gerust ben, want het gaat een alles
of niet wedstrijden worden morgen avond }) .
Zit er dik in dat jij gaat winnen....want uitgerust is alles wat ik ben. Heb dit hele weekend vrijdag tm zondag een complete werkweek gemaakt (32 uur) en ben nog steeds niet klaar.........
En als ik morgen nou eens kon uitslapen :(

maar ik ga ervoor. Morgen zien wij elkaar op het veld....let the best man win!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Niet online
Later in de avond wil ik ook nog wel een wedstrijd spelen DNova! =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeppOx
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-07-2024

DeppOx

l33t lurker

Ik heb nog geen virtual pro gespeelt, maar zou graag joinen om 20.30 als mogelijk?
Mn live naam: D3pthCh4rge
En zal zo ff een mannetje aanmaken zodat ik iig de controls etc. door heb :P

Word er overigens nog ge-virtual-pro'ed ? Heb alleen de OP gelezen namelijk ... :>

[ Voor 18% gewijzigd door DeppOx op 01-03-2010 18:18 ]

BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In Poule A is de wedstrijd IanHendon - JoostiusXI in een 1-1 eindstand geëindigd. Sorry nog voor de lelijke goal die ik maakte :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, insgelijks xD. Was wel een goede wedstrijd verder. Een aantal moordkansen gecreëerd waarmee echt zo dramatisch werd omgegaan... Maar goed, life is en blijft a bitch. Het waren wel kutgoals van alle kansen die we schiepen. Ik de 1-0 uit een duel tussen Villa en een verdediger van je waarin Villa lucky-ass de bal mee kreeg en in de kruising kon leggen. Jij de 1-1 uit een wel heel treurige poging tot een redding van Moya, oh mijn god... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha t klinkt wel erg dramtisch allemaal die bekerwedstrijden:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 21:45
Ik wil mij graag afmelden voor de bekercompetitie, mijn excuses. Er is wat tussengekomen waarmee ik veel tijd mee kwijt ben. Heb op dit moment dus geen tijd om op m'n Xbox 360 te spelen. Hoop dat dit geen probleem is. De volgende keer kan ik misschien wel meedoen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
barzi schreef op maandag 01 maart 2010 @ 18:38:
Ik wil mij graag afmelden voor de bekercompetitie, mijn excuses. Er is wat tussengekomen waarmee ik veel tijd mee kwijt ben. Heb op dit moment dus geen tijd om op m'n Xbox 360 te spelen. Hoop dat dit geen probleem is. De volgende keer kan ik misschien wel meedoen!
Nou garcia! Grijp je kans, jij was 1e reserve geloof ik?

Jammer dat je niet meer mee kan doen Barzi, volgende keer beter!

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2010 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Niet online
matsie, post ff de stand van zaken.. weten we allemaal waar we aan toe zijn =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
beyazz06 schreef op maandag 01 maart 2010 @ 23:01:
matsie, post ff de stand van zaken.. weten we allemaal waar we aan toe zijn =]
Check de startpost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:08
Vanavond iemand (na 20:30) tijd voor een beker wedstrijd in poule A?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag heb ik inmiddels ook gespeeld tegen DNOVA.
Uitslag is 4-0 geworden.

Dat maakt mij groepshoofd met 3 winstpartijen :>
Loot ik nu automatisch tegen de nummer 2 van de volgende pool? >:)

flawlesz 8)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2010 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboynova
I_DJ ik heb je bericht gelezen, om 9 uur kan ik voor de cup voor dat ik voor de club ga ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 01 maart 2010 @ 19:29:
[...]

Nou garcia! Grijp je kans, jij was 1e reserve geloof ik?

Jammer dat je niet meer mee kan doen Barzi, volgende keer beter!
Mooi, ik doe mee met Sevilla! als die nog beschikbaar is...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2010 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marc3l schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 10:10:
Vanavond iemand (na 20:30) tijd voor een beker wedstrijd in poule A?
Ik zit in poule A en heb vanavond wel tijd na half 9. GT = Garcia026

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

suc6 garcia. de volgende is van mij >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboynova
ik ben over 15 á 30 min online ( moet weer ff verhuizen met me xbox)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Niet online
Gisteren tegen Dnova de cup wedstrijd gespeeld, de weer was slecht.. Het regende behoorlijk, wat voetballen soms wel moeilijk maakte!

Uiteindelijk heb ik (gelukkig :p) met 4-0 kunnen winnen van DNova

Arsenal 4
Sporting 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb kansloos met Sevilla 0-3 verloren van Everton :)

Gefeliciteerd Raptor!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Niet online
Mats, hoe zit het trouwens met je XBOX?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer kunnen de twee andere deelnemers van Poule A de komende tijd spelen? Ik kan vanavond, maar wel pas rond half 11, en anders zou ik eventueel morgenavond ook wel kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:08
Verwijderd schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 11:48:
Ik heb kansloos met Sevilla 0-3 verloren van Everton :)

Gefeliciteerd Raptor!!
Thnx :)

Kansloos ook weer niet, had ook wat lucky goals :P
Verwijderd schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 15:41:
Wanneer kunnen de twee andere deelnemers van Poule A de komende tijd spelen? Ik kan vanavond, maar wel pas rond half 11, en anders zou ik eventueel morgenavond ook wel kunnen.
Kan vrijdag of zaterdag pas weer helaas

[ Voor 39% gewijzigd door Marc3l op 03-03-2010 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboynova
beyazz06 schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 11:25:
Gisteren tegen Dnova de cup wedstrijd gespeeld, de weer was slecht.. Het regende behoorlijk, wat voetballen soms wel moeilijk maakte!

Uiteindelijk heb ik (gelukkig :p) met 4-0 kunnen winnen van DNova

Arsenal 4
Sporting 0
Je had gewoon wat in me thee gedaan tydens de rust hahahaha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wedstrijd tegen Joost vandaag met wat geluk 3-2 winnend afgesloten! (poule A)

Ik heb de indruk dat als Joost me buiten tegenkomt hij me wat aandoet :) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 15:41:
Heb je vanavond rond half 9 tijd voor een potje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 11:35:
[...]

Heb je vanavond rond half 9 tijd voor een potje?
Had dit berichtje helemaal gemist :P

Maar goed, ook het potje IanHendon - Giarcia026 is ondertussen gespeeld, en geëindigd in een 4-2 overwinning voor IanHendon. Misschien niet helemaal terecht, maar we hebben beide onze goede kansen gehad, en bij mij vlogen ze er op de beslissende momenten gelukkig wel in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
beyazz06 schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 11:55:
Mats, hoe zit het trouwens met je XBOX?
Niet goed, reparatie setje is nog niet binnen, misschien kan Kriss mijn positie overnemen in de bekercompetitie? Ik heb al wel 2 wedstrijden gespeeld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-dj
hoop morgen eindelijk de pot tegen Dnova te kunnen spelen. Heb een spoed opdracht van mijn werk gekregen en heb lange dagen gemaakt.

Anders moet ik helaas Nova de regelementaire 3-0 schenken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboynova
i-dj schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 11:05:
hoop morgen eindelijk de pot tegen Dnova te kunnen spelen. Heb een spoed opdracht van mijn werk gekregen en heb lange dagen gemaakt.

Anders moet ik helaas Nova de regelementaire 3-0 schenken :(
Doe rustig aan, want sommige moeten nog hun 2de wedstrijd spelen.

Nu heb ik extra tijd om te trainen, want heb een beetje last van een paal en lat syndroom :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nu bezig met mijn xbox te repareren! Hoop dat ik vanavond online kan en binnenkort nog wat potjes te spelen voor de comp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09:55
Nog mensen die willen clubben vandaag? Gister ging het niet bepaald lekker....

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-dj
Verwijderd schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 14:20:
Ik ben nu bezig met mijn xbox te repareren! Hoop dat ik vanavond online kan en binnenkort nog wat potjes te spelen voor de comp!
Succes met het repareren ;)

@DNOVA.....wordt een mooie pot dan......een bloedeloze 0-0 Ik heb namelijk last van het aan de verkeerde kant van de paal en lat syndroom.....als ik uberhaupt in de buurt kom van de 16 met de bal |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-dj
IK heb vannacht echt slecht geslapen.....van de adrinaline.......

Heren (en dames, ik wil niemand uitsluiten ;))...ik heb gisteravond een 1-tegen-1 pot gewonnen....van niemand minder dan FLAWLESS *O*

Helaas moet ik er meteen bij zeggen dat het nergens om ging behalve om mijn zelfvertouwen een beetje op te krikken.

Speelde met Arsenal tegen FLAWLESS cluppie AJAX (in de Cup werd ik met 4-0 van de mat gespeeld). Arsenal domineerde het spel en kreeg kans op kans, die ik natuurlijk weer heerlijk om zeep hielp. Maar toen kwam de ommekeer en nam Robin van Persie (ex-Feyenoorder, wat het nog erger maakt voor onze Amsterdamse vrienden }) ) Arsenal op sleeptouw. Het werd 1-0, met daarna nog meerdere kansen op 2-0. Helaas moest het verdere scoreverloop zich in de 2e helft afspelen.

Meteen na de start van de 2e helft ging het weer hard tegen hard. FLAWLESS zette grof geschut in met Suarez, Pantalic en zijn VP (Koelie?) in de spits. Met een geplaatste bal naar voren ging Suarez met een 'bijzondere" Kikkersprong over mijn keeper heen en pistte de bal in de Goal. 1-1. Waar normaal gesproken de moed in mijn Kicksen was gezakt probeerde ik nog weerstand te bieden. Dit ging verbazingwekkend goed. En binnen no-time lag de 2-1 in het mandje....weer door die EX-FEYENOORDER }) .

FLAWLESS begin echt te balen. Met de 4-0 nog vers in zijn gedachten had hij op een makelijke avond gerekend. Hij voerde de druk op en ineens was al het balbezit voor de club uit 010, waar het daarvoor toch de Londense formatie was die het spel maakte. Waar ik bang voor was gebeurde ook.........in de 87e minuut scoorde FLAWLESS met een mooi opgezette aanval met de beste speler van onze EREDIVISIE.......2-2.

Ik dacht al aan verlenging en hoe ik daar dan op de pijnbank zou worden gelegd en in 30 FIFA muniten zou worden vernederd..........MAAR............toen gebeurde het ongeloofelijke. Een gebeurtenis die normaal gesproken alleen in Jongensboeken voorkomt....en in FIFA 10.

Zo halverwege de helft van de tegenstander krijgt ROBIN VAN PERSIE }) de bal, speelt zich vrij (FLAWLESS, bedankt voor je tip van de "advandge Dribbel") legt aan een en schiet in de 90e minuut..................................................snoeihard rechts in de kruising..... :X _/-\o_ O-)

EINDSTAND 3-2 in Favour of I-DJ

FLAWLESS super zuur en ik SUPER blij.........totdat ik mij realisseerde dat het geen enkele waarde had omdat je geen Experience punten krijgt als je tegen vrienden speelt :'(

FLAWLESS bedankt voor deze BOOST van mijn zelfvertrouwen. Ik weet nu dat ik, als FIFA david, zelfs Goliath kan verslaan. Ik durf ook nooit meer tegen FLAWLESS spelen.....omdat ik bang ben dat hij zwaar Revanche op mij gaat nemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sodeklere, Flawlesz. Een I-DJ-hand is gauw gevuld, zeg. Stel je voor dat hij in de cup van je had gewonnen, dan waren we een hele pagina kwijt aan een Brazilliaanse commentator imitatie van I-DJ: GOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAL!
Maar ik ben blij voor je, Ivo. Zoals Martin Tyler dat zo mooi kan zeggen: "Well, that's that! And it's a win for the homeside!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-dj
Verwijderd schreef op maandag 08 maart 2010 @ 08:38:
Stel je voor dat hij in de cup van je had gewonnen, dan waren we een hele pagina kwijt aan een Brazilliaanse commentator imitatie van I-DJ: GOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAL!
Juist omdat ik in de CUP zwaar op mijn kloten heb gehad, zoek gespeeld ben, van de mat geveegd en mijn meerdere heb moeten bekennen in FLAWLEZZ was dit een mierzoete overwinning en een BOOST voor het moraal.

Ik zal nu met nieuw ELAN mijn 1-tegen-1 wedstrijden aan kunnen gaan.

Je merkt het, superlatieven komen tekort ;) om mijn blijdschap te beschrijven!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Niet online
Ahahahah, dat is toch wel een hele spannende wedstrijd geweest! =]

Mooi dat je met Arsenal heb kunnen winnen, flaw had tijdens de cup wedstrijd er 3 bij mij(Arsenal) binnen geschoten.. Tis toch mooi om te zien dat Arsenal toch heeft kunnen van flawlezz =]

Dat een ex-feyenorder dan ook de man of the match wordt... *O*

Go I-DJ, wie zal je nog stoppen! :) :) :)

ps. Flaw, no hard feelings hoor.. :P

oh, en wat is dat "advandge Dribbel" ? :+

[ Voor 5% gewijzigd door beyazz06 op 08-03-2010 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:44
i-dj schreef op maandag 08 maart 2010 @ 08:05:
Zo halverwege de helft van de tegenstander krijgt ROBIN VAN PERSIE }) de bal, speelt zich vrij (FLAWLESS, bedankt voor je tip van de "advandge Dribbel") legt aan een en schiet in de 90e minuut..................................................snoeihard rechts in de kruising..... :X _/-\o_ O-)
wat is de advantage dribbel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-dj
Crysania schreef op maandag 08 maart 2010 @ 09:45:
[...]
wat is de advantage dribbel?
LT + RT ........De speler krijgt dan PATEX aan zijn schoenen zodat de bal blijft "kleven". Hiermee draai je zo om een tegenstander heen (als je de goede kant opdraait).
Ik zag FLAWLESS dit een paar keer doen en heb gevraagd hoe hij dit toch deed. Met resultaat: De leerling heeft nu de meester verslagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

<knip>

Heren (en dames, ik wil niemand uitsluiten )...ik heb gisteravond een 1-tegen-1 pot gewonnen....van niemand minder dan FLAWLESS

FLAWLESS begin echt te balen. Met de 4-0 nog vers in zijn gedachten had hij op een makelijke avond gerekend. Hij voerde de druk op en ineens was al het balbezit voor de club uit 010 :O 8)7 :( AFC AJAX ;-) waar het daarvoor toch de Londense formatie was die het spel maakte. Waar ik bang voor was gebeurde ook.........in de 87e minuut scoorde FLAWLESS met een mooi opgezette aanval met de beste speler van onze EREDIVISIE.......2-2.

EINDSTAND 3-2 in Favour of I-DJ

FLAWLESS super zuur en ik SUPER blij.........totdat ik mij realisseerde dat het geen enkele waarde had omdat je geen Experience punten krijgt als je tegen vrienden speelt

FLAWLESS bedankt voor deze BOOST van mijn zelfvertrouwen. Ik weet nu dat ik, als FIFA david, zelfs Goliath kan verslaan. Ik durf ook nooit meer tegen FLAWLESS spelen.....omdat ik bang ben dat hij zwaar Revanche op mij gaat nemen

i-DJ congratz!
Het was een verdiende overwinning, ik kwam helaas veels te laat in mijn spel.

En je begrijpt zelf, die rematch die komt eraan :X

P.S, wil je ons aller ajax nooit meer de club uit 010 noemen?!?!! :( ;-)

mzztov!

flawlesz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hahaha mooi commentaar I-DJ! haha misschien moet ik ook maar een oefenpotje spelen tegen flawlesz. :P Zit momenteel ook in een negatieve spiraal van 10 wedstrijden op rij verloren online :(

Ben het opeens kwijt terwijl het me voorheen toch goed afging..

Club ging gisteren echt bagger trouwens :( weer een flinke daling van onze zuur verdiende puntjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 08 maart 2010 @ 10:55:
haha misschien moet ik ook maar een oefenpotje spelen tegen flawlesz. :P
he eeh... ff dimmen nou hé!

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-dj
Verwijderd schreef op maandag 08 maart 2010 @ 10:10:
P.S, wil je ons aller ajax nooit meer de club uit 010 noemen?!?!! :( ;-)

mzztov!

flawlesz
Mijn excuses. Dit was in een opwelling!!!. Ik leef nog in een roes van de overwinning. Ik realisseer mij dat Amsterdam netnummer 020 heeft :o |:( 7(8)7

Voor de rest van mijn Forum vrienden. Dit stukje was dus niet negatief bedoelf t.o.v. van Flawless. Ik heb gewoon een Superpot gespeeld (voor mijn doen) en Flawless had waarschijnlijk even niet de Flow. Zelfs Flawless is dus niet altijd Flawless.

Ik heb respect voor iedereen en wordt in de Rematch waarschijnlijk dubbel zo hard terug gepakt door FLAWLESS en de beste club van ......Amsterdam AFC AJAX!!!!
Flawless ik neem de uitdaging graag aan voor een rematch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm die potjes met jou I-DJ zijn wel erg spannend dus :P
ik zou ook graag een x de hele boel bij elkaar schreeuwen met jou tijdens een wedstrijd 8)7

en btw.... club ging idd bagger gister :(
Let's find back our winning streak!

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2010 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 08 maart 2010 @ 10:55:
hahaha mooi commentaar I-DJ! haha misschien moet ik ook maar een oefenpotje spelen tegen flawlesz. :P Zit momenteel ook in een negatieve spiraal van 10 wedstrijden op rij verloren online :(

Ben het opeens kwijt terwijl het me voorheen toch goed afging..

Club ging gisteren echt bagger trouwens :( weer een flinke daling van onze zuur verdiende puntjes.
Ik moet zeggen dat je in de spits toch wel goeie zaken doet! Alleen is het inderdaad erg vervelend dat we de laatste paar dagen niet meer kunnen winnen.. En als het dan goed gaat, quit de tegenstander :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor degene die vanavond een ouwerwets pak rammel willen, ik ben vanavond tot uw beschikking.
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-dj
Verwijderd schreef op maandag 08 maart 2010 @ 14:06:
hmm die potjes met jou I-DJ zijn wel erg spannend dus :P
ik zou ook graag een x de hele boel bij elkaar schreeuwen met jou tijdens een wedstrijd 8)7
Ik voel hier een Psychiater rol voor mij weggelegd ;)

En Kriss Os........ik zie je Avatar(?, dat plaatje bij je naam) en begrijp dat je nu al FAN van mij bent.......maar het is JoaquiM....dus met een driepoot :9 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

i-dj schreef op maandag 08 maart 2010 @ 16:35:
[...]
En Kriss Os........ik zie je Avatar(?, dat plaatje bij je naam) en begrijp dat je nu al FAN van mij bent.......maar het is JoaquiM....dus met een driepoot :9 >:)
oooooh dus jij ben die snelle technische speler van Valencia :9

Vanavond nog club people? ff wat resultaten boeken 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 08 maart 2010 @ 20:00:
[...]

oooooh dus jij ben die snelle technische speler van Valencia :9

Vanavond nog club people? ff wat resultaten boeken 8)
Denk het wel!! Me xbox doet het weer, nog even de laatste dingetjes aandraaien en vol gas maar!!

Nog steeds geen headset haha..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-dj
Voor de Cup in de Poule B de volgende wedstrijd gespeeld:

Manchester City - Sporting Lissboa (I-DJ tegen DNOVA)
1-0 In de laatste minuut van de eerste verlenging.

DNOVA we zien elkaar weer in de de TOTO divisie (Jupiler Leaugue) van onze Tweakers CUP.

Eindstand Poule B

Stand
Naam Gespeeld Punten
1. Flawlesz 3 9
2. Bbeyazz 3 6
3. I DJ 3 3
4. Dnova 3 0

Ik bedenk mij net......doen we wel aan Verlenging?????? Anders is het
3. Dnova 3 1
3. I DJ 3 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij geen verlenging maar doelpunt saldo wat de doorslag gaat geven.

Correct me if im wrong

flawlesz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo te zien zijn er al behoorlijk wat wedstrijdjes gespeeld in de cup.
Ik wacht met smacht op de volgende knockout fase ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 12:49:
Volgens mij geen verlenging maar doelpunt saldo wat de doorslag gaat geven.

Correct me if im wrong

flawlesz
Volgens mij waren daar geen regels over, maar mij maakt het niet uit.

EDIT: - Een wedstrijd duurt 12 minuten, 6 per helft.

Mwah, dan maar doelsaldo doen? Om ivo even te pesten :)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2010 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-dj
Verwijderd schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 13:18:
[...]

Volgens mij waren daar geen regels over, maar mij maakt het niet uit.

EDIT: - Een wedstrijd duurt 12 minuten, 6 per helft.

Mwah, dan maar doelsaldo doen? Om ivo even te pesten :)
NARE MENSEN!!!!!!!!!!!! dat zijn jullie.....win ik eens een keertje wordt ik toch nog geN@@ID!!!!

Onze wedstrijd duurde 18 minuten, 6 minuten per helft ;)

Ik schrijf nooit meer leuke stukjes :X wordt toch alleen maar negatief opgevat (.....ga nu uithuilen in de hoek... :') )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboynova
i-dj schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 20:22:
[...]

NARE MENSEN!!!!!!!!!!!! dat zijn jullie.....win ik eens een keertje wordt ik toch nog geN@@ID!!!!

Onze wedstrijd duurde 18 minuten, 6 minuten per helft ;)

Ik schrijf nooit meer leuke stukjes :X wordt toch alleen maar negatief opgevat (.....ga nu uithuilen in de hoek... :') )
hahahaha, betekend dit nu dat ik ook een punt heb >:).
mompelt iets over schouder en uit huilen :+ .

[ Voor 0% gewijzigd door badboynova op 09-03-2010 21:10 . Reden: edit ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-dj
badboynova schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 21:03:
[...]

hahahaha, betekend dit nu dat ik ook een punt heb >:).
mompelt iets over schouder en uit huilen :+ .
Toch voel ik mij de morele winnaar. Uiteindelijk heb ik zoals cruijf zegt, 1 doelpunt meer gemaakt dan de tegenstander.

Ik pak je wel in de verliezerspoule :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 08:23
Volgens mij hebben wij gisteren 2X achter elkaar tegen jullie gespeeld :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Niet online
Zou best kunnen! Waren dat die wedstrijden waarvan de eerste gelijk eindigde, en tweede waar we het liever niet over hebben? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
beyazz06 schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 13:17:
Zou best kunnen! Waren dat die wedstrijden waarvan de eerste gelijk eindigde, en tweede waar we het liever niet over hebben? :p
Yep dat zijn ze!

( REMI UNITED zijn wij )

Vond die neger bij jullie wel goed spelen ( met die dreadlocks ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jpg97 schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 13:35:

Vond die neger bij jullie wel goed spelen ( met die dreadlocks ).
Hoor ik daar een transfer aankomen? :P

Hoor je dat Kris? Geinteresseerde club! Goed voor je marktwaarde haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 13:38:
[...]

Hoor ik daar een transfer aankomen? :P

Hoor je dat Kris? Geinteresseerde club! Goed voor je marktwaarde haha
Hahaha jep that's me :P

Ik heb nog een doorlopend contract bij Tweakers2 en me hart ligt nu ook bij deze club ^)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2010 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaja... tijd voor een Tweakers2 tattoo op je been ;-)

flawlesz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Haha, echte clubliefde kriss!

Ik kreeg laatst een voice message van een onbekende die vroeg of ik bij hun club wou :/ dacht het niet 8) ! Nederlands talig gaat voor! Ook al kan ik al ben ik 3 weken headsetloos..

Vanavond maar weer es clubben :)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2010 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
Hahaha, nee we hebben al 28 selectiespelers maar die speler stak er bij jullie gewoon met kop en schouders bovenuit.

XD

Edit: de naam van die speler was Calarbarboon.

[ Voor 17% gewijzigd door jpg97 op 10-03-2010 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
jpg97 schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 15:49:
Hahaha, nee we hebben al 28 selectiespelers maar die speler stak er bij jullie gewoon met kop en schouders bovenuit.

XD
Hij is ook lang en breed haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
is er ook een Tweakers 1 dan? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jpg97 schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 16:11:
is er ook een Tweakers 1 dan? :?
was.
dit is de opvolger nadat er aantal leden gebanned waren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-dj
Wel jammer dat ze niet Kriss maar CALA willen..........ik dacht alleen dat CALA wit was ...met Blauw haar...maar hij is een tijdje weggeweest, misschien een zonnebankje gehad ;)

vanavond voor mij helaas geen club. Er is geen XBOX op mijn hotelkamer :(

Morgen of vrijdag ben ik weer van de partij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Niet online
nee, ik denk dat het wat ingewikkelder ligt.. :p

Ik denk namelijk dat dat de VP van krlss was, alleen viel hij er weer voor de zoveelste keer uit.. :d calarbaboon die speelde of als any of die had rood gekregen en speelde verder als any :d :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zow..

Jammer van de laatste pot van gisteren.
Had meer ingezeten helaasj pindakaasj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mats,

Wanneer beginnen de 2e ronde's van de cup?

(niet om je te pushen ofzo ;-))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Niet online
Mats, wanneer koop je een headset :p

(niet om je te pushen ofso :-))

Enne, mats.. Kop de ballen achteruit die je op de midden lijn krijgt van de keeper!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik moet nog één match tegen Calarbarboon, dan heb ik alle matches uit pool D gehad :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-09 22:56
MrVegeta schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 19:42:
Ik moet nog één match tegen Calarbarboon, dan heb ik alle matches uit pool D gehad :).
Wanneer wil je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
beyazz06 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 18:56:

Enne, mats.. Kop de ballen achteruit die je op de midden lijn krijgt van de keeper!
Echt?? Ik richt altijd me joystick naar achter, alleen tegenwoordig denkt me pro dat ie hem soms maar beter naar voren kan koppen ofzo :s had ik eerder nooit last van. Ik wordt gewoon hard gebeukt :(

Morgen heb ik een headset!

@doe maar wel, als alles groepswedstrijden zijn gespeeld?

Ik moet nog een potje tegen martinspire

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2010 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 22:03:
[...]
Morgen heb ik een headset!

@doe maar wel, als alles groepswedstrijden zijn gespeeld?

Ik moet nog een potje tegen martinspire
mooi dat je hem morgen hebt. Vrijdag is meestal wel drukke avond en iedereen kan veel wedstrijden spelen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 23:57:
[...]

mooi dat je hem morgen hebt. Vrijdag is meestal wel drukke avond en iedereen kan veel wedstrijden spelen :*)
Mooi! Kunnen we es de laatste trophy verdienen, 10 wedstrijden achter elkaar winnen! Gaat lukken

De headset is binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-dj
Verwijderd schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 10:46:
[...]

Mooi! Kunnen we es de laatste trophy verdienen, 10 wedstrijden achter elkaar winnen! Gaat lukken

De headset is binnen :)
Ik hoor net dat ik vanavond bank speler ben.........met mij in het team lukt het nooit om 10 wedstrijden achter elkaar te winnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou vorige week ging het toch echt prima op vrijdag. Toen hadden we een reeks van 6 wedstrijden gewonnen.
Was jij daar ook niet bij, I-DJ???

heb echt het geheugen van een mug d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Zaterdagmiddag? Rond 15;00?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-dj
Verwijderd schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 13:33:
heb echt het geheugen van een mug d:)b
Maar met je VP een lichaam van een OLIFANT ;)

Om je beperkte geheugen dan een beetje op te frissen.....NEE helaas. Heb heel veel Heroische verhalen gehoord over deze FABULOUS FRIDAY......en vooral de STREPEN van LIL' JOHN

Ik hoop vanavond toch mee te kunnen doen en hopenlijk kunnen we een mooie STREAK neerzetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboynova
i-dj schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 17:40:
[...]

Maar met je VP een lichaam van een OLIFANT ;)

Om je beperkte geheugen dan een beetje op te frissen.....NEE helaas. Heb heel veel Heroische verhalen gehoord over deze FABULOUS FRIDAY......en vooral de STREPEN van LIL' JOHN

Ik hoop vanavond toch mee te kunnen doen en hopenlijk kunnen we een mooie STREAK neerzetten!
En als je geluk heb, dan zie je misschien ook één van mijn briljante assist/voorzet :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Gaat lekker dit seizoen:

Season Ranking: 26 Club Record: 55-18-63

_/-\o_

Nog 37 puntjes en dan hebben we er 4000!

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2010 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboynova
Mats er staat een fout in de stand van poule B.

Poule B:

Bbeyazz - Arsenal
Dnova - Sporting Lissabon
I DJ - Manchester City
Flawlesz - AFC Ajax

Stand
Naam Gespeeld Punten
1. Flawlesz 3 9
2. Bbeyazz 2 6
3. I DJ 3 1
4. Dnova 3 1

Flawlesz AFC Ajax 3 - 1 Bbeyazz Arsenal
I DJ Manchester city 1 - 3 Bbeyazz Arsenal
I DJ Manchester city 0 - 4 Flawlesz AFC Ajax
Flawlesz AFC Ajax 4 - 0 Dnova Sporting Lissabon
Dnova Sporting Lissabon 0 - 4 Bbeyazz Arsenal
I DJ Manchester city 0 - 0 Dnova Sporting Lissabon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 14 maart 2010 @ 10:55:
Gaat lekker dit seizoen:

Season Ranking: 26 Club Record: 55-18-63

_/-\o_

Nog 37 puntjes en dan hebben we er 4000!
ooh netjes! dus na afgelopen vrijdag, wat wel redelijk goed ging toch, zijn er nog wat punten binnengehaald!
ik ben er vanavond weer :w

edit: we kunnen toch ook met de club aan een competitie meedoen?
dat lijkt me echt meesterlijk O+

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2010 14:45 . Reden: papedepoepi ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Hoe laat komt iedereen clubben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik ben ook bezig met een VP, zien of het wat word Jim Cummings aka Cowboy! LW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woembah
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-09 09:04

Woembah

YNWA

Er is vanavond in Poule C weer een wedstrijd gespeeld :)

WickedWbah AS Roma 2-1 Villareal SkyR Hunter

Check out my photography on Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyR
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:30
Woembah schreef op zondag 14 maart 2010 @ 22:57:
Er is vanavond in Poule C weer een wedstrijd gespeeld :)

WickedWbah AS Roma 2-1 Villareal SkyR Hunter
Was een mooie pot. :) Eerste helft ging goed gelijk op, maar na je 2 snelle goals in de tweede helft had ik simpelweg niet genoeg tijd om nog op gelijke hoogte te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Niet online
Als het goed is waren we gisteren de magische grens van 4000 punten voorbij, ik weet alleen niet of het ook is behouden :p
Pagina: 1 ... 9 ... 16 Laatste