IK heb vannacht echt slecht geslapen.....van de adrinaline.......
Heren (en dames, ik wil niemand uitsluiten

)...ik heb gisteravond een 1-tegen-1 pot gewonnen....van niemand minder dan FLAWLESS
Helaas moet ik er meteen bij zeggen dat het nergens om ging behalve om mijn zelfvertouwen een beetje op te krikken.
Speelde met Arsenal tegen FLAWLESS cluppie AJAX (in de Cup werd ik met 4-0 van de mat gespeeld). Arsenal domineerde het spel en kreeg kans op kans, die ik natuurlijk weer heerlijk om zeep hielp. Maar toen kwam de ommekeer en nam Robin van Persie (ex-Feyenoorder, wat het nog erger maakt voor onze Amsterdamse vrienden

) Arsenal op sleeptouw. Het werd 1-0, met daarna nog meerdere kansen op 2-0. Helaas moest het verdere scoreverloop zich in de 2e helft afspelen.
Meteen na de start van de 2e helft ging het weer hard tegen hard. FLAWLESS zette grof geschut in met Suarez, Pantalic en zijn VP (Koelie?) in de spits. Met een geplaatste bal naar voren ging Suarez met een 'bijzondere" Kikkersprong over mijn keeper heen en pistte de bal in de Goal. 1-1. Waar normaal gesproken de moed in mijn Kicksen was gezakt probeerde ik nog weerstand te bieden. Dit ging verbazingwekkend goed. En binnen no-time lag de 2-1 in het mandje....weer door die EX-FEYENOORDER

.
FLAWLESS begin echt te balen. Met de 4-0 nog vers in zijn gedachten had hij op een makelijke avond gerekend. Hij voerde de druk op en ineens was al het balbezit voor de club uit 010, waar het daarvoor toch de Londense formatie was die het spel maakte. Waar ik bang voor was gebeurde ook.........in de 87e minuut scoorde FLAWLESS met een mooi opgezette aanval met de beste speler van onze EREDIVISIE.......2-2.
Ik dacht al aan verlenging en hoe ik daar dan op de pijnbank zou worden gelegd en in 30 FIFA muniten zou worden vernederd..........MAAR............toen gebeurde het ongeloofelijke. Een gebeurtenis die normaal gesproken alleen in Jongensboeken voorkomt....en in FIFA 10.
Zo halverwege de helft van de tegenstander krijgt ROBIN VAN PERSIE

de bal, speelt zich vrij (FLAWLESS, bedankt voor je tip van de "advandge Dribbel") legt aan een en schiet in de 90e minuut..................................................snoeihard rechts in de kruising.....
EINDSTAND 3-2 in Favour of I-DJ
FLAWLESS super zuur en ik SUPER blij.........totdat ik mij realisseerde dat het geen enkele waarde had omdat je geen Experience punten krijgt als je tegen vrienden speelt
FLAWLESS bedankt voor deze BOOST van mijn zelfvertrouwen. Ik weet nu dat ik, als FIFA david, zelfs Goliath kan verslaan. Ik durf ook nooit meer tegen FLAWLESS spelen.....omdat ik bang ben dat hij zwaar Revanche op mij gaat nemen