XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Verwijderd
Blijft nog steedsde vraag of deze stijgende lijn versneld of juist geremd is door jou komstVerwijderd schreef op zondag 14 februari 2010 @ 21:24:
Uhm... Er zit een stijgende lijn in GoT en die was er al voordat ik erbij kwam
Wat ik wel kan zeggen dat wij als team goed bezig zijn en de beginners fouten (met 10 man in de 16 van de tegenstander) redelijk uitgebannen hebben. En de nieuwe members geven ons een veel bredere basis en vooral veel meer scorend vermogen (waar we in het begin vooral afhankelijk waren van de doelpunten van MATS.......zoals de Topscorerslijst van onze club uitwijst).
PSN: IS_DJ
Over de bekercompetitie, reageer even met je gamertag als je wilt meedoen! Dan zal ik het noteren.
Denk dat als we rond de 16 personen hebben dat je dat loot in 4 poules en uit die poules gaan de beste 2 door naar kwartfinale van de winnaarsronde en de slechtste 2 naar de kwartfinales van de verliezersronde. Lijkt me het leukst.
Maar eerst maar eens zien hoeveel mensen zich opgeven en hoe we dat met teams gaan doen.
Lekker muziekje weer, artiest?
Ook erg leuk filmpje zelf uiteraard!
[ Voor 101% gewijzigd door Thrace Grumble op 16-02-2010 11:14 ]
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Verwijderd
Wat betreft de 1on1 competitie, count me in!
Ik lust jullie rauw!
Tevens (mits) beschikbaar om een keertje een 1on1 wedstrijd te doen, voeg me maar toe onder flawlesz.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
De club of de bekercompetitie ?MrVegeta schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 17:03:
Ik heb nu ook al een poosje FIFA 10, zit rond de 2000 punten met Barca, leuk spel wel! Iig een goede voetbal sim. Lijkt me leuk om eens met wat tweakers te spelen. Mijn xlive is Alucarduu
Al aardig wat namen voor de bekercompetitie maar nog lang niet genoeg natuurlijk! Zal nog even in het grote fifa topic spammen.
1. Matsetst
2. SkyR Hunter
3. CrysaniaNL
4. Thrace Grumble
5. I DJ
6. Dnova
7. flawlesz
Ben vanavond weer online uiteraard, ging gister niet helemaal lekker met de servers, toen we uiteindelijk weer speelden had ik beetje last van lag, helaas. Vanavond beter!

Ik neem aan dat niet iedereen die in de TS staat nog speelt, als ik in club verband (
[ Voor 28% gewijzigd door MrVegeta op 16-02-2010 17:36 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Nou de laatste tijd speelt ongeveer iedereen wel es mee! Soms zijn er wel bijna 10 man online. Maar het is klikken voor het leven voor je positie haha. Iedereen gaat altijd als een gek naar de positie toe die hij/zij wilt. We hebben tot nu toe nog nooit echt iets afgesproken, behalve wie de any is. ( alle poppetjes die niet zijn geselecteerd ).MrVegeta schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 17:35:
Ik neem aan dat niet iedereen die in de TS staat nog speelt, als ik in club verband () zou spelen zou ik dat graag als rechtshalf of rechtsbuiten doen, is dat mogelijk of is die (heerlijke) positie al verzegeld?
Gewoon is proberen! Lekker potje voetballen met mensen die wel overspelen. Moet je wel met je virtuele prof doen.
EDIT: Hier kan je meer over de club zien: http://www.eafootballworl.../742A0001/106407/overview
Alhoewel de site het bij mij op het moment niet doet..
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2010 17:41 ]
Je mag mij er ook bij zetten.Verwijderd schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 17:32:
[...]
De club of de bekercompetitie ?of beide natuurlijk!
Al aardig wat namen voor de bekercompetitie maar nog lang niet genoeg natuurlijk! Zal nog even in het grote fifa topic spammen.
1. Matsetst
2. SkyR Hunter
3. CrysaniaNL
4. Thrace Grumble
5. I DJ
6. Dnova
7. flawlesz
Ben vanavond weer online uiteraard, ging gister niet helemaal lekker met de servers, toen we uiteindelijk weer speelden had ik beetje last van lag, helaas. Vanavond beter!
Gisteren na die storing ging het eigenlijk best wel kut en vreemd. In één helft 7 doelpunten tegen krijgen en vervolgens een doelpuntloze tweede helft.
Je merkt overigens wel duidelijk dat wanneer je met ANY speelt het een stuk makkelijker gaat als je met wat meer spelers bent.
Hoe kan ik mij aanmelden voor de beker dan?Verwijderd schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 17:32:
[...]
De club of de bekercompetitie ?of beide natuurlijk!
Door te zeggen dat je gamertag raptorNL81 is.Marc3l schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 19:18:
[...]
Hoe kan ik mij aanmelden voor de beker dan?
Gaat gewoon buiten fifa systeem om
We gaan zo beginnen, iig ik, thrace grumble, dnova en wss ook calarbarbooni-dj schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 20:22:
Hoe laat wordt er club gespeeld vanavond? Er is namelijk CL en Schaatsen........of gaan we liever zelf sporten
Verwijderd
1. Matsetst
2. SkyR Hunter
3. CrysaniaNL
4. Thrace Grumble
5. I DJ
6. Dnova
7. flawlesz
8. calarbarboon
9. raptorNL81
10. Ianhendon
Mooi, denk dat er nog wel wat bijkomt.
Hoe vinden jullie dat het moet gaan, 4 poules van 4 waarvan de beste 2 doorgaan naar winnaars ronde en de minste 2 naar de verliezers ronde en dan kwartfinales offf
Alle spelers verdelen in 2 poules en dan halve finales, zoals ze het ook bij de ps3 doen.
We hebben inmiddels 15 man, gaan spelen in 4 poules waarvan de beste 2 doorgaan.Verwijderd schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 13:59:
Alle spelers verdelen in 2 poules en dan halve finales, zoals ze het ook bij de ps3 doen.
Die ene plek komt nog wel goed.
Only fools are enslaved by time and space.
Hoe tel jij 15?LoneRanger schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 14:31:
[...]
We hebben inmiddels 15 man, gaan spelen in 4 poules waarvan de beste 2 doorgaan.![]()
Vanavond weer clubben
Zit ik daar ook tussen? Doh, never mindLoneRanger schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 14:31:
[...]
We hebben inmiddels 15 man, gaan spelen in 4 poules waarvan de beste 2 doorgaan.![]()

[ Voor 3% gewijzigd door MrVegeta op 17-02-2010 21:03 ]
Sorry, we als in ps3, daar doelde je toch op met:
Ik zal me verder stil houden om meer verwarring te voorkomen.zoals ze het ook bij de ps3 doen.
Only fools are enslaved by time and space.
Als er nog een plekje vrij is, zou ik me nog eventueel als kandidaat willen opstellen!
Xbox live account: bbeyazz
Haha, ik dacht dat je het over de xbox had! Mijn fout.LoneRanger schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 21:02:
Ik zal me verder stil houden om meer verwarring te voorkomen.
1. Matsetst
2. SkyR Hunter
3. CrysaniaNL
4. Thrace Grumble
5. I DJ
6. Dnova
7. flawlesz
8. calarbarboon
9. raptorNL81
10. Ianhendon
11. Bbeyazz
12. BarziG
Morgen ben ik er weer met club
Verwijderd
Maar schrijf me maar vast in (als nr. 13 als je wil). Ik tart het lot gewoon
Dus hierbij meld ik me ook aan (als WickedWbah natuurlijk)
Check out my photography on Instagram
Ik weet alleen niet hoe dat allemaal in elkaar zit
Ik heb met mijn VP nu 4 seizoenen uitgespeeld, waar ik een legend ben geworden in het NL eftal
Mijn VP is inzetbaar als: RM/LM/CM/ST
[ Voor 8% gewijzigd door beyazz06 op 21-02-2010 12:23 ]
Doelstelling: 3000 punten halen.
Sorry Joost...deze opdracht wordt weer wat moeilijker omdat we gisteren de laatste wedstrijd (toen er een paar MOTD moesten kijken

Het loten van de bekercompetitie kan beginnen:
1. Matsetst
2. SkyR Hunter
3. CrysaniaNL
4. Thrace Grumble
5. I DJ
6. Dnova
7. flawlesz
8. calarbarboon
9. raptorNL81
10. Ianhendon
11. Bbeyazz
12. BarziG
13. Joostius XL
14. Alucarduu
15. WickedWbah
16. Martinspire
Misschien is het nog wel even handig om de teams af te spreken. Zullen we niet hoger doen dan 4,5 ster?
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2010 02:08 ]
Mijn persoonlijke voorkeur voor het starten van de competitie is vanaf volgende week. Deze week drukke week en waarschijnlijk 2 nachten in een Hotel......dus weinig tijd!Verwijderd schreef op maandag 22 februari 2010 @ 02:03:
Misschien is het nog wel even handig om de teams af te spreken. Zullen we niet hoger doen dan 4,5 ster?
MAN CITY is toch een 4,5 ster team.....? Zo Ja, dan hierbij mijn team om deze Competitie even mee te winnen
Over de Club.....gisteravond persoonlijk een goede avond gehad.......2 wedstrijden met een Hattrick.....met dank aan de voorzetten van mijn mede clubbers!!!
Mijn PRO weer groei hormonen gegeven (gelukkig heeft hij niet teveel aan snelheid ingeboet, maar hij heeft nu wel veel meer schotpower!!)
[ Voor 29% gewijzigd door i-dj op 22-02-2010 09:23 ]
ik kan morgen weer spelen met de club. vanavond irl sporten
Voor mij zou deze week (vakantie!) juist veel beter uitkomen dan volgende week (leesdossiers inleveren en voorbereiding toetsweek). De week daarop (toetsweek zelf) speel ik waarschijnlijk helemaal niet. De laatste toetsweek voor mijn examens is namelijk wel belangrijk.
Zal vanmiddag even loten.
Trouwens, we kunnen nu toch al beginnen? Je hoeft niet per se deze week alle wedstrijden te spelen. Wel zo snel mogelijk natuurlijk
Verwijderd
Atletico Madrid is ook niet echt engelsbeyazz06 schreef op maandag 22 februari 2010 @ 16:43:
Opmerkelijk dat er allemaal engelse teams worden gekozen =p Behalve AS Roma =]
Als iedereen even doorgeeft met welk team hij wilt spelen! Hier is de loting:
Poule A:
RaptorNL81
Ianhendon - Bayern Munchen
Joostius XL
BarziG - Tottenham Hotspur
Poule B:
Bbeyazz - Arsenal
Dnova
I DJ - Manchester City
Flawlesz
Poule C:
Matsetst - Atletico Madrid
Martinspire
SkyR Hunter
WickedWbah - AS Roma
Poule D:
Calarbarboon
Thrace grumble
Crysania NL - Aston Villa
Alucarduu
Dat wordt via de XBOX Mats........als ik weer met 0-5 op mij klote krijg....dat hoeft niet iedereen te wetenVerwijderd schreef op maandag 22 februari 2010 @ 17:05:
Uitslag kan je naar mij sturen, via xbox of dit forum of je kan het ook gewoon in dit topic zetten
Verwijderd
In die volgorde checken, graag
In het is Joostius XI (let op de XI), niet Joostius XL. Ik ben een fucking paus-to-be

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2010 21:25 ]
Ik heb er wel veel zin in
Wat vinden jullie? Mij lijkt een enkele wedstrijd prima.kwiebus schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 00:39:
Spelen we in de poule een thuis- en uitwedstrijd of een enkele wedstrijd?
Winst is 3 punten, gelijk 1 punt. Doelsaldo word ook bijgehouden.
Zal zo ff OP aanpassen.
Verwijderd
Clubupdate: Gisteren is de magische grens van 3000 punten ruim overschreden. Het team staat no op ongeveer 3330 punten
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2010 12:59 ]
Als Sporting 4,5 ster is, dan kies ik hun.
Verwijderd
Ajax Amsterdam
Ben alleen vanaf vanacht 3 dagen niet online, zit in Turijn voor een (hopenlijk) leuke wedstrijd.
Mag je eigen pro ook meedraaien in de wedstrijd of spelen we met de standaard spelers?
Flawlesz
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2010 13:44 ]
Het ging gisteren idd wel lekker met de club !
[ Voor 27% gewijzigd door beyazz06 op 23-02-2010 13:58 ]
@Mats: Vanavond 20:00 maar aftrappen met de openingswedstrijd van poule C van het GTK (Gathering of Tweakers Kampioenschap)?
OP ziet er goed uit!
Verwijderd
Flawlesz AJAX vs Bbeyazz ARSENAL : 3-1
Het was een zeer spannend potje waarbij de beslissing in de wedstrijd pas laat in de 2e helft viel.
Well played BBeyazz, hopenlijk pak je wat punten in de volgende ronden!
Succes!
Ik wens Flawlesz veel plezier in Turijn, en hoop hem weer in de finale tegen te komen
Oh, en nog even ter aanvulling; we hebben met de standaard spelers gespeeld
[ Voor 17% gewijzigd door beyazz06 op 23-02-2010 18:04 ]
Wicked, is goed.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2010 19:46 ]
Dan wordt je vast Popie JopieVerwijderd schreef op maandag 22 februari 2010 @ 21:23:
In het is Joostius XI (let op de XI), niet Joostius XL. Ik ben een fucking paus-to-be
[ Voor 0% gewijzigd door i-dj op 23-02-2010 20:20 . Reden: 'P' vergeten ]
AS Roma 5-4 Atletico Madrid
Het was knap lastig, voor ik het wist kreeg ik twee goals om de oren, daarna scoorde ik 3 keer (waarvan 1 keer erg gelukkig) en daarna scoorden we om en om tot de uitslag 5-4 was. Het was sterk spel van beide kanten.
Ben der nu wel voor om uit en thuis te spelen, ik wil een revanche
Ik zit in een Moeilijke Poule........Vandaag een mogelijkheid om te spelen, maar geen tegenstander online. De komende dagen weg dus...als DNOVA of Bbeyazz vandaag nog willen spelen......Ik ben online.....en lust jullie rauwVerwijderd schreef op maandag 22 februari 2010 @ 17:05:
[...]
Poule B:
Bbeyazz - Arsenal
Dnova
I DJ - Manchester City
Flawlesz
sorry cala.. was wel een leuke wedstrijd
Eerst nog leren scoren want anders wordt het nooit wat.
Want zoals Cruijff zegt: "Je moet altijd zorgen dat je een doelpunt meer scoort als de tegenstander."
Het was een spannende wedstrijd tussen mij en I DJ, welke ook laat in de 2e helft werd beslist!
Eind uitslag: I-DJ 1-3 bbeyazz
Als het goed zijn nu I-DJ en Flawlesz bezig =] Succes jongens =]
Dat heb je goed.......de wedstrijd is reeds afgelopen.......beyazz06 schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 22:50:
Eind uitslag: I-DJ 1-3 bbeyazz
Als het goed zijn nu I-DJ en Flawlesz bezig =] Succes jongens =]
I-DJ - Flawless
MANC - AJAX
NUL - VIER
0 - 4
Uw lokale DJ doet weer een mee om de poedelprijs. Kijken of ik morgen mijn laaste kans wel kan benutten!

Het was een goede eerste helft, en een erg zwakke tweede helft. Je schakelde een tandje bij, verhoogde het tempo met de bal rond spelen, en toen liep ik achter de feiten aan. Sterk gespeeld!Verwijderd schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 19:46:
Mijn eerste wedstrijd zit er ook op. 3-1 gewonnen tegen Skyr Hunter. Leuke wedstrijd, jammer van de lag zo af en toe. Skyr was de eerste helft de betere, de tweede helft waren de rollen omgedraaid.
Wicked, is goed.
Nu hopen dat ik punten kan pakken tegen Martinspire of WickedWbah, want er is in de poule nog niks beslist
Verwijderd
Misschien valt er nog iemand af!Verwijderd schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 09:41:
Oh wat jammer! Jullie zijn bezig met een toernooitje! Ik heb het te laat gezien anders had ik ook graag meegedaan!
[ Voor 44% gewijzigd door MrVegeta op 24-02-2010 13:10 ]
MrVegata (Alucarduu) Juventus - Thrace Grumble FC Twente: 1-0.MrVegeta schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 13:03:
Nog niemand met Juventus zo te zien. Doe mij die dan maar... Is het misschien handig om de GoT namen achter de xlive namen te zetten zodat we kunnen DM'en?
Was een leuke wedstrijd ^^

[ Voor 10% gewijzigd door MrVegeta op 24-02-2010 13:40 ]
Was ook een mooie goal, gelukkig paste ik de resterende minuten daarna beter mn jockey technieken toe waardoor je minder makkelijk voor het doel uitkwamMrVegeta schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 13:39:
Hm behalve dat je op de paal schoot in de 78e minuut omdat mijn verdediger zat te klooien. Ik zat vrij hard te schreeuwen hierwas wel leuke pot ja! Imo maakte ik wel een mooie goal
.
Dit seizoen gaat het trouwens prima, we staan 68e van heel Noord-Europa! Applausje voor jezelf. We hebben nu 3514 punten, op naar de 4000 vanavond?
PS: net met 200e goal voor de club gemaakt
Verwijderd
Ik zoek een club om te joinen met m'n pro mannetje
Krijg weleens een invite van random spelers, maar zit toch liever bij wat nederlands sprekende mensen
M'n Xbox live naam is: Boekiwoeki, poppetje is vrij nieuw, maar een echt talentje !
Positie: LM
Ik hoor/zie t wel, thx alvast.
Verwijderd
[ Voor 209% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2010 17:28 ]
Verwijderd
Prima je bent hartstikke welkom.Verwijderd schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 01:28:
Hoi allemaal,
Ik zoek een club om te joinen met m'n pro mannetje, zit ik hier in het goeie topic ?
Krijg weleens een invite van random spelers, maar zit toch liever bij wat nederlands sprekende mensen
M'n Xbox live naam is: Boekiwoeki, poppetje is vrij nieuw, maar een echt talentje !.
Positie: LM
Ik hoor/zie t wel, thx alvast.
Onze club heet Tweakers2 en die naam moet je ook gaan zoeken + de taal is Nederlands maar dat maak zolang je de naam intypt moet t wel voldoende zijn.
Er worden elke dag wel wedstrijden gespeelt dus als je veel meespeelt is je character binnen no time hartstikke goed.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2010 17:26 ]
Verwijderd
Mij ook!!Verwijderd schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 12:40:
Vertel me maar wanneer er weer een plekkie over is of als de nieuwe beker start
Verwijderd
Verwijderd
Cheers