Zo, het podiumseizoen is weer begonnen merk ik

Eindelijk weer wat leven in dit draadje
Wolfensteijn@Epica: Nette plaatjes
#2 vind ik leuk door dat links/rechts rood/blauw in de foto.bij
#4 mis ik alleen teveel gitaar, zn linkerarm verdwijnt een beetje raar en dat groene blokje op de achtergrond trekt nogal de aandacht. Wel goed scherp spot-on op zn gezicht gefocust, mooie lichtval ook door dat silhouet effect met die blauwe spot van achteren

Door de reflectie op de grond (van vermoedelijk diezelfde spot) zie je mooi de contouren van zn rechterarm.
Dark_Angelus@Korn/Skunk Anansie: Ook wel prettig als je zelf wat commentaar geeft op de posters boven je, dit is geen fotodump

Wel hele gave platen van Korn.
Die gezichtsuitdrukking op #1 gecombineerd met die schmink is grandioos

#2 lekker low-key, maar wat krap aan de linker/bovenkant.
#4 Iets aan de donkere kant, zn lichaam/hoofd is 1 groot zwart gat. Jammer dat er net iets meer (of uberhaupt) wat vul licht van onderen komt. Verder vind ik die H. R. Giger microfoonstandaard interessanter dan het frame van de drumkit(?) rechts, jammer dat die er niet helemaal op staat.
De laatste 3 doen me niet zo heel veel, Skin in zwart/wit komt me net iets te donker over (maar kan ook aan mn scherm liggen), in kleur is ze weer te licht. En 2x het standaard mond open plaatje.. Terwijl het toch niet bepaald een on-fotogeniek persoon is
qadn Ik begin je stijl inmiddels te herkennen, met de spots recht de camera in

Phi Life Cypher en Steelwing bijvoorbeeld, erg fijne platen. Vooral Steelwing, mooie gezichtsuitdrukking en scherp haar.
Dat spot-in-camera effect vind ik iets teveel van het goede bij Blind Guardian. Ben benieuwd hoe die eruit had gezien als je een stap naar rechts had gedaan met die linker spot precies achter de gitarist. De tweede van Blind Guardian had ik in portrait stand willen zien, in combinatie met die pose.
Valkyrja en Marduk in zwart/wit met ruis, lekker ruig, en rock 'n roll, vooral Marduk

Kopt ie daar een glas bier oid.? Wel heel erg vet effect zo!
Electric Eel Shock vind ik een beetje een zoekplaatje, wel leuk dat mn ogen eerst naar de gitarist gaan, en dan via de hals en kop ineens het hoofd van de drummer ontdekken. De linkerkant van die foto voegt niet zo heel veel toe imho.
En dan zelf ook nog een bijdrage, eind augustus op een drum 'n bass feestje in de Underground in Lelystad geweest, alwaar er een drummer live drum 'n bass zat te spelen

Dus meteen mn drummershot quota weer een beetje aangevuld
full set
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."