Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 200! Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 38.950 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Nog even terugkomend op de "Haunted Memento". Imo is dit echt de mooiste NCP ingame.
Ik heb hem op zowel mijn shaman als mijn pala. Die op mijn Pala heb ik toendertijd gekocht voor 200G. :) Nog geen seconde aan gedacht ze te verkopen.
Was overigens wel grappig want tijdens de invasion heb ik echt een maand met dat ding in mijn bags rondgelopen en me afgevraagd waarom die irritante ghost me overal achtervolgde. :o

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:24
RichardvdD schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 11:50:
[...]
9-6-9 is een speciale rotatie in je protection spells waardoor je altijd spell na spell kan casten en niet te wachten op een cooldown. De meeste spells hebben namelijk een cooldown van 6 seconden óf 9 seconden. Hierdoor ook gelijk een opmerking over je build; improved judgement kan je beter op 1/2 houden. Op die manier krijgen je judgements een cooldown van 9 seconden zodat het precies in het rijtje past, en je houdt weer 1 punt over om ergens anders in te steken.

Een voorbeeld van een rotatie is bijvoorbeeld:

Avenger's Shield -> Holy shield (9 sec) -> Hammer of the Righteous (6 sec) -> Consecration (9 sec) -> Shield of the Righteous (6 sec) -> Judgement (9 sec) -> Hammer of the Righteous (6 sec) -> Holy Shield (9 sec) -> etc.

En natuurlijk heb je soms liever eerst een judgement of een consecration ipv holy shield, of een andere spell. Maar waar het om draait is dat je in ieder geval elke keer een spell met een cooldown van 9 seconden afwisselt met HotR of SotR, die een cooldown van 6 seconden hebben. Daarom is improved judgement 1/2 al genoeg in je talent build.

Leuke glyphs die je kan gebruiken: Glyph of Spiritual Attunement (2% extra mana per heal), Glyph of Hammer of the Righteous (1 extra vijand wordt geraakt, super handig bij meer dan 3 mobs). En dan heb je nog een aantal andere glyphs maar daar kan je zelf een beetje kiezen wat je fijn vindt.

Als minor glyph heb ik ook nog lay on hands gekozen, waardoor je deze spell elke 15 minuten kan gebruiken.
_/-\o_ bedankt

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoEinstein
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-08 16:31
SnoeiKoei schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 11:50:
[...]

PS hoe zie ik of ik een battle.net account of een ouderwetse heb? Heb ik omdat ik met een authenticator speel automatisch een bnet account eigenlijk?
Battle.net heb je als je ipv je (oude) account naam inlogt met je e-mail adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
[...]PS hoe zie ik of ik een battle.net account of een ouderwetse heb? Heb ik omdat ik met een authenticator speel automatisch een bnet account eigenlijk?
als je inlogt met je mailadres heb je waarschijnlijk een Bnet account.

Ga naar www.battle.net selecteeru English-EU en log daar in of als je daar nog nooit bent geweest maak een account aan. Let wel op dat je language settings op English-EU zet anders hang je je EU account aan een NA bnet en werkt er niks meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:10

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Snuffel schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 11:55:
Ook dat is de normale 5-mans instance.
eh? :?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-08 01:12

KillGhost

\o/

De veranderingen in ToC5 zijn vooral die reset van de champions na de mounted combat; verder is er de mogelijkheid bij het starten van het geheel om de intro te skippen.

PS hoe zie ik of ik een battle.net account of een ouderwetse heb? Heb ik omdat ik met een authenticator speel automatisch een bnet account eigenlijk?
Inderdaad. Daar ben ik erg blij om. Scheelt weer.

Hoeft niet. Ik had geen battle.net, maar wel een authenticator. Ik heb em gisteren gekoppeld aan battle.net. Ik kan echter nog gewoon inloggen met mijn accountnaam.

[ Voor 32% gewijzigd door KillGhost op 12-10-2009 12:13 ]

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

Wij hebben het over de faction champions boss in ToC 25 man of 10 man. Jij hebt het over de 5 man dungeon versie.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

KillGhost schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 12:13:
[...]

Wij hebben het over de faction champions boss in ToC 25 man of 10 man. Jij hebt het over de 5 man dungeon versie.
Ach mijn fout, had slogra moeten quoten :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

Maranno schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 12:01:
[...]

als je inlogt met je mailadres heb je waarschijnlijk een Bnet account.

Ga naar www.battle.net selecteeru English-EU en log daar in of als je daar nog nooit bent geweest maak een account aan. Let wel op dat je language settings op English-EU zet anders hang je je EU account aan een NA bnet en werkt er niks meer.
Of ga naar eu.battle.net. Dan ben je meteen bij de juiste plek :)

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:11

chromeeh

the Gnome

Gister avond de Faction Champs down op 25 :D
Daarna de Twins neergelegd :+
Anub ging niet echt soepel, kan zijn dat ze daar vanaaf nog mee verder gaan.

Verder bezig geweest mining te levelen.
ca. 3K al mee verdiend deze week :+
Maar eens kijken, misschien dat ik een 3 seater ga halen ofzo :)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Ik zag hier iemand de Headless Horseman vermelden, staat ie al op de PTR per toeval?
Als ik mij niet vergis dropte hij verleden jaar een aantal ringen, plate helm en een 1h dps zwaard dacht ik. Naar analogie met de brewfest boss verwacht ik dan dat hij de badge ringen (ilevel 213?) zal droppen.

Zou wel grappig zijn moest ik met mijn pally ook zijn loottable weten te bemachtigen, ben ik straks al full epic en nog niet eens level 80 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
chromeeh schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 12:43:
Gister avond de Faction Champs down op 25 :D
Daarna de Twins neergelegd :+
Anub ging niet echt soepel, kan zijn dat ze daar vanaaf nog mee verder gaan.

Verder bezig geweest mining te levelen.
ca. 3K al mee verdiend deze week :+
Maar eens kijken, misschien dat ik een 3 seater ga halen ofzo :)
Gaat op Silvermoon niet echt op. Hopen miners waardoor stack saronite ore nu al voor 14G gaat op de AH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Kaap schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 12:45:
[...]
Gaat op Silvermoon niet echt op. Hopen miners waardoor stack saronite ore nu al voor 14G gaat op de AH.
Ik zat gisteren pas in Outland te minen....
De 'oude' ores leveren echt schandalig veel geld op :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zijn sholazar basin en icecrown de enige 2 plaatsen waar je de 425-450 mining kan doen? (loaned mount kan daar wel gelukkig vliegen)

Kwam onderweg titanium ores tegen, die maar gemarkeerd, maar in sholazar zaten er een stuk of 6 nonstop rond te zoeken naar ores, ben uit wanhoop maar die oracle/frenzy questchain gaan doen, uiteindelijk maar van 418 naar 425 gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 12:51:
Zijn sholazar basin en icecrown de enige 2 plaatsen waar je de 425-450 mining kan doen? (loaned mount kan daar wel gelukkig vliegen)

Kwam onderweg titanium ores tegen, die maar gemarkeerd, maar in sholazar zaten er een stuk of 6 nonstop rond te zoeken naar ores, ben uit wanhoop maar die oracle/frenzy questchain gaan doen, uiteindelijk maar van 418 naar 425 gekomen.
Wintergrasp kan ook en volgens mij Zul'Drak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slogra
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Kapoen schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 12:45:
Ik zag hier iemand de Headless Horseman vermelden, staat ie al op de PTR per toeval?
Als ik mij niet vergis dropte hij verleden jaar een aantal ringen, plate helm en een 1h dps zwaard dacht ik. Naar analogie met de brewfest boss verwacht ik dan dat hij de badge ringen (ilevel 213?) zal droppen.

Zou wel grappig zijn moest ik met mijn pally ook zijn loottable weten te bemachtigen, ben ik straks al full epic en nog niet eens level 80 :p
Ik heb een "blauwe" post op het Wow forum gevonden en headless horseman zal level 80 zijn.

En dus zal hij level 80 loot droppen, maar volgens mij was de brewfest loot slechts ilevel200, dus dat zal hier ook wel zo zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren op mijn warrior in half crafted blues HC TotChampion getanked. Ik was bij de groep als dps maar er waren geen tanks te vinden. Na 20 minuten met zn vieren tanks te hebben gezocht vroeg de healer mij om mijn tankset en of ik crit immune was. Dat ben ik dus wel en ik kwam met Commanding shout en Kings op 29.5k hp. Avoidance is alleen :(

Uiteindelijk toch maar gedaan dus, zeker omdat de rest mij flink outgearde. Was ook meteen het probleem, mijn tps lag gewoon iet op hun niveau. Maar na de eerste boss wisten ze dat ook te managen. Daarna ook normal nog een paar keer als dps gedaan met een andere groep. Resultaat was een tank belt erbij. Even gemmen en weer een blue naar de vendor :)

Al met al leuk, had al heel lang niet meer serieus getankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 13:19
[...]
Zoals hierboven ook al is aangegeven, als je met je e-mail adres inlogt heb je een bnet account.
Als je de authenticator in de blizzard store hebt gekocht, dan heb je hoogstwaarschijnlijk al een bnet account aan moeten maken. Of je daadwerkelijk wow er aan hebt gekoppeld is alleen de vraag.

Let wel op dat dit niet een oud blizzard account is. Die zijn namelijk allemaal geconverteerd naar een battle.net account. Grote kans alleen dat het dan een US bnet account is geworden en geen EU bnet account. Het probleem van een US bnet account voor EU spelers, is dat het voor kan komen dat je dan 2x een maintenance hebt. Namelijk de dinsdag (US) en woensdag (EU)

Zelf heb ik dus mijn oude blizzard account gebruikt, waardoor ik nu soms op dinsdag tijdens de US maintenance ook niet in kan loggen, omdat de US bnet authentication server down is.

De enige manier om een US naar een EU account te converteren, is via blizzard support.
Alle spellen worden dan van het US bnet account los gekoppeld en kunnen dan toegevoegd worden aan een EU account. Zelf moet ik dit dus nog regelen voor 12 november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Slogra schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 12:55:
[...]

Ik heb een "blauwe" post op het Wow forum gevonden en headless horseman zal level 80 zijn.

En dus zal hij level 80 loot droppen, maar volgens mij was de brewfest loot slechts ilevel200, dus dat zal hier ook wel zo zijn.
Mja, dat is mij nog niet helemaal duidelijk om eerlijk te zijn. De brewfest boss dropte ook een 1h mace met een ilevel van 226. Daarnaast dropte hij kopiën van badge loot, en er zijn geen ilevel 200 ringetjes die je voor tokens kan kopen als ik mij niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19:41
Volgens mij heb ik zojuist mijn BattleNet account aangemaakt en mijn wow account gekoppeld. Vanavond maar eens kijken of het gelukt is als ik thuis ben…

Ben benieuwd naar de loot van de headless horseman. Eigenlijk te gek voor woorden dat ik op mijn 77 altje al level 80 epics kan farmen… Dit geeft wel duidelijk aan hoeveel de kleur paars tegenwoordig nog aangeeft. De kleur maakt me niks uit, als ik maar weer dps meters kan ownen op korte termijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
hulkie schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 13:12:
Ben benieuwd naar de loot van de headless horseman. Eigenlijk te gek voor woorden dat ik op mijn 77 altje al level 80 epics kan farmen… Dit geeft wel duidelijk aan hoeveel de kleur paars tegenwoordig nog aangeeft. De kleur maakt me niks uit, als ik maar weer dps meters kan ownen op korte termijn :)
Ik ging met mn level 75 DK op dat moment ook BRD in voor Coren Direbrew loot :)

Zal met The Headless Horseman dus niet anders worden, al is mn DK inmiddels wel level 78.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:14

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Bedankt voor de reacties! Ik logde nog in op mn oude accountnaam, heb net een battle.net account aangemaakt en wow daarmee gemerged. Heb ook al kunnen controleren dat het werkt (kan nu idd inloggen met e-mail adres, password en daarna, zoals voorheen, authenticator.)

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kapoen schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 13:09:
[...]

Mja, dat is mij nog niet helemaal duidelijk om eerlijk te zijn. De brewfest boss dropte ook een 1h mace met een ilevel van 226. Daarnaast dropte hij kopiën van badge loot, en er zijn geen ilevel 200 ringetjes die je voor tokens kan kopen als ik mij niet vergis.
Loot table op wowhead is ook nog niet aangepast naar de nieuwe (lvl 80) situatie zou wel leuk zijn als ie vanalles wat dropte :) maar wordt weer een leuk event :D

p.s. ff vraagje: stacked bij die heirloom items het percentage xp wat je erbij krijgt ook? als ik zeg maar in WG de leather shoulders koop en bij de Argent tournament de chest?zit allebij +10% meer xp van kills en quests op..

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2009 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Verwijderd schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 13:19:
[...]

Loot table op wowhead is ook nog niet aangepast naar de nieuwe (lvl 80) situatie zou wel leuk zijn als ie vanalles wat dropte :) maar wordt weer een leuk event :D
Ik wil vooral graag de helm hebben omwille van de 'use' functie ;)

Ondanks dat ik op een normale PVE server speel beleef ik ook plezier aan het verzamelen van 'flavour items' die meer op een RP server thuis horen. Dat is trouwens iets wat ik mis in WotLK instances... halfgare sets die je char er doen uitzien als een bewoner van één van de dungeons (meest bekende is wel de Scarlet Monastery set denk ik).
[...]
p.s. ff vraagje: stacked bij die heirloom items het percentage xp wat je erbij krijgt ook? als ik zeg maar in WG de leather shoulders koop en bij de Argent tournament de chest?zit allebij +10% meer xp van kills en quests op..
Ja ze stacken, dat kan ik bevestigen. Ik heb ook de schouders en chest op mijn loladin, en de 20% extra die je krijgt is echt veel :)

[ Voor 25% gewijzigd door Kapoen op 12-10-2009 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kapoen schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 13:24:
[...]

Ondanks dat ik op een normale PVE server speel beleef ik ook plezier aan het verzamelen van 'flavour items' die meer op een RP server thuis horen. Dat is trouwens iets wat ik mis in WotLK instances... halfgare sets
oow wat gaaf dat doe ik ook haha heb mn bank echt volzitten met die zooi haha laatst nog de hele Lightforce set bij elkaar gespaard en nog ff gauw onyxia gekilled voor die T2 helm voordat ze omgevormd werd tot lvl 80 raid object :P heb ook nogsteeds de lvl60 epic pvp set in mn bank..puur omdat ik hem mooi vind :D
en natuurlijk de sm-set pff heb er wel een poosje over gedaan om die SM-tabard te scoren haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
[...]p.s. ff vraagje: stacked bij die heirloom items het percentage xp wat je erbij krijgt ook? als ik zeg maar in WG de leather shoulders koop en bij de Argent tournament de chest?zit allebij +10% meer xp van kills en quests op..
Ja dit stacked :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Kapoen schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 13:24:
[...]

Ondanks dat ik op een normale PVE server speel beleef ik ook plezier aan het verzamelen van 'flavour items' die meer op een RP server thuis horen. Dat is trouwens iets wat ik mis in WotLK instances... halfgare sets die je char er doen uitzien als een bewoner van één van de dungeons (meest bekende is wel de Scarlet Monastery set denk ik).
Ik heb op mijn shaman nog de 2h Axe met de on-use effect uit Karazhan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

redfoxert schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 13:32:
[...]

Ik heb op mijn shaman nog de 2h Axe met de on-use effect uit Karazhan :D
is dat "Gorehowl" ? die 2hand axe die toebehoorde aan Grom Hellscream? ook wel een leuke trofee idd :9~
ooow cool thx,gelijk maar even scoren dan voor mn druid..heb voor leather gekozen omdat je dat voor zo'n beetje de meeste classes die ik wil gaan lvlen kan gebruiken haha heb nog een shammy,warrior,druid & roque alt in de wacht staan,heb er helaas niet veel playtime op aangezien ik nog steeds een beetje veel in de weer ben met mn pally :)

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2009 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Nee, dat is Ravager. Proct een 9 seconden durende whirlwind die 3 keer cleavet. Maar de dmg ervan doet er niet toe, het ronddraaien tot je er misselijk van wordt is pwn :>

--Wait.. what? Die ik link is uit SM natuurlijk :P

[ Voor 22% gewijzigd door Blistimo op 12-10-2009 13:43 ]

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killbillfast
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

killbillfast

Challenge accepted!

[quote]Verwijderd schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 13:34:
[...]

is dat "Gorehowl" ? die 2hand axe die toebehoorde aan Grom Hellscream? ook wel een leuke trofee idd :9~

[...]

Ik denk dat hij de axe bedoelt waarmee je in de gitarist veranderd van die horde rockband (waar ik ook trotse eigenaar van ben).

Livestream : http://twitch.tv/BF_Billiam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

[...]

Het is een vraag die meerdere malen voorbij komt, maar het antwoord is "ja". Zodra je de heirloom shoulders en chest tegelijkertijd draagt, ontvang je +20% experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blistimo schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 13:37:
Nee, dat is Ravager. Proct een 9 seconden durende whirlwind die 3 keer cleavet. Maar de dmg ervan doet er niet toe, het ronddraaien tot je er misselijk van wordt is pwn :>
oow dat is inderdaad wel cool haha,maarja zo zit wow vol met coole shit!ik vind die nieuwe "Onyxia mount" er ook enorm cool uitzien en die Swift zuljian tiger ook maarja gaat helaas veel tijd inzitten maar ga nog regelmatig ZG in voor die tijger en dan pak ik de raptor boss ook gelijk mee..

maar snap alleen niet waarom ze Gorehowl wel in het spel hebben zitten(nog niet eens legendary!?) maar bijv de oude 2hand mace die arthas neergooide toen ie Frostmourne oppakte niet..en heb het gebroken zwaard van lothar ook nog niet ingame gevonden,met dat zwaard heeft turalyon Doomhammer verslagen(niet gedood) de belt van lothar wel terug gevonden die hangt om het middel van King varian die die in zijn arena periode daar uit de armory heeft getrokken..maarja zo kan ik wel een poosje doorgaan haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slamdance schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 12:57:
[...]

Zoals hierboven ook al is aangegeven, als je met je e-mail adres inlogt heb je een bnet account.
Als je de authenticator in de blizzard store hebt gekocht, dan heb je hoogstwaarschijnlijk al een bnet account aan moeten maken. Of je daadwerkelijk wow er aan hebt gekoppeld is alleen de vraag.

Let wel op dat dit niet een oud blizzard account is. Die zijn namelijk allemaal geconverteerd naar een battle.net account. Grote kans alleen dat het dan een US bnet account is geworden en geen EU bnet account. Het probleem van een US bnet account voor EU spelers, is dat het voor kan komen dat je dan 2x een maintenance hebt. Namelijk de dinsdag (US) en woensdag (EU)

Zelf heb ik dus mijn oude blizzard account gebruikt, waardoor ik nu soms op dinsdag tijdens de US maintenance ook niet in kan loggen, omdat de US bnet authentication server down is.

De enige manier om een US naar een EU account te converteren, is via blizzard support.
Alle spellen worden dan van het US bnet account los gekoppeld en kunnen dan toegevoegd worden aan een EU account. Zelf moet ik dit dus nog regelen voor 12 november.
Vreemd , ik heb een us bnet acount. hieronder zitten zowel Mijn US Wow acount als mijn EU wow acount.
Heb nog nooit mee gemaakt dat ik niet in eu in kon loggen terwijl us maintenance had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

killbillfast schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 13:43:
[quote]Verwijderd schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 13:34:
[...]

[...]

Ik denk dat hij de axe bedoelt waarmee je in de gitarist veranderd van die horde rockband (waar ik ook trotse eigenaar van ben).
Denk ik ook ja. Die axe heb ik ook :) Leuk ding!

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LazySod
  • Laatst online: 08-09 16:15

LazySod

Scumbag with a mission

Lief dagboek

Na enkele maanden is het me dan toch eindelijk gelukt. Met veel ploeteren en zwoegen heb ik alle kleine vervelende taakjes die de ietwat luie inwoners van de diverse landen en contreien waarin ik me de afgelopen tijd bewogen heb met succes afgewerkt. Tot vervelens toe bleven ze met nieuwe vragen komen. Soms ging het om een appel of een ei, soms om het bevrijden van een prinses, en in een uitzonderlijk geval om verloren gewaande familieleden weer bij elkaar te brengen. Ik ben vele mensen tegen gekomen en in paar plaatsen heb ik echt hard moeten zoeken naar opdrachten om uit te voeren voordat ik er eindelijk de waardering zou krijgen die ik verdiende. Maar, lang gezeurd, het is gedaan. Het is gelukt. Ik mag me eindelijk Loremaster noemen. Loremaster Noobienoobie, het klinkt goed. Wellicht dat mijn naam nu niet meer volledig juist is, maar dat komt later wel. Nu eerst even de feestdagen afwachten. Ik hoef nog maar 90 opdrachten uit te voeren voordat ik mezelf The Seeker mag noemen. En als ik dat punt bereikt heb dan voer ik geen enkele opdracht meer uit. Tenzij ze heel veel geld oplevert want als frequent-flyer maak ik redelijk wat kosten.

Tijdens het vieren van deze mentale overwinning is overigens nog wat anders merkwaardigs gebeurd. En ook dit heugelijke feit mag gevierd worden. Na een kleine ronde alliancers-in-de-prak meppen op Isle of Conquest, wat overigens jammerlijk mislukte, werd met een luide roep gezocht naar mensen die deel wilden nemen aan een massief moorddadig plot. Gevoerd door de energie die het behalen van mijn Loremaster titel me gegeven had heb ik me aangemeld bij deze groep. Het plan was duidelijk, edoch gevaarlijk: we zouden alle leiders van de humane alliantie om het leven brengen. Eenmaal zonder leider zouden ze als kippen zonder kop zijn.

Het duurde niet heel lang voordat we een groep gevonden had die groot genoeg was om een dergelijk plan tot uitvoering te brengen. Terwijl we met deze groep naar de eerste stad toe reisden werden de plannen gesmeed. We zouden de stad via de haven binnengaan. Het werkte: de vileine menselijke creaturen die in deze stad woonden waanden zich veilig en sliepen als een roos. We bereikten de troon-kamer zonder een enkel probleem en het duurde niet lang voordat de koning ter aarde ging, zijn hoofd veranderd in een plakkerige moes met brokjes schedel er in. De reis ging verder per metro. Een korte tijd later kwamen we aan het in dwergen krocht. Het stonk er. Als de geur van 1 dwerg al niet te harden is, dan laat de penetrante lucht van een grote groep van deze verachtelijke beestachtige wezens zich makkelijk voorspellen. Ik vrees dat ik tot het einde van mijn dagen achtervolgd zal worden door deze geur, nu ze onlosmakelijk verbonden is met mijn herinneringen. Maar goed, ik dwaal af.

Daar stonden we dan, een veertigtal waardige aanhangers van The Horde. Aan het einde van een kleine kamer zat de dwergen koning en hij moet zich bescheten hebben, want heel even werd de stank in de kamer nog erger. Hij bood niet veel weerstand, onze overmacht was te groot. Althans, voor een tijdje. Daarna bloeide de strijd in alle hevigheid op omdat een fors aantal leden van de vileine alliantie kwam kijken wat er aan de hand was en zich in het strijdgewoel wierp. Ik moet toegeven, zulke heldendaden had ik van hen niet verwacht. Maar het bood geen soelaas. Enkelen van ons vielen in de strijd, maar het doel was bereikt: ook de koning der dwergen was dood, vertrappeld alsof hij overlopen was door een kudde wilde stieren.

De strijd half gestreden hebben we ons weer verzameld. De priesters deden hun werk en vanaf het moment dat iedereen weer klaar was voor de strijd zijn we vertrokken. Op weg naar de Elfen. Hier hoef ik niet veel woorden aan vuil te maken: er waren nauwelijks wezens in de buurt die haar konden beschermen. Ze ging onderuit zonder enig probleem en als het niet voor een verscholen dief was dan hadden we ons laatste doel zonder doden bereikt. Deze dief had zich op de boot verscholen en sloeg zijn slag terwijl we midden op zee zaten. Het haalde uiteindelijk niets uit natuurlijk. De verloren leden hebben we opgehaald en weer terug tot leven gewekt om zo weer met de volledige groep de laatste leider tot compote te verwerken. Na dit heugelijke moment was het tijd om terug te keren naar Dalaran en enkele biertjes te nuttigen. En terwijl we daarmee bezig waren was het nieuws blijkbaar al rondgegaan want het duurde niet lang voordat ik post kreeg van 1 van de leiders van The Horde. Een bedankje en een nieuwe beer. We worden goed verzorgd, en ik ben trots op mijn ras en de keuze die we maakten toen we ons aansloten bij deze Horde. For The Horde!

Proof is the idol before whom the pure mathematician tortures himself. (Sir Arthur Eddington)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
LazySod schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 14:16:
ook de koning der dwergen was dood, vertrappeld alsof hij overlopen was door een kudde wilde stieren.
/cheer ! x100 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:27

Auredium

Informaticus Chaoticus

Zow, korte update.

Ik heb me echt te pleurig gewerkt en het is dan ook beloond. Zat van het questen voor de gnomes en dwarfs heb ik besloten om mij op runecloth te storten. 14000 rep punten aan runecloth later was ik exhalted met beide fracties en had ik mijn zesde titel 'AMbassedor' binnen weten te harken. Kort daarop volgde de achievement voor meer dan 25 mounts. :)

Daarna besloten wat guildies om Onyxia 10 te gaan doen. We brachten haar uiteindelijk tot 6% waarbij ik lst man standing was. :)
Maar daarna kregen we connectieproblemen waarbij onze belangrijkste tank en melee DPS constant tegelijk de bucket kickten en dus iedere keer een wipe op trad. Uiteindelijk zijn we daardoor maar gestopt met tries op Onyxia, jammer want ze was zeker gedowned.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

Auredium schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 14:29:

Maar daarna kregen we connectieproblemen waarbij onze belangrijkste tank en melee DPS constant tegelijk de bucket kickten en dus iedere keer een wipe op trad. Uiteindelijk zijn we daardoor maar gestopt met tries op Onyxia, jammer want ze was zeker gedowned.
Dat is inderdaad crap. Wij hebben op ToC 25 ook altijd last van disconect bij de beasts.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JCG
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:01

JCG

PA1JCG

killbillfast schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 13:43:

Arcanite Ripper, Hooo!!!! :D

Mijn rogue is al flink wat pvp ervaring op aan het doen in Gankethorn Vale. Oh wat houd ik van de Heirloom items, je bent eigenlijk van lvl 1 tot lvl 80 een twink. Je weet dat je de echte Gankethorn Vale ervaring brengt aan de horde als er opeens 10 lvl 80s op zoek zijn naar je. En dat allemaal op lvl 35 :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andiaen
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-04-2024
Leest weer lekker weg LazySod! Leuke woordkeuzes.

Van het weekend eindelijk lvl 80 gehaald met mijn warlock. Het doen van al die quests begint nu eindelijk nuttig te worden voor mijn buidel want in een uur was ik 150g rijker. (Voor mijn doen veel geld overigens :))

Volgens mij zijn hier niet veel mensen die op Moonglade spelen, maar mocht je ooit (in het weekend) online zijn.
Naam is Andiaen (Undead Warlock)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:05
Auredium schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 14:29:
Zow, korte update.

Ik heb me echt te pleurig gewerkt en het is dan ook beloond. Zat van het questen voor de gnomes en dwarfs heb ik besloten om mij op runecloth te storten. 14000 rep punten aan runecloth later was ik exhalted met beide fracties en had ik mijn zesde titel 'AMbassedor' binnen weten te harken. Kort daarop volgde de achievement voor meer dan 25 mounts. :)
Oef, heb je de Argent Tournament quests wel al gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, de Shaman gister level 73 gekregen met veel pijn en moeite (viel wel mee overigens, beetje combinatie van questen als Elemental en BGs als Resto, altijd garant voor lol, en het is wel grappig om als lage 70 regelmatig te toppen in Healing Done (sommige BGs meer dan 400k :3)..

Maargoed, nu relevantie info: Nog 2 lvls tot lava burst!!!!!!! /drool

Verder TotC10 voor de 2de of 3de keer gerunned, deze keer op mijn rogue. En zowaar dropte voor de 2de week op een rij niks voor mij. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

RichardvdD schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 15:07:
[...]
Oef, heb je de Argent Tournament quests wel al gedaan?
Nee, slechts deels. Dat wordt ook nog een grindfest voor mij. Maar goed, het houdt me bezig. :P Eerst komt echter de headless horseman. Ik heb tot nu toe nog geen festival laten liggen sinds ik level 80 ben.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Auredium schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 15:40:
[...]

Nee, slechts deels. Dat wordt ook nog een grindfest voor mij. Maar goed, het houdt me bezig. :P Eerst komt echter de headless horseman. Ik heb tot nu toe nog geen festival laten liggen sinds ik level 80 ben.
Ik kreeg die tip van het Argent Tournament ook toen ik hier pas klaagde dat Gnomer rep zo moeilijk te krijgen was, behalve met het inleveren van cloth... maar als je die Valiant dailies doet krijg je echt bakken rep voor de faction in kwestie. Ik was toen voor dat ik er erg in had exalted champion (en inmiddels Ambassador).

Zodra je champion bent voor zo'n faction krijg je voor de dailies die je in de andere tent (of bij die Ebon Blade gasten als je DK bent) krijgt naar keuze een zak goud als reward of een writ waarmee je rep voor een faction naar keuze krijgt, dus het blijft hard gaan zolang je dailies doet.

[ Voor 19% gewijzigd door SnoeiKoei op 12-10-2009 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

SnoeiKoei schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 15:52:
[...]

Ik kreeg die tip van het Argent Tournament ook toen ik hier pas klaagde dat Gnomer rep zo moeilijk te krijgen was, behalve met het inleveren van cloth... maar als je die Valiant dailies doet krijg je echt bakken rep voor de faction in kwestie. Ik was toen voor dat ik er erg in had exalted champion (en inmiddels Ambassador).

Zodra je champion bent voor zo'n faction krijg je voor de dailies die je in de andere tent (of bij die Ebon Blade gasten als je DK bent) krijgt naar keuze een zak goud als reward of een writ waarmee je rep voor een faction naar keuze krijgt, dus het blijft hard gaan zolang je dailies doet.
Mwa, ik was tot nu toe redelijk lam met de argent tournament. Ga naar punt A, doet ding B ga naar Punt C en dat twee a drie keer per dag voor een week of twee.
Ik ben zelf al bezig met het grinden van Timbermaw Rep en moet nog 10k voor exhalted met ze te zijn. Ook zo'n lam iets. Wat doen die beren met die veren, kussens vullen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Auredium schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 16:00:
[...]
Wat doen die beren met die veren, kussens vullen?
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Auredium schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 16:00:
[...]
Wat doen die beren met die veren, kussens vullen?
Dan heeft hun kussen productie dankzij mij toch enkele weken stilgelegen :D Alles wat rood was ging dood in die gebieden, inclusief de enkele alliance die zich in de buurt waagde. Destijds was het als level 70 al vrij makkelijk die beren in grote getalen tegelijk tegen de grond aan de maaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
SinergyX schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 12:51:
Ik heb 450 mining gehaald door alleen maar rondjes te rennen in borean tundra.
Ik was toen ik 450 aantikte, 60% in lvl70. Het verschil met saronite mines is dat het een stuk sneller gaat dan moeten zoeken naar large cobalt mines.

Hetzelfde geldt ook voor herbing, je kan alleen al in borean tundra skill 450 halen, je moet alleen weten welke planten je moet plukken.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Laatst online: 11:14
KillGhost schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 14:39:
[...]

Dat is inderdaad crap. Wij hebben op ToC 25 ook altijd last van disconect bij de beasts.
Ja wtf is dat?! Wij hebben echtwaar *iedere* try minstens 1 disconnect. ALS we al voltallig kunnen we beginnen (we krijgen onze raids lang niet altijd vol), hebben we in feite effectief altijd maar 23 of 24 mensen omdat het werkelijk waar nooit voorkomt dat er niemand dropt.

Ik heb ze al prutsers genoemd (addons), paupers (PC), maar sommigen hebben al 3x nieuwe install gedaan EN een nieuwe PC met 100fps voor de battle begint. Mag het bijna niet aan liggen. Bedoel ik crash ook wel eens, 1x in de 20 speeluren ofzo, maar sommige members crashen STEEVAST als ze in combat gaan.

Als we dat nou toch eens op konden lossen...

@Auredium LOL! En die kettinkjes dan? Mss een eigen versie van Mardi Grass? :D

@SnoeiKoei toen ik KLAAR was met ALLE factions van Argent Tournament op m'n DK was ik zo'n 6-8k in revered behalve m'n "home" faction, die zat op 9k ofzo. Met die Writs kun je 1k per dag halen (4 dailies maar die zo'n ding geven). Dat is dus 1k rep per dag, voor 1 faction. Toen ik begon te tellen hoe lang dat nog duurt dacht ik meteen jaaaa daag :P

[ Voor 22% gewijzigd door porn* op 12-10-2009 16:32 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

porn* schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 16:24:
[...]

Ja wtf is dat?! Wij hebben echtwaar *iedere* try minstens 1 disconnect. ALS we al voltallig kunnen we beginnen (we krijgen onze raids lang niet altijd vol), hebben we in feite effectief altijd maar 23 of 24 mensen omdat het werkelijk waar nooit voorkomt dat er niemand dropt.

Ik heb ze al prutsers genoemd (addons), paupers (PC), maar sommigen hebben al 3x nieuwe install gedaan EN een nieuwe PC met 100fps voor de battle begint. Mag het bijna niet aan liggen. Bedoel ik crash ook wel eens, 1x in de 20 speeluren ofzo, maar sommige members crashen STEEVAST als ze in combat gaan.

Dat lijkt sinds Ulduar een soort hype te zijn geworden, disconnects in instances. Ik heb er ook al veel mensen over zien klagen. Zelf gelukkig geen last van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
sabriel schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 16:08:
[...]

Ik heb 450 mining gehaald door alleen maar rondjes te rennen in borean tundra.
Ik was toen ik 450 aantikte, 60% in lvl70. Het verschil met saronite mines is dat het een stuk sneller gaat dan moeten zoeken naar large cobalt mines.

Hetzelfde geldt ook voor herbing, je kan alleen al in borean tundra skill 450 halen, je moet alleen weten welke planten je moet plukken.
450 mining kan je zelfs al in Outland halen door Khorium te minen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

redfoxert schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 16:06:
[...]

Dan heeft hun kussen productie dankzij mij toch enkele weken stilgelegen :D Alles wat rood was ging dood in die gebieden, inclusief de enkele alliance die zich in de buurt waagde. Destijds was het als level 70 al vrij makkelijk die beren in grote getalen tegelijk tegen de grond aan de maaien.
Ja, als level 80 mage maak ik een living bomb rondje en daarna harvest ik de veertjes. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey guys ik heb de 10 day trail wel vet ik ga hem ook kopen met kerst...
ten eerste die gast zei in winkel als ik mijn trail acc update naar een gewoon acc met dat deel 1 in de winkel zonder uitbereiding kreeg ik 1 maand gratis dus dan heb ik 2 maand voor 15 euro??
en hoe verkoop ik mijn stuff in shop? me rugzakje word nogal vol en wat raden jullie aan om nu te trainen in 10 dagen?? zodat ik dan kan upgraden en lekker echt ownen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

porn* schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 16:24:
[...]

@Auredium LOL! En die kettinkjes dan? Mss een eigen versie van Mardi Grass? :D

@SnoeiKoei toen ik KLAAR was met ALLE factions van Argent Tournament op m'n DK was ik zo'n 6-8k in revered behalve m'n "home" faction, die zat op 9k ofzo. Met die Writs kun je 1k per dag halen (4 dailies maar die zo'n ding geven). Dat is dus 1k rep per dag, voor 1 faction. Toen ik begon te tellen hoe lang dat nog duurt dacht ik meteen jaaaa daag :P
Het is inderdaad sinds Ulduar dat sommige bazen problemen geven. Zo hebben wij bij Thorim of Hodir (haal ik altijd door elkaar) ook steevast last van disconects. Dit probleem is laatst verholpen. Het schijnt te komen door de grote hoeveelheid informatie die op dat moment verzonden word, en dat daardoor de boel vastloop. Dit lijkt dus hetzelfde te zijn bij beasts. Gisteravond hadden er een stuk of 3 man last van. Bij de beasts, blijven zij constant disconecten.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Verwijderd schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 16:54:
ten eerste die gast zei in winkel als ik mijn trail acc update naar een gewoon acc met dat deel 1 in de winkel zonder uitbereiding kreeg ik 1 maand gratis dus dan heb ik 2 maand voor 15 euro??
en hoe verkoop ik mijn stuff in shop? me rugzakje word nogal vol en wat raden jullie aan om nu te trainen in 10 dagen?? zodat ik dan kan upgraden en lekker echt ownen
Als ik jou was zal ik idd de 10 day trial kopen en vervolgens het spel ( world of warcraft ) in de winkel kopen. Zo heb je het boekje en heb je op alle standaard vragen een antwoord :)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 13:19
Verwijderd schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 14:02:
[...]

Vreemd , ik heb een us bnet acount. hieronder zitten zowel Mijn US Wow acount als mijn EU wow acount.
Heb nog nooit mee gemaakt dat ik niet in eu in kon loggen terwijl us maintenance had.
Het komt ook niet vaak voor, maar het kan voorkomen.

Als je met een US Bnet account inlogt op de EU site wordt je onderwater nl doorgesluisd naar de US server. Hier merk je niets van totdat de us server er ff uit ligt voor maintenance.

Heb het nu 2 keer gehad dat er de dinsdag middag niet in te loggen was. Normaal gesproken heb ik daar geen last van omdat tegen de tijd dat ik thuis kom van werk de US maintenance al is afgelopen.

Er is door blizzard zelfs een sticky topic op het forum geplaatst: Battle.net Login Help

Gelijk de eerste vraag gaat al over een us bnet account.
Battle.net Login Help :
I play World of Warcraft on European realms - if I have a Battle.net account associated with the US rather than Europe, how will I be affected?
You may be unable to log in to the game at certain times, not only during the European weekly maintenance on Wednesdays, but also during the US weekly maintenance on Tuesdays. As well as being potentially unable to log in to the game during this time, you may also be unable to access any service which requires you to log in. This includes Account Management (and associated paid or free character services), the Blizzard Store, Armory and Forums. Also, you will most likely be unable to access the European Public Test Realms at any time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand antwoord ff op mijn vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Sorry op dit forum kennen we een aantal regels...
Verwijderd schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 16:54:
Dit staat ook netjes vermeld op de Blizz site...
En zelfs in de TS meen ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k sorry... ben beetje ongeduldig :P
en was net druk aan het spelen en het is rottig als je niet weet hoe je items moet sellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 17:51:
en was net druk aan het spelen en het is rottig als je niet weet hoe je items moet sellen..
Ik weet (van jaren terug :P) dat de drang groot is om maar wat te gaan spelen. Maar als je je eerst even erin verdiept heb je een hoop meer plezier en minder frustratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jup.... maar daar heb ik de tijd niet voor :D da tlukt mij nooit dat doe ik pas als er iets mis gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met WoW zul je wel merken dat je er gewoon tijd voor maakt :P

Welkom in de wondere wereld.... van Warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 17:51:
Hoe moeilijk kan het zijn om een vendor (geldzak- of aambeeldicoontje) op te zoeken, daarop te rechtsklikken en vervolgens te rechtsklikken op het item dat je wil verkopen? :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

NMe schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 18:57:
[...]

Hoe moeilijk kan het zijn om een vendor (geldzak- of aambeeldicoontje) op te zoeken, daarop te rechtsklikken en vervolgens te rechtsklikken op het item dat je wil verkopen? :)
Hoe erg het ook klinkt... In de game manual staan dit soort dingen uitgelegd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-09 15:30

junglebeast

hier staat iets

Als je een trial account hebt kun je nog niet alles doen.. bijvoorbeeld geen items op de Auction House zetten. En traden geloof ik ook. Even in het engels:

The following restrictions are placed on all Classic Trial Accounts:

- A level cap of 20.
- A maximum of 10 gold.
- Trade skills are capped at 100 ranks.
- Inability to trade via the auction house, mailbox, or player-to-player.
- In-Game public chat channels will be unavailable. (Players will still be able to communicate using say, party, or whispers).
- Characters will be unable to create or join existing guilds.
- Accounts will no longer be able to whisper other players unless they have been added to those players' friends lists or have received a whisper from them first.
- Characters will not be able to invite players into a party.
- Characters will not be able to join parties with other players above level 20.
- Voice Chat is disabled on trial accounts.
- Realms with login queues will give priority to customers with retail accounts.
- Will not be eligible for any Character Transfer service.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chromeeh schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 19:06:
[...]

Hoe erg het ook klinkt... In de game manual staan dit soort dingen uitgelegd :D
ja inderdaad,ik weet nog wel toen ik mn eerste stapjes in wow zette,met de manual op mn schoot en je kan natuurlijk ook heel veel terug vinden op www.wowwiki.com ,dat is echt een fijne site ook voor de beginnende speler,maar aangezien je nog een trial hebt zou ik eerst eventjes lekker de wereld verkennen en een beetje experimenteren met vanalles,iets echt fout doen zit er toch nog niet bij voor jou en die kleine dingetjes waar je niet uitkomt kan je zo in je manual terugvinden of ff op wowwiki kijken/googlen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
En wowhead.com is ook een uitkomst.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Gisteravond voor het eerst Onyxia (10 man) gedaan. Omdat ik pas echt begon met spelen toen WotLK uit was had ik haar nog nooit gezien.

We hadden een beetje een vreemde raid setup:
5 paladins, 3 hunters en 2 warriors :D

Na een aantal pogingen haar weten om te leggen.

Dit was de eerste raid bij mijn nieuwe guild waarvoor ik me had ingeschreven. Met de meeste raids kan ik niet mee angezien die te laat beginnen (en dus vooral te laat eindigen).

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:01

Snuffel

Vroem!

Das idd een vreemde setup. Onyxia is echt een ranged baas, één of twee melee mee is meer dan voldoende over het algemeen.

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Je kan beter gelijk de full game kopen als je de trial speelt, dan heb je die 10 dagen ook als 'full'-account. En tja, iedereen is ooit als een newbie begonnen, maar op veel sites kan je je er goed in verdiepen, je class kiezen, professions kiezen, kijken hoe de veilingen werken etc.

Ik was gisteren op één van mijn alts aan het skinnen, en toen dacht ik aan mijn allereerste char, een hunter. Ik was op zoek naar leather om een laag level item te maken (sowieso nutteloos natuurlijk :P ), maar elke keer als ik een beer neerschoot kreeg ik alleen af en toe 'ruined pelt'. Toen heb daarna enorm veel mobs met mijn zwaard in melee gedood omdat ik dacht dat mijn kogels ervoor zorgden dat de huid beschadigd raakte (ruined) :') Toen ik na een stuk of 10 gekillde wéér een ruined pelt lootte, ging ik toch maar eens op internet kijken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

vhal

ಠ_ಠ

KillGhost schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 17:01:
[...]
Het is inderdaad sinds Ulduar dat sommige bazen problemen geven. Zo hebben wij bij Thorim of Hodir (haal ik altijd door elkaar) ook steevast last van disconects. Dit probleem is laatst verholpen. Het schijnt te komen door de grote hoeveelheid informatie die op dat moment verzonden word, en dat daardoor de boel vastloop. Dit lijkt dus hetzelfde te zijn bij beasts. Gisteravond hadden er een stuk of 3 man last van. Bij de beasts, blijven zij constant disconecten.
Mijn PC had behoorlijk last van de More Welps Onyxia achievements, met name tijdens het AoE'en van ruim > 100 welps (mja..don't ask). Gelukkig bleef ik wel online, maar mijn fps kelderde naar 1fps met af en toe enkele freezes :X Recount was wel grappig, rogues die 65k dps doen enzo...lol
Overigens zag ik gisteren dat we de eerste waren met deze achievement op onze server. 8)7

Gisteren maar begonnen met het powerlevelen van BS voor mijn deathknight. Tot nu toe valt het allemaal wel mee qua prijzen. Alleen de thorium en mithril bars zijn erg prijzig momenteel.
Zit nu < 10k gold :(, helaas zijn er enkele tards die gems tegen bodenprijzen op de AH gooien zodat mijn cashflow iets stagneerd (50G undercutten enzo..)

Zag trouwens in /trade een gast die alle Onyxia 25m loot had geninjad. Het gerucht was ook dat hij de mount ook achterover heeft gedrukt. En hij was er nog trots op ook, gezien zijn flames in /trade. Was wel vermakelijk tijdens het levelen van BS'ing :)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Zag trouwens in /trade een gast die alle Onyxia 25m loot had geninjad. Het gerucht was ook dat hij de mount ook achterover heeft gedrukt. En hij was er nog trots op ook, gezien zijn flames in /trade. Was wel vermakelijk tijdens het levelen van BS'ing
Meestal geloof ik dat soort verhalen niet.

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Gisteren Ulduar25 ingedoken om wat Hardmodes te proberen; Iron council Hardmode als eerste.
Wat we nu doen is: Stormcaller eerst doodnuken, daarna de runemeister. echter hebben de healers nu moeite met het ophouden van de steelbreaker tank en de raid (die +75% more nature dmg increase buff zuigt :s).
Heeft iemand tips of trucs om deze ridder toch goed om te leggen ?

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Ik heb gisteren ook Onyxia maar even bezocht (niet de 1e keer overigens): de 25-man versie met +/- 5 puggers en een 10-man pug met 2 guildies. Waar de 25-man versie uitstekend ging -het scheelt als je een fatsoenlijke guild hebt- was de 10-man werkelijk een enorme teleurstelling. Normaal gesproken is de kwaliteit van pugs op deze server nog best aardig, maar blijkbaar had ik dikke pech :(

Iedereen had de neiging nogal vaak dood te gaan en dat begon al op de 1e trash pack. Eerlijk is eerlijk, dat lag gewoon aan een debiele tank die het leuk vond om zijn target continu heen en weer te draaien zodat de dps danwel healers in de cleaves terecht kwamen. Wonder boven wonder had ik het zelf overleefd door in beweging te blijven, maar trash killen met +/- 2 DPS duurt best lang ;) Gelukkig voor ons ging die tank uit eigen beweging snel weg en heb ik de tanking van hem overgenomen. Nadat we een replacement DPS hadden hebben we Onyxia 2x geprobeerd, maar de halve raid lag dood na de eerste add wave/breath. Het duurde dan ook niet lang voordat wij zijn opgestapt uit die raid.

De raidleader begon me daarop nog 2x te whisperen en inviten met de melding dat hij alle wipes zou betalen. Allemaal leuk en aardig, maar het geld is het probleem niet, de tijdverspilling echter wel. Met een beetje geluk heb ik vanavond nog een kans op Ony10 en anders is het maar pech :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19:41
GOTte morgen,

Het mergen van mijn account is gelukt, ik kon gisteravond gewoon inloggen! Ik heb even een half uurtje op mijn rogue SoH quests gedaan en dat was eigenlijk hartstikke relaxed. Ik hou helemaal niet van questen, maar quests doen die ik sowieso moet afmaken en nog experience krijgen ook is best leuk. Daarbij heb ik tijdens het questen lekker kunnen chatten met verschillende online vrienden.

Vanavond is het weer tijd voor een raid, nu hoorde ik gister dat onze eerste kill op de beasts bugged was. De 2de keer dat Icehowl zijn charge deed had hij een mage getarget, de mage deed blink en icehowl bleef in zijn stunned phase hangen… Schijnt een bekende bug te zijn die wel vaker voorkomt. Vanavond kijken of we überhaupt Jaraxxus gaan proberen, ik begreep dat sommige mensen hier niet aan willen beginnen omdat onze eerste kill een bugged kill was. We zien wel  Ulduar hardmodes/ het rogueje levellen is ook leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

vhal

ಠ_ಠ

Snuffel schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 08:27:
[...]

nee, de mensen die in de desbetreffende raid waren zitten voor de lol te ouwehoeren in /trade. Al twijfel ik wel om de Ony mount.
Ik zal eens kijken of er op de unofficial Emerald Dream iets te vinden is.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Laatst online: 11-09 10:01
Morgûh,

Ik ben gisteren weer voor het eerst begonnen met WoW sinds een jaar of 4. Nu heb ik dus een helemaal vanilla UI en herinner mij dat ik voorheen een aantal plugins/ui's gebruikte die het spelen wat overzichtelijker/duidelijker maakte. Ik kan me helemaal niet meer herinneren welke plugins dat waren, dus van mij de vraag of iemand een suggestie heeft welke plugins wel handig zouden zijn voor een beginnende speler die (nog) niet deelneemt aan pvp of endgame/raids. Ik zou nu graag het spel casual willen houden en dus wat questen / kennis maken met het spel. Ik speel overigens op Azjol-Nerub (give or take a letter) als bloodelf paladin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-08-2021

-BB-

kwak

Verwijderd schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 16:28:
[...]
Dat lijkt sinds Ulduar een soort hype te zijn geworden, disconnects in instances. Ik heb er ook al veel mensen over zien klagen. Zelf gelukkig geen last van gehad.
Gisteren op ToC normal (gearen voor alts) ging onze tank tijdens de Faction Champions offline door een disconnect. Om vervolgens weer terug te komen na een minuutje en doodleuk verder te gaan :D

Gelukkig was het een normal en kon onze healer lekker doorhealen, anders was het einde oefening geweest ben ik bang.

When all else fails, resurrect and start over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
deTwisj schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 09:14:
Morgûh,

Ik ben gisteren weer voor het eerst begonnen met WoW sinds een jaar of 4. Nu heb ik dus een helemaal vanilla UI en herinner mij dat ik voorheen een aantal plugins/ui's gebruikte die het spelen wat overzichtelijker/duidelijker maakte. Ik kan me helemaal niet meer herinneren welke plugins dat waren, dus van mij de vraag of iemand een suggestie heeft welke plugins wel handig zouden zijn voor een beginnende speler die (nog) niet deelneemt aan pvp of endgame/raids. Ik zou nu graag het spel casual willen houden en dus wat questen / kennis maken met het spel. Ik speel overigens op Azjol-Nerub (give or take a letter) als bloodelf paladin.
www.wowinterface.com voor mooie standaard interface collections.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

Snuffel schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 08:27:
[...]

Waarom niet? Ik heb afgelopen week ook Onyxia 25 gepugged omdat de guild em al gedaan had. RL drukt netjes de gems en de bag achterover. De rest niet omdat hij dat niet nodig had (lees niet zijn class). Ik weet zeker dat als de mount gedropped was hij die ook gewoon achterover had gedrukt. Zijn uitleg was omdat hij dat verdiende omdat hij er iets voor gedaan heeft. Sure, de andere 24 heeft uit hun neus lopen peuteren.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren Onyxia25 gedaan. In een pug. Wat een ramp zeg :D In phase 3 waren er nog maar 10 man over, waaronder ik. Het duurde lang, maar ze is toch met 10 man doodgegaan. _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Lief dagboek,

was ToC10 vorige week nog nieuw voor me en moest ik het puggen omdat mn guild het telkens runt op dagen dat ik nooit kan spelen; gisteren was er ineens een "wilde" guild run, georganiseerd door een paar officers die zich verveelden. Er waren genoeg alts online (meeste mains saved, inclusief de mijne) om een 10man raid te maken. Ik heb al wel eens vaker benadrukt hoe über-casual we zijn dus hou je hart vast; hier komen de verhalen van de vele wipes, lewt-dramaz etc...

Not!

Alles ging bijzonder snel en makkelijk neer en op onze hunter na is er niemand doodgegaan ook. Die hunter presteerde het om spikes te eten in p2 van Anub'arak terwijl hij zelf niet eens achtervolgd werd. Hij is een respected officer die altijd op een erg komische manier loopt te narren met FD op raid wipes. Bijna flawless run en een boel fun. Zelf twee stuks lewt mogen meepakken, beiden van de Northrend Beasts (ik was op mn shaman):
Shoulderguards of the Spirit Walker voor main spec
en melee mail bracers voor mn enhance offspec.

Daarna puur voor de lol nog ff een paar tries gedaan op heroic ToC10 beasts, kansloos maar erg grappig. Op de beste try hadden we the Impaler op 4% toen de worms binnenkwamen. We maakten bij 1 poging gebruik van een verschijnsel dat wel spoedig weggepatched zal worden omdat het riekt naar exploit: als iemand die levitate heeft wordt geraakt door een fire bomb ontstaat er geen vuur onder die persoon, alleen de levitate buff verdwijnt. M'goed, mocht natuurlijk niet veel baten, was gewoon leuk om eens ff heroic ToC10 te proeven. Voorlopig zijn we er niet aan toe :D

Daarna nog een paar bosses omgelegd in Uld10, was al deels gecleared maar men wil nu binnenkort een of meerdere raid nights serieus gaan proberen Yogg neer te krijgen dus de rest moest clear ter voorbereiding. Thorim platgelegd, te weinig tijd voor Freya (mede omdat er mensen mee waren zoals ik, die Freya nog nooit hadden gedaan hehe) dus Ignis en Razor ook nog ff.

Tenslotte haakten de meeste guildies af en heb ik nog ff de daily hc gepugd om de emblems of triumph, was VH dus zo gepiept. Ik deed de instance op m'n lock, rest van de party bestond uit 4 druids (1 beer, 1 boom en 2 uilen), was wel grappig.

Edit: oh ja, begin van de avond ook nog ff snel VoA10 gepugd. Druk avondje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Ik zeg niet dat het niet gebeurd, ik geloof alleen de opschepverhalen die vervolgens in /trade komen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Laatst online: 11:14
KillGhost schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 09:27:
[...]

Waarom niet? Ik heb afgelopen week ook Onyxia 25 gepugged omdat de guild em al gedaan had. RL drukt netjes de gems en de bag achterover. De rest niet omdat hij dat niet nodig had (lees niet zijn class). Ik weet zeker dat als de mount gedropped was hij die ook gewoon achterover had gedrukt. Zijn uitleg was omdat hij dat verdiende omdat hij er iets voor gedaan heeft. Sure, de andere 24 heeft uit hun neus lopen peuteren.
Mja dat zeggen ze altijd, interesseer me d'r niet voor anders was 't al heel wat drama geweest. Mijn ignore list wordt wel steeds groter tho hoe groter die wordt hoe minder last ik ervan heb :D
Van de andere kant: als je echt 100% zeker wilt zijn dat je shit niet geninja'ed wordt, zorg dan 1) dat je een andere class hebt dan de RL, of 2) voor 100% zekerheid maak de raid zelf :P

Btw: gisteren Anub.10 heroic down. Yay!!! 8)

[ Voor 10% gewijzigd door porn* op 13-10-2009 09:47 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
KillGhost schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 09:27:
[...]

Verleden week heb ik ook zoiets meegemaakt. Een PuG naar Black Temple, en ik ging mee met mijn rogue. Langs de neus weg vroeg ik wat de lootrules waren moest één van de twin blades droppen, waarop de raidleader te kennen gaf dat ze hem toekwamen. Dat was dus gelijk het moment dat ik weer uit de raid stapte. Het gaat natuurlijk om oude content, maar ik ga geen random l*l zomaar aan items helpen zonder zelf een eerlijke kans te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gister ToC normal zeker een stuk of 10x gedaan, kwam in een solide party, ieder wilde precies andere gear. Ik samen met tank plate, druid voor leather, priest en mage voor de cloths. En gewoon elke keer die vent als 2de boss krijgen, geen enkele keer die vrouw. Al snel had iedereen de gear voor primairy, dus maar iedereen doorgegaan op secondairy (ik tank zut).

Probleem was nog steeds P2 naar P3 van dark knight, veel op lage health en op P3 is dat niet zo handig. Zeker 5x ik met tanker overgebleven en met bergje CD's en healing toch weer gelukt.

Zit alleen pas op 20% crit (3.2k AP bom buffed), daar moet ik nog wat aan doen. Gloves en wrist moet ik nog steeds vervangen, ook legs sta ik in retri nog in tank gear :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
SinergyX schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 09:42:
Gister ToC normal zeker een stuk of 10x gedaan, kwam in een solide party, ieder wilde precies andere gear. Ik samen met tank plate, druid voor leather, priest en mage voor de cloths. En gewoon elke keer die vent als 2de boss krijgen, geen enkele keer die vrouw. Al snel had iedereen de gear voor primairy, dus maar iedereen doorgegaan op secondairy (ik tank zut).
Ik hoop echt dat Blizzard dit soort truukjes met de loottables niet meer lapt in toekomstige instances. Op mijn hunter jaag ik nog steeds op de polearm (die per toeval ook van de female boss dropped). Frustrerend om te zien hoe die male boss blijkbaar keer op keer spawned waardoor je dus sowieso al geen drop moet verwachten, en als de juiste boss dan toch een keer spawned dan dropped ie uiteraard niet de nodige items 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

Snuffel schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 09:39:
Ik zeg niet dat het niet gebeurd, ik geloof alleen de opschepverhalen die vervolgens in /trade komen niet.
Het is inderdaad ook leuk om op te scheppen, dat je RL een ninja is.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Kapoen schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 09:51:
[...]

Ik hoop echt dat Blizzard dit soort truukjes met de loottables niet meer lapt in toekomstige instances. Op mijn hunter jaag ik nog steeds op de polearm (die per toeval ook van de female boss dropped). Frustrerend om te zien hoe die male boss blijkbaar keer op keer spawned waardoor je dus sowieso al geen drop moet verwachten, en als de juiste boss dan toch een keer spawned dan dropped ie uiteraard niet de nodige items 8)7
Komt me bekend voor hehe... ik wilde op mn DK heel graag de dps shoulders en kreeg ook telkens de verkeerde boss. Uiteindelijk T9 dps shoulders gekocht en daarna dropten die dingen uit ToC5 aan de lopende band, op welke toon ik ook speelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-09 11:55
Die Onyxia verhalen zijn over het algemeen (helaas) toch wel waar..

Ik heb het eergister zelf ook meegemaakt; We waren 1 keer gewiped (en dat voor een pug!), wat mensen gereplaced etc waarna de boss neerging. Ze dropte Obisidian Edged Blade, Rogue t2 lookalike, Priest t2 lookalike en nog wat andere zut. Raidleader pakte de OEB, gaf de Rogue t2 head aan z'n vriendje en stapte uit de raid. Rogue (nieuwe ML) ging offline waardoor lootmaster 'gebugged' werd. Daar sta je dan als priest te kijken naar die mooie ilvl245 head waar je niet aan mag komen..

Als compensatie gister nog ff ToTC10 HC gedaan en gelijk Tribute to Skill, Tribute to Mad Skill en Tribute to Insanity gehaald. :P

De hoeveelheid loot die je krijgt is echt veel te veel vergeleken met de tijd die je in de instance doorbrengt.. Nog wel Swift Alliance Steed geloot, erg leuke textures. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

wvdveer schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 09:57:

Ik heb het eergister zelf ook meegemaakt; We waren 1 keer gewiped (en dat voor een pug!), wat mensen gereplaced etc waarna de boss neerging. Ze dropte Obisidian Edged Blade, Rogue t2 lookalike, Priest t2 lookalike en nog wat andere zut. Raidleader pakte de OEB, gaf de Rogue t2 head aan z'n vriendje en stapte uit de raid. Rogue (nieuwe ML) ging offline waardoor lootmaster 'gebugged' werd. Daar sta je dan als priest te kijken naar die mooie ilvl245 head waar je niet aan mag komen..

Als compensatie gister nog ff ToTC10 HC gedaan en gelijk Tribute to Skill, Tribute to Mad Skill en Tribute to Insanity gehaald. :P

De hoeveelheid loot die je krijgt is echt veel te veel vergeleken met de tijd die je in de instance doorbrengt.. Nog wel Swift Alliance Steed geloot, erg leuke textures. :)
Grats! Idd wel ruk van die RL, om ook de rest van de loot dan niet iig uit te delen. Ik vind die mount trouwens maar ruk. Het heeft niet echt een speciaal gevoel oid. Gewoon een paard :(

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
VoA10 en Ony10 doe ik alleen nog maar met guildmembers, of als raidleader. Heb de mammoet in VoA 2 keer zien droppen, en twee keer werd er flink gold betaald door iemand en kwam er geen roll aan te pas. Dus een pure pug doe ik nooit meer. Vaak als spotfilling bij een andere guildrun, of met de guild waar ik zelf in zit.

Alleen heroics zijn goed te puggen :P Geen gezeik om gear, en áls er iets dropt (Blue-Protodrake), dan staat hij toch op group loot ingesteld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Gisteravond besteed aand <5% wipes op Anub'Arak 25hc frustraties tot en met, op een of andere manier kunnen de healers het niet bolwerken zodra de boss onder de 10% komt beginnen mensen te bezwijken.

Beste try eindigde op 2%, 9 tries over, hopelijk vanavond down ....

Na de raid besloten dan ik toch eindelijk mijn cooking maar eens moest gaan levelen, om 1.30 maar gaan slapen tussenstand 350cooking 375fishing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
wvdveer schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 09:57:

Ticket maken en zeggen dat je die gewonnen hebt maar de RL/ML de rest geninja'd hebben ofzo? Raid ID erbij vermelden helpt heel veel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Lief dagboek,

Van 't weekend en gister aardig wat instances gerunned. Genoeg conquest emblems geloot om de T8.5 head te kopen en dus kon ik zowel m'n T8.5. head als broek aantrekken. Whee :) Ik vind die emblem change een behoorlijk uitkomst nu ik niet meer vast raid, kan ik mooi m'n druid een beetje doorpimpen :)

Heb naast m'n priest nu weer een tijdje gespeeld te hebben toch besloten bij m'n druid te blijven. Het is toch gewoon IMHO de leukste class om te spelen en kwa healing is 'ie ook leuker dan m'n priest.
Kapoen schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 09:41:
Verleden week heb ik ook zoiets meegemaakt. Een PuG naar Black Temple, en ik ging mee met mijn rogue. Langs de neus weg vroeg ik wat de lootrules waren moest één van de twin blades droppen, waarop de raidleader te kennen gaf dat ze hem toekwamen. Dat was dus gelijk het moment dat ik weer uit de raid stapte. Het gaat natuurlijk om oude content, maar ik ga geen random l*l zomaar aan items helpen zonder zelf een eerlijke kans te krijgen.
Hij verteld 't van te voren, da's wat anders en kun je geen ninja noemen IMHO.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kapoen schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 09:51:
Ach in de toekomst facerollen we door heroics voor de triumph badges, niks TOC ilvl200 zut, meteen 245 gear :D

Viel me wel op, die brewfest trinkets zijn flinke gemis voor mij. Whooping 350 stamina ofzo, onze latere bear tank had 41k health.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
SinergyX schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 10:19:
[...]

Ach in de toekomst facerollen we door heroics voor de triumph badges, niks TOC ilvl200 zut, meteen 245 gear :D
Mja, volgens mij zijn er nog steeds geen wapens te koop voor tokens (nuja dat kan natuurlijk nog veranderen met de aankomende nieuwe badges).
Hydra schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 10:18:
Hij verteld 't van te voren, da's wat anders en kun je geen ninja noemen IMHO.
Omdat ik het hem vroeg, en dan was hij nog redelijk onbeschoft ook. Maar zoals gezegd, het gaat om oude content, ik heb er mij ook niet druk om gemaakt. Gewoon uit de raid gestapt zonder discussie.

[ Voor 34% gewijzigd door Kapoen op 13-10-2009 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al een paar dagen ontzettend veel faal op TotC heroic, ik ben een Warrior tank en heb eigenlijk alle gear al uit TotC (33,5k health unbuffed, defcapped, etc.) En toch lukt het maar niet, gisteren kwamen we niet eens voorbij de eerst boss. Ik als tank ga eerst de schuld bij mezelf zoeken, maar een blik op de dps en heal meters vertelde toch wel genoeg.

Paar dagen geleden - ook in TotC heroic op black knight - vertelde de priest doodleuk dat we niet van haar konden verwachten dat ze moest kunnen healen, bewegen en tegelijk op alle healthbars letten. Ze bleef dus doodleuk bij exploderende Ghouls en in de descecration staan (die groen/gele troep op de vloer) veel wipes, 90g repairbill...

Begin als tank toch een hekel aan PuGs te krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Laatst online: 20:49

Seraphin

Meep?

Verwijderd schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 10:28:
vertelde de priest doodleuk dat we niet van haar konden verwachten dat ze moest kunnen healen, bewegen en tegelijk op alle healthbars letten.
Fair is fair: je hoeft van een healer idd niet te verwachten dat hij/zij op alle healthbars let; alleen maar op die van zichzelf en de tank ;)

If the tank dies, it's the healer's fault
If the healer dies, it's the tank's fault
If the dps dies, it's their own damn fault

:P

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Weapons an sich vind ik gewoon een probleem, waar zijn al die stomme bows heen? Ulduar heeft er dacht 1, maar dat is het. toc, naxx, craft.. allemaal van de domme guns. Daarbij heb ik bv met die polearm nog geen betere gezien voor mijn hunter (en waarschijnlijk ook voor mijn paladin), buiten dan de raids van ulduar/toc (en ony?).

Qua crafting mogen ze dat ook eens flink op de schop gooien, crafted gear is nog steeds erg goed, zeker met die crusader orbs, maar weaponsmith heeft enkel een goeie 2h mace, dacht een SP dagger en dat is het. Engineering dan nog die gun, breng wat goeie epic weaponcrafts terug in het spel.
Verwijderd schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 10:28:
Al een paar dagen ontzettend veel faal op TotC heroic, ik ben een Warrior tank en heb eigenlijk alle gear al uit TotC (33,5k health unbuffed, defcapped, etc.) En toch lukt het maar niet, gisteren kwamen we niet eens voorbij de eerst boss. Ik als tank ga eerst de schuld bij mezelf zoeken, maar een blik op de dps en heal meters vertelde toch wel genoeg.
Enkel als je de eerste 3 bosses aangaat kan het even tricky zijn, maar de eerste 2 bosses (naja, 2nd boss die vrouw is iets ander verhaal) is niet bepaald een DPS run. Zolang je party maar weet wie er eerst neer moet, en ze ook allemaal dan ook hun dps focussen op die gast. (healer->mage->de rest).

[ Voor 38% gewijzigd door SinergyX op 13-10-2009 10:36 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op: