Lief dagboek,
was ToC10 vorige week nog nieuw voor me en moest ik het puggen omdat mn guild het telkens runt op dagen dat ik nooit kan spelen; gisteren was er ineens een "wilde" guild run, georganiseerd door een paar officers die zich verveelden. Er waren genoeg alts online (meeste mains saved, inclusief de mijne) om een 10man raid te maken. Ik heb al wel eens vaker benadrukt hoe über-casual we zijn dus hou je hart vast; hier komen de verhalen van de vele wipes, lewt-dramaz etc...
Not!
Alles ging bijzonder snel en makkelijk neer en op onze hunter na is er niemand doodgegaan ook. Die hunter presteerde het om spikes te eten in p2 van Anub'arak terwijl hij zelf niet eens achtervolgd werd. Hij is een respected officer die altijd op een erg komische manier loopt te narren met FD op raid wipes. Bijna flawless run en een boel fun. Zelf twee stuks lewt mogen meepakken, beiden van de Northrend Beasts (ik was op mn shaman):
Shoulderguards of the Spirit Walker voor main spec
en melee mail bracers voor mn enhance offspec.
Daarna puur voor de lol nog ff een paar tries gedaan op heroic ToC10 beasts, kansloos maar erg grappig. Op de beste try hadden we the Impaler op 4% toen de worms binnenkwamen. We maakten bij 1 poging gebruik van een verschijnsel dat wel spoedig weggepatched zal worden omdat het riekt naar exploit: als iemand die levitate heeft wordt geraakt door een fire bomb ontstaat er geen vuur onder die persoon, alleen de levitate buff verdwijnt. M'goed, mocht natuurlijk niet veel baten, was gewoon leuk om eens ff heroic ToC10 te proeven. Voorlopig zijn we er niet aan toe
Daarna nog een paar bosses omgelegd in Uld10, was al deels gecleared maar men wil nu binnenkort een of meerdere raid nights serieus gaan proberen Yogg neer te krijgen dus de rest moest clear ter voorbereiding. Thorim platgelegd, te weinig tijd voor Freya (mede omdat er mensen mee waren zoals ik, die Freya nog nooit hadden gedaan hehe) dus Ignis en Razor ook nog ff.
Tenslotte haakten de meeste guildies af en heb ik nog ff de daily hc gepugd om de emblems of triumph, was VH dus zo gepiept. Ik deed de instance op m'n lock, rest van de party bestond uit 4 druids (1 beer, 1 boom en 2 uilen), was wel grappig.
Edit: oh ja, begin van de avond ook nog ff snel VoA10 gepugd. Druk avondje.