Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 200! Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 38.949 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Wootlock schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 12:30:
Ik tank die mage altijd bij ToTC5 HC.
Mages got nuthang on meh.
Als er geen warrior is dan nuke ik die mage lekker neer op mijn rogueje.. dan doet ie geen cast's geen polymorphs en geen andere irritante dingen. Behalve doodgaan uiteraard :)

Binnenkort huntardje lvl 80.. en dan kan ik weer in een week epic geared zijn.. en dan maar weer volgende char lvlen ofzo... als je niet zin/tijd hebt om te raiden ( en dan bedoel ik Ulduar of Totc 10/25 dan ben je snel uitgespeeld :p

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:11

chromeeh

the Gnome

Hahahahaha kwam net deze tegen:
Afbeeldingslocatie: http://www.wowbash.com//images/1254086339.jpg

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MWHAHAHA EPIC WIN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
het bewijs van R-tards :D

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:56

Rannasha

Does not compute.

Op zich zo gek nog niet. Lang niet iedereen leest die patchnotes door en als je net een paar dagen geleden Ony60 gedaan hebt, dan is het erg raar dat deze boss ineens niet meer beschikbaar is.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Species5618 schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 13:52:
Op zich zo gek nog niet. Lang niet iedereen leest die patchnotes door en als je net een paar dagen geleden Ony60 gedaan hebt, dan is het erg raar dat deze boss ineens niet meer beschikbaar is.
Volgens mij is Onyxia al 3 weken geupped.. dus 5 dagen geleden is sowieso bull :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18:38
Species5618 schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 13:52:
Nou ik noem je dan erg blind :), en ach iedereen maakt wel is een fout maar is netzo raar als een mage die er nu achterkomt hij ook naar theramore can portallen als die de skill leerd >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-09 15:30

junglebeast

hier staat iets

SpoTs schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 13:53:
[...]

Volgens mij is Onyxia al 3 weken geupped.. dus 5 dagen geleden is sowieso bull :p
Uhm dit zal wel in de week gemaakt zijn toen Ony uit kwam. Ik heb toen ook allerlei vragen in chat voorbij zien komen ,"is there a Onyxia heroic mode or not? " en "is there still a 60 version?" en dat soort dingen.. Veel mensen lezen idd niet de patchnotes of de veranderingen voor hun class.

Ook vragen van: "hoe krijg ik nu valor of heroism badges?" komen nu nog steeds langs. Maar iedereen speelt het spel om zijn/haar manier en sommige van ons duiken er net wat dieper in dan andere.

Als je bekijkt wat er allemaal niet kan en gemaakt is in die 5 jaar dat WoW nu bestaat kun je onmogelijk alles weten. (wowhead _/-\o_ ) Zelfs de devs weten niet altijd alles anders zouden ze wel minder fouten maken als ze weer eens een class veranderen. :)

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Je punt?
_Peter2_ schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 11:05:
Daarna nog naar de laatste boss. Tijdens trash killen raak ik laag op mana, dus geef ik aan dat ik een korte medbreak wil. Maar de tank negeert dit en gaat door met pullen. Doordat ik geen pull verwacht kwam de rhino te dichtbij waardoor ik silenced werd, en niet kon healen.
Heb jij DAoC of EQ gespeeld vroegah? :)

[ Voor 48% gewijzigd door Hydra op 09-10-2009 14:20 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Hydra schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 14:18:
Heb jij DAoC of EQ gespeeld vroegah? :)
Valt het op? (EQ 1, een cleric op de Antonius Bayle server)

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:10

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

junglebeast schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 14:18:
Uhm dit zal wel in de week gemaakt zijn toen Ony uit kwam. Ik heb toen ook allerlei vragen in chat voorbij zien komen ,"is there a Onyxia heroic mode or not? " en "is there still a 60 version?" en dat soort dingen.. Veel mensen lezen idd niet de patchnotes of de veranderingen voor hun class.

Ook vragen van: "hoe krijg ik nu valor of heroism badges?" komen nu nog steeds langs. Maar iedereen speelt het spel om zijn/haar manier en sommige van ons duiken er net wat dieper in dan andere.

Als je bekijkt wat er allemaal niet kan en gemaakt is in die 5 jaar dat WoW nu bestaat kun je onmogelijk alles weten. (wowhead _/-\o_ ) Zelfs de devs weten niet altijd alles anders zouden ze wel minder fouten maken als ze weer eens een class veranderen. :)
Ach, goeie weerspiegeling van de algemene mentaliteit van de spelers ;)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rare vraag misschien, maar items met een blauwe naam, wat is daar zo speciaal aan? Heb lopen zoeken op 't internet maar kon er niks over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Verwijderd schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 15:09:
Rare vraag misschien, maar items met een blauwe naam, wat is daar zo speciaal aan? Heb lopen zoeken op 't internet maar kon er niks over vinden.
Blauwe items zijn "rare". Deze hebben vaak betere stats dan een "groen" item van hetzelfde level.

Items gaan van:
grijis - trash drops om te verkopen
wit: - vaak tradeskill loot
groen: magische items met stats
blauw: rare
paars: epic
goud: legendary (of een heirloom item, dat is een item dat met je level meeschaalt)

[ Voor 6% gewijzigd door _Peter2_ op 09-10-2009 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:11

chromeeh

the Gnome

Click :P

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

_Peter2_ schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 15:14:
goud: legendary (of een heirloom item, dat is een item dat met je level meeschaalt)
Goud hangt meer richting oranje, waar heirloom meer richting licht geel gaat.
(oh wowwiki zegt zelfs oranje op legendary :P)

[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 09-10-2009 15:18 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Nu online
Een hele goede middag allemaal,

Zoals elke week zat ik weer 2 dagen ver van huis in een hotelletje. Dit keer met Wow installed op mijn werk laptop. Samen met een KPN hotspot verbinding kreeg ik het spel zowaar aan de praat. De resolutie is echt een hel, en de ground textures zijn niet meer dan grijze vlakken, maar het werkt en loopt nog relatief soepel ook!

Het questen is wel aanmerkelijk minder leuk met een slecht beeld. Maargoed, veel anders was er toch niet te doen… Aan het einde van de avond heb ik zelfs nog even de daily heroic VH getankt op mijn paladin. Ging echt prima, en de grond zag er hier wel normaal uit. Allicht dat ik volgende week eens een 10mans ga uitproberen.

Gister was ik weer thuis en ruim op tijd voor de raid, TotC25 en daarna door naar Ulduar25 voor wat hardmodes. Helaas werd ik reserve gezet en kon ik dus niet mee. Dan maar een beetje questen op de rogue. DING 77! Nog drie levels te gaan, dan kan ik mijn gnome fatsoenlijk gaan aankleden. Het was best lekker om een beetje semi afk alle questjes af te lopen… Mijn guildies hebben uiteraards totc gecleared en XT hardmode weer eens gedaan. Ik heb het vermoeden dat we deze week op firefighter of freya +2/3 gaan focussen, dan hebben we alle keeper hardmodes iig gedaan en kunnen we eens kijken bij meneer Algalon oid.

Ik zou het zelf toffer vinden om totc25 heroic door te zetten, maar dat komt daarna wel weer.

Wat mijn avond goed maakte was de terugkeer van een oude online vriend (MT en raidleader/mede officer in oude guild). Ik hoop echt dat hij weer hooked raakt, dan zorg ik er wel voor dat ie in de guild komt. Altijd leuk om met oude maatjes te spelen! Nu nog even een andere oud mede-officer overhalen te stoppen met Aion en weer wow te gaan spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Faction Champions heroic op 25 neer gisteren. Easymode :*)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2009 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

_Peter2_ schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 15:14:
[...]

Blauwe items zijn "rare". Deze hebben vaak betere stats dan een "groen" item van hetzelfde level.

Items gaan van:
grijis - trash drops om te verkopen
wit: - vaak tradeskill loot
groen: magische items met stats
blauw: rare
paars: epic
Wat overigens niet wil zeggen dat alle grey itamz per saldo verkocht kunnen worden. Sommigen (volgens mij is een goed voorbeeld de Haunted Memento) gaan voor 1000+ G op AH. (issie wel grijs eik?!)

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Dat is de zogeheten "item quality". Even een korte (en zeer simpele) uitleg:
  • Groene items: geven normale stats
  • Blauwe items: geven betere stats (en/of meer)
  • Paarse items: geven veel betere stats (en/of meer)
Wil je het echt gaan begrijpen dan moet ik uitleg geven over de term "item budget" en "item level". Aangezien het redelijk complex is als je net begint met WoW laat ik het aan jezelf over om daar evt meer over te lezen hier.

De vuistregel is dus kortweg dat paarse items de beste zijn, daarna blauwe items. Groene items zijn 'standaard'. Dat hoeft lang niet altijd waar te zijn, maar daarvoor moet je maar even rondsnuffelen welke stats goed zijn voor je class/spec (zo is 200 intelect altijd slechter dan 10 str voor een warrior :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:37
RaDKiLL schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 15:33:
[...]

Wat overigens niet wil zeggen dat alle grey itamz per saldo verkocht kunnen worden. Sommigen (volgens mij is een goed voorbeeld de Haunted Memento) gaan voor 1000+ G op AH. (issie wel grijs eik?!)
eek!? 1000g+? Ik heb nog zo'n ding ergens in één of andere alt bank liggen denk ik :)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
_Peter2_ schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 14:44:
Valt het op? (EQ 1, een cleric op de Antonius Bayle server)
Medbreak ;)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:05
chromeeh schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 08:06:
Gisteren VoA10, ToC10 & Ony 10 gedaan :)
Woensdag hadden we de 25 mans versies gedaan :D

Nadeel van die korte raids is dat je na 2 / 3 avonden alles gecleared hebt en dan de rest van de week ook nog wat moet verzinnen.
Misschien zondag & maandag nog Uld25 ofzo :+
Dat is een nadeel als je de rest van de week niets te doen hebt nee. Ik mag blij zijn als er uberhaupt 2 of meer kán doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Kapoen schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 15:43:
[...]

eek!? 1000g+? Ik heb nog zo'n ding ergens in één of andere alt bank liggen denk ik :)
Ik heb de mijne ook nog op een bank char maar ik verkoop hem voorlopig nog niet. Wordt alleen maar meer waard. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
NMe schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 16:52:
[...]

Ik heb de mijne ook nog op een bank char maar ik verkoop hem voorlopig nog niet. Wordt alleen maar meer waard. :)
Hoe dan? Dropped het ding niet meer of zo? Ik weet in feite niet waar ik de mijne ooit heb gehaald...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Kapoen schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 17:02:
[...]

Hoe dan? Dropped het ding niet meer of zo? Ik weet in feite niet waar ik de mijne ooit heb gehaald...
Scourge invasion event in de weken voordat WotLK uitkwam. Als je die invaders killde kon dat ding ervan droppen. Mensen gooiden die dingen op dat moment gewoon naar random mensen of verkochten ze aan vendors, maar intussen zijn ze dus niet meer te krijgen en daardoor zeldzaam. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
NMe schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 17:17:
[...]

Scourge invasion event in de weken voordat WotLK uitkwam. Als je die invaders killde kon dat ding ervan droppen. Mensen gooiden die dingen op dat moment gewoon naar random mensen of verkochten ze aan vendors, maar intussen zijn ze dus niet meer te krijgen en daardoor zeldzaam. :)
En ik kwam er zelf net achter ;) Ah well, leuk om weten dat ik eindelijk ook eens een echt zeldzaam item heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Niet echt zeldzaam maar heb nog een old school Cat Carrier: (White Kitten) . Alleen blijkbaar heb ik vroeger dan ding gebruikt en dus kan ie niet op de AH gezet worden vanwege de charge. Gek genoeg nog niet verkocht via het trade kanaal.

Trouwens bij de Scourge Event kon je ook een tabard kopen. Ook fijn als je de achiev wilt halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-09 01:28
junglebeast schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 19:05:
Niet echt zeldzaam maar heb nog een old school Cat Carrier: (White Kitten) . Alleen blijkbaar heb ik vroeger dan ding gebruikt en dus kan ie niet op de AH gezet worden vanwege de charge. Gek genoeg nog niet verkocht via het trade kanaal.n...
Cat Carrier (White Kitten) is gewoon nog steeds te koop in Stormwind hoor.(rare npc spawn) Dat die niet geAH kan worden..(pre-WLK charge items), moet je gwn een GM vragen of die dat kan reimbursen. Vraagt die of je, je item kan deleten, dan stuurt die een nieuwe per post. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:20
Ketho schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 00:17:
[...]

Cat Carrier (White Kitten) is gewoon nog steeds te koop in Stormwind hoor.(rare npc spawn) Dat die niet geAH kan worden..(pre-WLK charge items), moet je gwn een GM vragen of die dat kan reimbursen. Vraagt die of je, je item kan deleten, dan stuurt die een nieuwe per post. :)
Erg zeldzaam is die toch niet? heb ooit zo'n ding voor 50G op ah gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roedi06
  • Laatst online: 15-09 21:49
Weet iemand hoe je in een macro de SHIFT key kan gebruiken. Ik wil bijvoorbeeld Shift+click (op een item in m'n bag doen). Als ik dit normaal doe verschijnt hij in de search-bar van Auctioneer. Nu wil ik dit in een macro doen, maar ik kan niet vinden hoe je de SHIFT key IN een macro zelf gebruikt. Weet iemand dit toevallig??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Bartske schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 15:28:
[...]

Erg zeldzaam is die toch niet? heb ooit zo'n ding voor 50G op ah gekocht.
Geloof wel een van de lastigste cat carriers te verkrijgen. Maar een GM heeft em reset voor me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZanielGa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17:36
junglebeast schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 20:20:
[...]

Geloof wel een van de lastigste cat carriers te verkrijgen. Maar een GM heeft em reset voor me.
eigenlijk is de lastigste vaak de Black Tabby omdat een rare drop is van een mob. (tenminste als ze dat niet veranderd hebben sinds ik gestopt ben met spelen) Het is wel de enige Carrier die Horde only was omdat ze van Dalaran NPC's dropped die friendly zijn voor alliance.

te veel "gestudeerd" op cat minipets and mounts. Je moet wat als je de Crazy Cat Lady van een RP server bent.

[ Voor 10% gewijzigd door ZanielGa op 10-10-2009 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-09 01:28
roedi06 schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 18:05:
Weet iemand hoe je in een macro de SHIFT key kan gebruiken. Ik wil bijvoorbeeld Shift+click (op een item in m'n bag doen). Als ik dit normaal doe verschijnt hij in de search-bar van Auctioneer. Nu wil ik dit in een macro doen, maar ik kan niet vinden hoe je de SHIFT key IN een macro zelf gebruikt. Weet iemand dit toevallig??
Dat kan niet met een macro. AH QuickSearch kon dat, maar het werkt niet meer, omdat API UseContainerItem nu een protected function is en de addon "tainted" code heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:57
Lees net dat vanaf 14-11 Blizzard definitief overgaat op battle.net accounts. Je wordt dan ook verplicht om een battle.net account aan te maken en je WoW account te migreren.

Ik zit hier niet echt op te wachten. Mijn account is van oorsprong van een goede vriendin van me die met de release van TBC gequit is. Ik vraag me af of je een account die niet geregistreerd is op jouw naam wel kan migreren naar een battle.net account die dus op een andere naam geregistreerd is. En bespaar me de moraalridderpreek over accountsharing etc, er zijn hordes mensen tegenwoordig die op accounts spelen die van oorsprong niet van hun zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Laatst online: 15:20
Kaap schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 08:48:
Lees net dat vanaf 14-11 Blizzard definitief overgaat op battle.net accounts. Je wordt dan ook verplicht om een battle.net account aan te maken en je WoW account te migreren.

Ik zit hier niet echt op te wachten. Mijn account is van oorsprong van een goede vriendin van me die met de release van TBC gequit is. Ik vraag me af of je een account die niet geregistreerd is op jouw naam wel kan migreren naar een battle.net account die dus op een andere naam geregistreerd is. En bespaar me de moraalridderpreek over accountsharing etc, er zijn hordes mensen tegenwoordig die op accounts spelen die van oorsprong niet van hun zijn.
Zoals mensen die hun accounts op Ebay kopen ja, ik weet niet of je jezelf daar mee wilt vergelijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
(overleden)
Kaap schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 08:48:

Huh, niks moraal ridders. Vanaf dag 1 is die policy al actief en dit soort dingen had je allang moeten zien aankomen als mogelijkheid. Maar bel gewoon met Blizzard hoe het op te lossen (ja bellen ja, niet mailen want dat werkt niet... met bellen is meestal je probleem binnen 30min opgelost)

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
gnimmeL_kraD schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 12:35:
[...]

Huh, niks moraal ridders. Vanaf dag 1 is die policy al actief en dit soort dingen had je allang moeten zien aankomen als mogelijkheid. Maar bel gewoon met Blizzard hoe het op te lossen (ja bellen ja, niet mailen want dat werkt niet... met bellen is meestal je probleem binnen 30min opgelost)
Ik ben er inmiddels al uit. Bij het migreren wordt er geen bevestigings email gestuurd naar het emailadres waar het te migreren account mee geregistreerd is. Ik kan mijn account dus gewoon migreren naar mijn battle.net account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt, er werden ook ongemerkt zo accounts gejat las ik ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binolirao
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-09 13:27
Bladefist heeft vandaag een realm pvp fight voor de kiezen gekregen.

Georganiseerd bij Horde guild: DoD. Hierdoor is de server 2 keer plat komen te liggen door de grote opkomst die er was (ongeveer 300 Horde en 300 alliance op dezelfde plek).

Afbeeldingslocatie: http://img8.imageshack.us/img8/558/wowscrnshot101109150528.jpg
Lees meer of bekijk de screenshots hier: http://forums.wow-europe....1030733226&sid=1&pageNo=1

[ Voor 28% gewijzigd door Binolirao op 11-10-2009 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18:38
Binolirao schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 17:12:
Bladefist heeft vandaag een realm pvp fight voor de kiezen gekregen.

Georganiseerd bij Horde guild: DoD. Hierdoor is de server 2 keer plat komen te liggen door de grote opkomst die er was (ongeveer 300 Horde en 300 alliance op dezelfde plek).

[afbeelding]
Lees meer of bekijk de screenshots hier: http://forums.wow-europe....1030733226&sid=1&pageNo=1
Ik was erbij xD op zowel me horde als ally <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs1
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Woot, Glory of the Ulduar Raider (10 man) binnen :) Algalon bleek helaas niet neer te willen gaan de eerste lockout periode.. better luck volgende week hopelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binolirao
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-09 13:27
Er is nu ook een filmpje online van the alliance side:
http://www.youtube.com/watch?v=ZzsIiSTnQfI

De horde versie zal waarschijnlijk rond een uur of 12 klaar zijn.
Mektheb schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 22:56:
[...]

Ik was erbij xD op zowel me horde als ally <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:23
Volgens mij zag ik net onze GoTter van eXistenZ langskomen met Alone in the Darkness (25), GZ!! Flink gefeliciteerd :)

Wij hebben met onze 10 man horde guild ook geen slechte week achter de rug, eindelijk weer een goed team bij elkaar. NB HM down, Orbit-uari down, Frea +3 down en Vezax HM down. Nu alleen Mimi voor Algalon and Mimi + Yogg +1 voor de mount! Edit: vergeet ik bijna nog dat we een veilige Yogg +4 hebben gedaan om de titel Champion of Ulduar mee binnen te slepen :*)

[ Voor 14% gewijzigd door Dutchman! op 12-10-2009 00:09 ]

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goeiemorgen fijne wow vrienden! iedereen een fijn weekend gehad?

ik heb van het weekend niet zoveel gedaan in wow aangezien ik een weekendje weg ben geweest met mn vriendin,beetje gemined,wat eternals gekocht en ze als infinite dust weer op de ah gegooid en een klein beetje winst gemaakt (ong 40g per stack) aangezien iedereen het zelfde truukje uithaalt sinds die post op mmo-champion,beste om nog wat winst te maken is gewoon alles opkopen tenzij het echt te achterlijk duur is..20x infinite dust gaat nu voor 100g over de toonbank..

daarna nog maar eens Tarrenmill platgelegt voor een paar uur nu he nog kan,want straks is southshore waarschijnlijk ook wegegeveegd in Cataclysm..we waren met ongeveer 10 man en er zijn nog wat hordies op komen dagen maar niet in de nummers waarop we hoopten..nog wel door een hordy de huid volg gescholden die nadat ie zelf een paar keer geganked werd (hij had zelf pvp aan) zn npc'tjes dood waren best wel pissig was en met vanalles inclusief een gm dreigde mij te vervolgen voor onze ehh oorlogs misdaden daar..ik vertelde hem vriendelijk dat als ik door een gm zou worden aangesproken ik die gm op net zon vriendelijke toon zou vragen even in het chatlog te kijken zodat ie kon zien wie er nou "rude" zou zijn..enfin die gast mij geignored op zn lvl 1 alliance poppetje en wij vrolijk verdergegaan..

nadat we ons lolletje hadden gehad en weer terug gekeerd waren in stormwind bleek dat die gast heuse preken in de /2 te spammen over onze misdaden tegen de horde en dat we zo'n pain in the ass waren voor lvlende hordies..iedereen ging echt tegen die gast was niet normaal haha had nog wat screenies gemaild gekregen en het was echt hilarisch vooral de woorden die ie gebruikte,helemaal in RP-style en het deed ons zelfs goed aangezien we er weer 7 nieuwe guildmembers door vergaard hebben..

was een kort maar vruchtbaar weekend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yip
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-09 19:15

Yip

Vorige week voor het eerst lord Jaraxus neer, gisterenavond weer, plus de faction champions neer op 25 heroic. Toch weer een simpele oplossing gevonden, ik dacht eerst de warrior neer te maaien en de healers te cc'en maar dat werkte niet. Kreeg die turbo truck met zeisen maar niet neer. Toen merkte iemand op dat de mage, healing priest en shadow priest veel minder leven hebben per stuk. Dus ik geef opdracht priest eerst dan mage en het werkte!

2 tries op twins maar dat is wel een ander niveau. Maar wel goede tijds besteding 3/5 in een avond ipv 3 avonden met maar 2/5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
wat eternals gekocht en ze als infinite dust weer op de ah gegooid
Hoe doe je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-01 00:40
Goedemorgen, ik heb een vraagje: hoeveel mana en spellpower is ideaal voor een Holy Paladin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev10
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:37
Disenchanten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Verwijderd schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 08:16:
daarna nog maar eens Tarrenmill platgelegt voor een paar uur nu he nog kan,want straks is southshore waarschijnlijk ook wegegeveegd in Cataclysm..we waren met ongeveer 10 man en er zijn nog wat hordies op komen dagen maar niet in de nummers waarop we hoopten..nog wel door een hordy de huid volg gescholden die nadat ie zelf een paar keer geganked werd (hij had zelf pvp aan
Als ik aan het levelen ben en mijn questgivers permacamped zijn door een stel lev 80's, vind ik het ook vreselijk iritant. Als je dan zo graag wil PVP-en, doe dat dan op een PVP-server, maar val spelers die daar geen interesse in hebben daarmee niet lastig.

Het perma campen van quest givers vind ik dan ook spelbederf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je hebt 2 professions nodig hiervoor : Enchanting & Jewelcrafting
je koopt of farmt van die Eternal earth's en van iedere 2 eternals kan je zo'n ring maken,Die disenchant je weer en de mats die daaruit voortkomen zet je op de AH..helaas stond dat truukje ook in een post op MMO-champion en zijn de prijzen van de Eternal earths flink omhoog gegaan..

ander truukje heeft te maken met auctionhouse/blacksmitting daar heb je een recipe van een shield (kan je bij de trainer leren) van een triangle shield,per 20 cobalt bars kan je de shields vendoren voor ongever 26g staan er dus stacks van 20x cobalt ore/bar voor minder dan die 26 g dan koop je het op ,maak je de shields en vendor je ze..

zo zijn er geloof ik nog wel een aantal truukjes,kost een klein beetje werk en leverd ingeval van heel veel mats _/-\o_ ook heel veel poen op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13:11
Verwijderd schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 08:16:
[...]
ik heb van het weekend niet zoveel gedaan in wow aangezien ik een weekendje weg ben geweest met mn vriendin[...]
WoW-ers met een vriendin?:P Kan die combinatie wel met elkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Verwijderd schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 09:01:
[...]

je hebt 2 professions nodig hiervoor : Enchanting & Jewelcrafting
Ah, op die manier. Dat blacksmithing truukje kende ik inderdaad wel, ik heb alleen geen blacksmithing :P Ik heb op één char wel mining / JC, op een van mijn andere chars ben ik enchanten aan het levelen (rond 250 nu) :) Dan hebben trouwens veel mensen flink verdiend aan cobalt, dat staat echt heel vaak voor minder dan 26g op de AH!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:14

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Valt er met LW eigenlijk nog leuk te verdienen? Heb eigenlijk het idee dat dat een beetje een ondergeschoven kindje is; ik hoor er hier nooit iemand over iig. Of valt het mee? Kent LW nog goedkope recipes die icm enchanten goed geld opleveren?

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Laatst online: 26-02-2024
SnoeiKoei schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 09:18:
Valt er met LW eigenlijk nog leuk te verdienen? Heb eigenlijk het idee dat dat een beetje een ondergeschoven kindje is; ik hoor er hier nooit iemand over iig. Of valt het mee? Kent LW nog goedkope recipes die icm enchanten goed geld opleveren?
Ik doe helemaal niets meer met LW, spijtig genoeg. Ik profiteer er zelf van dankzij de goedkope legarmor en de fur lining, maar qua gold, niets noppes nada
GoTCoast schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 09:04:
[...]

Als de vriendin niet WoW-ed wordt het lastiger ;) Enne, meer dan genoeg stellen die samen WoW-en.

[ Voor 47% gewijzigd door Mik! op 12-10-2009 09:21 ]

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Peter2_ schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 08:59:
[...]

Als ik aan het levelen ben en mijn questgivers permacamped zijn door een stel lev 80's, vind ik het ook vreselijk iritant. Als je dan zo graag wil PVP-en, doe dat dan op een PVP-server, maar val spelers die daar geen interesse in hebben daarmee niet lastig.

Het perma campen van quest givers vind ik dan ook spelbederf.
ik begrijp jouw standpunt uiteraart maar het is in onze ogen oorlog en daarin is alles geoorloofd,nou is het natuurlijk ook niet zo dat we alleen maar tarren mill steeds pakken maar dat is op onze server wel nog steeds the place to be voor world pvp (na wintergrasp dan) zo ligt southshore ook best vaak onder vuur door leden van onze nemises guild <Rebirth>..

zo zijn we ook een keer met 3 raidgroups naar Ogrimmar vertrokken om thrall te pakken en nadat we zo'n beetje half ogrimmar hadden uitgemoord kwam er nog een raidgroup aanzetten,horde kwam uiteraard van alle kanten maar we waren gewoonweg met teveel mensen en zijn tijdelijk even in orgimmar ingetrokken..ik probeer zoveel mogelijk verschillende dingentjes te regelen zodat wij pvpers op een pve server ook bervredigt worden en er komen 9 van de 10 keer ook mensen van een veel lager lvl mee,maar over het algemeen gaan we met een klein hecht groepje die op zn max uit 12 fanatieke pvpers bestaat,dan maak ik van te voren een soort van missie bijvoorbeeld: om een bepaalde npc in een bepaalde stad uit te schakelen en vervolgens veilig op het verzamelpunt te komen voor een nieuwe opdracht,of een bepaalde map coord innemen en verdedigen voor een bepaalde tijd of het uitschakelen van een compleet dorpje...

gelieve bij te vermelden dat ik een compleet gestoorde en radicale paladin ben met zo nu en dan "scalet crusade" achtige ideen en een beetje erg anti-orc..maar dat komt doordat ik warcraft 1 t/m wow alleen aan de alliance zijde heb meegemaakt (op de verplichte warcraft 3 stukjes na dan) tja en als cataclysm er eenmaal is en Garrosh de boel overneemt hebben we een geldige reden om de wapenstilstand te breken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Afgelopen weekend heb ik voor mijn pally eindelijk dual spec aangeschaft. Aangezien ik wil tanken op level 80 (en ik zit nu op 73) wou ik toch graag al wat ervaring opdoen in gewone instances. Zo gezegd, zo gedaan en na een kwartiertje meppen op mobs om mijn 1h sword skill op te krikken had ik me in de queue gezet voor nexus en utgarde keep.

Uiteraard kreeg ik vrij snel een invite ;) Het werd dus Utgarde Keep. Op één wipe na (en nog niet eens mijn schuld) ging het al vrij goed. Ik had wel aan het begin van de run gezegd dat ik nog een noob ben op pally tank gebied, maar dat was geen bezwaar voor de groep. Ik was in feite aangenaam verast hierdoor :) 'ok no problem, we'll go easy/slow'

Wat me opviel was dat mijn mana nog te snel er door vliegt, ondanks dat ik mana terugkrijg via ontvangen healing. Zal dit nog verbeteren naar level 80?

Al bij al leuk om te weten dat ik in de toekomst niet te lang meer moet wachten op group invites :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mik! schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 09:20:

Als de vriendin niet WoW-ed wordt het lastiger ;) Enne, meer dan genoeg stellen die samen WoW-en.
ehh nee die wow-ed helaas niet maar is verder goed te combineren hoor,geen tijd voor hardcore raiding enzo maar casual goed te doen :D
RichardvdD schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 09:09:
[...]
Ah, op die manier. Dat blacksmithing truukje kende ik inderdaad wel, ik heb alleen geen blacksmithing :P Ik heb op één char wel mining / JC, op een van mijn andere chars ben ik enchanten aan het levelen (rond 250 nu) :) Dan hebben trouwens veel mensen flink verdiend aan cobalt, dat staat echt heel vaak voor minder dan 26g op de AH!
tja op de Anachronos server is dat helaas niet het geval,daar staat tegenwordig de ore en bars voor minimaal 27g per 20,verdienen ze alleen op de personen die bepaalde professions via de ah lvlen denk ik :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Afgelopen zondag even lekker beziggeweest op mijn Druid.

Met wat guildies een aantal hc's gedaan. Eerst een semi fail nog op ToC hc. Ik kreeg mijn healing niet voorelkaar bij Palatress. Uiteindelijk besloten dat een DK om zou loggen naar zijn shaman en ik naar mijn hunter. Zo kregen we haar wel om. Daarna nog een paar keer gewiped op the Black Knight, maar die kregen we ook om.

Daarna met een ander groepje op ons gemak VH hc gedaan (daily). En toen met weer een ander groepje UK en UP gedaan. (Die liepen erg soepel, maar ja een tank met 39k health is dan ook easy mode)

's avonds nog even Nexus en DTK gedaan, in DTK nog 2 achievements gehaald: Oh Novos! en Better of Dred.

Met de gehaalde emblems mijn idol vervangen, waardoor ik de "Superior" achievement ook heb gehaald nu.

Nu nog emblems sparen om mijn laatste rare items te vervangen door Epics. (Inutssen hoop ik ook nog steeds op het head item dat in ToC normal van Palatress kan droppen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:21

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Verwijderd schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 09:31:
tja op de Anachronos server is dat helaas niet het geval,daar staat tegenwordig de ore en bars voor minimaal 27g per 20,verdienen ze alleen op de personen die bepaalde professions via de ah lvlen denk ik :S
Ik kan alleen Cobalt Triangle Shiled vinden welke 4 Cobalt bars kost en maar vendored voor ongeveer 5,5g

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Laatst online: 11:14
Kapoen schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 09:25:
Afgelopen weekend heb ik voor mijn pally eindelijk dual spec aangeschaft. Aangezien ik wil tanken op level 80 (en ik zit nu op 73) wou ik toch graag al wat ervaring opdoen in gewone instances. Zo gezegd, zo gedaan en na een kwartiertje meppen op mobs om mijn 1h sword skill op te krikken had ik me in de queue gezet voor nexus en utgarde keep.

Uiteraard kreeg ik vrij snel een invite ;) Het werd dus Utgarde Keep. Op één wipe na (en nog niet eens mijn schuld) ging het al vrij goed. Ik had wel aan het begin van de run gezegd dat ik nog een noob ben op pally tank gebied, maar dat was geen bezwaar voor de groep. Ik was in feite aangenaam verast hierdoor :) 'ok no problem, we'll go easy/slow'

Wat me opviel was dat mijn mana nog te snel er door vliegt, ondanks dat ik mana terugkrijg via ontvangen healing. Zal dit nog verbeteren naar level 80?

Al bij al leuk om te weten dat ik in de toekomst niet te lang meer moet wachten op group invites :)
Heb je je Divine Plea wel al die tijd up gehouden? Ik zie de meeste pally tanks zo'n 5-6k mana hebben en dat blazen ze er in zo'n 5-10 sec doorheen als ze willen. Je kunt evt. wisdom judgen toch?

[ Voor 6% gewijzigd door porn* op 12-10-2009 10:08 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
[b][message=32723361,noline]

Als het goed is krijg je Devine Plea op lvl 71 en als je 2 punten in Guarded By The Light (vrij hoog in de Prot Talent Tree) stopt, dan zou je geen problemen meer moet hebben met mana.
Je kan altijd nog Wisdom judgen.

Maar als je op een gegeven moment een beetje in de gear zit, ben je eigenlijk wel "verplicht" om the gaan chainpullen (in Heroics). Als ik het niet doe dan wordt ik al bijna niet geraakt of geheald, en dan zit ik zo zonder mana.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
Sinds dat de Arctic Fur zo duur zijn geworden niet meer, of er zijn nog maar bar weinig skinners over of de droprate is belabberd, kocht ze eerder altijd voor ongeveer 50g p/s nu kosten ze rond de 100, Icescale leg armor verkoopt op Stormrage voor < 220g nu en de mats zijn daar gelijk aan of meer (2 Arctic Fur = 200, Frozen Orb = 20, 2 Scales = 5 tot 10), de epic recipes zijn ook niet te slijten, heel af en toe een van mijn ToC recipes maar eraan verdienen ... nah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-08 01:12

KillGhost

\o/

Met LW valt zeker nog wel wat te verdienen. Ik verdien er iig genoeg mee. Ik verkoop namelijk de legpatches zoals frosthide en icescale. Verder gaan de nerubian / jormungar armors ook goed. Verder verkoop ik ook nog heavy borean armor kits. Dit gaat allemaal vrij goed. De kunst is om de mats hiervoor zo goedkoop mogelijk in te kopen. Dan haal je met frosthides/icescales winsten van tussen de 50 - 150 per stuk. Ik heb regelmatig daar 150g winst per stuk opgehaald. Verder heb ik vrij veel recipies uit ToC, maar daar verdien ik weinig mee. Ze kunnen bij mij deze craften voor 50g. Ik hoef daar geen 350g oid voor te krijgen.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Beter dan bij ons op de server dan, kan geen redelijke winst meer maken op LW items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Ja. In raids met harde hits heb je sowieso altijd 100% mana, in Heroics ook wel als je redelijke/heroic gear hebt, en met divine plea helemaal. Mana is eigenlijk helemaal geen probleem.

Ik heb nu best goede gear en in Heroics krijg ik weinig heals, dat is misschien heel af en toe vervelend. Daarom speel ik de instances 1 stuk door zodat divine plea constant actief blijft. En probeer te besparen op je Avengers Shield bijvoorbeeld, als er maar 1 of 2 mobs zijn, dan kan je net zo goed één target taunten en dan op de andere beginnen in te hakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Laatst online: 11:14
Maranno schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 10:06:
[...]

Sinds dat de Arctic Fur zo duur zijn geworden niet meer, of er zijn nog maar bar weinig skinners over of de droprate is belabberd, kocht ze eerder altijd voor ongeveer 50g p/s nu kosten ze rond de 100, Icescale leg armor verkoopt op Stormrage voor < 220g nu en de mats zijn daar gelijk aan of meer (2 Arctic Fur = 200, Frozen Orb = 20, 2 Scales = 5 tot 10), de epic recipes zijn ook niet te slijten, heel af en toe een van mijn ToC recipes maar eraan verdienen ... nah.
Ik weet wat je bedoelt. Volgens mij zijn de mats gewoon meer gebruikt door die ToC recipes en dus meer nodig, meer en meer mensen vervangen hun gear nu ook uit ToC normal en hebben weer een broek chantje nodig ;)

Ben blij, ik heb er laatst een paar voor 185g moeten kopen. Leg enchants voor 360g op de AH madness!

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
GoTCoast schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 09:04:
[...]

Ik speel wow en heb al 5 jaar een relatie en woon inmiddels samen.. dus het kan best :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
SpoTs schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 10:11:
[...]

Ik speel wow en heb al 5 jaar een relatie en woon inmiddels samen.. dus het kan best :P
Ik woon al 5 jaar samen met mijn vriendin die nog fanatieker WoW speelt dan ik ;)

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:01

Snuffel

Vroem!

Nog beter: ik heb mijn vriendin leren kennen via WoW :D

Das pas epic...

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Zou jij niet beter op een RP-PVP server kunnen gaan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Mijn vrouw speelt een resto druid, zaten in dezelfde guild op Stormrage totdat ik faction swapte.
porn* schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 10:10:
[...]
Ik weet wat je bedoelt. Volgens mij zijn de mats gewoon meer gebruikt door die ToC recipes en dus meer nodig, meer en meer mensen vervangen hun gear nu ook uit ToC normal en hebben weer een broek chantje nodig ;)

Ben blij, ik heb er laatst een paar voor 185g moeten kopen. Leg enchants voor 360g op de AH madness!
Is inderdaad sinds ToC uit is, Tournament Dailies hoef je geen skinnable mobs voor te slopen, eerder deden mensen veel Hodir dailies omdat je er veel op een plek hebt en al die Jormungars hebben drop chance.

[ Voor 76% gewijzigd door Ashrah op 12-10-2009 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Nu online
Goede morgen mede-GOT-ers,

@ Paladin tanking: Je zult geen mana problemen meer hebben als je Blessing of Sanctuary op jezelf kunt casten. Divine Plea up houden is ook echt een aanrader. Op deze manier zul je never nooit /oom gaan. Helemaal omdat je gear waarschijnlijk nog niet zo goed is dat je bijna niet geraakt wordt.

@ Wow en vriendinnetjes: Ik speel absoluut minder wow als ik een vriendin heb. Het gaat best samen, maar hardcore raiden zit er gewoon niet in als je tijd voor elkaar wilt maken. Dat is denk ik alleen mogelijk als je vriendin zelf ook speelt, en dat is bij mij niet het geval.

Dit weekend heb ik niet zo heel erg veel gespeeld, zie hierboven voor de reden. Op mijn rogue ben ik begonnen aan de SoH quests, want die worden op level 77 unlocked. Ik wil gewoon zo snel mogelijk de reputatie omhoog krikken daar, dan kan ik eventueel levellen met gebruik van de dailys. In de guild werd er om een dps gevraagd voor totc normal. Wie niet waagt, wie niet wint, dus ik bood mijn 77 rogue aan en mocht mee! Het viel me nog niet tegen, ik haalde gemiddeld 1.4k dps (zonder de mount phase). Het gekke was, de 80 feral dps druid deed gewoon maar 850 dps… Dat was ook de reden waarom ik wel gewoon rollde op de items. Ik vind het namelijk onredelijk om te rollen op items van kills waar ik niet echt aan heb bijgedragen als iemand anders ze ook nog kan gebruiken.

Na twee rondjes moest ik weer offline maar was ik wel 3 items rijker. Het begint er goed uit te zien voor level 80. Kan gewoon meteen 5 epic items aantrekken op het moment dat ik DING!

De guild heeft gister voor het eerst Beasts heroic op 25 man omgelegd, erg lekker dus! Nu hopen dat we dinsdag Jaraxxus kunnen pakken. Zou goed zijn voor het moraal en het gearen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Menace_1981 schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 08:43:
Goedemorgen, ik heb een vraagje: hoeveel mana en spellpower is ideaal voor een Holy Paladin?
Veel? ;)

Gewoon intellect stacken, het is nog steeds de beste stat voor holy paladins imo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 10:15:
[...]

ja dat lijkt me wel heel erg leuk maarja dan moet ik weer heel veel mensen achterlaten enzo en alles wat ik daar hebt opgebouwd is dan verloren,ik heb het al eens meegemaakt toen ik van de Khadgar server die free migration naar het toen nog nieuwe Anachronos had gemaakt omdat khadgar toen best wel vol was en ik geen zin had om in de rij te gaan staan om 1x hellboar dood te kunnen maken,toen ik dat kenbaar maakte ik de guild zijn er 7 guildleden met me meegegaan naar anachronos (voornamelijk guild officers) en 1 officer wou de guild wel up houden op khadgar,na aangekomen te zijn op Anachronos hebben we
<The Stormwind Crusaders> opnieuw opgericht daar en er zijn er helaas nog 2 van de oudjes nog niet gestopt met wow,en zelfs een aantal RL-vrienden aan wow verslaafd gemaakt en in de guild opgenomen,guild op khadgar is ook al lang geleden overleden..

maar het punt is dat ik die mensen niet zomaar alleen kan laten aangezien ik ooit beloofd heb dat ik pas zou vertrekken als de laatste guildie de guild heeft verlaten..dus nu nog druk bezig met mn kruistochten op de Anachronos server haha maar lijkt me echt gaaf hoor zo'n RP-pvp server,ben echt een lore nerd haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

ShadowBumble schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 09:56:
[...]

Ik kan alleen Cobalt Triangle Shiled vinden welke 4 Cobalt bars kost en maar vendored voor ongeveer 5,5g
Het gaat dan ook over die shield, maar het verschil zit hem in de aantallen. Jij hebt het over 1 shield die voor 5,5G verkoopt, maar het ging over 5 shields die voor 27,5G verkopen. Het ging nl over een stack van 20 cobalt, wat goed is voor 5 shields ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Bedankt voor de info, hier heb ik iets aan :) Ik moet natuurlijk nog gewoon worden aan de nieuwe cycle. Lolret spelen is toch iets heel anders ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

Dutchman! schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 23:19:
Volgens mij zag ik net onze GoTter van eXistenZ langskomen met Alone in the Darkness (25), GZ!! Flink gefeliciteerd :)

Wij hebben met onze 10 man horde guild ook geen slechte week achter de rug, eindelijk weer een goed team bij elkaar. NB HM down, Orbit-uari down, Frea +3 down en Vezax HM down. Nu alleen Mimi voor Algalon and Mimi + Yogg +1 voor de mount! Edit: vergeet ik bijna nog dat we een veilige Yogg +4 hebben gedaan om de titel Champion of Ulduar mee binnen te slepen :*)
w00t w00t thanks :) Ik was inderdaad bij die kill. Best zweten zo :) Paar weken geleden ook al Realm First voor Algalon 25 te pakken. Gaat lekker :) Welke guild zit jij ook alweer?

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Cleetje schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 10:26:
[...]

Het gaat dan ook over die shield, maar het verschil zit hem in de aantallen. Jij hebt het over 1 shield die voor 5,5G verkoopt, maar het ging over 5 shields die voor 27,5G verkopen. Het ging nl over een stack van 20 cobalt, wat goed is voor 5 shields ;)
Stom mopelt iets met maandag ochtend enzo nog niet helemaal wakker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
KillGhost schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 10:27:
[...]

w00t w00t thanks :) Ik was inderdaad bij die kill. Best zweten zo :) Paar weken geleden ook al Realm First voor Algalon 25 te pakken. Gaat lekker :) Welke guild zit jij ook alweer?
Alone in the Darkness is toch een achievement die volgens Guildox maar 1.26% van de 25-man guilds heeft, moet hard werken zijn :).

Ik zit nog steeds in Deliverance samen met Blistimo, een paar andere (oud) tweakers, een groepje Britten en assorted. We werken echter met een 10-mans raidgroep dus dat is een andere tak van sport :)

Aangezien we Mimi deze week op normal doen om voor een aantal 'achterlopers' de Champion titel te halen gaan we pas volgende week weer knallen om voor Algalon te gaan, heb er nu al zin in :D. Jaraxxus HM staat wel deze week op het programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

Maranno schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 10:06:
[...]

Tsja, dat was bij ons ook zo. Zelfs over de 100 goud. De armors verkochten toen ook voor rond de 300 en 350g. Dus nog wel wat winst. Nu zijn de prijzen weer 50 goud. Sommige zelfs 45. De chinese farmers zijn terug. De prijzen van de armors zijn nu ook flink gedaald. Ligt nu rond de 150-200g. Nog steeds wel 50 goud winst, maar niet meer zoveel als voorheen. Ik ben nu flink aan het inslaan. Heb zo'n 120 arctics furs op voorraad. De vorige keer had ik daar veel profijt van. Toen werden de chinese farmers gebanned en had ik dikke winsten :) Ik heb ook voldoende buffers hiervoor.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoD85
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-08 02:53
Kaap schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 10:15:
[...]

Ik zit zelf op Argent Dawn (samen met Earthen Ring de oudste EU RP server), sinds ongeveer 7 maanden na launch. Er zijn genoeg mensen zoals Vivaladen die genieten van PvP, alleen bestonden er toen nog geen RP-PvP en kan je niet transferren van RP naar RP-PvP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Kapoen schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 10:26:
Bedankt voor de info, hier heb ik iets aan :) Ik moet natuurlijk nog gewoon worden aan de nieuwe cycle. Lolret spelen is toch iets heel anders ;)
Al gehoord van 9-6-9? Zorgt ook voor de beste TPS/DPS. Blessing of sanctuary werd ook nog genoemd maar ik neem aan dat je dat al continu gebruikt, geeft ook heel erg veel mana, zeker met holy shield 100% aan. En welke build gebruik je op dit moment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

porn* schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 10:10:
[...]

Dat ook. Verder ook doordat de nieuwe ToC recipies aardig wat furs kosten, en de orbs nu beter te verkrijgen zijn (emblems). Bij ons kwam de stijging ook doordat de chinese farmers gebanned waren. Deze zijn nu weer terug.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
The what with the who now? Nog niet van gehoord dus :)
Zorgt ook voor de beste TPS/DPS. Blessing of sanctuary werd ook nog genoemd maar ik neem aan dat je dat al continu gebruikt, geeft ook heel erg veel mana, zeker met holy shield 100% aan. En welke build gebruik je op dit moment?
BoSanc gebruik ik uiteraard, ik heb mijn build afgekeken van onze guild tanks. Uiteraard mis ik wel nog een paar punten links en rechts van de prot tree (in holy en ret dus), en aangezien ik op mijn werk niet aan de armory kan zal je zelf even moeten kijken :) Mijn loladin heet Bambamboogie, op de Turalyon server en 't is een dwarf.

Tips altijd welkom uiteraard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Dutchman! schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 10:45:
[...]

Alone in the Darkness is toch een achievement die volgens Guildox maar 1.26% van de 25-man guilds heeft, moet hard werken zijn :).
Valt mee nu het gross van de mensen ToTC25 gear heeft. Neemt niet weg dat het natuurlijk een hele prestatie is :)

Ik ben ook verder gegaan met me rogue'je echt een fun class om te spelen en te lvlen. is nu 74 en hopelijk eind van deze maand 80 ! :)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slogra
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Zondagavond ZG gedaan. Normaal doe ik dat solo, maar deze keer wilde een guildmember mee, op zich wel zo gezellig en we hebben meteen Hakkar archivement gedaan. Een dino pet gedropt van de dino trash! Aan mijn guildmaat gegeven want hij had 'm nog niet. Helaas geen mount gedropt.
Daarna zijn we voor de eerste keer naar Kara gegaan om te zien of die mount daar wel wil droppen. En wat denk je? Dropt die fokking mount meteen! Helaas heb ik wel de rol verloren. Na ja, misschien dropt ie de komende 2 jaar wel weer een keer voor mij ;).
Ziet de headless horse mount hetzelfde eruit als de Kara mount? Volgende week begint Hallow's end namelijk weer :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

Ik zit nog steeds in Deliverance samen met Blistimo, een paar andere (oud) tweakers, een groepje Britten en assorted. We werken echter met een 10-mans raidgroep dus dat is een andere tak van sport :)

Aangezien we Mimi deze week op normal doen om voor een aantal 'achterlopers' de Champion titel te halen gaan we pas volgende week weer knallen om voor Algalon te gaan, heb er nu al zin in :D. Jaraxxus HM staat wel deze week op het programma.
Deliverance is een horde guild right? Wij hadden nog een wedstrijdje met Neophyte. Wij hebben vernomen dat zij alles op alles zetten om Yogg +0 eerder te doen dan wij. Onze nadruk lag vooral op ToC HM. Wij zijn toen geswitched naar Yogg+0. Gelukkig hebben wij gewonnen :D Algalon is best grappig. Succes in ieder geval!

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
HoD85 schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 10:53:
[...]

Ik zit zelf op Argent Dawn (samen met Earthen Ring de oudste EU RP server), sinds ongeveer 7 maanden na launch. Er zijn genoeg mensen zoals Vivaladen die genieten van PvP, alleen bestonden er toen nog geen RP-PvP en kan je niet transferren van RP naar RP-PvP.
Je kunt al enige tijd van PVE servers naar PVP servers migreren dus RP naar RP-PVP zal ook kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

[...]

/poke :+

Die Champion of Ulduar titel hadden we al veel eerder moeten hebben. Gek genoeg zijn al onze kill attempts op Yogg flawless, zonder doden of wat dan ook, maar het wil soms nog wel eens ergens foutlopen, zodat je achter de feiten aan begint te hollen, en je het maar beter op kunt geven dan nog door te gaan voor een langere phase3. Wat volgens mij dus een teken is van een goed ontworpen encounter. Ben er dan ook nog steeds fan van :>

Hardmodes in ToC zijn voor een 10man strict guild nog best lastig... Onze guild first Beasts kill was verre van perfect (/me kwam in een deurtje terecht bij een Massive Crash > Icehowl gaat uiteraard voor mij > ik zag dat ik in deurtje zat, maar rende feitelijk de verkeerde kant op weg > MT oneshotted > nog een DPS dood > thank god dat we 3 druids in onze group hebben :P) Uiteindelijk misten we net 1 DPS zodat we NET in de enrage terecht kwamen. Massive Crash > Iedereen dood behalve tankdruid... Icehowl stunned met nog 100k HP over. Shaman ankht en brengt 'm net 1 seconde voor het eind van de stun neer :P
Ben dus nog wel benieuwd hoe vloeiend het deze week zal gaan. Jaraxxus is een leuke DPScheck though. Gevecht verandert niet drastisch, zolang je DPS maar oplet, dus die lijkt mij op de korte termijn ook nog wel haalbaar...

Faction Champs heroic though.... dat kan nog een brick wall gaan worden :<

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 11:27:
[...]

Je kunt al enige tijd van PVE servers naar PVP servers migreren dus RP naar RP-PVP zal ook kunnen.
oow zal het in mn achterhoofd houden,just in case ..thx :D
Kaap schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 11:27:
[...]

nee lijkt dr wel een beetje op (ook een paardje) maar ist toch totaal anders en die Headless horseman mount kan ook als flying mount gebruikt worden en dat kan die van kara niet toch?ja worden weer drukke tijden in SM :D iedere dag die gast 5x neermaaien voor de mount :D

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2009 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Faction Champions zijn een eitje geworden na de nerf....

Was op zich wel een erg leuk gevecht, nu is het gewoon doorhakken.
Eerst healers kaduuk nuken, dan is het snel bekeken.

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slogra
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Snuffel schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 11:34:

Is er dan nog meer veranderd behalve dat ze automatisch "resetten" na dismount? Eerste paar seconden met 3 bazen vind ik nog steeds best heftig als tank (ligt ook aan de healer natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Slogra schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 11:43:
[...]

Is er dan nog meer veranderd behalve dat ze automatisch "resetten" na dismount? Eerste paar seconden met 3 bazen vind ik nog steeds best heftig als tank (ligt ook aan de healer natuurlijk).
Das instance mode we hebben het hier over de raid Faction Champs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
Blistimo schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 11:30:
[...]

Onze guild first Beasts kill was verre van perfect (/me kwam in een deurtje terecht bij een Massive Crash > Icehowl gaat uiteraard voor mij > ik zag dat ik in deurtje zat, maar rende feitelijk de verkeerde kant op weg > MT oneshotted > nog een DPS dood > thank god dat we 3 druids in onze group hebben :P) Uiteindelijk misten we net 1 DPS zodat we NET in de enrage terecht kwamen. Massive Crash > Iedereen dood behalve tankdruid... Icehowl stunned met nog 100k HP over. Shaman ankht en brengt 'm net 1 seconde voor het eind van de stun neer :P
Ja ok, maar die kill verliep perfect TOT het moment waarop je je boom in die deur parkeerde. Als dat niet was gebeurd of als Icehowl een ander target had uitgekozen (als boom heb je natuurlijk tevens het nadeel dat je wat, 20% minder snel kan bewegen? Of was dat vroeger zo... of is dat nooit zo geweest :P) dan was hij keurig binnen de enrage zonder doden neergegaan. Ik zou zeggen, het was een redelijk perfecte kill waar het net aan het einde door een ongelukje misging :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Snuffel schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 11:34:

Moet zeggen dat die 2de boss toch afhankelijk is welke je krijgt. Vind die gast met z'n hammer of weetikveel doodje simpel (af en toe omdraaien, noodheal als healer geraakt wordt), terwijl die priest met die summon stuk pittiger is, zeker als ze die summon gaat healen. Daarbij hadden we een DK met zo'n beetje alles richting T9, solo gewoon tegen de 5-6k dps, kon amper agro houden :P

Maar heb enkel nog normal getankt, kan nu eindelijk mee met HC's met retri build. Wel mijn tankset naar de 27k weten te duwen, wel stuk minder defense (515) maar met een priest erbij tik ik bijna 30k aan. Nu eerst nog bergje dps gear verzamelen, emblems gaan nog niet zo hard. (zit nu rond 1.5-2k dps).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

Blistimo schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 11:30:
[...]

/poke :+

Die Champion of Ulduar titel hadden we al veel eerder moeten hebben. Gek genoeg zijn al onze kill attempts op Yogg flawless, zonder doden of wat dan ook, maar het wil soms nog wel eens ergens foutlopen, zodat je achter de feiten aan begint te hollen, en je het maar beter op kunt geven dan nog door te gaan voor een langere phase3. Wat volgens mij dus een teken is van een goed ontworpen encounter. Ben er dan ook nog steeds fan van :>

Hardmodes in ToC zijn voor een 10man strict guild nog best lastig... Onze guild first Beasts kill was verre van perfect (/me kwam in een deurtje terecht bij een Massive Crash > Icehowl gaat uiteraard voor mij > ik zag dat ik in deurtje zat, maar rende feitelijk de verkeerde kant op weg > MT oneshotted > nog een DPS dood > thank god dat we 3 druids in onze group hebben :P) Uiteindelijk misten we net 1 DPS zodat we NET in de enrage terecht kwamen. Massive Crash > Iedereen dood behalve tankdruid... Icehowl stunned met nog 100k HP over. Shaman ankht en brengt 'm net 1 seconde voor het eind van de stun neer :P
Ben dus nog wel benieuwd hoe vloeiend het deze week zal gaan. Jaraxxus is een leuke DPScheck though. Gevecht verandert niet drastisch, zolang je DPS maar oplet, dus die lijkt mij op de korte termijn ook nog wel haalbaar...

Faction Champs heroic though.... dat kan nog een brick wall gaan worden :<
Ook een /poke :) Altijd leuk om executus mensen te zien. Success iig met ToC. Wij hebben gisteren ook flink lopen falen met beasts. Wij hebben beasts ook op HM gedaan, althans een poging. Wij wilden eigenlijk naar Yogg, maar onze MT was in slaap gevallen en reageerde niet op telefoontjes. Een andere guildie is toen naar hem toe gefietsts om hem wakker te maken:) Toen konden we gelukkig naar yogg +0, maar niet nadat wij 5 keer gewiped hebben op beasts *schaam*. Dacht dat yogg+0 dan ook wel te vergeten was, met zulke focus, maar dat was dus gelukkig niet zo :)

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Kapoen schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 11:08:
[...]

The what with the who now? Nog niet van gehoord dus :)
9-6-9 is een speciale rotatie in je protection spells waardoor je altijd spell na spell kan casten en niet te wachten op een cooldown. De meeste spells hebben namelijk een cooldown van 6 seconden óf 9 seconden. Hierdoor ook gelijk een opmerking over je build; improved judgement kan je beter op 1/2 houden. Op die manier krijgen je judgements een cooldown van 9 seconden zodat het precies in het rijtje past, en je houdt weer 1 punt over om ergens anders in te steken.

Een voorbeeld van een rotatie is bijvoorbeeld:

Avenger's Shield -> Holy shield (9 sec) -> Hammer of the Righteous (6 sec) -> Consecration (9 sec) -> Shield of the Righteous (6 sec) -> Judgement (9 sec) -> Hammer of the Righteous (6 sec) -> Holy Shield (9 sec) -> etc.

En natuurlijk heb je soms liever eerst een judgement of een consecration ipv holy shield, of een andere spell. Maar waar het om draait is dat je in ieder geval elke keer een spell met een cooldown van 9 seconden afwisselt met HotR of SotR, die een cooldown van 6 seconden hebben. Daarom is improved judgement 1/2 al genoeg in je talent build.

Leuke glyphs die je kan gebruiken: Glyph of Spiritual Attunement (2% extra mana per heal), Glyph of Hammer of the Righteous (1 extra vijand wordt geraakt, super handig bij meer dan 3 mobs). En dan heb je nog een aantal andere glyphs maar daar kan je zelf een beetje kiezen wat je fijn vindt.

Als minor glyph heb ik ook nog lay on hands gekozen, waardoor je deze spell elke 15 minuten kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:14

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Slogra schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 11:43:
[...]

Ik denk dat ie het over de Faction Champions in Trial of the Crusader heeft (de raid versie) en daar is geen mounted combat :P

De veranderingen in ToC5 zijn vooral die reset van de champions na de mounted combat; verder is er de mogelijkheid bij het starten van het geheel om de intro te skippen.

PS hoe zie ik of ik een battle.net account of een ouderwetse heb? Heb ik omdat ik met een authenticator speel automatisch een bnet account eigenlijk?

[ Voor 11% gewijzigd door SnoeiKoei op 12-10-2009 11:54 ]

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

SinergyX schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 11:49:
[...]

Moet zeggen dat die 2de boss toch afhankelijk is welke je krijgt. Vind die gast met z'n hammer of weetikveel doodje simpel (af en toe omdraaien, noodheal als healer geraakt wordt), terwijl die priest met die summon stuk pittiger is, zeker als ze die summon gaat healen. Daarbij hadden we een DK met zo'n beetje alles richting T9, solo gewoon tegen de 5-6k dps, kon amper agro houden :P

Maar heb enkel nog normal getankt, kan nu eindelijk mee met HC's met retri build. Wel mijn tankset naar de 27k weten te duwen, wel stuk minder defense (515) maar met een priest erbij tik ik bijna 30k aan. Nu eerst nog bergje dps gear verzamelen, emblems gaan nog niet zo hard. (zit nu rond 1.5-2k dps).
Ook dat is de normale 5-mans instance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

op ToTC5 HC rust een vloek voor mij als lock. Heb die instance al tig keer gedaan voor die boots maar ze droppen niet.
Run ik hem 2 keer op me tankbeer droppen ze beide keren.

nerf RNG :(

"Don't let your dreams be memes"

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op: