Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 200! Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 38.946 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 17:00:
[...]

dan moet je juist naar alliance gaan heb je meer horde om te ownen :9
en vervolgens haast nooit wintergrasp hebben? no thnx:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Verwijderd schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 17:02:
[...]

en vervolgens haast nooit wintergrasp hebben? no thnx:P
Em... Wintergrasp heb je sowieso elke 2.5 - 3 uur. kunnen maar 120 mensen in, dus als er weinig wg word gedaan door je realm kom je er altijd in!

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

NMe schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 16:21:
[...]

De fights zijn meer van hetzelfde. Dat ze wel moeilijk zijn doet niet af aan het feit dat ze niet origineel zijn. 't Is een teleurstellende instance omdat je noch een leuke afwisselende ruimte hebt, noch een leuke fight die écht nieuw is.
Dat was wat ik bedoelde, qua look is het geen hol aan. En de boss mechanics zijn ook niet erg gaaf. Fraction is het orgineelst omdat PVE´ers niet aan PVP doen :D.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:57
Nee, AQ40 was kwa looks leuk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Heb het niet over leuk maar over origineel. AQ was de eerste "bug" instance, dit is gewoon een ronde kamer. Yay.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

MrVegeta schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 18:23:
Heb het niet over leuk maar over origineel. AQ was de eerste "bug" instance, dit is gewoon een ronde kamer. Yay.
...die ook nog eens exact hetzelfde is als een 5-man instance. Dubbel yay.

:P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er ook mensen hier op Frostmane?
Just curious ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

NMe schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 18:36:
[...]

...die ook nog eens exact hetzelfde is als een 5-man instance. Dubbel yay.

:P
En dan moet je hem ook nog 4 keer runnen 10hm 10normal 25hm 25normal :p. Die 5m instance is ook geen hol aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:54
O M G

A Tribute to Insanity (10 player)
A Tribute to Mad Skill (10 player)

Skill of luck, mensen die me kennen weten genoeg : P

oh, en Drape of the Sunreavers geloot \o/

[ Voor 16% gewijzigd door ImdaMned op 07-10-2009 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

:D Luck. Knap dat je het deze keer niet heb gefucked ;). Oh ja, 10m dont count :p.

[ Voor 18% gewijzigd door MrVegeta op 07-10-2009 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
MrVegeta schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 21:43:
:D Luck. Knap dat je het deze keer niet heb gefucked ;). Oh ja, 10m dont count :p.
hater : (

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13:11
Verwijderd schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 19:45:
Just curious ^^
Ja, Alliance :D
Mijn main: Ryur (Human Paladin)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GoTCoast schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 22:27:
[...]

Ja, Alliance :D
Mijn main: Ryur (Human Paladin)
Dan kom ik je nog wel een keer tegen in een BG.. doelde meer op horde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Lief dagboekje;

Buh, wat een avond zeg! Het begon goed, we gingen http://www.wowhead.com/?achievement=4080 doen. Alle bosses gingen perfect, toen we bij Anub aankwamen begon de spanning toch wel te snijden. Afijn, engagen die fight en kijken hoe het uitpakte! Ging wonderwel erg goed, op 10% ging 1 van de 2 healers dood, die godzijdank een soulstone had. We killde 'm, maar wtf? Geen achievement, geen titel, helemaal niets.

Jah, de gewone Tribute To Insanity loot (Waarbij ik overigens 100 op de mount rollde B) ). Maar what the fuck, GM ticketten dus. 3 uur later begint de GM doodleuk onze mainraid te verstoren en te vertragen. Wilt ie op de raidleader z'n char loggen om te kijken of die 10 man achievement echt gebugged was. Nouja, hij kon dus inderdaad zien dat wij het gehaald hadden, maar de achievement niet is geregistreerd. Wat we moesten doen? Lekker volgende week opnieuw proberen. Echt, godverdomme }:| .

In ToC 25 dropte ook crap. Niets fatsoenlijks, geen trinket van Twins op normal en heroic. Enige voordeel is dat ik nu dik op 1 sta met dkp.

Maar meh, een avondje met gemengde gevoelens I guess :{ .

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Nou na een weekje steeds meer prezier met m'n mage, nu arcane en is weer es wat anders dan ele shaman/shadow priest - Rogue/DK. Afgelopen weekend ff uld10 run gedaan en kon al leuk meekomen met dps, Firesoul en 'een staff' kunnen looten die leuke upgrades waren t.o.v. de Occulus HC staff.

Beetje heroics gegrind en doe een leuke 3-3,5k tot 5k dps op bosses (incl cd's) met dikke crits tot wel 17k :)
Het is nog een beetje opletten want afentoe gooi ik er een arcane missiles uit zonder proc :P
Vooral ToC hc is leuk als ik de mage tegen me heb, ff haste spellstealen en pewpew - 8k dps volgens realtime metertje gevolgt door een iceblock omdat ik dan wel overaggro.

Valt me wel op dat ik nu ondanks m'n shitty gear er al meer dps uitpers dan mijn 'veel beter' gegearde shaman/spriest, DK doet makkelijk 3-4k op bosses zo'n 6-7k met een BL (rogue is beetje underdog - miner/jc) zodra m'n mage gear op 2200 gear rating zit ga ik wel ff in ToTc HC meekijken, misschien daar nog een paar leuke upgrades meepikken. (Valt me net op dat ik zonder dat ik alle enchants heb al op 2176 zit dus dat is aankomend weekend al). Zoiezo zondag T9 shoulders halen en weer een blauw item weg.

Nou heb ik weinig geraid, zeg maar gerust niet de afgelopen maand (werk/geen zin) dus shaman/spriest hadden beter gegeared kunnen zijn, maar ondanks dat ik voor uld25 uitkwam zo'n beetje aan m'n max aan gear zat kon ik locks/mages/rogues etc niet bijbenen. En dit was in TBC toch wel anders, deed toen in Mount hyjal al 3k als enhancement of elemental. Nou weet ik wel dat shaman en spriest een 'hybrid' class is, maar ik vindt wel dat je voor je mainspec toch wel mee moet kunnen komen met pure dps classes.

Enige waar ik nog mee 'zit' is dat afentoe na 3/4 arcane blast stacks ik geen arcane missiles proc krijg, gebruik je dan een Arcane Barrage om dat op te vangen? Mana is absoluut geen probleem kon in ULD10 lekker voluit gaan.

[ Voor 18% gewijzigd door prutser001 op 07-10-2009 23:44 ]

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
9 mensen met skill + 1 met luck, jaja...ik ken je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey Richard! wat leuk dat je geintereseert bent in de warcraft boekenlijn,ikzelf ben ook helemaal verslaafd aan die boeken maar lees ze wel uitsluitend in het engels aangezien ik niet echt zo'n fan ben van vertalingen. ik ben begonnen met de World of Warcraft: Archive die kan je o.a. bij bol.com bestellen en dat boek(bundel) bestaat uit 4 boeken..leuk om mee te beginnen,maar het ligt er ook een beetje aan waar je voorkeuren naar uitgaan,ikzelf ben niet zo'n fan van de nightelf lore maar meer geintereseert in Human vs Orc stuff ik heb de "Defense of the Ancients" trilogie daarom ook overgeslagen..ik heb ook nog wel een paar aanradertjes:

-World of Warcraft : Tides of Darkness (boek versie van warcraft 2)
-World of Warcraft : Beyond the Dark Portal (boek versie van warcraft 2 expansion)
-World of Warcraft: Lord of the clans(het verhaal van thrall /
gecancelde warcraft game: warcraft adventures : lord of the clans)

en ook een heel gaaf boek en vrij recent uitgegeven:
-World of Warcraft: Arthas : Rise of the Lichking (titel spreekt voor zichzelf)

maareh idd gewoon ff googlen en als je alle titels op een rij wilt hebben kan je ook even warcraft+books intypen op wowwiki of wikipedia en de meeste kan je gewoon bij bol.com bestellen,heb alleen "Beyond the Dark Portal" via ebay besteld bij iemand uit australie want die kon ik niet vinden in een nederlandse webwinkel.. hopende hiermee een beetje je vraag te hebben beantwoord ;)
Verwijderd schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 15:18:
[...]

En als laatst de PVP'ers met hun ranks. (Gelukkig komt ranknamen terug!:D).
Vanaf rank 10-11 keken mensen met respect tegen je op.
Hiermee bedoel ik dus Commander/Champion. Helemaal ziek als je een HWL/GM tegenkomt. (heb ik nu nog steeds in wotlk).
ja inderdaad,helaas zie je de echt hoge rangen niet zo veel meer,hoe zit dat eigelijk met de honorble kills?want als je een kill maakts zie je nog wel de ranks in je beeld met van die gele letters..
ik was helaas veels te druk met raiden in vanilla en samen met een guildie nog net voordat de ranks weg waren begonnen met het grinden naar Marshall helaas ben ik bij Knight-Lieutenant blijven steken,gebruik die altijd als title..old school ranks zijn cool :D

maareh komen die ranks terug dan?had alleen gehoord over rated battlegrounds..zou wel heel vet zijn als ze dan ook bijv bepaalde rank requirments aan bepaalde deeltjes van de verkrijgbare pvp set hangen net als vroeger maar dan met honor betalen ipv gold :P

...gisteren trouwens weer in Totc 5 man geweest op heroic en er dropte gewoon wat voor mij haha,we hadden als 2e boss na de faction champions weer die paladin (ben ff zn voornaam kwijt) met na zijn voornaam "the pure" en ik heb die plate dps shouldertjes mogen looten,groepje maken ging makkelijk aangezien mn broertje een leuk gegeard Boomstammetje(druud) heeft,stond alleen maar dps in de LFG screen :S daarna nog voor de lol een normal runnetje erachteraan gedaan en vanmiddag gaan we weer :D hopelijk dan Edge of ruin of Marrowstrike for me me me me _/-\o_ >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-
  • Laatst online: 25-08-2021

-BB-

kwak

Hydra schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 13:53:
Ik word altijd nerveus van niet-critimmune tanks. Vooral omdat ik 't idee krijg dat ze het nut van critimmuniteit onderschatten. Hoop sta is leuk als je healer de instance overgeared, maar als de healer net genoeg SP heeft kan 'ie makkelijk in de problemen komen omdat 'ie gewoon de HP/S niet heeft om de damage-sponge in leven te houden.
Zal je zeggen. Gisteravond werden ik en mijn vrouw gevraagd voor de daily toen we met alts bezig waren (lvl 61 ondertussen :) ). Gisteren was de daily bij ons UK. Ik mocht mee als DPS omdat we al een healer hadden; holy paladin, niet al te ervaren maar zeker genoeg voor een Hc zoals deze. En we hadden met mij twee DPS, dus nog een tank en een DPS. Mijn vrouw heeft wel DPS characters, maar ze wil graag proberen te tanken met haar Frost DK. Met nog een guildy rogue erbij hadden we een groep.

Eerlijk gezegd en gevraagd op voorhand, want ze haalt de def-cap niet (hit gelukkig wel). De healer ging zweten, want zo goed is hij niet met healen (offspec op alt), maar we wilden het wel allemaal proberen. Op twee wipes na de hele instance geen problemen gezien en dat met een defense van 494.

Moet er wel bij zeggen dat ze baas nummer 2 en 3 niet overleeft heeft, maar we hadden ze wel down :) Ze hield het dan ook lang genoeg uit om ons niet in de problemen te laten komen. Speelt ook erg leuk moet ik zeggen, je bent echt bezig alles uit de kast te trekken (hoge DPS, lage threat, sap/trap, etc). In lange tijd niet zo'n lol gehad met een heroic. En ik moet zeggen, mijn vrouw is geslaagd voor haar idiot-tank-check. Ze hield netjes aggro, nam vluchters snel over en gebruikte goede posities (zoals draken omdraaien ivm vuurspuwen).

Meest grappige was wel dat de holy paladin na de laatste baas zei dat hij vandaag op zijn main wat defense gear gaat maken voor haar zodat ze wel haar def-cap haalt de volgende keer :+

-edit-
Voor de volledigheid wat stats van de Frost DK tank (buffed);
27k health
25k armor
494 defense

When all else fails, resurrect and start over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:05
En dit was in TBC toch wel anders, deed toen in Mount hyjal al 3k als enhancement of elemental. Nou weet ik wel dat shaman en spriest een 'hybrid' class is, maar ik vindt wel dat je voor je mainspec toch wel mee moet kunnen komen met pure dps classes.
Dat merk ik ook ja. Een enhancement met goede gear doet wel 4k-4,5k dps, maar een mage die veel minder gegeared is doet al veel meer. Dat is eigenlijk ook de reden dat ik me meer richt op healen, en de enhancement-gear langzaam oppik.

Zodra mijn mage (al een paar weken lvl63 :P ) lvl80 is, maak ik daar wel een goede dps class van. Mijn Paladin gebruik ik als tank (dps kom je nooit aan toe, want er wordt altijd een tank gezocht :P ), en dan mijn shaman als healer. Ik ga maar weer eens verder aan mijn mage want dat speelt ook wel heel erg lekker. Vooral de burst van 7-8k :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 17:16:
[...]

Em... Wintergrasp heb je sowieso elke 2.5 - 3 uur. kunnen maar 120 mensen in, dus als er weinig wg word gedaan door je realm kom je er altijd in!
het ging mij meer om dat alliance niet zo vaak WG heeft -> no emblems

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
prutser001 schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 23:37:

Nou heb ik weinig geraid, zeg maar gerust niet de afgelopen maand (werk/geen zin) dus shaman/spriest hadden beter gegeared kunnen zijn, maar ondanks dat ik voor uld25 uitkwam zo'n beetje aan m'n max aan gear zat kon ik locks/mages/rogues etc niet bijbenen. En dit was in TBC toch wel anders, deed toen in Mount hyjal al 3k als enhancement of elemental. Nou weet ik wel dat shaman en spriest een 'hybrid' class is, maar ik vindt wel dat je voor je mainspec toch wel mee moet kunnen komen met pure dps classes.
3K DPS in MH?

I call bullshit.

Zelfs locks in SWP haalden dat niet. Tenzij heel mischien met de beste SWP gear die er te krijgen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
3K in MH op een niet AoE class onmogelijk, onze eerste Brutallus kill in SWP hadden we 2 rogues en een hunter die "net" boven de 3k dps uitkwamen en die kill heeft tijden in de top 10 Brut kill op webstats gestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-09 20:14

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Lief dagboek,

Gisteren voor t eerst met ons über-casual guild ToC25 gedaan; ging lang zo slecht niet als ik had gevreesd vooraf. 1 wipe op Northern Beasts, 1 op Jaraxxus, 3 op faction champions. Grote meevaller was dus dat we FC wel neer kregen! Daarna niet veel tijd meer, 2 wipes op Twins en raid gecalled. Nu zijn veel van ons nog aardig nieuw met ToC10/25, heb de Twins zelf eergisteren op zowel 10 als 25 voor het eerst gezien en neergekregen, en sommigen waren nog helemaal onbekend met wat er zou gebeuren dus het was niet voor iedereen een duidelijk gevecht. RL koos voor een tactiek waar alle dps met de donkere buff op de witte Twin ging en alle healers de andere buff hadden; met natuurlijk de nodige switches van buff enzo. Bij beide pugs van eergisteren werd de raid gewoon in 2 gesplitst (zowel ranged als melee, healers, tanks) en beide groepen bleven op de twin met tegenovergestelde kleur tenzij de andere twin een shield kreeg.

Welke tactiek werkt voor jullie het beste om het twins gevecht te leren met een nieuwe groep?

Helaas op ToC25 nergens lewt voor mij, 1x een gear token verloren met een 98 roll en een super offhand frill met een 95 :'(

Daarna met guildies een class run Ony10, supereasy 4min kill. Geen lock head drop natuurlijk, wel een nieuwe back mogen lewten. Goede upgrade voor alle stats, behalve dat ik nu weer een bak hit mis :X
Tenslotte op m'n ele shaman Ony10 gepugd, ook een snelle 1shot en lock head dropt, story of my life, het begint al te wennen.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SnoeiKoei schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 09:02:
Lief dagboek,

Gisteren voor t eerst met ons über-casual guild ToC25 gedaan; ging lang zo slecht niet als ik had gevreesd vooraf. 1 wipe op Northern Beasts, 1 op Jaraxxus, 3 op faction champions. Grote meevaller was dus dat we FC wel neer kregen! Daarna niet veel tijd meer, 2 wipes op Twins en raid gecalled. Nu zijn veel van ons nog aardig nieuw met ToC10/25, heb de Twins zelf eergisteren op zowel 10 als 25 voor het eerst gezien en neergekregen, en sommigen waren nog helemaal onbekend met wat er zou gebeuren dus het was niet voor iedereen een duidelijk gevecht. RL koos voor een tactiek waar alle dps met de donkere buff op de witte Twin ging en alle healers de andere buff hadden; met natuurlijk de nodige switches van buff enzo. Bij beide pugs van eergisteren werd de raid gewoon in 2 gesplitst (zowel ranged als melee, healers, tanks) en beide groepen bleven op de twin met tegenovergestelde kleur tenzij de andere twin een shield kreeg.

Welke tactiek werkt voor jullie het beste om het twins gevecht te leren met een nieuwe groep?

Helaas op ToC25 nergens lewt voor mij, 1x een gear token verloren met een 98 roll en een super offhand frill met een 95 :'(

Daarna met guildies een class run Ony10, supereasy 4min kill. Geen lock head drop natuurlijk, wel een nieuwe back mogen lewten. Goede upgrade voor alle stats, behalve dat ik nu weer een bak hit mis :X
Tenslotte op m'n ele shaman Ony10 gepugd, ook een snelle 1shot en lock head dropt, story of my life, het begint al te wennen.
Ohh grats.. alleen jammer dat je niets hebt kunnen looten!
Maarre.. casual guilds, jah beetje jammer want dan gaat het inderdaad met rolls.. zou beter zijn geweest als jullie een DKP systeem hadden.. maar goed als het een uber casual guild is heeft het weinig zin :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niice! Hier met 49 tries gefaald :'( Paladin pakte de adds niet snel genoeg @ Anub :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:13

Auredium

Informaticus Chaoticus

Gisteren weer eindelijk wat WoW kunnen doen.

Bezig met rep voor de Gnomes en de Dwarves. Ik ben bij beide al op de helft van de revered balk maar het zijn de laatste twee fracties waar ik nog exhalted bij moet worden. Gelijktijdig ook Honored geworden met nog twee fracties van de steamweedle cartel. Eigenlijk bezig met een reeks minor achievement. Exhalted zijn met alle alliance fracties, exhalted zijn met alle fracties van steamweedle cartel en meer dan 25 mounts hebben (zit op 23) en de minor achievement om uit alle 5 de shipwracks pools te vissen. (moet nog steampipe en waterlodged wrackage waarvoor ik eens op WoWWiki zal gaan kijken)

Ik vermoed dat de rep van de dwarves en gnomes niet meer dan een week in beslag neemt. steamweedle cartel misschien wat meer (alhoewel je altijd poppetjes kan grinden daarvoor)
De meer dan 25 mounts achievement heb ik vrijwel automatisch gehaald op het moment dat ik exhalted wordt met de gnomes of de dwarves. Vissen in de wrackage duur nog iets van tien minuten ofzo vanaaf. :P

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Bij beide pugs van eergisteren werd de raid gewoon in 2 gesplitst (zowel ranged als melee, healers, tanks) en beide groepen bleven op de twin met tegenovergestelde kleur tenzij de andere twin een shield kreeg.

Veel simpeler dan de tactiek die je zelf beschrijft kan eigenlijk niet. En je hoeft ook niet bang te zijn dat iemand vergeet essence te wisselen, aangezien dat nu groot in beeld komt. Tenzij je met een blinde stoeptegel in de party zit natuurlijk. En inderdaad target switchen naar het schild van één van de bosses. En als de tanks een beetje in het midden gaan staan (meer naar elkaar toe) is het ook een stuk makkelijker en is de DPS hoger.
Ik vermoed dat de rep van de dwarves en gnomes niet meer dan een week in beslag neemt
Doe je daar speciaal quests voor dan? Ik zou gewoon elke dag de Argent Tournament dailies doen. Per factie krijg je ak 6-7k rep geloof ik, en met de overige dailies kan je scolls halen om je reputatie te verhogen. En die dailies leveren allemaal 13g op natuurlijk.

[ Voor 19% gewijzigd door Divak op 08-10-2009 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Verwijderd schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 09:20:
[...]

Ohh grats.. alleen jammer dat je niets hebt kunnen looten!
Maarre.. casual guilds, jah beetje jammer want dan gaat het inderdaad met rolls.. zou beter zijn geweest als jullie een DKP systeem hadden.. maar goed als het een uber casual guild is heeft het weinig zin :).
Tot en met halverwege Ulduar hadden we een suicide kings systeem voor loot maar dat is afgeschaft omdat er bijna altijd gepugd moest worden om de raids compleet te krijgen. Gisteravond konden we de raid volkrijgen met guildies plus een handvol vrienden en kwam de roep om een DKP/SK systeem weer volop terug (en niet eens van mij maar ik ben het er mee eens dat er iets geregeld moet worden hehehe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SnoeiKoei schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 09:27:
[...]

Tot en met halverwege Ulduar hadden we een suicide kings systeem voor loot maar dat is afgeschaft omdat er bijna altijd gepugd moest worden om de raids compleet te krijgen. Gisteravond konden we de raid volkrijgen met guildies plus een handvol vrienden en kwam de roep om een DKP/SK systeem weer volop terug (en niet eens van mij maar ik ben het er mee eens dat er iets geregeld moet worden hehehe)
jah joh moet je doen. Ik bedoel, heb vaak meegemaakt met raids dat er gerolled werd. nou komt er dan wel eens zo een gastje met blue gear (nie eens hc). en loopt zo weg met een 213/219 item weg. Wel zo vervelend!
maak je vaak genoeg mee denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-08 16:48
Verwijderd schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 19:45:
Just curious ^^
Hey daar! Nou ik heb er een paar rondlopen op Frostmane, maar ik speel niet op 1 karakter consequent.
Amaurear (lvl 80 Blood Elf Paladin)
Zhalim (lvl 61 Orc Warlock)

Speel sinds een paar dagen met mijn mage weer op Aszune (Zhalim lvl 80 Blood Elf Mage ). Gisteren wel mooi Spectral Kris te pakken! Kon eindelijk dat scalpel van Kirin Tor uit het raam :D .

[ Voor 23% gewijzigd door Madje op 08-10-2009 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is er nu zo bizonder aan dit spel.? Ik heb het ff gespeeld.. Maar vond het echt niet aan mij besteed. Fable rpg en warcraft als rts vond ik ook leuk. Dus aan het soort spel zal het niet gelegen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 09:29:
[...]

jah joh moet je doen. Ik bedoel, heb vaak meegemaakt met raids dat er gerolled werd. nou komt er dan wel eens zo een gastje met blue gear (nie eens hc). en loopt zo weg met een 213/219 item weg. Wel zo vervelend!
maak je vaak genoeg mee denk ik
Moet je ook niet raiden in een pug :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madje
Verwijderd schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 09:34:
Wat is er nu zo bizonder aan dit spel.? Ik heb het ff gespeeld.. Maar vond het echt niet aan mij besteed. Fable rpg en warcraft als rts vond ik ook leuk. Dus aan het soort spel zal het niet gelegen hebben.
Als het niet aan je besteed is, dan heeft het weinig zin om het uit te leggen niet waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 09:43:
[...]
nee klopt. heb dat wel vaak genoeg gedaan maar ben nu wel blij dat ik in een goeie guild zit met een dkp systeem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNiker
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-12-2020
Ach is niet meer dan normaal dat in een PUG de slechtste met de beste gear gaat lopen :X

Gisteren ook zo in ony 10 de eerste 2 healers, waaronder ik, stonden op 37 en 32% de derde kwam net aan 20% en wint natuurlijk de dagger.

Tja kleinigheidje blijf je altijd houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 09:45:
[...]

nee klopt. heb dat wel vaak genoeg gedaan maar ben nu wel blij dat ik in een goeie guild zit met een dkp systeem :)
DKP is echt zo Pre tbc :p heeft echt geen nut in een 25 man raid. Ik raid altijd met pugs en gun iedereen items die mee gaat. Ook al als ik verlies en hij heeft slechtere gear.. dan heeft hij juist meer aan dat item. Ik ga namelijk mee voor de gezelligheid en voor het raggen.. en niet voor de items.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
SpoTs schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 10:03:
[...]

DKP is echt zo Pre tbc :p heeft echt geen nut in een 25 man raid. Ik raid altijd met pugs en gun iedereen items die mee gaat. Ook al als ik verlies en hij heeft slechtere gear.. dan heeft hij juist meer aan dat item. Ik ga namelijk mee voor de gezelligheid en voor het raggen.. en niet voor de items.
Ik ga ook mee voor de gezelligheid en voor het raggen, maar wil daarbij wel max performen. Daarbij geef je al aan dat je met pugs raid en daar is DKP gewoon niet van toepassing. Het gewoon irritant als de slackende guildmember met "raider" status er een crappy 4.5k dps uitgooid in TotC hardmode en er met een BiS item wegloopt. Als een fanatieke guildie zo'n item wint: GRATS !

@ guildmaster. Vertel donald dit alsjeblieft niet...

@ spots: Bring on the flames !

[ Voor 20% gewijzigd door ImdaMned op 08-10-2009 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Verwijderd schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 09:43:
[...]
Da's waar, natuurlijk. Maar ik heb gewoon teveel RL verplichtingen waardoor ik niet consequent 3 of meer dagen per week kan raiden en al helemaal niet in weekends dus dan vallen er een boel raiding guilds af. Ben ik aangewezen op casual en dat is al snel über-casual. De guilds waar ik tot nu toe in heb gezeten (allemaal wel op 1 of andere manier aan elkaar gerelateerd) waren gewoon te klein om alle 25mans raids vol te krijgen dus moet er wel (deels of geheel) gepugd worden. Van de 3 vaste raid dagen die m'n guild op t moment heeft mis ik er 2 omdat ik dan gewoon nooit online kan zijn. In de praktijk wordt er wel meer geraid want er zijn wel regelmatig "wilde", onaangekondigde raids op dagen dat ik kan; gewoon 10mans raids als er voldoende geïnteresseerden zijn. En verder pug ik dus gewoon zoveel mogelijk raids die ik niet met guild kan doen.

Edit: ik ben dus een van de spelers die wel erg happy is met al de emblem gear zooi. Ik zou vreselijk veel content nooit zien als ik alleen kon gearen in raids. Tijd voor een daily hc heb ik al snel wel. Gisteren voor de derde achtereenvolgende dag UP als dubbel-daily (normal EN hc), lekker snel goldz cashen en leuk voor de rep en emblems. Al kom ik intussen echt om in de conquest emblems... Triumph kan me nog niet hard genoeg gaan, al ben ik niet uitzinnig van enthousiasme over T9 sets... crappy set bonussen waardoor ik aarzel T8.5 2piece en T7.5 2piece op te geven :X en bovendien echt waardeloze looks (niet het belangrijkst maar wel erg jammer. Alliance cloth shoulders zien er prima uit voor een mage maar niet voor een warlock).

[ Voor 26% gewijzigd door SnoeiKoei op 08-10-2009 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SnoeiKoei schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 10:10:
[...]

Da's waar, natuurlijk. Maar ik heb gewoon teveel RL verplichtingen waardoor ik niet consequent 3 of meer dagen per week kan raiden en al helemaal niet in weekends dus dan vallen er een boel raiding guilds af. Ben ik aangewezen op casual en dat is al snel über-casual. De guilds waar ik tot nu toe in heb gezeten (allemaal wel op 1 of andere manier aan elkaar gerelateerd) waren gewoon te klein om alle 25mans raids vol te krijgen dus moet er wel (deels of geheel) gepugd worden. Van de 3 vaste raid dagen die m'n guild op t moment heeft mis ik er 2 omdat ik dan gewoon nooit online kan zijn. In de praktijk wordt er wel meer geraid want er zijn wel regelmatig "wilde", onaangekondigde raids op dagen dat ik kan; gewoon 10mans raids als er voldoende geïnteresseerden zijn. En verder pug ik dus gewoon zoveel mogelijk raids die ik niet met guild kan doen.
Dat is jammer, maar zo zijn er meer mensen. Pugs zijn dan een uitkomt. Dat de net gedingde 80 dan jouw item kan needen is spijtig, maar net zo eerlijk vind ik zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
ImdaMned schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 10:08:
[...]

Ik ga ook mee voor de gezelligheid en voor het raggen, maar wil daarbij wel max performen. Daarbij geef je al aan dat je met pugs raid en daar is DKP gewoon niet van toepassing. Het gewoon irritant als de slackende guildmember met "raider" status er een crappy 4.5k dps uitgooid in TotC hardmode en er met een BiS item wegloopt. Als een fanatieke guildie zo'n item wint: GRATS !

@ guildmaster. Vertel donald dit alsjeblieft niet...

@ spots: Bring on the flames !
Kan me de frustratie voorstellen hoor ;-) maar als je zoiets in een guild hebt gaat die gast de volgende keer gewoon niet mee toch ;-)
En ben niet in een flame mood.. kheb pas 1 bakje koffie op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
SpoTs schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 10:17:
[...]

Kan me de frustratie voorstellen hoor ;-) maar als je zoiets in een guild hebt gaat die gast de volgende keer gewoon niet mee toch ;-)
En ben niet in een flame mood.. kheb pas 1 bakje koffie op
Gelukkig heb ik die frustratie niet want ik pug niet : ) En zo iemand eruit laten? Na, daar zijn we niet "hardcore" genoeg voor. Zoals het momenteel gaat bevalt me dat uitstekend.

*passes spots een dubbele espresso*

[ Voor 4% gewijzigd door ImdaMned op 08-10-2009 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-07 14:51
Gisteren een leuk dagje gehad. ToC25 stond op het programma omdat er maar 22 mensen online waren. Mix van alts met mains. Ik kon op m'n main (Arcane mage) blijven. Had bijna genoeg emblems voor de Trophy T9.

Best een lekkere run gehad (9k+ dps op twins) met over het algemeen Ulduar 10 gear met wat conquest badge loot.

Na de run had ik dan eindelijk genoeg emblems (75) en ik had al een trophy. We gingen eerst VoA 25 doen. Allemaal eenvoudig en ik had mazzel want Koleran dropte de trophy T9 legs. Ik won de roll met een verschil van 2. Super!

Na de raid uiteraard meteen mijn T9 gemmed en enchanted!

Nog even langs onixia 25 gegaan en die ook neergelegd na een wipe. Ik won het questitem en heb meteen de ring gehaald.

Toen wilde wat guildies een ToC 10 normal doen voor de emblems. In 30 minuten waren we klaar en ik won nog een nieuwe wrist ook! Toen nog even onixia 10 gedaan met de speedkill achievement (en meteen de flame breath achievement = niemand geraakt door de breath). Lekker avondje!

Vanavond eens proberen m'n Resto shammy door ToC10 te knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Verwijderd schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 10:14:
[...]
Dat is jammer, maar zo zijn er meer mensen. Pugs zijn dan een uitkomt. Dat de net gedingde 80 dan jouw item kan needen is spijtig, maar net zo eerlijk vind ik zelf.
Spijtig ja, ik vreet dan ff de rand van mn bureau op :D maar idd da's gewoon inherent aan puggen.

Pugs zijn echt niet altijd zo'n hel als sommigen hier doen voorkomen trouwens, de ToC10/25 pugs van eergisteren en Ony10 gisteren waren super. Die ToC pugs verwachtten wel dat je gegeared kwam, geen [epic] vereist of dat soort fratsen (als je 2 of 3 ilvl200 items hebt kun je vaak nog heel aardig meekomen met raids) maar zeker geen mensen die half in questblues liepen. Ik vind het echt niet erg om in een pug of guild raid een upgrade te verliezen aan een ander die z'n raid gear ook op orde heeft (incl gems en chants enzo) maar als de RL iedereen maar toelaat kan het idd voorkomen dat een mede-warlock met de loot wegrent die het presteert 900 overall dps te doen op Ony25.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
Gister voor het eerst eindelijk een pug kunnen regelen voor VoA10, en Koralon ook eens de vloer te laten kussen.. Zit er potdikkie nog een shammie-lootie bij ook!! helaas dat deze voor ench is, en niet voor ele of resto.. |:(

ook een run Toc Heroic gedaan, WEER geen dagger of mace...
vervolgens DTK, een cloak kunnen looten.. (ja ilvl200, maar das beter dan ilvl187 die ik nog had..)
en ook nog 2 keer Toc Normal gedaan, en dat was wel fun, eerst dps, toen resto, maar als resto moet je alleen bij de BK 2 handen in de buurt van je toetsenbord houden.. 8) (om je shift in te drukken voor healbot..)

Ook nog Exhalted geworden bij de Sunreavers, nog 1 dagje dailies, en ben ik voor de 4e faction champion, en exhalted rep!

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben momenteel een lvl 26 Hunter op Aggramar (Horde), iemand anders die daar nog speelt?
Kijk echt al uit naar het moment dat ik level 80 hit nadat ik hier al die verhalen heb gelezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 12:10

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zit net die 3.3 door te lezen, leuke hunter pet changes :) Wordt weer opnieuw indelen van de talents, jammer dat cower dus geen reduce threath meer doet. (die 6/45sec 40% reduction vind ik totaal niet interessant).

Blijft alleen jammer dat er buiten ulduar en totc10 nog steeds geen leuke bow te vinden is :(

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
SinergyX schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 10:47:
Zit net die 3.3 door te lezen, leuke hunter pet changes :) Wordt weer opnieuw indelen van de talents, jammer dat cower dus geen reduce threath meer doet. (die 6/45sec 40% reduction vind ik totaal niet interessant).

Blijft alleen jammer dat er buiten ulduar en totc10 nog steeds geen leuke bow te vinden is :(
Ik ben mijn hunter nu als survival aant lvlen ( lvl 71 ) maar eum.. ik heb echt constant aggro op mijn pet.. dat zuigt nog steeds knetterhard.. misschien tips hoe ik dit kan reducen zonder BeastMastery te gaan of niet te schieten? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

SpoTs schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 10:52:
[...]

Ik ben mijn hunter nu als survival aant lvlen ( lvl 71 ) maar eum.. ik heb echt constant aggro op mijn pet.. dat zuigt nog steeds knetterhard.. misschien tips hoe ik dit kan reducen zonder BeastMastery te gaan of niet te schieten? :p
l2feign dead :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreflar
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-09 14:53
Ik zit trouwens op Boulderfist alliance kant. Ik bevestig het feit dat we overspoeld worden door Horde, wat wel leuk is de potjes die je wint op allerlei bg's extra goed voelen :P "gebeurd zelden namelijk" al met al toch erg gezellig maar dat zal op die andere servers en factie ook zijn ;)

Ik heb ook een aantal boeken besteld via Bol.com stonder er inderdaad een aantal die me meteen aanspraken :) bedankt voor de tips ervoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

feign death, misdirect (welke trouwens nu nog leuker wordt, 6sec volledige agro overzetten naar target - AoE ftw enzo).

Solo speel ik btw altijd BM, speelt zoveel makkelijker.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
[...]

Feign death, taunten, stunnen, en je hebt ook nog zo'n shot voor minder aggro toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
SinergyX schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 10:59:
[...]

feign death, misdirect (welke trouwens nu nog leuker wordt, 6sec volledige agro overzetten naar target - AoE ftw enzo).

Solo speel ik btw altijd BM, speelt zoveel makkelijker.
Feign death gebruik ik al idd.. maar het kutte is dat je niet gewoon ff kan knallen, zelfs met Misdirect heb ik op half hp van de mob al aggro :P * ja growl staat aan *.

BM is wel leuk.. maar je dps als huntard ( dus niet je pet dps ) gaat echt -40% ofzo.. dus dat vind ik wel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dat is waar, maar je kan dan makkelijk een groep van 5-6mobs solo doen. Zeker als je zo'n tank pet heb (beertje :> ) met die footstomp/swipe combo blijft je pet flink agro houden. Totale dps ligt wel lager, maar je krijgt er stukje survival voor terug. (mijn oude dps test was SV 3.4k, MM 3.2k en BM 2.9k).

Daarnaast krijg je natuurlijk een enorme attackspeed boost, dus lekker easy mode pew pew pew :P

[ Voor 13% gewijzigd door SinergyX op 08-10-2009 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
SpoTs schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 11:01:
[...]

Feign death gebruik ik al idd.. maar het kutte is dat je niet gewoon ff kan knallen, zelfs met Misdirect heb ik op half hp van de mob al aggro :P * ja growl staat aan *.

BM is wel leuk.. maar je dps als huntard ( dus niet je pet dps ) gaat echt -40% ofzo.. dus dat vind ik wel jammer.
Fail huntard detected !

Aggro krijgen? Een echte huntard auto shot k?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
SinergyX schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 11:04:
Dat is waar, maar je kan dan makkelijk een groep van 5-6mobs solo doen. Zeker als je zo'n tank pet heb (beertje :> ) met die footstomp/swipe combo blijft je pet flink agro houden. Totale dps ligt wel lager, maar je krijgt er stukje survival voor terug. (mijn oude dps test was SV 3.4k, MM 3.2k en BM 2.9k).

Daarnaast krijg je natuurlijk een enorme attackspeed boost, dus lekker easy mode pew pew pew :P
Hmmz, zal is kijken of ik iets kan fixen met dualspec ;-) kheb namelijk ook al geglyphed * een paar :P

Enige nadeel van Aoe pets.. is dat ze niet die talent hebben voor Happyness on hit :p die is echt hard.
ImdaMned schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 11:06:
[...]

Fail huntard detected !

Aggro krijgen? Een echte huntard auto shot k?
Je doet wel je best he :p

[ Voor 13% gewijzigd door Dakreal op 08-10-2009 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
SpoTs schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 11:09:
[...]

Hmmz, zal is kijken of ik iets kan fixen met dualspec ;-) kheb namelijk ook al geglyphed * een paar :P

Enige nadeel van Aoe pets.. is dat ze niet die talent hebben voor Happyness on hit :p die is echt hard.

[...]

Je doet wel je best he :p
Sorry, killing spree gevoel : (

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:59
Mij viel me net iets op.

Ik moest vanmorgen denken aan de Warcraft film. Dus ik tik Warcraft in bij IMDB en krijg de titel 'Warcraft: The Rise of the Lich King' voor de Warcraft film die in 2011 moet uitkomen.

Dit stond er ook nog bij:
Thrall will be in the movie. It will be told primarily from the Alliance point of view The time of the movie is set about 1 year before World of Warcraft begins. The film is mainly about cultures in conflict. It won't be an adventure movie like LoTR, more of a war film.

(Source : BlizzCon 2007)
Heb wel zin in film. De opkomst van de Lich King en alle conflicten dat hiermee tussen de rassen onstaat klinkt best cool.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SnoeiKoei schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 10:34:
[...]

Spijtig ja, ik vreet dan ff de rand van mn bureau op :D maar idd da's gewoon inherent aan puggen.

Pugs zijn echt niet altijd zo'n hel als sommigen hier doen voorkomen trouwens, de ToC10/25 pugs van eergisteren en Ony10 gisteren waren super. Die ToC pugs verwachtten wel dat je gegeared kwam, geen [epic] vereist of dat soort fratsen (als je 2 of 3 ilvl200 items hebt kun je vaak nog heel aardig meekomen met raids) maar zeker geen mensen die half in questblues liepen. Ik vind het echt niet erg om in een pug of guild raid een upgrade te verliezen aan een ander die z'n raid gear ook op orde heeft (incl gems en chants enzo) maar als de RL iedereen maar toelaat kan het idd voorkomen dat een mede-warlock met de loot wegrent die het presteert 900 overall dps te doen op Ony25.
Eens, ik heb een paar zeer lekkere pugs gedaan afgelopen weekend. Als mensen echt zuigen is het soms wel zo dat ze dan gewoon geen loot krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

SpoTs schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 11:09:

Die hebben happyness on growl ;) En anders met een tiger ofzo in BM, met exotic puntjes kan je zelfs tot laatste tier in de pet-tree, wat flinke dps boost is voor je pet. Geen AoE, maar perfect single target.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 11:19:
Mij viel me net iets op.

Ik moest vanmorgen denken aan de Warcraft film. Dus ik tik Warcraft in bij IMDB en krijg de titel 'Warcraft: The Rise of the Lich King' voor de Warcraft film die in 2011 moet uitkomen.

Dit stond er ook nog bij:

[...]

Heb wel zin in film. De opkomst van de Lich King en alle conflicten dat hiermee tussen de rassen onstaat klinkt best cool.
wel toevallig dat er ook onlangs een warcraft boek met die titel is uitgegeven maar die begon echter een heel stukkie eerder dan 1 jaar voor wow...van mij mogen ze warcraft 2 ook wel verfilmen echt een kickass verhaal zit daarin met genoeg actie,list,bedrog,celeberties en liefde kan je ook nog je vriendin meenemen en dan achteraf zeggen "ooow ik wist niet dat dat die film van dat spelletje was die ik altijd doe haha"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Verwijderd schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 11:40:
[...]

...kan je ook nog je vriendin meenemen en dan achteraf zeggen "ooow ik wist niet dat dat die film van dat spelletje was die ik altijd doe haha"
Heb je je vriendin ook meegenomen naar Doom? :P

"Maar schat, ik dacht dat het een romantische comedy was! O-) "

[ Voor 9% gewijzigd door SnoeiKoei op 08-10-2009 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren op de rogue VoA in...

Koralon: T9 gloves voor rogue! woet!
Emalon: T8 gloves voor rogue! D'oh!
Archavon: T7..nee geintje, zo erg werd het nog net niet.

Wel furious cloth booties misgelopen voor mijn priest :( QQ always!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren Koralon 10: Geen shammy, twee shammy drops :/
Vorige week ook al twee drops voor een class die er niet was. Nutteloos die 10 mans versie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 12:00:
Vorige week ook al twee drops voor een class die er niet was. Nutteloos die 10 mans versie :(
Tsja ondertussen klagen mensen wel over class-runs haha :) (ik ook weleens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 12:05:
[...]

Classruns zijn relaxt :) en ook beter voor de lewt imo.. en uiteraard heb je optimale dps in classruns! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-09 19:20

Tao

DPC DE_KOMETEN

prutser001 schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 23:37:

Nou na een weekje steeds meer prezier met m'n mage, nu arcane en is weer es wat anders dan ele shaman/shadow priest - Rogue/DK. ..........

Enige waar ik nog mee 'zit' is dat afentoe na 3/4 arcane blast stacks ik geen arcane missiles proc krijg, gebruik je dan een Arcane Barrage om dat op te vangen?
Inderdaad. Arc. Barrage heeft nl. een hogere proc kans dan Arc. Blast op een AM proc.
(Nog wel overigens, want bij de e.v. patch wil Blizz daar wat in veranderen.)

Ik ga zelf eens experimenteren met alleen maar Arc. Barr. te spammen en AM proc negeren.
ABarr geeft bij mij crits van bijna 20k, en AM is om te huilen (even zwart-wit gesteld dan) vlg. Recount.

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-09 19:20

Tao

DPC DE_KOMETEN

Tao schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 12:17:
[...]

Inderdaad. Arc. Barrage heeft nl. een hogere proc kans dan Arc. Blast op een AM proc.
(Nog wel overigens, want bij de e.v. patch wil Blizz daar wat in veranderen.)

Ik ga zelf eens experimenteren met alleen maar Arc. Barr. te spammen en AM proc negeren.
ABarr geeft bij mij crits van bijna 20k, en AM is om te huilen (even zwart-wit gesteld dan) vlg. Recount.
Correctie: lees Arc. Blast waar ik Arc. Barr heb gezet :)

/edit: waarom kan ik niet in m'n eigen post edit-en als ik niet op m'n 'vertrouwde ip-adres post?

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madje
Wat ik had gelezen was dat je het beste Arcane Blast kan blijven spammen (ook nadat je 4 stacks hebt gehaald) totdat Arcane Missles proct. Mijn ervaring leert dat het sowieso binnen 6x Arcane Blast wel een Arcane missle proc moet zitten.

Over mana moet je je niet zorgen maken denk ik zelf. Als je Evocation en Mana gem een beetje op tijd gebruikt (prio Evo > Mana gem weet ik even niet) dan zou je mana pool geen probleem moeten zijn.

Alleen bij lange gevechten moet je een beetje oppassen met Arcane Blast te hoog stacken voor missles, dan kun je wel ophouden bij 3 stacks denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
SpoTs schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 12:10:
[...]

Classruns zijn relaxt :) en ook beter voor de lewt imo.. en uiteraard heb je optimale dps in classruns! :p
Is dat zo? Hybrids zijn geregeld de lul in 10 man classruns.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kaap schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 12:29:
Yup, altijd gezeur als er tank/dps/heal paladins meegaan, die eigelijk niet hun mainspec spelen :P

Al vind ik de ninja-DE looters toch wat leuker (hele instance gear oprapen voor DE, einde van de rit meteen HS->quit team).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Je hebt het over WoW-spelers, remember? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Hoezo de lul, helemaal niet juist. Heerlijk om te gearen voor je offspec. En met dual spec heb je sowieso meer kan de juiste classroll te hebben in de raid. En als jij degene bent die een elemental/enhancement shaman is, of een fury/arms warrior, dan heb je het aan jezelf te wijten dat je iets meer moeite moet doen voor een groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 13:19
SpoTs schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 11:01:
[...]

Staat cower wel uit dan ?
Er is een bug waardoor bij een zoneswitch / heartstone / dismount etc de petskills die niet op je petbar staan automatisch weer aan kunnen springen (gebeurt niet altijd maar wel vaak).

Skills die op de petbar staan hebben hier geen last van. Zelf heb ik daarom cower tegenwoordig standaard op depetbar staan, kan hij ook niet meer spontaan aan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:59
Verwijderd schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 11:40:
[...]

wel toevallig dat er ook onlangs een warcraft boek met die titel is uitgegeven maar die begon echter een heel stukkie eerder dan 1 jaar voor wow...van mij mogen ze warcraft 2 ook wel verfilmen echt een kickass verhaal zit daarin met genoeg actie,list,bedrog,celeberties en liefde kan je ook nog je vriendin meenemen en dan achteraf zeggen "ooow ik wist niet dat dat die film van dat spelletje was die ik altijd doe haha"
Liefde is wel te vinden in Warcraft hoor.
Rhonin en Varreesa, Malfurion en Tyrande, Goblins en geld :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 12:58:
[...]

Elune en Rudolph the Red nose Reindeer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Jaina en Arthas.. oh nee niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-

-BB-

kwak

NMe schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 12:50:
[...]

Je hebt het over WoW-spelers, remember? :P
Ja dan is het meestal vrouw :+

Het aantal stelletjes in dit spel is echt enorm [sarcasm]gek genoeg met zo'n grote playerbase[/sarcasm]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 12:58:
[...]

ja idd ik doelde hiermee ook een beetje erg op Turalyon & Alleria aangezien ik in dat stukje een beetje in de WC2 sfeer zat haha

maar om even in de roddelbladen sfeer te blijven : Thrall & Garrosh..anyone? heb wat pikante screenies voorbij zien komen van die 2 en ze gaan ook samen Romantisch uit..naar totc kijken bijv :P

p.s. sorry dat Turalyon so vaak in mn postjes voorkomt,ik wou er graag even bij vermelden dat ik geen lid/eigenaar ben van de Turalyon fanclub en dat mogelijke links met mijn gedachtengoed en die van de Turalyon fanclub op louter toeval berusten..

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2009 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Kaap schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 12:29:
[...]

Je weet wel wat een Classrun is he? Als je dus bv VoA doet als classrun, dan krijg je alles wat voor jouw class is. Op deze manier beredeneerde ik ook :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:11

chromeeh

the Gnome

Verwijderd schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 12:00:
Bij ons dropped standaard 9 van de 10 shammy gear :X

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

SpoTs schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 13:12:
[...]

Je weet wel wat een Classrun is he? Als je dus bv VoA doet als classrun, dan krijg je alles wat voor jouw class is. Op deze manier beredeneerde ik ook :p
Wat vaak als class run wordt opgezet wordt uiteindelijk: half uur lang resto pally zoeken in LFG, daarna toch maar een 2e shaman inviten want we hebben nog altijd een healer nodig.
Daarna gegarandeerde pally drop EN/OF shaman lewt+lewt dramaz.

(Voorbeeld lewt clash uit eigen ervaring, voor de vorige patch, instance drops konden nog niet getrade worden aan andere raid deelnemers:
Archavon dropt T7 ele shaman legs, resto shammy need (en ik ook) en wint :S Ik zeg er wat van, word voor n00b uitgemaakt want "this is a pug so no MS first"
Vervolgens dropt Emalon T8 ele legs, 3x raden wat er gebeurt... resto shammy zit met beide ele legs, voor offspec.)

[ Voor 28% gewijzigd door SnoeiKoei op 08-10-2009 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Laatst online: 09:53
FF een wakkere opmerking...
SnoeiKoei schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 13:17:
[...]
Wat vaak als class run wordt opgezet wordt uiteindelijk: half uur lang resto pally zoeken in LFG, daarna toch maar een 2e shaman inviten want we hebben nog altijd een healer nodig.
Daarna gegarandeerde pally drop EN/OF shaman lewt+lewt dramaz.
Naar een resto pally kan je idd lang zoeken...

ok Ik ga weer verder slapen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

UdiBenLudi schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 13:22:
FF een wakkere opmerking...

[...]

Naar een resto pally kan je idd lang zoeken...

ok Ik ga weer verder slapen :)
Iedereen die healt is resto of holy :P Ik heb een holy lock, kan prima bandagen en life drainen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

SnoeiKoei schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 13:25:
Iedereen die healt is resto of holy :P Ik heb een holy lock, kan prima bandagen en life drainen.
Heb je zeker de HPS op mijn pet nog niet gezien met improved mend pet en bandage? :P

Waar is de oude tijd dat mend pet channeled was en je met spellpower een imba pet kon maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Verwijderd schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 12:05:
Kennelijk is er bij ons een tekort aan resto druids, dus er is altijd wel een plekkie te vinden :)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Gister voor het eerst sinds VoA meer dan 1 boss heeft weer eens VoA 10 gecleared. Natuurlijk geen loot voor me, maar wel weer wat emblems.

Verder met mijn druid samen met guildies ToTC5hc gedaan. Dropt zowaar de healing mace. De run was wel grappig, we waren met 2 healers (Ik ben erachter dat doordat ik me nu vooral concentreer op mijnhealing spec en gear mijn DPS echt beroerd te noemen is), dus DPS leek me geen goed idee. De 2e healer was een rpiest die enkel een healing spec heeft. Maar de run is zonder problemen gegaan (was bijna saai te noemen ;p)

Wat is trouwens een betere enchant op die mace voor me? 45 Spirit of 63 SP? (Volgens wow-heroes zijn beide de aanbevolen, 15 punten, enchant)

[ Voor 28% gewijzigd door _Peter2_ op 08-10-2009 13:33 ]

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
SpoTs schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 13:12:
[...]

Ja ik weet wat een classrun is. Denk eens na over je rollen in zon raid en denk dan eens aan de hybrids en hun specs, en wat dat met de rollen in raids voor een aantal specs kan betekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

SinergyX schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 13:27:
[...]

Heb je zeker de HPS op mijn pet nog niet gezien met improved mend pet en bandage? :P

Waar is de oude tijd dat mend pet channeled was en je met spellpower een imba pet kon maken?
2 pieces T5 en MH trash waves.
Lock op #2 in HPS en Healing done, kk ? :p

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Madje schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 12:26:
Wat ik had gelezen was dat je het beste Arcane Blast kan blijven spammen (ook nadat je 4 stacks hebt gehaald) totdat Arcane Missles proct. Mijn ervaring leert dat het sowieso binnen 6x Arcane Blast wel een Arcane missle proc moet zitten.

Over mana moet je je niet zorgen maken denk ik zelf. Als je Evocation en Mana gem een beetje op tijd gebruikt (prio Evo > Mana gem weet ik even niet) dan zou je mana pool geen probleem moeten zijn.

Alleen bij lange gevechten moet je een beetje oppassen met Arcane Blast te hoog stacken voor missles, dan kun je wel ophouden bij 3 stacks denk ik.
Nah, gewoon AB spammen. Zonde van je dps. En anders evo je maar iets eerder. Oh, je cooldowns op het laatste moment gebruiken zodat je oom bent vlak voordat je icy veins is afgelopen. Dan gauw evo gebruiken zodat je sneller je mana terug hebt.

Helaas faal ik zelf vaak op dat evo gebeuren : (

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Kaap schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 13:32:
[...]

Ja ik weet wat een classrun is. Denk eens na over je rollen in zon raid en denk dan eens aan de hybrids en hun specs, en wat dat met de rollen in raids voor een aantal specs kan betekenen.
Meestal komt het erop neer dat de pally in de raid al retri is, de druid al boomkin is zonder resto of tank spec, en de shammy enkel enhancementgear heeft. De deathknight heeft geen idee wat tanken is, en de warrior loopt liever met zn dubbele Titansteel Destroyer te pimpen...

"Who tanks?"

"........"

:+

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Precies, en dat zijn precies de personen die je moet vermijden, want die zijn liever lui dan moe. Ik als prot paladin heb in classruns in ieder geval geen last van imbeciele retridins.. Man, dat is ook een apart volk dat zich daar door aangetrokken voelt. En natuurlijk zonder dual spec en geen enkel stukje offspec gear, en dan ook nog het liefst vol met pvp items omdat ze dan veel hp krijgen en dat is cool. :')

Gisteren op mijn paladin VoA10 gedaan, daarna ook geprobeerd met mijn shaman. Een retribution paladin was de raidleader. Dus ik vraag; wie van de twee tanks is de main tank?

Zegt de raidleader: Are you a retarded healer? Never been here? MT or OT doesn't matter anything because the tanks split damage! 8)7

'/leave' was toen het enige wat ik daar op te zeggen had. :')

[ Voor 78% gewijzigd door Divak op 08-10-2009 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Wootlock schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 13:50:
[...]

2 pieces T5 en MH trash waves.
Lock op #2 in HPS en Healing done, kk ? :p
Void Star Talismannetje erbij en je was helemaal t heertje / dametje als demo lock. Ik had de talisman en 1 piece T5 en toen klapte onze raid alliance uit elkaar omdat raiden niet meer hot was met Wrath in zicht :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Kaap schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 13:32:
[...]

Als we het over VoA hebben.. daar dropt alleen class lewt en pvp gear.. dus maakt niet uit welke spec je bent.. Tier X paladin lewt, is standaard voor je paladin.. ongeacht wat voor spec je bent.
RichardvdD schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 14:02:
Precies, en dat zijn precies de personen die je moet vermijden, want die zijn liever lui dan moe.
Ik ben nog steeds van mening dat je lekker de spec moet nemen die je zelf leuk vind. Als jij een Shaman rolt voor enhancement, dan zou ik ook geen dualspec nemen.

[ Voor 27% gewijzigd door Dakreal op 08-10-2009 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Into2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 02-01-2021
[...]

Ik vond raiden vroeger wel leuker. Je zag echt het verschil van de echte raiders (als eerst geinspecced bijvoorbeeld omdat ze al met zieke gear aankwamen (tier 2-3 Anyone?!).
Was zo ziek, altijd in AB/WSG/AV zag je het verschil tussen PVE/PVP. PVE gekke burst dmg maar weinig survival. PVP'ers meer survival less dmg.

Dan hadden we de casuals. Meestal in gear wat te halen viel in Scholo/Ubrs/Lbrs etc etc en misschien een paar van tier1 items. (later werd tier 0.5 geïntroduceerd met het upgraden van je bestaande tier 0 items)

En als laatst de PVP'ers met hun ranks. (Gelukkig komt ranknamen terug!:D).
Vanaf rank 10-11 keken mensen met respect tegen je op.
Hiermee bedoel ik dus Commander/Champion. Helemaal ziek als je een HWL/GM tegenkomt. (heb ik nu nog steeds in wotlk).

Jup vroeger kon je daar echt een onderscheid op maken. Verder was de voorbereiding voor raids (lees hierboven de post over resistance) inderdaad ook een "challenge". Nu hoef je alleen een paar heroics te doen en je bent raidklaar met instap gear.
Wilde je vroeger MC doen, mocht je je suf runnen voor fire ress gear. Wilde je craftables kopen met fire ress? Mocht je je suf gaan grinden (essence of fire anyone?!?!). Wilde je gaan grinden? moest je vroeg opstaan want 8/10 keer was de welbekende farmspot toch bezet/gecamped.

Achja /rant off. Ondanks de verandering zie ik het plezier er nog wel in. Maar blizzard heeft het verschil tussen casual <> raider klein gemaakt. Zelfde geld dat er nu een dunne lijst heerst tussen retards en mensen who knows h2p.
Ik blijf lachen hoe sommige mensen konden/kunnen wipen op Archimonde.. dat was toch wel echt puur een retard test.. achja dat zijn van die triviale dingen waar ik nog wel om kan lachen.

* wil hierbij natuurlijk niet zeggen dat blizz het fout heeft aangepakt. Tuurlijk wilt blizz het spel toegankelijk maken voor de werkende/drukke mensen onder ons zodat zij kunnen proeven van end game content (waardoor active raiders ook gezien werden als nolifers). Maar vind het toch wel jammer.. Dit maakt raiders minder uniek voor hun efforts. Ik heb nu minder het gevoel dat als ik een player tegen kom met bijv t9 oid, denk van WAAAUWWW dat wil ik ook hebben. Dat had je vroeger wel echt. Waarde van epic is gewoon bij verre achteruit gegaan. Blues worden nu gezien als greens.. en greens.. thja laten we daar maar over ophouden.:P, vroeger zag je nog wel een warrior tank met bijv green tanking leggs vanwge de hoeveel resistance erop die hij nodig had..
ik moet er niet aan denken wat mensen nu gaan denken als ik met een green item loop en zeg; inv me im tank
Amen!

Verder ben ik vooral van mening dat de manier waarop blizz casual en hard-core gamers bij elkaar wil brengen de verkeerde is. Imo moeten ze het verschil naar voren laten komen in looks en dan de stats redelijk dicht bij elkaar houden.. Dus echt wel items houden die zwaar moeilijk te verkrijgen zijn, die gewoon super brute looks geven, en dan de stats zodanig dat ze wel iets beter zijn maar dat casual gamers er nauwelijks voor onder doen.. maja dat is maar mijn mening :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

SpoTs schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 14:04:
[...]

Als we het over VoA hebben.. daar dropt alleen class lewt en pvp gear.. dus maakt niet uit welke spec je bent.. Tier X paladin lewt, is standaard voor je paladin.. ongeacht wat voor spec je bent.

[...]
Ik denk dat Kaap bedoelt dat een shaman/paladin etc maar een kans van 1:3 hebben dat de gear die dropt voor hun class ook aansluit bij hun (main)spec, in tegenstelling tot bv een mage of lock. Op die manier worden hybrids idd benadeeld ja. Zouden ze alleen kunnen oplossen door bv een class leg token te laten droppen ipv een voorbepaalde spec.

[ Voor 12% gewijzigd door SnoeiKoei op 08-10-2009 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-

-BB-

kwak

Verder was de voorbereiding voor raids (lees hierboven de post over resistance) inderdaad ook een "challenge". Nu hoef je alleen een paar heroics te doen en je bent raidklaar met instap gear.
Wilde je vroeger MC doen, mocht je je suf runnen voor fire ress gear. Wilde je craftables kopen met fire ress? Mocht je je suf gaan grinden (essence of fire anyone?!?!). Wilde je gaan grinden? moest je vroeg opstaan want 8/10 keer was de welbekende farmspot toch bezet/gecamped.
Fire res gear voor MC? Voor de tanks misschien, maar de rest van onze raidgroep deed dat echt niet :+ Sommige deden de eerste keer dat ze meegingen wel eens een potion slikken, maar daar kwamen ze ook snel van terug.

Ja je moet iets harder healen, jammer dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
-BB- schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 14:12:
[...]

Fire res gear voor MC? Voor de tanks misschien, maar de rest van onze raidgroep deed dat echt niet :+ Sommige deden de eerste keer dat ze meegingen wel eens een potion slikken, maar daar kwamen ze ook snel van terug.

Tanks was 200+ res,
Melee was 150+ res,
ranged 100+ fire res :)

Zo werd het tenminste bij ons geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16-09 00:10
Into2 schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 14:05:
[...]

Amen!

Verder ben ik vooral van mening dat de manier waarop blizz casual en hard-core gamers bij elkaar wil brengen de verkeerde is. Imo moeten ze het verschil naar voren laten komen in looks en dan de stats redelijk dicht bij elkaar houden.. Dus echt wel items houden die zwaar moeilijk te verkrijgen zijn, die gewoon super brute looks geven, en dan de stats zodanig dat ze wel iets beter zijn maar dat casual gamers er nauwelijks voor onder doen.. maja dat is maar mijn mening :)
Inderdaad :)

Ach E-peen genoeg ;) kijk wel naar iemand ze titles en achievments om hem in te schatten :P, gear is al lange na niet belangerijk en dat was het in TBC al niet

Same shit different day tbh :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

-BB- schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 14:12:
[...]

Dan kun je blij zijn dat ik jullie raid leader niet was. :) Met diezelfde mentaliteit kun je ook gewoon in fires blijven staan, "gewoon iets harder healen, jammer dan". 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Mektheb schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 14:24:
[...]

Inderdaad :)

Ach E-peen genoeg ;) kijk wel naar iemand ze titles en achievments om hem in te schatten :P, gear is al lange na niet belangerijk en dat was het in TBC al niet

Same shit different day tbh :P
Welke achievements kijk je naar? Achievements zeggen namelijk niets over skill ;-)

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op: