Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSU1200C
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-09 22:49
kwaK1983 schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 10:05:
[...]

Dat weten wij ja ;)
Gaat om een veranderde productcode (om updates binnen te halen die voor de eigen productcode (nog) niet beschikbaar zijn).
Op m'n sticker staat dus 0587245 maar de code die nu gebruikt wordt en door het NSS is ingesteld, is 0570817 oftewel de EMEA_EURO_QW1 Black.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-09-2023
kwaK1983 schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 12:47:
[...]

Ook dat geprobeerd, maar kan (ook) niet inloggen op de site zelf met de juiste credentials.
Denk dat er weer eens een probleempje is bij Nokia zelf...... :z
Bij mij werkt het nog steeds prima na de update hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-08 11:55
Is het mogelijk om de 3G verbinding uit te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
zoenvisje schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 17:24:
Is het mogelijk om de 3G verbinding uit te zetten?
Probeer de rode knop eens lang in te houden. Anders kun je altijd je netwerk op 'GSM' zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xmasjos schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 15:25:
[...]

Bij mij werkt het nog steeds prima na de update hoor :)
indd het werkte even voor een half uur niet om messaging aan de gang te krijgen.

maar af en toe proberen werpt zijn vruchten af het is gelukt

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2010 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrpink83
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-09-2023
Nokia messaging werkt bij mij ook niet meer. Ik kan geen mail meer versturen. Wachtwoord opnieuw instellen werkt ook niet.
Zal hem straks even opnieuw installeren. Ik heb een beetje een deja vu naar het begin....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaK1983
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-09-2018
mrpink83 schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 19:28:
Nokia messaging werkt bij mij ook niet meer. Ik kan geen mail meer versturen. Wachtwoord opnieuw instellen werkt ook niet.
Zal hem straks even opnieuw installeren. Ik heb een beetje een deja vu naar het begin....
Heb hem nu meerdere keren opnieuw geïnstalleerd, account opnieuw aangemaakt, aan/uit gehad, password gereset en nog steeds geen mails meer binnen.
Lijkt een beetje randomness zo, installeer een update op de N97 en je kan je vingers ervoor in het vuur steken dat er "ergens" op het apparaat problemen ontstaan......... :(

PSN ID: kwaK1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skatespeare
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 04-06 10:40
Ik ga morgen naar het buitenland en wil daar geen dataverkeer over het gsm netwerk. Is er een snelle manier om zeker te weten dat dit niet gebeurt zonder hem in flightmode te zetten? Ik wil namelijk wel kunnen bellen/gebeld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:20

peer

oeps

Heeft iemand een juiste productcode voor mijn n97 mini?
Heb er een andere productcode ingezet, maar helaas met de verkeerde toetsenbord indeling 8)7

Reden om er een andere productcode in te zetten was de vodafone rom, wilde niet updaten naar de nieuwste versie.

Na het vervangen van de productcode, haalt hij dan automatisch de juiste rom op?, of moet ik hem er op een andere manier opzetten

[ Voor 19% gewijzigd door peer op 08-07-2010 22:22 ]

het is geen probleem, het is een uitdaging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

peer schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 22:21:
Heeft iemand een juiste productcode voor mijn n97 mini?
Heb er een andere productcode ingezet, maar helaas met de verkeerde toetsenbord indeling 8)7

Reden om er een andere productcode in te zetten was de vodafone rom, wilde niet updaten naar de nieuwste versie.

Na het vervangen van de productcode, haalt hij dan automatisch de juiste rom op?, of moet ik hem er op een andere manier opzetten
Ik wil ook van mijn vodafone n97 firmware af. Zit namelijk nog steeds op versie 10 nog wat terwijl er duidelijk een nieuwere firmware is. Iemand die een productcode weet van de N97 mini NL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kwaK1983 schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 19:50:
[...]

Heb hem nu meerdere keren opnieuw geïnstalleerd, account opnieuw aangemaakt, aan/uit gehad, password gereset en nog steeds geen mails meer binnen.
Lijkt een beetje randomness zo, installeer een update op de N97 en je kan je vingers ervoor in het vuur steken dat er "ergens" op het apparaat problemen ontstaan......... :(
Ben nieuw hier, maar lees al tijden met veel plezier. Ook ik heb het probleem met een niet-synchroniserende Nokia e-mail messaging. Toen ik via Menu -> Berichten -> naar mijn hotmail-account ging om hem vanuit daar te synchroniseren, kwam de bulk los. Kennelijk komt daar alles nog wel binnen maar via messaging niet meer ;-(

Wat al eerder is gezegd, het lijkt een probleem te zijn aan de nokia kant, ik hoop dat er snel een oplossing komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mede tweakers wellicht kan iemand mij helpen...mijn phone memory is zo goed als vol... slechts 3 MB vrij.. kan alleen niks vinden waardoor dat zou komen en mn foon wordt daardoor wel trager. Alle programma's zoveel mogelijk op E: of SD-kaart geinstalleerd.
Wel draait SPB op de C:.

Meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaK1983
Verwijderd schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 23:49:
[...]

Ben nieuw hier, maar lees al tijden met veel plezier. Ook ik heb het probleem met een niet-synchroniserende Nokia e-mail messaging. Toen ik via Menu -> Berichten -> naar mijn hotmail-account ging om hem vanuit daar te synchroniseren, kwam de bulk los. Kennelijk komt daar alles nog wel binnen maar via messaging niet meer ;-(

Wat al eerder is gezegd, het lijkt een probleem te zijn aan de nokia kant, ik hoop dat er snel een oplossing komt.
Is dit ook na de update van Nokia Messaging (10.2) onder "Software-update"?
Heb zelf al meerdere malen Nokia Email uit de "Geïnstalleerde toepassingen" gehaald en meermaals opnieuw geïnstalleerd, helaas zonder succes.
Ben nu wel verder gekomen, want hij valideert wel gewoon mijn Hotmail-account, maar er wordt niks gesynchroniseerd en zit dus met een lege mailbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds ik de laatste firmware update heb gedaan is mijn batterij supersnel leeg. Als ik 10 minuten een game speel is de batterij leeg. Zijn er meer mensen met dit probleem? En als ik mijn telefoon aanzet krijg ik elke keer een schermpje met de vraag hoe ik wil verbinden hoe kom ik daar vanaf

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2010 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kwaK1983 schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 10:04:
[...]

Heb zelf al meerdere malen Nokia Email uit de "Geïnstalleerde toepassingen" gehaald en meermaals opnieuw geïnstalleerd, helaas zonder succes.
Ben nu wel verder gekomen, want hij valideert wel gewoon mijn Hotmail-account, maar er wordt niks gesynchroniseerd en zit dus met een lege mailbox.
Ja dit is na de update, in de software-update lijst staat hij niet meer, en in de update-historie staat hij (10.2) als "Update gelukt". In mijn (nokia) inbox staat nu als laatst ontvangen bericht de "Nokia Messaging Upgrade vereist" mail, en dan een maand niks, gevolgd door schijnbaar willekeurige berichten. Ook bij mij wordt niets meer bijgewerkt, ook nog opnieuw instellen van mailbox etc. Ik ga nog eens even wat zoeken, jij ook succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kwaK1983 schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 10:04:
[...]

Hebbes!!!

Ben via http://email.nokia.com naar de online instellingen van (mijn account bij) "Nokia Messaging" gegaan. Ik heb daar mijn hotmail-account verwijderd en opnieuw toegevoegd. Daarna heb ik ook nog een extra "te synchroniseren" map ingesteld. Daarna was op de foon de weergegven mailbox overgeschakled naar mijn tweede mailbox (gmail), en begonnen de mails weer binnen te komen. Nadat ik overschakelde naar de hotmail-box bleken daar de mails ook weer te verschijnen.

Vage shit... Maar ben blij dat het weer werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
  • Laatst online: 30-11-2021
Tweade schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 14:30:
[...]

Heb zelf ook het probleem gehad dat NM 10.2 niet wilde wisselen tussen wifi en mobiel internet, vorige versie had dit niet. Zelf heb ik daarom gekozen voor een alternatieve e-mail applicatie (Profimail), was alle frustratie meer dan zat. Een oplossing leek niet voorhanden en wachten op weer een nieuwe versie van deze brakke Nokia applicatie had ik geen zin in. Alternatief: mail for exchange, emoze of roadsync.
ziet er prachting uit dat profimail maar een beetje van de gekke om 25 dollar neer te tellen voor een feature die gewoon op deze phone moet werken...
Helaas helpen de nieuwsgroepen me ook niet :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-09 10:48
partyondude schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 01:06:
[...]

Om eerlijk te zijn ben ik de N97 al een tijdje behoorlijk beu, wat je zegt, er is altijd wel wat. Nu werkt m'n email niet meer, krijg de account gewoon niet ingesteld 8)7

Maatje van me heeft die gruwelijk nieuwe HTC zie ik je nog een keer met Android 2.1 of 2.2 erop.

Man, als je dat ziet lijkt een N97 echt uit het stenen tijdperk te komen |:( Moet verdikke nog anderhalf jaar met dat klote ding :')
Goed, aangezien m'n email gewoon niet aan de gang wil en weer ineens m'n E schijf ram vol zou zitten, weer naar KPN B Center gegaan.

Ben de telefoon nu 15 werkdagen kwijt voor reparatie, lekker dan |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaK1983
Verwijderd schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 15:02:
[...]

Hebbes!!!

Ben via http://email.nokia.com naar de online instellingen van (mijn account bij) "Nokia Messaging" gegaan. Ik heb daar mijn hotmail-account verwijderd en opnieuw toegevoegd. Daarna heb ik ook nog een extra "te synchroniseren" map ingesteld. Daarna was op de foon de weergegven mailbox overgeschakled naar mijn tweede mailbox (gmail), en begonnen de mails weer binnen te komen. Nadat ik overschakelde naar de hotmail-box bleken daar de mails ook weer te verschijnen.

Vage shit... Maar ben blij dat het weer werkt
Hmmmz, dat heb ik dus ook nog geprobeerd, vandaag wederom helemaal eraf gegooid, opnieuw opgestart, via Software-update nogmaals gedownload en geïnstalleerd, opnieuw opgestart en toen deed hij het weer.
Erg raar allemaal, maar ben blij dat hij het (voorlopig) weer doet! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
Sinds 2 maanden heb ik iets raars met fotoś delen via op mijn flickr site.
Als ik hem online deel dan blijft hij dezelfde foto maar uploaden, hij komt dan als mislukt te staan in de telefoon dus hij probeert het opnieuw. Uiteindelijk stopt hij na ongeveer 26 keer uploaden (26 succesvolle uploads...) Ik heb dit probleem hier met een n97 en n97 mini. Iemand enig idee waar dit fout kan gaan? en wat ik dus kan doen om dit te voorkomen en maar 1x een foto te plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westerterp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-03 08:30
EDIT schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 18:33:
SMS en Mail al verplaatst naar massageheugen?
Dat was bij mij de oplossing. Had exact hetzelfde, echter nadat ik de mail en SMS had verplaatst naar het massageheugen heb ik eigenlijk vrijwel nooit meer een melding gehad dat het geheugen vol was (afgezien dan van hele zware websites bezoeken via Opera Mobile).
Verplaatsen kan via Opties -> Instellingen -> Overige -> Gebruikt geheugen (uiteraard bij de berichten).

Snap overigens die software versies van Nokia ook totaal niet meer. V21.0.102.251.01 stond bij aankoop op mijn telefoon, terwijl volgens de Nokia site v20.0.0.19 de laatste update zou moeten zijn 8)7
tajvdz schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 18:38:
ik heb dit toevallig net gedaan. mail heb ik niet want ik gebruik webmail. maar sms had ik verplaatst maar ben bang dat ik de verkeerde optie heb gekozen. Je kon de berichten verplaatsen naar massageheugen. daar heb ik gekozen voor ja maar daarna kwam de vraag originele behouden. Op het moment dat ik ja had gekozen dacht dan blijft het natuurlijk op telefoongeheugen achter maar was ik te laat. de melding was ook kopieren in plaats van verplaatsen.
Is dit nog te herstellen? als ik nu schakel tussen telefoongeheugen en massageheugen krijg ik niet meer de vraag om het te verplaatsen. Hoe kan ik nu controleren of er nog berichten zijn achter gebleven op telefoongeheugen? Fabrieksinstellingen hielp hier voor maar de widgets werken wel weer normaal..

Ik zie wel dat ik nu 4,5 mb vrij heb...

In welke map staan de berichten als je via de pc op het telefoongeheugen gaat kijken?

Shazam werkt niet meer. Kan dat opnieuw worden geinstalleerd met behoud van data? staat overigens al op massageugen.
Ik was gister ook in de volle overtuiging dat ik een aantal berichten kwijt was, maar ik kwam erachter te hebben geswitched van Phone Memory naar Mass Memory waardoor berichten vanaf dat moment werden opgeslagen op de E:\. Ik heb echter nooit de vraag gezien de berichten van de C:\ te verplaatsen naar de E:\.

Is dit wel mogelijk?

Ik gebruik ook de Hyves applicatie en die heeft het de eerste dagen zonder problemen gedaan, maar blijft nu hangen in het opstartscherm met een ronddraaiend 'loading' tekentje. Er draaien geen andere applicaties en de verbinding met het internet of WLAN en bluetooth staan aan. Ik kan mijn vinger er niet op leggen welke verandering dit probleem zou kunnen veroorzaken. Ik heb ook geprobeerd de applicatie te verwijderen en opnieuw te installeren, maar dit lost het probleem niet op.

Weet iemand een mogelijke oorzaak?

(telefoon is up-to-date, Phone Memory en Mass Memory genoeg vrij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil de firmware opnieuw installeren omdat mijn batterij zeer snel leeg is na de laatste update. Kan iemand mijn vertellen wat nu de juiste volgorde is om de telefoon helemaal te formateren? Ik dacht zelf eerst de E schijf formateren en daarna telefoon opnieuw opstarten daarna sterretje hekje7370 hekje en daarna opnieuw firmware installeren. Of doe ik het dan fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

liffey schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 22:14:
Sinds 2 maanden heb ik iets raars met fotoś delen via op mijn flickr site.
Als ik hem online deel dan blijft hij dezelfde foto maar uploaden, hij komt dan als mislukt te staan in de telefoon dus hij probeert het opnieuw. Uiteindelijk stopt hij na ongeveer 26 keer uploaden (26 succesvolle uploads...) Ik heb dit probleem hier met een n97 en n97 mini. Iemand enig idee waar dit fout kan gaan? en wat ik dus kan doen om dit te voorkomen en maar 1x een foto te plaatsen?
Yep! Bekend probleem bij zowel mij (n97 + tmobile) als
mijn Moeder's (n5500+kpn) flickr-account.

Het is de laatste dagen wel erger geworden dan voorheen
heb ik het idee. Ik cancel nu op de telefoon maar de tweede
(of 3e of 4e) poging met de hand....

En we zijn niet de enigen: http://www.flickr.com/gro...iscuss/72157624097127399/

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2010 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etienne100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-09 19:12
Via de zoekfunctie kom ik er niet uit dus maar even zo.
Ik wil op een makkelijke manier sms berichten verwijderen. Staan er 900 in de inbox en eigenlijk net zoveel in de auto. Als ik een voor een ga selecteren welke eruit moeten gaat de telefoon moeilijk doen en raakt van slag waardoor die redelijk snel vast loopt. Via ovi kan ik wel synchroniseren maar als ik ze daar dan uit haal/verwijder staan ze nog wel op de telefoon. Weet iemand of dit op een manier via ovi of "deze computer"te doen is? (kan via "deze computer" wel de telfoon in maar een map berichten kan ik niet vinden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
Verwijderd schreef op zondag 11 juli 2010 @ 19:44:
[...]

Yep! Bekend probleem bij zowel mij (n97 + tmobile) als
mijn Moeder's (n5500+kpn) flickr-account.

Het is de laatste dagen wel erger geworden dan voorheen
heb ik het idee. Ik cancel nu op de telefoon maar de tweede
(of 3e of 4e) poging met de hand....

En we zijn niet de enigen: http://www.flickr.com/gro...iscuss/72157624097127399/
Hmm, gekke bug dus, wonderlijke is dat het soms wel goed gaat...
probleem lijkt me wel in de n97 te zitten, en niet bij flickr.
Probleem blijft met de neiuwste firmware nog steeds bestaan. anoying!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
etienne100 schreef op zondag 11 juli 2010 @ 23:54:
Via de zoekfunctie kom ik er niet uit dus maar even zo.
Ik wil op een makkelijke manier sms berichten verwijderen. Staan er 900 in de inbox en eigenlijk net zoveel in de auto. Als ik een voor een ga selecteren welke eruit moeten gaat de telefoon moeilijk doen en raakt van slag waardoor die redelijk snel vast loopt. Via ovi kan ik wel synchroniseren maar als ik ze daar dan uit haal/verwijder staan ze nog wel op de telefoon. Weet iemand of dit op een manier via ovi of "deze computer"te doen is? (kan via "deze computer" wel de telfoon in maar een map berichten kan ik niet vinden)
Als je gewoon even rondkijkt op je tel bij de opties, zie je dat er een functie is 'Markeer alles' oid. Selecteer die en zeg dan 'verwijderen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

liffey schreef op maandag 12 juli 2010 @ 10:18:
[...]

probleem lijkt me wel in de n97 te zitten, en niet bij flickr.
Ik heb juist het idee dat het aan flickr ligt en niet aan nokia.
Alsof flickr niet het 'foto prima ontvangen' signaal terugstuurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
Verwijderd schreef op maandag 12 juli 2010 @ 11:23:
[...]

Ik heb juist het idee dat het aan flickr ligt en niet aan nokia.
Alsof flickr niet het 'foto prima ontvangen' signaal terugstuurt.
als ik er zo verder over nadenk dan denk ik dat het hem in de software van nokia zit die de aansluiting op flickr verzorgt. Dus met de telefoon is niks mis, met flickr niet ,maar wel met de software ertussen. Dat zou ook verklaren waarom dit probleem zich bij nokia's van verschillende typen voordoet.
Nu nog een oplossing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrpink83
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-09-2023
Goed, mijn Nokia Messaging doet het weer (na het verwijderd te hebben en weer geïnstalleerd te hebben), maar nu krijg ik Nokia Maps 3.04 er niet meer op.
Na een tip gelezen te hebben van iemand om 3.04 er af te gooien en vervolgens op de E: schijf te installeren, heb ik nu alleen 3.03 op mijn n97 staan. Via software update werkt het niet en ook niet via de pc. Via de pc kan ik het wel downloaden maar krijg ik bij installatie deze foutmelding: onbekende fout: -5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
  • Laatst online: 05-02 09:19
De onmisbare Teletekst applicatie staat nu in de OVI-winkel. Werkt zeer goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
Barock schreef op maandag 12 juli 2010 @ 13:51:
goede tip, thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Barock schreef op maandag 12 juli 2010 @ 13:51:
Die is al een stuk beter dan de ingebouwde in de 'uitzending gemist' app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

liffey schreef op maandag 12 juli 2010 @ 13:02:
[...]

als ik er zo verder over nadenk dan denk ik dat het hem in de software van nokia zit die de aansluiting op flickr verzorgt. Dus met de telefoon is niks mis, met flickr niet ,maar wel met de software ertussen. Dat zou ook verklaren waarom dit probleem zich bij nokia's van verschillende typen voordoet.
Nu nog een oplossing...
nokia denkt "interesseert ons die flickr, wij hebben ovishare" en wijst naar flickr.
flickr denkt "interesseert ons die kutnokia's met hun belabberde foto'tjes" en wijst naar nokia.

Denk ik :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
Verwijderd schreef op maandag 12 juli 2010 @ 16:48:
[...]

nokia denkt "interesseert ons die flickr, wij hebben ovishare" en wijst naar flickr.
flickr denkt "interesseert ons die kutnokia's met hun belabberde foto'tjes" en wijst naar nokia.

Denk ik :) :)
LoL.
Lijkt me een zelfde redenatie bij de brakke gps opgaan dan :-)
en de mailserver denkt ook, al die nokia mobieltjes met brakke messaging die geven niet eens een attachment weer!. En nokia denk: laat al die brakke attachments maar lekker zitten wij hebben nokiamail.

htc here we come!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hamsteg
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-09 00:03

hamsteg

Species 5618

Hotmail op POP3 werkt gewoon dus niet via Nokia Messaging. Ik heb so-wie-so een hekel aan tussenstapjes want die afhankelijkheid maakt het moeilijker om naar een concurent over te stappen. Mijn N97 werkt heerlijk. GPS is de laatste dagen wat langzamer in het opstarten maar dat is logisch want het mooie weer zorgt voor minder goede ontvangst (ook op bijv. radio zenders).

Nog steeds een tevreden gebruiker.

... gecensureerd ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
hamsteg schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 08:23:
Hotmail op POP3 werkt gewoon dus niet via Nokia Messaging. Ik heb so-wie-so een hekel aan tussenstapjes want die afhankelijkheid maakt het moeilijker om naar een concurent over te stappen. Mijn N97 werkt heerlijk. GPS is de laatste dagen wat langzamer in het opstarten maar dat is logisch want het mooie weer zorgt voor minder goede ontvangst (ook op bijv. radio zenders).

Nog steeds een tevreden gebruiker.
Je kan ook gewoon de standaard hotmail-instellingen gebruiken. Dat werkt prima en je kan er genoeg mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• labador
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 28-08 00:31
Heb een vodafone nokia n97; bij NSP geven ze aan dat vodafone waarschijnlijk niet gaat doen aan verdere update dan de 20-versie (kost ze nu eenmaal geld).
Bij NSP kunnen ze wel een update toepassen maar geven geen garantie dat alle diensten van vodafone dan nog werken, zoals tv-streamen.
Iemand ervaring of dit daadwerkelijk problemen oplevert?

gr Johan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etienne100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-09 19:12
Xmasjos schreef op maandag 12 juli 2010 @ 10:47:
[...]

Als je gewoon even rondkijkt op je tel bij de opties, zie je dat er een functie is 'Markeer alles' oid. Selecteer die en zeg dan 'verwijderen'.
Ja, maar ik wil niet alles selecteren. Lijkt me alleen wat makkelijker en sneller gaan als het via de pc loopt. Handmatig raakt het toestel meteen van slag. Gemaakte foto's worden ook al niet meer opgeslagen en sommige foto's zijn al niet meer te verwijderen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
etienne100 schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 09:33:
[...]

Ja, maar ik wil niet alles selecteren. Lijkt me alleen wat makkelijker en sneller gaan als het via de pc loopt. Handmatig raakt het toestel meteen van slag. Gemaakte foto's worden ook al niet meer opgeslagen en sommige foto's zijn al niet meer te verwijderen :(
Meer dan 500 berichten moet je sowieso niet hebben, want dan wordt het wel erg veel. Je kan het best proberen om via OVI je berichten te verwijderen en het dan te syncen met je N97.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaK1983
kwaK1983 schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 18:01:
[...]

Hmmmz, dat heb ik dus ook nog geprobeerd, vandaag wederom helemaal eraf gegooid, opnieuw opgestart, via Software-update nogmaals gedownload en geïnstalleerd, opnieuw opgestart en toen deed hij het weer.
Erg raar allemaal, maar ben blij dat hij het (voorlopig) weer doet! :D
Wel mooie nieuwe toevoeging dat je nu ook de sub-mappen in je Hotmail account (max 10 dat dan weer wel :( ) kunt toevoegen via je Nokia Messaging-account, daar zat ik op te wachten!
Nu nog meer dan 10 submappies en ik ben helemaal content =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoNoS
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2023
Sinds enkele weken draai ik nu ook v 22.0.110, maar sinds de update heb ik weer last van 3 oude bekende problemen.

Ten eerste, ik moet nu blijkbaar weer twee keer het schuifje aan de zijkant gebruiken om de touchscreen te kunnen gebruiken. Bij de eerste keer, lijkt de blokkering eraf te gaan en bij de tweede keer komt pas de backlight in werking.

Ten tweede, mijn GPS ontvangst is ook bedroevend geworden. Voorheen binnen 1 of 2 minuten ontvangst, na de update zijn 10 minuten geen uitzondering. Ook totaal niet maar accuraat, zeker bij gebruik van Ovi maps.

Ten derde, de touchscreen. Het lijkt wel weer of ik vaker moet dubbel klikken en scrollen door je toepassingen hapert ook meer naar mijn gevoel.

Iemand deze klachten ook na de update?
Ik had juist begrepen dat deze opgelost waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
SoNoS schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 00:26:
Sinds enkele weken draai ik nu ook v 22.0.110, maar sinds de update heb ik weer last van 3 oude bekende problemen.

Ten eerste, ik moet nu blijkbaar weer twee keer het schuifje aan de zijkant gebruiken om de touchscreen te kunnen gebruiken. Bij de eerste keer, lijkt de blokkering eraf te gaan en bij de tweede keer komt pas de backlight in werking.

Ten tweede, mijn GPS ontvangst is ook bedroevend geworden. Voorheen binnen 1 of 2 minuten ontvangst, na de update zijn 10 minuten geen uitzondering. Ook totaal niet maar accuraat, zeker bij gebruik van Ovi maps.

Ten derde, de touchscreen. Het lijkt wel weer of ik vaker moet dubbel klikken en scrollen door je toepassingen hapert ook meer naar mijn gevoel.

Iemand deze klachten ook na de update?
Ik had juist begrepen dat deze opgelost waren.
Heb je je B-cover al eerder laten vervangen? De gps is niet slechter geworden hier.
Die fout met het unlocken is bij mij anders. Soms duurt het alleen even voor het beeld klaar is als ik 'm heb ge-unlocked. Verder werkt 'ie altijd prima.
Mijn touchscreen is juist beter geworden na de update. Hij haperde vaak, maar nu gaat het altijd redelijk netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb na de nieuwste 'mini' update last dat de telefoon in 'landscape' blijft hangen. Ook wanneer je je toestel in 'portrait' houdt... Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Iemand een idee voor een oplossing, behalve weer een hardreset te doen. Verder is mijn telefoon stabieler, heb ik het idee. Bijv. heb ik nu veel minder last van een zichzelf afsluitende webbrowser...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Verwijderd schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 11:10:
Ik heb na de nieuwste 'mini' update last dat de telefoon in 'landscape' blijft hangen. Ook wanneer je je toestel in 'portrait' houdt... Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Iemand een idee voor een oplossing, behalve weer een hardreset te doen. Verder is mijn telefoon stabieler, heb ik het idee. Bijv. heb ik nu veel minder last van een zichzelf afsluitende webbrowser...
Hij lijkt stabieler, maar er is alleen maar meer RAM vrijgemaakt. Dit zullen ze de volgende keer waarschijnlijk ook doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
Verwijderd schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 11:10:
wees niet bevreesd, de webbrowser knalt er vanzelf wel weer uit :-) na een weekje gebeurde dat bij mij weer.

Wat de landscape betreft, het effect automatisch draaien staat aan en dit werkt bij mij ook niet zo goed, dus ik heb het weer it gezet. Nu switch ik naar portrait door het toetsenbord uit te klappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoNoS
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2023
Xmasjos schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 10:23:
[...]

Heb je je B-cover al eerder laten vervangen? De gps is niet slechter geworden hier.
Die fout met het unlocken is bij mij anders. Soms duurt het alleen even voor het beeld klaar is als ik 'm heb ge-unlocked. Verder werkt 'ie altijd prima.
Mijn touchscreen is juist beter geworden na de update. Hij haperde vaak, maar nu gaat het altijd redelijk netjes.
Zowel de front als de B-cover zijn vervangen.
Grappig was dat na deze vervaning de telefoon redelijk werkte. Goed ontvangst en het touchscreen werkte ook goed.

Alleen na de laatste update zijn deze problemen er weer terug gekomen.

Is het mogelijk om de update opnieuw uit te voeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaK1983
SoNoS schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 12:29:
[...]

Alleen na de laatste update zijn deze problemen er weer terug gekomen.

Is het mogelijk om de update opnieuw uit te voeren?
Laatste update kun je op de PC via Nokia Ovi Suite opnieuw installeren.
Dit gaat via de optie Extra --> Software updates dan zoekt hij naar updates voor de telefoon (en Ovi Suite) en daar staat ook: "software versie v 20.0.019 voor apparaat geïnstalleerd. Als u daar problemen mee ondervindt, kunt u het opnieuw installeren." (in jouw geval waarschijnlijk met een andere softwareversie)

[ Voor 24% gewijzigd door kwaK1983 op 15-07-2010 18:57 . Reden: Juiste info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb het volgende probleem. Mijn geluid van het speakertje waardoor ik de persoon aan de andere kant van de "lijn" hoor is zachter geworden. Hij staat al op zijn luidst en probeer dit bij ieder gesprek weer luider te zetten. Eea zonder effect. Weten jullie een oplossing?

Software versie 21.0.045.C01.01 welke ik al geruime tijd heb en verder totaal geen problemen.
Vanwege de grote hoeveelheid problemen met nieuwe versies waarvoor ik bang ben, voornamelijk het GPS ontvangst wat nu gewoonweg perfect is, wil ik niet updaten.

Wie helpt me?
Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RV
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 14:30

RV

®

Verwijderd schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 14:02:
Hallo,

Ik heb het volgende probleem. Mijn geluid van het speakertje waardoor ik de persoon aan de andere kant van de "lijn" hoor is zachter geworden. Hij staat al op zijn luidst en probeer dit bij ieder gesprek weer luider te zetten. Eea zonder effect. Weten jullie een oplossing?

Software versie 21.0.045.C01.01 welke ik al geruime tijd heb en verder totaal geen problemen.
Vanwege de grote hoeveelheid problemen met nieuwe versies waarvoor ik bang ben, voornamelijk het GPS ontvangst wat nu gewoonweg perfect is, wil ik niet updaten.

Wie helpt me?
Alvast bedankt.
Er zijn geen problemen met de nieuwe versie, en er is maar 1 versie?
Ik weet niet wie jou inlicht?

Ik zou eens een harde reset doen, anders even een code zoeken om in het zogenaamde 'Nokia Hardware Menu' te komen (als die nog bestaat?) of anders naar een NSP te gaan.

Maar met de nieuwe update is niets mis hoor!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-09 21:54
Baal als een stekker, gisteren mijn N97 mini naar de NSP gebracht om hem te laten updaten naar V12. Heb hem pas en wilde het vanwege De garantie niet zelf doen. Eerst netjes gebeld of zij op een Vodafone N97 mini de originele firmware erop willen zetten. Was geen probleem. Kon meteen langskomen.

Helaas ging de update mis bij de NSP en moesten zij het toestel opsturen! Echt balen dit. En waarschijnlijk komt hij straks terug en heb ik nog steeds de Vodafone firmware erop!

Nu maar eerst 2 weken op vakantie. Hopelijk kan ik hem daarna weer ophalen. Trouwens verder wel heel netjes geholpen daar bij de NSP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-09 09:24
Goeie apps maken de telefoon ook een stuk draaglijker. Zo gebruik ik een screenlocker en af en toe spb mobile shell. Vooral die laatste maakt de telefoon veel sneller en met een goeie skin ziet het er allemaal heel goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaszCore
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-08 12:17
Franco10 schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 11:28:
Goeie apps maken de telefoon ook een stuk draaglijker. Zo gebruik ik een screenlocker en af en toe spb mobile shell. Vooral die laatste maakt de telefoon veel sneller en met een goeie skin ziet het er allemaal heel goed uit.
Dan ben ik benieuwd wat voor bijzondere N97 of Mini je hebt want ik heb nog nooit gehoord dat SPB Mobile Shell je telefoon sneller maakt, het enige wat die app doet is de skin veranderen en heel veel mem opslikken en dus je telefoon alleen maar vertraagd. Dat de skin goed aanvoelt en goed werkt wilt niet zeggen dat automatisch alles snel gaat want dat is gewoon onmogelijk met deze telefoons..
Ik ga me na mn vakantie maar weer eens verdiepen in hacks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-08 21:10

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

mklcln schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 09:24:
Kreeg vandaag een tweet binnen van Whatsapp deze melden vandaag dat ze een beta hebben van hun ping app (beperkt) dus testen jongens :P

http://twitter.com/WhatsAppInc/status/16347887610

Jammer beta is nu al weer closed:

http://twitter.com/WhatsAppInc/status/16372950628
Inmiddels is WhatsApp for Nokia in de Open BETA Fase belandt, je kan er 90 dagen langs gratis gebruik van maken (daarna is het $1,99 per jaar, dus dat heb je er binnen 30 smsjes ook wel uit.

Download hem hier: http://www.WhatsApp.com/nokia/

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
BaszCore schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 12:21:
[...]

Dan ben ik benieuwd wat voor bijzondere N97 of Mini je hebt want ik heb nog nooit gehoord dat SPB Mobile Shell je telefoon sneller maakt, het enige wat die app doet is de skin veranderen en heel veel mem opslikken en dus je telefoon alleen maar vertraagd. Dat de skin goed aanvoelt en goed werkt wilt niet zeggen dat automatisch alles snel gaat want dat is gewoon onmogelijk met deze telefoons..
Ik ga me na mn vakantie maar weer eens verdiepen in hacks :)
Dat dit mislukte toestel niet vooruit te branden is (al helemaal niet met 3rd party apps) weet ik ook wel. Met Mobile Shell ziet het er iig gelikt uit en heb je het gevoel dat het allemaal wat sneller gaat. Alleen het gevoel van is al heel veel waard bij dit toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben vandaag naar de vodafone winkel geweest..Had softwareversie v22.0.110 eropgezet en ja hoor weer problemen, batterij snel leeg. Gps weer traag en moet ook weer meerdere malen toetsen aanklikken.
Ofwel kl...te :( . De verkoper vertelde me dat ik mijn abbonement nu al kon verlengen 6 maanden voor einde contract. Ben erg blij hiermee. Ik heb een Samsung galaxy S I900 aangeschaft. Een wereld van verschil telefoon is supersnel en schitterend scherm. Dit had ik veel eerder moeten doen, voor mij GEEN nokia meer. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
JunkieXP schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 12:24:
[...]

Inmiddels is WhatsApp for Nokia in de Open BETA Fase belandt, je kan er 90 dagen langs gratis gebruik van maken (daarna is het $1,99 per jaar, dus dat heb je er binnen 30 smsjes ook wel uit.

Download hem hier: http://www.WhatsApp.com/nokia/
Hij blijft voortdurend in verbinding met het 3g netwerk. En je kunt hem ook niet uitzetten. Beetje jammer als je gewoon niet bereikbaar wil zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Laatst online: 20-09 10:48
Verwijderd schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 19:09:
Ben vandaag naar de vodafone winkel geweest..Had softwareversie v22.0.110 eropgezet en ja hoor weer problemen, batterij snel leeg. Gps weer traag en moet ook weer meerdere malen toetsen aanklikken.
Ofwel kl...te :( . De verkoper vertelde me dat ik mijn abbonement nu al kon verlengen 6 maanden voor einde contract. Ben erg blij hiermee. Ik heb een Samsung galaxy S I900 aangeschaft. Een wereld van verschil telefoon is supersnel en schitterend scherm. Dit had ik veel eerder moeten doen, voor mij GEEN nokia meer. ;)
Mijn N97 is net een weekje weg wegens een overvol E geheugen 8)7

Ik hoop dat ze me een nieuwe geven die dan direct de verkoop in gaat en dan ga ik ook voor de door jou aangeschafte Samsung, lees er goede dingen over!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
Verwijderd schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 19:09:
Ben vandaag naar de vodafone winkel geweest..

[...]

Ik heb een Samsung galaxy S I900 aangeschaft. Een wereld van verschil telefoon is supersnel en schitterend scherm. Dit had ik veel eerder moeten doen, voor mij GEEN nokia meer. ;)
Welcome to the club ;)

Daarom had ik toen ik kon kiezen niet de N97 maar de Omnia i8910HD genomen met S60v5
En een custom rom van HyperX doet dan wonderen met snelheid en vrij geheugen.

[ Voor 17% gewijzigd door catt4u op 17-07-2010 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-08 21:10

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Franco10 schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 20:39:
[...]

Hij blijft voortdurend in verbinding met het 3g netwerk. En je kunt hem ook niet uitzetten. Beetje jammer als je gewoon niet bereikbaar wil zijn
SMS kun je op de meeste telefoons ook niet uitzetten, het is idd een nadeel, maar tegelijkertijd vind ik dit juist ook de kracht van een dergelijke App.

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo ik heb de n97
en ik heb gehoord/ en weet dat je via pc suite je mobiel internet kan aansluiten en gebruiken als internet op je pc/laptop

Nou is de vraag hoe het zit als ik bijv. met me laptop en me mobiel op vakantie ga en dan wil internetten?

1.Is het internet dan wel snel zoals de gemiddelde internet verbinding of is het heel erg sloom, zo ja hoe kun je ervoor zorgen dat het sneller gaat?

2.Is dat normaal of moet je eerst je mobiele telefoon provider bellen erover?

3. Hoe kun je de kosten berekenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 20:21:
Hallo ik heb de n97
en ik heb gehoord/ en weet dat je via pc suite je mobiel internet kan aansluiten en gebruiken als internet op je pc/laptop

Nou is de vraag hoe het zit als ik bijv. met me laptop en me mobiel op vakantie ga en dan wil internetten?

1.Is het internet dan wel snel zoals de gemiddelde internet verbinding of is het heel erg sloom, zo ja hoe kun je ervoor zorgen dat het sneller gaat?

2.Is dat normaal of moet je eerst je mobiele telefoon provider bellen erover?

3. Hoe kun je de kosten berekenen?
Je kan van je N97 een access point maken via JoikuSpot.
Dan zoek je gewoon met je lap top naar WLAN en internetten maar.
Het is de snelheid van het netwerk waar je op zit, dus wel wat trager dan je thuis heb denk ik.
Als je sneller wil moet je zorgen dat je WLAN heb in het hotel waar je zit, dit is vaker ook goedkoper(zeker in het buitenland).
Voor de kosten moet je bellen met je provider, die weten de meest actuele.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:15
Verwijderd schreef op zondag 18 juli 2010 @ 12:12:
[...]

Je kan van je N97 een access point maken via JoikuSpot.
Dan zoek je gewoon met je lap top naar WLAN en internetten maar.
Het is de snelheid van het netwerk waar je op zit, dus wel wat trager dan je thuis heb denk ik.
Als je sneller wil moet je zorgen dat je WLAN heb in het hotel waar je zit, dit is vaker ook goedkoper(zeker in het buitenland).
Voor de kosten moet je bellen met je provider, die weten de meest actuele.
waaruom joikuspot
als je bluetooth hebt gewoon idd via pc-suite verbinding maken.

Over internetten in het buitenland.
Niet aan beginnen, veel te duur en traag voor echt internetten.

een keer een mail versturen en een pagina bezoeken is prima, maar gelijk prijzig.

Tijd van werken, tijd van rusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En is het met kpn toegestaan om je mobieltje als modem te gebruiken om via je laptop ermee te kunnen internetten?

Kun je niet gewoon je modem van huis koppelen aan je mobieltje dat als je bijv op reis bent nog contact kan maken met het internet dat je thuis hebt? of is dat iets te veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Verwijderd schreef op zondag 18 juli 2010 @ 17:20:
En is het met kpn toegestaan om je mobieltje als modem te gebruiken om via je laptop ermee te kunnen internetten?

Kun je niet gewoon je modem van huis koppelen aan je mobieltje dat als je bijv op reis bent nog contact kan maken met het internet dat je thuis hebt? of is dat iets te veel.
Het is volgens mij bij geen enkele provider toegestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:32
T-Mobile wel. KPN inderdaad niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaK1983

Dit zogenoemde tethering is meestal niet toegestaan, heb hier laatst een artikel op Tweakers over data-abonnementen van gezien, waar dit ook duidelijk bij stond vermeld voor alle gangbare providers (Blackberry-abo's niet!): http://tweakers.net/revie...html?nb=2010-06-07&u=1500
Vaak als er een FUP (Fair Use Policy) is ingesteld, waarbij de datalimiet 10x boven het gemiddelde ligt (even uit het hoofd), wil je dit ook niet, omdat je snelheid dan omlaag gaat of je zelfs moet bijbetalen bij sommige providers.
Weet sowieso dat het bij KPN niet is toegestaan, zie: http://www.allaboutphones...e-op-Fair-Use-Policy.html

[ Voor 8% gewijzigd door kwaK1983 op 19-07-2010 12:44 . Reden: Tweakers-artikel erbij + aangevuld ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:02

Ik snap niet helemaal wat je wil bereiken met het koppelen van je mobiel aan je modem van thuis. Je zult om je modem thuis te bereiken toch een verbinding moeten maken en data kosten maken met je mobiel. De data (de internet pagina of de mail) moet dan toch van je modem thuis, naar je mobiel gestuurd worden. Dat brengt dus evenveel dataverkeer met zich mee als dat je je mail en internetpagina direct van de bron op haalt.

Zoals al gezegd, internet in het buitenland is gewoon enorm duur. De meeste hotels bieden tegenwoordig wel gratis of relatief goedkoop internet aan op de kamer (via wifi of bekabeld). Als je niet naar een hotel gaat, maar naar de camping ofzo, of als internet in je hotel niet mogelijk is, zoek dan gewoon een internetcafe op.

Verder zal tethering met KPN misschien niet toegestaan zijn, maar als jij lekker in het buitenland gaat internetten, zullen ze denk ik niet klagen hoor, maar eerder enorme euro-tekens in hun ogen krijgen. Voor de internetbundel is normaal een bepaalde maximale datagrens gesteld (verwacht ik) maar internetten in het buitenland valt daar doorgaans toch buiten. Je begint dus vanaf de eerste kilobyte te betalen.

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Becky Bell
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-09-2010
Ik heb sinds zaterdag de N97 mini.

Voor de verwachtingen die ik van een telefoon heb, voldoet deze tot nu toe goed.

Op een klein puntje na:

Als ik binnenkomende oproepen/sms'jes krijg, worden deze niet aan het desbetreffende contact gekoppeld. Maar komt het nummer in beeld te staan.

Nb. Ik heb al gecontroleerd dat de nummers op dezelfde manier zijn opgeslagen, dus met +31 ervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Becky Bell schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 09:13:

Voor de verwachtingen die ik van een telefoon heb, voldoet deze tot nu toe goed.

Op een klein puntje na:

Als ik binnenkomende oproepen/sms'jes krijg, worden deze niet aan het desbetreffende contact gekoppeld. Maar komt het nummer in beeld te staan.

Nb. Ik heb al gecontroleerd dat de nummers op dezelfde manier zijn opgeslagen, dus met +31 ervoor.
Al gekeken of ze dubbel in het geheugen staan of in het sim- en telefoongeheugen? (lang leve de zoekfunctie...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander83
  • Laatst online: 18-09 13:01
Becky Bell schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 09:13:

Op een klein puntje na:

Ik heb inderdaad, al tijden hetzelfde probleem, ik heb in mijn geval een aantal sim-contacten en het grootste deel gewoon in het geheugen van de foon zelf. Geen dubbelle in ieder geval. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Laatst online: 22:50
Gewoon alle contacten naar het telefoongeheugen kopieren voor zover ze daar nog niet zijn en vervolgens alleen telefooncontacten laten tonen, sim uitschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlisterAMG
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-09 22:49
Hebben meer mensen een mail gehad van Nokia dat er een software update zou zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beanie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-05-2023
Dersan schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 16:28:
Gewoon alle contacten naar het telefoongeheugen kopieren voor zover ze daar nog niet zijn en vervolgens alleen telefooncontacten laten tonen, sim uitschakelen.
_/-\o_
Wist dus niet dat dat kon, na een tijd dubbele contacten gehad te hebben en nu dus alleen nog maar in het telefoon geheugen eindelijk weer de mogelijk om een back up van de contacten te hebben op de SIM. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaK1983
AjaxArena schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 23:09:
Hebben meer mensen een mail gehad van Nokia dat er een software update zou zijn?
Jup, ook mail van Nokia gehad, maar updaten ho maar......... :| (V20.0.019 helaas nog steeds)

[ Voor 5% gewijzigd door kwaK1983 op 21-07-2010 12:53 . Reden: Versienummer erbij ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
AjaxArena schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 23:09:
Geen bericht gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
Inderdaad mailtje gehad. Software updater van Nokia deed niets, maar software update op telefoon zelf werkte perfect :)
Zit hier nu op v 22.0.110.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil hem ook ff updaten, maar zie dat bij de software updater in de telefoon de update slechts 6373kB groot is. Een complete firmware is toch veel groter? Of worden enkel de verbeteringen 'over de oude firmware heen gezet'? En ben ik applicaties die op E: staan (Ovi apps, youtube, Ebuddy enz) ook allemaal kwijt hierna?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
Bij mij was ie maar 1,1 MB, echter had ik al v 21.nogwat. Zelf ben ik helemaal niets kwijt geraakt qua bestanden,instellingen,berichten,etc., maar uiteraard wel even backup gemaakt van te voren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij is ie wat groter omdat ik nog op V20.nogwat loop te prutsen denk ik. De hoogste tijd dus ;)
Ga maar eens beginnen.

edit: de update wil niet starten. Ik vink de update aan en druk op start, maar er gebeurd niets :(
Telefoon opnieuw opstarten en nog een keer proberen haalt niets uit.
Wat een incompetent schijtding is het toch ook, bah.

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2010 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweade
  • Laatst online: 18-09 11:52
Iemand een idee hoe ik het draaien van het scherm uit kan schakelen wanneer iemand belt? Uit pure wanhoop heb ik het automatisch draaien van het scherm geheel uitgeschakeld, maar er zou toch een andere mogelijkheid moeten zijn? Bijvoorbeeld via een app of iets dergelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Verwijderd schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 12:16:
Bij mij is ie wat groter omdat ik nog op V20.nogwat loop te prutsen denk ik. De hoogste tijd dus ;)
Ga maar eens beginnen.

edit: de update wil niet starten. Ik vink de update aan en druk op start, maar er gebeurd niets :(
Waarschijnlijk omdat je dus met v20 zit. Hij verwacht versie 21...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaszCore
Is dit nou het beruchtte bericht over dat er nieuwe software beschikbaar is voor de telefoon? Ik heb die update al sinds het moment dat hij is uitgekomen ongeveer 3 weken geleden! Komt in ieder geval wel weer lekker op tijd dan!
Maargoed ik hoop dat volgende maand fw30 uit komt want het wordt echt wel weer tijd voor een grote update met ovi maps op e, virtueel geheugen etc, bugfixes (ringtone bug zit er ook nog steeds in namelijk), menu structuur met 4 iconen naast elkaar ipv 3. Dat laatste zou helemaal ideaal wezen, had dit al eens door een hack maar helaas werkte die niet goed.
Uiteraard moet er ook in komen dat je al die onzin apps kan verwijderen! Wat ik niet gebruik hoef ik ook niet op mijn telefoon te hebben!!
Gelukkig zien ze het zelf ook in
nieuws: 'Nokia wil andere ceo'

Maar als ze het inzien, waarom luisteren ze dan niet naar hun klanten? Hier worden genoeg suggesties gegeven en er zal heus wel 1 persoon van Nokia NL in dit topic kijken. Op hun eigen website staat het ook vol met ideeen.
Daar ontbreekt het dus niet aan, alleen de mentaliteit om er wat mee te doen ontbreekt en dat moeten ze aanpakken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaK1983
Verwijderd schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 12:16:

Zelfde verhaal hier, via Nokia Software Updater, Ovi Suite en de telefoon zelf gekeken, maar updaten doet ie niet.
Hij vindt zelfs geeneens nieuwe firmware, wat een ramptoestel is het ook zeg......... ;S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweade
kwaK1983 schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 17:06:
[...]

Zelfde verhaal hier, via Nokia Software Updater, Ovi Suite en de telefoon zelf gekeken, maar updaten doet ie niet.
Hij vindt zelfs geeneens nieuwe firmware, wat een ramptoestel is het ook zeg......... ;S
Heb je wel gecontroleerd of er wel een update beschikbaar is voor je productcode? Anders zou je gewoon moeten kunnen updaten, heb enkele weken geleden al geupdate.

Evt. kun je productcode wijzigen als je niet kunt updaten, op dit forum kun je daar wel wat over vinden.

[ Voor 15% gewijzigd door Tweade op 21-07-2010 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaK1983
Tweade schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 19:34:
[...]

Heb je wel gecontroleerd of er wel een update beschikbaar is voor je productcode? Anders zou je gewoon moeten kunnen updaten, heb enkele weken geleden al geupdate.

Evt. kun je productcode wijzigen als je niet kunt updaten, op dit forum kun je daar wel wat over vinden.
Nee, had het nog niet gecheckt op de Nokia-site zelf, daar krijg ik nu ook: Sorry, There was a technical problem. Please try again soon.
Maar je mag er vanuit gaan dat als je je registreert bij Nokia en hun sturen een mail dat je kan updaten, dat je dan ook daadwerkelijk kan updaten.
Weet dat dit wel vaker fout gaat, ik noem een Hi met FUP-smsjes die van geen kant kloppen, maar dan begrijp ik niet zo goed waarom dit soort bedrijven toch zulke mail danwel sms de deur uit stuurt, als het toch van geen kant klopt.......denk dat je (in het geval van Nokia) hier je goede naam ook mee te grabbel gooit.
Ze brengen al zo'n wanproduct uit en dan ook nog onbetrouwbare informatie richting consument uitsturen.
Denk trouwens dat het binnen Nokia gewoon chaos is na eerdere berichten dat de CEO waarschijnlijk ook vervangen gaat worden.
Ben benieuwd of er dan iemand aangesteld wordt, die WEL naar de klachten/tips/suggesties van de gebruikers luistert.
Als ze deze weg blijven bewandelen heeft Nokia gewoon afgedaan en ben ik er helemaal klaar mee, ondanks de toch wel erg strakke N8 die op de planning staat.

Over het veranderen van de productcode:
Bij het NCP Nemesys ICT in Oud-Beyerland zeiden ze dat ze de productcode niet konden veranderen voor het updaten, waardoor ik dit toch zelf wilde gaan uitvoeren via NSS.
Overigens werkt GPS i.c.m. Ovi Maps nog steeds voor geen ene meter; deze loopt constant achter/navigeert naar parallelwegen op de snelweg/geeft aan GPS-signaal verloren.
Onderstaand reactie van mij m.b.t. de productcode 0587245, waar geen reactie op gekomen is.
Wil best zelf de productcode veranderen, maar wil wel weten naar welke ik hem zeker kan veranderen.
robbinonline schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 21:50:
Oke ik heb hier een zwarte simlock vrije Nokia N97 liggen.
Qua software zit deze nog steeds op: 20.0.019
Typenummer RM-505 en product code: 0587245

Welke product code ik invoeren geen enkele update via FOTA of NSU.
Heeft iemand enig idee welke product code ik kan gebruiken voor een update...

Toestel moet uiteraard de Nederlandse taal blijven ondersteunen.
PinokkioTV schreef op zondag 06 juni 2010 @ 11:30:

0587246: N97 RM-505 Country Variant Netherlands NL CV NL v1 +1Ynavi+10 tr white
0594817: N97 RM-505 Country Variant Netherlands NL CWM v1 White - MR
0587806: RM-505 T-Mobile NL NL GV v1 Black - MR
0579050: RM-505_EMEA_Benelux_NL_QW Black
0579050: RM-505_EMEA_Benelux_NL_QW Black
0579054: RM-505_EMEA_Benelux_NL_QW White
0579054: RM-505_EMEA_Benelux_NL_QW White
Deze lijst heb ik kunnen vinden van PinokkioTV......zijn deze allemaal te gebruiken en is het dan het beste om 0587246 te gebruiken aangezien deze maar 1 cijfer van mijn productcode verschilt, of maakt dat niet uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaszCore
kwaK1983 schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 12:46:
Deze lijst heb ik kunnen vinden van PinokkioTV......zijn deze allemaal te gebruiken en is het dan het beste om 0587246 te gebruiken aangezien deze maar 1 cijfer van mijn productcode verschilt, of maakt dat niet uit?
Het maakt niet uit welke productcode je gebruikt. Je moet alleen op letten of hij EU of benelux is. Beste is om de EURO1 QWERTY code te gebruiken dan ben je zeker van dat je als eerste alle updates hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaK1983
BaszCore schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 16:30:
[...]

Het maakt niet uit welke productcode je gebruikt. Je moet alleen op letten of hij EU of benelux is. Beste is om de EURO1 QWERTY code te gebruiken dan ben je zeker van dat je als eerste alle updates hebt.
OK, thanks, ben hem nu met productcode 0570817: RM-505_EMEA_EURO_QW1 Black aan het updaten naar versie 22.0.110.
Voor degenen die een beschrijving zoeken, zie http://nokian97forum.nl/index.php?topic=171.0

UPDATE: updaten is gelukt en draai nu denk ik de laatste firmware voor de EU-productcode.
Merk nog vrij weinig verschil eigenlijk, maar dat zal de komende dagen nog komen, aangezien ik toch 2 versies verder ben nu.
Hopelijk komt de v3-software binnenkort ook nog eens aan.....
Moet de GPS op Ovi Maps nog testen, want als deze nu werkt, ben ik weer een content man, maar ik blijf er een hard hoofd in houden........

[ Voor 27% gewijzigd door kwaK1983 op 23-07-2010 10:05 . Reden: resultaat update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSU1200C
  • Laatst online: 09-09 22:49
kwaK1983 schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 21:16:
[...]

OK, thanks, ben hem nu met productcode 0570817: RM-505_EMEA_EURO_QW1 Black aan het updaten naar versie 22.0.110.
Voor degenen die een beschrijving zoeken, zie http://nokian97forum.nl/index.php?topic=171.0
Op 8 juli had ik je deze code al in een reply gegeven ;)

Persoonlijk ben ik nog niet echt blij met versie 22. Weer regelmatig een vastlopende telefoon die pas na 4 of 5 keer proberen normaal opstart. Crashende browser en ik kan toepassingsbeheer niet gebruiken.

Ipv fota nu maar weer een volledige update en anders weer terug naar NSP :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaK1983
NSU1200C schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 10:26:
[...]

Op 8 juli had ik je deze code al in een reply gegeven ;)

Persoonlijk ben ik nog niet echt blij met versie 22. Weer regelmatig een vastlopende telefoon die pas na 4 of 5 keer proberen normaal opstart. Crashende browser en ik kan toepassingsbeheer niet gebruiken.

Ipv fota nu maar weer een volledige update en anders weer terug naar NSP :F
[schaam-modus] 8)7 :o die heb ik inderdaad gezien, slipped my mind[/schaam-modus]

Heb nu "al" het probleem dat als ik de unlock knop gebruik de telefoon in landscape-mode springt, als ik het scherm nu weer terugklap staat hij weer "normaal", strange!
Dit is dus een functie in de "nieuwe" software, de autorotate-functie, had er totaal geen benul van dat deze (nog) op zou komen.......heb hem wel voorbij zien komen in het preview-filmpje van de N97, maar was het vergeten!
Leuke functie, maar ook dit lijkt niet altijd even goed te reageren, vooral als er meerdere programma's openstaan.
Na de update startte hij ook na 10 minuten opnieuw op, de alom bekende spontane reboot, maar dat is bij 1x gebleven *klopt op tafel*.

[ Voor 37% gewijzigd door kwaK1983 op 23-07-2010 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweade
Draai alweer tijdje versie 12 (N97 mini) maar hier geen vastlopers of iets dergelijks, telefoon is behoorlijk stabiel. Ook navigatie werkt als een trein. Kreeg alleen vandaag melding dat geheugen vol zit, maar dat had er meer mee te maken dat ik SPB mobile shell aan het proberen was icm een aantal zware pagina's in Opera Mobile. SPB is dus weer exit. Overigens wel aardig om te zien wat er mogelijk is met een 97 mini, kennelijk zijn er geen technische bezwaren om meerdere homescreens, vloeiende menu's etc. weer te geven. Behalve wellicht het geheugen. Zelf ben ik erachter gekomen dat ik functionaliteit prefereer boven een hip uiterlijk, ik kan in ieder geval beter overweg met de standaard Nokia interface. Wellicht word ik oud...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Tweade schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 11:19:
Draai alweer tijdje versie 12 (N97 mini) maar hier geen vastlopers of iets dergelijks, telefoon is behoorlijk stabiel. Ook navigatie werkt als een trein. Kreeg alleen vandaag melding dat geheugen vol zit, maar dat had er meer mee te maken dat ik SPB mobile shell aan het proberen was icm een aantal zware pagina's in Opera Mobile. SPB is dus weer exit. Overigens wel aardig om te zien wat er mogelijk is met een 97 mini, kennelijk zijn er geen technische bezwaren om meerdere homescreens, vloeiende menu's etc. weer te geven. Behalve wellicht het geheugen. Zelf ben ik erachter gekomen dat ik functionaliteit prefereer boven een hip uiterlijk, ik kan in ieder geval beter overweg met de standaard Nokia interface. Wellicht word ik oud...
Je wordt niet oud... Ik ben 19 en heb hetzelfde ;) Ik heb liever dat het allemaal goed werkt dan dat er maar heel weinig mee kan en het er heel mooi uitziet (apple O-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweade
Voor wie de standaard foto-brouwser van de N97 ook wat traag vindt, er is via Nokia Beta Labs een snellere en betere oplossing te downloaden. Biedt ook goede en eenvoudige mogelijkheid foto's te backuppen. Delen van foto's kan ook maar heb ik nog niet getest.

Zie http://betalabs.nokia.com en zoek naar Nokia Image Exchange. Is nog experimenteel maar werkt goed.

Edit: met dit soort applicaties wordt ik weer een beetje blij van m'n N97 mini. Heb nog wat andere frustraties maar dit is er alweer een minder.

[ Voor 16% gewijzigd door Tweade op 24-07-2010 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetBiggie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-01-2024
Hmm, ondervind wat probleempjes met nieuwe telefoon. Heb gezocht in het topic, maar het kan dat ik in 190 pagina's de antwoorden heb gemist...:

1. Heb via software-update naar nieuwste versie (Vodafone, 12.0.110.238.04) geupdate zonder problemen. Deze update werd gedownload via normale telefoonverbinding. Snel en stabiel.
Ik wil nu wat andere software-updates downloaden en installeren (Nokia Messaging 10.2, Ovi Kaarten 3.4), maar als ik deze wil downloaden geeft hij aan: Verbinding selecteren: Zkn naar WLAN. Ik kan geen andere verbinding selecteren dan 'Zkn naar WLAN'. Hoe kan ik dit wijzigen? En dat is nodig, vanwege probleem 2:

2. Het instellen van een WLAN lukt mij niet. Zowel als ik mijn SSID verborgen als weergegeven heb, vindt de telefoon de verbinding. Ik voer het juiste wachtwoord in en dan gaat telefoon verbinding maken. Resultaat: "Kan niet verbinden. WLAN netwerk niet gevonden." WTF?!?!

Iemand die hulp kan bieden?

Edit 1: Probleem 2 is opgelost. Ik heb op mijn router MAC-filtering aan staan. De Nokia N97 mini handleiding zegt niet hoe je het MAC-adres van je telefoon kunt vinden, maar ik heb dit met googlen gevonden: +#62209526#. MAC-adres ingevuld in router en zonder problemen verbinding...

Probleem 1 is nu iets minder vervelend, maar ik hoor toch graag een oplossing daarvoor. Hoe kan ik updates binnenhalen via FOTA i.p.v. WLAN?

Edit 2: Heb nu per ongeluk twee maal een WLAN toegangspunt ingesteld met zelfde naam, Test. De telefoon maakt er Test en Test1 van. Hoe kan ik één van beide toegangspunten er uit gooien? Googlen geeft aan: Menu - Instellingen - Connectiviteit - Bestemmingen, maar als ik bestemmingen selecteer krijg ik "Systeemfout". Iemand een andere oplossing? Ik kan natuurlijk een hard reset doen. Dat geeft neem ik aan geen problemen met Vodafone instellingen etc.? Hij komt dan weer in de toestand zoals ik hem van Vodafone ontving?

[ Voor 35% gewijzigd door HetBiggie op 24-07-2010 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweade
@ Het Biggie,

Wwbt het verwijderen van het WLAN toegangspunt, is het toegangspunt wellicht in gebruik? Probeer wellicht even verbinding te sluiten en probeer het nog eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:38
Ik gebruik de Formule1 live timing mobile, het is zeer irritant om iedere minuut steeds het scherm weer aan te zetten.
Is het in te stellen dat het scherm continu aanblijft?
Of misschien in te stellen dat hij aanblijft als ik hem aan het opladen ben (bv in de auto)
Met de navigatie software van Nokia zelf blijft het scherm wel aan dus het zou ergens moeten kunnen, ik krijg alleen maar een instelling tot maximaal 1 minuut gevonden.

En nog een vraagje mbt SPB Mobile. Hoe lang kan je daarvoor updates ontvangen? Iedere versie voor Symbian die er uit komt of maar tot een bepaalde versie?

[ Voor 14% gewijzigd door Ad de Jong op 25-07-2010 13:00 ]

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
theBandit schreef op zondag 25 juli 2010 @ 12:57:
Ik gebruik de Formule1 live timing mobile, het is zeer irritant om iedere minuut steeds het scherm weer aan te zetten.
Is het in te stellen dat het scherm continu aanblijft?
Of misschien in te stellen dat hij aanblijft als ik hem aan het opladen ben (bv in de auto)
Met de navigatie software van Nokia zelf blijft het scherm wel aan dus het zou ergens moeten kunnen, ik krijg alleen maar een instelling tot maximaal 1 minuut gevonden.
Het is niet te vinden in de instellingen. Je kan het wel veranderen als je zelf een progje maakt. Ik weet zo niet hoe ze het doen, maar ik denk dat ze gewoon elke keer een signaaltje sturen dat er weer wat gebeurt, zodat het beeldscherm aanblijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaK1983
HetBiggie schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 17:03:
Hmm, ondervind wat probleempjes met nieuwe telefoon. Heb gezocht in het topic, maar het kan dat ik in 190 pagina's de antwoorden heb gemist...:

Edit 2: Heb nu per ongeluk twee maal een WLAN toegangspunt ingesteld met zelfde naam, Test. De telefoon maakt er Test en Test1 van. Hoe kan ik één van beide toegangspunten er uit gooien? Googlen geeft aan: Menu - Instellingen - Connectiviteit - Bestemmingen, maar als ik bestemmingen selecteer krijg ik "Systeemfout". Iemand een andere oplossing? Ik kan natuurlijk een hard reset doen. Dat geeft neem ik aan geen problemen met Vodafone instellingen etc.? Hij komt dan weer in de toestand zoals ik hem van Vodafone ontving?
Na mijn update naar versie 22.0.110 heb ik ook last van dezelfde "Systeemfout"-melding.
Hiervoor nooit geen problemen gehad om in de Bestemmingen te komen, en had ik het zo ingesteld dat als er een (bekend) WLAN in de buurt is dat hij hier automatisch mee connect en vraagt om verbinding te maken met "Mobiel Internet" zodra er geen in de buurt is.
Nu krijg ik elke keer (WLAN of Mobiel Internet) dus de melding of ik wil zoeken naar WLAN en kan ik dus ook niks instellen.
Misschien wel weer een x tijd voor een hard reset idd, aangezien ik dat met het updaten niet gedaan heb.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetBiggie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-01-2024
Tweade schreef op zondag 25 juli 2010 @ 09:18:
@ Het Biggie,

Wwbt het verwijderen van het WLAN toegangspunt, is het toegangspunt wellicht in gebruik? Probeer wellicht even verbinding te sluiten en probeer het nog eens.
Geprobeerd, maar helaas. Alle verbindingen uitgeschakeld voor zover ik kan nagaan. Krijg gewoon weer die systeemfout melding, zoals kwak1983 ook aangeeft. Misschien ook maar een hard reset doen?

Thx. voor het meedenken Tweade!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
  • Laatst online: 05-02 09:19
Gebruik ik al jaren, op de N95 daarna N96 en nu op de N97, werkt prima. :)
Pagina: 1 ... 47 ... 64 Laatste