Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nokia N97

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/4TnKEv9zDNSPsj7fwuvtzKlP/full.png
Welkom bij Deel 3
Alweer het derde deel voor dit prachtige toestel. Hier kan je discussiëren over deze prachtige smartphone en als je er helemaal niet meer uitkomt, je vraag stellen. Wij helpen je graag! :)

Een sidenote bij bovenstaande opmerking is dat we wel verwachten dat je eerst zelf wat moeite doet om tot een oplossing te komen. In deze topicstart staan de meest gestelde vragen al opgesomd en heb je dus grote kans dat je in deze post je oplossing al kunt vinden. Vergeet verder vooral Google niet om je te helpen bij je zoektocht naar een oplossing. Lukt het dan nog niet? Dan willen we je graag helpen!

Opmerkingen en aanvullingen over deze startpost graag via DM! :)
Inhoudsopgave
Voorgaande delen
Specificaties
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/y5x0DOWwwFVLaA3tOShIQod1/full.png
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/2fqJlP6CuvYfK2CSlBNNRjbW/full.png
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/DFAYavoLHMFKQYLMAVSJW50J/full.png
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/TzeOZkVT7LGHEKxBOQNmCIZI/full.png
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/n5fgrDU4P9NixxRWaQ5a5tGY/full.png
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/LUP5lV36xINl34tgCO2V183E/full.png
Wat zit er in de doos?
  • Nokia N97 (Suprise! :P)
  • Nokia Batterij (BP-4L)
  • Nokia Reislader (AC-10)
  • Nokia Datakabel (CA-101)
  • Nokia Muziekhoofdtelefoon met draad (AD-54, HS-45)
  • Nokia Laderadapter (CA-146)
  • Reinigingsdoekje
Afbeeldingen

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/diug7ijSmIZTYZC5QZ0zNsoI/full.pngAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/e5595fR25WFOWG14y3yGYXJZ/full.png

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/uCSEqYrgXDlOKlMboB6eRH1x/full.png

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/jM2FYxGSMZej3ji5jpSSkw36/full.png

Firmware Versies

Hieronder vind je de changelogs voor de bekende firmware versies. De meest recente firmware versie is 12.0.024 (Global) of 12.0.026 (Country Variants).

Als je wilt weten welke firmware er voor jouw toestel beschikbaar is dan kan je hier je productcode invullen.

Changelog v11.0.021
USB detection error fix
-PC does not detect N97 or USB charging connection not detected.

Widget
-Home screen online/offline widget crash fix
-Fix for “Alphabetical and Number input are mixed in facebook until end key is pressed.
-Widget UI improvement – New facebook widget fixes a problem of Home Screen background
-Browser fixes to improve widgets stability.

MfE related fixes
-Partial fix for Messaging/calendar entry lost.
-Mail for exchange calendar entry synchronization error fix.

UI transition error fixes
-(Portrait <-> landscape transition, there is a home screen corruption.)
-UI transition (Slowness and bad effects)
-Slow Touch UI response
-Picture of the device lock appears half of the screen when transitioning the UI sometimes
-Landscape: in some cases the soft buttons on touch (right hand) show the Home Screen in background

Photos thumbnail performance and stability improvements
-Device performance deteriorates when lots of content in the device
-Partial fix no display backlight illumination when unlocking lock-key
-New version of Accueweather to improve the “Connection error
-Device reset when browsing with high speed packet access (for Malaysia)
-Browser soft key UI doesn't work after putting Chinese character with qwerty keyboard
-Java fixes (TCK, Pre-install app disappearing, *#7370#*)
-Operator fixes (CMCC, Hutchson and Telefonica, Vodafone)
-Ovi store client now embedded in the core image

Changelog v12.0.024 / v12.0.026
- Fix for browser cache consuming more than specified in C drive
- Battery indictor showing wrong status (2-3bars) when charging completes
- Firmware over the air (FOTA) setting correction
- User interaction to device while FOTA may cause need for user to power on/off
- Fix for calendar entry lost
- Fix for mail that may get duplicated
- Fix to resolve GPRS access point selection even if WLAN access point is available
- Fix to not to ask user to do new profile while there is already one available
- Fix to display messaging application correctly when theme effect is set to ON
- Fix for Ovi store client may not properly installed if user has a client already installed earlier version

Applications changes:
- Ovi store application is now updated
Software

Hier vindt je een lijst met leuke software voor je N97. Mis je hier iets? Laat het mij dan weten en dan voeg ik het toe :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/feEAqvuOklSxVwZjfq3KUGTh/full.jpg
Mobbler
Mobbler is een radioclient voor Last.fm hiermee kan je op je toestel luisteren naar alle kanalen op last.fm! Ook heeft het handige hulpmiddelen zoals een sleeptimer of een alarm.

Bezoek Mobbler

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/GggH96lQ1zRIbOvShwLCYzSt/full.jpg
Nimbuzz
Met Nimbuzz mobiel kan je bellen, chatten en berichten en bestanden sturen. Waar je ook bent en helemaal Gratis. Al je vrienden van MSN, Hyves, Skype, ICQ, Google Talk en veel meer bij elkaar. Éen keer inloggen, één contactlijst voor al je accounts.

Bezoek Nimbuzz

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/QqQHJ9mo5f2sBy2RvIs2udk7/full.jpg
Playlist DJ
Unleash the DJ inside you. Instantly create new playlists. Match your music to your mood or change your mood with your music. Playlist DJ automatically analyzes and profiles your music collection, then builds playlists at your command. You simply set the fun and colorful mood and tempo sliders, or start with a favorite song. Discover music you forgot you had.

Download Playlist DJ

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/13gtm1g59812YPTkUwOiOK9O/full.jpg
BestProfiles
Best Profiles allows automatic profiles switching according to your schedule, calendar or GSM cell location. For each profile Best Profiles allows selection of additional settings such as: backlight, sound on activate, run custom application etc.

Download BestProfiles

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/mBtnXtB8KikStPSGhpwsE2IZ/full.jpg
Midomi
Just hold your phone up to a speaker, and Midomi names the tune in as little as five seconds! It even works if you sing or hum the melody.

You can share a song on Twitter or Facebook, buy it, or check out lyrics, videos, and artist info for free.

Download Midomi

Kijk bij links voor meer websites waar je software voor je N97 kan vinden.

Links
Algemeen
Reviews
Downloads (Thema's,Graphics,Audio,Video,Applicaties)
Pricewatch
Veelgestelde Vragen (FAQ)
In dit gedeelte vind je de vragen die vaak naar voren komen in deze topic reeks. Om te voorkomen dat mensen te veel moeten gaan zoeken naar hedendaagse problemen met de N97 is hier van deze problemen een opsomming gemaakt. Aanvullingen ontvang ik graag via DM. :)

Mijn telefoon is traag! :(
De N97 is een smartphone. Dit betekend dat de telefoon in staat is meerdere toepassingen tegelijk te draaien. In veel gevallen sluit het drukken op de rode toets de toepassing niet af maar plaatst het in de achtergrond. Naar verloop van tijd heb je dan meerdere toepassingen in de achtergrond draaien waardoor je telefoon beduidend langzamer wordt.

Je kunt vaak in het menu van de toepassing kiezen voor "Afsluiten" of in het standby screen enkele seconden de menuknop vasthouden om de ingebouwde taskmanager weer te geven, druk een paar seconden op de taak die je wilt afsluiten en kies in de popup die verschijnt voor "afsluiten".

Ik heb een paar keer een GPS toepassing gebruikt maar nu heb ik x euro aan kosten voor internet gebruik op mijn telefoonrekening staan!!
De N97 beschikt over Assisted-GPS. Dit download via internet de laatst bekende positie van de satellieten zodat jij over een hele snelle GPS fix kan beschikken. Je kan A-GPS uitschakelen via Menu -> Locatie -> -> Positiebepaling -> Positiebep.methoden -> Assisted GPS. Indien je dit uitschakelt kan het tot 10 minuten duren eerdat je een goede GPS fix hebt.

Mocht je Engels ingesteld hebben als taal dan kan je de instellingen aanpassen via Menu > Settings > Phone > Application Settings > Positioning > Positioning Methods. (met dank aan Hamsteg)

Functie x doet het niet meer!
De software op een smartphone kan net zoals Windows soms wel eens toe zijn aan een "herinstallatie". Als je alles geprobeerd hebt en je komt er maar niet uit, kun je als "last resort" nog een hard reset proberen. Hiermee wordt alles gewist van je telefoon (sms,contacten,applicaties) en wordt het besturingssysteem er weer opnieuw opgezet. Dit lost 99% van de problemen op.

Je kunt een hardreset uitvoeren door in het standby scherm de volgende code in te voeren: *#7370#

Mocht dit niet lukken omdat je toestel niks meer doet, dan kan je de "Vulcan Death Grip" uit voeren.
Druk de onderstaand buttons in deze volgorde in (en houd ze ingedrukt)
  • Caps shift
  • Space bar
  • Delete button
  • On button
onderstaand plaatje illustreert welke knoppen er ingedrukt moet worden
Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/302vpl5.jpg

Het alarm loopt x minuten te laat af :?
Dit is op dit moment een fout in de firmware van de telefoon. De vertraging is overigens nooit meer dan 6 minuten dus je zou er niet dood aan moeten gaan ;)

Er zit een kras op mijn lens :'(
Een ontwerpfout van het afschermkapje van de camera zorgt er voor dat deze vroeg of laat de lens beschadigd wanneer er op den duur vuil opkomt. Nokia zoekt momenteel naar een oplossing voor het probleem en in de tussentijd kun je kosteloos het onderdeel laten vervangen bij een Nokia Care Point. Het advies is om het afschermkapje gewoon open te laten staan en er bijvoorbeeld een beschermhoesje bij te kopen.

Mijn vergrendelknopje is afgebroken :(
Het vergrendelknopje van de N97 is een zwak punt en is al bij meerdere mensen afgebroken. Je kunt contact opnemen met Nokia Care en vervolgens dit mankement onder garantie laten verhelpen. Zie ook DeV0uReR in "Nokia N97 - Deel 3".

Hoe verwijder ik Boingo, Qik en/of JoikuSpot?
Deze applicaties zitten bij de N97 in de rom verwerkt en kunnen daarom helaas niet verwijdert worden. Ik heb ze zelf verplaatst naar een andere map waarin ik alle shortcuts dump die ik nauwelijks gebruik. Mocht je last hebben van het Boingo toegangspunt, deze kan je wel verwijderen. Kijk daarvoor even bij de eerstvolgende vraag.

Hoe verwijder ik Boingo IAP (toegangspunt) ?
Je kunt op de website van boingo een programma downloaden waarmee je het toegangspunt kunt verwijderen.
Met dank aan toni1899

Hoe stel ik een vast toegangspunt in?
Je kan in je browser instellen of je een vast toegangspunt wilt, of dat hij het vraagt aan de hand van je netwerk instellingen: Browser - opties - instellingen - algemeen - toegangspunt - staat nu op vragen indien nodig, zetten op welke je wilt.

Ovi Suite meldt steeds dat er geen verbinding is met het internet
Binnen Internet Explorer de optie offline werken even uitvinken en je OVI Suite kan weer contact maken met het internet. Deze melding kan voorkomen als je Internet Explorer niet als standaard browser gebruikt en je de OVI Suite eens gestart hebt zonder internet verbinding.

Credits en Onderhoud
Voor deze topicstart zijn een of meer dingen overgenomen uit de topicstart van deel1 en deel2. hiervoor credits naar Hooglander1 en NaF.

[ Voor 106% gewijzigd door BastiaanN op 07-08-2010 15:15 ]

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 319936

Was de laatste in Deel 2, maar we gaan hier verder... dus nog maar een keer.

quote:
a3taxi schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 18:08:
Coming next vind ik maar slechte calender widgets, ze laten bij mij de dagen zien die al zijn geweest.
Ik vond een betere: http://www.symbian-freewa...calendar-outlook-1-8.html

lijkt me een goed alternatief... maar hoe installeer ik dit?
Wie kan me helpen?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 319936 schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 20:00:
Was de laatste in Deel 2, maar we gaan hier verder... dus nog maar een keer.

quote:
a3taxi schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 18:08:
Coming next vind ik maar slechte calender widgets, ze laten bij mij de dagen zien die al zijn geweest.
Ik vond een betere: http://www.symbian-freewa...calendar-outlook-1-8.html

lijkt me een goed alternatief... maar hoe installeer ik dit?
Wie kan me helpen?

Alvast bedankt.
Je kunt het .wgz bestand dat je download overzetten naar je telefoon toe via bijvoorbeeld bluetooth. Dan gewoon openen op je telefoon en dan kan je hem installeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 312647

*weg* vragen naar warez is not_done

[ Voor 86% gewijzigd door pven op 06-10-2009 08:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 19:20
*weg* dit is niet voor het eerst dat we je melden dat je dit soort berichten achterwege moet laten

[ Voor 83% gewijzigd door pven op 06-10-2009 08:18 ]

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 9 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlisterAMG
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-04 01:44
Als het geld kost, kost het ook echt geld. Denk niet dat je hier een link naar een gratis versie krijgt ;)

Hier nog even een lange reactie op een reactie van -xs2www- op een eerdere post van mij.
Anoniem: 226604 schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 11:15:
quote:
AjaxArena schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 14:20:

* De slechte notificatie bij gemiste berichten/oproepen. Het knopje linksonderin licht wel op, maar dit gebeurt hier ook wanneer ik geen berichten heb. Oftewel, het werkt totaal niet. Waarom geen envelopje of icoontje bij een ontvangen bericht/oproep?

Nog nooit een groot schermpje aan de onderzijde gezien met "oproep gemist" of "u heeft 1 nieuw bericht ontvangen"?

Notificatie werkt prima.

Ik bedoelde hier idd het feit dat wanneer je scherm op zwart staat, je vrij lastig kan zien dat je iets gemist hebt. Breathing light heb ik uitgezet, dat zou moeten helpen.

quote:
* Wanneer je een bericht ontvangt en je bent op dat moment bezig in een applicatie, zoals Opera Mini, dan moet je eerst dit afsluiten. Er komt geen "pop-up" scherm die er voor zorgt dat het mogelijk maakt om het bericht direct te lezen, zonder eerst uit Opera te gaan. Dit had bijvoorbeeld mijn Symbian UIQ telefoon wel. Ik zie echter ook wel het lastige ervan in: het zou namelijk betekenen dat een spelletje onderbroken zou worden. Ik zou daar echter niet mee zitten.

Geen irritatiepunt voor mij

Niet zozeer een irritatiepunt, maar meer iets wat ik niet vervelend zou vinden als ze het erin zouden zetten. Misschien iets te verwend met functies in vorige telefoons.

quote:
* De volume-instellingen vind ik vrij matig. Het laagste niveau, wanneer je de speakers gebruikt, is te hard. Er had best nog een niveau lager mogen zijn (voor het geluid helemaal weggaat). Ook is het hoogste niveau wanneer je de koptelefoon gebruikt weer te zacht. Wellicht regulering?

Ik vind het laagste niveau zacht genoeg en het luidste niveau met de koptelefoon is ook niets mis mee.

Is ook weer persoonlijk. Van mij had er wel een niveau onder gemogen ;)

quote:
* Het feit dat het gebruik van programma's als ebuddy, nimbuzz, palringo en windows live messenger behoorlijk frustrerend kan zijn. Wanneer je deze programma's naar de achtergrond drukt (maar wel aan wil hebben), komt het te vaak voor dat deze apps worden afgesloten. Ik gok door een gebrek aan RAM geheugen. Erg vervelend.

Het enige programma wat zich bij mij met deze toepassing wel eens heeft afgesloten is Sygic. Ach ja, so be it. Geen problemen gehad met browsers of messenger.

Hier gebeurt het wel. Misschien doe ik teveel tegelijk, waardoor er RAM tekort is.

quote:
* Het constant moeten switchen van C naar E schijf, nadat je de telefoon hebt aangesloten op de pc. Vergeet je dit, dan staan nieuw ontvangen berichten op de C schijf. Niet wenselijk.

Ook dit heb ik nog nooit ervaren. Volgens mij doe je iets gewoon niet goed, Ik hang hier dagelijks mijn telefoon aan mijn notebook en heb nog nooit hoeven switchen en al mijn berichten komen gewoon op E binnen ook na aan- en afkoppelen. Gewoon optie PC suite kiezen.

Sja, ik heb er toch echt last van en volgens mij heb ik meerdere hierover gehoord. Elke keer als ik mijn telefoon aansluit gebeurt. De ene keer na PC Suite en de andere keer na massa opslag.

quote:
* Wellicht een probleem van hotmail, maar ik noem het toch: ik kan geen mails verwijderen uit de nieuwe Nokia Messaging app (de versie waarmee je HTML kan lezen). Ik kan ze wel gewoon lezen, maar verwijderen gaat niet. Dit ging met de originele mail app wel goed (al kon die weer geen html weergeven.

Ook hier heb ik geen problemen mee. Gewoon je vinger op het bericht houden en dan krijg je een popupschermpje met de optie verwijderen na ongeveer een seconde.

Is inmiddels opgelost. Nokia Mail gedeïnstalleerd en toen werkte het weer.

quote:
Vreemd... Bij het de eerste keer openen van mijn agenda werd er gewoon gevraagd of deze verjaardagen moest importeren uit mijn contacten... Misschien ten overvloede maar gebruik voor de synchronisatie van kalender en contactgegevens gewoon Outlook. Werkt prima, zo doe ik het al heel wat jaren met zowel windows- als symbianbased telefoons en PDA's en heb dit soort problemen nog nooit ervaren.

Dat punt van die agenda en verjaardagen verbaast me. Jij zegt dus dat jij de verjaardagen die jij bij contacten hebt in je kalender staan? Als dat al zo is, dan is het nog steeds vreemd dat er geen optie is om ze achteraf toe te voegen. Wat gebeurt er namelijk met nieuwe contacten? Ik vind het vreemd, want ik heb verder nergens gelezen dat je ze in je kalender kan zetten (op handmatig na dan)
In het zwart mijn opmerkingen weer :P

En nog een minpuntje dan. Ben ik de enige die het vervelend vind dat de accelerometer werkt wanneer je gebeld wordt? Heb je de telefoon in je hand, wil je opnemen, maar omdat je de telefoon net wat scheef vast hebt, schakelt het scherm naar landscape,waardoor je weer moet bijdraaien. Gebeurt me te vaak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AjaxArena schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 21:09:
In het zwart mijn opmerkingen weer :P

En nog een minpuntje dan. Ben ik de enige die het vervelend vind dat de accelerometer werkt wanneer je gebeld wordt? Heb je de telefoon in je hand, wil je opnemen, maar omdat je de telefoon net wat scheef vast hebt, schakelt het scherm naar landscape,waardoor je weer moet bijdraaien. Gebeurt me te vaak...
In reactie op je quote;

2. Hoezo moet je de applicatie afsluiten als je een sms wilt bekijken? Je kan toch gewoon op de menutoets klikken dan dan gewoon in het menu voor berichten kiezen? Wanneer je klaar bent sluit je het menu af en houdt je de menuknop vast -> taakbeheer verschijnt en je kiest opera weer :)

3. Qua de volume regeling ga ik met je mee. Het zou prettiger geweest zijn als deze iets fijner te regelen zou zijn geweest, maar wie weet wat ze in de V20 firmware doen!

4. Veel programma's "verbergen" niet bij het drukken op de rode knop maar sluiten zich gewoon af. Ook dit kan je weer voorkomen door de menuknop vast te houden en vervolgens voor "standby" te kiezen. Dit ligt overigens niet aan de telefoon.

5. Die is inderdaad vervelend. Sinds de nieuwe firmware heb ik overigens gewoon weer mijn e-mails op het C geheugen staan. Enkel, zodra ik een mail heb gelezen kies ik voor "verwijderen op telefoon" Dit zorgt ervoor dat de header in de telefoon blijft staan (dus in het overzicht) maar dat de bijlage's en de body de volgende keer gewoon weer opnieuw moeten worden gedownload, scheelt veel geheugen. ;)

Je kunt dat schermkantelen gewoon uitzetten. Ik heb het ook uitstaan want het scherm kantelt toch wel wanneer je het toetsenbord openklapt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 308528

Ja ik had ook fouten tijdens het vernieuwen van de software maar kreeg het steeds geregeld met een harde reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos_M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:15

Jos_M

aka jos_jalla aka josti

Ik heb ff een vraag. Je hebt die Internet Radio Mod waarmee de Nokia Internet Radio in het Muziekmenu komt te staan, en je schijnt daarvoor pls files te kunnen importeren. Hoe doe je dat precies? Moet je ze in een bepaalde map plaatsen oid? Kan iemand mij dat uitleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 308528 schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 23:00:
Ja ik had ook fouten tijdens het vernieuwen van de software maar kreeg het steeds geregeld met een harde reset.
Als je de volgende keer weer op een bericht wilt reageren gebruik dan de citeer knop ( Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/quote.gif ) rechtsboven in de hoek van de desbetreffende post. Dit laat dan het bericht waar je op reageert ook zien, zo kan iedereen goed blijven volgen waar je op reageert :)
Jos_M schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 23:11:
Ik heb ff een vraag. Je hebt die Internet Radio Mod waarmee de Nokia Internet Radio in het Muziekmenu komt te staan, en je schijnt daarvoor pls files te kunnen importeren. Hoe doe je dat precies? Moet je ze in een bepaalde map plaatsen oid? Kan iemand mij dat uitleggen?
You can also create and install your own playlists for the Radio app to use. The Shoutcast plugin will search for playlists in the \Shoutcast directory of every drive on the device. Found playlist(s) will be automatically parsed and added to the playlist menu.
Bron: http://opensource.nokia.c...rnetradio/ClientPage.html

[ Voor 39% gewijzigd door BastiaanN op 05-10-2009 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlisterAMG
BastiaanN schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 22:51:
[...]

In reactie op je quote;

2. Hoezo moet je de applicatie afsluiten als je een sms wilt bekijken? Je kan toch gewoon op de menutoets klikken dan dan gewoon in het menu voor berichten kiezen? Wanneer je klaar bent sluit je het menu af en houdt je de menuknop vast -> taakbeheer verschijnt en je kiest opera weer :)
Het was meer het idee dat wanneer je bezig bent in opera en je een sms krijgt, deze direct in beeld verschijnt. Maar goed, het is niet zo belangrijk verder ;)

5. Die is inderdaad vervelend. Sinds de nieuwe firmware heb ik overigens gewoon weer mijn e-mails op het C geheugen staan. Enkel, zodra ik een mail heb gelezen kies ik voor "verwijderen op telefoon" Dit zorgt ervoor dat de header in de telefoon blijft staan (dus in het overzicht) maar dat de bijlage's en de body de volgende keer gewoon weer opnieuw moeten worden gedownload, scheelt veel geheugen. ;)
Hmm, ik kan bij Nokia Mail niet vinden waar ik dat kan aanpassen, op welke schijf dat moet komen te staan. Overigens heb ik deze op 3 dagen staan en staat er vaak ook gewoon niks meer in, als ik geen interessante mails heb.

Je kunt dat schermkantelen gewoon uitzetten. Ik heb het ook uitstaan want het scherm kantelt toch wel wanneer je het toetsenbord openklapt :)
Klopt, maar ik vind het verder wel handig, dat het kantelt (bijv. bij websites), zonder dat ik het toetsenbord moet openklappen. Ik zie alleen het nut niet in van het kantelen wanneer je een oproep binnen krijgt. Ik neem aan dat niemand zijn telefoon in landscape mode wil opnemen... Nu is het, op het openklappen van het tobo na, of altijd kantelen, of nooit kantelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaNightmare
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:30
Gisteren avond gezocht op internet en nokia, maar ik kon niets vinden over text to speech languages.

Ik weet dat ze volgens nokia nog niet officieel uit zijn voor de N97, maar weet iemand of misschien andere files wel werken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195854

Hallo, ik heb mijn N97 nu een kleine maand en heb van alles geprobeert om FM Zender aan de praat te krijgen maar het wil niet lukken. Wat ik doe is het volgende: muziek speler starten en muziek laten spelen dan via optie's naar de keuze FM Zender en deze aangezet en op de frequentie 103.90 fm gezet maar ik hoor niks over de radio spelen. Heb ook andere frequentie's geprobeert maar hoor niks via de radio. Kan iemand me vertellen wat ik over het hoofd zie of verkeerd doe? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 319936

BastiaanN schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 20:04:
[...]

Je kunt het .wgz bestand dat je download overzetten naar je telefoon toe via bijvoorbeeld bluetooth. Dan gewoon openen op je telefoon en dan kan je hem installeren :)
Thnx BastiaanN, gelukt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-09-2023
Anoniem: 195854 schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 08:38:
Hallo, ik heb mijn N97 nu een kleine maand en heb van alles geprobeert om FM Zender aan de praat te krijgen maar het wil niet lukken. Wat ik doe is het volgende: muziek speler starten en muziek laten spelen dan via optie's naar de keuze FM Zender en deze aangezet en op de frequentie 103.90 fm gezet maar ik hoor niks over de radio spelen. Heb ook andere frequentie's geprobeert maar hoor niks via de radio. Kan iemand me vertellen wat ik over het hoofd zie of verkeerd doe? :?
1. Gebruik je geen kabelradio? (zonder antenne)
2. Weet je zeker dat de antenne het signaal kan ontvangen? (hij mag maar een max zenden, dus het signaal is niet heel sterk)
3. Zit er geen ander signaal op die frequentie? ('s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09-2018
YaNightmare schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 08:32:
Gisteren avond gezocht op internet en nokia, maar ik kon niets vinden over text to speech languages.

Ik weet dat ze volgens nokia nog niet officieel uit zijn voor de N97, maar weet iemand of misschien andere files wel werken ?
Bedoel je T2S voor het woordenboek? Die kun je volgens mij in de OVI store vinden of met tooltje Download.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Xmasjos schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 09:22:
[...]

1. Gebruik je geen kabelradio? (zonder antenne)
2. Weet je zeker dat de antenne het signaal kan ontvangen? (hij mag maar een max zenden, dus het signaal is niet heel sterk)
3. Zit er geen ander signaal op die frequentie? ('s)
Nee geen kabel radio maar de auto radio, ik gebruik de frequentie van Radio 3FM (103.90 in Limburg) of moet ik de koptelefoon op de gsm aansluiten, aangezien deze kabel als een soort antenne werkt heb ik gehoord ? Of als laats naar een NSP gaan.? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternative
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-04-2022
Anoniem: 195854 schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 10:16:
[...]

Nee geen kabel radio maar de auto radio, ik gebruik de frequentie van Radio 3FM (103.90 in Limburg) of moet ik de koptelefoon op de gsm aansluiten, aangezien deze kabel als een soort antenne werkt heb ik gehoord ? Of als laats naar een NSP gaan.? :'(
Je kan geen frequentie gebruiken die al in gebruik is. (103.90 - Radio 3 fm in limburg) :+
Probeer het eens op een lagere frequentie...ergens tussen de 90 en 100
En...heb je wel op beide dezelfde frequentie staan ? radio en telefoon 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:15
Supremo schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 09:54:
[...]

Bedoel je T2S voor het woordenboek? Die kun je volgens mij in de OVI store vinden of met tooltje Download.
Deze staan inderdaad bij Download! (staat in toepassingen) onder Nuttige Zaken

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droathoah
  • Laatst online: 12-03-2019
Eindelijk mn V12.

Iemand een goeie internetradio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 227839

YaNightmare schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 08:32:

Staan inderdaad bij Download, en als je dan zowel engels(martin) als nederlands(ingrid) installeert
leest hij engelstalige smsjes op met martin's stem, en nederlandse sms'jes met ingrid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonsan
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:25
The_Fes schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 11:04:
[...]

Deze staan inderdaad bij Download! (staat in toepassingen) onder Nuttige Zaken
Ik heb helemaal geen Nuttige Zaken (en dus ook geen Download!) in toepassingen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droathoah
  • Laatst online: 12-03-2019
Anoniem: 227839 schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 12:06:
[...]

Staan inderdaad bij Download, en als je dan zowel engels(martin) als nederlands(ingrid) installeert
leest hij engelstalige smsjes op met martin's stem, en nederlandse sms'jes met ingrid :)
Staan in Ovi shop ook gratis downloads?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mental
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-10-2020
Droathoah schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 12:15:
[...]

Staan in Ovi shop ook gratis downloads?
Dan ga je even kijken? (Met pc ook gewoon te benaderen namelijk)
Lui antwoord: Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
sonsan schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 12:08:
[...]

Ik heb helemaal geen Nuttige Zaken (en dus ook geen Download!) in toepassingen......
Menu -> Toepassingen -> Download!
Daar zou hij moeten staan, dus niet in de Ovi store ofzo. Het icoon is een grijze rechthoek met een groen pijltje er boven.

Daar kies je dan weer voor Toepassingen -> Nuttige zaken -> Speech

Ik zou nu ook graag mijn spraakbesturing op Nederlands willen zetten. Als ik nu een voice command geef, reageert de Engelse Martin-stem hierop, en ik heb het idee dat het daardoor nauwelijks werkt. Ik zou graag hebben dat hier ook Ingrid ingeschakeld wordt. Iemand een idee hoe dat zou moeten? De enige plek waar ik kan kiezen welke stem ik wil gebruiken is bij instellingen -> telefoon -> spraak, maar dat heeft alleen invloed op de smsjes volgens mij. Ik heb de telefoon ook al een keer opnieuw opgestart, maar dat had ook geen effect.

[ Voor 38% gewijzigd door TheFes op 06-10-2009 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonsan
The_Fes schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 12:47:
[...]

Menu -> Toepassingen -> Download!
Daar zou hij moeten staan, dus niet in de Ovi store ofzo. Het icoon is een grijze rechthoek met een groen pijltje er boven.

Daar kies je dan weer voor Toepassingen -> Nuttige zaken -> Speech

Ik zou nu ook graag mijn spraakbesturing op Nederlands willen zetten. Als ik nu een voice command geef, reageert de Engelse Martin-stem hierop, en ik heb het idee dat het daardoor nauwelijks werkt. Ik zou graag hebben dat hier ook Ingrid ingeschakeld wordt. Iemand een idee hoe dat zou moeten? De enige plek waar ik kan kiezen welke stem ik wil gebruiken is bij instellingen -> telefoon -> spraak, maar dat heeft alleen invloed op de smsjes volgens mij. Ik heb de telefoon ook al een keer opnieuw opgestart, maar dat had ook geen effect.
Gevonden! Dank je. Ik zocht eerst de map Nuttige zaken, maar die zit onder Download dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The_Fes schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 12:47:
[...]

Ik zou nu ook graag mijn spraakbesturing op Nederlands willen zetten.
Heb je al geprobeerd je TAAL op nederlands te zetten en je speech op nederlands?

(Ik roep altijd 'moah djee ez em' als ik 'ma gsm' wil bellen :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
Anoniem: 227839 schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 13:37:
[...]

Heb je al geprobeerd je TAAL op nederlands te zetten en je speech op nederlands?

(Ik roep altijd 'moah djee ez em' als ik 'ma gsm' wil bellen :) )
Alles staat op Nederlands, speech, taal, schrijftaal.. Ik heb ook gekeken of ik Martin de Engelsman niet gewoon kan verwijderen, maar bij geinstalleerde toepassingen staat alleen Ingrid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 309700

Ik zag dat ik niet de enige ben waarbij het touch screen niet perfect functioneerd. Volgens mij is dit pas sinds mijn nieuwe screenprotector (Brando). Ik heb mijn screenprotector gekocht via Screenprotector.nl gekocht. Ik vind dit erg vervelend en zonde van mijn 10 euro. Wat ik overigens een belachelijke prijs vind voor een screenprotector. De kostprijs is waarschijnlijk rond de 20 ct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rednaS8
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 30-04 13:41
Volgens de website 'All About Phones' komt Nokia 18 oktober met de v20-update voor de N97.
Dit zal samenvallen met met de release van de Nokia N97 Mini.

[ Voor 4% gewijzigd door rednaS8 op 06-10-2009 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 309700 schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 17:18:
Ik zag dat ik niet de enige ben waarbij het touch screen niet perfect functioneerd. Volgens mij is dit pas sinds mijn nieuwe screenprotector. Ik heb mijn screenprotector gekocht. Screenprotector.nl gekocht. Ik vind dit erg vervelend en zonde van mijn 10 euro. Wat ik overigens een belachelijke prijs vind voor een screenprotector. De kostprijs is waarschijnlijk rond de 20 ct.
Ik heb er geen problemen mee, heb ook een Brando screenprotector van hun. Brando is gewoon een bekend merk en daar betaal je voor, vandaar de 10 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlisterAMG
rednaS8 schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 17:29:
Volgens de website 'All About Phones' komt Nokia 18 oktober met de v20-update voor de N97.
Hopen dat dit voor alle types een beetje gelijktijdig gaan uitbreiden. Ik heb pas een paar dagen 12.26; ben dus bang dat 20 ook weer heel lang op zich gaat laten wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaNightmare
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:30
Bedankt allemaal (quoten heeft geen zin met 5+ reacties :P)

Heb de nederlandse taal gevonden ! dacht dat ik vrij handig wat met het menu en waar alles stond maar wat stond dit ver weg zeg ! Ken het hele download menu ook niet (nog niet mee bezig geweest).

Gaan we weer verder spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeroxtaxi
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08-10-2024
rednaS8 schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 17:29:
en volgens allaboutsymbian.com :

Stage 1
Date: Sat:(10 Oct.)
Region: ASIA & Middle-East with Arab Gulf
Type: Un-branded Phones

Stage 2
Date: Sun: (11 Oct.)
Region: EUROPE

Stage 3
Date: Mon: (12 Oct.)
Region: USA, Canada & North America

Stage 4
Date: Tue: (13 Oct.)
Region: South America, South Africa & Australia

Stage 5
Date: From Wed:-Tue: (14 Oct.) to (20 Oct.)
Region: Worldwide
Type: Branded Phones
(Vodafone, Orange, At&t, Zain...etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 321124

ff een vraagje:
heb gisteren sw update uitgevoerd, nu versie 12.0.026

mijn facebook en accuweather widget werken na deze update niet meer. Heb beiden verwijderd en daarna opnieuw accuweather gedownload via ovi, maar als ik die dan als widget opnieuw toevoeg, krijg ik alleen maar een zwart balkje met daarin: inhoud laden. Verder krijg ik niets te zien, het werkt dus niet meer.
Accuweather werkt wel gewoon via het menu.

Iemand die kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13:49

Amiet01

Master_A

Ik heb dat af en toe ook na het opnieuw opstarten van de telefoon. Het enige wat dan lijkt te werken is een aantal keer de telefoon herstarten totdat het wel werkt. Geef het wel na het opstarten even de tijd om te starten. Ik denk dat een hard reset wel zal werken om dit tegen te gaan, maar ik ga dat doen na het installeren van de v20 firmware.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos_M

Jos_M

aka jos_jalla aka josti

ik heb een probleem met het nieuwe emailprogramma Nokia Messaging. Ik heb er een hotmailaccount ingesteld en dat werkte altijd prima. Maar sinds enkele dagen krijg ik geen emails meer binnen, terwijl dat wel hoort. Ik heb geen instellingen veranderd ofzo. Mails ophalen of verzenden werkt gewoon niet, syncen ook niet dus. Hebben anderen ook zulke dingen? Opnieuw installeren of instellen werkt niet, alles al geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha
  • Laatst online: 28-10-2024

Tha

gaat hard

Anoniem: 309700 schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 17:18:
Ik zag dat ik niet de enige ben waarbij het touch screen niet perfect functioneerd. Volgens mij is dit pas sinds mijn nieuwe screenprotector (Brando). Ik heb mijn screenprotector gekocht via Screenprotector.nl gekocht. Ik vind dit erg vervelend en zonde van mijn 10 euro. Wat ik overigens een belachelijke prijs vind voor een screenprotector. De kostprijs is waarschijnlijk rond de 20 ct.
Valt mij vooral op dat wanneer je batterij niet helemaal vol is, maar richting het einde gaat, dat je scherm dan echt een eigen leven gaat leiden

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-04 07:59
Wie kan mij vertellen hoe je het volume met TUNINFM opgeschroefd krijgt? Ik vind het echt TE zacht. Ik kan het enkel via mn BT headset verhogen maar niet hoog genoeg. Vanaf mn toestel kan ik het volume niet ingesteld krijgen. Of mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 310606

Goedemorgen,

Mijn telefoongeheugen loopt helemaal vol, ik heb plus minus 300 smsberichten verwijderd, maar heb nog maar 3 MB over. Iemand suggesties welke data (programma's etc.) ik zonder zorgen kan verwijderen van mijn telefoongeheugen?

Google biedt niet veel oplossingen.

Bij voorbaat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:27
Heb je toevallig email geconfigureerd?? Deze worden namelijk ook op C opgeslagen.

Edit: Je kan alles zonder zorgen verwijderen hoor, deze programma's zijn allemaal terug te vinden in de OVI store

[ Voor 41% gewijzigd door Kalua op 07-10-2009 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 241254

Anoniem: 310606 schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 09:43:
Goedemorgen,

Mijn telefoongeheugen loopt helemaal vol, ik heb plus minus 300 smsberichten verwijderd, maar heb nog maar 3 MB over. Iemand suggesties welke data (programma's etc.) ik zonder zorgen kan verwijderen van mijn telefoongeheugen?

Google biedt niet veel oplossingen.

Bij voorbaat dank!
Googelen heeft wel zin. Dan had je zo geweten dat je, je brouwser cache regel matig moet legen want deze wordt ook op C opgeslagen. Voor gehackte foons is er ook een oplossing dat de cache altijd op E wordt opgeslagen. Voor Gehackte foons kun je ook C:\system\cache en dmgr verwijderen. (Worden weer aangemaakt indien nodig). Maar goed naast het email zetten op E: en het legen van je brouwser cache kun je voorlig niet veel doen. (Dat omzetten naar E: moet je iedere x doen als je een USB veerbinding hebt gehad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 310606

Dan heb ik over de gewenste zoekresultaten heen gekeken en ik maak inderdaad gebruik van Nokia Messaging. Hoe kan ik ervoor zorgen dat de binnengekomen email op E wordt opgeslagen?

Dank jullie wel voor jullie reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb mijn N97 geupdate naar fw12.00.24 en tevens Nokia Maps 3.01 geinstalleerd en heb nu 90 dagen licentie om te navigeren, dus waarschijnlijk heb ik een Engelse toestel en geen Nederlandse. ;(
Wat wel leuk is is dat je je N97 ( b.v. bij verlies of ergens achtergelaten en je wilt niet dat anderen ondertussen met jouw gsm belt) via een sms bericht kan locken. Instellingen>telefoon en sim>beveiliging>tekst vergrendelen> ja/nee. Je kan dan een commando tekst maken en wanneer je deze commando via 'n smsje naar je N97 stuurt wordt je N97 gelockt. ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 195854 op 07-10-2009 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130788

dkawa schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 09:29:
Wie kan mij vertellen hoe je het volume met TUNINFM opgeschroefd krijgt? Ik vind het echt TE zacht. Ik kan het enkel via mn BT headset verhogen maar niet hoog genoeg. Vanaf mn toestel kan ik het volume niet ingesteld krijgen. Of mis ik iets?
Vanaf je toestel werkt de volumetoets idd niet by Tuninfm. Je kunt wel de navigatietoets op je toetsenbord gebruiken om je volume aan te passen (uit mijn hoofd links en rechts).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 195854 schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 10:47:
Heb mijn N97 geupdate naar fw12.00.24 en tevens Nokia Maps 3.01 geinstalleerd en heb nu 90 dagen licentie om te navigeren, dus waarschijnlijk heb ik een Engelse toestel en geen Nederlandse. ;(
Wat wel leuk is is dat je je N97 ( b.v. bij verlies of ergens achtergelaten en je wilt niet dat anderen ondertussen met jouw gsm belt) via een sms bericht kan locken. Instellingen>telefoon en sim>beveiliging>tekst vergrendelen> ja/nee. Je kan dan een commando tekst maken en wanneer je deze commando via 'n smsje naar je N97 stuurt wordt je N97 gelockt. ;)
Je bedoeld Instellingen -> Telefoon -> Telefoonbeheer -> Beveiligingsinst. -> Telefoon en SIM-kaart -> Ext. Telef.vergrendeling ;)

Verder wel een gave tip :D gelijk even ingesteld 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
:) Kijk.. bedankt voor de tip.. het werkt.!!!!!

Jeetje...

Maar kan het ook met gesloten toestand? Welke toetsen kun je dan gebruiken?
Anoniem: 130788 schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 10:52:
[...]

Vanaf je toestel werkt de volumetoets idd niet by Tuninfm. Je kunt wel de navigatietoets op je toetsenbord gebruiken om je volume aan te passen (uit mijn hoofd links en rechts).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dkawa schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 11:39:
:) Kijk.. bedankt voor de tip.. het werkt.!!!!!

Jeetje...

Maar kan het ook met gesloten toestand? Welke toetsen kun je dan gebruiken?

[...]
Ben bang dat we hiervoor op een nieuwe versie van Tunin moeten wachten. Mij is dit in ieder geval nog niet gelukt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-05 15:34
Zijn er meer mensen die hebben ondervonden dat de antenne van de N97 een stuk slechter is?
Ik merk dat heel goed, want met mn oude N73 kon ik bij mij thuis gewoon prima bellen zonder problemen.
Dat is bijzonder omdat wij thuis in de kozijnen een ijzeren frame hebben zitten en er bijna geen wireless "verkeer" mogelijk is. Zo hebben wij ook geen digitale stroommeter omdat die gewoonweg geen signaal kreeg van buitenaf.
Anyway, met de N97 merk ik dus behoorlijk dat ik minder goed bereik heb, ik moet geregeld weer uit het raam gaan hangen, daar heb ik wel bereik haha.

Internet hapert hierdoor ook geregeld, mjah dat vind ik nog niet zo erg. Erg jammer, want verder is het een TOP toestel, beste die ik ooit heb gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsve
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15:10
Misschien nog een tip voor van wie de email settings steeds terug springen van E naar C na het verbinden met je PC:

Wanneer je je telefoon aansluit en het keuze menu krijgt voor "PC suite, massa opslag ed..." kies dan voor annuleren. Als je nu je OVI suite opstart (of via verkenner naar je telefoon gaat) heb je gewoon verbinding met je telefoon, maar je email settings blijven gewoon netjes op E staan.

Be reasonable.... do it my way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147088

Anoniem: 310606 schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 10:41:
Dan heb ik over de gewenste zoekresultaten heen gekeken en ik maak inderdaad gebruik van Nokia Messaging. Hoe kan ik ervoor zorgen dat de binnengekomen email op E wordt opgeslagen?

Dank jullie wel voor jullie reacties.
"Berichten --> Opties --> Instellingen --> Overige --> Gebruikt geheugen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

fsve schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 12:13:
Misschien nog een tip voor van wie de email settings steeds terug springen van E naar C na het verbinden met je PC:

Wanneer je je telefoon aansluit en het keuze menu krijgt voor "PC suite, massa opslag ed..." kies dan voor annuleren. Als je nu je OVI suite opstart (of via verkenner naar je telefoon gaat) heb je gewoon verbinding met je telefoon, maar je email settings blijven gewoon netjes op E staan.
Volgens mij verspringt het geheugen alleen als je gebruik maakt van massaopslag. Je kunt dus ook gewoon de keuze OVI Suite maken, dan blijft ie ook op E staan.
Of ie opspringt is volgens mij wel afhankelijk wat je de vorige keer als keuze hebt gemaakt. Hij gebruikt namelijk bij verbinden eerst de oude verbindingsinstellingen, tot je een nieuwe keuze maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
Anoniem: 130788 schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 11:43:
[...]

Ben bang dat we hiervoor op een nieuwe versie van Tunin moeten wachten. Mij is dit in ieder geval nog niet gelukt...
Kreeg net de melding dat ik nog maar 4 minuten kon luisten naar TUNINFM. Je moet een member worden om verder te kunnen gaan. Tja, kun je weer gaan betalen..

Ik wil INTERNET RADIO terug.. daar had je zoveel keus!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonsan
BastiaanN schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 10:56:
[...]

Je bedoeld Instellingen -> Telefoon -> Telefoonbeheer -> Beveiligingsinst. -> Telefoon en SIM-kaart -> Ext. Telef.vergrendeling ;)

Ik wilde dit ook instellen maar op het eind wordt er een blokkeringscode gevraagd??? Ik heb geen blokkeringscode ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:27
sonsan schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 12:48:
[...]

Ik wilde dit ook instellen maar op het eind wordt er een blokkeringscode gevraagd??? Ik heb geen blokkeringscode ingesteld.
Deze is standaard 12345

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
fsve schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 12:13:

De settings worden alleen veranderd als je 'm op 'massaopslag' zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonsan
Dank je, stond ook in de gebruiksaanwijzing trouwens..... Had ik kunnen weten dus. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133542

Ik hoop dat we de nieuwe firmware al rond 10 oktober junnen verwachten (zoals eerder hier vermeld),omdat de N97 mini in Engeland 23 oktober gelanceerd wordt. Ik kan me niet voorstellen dat ze dan de nieuwe firmware al eerder vrijgeven.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 133542 op 07-10-2009 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctc
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-03 00:03

ctc

Kan iemand mij vertellen wat ik het beste kan gebruiken om divx/xvids mee te bekijken, op mijn N95 gebruikte ik CorePlayer, maar die is er blijkbaar (nog) niet voor S60V5, heeft iemand ervaring met (verschillende) spelers? het liefste zou ik niet eerst willen converteren, en dus gewoon een 200/300mb avi af willen spelen.

I reject your reality and substitute my own!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
  • Laatst online: 30-11-2021
metallicattim schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 11:51:
Zijn er meer mensen die hebben ondervonden dat de antenne van de N97 een stuk slechter is?
Ik merk dat heel goed, want met mn oude N73 kon ik bij mij thuis gewoon prima bellen zonder problemen.
heb ik ook last van. bij het raam lukt het allemaal wel, maar midden in de kamer schiet het bereik van 5 streepjes naar 0. Ik heb mijn hoop op de firmwareupdate gezet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teoprins
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-01-2021
liffey schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 14:26:
[...]

heb ik ook last van. bij het raam lukt het allemaal wel, maar midden in de kamer schiet het bereik van 5 streepjes naar 0. Ik heb mijn hoop op de firmwareupdate gezet!
En in de trein al helemaal geen bereik!! Dit is de eerste telefoon waarmee ik dit heb..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeroxtaxi
BastiaanN schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 10:56:
[...]

ik probeer het ook in te stellen, maar bij het invoeren van de blokkeringscode krijg ik een code fout

Wat is die blokkeringscode?

laat maar, weet het al... 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door aeroxtaxi op 07-10-2009 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

liffey schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 14:26:
[...]

same here,
word er helemaal gestoord van.
als ik na de update hetzelfde probleem blijf houden gaat ie de deur uit.
onbetrouwbaar bereik vind ik echt niet okay voor zo'n telefoon

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb hier binnenshuis gewoon overal 100% 3G dekking (7 streepjes) Ik heb een "Country Variant" mocht dat nog wat uitmaken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Ik heb hier net zoveel ontvangst als met mijn N73 en veel andere tel's. (redelijk slecht dus :P)

Ik heb een NL vf-branded toestel, maar ik denk niet dat dat uitmaakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 268812

metallicattim schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 11:51:
Hier ook, met mijn oude N95 (die inmiddels met plakband aan elkaar hangt) stukken beter bereik dan met de N97. Wanneer ik nu thuis een gesprek wil voeren met de N97 moet ik naar boven en bij het raam gaan staan. 3g dekking heb ik bij beide toestellen niet binnenshuis...

Samen met de GPS problemen ben ik behoorlijk teleurgesteld in de N97. :(

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 268812 op 07-10-2009 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 321124

ik heb de volgende problemen:

-de NU.nl rss web feed lijkt een dag achterstand te hebben, headlines zijn die van berichten van de dag ervoor. feed wordt om de 30 minuten verversd.

- bij sommige inkomende telefoontjes verschijnt alleen het nummer, en niet de contactnaam. De nummers staan zowel in de telefoon als backup op mijn geheugenkaart, kan dat de oorzaak zijn? Het is overigens niet zo bij alle contacten...

- de accuweather widget update niet automatisch, hoe kan ik dit aanpassen? pas als ik handmatig de data refresh dan zie ik het weer van het komende uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos_M

Jos_M

aka jos_jalla aka josti

Ik heb een probleem met het Nokia Email versie 10.00.16.

Ik heb er een Hotmailaccount ingesteld en dat werkte altijd prima. Maar sinds enkele dagen krijg ik geen emails meer binnen, terwijl dat wel hoort. Ik heb geen instellingen veranderd ofzo. Mails ophalen of verzenden werkt gewoon niet, syncen ook niet dus. Hebben anderen ook zulke dingen? Opnieuw installeren of instellen werkt niet, alles al geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
dkawa schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 12:48:
[...]

Kreeg net de melding dat ik nog maar 4 minuten kon luisten naar TUNINFM. Je moet een member worden om verder te kunnen gaan. Tja, kun je weer gaan betalen..

Ik wil INTERNET RADIO terug.. daar had je zoveel keus!!!
UH ik had niet goed gelezen..voor diegene die Vodafone Internet Blox hebben is het gewoon gratis.. :P

Maar nu zie ik het volgende:

Wilt u langer luisteren? Druk dan op 7 om Member te worden bij Tunin.FM

Hoe doe ik dat? Toestel is opengeklapt en heb op 7 gedrukt maar ik krijg helemaal niets te zien.

HELLUP!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 321124 schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 18:30:
-de NU.nl rss web feed lijkt een dag achterstand te hebben, headlines zijn die van berichten van de dag ervoor. feed wordt om de 30 minuten verversd.
Hij staat 'achterstevoren' dus dat houdt in dat de nieuwste berichten onderaan de lijst
staan (en dus ook niet bij de bovenste drie op je standby/widget-scherm).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 312049

Ik heb mijn telefoon sim lock vrij gekocht via internet, maar ik kan tot op heden nog steeds geen V12 installeren. Niet via de telefoon en ook niet via de Nokia Software op de PC.

Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 227839 schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 19:51:
[...]

Hij staat 'achterstevoren' dus dat houdt in dat de nieuwste berichten onderaan de lijst
staan (en dus ook niet bij de bovenste drie op je standby/widget-scherm).
Dan fixed iemand toch gewoon ff een rss feed die ze andersom mietert? :P
Zal dan wel weer een bug zijn, want in de feed zelf staan ze gewoon in de goede volgorde.

[ Voor 11% gewijzigd door BastiaanN op 07-10-2009 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sansar
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-01-2024
Heeft iemand misschien al een oplossing voor het eeuwenoude sync-probleem met taken zonder einddatum?
Als ik kijk naar de mogelijkheden die er voor de N97 zijn met homescreen widgets, ligt misschien daar de oplossing.

Voor degenen die niet weten wat ik bedoel: als je een nieuwe to do taak maakt, moet je een einddatum invoeren, anders kun je niet opslaan. En als ik in Outlook de einddatum leeg maak en sync, dan hangt mijn N97 er doodleuk de datum van de sync aan als einddatum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
Anoniem: 268812 schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 18:07:
[...]

Hier ook, met mijn oude N95 (die inmiddels met plakband aan elkaar hangt) stukken beter bereik dan met de N97. Wanneer ik nu thuis een gesprek wil voeren met de N97 moet ik naar boven en bij het raam gaan staan. 3g dekking heb ik bij beide toestellen niet binnenshuis...

Samen met de GPS problemen ben ik behoorlijk teleurgesteld in de N97. :(
Kleine update op het gps front: het probleem met navigeren lijkt meer in mc guider te zitten dan in dit toestel.
Google maps heeft nl geen fix problemen.
Ik heb garminmobiletx geinstaleerd, nog niet mee gereden. Houd u op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 312049

Anoniem: 312049 schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 20:00:
Ik heb mijn telefoon sim lock vrij gekocht via internet, maar ik kan tot op heden nog steeds geen V12 installeren. Niet via de telefoon en ook niet via de Nokia Software op de PC.

Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?
Kan het komen doordat ik een UK versie heb dat deze update nog niet beschikbaar is? Mijn telefooncode is 0585162, wat volgens mij een UK versie is. Wellicht moet ik dan nog wat langer wachten voordat de update beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
Anoniem: 312049 schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 21:41:
[...]

Kan het komen doordat ik een UK versie heb dat deze update nog niet beschikbaar is? Mijn telefooncode is 0585162, wat volgens mij een UK versie is. Wellicht moet ik dan nog wat langer wachten voordat de update beschikbaar is.
Check het forum deel 2, daar staat uitgebreid beschreven welke productcodes er zijn, wat dat betekent en hoe je je productcode verandert en wat de concequenties daarvan zijn.
Bovenin zit een zoekfunctie, als je op productcode zoekt heb je het zo gevonden denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denan
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-04 21:30
Anoniem: 321124 schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 18:30:
- bij sommige inkomende telefoontjes verschijnt alleen het nummer, en niet de contactnaam. De nummers staan zowel in de telefoon als backup op mijn geheugenkaart, kan dat de oorzaak zijn? Het is overigens niet zo bij alle contacten...
Als de n97 2 namen heeft voor hetzelfde inkomende nummer zal hij inderdaad geen enkele naam laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 268812

liffey schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 21:17:
[...]

Kleine update op het gps front: het probleem met navigeren lijkt meer in mc guider te zitten dan in dit toestel.
Google maps heeft nl geen fix problemen.
Ik heb garminmobiletx geinstaleerd, nog niet mee gereden. Houd u op de hoogte.
Ik gebruik nokia (ovi) maps. Daar werkt het ook niet mee. Volgens mij geeft google maps geen problemen omdat je er niet mee navigeert (meer statisch). Bij een navigatieprogramma moet de actuele positie constant mee wijzigen en dat gaat niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Anoniem: 268812 schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 08:57:
[...]

Ik gebruik nokia (ovi) maps. Daar werkt het ook niet mee. Volgens mij geeft google maps geen problemen omdat je er niet mee navigeert (meer statisch). Bij een navigatieprogramma moet de actuele positie constant mee wijzigen en dat gaat niet goed.
dat doet ie zeker wel. ik gebruik het soms in de auto met sataliet view in amsterdam omdat je dan "ziet" waar je rijd dmv de satalietview

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CharlieFox
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-04 05:56
Nog steeds moeite met aannemen van een inkomend gesprek?!

Ik heb de N97 nu ong een maand in gebruik en ben enthousiast over de vele mogelijkheden. Pluis regelmatig de reacties in dit topic door en zie veel herkenning, ook van de mindere puntjes. Met die puntjes kan ik behoorlijk leven. Maar waar ik nog steeds niet aan kan wennen is een van de pure basic functies van wat een telefoon eigenlijk is, te weten het bellen! Met name het aannemen vind ik nog steeds lastig, al menige oproepen gemist.

Weet inmiddels dat ik moet "vegen" over de groene aanneembalk als de telefoon over gaat, maar dat werkt niet altijd goed. Soms moet ik 'm eerst unlocken mbv het schuifknopje aan de zijkant (zou niet hoeven, las ik ergens). En als die dan eenmaal unlocked is en ik tik op aannemen gesprek, dan lukt 't nog vaak niet. Intussen ben ik dan alweer 5-7 overgaan verder en mis ik het telefoontje.

Komt vaak erg sullig over als ik met andere mensen zit. Vaak gehoord:

"Fijn he, zo'n ingewikkeld toestel?" _/-\o_

Alvast hartelijk dank voor de replies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinpower
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:05
Nou ik dus totaal geen problemen met aannemen van een telefoongesprek! Een vriend van mij heeft er ook altijd veel moeite mee. Ligt dit aan de modellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchi3
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 25-11-2023
Anoniem: 312049 schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 21:41:
[...]

Ik heb ook een UK toestel. Via NSU is er nog geen update beschikbaar, maar wel via FOTA. Ga maar naar Toepassingen -> Sw-update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsve
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15:10
mitchi3 schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 10:28:
Ik heb ook een UK toestel. Via NSU is er nog geen update beschikbaar, maar wel via FOTA. Ga maar naar Toepassingen -> Sw-update
Niet voor product code 0585162 hoor, hij staat er niet bij. Op andere Nokia/N97 forums staat inderdaad dat voor 0585162 de SW update er heel even op heeft gestaan (alleen voor FOTA) maar dat die weer door Nokia verwijderd is omdat teveel mensen het probleem "W-lan kwijt" hadden na de update.
Hij heeft er dus eventjes gestaan, maar is nu niet meer beschikbaar.

Ik zit ook nog steeds op 11 met 0585162.

Be reasonable.... do it my way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 309279

CharlieFox schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 09:33:

Ik heb de N97 nu ong een maand in gebruik en ben enthousiast over de vele mogelijkheden. Pluis regelmatig de reacties in dit topic door en zie veel herkenning, ook van de mindere puntjes. Met die puntjes kan ik behoorlijk leven. Maar waar ik nog steeds niet aan kan wennen is een van de pure basic functies van wat een telefoon eigenlijk is, te weten het bellen! Met name het aannemen vind ik nog steeds lastig, al menige oproepen gemist.

Weet inmiddels dat ik moet "vegen" over de groene aanneembalk als de telefoon over gaat, maar dat werkt niet altijd goed. Soms moet ik 'm eerst unlocken mbv het schuifknopje aan de zijkant (zou niet hoeven, las ik ergens). En als die dan eenmaal unlocked is en ik tik op aannemen gesprek, dan lukt 't nog vaak niet. Intussen ben ik dan alweer 5-7 overgaan verder en mis ik het telefoontje.

Blij te zien, dat ik niet de enige ben, die dit meemaakt en als erg storend ervaart. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
dkawa schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 19:28:
[...]

UH ik had niet goed gelezen..voor diegene die Vodafone Internet Blox hebben is het gewoon gratis.. :P

Maar nu zie ik het volgende:

Wilt u langer luisteren? Druk dan op 7 om Member te worden bij Tunin.FM

Hoe doe ik dat? Toestel is opengeklapt en heb op 7 gedrukt maar ik krijg helemaal niets te zien.

HELLUP!!!
Niemand die mijn vraag kan beantwoorden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 309279

aeroxtaxi schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 16:04:
[...]

ik probeer het ook in te stellen, maar bij het invoeren van de blokkeringscode krijg ik een code fout

Wat is die blokkeringscode?

laat maar, weet het al... 8)7
Bugje?? Als dit is ingesteld moet ik bij opstarten telkens na de pin ook de blokkeringscode intoetsen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 309700

Je bent niet de enige met dit probleem. Heb er zelf ook last van. Wat ik nu heb ingesteld voor als dit niet werkt en dat is vaak als mijn touchscreen sowieso even niet werkt :S is opnemen met elke toets. Indien je dan je ontrgendelingstoets beweegt neem je op. Dit scheelt weer indien het niet lukt. Gaat hij in ieder geval niet 10 x over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchi3
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 25-11-2023
fsve schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 10:40:
[...]

Niet voor product code 0585162 hoor, hij staat er niet bij. Op andere Nokia/N97 forums staat inderdaad dat voor 0585162 de SW update er heel even op heeft gestaan (alleen voor FOTA) maar dat die weer door Nokia verwijderd is omdat teveel mensen het probleem "W-lan kwijt" hadden na de update.
Hij heeft er dus eventjes gestaan, maar is nu niet meer beschikbaar.

Ik zit ook nog steeds op 11 met 0585162.
Raar... ik heb namelijk zelfde productcode en geupdate via FOTA... Het W-Lan probleem heb ik niet gehad hoor... Dus dan moet je denk ik maar wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mklcln
  • Laatst online: 22:51

Ik heb precies hetzelfde probleem hoop dus ook dat dit met firmware v20 opgelost wordt.
Want teven met die 0585162 productcode blijf je nog op v11 :(.

Nu is het opnemen met ontgrendeldinges opnemen (bij mij) maar als ie toevallig in je broekzak zit. Kan je nog wel eens te vlug opnemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 320899

Ik heb me n97 weer terug,
Maar wat ik me afvraag,balen jullie niet een beetje dat nokia nu met de n900 komt?
Waar slaat de n97 dan eigenlijk nog op..als een paar maanden later een telefoon komt die hem in elk opzich pwnd.
Zoals de youtube fimpjes ook,die zijn zo slecht op een n97 en op de n900 is het topkwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik wil heel de telefoon leegmaken (fabrieks nieuw) als de nieuwe firmware uitkomt.
Is dan een hard reset genoeg? Ik heb dit al een keer eerder gedaan maar toen stonden er nog steeds dingen op die er toch echt af hadden moeten zijn.

Plus een raar probleem ik heb een kaartje van mc guider erin zitten,als ik er dit uit wil halen en er op duw hoor ik wel klik maar krijg het kaartje er met ggen mogelijkheid uit. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Anoniem: 133542 schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 19:14:
Ik wil heel de telefoon leegmaken (fabrieks nieuw) als de nieuwe firmware uitkomt.
Is dan een hard reset genoeg? Ik heb dit al een keer eerder gedaan maar toen stonden er nog steeds dingen op die er toch echt af hadden moeten zijn.

Plus een raar probleem ik heb een kaartje van mc guider erin zitten,als ik er dit uit wil halen en er op duw hoor ik wel klik maar krijg het kaartje er met ggen mogelijkheid uit. :(
Je kunt de e-schijf formatteren, dus dan is alles er wel af. De C-schijf kan volgens mij, helaas, niet..

Die geheugenkaartjes zijn nogal lastig om eruit te krijgen ja... Ik krijg ze er altijd uit door er gewoon aan te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 133542 schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 19:14:

Dan moet je hardreset doen met de volgende toetsenbord combinatie (die is weer wat harder dan #73 nog wat intypen)

Vasthouden terwijl je hem aanzet:
Space Bar + Caps Shift Bar + Delete button

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:24
Nokia erkent het probleem van de krassen op de lens:

http://www.mobilecowboys....?_ff=_u_21209377_i_295342

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:51
Anoniem: 311858 schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 21:49:
hellup ! ik heb nl. t volgende probleem met mijn agenda en dat is dat mijn alarmmeldingen niet afgaan en wanneer ik dus mijn agenda open krijg ik de volgende melding '' 1 of meer alarmen gingen niet af door tijdswijziging'' heeft iemand enig idee wat ik fout doe, dit probleem nergens eerder gelezen ?
diverse instellingen gewijzigd ,harde reset etc. geen resultaat !

verder een top toestel, wel in afwachting van de grote update
Dit gebeurt bij mij ook vaak, zeer irritant, verder blijft het een top toestel.

Hier totaal geen problemen, even vegen over het scherm en het gesprek is opgenomen.

Heb je al een geprobeerd het scherm opnieuw te calibreren? Het lijkt er namelijk op dat je scherm niet goed reageert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BastiaanN schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 20:45:
[...]

Dan moet je hardreset doen met de volgende toetsenbord combinatie (die is weer wat harder dan #73 nog wat intypen)

Vasthouden terwijl je hem aanzet:
Space Bar + Caps Shift Bar + Delete button
Okay hartelijk dank ook Bastiaan thanks. Ga het proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonsan
Anoniem: 309279 schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 13:30:
[...]

Bugje?? Als dit is ingesteld moet ik bij opstarten telkens na de pin ook de blokkeringscode intoetsen...
Inderdaad, bij mij ook! Na het aanzeten van de phone wordt nu ook, na de pincode, ook een blokkeringscode gevraagd.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeroxtaxi
ik heb de pincode uitgezet, dus nu hoef ik alleen de blokkeercode in te voeren.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:51
aeroxtaxi schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 22:06:
ik heb de pincode uitgezet, dus nu hoef ik alleen de blokkeercode in te voeren.... :)
Dat betekent wel dat wanneer je toestel gestolen wordt, dan kunnen ze zonder pincode lekker op jouw kosten gaan bellen, weet niet of dat zo wenselijk is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeroxtaxi
ze weten de blokkeercode toch niet.... :?

alleen zouden ze de telefoon kunnen gebruiken met een andere simkaart, das waar....

[ Voor 51% gewijzigd door aeroxtaxi op 08-10-2009 23:08 ]

Pagina: 1 2 ... 64 Laatste