Heb het apparaat nu een paar uurtjes in huis, wel leuk maar een aantal vragen:
Gmail/hotmail gebruiken dmv de built in - email
Wat is dit voor raar iets?
Ik heb onbeperkt internet zonder me aan een fair usage policy te houden (woon in het buitenland)
Het gaat om de Retrieval Settings, en de Automatic Retrieval
Wat ik wil kan dus niet :
Beperkt aantal emails binnen halen (de nieuwste tot en met 50 o.i.d) zonder elke keer te hoeven connecten
Email notification : disabled
Email retrieval : enabled
Retrieval amount : staat op ALL, wat ik dus niet wil maar omdat automatic retrieval aan staat moet ie op ALL
Heb nu 1400 emails op Gmail staan, krijg wel een notificatie bij nieuwe email maar dan moet ik deze ook nog eens naar binnen halen (eerst connecten, wachten, openen mail, wachten) en wanneer ik klaar ben moet ik de emailbox disconnecten (weer wachten). Is dit normaal om het zo te doen? ik krijg elke dag +20 mails binnen en zo werkt het een beetje kl^te! (System Seven op mn oude N95 werkte itt tot dit zo sappig!!)
Het duurt allemaal te lang en de layout is verre van duidelijk (halve header/half bericht)
Is er geen alternatieve manier voor email? MfE werkt ook overigens niet
Beetje onduidelijk allemaal maar goed
Volgende vraag

...
FM transmitter, is het normaal dat ik de telefoon zowat in de (auto) radio moet rammen wil ik er wat op kunnen ontvangen?
zijn de uitgebrachte updates regio gebonden? ik lees 026 her en der, hier is echter alleen 12 0 024 beschikbaar
[
Voor 9% gewijzigd door
knakker2 op 12-10-2009 18:48
]