Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-11-2021
liffey schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 21:17:
[...]

Kleine update op het gps front: het probleem met navigeren lijkt meer in mc guider te zitten dan in dit toestel.
Google maps heeft nl geen fix problemen.
Ik heb garminmobiletx geinstaleerd, nog niet mee gereden. Houd u op de hoogte.
Vandaag uitgeprobeerd, binnen 10 km versprong de route 7 keer, bleef herberekenen en weer terug naar de originele route. Geen verbetering dus. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-05 16:17
aeroxtaxi schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 22:48:
ze weten de blokkeercode toch niet.... :?
Nee, maar het schijnt dat je sim ook in een ander toestel kan en dan heb je niks aan de blokkeercode van je N97 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 305344

ik ben momenteel op vakantie en ben zo bang dat me telefoon op i-net verbinding springt.
Je kan toch herkennen aan het icoontje links boven 2 pijltjes links en rechts wijzend dat je verbinding hebt toch? Het kan bijvoorbeeld niet zo zijn dat je fone i-net verbinding maakt zonder het icoontje te showen??

p.s heb ook eindelijk fw 12.26 pffff werd tijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masis
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-12-2020
Phoolie schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 22:55:
[...]
Nee, maar het schijnt dat je sim ook in een ander toestel kan en dan heb je niks aan de blokkeercode van je N97 ;)
Idd, allebei aanzetten is het beste. Kan geen kwaad, en zoveel werk is het ook weer niet om nog een code in te voeren ;)
Trouwens, denk niet dat dit een bugje is, want bij de N96 was dit ook zo. Bij het inschakelen van de 'afstandsvergrendeling', werd de blok. code altijd gevraagd na de pincode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-05 17:37

Amiet01

Master_A

Anoniem: 305344 schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 23:12:
ik ben momenteel op vakantie en ben zo bang dat me telefoon op i-net verbinding springt.
Je kan toch herkennen aan het icoontje links boven 2 pijltjes links en rechts wijzend dat je verbinding hebt toch? Het kan bijvoorbeeld niet zo zijn dat je fone i-net verbinding maakt zonder het icoontje te showen??

p.s heb ook eindelijk fw 12.26 pffff werd tijd!
Ja maar voordat je het kan cancellen dan heeft de phone al verbinding gemaakt. Ik spreek uit ervaring en raadt dan ook aan om gewoon een letter uit de serveradres in je internetinstellingen weg te halen en later terug in Nederland weer terug zetten. Ik had namelijk mijn startscherm op offline gezet, en nog heel veel andere dingen uitgezet, maar kreeg achteraf toch een rekening van 20 euro met allemaal korte verbindingen. Je betaalt bij Vodafone alleen voor het opstarten van de verbinding al iets van 80 cent.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 301237

Anoniem: 320899 schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 18:24:
Ik heb me n97 weer terug,
Maar wat ik me afvraag,balen jullie niet een beetje dat nokia nu met de n900 komt?
Waar slaat de n97 dan eigenlijk nog op..als een paar maanden later een telefoon komt die hem in elk opzich pwnd.
Zoals de youtube fimpjes ook,die zijn zo slecht op een n97 en op de n900 is het topkwaliteit.
Tja, je kan natuurlijk niet verwachten van Nokia dat ze één jaar geen nieuwe high-end toestellen meer uitbrengen omdat jij toevallig het huidige flagship gekocht hebt ;) Aan de andere kant moet je je ook realiseren dat het software aanbod van Maemo ook een stuk lager ligt dan wat momenteel voor Symbian beschikbaar is. Zo zal GPS software nog wel effe op zich laten wachten voor dit platform.

Ik hoop alleen dat we met de N97 updates naar Symbian^2 en hoger kunnen meemaken, en dat we niet beperkt blijven tot S60v5 updates. Dat zou pas zonde zijn voor ons flagship device...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
Anoniem: 301237 schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 07:30:
[...]

Tja, je kan natuurlijk niet verwachten van Nokia dat ze één jaar geen nieuwe high-end toestellen meer uitbrengen omdat jij toevallig het huidige flagship gekocht hebt ;) Aan de andere kant moet je je ook realiseren dat het software aanbod van Maemo ook een stuk lager ligt dan wat momenteel voor Symbian beschikbaar is. Zo zal GPS software nog wel effe op zich laten wachten voor dit platform.

Ik hoop alleen dat we met de N97 updates naar Symbian^2 en hoger kunnen meemaken, en dat we niet beperkt blijven tot S60v5 updates. Dat zou pas zonde zijn voor ons flagship device...
Daar lijkt toch geen twijfel over.
http://www.youtube.com/watch?v=Tks_cG01fFg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mental
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-10-2020
Lekker is dat, N97 paar dagen in huis (Vodafone online verlenging) en dan kom ik erachter dat mijn headphone out alleen geluid geeft aan de linker kant (icm een eigen koptelefoon en de meegeleverde koptelefoon).
Heeft iemand hier al eens van gehoord en kan dit een firmware dingetje zijn?
Zo niet word het toch morgen even langs de Vodafone shop om hem te laten repareren / vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 310606

Voor de mensen die ook een lichte waas aan de linkerzijde hebben met het maken van foto's in het donker.

Ik heb Nokia gemaild en je kan je toestel naar de Nokia Care Service brengen, ik neem aan dat de reparatie onder garantie gaat gebeuren.

Ik vraag me wel af of het flitserprobleem door de software of door de hardware wordt veroorzaakt.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 310606 op 09-10-2009 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 313584

Ik heb dus al twee keer precies hetzelfde probleem gehad. En er ook geen simpele oplossing voor gevonden. Ik heb het opgelost door een harde reset, en het account opnieuw in te stellen. Het lukt me trouwens ook niet om via mobiel internet in te loggen en daar mijn bijlages te bekijken/op te slaan. Ik kom via www.hotmail.com automatisch op een mobiele variant waarin ik alleen de tekst en de mail kan lezen.
Jos_M schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 19:26:
Ik heb een probleem met het Nokia Email versie 10.00.16.

Ik heb er een Hotmailaccount ingesteld en dat werkte altijd prima. Maar sinds enkele dagen krijg ik geen emails meer binnen, terwijl dat wel hoort. Ik heb geen instellingen veranderd ofzo. Mails ophalen of verzenden werkt gewoon niet, syncen ook niet dus. Hebben anderen ook zulke dingen? Opnieuw installeren of instellen werkt niet, alles al geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:14
Anoniem: 310606 schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 12:47:
Voor de mensen die ook een lichte waas aan de linkerzijde hebben met het maken van foto's in het donker.

Ik heb Nokia gemaild en je kan je toestel naar de Nokia Care Service brengen, ik neem aan dat de reparatie onder garantie gaat gebeuren.

Ik vraag me wel af of het flitserprobleem door de software of door de hardware wordt veroorzaakt.
Het is een design probleem, de flitser zit te dicht op de lens. Ik vraag me dan ook af of ze het kunnen repareren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kalua schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 13:01:
[...]

Het is een design probleem, de flitser zit te dicht op de lens. Ik vraag me dan ook af of ze het kunnen repareren.
Maar het lijkt alsof ik 1 van de weinigenben met dit probleem. Dus bij de meerderheid van de N97 users speelt dit probleem niet en is het design wel in orde? Heb jij een N97 en werkt jouw flitser dan wel naar behoren?

Het probleem is inmiddels erkend door Nokia, dus ze hebben (tijdelijke?) oplossing voor handen aangezien ik het toestel naar NCS kan brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
Anoniem: 310606 schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 13:19:
[...]

Maar het lijkt alsof ik 1 van de weinigenben met dit probleem. Dus bij de meerderheid van de N97 users speelt dit probleem niet en is het design wel in orde? Heb jij een N97 en werkt jouw flitser dan wel naar behoren?

Het probleem is inmiddels erkend door Nokia, dus ze hebben (tijdelijke?) oplossing voor handen aangezien ik het toestel naar NCS kan brengen.
Ik heb ook een N97 en ik heb precies hetzelfde probleem, ik heb net even een nieuwe backcover(gister binnen gekregen) en die ziet er precies hetzelfde uit als de oude backcover. Waarschijnlijk gaan ze bij jou een nieuwe cover eropzetten. Waarschijnlijk zul je dan precies dezelfde klachten houden.

En je hebt gebeld met de nokia care lijn neem ik aan?? Die mensen daar zeggen namelijk wel vaker dat iets opgelost kan worden bij een care point, terwijl dat helemaal niet zo is.

Edit: Er staat ook geen Service bulletin over op NOL, dus lijkt me dan sterk dat er een oplossing voor is. Aangezien voor zulke klachte er altijd een SB op NOL komt te staan.

[ Voor 8% gewijzigd door Kalua op 09-10-2009 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
Mental schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 12:20:
Lekker is dat, N97 paar dagen in huis (Vodafone online verlenging) en dan kom ik erachter dat mijn headphone out alleen geluid geeft aan de linker kant (icm een eigen koptelefoon en de meegeleverde koptelefoon).
Heeft iemand hier al eens van gehoord en kan dit een firmware dingetje zijn?
Zo niet word het toch morgen even langs de Vodafone shop om hem te laten repareren / vervangen.
duw je je koptelefoon er wel hard genoeg in, tot je een duidelijke klik hoort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kalua schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 13:23:
[...]

Ik heb ook een N97 en ik heb precies hetzelfde probleem, ik heb net even een nieuwe backcover(gister binnen gekregen) en die ziet er precies hetzelfde uit als de oude backcover. Waarschijnlijk gaan ze bij jou een nieuwe cover eropzetten. Waarschijnlijk zul je dan precies dezelfde klachten houden.

En je hebt gebeld met de nokia care lijn neem ik aan?? Die mensen daar zeggen namelijk wel vaker dat iets opgelost kan worden bij een care point, terwijl dat helemaal niet zo is.

Edit: Er staat ook geen Service bulletin over op NOL, dus lijkt me dan sterk dat er een oplossing voor is. Aangezien voor zulke klachte er altijd een SB op NOL komt te staan.
Nee, ik heb een email gestuurd en daarop een antwoord gekregen. Vraag en antwoord staan op schrift. Dus dan ga ik er vanuit dat voor beide partijen duidelijk is wat het probleem precies inhoudt en wat de oplossing is.

Ok, als er nog geen SB op NOL staat, dan is kennelijk het probleem niet groot genoeg? Zoals veel users met het probleem 'krassen op de lenscover' kampen.

Dan blijft het vreemd dat jij en ik 1 van de weinigen zijn die hier melding maken van het flitserprobleem en dat bij vele andere users de flitser in het donker blijkbaar wel goed werkt? Je zou verwachten dat als het om een designprobleem gaat alle fliters niet goed functioneren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
Voor de krassen op de lenscover bestaat wel een SB. Hier heb ik weer geen last van, misschien dat de backcovers door verschillende fabrikanten gemaakt zijn en dat daardoor niet alle mensen hetzelfde probleem hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 287950

Top telefoon!
Heb alleen een klein dingetje: Als ik gemiste oproepen heb krijg ik niet de naam van de persoon in beeld maar alleen het nummer. heeft een van jullie dit ook? Het schijnt te helpen als ik er +316-------- van het nummer maak maar vind het een beetje overdreven om anno 2009 al me nummers handmatig over te gaan zetten. Lijkt me een soort instelling.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:43
Anoniem: 287950 schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 16:37:
Top telefoon!
Heb alleen een klein dingetje: Als ik gemiste oproepen heb krijg ik niet de naam van de persoon in beeld maar alleen het nummer. heeft een van jullie dit ook? Het schijnt te helpen als ik er +316-------- van het nummer maak maar vind het een beetje overdreven om anno 2009 al me nummers handmatig over te gaan zetten. Lijkt me een soort instelling.....
Krijg je de naam wel te zien als je gebeld wordt? Anders staan je contacten waarschijnlijk dubbel in je telefoon en weet hij niet welke van de twee hij aan het nummer moet hangen, dus geeft hij maar geen naam weer..

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-05 21:51
Iemand die mij kan helpen?
Als ik wil updaten via NSU (windows 7) pakt hij mijn toestel niet. niet met pc-suite modus / massa-opslag.
ook via internet bijwerken (FOTA volgens mij?) wilt hij maar niet starten.
kom ik bij het menu van software update, druk ik op dat knopje rechtsboven om updat te starten, maar hij wilt niet gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Ik baal echt zo gruwelijk ervan dat er geen isync plugin is voor dit toestel. Overal wordt gezegd dat Nokia een fout heeft gemaakt bij de database die erin zit en voor ieder toestel is er gewoon een plugin, zelfs de 5800. blech

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The_Fes schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 16:53:
[...]

Krijg je de naam wel te zien als je gebeld wordt? Anders staan je contacten waarschijnlijk dubbel in je telefoon en weet hij niet welke van de twee hij aan het nummer moet hangen, dus geeft hij maar geen naam weer..
Dan geeft ie wel een naam weer. Goeie tip, ga kijken of het helpt als ik bijvoorbeeld de nummers van de sim kaart verwijder en ze alleen op het toestel zet. laat het jullie weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133542

Anoniem: 301237 schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 07:30:
[...]

Dat de GPS software op zich laat wachten is niet erg,bij dit toestel werkt het ook voor geen meter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 310606 schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 13:19:
[...]

Even een fijnlijner gebruiken en het probleem is opgelost.
Beter dan weer 3 weken je telefoon kwijt,ik heb geen last meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildripper
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-09-2010
CharlieFox schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 09:33:
Nog steeds moeite met aannemen van een inkomend gesprek?!

Ik heb de N97 nu ong een maand in gebruik en ben enthousiast over de vele mogelijkheden. Pluis regelmatig de reacties in dit topic door en zie veel herkenning, ook van de mindere puntjes. Met die puntjes kan ik behoorlijk leven. Maar waar ik nog steeds niet aan kan wennen is een van de pure basic functies van wat een telefoon eigenlijk is, te weten het bellen! Met name het aannemen vind ik nog steeds lastig, al menige oproepen gemist.

Weet inmiddels dat ik moet "vegen" over de groene aanneembalk als de telefoon over gaat, maar dat werkt niet altijd goed. Soms moet ik 'm eerst unlocken mbv het schuifknopje aan de zijkant (zou niet hoeven, las ik ergens). En als die dan eenmaal unlocked is en ik tik op aannemen gesprek, dan lukt 't nog vaak niet. Intussen ben ik dan alweer 5-7 overgaan verder en mis ik het telefoontje.

Komt vaak erg sullig over als ik met andere mensen zit. Vaak gehoord:

"Fijn he, zo'n ingewikkeld toestel?" _/-\o_
Ik neem altijd gewoon op met de menu knop, hoef je niet te vegen en altijd direkt verbinding. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-04 07:59
Zo net NSU gechecked en nog steeds geen nieuwe FW :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 311858

Weet iemand wat het probleem kan zijn dat mijn alarmmelding van de agenda niet afgaat ? krijg dan
na opening van de agenda de melding '' 1 of meerdere alarmen niet afgegaan door tijdsverandering ''. Heb al diverse instellingen gewijzigd echter zonder succes. Na een reset was deze voor 2 dagen goed maar daarna begon het probleem weer opnieuw ! Dit probleem heb ik nog bij niemand gelezen helaas, maar hoop toch dat iemand een tip voor me heeft want word er ..... van !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The_Fes schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 16:53:
[...]

Zag idd staan dat zowel de contacten op sim als op telefoon stonden. Kreeg nooit contacten personen in beeld, ook niet als ze belde. Heb vervolgens bij contacten>opties>instellingen>toon contacten "sim contacten" uit gezet. Werkt prima nu dus bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinpower
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:33
Anoniem: 133542 schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 21:10:
[...]

Even een fijnlijner gebruiken en het probleem is opgelost.
Beter dan weer 3 weken je telefoon kwijt,ik heb geen last meer
zo jij eens foto willen maken waar je die streep dan precies gemaakt heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vinpower schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 15:34:
[...]

zo jij eens foto willen maken waar je die streep dan precies gemaakt heb?
Danny?! in "Nokia N97 - Deel 2" :)

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leon-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 30-05 22:21
1,5 week geleden heb ik mijn firmware geupdate naar versie 12. Sinds die tijd geeft mijn battterij indicator aan dat de batterij altijd vol is. Is iemand bekend met dit proobleem? Ook werkt sinds die tijd mijn gps ontvanger niet meer bij nokia maps en garmin. Bij configuratie onder mijn positie staat de intergrated mode aan maar satelieten worden er niet gevonden buiten. Zie ik een instelling over het hoofd of ligt dit ook aan de nieuwe firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da-WiZZy0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-05 15:16
Is dit al voorbijgekomen?

Nieuws van de HelloOX2 site:
Nokia has fixed the hole where current HelloOX2 using to Hack the phone on the newest N86 firmware 20.115. We almost sure all the upcoming firmware on other models will also be UnHackable like it.

Grote kans dus dat het hacken van je N97 niet meer zal gaan bij de v20 firmware die er binnenkort aankomt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkMartial
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 23-11-2021
Heb gisteren maar eens Sygic in combinatie met GPSd gebruikt en ik moet echt zeggen .... wat een verademing !

gps fix was er binnen een minuut en vooral de aanduidingen waren sneller en accurater .. bijv zonder GPSd ben je de afslag al voorbij terwijl er in sygic staat dat je er nog ruim voor zit.

Draai nu ook met de nieuwste firmware de 12.0.26 .... met de 11x versie werkte gpsd en sygic nog niet echt lekker althans met de fix.

Heb in sygic ook aangegeven dat ie met Assisted gps moet werken ... dit beviel mij gister heel erg goed :)

[ Voor 11% gewijzigd door DarkMartial op 11-10-2009 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DarkMartial schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 11:22:
Heb gisteren maar eens Sygic in combinatie met GPSd gebruikt en ik moet echt zeggen .... wat een verademing !

gps fix was er binnen een minuut en vooral de aanduidingen waren sneller en accurater .. bijv zonder GPSd ben je de afslag al voorbij terwijl er in sygic staat dat je er nog ruim voor zit.

Draai nu ook met de nieuwste firmware de 12.0.26 .... met de 11x versie werkte gpsd en sygic nog niet echt lekker althans met de fix.

Heb in sygic ook aangegeven dat ie met Assisted gps moet werken ... dit beviel mij gister heel erg goed :)
Ik heb gisterende N97 een hard reset gegeven en mc guider er opnieuw opgezet. Maar helaas het blijft puur ellende op een rit van Breda Bergen op Zoom is hij minimaal 19 keer het pad kwijt geweest. Ik heb daarna mijn oude tom ton mk2 gps muis weer van stal gehaald en het werkt weer perfect. Dan maar weer op de klassieke manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 320647

Voor de mensen die problemen hebben met Google Maps, dit schijnt vooral voor te komen icm Vodafone.
Ik had het ook, maps start op, gaat zoeken naar sats en klapt er uit.
Bij Google zijn ze bezig met het probleem, ik heb zelf een oudere versie geinstalleerd en die werkt wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonsan
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:29
Anoniem: 320647 schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 12:51:
Voor de mensen die problemen hebben met Google Maps, dit schijnt vooral voor te komen icm Vodafone.
Bij Google zijn ze bezig met het probleem, ik heb zelf een oudere versie geinstalleerd en die werkt wel goed.
Ik heb Hi en daarbij werkt Google Maps ook niet. Lijkt me dus meer een probleem van Google dan van de provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonsan
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:29

Kan je in het kort uitleggen hoe die GPSd dan werkt? Ik ken het niet. (heb net wel gegoogled, maar lijkt me meer een software of zoiets)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sonsan schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 14:06:
[...]

Ik heb Hi en daarbij werkt Google Maps ook niet. Lijkt me dus meer een probleem van Google dan van de provider.
oke, misschien ook Hi.
In engeland speelt het met vodafone en orange.
het ligt aan de applicatie icm enkele providers.

natuurlijk zal google het moeten oplossen.
een oudere versie installeren is een optie zolang er nog geen oplossing is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkMartial
sonsan schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 14:10:
[...]

Kan je in het kort uitleggen hoe die GPSd dan werkt? Ik ken het niet. (heb net wel gegoogled, maar lijkt me meer een software of zoiets)
GPSd is softwarematig dat klopt ..... Gpsd opstarten en hiden zodra je fix hebt .... Daarna sygic opstarten en voila je zal zien dat sygic stukken beter loopt .....weetniet of het uitmaakt of je in sygic assisted gps of internal gps aan hebt staan maar ik had hem iig gisteren op assisted gps staan en hij werkte als een zonnetje.

Waar blijft die firmware update ? Dacht dat vandaag die v20 uitkwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masis
Waar blijft die firmware update ? Dacht dat vandaag die v20 uitkwam.
Idd, weer uitgesteld door Nokia :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 309700

Masis schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 15:03:
[...]

Neem aan dat hij niet is uitgesteld maar net als bij versie 12 wordt verspreid over verschillende types. Aangezien ik ongeveer 2 a 3 weken heb moeten wachten sinds de eerste mensen 12 hadden zal ik nu waarschijnlijk de v20 ook pas over 2 a 3 weken kunnen downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbleliev
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-09-2022
[...]

Waar heb je deze informatie vandaan?

Is deze update ook OTA of moet je hiervoor Ovi-Suite gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316441

Anoniem: 309700 schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 15:15:
[...]

Neem aan dat hij niet is uitgesteld maar net als bij versie 12 wordt verspreid over verschillende types. Aangezien ik ongeveer 2 a 3 weken heb moeten wachten sinds de eerste mensen 12 hadden zal ik nu waarschijnlijk de v20 ook pas over 2 a 3 weken kunnen downloaden.
[...]

Lees dit draadje eens en laten we allemaal rustig afwachten en niet klagen en zeuren. Met klagen en zeuren schiet niemand iets op.

http://discussions.europe...by_date_ascending&page=15]

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 316441 op 11-10-2009 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09-2018
Mr.Joker schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 17:20:
Iemand die mij kan helpen?
Als ik wil updaten via NSU (windows 7) pakt hij mijn toestel niet. niet met pc-suite modus / massa-opslag.
ook via internet bijwerken (FOTA volgens mij?) wilt hij maar niet starten.
kom ik bij het menu van software update, druk ik op dat knopje rechtsboven om updat te starten, maar hij wilt niet gaan?
Ik weet niet of het werkt onder W7, anders eens iets als Sun Virtualbox installeren en kijken of het met een XP install het wel werkt. Ik zit bij Telfort, maar nog nooit een FOTA kunnen doen. Al een keer een mail gestuurd, maar nooit antwoord gehad. Firmware update moet bij mij ook altijd via de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kun je vertellen waar ik GPSd kan downloaden?
Ik zie wel wat maar niets voor de N97

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkMartial
Anoniem: 133542 schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 23:42:
[...]

Kun je vertellen waar ik GPSd kan downloaden?
Ik zie wel wat maar niets voor de N97
Google is je vriend :)

gpsd is gpsd .... zodra het voor symbian is zit je goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DarkMartial schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 23:44:
[...]

Google is je vriend :)

gpsd is gpsd .... zodra het voor symbian is zit je goed ;)
Okay thanks ga ik even doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153133

Anoniem: 320647 schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 12:51:
Waar baseer je jouw conclusie op? Hier werkt Google Maps namelijk probleemloos icm Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
dkawa schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 13:28:
[...]

Niemand die mijn vraag kan beantwoorden?
Wie kan mij vertellen hoe ik TUNIN.FM weer 'normaal' werkend krijg? Ik moet op '7' drukken maar dat werkt niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 310705

Ik heb een vraag over de liedjes die ik op mijn n97 heb staan bij sommige liedjes laat hij wel een foto zien van de zanger of zangeres en bij andere niet wie weet hoe dat komt.
Heb er niet zo heel veel verstand van hoe dit komt.

Mvg Ron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb het GPSd progje op mijn telefoon gezet. En inderdaad probleem is opgelost. Mc guider draait als een zonnetje. Ik denk voor iedereen met het gps probleem dat dit wel eens de oplossing kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zou je mij dit prog eens willen sturen met de email en ook hoe je het erop moet zetten zou dat gaan leon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
Anoniem: 310705 schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 13:13:
zou je mij dit prog eens willen sturen met de email en ook hoe je het erop moet zetten zou dat gaan leon
Dat soort verzoeken kan je hier beter niet doen. Maar als je gewoon gpsd in google intypt, dan moet je het zelf ook wel kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195854

Hallo, wie weet hoe ik de 3 programma's kan afsluiten die op de achtergrond blijven draaien? Het gaat om Accu Weather, Menu en Contacten, wanneer ik de menu knop wat langer ingedrukt hou dan zie ik dat deze 3 nog open staan en kan deze niet sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153133 schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 08:37:
[...]

Waar baseer je jouw conclusie op? Hier werkt Google Maps namelijk probleemloos icm Vodafone.
heb je de nieuwste google maps?

ik baseer het op eigen ervaringen en omdat er over wordt gediscussieerd op het google forum:
http://www.google.nl/supp...id=36f0b046b6cd1854&hl=nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:43
Anoniem: 195854 schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 15:17:
Hallo, wie weet hoe ik de 3 programma's kan afsluiten die op de achtergrond blijven draaien? Het gaat om Accu Weather, Menu en Contacten, wanneer ik de menu knop wat langer ingedrukt hou dan zie ik dat deze 3 nog open staan en kan deze niet sluiten.
Menu blijft er altijd staan, die kun je niet sluiten. AccuWeather kun je ook niet sluiten zo lang als je de widget open hebt staan. Contacten moet je gewoon kunnen sluiten, dat kan door er op te gaan staan met je vinger, even vasthouden en dan afsluiten kiezen. Door hem te selecteren met de d-pad en dan backspace te doen, of door hem te activeren en dan in het programma zelf afsluiten te kiezen.

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvanhees
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23-03 15:51
Vraagje als ik *#0000# doe staat er nieuwe software beschikbaar! ja bij opties kan ik dan alleen doen update installeren maar ik heb vorrige week via pc suite al V12 eropgezet waarschijnlijk via de tel die update ook gedownload maar hoe krijg ik dat weg moet ik de weer die update instaleren?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-09-2023
basvanhees schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 16:48:
Vraagje als ik *#0000# doe staat er nieuwe software beschikbaar! ja bij opties kan ik dan alleen doen update installeren maar ik heb vorrige week via pc suite al V12 eropgezet waarschijnlijk via de tel die update ook gedownload maar hoe krijg ik dat weg moet ik de weer die update instaleren?.
Daar had ik ook last van. Ik heb toen een hard reset gedaan tijdens het opstarten en het was weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvanhees
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23-03 15:51
Xmasjos schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 17:24:
[...]

Daar had ik ook last van. Ik heb toen een hard reset gedaan tijdens het opstarten en het was weg :)
ja maar wil geen harde reset doen moet ik alles weer instaleren en instellen zelfs met een backup moet je altijd nog dingen zelf doen!

zijn er andre opties?

misschien wachten tot v 2 KOMT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 309253

Grote vrienden er doen geruchten de ronde dat v20 afgelopen 10 oktober uit zou komen. Dus misschien zijn jullie wel gewoon een van de eerste die Firmware v20 kunnen gaan installeren. ;)

Gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
The_Fes schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 15:46:
[...]

Menu blijft er altijd staan, die kun je niet sluiten. AccuWeather kun je ook niet sluiten zo lang als je de widget open hebt staan. Contacten moet je gewoon kunnen sluiten, dat kan door er op te gaan staan met je vinger, even vasthouden en dan afsluiten kiezen. Door hem te selecteren met de d-pad en dan backspace te doen, of door hem te activeren en dan in het programma zelf afsluiten te kiezen.
Ik denk dat hij "Home" bedoelt ipv "Contacten", die blijft namelijk ook altijd open staan en als je dan AccuWeather er ook bij hebt staan als widget, dan heb je dus 3 programma's die altijd open staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316599

Anoniem: 310606 schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 13:47:
[...]

Nee, ik heb een email gestuurd en daarop een antwoord gekregen. Vraag en antwoord staan op schrift. Dus dan ga ik er vanuit dat voor beide partijen duidelijk is wat het probleem precies inhoudt en wat de oplossing is.

Ok, als er nog geen SB op NOL staat, dan is kennelijk het probleem niet groot genoeg? Zoals veel users met het probleem 'krassen op de lenscover' kampen.

Dan blijft het vreemd dat jij en ik 1 van de weinigen zijn die hier melding maken van het flitserprobleem en dat bij vele andere users de flitser in het donker blijkbaar wel goed werkt? Je zou verwachten dat als het om een designprobleem gaat alle fliters niet goed functioneren?
Ik heb ook hetzelfde probleem. Ben je al langs een NSP geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakker2
  • Laatst online: 19-12-2024
Heb het apparaat nu een paar uurtjes in huis, wel leuk maar een aantal vragen:

Gmail/hotmail gebruiken dmv de built in - email

Wat is dit voor raar iets?
Ik heb onbeperkt internet zonder me aan een fair usage policy te houden (woon in het buitenland)

Het gaat om de Retrieval Settings, en de Automatic Retrieval
Wat ik wil kan dus niet :

Beperkt aantal emails binnen halen (de nieuwste tot en met 50 o.i.d) zonder elke keer te hoeven connecten

Email notification : disabled
Email retrieval : enabled

Retrieval amount : staat op ALL, wat ik dus niet wil maar omdat automatic retrieval aan staat moet ie op ALL
:S

Heb nu 1400 emails op Gmail staan, krijg wel een notificatie bij nieuwe email maar dan moet ik deze ook nog eens naar binnen halen (eerst connecten, wachten, openen mail, wachten) en wanneer ik klaar ben moet ik de emailbox disconnecten (weer wachten). Is dit normaal om het zo te doen? ik krijg elke dag +20 mails binnen en zo werkt het een beetje kl^te! (System Seven op mn oude N95 werkte itt tot dit zo sappig!!)

Het duurt allemaal te lang en de layout is verre van duidelijk (halve header/half bericht)

Is er geen alternatieve manier voor email? MfE werkt ook overigens niet

Beetje onduidelijk allemaal maar goed

Volgende vraag :P ...

FM transmitter, is het normaal dat ik de telefoon zowat in de (auto) radio moet rammen wil ik er wat op kunnen ontvangen?

zijn de uitgebrachte updates regio gebonden? ik lees 026 her en der, hier is echter alleen 12 0 024 beschikbaar

:)

[ Voor 9% gewijzigd door knakker2 op 12-10-2009 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De FM transmitter is normaal ja.

026 is 12 0 026
Dus je heb de nieuwste software, er komt binnenkort wel nieuwe software 20 0 05 (of net iets anders)

Gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153133

Anoniem: 320647 schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 15:34:
[...]

heb je de nieuwste google maps?

ik baseer het op eigen ervaringen en omdat er over wordt gediscussieerd op het google forum:
http://www.google.nl/supp...id=36f0b046b6cd1854&hl=nl
Zover ik weet wel: Google Maps v3.2.1 (vorige week geinstalleerd via http://m.google.nl/maps)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakker2
  • Laatst online: 19-12-2024
Anoniem: 309253 schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 18:55:
De FM transmitter is normaal ja.

026 is 12 0 026
Dus je heb de nieuwste software, er komt binnenkort wel nieuwe software 20 0 05 (of net iets anders)

Gr.
Hier is alleen 024 te verkrijgen...

Ik zit in Azie dus het zal de regio wel zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

knakker2 schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 19:27:
[...]

Hier is alleen 024 te verkrijgen...

Ik zit in Azie dus het zal de regio wel zijn
nou, wees blij.

Sinds ik v12026 er op heb staan doet m'n gps software raar, sygic ovi maps ndrive, navigatie loopt 500 meter achter of zit naast de weg.
Alleen google maps, die werkt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmmm, probleem, ook zo'n fineliner lijntje aan de linkerzijde van de flitser gedeelte, dus aan de rechterkant als je tegen de flitser aankijkt, wil ook niet het probleem 'lichte waas de linkerzijde van de foto' verhelpen.

Is er nou sprake van een designflaw of ligt het aan de software?

En weet iemand een oplossing voor het opladen van de tel. via USB port van de computer? Dat kan ik namelijk niet, ik draai momenteel V12.0.026.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147088

Anoniem: 310606 schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 19:58:
Hmmm, probleem, ook zo'n fineliner lijntje aan de linkerzijde van de flitser gedeelte, dus aan de rechterkant als je tegen de flitser aankijkt, wil ook niet het probleem 'lichte waas de linkerzijde van de foto' verhelpen.

En weet iemand een oplossing voor het opladen van de tel. via USB port van de computer? Dat kan ik namelijk niet, ik draai momenteel V12.0.026.
Mijn telefoon wilde eerst ook niet opladen via USB. Het ligt er echter aan in welke poort hij zit. Ik heb er vier en iedere keer doet er in ieder geval een het wel en de rest dan meestal niet. Welke dat is verschilt echter per keer. Ik wissel dus net zo lang totdat ik de poort heb gevonden die wel oplaadt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

Anoniem: 310606 schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 19:58:

front usb doet het bij mij niet in ieder geval.
back (direct op mobo) wel.

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeroxtaxi
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08-10-2024
Anoniem: 320647 schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 19:43:
[...]

nou, wees blij.

Sinds ik v12026 er op heb staan doet m'n gps software raar, sygic ovi maps ndrive, navigatie loopt 500 meter achter of zit naast de weg.
Alleen google maps, die werkt goed.
daar heb ik ook last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316120

Hallo wat het GPS-probleem betreft.
Ik heb hier 3 maanden mee zitten klooien en heb nu ook GPSd geinstalleerd en het werkt perfect.
Nooit gedacht dat het dus toch een software probleem was.
Ben nu helemaal blij met m'n N97 nu ik alles wat ik wil kan doen (eindelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316120 schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 21:50:
Hallo wat het GPS-probleem betreft.
Ik heb hier 3 maanden mee zitten klooien en heb nu ook GPSd geinstalleerd en het werkt perfect.
Nooit gedacht dat het dus toch een software probleem was.
Ben nu helemaal blij met m'n N97 nu ik alles wat ik wil kan doen (eindelijk)
ja, maar dat moet toch niet nodig zijn, kom op zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316120

Anoniem: 320647 schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 22:23:
[...]

ja, maar dat moet toch niet nodig zijn, kom op zeg.
Dat klopt maar heb nu toch een beetje hoop dat het met de komende update dus opgelost is zonder GPSd mee te laten draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R_Donselaar
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:21
Nou... wat me zojuist overkwam...

Ik wilde een sms berichtje sturen en zodra ik op verzenden druk loopt mijn hele telefoon vast en start zichzelf opnieuw op. Dat opstarten ging niet goed en kon de telefoon pas resetten door de batterij te verwijderen.

Uiteindelijk ging de telefoon weer aan maar wat bleek na het opstarten: AL MIJN BERICHTEN en BERICHTINSTELLINGEN WEG!!! Oftewel het geheugen staat nog steeds op E: maar mijn mail for exchange instellingen zijn compleet weg, mijn prive mailbox ook en alle smsberichtjes zijn compleet verdwenen. Op het homescreen staat bij de mailwidget 'E-mail instellen'...

Heeft iemand dit ook gehad???

Softwareversie is 12.0.0.26...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
Anoniem: 316120 schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 22:38:
[...]

Dat klopt maar heb nu toch een beetje hoop dat het met de komende update dus opgelost is zonder GPSd mee te laten draaien.
Als GPSd echt de oplossing voor het probleem is, dan denk ik dus niet dat het met een update verholpen zal worden, het enige dat GPSd namelijk doet is het interne gps signaal oppakken en deze via een bt verbinding alsnog aan de software door te geven. Het lijkt mij er dus meer op dat het signaal niet goed door Sygic opgepakt wordt, de fout lijkt dus aan die kant te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steccy
  • Laatst online: 28-10-2024
Beste mensen, ik ben ook de trotse bezitter van een n97(voor zover dat mensen dat gevoel ook nog hebben).
Ik heb de n97 nog ongeveer een maand en zit al met jammer genoeg met het probleem dat me telefoongeheugen vol zit. Ben absoluut geen noob in dit soort dingen en ben flink bezig geweest met het zoeken van een oplossing.

Het volgende heb ik geprobeerd om mijn geheugen te vergroten.

- internet bestanden gewist.
- al mijn berichten gewist.
- alles naar E schrijf zetten.
- 1500 email berichten verwijderd
- gebruikshandleiding LEZEN en BEGRIJPEN
- spellen gewist en andere voor zover ik weet dat op mijn telefoongeheugen zit programma's gewist.
- heel google afgespeurd op mensen die meer weten dan ik

Ik heb nu van 0mb naar 8.9 mb kunnen opschroeven en geloof me het is niet fijn om een melding te krijgen dat je met bleutooth niets kan ontvangen en uiteindelijk het er toch op de 1 of andere manier op staat:S
Ik kan natuurlijk wachten op de V20 maar daar heb ik geen zin in.(dan zou er meer geheugen vrijkomen)
Nu zijn er een heleboel mensen met hetzelfde probleem en willen veel van hun een hard reset doen. Nu zou ik dat ook kunnen doen, maar als iemand daar een andere oplossing voor heeft. Dan zou ik dat maar al te graag weten. Dit moet gewoon makkelijker kunnen.

mvg the man with a happy N97 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masis
steccy schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 23:35:
Beste mensen, ik ben ook de trotse bezitter van een n97(voor zover dat mensen dat gevoel ook nog hebben).
Ik heb de n97 nog ongeveer een maand en zit al met jammer genoeg met het probleem dat me telefoongeheugen vol zit. Ben absoluut geen noob in dit soort dingen en ben flink bezig geweest met het zoeken van een oplossing.

Het volgende heb ik geprobeerd om mijn geheugen te vergroten.

- internet bestanden gewist.
- al mijn berichten gewist.
- alles naar E schrijf zetten.
- 1500 email berichten verwijderd
- gebruikshandleiding LEZEN en BEGRIJPEN
- spellen gewist en andere voor zover ik weet dat op mijn telefoongeheugen zit programma's gewist.
- heel google afgespeurd op mensen die meer weten dan ik

Ik heb nu van 0mb naar 8.9 mb kunnen opschroeven en geloof me het is niet fijn om een melding te krijgen dat je met bleutooth niets kan ontvangen en uiteindelijk het er toch op de 1 of andere manier op staat:S
Ik kan natuurlijk wachten op de V20 maar daar heb ik geen zin in.(dan zou er meer geheugen vrijkomen)
Nu zijn er een heleboel mensen met hetzelfde probleem en willen veel van hun een hard reset doen. Nu zou ik dat ook kunnen doen, maar als iemand daar een andere oplossing voor heeft. Dan zou ik dat maar al te graag weten. Dit moet gewoon makkelijker kunnen.

mvg the man with a happy N97 ;)
Internet cache geheugen gewist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masis
Kleintje pils schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 22:44:
Nou... wat me zojuist overkwam...

Ik wilde een sms berichtje sturen en zodra ik op verzenden druk loopt mijn hele telefoon vast en start zichzelf opnieuw op. Dat opstarten ging niet goed en kon de telefoon pas resetten door de batterij te verwijderen.

Uiteindelijk ging de telefoon weer aan maar wat bleek na het opstarten: AL MIJN BERICHTEN en BERICHTINSTELLINGEN WEG!!! Oftewel het geheugen staat nog steeds op E: maar mijn mail for exchange instellingen zijn compleet weg, mijn prive mailbox ook en alle smsberichtjes zijn compleet verdwenen. Op het homescreen staat bij de mailwidget 'E-mail instellen'...

Heeft iemand dit ook gehad???

Softwareversie is 12.0.0.26...
Gelukkig niet zelf gehad, maar als je een backupje had dan kun je alles zo herstellen.

Overigens een tip, schakel automatische backups in. (toepassingen>kantoor>bestandsbeheer>backup). Heb zelf gekozen voor een dagelijkse backup om 03.30uur, zodat ik er geen last van heb. Toch wel handig met zo'n toestel. Een geheugenkaartje is wel vereist om een backup vanaf het toestel te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremo
  • Laatst online: 09-09-2018
dkawa schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 08:40:
[...]

Wie kan mij vertellen hoe ik TUNIN.FM weer 'normaal' werkend krijg? Ik moet op '7' drukken maar dat werkt niet...
Welke versie heb je eigenlijk? Ik heb TunIn.fm 1.20 S60v3 geinstalleerd. Kreeg bij installeren wel de melding dat het niet compatible was, maar toch geinstalleerd. Ik krijg geen melding dat ik moet registreren of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
Supremo schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 23:49:
[...]

Welke versie heb je eigenlijk? Ik heb TunIn.fm 1.20 S60v3 geinstalleerd. Kreeg bij installeren wel de melding dat het niet compatible was, maar toch geinstalleerd. Ik krijg geen melding dat ik moet registreren of zo.
Deze versie heb ik ook...

vreemd hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147088 schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 20:58:
[...]

Mijn telefoon wilde eerst ook niet opladen via USB. Het ligt er echter aan in welke poort hij zit. Ik heb er vier en iedere keer doet er in ieder geval een het wel en de rest dan meestal niet. Welke dat is verschilt echter per keer. Ik wissel dus net zo lang totdat ik de poort heb gevonden die wel oplaadt.
Vreemd, als ik mijn WD Passport Extern geheugenopslag aansluit op die poort dan maakt hij netjes verbinding. Maar het opladen op die poort lukt niet.

Ik vind het een mooi toestel, maar die update moet wel heel erg snel komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 322006

Kan iemand mij misschien vertellen hoe ik ervoor kan zorgen dat de NOS journaal applicatie gaat werken op mijn n97?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjentjuh
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-09-2023
Anoniem: 310606 schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 09:10:
[...]

Vreemd, als ik mijn WD Passport Extern geheugenopslag aansluit op die poort dan maakt hij netjes verbinding. Maar het opladen op die poort lukt niet.

Ik vind het een mooi toestel, maar die update moet wel heel erg snel komen.
Die update gaat er echt niet voor zorgen dat je, je mobiel op die poort kan opladen...
Ik kan hem gewoon op ieder gewenste poort opladen echter op mijn werk werken de vooraansluitingen weer niet... Heeft dus gewoon te maken met de PC en niet met de telefoon ;)

PunlArjen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

arjentjuh schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 12:42:
[...]

Die update gaat er echt niet voor zorgen dat je, je mobiel op die poort kan opladen...
Ik kan hem gewoon op ieder gewenste poort opladen echter op mijn werk werken de vooraansluitingen weer niet... Heeft dus gewoon te maken met de PC en niet met de telefoon ;)
Hoe komt het dat jij zo zeker van je zaak bent? Waarom ligt het aan de PC als ik wel mijn externe schijf en een 'normale' digitale camera werkend kan krijgen op die desbetreffende poort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hier ook net even GPSd erop gezet en ik moet zeggen wat een wereld van verschil hij heeft meteen de satelieten gevonden als GPSd aanstaat eerder duurde het wel 5 tot 10 minuten voor hij ze gevonden had nu nog geen 10 seconden.
Je snapt toch niet dat in zo'n duur toestel zo'n flut gps module zit ik had hiervoor een nokia 5800 die deed er hooguit 1 minuut over om de satelieten gevonden te hebben.
Maar eerlijk is eerlijk de n97 is wel een top toestel alles wat een gsm moet hebben.
We wachten maar af of er in firmware 20 verbeteringen zitten hoop het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 310705 schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 13:14:
Hier ook net even GPSd erop gezet en ik moet zeggen wat een wereld van verschil hij heeft meteen de satelieten gevonden als GPSd aanstaat eerder duurde het wel 5 tot 10 minuten voor hij ze gevonden had nu nog geen 10 seconden.
Je snapt toch niet dat in zo'n duur toestel zo'n flut gps module zit ik had hiervoor een nokia 5800 die deed er hooguit 1 minuut over om de satelieten gevonden te hebben.
Maar eerlijk is eerlijk de n97 is wel een top toestel alles wat een gsm moet hebben.
Okay weer iemand blij zegt het voort.
Bij mij werkt het ook top.
Maar je hebt gelijk voor een toestel in deze prijsklasse moet dit echt niet kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19:08
is er misschien ook een manier om andere taalpakketen te installeren ?? want ik zou graag chinese japanse en koreaanse letters willen zien op mijn n97

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauw8
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-05 13:59
Anoniem: 310705 schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 13:14:
GPSd maakt gebruik van internet als ik me niet vergis. Dat betekent dat ie A-GPS gebruikt.

Als A-GPS ingeschakeld, en jullie maken geen gebruik van GPSd, duurt het dan nog steeds lang voordat je een GPS fix krijgt?

En gebruiken jullie alleen GPSd of ook BT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 318504

Beste mede tweakers,

Hier nog een laatste update over onder andere het GSP front. Ik werd ook helemaal gek dat mijn N97 niet optimaal functioneerde. Had idd zo een UK model met een UK-lader en alles in het hele toestel leek voor geen kant te functioneren. Ook al dat gezeur met die softwareupdates. Nu heb ik mijn N97 aan een of andere duffe belg verkocht en heb met veel pijn in mijn hart een nieuwe N97 gekocht voor een meerprijs van 75 EUR. Nu heb ik deze gecheckt op numberingplans.com en bleek deze idd later gereleased te zijn dat mijn oude N97. Wat een verschil geeft dat, mijn GPS werkt nu optimaal en met Sygic heb ik geen enkele keer meer gehad dat hij naast de weg zat. Eindelijk software/updates en heb ook nog eens een EU-lader. Het probleem lijkt dus ook degelijk in de toestellen te zitten. Ik zou iedereen dit ook aanraden of gewoon terug gaan naar de winkel en voor een nieuwe N97 pleiten. Nu kan ik eindelijk genieten van dit waardeloze apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masis
[b][message=32732440,noline]Nu heb ik deze gecheckt op numberingplans.com
Dank voor de tip, erg goede site! Wanneer is jouw N97 gereleased? Mijne Around Q2 2009...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
Anoniem: 318504 schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 14:23:
Beste mede tweakers,

Hier nog een laatste update over onder andere het GSP front. Ik werd ook helemaal gek dat mijn N97 niet optimaal functioneerde. Had idd zo een UK model met een UK-lader en alles in het hele toestel leek voor geen kant te functioneren. Ook al dat gezeur met die softwareupdates. Nu heb ik mijn N97 aan een of andere duffe belg verkocht en heb met veel pijn in mijn hart een nieuwe N97 gekocht voor een meerprijs van 75 EUR. Nu heb ik deze gecheckt op numberingplans.com en bleek deze idd later gereleased te zijn dat mijn oude N97. Wat een verschil geeft dat, mijn GPS werkt nu optimaal en met Sygic heb ik geen enkele keer meer gehad dat hij naast de weg zat. Eindelijk software/updates en heb ook nog eens een EU-lader. Het probleem lijkt dus ook degelijk in de toestellen te zitten. Ik zou iedereen dit ook aanraden of gewoon terug gaan naar de winkel en voor een nieuwe N97 pleiten. Nu kan ik eindelijk genieten van dit waardeloze apparaat.
Ik heb ook een uk apparaat, en dezelfde gps problemen. heb nokia een klacht mbt tot bovenstaande gestuurd, daarnaast een kras op mijn lens. Nu na opsturen imei wacht ik op antwoord. Hoop op een herziene versie... Houd dit forum op de hoogte van deze klachtafhandeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeroxtaxi
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08-10-2024
Masis schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 14:32:
[...]

Dank voor de tip, erg goede site! Wanneer is jouw N97 gereleased? Mijne Around Q2 2009...
de site klopt niet helemaal, mijn telefoon is 29.6.2009 geproduceerd (bron: nokia customer service) en de site geeft Q1 2009 aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 318504

Masis schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 14:32:
[...]

Mijn oude van Q1 2009, de nieuwe van Q2.

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 318504 op 13-10-2009 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

de fix is bij mij geen probleem.
de nauwkeurigheid wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Anoniem: 320647 schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 17:14:
de fix is bij mij geen probleem.
de nauwkeurigheid wel.
Bij welke programma's is de nauwkeurigheid het probleem en bij welke niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik probeer een GPSd programma te downloaden maar kan er niks over vinden op google. ik zoek op ''GPSd Symbian'', maar dan kom ik alleen op betaalde servers. Maar volgens mij is het toch echt free software?

Iemand die een linkje ofzo heeft?

alvast bedankt,

Gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Laatst online: 14-08-2024
GKW schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 17:49:
[...]

Bij welke programma's is de nauwkeurigheid het probleem en bij welke niet?
Bij mij bij zowel Sygic 7.71 als Nokia Maps, niks anders geprobeerd. Met een losse BT GPS muis werkt het wel goed ... 3 x raden waar het probleem dan zit :)

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147088

Anoniem: 309253 schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 17:54:
Ik probeer een GPSd programma te downloaden maar kan er niks over vinden op google. ik zoek op ''GPSd Symbian'', maar dan kom ik alleen op betaalde servers. Maar volgens mij is het toch echt free software?

Iemand die een linkje ofzo heeft?

alvast bedankt,

Gr.
Wanneer ik bij google die twee zoektermen invoer dan is de eerste hit meteen raak. Je kunt anders ook bij allaboutphones.nl zoeken op GPSd.

Het enige probleem bij mij is dat bt.sisx het niet doet. Ik krijg het wel geinstaleerd maar wanneer ik het wil openen gebeurt er helemaal niets. Iemand een suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja dat zelfde probleem heb ik dus ook, het eerste bestandje wat ik moet openen doet niks. Dus vandaar dacht misschien zijn er nog meer programma's. Ga maar eens een hard reset proberen.

Gr.
Pagina: 1 2 ... 64 Laatste