Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 310606

Waarom zijn de gemaakt foto's maar 70 a 80 kb groot en hoe kan ik dit verhogen? Met de N82 schoot ik foto's van rond de 1 MB. Hij staat volgens mij ook al op de kwalitatief hoogste stand (5M).

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Anoniem: 310606 schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 19:16:
Waarom zijn de gemaakt foto's maar 70 a 80 kb groot en hoe kan ik dit verhogen? Met de N82 schoot ik foto's van rond de 1 MB. Hij staat volgens mij ook al op de kwalitatief hoogste stand (5M).

Iemand een idee?
Gebruik je wel de camera aan de achterkant en niet de voorkant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GKW schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 20:52:
[...]

Gebruik je wel de camera aan de achterkant en niet de voorkant?
Nee, die aan de zijkant. Sorry, maar wat bedoel je met die opmerking? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendar
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-06 16:48
Anoniem: 310606 schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 22:54:
[...]

Nee, die aan de zijkant. Sorry, maar wat bedoel je met die opmerking? :?
Er zijn namelijk twee camera's, achter en voor..Helaas geen aan de zijkant :P Voor heeft lagere resolutie/mp dan de camera aan de achterkant.

http://www.flickr.com/photos/sendar/ - www.sanderhendriks.eu - www.twomendesign.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sendar schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 23:01:
[...]

Er zijn namelijk twee camera's, achter en voor..Helaas geen aan de zijkant :P Voor heeft lagere resolutie/mp dan de camera aan de achterkant.
Het leek mij duidelijk dat ik de hoofdcamera bedoel (dus de cam met de flitser). Toch bedankt voor je reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaydecop
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-05 13:57
foto's worden toch klein gehouden ivm doormailen/mmsen enzovoort? dat ze niet anderhalf jaar over een fotootje verzenden doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 319936

Phoolie schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 22:50:
[...]
Als GPSd echt de oplossing voor het probleem is, dan denk ik dus niet dat het met een update verholpen zal worden, het enige dat GPSd namelijk doet is het interne gps signaal oppakken en deze via een bt verbinding alsnog aan de software door te geven. Het lijkt mij er dus meer op dat het signaal niet goed door Sygic opgepakt wordt, de fout lijkt dus aan die kant te zetten.
stomme vraag misschien... maar zowel GPSd als BT installeren of alleen GPSd????

*bit confused*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:55
Anoniem: 310606 schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 19:16:

Iemand een idee?
mijne zitten rond de 500kb per foto.. misschien even naar standaard instellingen terug zetten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjentjuh
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-09-2023
Anoniem: 319936 schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 00:18:
[...]

stomme vraag misschien... maar zowel GPSd als BT installeren of alleen GPSd????

*bit confused*
Alleen GPSd en een navigatiesysteem... Voor mensen die het niet kunnen vinden... Nieuwsgroepen...

PunlArjen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

Anoniem: 310606 schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 23:28:
[...]

Het leek mij duidelijk dat ik de hoofdcamera bedoel (dus de cam met de flitser). Toch bedankt voor je reactie.
Sorry hoor, maar ik probeer je te helpen hoor.
Zoek het dan maar zelf uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polo306
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 30-05 06:37
Anoniem: 310705 schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 13:14:
Hier ook net even GPSd erop gezet en ik moet zeggen wat een wereld van verschil hij heeft meteen de satelieten gevonden als GPSd aanstaat eerder duurde het wel 5 tot 10 minuten voor hij ze gevonden had nu nog geen 10 seconden.
Je snapt toch niet dat in zo'n duur toestel zo'n flut gps module zit ik had hiervoor een nokia 5800 die deed er hooguit 1 minuut over om de satelieten gevonden te hebben.
Maar eerlijk is eerlijk de n97 is wel een top toestel alles wat een gsm moet hebben.
We wachten maar af of er in firmware 20 verbeteringen zitten hoop het wel.
ik heb nu ook gpsd er op staan en ik heb bij de 2 vragen alles op ja gezet.Heb toch internet onbeperkt.
moet ik iets anders in sygic aan vinken of gewoon gpsd laten mee draaien zonder iets verder af te stellen?
Is er ook een progje die er voor zorgt dat als ik sygic aan zet dat meteen gpsd mee draait?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsve
  • Laatst online: 19-05 11:56
polo306 schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 10:22:
Is er ook een progje die er voor zorgt dat als ik sygic aan zet dat meteen gpsd mee draait?
Lees dit stuk eens over het automatisch opstarten van bluetooth, GPSd en navigatie d.m.v "Best Profiles":
dafmay in "Nokia N82 - Deel 2"

Dit komt uit het N82/N95 topic waar ze dus ook al GPSd gebruik(t)en.

Ik weet ook niet of je nog een setting moet wijzigen in sygic, ik heb het geister geprobeerd en de fix was er vrij snel. Dat was het probleem niet want snelle fix had ik ook al zonder GPSd. Maar de nauwkeurigheid was nog steeds een drama. Voor mij dus absoluut geen verbetering.

Be reasonable.... do it my way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjommer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-05 10:03
Dit is nog een goede site met tips om je telefoongeheugen op te schonen:
http://www.mobile-geeks.c...memory-of-nokia-n97/1547/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steccy
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-10-2024
Masis schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 23:37:
[...]

Internet cache geheugen gewist?
Ja dat bedoel ik met internet bestanden, privacy gegevens zijn dat.

iemand anders nog een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polo306
Tjommer schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 11:45:
leuk dat x-plore bestandje.
Krijg alleen steeds een certificaat fout.
ggggrrrrrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v1co
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-06-2022
Iemand die ervaring heeft met het installeren van de nGage applicatie? Ik krijg nml wanneer ik deze heb gedownload en wil installeren een certificate error:
Online Certificaat controle mislukt.
Nogal vreemd als het gewoon een product is van Nokia..?
Ik heb het installatie bestand via mass storage gekopieerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Menu -> Instellingen -> Toepass.beheer -> Inst.instellingen -> online certificaatcontrole -> uit
Dan zou het moeten werken :)

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 312049

ik ben al een tijdje aan het zoeken naar een sound monitor / DB meter voor deze telefoon. Heeft iemand een idee wat een goede tool is en waar ik die wellicht vinden kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeroxtaxi
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08-10-2024
Tjommer schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 11:45:
Ik probeer de cache te legen van C: maar de map C:/System is helemaal niet aanwezig, bij jullie wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusher77
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-06 08:48
aeroxtaxi schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 19:18:
[...]

Ik probeer de cache te legen van C: maar de map C:/System is helemaal niet aanwezig, bij jullie wel?
In X-Plore settings aangeven dat ie Hidden en System dirs/files laat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeroxtaxi
Crusher77 schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 19:28:
[...]

In X-Plore settings aangeven dat ie Hidden en System dirs/files laat zien.
dank je, telefoon is idd merkbaar sneller nu. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos_M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:27

Jos_M

aka jos_jalla aka josti

1. Is het nou mogelijk om bestanden van de Z-schijf te bewerken of te verwijderen? want ik wil graag die camera mod uitvoeren door een bestandje op de z schijf te bewerken...lukt alleen niet.

Weet iemand of dat dus mogelijk is en hoe? Telefoon is gehackt en ik gebruik X-plore 1.35 om bestanden te bekijken.

2. Ik heb Internet Radio geinstalleerd, en als ik dat open en op Stations druk, kapt het programma ermee. Opnieuw installeren helpt niet, heb ik al 5x gedaan. Heeft iemand anders dit ook? En hoe kan ik nou precies zelf die internetzenders toevoegen in die internetradio? ik heb iets gelezen over die pls bestanden, maar hoe ik die nou precies toevoeg begrijp ik nogsteeds niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masis
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-12-2020
Jos_M schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 20:21:
1. Is het nou mogelijk om bestanden van de Z-schijf te bewerken of te verwijderen? want ik wil graag die camera mod uitvoeren door een bestandje op de z schijf te bewerken...lukt alleen niet.
Wat is de camera mod, en wat voegt dit toe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos_M

Jos_M

aka jos_jalla aka josti

Masis schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 20:44:
[...]

Wat is de camera mod, en wat voegt dit toe?
Scherpere fotos door minder compressie. hier meer info..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150297

Is er nu wel echt wat bekend over de 2.0 update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeroxtaxi
Jos_M schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 21:00:
[...]

Scherpere fotos door minder compressie. hier meer info..
Ik ben daar ook wel benieuwd naar >:)
heeft het hacken van je telefoon nog nadelige consequenties, bijvoorbeeld geen firmware updates meer mogelijk of vervallen van garantie?

[ Voor 19% gewijzigd door aeroxtaxi op 14-10-2009 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:00
Weten jullie een manier om ervoor te zorgen dat je eigengemaakte beltonen niet in de muziekspeler naar voren komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polo306
ja idd. Bedankt alvast.
Wat raar is dat de 3rd edition het wel doet maar de 5rd niet.
Het was trouwens al gelukt door y-browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Instatic
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-10-2023

Instatic

To Be Or Not To Be

Hoe kan ik het beste mijn scherm weer schoon krijgen??
ik neem aan met water en het cleaning cloth of mag dat niet???

That Is The Question

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:39
Jos_M schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 20:21:

Weet iemand of dat dus mogelijk is en hoe? Telefoon is gehackt en ik gebruik X-plore 1.35 om bestanden te bekijken.
Dat bestandje moet op de C schijf en niet op Z, zover ik dat begrepen heb van andere websites

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hamsteg
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:53

hamsteg

Species 5618

Eerder in dit topic is er een opmerking gemaakt over USB laden. Ik heb gemerkt dat USB laden eigenlijk altijd werkt als, nog een keer, als screen locking / key locking niet aan staat en de driver geladen is op de betrokken laptop. Zodra de telefoon wordt vrijgeschakeld wordt de Nokia USB driver actief en wordt het laden actief.

Een zelfde bug bevind zich in de car-kit. Ik heb een mooi knopje voor voice-recognition alleen die werkt niet als het scherm gelockt is ... :( Moet ik nog eerst met mijn handen de telefoon unlocken om daarna zonder handen de persoon te bellen ... goed over nagedacht ... not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hamsteg

hamsteg

Species 5618

rataplan2 schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 09:34:
Hoe kan ik het beste mijn scherm weer schoon krijgen??
ik neem aan met water en het cleaning cloth of mag dat niet???
't is gewoon glas dus waarom niet? Zorg wel dat je niet "drupt" want hij is niet waterdicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTransporter
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Zo sinds eergister een N97 bij t-mobile met verlenging van abbonement. Helemaal blij al is het wel even wennen aangezien ik hiervoor een E71 had. Nu ben ik wel van het hebben van de laatste firmware en ik zag heir op het forum dat er een v12 versie is. Ik proberen te updaten maar zegt hij dat er geen nieuwe firmware is.

Via de site van nokia product code ingevoerd en dan krijg ik te zien dat de laatste versie 11.0.021 is. Ga ik mijn productcode vergelijken met die lijst gepost in een eerder deel en daar komt mijn productcode niet eens in voor.

Komt dit doordat ik hem via t-mobile heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
TheTransporter schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 09:50:
Zo sinds eergister een N97 bij t-mobile met verlenging van abbonement. Helemaal blij al is het wel even wennen aangezien ik hiervoor een E71 had. Nu ben ik wel van het hebben van de laatste firmware en ik zag heir op het forum dat er een v12 versie is. Ik proberen te updaten maar zegt hij dat er geen nieuwe firmware is.

Via de site van nokia product code ingevoerd en dan krijg ik te zien dat de laatste versie 11.0.021 is. Ga ik mijn productcode vergelijken met die lijst gepost in een eerder deel en daar komt mijn productcode niet eens in voor.

Komt dit doordat ik hem via t-mobile heb?
Ja je hebt waarschijnlijk een t-mobile branded toestel. En T-mobile staat er om bekend dat ze vaak heel erg achterlopen met software updates, je kan beter langs een NCP of zelf je product code wijzigen( let op, Nokia kan het zien als je je product code gewijzigd heb en dat kan eventueel gevolgen voor je garantie hebben.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v1co
  • Laatst online: 10-06-2022
BastiaanN schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 17:33:
Menu -> Instellingen -> Toepass.beheer -> Inst.instellingen -> online certificaatcontrole -> uit
Dan zou het moeten werken :)
Thanks! Al stond deze vreemd genoeg al op uit. Ik zette em even aan en uit en toen werkte het ineens wel.
Kan je overigens dat nGage mapje kopieeren naar de Mass storage map? En hoe zit dat met games die je deïnstalleerd nadat je ze gekocht hebt. Kan je deze alsnog later weer spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195854

hamsteg schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 09:47:
[...]

't is gewoon glas dus waarom niet? Zorg wel dat je niet "drupt" want hij is niet waterdicht.
Volgens mij is het scherm van de N97 niet van glas maar van kuststof ( plastic ? ) , die van de IPhone is wel van glas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 305344

Anoniem: 310705 schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 13:14:
Hier ook net even GPSd erop gezet en ik moet zeggen wat een wereld van verschil hij heeft meteen de satelieten gevonden als GPSd aanstaat eerder duurde het wel 5 tot 10 minuten voor hij ze gevonden had nu nog geen 10 seconden.
Je snapt toch niet dat in zo'n duur toestel zo'n flut gps module zit ik had hiervoor een nokia 5800 die deed er hooguit 1 minuut over om de satelieten gevonden te hebben.
Maar eerlijk is eerlijk de n97 is wel een top toestel alles wat een gsm moet hebben.
We wachten maar af of er in firmware 20 verbeteringen zitten hoop het wel.
Heb ik gtijdje terug ook al aangegeven hier, sinds ik de internet bundel heb icm gpsd loopt het als een tierelier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 301661

is er al een programma waarmee je, als je je telefoon op de kop legt handsfree inschakeld ofzo!.

ik weet wel als ik gebeld word en leg hem andersom dat die op stil gaat maar kan je met een programma hier ook andere functie's aan toevoegen zoals handsfree ofzo?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 319962

He tweakers,
Ik heb vandaag adobe reader gekocht en nu is mijn c: geheugen van 12mb naar 20mb gegaan.
Hoe kan dat, ik vind het prima hoor. maar vindt het wel raar.

kan iemand mij vertellen waar ik gpsd kan vinden , maar kom er niet uit. Thanx _/-\o_

Arno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaRaPenT
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-05 19:46
Heb ik gtijdje terug ook al aangegeven hier, sinds ik de internet bundel heb icm gpsd loopt het als een tierelier.
Ik heb het al vaker gelezen, maar nog niemand heeft geantwoord.

Het eerste bestandje 1.bt.sisx werkt niet bij mij. (je zou "device added"moeten zien?)
Ik krijg dus niet een bluetooth device waar ik mee kan verbinden.
Gpsd krijgt wel een fix maar dit loopt via de normale interne A-gps..
Wat het probeem van wegvallen verbinding dus niet verhelpt.

(Wat heeft een internetbundel trouwens met gpsd te maken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09-2018
Anoniem: 195854 schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 11:08:
[...]

Volgens mij is het scherm van de N97 niet van glas maar van kuststof ( plastic ? ) , die van de IPhone is wel van glas.
Het lijkt me vrij lastig om een resistief touchscreen te maken van glas. Resistief gaat op basis van druk, dus je touchscreen moet iets kunnen inveren. Vandaar dat je een gewone stylus kunt gebruiken op een N97.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hamsteg

hamsteg

Species 5618

Supremo schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 23:54:
[...]
Het lijkt me vrij lastig om een resistief touchscreen te maken van glas. Resistief gaat op basis van druk, dus je touchscreen moet iets kunnen inveren. Vandaar dat je een gewone stylus kunt gebruiken op een N97.
Glas veert voldoende hoor. Vaak wordt het "tempered glass" genoemd. Plastics zijn te zacht voor zo'n high-end telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 293594

Bij het typen van een email en sms typ ik sneller dan dat het op t beeldscherm wordt getoond... vet irritant.. de toetsen reageren dus niet gelijk met het scherm! Hij blijft haperen, ook na updaten software..

iemand nog meer dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerPee
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-01-2023
Anoniem: 133542 schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 13:45:
[...]

Okay weer iemand blij zegt het voort.
Bij mij werkt het ook top.
Maar je hebt gelijk voor een toestel in deze prijsklasse moet dit echt niet kunnen.
Ik heb de volgende ervaring met de GPS, die ik graag even wil delen. Gebruik fw: 12.0.24
Bij het doen van een fw update, en hard reset werkt de GPS goed (check via toepassingen -> locatie -> GPS gegevens ->opties -> sateliet status). Hier krijg ik wel 16 satellieten te zien.

Als ik nu naar Software update ga, toepassingen -> SW-upate, dan krijg ik de volgende updates:
- Installeren voor telefoonsoftware 0.1 (belangrijk)
- Nokia Maps 3

Na het installeren van beide updates werkt mijn GPS niet meer (krijg 2 satellieten te zien, die geen ontvangst hebben!).

Conclusie: die updates veroorzaken bij mij het probleem. Overigens heb ik van de nokia website en bèta van Nokia Maps getrokken (3.03.09wk35 b07) die het probleem niet veroorzaakt. :-) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typ1
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-09-2022
Als ik naar de mobiele site van uitzendinggemist ga blijft mijn N97 laden. De video start niet.
Verbinding gaat via Wlan.
Verder een heerlijk apparaat die N97!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charles1983
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-05 22:42
Voor nokia toestellen met productiecode 0585162 is software 12.0.026 vandaag uitgekomen!

heeft erg lang geduurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 301661 schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 19:48:
is er al een programma waarmee je, als je je telefoon op de kop legt handsfree inschakeld ofzo!.

ik weet wel als ik gebeld word en leg hem andersom dat die op stil gaat maar kan je met een programma hier ook andere functie's aan toevoegen zoals handsfree ofzo?!
iemandd :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

Ben ik ook wel in geïnteresseerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315077

Hallo N97 bezitters. Ik zag deze week op RTL4 nieuws, een filmpje dat iemand met z'n mobiel een vliegtuig met zijn foto-camera spotte, en kon aflezen wat de vluchtgegevens waren. En bijvoorbeeld ook je camera richten op huizen die te koop staan, en zo de info meten aflezen.......ongelooflijk!
Ik heb zojuist een nieuwe app erop gezet, met de naam "ARound".

De app draait en gratis te downloaden, maar omdat het donker is nog niet getest.

Hier is een link, gewoon via de site: http://seqpoint.com/beta-labs/69 Dit lijkt er wel op, of weet iemand een andere (betere versie).......

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 315077 op 16-10-2009 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-05 19:19
Is dat niet gewoon wat men tegenwoordig augmented reality noemt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:18
Aapenootjes schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 00:24:
Is dat niet gewoon wat men tegenwoordig augmented reality noemt?
Ja dat klopt. Het programma waarmee de vliegtuigen gepot werden heet: Layer
Voorlopig alleen nog te verkijgen op Android en iPhone .. Maar er zou een Symbian versie in de maak zijn.

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316599

Anoniem: 301661 schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 19:48:

Huh? Ben ik nou echt een noob die daar nog niet achter is gekomen of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsve
Anoniem: 316599 schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 01:25:
[...]

Huh? Ben ik nou echt een noob die daar nog niet achter is gekomen of?
instellingen - telefoon - sensor instellingen - draaibedieningoproep sig. dempoen -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maar iemand die bekend is waardoor je er andere functie's aan toe kunt voegen.

Inplaats van alleen maar dempen als je de telefoon onderste boven legt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 309253

Hallo allemaal. Ik zit hier eigenlijk al een tijdje mee maar nooit echt meer info over gevonden. Ik wil filmpjes rechtstreeks kunnen laten zijn op mijn tv (door middel van een kabeltje), ik heb het kabeltje al en heb het dus geprobeert. Maar ik krijg alleen geluid, het beeld komt niet tevoorschijn (heb het op 3 tv's geprobeert).

Ik dacht dat dit wel gewoon kon met de 3.5 mm plug in?

iemand die me hierbij kan helpen?

Alvast bedankt,

Gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typ1
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-09-2022
:X verkeerd gelezen...

[ Voor 96% gewijzigd door Typ1 op 17-10-2009 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
  • Laatst online: 26-05 21:51
Iemand die mij kan helpen?
Opladen via stopcontact doet hij niet meer, heb al 2 verschillende laders (allebei zelfde model) geprobeerd, via de usb doet hij het wel?
Als het via het stopcontact doe, zegtie; batterij wordt opgeladen, gelijk daarna 'maak oplader los van netstroom om stroom te besparen, dus hij denkt dat hij vol zit oid?
Heb wel laatst geupdate naar V12?
Ik las dat je er een 'powerlader' bij moet krijgen?

Ik heb dus alleen de AC-5E , met dat verloopstukje?
Hij deed het wel goed, voor een paar dagen, maar nu niet meer?
Moet ik gewoon een nieuwe lader eisen bij de winkel waar ik hem vandaan heb, of naar nokia zelf dat er een verkeerde lader in me doos zat?(NSP is makkelijker aangezien die dichtbij is..)

[ Voor 32% gewijzigd door Mr.Joker op 17-10-2009 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 227839

Anoniem: 309253 schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 11:46:
Ik wil filmpjes rechtstreeks kunnen laten zijn op mijn tv (door middel van een kabeltje), i
Je hebt een specifiek (nokia) kabeltje nodig wat bestaat uit een 3,5mm steekplug met 4 ringen
wat zich uitsplitst in 3 rca (tulp) connectortjes....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bekhh01
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 26-04-2019
[/quote]
charles1983 schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 17:43:
Voor nokia toestellen met productiecode 0585162 is software 12.0.026 vandaag uitgekomen!

heeft erg lang geduurt
Om deze update te installeren moet ik ook de Nokia updater updaten. Na het downloaden daarvan en starten van het installatiebestand krijg ik de melding dat mijn OS (W7) niet ondersteund wordt.

Heeft iemand met W7 dit probleem ook of is dit een gevalletje "lokaal probleem"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219643

Bij mij vandaag ook gedaan zonder problemen.
bekhh01 schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 18:04:
[/quote]
[...]

Om deze update te installeren moet ik ook de Nokia updater updaten. Na het downloaden daarvan en starten van het installatiebestand krijg ik de melding dat mijn OS (W7) niet ondersteund wordt.

Heeft iemand met W7 dit probleem ook of is dit een gevalletje "lokaal probleem"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinpower
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07:08
download ovi suite beta, via dat programma kan je ook je telefoon updaten en die werkt met W7

Eindelijk heb ik de update kunnen installeren, en eindelijk doet me nokia maps het weer:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:18
Twitter:
Update to the Latest NSU V1.8 as {V20 is COMING SOON} So Get ready >>>...

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 313313

robbinonline schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 20:42:
Twitter:
Update to the Latest NSU V1.8 as {V20 is COMING SOON} So Get ready >>>...
Laatste versie van nsu werkt niet met windows 7, je kunt dan beter de ovi suite beta gebruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hacula
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-05 23:30
Anoniem: 309253 schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 11:46:
Hallo allemaal. Ik zit hier eigenlijk al een tijdje mee maar nooit echt meer info over gevonden. Ik wil filmpjes rechtstreeks kunnen laten zijn op mijn tv (door middel van een kabeltje), ik heb het kabeltje al en heb het dus geprobeert. Maar ik krijg alleen geluid, het beeld komt niet tevoorschijn (heb het op 3 tv's geprobeert).

Ik dacht dat dit wel gewoon kon met de 3.5 mm plug in?

iemand die me hierbij kan helpen?

Alvast bedankt,

Gr.
Ik gebruik hiervoor de kabel van mijn oude N96, die werkt prima hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 227839 schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 13:09:
[...]

Je hebt een specifiek (nokia) kabeltje nodig wat bestaat uit een 3,5mm steekplug met 4 ringen
wat zich uitsplitst in 3 rca (tulp) connectortjes....
Ik heb wel zo een kabeltje met 3 tulp stekkertjes maar niet niet van nokia (bij de dixons gekocht). Maar ik hoop dat dit niet uit hoeft te maken? Als ik de 3.5 mm vergelijk met die van de headset is hij het zelfde.

Gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149444

Ik wil achteraf een hoesje toevoegen naa mijn muziek, ik weet dat je die folder.jpg moet noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 309253 schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 11:36:
Als ik de 3.5 mm vergelijk met die van de headset is hij het zelfde.

Gr.
Hij hoort als volgt te zijn:
http://pinouts.ru/Cellula...ia_n95_tvout_pinout.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
  • Laatst online: 26-05 21:51
Mr.Joker schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 12:09:
Iemand die mij kan helpen?
Opladen via stopcontact doet hij niet meer, heb al 2 verschillende laders (allebei zelfde model) geprobeerd, via de usb doet hij het wel?
Als het via het stopcontact doe, zegtie; batterij wordt opgeladen, gelijk daarna 'maak oplader los van netstroom om stroom te besparen, dus hij denkt dat hij vol zit oid?
Heb wel laatst geupdate naar V12?
Ik las dat je er een 'powerlader' bij moet krijgen?

Ik heb dus alleen de AC-5E , met dat verloopstukje?
Hij deed het wel goed, voor een paar dagen, maar nu niet meer?
Moet ik gewoon een nieuwe lader eisen bij de winkel waar ik hem vandaan heb, of naar nokia zelf dat er een verkeerde lader in me doos zat?(NSP is makkelijker aangezien die dichtbij is..)
Niemand die mij kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja zo ziet het er ook uit, alleen krijg ik beeld met heel veel storing. Echt raar vind ik het (misschien dat het toch aan het kabeltje licht). Kan het niet zijn dat ik iets anders moet afspelen dan mp4? Want heb nu alleen filmpjes van mp4 formaat op mijn tel. staan.

Gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand al een programma als ik de telefoon op zijn kop leg dat die op handfree gaat ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 312647

ik heb n vraagje: wanneer ik een software-update doe hou ik dan al mn instellingen, ik heb bv een aantal apps en thema's in de ovistore gekocht maar blijven die met n update op mn telefoon staan?

thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maar is het ook zo bedraad?

Mocht je de goeie kabel hebben: als het op je nokia-scherm afspeelt, dan speelt het ook op je
tv af. Zorg dat je tv-out settings op PAL staan, zorg dat het kabeltje er goed ingeKLIK!t zit..
Anoniem: 301661 schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 14:52:
Weet iemand al een programma als ik de telefoon op zijn kop leg dat die op handfree gaat ??
Je kan het wel blijven vragen, maar de kans op antwoord neemt daar nou niet exponentieel mee toe..

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 227839 op 18-10-2009 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Anoniem: 309253 schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 14:22:
[...]

Ja zo ziet het er ook uit, alleen krijg ik beeld met heel veel storing. Echt raar vind ik het (misschien dat het toch aan het kabeltje licht). Kan het niet zijn dat ik iets anders moet afspelen dan mp4? Want heb nu alleen filmpjes van mp4 formaat op mijn tel. staan.

Gr.
.mp4 is alleen een file-extensie.
Anoniem: 301661 schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 14:52:
Dit topic is alleen om de telefoon te bespreken. Voor Symbian-software moet je elders zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Volgensmij klop het gewoon hoor, maar nokia zal er wel iets mee hebben gedaan dat je alleen hun kabels kan gebruiken.

Ik kijk wel even misschien koop ik wel een nokia kabeltje.

In iedergeval bedankt voor de hulp.

Gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197684

Hallo
Zit ik net met mijn telefoon te spelen en zoek ik dus wireless lann verbinding om hem in te stellen kan ik die toch gewoon helemaal niet vinden. Hij zou toch bij menu-->instellingen--> connectivteit moeten staan maar bij mij dus niet ik snap er niks van. Ik heb de firmware 12.0.026. Wie kan mij hier mee helpen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

menu-->instellingen--> connectivteit en dan zie ik toch echt wireless LAN staan, onder Netwerk en ik heb ook firmware 12.0.026.
Dus dat is wel heel raar of heb je niet goed gekeken? sucses!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197684

Nou ik heb heel goed gekeken als ik een hard reset doe dan staat hij er gewoon weer maar zodra ik mijn back-up weer terug zet is hij weer verdwenen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
probeer eens een backup terug te zetten zonder de userfiles en settings, dan zou het wel goed moeten werken. je moet alleen dan alles wel zelf weer instellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saninl
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:05

Saninl

Sinds de V12 kan je ook gewoon de Msn gebruiken die op het toestel staat. Die werkt nu ook gewoon :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos_M

Jos_M

aka jos_jalla aka josti

Zou vandaag niet de nieuwe FW uitkomen? Ik ben erg benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarJunkyXL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:12
Jos_M schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 09:24:
Zou vandaag niet de nieuwe FW uitkomen? Ik ben erg benieuwd!
Die zou vorige week al uitgekomen zijn, maar is natuurlijk weer eens uitgesteld naar een datum die niet bekend is door Nokia :(

Edit:

http://discussions.europe...e&message.id=58421#M58421

[ Voor 16% gewijzigd door CarJunkyXL op 19-10-2009 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149444

Anoniem: 149444 schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 12:26:
Ik wil achteraf een hoesje toevoegen naa mijn muziek, ik weet dat je die folder.jpg moet noemen.
Ik heb de oplossing effe gegoogled, is in het engels.

I have successfully got the album art working on my N97, using only Nokia Music Player.

Once you open nokia player on you PC the album art is displayed for each album.
Then you simply right click on the ablum and select 'Edit Album Details'.
The second tab on on the dialog box is for Album Artwork.
If an image is displayed here then it should copy to your phone.
If not just click on the Update Album Artwork check box and it will embed the image.
Click OK to have the image applied to all tracks on the album. You need to do this for each album.

I had to delete any tracks from my phone and then copy the tracks back over once I had embeded the images for each album.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-11-2021
Anoniem: 309253 schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 16:47:
Volgensmij klop het gewoon hoor, maar nokia zal er wel iets mee hebben gedaan dat je alleen hun kabels kan gebruiken.

Ik kijk wel even misschien koop ik wel een nokia kabeltje.

In iedergeval bedankt voor de hulp.

Gr.
Ik heb zo'n nokia kabeltje en daar heb ik ook scrambled beeld, alsof ik achter een decoder zit, erg irritant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basjuuh
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-04 09:54
Ik heb tijdens het installeren van mijn n97 in windows 7 opeens een probleem, hij herkent MTP USB apparaat niet omdat hij geen stuurprogramma kan installeren... iemand dezelfde problemen toevallig?

Kan je trouwens via bluetooth je firmware updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsve
liffey schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 15:58:
Ik heb zo'n nokia kabeltje en daar heb ik ook scrambled beeld, alsof ik achter een decoder zit, erg irritant...
Ik heb het getest met de video kabel die bij een N82 zit en dat werkte perfect.
In klikken en gelijk beeld en geluid.

Het is dus zeker wel mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

liffey schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 15:58:
[...]

Heb je het volgende gecontroleerd?

- Kabeltje er echt GOED ingeklikt tot je KLIK! hoort?

- SETTINGS / PHONE / ACCESSORIES / TV-OUT :
Default profile: whatever
TV aspect ratio: widescreen (of als je een oudere tv hebt: normal)
TV system: PAL
Flicker filter: Off

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 322892

Yep heb hetzelfde probleem, vorige versie werkte wel op W7 maar na updaten doet ie het niet meer. Heb gelukkig nog een paar andere pc's met XP lopen, daar werkt het wel mee
bekhh01 schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 18:04:
[/quote]
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjommer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-05 10:03
Dan moet je het bestand uitvoeren in de compatibiliteitsmodus, en dan uitvoeren als Windows Xp service pack 3, of Windows Vista. Dit werkte bij mij ook! Voor de zekerheid uitvoeren als administrator.
(Rechtermuisknop op bestand klikken, eigenschappen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 96688

Oke, veel topics en N97 deel 1-2-3 zowat geheel gelezen. Ondanks dat ik altijd vrij weinig problemen heb gehad met Nokia (N95, 6630, etc..), heb ik alleen al dit weekend 4x een harde reset uit moeten voeren, omdat mijn telefoon blijft hangen. Intussen al ca. 10x totaal gereset. Begon 1 week nadat ik hem had, terwijl ik aan het kamperen was. Telefoon blokkeert, en als je hem aanzet alleen maar het nokia logo. Uren aangelaten, opgeladen, niets hielp. Uiteindelijk uitgevonden hoe hard te resetten, na dat weekend meteen een software update uitgevoerd. Wat progjes gedeinstalleerd, las ergens iets over de facebook widget, dat die problemen kon veroorzaken. Die ook gedeinstalleerd, en geprobeerd weer te installeren via OVI, maar dat ging ook niet. Toestel liep weer vast. Weer harde reset. Kon het toestel opeens mijn liedjes niet meer vinden, ook niet die van de nokia music shop. Uiteindelijk 1 liedje gestart via bestandsbeheer, en toen liep hij weer vast. Toen aan mijn pc gehangen om alle liedjes eraf te halen en weer erop te zetten, maar je raad het al: hij liep halverwege vast (= ging vanzelf uit en weer aan, waarna alleen het nokia logo nog te zien is...)

Nu ben ik het zat, en zit te dubben: fabrieksinstellingen terugzetten of naar een NSP? Of eerst Vodafone contacten? Of heeft iemand nog andere ideeen? Hoor ze graag... Heb nu mijn N95-1 maar weer van stal gehaald (niet kapot te krijgen na 2,5 jaar intensief gebruik!)

Trouwens, heb hem nu de screen-protector laat al los aan één kant, na 1x de stylus te gebruiken zaten er al krassen op de folie, en bij het maken van een foto merkte ik laatst ook het rare lichte randje op.

Software: V12.0.026 Branded Vodafone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zou terug gaan en om een nieuwe vragen. ;) succes ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 241254

Anoniem: 96688 schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 22:19:
Oke, veel topics en N97 deel 1-2-3 zowat geheel gelezen. Ondanks dat ik altijd vrij weinig problemen heb gehad met Nokia (N95, 6630, etc..), heb ik alleen al dit weekend 4x een harde reset uit moeten voeren, omdat mijn telefoon blijft hangen. Intussen al ca. 10x totaal gereset. Begon 1 week nadat ik hem had, terwijl ik aan het kamperen was. Telefoon blokkeert, en als je hem aanzet alleen maar het nokia logo. Uren aangelaten, opgeladen, niets hielp. Uiteindelijk uitgevonden hoe hard te resetten, na dat weekend meteen een software update uitgevoerd. Wat progjes gedeinstalleerd, las ergens iets over de facebook widget, dat die problemen kon veroorzaken. Die ook gedeinstalleerd, en geprobeerd weer te installeren via OVI, maar dat ging ook niet. Toestel liep weer vast. Weer harde reset. Kon het toestel opeens mijn liedjes niet meer vinden, ook niet die van de nokia music shop. Uiteindelijk 1 liedje gestart via bestandsbeheer, en toen liep hij weer vast. Toen aan mijn pc gehangen om alle liedjes eraf te halen en weer erop te zetten, maar je raad het al: hij liep halverwege vast (= ging vanzelf uit en weer aan, waarna alleen het nokia logo nog te zien is...)

Nu ben ik het zat, en zit te dubben: fabrieksinstellingen terugzetten of naar een NSP? Of eerst Vodafone contacten? Of heeft iemand nog andere ideeen? Hoor ze graag... Heb nu mijn N95-1 maar weer van stal gehaald (niet kapot te krijgen na 2,5 jaar intensief gebruik!)

Trouwens, heb hem nu de screen-protector laat al los aan één kant, na 1x de stylus te gebruiken zaten er al krassen op de folie, en bij het maken van een foto merkte ik laatst ook het rare lichte randje op.

Software: V12.0.026 Branded Vodafone
Ja dat probleem heb/had ik ook precies. Ik had hem dus ook al 3x gereset, met alle installaties vandien en het hopen dat 1 van m'n backups zou werken. Totdat ik gisteravond, toen hij het dus weer deed, m'n 16GB sandisk kaartje er uit haalde en voila hij starte gewoon op. Dus ik ga maar eens op zoek naar een goed kaartje. Er zit nu een sandisk class2 kaartje in, misschien moet ik eens een class4 kaartje proberen.Iemand suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja dat probleem heb/had ik ook precies. Ik had hem dus ook al 3x gereset, met alle installaties vandien en het hopen dat 1 van m'n backups zou werken. Totdat ik gisteravond, toen hij het dus weer deed, m'n 16GB sandisk kaartje er uit haalde en voila hij starte gewoon op. Dus ik ga maar eens op zoek naar een goed kaartje. Er zit nu een sandisk class2 kaartje in, misschien moet ik eens een class4 kaartje proberen.Iemand suggestie?
Nu je het zegt... de eerste keer dat hij geblokkeerd was (kamperen) heb ik hem uiteindelijk ook opgestart gehad door mijn extra kaartje eruit te halen. Die had ik nog vanuit mijn N95. Daarna heb ik hem er uitgelaten, maar toch steeds weer ging dat ding in de stress... Kaartje was trouwens van Nokia zelf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja of het nu aan het kaartje ligt, ik hoop van wel, maar wat me wel opviel. 's avonds leg ik hem aan de oplader, maar dan heb ik hem al uitgezet. Hij gaat dan aan, maar komt dan in een soort "oplaad" stand. Daarna gaat het soms fout. Gisteren had ik wat zitten spelen met muziek bestanden (die op dat sandisk kaartje stonden) en hij laade dus op via usb. Hij zat dus helemaal vol toen ik naar bed ging, dus hij hoefde niet aan de oplader. maar toen ik hem uit zette (zat dus niet aan de oplader) starte hij vanzelf op in de "oplader modus" ik zag een paar keer de batterij indicator oplichten en hij ging weer uit. Ik dacht da's foute boel en ja hij starte niet meer op. (Wel dus nadat ik dat kaartje eruit haalde). Todat ik de 20 firmware er op heb zitten laad ik hem niet meer "uit" op. En ik denk dat ik hem niet meer uit zet als hij helemaal vol zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik wil nog ff opmerken, dat hij ge-hacked is en dat m'n browser cache altijd naar E: verwijst. +- 55MB vrij op C:
Dus ik verwacht eigenlijk niet dat het een geheugen probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mijn cache is ook aardig "leeg", daar had ik in het begin nog wel problemen mee... mijne is niet gehacked maar branded. ga denk ik toch eerst maar proberen terug te gaan naar fabrieksinstellingen en als ik dan nog problemen heb retour... of is dat niet verstandig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je hem hebt gereset met de "vulcan death grip" (leftshift+space+backspace+aan/uit knop) dan staat tie volgens mij al op de fabrieksinstellingen. Als je bedoeld dat je daarna niet je backup terug zet dan snap ik het. In het verleden problemen gehad met m'n SEK800 teruggebracht naar de vodafone winkel (ik had hem op hun website besteld), weekje wachten en opgelost. (Ze hadden er alleen nieuwe firmware opgezet, maar toch het was opgelost). Alleen als je hem nu terugbrengt is er geen "nieuwe" firmware. Misschien nog ffw88 ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nog niet gehoord van de "vulcan death grip", maar dat is wel de manier waarop ik hem steeds reset. Ik heb dan wel steeds de laatste firmware er nog op staan. Dan ga ik toch maar eerst even de fabrieksinstellingen terugzetten, hem dan updaten en als het dan nog niet werkt, breng ik hem inderdaad terug naar de vodafone winkel (had hem ook online besteld).

Thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf27
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-05 17:37
Ik heb problemen met mijn N97 bij het maken van een internetverbinding (3G) naar mijn NAS (Synology photo-station file-station). Ik krijg de melding Web: Time-out verbinding. Doe ik dit vanuit huis met WIFI, dat gaat dit goed.
Weet iemand hoe de time-out kan instellen om dit probleem te verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vodafone? Ik lees net (http://help.vodafone.nl -> internet en email -> is er een storing) dat er een storing is.
Pagina: 1 ... 3 ... 64 Laatste