Templars en Gladiators hebben skills om de emnity te verhogen waardoor ze hun gaan aanvallen. Als je als sorc veel cast, zullen ze jou ook snel pakken. Als jij was opgehouden met spells hadden ze voor de healer gegaan.WoeiWoei schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 10:26:
Ik ben inmiddels een lvl 20 sorcerer op Castor (elyos) maar ik vroeg me af of iemand weet hoe te bepalen is achter wie de monsters aangaan als je ze met een party aanvalt ?
Want als ik nu bijvoorbeeld bij de Held Sacred quest als laatst zo een beest aanval gaat ie nog altijd achter mij aan en Stone Skin kan de eerste 3 hits wel tegenhouden maar daarna ben ik vrij snel dood tenzij ik weg ren en dan kan ik natuurlijk geen spells castenDit gebeurt tot nu toe altijd en gelukkig was er gister een cleric die mij bleef healen maar hen wisten ook niet hoe dat voorkomen kon worden
Zet "target of my target" aan, dan weet je in ieder geval wanneer jij de agro hebt. Als assasin bijvoorbeeld is dat een moment om forced evasion aan te gooien of om calming whisper te gebruiken (verlaagt emnity).
GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising