Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-12-2021

GonzoNL

You call that breaking a spine

WoeiWoei schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 10:26:
Ik ben inmiddels een lvl 20 sorcerer op Castor (elyos) maar ik vroeg me af of iemand weet hoe te bepalen is achter wie de monsters aangaan als je ze met een party aanvalt ?

Want als ik nu bijvoorbeeld bij de Held Sacred quest als laatst zo een beest aanval gaat ie nog altijd achter mij aan en Stone Skin kan de eerste 3 hits wel tegenhouden maar daarna ben ik vrij snel dood tenzij ik weg ren en dan kan ik natuurlijk geen spells casten :S Dit gebeurt tot nu toe altijd en gelukkig was er gister een cleric die mij bleef healen maar hen wisten ook niet hoe dat voorkomen kon worden :(
Templars en Gladiators hebben skills om de emnity te verhogen waardoor ze hun gaan aanvallen. Als je als sorc veel cast, zullen ze jou ook snel pakken. Als jij was opgehouden met spells hadden ze voor de healer gegaan.

Zet "target of my target" aan, dan weet je in ieder geval wanneer jij de agro hebt. Als assasin bijvoorbeeld is dat een moment om forced evasion aan te gooien of om calming whisper te gebruiken (verlaagt emnity).

GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 09:15
Ok ik zit nu officieel vast. Ik ben een lvl 8 Scout op Kahrun maar ik kom niet meer verder. Mobs van mijn eigen level moet ik geluk hebben met mijn crits wil ik niet doodgaan en eigenlijk zijn level 7 mobs ook al een probleem. Nou wist een ingame mede-speler te roepen dat ik meer skills in moet zetten. Maar volgens mij heb ik alles al. Ik gebruik enerzijds een Surprise-aanval-skill (Sorry ik weet de naam niet precies) en als ik doe correct uitvoer is dat al 150 aan dmg. En daarna kan ik eigenlijk alleen nog maar een aanval plaatsen waarbij mijn zwaarden vlammend worden (sorry, ook hier even geen naam) en dan een cooldown wat mij gewoon te vaak nekt.

Zo kan ik in ieder geval niet door. Ik ga te vaak dood en de terugval in XP begint me te vervelen. Heb ik iets gemist ofzo waardoor ik slagkracht mis? Of is een Scout nou eenmaal zo en moet ik gewoon 3 levels onder mijn eigen level mobs killen?

Ik ben nieuw in de MMORPG wereld dus ik ben al blij dat ik bovenstaande termen weet te produceren :P.

[ Voor 5% gewijzigd door Tha_T op 01-10-2009 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 11:10

Maduth

Probeersel

Bijna een week later, hoe staat het met de que's nu met die nieuwe servers? Of ben ik te vroeg met mijn vraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:18
Combineren :) Zorg dat je up to date gear en wapens hebt, ga niet als een gek je skills spammen maar time ze met je normal attacks. Die 1x dodge on next attack kan je altijd goed inzetten, meen altijd wat HP potjes mee en je moet toch aardig makkelijk naar de 9 komen (dan doe je je deava quest en auto lvl10).

1 attack werkt enkel als je achter een mob staan, ren regelmatig 'door' je mob heen en je kan die bijzonder vaak toch casten. (bug? ach ja, het werkt).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:45
Die surprise attack doet idd veel meer damage van achteren. Wat ik zelf standaard doe is stealth achter beest komen, surprise attack doen. Daarna de vlammende zwaard attack en de aanval die daarop volgt (chain skill). Vervolgens gebruik ik de skill om te ontwijken wat er meestal voor zorgt dat mijn counterspell geactiveerd wordt. Deze doet ook vrij veel damage. En verder dus normaal slaan (dual wield) en altijd een potion klaar hebben staan. En natuurlijk de skills weer gebruiken wanneer ze beschikbaar zijn.

Zelf ben ik net pas lvl 11 en heb ik ook behoorlijk moeite met de beesten dood krijgen, maar het lukt op deze manier in ieder geval redelijk goed. Waarschijnlijk mis je dus een aantal van bovengenoemde skills die je wel zou moeten kunnen kopen. Succes iig.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Templar werkt ook op zo'n manier, die heeft later 2 of 3 counterskills na een block oid, als je gewoon rustig timed ipv mindless skills spammen kan je 10x makkelijker vechten en wordt je zelf amper geraakt (2x stun).

Heb maar een support ticket gemaakt voor de spiritmasters, kan op geen enkel moment commando's van een pet 'continues' doen.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reboot
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-07 22:18
Maduth schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 10:55:
Bijna een week later, hoe staat het met de que's nu met die nieuwe servers? Of ben ik te vroeg met mijn vraag?
Te vroeg :), nog altijd lange que's, nieuwe servers zitten ook meteen vol met que

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Laatst online: 29-06 18:44
Tha_T schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 10:49:
Ok ik zit nu officieel vast. Ik ben een lvl 8 Scout op Kahrun maar ik kom niet meer verder. Mobs van mijn eigen level moet ik geluk hebben met mijn crits wil ik niet doodgaan en eigenlijk zijn level 7 mobs ook al een probleem. Nou wist een ingame mede-speler te roepen dat ik meer skills in moet zetten. Maar volgens mij heb ik alles al. Ik gebruik enerzijds een Surprise-aanval-skill (Sorry ik weet de naam niet precies) en als ik doe correct uitvoer is dat al 150 aan dmg. En daarna kan ik eigenlijk alleen nog maar een aanval plaatsen waarbij mijn zwaarden vlammend worden (sorry, ook hier even geen naam) en dan een cooldown wat mij gewoon te vaak nekt.

Zo kan ik in ieder geval niet door. Ik ga te vaak dood en de terugval in XP begint me te vervelen. Heb ik iets gemist ofzo waardoor ik slagkracht mis? Of is een Scout nou eenmaal zo en moet ik gewoon 3 levels onder mijn eigen level mobs killen?

Ik ben nieuw in de MMORPG wereld dus ik ben al blij dat ik bovenstaande termen weet te produceren :P.
Als scout kon ik makkelijk eigen lvl mobs aan. Ook 1 lvl hoger maar dat werd wel close.
Begin met hide als je mobs agressief zijn. Kruip naar hun rug en gebruik Suprise attack, gooi daarna meteen Focused Evasion er op zodat zijn eerste slag mist, hierna kan je counter attack doen, vervolgens gebruik je Swift edge die een chain krijgt naar Soul Slash.
Dit herhaal je en uiteindelijk word je ranger :p :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
ixl85 schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 11:04:
gooi daarna meteen Focused Evasion er op zodat zijn eerste slag mist, hierna kan je counter attack doen, vervolgens gebruik je Swift edge die een chain krijgt naar Soul Slash.
Aantal mobs zou ik die evasion timen met hun skill. Melee doen ze niet al te veel dmg, dus wachten tot ze een cast-skill doen en je kan meer damage ontwijken. (evasion is bijna instant cast).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
Bedankt voor de tips allemaal. Ik ga ze proberen in ieder geval d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
SinergyX schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 11:09:
[...]

Aantal mobs zou ik die evasion timen met hun skill. Melee doen ze niet al te veel dmg, dus wachten tot ze een cast-skill doen en je kan meer damage ontwijken. (evasion is bijna instant cast).
Dat is pas later belangrijk imo omdat in het begin de skills nog niet zo geweldig zijn.
Soms kan je 2 x deze taktiek uitvoeren als je niet wacht, als je wel wacht misschien maar een keer, of pas aan het einde van het leven van de mob, wat dan niet zoveel zin meer heeft.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
  • Laatst online: 10:45
Even een ander vraagje, zijn er meer mensen die savonds last lijken te hebben van een soort van lag bij gevechten? Ik heb nu al twee dagen dat ik af en toe gewoon maar skills moet drukken in de hoop dat er iets gebeurd en even later ik of het beest half dood is... Naar mijn weten is mijn verbinding gewoon stabiel en zaterdag en zondag had ik nog nergens last van.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabianspoelman
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 04-09 18:48
Meer mensen (Asmodian) hier van Spatalos?

Voeg me dan gerust toe, naam is Fusajiro :)

[ Voor 6% gewijzigd door fabianspoelman op 01-10-2009 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rochette
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-05-2022
Als je dood ben gegaan, kun je bij de spirithealer(?) je XP terug kopen voor een klein bedrag.
Ik ben in de CB nooit verder gegaan met een ranger, omdat ik hetzelfde gevoel had.
Maar, ik ga er nog wel een keer eentje maken.
:D

A dead heealer can't heal you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga kneiterhard na 30!
veel quests etc die tussen de 500k-1mil exp geven.. dan wil het wel ja

gisteren 32&33 gedinged en vandaag ff doorduwen naar 34 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToasterxD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 23:38
Verwijderd schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 12:53:
ik ga kneiterhard na 30!

Je hebt ook MAAR! 16 mill nodig om te levelen :P

[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee 9,8 ! :P

16 mil zal wel 35 zijn denk

32-33 was totaal 14 mil though

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gorion3
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-08 08:28

Gorion3

ABC++

holycrap, en ik zit al te zeuren dat ik bijna 1.8mil nodig heb voor lvl23 :D Maarja de quests leveren dan ook maar iets van 150K XP op, dus dat schiet niet echt op in verhouding.. Achja beesten zelf geven wel aardig wat XP gelukkig. Vandaag misschien nog lvl23, en van het weekend veel spelen :)

Awesomenauts! Swords & Soldiers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Ga vanavond voor het eerst naar eltnen, mijn 1e trip in een pvp zone ... gaat leuk worden, zal wel vaak geganked worden als er iemand in de buurt is, maar ja, moet maar :)

Verder gisteren ook mijn 1e stigma opgehaald, best geinig en gooit de damage ook leuk omhoog. Van het weekend ook weer lekker veel spelen, heb verder weinig te doen dus moet lukken om aardig wat te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
dynosu schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 15:03:
Ga vanavond voor het eerst naar eltnen, mijn 1e trip in een pvp zone ... gaat leuk worden, zal wel vaak geganked worden als er iemand in de buurt is, maar ja, moet maar :)
Heeft het geddod worden in PvP-combat ook als gevolg dat je XP verliest of geldt dit alleen in PvE ?

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Gorion3 schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 14:50:
holycrap, en ik zit al te zeuren dat ik bijna 1.8mil nodig heb voor lvl23 :D Maarja de quests leveren dan ook maar iets van 150K XP op, dus dat schiet niet echt op in verhouding.. Achja beesten zelf geven wel aardig wat XP gelukkig. Vandaag misschien nog lvl23, en van het weekend veel spelen :)
ehm.. dat is max 10 quest's per lvl.. ik vind dat nog wel meevallen hoor ;-)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 13:45

g0tanks

Moderator CSA
Verwijderd schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 12:53:
ik ga kneiterhard na 30!

Erhm, jij hebt niets beters te doen? :|

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToasterxD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 23:38
sabriel schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 15:09:
[...]

Heeft het geddod worden in PvP-combat ook als gevolg dat je XP verliest of geldt dit alleen in PvE ?
Nee, als je gekilled wordt door Elyos/Asmodian, verlies je geen exp.

[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Potame
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-09 09:47
dynosu schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 15:03:

Verder gisteren ook mijn 1e stigma opgehaald, best geinig en gooit de damage ook leuk omhoog. Van het weekend ook weer lekker veel spelen, heb verder weinig te doen dus moet lukken om aardig wat te spelen :)
Ik heb ook 2 [Spy] quests die ik in Elten moet doen. Maar hoe kom ik daar? Kan 't echt alleen met rifts? Ik had 1 quest toen ik net in Morheim aankwam die me naar elten teleportte... had ik dat maar van te voren geweten :P

Ryzen 3700X, RX5700, 16gb ram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

ToasterxD schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 15:12:
[...]

Nee, als je gekilled wordt door Elyos/Asmodian, verlies je geen exp.
dat is nog eens handige info, dank u!

en als asmo kan je idd alleen via een rift in eltnen komen aangezien het een elyos zone is.

[ Voor 16% gewijzigd door dynosu op 01-10-2009 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
g0tanks schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 15:11:
[...]

-O-
Jij ook niet of wel?
Misschien is ie wel met vervroegd pensioen of miljonair... Waarom zo'n oordeel hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:49
[...]

In een MMORPG topic zo'n opmerking maken is hetzelfde als in een kippenhok vragen of er nog chickies zijn...

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Mute schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 15:29:
[...]
In een MMORPG topic zo'n opmerking maken is hetzelfde als in een kippenhok vragen of er nog chickies zijn...
Daar heb je eigenlijk best gelijk in :p, maar das een beetje van zo ongeveer elk spel wel zo dan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:49
Als mensen érgens veel tijd in steken dan zijn het MMORPG's wel. Natuurlijk zijn er ook genoeg andere spellen waar je veel tijd in kan steken, maar in MMORPG's kan je bijna letterlijk al je tijd in verdoen :P

Vandaar dat ik ze niet meer speel :+

[ Voor 3% gewijzigd door Hahn op 01-10-2009 16:03 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:11
We kunnen niet allemaal betaald krijgen en Aion of WoW spelen he ;) , "gniffel gniffel"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lollial
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18-12-2024
Mektheb schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 15:41:
We kunnen niet allemaal betaald krijgen en Aion of WoW spelen he ;) , "gniffel gniffel"
If life could only be so beautiful.

Gister mijn warrior naar level 9, en het spel begint me steeds meer te grijpen. Ik kan niet wachten om de eerste keer mijn vleugels uit te slaan!

StarCraft II: Serial

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Stomme support mensen bij NCsoft :/ Mijn ticket wordt gesloten met de opmerking dat je patchnotes ook te lezen zijn op de wiki pagina's van Aion. Laat mijn ticket nu net gaan over 1 van die patchnotes :P

Naja, vanaaf maar ingame eentje aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Lollial schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 15:59:
[...]
If life could only be so beautiful.

Gister mijn warrior naar level 9, en het spel begint me steeds meer te grijpen. Ik kan niet wachten om de eerste keer mijn vleugels uit te slaan!
Lucky for me it is xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Laatst online: 05-09 14:32
Dan staat je nog een hoop leuks te wachten Lol... Echt een mooi moment, alhoewel je kan in de hoofdstad waar je dan uitkomt je vleugels nog niet "echt" gebruiken. Maar het aanzicht van de stad is al iets wat bijzonder is. Ik ga ook maar eens een asmodian aanmaken om Pandemonium (zo heet dat toch?) te bekijken. Sowieso is het bij dit spel veel "logischer" om een alt aan te maken van het andere ras, omdat je anders een hoop gebieden van de tegenstander nooit ziet, en dat is zonde!

Gisteren voor het eerst een PvP actie gehad door de bekende teleport missie. Ik (sorcerer 21) kwam een spirit master tegen die een mob aan het killen was en viel hem aan. Ik had een redelijk stuk van zijn health eraf, maar hij gebruikte een potion. Ik had alleen nog hele slechte potions, dus kon niet op tijd mijn eigen leven restoren. Toen waren we allebei bijna dood en kwam er een aandere Asmo aan die mij kapot maakte. Naja, maakte ook niet uit, ik moest toch wegkomen uit dat gebied :) Wel lastig om tegen andere casters te vechten (ook tegen mobs) melee kan je heel mooi op hun plaats houden zonder dat zij jou iets kunnen maken!

Het gave van PvP in Aion is (moet ik nog ondervinden echter) mede dankzij de rifts. Bij WoW zijn heel veel gebieden "contested" en vroeger werd er vaak gepvp'd maar sinds TBC Is iedereen meer met levelen bezig en laten ze (afhankelijk van server) je redelijk vaak met rust. Bij Aion heb je dus rifts naar vijandelijk gebied! Het voelt meteen bedreigend aan en je weet gewoon dat als er vijanden uit via een rift naar jouw gebied toe komen dat ze dat alleen maar doen om te pvpen. (questen kunnen ze er toch niett ;)..) Dat maakt het echt zoiets van hen tegen ons. Overal waar je ze tegen komt zal je ze als bedreiging zien en je zal dan of maken dat je weg komt of ze aanvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
  • Laatst online: 06:31
En jij doet dat namens welke organisatie ;) ?

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHarry
  • Laatst online: 11-09 16:11
moet zeggen dat de game me ook erg bevalt, wow kon me nog niet zo trekken maar deze game wel. speelde hiervoor everquest nog maar dat was een dooie boel. dit is een mooie overstap, leuke game, goeie actie hoop dat pvp ook zo vet is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Fanatix schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 16:23:
[...]

Waarschijnlijk trekt ie een uitkering :P

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Fanatix schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 16:23:
[...]

Vroeger deed ik het uit naam van Davilex, maar dat is al even terug h

tegenwoordig : gewoon een lokale computer toko waar ik de heledag uit me neus mag eten en kan gamen en toch geld krijg :P, ik zit niet bij een pro clubje met sponsers ofzo :) ( af en toe een pctje fixen bouwen repareren klantje helpen offertetje maken je kent het wel )
SpoTs schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 16:43:
[...]

Waarschijnlijk trekt ie een uitkering :P
yup poverty im broke cant efford mmo's :( hahaha nee geen uitkering werk netjes 6dagen per week, met de nadruk op "werk"

[ Voor 41% gewijzigd door Mektheb op 01-10-2009 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
  • Laatst online: 06:31
Mektheb schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 17:12:
[...]

Vroeger deed ik het uit naam van Davilex, maar dat is al even terug h

tegenwoordig : gewoon een lokale computer toko waar ik de heledag uit me neus mag eten en kan gamen en toch geld krijg :P, ik zit niet bij een pro clubje met sponsers ofzo :) ( af en toe een pctje fixen bouwen repareren klantje helpen offertetje maken je kent het wel )

[...]

yup poverty im broke cant efford mmo's :( hahaha nee geen uitkering werk netjes 6dagen per week, met de nadruk op "werk"
Oke oke ;) ja het werk ken ik wel, doe het zelf ook :p maar ik heb nooit tijd om te gamen helaas O+

Maar goed, back to Aion!

Gister level 24 geworden met m'n Gladiator, binnenkort Abyss!!

[ Voor 6% gewijzigd door Fanatix op 01-10-2009 17:29 ]

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

ik werk ook 8 uur per dag hoor :P werk/woon tijd is aleen niet veel 10min naar werk.. dus kan laat doorgaan en laat opstaan.. "vandaag eerste keer in que voor 15min ook"

en een beetje beta ervaring.. + als je voorbij de meut bent van de starter zones dan gaat het een stuk sneller als niemand jouw mobs farmed.. 1 weekendje goed grinden en ik zat in een luxepositie iig

ranger maatje van me is lvl 40 -- das pas no life..

volgende week 3 weken vrij.. ff naar 50 rammen en dan klaar met die hap :D

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2009 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-09 23:24
Shodan schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 16:12:
Het voelt meteen bedreigend aan en je weet gewoon dat als er vijanden uit via een rift naar jouw gebied toe komen dat ze dat alleen maar doen om te pvpen. (questen kunnen ze er toch niett ;)..)
Toch wel ;)

Tijdens de CB had ik (als elyos) een aantal quests waarvoor ik naar Morheim toe moest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
http://aiononlinereview.c...ion-patch-notes-1-6-news/

Leuk stukje in 1.6:
1. There’s now a low chance of getting metal poisoning every time a player attempts to collect ore.
metal poisoning can be cured by using ‘Chant of Purification’
Chant of Purification can be used by entering the prompted combination of numbers and letters
you will be given a total of 3 chances to enter the combination correctly
if a player fails all three attempts, the character won’t be able to collect any more ore for an extended period of time

Soort van anti-bot ding :D

Al is mijn favoriet:
5. Summons can fly.

Wel opmerkelijk stukje over DoT stacking:
This is actually caused by the games programming. Nothing stacks. Not DoTs. Not debuffs. Not HoTs. Not snares. This is because they gave each spell a unique ID, instead of each Character. When you put up a spell with a duration it checks if that spells ID is on the target, if it is present the new one will overide the old one.

En inderdaad, dit is enorm klote voor spiritmasters, daar de helft van hun attacks uit dots bestaan.

Kom ik er zojuist pas achter dat er ook macro's in het spel zitten :D
Hallo easy-mode-spiritmaster :D

[ Voor 30% gewijzigd door SinergyX op 01-10-2009 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 07:46
Hoe zit t nu eigenlijk met de queue's, ik zie nergens info over wat ze er nu eigenlijk aan gaan doen en t spel is inmiddels al bijna een week live (en 2 weken als de headstart meerekent)

Tot nu toe vind ik t spel wel leuk (pve een beetje simplistisch maar ja, ik verwacht meer van de end-game), al is de UI een gedrocht (zodat ik mn healer maar weer geparkeerd heb totdat ze daar eens iets aan gaan doen) maar het queuen en nc-communicatie kennen we niet-soft maken t wel wat minder.

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ze gaan niets doen, simpel. Na de eerste free month zullen er aantal weer weggaan en pas dan is het interessant om te gaan kijken wie er ook daadwerkelijk verdergaan. Ik zou ook niet graag nieuwe servers zien en uit eindelijk op uitgestorven servers terecht willen komen.

[ Voor 24% gewijzigd door SinergyX op 01-10-2009 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 07:46
Ze gaan niets doen, simpel. Na de eerste free month zullen er aantal weer weggaan en pas dan is het interessant om te gaan kijken wie er ook daadwerkelijk verdergaan. Ik zou ook niet graag nieuwe servers zien en uit eindelijk op uitgestorven servers terecht willen komen.
Ze jagen daarmee echter ook potentiele klanten weg, zeker omdat ze dit niet naar buiten communiceren (ik ga ervan uit dat het ook een aanname is)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 21:20:
http://aiononlinereview.c...ion-patch-notes-1-6-news/

Leuk stukje in 1.6:
1. There’s now a low chance of getting metal poisoning every time a player attempts to collect ore.
metal poisoning can be cured by using ‘Chant of Purification’
Chant of Purification can be used by entering the prompted combination of numbers and letters
you will be given a total of 3 chances to enter the combination correctly
if a player fails all three attempts, the character won’t be able to collect any more ore for an extended period of time
Ja leuk en aardig, maar we weten allemaal dat dit allemaal makkelijk te progammeren is. (kijk maar eens naar runescape bots, die kunnen letterlijk alles.)
Nou zal dit wel wat lastiger te progammeren zijn maargoed
Iets is altijd beter als niets!
Keep up the good work zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
blouweKip schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 21:54:
Ze jagen daarmee echter ook potentiele klanten weg, zeker omdat ze dit niet naar buiten communiceren (ik ga ervan uit dat het ook een aanname is)
Het blijft NCsoft ;) Ik kijk enkel naar andere MMO's die enorme hoeveelheden servers inzette met launch, maar niet veel later flink weer gingen inkrimpen. Andere kant, 2 servers mergen zou ook niet teveel moeite moeten zijn, maar je zit altijd met je naam.
Verwijderd schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 22:26:
Ja leuk en aardig, maar we weten allemaal dat dit allemaal makkelijk te progammeren is. (kijk maar eens naar runescape bots, die kunnen letterlijk alles.)
Nou zal dit wel wat lastiger te progammeren zijn maargoed
Iets is altijd beter als niets!
Keep up the good work zou ik zeggen.
Die runescape bots waren inderdaad self-supporting :P Al waren de bots in korea ook al aardig geavanceerd, maar veelal enkel een serie van macro's en goeie plekken uitzoeken. Dat opzicht kijk ik naar Guildwars, ondanks dat zij flink wat bots hadden hebben ze toch goed weten aan te pakken. Stiekem had ik iets meer richting City of Heroes gameplay verwacht, waar het zo freaking random is dat een bot totaal niet zou werken. (waar ik ze eigelijk ook nog nooit heb gezien).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vanavond eens even een asmo-altje aangemaakt en met een totaal andere class daar eens gaan kijken, was ook erg leuk om te spelen trouwens, moet zeggen dat ze er wel erg vreemde beesten hebben, tijdens een quest gebeurde er opeens dit:
Afbeeldingslocatie: http://i38.tinypic.com/28hq2iw.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
Hmm 1,5 uur spelen en 1 level omhoog (Van lvl 8 naar 9) :') . Misschien iets minder experimentele quests doen :+

Overigens hebben de tips hier mijn spel zeker weten verbeterd. Bedankt daarvoor

[ Voor 27% gewijzigd door Tha_T op 02-10-2009 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
SinergyX schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 21:20:

Wel opmerkelijk stukje over DoT stacking:
This is actually caused by the games programming. Nothing stacks. Not DoTs. Not debuffs. Not HoTs. Not snares. This is because they gave each spell a unique ID, instead of each Character. When you put up a spell with a duration it checks if that spells ID is on the target, if it is present the new one will overide the old one.
Owkeeee
Dat is stom... dit gaan ze zeker niet snel aanpassen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Ik heb gisteren amper kunnen spelen door lag... :( Ik heb hier een topic over gestart:

link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killion
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 18:50
Aion zal spoedig exit zijn voor mij als ze niet gouw de aggro mechanics aanpassen.
tot 6x aan toe loopt er een mongool langs die rustig 8 mobs meetrek in Taran's Cavern om ons te wipen. En dit lukt ook nog....... gezien een heal op de tank voldoende is aggro te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:33

MetalPool

Boe!

Gisteren voor het eerst niet gespeeld....queue komt me zacht gezegd nu toch wel een heel klein beetje mn strot uit....NCsoft zou servers bij kopen dus het komt allemaal wel goed maar had gisteren even geen zin in 2,5 half uur uit mijn neus vreten :D

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shodan schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 08:32:
Ik heb gisteren amper kunnen spelen door lag... :( Ik heb hier een topic over gestart:

link
Zie mijn reply!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-09 21:47
Today we will be adding two additional servers. We will be adding a new French server named Arbolu and a new English server named Kalil. As we continue to grow and add more servers we realize that switching from a queued server isn’t an easy decision. In order to incentivize play on these 2 servers, as well as the recently opened German server Lephar, we will be offering 10 consumable experience potions that boost your experience by 20% for one hour. These will be available through the survey system to one character per account on these servers and only for this weekend!
Dus nogmaals een engelse server er bij vandaag :)

[ Voor 12% gewijzigd door Brainstorm op 02-10-2009 10:37 ]

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ooooh potjes via survey :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja maar aleen op de nieuwe servers :< geen compensation voor de mensen die in que hebben gestaan dus..

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2009 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik kijk even hoe de nieuwe server vult, anders daar ook een character aanmaken. (alles wat gratis is, is leuk :P). Op zich was mijn que gister niet langer dan een klein uurtje, in die tijd even wat andere games spelen en avondeten, kan ik daarna direct spelen.

Vanavond hopelijk 17 aantikken, al blijft spiritmaster op het moment nog veel nadelen hebben. Ok, 1.6 brengt flying pets, maar de andere issues (scaling damage, stacking van dots, commands vs casts) zijn wel irritant. Gelukkig via macro een cast sequence gemaakt, pet op attack, macro aan en mob gaat vanzelf neer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantje20
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-08 14:41

Daantje20

Je moet leven om te leren.

Voor wat de queue's betreft, meestal ga ik wat anders doen in het huishouden terwijl ik wacht. Maar als ik bij vrienden ga zitten met mijn laptop is het geen optie om alvast in de queue te gaan staan, en dan word het meestal een avondje WoW.

Denk dat NCsoft toch snel met meer capaciteit moet komen wil de game niet vroegtijdig afsterven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Mwah, het trekt zich wel recht. Mensen die nu weggaan weten wat de game is, zien later dat de que's normaal zijn en komen weer terug, de mensen die het niets vinden blijven weg en maakt weer ruimte op de servers en als de mensen wat meer verspreid zijn over de verschillende zones zullen ze mogelijk nog wel de servercap een stukje optillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kzat er aan te denken om Aion aan te schaffen :o, maar wat zijn de pro's en con's ?

en wat moet ik verwachten onder het woord ''Queue'' op Aion, moet je in de wachtrij om in een server te joinen? of begrijp ik het verkeerd? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lollial
Verwijderd schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 12:06:
kzat er aan te denken om Aion aan te schaffen :o, maar wat zijn de pro's en con's ?

en wat moet ik verwachten onder het woord ''Queue'' op Aion, moet je in de wachtrij om in een server te joinen? of begrijp ik het verkeerd? :)
De queues zijn afhankelijk per server. Gorgos (waar volgens mij de meeste Tweakers spelen) heeft elke avond een lange queue. Ik speel op Kahrun en ik heb nog geen queue gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaPPZion
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-08 12:46
ja, je moet in de wachtrij staan om in te loggen/joinen op een server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Laatst online: 12-09 01:08

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Lollial schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 12:11:
[...]

De queues zijn afhankelijk per server. Gorgos (waar volgens mij de meeste Tweakers spelen) heeft elke avond een lange queue. Ik speel op Kahrun en ik heb nog geen queue gezien.
Ik ga denk misschien ook rerollen naar Kahrun (of de nieuwe). Zit nu nog op Gorgos, maar dit schiet inderdaad niet op als je alleen maar 's avonds kunt spelen na je werk. Level 16 nog maar @ Gorgos, dus opnieuw beginnen is goed te doen. Nog leuke Legions aanwezig @ Kahrun? :)

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lollial
Thrace Grumble schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 12:14:
[...]

Ik ga denk misschien ook rerollen naar Kahrun (of de nieuwe). Zit nu nog op Gorgos, maar dit schiet inderdaad niet op als je alleen maar 's avonds kunt spelen na je werk. Level 16 nog maar, dus opnieuw beginnen is goed te doen. Nog leuke Legions aanwezig @ Kahrun? :)
Ja ik zit bij de Flemish Lions (iedereen heeft in het begin wat green chat nodig ;) ) en daarna ga ik wel kijken. Ik ben ook nog maar level 9, maar van het weekend heb ik tijd zat. Verder is er een aardig grote nederlandse community aanwezig.

En tot nu toe blijft Aion mij verbazen. Ik ben meer bezig met rondlopen, exploren en genieten van het spel dan levels knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weird, naja jammer van die hoge MS die jullie in Aion hebben ( wat ik een stukje terug had gelezen) Maar Guild Wars is ook niet veel beter, daar heb je gemiddeld ook 300 - 600 MS, ik heb vaak ook wel 100 - 200 ( wat redelijk goed is) ben je eenmaal bezig om naar een bepaalde positie te lopen, word je elke 30 sec 5 passen achteruit gezet, wat erg irritant is als je eenmaal bezig bent met een erg belangrijke missie.

Jammer van die wachttijden tho, ik denk dat ik dan even wacht met het kopen van dit spel, tot het een beetje verholpen wordt.
Want als ik eenmaal Leuke spellen speel, zit ik het liefst ook 4 - 5 uur achter de computer. Ik heb weinig zin om dan eerst 1 uur te moeten wachten tot ik eindelijk de server in mag. :)

O en trouwens, weer een beetje off-topic misschien maar, heeft er toevallig iemand nog een code voor Aion wings voor Guild Wars? :D

Ik heb gister al een code gekregen van Bibo, ( erg aardig en hij werkte ^^) maar ik wilde er één aan een vriend geven, ook een tweaker :D.
gewoon als verassing XD.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2009 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Verwijderd schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 11:02:
[...]

ja maar aleen op de nieuwe servers :< geen compensation voor de mensen die in que hebben gestaan dus..
Eehhh...juist wel! :) Lees het item nu eens goed, het is juist voor de mensen die in queues hebben gestaan en nu de mogelijkheid wordt geboden te REROLLEN op de nieuwe servers. Dus JUIST voor de mensen die in de queues hebben gestaan.

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Was gister nog even in Guildwars, leuke reacties krijg je als je even je wings laat zien :P Blijft jammer dat het asmo versie is, had liever de witte vleugels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thrace Grumble schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 12:41:
[...]

Eehhh...juist wel! :) Lees het item nu eens goed, het is juist voor de mensen die in queues hebben gestaan en nu de mogelijkheid wordt geboden te REROLLEN op de nieuwe servers. Dus JUIST voor de mensen die in de queues hebben gestaan.
sorry hoor maar ik heb ook in de queue gestaan maar ga mooi niet rerollen met mn lvl 34 ranger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rochette
Killion schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 08:45:
Aion zal spoedig exit zijn voor mij als ze niet gouw de aggro mechanics aanpassen.
tot 6x aan toe loopt er een mongool langs die rustig 8 mobs meetrek in Taran's Cavern om ons te wipen. En dit lukt ook nog....... gezien een heal op de tank voldoende is aggro te pakken.
Ik denk dat je de "Mongool" de schuld moet geven en niet het aggro systeem van Aion. Dat werkt heel natuurlijk.
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Als je door een groep mobs rent en je neemt de agro mee, gaan ze toch automatisch weer terug waar ze vandaan kwamen, zonder onderweg nieuwe agro te pakken? Athans, zo ervaar ik het nu nog (irritant als je je skill salvo eroplos laat en je zien 2sec later z'n health weer 100% gaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Mja, heb zelf eigenlijk weinig last van lag gehad tot nu toe... Gisteren nog een keer een dc gehad en daarna eigenlijk nergens meer last van gehad. Daarstrax had ik 31ms... lijkt me niet verkeerd (maar dat zal ook wel zijn omdat 't nog niet erg druk was.

Ik speel overigens ook @ Gorgos, lvl 29 (hopelijk 30 vandaag) asmodian ranger, bevalt me tot nu toe prima... tot aan lvl 16/19 was het afzien maar gaat nu erg lekker opzich :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
Thrace Grumble schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 12:14:
[...]

Ik ga denk misschien ook rerollen naar Kahrun (of de nieuwe). Zit nu nog op Gorgos, maar dit schiet inderdaad niet op als je alleen maar 's avonds kunt spelen na je werk. Level 16 nog maar @ Gorgos, dus opnieuw beginnen is goed te doen. Nog leuke Legions aanwezig @ Kahrun? :)
Of het een leuke Legion is weet ik nog niet maar ik zit iig in BlindFolded. Gewoon een casual clan for now. Maar nog geen site enzo dus dat staat nog in de kinderschoenen. Ik ben overigens de grootste noob in de Legion dus mijn posts zijn niet representatief voor de Legion :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanochtend lvl 11 gedinged op me clerc(Elyos)op Kahrun
had geen zin om telkens te wachten voor Gorgos en bij Kahrun heb ik dat nog niet hoeven te doen =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rochette
Jongens, vooral op Gorgos blijven spelen :)
Gezellig, allemaal op 1 server....
Dan hebben wij op Kahrun geen last van wachttijden, hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
Rochette schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 13:16:
Heb op Gorgos ook geen last van queues, gewoon kwestie van optijd inloggen ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lollial
Iemand misschien zin om een Legion op te starten voor de Tweakers? Aangezien de populatie op Kahrun nu hard stijgt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ducar
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-11-2022
Viggen schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 12:56:
Mja, heb zelf eigenlijk weinig last van lag gehad tot nu toe... Gisteren nog een keer een dc gehad en daarna eigenlijk nergens meer last van gehad. Daarstrax had ik 31ms... lijkt me niet verkeerd (maar dat zal ook wel zijn omdat 't nog niet erg druk was.

Ik speel overigens ook @ Gorgos, lvl 29 (hopelijk 30 vandaag) asmodian ranger, bevalt me tot nu toe prima... tot aan lvl 16/19 was het afzien maar gaat nu erg lekker opzich :)
Anders ga je levellen ipv hier het forum te spammen ;)
Je gaat hard idd, neem aan dat je vnaaf online bent?

Zit ik ook op school, valare zit naast me aion te spelen :P
Ga zo ook naar huis en dan maar eens kijken of het rustiger is in morheim.
En anders profs levellen of gewoon ergens grinden. Heb je overigens de eerste
instance al gelopen?

[ Voor 15% gewijzigd door Ducar op 02-10-2009 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
Ducar schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 13:31:
[...]

Anders ga je levellen ipv hier het forum te spammen ;)
Je gaat hard idd, neem aan dat je vnaaf online bent?
Ja, zit nu ff @ school... maar over een uurtje ga ik er weer vrolijk tegenaan... :P

Ranger lvl'ed opzich best lekker, zeker met voldoende crit :)

[ Voor 9% gewijzigd door Viggen op 02-10-2009 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
Rochette schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 13:16:
Met stom :P. Was wel aan het genieten op Kahrun :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit ook met het ping probleem. Wordt er best moe van.
Eergisteren niets aan het handje. Kom gisteren thuis zomaar lag en ping 400+. Modem gereset, alles gescanned, niets heeft geholpen.

Ging net zo lekker op mn Chanter. Was eerst Templar lvl30 op Perento (Elyos), char gedelete en naar Asmo gegaan, gezien al mn vrienden daar ook speelde. Ben nu lvl16 al na 15uur spelen. Maar moet nu stil staan want questen zit er niet in als met een elsatiekje moet spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Lollial schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 13:23:
Iemand misschien zin om een Legion op te starten voor de Tweakers? Aangezien de populatie op Kahrun nu hard stijgt ;)
Asmodian of Elyos? :) Heb wel interesse om te joinen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Je had ook al gereageerd in mijn topic hiervoor. Er blijken toch wat meer mensen dit probleem te hebben dan ik had verwacht. Vanavond nog 1 keer proberen. Als het zo blijft maak ik denk ik een topic aan op het aion forum. Echter weet ik niet of dit helpt. Petition aanmaken is alleen voor ingame bugs e.d. toch? Bovendien kan je daar maar weinig tekst kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lollial
Thrace Grumble schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 14:12:
[...]
Asmodian of Elyos? :) Heb wel interesse om te joinen ;)
Asmodian natuurlijk :) Witte vleugels worden alleen maar vies!

[ Voor 26% gewijzigd door Lollial op 02-10-2009 14:20 . Reden: Oops! in quote gepost. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphyn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-09 15:27

Seraphyn

Jabberwocky!

Bah valt mn groep weer uit elkaar net voor Ziloota the Seer. Ik krijg die quest nooit gedaan zo. 1 wipe door ongelukkige patrol (met res dus geen teruglopen) en mensen geven direct op.
Naja, dan maar grinden in Elten.

Howdy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:12

Woohooo

Smilie, James Smilie

Links naar private servers zijn niet gewenst.

[ Voor 79% gewijzigd door PromoX op 02-10-2009 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online
Woohooo schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 19:03:
Voor de mensen welke het spel nog willen testen op p-server; ...
Kwam ik vandaag tegen..
Total Users: 50

Dat gaat een lekkere indruk geven van hoe het spel is ;).

Plus background music op site is crap, zegt al genoeg over de server als je het mij vraagt. Bovendien stellen private servers niks voor bij het officiele; zeker niet zo vroeg in de ontwikkeling van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ducar
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-11-2022
psychodude schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 19:33:
[...]

Total Users: 50

Dat gaat een lekkere indruk geven van hoe het spel is ;).

Plus background music op site is crap, zegt al genoeg over de server als je het mij vraagt. Bovendien stellen private servers niks voor bij het officiele; zeker niet zo vroeg in de ontwikkeling van het spel.
Een maat van me speelt ook op een private server, en het is echt crap.
Mobs die niet lopen en alleen aanvallen als jij hun aanvalt (ook de pre-emptive)
Drop quests werken niet evenals gather....zeer weinig mobs waardoor er 40 man staat te
wachten op 1 monster respawn, overal kunnen vliegen.

Is dus gewoon niet te vergelijken op die manier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

Is er sinds woensdag nog iets verandert met AION?

Gisteren ff Win7 geinstalleerd en sinds die tijd superhoge ping van 500ms tot 500.000ms.. dacht eerst dat het aan Win7 lag maar toen ik mn oude schijf er weer aan koppelde had ik het probleem nog.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 21:12
Er zijn meer mensen die latency problemen hebben sinds een aantal dagen en ik ben er 1 van. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Laatst online: 13:45

g0tanks

Moderator CSA
Ik had vanmiddag voor het eerst ook latency problemen met een ping van >500

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier nog één. Mensen blijven mn provider de schuld geven.
Ik heb iig alles van mijn kant geprobeerd niets heeft geholpen. Zelfs de ips aangegeven door mensen om in bepaalde plek te plaatsen werkte niet. Wordt er best pissig om!

Dus tijd om te slapen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

Raar dan.. naja hoop dat t snel wordt opgelost, spelen met een elastiek om je middel is niet echt leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook met alle spelers uitgeschakeld in beeld, werd ik vandaag weer uit het spel gegooid in Eltnen Fortress. Weer het bericht: AION client werkt niet meer.

Iemand idee? Het is enkel in Eltnen fortress en Sanctum gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eR1k
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-08 20:51
Zojuist heb ik een upgrade uitgevoerd op mijn account naar collectors edition. Via de plaync procedure heb ik gepoogd om mijn main char te laten beschikken over de bonus items en bonus title. Ik diende in eerste instantie de juiste server te kiezen en vervolgens mijn char, dit verliep prima. Maar na opnieuw inlogd te zijn ben ik er achter gekomen dat deze items en title er helemaal niet bij staan!

Vervolgens heb ik via plaync nogmaals hetzelfde geprobeerd, maar kreeg ik vervolgens de melding dat de bonus items reeds zijn uitgekeerd. Weten jullie toevallig hoe ik dit probleem op kan lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-09 22:01

alwinus

Tweaked

uhm al in je mailbox gekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Verwijderd schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 23:15:
Ook met alle spelers uitgeschakeld in beeld, werd ik vandaag weer uit het spel gegooid in Eltnen Fortress. Weer het bericht: AION client werkt niet meer.

Iemand idee? Het is enkel in Eltnen fortress en Sanctum gebeurd.
Heb ik ook :), doe je helaas niks aan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online
Ugh, veel te veel mensen hier bij Melginie. Leuk die escort quests, maar beetje jammer dat je zo lang in de rij staat met mensen :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-09 22:01

alwinus

Tweaked

al andere channels geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eekhoorn12
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
eR1k schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 02:33:
Zojuist heb ik een upgrade uitgevoerd op mijn account naar collectors edition. Via de plaync procedure heb ik gepoogd om mijn main char te laten beschikken over de bonus items en bonus title. Ik diende in eerste instantie de juiste server te kiezen en vervolgens mijn char, dit verliep prima. Maar na opnieuw inlogd te zijn ben ik er achter gekomen dat deze items en title er helemaal niet bij staan!

Vervolgens heb ik via plaync nogmaals hetzelfde geprobeerd, maar kreeg ik vervolgens de melding dat de bonus items reeds zijn uitgekeerd. Weten jullie toevallig hoe ik dit probleem op kan lossen?
Van http://uk.aiononline.com/.../view?articleID=139&page=

Special Items (Preorder/collectors)

In order to claim either or both the Preorder and Collector’s Edition in-game items, you will need to first make sure the appropriate codes have been applied to your Aion game account, and then claim the items for your character(s) through our website. After you have claimed the item packs for your character(s) on our website, you may need to wait a while (possibly up to 12hours) before the items become available in-game. Your item packs will be available when you see a small box icon appear in the bottom-right corner of your screen next to your compass. You can click the box and a Black Cloud Trader will appear to deliver your items. You can click on this NPC to retrieve your items. If you don’t retrieve all of the items before dismissing the Black Cloud Trader, the items will remain in your normal mailbox.
Pagina: 1 ... 5 ... 28 Laatste

Let op:
Ga voor je latency problemen aub naar Aion Latency problemen :)