• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:32
Nou volgens mij is er zojuist een update geweest (servers liggen er ook uit). Misschien is nu het bovenstaande opgelost.

Verwijderd

cardinal808 schreef op woensdag 30 september 2009 @ 12:46:
Nou volgens mij is er zojuist een update geweest (servers liggen er ook uit). Misschien is nu het bovenstaande opgelost.
nup patchnotes

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

er staan inderdaad notices over onderhoud en 1.5.0.8, alleen wat daar precies instaat ... kweenie die site werkt niet helemaal lekker.

• Lollial
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18-12-2024
Gister de eerste Aion ervaring gehad. Laat mij wel duidelijk maken dat ik, net als velen, een zeer intensief WoW speler ben geweest. Mijn excuses als ik teveel ga vergelijken.
Na het downloaden van de verkeerde versie, mijn eigenschuld, is het dan toch gelukt. Het aanmaken van een account en het registreren van mijn CD-Key is zeer simpel. Dat je een CC nodig hebt of een gamecard (de meest normale activatiemogelijkheden neem ik aan) voor activatie neem ik voor lief. Dit is mijn 2de MMO en bij WoW heb ik me daar ook niet aan gestoord.
Vanaf het eerste moment heb ik genoten van de grapichs van Aion. Voor zo'n grote, intensieve wereld is het een verademing om al dat pracht tegen te komen. Het is geen Far Cry (al gebruikt het wel de engine) maar voor een MMO zijn de graphics vingerlikkend. Ik ben gestart met een Gladiator (dit zal waarschijnlijk wel wijzigen) en je rolt er makkelijk in. De animaties van de gevechten kloppen, en na het kopen van de eerste additionele skills kreeg ik kippenvel van de chain skills. Een hele leuke toevoeging aan de speelervaring! Helaas ben ik nog maar level 7. Vanavond ga ik een poging wagen om me te settelen op Gorgos, en me aan te sluiten bij OM NOM NOM voor wat groen(?) voer. Tot nu toe mis ik WoW nog niet. We zullen zie hoe alles ontwikkelt. Voor de nieuwe spelers is het misschien moeilijk op te pakken. Heb je MMO ervaring dan rol je er zo in.

StarCraft II: Serial

• roflcakes
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-08 08:13
Lollial schreef op woensdag 30 september 2009 @ 12:55:
Gister de eerste Aion ervaring gehad. Laat mij wel duidelijk maken dat ik, net als velen, een zeer intensief WoW speler ben geweest. Mijn excuses als ik teveel ga vergelijken.
Na het downloaden van de verkeerde versie, mijn eigenschuld, is het dan toch gelukt. Het aanmaken van een account en het registreren van mijn CD-Key is zeer simpel. Dat je een CC nodig hebt of een gamecard (de meest normale activatiemogelijkheden neem ik aan) voor activatie neem ik voor lief. Dit is mijn 2de MMO en bij WoW heb ik me daar ook niet aan gestoord.
Vanaf het eerste moment heb ik genoten van de grapichs van Aion. Voor zo'n grote, intensieve wereld is het een verademing om al dat pracht tegen te komen. Het is geen Far Cry (al gebruikt het wel de engine) maar voor een MMO zijn de graphics vingerlikkend. Ik ben gestart met een Gladiator (dit zal waarschijnlijk wel wijzigen) en je rolt er makkelijk in. De animaties van de gevechten kloppen, en na het kopen van de eerste additionele skills kreeg ik kippenvel van de chain skills. Een hele leuke toevoeging aan de speelervaring! Helaas ben ik nog maar level 7. Vanavond ga ik een poging wagen om me te settelen op Gorgos, en me aan te sluiten bij OM NOM NOM voor wat groen(?) voer. Tot nu toe mis ik WoW nog niet. We zullen zie hoe alles ontwikkelt. Voor de nieuwe spelers is het misschien moeilijk op te pakken. Heb je MMO ervaring dan rol je er zo in.
nvm ik zie net dat cryengine ( 2 ) / crysis / crytek allemaal hetzelfde zijn :)

[ Voor 3% gewijzigd door roflcakes op 30-09-2009 13:04 ]

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:25
De bekende 'localisation' patches :/ Hoop ik dat ze naar de toekomst het wel beter doen dan bij City of Heroes, waar er regelmatig een noodpatch kwam omdat er weer wat fout was in de FR of GER servers.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Hox
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 18:06

Hox

Voor mij eigenlijk dezelfde ervaring als de poster boven me. Gister toch eindelijk gekocht na wat overwegingen. En tot nu toe nog geen spijt gehad :) Mijn priest is nu level 7 en door de open beta zijn de quests nu nog eenvoudig omdat ik de meeste nog wel weet. Hopen dat het onderhoud snel klaar is.

Ook ik ben geinteresseerd in ON NOM NOM. Al een beetje rond gezocht op Gorgos naar iemand van de legion, maar nog geen succes :'(

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Potame schreef op woensdag 30 september 2009 @ 11:06:
Jammmer alleen dat ik enorm veel fails kreeg bij 't invoegen van manastones :(
Ik heb begrepen dat failkans zeer groot is als je gear niet aantrekt. Heb je gear aangetrokken / soulbound uitgevoerd, dan slagen de manastones al meer. Heb 1x fail gezien, maar dat komt omdat gear niet verbonden is met mijn lichaam. Na aantrekken/activeren gear is het geen probleem meer.

• RoelZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-05 06:22
Hoe zit het nu met die servers/loginservers ??

Sinds de nieuwe update kan ik niet meer inloggen: Disconnected with server.
Drie PC's hier met eigen account, maar geen van alle kan inloggen.

- Creating more joy for people who interact with our digital world

• n00dle
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-03-2017
Ik weet het ook niet, kan ook niet meer inloggen na de nieuwe update

• fabianspoelman
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 04-09 18:48
Heb net de game gehaald, en voor zover ik kan zien is het onderhoud nog bezig (3:00-5:00 AM PST = 11:00-13:00 hier?)

Kan inderdaad mijn Aion-ervaring ook nog niet starten :P

• RoelZ
SinergyX schreef op woensdag 30 september 2009 @ 12:36:
Begreep dat je DP invloed heeft op het succes ervan. Ik merkte echter geen verschil tussen 0 DP en 4000 DP qua gathering of succes van mijn crafts.
Dat begrijp je verkeerd.
DP kun je speciale spells/attacks gebruiken.

Gewoon een soort mana balk, die langzaam aan ophoogt naar mate jij in mobs killed zonder daarbij te sterven.

• n00dle
bah.. ik wil spelen, heb net men Q9450 overgeclocked en wil het resultaat zien! :D

Verwijderd

Ik kan ook niet inloggen na de update disconected to the server:(??

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-08 17:53

MetalPool

Boe!

Rustig aan guys....servers zullen gewoon even off zijn door de update...komt wel goed :P

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Verwijderd

Het is gewoon een geplande update + aangegeven downtime, dus het is logisch dat je niet kan inloggen.

• dynosu

dynosu

Orly ?

dat ken ik nog wel vanuit WoW en ook daar zag je altijd de forums volgespamd worden: het is 1 minuut na geplande tijd, waarom kan ik neit spelen, giefz moneyz back! ... zulk soort gedoe :p

Gewoon rustig aan, komt alles goed

• RoelZ
Haha helemaal gelijk Donnas-A.. ik lig al weer helemaal te stress kippen met mijn collega's ;)
hier staat de info: http://na.aiononline.com/.../view?articleID=118&page=

En als antwoord op de vraag van Fabian85: http://www.timeanddate.co...hour=3&min=0&sec=0&p1=234

• -Mach!-
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 14:49

-Mach!-

Machoman #UnrealTournament

Heb het spel net ook gehaald, ik hoop dat dit niet zo'n teleurstelling wordt als Age of Conan:P. Ik ben benieuwd!

[ Voor 82% gewijzigd door -Mach!- op 30-09-2009 13:42 ]

ut=life

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 09:10

DeluxZ

Livin' the good life

fabianspoelman schreef op woensdag 30 september 2009 @ 13:18:
Heb net de game gehaald, en voor zover ik kan zien is het onderhoud nog bezig (3:00-5:00 AM PST = 11:00-13:00 hier?)

Kan inderdaad mijn Aion-ervaring ook nog niet starten :P
Als je is op de site kijkt staat er een link bij waar je ziet dat het van 12:00 tot 14:00 onderhoud is :)

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-09 14:32
n00dle schreef op woensdag 30 september 2009 @ 13:29:
bah.. ik wil spelen, heb net men Q9450 overgeclocked en wil het resultaat zien! :D
Wat maakt dat nou uit!? De game vereist helemaal niet veel van je systeem. Je zal denk ik geen verschil merken.

Met een C2duo 8400 loopt het overal al >30fps (waarschijnlijk nog een stuk hoger maar dat zie je toch niet) met de allerhoogste settings.

• fabianspoelman
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 04-09 18:48
@ Feutis991 & Deluxz: Thanks :)

@ -Mach!-: Ik heb precies hetzelfde, toen ook AoC preorder geplaatst en wat een enorme teleurstelling :P

• MrDummy

MrDummy

Al die mededelingen "ik kan niet inloggen" zijn overbodig als je eerst huiswerk doet.
Bookmark dus http://kindred.aion.tv/status/ in je Favorieten, kijk eerst naar de server status voordat je allemaal gaat posten dat je niet kan inloggen. Het is hier geen klaagmuur.

Eerst kijken, dan wat zeggen, niet andersom. En als meerdere servers down zijn, dan is het meestal patch, en die is ook vermeld op http://uk.aiononline.com/ dus lees daar ook altijd eerst.

Kunnen we nu stoppen met al die zinloze posts? 8)7
Ook lange queues weten we ook wel allemaal, ook niet gaan posten! Oneliners zijn eigenlijk niet toegestaan.

Edit: servers zijn weer online, zijn we nu weer blij?

[ Voor 4% gewijzigd door MrDummy op 30-09-2009 13:51 ]

• roflcakes
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-08 08:13
over 9 min kunnen we inloggen dus nog even geduld ;)

• MetalPool

MetalPool

Boe!

-Mach!- schreef op woensdag 30 september 2009 @ 13:41:
Heb het spel net ook gehaald, ik hoop dat dit niet zo'n teleurstelling wordt als Age of Conan:P. Ik ben benieuwd!
Ik heb ook aardig mijn hoofd gestoten met Age of Conan en heb deze game niet langer gespeeld dan 2 dagen. AION speel ik nu vanaf dag 1 en het boeit me nog steeds heel erg! Conclusie AoC = slecht AION is goed. Geloof me Mach je zult er geen spijt van krijgen :)

• MetalPool

MetalPool

Boe!

Shodan schreef op woensdag 30 september 2009 @ 13:44:
[...]

Wat maakt dat nou uit!? De game vereist helemaal niet veel van je systeem. Je zal denk ik geen verschil merken.

Met een C2duo 8400 loopt het overal al >30fps (waarschijnlijk nog een stuk hoger maar dat zie je toch niet) met de allerhoogste settings.
Behalve in de grote steden :) Daar is de framedrop echt verschrikkelijk en daar haal ik never 30 fps hoor :D

Verwijderd

Bij mij logt hij nog niet in :P

• Smurf
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 13:13

Smurf

Detri

Toch ook dit topic maar eens in de gaten gaan houden. Lees nu al een tijdje mee, en wat ik zo over het spel zie/hoor bevalt me wel.
Ben nu al een tijdje geleden gestopt met wow, en zit nu midden in een verhuizing, dus ik gok dat ik voorlopig toch nog geen tijd heb om te spelen, en wat Aion betreft komt dat mooi uit, mis ik in ieder geval de eerste rush, maar zodra dat allemaal achter de rug is zal het toch kiezen worden tussen wow of Aion.

Een ding wat ik alleen nog niet voorbij heb zien komen is duo's. Omdat ik bijna altijd samen met mijn vriendin speel lijkt het mij wel leuk om 2 classes te kiezen die goed bij elkaar passen.
Uiteraard zal healer + random dps wel werken :+ maar wat ik zoek zijn de wat meer interessante combinaties. Zijn er classes die echt uitblinken als ze met een bepaalde class samenzijn, of zijn alle combinaties ongeveer gelijk aan elkaar?

)

• n00dle
Shodan schreef op woensdag 30 september 2009 @ 13:44:
[...]

ehm... dat gaat zeker wat uit maken. Aion is ontzettend CPU afhankelijk. Ik heb 2x een 9800 GTX in SLI en in steden draaien ze er geen drol van. Ik haalde nog geen 25 fps, soms niet eens 20 met mijn Q9450 op 2,67 ghz. Gister stond ie op 3,0 ghz en ik krijg ongeveer 10 fps er bij. Nu staat ie op 3,1 ghz.. hoger wil die nog niet maar ik denk dat dit zeker weer een paar frames gaat schelen. Overigens heb ik buiten steden ook zelden een frame rate van boven de 100...

• Killion
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 18:50
Even ter informatie -

Als je PC/Client crashed en je word 'toch' opnieuw in de queue gezet word - doe dan het volgende:

SELECT SERVER > en selecteer je eigen SERVER nog een keer. Dan word je opnieuw 'bekeken' en schiet je de queue voorbij.

Gisteravond zzou ik net de instance instappen toen de client crashde.. werd gewoon 1200/1200 gezet.. evne bovenstaande doen en het was verholpen. (2x getest)

• dynosu

dynosu

Orly ?

Killion schreef op woensdag 30 september 2009 @ 14:34:
Even ter informatie -

Als je PC/Client crashed en je word 'toch' opnieuw in de queue gezet word - doe dan het volgende:

SELECT SERVER > en selecteer je eigen SERVER nog een keer. Dan word je opnieuw 'bekeken' en schiet je de queue voorbij.

Gisteravond zzou ik net de instance instappen toen de client crashde.. werd gewoon 1200/1200 gezet.. evne bovenstaande doen en het was verholpen. (2x getest)
dat is een handige tip voor de topicstart maybe of iig ergens neerzetten :)

Ik heb zelf eigenlijk sinds vrijdag geen enkele dc gehad ... ja oke 1x, maar sja een stop die eruit knalt doe je weinig aan :p

• SinergyX
Feutis991 schreef op woensdag 30 september 2009 @ 13:20:
Dat begrijp je verkeerd.
DP kun je speciale spells/attacks gebruiken.

Gewoon een soort mana balk, die langzaam aan ophoogt naar mate jij in mobs killed zonder daarbij te sterven.
Crafting with Divine Power
Divine Power can be used while crafting to infuse items (armor and weapons) with extra qualities.

(en naturlijk de DP Morphing, vanuit eather - 200dp per keer).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Killion
SinergyX schreef op woensdag 30 september 2009 @ 14:38:
[...]

Divine Power can be used while crafting to infuse items (armor and weapons) with extra qualities.

Toevallig een link hoe je dat doet?

Ik loop altijd rond met 4k dp gezien templar attack blows. En ik redelijk wat craft.

• SinergyX
Geen directe pagina's hoe het werk, aantal koreaanse pagina's hebben wat info erover.

• Kapotlood
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 13:17
[b][message=32659959,noline]Uiteraard zal healer + random dps wel werken :+ maar wat ik zoek zijn de wat meer interessante combinaties. Zijn er classes die echt uitblinken als ze met een bepaalde class samenzijn, of zijn alle combinaties ongeveer gelijk aan elkaar?
Ik ben van plan een Spiritmaster te nemen, en dan samen met een vriend van me (hij heeft een Templar en een Gladiator) een beetje op pad gaan. Ik denk dat dat wel een interessante combinatie is. We zijn geen van beide healers, maar hij kan met een Templar goed tanken, en anders kan ik mijn Earth-elemental oproepen voor wat tankgenot... links- of rechtsom denk ik dat het best een interessante kan worden :-)

• Killion
Ik zie inderdaad waar je het vandaan hebt gehaalt.. http://aion.ign.com/wiki/Aion_Divine_Power
maar dat is IGN, en ik kan niets vinden op de aion website zelf..

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 17:11
-Mach!- schreef op woensdag 30 september 2009 @ 13:41:
Ja, ik had ook AoC tot de 40 gespeeld(Cannibal cave farming 8)7 ), wat een drama was dat zeg. Ik kan je verzekeren dat Aion wel een goed spel is. AoC had ook het probleem dat het maar voor de helft af was (niet werkende AH, professions, PvP systeem, zeer weinig quests, etcetera) wat niet het geval is bij Aion, ben nog maar heel weinig dingen tegengekomen waarvan ik zei van "he, jammer".
SinergyX schreef op woensdag 30 september 2009 @ 14:38:
[...]

Heb je hier een bron van? Had hier al van gehoord, maar heb geen bron hiervan gevonden.

Steam

• Gorion3
  • Laatst online: 24-08 08:28

Gorion3

ABC++

Even ter informatie -

Jep, daar kwam ik gisteren ook achter :) lekker 3000 man voorbij schieten.. of nahja, had ik natuurlijk ook recht op.

Awesomenauts! Swords & Soldiers

• Killion
Ik heb het gevonden..

DP may also be used outside of combat, to craft items for example. Ore used in creating higher quality weapons or armour can be refined using DP, only Daeva have the ability to create such items. Items imbued with DP hold exceptionally powerful qualities.

Zo kun je dus van regular Titanium ore, Greater Ore maken, die je nodig heb voor items.. dus het is niet zo dat je 'betere' kwaliteit items krijgt.

• SinergyX
pica schreef op woensdag 30 september 2009 @ 14:50:
Heb je hier een bron van? Had hier al van gehoord, maar heb geen bron hiervan gevonden.
Volledige tekst heb ik thuis, ergens in mijn favorieten. Deeltje 1 had er ergens een linkje naar een site voor de quests, daar stond een heel stuk hierover.

Aionglobal heeft er ook nog een stukje over, zie:
http://www.aionglobal.com...-of-eternity-what-is.html

Orginele stuk erover stond hier:
http://eu.aiononline.com/...cle/what_is_divine_power/

Feature list ergens begin van het jaar (vlak na eerste launch) heeft hierover ook heel stuk gestaan.

[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 30-09-2009 14:59 ]

• Supernatural C
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-08-2024
Gisteren ook mijn eerste AION ervaring ( beta niet meegeteld) wat een spel ben nu lvl 12 ranger, alleen die klote krab bij veteron vond ik wat minder tof :')
Ik was ook blij dat ik geen queues had ( server kahrun).
alleen om de een of andere reden falen al mijn manastones :'(
ik vraag me wel af vinden jullie nou vaak groene items? (of beter)
want ik heb in 8 uur geen reet gevonden..... :(

al met al goede eerste ervaring , en ik vind het ook fijner spelen dan WoW , weet alleen niet waarom maar het is fijner :P

• Shodan
Donnas-A schreef op woensdag 30 september 2009 @ 13:56:
[...]

Behalve in de grote steden :) Daar is de framedrop echt verschrikkelijk en daar haal ik never 30 fps hoor :D
Dat ligt echt niet aan je processor! Bij mij loopt ie ook flink te hakkelen, maar dat is meer dat hij de info van de server moet halen en dat hij alle textures moet gaan laden. Na 5 minuten hakkelen loopt het perfect.
ehm... dat gaat zeker wat uit maken. Aion is ontzettend CPU afhankelijk. Ik heb 2x een 9800 GTX in SLI en in steden draaien ze er geen drol van. Ik haalde nog geen 25 fps, soms niet eens 20 met mijn Q9450 op 2,67 ghz. Gister stond ie op 3,0 ghz en ik krijg ongeveer 10 fps er bij. Nu staat ie op 3,1 ghz.. hoger wil die nog niet maar ik denk dat dit zeker weer een paar frames gaat schelen. Overigens heb ik buiten steden ook zelden een frame rate van boven de 100...
Raar dan dat ik met 2 cores minder gewoon prima 25+ fps draai in de grote steden... Bovendien heb ik ook nog eens maar 1 videkaart (4850 512 mb geheugen). Nogmaals, hij moet een hoop laden en doen, maar daarna loopt het echt als een zonnetje in Vertreron, in de grote stad en gisteren ook in startgebied Eltnen, waar het echt heel druk is. Ik zou toch eens iets anders in je systeem checken dan je CPU!

• MrDummy

MrDummy

Gorion3 schreef op woensdag 30 september 2009 @ 14:52:
[...]
Jep, daar kwam ik gisteren ook achter :) lekker 3000 man voorbij schieten.. of nahja, had ik natuurlijk ook recht op.
Je plekje op de server blijft gereserveerd voor 5 minuten.
Ben je langer dan 5 minuten uitgelogd, dan ben je de plek kwijt.

Dit geldt óók voor wisselen van computers. Je speelt even op laptop maar besluit toch verder te willen gaan op gewone computer. Uitloggen op laptop en binnen 5 minuten inloggen op andere pc. Dan ben je ook weer snel binnen.

Hopelijk crasht je hele pc niet en duurt het nog langer voordat je in kan komen.
Ik weet niet of 5 minuten periode bevestigd is, ik heb alleen mededelingen van anderen gelezen.

• Shodan
Ik ben wel benieuwd hoe lang je ingelogd blijft nadat de wachttijd van de queue verstreken is, dat zal dan ook wel 5 minuten zijn? Als je 2 uur moet wachten en het is eerder voorbij dan de voorspelling, ben je wel mooi de sjaak ;)

Verwijderd

Shodan schreef op woensdag 30 september 2009 @ 15:04:

[...]

Raar dan dat ik met 2 cores minder gewoon prima 25+ fps draai in de grote steden...
Dat is niet raar, bijna alle games draaien op 2 cores (dan hebben we het over moderne games uiteraard).
Zullen vast wel wat uitzonderingen zijn overigens.

Dus die 3e en 4e core hebben niet veel invloed op de framerate van Aion.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2009 15:13 ]

• Killion
MrDummy schreef op woensdag 30 september 2009 @ 15:09:
[...]

Je plekje op de server blijft gereserveerd voor 5 minuten.
Ben je langer dan 5 minuten uitgelogd, dan ben je de plek kwijt.

Dit geldt óók voor wisselen van computers. Je speelt even op laptop maar besluit toch verder te willen gaan op gewone computer. Uitloggen op laptop en binnen 5 minuten inloggen op andere pc. Dan ben je ook weer snel binnen.

Hopelijk crasht je hele pc niet en duurt het nog langer voordat je in kan komen.
Ik weet niet of 5 minuten periode bevestigd is, ik heb alleen mededelingen van anderen gelezen.
Gisteren bij mij wel gebeurt. Was met Windows 7 bezig, die crashde spontaan.. was preceis 1 minute te gaan op de queue crashde gehele PC (artifacts and all) na reboot en aion opstarten bij eht inloggen meteen weer een crash..

toen maar laptop er bij aangezet en stond ik weer anderhalf uur in de queue :/

Toen 7 maar weer van me pc gehaalt en terug naar Vista..

• n00dle
Shodan schreef op woensdag 30 september 2009 @ 15:04:
[...]
Raar dan dat ik met 2 cores minder gewoon prima 25+ fps draai in de grote steden... Bovendien heb ik ook nog eens maar 1 videkaart (4850 512 mb geheugen). Nogmaals, hij moet een hoop laden en doen, maar daarna loopt het echt als een zonnetje in Vertreron, in de grote stad en gisteren ook in startgebied Eltnen, waar het echt heel druk is. Ik zou toch eens iets anders in je systeem checken dan je CPU!
ik snap het ook niet meer, ik heb het ff getest en nu op 3,1 ghz loopt het iets beter maar als een zonnetje... nee. ik kan me niets anders bedenken, geheugen is goed, 2 video kaarten, quad core... wat vraagt dat spel allemaal nog meer dan :S

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-09 10:39
n00dle schreef op woensdag 30 september 2009 @ 15:13:
[...]

ik snap het ook niet meer, ik heb het ff getest en nu op 3,1 ghz loopt het iets beter maar als een zonnetje... nee. ik kan me niets anders bedenken, geheugen is goed, 2 video kaarten, quad core... wat vraagt dat spel allemaal nog meer dan :S
Geheugen van je pc ?
Schijfruimte op je c:\ schijf ?

Laatste drivers voor je videokaart ?

Zo maar wat dingen om te controleren.

Ik speel op Castor btw, en heb net een eigen Legion gestart. Ben nog helemaal in mijn uppie, maar als er iemand is die me wil joinen, dan kun je mijn char bereiken onder de naam ActualFantasy. lvl 16 Chanter momenteel. Elyos side btw.

[ Voor 19% gewijzigd door ActualFantasy op 30-09-2009 15:25 ]

• Shodan
[...]

Niet zo veel dacht ik :P... Tja ik draai op XP, maar het lijkt me niet dat zo'n moderne game minder goed zou presteren op Vista en vooral niet met jouw systeem. Maar misschien ben je te veel eisend en denk je dat zodra je binnen loopt in de stad dat het dan meteen perfect moet lopen. Dat is niet zo, hij moet een hoop textures laden en dat duurt gewoon lang.

• Shodan
Zijn er trouwens mensen hier die op Kahrun spelen? Lijkt me wel wat om een alt op te zetten, voor als de queue te lang duurt. Misschien dat ik er een Asmodian op aanmaak.

• bechown
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-05-2023
[...]
HARDDISK!! Grootste probleem in volle steden.. Komt omdat de textures sneller opgevraagd worden.. Wordt vaak over het hoofd gezien.. Met een SSD(een goede) heb ik nooit frame drops in WoW in volle steden.. Centrino 7500 8600GT..

[ Voor 8% gewijzigd door bechown op 30-09-2009 15:31 ]

• ZaPPZion
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-08 12:46
Zou raar zijn. Voor zover ik weet heeft n00dle een Samsung Spinpoint F1 750GB, dat is een bovengemiddelde schijf qua prestaties.

• bechown
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-05-2023
ZaPPZion schreef op woensdag 30 september 2009 @ 15:30:
Zou raar zijn. Voor zover ik weet heeft n00dle een Samsung Spinpoint F1 750GB, dat is een bovengemiddelde schijf qua prestaties.
Tja als alle onderdelen goed zijn.. moet er ergens anders iets goed mis zijn.. toch een driver probleempje? ;)

• ActualFantasy
ZaPPZion schreef op woensdag 30 september 2009 @ 15:30:
Als er 749 GB aan films op staan gaat hij toch ECHT een stuk trager hoor.

;)

Ik heb geen idee natuurlijk wat hij er op heeft staan, maar ik heb ook een al 2 jaar oude pc en ik heb ook nooit problemen. Natuurlijk hapert hij ff als ik teleport naar de hoofdstad, ff alles inladen en klaar daar gaan we weer zonder problemen.

• ZaPPZion
zou idd mogelijk kunnen zijn ja, maar ik dacht dat hij 190.62 geinstalleerd heeft. Heb ik zelf gedaan, ik woon bij hem in de straat :)

@actualfantasy: volgens mij 20-30GB vrij op C:

[ Voor 15% gewijzigd door ZaPPZion op 30-09-2009 15:35 ]

• ActualFantasy
ZaPPZion schreef op woensdag 30 september 2009 @ 15:34:
zou idd mogelijk kunnen zijn ja, maar ik dacht dat hij 190.62 geinstalleerd heeft. Heb ik zelf gedaan, ik woon bij hem in de straat :)

@actualfantasy: volgens mij 20-30GB vrij op C:
Dus eigenlijk staat de schijf voor een kleine 95 procent vol. Al is het niet de hoofdreden die ik dacht dat het zou kunnen zijn (Het veel moeten swappen door te weinig geheugen) kan dit toch wel wat performance kosten hoor.

• Kapotlood
Degene waar ik gister bij ben wezen kijken, had een C2Quad op 2.4Ghz, 4GB ram en een GeForce 9600 kaartje... niet echt heel heftige koek denk ik. Maar hij speelde 't allemaal op max settings (behalve Bloom en FSAA) en 't liep allemaal vloeiend genoeg (ca 25fps geloof ik).

• pica
[...]

2 videokaarten die allebei al minder nieuw zijn ja ;) . Ik draai een q9550 met 4 gig geheugen en een GTX285, en ik heb nog geen merkbare framedrop gehad, zelfs niet in de steden.

Steam

• ZaPPZion
ActualFantasy schreef op woensdag 30 september 2009 @ 15:38:
[...]

Dus eigenlijk staat de schijf voor een kleine 95 procent vol. Al is het niet de hoofdreden die ik dacht dat het zou kunnen zijn (Het veel moeten swappen door te weinig geheugen) kan dit toch wel wat performance kosten hoor.
20-30 gig op C, maar ook nog 2 andere partities, die allebij ongeveer voor 50% gevuld zijn. Dus gelukkig niet 95% vol

@pica: een NVidia 9800GTX is toch niet echt een wat je noemt "oudere" kaart :P

[ Voor 7% gewijzigd door ZaPPZion op 30-09-2009 15:42 ]

• SinergyX
bechown schreef op woensdag 30 september 2009 @ 15:28:
[...]

HARDDISK!! Grootste probleem in volle steden.. Komt omdat de textures sneller opgevraagd worden.. Wordt vaak over het hoofd gezien.. Met een SSD(een goede) heb ik nooit frame drops in WoW in volle steden.. Centrino 7500 8600GT..
Met ^^

Zelf 2x Intel SSD's in raid0, echt nergens meer problemen met laden. 1x een paar seconde even laden bij inloggen, daarna is het good to go :D

• pica
@Zap Dan verschillen wij van mening wat het woord 'oude' in de context van videokaarten betekend :P . Had van de zomer mijn 8800 512 die ik al een tijdje had verkocht voor 50 euro, en die is ongeveer gelijk aan de 9800GTX qua snelheid.

/edit
Daarnaast weet ik niet hoe het met SLI gesteld is tegenwoordig, maar vroeger werkte dat zeker ook niet helemaal lekker met alle spellen.

[ Voor 23% gewijzigd door pica op 30-09-2009 15:52 ]

Steam

• n00dle
Tja ik weet het ook niet meer, mijn schijf is redelijk opgeruimd, heb 2 maand geleden vista opnieuw geinstalleerd. Verder lijkt mij zo'n 9800 GTX in SLI ruim voldoende voor zo'n spelletje. Ik denk eerlijk gezegt dat mijn Northbridge op mijn moederbord gewoon brak is en daarom mijn videokaarten afknelt. Ik kan me werkelijk niets anders bedenken... misschien ben ik wat veeleisend maar 20-25 fps is gewoon echt laag. En deze frame rate houdt ook gewoon langer aan, het is niet dat na het inladen van textures de fps beter wordt.

Wat ook raar is, is dat settings hoger of lager zetten, incl. aa of resolutie, geen fps verschil maakt. Ook SLI in- of uitschakelen maakt 0 fps verschil. Ik heb overigens de op 1 na nieuwste driver van Nvidia omdat de nieuwste er voor zorgt dat mijn SLI crasht.

Leuk! computers....

• ZaPPZion
Haha als ik het over oude videokaarten heb, dan heb ik het over de nvidia 6xxx serie en ati 9800pro en x600-x800 series inderdaad
De redelijk oude videokaarten zijn de 7xxx series en zo. De 8xxx serie en hoger zou wat mij betreft nieuw genoeg moeten zijn voor een normaal nieuw spel.

• ActualFantasy
n00dle schreef op woensdag 30 september 2009 @ 15:51:
Tja ik weet het ook niet meer, mijn schijf is redelijk opgeruimd, heb 2 maand geleden vista opnieuw geinstalleerd. Verder lijkt mij zo'n 9800 GTX in SLI ruim voldoende voor zo'n spelletje. Ik denk eerlijk gezegt dat mijn Northbridge op mijn moederbord gewoon brak is en daarom mijn videokaarten afknelt. Ik kan me werkelijk niets anders bedenken... misschien ben ik wat veeleisend maar 20-25 fps is gewoon echt laag. En deze frame rate houdt ook gewoon langer aan, het is niet dat na het inladen van textures de fps beter wordt.

Wat ook raar is, is dat settings hoger of lager zetten, incl. aa of resolutie, geen fps verschil maakt. Ook SLI in- of uitschakelen maakt 0 fps verschil. Ik heb overigens de op 1 na nieuwste driver van Nvidia omdat de nieuwste er voor zorgt dat mijn SLI crasht.

Leuk! computers....
Ik heb nog steeds niet gelezen hoeveel intern geheugen je PC heeft.

• ZaPPZion
Hij heeft 4GB DDR2 OCZ Reaper 800MHz geheugen als ik me niet vergis :)

• n00dle
haha dat klopt, nu op 810 Mhz geclocked omdat ie anders niet opstart. wel is mijn DRAM nu op 775

• ActualFantasy
n00dle schreef op woensdag 30 september 2009 @ 16:01:
haha dat klopt, nu op 810 Mhz geclocked omdat ie anders niet opstart. wel is mijn DRAM nu op 775
Misschien een stomme vraag, maar kun je eens proberen wat er gebeurt als je NIKS overclocked in je systeem...

Alles gewoon op de standaard.

• n00dle
ActualFantasy schreef op woensdag 30 september 2009 @ 16:03:
[...]

Misschien een stomme vraag, maar kun je eens proberen wat er gebeurt als je NIKS overclocked in je systeem...

Alles gewoon op de standaard.
Dat was ie dus altijd al, en sinds gister is ie overgeclocked.. in de hoop dat het dan beter zou zijn

• ZaPPZion
EDIT: n00dle was sneller
Nouja, daar begon het probleem ;) dan deed ie het ook belabberd, dus wilde n00dle overclocken :)

[ Voor 14% gewijzigd door ZaPPZion op 30-09-2009 16:06 ]

• Tha_T
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 09:15
Shodan schreef op woensdag 30 september 2009 @ 15:23:
Zijn er trouwens mensen hier die op Kahrun spelen? Lijkt me wel wat om een alt op te zetten, voor als de queue te lang duurt. Misschien dat ik er een Asmodian op aanmaak.
Ik speel op Kahrun. lvl 9 Scout atm

[ Voor 9% gewijzigd door Tha_T op 30-09-2009 17:17 ]

• MrDummy

MrDummy

Wat veel praatjes over computers. Vergeten we dat Aion customized characters heeft? Hierdoor moet server veel meer data afgeven aan de client over de characters. Vergelijk met Wow, die hebben minder data per character (alleen gear en stats) maar Aion heeft alle data over character én ook nog gear data plus extra's erop én ook nog custom legion emblemen inladen. Dus pardoes volle stad inlopen zal dataverkeer even hoog worden en client bezig is om allemaal in te stellen... dat gaat wat schokken.
Neem dus even tijdje om client werk te doen. :)

• Kapotlood
Ach, en dan zet je Bloom of FSAA een ietsje lager... die 2 settings vragen ontzettend veel resources van je systeem, en dat kan zomaar een bak schelen :)

Maar ik ben al lang blij dat je in Aion niet 100 mannetjes ziet lopen met dezelfde armor en kapsels.

• n00dle
ja dat is zeker vet. dan kun je je eigen character wel goed onderscheiden van anderen.

maar dat lager zetten van die settings heeft dus geen nut zoals ik al zei ;) fps blijft het zelfde, maargoed dan moet ik hier maar mee leven hè!

• Lollial
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18-12-2024
Ik heb nu ook een gladiator op Kahrun genaamd Vaerial! je mag me toevoegen voor wat friendly chat/q's.

StarCraft II: Serial

• Walance
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:17

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

Topicstarter
Donnas-A schreef op woensdag 30 september 2009 @ 09:20:

En nog 1 waar ik namelijk zit :-)

Server: Gorgos
Kant: Elyos
Legion: NewSkillZ
Url: Volgt nog
Is ook weer toegevoegd aan de lijst :)
Even ter informatie -

Bedankt voor je informatie, ik heb een nieuwe sectie toegevoegd aan de topicstart en dit daar bij gezet :)

Waarom zijn er zo weinig Nederlandse Asmodian legions trouwens? :P

[ Voor 3% gewijzigd door Walance op 30-09-2009 19:33 ]

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Zit nog steeds wel heel erg te twijfelen of ik deze game ook aan zal gaan schaffen of niet.
Ook weet ik nog niet hoe: online, of in de winkel, met het mooie doosje... :+
Ik zit nu op YouTube al wel gameplay filmpjes te kijken, maar de eerste die ik zie, is meer een trailer dan échte gameplay. Iemand die wat linkjes heeft waarbij échte gameplay te zien is?

Zit nu te kijken naar deze:[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=yizBP105pjA]van RoyaLRoockS.

Voor de TS is deze misschien interessant, over de classes:[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=FX3ybjkoHXw]Moet zeggen,diverse classes spreken me erg aan, met name de Assassin en de Sorcerer :)

De user aionus op YouTube heeft ook introducing the <class> filmpjes, wellicht ook interessant? :)

[ Voor 31% gewijzigd door CH4OS op 30-09-2009 20:13 ]

• dynosu

dynosu

Orly ?

Oh lol ... ik maak 2 durable steel sword, krijg 2 noble durable steel swords, very nice :p

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:57

Woohooo

Smilie, James Smilie

GJtje schreef op woensdag 30 september 2009 @ 19:34:
Iemand die wat linkjes heeft waarbij échte gameplay te zien is?
Er zijn toch meer dan genoeg filmpjes op youtube met gameplay te zien lijkt mij..

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Woohooo schreef op woensdag 30 september 2009 @ 19:58:
Er zijn toch meer dan genoeg filmpjes op youtube met gameplay te zien lijkt mij..
Op sites als YouTube is een zee aan filmpjes over Aion te vinden, alleen de eerste 'gameplay' was meer een trailer dan een gameplay, ik zoek een 'echte' ingame gameplay filmpje, geen trailer. :)

• AldoRaine
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 31-08 14:23
GJtje schreef op woensdag 30 september 2009 @ 20:14:
[...]
Op sites als YouTube is een zee aan filmpjes over Aion te vinden, alleen de eerste 'gameplay' was meer een trailer dan een gameplay, ik zoek een 'echte' ingame gameplay filmpje, geen trailer. :)
Sorteer eens op nieuwste.
http://www.youtube.com/re..._sort=video_date_uploaded

Vanmiddag begonnen, en ik had geluk want had geen queue, maar nu zit ik al 2 1/2 uur te wachten omdat ik tijdens het eten werd uitgelogd. Hier baal ik wel van, zat net op lvl 10.
Welke professions zijn aan te raden voor een gladiator?

[ Voor 20% gewijzigd door AldoRaine op 30-09-2009 20:39 ]

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:09
Ik weet waar je het over hebt. Na het eten ook weer ingelogd ( werd ook automatisch uitgelogd.. ) moest 2.5h wachten. Nu nog een uur te gaan.. Gelukkig morgen vrij ;)

• Gorion3

Gorion3

ABC++

Een tip die ik kreeg van mijn guild (Spel crashte altijd bij elten.. welke overcrowded is). shift+f12. Dan worden de models van de andere characters niet getekent, hierdoor is mijn probleem opgelost (gelukkig maar :D), daarbuiten zet ik het weer aan, maar anders schiet het echt niet op.

• AldoRaine
n00dle schreef op woensdag 30 september 2009 @ 17:56:
ja dat is zeker vet. dan kun je je eigen character wel goed onderscheiden van anderen.

maar dat lager zetten van die settings heeft dus geen nut zoals ik al zei ;) fps blijft het zelfde, maargoed dan moet ik hier maar mee leven hè!
Ik draai zelf met een E8400, en 2x8800GT's en zelfs zonder enige overclocking draait alles perfect.
Ik draai met bloom op 3 en AA op 8x en dan alles op z'n hoogste.(1650x1080)

Setup:
E8400
4x1GB geheugen
2x8800GT in SLI
2X Samsung T160 320GB in Raid 0

Dus jou systeem kan het ook.
Probeer een format C(nadat je alles gebackupped hebt) en dan een schone windows vista/7

• n00dle
Ja zodra windows 7 uit komt ga ik die installeren, ik hoop dat dat een boel gaat helpen. Ik ben altijd positief geweest over Vista 64 maar aangezien mijn systeem nu toch wel echt bagger werkt begin ik wel te twijfelen over vista... ik kan me ook niet voorstellen dat mijn systeem niet voldoende zou zijn voor zo'n relatief licht spelletje.

• AldoRaine
Ik heb zelf de windows 7 RC(Release Candidate) op me andere partitie staan, en die werkt verrassend goed(Vista heeft nog al eens problemen met mijn nvidia raid drivers)
Als je nog steeds een key kunt registreren voor de RC is het zeker het proberen waard, eventueel naast vista.

• dura
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09-09 04:55
Ik ben vandaag begonnen met Aion en net Lvl 8 bereikt; na een jaar of 3 WoW gespeeld te hebben, als onambiteuze PvE-er.
WoW is een prachtspel maar na een tijdje heb je het allemaal wel gezien, dus ik heb uitstapjes gemaakt naar LotR, Warhammer en AoC, maar dat was het toch allemaal net niet, dat gevoel had ik na meestal na een paar uur wel, dus maar weer terug naar WoW.
Of het zo blijft weet ik niet, maar ik vind AION even prettig spelen als WoW; gepolijst, mooie graphics, alles reageert lekker, originele zaken die toch merendeels intuïtief zijn of in ieder geval snel begrepen kunnen worden.
geen MMO blijft voor altijd boeien, maar dit lijkt me er wel een waar ik lang mee door zal gaan. Topper!

[ Voor 11% gewijzigd door dura op 30-09-2009 22:37 ]

Verwijderd

Ik wil niet zeuren maar toch doe ik het:
Genoeg over computers en prestaties, maak daar anders even een apart topic voor.
Het is zo irritant lezen als de helft over computers/processors etc. gaat en lees liever over Aion zoals de topic title zegt.
Dank!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 23:21

PromoX

Flying solo

Verwijderd schreef op woensdag 30 september 2009 @ 23:00:
Ik wil niet zeuren maar toch doe ik het:
Genoeg over computers en prestaties, maak daar anders even een apart topic voor.
Het is zo irritant lezen als de helft over computers/processors etc. gaat en lees liever over Aion zoals de topic title zegt.
Dank!
Dit soort berichten zijn net zo offtopic en soms net zo storend. Maak dan even een topic report aan (via Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif te vinden bovenaan een topicpagina) :).

Maar dit topic is er inderdaad niet voor uitgebreide technische discussies en nog minder voor het behandelen van (performance)problemen. Hiervoor hebben we Spielerij - Problemen & Vragen.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shikaka
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 10:35
Speel het spel nu vanaf de laatste "open"-beta week en moet toch wel zeggen dat het spel er zeker mag wezen _/-\o_ .
Na een tijdje het wel bekende WoW te hebben gespeeld, tot TBC uitkwam, en heel wat andere mmo's te hebben geprobeerd (LotRo, War, City of Heroes, Guild Wars, Age of Conan), is er eindelijk weer eens een mmo die net dat ene gevoel naar boven krijgt.

Echt een heerlijke mmo. Vooralsnog heb ik het idee dat bijna alles gewoon klopt. Wat je toch zelden in een mmo tegenkomt. Nu moet ik zeggen LotRo was ook erg goed maar had geen boeinde PvP, waar War weer geen goede PvE heeft. Ik hoop dus wel dat er in de latere levels nog een goed balans komt tussen PvP/PvE aangezien ik dat in vrijwel elke mmo mis, maar dat zien we later wel.

Zelf speel ik trouwens op Castor - Asmodian onder de naam Shikak (Gladiator) en iets minder met Ivy (Spiritmaster). Nu zijn een vriend en ik ook eens begonnen met een legion. Namelijk EpicBattleAxe. Mochten er mensen willen joinen. Je bent welkom. Aangezien we nog niet zijn begonnen met leden werven zijn we nog maar met z'n 2tjes :P .
We twijfelen nog of het een NL/BE only legion wordt of niet.

Snel maar weer verder >:)

Xbox: Shikakka PSN: Shikaakka Steam: Shikakka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AION draaide goed al die tijd bij mij, maar sinds gister heb ik in drukke steden dat het spel wel eens vast loopt. Windows zegt me dat de AION client dan niet meer werkt en ik moet dan de game dus afsluiten.
Ik had tevens vanavond opeens last van veel schokken in Eltnen terwijl het 1 minuut eerder niet schokte.
Meer mensen dit gedoe al gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

Verwijderd schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 00:13:
AION draaide goed al die tijd bij mij, maar sinds gister heb ik in drukke steden dat het spel wel eens vast loopt. Windows zegt me dat de AION client dan niet meer werkt en ik moet dan de game dus afsluiten.
Ik had tevens vanavond opeens last van veel schokken in Eltnen terwijl het 1 minuut eerder niet schokte.
Meer mensen dit gedoe al gehad?
Voor je probleem moet ik even kijken of bij mij ook gebeurt. Ik heb zelf Windows XP en heb maar 1 vastloper gehad, maar dat is niet in de drukke zone, en geen problemen in Sanctum met al die spelers.
Er zijn blijkbaar meer problemen gemeld met W7 dan met XP. 1 van de legion leden heeft zelfs vaker crash als ie ook maar even in drukke Eltnen komt. Hij gebruikt W7. Andere voorkomende probleem is DC die bij meer mensen gebeurt.
En je moet weten dat schokken komt door ineens inladen van character data. Moet je maar vergelijken met Sanctum.

Morgen kan ik meer over zeggen.

En er is net een ingame enquete geweest over aanpak PH's als AFK. Mijn mening is dat het 1 uur zou moeten worden, en niet 30 minuten. Want niet iedereen koopt gelijk bij PH's en het kan lang duren. In steden waar Broker ook aanwezig is zijn de PH's bijna kansloos. Iedereen wil lage prijzen en dat gaat sneller op Broker, betere overzicht van prijzen. PH's houden niet altijd rekening mee en prijzen zijn soms veel hoger dan op Broker.

In buitenzones en plaatsen zonder Broker hebben PH's wel meer kans op verkopen.

[ Voor 3% gewijzigd door MrDummy op 01-10-2009 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToasterxD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 23:38
Even Shift+F12 doen in Panda. Dan laad ie niet al de characters. Dus crashed Aion ook niet.

[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _H_G_
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 15:45
MrDummy schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 00:50:
In steden waar Broker ook aanwezig is zijn de PH's bijna kansloos. Iedereen wil lage prijzen en dat gaat sneller op Broker, betere overzicht van prijzen. PH's houden niet altijd rekening mee en prijzen zijn soms veel hoger dan op Broker.
Er zit een limiet op de broker. En goed geadverteerde private stores kan best een succes worden in steden. Voor zeldzame spullen/mats dan, en niet "your random greens here" ;)

Het is kansloos geworden door de 30 min kick. Een uur zou ook niet helpen. Wellicht dat ze later weer permanent worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gorion3

Gorion3

ABC++

Had gisteren mijn eerste "echte" PvP ervaring. Ik liep in elten rond, ergens in het beginners gebied, en zag opeens een groep van 9/10 asmo's onze kant opkomen, ik snel terug rennen totdat wij opeens met 30 man sterk waren. Meteen werden er mensen geroot en andere werden meteen aangevallen. Binnen een goede 20 seconden was de helft dood van hun en begonnen ze weg te rennen. Wij rennen achter hun aan en uiteindelijk hebben wij ze allemaal gepakt :D

Heb 2 assist kills gemaakt, ookal zegt het spel 2 kills, maar dat kan volgens mij nooit.. Achja, als ongecoordineerde pvp al leuk is, kan niet wachten tot we met de guild wat gaan doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miggel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:06
Gorion3 schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 08:43:
..Ik liep in elten rond, ergens in het beginners gebied, en zag opeens een groep van 9/10 asmo's onze kant opkomen, ik snel terug rennen...
Mietje! ;)

Maar klinkt goed. Ik moet het zelf nog ervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Gorion3 schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 08:43:
Had gisteren mijn eerste "echte" PvP ervaring. Ik liep in elten rond, ergens in het beginners gebied, en zag opeens een groep van 9/10 asmo's onze kant opkomen, ik snel terug rennen totdat wij opeens met 30 man sterk waren. Meteen werden er mensen geroot en andere werden meteen aangevallen. Binnen een goede 20 seconden was de helft dood van hun en begonnen ze weg te rennen. Wij rennen achter hun aan en uiteindelijk hebben wij ze allemaal gepakt :D

Heb 2 assist kills gemaakt, ookal zegt het spel 2 kills, maar dat kan volgens mij nooit.. Achja, als ongecoordineerde pvp al leuk is, kan niet wachten tot we met de guild wat gaan doen :)
Het ziet er ook wel gaaf uit dat PvP :) Gisteren kwam er een groep Elyos aangerend, probeerde te vechten , maar we waren met teveel , dus ze sprongen een ravijn in en klapten allemaal de vleugels uit, en zag er minstens zoveel asmodians achteraan gaan. Zag er spectaculair uit :)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou er iemand zo gul zijn, om mij misschien een Aion code voor Guild Wars te kunnen geven? ^^, mijn vraag is misschien wel een beetje off-topic, maar ik zou het erg op prijs stellen :).

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 09:42:
Zou er iemand zo gul zijn, om mij misschien een Aion code voor Guild Wars te kunnen geven? ^^, mijn vraag is misschien wel een beetje off-topic, maar ik zou het erg op prijs stellen :).

Alvast bedankt.
Ik heb je een berichtje gestuurd, ik speel toch geen guild wars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoeiWoei
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16-08-2023
Ik ben inmiddels een lvl 20 sorcerer op Castor (elyos) maar ik vroeg me af of iemand weet hoe te bepalen is achter wie de monsters aangaan als je ze met een party aanvalt ?

Want als ik nu bijvoorbeeld bij de Held Sacred quest als laatst zo een beest aanval gaat ie nog altijd achter mij aan en Stone Skin kan de eerste 3 hits wel tegenhouden maar daarna ben ik vrij snel dood tenzij ik weg ren en dan kan ik natuurlijk geen spells casten :S Dit gebeurt tot nu toe altijd en gelukkig was er gister een cleric die mij bleef healen maar hen wisten ook niet hoe dat voorkomen kon worden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
WoeiWoei schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 10:26:
Ik ben inmiddels een lvl 20 sorcerer op Castor (elyos) maar ik vroeg me af of iemand weet hoe te bepalen is achter wie de monsters aangaan als je ze met een party aanvalt ?
Templar of gladiator laten taunten? :P Spiritmaster kan dat ook nog, maar weet niet zeker of priests ook pets kunnen healen.

Pagina: 1 ... 4 ... 28 Laatste

Let op:
Ga voor je latency problemen aub naar Aion Latency problemen :)