Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killforyou
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 02-07-2023
Nog een keer proberen om een char op de EU servers te lvlen :P

Heb op de US servers nu 5 verschillende chars op lvl 60, maar de EU server is toch een stuk moeilijker;P
Hoop dat ze daar ook met een fast track server komen, dat scheelt toch wel.

Mocht iemand een high lvl char op de EU servers hebben die hij kwijt wil,dan neem ik die graag over:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-05 08:01

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

Topicstarter
Ik zie dat de meeste afbeelding van de topic start niet meer werken. Dit komt doordat ik een tijd geleden mijn hosting heb geannuleerd. Ik heb nog wel ergens een backup, als iemand eventueel de afbeeldingen wil hosten dan kan ik ze naar hem sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killforyou
Na 1 week mn Asmo glad van lvl 10 naar lvl 39 geleveld :) .
Mis toch de fast track server die ze op de NA servers hebben wel, maar heb begrepen dat die er aan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022

kevinl

Yellow van

Iemand die dit nog dagelijks speelt?

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motions
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-07-2020
Ja ik speel nog dagelijks op de Anuhart server asmo side onder de naam 'Zirha'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-05 21:27

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Ligt de server eruit ofzo? Net 3,9 update gehad en nu kom ik er niet meer in.... unable to connect to server. Waarna er teruggekeerd wordt naar Windows :(

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl

kevinl

Yellow van

Motions schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 23:23:
Ja ik speel nog dagelijks op de Anuhart server asmo side onder de naam 'Zirha'.
aah nice.. ik ben op zoek naar iemand die op Telemachus zit :)
En eigenlijk om ervaring op te doen.

De 3.9 update is wel leuker, maar het zorgt ook voor verschillen. Namelijk bij Dredgion en Arena is er sprake van een gezamelijke server. Hierdoor kan je tegen spelers van andere servers spelen. Alleen denk ik dat condities per server ander zijn, waardoor de spelers ook anders ontwikkelen. Voor de Spatalos Asmos zij heel sterk.

[ Voor 36% gewijzigd door kevinl op 04-05-2013 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darklor
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-03 18:19
Ik speel op tele elyos kant. Wat is je i.g. name? Mocht je geen asmos zijn natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl

kevinl

Yellow van

In augustus komt 4.0 uit. Hoe bereiden jullie je voor op 4.0? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:28
Niet? :P Ben wel benieuwd hoe die gunslinger gaat werken, maar denk niet dat ze de combat zo veel gaan aanpassen dat ik het weer interessant ga vinden :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 373850

Is er nog een andere (snellere) manier om te updaten dan via de gameforge launcher? Op zich wel zin om weer eens rond te kijken maar patchen via de launcher duurt 1,5 dag ofzo -_-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killforyou
4.0 nu een aantal weken uit in de US. Kan niet wachten tot het ook in de EU uitkomt.

Pvp damage is behoorlijk aangepast. Een duel eindigt niet meer in 2 seconden, vooral als je een sorc tegenkomt. Er zijn nu 3 nieuwe mappen, waarvan een alleen toegankelijk is voor lvl 65.
Het is nu overal open world pvp:)
Binnen 2-3 weken kan iedereen met weekly quest pvp accs, armour en wapens halen die heel goede stats hebben. Voor iemand als mij die later op EU is begonnen is dit heel handig:P
Abbys gear is een stuk lastiger, omdat de medals niet zo makkelijk te halen zijn.

De gunner en bard zijn beide behoorlijk sterk.. Gunner is een mix tussen ranger en sorc.
Ze zijn bijna niet te pakken, en ze hitten net zo hard als een sorc. Denk dat ik op de Eu servers ook een gunner ga lvlen.

Bard is een mix tussen, sm, cleric en sorc. Ze kunnen fearen, debuffen, healen, dispellen en hitten ook behoorlijk hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darklor
Wordt weinig meer over Aion geschreven in dit topic. Toch wil ik voor de liefhebbers: Aion 4.0 gaat vandaag live op de EU Server van gamefrog. Ik heb ook al heel lang niet meer gespeeld maar blijft een mmo wat, na mijn mening, de beste gameplay and grapighe elementen heeft. De 4.0 update brengt weer talloze nieuwe content met zich mee. De rede wat mij weer aan het spelen maakt, zijn vooral de nieuwe classes. Bard,Engineer ofwel Gunner en Songweaver en dat de level cap naar 65 gaat.

Ik start weer met een songweaver sinds ik zelf een fan, en ook mijn mains, een cleric,chanter,sorc zijn.
Deze classes heeft de songweaver min of meer allemaal in zich.

Gaan jullie weer overnieuw beginnen na deze 4.0 update? Zo ja welke class?

Voor de geinteresserde de patch notes:

http://update.aionfreetoplay.com/4-0/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zantiath
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-04 15:58
Darklor schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 16:24:
Wordt weinig meer over Aion geschreven in dit topic. Toch wil ik voor de liefhebbers: Aion 4.0 gaat vandaag live op de EU Server van gamefrog. Ik heb ook al heel lang niet meer gespeeld maar blijft een mmo wat, na mijn mening, de beste gameplay and grapighe elementen heeft. De 4.0 update brengt weer talloze nieuwe content met zich mee. De rede wat mij weer aan het spelen maakt, zijn vooral de nieuwe classes. Bard,Engineer ofwel Gunner en Songweaver en dat de level cap naar 65 gaat.

Ik start weer met een songweaver sinds ik zelf een fan, en ook mijn mains, een cleric,chanter,sorc zijn.
Deze classes heeft de songweaver min of meer allemaal in zich.

Gaan jullie weer overnieuw beginnen na deze 4.0 update? Zo ja welke class?

Voor de geinteresserde de patch notes:

http://update.aionfreetoplay.com/4-0/
WOW!!

voor mij was dit idd een MMO met zeer veel potentie, echter was ik deze al snel kwijt toen ik begon met spelen. Graphics waren cool, ideeen waren goed uitgewerkt maar het totaal kwam niet helemaal lekker uit de verf. Hierdoor was de interesse al snel weg van het grote publiek en in de loop van de tijd ook van mij.

zonde dat het de laatste tijd bijna met elke nieuwe goede MMO gaat.

die gunner class ziet er toch wel echt te hard uit!!

is ook al f2p geworden toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik heb die gunner op de US even geprobeerd, an sich best wel grappig (beetje statische animaties), ik had liever een veel bredere revamp gezien van combat. De focus naar PVP is wel sterk toegenomen, de testserver fora (waar je een instant 60 dacht ik kreeg) ging enkel rond PVP.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Darklor
Aion is inderdaad free2play geworden. Na een flinke delay gisteren van de update zal ik vandaag maar is kijken hoe de songweaver is.

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-05 14:40
Staat toch maar te downloaden. Heb toevallig een jaar geleden ongeveer een jaar aan gamecards voor 10 euro gekocht. Is dat nog een beetje nuttig? En is er veel verschil met de EU tegen VS free versie?

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• SinergyX
VS heeft meer lag? :P Had daar eerst gunner getest, dat was vaak damage doen en geen HP zien zakken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxjee
  • Laatst online: 12-05 15:01
Hallo, Ik ben een oud guildwars1 speler en ben op zoek naar een nieuwe mmo, is dit spel vergelijkbaar met guildwars 1 qua dungeons, speedclears, hoge moeilijkheids graad etc.?
bij voorbaat dank ;)

www.presio.nl - Online marketing Leeuwarden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20-05 11:55
Ik speel nog dagelijks en was verbaast weer activiteit te zien hier! Maxjee, het is wel een leuk spel alleen ontzettend gearbased. Betalende spelers kunnen een voordeel hebben maar zullen daardoor bijv. niet krachtigere wapens kunnen krijgen. Het duurt als geen betaald speler langer omdat je de cooldown van dungeons (in Aion heten ze Instances) langer is zonder ''goldpack''. Je kunt ze ook in-game kopen in broker, maar dan moet je wel 40kk minimaal neerleggen tegenwoordig. En dat is weer zonder goldpack (omdat je dan sowieso niks kan verkopen naar andere spelers) HEEL erg lastig. Ik zou zeggen als je het veel gaat spelen, koop 1 goldpack, en ga vanaf daar gratis door.

Ik speel op Perento, met 8 chars waarvan ik er nu 2 veel speel. Heb level 50 goldpack nu (wat betekend dat ik in totaal 50 goldpacks geactiveerd heb) en heb er ooit maar 1 met realmoney gekocht :).

Leuk spel, pvp soms frustrerend omdat het vooral zerging is (met 20 op 1).

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Maxjee schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 21:12:
Hallo, Ik ben een oud guildwars1 speler en ben op zoek naar een nieuwe mmo, is dit spel vergelijkbaar met guildwars 1 qua dungeons, speedclears, hoge moeilijkheids graad etc.?
bij voorbaat dank ;)
Totaal niet te vergelijken, GW1 blijft qua combat vrijwel uniek in zijn ding. Aion is veel meer het Trinity systeem, met de 'invloed' van de aziatische MMO's. Altijd tekort aan tanks of healers, bosses en mobs met ziekelijk veel HP en meppen elke non-tank neer in 2 klappen en een gigantische overkill aan skills en combo's.

Zit trouwens wel tijd-verschil tussen NCsoft Aion en Gameforge Aion, die eerste heeft al de nieuwe update, die tweede dus nog niet.

[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 14-02-2014 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 369960

Ik speel sinds kort ook AION...de amerikaanse versie...europese heeft teveel restricties en loopt ook achter met patches...
Vind het een prima spel tot nu toe..ben pas level 11 ranger....graphics zijn mooi, gaaf om te kunnen vliegen!!!

• Valdourian
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 07-04 08:27
Hallo iedereen. Precies al lang geleden dat hier gepost geweest is :o

Ik heb bij release dit spel even gespeeld. Vond het wel nog tof maar ben moeten stoppen door tijdgebrek.
Na jaren gw1 en 2, wow, lol,... te spelen kwam ik opeens een video van Aion tegen en bedacht ik mij dat ik nog eens terug zou komen.

Leeft dit spel nog een beetje? Aangezien het bijna 3 jaar geleden is dat hier iemand actief was...
Pagina: 1 ... 27 28 Laatste

Let op:
Ga voor je latency problemen aub naar Aion Latency problemen :)