Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zayl
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-10-2024
Je kan max 5% van een title krijgen, die is echter wel moeilijk te halen en moet je stuk voor stuk met een NPC in de forts in Reshanta praten... Echter is de laatste in Core dus succes. Daarnaast kan je een 4% title krijgen van het questen dus dat is wel aan te raden.

Greater Running Scrolls zijn een must maar ik raad je wel aan om 22% run speed boots te pakken zodra het kan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morningstar3
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08-11-2021
Anuhart is beste imo, andere servers zijn vol met overgeared players die er al sinds release opzitten en is veel leger. je zal dus niet snel genoeg groep vinden voor -50 instances etc. Also de PvP op Anuhart waar ik atm zit is gewoon geweldig aangezien het om skills gaat omdat de meesten geen "gear" hebben. Profiteer van de komende week van het is +50% Xp ;-) ook PISSEASY om lvl 40 te worden.

Als het aankomt op beste title is imo best option Fenris' fang title ^^ (+3% speed + 3% cast speed +2% attack speed) Koop 33 blue/gold expert boots ;-) kan je easy gebruiken tot 46-50 waar je van eindcampaign free 22% speed boots krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zayl
Fenris/Miragent is 36kk voor alleen NPC items, bovendien moet je de volgende stappen ondernemen:

een dag lang, elke 50 minuten een NPC vinden
30x (4x10 items grinden | TL/adma/DP boss killen)
item proccen van 449 craft (20% proc kans)
items door de hele wereld verzamelen x20 (nog best makkelijk, maar je kan het maar 10 minuten doen elke 2 uur)
600 items verzamelen van 60% droprate, 300 mobs killen in core en vervolgens de dredgion captain verslaan

Beetje veel werk voor een 3% runspeed title terwijl je een 4% krijgt van een quest. En ja, die 1~2% maakt ECHT wel uit!

Op laag level kan je wel fatsoenlijk pvpen, als je wat hoger wordt raad ik je wel aan arena gear te gaan farmen (46+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IngamerX
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-09 22:13
Mijn intern geheugen is kaduuk en dus mis ik de 50% bonus exp week. Echt klote..

En qua gear hoef je je tot lvl 50 geen zorgen te maken. Blue gear voldoet en bovendien krijg je een hoop items door quests en drops. Vanaf level 50 is het tijd om goeie gear te verzamelen zoals idd Miragent en arena.

Goeie gear is puur voor 1 vs 1 imo, want dan overleeft de sterkste. Maar in sieges etc is het geen must, wel prettig/handig, maar geen must.

Ik ga straks eerst voor suntouched platinum coin gear, puur voor de looks. En dan neem ik witte dyes uit de Aion shop en maak ik m'n gear wit. Kijk er echt naar uit.

Baal trouwens wel een beetje. Ik heb als side character een SM, die ik eigenlijk leuker vind dan mijn glad so far. Maar ik heb echt geen zin om met mijn SM gathering te levelen, en dus ben ik gedwongen mijn glad tot lvl 55 te brengen om alles te gatheren wat ik wil. Konden de gathering skills maar overgebracht worden op alts..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zayl
Gear is alles behalve onbelangerijk, zelfs <L50 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killforyou
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 02-07-2023
Ik ben nu ook begonnen met het lvlen van een SM, haha het strippen van scrolls van tegenstanders is toch wel hilarisch:) Hij is bijna lvl 50, alleen ben er nog niet uit of ik hem als twink houd of door ga lvlen naar lvl 60..
Als er mensen zijn die tips hebben voor een sm hoor ik het graag, haha het is wel meer dan alleen maar 3 knoppen spammen:)

Mijn gathering heb ik nooit verder geleveld dan 300. ik vind aether tapping toch wel een stuk makkelijker, vooral als glad. Kan gewoon uren in de lucht blijven zonder te landen:P
Aether verzamelen en morphen met dp, gaat een stuk sneller dan rond rennen..
Voor esso runs is het op zich wel handig om gathering boven de 400 te hebben, kan je proberen keys te farmen voor de three boss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zayl
Ik hoop wel dat ze die scrolls immuum maken voor dispels... Kost bakken met geld in PvP met een SM... Ik ren liever weg aangezien het toch al een balance issue is :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IngamerX
@ earfart

Ben ik het niet mee eens. Als je veel in 1v1 situaties komt omdat je veel pvp'd of vaak in de abyss rondhangt en/of rift, ja dan is goeie gear zeer belangrijk (fabled/heroic). Als je vooral snel wilt levelen en je niet veel aandacht aan PvP besteedt behalve bijvoorbeeld sieges, dan is het investeren van tijd in die gear verloren tijd (zonde van de tijd). Pas vanaf een leveltje of 50 wordt gear echt belangrijk om dat je dan bijvoorbeeld ook in Balaura komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zayl
Grinden met een blauw +0 wapen of een +5 gold wapen gaat toch echt een stuk sneller en niet te vergeten dat als jij goeie fabled parts hebt icm fatsoenlijke accessories verhoogt dat toch je dps weer.

Success met grinden als je crap gear hebt, duurd mij te lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IngamerX
Dat is het ding, het vergaren van fabled/eternal items kost zielsveel tijd. Fabled daarentegen geeft in verhouding tot de tijd die je er in moet stopper super goeie stats.

Dus ja heroic is het inderdaad wel absoluut waard wat betreft levelen, maar gold/eternal absoluut niet tenzij je tot het pvp aspect komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-09 15:52
Speel sinds een paar dagen ook aion;

Anuhart
Elyos Templar
AMBiianz
lvl 15 inmiddels

Iemand tips voor me betreft het joinen van een Legion?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
Ik speel al een tijdje Aion nu, ben momenteel een level 35 Assasin. Alles gaat eigenlijk wel prima, maar volgens mij doe ik iets verkeerd qua armor. Of in ieder geval, hoe kom ik op mijn level aan een goed armor en hoe moet ik daar voor gaan. Want broker is wel leuk, maar ik moet daarvoor een GoldPack hebben. hier heb ik wel over zitten twijfelen en heb ook paar mooie (voor mij nutteloze drops) bewaard zodat ik die in broker kan gooien als ik pack heb. Want volgens mij is dat de manier om veel geld te vangen binnen AION.

Ik ben op zoek naar wat hulp wat betreft het opbouwen van een sterke assasin, want pvp is ook zeker niet makkelijk, zodra ze jou verassen kan je bijna niks meer, omdat veel classes van die laffe shields hebben..

So wie heeft er paar goede tips voor een Assasin op mijn level?

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zayl
Als assassin:
- gebruik je stuns verstanding, loop niet hopeloos te button smashen
- bewaar je ambush tot je tegenstander gaat rennen
- weaven (auto attack cancellen met een skill)
- maak gebruik van hide ;)

Assassin zijn best squishy.. Het zijn hit&run classes. Op jou level zou je het best Fire Temple kunnen farmen voor 2x extendable daggers, wordt je attack range 2m groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 14:16

Erikie

www.erikie.nl

* net begonnen!!

lvl 20,

anuhart
gleufdiertje
asmodians
spiritmaster

net een goldpack gekocht met surveys (wat binnen een week geregeld was), en van plan om serieus wat tijd in te stoppen..

ben dus naarstig op zoek naar een guild :D * eeh legion

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
Heb eergister met 2 maten een legion opgezet, momenteel open om te joinen maar niet heel erg aantrekkelijk denk ik, meeste spelers rond de 20, rond dat level zitten we zelf ook

Maar ben nog even het spel aan het ontdekken! Heb veel aspecten nog niet door denk ik..

Nog tips wat ik als lowlevel rond de 80 essencetapping het beste kan tappen? Wat verdient het meest, of is er sowieso weinig mee te verdienen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-09 23:07

Woohooo

Smilie, James Smilie

Kwam nog een leuk kadotje tegen vandaag met riften! 2200AP 2124AP reward :+

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/2gy95km.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Woohooo op 29-06-2012 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zayl
aaiii poison godstone!! Welke server is dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
Euhm, waar zie ik iets op dat plaatje wat je gekregen moet hebben? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zayl
Hoef je niet op het plaatje te zien. Voor level 40 kan je niet hoger dan rank 1 komen qua AP en aangezien de purple rank 1 is, kan het prima kloppen dat als rank 7~9 makkelijk 2.2k ap krijgt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-09 23:07

Woohooo

Smilie, James Smilie

Zo dan, is op spalatos. Ben zelf rank4 op dit moment en paars is gewoon 10+ level

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/2ntcjus.png

[ Voor 38% gewijzigd door Woohooo op 29-06-2012 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noq
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 19:25

Noq

Heb in deze topic wat voorgaande pagina's gelezen over reacties van mensen of de game het waard is Free to Play, maar nog niet helemaal alle antwoorden gevonden.

Ik wacht, als wellicht meerdere op een game die over 60 dagen komt (:D), graag vul ik deze tijd met een MMO. Is deze game goed te spelen met de gratis variant in tegenstelling tot betalende spelers?

Waar zal ik tegenaan lopen heel snel als ik bijvoorbeeld level 20-30 ben? Is de end-game mee te spelen met andere spelers, zowel PvP als PvE?

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zayl
Het is redelijk te spelen maar je hebt limitaties. Hier heb je op lagere levels minder last van als op hogere levels(ivm broker (auction house)).

End-game is nooit mee te spelen als beginner.. Je dumpt jezelf tussen de spelers met veel meer ervaring en gear. Ik denk alleen niet dat je binnen 60 dagen end-game bent zonder gold pack.

Het is gratis, waarom zou je het niet proberen? ;)

Tip: start op Anuhart of Nexus, dit zijn de nieuwe servers sinds F2P. Anuhart is het meest recent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scareh
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-07 12:51
ik snap eerlijk gezegd niet waarom jullie niet naar de Amerikaanse versie komen tbh...
Geen (je leest het goed GEEN) restricties qua content. Je kan doen wat je wil, je krijgt er als bonus nog de aritreain atlas bovenop die je gratis dingen geeft als je campaign quests afwerkt.
De broker is ongelimiteerd (buiten de specifieke dingen van crafting dat je er maar x aantal van kan kopen), geen gezeik met goldpacks en whatever.
Als beste krijg je er nog 3.5 aion bovenop, en elke update zal hier sneller zijn dan de europese.
Qua ping hoor je me ook niet klagen, 100ms - 200 ms max.
Waarom zou je dan jezelf beperken met de europese versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
Vind het zo raar waarom iedereen zo lastig doet over een gold pack.. koop ze gewoon ingame. Met een paar verkopers in de broker kun je ze kopen tussen de 7 en 9 miljoen kinah. Gewoon beetje opsparen en vanaf het moment dat je goldpack hebt heb je 30 dagen de tijd om weer 7/9 miljoen te verdienen. Met behulp van instances en quests op hoger level heb je dit zo weer gedaan, daarnaast kun je spullen zo in de broker verkopen als een extra inkomsten bron.

Ik heb zelf paar dagen geleden goldpack gehaald ingame, en heb in die paar dagen alweer 4-5 miljoen kinah verdiend, waarvan 2-3 alleen al door de broker..

just saying :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zayl
100~200ms ping is al te veel naar mijn mening. Voor mij is dat echt niet speelbaar, ik vind 60ms al lastig. Gemiddeld zit ik met 30~50ms. Om dan een vertraging te hebben die 4x zo lang duurd, no thanks.

Overigens moet je ook rekening houden met aangepaste siege/dredgion timers in amerika. Ik speel zelf met oa een amerikaan op anuhart en hij valt net buiten onze speeltijd en dat is best lastig!

Zelf net allemaal scrolls/wings verkocht uit de store, even snel 60kk verdient.

[ Voor 9% gewijzigd door Zayl op 06-07-2012 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09 20:35

Compizfox

Bait for wenchmarks

Citizan schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 23:52:
Speel sinds een paar dagen ook aion;

Anuhart
Elyos Templar
AMBiianz
lvl 15 inmiddels

Iemand tips voor me betreft het joinen van een Legion?
Leuk! Ik ben zelf ook level 15 nu, ook op Anuhart Elyos, maar alleen wel Gladiator.
Die legions, dat is toch eigenlijk meer voor de hogere levels? (tenminste, in de chat vragen die gasten altijd >40 spelers :P)

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
@Compizfox

Ja latere levels heb je er eigenlijk pas iets aan, maar ik zocht een NL legion om het spel wat beter te leren kennen, in middels ook een mooie NL legion gevonden! Overigens ben ik nu lvl 24 templar :)

Misschien is The Falling Dutchman ook wel wat voor jou als legion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zayl
Eerste keer op Anuhart dat ons legion in 10.5 kwam. Record voor zo ver ik weet is 30% op deze boss op deze server.
Afbeeldingslocatie: http://img96.imageshack.us/img96/6743/aion0094h.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nieckq
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-03-2021
Citizan schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 12:32:
@Compizfox

Ja latere levels heb je er eigenlijk pas iets aan, maar ik zocht een NL legion om het spel wat beter te leren kennen, in middels ook een mooie NL legion gevonden! Overigens ben ik nu lvl 24 templar :)

Misschien is The Falling Dutchman ook wel wat voor jou als legion
Beasts of the East is wel een leuke legion waar ook veel NL'ers in zitten ;-))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
nieckq schreef op donderdag 12 juli <a class="inlineAdmedialink" href="#">2012</a> @ 23:31:
[...]

Beasts of the East is wel een leuke legion waar ook veel NL'ers in zitten ;-))
Zeker waar ! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaan jullie ook mee doen aan de staking met spelen op aion EU op 31 juli ?

voor meer info over deze staking zie de youtube video:
YouTube: Aion EU Community Strike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09 20:35

Compizfox

Bait for wenchmarks

Jazeker, want dan ben ik op vakantie :+

Niet dat ik anders wel elke dag Aion zou spelen trouwens.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zayl
Nee, ik ga niet mee doen met die staking, tis onzin en werkt toch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Achja zal idd niet werken maar heb wat nieuws denk ik..

3.0 Release Date
It was planned to release a date for the 3.0 update on the live servers this weekend. Unfortunately, the German client we received last week Friday was screwed up so we postponed the announcement.
The CMs are now trying to receive permission to post an announcement about a release date for this week.
So far, our PD agrees in releasing info as well as some of the higher management in our team.
However, the announcement depends on various other parts of the departement as well as final "green light" from the highest of management.
We might be able to tell you this week, however I and the other CMs cannot promise anything. We will tell you when we are able to spoiler the date.

bron: http://board.en.aionfreet...23rd-july-27th/#post66015

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeCool
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:06

JoeCool

ToTaL CooLNeSS

Update 3.0 – Official Release date

Update 3.0 launching August 15th in EuropeEvery player has waited for this update. The long-awaited release of Update 3.0, the most extensive expansion since AION’s release, is imminent. We finally want to announce the official Release date of 3.0!
Starting from August 15th, players are able to explore the new content update!

Numerous features like Housing and Mounts, as well as new areas can be explored. New fortresses need to be conquered and Daevas will face new challenges. Further information can be found on our 3.0 Teaserpage.
*Details and timings when we will start with the Update will be announced.*
The AION team is looking forward to the exciting release of 3.0!

http://www.aionfreetoplay.com/website/news/

Fashionably sensitive, but too COOL to care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IngamerX
Ach ja, GW2 komt eraan, Gold Pack prices in de broker rijzen de pan uit, dus ik denk niet dat veel mensen zullen blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Ze zijn nu bezig met het uitrollen van 3.0. Ik ben wel benieuwd, ik ben door de aankondiging van de update gisteren weer een keer gaan spelen. Moet zeggen dat ik het stiekem wel weer leuk vond. Het speelde weer lekker en nu ik de spells ook weer ken ben ik geen enkele keer dood gegaan ( was in het verleden wel anders).

Ik kwam thuis met de urgentie om Aion te gaan spelen, maar volgens de devs moet ik maar tot vanavond wachten.

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeCool
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:06

JoeCool

ToTaL CooLNeSS

Heute, 20:37

Update:

- Momentan kämpfen wir noch mit Problemen auf dem Server "Anuhart". Der will leider momentan nicht wie er soll.
- Die Levelup Surveys sind weiterhin am zicken und wir überlegen uns eine Lösung. Unschöne Lösung: Wir müssen alles per Hand neu hochladen was ca. 1h dauert. Danach muss das getestete werden.

ETA gibt es momentan keine. Bis diese beiden Probleme gelöst sind kann es gut noch 1-2h dauern.

Fashionably sensitive, but too COOL to care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3.0 is best leuke update :)

btw er is ook wat nieuws over aion 4.0! we krijgen er 3 nieuwe classen bij :o
1 class met guns en 1 class met muziek instrument en 3e class is nog geheim.

bron:http://aion.mmorpg-life.com/gamescom/aion-4-0-to-have-three-new-classes/121469/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zayl
Eerst 3.1 maar eens afwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IngamerX
Ben klaar met Aion Europe.

Surveys zijn er nog amper, en gold pack is echt een pain in the arse. Ik denk dat ik maar eens NA uit ga proberen.

Iemand met ervaring? Is de ping echt een groot nadeel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motions
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-07-2020
Earfart schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 23:25:
Eerste keer op Anuhart dat ons legion in 10.5 kwam. Record voor zo ver ik weet is 30% op deze boss op deze server.
[afbeelding]
oooh, jij bent derpatron. kheb jullie vandaag nog in tdredg gezien. wexoch hier :p
kheb ergens geleaen dt ze 3,1 willen skippen en meteen naar 3,5 wilen gaan. Dat zou dus betekenen dat we een dikke droprate buff van onder andere satra treasure hoard en rentus base voor een lange tijd mislopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ze gaan 3.1 niet skippen ze gaan 3.1 samen mengen met 3.5 in 1 patch

mijn ping was op NA rond de 300 (op 32bit client)was best te doen geen idee hoeveel die was met siege zo ver heb ik niet op NA gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zayl
Motions schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 00:28:
[...]
oooh, jij bent derpatron. kheb jullie vandaag nog in tdredg gezien. wexoch hier :p
kheb ergens geleaen dt ze 3,1 willen skippen en meteen naar 3,5 wilen gaan. Dat zou dus betekenen dat we een dikke droprate buff van onder andere satra treasure hoard en rentus base voor een lange tijd mislopen.
De enige echte ;)

3.1 willen ze in 3.5 mergen ja... Idioot als je het mij vraagt. 3.0 heeft te veel quests, repeatables en dailies. Mijn tracker is constant 40/40 (zelfs 41/40). In 3.1 hebben ze bijvoorbeeld de Kahrun dailies samen gevoegd naar enkele quests maar met meer rewards.

Ik begin niet eens aan die dailies omdat het er gewoon te veel zijn. Gister Rentus Base gedaan... Bakarma all over again. Blauwe riem en niks anders. Droprates zijn crap, interface is bugged en er is wel meer mis. Hoog tijd dat ze 3.1 gaan pushen.
Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 22:16:
ze gaan 3.1 niet skippen ze gaan 3.1 samen mengen met 3.5 in 1 patch

mijn ping was op NA rond de 300 (op 32bit client)was best te doen geen idee hoeveel die was met siege zo ver heb ik niet op NA gespeeld.
300 is niet speelbaar als je het mij vraagt, misschien voldoende voor casual players. Echter merk ik het verschil al tussen 40 en 100 ms. Op 100ms ben ik al te traag om in PvP snel te reageren.

Tip: koop een goldpack in de game store en gebruik deze om in-game goldpacks te kopen.

Tjah, het komt niet gratis hea ;) Overigens speel ik als sinds sept 2009 en heb altijd een fee moeten betalen van 13E per maand. Een goldpack voor 30 dagen van 6E (min of meer) is dus niks om over te klagen.

[ Voor 30% gewijzigd door Zayl op 22-08-2012 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die drop rates zijn inderdaad laag :( we hebben de Koreaanse packet met hun droprate en damage
maarja misschien ook wel leuker toch ? Duurt het langer voor je iets hebt waardoor je langer blijft spelen ?:P

Als je alles in 1 dag hebt heb je ook niets meer te doen dan alleen maar pvp..

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2012 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vluuks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 03-10-2024

Vluuks

I never finish anyth

Het is inderdaad echt niet tof dat Gameforge 3.1 en 3.5 samen wil uitbrengen.. Zeker als je bedenkt dat met het tempo van Gameforge 3.5 nog wel een hele tijd op zich zal laten wachten. Ik word helemaal gestoord van al die daily Kahrun's quests, allemachtig zeg, level 60 en ik loop alsnog met 40+ quests op zak. -.-

Op de Gameforge forums wordt ook al flink geklaagd over het uitstel van 3.1, dus ik hoop dat ze inzien dat ze vaart moeten maken met 3.1 :)

Ook de class restrictions op de level 60 gear hadden van mij weg mogen blijven, ik vond het toffe aan Aion altijd dat je ook als Cleric gewoon cloth aan kon trekken en dat zelfs plate classes zich wel eens in chain staken omwille van de magic resist.. Geen idee waarom ze nu ineens op level 60 doordrammen dat cloth toch echt alleen voor mages is enzovoort, zelfs de hoofdaccessoires zijn class restricted..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat van class restrictions was er eerst ook alleen toen voor DP gear.

Maar ik denk dat ze dat nu gedaan hebben omdat er te veel mensen zaten te klagen over dat het niet eerlijk was etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
  • Laatst online: 09:02
ik heb net een goldpack gekocht maar wanneer gaat dit in? met paypal betaald en er staat bij management activated.
ik heb al gerelogged etc.

eerste keer AION btw, level 21 gladiator atm anuhart

EDIT::
Je moest via de manage bonuses (store) je gold pack nog versturen naar je char.

[ Voor 18% gewijzigd door xeoMe op 01-09-2012 02:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier een interview met GF van aion EU:

punte die worden besproken:

Part 1
- Aion 3.0 launch
- Why did it take so long to launch Aion 3.0 in Europe?
- Details about the process of releasing big patches
- Do you believe that European market is treated as second grade market?
- Size of Gameforge Aion team
- Server merges/transfers?

Part 2
- Plans to deal with gold sellers and hacker
- What’s the timetable for 3.5 being released?
- Pay 2 Win. What is Gameforge’s stance on P2W items in the shop?
- Veteran rewards Phase 2, Events and future content

Voor ons dus geen 3.5 dit jaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killforyou
In october krijgt Aion US 3.5:P

Ik zou zeggen start een Asmo op de US servers, je krijgt als je lvl 50 bent free lvl50e pvp set..
Dit is om de servers meer te balanceren.
Ping is hoger, maar zo lang je geen sin speelt merk je er niet veel van.
Sorcs, Sm´s en glads ownen zelfs met 150 ping.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier onofficiële fotos van de nieuwe class in aion 4.0
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/257471_377632968973462_1247869535_o.jpg

Afbeeldingslocatie: http://pic5.duowan.com/aion/1209/211290315184/211290633564.jpg

Afbeeldingslocatie: http://pic3.duowan.com/aion/1209/211290315184/211290633565.jpg

Afbeeldingslocatie: http://pic2.duowan.com/aion/1209/211290315184/211290633566.jpg

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2012 12:38 ]

• KnightX
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-01-2018
Een gun specialist? O.O
Er gaan ineens veel Dante kloons opdagen! (red dyed Mara's Partydress + dual pistols! =P)

Mijn Star Wars The Old Republic referral link voor degene die de game eens willen proberen. (terugkerende spelers krijgen een bundeltje account unlocks) Ook BDO guest passes verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zayl
Deze models zijn al in-game aanwezig sinds 3.5 als ik het goed heb. Het is nog niet bekend hoe of wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spelen mensen dit nog? Ik heb toen Aion uitkwam dit spel 2 maanden gespeeld, en toen nooit meer aangeraakt.

Ik wil wel weer eens spelen, maar ik vraag me af waar ik het beste kan beginnen?

Op de NA? Of F2P EU?
Welke is beter, en waarom?
Zijn beide pay 2 win?
Welke sub-server is leuk en actief?
Zijn er nog guilds met Gotters, nederlanders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 11:13:
Spelen mensen dit nog? Ik heb toen Aion uitkwam dit spel 2 maanden gespeeld, en toen nooit meer aangeraakt.

Ik wil wel weer eens spelen, maar ik vraag me af waar ik het beste kan beginnen?

Op de NA? Of F2P EU?
Welke is beter, en waarom?
Zijn beide pay 2 win?
Welke sub-server is leuk en actief?
Zijn er nog guilds met Gotters, nederlanders?
Zeker en vast de NA, ze zijn beide "F2P", maar op de EU kan je praktisch niks doen zonder constant goldpacks te kopen uit de store (letterlijk DAGEN cooldown op sommige high level instances).
De NA servers hebben die BS niet!
Of het moet zijn dat GameForge gestopt is met zijn spelers uit te buiten :P

Mijn Star Wars The Old Republic referral link voor degene die de game eens willen proberen. (terugkerende spelers krijgen een bundeltje account unlocks) Ook BDO guest passes verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je geen dikke lag op NA servers dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:07
KnightX schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 14:41:
[...]

Zeker en vast de NA, ze zijn beide "F2P", maar op de EU kan je praktisch niks doen zonder constant goldpacks te kopen uit de store (letterlijk DAGEN cooldown op sommige high level instances).
De NA servers hebben die BS niet!
Of het moet zijn dat GameForge gestopt is met zijn spelers uit te buiten :P
Tja geld moet ergens vandaan komen, NCsoft (NA kant) teert nog op het geld wat ze hiervoor hebben binnengeharkt, dan gooi je het op de masses en hopelijk kan je dan nog break-even spelen (na de flinke afschrijving op Aion :P).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 14:45:
Heb je geen dikke lag op NA servers dan?
Valt heel goed mee!
Ik moet wel toegeven dat ik nog nooit een fortress siege heb meegedaan (te lage level - damn my altitis!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/f7BnGl.jpg
Een van de andere drie nieuwe classes die er in 4.0 bijkomen - de Troubadour, een kruising tussen een Cleric en Spiritmaster volgens het artikel.
http://na.aiononline.com/...0-class-reveal-troubadour

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zayl
NA Aion is veeeeeel meer P2W. AionFreeToPlay is niets meer dan een optioneel subscription model achtige setup waarbij je soms leuke dingetjes kan kopen in de store. Ja, je koopt een gold pack. Dit kan je echter in-game kopen (vergelijkbaar met EVE online) of in de store. Afhankelijk hoeveel coins je koopt maakt dit vrij goedkoop. Zo kan je al voor 6 euro een maand spelen ipv de 13 die het bij NCSoft was.

Check de NA shop als je mij niet gelooft dat het P2W is.
http://na.aiononline.com/store

EU loopt wel aardig wat versies achter. Echter is je ping erg belangerijk in dit spel, hoger dan 60ms is voor mij niet speelbaar. NA is min of meer 150~200.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vluuks

Vluuks

I never finish anyth

De prijzen op NA zijn ook nogal vreemd. Verder kan je door middel van de Atreian Atlas zomaar aan goede godstones komen die anders vrij zeldzaam zijn. Ik vind het zelf allemaal nogal bizar daar, maar ik speel er niet dus ben ook niet echt in de positie om er echt een oordeel over te vellen.

Over de nieuwe class, ik vind zelf de combo Cleric/Spiritmaster nu niet het beste idee. :') Hoe wil je dat in godsnaam counteren. Ja, met een silence godstone misschien, maar imo is het niks anders dan een Spiritmaster met heals. Als ik denk aan mijn Chanter die al moeite heeft met de gewone Spiritmaster en Cleric word ik niet echt vrolijk bij het idee van een kruising daartussen. :'D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
Earfart schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 19:56:
Check de NA shop als je mij niet gelooft dat het P2W is.
http://na.aiononline.com/store

EU loopt wel aardig wat versies achter. Echter is je ping erg belangerijk in dit spel, hoger dan 60ms is voor mij niet speelbaar. NA is min of meer 150~200.
Ik ben curieus wat jij juist P2W vindt in de store, voor zo ver ik weet heeft de NA store vooral pets, skins en andere cosmetische dingen?
Vluuks schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 13:33:
Over de nieuwe class, ik vind zelf de combo Cleric/Spiritmaster nu niet het beste idee. :') Hoe wil je dat in godsnaam counteren. Ja, met een silence godstone misschien, maar imo is het niks anders dan een Spiritmaster met heals. Als ik denk aan mijn Chanter die al moeite heeft met de gewone Spiritmaster en Cleric word ik niet echt vrolijk bij het idee van een kruising daartussen. :'D
Het zal waarschijnlijk wel OP zijn wanneer die uitkomt. =P
Ik ben curieus wat die Raider gaat zijn, de 3de nieuwe Class die erbij komt - iets close combat aangezien we tot nu toe een ranged DPS en een Ranged DPS/Healer hebben gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vluuks

Vluuks

I never finish anyth

Ja, ik denk inderdaad ook dat het nogal OP gaat zijn. Zal wel weer een jaar duren voordat er enigszins generfed wordt op GameForge. :'D Ik hoop dat de Raider wat vernieuwend is. De Gunner vind ik namelijk ook maar gewoon een soort Ranger met geweren, van wat ik er van heb gezien. Veel burst en alles van veraf met wat CC, niks bijzonders imo. Ik hoop dat het anders blijkt te zijn, maar tot nu toe heb ik niet echt het idee dat de nieuwe classes me aan gaan spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Vluuks schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 16:59:
Ja, ik denk inderdaad ook dat het nogal OP gaat zijn. Zal wel weer een jaar duren voordat er enigszins generfed wordt op GameForge. :'D Ik hoop dat de Raider wat vernieuwend is. De Gunner vind ik namelijk ook maar gewoon een soort Ranger met geweren, van wat ik er van heb gezien. Veel burst en alles van veraf met wat CC, niks bijzonders imo. Ik hoop dat het anders blijkt te zijn, maar tot nu toe heb ik niet echt het idee dat de nieuwe classes me aan gaan spreken.
De gunner lijkt wel meer consequent damage te doen, ik vind de Ranger te 'spikey' en zit je op cooldown is het bunnyhoppeld rond huppelen en snaren.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vluuks

Vluuks

I never finish anyth

Dat is ook weer waar, daar had ik nog niet op gelet. :P Nja, ik ben benieuwd of ze het goed in balans weten te houden zonder een slap aftreksel van één van de huidige classes te creëren.

Anyway, zorgen hoef ik me er nog lang niet om te maken, tegen de tijd dat het zover is op Aion EU..... :P

Ik hoop trouwens dat ze de character slots dan wel uitbreiden naar 11, maar ik vrees van niet. :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Was die trailer long long time ago niet ook over 4.0? Met housing etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
SinergyX schreef op maandag 05 november 2012 @ 09:27:
Was die trailer long long time ago niet ook over 4.0? Met housing etc?
Tenzij ik mij vergis was housing in 3.0, dan in 3.5 is de Fasttrack server erbij gekomen - en 4.0 gaan al die nieuwe classes zijn.
Vluuks schreef op maandag 05 november 2012 @ 04:38:
Dat is ook weer waar, daar had ik nog niet op gelet. :P Nja, ik ben benieuwd of ze het goed in balans weten te houden zonder een slap aftreksel van één van de huidige classes te creëren.

Anyway, zorgen hoef ik me er nog lang niet om te maken, tegen de tijd dat het zover is op Aion EU..... :P

Ik hoop trouwens dat ze de character slots dan wel uitbreiden naar 11, maar ik vrees van niet. :{
Als ze het doen zal het waarschijnlijk zijn via extra slots aankopen (a la GW, CoH, DDO, etc).
Maar Aion kennende... het zullen wel geen extra slots worden, maar een extra account als al je slots vol zijn =/

[ Voor 53% gewijzigd door KnightX op 05-11-2012 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ach, dat wordt een gevalletje druk maken over een jaar ofzo :P
(3.5 moet toch nog komen in europa?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
SinergyX schreef op maandag 05 november 2012 @ 10:23:
Ach, dat wordt een gevalletje druk maken over een jaar ofzo :P
(3.5 moet toch nog komen in europa?)
Ik geloof het wel, ja. :P
Doet mij denken aan de oude dagen van DAoC - wanneer de Euro versie ook maaaaanden achter stond.
And here I thought that was a thing of the past! =P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zayl
KnightX schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 11:26:
[...]

Ik ben curieus wat jij juist P2W vindt in de store, voor zo ver ik weet heeft de NA store vooral pets, skins en andere cosmetische dingen?
Gold Pack heeft ook zo'n boost maar minder.
http://store.aiononline.c...Path=1_2_53&currentPage=1

1 uur durende scrolls die niet dispelled kunnen worden door SM:
http://store.aiononline.com/store/index?categoryPath=1_4_55

Meer rewards van crucibles (AP BOOST CHARM I - 50 PERCENT):
http://store.aiononline.com/store/index?categoryPath=1_2_52

Gathering/Crafting boost:
http://store.aiononline.com/store/index?categoryPath=1_2_91

Dit soort dingen heb je niet in Free2Play

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Earfart schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 17:27:
[...]

Gold Pack heeft ook zo'n boost maar minder.
http://store.aiononline.c...Path=1_2_53&currentPage=1

1 uur durende scrolls die niet dispelled kunnen worden door SM:
http://store.aiononline.com/store/index?categoryPath=1_4_55

Meer rewards van crucibles (AP BOOST CHARM I - 50 PERCENT):
http://store.aiononline.com/store/index?categoryPath=1_2_52

Gathering/Crafting boost:
http://store.aiononline.com/store/index?categoryPath=1_2_91

Dit soort dingen heb je niet in Free2Play
Dit soort dingen heb je juist bij Free2Play. De 1 uur durende scroll die niet dispelled vind ik wel wat overdreven en in de richting gaan van p2w. Het overige is normaal. Ze doen niet iets wat je niet kan krijgen zonder de boosters. De boosters maken het hooguit makkelijker om te levelen of je grind voor AP en insignias wat kleiner. Dit is zo een beetje een standaard tegenwoordig in free2plays volgensmij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zayl
@Diamondduste, Je haalt er 2 door elkaar. Ik heb het over de NA, Free to play is de EU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Earfart schreef op maandag 12 november 2012 @ 22:34:
@Diamondduste, Je haalt er 2 door elkaar. Ik heb het over de NA, Free to play is de EU.
NA en EU zijn beide Free to play tegenwoordig. NA heeft dan geen gold pack restricties en denk dat hierdoor de Value Packs in plaats van zijn gekomen om dingen wat makkelijker te maken wat voor mensen die al max level zijn minder van belang zullen zijn dan starters.

Voordat ik stopte een paar maanden terug in EU had ik rond de 4mil ap alleen de medal grind was er nog te doen alleen na de hele eternal 55 set te grinden via medals wat nog redelijk ging met 3 medals per fort is dat nu 1 medal per fort. Beetje te veel van het goede want gear speelt een enorme rol voor pvp in iedergeval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
Ja, boosters zijn zowat standaard geworden bij alle F2P MMO's, meestal loot en XP boosters.
Dat van die scrolls kan ik wel inkomen, vooral het niet dispellbaar gedeelte dan, aangezien deze scrolls als standaard item ook in game te vinden* zijn.
Er is ondertussen ook een nieuwe video op Tweakers van de Gunner .
Ook zijn er een paar van de nieuwe hairstyles te zien op de website van Aion zelf, ik hoop alleen dat er ook nog coole tussen zitten, want deze bevallen mij toch niet echt (too kiddie for me)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/GNH1Z.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/hXrDq.jpg

* En als ik mij niet vergis zijn ze ook craftable door Alchemists.

[ Voor 3% gewijzigd door KnightX op 13-11-2012 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
  • Laatst online: 09:02
Spelen mensen op de server Anuhart (EU)

Elyos Sickxeome L50 Gladiator
Add me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vluuks

Vluuks

I never finish anyth

Oh god, waarom moeten die Koreanen altijd die babyface gebruiken, echt vreselijk. Kapsels zijn voor vrouwen wel te doen, vind ze niet stom. Maar serieus ze hadden wel wat leukers toe mogen voegen voor mannen, niet iedereen in Aion wil er uit zien als de gemiddelde Kpop artiest. Aan de andere kant, Aion is een Koreaanse game, dus iets anders kan je ook niet verwachten. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zayl
Wat oud nieuws, maar 3.5 komt eindelijk naar de Europese servers!

http://www.aionfreetoplay.com/website/news/Release_3_5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killforyou
Nog een keer proberen om een char op de EU servers te lvlen :P

Heb op de US servers nu 5 verschillende chars op lvl 60, maar de EU server is toch een stuk moeilijker;P
Hoop dat ze daar ook met een fast track server komen, dat scheelt toch wel.

Mocht iemand een high lvl char op de EU servers hebben die hij kwijt wil,dan neem ik die graag over:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 17:25

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

Topicstarter
Ik zie dat de meeste afbeelding van de topic start niet meer werken. Dit komt doordat ik een tijd geleden mijn hosting heb geannuleerd. Ik heb nog wel ergens een backup, als iemand eventueel de afbeeldingen wil hosten dan kan ik ze naar hem sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killforyou
Na 1 week mn Asmo glad van lvl 10 naar lvl 39 geleveld :) .
Mis toch de fast track server die ze op de NA servers hebben wel, maar heb begrepen dat die er aan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022

kevinl

Yellow van

Iemand die dit nog dagelijks speelt?

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motions
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-07-2020
Ja ik speel nog dagelijks op de Anuhart server asmo side onder de naam 'Zirha'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 21:12

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Ligt de server eruit ofzo? Net 3,9 update gehad en nu kom ik er niet meer in.... unable to connect to server. Waarna er teruggekeerd wordt naar Windows :(

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl

kevinl

Yellow van

Motions schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 23:23:
Ja ik speel nog dagelijks op de Anuhart server asmo side onder de naam 'Zirha'.
aah nice.. ik ben op zoek naar iemand die op Telemachus zit :)
En eigenlijk om ervaring op te doen.

De 3.9 update is wel leuker, maar het zorgt ook voor verschillen. Namelijk bij Dredgion en Arena is er sprake van een gezamelijke server. Hierdoor kan je tegen spelers van andere servers spelen. Alleen denk ik dat condities per server ander zijn, waardoor de spelers ook anders ontwikkelen. Voor de Spatalos Asmos zij heel sterk.

[ Voor 36% gewijzigd door kevinl op 04-05-2013 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darklor
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 22:14
Ik speel op tele elyos kant. Wat is je i.g. name? Mocht je geen asmos zijn natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl

kevinl

Yellow van

In augustus komt 4.0 uit. Hoe bereiden jullie je voor op 4.0? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Niet? :P Ben wel benieuwd hoe die gunslinger gaat werken, maar denk niet dat ze de combat zo veel gaan aanpassen dat ik het weer interessant ga vinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er nog een andere (snellere) manier om te updaten dan via de gameforge launcher? Op zich wel zin om weer eens rond te kijken maar patchen via de launcher duurt 1,5 dag ofzo -_-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killforyou
4.0 nu een aantal weken uit in de US. Kan niet wachten tot het ook in de EU uitkomt.

Pvp damage is behoorlijk aangepast. Een duel eindigt niet meer in 2 seconden, vooral als je een sorc tegenkomt. Er zijn nu 3 nieuwe mappen, waarvan een alleen toegankelijk is voor lvl 65.
Het is nu overal open world pvp:)
Binnen 2-3 weken kan iedereen met weekly quest pvp accs, armour en wapens halen die heel goede stats hebben. Voor iemand als mij die later op EU is begonnen is dit heel handig:P
Abbys gear is een stuk lastiger, omdat de medals niet zo makkelijk te halen zijn.

De gunner en bard zijn beide behoorlijk sterk.. Gunner is een mix tussen ranger en sorc.
Ze zijn bijna niet te pakken, en ze hitten net zo hard als een sorc. Denk dat ik op de Eu servers ook een gunner ga lvlen.

Bard is een mix tussen, sm, cleric en sorc. Ze kunnen fearen, debuffen, healen, dispellen en hitten ook behoorlijk hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darklor
Wordt weinig meer over Aion geschreven in dit topic. Toch wil ik voor de liefhebbers: Aion 4.0 gaat vandaag live op de EU Server van gamefrog. Ik heb ook al heel lang niet meer gespeeld maar blijft een mmo wat, na mijn mening, de beste gameplay and grapighe elementen heeft. De 4.0 update brengt weer talloze nieuwe content met zich mee. De rede wat mij weer aan het spelen maakt, zijn vooral de nieuwe classes. Bard,Engineer ofwel Gunner en Songweaver en dat de level cap naar 65 gaat.

Ik start weer met een songweaver sinds ik zelf een fan, en ook mijn mains, een cleric,chanter,sorc zijn.
Deze classes heeft de songweaver min of meer allemaal in zich.

Gaan jullie weer overnieuw beginnen na deze 4.0 update? Zo ja welke class?

Voor de geinteresserde de patch notes:

http://update.aionfreetoplay.com/4-0/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zantiath
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-06 09:48
Darklor schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 16:24:
Wordt weinig meer over Aion geschreven in dit topic. Toch wil ik voor de liefhebbers: Aion 4.0 gaat vandaag live op de EU Server van gamefrog. Ik heb ook al heel lang niet meer gespeeld maar blijft een mmo wat, na mijn mening, de beste gameplay and grapighe elementen heeft. De 4.0 update brengt weer talloze nieuwe content met zich mee. De rede wat mij weer aan het spelen maakt, zijn vooral de nieuwe classes. Bard,Engineer ofwel Gunner en Songweaver en dat de level cap naar 65 gaat.

Ik start weer met een songweaver sinds ik zelf een fan, en ook mijn mains, een cleric,chanter,sorc zijn.
Deze classes heeft de songweaver min of meer allemaal in zich.

Gaan jullie weer overnieuw beginnen na deze 4.0 update? Zo ja welke class?

Voor de geinteresserde de patch notes:

http://update.aionfreetoplay.com/4-0/
WOW!!

voor mij was dit idd een MMO met zeer veel potentie, echter was ik deze al snel kwijt toen ik begon met spelen. Graphics waren cool, ideeen waren goed uitgewerkt maar het totaal kwam niet helemaal lekker uit de verf. Hierdoor was de interesse al snel weg van het grote publiek en in de loop van de tijd ook van mij.

zonde dat het de laatste tijd bijna met elke nieuwe goede MMO gaat.

die gunner class ziet er toch wel echt te hard uit!!

is ook al f2p geworden toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik heb die gunner op de US even geprobeerd, an sich best wel grappig (beetje statische animaties), ik had liever een veel bredere revamp gezien van combat. De focus naar PVP is wel sterk toegenomen, de testserver fora (waar je een instant 60 dacht ik kreeg) ging enkel rond PVP.

• Darklor
Aion is inderdaad free2play geworden. Na een flinke delay gisteren van de update zal ik vandaag maar is kijken hoe de songweaver is.

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Staat toch maar te downloaden. Heb toevallig een jaar geleden ongeveer een jaar aan gamecards voor 10 euro gekocht. Is dat nog een beetje nuttig? En is er veel verschil met de EU tegen VS free versie?

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• SinergyX
VS heeft meer lag? :P Had daar eerst gunner getest, dat was vaak damage doen en geen HP zien zakken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxjee
  • Laatst online: 12-05 15:01
Hallo, Ik ben een oud guildwars1 speler en ben op zoek naar een nieuwe mmo, is dit spel vergelijkbaar met guildwars 1 qua dungeons, speedclears, hoge moeilijkheids graad etc.?
bij voorbaat dank ;)

www.presio.nl - Online marketing Leeuwarden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
Ik speel nog dagelijks en was verbaast weer activiteit te zien hier! Maxjee, het is wel een leuk spel alleen ontzettend gearbased. Betalende spelers kunnen een voordeel hebben maar zullen daardoor bijv. niet krachtigere wapens kunnen krijgen. Het duurt als geen betaald speler langer omdat je de cooldown van dungeons (in Aion heten ze Instances) langer is zonder ''goldpack''. Je kunt ze ook in-game kopen in broker, maar dan moet je wel 40kk minimaal neerleggen tegenwoordig. En dat is weer zonder goldpack (omdat je dan sowieso niks kan verkopen naar andere spelers) HEEL erg lastig. Ik zou zeggen als je het veel gaat spelen, koop 1 goldpack, en ga vanaf daar gratis door.

Ik speel op Perento, met 8 chars waarvan ik er nu 2 veel speel. Heb level 50 goldpack nu (wat betekend dat ik in totaal 50 goldpacks geactiveerd heb) en heb er ooit maar 1 met realmoney gekocht :).

Leuk spel, pvp soms frustrerend omdat het vooral zerging is (met 20 op 1).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Maxjee schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 21:12:
Hallo, Ik ben een oud guildwars1 speler en ben op zoek naar een nieuwe mmo, is dit spel vergelijkbaar met guildwars 1 qua dungeons, speedclears, hoge moeilijkheids graad etc.?
bij voorbaat dank ;)
Totaal niet te vergelijken, GW1 blijft qua combat vrijwel uniek in zijn ding. Aion is veel meer het Trinity systeem, met de 'invloed' van de aziatische MMO's. Altijd tekort aan tanks of healers, bosses en mobs met ziekelijk veel HP en meppen elke non-tank neer in 2 klappen en een gigantische overkill aan skills en combo's.

Zit trouwens wel tijd-verschil tussen NCsoft Aion en Gameforge Aion, die eerste heeft al de nieuwe update, die tweede dus nog niet.

[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 14-02-2014 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel sinds kort ook AION...de amerikaanse versie...europese heeft teveel restricties en loopt ook achter met patches...
Vind het een prima spel tot nu toe..ben pas level 11 ranger....graphics zijn mooi, gaaf om te kunnen vliegen!!!

• Valdourian
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14-09 09:42
Hallo iedereen. Precies al lang geleden dat hier gepost geweest is :o

Ik heb bij release dit spel even gespeeld. Vond het wel nog tof maar ben moeten stoppen door tijdgebrek.
Na jaren gw1 en 2, wow, lol,... te spelen kwam ik opeens een video van Aion tegen en bedacht ik mij dat ik nog eens terug zou komen.

Leeft dit spel nog een beetje? Aangezien het bijna 3 jaar geleden is dat hier iemand actief was...
Pagina: 1 ... 27 28 Laatste

Let op:
Ga voor je latency problemen aub naar Aion Latency problemen :)