Ik ben nu ook begonnen met het lvlen van een SM, haha het strippen van scrolls van tegenstanders is toch wel hilarisch:) Hij is bijna lvl 50, alleen ben er nog niet uit of ik hem als twink houd of door ga lvlen naar lvl 60..
Als er mensen zijn die tips hebben voor een sm hoor ik het graag, haha het is wel meer dan alleen maar 3 knoppen spammen:)
Mijn gathering heb ik nooit verder geleveld dan 300. ik vind aether tapping toch wel een stuk makkelijker, vooral als glad. Kan gewoon uren in de lucht blijven zonder te landen:P
Aether verzamelen en morphen met dp, gaat een stuk sneller dan rond rennen..
Voor esso runs is het op zich wel handig om gathering boven de 400 te hebben, kan je proberen keys te farmen voor de three boss.
Als er mensen zijn die tips hebben voor een sm hoor ik het graag, haha het is wel meer dan alleen maar 3 knoppen spammen:)
Mijn gathering heb ik nooit verder geleveld dan 300. ik vind aether tapping toch wel een stuk makkelijker, vooral als glad. Kan gewoon uren in de lucht blijven zonder te landen:P
Aether verzamelen en morphen met dp, gaat een stuk sneller dan rond rennen..
Voor esso runs is het op zich wel handig om gathering boven de 400 te hebben, kan je proberen keys te farmen voor de three boss.

/f/image/u8vtNRVxOAEjGopSAGaokwy5.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/vINRnmbg5Ux8AOeni1YjgXHN.png?f=fotoalbum_large)