Als er mensen zijn die tips hebben voor een sm hoor ik het graag, haha het is wel meer dan alleen maar 3 knoppen spammen:)
Mijn gathering heb ik nooit verder geleveld dan 300. ik vind aether tapping toch wel een stuk makkelijker, vooral als glad. Kan gewoon uren in de lucht blijven zonder te landen:P
Aether verzamelen en morphen met dp, gaat een stuk sneller dan rond rennen..
Voor esso runs is het op zich wel handig om gathering boven de 400 te hebben, kan je proberen keys te farmen voor de three boss.
Ben ik het niet mee eens. Als je veel in 1v1 situaties komt omdat je veel pvp'd of vaak in de abyss rondhangt en/of rift, ja dan is goeie gear zeer belangrijk (fabled/heroic). Als je vooral snel wilt levelen en je niet veel aandacht aan PvP besteedt behalve bijvoorbeeld sieges, dan is het investeren van tijd in die gear verloren tijd (zonde van de tijd). Pas vanaf een leveltje of 50 wordt gear echt belangrijk om dat je dan bijvoorbeeld ook in Balaura komt.
Success met grinden als je crap gear hebt, duurd mij te lang.
Dus ja heroic is het inderdaad wel absoluut waard wat betreft levelen, maar gold/eternal absoluut niet tenzij je tot het pvp aspect komt.
Anuhart
Elyos Templar
AMBiianz
lvl 15 inmiddels
Iemand tips voor me betreft het joinen van een Legion?
Ik ben op zoek naar wat hulp wat betreft het opbouwen van een sterke assasin, want pvp is ook zeker niet makkelijk, zodra ze jou verassen kan je bijna niks meer, omdat veel classes van die laffe shields hebben..
So wie heeft er paar goede tips voor een Assasin op mijn level?
PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
- gebruik je stuns verstanding, loop niet hopeloos te button smashen
- bewaar je ambush tot je tegenstander gaat rennen
- weaven (auto attack cancellen met een skill)
- maak gebruik van hide
Assassin zijn best squishy.. Het zijn hit&run classes. Op jou level zou je het best Fire Temple kunnen farmen voor 2x extendable daggers, wordt je attack range 2m groter.
lvl 20,
anuhart
gleufdiertje
asmodians
spiritmaster
net een goldpack gekocht met surveys (wat binnen een week geregeld was), en van plan om serieus wat tijd in te stoppen..
ben dus naarstig op zoek naar een guild
traktor scratch!
Maar ben nog even het spel aan het ontdekken! Heb veel aspecten nog niet door denk ik..
Nog tips wat ik als lowlevel rond de 80 essencetapping het beste kan tappen? Wat verdient het meest, of is er sowieso weinig mee te verdienen?
[ Voor 5% gewijzigd door Woohooo op 29-06-2012 23:58 ]
PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
[ Voor 38% gewijzigd door Woohooo op 29-06-2012 23:58 ]
Ik wacht, als wellicht meerdere op een game die over 60 dagen komt (
Waar zal ik tegenaan lopen heel snel als ik bijvoorbeeld level 20-30 ben? Is de end-game mee te spelen met andere spelers, zowel PvP als PvE?
Thanks
End-game is nooit mee te spelen als beginner.. Je dumpt jezelf tussen de spelers met veel meer ervaring en gear. Ik denk alleen niet dat je binnen 60 dagen end-game bent zonder gold pack.
Het is gratis, waarom zou je het niet proberen?
Tip: start op Anuhart of Nexus, dit zijn de nieuwe servers sinds F2P. Anuhart is het meest recent.
Geen (je leest het goed GEEN) restricties qua content. Je kan doen wat je wil, je krijgt er als bonus nog de aritreain atlas bovenop die je gratis dingen geeft als je campaign quests afwerkt.
De broker is ongelimiteerd (buiten de specifieke dingen van crafting dat je er maar x aantal van kan kopen), geen gezeik met goldpacks en whatever.
Als beste krijg je er nog 3.5 aion bovenop, en elke update zal hier sneller zijn dan de europese.
Qua ping hoor je me ook niet klagen, 100ms - 200 ms max.
Waarom zou je dan jezelf beperken met de europese versie?
Ik heb zelf paar dagen geleden goldpack gehaald ingame, en heb in die paar dagen alweer 4-5 miljoen kinah verdiend, waarvan 2-3 alleen al door de broker..
just saying
PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
Overigens moet je ook rekening houden met aangepaste siege/dredgion timers in amerika. Ik speel zelf met oa een amerikaan op anuhart en hij valt net buiten onze speeltijd en dat is best lastig!
Zelf net allemaal scrolls/wings verkocht uit de store, even snel 60kk verdient.
[ Voor 9% gewijzigd door Zayl op 06-07-2012 15:30 ]
Leuk! Ik ben zelf ook level 15 nu, ook op Anuhart Elyos, maar alleen wel Gladiator.Citizan schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 23:52:
Speel sinds een paar dagen ook aion;
Anuhart
Elyos Templar
AMBiianz
lvl 15 inmiddels
Iemand tips voor me betreft het joinen van een Legion?
Die legions, dat is toch eigenlijk meer voor de hogere levels? (tenminste, in de chat vragen die gasten altijd >40 spelers
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Ja latere levels heb je er eigenlijk pas iets aan, maar ik zocht een NL legion om het spel wat beter te leren kennen, in middels ook een mooie NL legion gevonden! Overigens ben ik nu lvl 24 templar
Misschien is The Falling Dutchman ook wel wat voor jou als legion
Verwijderd
Beasts of the East is wel een leuke legion waar ook veel NL'ers in zitten ;-))Citizan schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 12:32:
@Compizfox
Ja latere levels heb je er eigenlijk pas iets aan, maar ik zocht een NL legion om het spel wat beter te leren kennen, in middels ook een mooie NL legion gevonden! Overigens ben ik nu lvl 24 templar![]()
Misschien is The Falling Dutchman ook wel wat voor jou als legion
Zeker waar !nieckq schreef op donderdag 12 juli <a class="inlineAdmedialink" href="#">2012</a> @ 23:31:
[...]
Beasts of the East is wel een leuke legion waar ook veel NL'ers in zitten ;-))
PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
Verwijderd
voor meer info over deze staking zie de youtube video:
YouTube: Aion EU Community Strike
Niet dat ik anders wel elke dag Aion zou spelen trouwens.
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Verwijderd
3.0 Release Date
It was planned to release a date for the 3.0 update on the live servers this weekend. Unfortunately, the German client we received last week Friday was screwed up so we postponed the announcement.
The CMs are now trying to receive permission to post an announcement about a release date for this week.
So far, our PD agrees in releasing info as well as some of the higher management in our team.
However, the announcement depends on various other parts of the departement as well as final "green light" from the highest of management.
We might be able to tell you this week, however I and the other CMs cannot promise anything. We will tell you when we are able to spoiler the date.
bron: http://board.en.aionfreet...23rd-july-27th/#post66015
Update 3.0 launching August 15th in EuropeEvery player has waited for this update. The long-awaited release of Update 3.0, the most extensive expansion since AION’s release, is imminent. We finally want to announce the official Release date of 3.0!
Starting from August 15th, players are able to explore the new content update!
Numerous features like Housing and Mounts, as well as new areas can be explored. New fortresses need to be conquered and Daevas will face new challenges. Further information can be found on our 3.0 Teaserpage.
*Details and timings when we will start with the Update will be announced.*
The AION team is looking forward to the exciting release of 3.0!
http://www.aionfreetoplay.com/website/news/
Fashionably sensitive, but too COOL to care
Ik kwam thuis met de urgentie om Aion te gaan spelen, maar volgens de devs moet ik maar tot vanavond wachten.
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Update:
- Momentan kämpfen wir noch mit Problemen auf dem Server "Anuhart". Der will leider momentan nicht wie er soll.
- Die Levelup Surveys sind weiterhin am zicken und wir überlegen uns eine Lösung. Unschöne Lösung: Wir müssen alles per Hand neu hochladen was ca. 1h dauert. Danach muss das getestete werden.
ETA gibt es momentan keine. Bis diese beiden Probleme gelöst sind kann es gut noch 1-2h dauern.
Fashionably sensitive, but too COOL to care
Verwijderd
btw er is ook wat nieuws over aion 4.0! we krijgen er 3 nieuwe classen bij
1 class met guns en 1 class met muziek instrument en 3e class is nog geheim.
bron:http://aion.mmorpg-life.com/gamescom/aion-4-0-to-have-three-new-classes/121469/
Surveys zijn er nog amper, en gold pack is echt een pain in the arse. Ik denk dat ik maar eens NA uit ga proberen.
Iemand met ervaring? Is de ping echt een groot nadeel?
Verwijderd
oooh, jij bent derpatron. kheb jullie vandaag nog in tdredg gezien. wexoch hierEarfart schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 23:25:
Eerste keer op Anuhart dat ons legion in 10.5 kwam. Record voor zo ver ik weet is 30% op deze boss op deze server.
[afbeelding]
kheb ergens geleaen dt ze 3,1 willen skippen en meteen naar 3,5 wilen gaan. Dat zou dus betekenen dat we een dikke droprate buff van onder andere satra treasure hoard en rentus base voor een lange tijd mislopen.
Verwijderd
mijn ping was op NA rond de 300 (op 32bit client)was best te doen geen idee hoeveel die was met siege zo ver heb ik niet op NA gespeeld.
De enige echteVerwijderd schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 00:28:
[...]
oooh, jij bent derpatron. kheb jullie vandaag nog in tdredg gezien. wexoch hier
kheb ergens geleaen dt ze 3,1 willen skippen en meteen naar 3,5 wilen gaan. Dat zou dus betekenen dat we een dikke droprate buff van onder andere satra treasure hoard en rentus base voor een lange tijd mislopen.
3.1 willen ze in 3.5 mergen ja... Idioot als je het mij vraagt. 3.0 heeft te veel quests, repeatables en dailies. Mijn tracker is constant 40/40 (zelfs 41/40). In 3.1 hebben ze bijvoorbeeld de Kahrun dailies samen gevoegd naar enkele quests maar met meer rewards.
Ik begin niet eens aan die dailies omdat het er gewoon te veel zijn. Gister Rentus Base gedaan... Bakarma all over again. Blauwe riem en niks anders. Droprates zijn crap, interface is bugged en er is wel meer mis. Hoog tijd dat ze 3.1 gaan pushen.
300 is niet speelbaar als je het mij vraagt, misschien voldoende voor casual players. Echter merk ik het verschil al tussen 40 en 100 ms. Op 100ms ben ik al te traag om in PvP snel te reageren.Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 22:16:
ze gaan 3.1 niet skippen ze gaan 3.1 samen mengen met 3.5 in 1 patch
mijn ping was op NA rond de 300 (op 32bit client)was best te doen geen idee hoeveel die was met siege zo ver heb ik niet op NA gespeeld.
Tip: koop een goldpack in de game store en gebruik deze om in-game goldpacks te kopen.
Tjah, het komt niet gratis hea
[ Voor 30% gewijzigd door Zayl op 22-08-2012 11:31 ]
Verwijderd
maarja misschien ook wel leuker toch ? Duurt het langer voor je iets hebt waardoor je langer blijft spelen ?
Als je alles in 1 dag hebt heb je ook niets meer te doen dan alleen maar pvp..
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2012 17:01 ]
Op de Gameforge forums wordt ook al flink geklaagd over het uitstel van 3.1, dus ik hoop dat ze inzien dat ze vaart moeten maken met 3.1
Ook de class restrictions op de level 60 gear hadden van mij weg mogen blijven, ik vond het toffe aan Aion altijd dat je ook als Cleric gewoon cloth aan kon trekken en dat zelfs plate classes zich wel eens in chain staken omwille van de magic resist.. Geen idee waarom ze nu ineens op level 60 doordrammen dat cloth toch echt alleen voor mages is enzovoort, zelfs de hoofdaccessoires zijn class restricted..
Verwijderd
Maar ik denk dat ze dat nu gedaan hebben omdat er te veel mensen zaten te klagen over dat het niet eerlijk was etc..
ik heb al gerelogged etc.
eerste keer AION btw, level 21 gladiator atm anuhart
EDIT::
Je moest via de manage bonuses (store) je gold pack nog versturen naar je char.
[ Voor 18% gewijzigd door xeoMe op 01-09-2012 02:32 ]
Verwijderd
punte die worden besproken:
Part 1
- Aion 3.0 launch
- Why did it take so long to launch Aion 3.0 in Europe?
- Details about the process of releasing big patches
- Do you believe that European market is treated as second grade market?
- Size of Gameforge Aion team
- Server merges/transfers?
Part 2
- Plans to deal with gold sellers and hacker
- What’s the timetable for 3.5 being released?
- Pay 2 Win. What is Gameforge’s stance on P2W items in the shop?
- Veteran rewards Phase 2, Events and future content
Voor ons dus geen 3.5 dit jaar...
Ik zou zeggen start een Asmo op de US servers, je krijgt als je lvl 50 bent free lvl50e pvp set..
Dit is om de servers meer te balanceren.
Ping is hoger, maar zo lang je geen sin speelt merk je er niet veel van.
Sorcs, Sm´s en glads ownen zelfs met 150 ping.
Verwijderd



[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2012 12:38 ]
Er gaan ineens veel Dante kloons opdagen! (red dyed Mara's Partydress + dual pistols! =P)
Mijn Star Wars The Old Republic referral link voor degene die de game eens willen proberen. (terugkerende spelers krijgen een bundeltje account unlocks) Ook BDO guest passes verkrijgbaar.
Verwijderd
Ik wil wel weer eens spelen, maar ik vraag me af waar ik het beste kan beginnen?
Op de NA? Of F2P EU?
Welke is beter, en waarom?
Zijn beide pay 2 win?
Welke sub-server is leuk en actief?
Zijn er nog guilds met Gotters, nederlanders?
Zeker en vast de NA, ze zijn beide "F2P", maar op de EU kan je praktisch niks doen zonder constant goldpacks te kopen uit de store (letterlijk DAGEN cooldown op sommige high level instances).Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 11:13:
Spelen mensen dit nog? Ik heb toen Aion uitkwam dit spel 2 maanden gespeeld, en toen nooit meer aangeraakt.
Ik wil wel weer eens spelen, maar ik vraag me af waar ik het beste kan beginnen?
Op de NA? Of F2P EU?
Welke is beter, en waarom?
Zijn beide pay 2 win?
Welke sub-server is leuk en actief?
Zijn er nog guilds met Gotters, nederlanders?
De NA servers hebben die BS niet!
Of het moet zijn dat GameForge gestopt is met zijn spelers uit te buiten
Mijn Star Wars The Old Republic referral link voor degene die de game eens willen proberen. (terugkerende spelers krijgen een bundeltje account unlocks) Ook BDO guest passes verkrijgbaar.
Tja geld moet ergens vandaan komen, NCsoft (NA kant) teert nog op het geld wat ze hiervoor hebben binnengeharkt, dan gooi je het op de masses en hopelijk kan je dan nog break-even spelen (na de flinke afschrijving op AionKnightX schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 14:41:
[...]
Zeker en vast de NA, ze zijn beide "F2P", maar op de EU kan je praktisch niks doen zonder constant goldpacks te kopen uit de store (letterlijk DAGEN cooldown op sommige high level instances).
De NA servers hebben die BS niet!
Of het moet zijn dat GameForge gestopt is met zijn spelers uit te buiten
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Valt heel goed mee!Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 14:45:
Heb je geen dikke lag op NA servers dan?
Ik moet wel toegeven dat ik nog nooit een fortress siege heb meegedaan (te lage level - damn my altitis!)
Mijn Star Wars The Old Republic referral link voor degene die de game eens willen proberen. (terugkerende spelers krijgen een bundeltje account unlocks) Ook BDO guest passes verkrijgbaar.

Een van de andere drie nieuwe classes die er in 4.0 bijkomen - de Troubadour, een kruising tussen een Cleric en Spiritmaster volgens het artikel.
http://na.aiononline.com/...0-class-reveal-troubadour
Mijn Star Wars The Old Republic referral link voor degene die de game eens willen proberen. (terugkerende spelers krijgen een bundeltje account unlocks) Ook BDO guest passes verkrijgbaar.
Check de NA shop als je mij niet gelooft dat het P2W is.
http://na.aiononline.com/store
EU loopt wel aardig wat versies achter. Echter is je ping erg belangerijk in dit spel, hoger dan 60ms is voor mij niet speelbaar. NA is min of meer 150~200.
Over de nieuwe class, ik vind zelf de combo Cleric/Spiritmaster nu niet het beste idee.
Ik ben curieus wat jij juist P2W vindt in de store, voor zo ver ik weet heeft de NA store vooral pets, skins en andere cosmetische dingen?Earfart schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 19:56:
Check de NA shop als je mij niet gelooft dat het P2W is.
http://na.aiononline.com/store
EU loopt wel aardig wat versies achter. Echter is je ping erg belangerijk in dit spel, hoger dan 60ms is voor mij niet speelbaar. NA is min of meer 150~200.
Het zal waarschijnlijk wel OP zijn wanneer die uitkomt. =PVluuks schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 13:33:
Over de nieuwe class, ik vind zelf de combo Cleric/Spiritmaster nu niet het beste idee.Hoe wil je dat in godsnaam counteren. Ja, met een silence godstone misschien, maar imo is het niks anders dan een Spiritmaster met heals. Als ik denk aan mijn Chanter die al moeite heeft met de gewone Spiritmaster en Cleric word ik niet echt vrolijk bij het idee van een kruising daartussen. :'D
Ik ben curieus wat die Raider gaat zijn, de 3de nieuwe Class die erbij komt - iets close combat aangezien we tot nu toe een ranged DPS en een Ranged DPS/Healer hebben gezien?
Mijn Star Wars The Old Republic referral link voor degene die de game eens willen proberen. (terugkerende spelers krijgen een bundeltje account unlocks) Ook BDO guest passes verkrijgbaar.
De gunner lijkt wel meer consequent damage te doen, ik vind de Ranger te 'spikey' en zit je op cooldown is het bunnyhoppeld rond huppelen en snaren.Vluuks schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 16:59:
Ja, ik denk inderdaad ook dat het nogal OP gaat zijn. Zal wel weer een jaar duren voordat er enigszins generfed wordt op GameForge. :'D Ik hoop dat de Raider wat vernieuwend is. De Gunner vind ik namelijk ook maar gewoon een soort Ranger met geweren, van wat ik er van heb gezien. Veel burst en alles van veraf met wat CC, niks bijzonders imo. Ik hoop dat het anders blijkt te zijn, maar tot nu toe heb ik niet echt het idee dat de nieuwe classes me aan gaan spreken.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Anyway, zorgen hoef ik me er nog lang niet om te maken, tegen de tijd dat het zover is op Aion EU.....
Ik hoop trouwens dat ze de character slots dan wel uitbreiden naar 11, maar ik vrees van niet.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Tenzij ik mij vergis was housing in 3.0, dan in 3.5 is de Fasttrack server erbij gekomen - en 4.0 gaan al die nieuwe classes zijn.SinergyX schreef op maandag 05 november 2012 @ 09:27:
Was die trailer long long time ago niet ook over 4.0? Met housing etc?
Als ze het doen zal het waarschijnlijk zijn via extra slots aankopen (a la GW, CoH, DDO, etc).Vluuks schreef op maandag 05 november 2012 @ 04:38:
Dat is ook weer waar, daar had ik nog niet op gelet.Nja, ik ben benieuwd of ze het goed in balans weten te houden zonder een slap aftreksel van één van de huidige classes te creëren.
Anyway, zorgen hoef ik me er nog lang niet om te maken, tegen de tijd dat het zover is op Aion EU.....![]()
Ik hoop trouwens dat ze de character slots dan wel uitbreiden naar 11, maar ik vrees van niet.
Maar Aion kennende... het zullen wel geen extra slots worden, maar een extra account als al je slots vol zijn =/
[ Voor 53% gewijzigd door KnightX op 05-11-2012 10:10 ]
Mijn Star Wars The Old Republic referral link voor degene die de game eens willen proberen. (terugkerende spelers krijgen een bundeltje account unlocks) Ook BDO guest passes verkrijgbaar.
(3.5 moet toch nog komen in europa?)
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik geloof het wel, ja.SinergyX schreef op maandag 05 november 2012 @ 10:23:
Ach, dat wordt een gevalletje druk maken over een jaar ofzo
(3.5 moet toch nog komen in europa?)
Doet mij denken aan de oude dagen van DAoC - wanneer de Euro versie ook maaaaanden achter stond.
And here I thought that was a thing of the past! =P
Mijn Star Wars The Old Republic referral link voor degene die de game eens willen proberen. (terugkerende spelers krijgen een bundeltje account unlocks) Ook BDO guest passes verkrijgbaar.
Gold Pack heeft ook zo'n boost maar minder.KnightX schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 11:26:
[...]
Ik ben curieus wat jij juist P2W vindt in de store, voor zo ver ik weet heeft de NA store vooral pets, skins en andere cosmetische dingen?
http://store.aiononline.c...Path=1_2_53¤tPage=1
1 uur durende scrolls die niet dispelled kunnen worden door SM:
http://store.aiononline.com/store/index?categoryPath=1_4_55
Meer rewards van crucibles (AP BOOST CHARM I - 50 PERCENT):
http://store.aiononline.com/store/index?categoryPath=1_2_52
Gathering/Crafting boost:
http://store.aiononline.com/store/index?categoryPath=1_2_91
Dit soort dingen heb je niet in Free2Play
Verwijderd
Dit soort dingen heb je juist bij Free2Play. De 1 uur durende scroll die niet dispelled vind ik wel wat overdreven en in de richting gaan van p2w. Het overige is normaal. Ze doen niet iets wat je niet kan krijgen zonder de boosters. De boosters maken het hooguit makkelijker om te levelen of je grind voor AP en insignias wat kleiner. Dit is zo een beetje een standaard tegenwoordig in free2plays volgensmij.Earfart schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 17:27:
[...]
Gold Pack heeft ook zo'n boost maar minder.
http://store.aiononline.c...Path=1_2_53¤tPage=1
1 uur durende scrolls die niet dispelled kunnen worden door SM:
http://store.aiononline.com/store/index?categoryPath=1_4_55
Meer rewards van crucibles (AP BOOST CHARM I - 50 PERCENT):
http://store.aiononline.com/store/index?categoryPath=1_2_52
Gathering/Crafting boost:
http://store.aiononline.com/store/index?categoryPath=1_2_91
Dit soort dingen heb je niet in Free2Play
Verwijderd
NA en EU zijn beide Free to play tegenwoordig. NA heeft dan geen gold pack restricties en denk dat hierdoor de Value Packs in plaats van zijn gekomen om dingen wat makkelijker te maken wat voor mensen die al max level zijn minder van belang zullen zijn dan starters.Earfart schreef op maandag 12 november 2012 @ 22:34:
@Diamondduste, Je haalt er 2 door elkaar. Ik heb het over de NA, Free to play is de EU.
Voordat ik stopte een paar maanden terug in EU had ik rond de 4mil ap alleen de medal grind was er nog te doen alleen na de hele eternal 55 set te grinden via medals wat nog redelijk ging met 3 medals per fort is dat nu 1 medal per fort. Beetje te veel van het goede want gear speelt een enorme rol voor pvp in iedergeval.
Dat van die scrolls kan ik wel inkomen, vooral het niet dispellbaar gedeelte dan, aangezien deze scrolls als standaard item ook in game te vinden* zijn.
Er is ondertussen ook een nieuwe video op Tweakers van de Gunner .
Ook zijn er een paar van de nieuwe hairstyles te zien op de website van Aion zelf, ik hoop alleen dat er ook nog coole tussen zitten, want deze bevallen mij toch niet echt (too kiddie for me)


* En als ik mij niet vergis zijn ze ook craftable door Alchemists.
[ Voor 3% gewijzigd door KnightX op 13-11-2012 14:30 ]
Mijn Star Wars The Old Republic referral link voor degene die de game eens willen proberen. (terugkerende spelers krijgen een bundeltje account unlocks) Ook BDO guest passes verkrijgbaar.
Elyos Sickxeome L50 Gladiator
Add me
http://www.aionfreetoplay.com/website/news/Release_3_5
Heb op de US servers nu 5 verschillende chars op lvl 60, maar de EU server is toch een stuk moeilijker;P
Hoop dat ze daar ook met een fast track server komen, dat scheelt toch wel.
Mocht iemand een high lvl char op de EU servers hebben die hij kwijt wil,dan neem ik die graag over:P
Mis toch de fast track server die ze op de NA servers hebben wel, maar heb begrepen dat die er aan komt.
Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi
If you can't take the heat, don't tickle the dragon.
aah nice.. ik ben op zoek naar iemand die op Telemachus zitVerwijderd schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 23:23:
Ja ik speel nog dagelijks op de Anuhart server asmo side onder de naam 'Zirha'.
En eigenlijk om ervaring op te doen.
De 3.9 update is wel leuker, maar het zorgt ook voor verschillen. Namelijk bij Dredgion en Arena is er sprake van een gezamelijke server. Hierdoor kan je tegen spelers van andere servers spelen. Alleen denk ik dat condities per server ander zijn, waardoor de spelers ook anders ontwikkelen. Voor de Spatalos Asmos zij heel sterk.
[ Voor 36% gewijzigd door kevinl op 04-05-2013 09:26 ]
Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi
Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Pvp damage is behoorlijk aangepast. Een duel eindigt niet meer in 2 seconden, vooral als je een sorc tegenkomt. Er zijn nu 3 nieuwe mappen, waarvan een alleen toegankelijk is voor lvl 65.
Het is nu overal open world pvp:)
Binnen 2-3 weken kan iedereen met weekly quest pvp accs, armour en wapens halen die heel goede stats hebben. Voor iemand als mij die later op EU is begonnen is dit heel handig:P
Abbys gear is een stuk lastiger, omdat de medals niet zo makkelijk te halen zijn.
De gunner en bard zijn beide behoorlijk sterk.. Gunner is een mix tussen ranger en sorc.
Ze zijn bijna niet te pakken, en ze hitten net zo hard als een sorc. Denk dat ik op de Eu servers ook een gunner ga lvlen.
Bard is een mix tussen, sm, cleric en sorc. Ze kunnen fearen, debuffen, healen, dispellen en hitten ook behoorlijk hard.
Ik start weer met een songweaver sinds ik zelf een fan, en ook mijn mains, een cleric,chanter,sorc zijn.
Deze classes heeft de songweaver min of meer allemaal in zich.
Gaan jullie weer overnieuw beginnen na deze 4.0 update? Zo ja welke class?
Voor de geinteresserde de patch notes:
http://update.aionfreetoplay.com/4-0/
WOW!!Darklor schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 16:24:
Wordt weinig meer over Aion geschreven in dit topic. Toch wil ik voor de liefhebbers: Aion 4.0 gaat vandaag live op de EU Server van gamefrog. Ik heb ook al heel lang niet meer gespeeld maar blijft een mmo wat, na mijn mening, de beste gameplay and grapighe elementen heeft. De 4.0 update brengt weer talloze nieuwe content met zich mee. De rede wat mij weer aan het spelen maakt, zijn vooral de nieuwe classes. Bard,Engineer ofwel Gunner en Songweaver en dat de level cap naar 65 gaat.
Ik start weer met een songweaver sinds ik zelf een fan, en ook mijn mains, een cleric,chanter,sorc zijn.
Deze classes heeft de songweaver min of meer allemaal in zich.
Gaan jullie weer overnieuw beginnen na deze 4.0 update? Zo ja welke class?
Voor de geinteresserde de patch notes:
http://update.aionfreetoplay.com/4-0/
voor mij was dit idd een MMO met zeer veel potentie, echter was ik deze al snel kwijt toen ik begon met spelen. Graphics waren cool, ideeen waren goed uitgewerkt maar het totaal kwam niet helemaal lekker uit de verf. Hierdoor was de interesse al snel weg van het grote publiek en in de loop van de tijd ook van mij.
zonde dat het de laatste tijd bijna met elke nieuwe goede MMO gaat.
die gunner class ziet er toch wel echt te hard uit!!
is ook al f2p geworden toch?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
bij voorbaat dank
www.presio.nl - Online marketing Leeuwarden
Ik speel op Perento, met 8 chars waarvan ik er nu 2 veel speel. Heb level 50 goldpack nu (wat betekend dat ik in totaal 50 goldpacks geactiveerd heb) en heb er ooit maar 1 met realmoney gekocht
Leuk spel, pvp soms frustrerend omdat het vooral zerging is (met 20 op 1).
PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
Totaal niet te vergelijken, GW1 blijft qua combat vrijwel uniek in zijn ding. Aion is veel meer het Trinity systeem, met de 'invloed' van de aziatische MMO's. Altijd tekort aan tanks of healers, bosses en mobs met ziekelijk veel HP en meppen elke non-tank neer in 2 klappen en een gigantische overkill aan skills en combo's.Maxjee schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 21:12:
Hallo, Ik ben een oud guildwars1 speler en ben op zoek naar een nieuwe mmo, is dit spel vergelijkbaar met guildwars 1 qua dungeons, speedclears, hoge moeilijkheids graad etc.?
bij voorbaat dank
Zit trouwens wel tijd-verschil tussen NCsoft Aion en Gameforge Aion, die eerste heeft al de nieuwe update, die tweede dus nog niet.
[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 14-02-2014 15:13 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Vind het een prima spel tot nu toe..ben pas level 11 ranger....graphics zijn mooi, gaaf om te kunnen vliegen!!!
Ik heb bij release dit spel even gespeeld. Vond het wel nog tof maar ben moeten stoppen door tijdgebrek.
Na jaren gw1 en 2, wow, lol,... te spelen kwam ik opeens een video van Aion tegen en bedacht ik mij dat ik nog eens terug zou komen.
Leeft dit spel nog een beetje? Aangezien het bijna 3 jaar geleden is dat hier iemand actief was...
Gaan mensen Aion 2 spelen?
Zelf even gedaan toen het in Korea uit kwam maar de P2W liet me direct afschrikken eigenlijk.
Nou hebben ze het business model voor western release flink aangepast zo te zien.
Nog steeds geen bevestiging of P2W geen ding is maar het feit dat het in PvP niet is maakt het al heeeel nice imo.
Had eigenlijk niet het idee om de western release te spelen maar nu ik dit zie twijfel ik wel.
![]() |
[ Voor 23% gewijzigd door Ricmaniac op 16-06-2026 21:07 ]
het spel is inderdaad niet toegankelijk voor Nederland en België.Ricmaniac schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 21:04:
Beetje random om het topic weer te openen na 9 jaar hahah![]()
Gaan mensen Aion 2 spelen?
Zelf even gedaan toen het in Korea uit kwam maar de P2W liet me direct afschrikken eigenlijk.
Nou hebben ze het business model voor western release flink aangepast zo te zien.
Nog steeds geen bevestiging of P2W geen ding is maar het feit dat het in PvP niet is maakt het al heeeel nice imo.
Had eigenlijk niet het idee om de western release te spelen maar nu ik dit zie twijfel ik wel.(mits die game niet geblockt wordt in nederland en belgië
[Afbeelding] want nu is de game locked om te wishlisten bij ons)
https://steamdb.info/sub/1200542/
Netherlands
Aruba
Belarus
Belgium
Bonaire/Sint Eustatius/Saba
China
Cuba
Curaçao
Hong Kong
Macau
Russian Federation
Sint Maarten (Dutch part)
South Korea
Syria
Taiwan
Viet Nam
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ga voor je latency problemen aub naar Aion Latency problemen :)
/f/image/u8vtNRVxOAEjGopSAGaokwy5.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/vINRnmbg5Ux8AOeni1YjgXHN.png?f=fotoalbum_large)