Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aionrant #781

5.8 mil exp voor 31... hele avond gegrind nog 200k nodig!

mn stigma's eindelijk kunnen kopen -lvl 28 en 31 "arrow deluge III en bow of blessing"
en een nieuwe bow weten te kopen voor een prikkie..
maar nu nog ff 100-150k kinah grinden voor mn lvl 31 skilll set. :]

http://uk.aiononline.com/...h?charID=4484&serverID=35

aleen Nodig extra crit hit gems nodig..

EN! , op lvl 30 een mooie quest gehad voor een set item - blauw! flash leather, kan de andere 4 aleen pas krijgen op het moment dat ik 4 andere characters naar 30 lvl...

Afbeeldingslocatie: http://i37.tinypic.com/dbtla8.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2009 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-08 17:53

MetalPool

Boe!

Wat een heerlijke game! Ik ben echt vol lof over deze creatie van NCSOFT!
Heb me altijd wel goed vermaakt met wow, maar dit overtreft voor mij toch wel iets. Echt heerlijk om weer lekker overal te verkennen en Spells / Abilities onder de knie te krijgen :D Ik vind het iig een grote aanrader voor iedereen die fan is van dit genre! Gisteren level 21 gedinged en wordt vanavond waarschijnlijk wel 22/23 sorcerer!

Gisteren trouwens aan een guildie gevraagd hoe de instances zijn! Hij vertelde mij dat de 1e instance puur XP grinden is en er vallen amper items van mobs. Loot van bosses kan je helemaal wel vergeten....wel vertelde hij mij dat de 1e instance een soort van oefeninstance is ofzo? Kan iemand hier antwoord op geven want ik doe instances voor ITEMS en niet voor XP! Mocht de endgame ook zo zijn ben ik bang dat het snel afgelopen is met AION....ben je eenmaal lvl 50 en dan??? Nou ja ik hoor het wel :D

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shodan schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 08:40:
[...]

Ha Gorion, (Ik ben Volyova ingame) we hebben dan ook goed gequest met onze guild bij de Kralls gisteravond. Moesten wel 2 pogingen doen om de abyss gate kapot te maken ;) maar goed..
Welk gebied ga je heen na Verteron? Naar Eltnen? Hier wordt je in ieder geval met de quests naar toe gestuurd..
Je kunt ook al naar Theobomos gaan, daar zijn een paar eenvoudige kill-quests en in tegenstelling tot Eltnen zijn daar wel meerdere channels, dus het is een stuk rustiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Potame
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-09 09:47
Gisteren lvl22 geworden met m'n cleric na een hele avond grinden... beetje weinig quests in dat nieuwe gebied :(
Maargoed... nieuwe skill manuals gekocht a 70k (:() en kreeg er ook een nieuwe spell bij, divine nogwattes, ben de naam ff vergeten :) Is wel gelijk een enorme dps boost voor mij en de mobs gaan nu een stuk sneller plat. Maakt het grinden een stuk relaxer.
Ik heb nu ook een [Spy] quest gekregen, wat betekent dat ik in het elyos gebied wat mobs moet afmaken. Erg interessante reward (een blue belt) dus nu hard op zoek naar een rift :D

Ryzen 3700X, RX5700, 16gb ram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 17:11
Donnas-A schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 09:32:
Gisteren trouwens aan een guildie gevraagd hoe de instances zijn! Hij vertelde mij dat de 1e instance puur XP grinden is en er vallen amper items van mobs. Loot van bosses kan je helemaal wel vergeten....wel vertelde hij mij dat de 1e instance een soort van oefeninstance is ofzo? Kan iemand hier antwoord op geven want ik doe instances voor ITEMS en niet voor XP! Mocht de endgame ook zo zijn ben ik bang dat het snel afgelopen is met AION....ben je eenmaal lvl 50 en dan??? Nou ja ik hoor het wel :D
Je guidie heeft wel gelijk over de 1e instance, er dropt maar van 1 boss loot, namelijk de laatste. Ik vind het wel mooi dat er veel exp te halen valt en niet zoveel items, 1 zo'n run gaf mij toch al 3/4e van een level, en op lage levels hecht ik zeer weinig waarde aan goede items omdat ze een dagje later toch weer vervangen worden.
Natuurlijk als je eenmaal 50 bent droppen de instances meer loot, hoewel ik denk dat endgame in dit spel meer PVP georiënteerd is, vanwege de implementatie van rankings, abyss points waarmee je armor kan kopen, etcetera.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool

MetalPool

Boe!

pica schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 09:42:
[...]

Je guidie heeft wel gelijk over de 1e instance, er dropt maar van 1 boss loot, namelijk de laatste. Ik vind het wel mooi dat er veel exp te halen valt en niet zoveel items, 1 zo'n run gaf mij toch al 3/4e van een level, en op lage levels hecht ik zeer weinig waarde aan goede items omdat ze een dagje later toch weer vervangen worden.
Natuurlijk als je eenmaal 50 bent droppen de instances meer loot, hoewel ik denk dat endgame in dit spel meer PVP georiënteerd is, vanwege de implementatie van rankings, abyss points waarmee je armor kan kopen, etcetera.
Kijk daar heb ik wat aan , dank je wel :) Ik ging me namelijk al helemaal zorgen maken! En PVP vind ik opzich ook wel leuk om te doen...maar goed raiden staat bij mij op nummer 1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap niet dat NCSoft geen channels beschikbaar stelt in Eltnen. In die woestijn verderop zijn misschien 5/6 beesten spawns voor een bepaalde quest, en half de server zit daar. Bijna onmogelijk om zo'n beest te pakken te krijgen.

Dit is de 1e zeer vervelende negatieve ervaring die ik heb met dit spel :p

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2009 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Gisteravond rond 22:30 nog even ingelogd na iets van 45 minuten in de queue te hebben gestaan. Heel grappig btw... toen ik inlogde hielp ik iemand die vrijwel dood was door de mob te killen voor em, ongeveer een half uur later ... kreeg ik die favor terug van hem toen hij mij redde, toch leuk hoe een vriendelijke daad soms terug betaald word.

Ook nog een hele discussie gehad over wat voor wapens een assassin moet gebruiken in het assassin kanaal. Grappig dat sommige mensen echt volledig afgaan op wat een random persoon zegt. Zo was 1 iemand ervan overtuigt dat de offhand ook meetelt voor crit, terwijl dit volgens mij toch echt niet zo is. Om die reden prefereren de meeste mensen dagger/sword. Ik persoonlijk speel het liefste sword/sword. Crit zat dus een probleem is het niet echt en het voelt voor mij gewoon alsof de mobs op solo sneller dood zijn. Natuurlijk ben ik nog low level en zal het nog niet al teveel uitmaken... of ik ben gewoon een te grote n00b. Is mogelijk ... speel pas sinds vrijdag en nooit aan een beta meegedaan.

Gisteren ook nog alchemy een klein beetje geleveled, is toch verrekte makkelijk en goedkoop om je eigen voorraad pots in te slaan en zeker als assassin ben je toch zeer afhankelijk van je voorraad potions. Volgende keer als ik inlog mezelf zo snel mogelijk levelen en op level 20 gaan we weer even aan de slag om me Tailoring/Weaponsmithing omhoog te werken en ook alchemy om weer betere pots te krijgen. Moet zeggen dat ik het craft systeem hier wel zeer handig vind en ook dat je xp krijgt om het te levellen geeft je net dat beetje extra zin om het te levellen omdat het niet alleen voor extra gear is enzow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 10:14:
Ik snap niet dat NCSoft geen channels beschikbaar stelt in Eltnen. In die woestijn verderop zijn misschien 5/6 beesten spawns voor een bepaalde quest, en half de server zit daar. Bijna onmogelijk om zo'n beest te pakken te krijgen.

omdat een rift vinden dan veel te makkelijk word.. of het verstoppen voor asmoraids..

en die blue spy quests met multichannel worden dan helemaal al een eitje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchEZmoder
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:50
kaluro2 schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 00:31:
[...]nee niet waar, het gaat erom wie de meeste schade heeft toegebracht vanaf het moment dat de mob 100% is tot en met 0%.
Dat is wel erg triest vind ik zelf, ik had dus nooit een healer moeten rollen omdat andere mensen mijn mob makkelijk kunnen stelen? Belachelijk.

Ik zal vandaag nog eens spelen, 3 van me vrienden uit lotro spelen nu ook maar die zitten nog onder lvl10 geloof ik :)

Sony A1II • Sony A7RV • Sony 14mm F/1.8 GM • Sony 35mm F1.4 GM • Sony 70-200mm F/2.8 GM II • Sony 135mm F/1.8 GM • Sony 400-800mm • Laowa 85mm 2:1 macro • Sigma 105mm F/2.8 Macro • Laowa Aurogon 10-50x • Hobby Fotograaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-09 14:32
Verwijderd schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 10:14:

Je moet blij zijn dat ze dat in andere gebieden wel hebben. Over een tijd als de spelers wat verdeeld zijn over de level gebieden dan is het daar een stuk rustiger. Denk bijvoorbeeld aan toen The burning Crusade uitkwam... toen was het ook geen doen om te levelen in Outland. Nu gaat dat prima. Dit hoort er nu eenmaal allemaal bij!

En wat Archetype zegt klopt ook. Het werkt niet wat betreft Rifts om dan ook nog eens channels te hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Hoe vaak komt het trouwens voor dat je de andere kant door die rifts komen? Zit zelf nog niet op het level dat ik daarnaartoe ga ... maar zou het weleens willen weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Potame
dynosu schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 11:28:
Hoe vaak komt het trouwens voor dat je de andere kant door die rifts komen? Zit zelf nog niet op het level dat ik daarnaartoe ga ... maar zou het weleens willen weten :)
Ik heb gisteren in 3 uur tijd 2 keer een melding gehad dat er een rift geopend was naar "ons" gebied. Beetje weinig imo maar hopelijk wordt dat in latere gebieden meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolfsRain
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 10:46
kaluro2 schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 00:31:
[...]nee niet waar, het gaat erom wie de meeste schade heeft toegebracht vanaf het moment dat de mob 100% is tot en met 0%.
Dat is wel erg triest vind ik zelf, ik had dus nooit een healer moeten rollen omdat andere mensen mijn mob makkelijk kunnen stelen? Belachelijk.

Ik zal vandaag nog eens spelen, 3 van me vrienden uit lotro spelen nu ook maar die zitten nog onder lvl10 geloof ik :)
Je kunt wel de distrubution opties veranderen naar free-for-all.

5800X3D, X570 TUF Pro, 32 GB 3600C16, 3080 TI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL
  • Laatst online: 29-12-2021

GonzoNL

You call that breaking a spine

MrDummy schreef op maandag 28 september 2009 @ 23:41:
Hier nog een Tweakers guild ook:
Server: Gorgos
Kant: Elyos
Legion: <Vliegende Hollanders>
Site: http://www.vliegende-hollanders.nl/

Geheel Nederlandse guild, dus geen Engelse members of taal erin.

En nou maar hopen dat NcSoft wat meer letters toelaat in titels, het is gewoon te kort.
Want in het begin toen de legionnaam uitgedeeld wordt, was de titel wel volledig te lezen, maar na inloggen is ie toch nog afgekapt tot <Vliegende Hollan>.
Waarom eerst wel, daarna niet... Gewoon klein bugje. Anders mogen ze wel voor waarschuwen!
O wow, komt me bekend voor die layout :P

Bugje hadden wij ook last van met de OB, schijnt dat eerder in de beta de limit minder lang was, schijnbaar is dat in de tag boven je naam nooit aangepast ofzo.

[ Voor 10% gewijzigd door GonzoNL op 29-09-2009 12:14 ]

GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _H_G_
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 15:45
E_the_Red schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 10:23:
Het is ook geen solo spel. Als je dat wel denkt, dat had je helemaal niet moeten rollen ;) Dat mensen veel solo zijn pre-25 level (wat in een paar dagen te doen is), zegt weinig over post-25 level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
_H_G_ schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 12:49:
[...]

Het is ook geen solo spel. Als je dat wel denkt, dat had je helemaal niet moeten rollen ;) Dat mensen veel solo zijn pre-25 level (wat in een paar dagen te doen is), zegt weinig over post-25 level.
Lewt verdeling is op die manier als healer gewoon niet eerlijk. Leuk dat jij het verdedigd.. maar een teamspel betekend niet dat je de meeste damage moet doen om lewt te krijgen.

Krijg het idee dat er een paar leetors hier zijn die alle negatieve meningen categoriseren onder het mum, moet je ander spel spelen. Beetje zielig gedrag eigenlijk.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

SpoTs schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 13:06:
[...]

Lewt verdeling is op die manier als healer gewoon niet eerlijk. Leuk dat jij het verdedigd.. maar een teamspel betekend niet dat je de meeste damage moet doen om lewt te krijgen.

Krijg het idee dat er een paar leetors hier zijn die alle negatieve meningen categoriseren onder het mum, moet je ander spel spelen. Beetje zielig gedrag eigenlijk.
Als jouw party de meeste damage doet dan krijgt iemand (round robin stijl) in jouw party de loot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:49
Exact dezelfde reden waarom ik na de beta's maar niet voor een healer ben gegaan, 50% van mn mobs werd gekillstealed, ik zit nu echter in morheim en daar mogen ze het aantal channels wel verhogen imho, dat dat evetueel riften in de war kan sturen lijkt me niet echt bijzonder relevant (ik heb t een paar keer gedaan en zelfs world pvp in wow was leuker, tel daarbij op dat die bind-stone niet lijkt te werken en je bent continue bezig om elkaar te ressen als dat lukt, anders moet je weer een heel eind reizen)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
GonzoNL schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 13:08:
[...]

Als jouw party de meeste damage doet dan krijgt iemand (round robin stijl) in jouw party de loot.
Round Robin is inderdaad de beste manier voor lewt distribution. Maar toen ik de open beta speelde met een maat.. kreeg hij IN party af en toe ( met round robin ) 3x achter elkaar lewt en ik maar 1x bv. Gewoon een beetje vreemde manier van lewtverdeling.

Als ik trouwens naar de screenshots kijk en "bosses" zie.. dan ziet het er best intressant uit.
maarja dingen die mij minder aanspreken,
- Op servers veel queue's ( kan ook positief zijn )
- Lewt verdeling
- Private shops, leuk idee.. maarja.. waarom geen auctionhall?
- PvP pas echt op lvl 25 +

Dingen die mij niet/minder intresseren :P
- Vleugeltjes ( yay )
- Graphics

Dingen die me WEL leuk lijken
- Nieuwe game, vanalles te ontdekken
- Teamplay met vrienden
- Nieuwe wereld ( verwijzend naar bovenstaande punt )
- Mogelijke encounters met eventuele raidbosses

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

Vaag,

Ik heb een accoutn aangemaakt (betaald en al), spel gedownload...
Na installatie opgestart en dan houdt het op.

Ik kan niet inloggen, terwijl mijn game account wel inorde is volgens NCsoft account management.
Steeds verschijnt de melding account ID and pass dont match.

ik heb vervolgens nog een paswoord reset uitgevoerd, maar het effect blijft hetzelfde.

Moet ik wachten ofzo?

Ik begin nu al een gevoel van genaaid worden te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
dCY schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 13:17:
Vaag,

Ik kan niet inloggen, terwijl mijn game account wel inorde is volgens NCsoft account management.

ik heb vervolgens nog een paswoord reset uitgevoerd, maar het effect blijft hetzelfde.

Moet ik wachten ofzo?

Google is your best friend.

Kijk gewoon op welke region probeert in te loggen. prolly staat ie op North America.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
SpoTs schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 13:16:
[...]
Die is er toch gewoon :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dCY schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 13:17:
Vaag,

Moet ik wachten ofzo?

Hoe heb je de client gedownload? Het is namelijk mogelijk dat je met een europese account met de amerikaanse client probeert in te loggen, dan krijg je inderdaad die melding. Oplossing: Aion (europe) installeren vanuit de NCsoft launcher.
[...]
Er is wel een Auction House, die heet de Broker, ik vind het shops systeem wel een leuke toevoeging daarop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 00:49

g0tanks

Moderator CSA
[...]

Round Robin is inderdaad de beste manier voor lewt distribution. Maar toen ik de open beta speelde met een maat.. kreeg hij IN party af en toe ( met round robin ) 3x achter elkaar lewt en ik maar 1x bv. Gewoon een beetje vreemde manier van lewtverdeling.

Als ik trouwens naar de screenshots kijk en "bosses" zie.. dan ziet het er best intressant uit.
maarja dingen die mij minder aanspreken,
- Op servers veel queue's ( kan ook positief zijn )
- Lewt verdeling
- PvP pas echt op lvl 25 +

Dingen die mij niet/minder intresseren :P
- Vleugeltjes ( yay )
- Graphics

Dingen die me WEL leuk lijken
- Nieuwe game, vanalles te ontdekken
- Teamplay met vrienden
- Nieuwe wereld ( verwijzend naar bovenstaande punt )
- Mogelijke encounters met eventuele raidbosses
Wat is er mis met het woord 'loot'?

Maar goed, ik had laatst nog dat ik bezig was met het killen van een monster. Net als hij maar 1/8 HP over had ofzo wordt ik geinvite in een party, ik accepteer en kill daarna die monster. Dropt het een groene item en krijgt iemand in mijn party het terwijl degene er niks voor gedaan heeft. :/

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uldal
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-09-2024
Heb ik gisteren Aion aangeschaft omdat het me leuker leek als WoW kom ik erachter dat je een extra time card moet kopen. Okee dat is dan nog niet zo erg dacht ik dab haal ik die morgen dan installeer ik het nu alvast.
Ga ik vandaag in de winkels in de buurt vragen komen ze volgende week pas binnen :'( . Hoop dan maar dat de que's dan een stuk minder zijn geworden zodat ik wel meteen kan spelen als ik de timecard volgende week aanschaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapotlood
  • Laatst online: 11-09 13:17
Ik zie steeds meer mensen die in ± een week al level 20+ zijn... de level-cap is nu level 50. Houdt dat in dat we over enkele weken alweer klaar zijn met spelen? Ik bedoel, als je binnen een maand al level 50 bent is de lol er snel af denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:49
joramoudenaarde schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 13:59:
Ik zie steeds meer mensen die in ± een week al level 20+ zijn... de level-cap is nu level 50. Houdt dat in dat we over enkele weken alweer klaar zijn met spelen? Ik bedoel, als je binnen een maand al level 50 bent is de lol er snel af denk ik.
Levelen gaat steeds langzamer hoor, in Lineage 2 had je in het begin maximaal level 65 (geloof ik) en kon je in een paar dagen level 20 zijn, maar boven level 50 duurde het vaak weken voordat je ook maar één level up ging.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool

MetalPool

Boe!

Over die loot verdeling ben ik helemaal eens...als je een niet DPS class pulled is het vrijwel onmogelijk om in drukke gebieden normaal aan loot/quest kills komt..heb het geprobeerd als Cleric maar ben maar gauw overgestapt naar Sorcerer :) Die Cleric level ik dan wel als het wat rustiger is overal. Maar goed ik meen me te herrineren dat solo questen in WOW voor een priest ook niet altijd eenvoudig was en dat het altijd wel handig was als je een DPS class meenam....Pin me daar niet op vast want ben nooit Priest geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit is geen wow..

en 30-31 koste me al 10 uur grinden 10k exp/mob zonder downtime op ranger..
Das dus ERG lang al vergeleken met wow waar je 79-80 in 5-6 uur doet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Voor mij begint het spel dan pas, het gaat mij om de endgame, dat wil zeggen raids en pvp, en het levelen een vervelende nodigheid, ik heb geloof ik 3 jaar WoW gespeeld, en daarvan was de meeste tijd gestoken in het spelen na max level.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapotlood
Ah gelukkig!

Ik heb een poos LOTR online en EQ2 gespeeld, en speel al lange tijd WoW. Wat ik bij EQ2 (en WoW toen het net uit was) prettig vond is dat je de eerste 10 levels lekker snel gaat zodat je 't ritme een beetje kan vinden, en daarna steeds langzamer levelt. Goed om te horen dat het lekker lang duurt voor je echt de cap bereikt in ieder geval.

Bij WoW is 't inderdaad zo dat je snel levelt, en daarna vooral lang bezig kan zijn met het upgraden van je toon. Maar toen WoW net begon was je daar ook al veel mee bezig als tussen de level 50-55 zat. Tegenwoordig knal je in 1x door naar level 80, raid je 3 weken flink, en je bent behoorlijk tegen het eind aan het hikken. M'n mage in WoW was nog geen 3 weken level 80 toen ik met een beetje raiden en pvp'en al voor de helft met itemlevel 226 (Ulduar25 level gear) was bekleed. Tja, dan is voor mij de lol er redelijk vlot vanaf ;)

Even uit nieuwschierigheid;
- Zijn hier mensen die via Paypal betalen? Aangezien die gamecards nog niet overal even makkelijk te koop zijn hoop ik redelijk simpel in het begin via Paypal te betalen.
- Ik had het op pagina 7 van deze thread al even gevraagd, maar ben nog altijd nieuwschierig naar mensen met dezelfde setup als ik... zijn er nog meer mensen die met een C2D Extreme 3.06Ghz/8800m GTS/4GB ram spelen? Of een vergelijkbaar systeem natuurlijk. Ik probeer een beetje meer insight te krijgen in de fps/settings die mensen hier gebruiken, omdat 't me een beetje jammer lijkt dat je zo'n mooi spel op de lagere settings speelt. De systeemeisen ken ik, maar omdat je wat lag kan krijgen vanwege de hoeveelheid spelers probeer ik hier een beetje goed zicht op te krijgen :-)

p.s.: zijn er al veel guilds in Aion eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reboot
  • Laatst online: 29-07 22:18
Ik speel op mijn mbp in windows met 40-70 fps, 9600 256mb geheugen, wel niet alles op high staan maar wel over de helft!, hoop dat ik je hiermee een goed idee geef van wat jij gaat kunnen doen met je spec's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapotlood
Dank Reboot!
Die 9600 in jouw MBP is een beetje vergelijkbaar met mijn 8800 met 512MB geheugen, dus ik denk dat ik ongeveer rond dezelfde settings uitkom (zo'n 50-70% van de max settings)... dat geeft me een perfect beeld, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Ik betaal met paypal, is wel makkelijk aangezien ik mijn account van paypal direct aan mijn bankrekening heb gekoppeld, en Aion automatische afschrijvingen ondersteund.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miggel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:06
joramoudenaarde schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 14:18:

p.s.: zijn er al veel guilds in Aion eigenlijk?
Via deze link zie je hoeveel legions er op welke server zijn:

http://uk.aiononline.com/livestatus/server/

Ik draai zelf een Core 2 Duo E6600 2.40 GH, 8800 GTX en 4 GB intern.

Nergens probs, geen crashes. Weet niet precies mijn fps. In hele drukke stadjes loopt ie iets schokkerig, maar niet vervelend.

[ Voor 26% gewijzigd door Miggel op 29-09-2009 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHarry
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:11
het spel ondersteunt ook paypal hoor dan hoef je geen timecards te kopen en paypal kan je gewoon aan je rabobank/postbank koppelen en zo elke maand er geld op zetten....zo doe ik het ook nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapotlood
En weer bedankt!

't Valt me wel op dat ik een beetje teveel WoW heb zitten spelen... ben helemaal uit de running met andere games, hehe. Aion heeft zo te zien al een behoorlijk complete website opgezet. Een paar bugjes met betrekking tot de code, maar verder erg netjes.

@Pica; Ik heb, volgens mij, ook m'n bankrekening aan Paypal gekoppeld. Ten minste, ik heb gewoon m'n bank aangemeld bij Paypal. Ik kon alleen verder niets vinden op paypal.com over het opzetten van een automatisch incasso e.d.... maar daar kijk ik nog eens goed naar als ik Aion daadwerkelijk heb geïnstalleerd vanavond. Heb eerlijk gezegd nog maar 1x in m'n leven een betaling gedaan met Paypal, hehe.

Best een levendige community voor Aion als we op Tweakers alweer op deel 2 zitten van een spel wat net uit is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
Ik heb mn game nog steeds niet binnen van play :(
En ga dadelijk 3 weken op vakantie, als ik terug kom is iedereen hier al level 50 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Automatische incasso gaat toch gewoon via de site van aion zelf? daar kan je instellen hoe je wilt betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Verwijderd schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 15:01:
Automatische incasso gaat toch gewoon via de site van aion zelf? daar kan je instellen hoe je wilt betalen
Ja precies, ze billen dus om de maand mijn paypal account, en het wordt allemaal automatisch geregeld.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapotlood
Oh, dat weet ik Bibo, ik doelde eigenlijk meer op de instellingen van Paypal om automatisch incasso mogelijk te maken. Ik heb m'n bank destijds wel toegevoegd aan de lijst met bekende banken op Paypal, maar kon zo snel niets vinden of dit genoeg is voor een automatisch incasso van een spel bijvoorbeeld.

Maar daar kom ik vanavond wel achter... en zo niet, dan weet ik dit draadje te vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool

MetalPool

Boe!

ixl85 schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 14:46:
Ik heb mn game nog steeds niet binnen van play :(
En ga dadelijk 3 weken op vakantie, als ik terug kom is iedereen hier al level 50 :+
Dat zit er heeeeeel erg dik in ja 8) iig fijne vakantie...wij levelen rustig door ok ? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

Uldal schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 13:58:
Heb ik gisteren Aion aangeschaft omdat het me leuker leek als WoW kom ik erachter dat je een extra time card moet kopen. Okee dat is dan nog niet zo erg dacht ik dab haal ik die morgen dan installeer ik het nu alvast.
Ga ik vandaag in de winkels in de buurt vragen komen ze volgende week pas binnen :'( . Hoop dan maar dat de que's dan een stuk minder zijn geworden zodat ik wel meteen kan spelen als ik de timecard volgende week aanschaf.
gamecard.nu kan je via ideal kopen en krijg je hem in de mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool

MetalPool

Boe!

GonzoNL schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 15:16:
[...]

Of maak een Paypall account aan...kies optie 2 in billing menu en hoppa je kan de 30 gratis dagen spelen...zo heb ik het ook gedaan :D Ik heb dus nog geen stuiver betaald aan gameplay o.i.d.heb alleen de game aangeschaft :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:09
[...]

Klopt inderdaad, maar:

Vanwege de release van Aion Online en de noodzaak om je account te moeten activeren met een betaalmethode kunnen wij momenteel niet aan de vraag naar NCsoft Time Cards voldoen.

Wij streven ernaar in de loop van de week weer een ruime voorraad van dit product te hebben om iedereen te kunnen helpen. Bezoek geregeld deze pagina voor updates!

Onze excuses voor het ongemak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

oh lol :) Ben ik blij dat ik paypall gebruik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:09
Gebruik ik zelf ook inderdaad, maar koop hier wel altijd al mijn andere kaarten, dus zag het toevallig vermeld staat. Met Paypal helemaal geen problemen gehad, ook niet dat mijn account op Not Playable stond ofzo. Kon meteen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 20:25
15 day card voor 12.99? Zijn die gasten niet een beetje erg bizar duur?

(hint, koop gamecards met USD :P)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Hoeveel kost het in USD? 15? (edit: voor 30 dagen)

[ Voor 28% gewijzigd door Shodan op 29-09-2009 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lollial
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18-12-2024
Kan iemand deze naab nog 1 keer zeggen hoe het zit als je account ready is, hij op Europa staat en je zeker weet dat je password goed is dat je nog steeds de foutmelding krijgt dat je inloggegevens niet kloppen? Ik kan niet wachten me bij OM NOM NOM te voegen! Never mind... North America :(

[ Voor 6% gewijzigd door Lollial op 29-09-2009 17:11 ]

StarCraft II: Serial

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Shodan schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 16:55:
Hoeveel kost het in USD? 15? (edit: voor 30 dagen)
Eergister nog 30day card gekocht voor net 10 euro. (10.36 ofzo). Cards zijn namelijk niet regio gebonden oid, dus zit je veel beter in de US winkeltjes.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Ah, kan je een keer een webshopje doorsturen?

ps. Bah Ik moet echt eerder van mijn werk weggaan om Aion te kunnen spelen, 1 uur wachttijd weer. Tegen de tijd dat ik erin kan moet ik al weer bijna weg... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:17

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

Topicstarter
MrDummy schreef op maandag 28 september 2009 @ 23:41:
Site: http://www.vliegende-hollanders.nl/
Ik heb de guild toegevoegd aan de topicstart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 09:12
kaluro2 schreef op maandag 28 september 2009 @ 21:45:
[...]

Beetje dom om op jouw level critstones in je sword te gooien.. je haalt toch geen interessante critrate en GS hebben 40 minder critrate dan polearms.
Ik vind het veel lekkerder om met wat crit te spelen dan zonder crit. Als ik alleen maar + attack mana stones er in gooi heb je veel minder knockdowns. En zit momenteel op 170 crit rate. Verwacht over paar levels wel de 250 aan te raken als ik gear krijg met meer slots.

Accuracy heb ik ook niet nodig want zie misschien 1 dodge in de 100 keer dat ik elyos/mobs aanval. En wie vind het nou niet leuk om veel crits op z'n scherm te zien >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:47
Verxx schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 18:38:
[...]

Ik vind het veel lekkerder om met wat crit te spelen dan zonder crit. Als ik alleen maar + attack mana stones er in gooi heb je veel minder knockdowns. En zit momenteel op 170 crit rate. Verwacht over paar levels wel de 250 aan te raken als ik gear krijg met meer slots.

Accuracy heb ik ook niet nodig want zie misschien 1 dodge in de 100 keer dat ik elyos/mobs aanval. En wie vind het nou niet leuk om veel crits op z'n scherm te zien >:)
Ben ik het helemaal mee eens ;). En sowiezo, we zijn low lvl noobs. Wat boeit het wat voor stones je erin zet; de turnover van je gear is zo ontzettend hoog dat ik iig vaak maar gewoon iets pak, ongeacht wat het is :p. Alles tenslotte beter dan niets :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:57

Woohooo

Smilie, James Smilie

Weer 2200 mensen in de wachtrij, echt tof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Woohooo schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 18:58:
Weer 2200 mensen in de wachtrij, echt tof
1814 hier maar, hehe :p.

Tsja, de wacht blijft toch altijd nog leuk. Thuis uit werk -> inloggen op aion -> aan eten gaan denken :p. Na eten met enig geluk zo goed als door de queue heen, hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool

MetalPool

Boe!

Ik d8 slim te zijn....autowalk tegen een muur...nou forget it!!! Zit alweer anderhalf uur te wachten :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Laatst online: 25-08 22:19
Nou, na mijn gratis maand is het finito met deze titel. Queu voor mensen die hele dag werken en avondje willen ontspannen = geen respect en geldklopperij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMe
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08-07 20:51
Conquerer schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 18:08:
[...]

Ik heb de guild toegevoegd aan de topicstart :)
Ingame lees je als Legion Name trouwens niet Vliegende Hollanders maar Vliegende Hollan

8)7

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Hurtebise schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 19:29:
Nou, na mijn gratis maand is het finito met deze titel. Queu voor mensen die hele dag werken en avondje willen ontspannen = geen respect en geldklopperij.
Tsja, dan moet je MMO's niet spelen in de 1e 3~6 maanden na release ;). Laat dat voor de diehards :p. Je loopt nou eenmaal standaard tegen een hoop van dit soort problemen aan.

Je kunt uiteraard de makkelijke uitvlucht nemen en het aantal servers verdubbelen zodat al die huidige queues van 2000~2500 man ieder een eigen server hebben; echter na de 1e maand zit je plots met nog maar zo'n 1000 man op die servers dan en wordt het plots een stuk minder leuk. Wat er vervolgens gebeurd hoeft niet eens meer naar gegist te worden, zie bijvoorbeeld WAR. Het werkt niet voor PvP based MMO's, enige wat je doet als bedrijf is je investering de grond in trappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

*kuch
niet alle servers hebben queues kuch*

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ducar
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-11-2022
Nee ze moeten lekker veel servers bij plaatsen, zodat ze na een maand of twee het hele spul moeten mergen!

Sorry maar ik word ondertussen meer dan spuugzat van dit soort posts, en het is niet persoonlijk bedoelt maar voor iedereen die het steeds maar weer neer plempt.

Had dan gewoon een paar weken/maand gewacht voor dat je het spel kocht! Iedereen weet dat er queu`s zijn in meer of mindere mate.

Maar ncsoft moet het vooral zo doen als warhammer, dan heb je het lekker voor elkaar! Heeft werkelijk waar geen ene bliksem met geldklopperij te maken. Maar goed kijken naar hoe groot de community blijft en daar op voortbouwen. Er worden servers bijgeplaatst maar met mate en dat heeft redenen, ik snap nog steeds niet waarom mensen hier zo verschrikkelijk over door kunnen drammen en zeiken.

Het spel is net een dikke week uit en er is enorm veel aandacht voor vanuit heel het westen. Dat je in een wachtrij staat is flink balen toegeven.

PS: Ik erger me niet aan berichten waarin mensen zeggen dat ze in de rij staan en daar van balen, want dat begrijp ik. Maar wel van berichten: bwah, stom spel wachtrij dit en dat slecht gedaan.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Ja dat is nu wel irritant, ik ben in t weekend ook weg, en wil uit het werk spelen. Log je in, kun je tegen half 11 beginnen... Mja komt vast wel goed...

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 11:10

Maduth

Probeersel

Ik weet dat het kort dag is, maar is er al iemand die een goede en neutrale (p)review kan geven over de game? Dus niet dat de que's er zijn en dat het geen wow killer wordt (of wel). Maar is het wat je van een mmorpg mag verwachten dezer dagen of is het een zoveelste poging om mee te profiteren van de online (betaalde) gameworld en dus een afgeraffelde k&%$ game :+ ?

Ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
Na deze eerste maand is het voor mij ook over, leuke game maar te weinig van die "JA DAT IS HET" gevoelens erbij en dan de eeuwige wachtrijen ....

Probeer het over een jaartje ofzo nog wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind die queus wel handig want ik start t spel op ik ga ete/ douchen en kan dan de hele avond doorspelen zonder ik wat anders moet gaan doen(toch nog iets positiefs over t wachten xD) voorderest mooi spel had wel last van een paar kleine bugs zoals vast zitten in een brug maar overall vind ik m echt t geld waard, vooral combo attacks vind ik mooi gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Maduth schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 20:12:
Ik weet dat het kort dag is, maar is er al iemand die een goede en neutrale (p)review kan geven over de game? Dus niet dat de que's er zijn en dat het geen wow killer wordt (of wel). Maar is het wat je van een mmorpg mag verwachten dezer dagen of is het een zoveelste poging om mee te profiteren van de online (betaalde) gameworld en dus een afgeraffelde k&%$ game :+ ?

+ Goede populatie qua aantallen, servers zijn rijkelijk gevuld
+ Populatie verdeling is optimaal voor PvP omstandigheden, ruwweg 50-50
+ Grafisch ziet het er redelijk/voldoende uit; verwacht geen Crysis, maar qua MMO's ligt het goed boven de norm, met name in de latere tiers
+ Combat verloopt over het algemeen vrij vloeiend
+ Wings + aerial combat is goed uitgewerkt en 'redelijk' innovatief (ik weet dat er her en der al mee gespeeld is in MMO's, maar de uitwerking is vaak minimaal)
+ Crafting heeft een omvangrijke positie in het spel
+ Money is of value!! Niks zinlozer dan een economie welk de grond in geboord om zo gold selling 'aan te pakken' (lees: opgeven)
+ Cinematics - alhoewel minimaal, een leuk tintje
+ Solide updates, en frequent. Om de 3~4 maanden is een grote patch uitgebracht dusver met legio aan nieuwe content; en dit is iets wat ze van plan zijn aan te houden heb ik begrepen.

- Combat effect aan begin van keydown, ipv aan eind van de animatie of halverwege. Het maakt combat alhoewel het soepel verloopt wel enigzins plastisch wil je er de max DPS uit halen, bent namelijk continu bezig je damage log in de gaten te houden.
- Quests zijn je standaard grind a la WoW, geeft exp en een lap text over het algemeen, maar een beetje meh :p.
- Queues, tsja, toch een minput alhoewel ik er mee kan leven
- Bagger support en emo staffing; ingame reageren ze gewoon zo goed als niet, en tussen 5 uur 's avonds en 8 uur in de ochtend kan je niet eens meer iets ingame indienen. Op site support niveau komt het er vaak op neer dat ze je keer op keer wat crap laten downloaden om te draaien, een report laten insturen, een dag of 5 niets van zich laten horen en je weer iets nieuws laten draaien zonder ook maar iets zinvols verder te bieden. En als je liv vraagt op twitter wanneer die crap met gameguard eindelijk opgelost is, nadat ze zelf een berichtje gestuurd had dat het zover moest zijn, of of het gewoon bullshit is; dat je niks anders dan een emo bericht terug krijgt, lol.
- Te weinig beschikbaarheid van fysieke gamecards

Een aantal + en - punten welk ik zo gauw kon bedenken, geen uitgebreide review maarja, het is ook nog vroeg in het spel ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 11:10

Maduth

Probeersel

Misschien wel vroeg maar ik wil het volgende week gaan proberen maar een beetje indruk is nooit weg (thanks voor de snelle respons) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Wat ik ook wel ontzettend mis, is een mogelijkheid om voor deze game een trial te krijgen. Daarna dan een mogelijkheid om middels een licentie code de volgende 30 dagen te krijgen, zoals dat ook met WoW bijvoorbeeld het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier nog een dutch legion

Legion: Disconnected
Url http://www.legion-disconnected.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gorion3
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-08 08:28

Gorion3

ABC++

Maduth schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 20:12:

Mwa, ben weinig bugs tegen gekomen. Zelf heb ik dit moment wel last van erg veel crashes, maarja misschien moet ik mijn computer maar eens opnieuw opstarten.. (ook heb ik maar iets van 2GB vrij op me C schijf). Voor het weekend had ik nergens last van trouwens, behalve uiteraard de queue's..

Quests zijn voor het grotendeels vrij standaard met soms wat uniekere quests (die niet altijd even goed werken, misschien wel als er geen 10 andere mensen staan te wachten :P)

Vind wel dat NCSoft er nog zeker 2 of 3 servers bij moet doen, of in ieder geval de capaciteit verhogen. Maar probleem met dat laatste is dat er misschien niet genoeg content daarvoor is. Maarja dat kunnen ze oplossen met meerdere channels..

Awesomenauts! Swords & Soldiers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
GJtje schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 20:47:
Wat ik ook wel ontzettend mis, is een mogelijkheid om voor deze game een trial te krijgen. Daarna dan een mogelijkheid om middels een licentie code de volgende 30 dagen te krijgen, zoals dat ook met WoW bijvoorbeeld het geval is.
Niks nieuws voor een MMO. Trial accounts volgen over het algemeen pas enkele maanden na launch; zo ook met WoW bijvoorbeeld het geval.

Stel je anders voor, servers zitten nu al vol met onbetrouwbare getallen aangezien deels na de 1e maand wegvalt; met trials is dit enkel nog maar erger :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:17

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 20:50:

Is ook weer toegevoegd aan topicstart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AldoRaine
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 31-08 14:23
SinergyX schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 17:21:
[...]

Eergister nog 30day card gekocht voor net 10 euro. (10.36 ofzo). Cards zijn namelijk niet regio gebonden oid, dus zit je veel beter in de US winkeltjes.
Hoeveel kosten 30 dagen normaal dan als je via paypal laat afschrijven?
Krijg het spel morgen binnen, en als dit me net zo pakt als wow een goede 2 jaar geleden kan ik misschien nog wat €'s besparen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
AldoRaine schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 22:56:
[...]

Hoeveel kosten 30 dagen normaal dan als je via paypal laat afschrijven?
Krijg het spel morgen binnen, en als dit me net zo pakt als wow een goede 2 jaar geleden kan ik misschien nog wat €'s besparen :)
Ik dacht €12,99. Als je meteen voor meerdere maanden betaalt, is het per maand wel goedkoper.

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

• Soepstengel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-09 16:58
@alle mensen die na de eerste gratis maand gaan stoppen vanwege de que's
Graag! Hoop dat veel mensen dit gaan doen, dan sta ik namelijk niet meer in de que :P

Ik vindt het echt een erg leuk spel! Het werk lekker, ziet er goed uit en ik vindt het interesant! Erg handig vindt ik ook de channels, als het ergens erg druk is met spelers die aan het grinden zijn ga je gewoon een andere channel in en dan is het opeens een stuk stiller en kan je lekker aan je quests werken, ideaal moet ik zeggen!

Tip voor de mods hier: misschien een verbod in stellen om het nog over de que's te hebben aangezien het niets toevoegt aan dit topic? Nou ja, een verbod op het alleen klagen daarover dan (posts als: "Ja hoor! Weer 2000 wachtenden" of "God.... Moet ik weer 2 uur wachten tot ik naar binnen mag...")

[ Voor 11% gewijzigd door Soepstengel op 30-09-2009 00:02 ]

Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800

• Seraphyn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-09 15:27

Seraphyn

Jabberwocky!

Ach ik neem aan dat wanneer de gratis maand voorbij is en iedereen weer terug naar WoW gaat dat de queue's met hun verdwijnen. Op het moment echter is het wel een erg grote irritatie factor. Ik snap best dat mensen even willen venten erover, doe het zelf ook wel eens, vind het nou ook weer niet zo storend dat het verboden moet gaan worden.

Verder inmiddels level 20, bijna 21, maar blijf nog maar even in Verteron hangen. Elthen (?) is echt veel te druk nu en je kan daar zover ik heb gemerkt niet van channel switchen.

Howdy!

Verwijderd

Net de "The Three Keys" Quest (campaign ofzo gedaan), duurde iets van 1,5 uur, 5 minuten daarna (nu dus) server down. Ik ben echt heel erg blij dat we nog net die laatste boss hebben kunnen doen voordat de server besloot dood te gaan, anders hele run voor niks.

• Jegorex
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-09 23:24
Verwijderd schreef op woensdag 30 september 2009 @ 00:23:
Net de "The Three Keys" Quest (campaign ofzo gedaan), duurde iets van 1,5 uur, 5 minuten daarna (nu dus) server down. Ik ben echt heel erg blij dat we nog net die laatste boss hebben kunnen doen voordat de server besloot dood te gaan, anders hele run voor niks.
Dan speel jij dus op Spatalos?
Dat is de enige offline server op dit moment.
http://kindred.aion.tv/status/

Verwijderd

Jegorex schreef op woensdag 30 september 2009 @ 00:25:
[...]

Dan speel jij dus op Spatalos?
Dat is de enige offline server op dit moment.
http://kindred.aion.tv/status/
Jep, er was al een uur lang problemen met interacten met npc, en was al bang voor een "The server will reset in 60 seconds" ninja-server reset, zoals laatst ook al eens gebeurde.

• psychodude
Verwijderd schreef op woensdag 30 september 2009 @ 00:28:
[...]

Jep, er was al een uur lang problemen met interacten met npc, en was al bang voor een "The server will reset in 60 seconds" ninja-server reset, zoals laatst ook al eens gebeurde.
Dat is een minpuntje waar ze zeker aan moeten werken; geef ons iig 15 minuten de tijd om offline te gaan, die 60 seconds is waardeloos.

• dynosu

dynosu

Orly ?

Gisteren aan het einde van de dag level 20 gedinged, na de halve avond in een party aan die krall quests had besteed, was erg gezellig om op die manier de quests te doen. We deden daar zowat alle quests die je in dat krall garrison/outpost moet doen. Ook erg gelachen.

Frustratie btw ... bij flying reconnesaince (of hoe je dat ook spelt) moet je die boss op low health naar de quest npc sleuren .. is zoooooveel keer gebeurt dat mensen "helpen" en je quest mob doden voordat je erben. Na dat dit de 5e keer gebeurt was flipte ik zowat. Geloof dat ik wat mensen pissig gemaakt heb :p
Maar daarna een gezellig party gehad voor die krall quests en dat maakte de hele avond meer dan goed.

Vanavond hopenlijk de stigma quests afronden zodat ik die 1e 2 slots vrij speel. Mischien ook maar eens gaan denken aan een casual legion, speel ook nog wow, dus kan niet 7 avonden per week uren spelen, maar speel minimaal 3 avonden per week plus vrije uurtjes op de rest van de dagen. Iemand enig idee? :)

Zit op Gorgos, lvl 20 Assassin (Elyos)

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 00:49

g0tanks

Moderator CSA
Kijk in de startpost voor de legions op Gorgos, sowieso kan ik je vertellen dat http://omnomnom.nl/ een casual guild is. ;)

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• Jegorex
Zoek de legion naam in de strip :+
Afbeeldingslocatie: http://lawlrp.inkbard.com/comics/2009-09-22.png

• Kapotlood
Wat is dat channel-gebeuren waar ik mensen over hoor? Is dat puur een chat-channel ofzo?

Ik heb het spel vanochtend vlak voor ik naar m'n werk ging kunnen installeren, en wil graag naar de Gorgos (o.i.d.) server omdat daar een paar vrienden van me zitten. Maar als channels in dit geval sub-servers betekent moet ik nog even uitzoeken onder welk channel ik moet zitten.

• Shodan
Channel is een soort instance van het gebied. Vooral in de begingebieden heb je veel channels, om te voorkomen dat er te veel mensen zijn die jouw mobs weg kaapen. Je kan op ieder moment van channel wisselen.

• Jegorex
Als je vrienden in een andere channel zitten dan kun je ook gewoon wisselen van channel, dit kan 1x per 3 minuten ofzoiets.

• Kapotlood
Oh, op die manier... ik neem aan dat het switchen van channels ergens in je instellingen te vinden is? En kun je wel mensen die in een ander channel gewoon zien? Dus als ik in channel 1 zou zitten en een vriend van me in channel 2, dan kan ik nog steeds met ze praten e.d., alleen niet groupen voor een quest bijvoorbeeld?

Ik zat trouwens gister even bij een vriend van me die het spel speelde, het ziet er lang niet verkeerd uit zeg, en zo'n abnormaal krachtig systeem had ie niet eens!

• MetalPool

MetalPool

Boe!

Verwijderd schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 20:50:

En nog 1 waar ik namelijk zit :-)

Legion: NewSkillZ
Url: Volgt nog

P.s.: Aardig wat dutch Legions op Gorgos \0/

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
Soepstengel schreef op woensdag 30 september 2009 @ 00:00:
@alle mensen die na de eerste gratis maand gaan stoppen vanwege de que's
Graag! Hoop dat veel mensen dit gaan doen, dan sta ik namelijk niet meer in de que :P
Mwah het is het geheel, als het spel zelf beter was geweest (in mijn ogen :p) waren die qeue's best te doen geweest, kan er niet de vinger opleggen maar het spel trekt me niet zoals wow en eve deden in het begin :)

Ieder zijn/haar ding though, wens jullie iig veel speelplezier met Aion.

• Tha_T
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 09:15
Klinkt bekend. De hele tijd in de General Chat: "Where's tutty?????". Zo irritant is dat.

• dynosu

dynosu

Orly ?

ja of Poppy ... of dat fossil ...
g0tanks schreef op woensdag 30 september 2009 @ 08:28:
Kijk in de startpost voor de legions op Gorgos, sowieso kan ik je vertellen dat http://omnomnom.nl/ een casual guild is. ;)
En ik had het lijstje gezien, wilde alleen wel zeker weten of het een casual legion was. Voorlopig is casual voor mij meer dan genoeg. Eerst gewoon rustig het spel leren kennen, later kijken we wel verder. Maar ik zal dan eens op de website kijken, alvast bedankt :)

[ Voor 88% gewijzigd door dynosu op 30-09-2009 09:56 ]

Verwijderd

joramoudenaarde schreef op woensdag 30 september 2009 @ 09:19:
Oh, op die manier... ik neem aan dat het switchen van channels ergens in je instellingen te vinden is? En kun je wel mensen die in een ander channel gewoon zien? Dus als ik in channel 1 zou zitten en een vriend van me in channel 2, dan kan ik nog steeds met ze praten e.d., alleen niet groupen voor een quest bijvoorbeeld?
Je moet gewoon zorgen dat je op Gorgos rolled, channels zijn gewoon in-game (en per zone) te switchen.
Je ziet elkaar niet staan als je in een andere channel zit, maar via een menu-optie kan je inderdaad wisselen van channel.

• MetalPool

MetalPool

Boe!

Tha_T schreef op woensdag 30 september 2009 @ 09:44:
[...]

Klinkt bekend. De hele tijd in de General Chat: "Where's tutty?????". Zo irritant is dat.
Zet je toch gewoon General chat uit? Ik heb nu alleen mijn Legion + Group samengevoegd...verder is General chat + LFG bijelkaar gevoegd....maar daar kijk ik amper en zie ik dus niets van...probleem opgelost :D

• Tha_T
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 09:15
Donnas-A schreef op woensdag 30 september 2009 @ 10:01:
[...]

Zet je toch gewoon General chat uit? Ik heb nu alleen mijn Legion + Group samengevoegd...verder is General chat + LFG bijelkaar gevoegd....maar daar kijk ik amper en zie ik dus niets van...probleem opgelost :D
Och, zo'n probleem vind ik het niet. Het is alleen dat me dat opvalt in de General :P.

• GonzoNL

GonzoNL

En die char lijkt ook nog verdacht veel op mijn char ook <3!

• Potame
Gisteren 23 geworden met m'n cleric na bijna de hele avond grinden :( Heb denk ik 4 of 5 quests gedaan. Maargoed heeft behoorlijk wat Kinah opgeleverd en m'n gathering skill naar 150 geboost. Die kinah had ik wel nodig om m'n Worthy Titanium Chain setje te craften en ben nu ook practisch blut :P In totaal 2 blue items geprocced dus ik zit weer een tijdje goed qua gear. Jammmer alleen dat ik enorm veel fails kreeg bij 't invoegen van manastones :( Dat heb ik nog niet helemaal door hoe 't precies werkt. Ik wilde +16 magic boost erin gooien, maar die failde keer op keer in m'n blue boots

• SinergyX
Begreep dat je DP invloed heeft op het succes ervan. Ik merkte echter geen verschil tussen 0 DP en 4000 DP qua gathering of succes van mijn crafts.

Enige irritante vanuit de oudere patchs:
Spiritmaster commands can now be used continuously

Dit werkt dus nog steeds niet (pet command geeft 'invalid target' als je cast - pet attacks hebben nog steeds 1 sec cast), populair is de spiritmaster in iedergeval nog lang niet :P

Pagina: 1 ... 3 ... 28 Laatste

Let op:
Ga voor je latency problemen aub naar Aion Latency problemen :)