Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de afk-ers onder ons. Autorun wall => je gaat niet afk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ducar
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-11-2022
Verwijderd schreef op maandag 28 september 2009 @ 11:26:
Voor de afk-ers onder ons. Autorun wall => je gaat niet afk.
Niet helemaal eerlijk ivm met de wachtrijen natuurlijk. Aan de andere kant is het te verwachten dat mensen
andere dingen gaan verzinnen om de autokick te vermijden.

Ik denk dat NCsoft er goed aan te doen toch een server bij te zetten naast de andere nieuwe. Aan de andere kant is geduld mischien ook wel op zijn plaats :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ducar schreef op maandag 28 september 2009 @ 11:30:
[...]

Niet helemaal eerlijk ivm met de wachtrijen natuurlijk. Aan de andere kant is het te verwachten dat mensen
andere dingen gaan verzinnen om de autokick te vermijden.

Ik denk dat NCsoft er goed aan te doen toch een server bij te zetten naast de andere nieuwe. Aan de andere kant is geduld mischien ook wel op zijn plaats :)
True, tis ook niet eerlijk dat mensen misbruik maken van shops terwijl er ook mensen zijn die ze wel goed gebruiken. Tevens zijn de wachtrijen een probleem door NCsoft niet van andere spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Verwijderd schreef op maandag 28 september 2009 @ 11:32:
[...]

True, tis ook niet eerlijk dat mensen misbruik maken van shops terwijl er ook mensen zijn die ze wel goed gebruiken. Tevens zijn de wachtrijen een probleem door NCsoft niet van andere spelers.
Misschien een probleem door NCsoft, maar door jouw associale houding word het ook een probleem van andere spelers. Maarja.. zal de leeftijd wel zijn.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op maandag 28 september 2009 @ 11:36:
[...]

Misschien een probleem door NCsoft, maar door jouw asociale houding word het ook een probleem van andere spelers. Maarja.. zal de leeftijd wel zijn.
Eehm je kunt ook gewoon netjes blijven hoor. Ik ben niet van plan om in de queue te komen omdat NCsoft teweinig capaciteit heeft. Mensen blijven het probleem bij andere spelers leggen (bv door te whinen over shops die vervolgens niks aan de queue doen) terwijl daar het probleem gewoon niet ligt.

Jij zult inderdaad wel heeeel erg wijs zijn omdat je een jaar ouder bent, maar ik ga niet betalen en in queue staan als het niet nodig is }:O

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2009 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op maandag 28 september 2009 @ 11:41:
[...]

Eehm je kunt ook gewoon netjes blijven hoor. Ik ben niet van plan om in de queue te komen omdat NCsoft teweinig capaciteit heeft. Mensen blijven het probleem bij andere spelers leggen (bv door te whinen over shops die vervolgens niks aan de queue doen) terwijl daar het probleem gewoon niet ligt.

edit: je bent een jaar ouder, jij zult inderdaad wel heeeel erg wijs zijn.
Dit is gewoon triest gedrag, doordat iedereen dit doet en die overdags gewoon op school zit of aant werk is... kunnen de mensen die wel willen spelen er niet op. Beetje sociaal zijn kan geen kwaad.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op maandag 28 september 2009 @ 11:45:
[...]

Dit is gewoon triest gedrag, doordat iedereen dit doet en die overdags gewoon op school zit of aant werk is... kunnen de mensen die wel willen spelen er niet op. Beetje sociaal zijn kan geen kwaad.
De mensen kunnen er niet op door teweinig capaciteit bij NCsoft, ga daar whinen dan doen ze er iets aan, net zoals met de shops. Tevens hoef je niet in de queue te staan (moet je alleen op de nieuwe server gaan spelen, of doen wat ik doe natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nowell
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

nowell

Que Pasa!?

Ben van plan deze game aan te schaffen via bol.com (heb nog kado-bonnen liggen, dus waarom niet?)
Maar nu lees ik in een van de reacties op bol.com dit:
26 sep 2009, HELLENDOORN, Elmar ....... De Heer
mooi spel maar !!
gaaf spel dag gespeeld volgende dag suspended vanwege dat ik niet betaald heb 30 dagen gratis kan pas als je een van de pay opties kiest oke denk ik leuk koop ik wel een gamecard bij bol wat ze afgelopen maand er nog op hadden staan op de site ik zoeken zoeken niks helemaal geen gamecard ik kan dus niet spelen heb geen creditcard en het is weekend :(
(mijn excuus voor zijn slechte zinsopbouw)

Kan iemand dit bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ducar
Verwijderd schreef op maandag 28 september 2009 @ 11:46:
[...]

De mensen kunnen er niet op door teweinig capaciteit bij NCsoft, ga daar whinen dan doen ze er iets aan, net zoals met de shops. Tevens hoef je niet in de queue te staan (moet je alleen op de nieuwe server gaan spelen, of doen wat ik doe natuurlijk).
Welke server speel je? Ik speel gorgos, asmo side :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nowell schreef op maandag 28 september 2009 @ 11:48:
Ben van plan deze game aan te schaffen via bol.com (heb nog kado-bonnen liggen, dus waarom niet?)

[...]

Je krijgt je 30 dagen gratis pas als je inderdaad ten minste 1 betaling hebt gedaan, dit kan volgens mij met creditcard, paypal en gamecard.
Ducar schreef op maandag 28 september 2009 @ 11:48:
[...]

Welke server speel je? Ik speel gorgos, asmo side :)
Spatalos asmo.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2009 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-05 06:22
Klopt het dat jullie ook problemen hebben met het laden van eu.aiononline.com of na.aiononline.com ?
Kom sowieso niet echt snel ingame nu..

- Creating more joy for people who interact with our digital world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ducar

[...]

Voor zover ik weet moet je idd een extra maand bijkopen om te activeren. Heb in vorige topic ook verhalen gelezen van mensen die de payment method aanvinken en daarna de betaling in paypal zelf annuleren ofzo.
Ik weet niet of dit werkt overigens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-09 16:58

[...]

Gamecard kan je ook op andere sites kopen waar je vaak gelijk een e-mail krijgt met de code. Ik raad echter aan om via PayPal te betalen (die kan je aan een Nederlandse rekening koppelen) want dat kan wel wat geld schelen. Zo zag ik (ook van het weekend) dat een 15 dagen pas zo'n 13 euro kost! Dat is echt mega veel, je betaalt gewoon het dubbele dan wanneer je 1 maand met paypal koopt :S

Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bechown
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-05-2023
Ducar schreef op maandag 28 september 2009 @ 11:51:
[...]
Voor zover ik weet moet je idd een extra maand bijkopen om te activeren. Heb in vorige topic ook verhalen gelezen van mensen die de payment method aanvinken en daarna de betaling in paypal zelf annuleren ofzo.
Ik weet niet of dit werkt overigens :)
Klopt ongeveer.. Je moet een betalingsmethode invullen voor de volgende maand of een gamecard toevoegen.. Je betaald dus niet meteen de volgende maand als je paypal kiest of CC..

Je kan hem wel daarna weer annuleren(alleen dit heb ik niet getest alleen gelezen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 17:11
SpoTs schreef op maandag 28 september 2009 @ 11:36:
[...]

Misschien een probleem door NCsoft, maar door jouw associale houding word het ook een probleem van andere spelers. Maarja.. zal de leeftijd wel zijn.
Nou, ik ben 25 jaartjes inmiddels alweer, maar ik heb er om heel eerlijk te zijn ook geen problemen een ander random persoontje op het internet wat langer te laten wachten ipv dat ik zelf 1,5 uur in de rij sta. Dus aso zijn heeft niets met leeftijd te maken :*)

[ Voor 34% gewijzigd door pica op 28-09-2009 11:59 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pica schreef op maandag 28 september 2009 @ 11:58:
[...]

Nou, ik ben 25 jaartjes inmiddels alweer, maar ik heb er om heel eerlijk te zijn ook geen problemen een ander random persoontje op het internet wat langer te laten wachten ipv dat ik zelf 1,5 uur in de rij sta. Dus aso zijn heeft niets met leeftijd te maken :*)
Mja ik vind het niet erg om half uur in queue te staan, maar op mijn server wil het nog wel eens 5+ uren zijn, dan ga ik dus echt niet uitloggen om een vreemdeling wel te laten spelen, terwijl ik zelf 5 uur moet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-12-2021

GonzoNL

You call that breaking a spine

Mooi nieuwe topicstart :) Misschien een idee om de Tweakers legions erin op te nemen? Ik weet dat er op Gorgos iig 3 rondlopen aan de Elyos kant.

Mocht dat gebeuren:
Server: Gorgos
Kant: Elyos
Legion: <OM NOM NOM>
Site: http://omnomnom.nl

GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Verwijderd schreef op maandag 28 september 2009 @ 12:01:
[...]

Mja ik vind het niet erg om half uur in queue te staan, maar op mijn server wil het nog wel eens 5+ uren zijn, dan ga ik dus echt niet uitloggen om een vreemdeling wel te laten spelen, terwijl ik zelf 5 uur moet wachten.
Precies, we gaan vanavond om 20.00 een instance in, en dan wil ik echt wel in de game zitten. Dan kom ik 17.30 thuis, zet ik hem in de queue, en als ik dan moet eten zet ik hem lekker tegen de muur aan het lopen aan, om dan als ik klaar ben gelijk aan de slag te kunnen.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
eventjes wallhuggen om te eten is wat anders dan sochtends aanzetten en de hele dag niets doen om dan vervolgens om 20.00 wat te gaan doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op maandag 28 september 2009 @ 12:07:
eventjes wallhuggen om te eten is wat anders dan sochtends aanzetten en de hele dag niets doen om dan vervolgens om 20.00 wat te gaan doen :)
Volgens mij heeft niemand het daarover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op maandag 28 september 2009 @ 11:45:
[...]

imo moet NCSoft, voor een betaalde en niet bepaald goedkope mmorpg, grotere capaciteit regelen. Een vriend van mij speelt niet veel, maar kon gister niet eens in een queue komen. Server vol. Daar betaal je dan geld voor.

Ik log ook niet uit als ik even een uur of 2 niks ga doen. Waarom zou ik? Ik betaal voor mijn abbo. Dus ik wil altijd kunnen spelen als ik wil.

Heeft niks met asociaal te maken vanuit mijn kant. Meer vanuit NCSoft.

En gaan lopen smijten met kreten als "Zal de leeftijd wel zijn" doet je eigen leeftijd geen goed :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Mja ik kan neit zeggen dat ik de queues echt fijn vind, ik doe meer dingen als alleen dit op mijn pc en zou af en toe gewoon een uurtje of een half uurtje willen spelen. Helaas gaat dit denk ik ophet moment niet lukken .. maar ja ... we zetten door en hopen op verbetering :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
De "Ikke Ikke en de rest kan stikken" mentaliteit is anders niet echt een teken van volwassenheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, misschien denk ik dan wel raar maar als ik niet speel log ik uit, ik ga geen uren AFK zitten als ik toch niet in het spel of zelfs op de pc bezig ben ik bedoel als anderen plaats maken zodat je zelf kan spelen ben je ook blij en die wachtrijen, ik hou er al een beetje rekening mee, gewoon weten dat je er in kan komen en als dat zo is eventjes alt+tab en andere dingen op de pc gaan doen om de tijd te vullen en af en toe eens kijken hoe het met de rij staat.

Ik ben nu ook level 10 en ik moet zeggen dat het me vast blijft houden, meer dan ik in het begin dacht, gewoon zoveel te ontdekken nog en de afwisseling in dingen, ja mooi gedaan allemaal. Verder is die hoofdstad (even naam vergeten) echt mooi gemaakt, heb soms toch echt nog wel de map nodig om te zien waar ik precies rond aan het wandelen ben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _H_G_
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 15:45
Het is wel krom ja :) 20 uur afk gaan omdat je de queue niet leuk vind, terwijl dat juist mede de queue veroorzaakt? Maar goed, je hebt wel gelijk dat NCSoft uiteindelijk verantwoordelijk is: ze kunnen helaas niet verwachten dat alle spelers meewerken tot er een oplossing is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_H_G_ schreef op maandag 28 september 2009 @ 12:53:
Het is wel krom ja :) 20 uur afk gaan omdat je de queue niet leuk vind, terwijl dat juist mede de queue veroorzaakt? Maar goed, je hebt wel gelijk dat NCSoft uiteindelijk verantwoordelijk is: ze kunnen helaas niet verwachten dat alle spelers meewerken tot er een oplossing is.
Als het goed is gaan ze servers uitbreiden en ook nieuwe servers online gooien Bron. Helaas is het probleem eigenlijk dat ze in de eerste instantie niet teveel nieuwe servers wilde maken omdat ze geen leegloop willen naar de eerste maand(en) (zoals in WAR). Helaas hebben ze volgens mij een beetje het zicht verloren, en hadden ze al aan de pre-order hoeveelheid kunnen zien dat dit zo niet ging werken, maar hebben ze daar niks mee gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-09 14:32
Ik ben ook 25+ jaar oud, maar die wallhug autorun methode ga ik gewoon toepassen. Nee niet de hele dag, maar wel om 17.30u en dan om 19u spelen. Dit vind ik zeker acceptabel! Ik heb zondagavond niet kunnen spelen omdat ik 2 uur in de wachtrij moest staan, dat haal ik dan mooi weer in vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ducar
GonzoNL schreef op maandag 28 september 2009 @ 12:03:
Mooi nieuwe topicstart :) Misschien een idee om de Tweakers legions erin op te nemen? Ik weet dat er op Gorgos iig 3 rondlopen aan de Elyos kant.

Mocht dat gebeuren:
Server:Gorgos
Kant:Asmodian
Legion: BLack Raven
Site: Nog niet mischien kom dit nog
Voor invites stuur mij een whisper of dm :) Whisperen kan ook naar Dosed,Nipje,Mcpoowl

Legion is niet alleen tweakers, maar tot nu toe wel NL mischien dat dit verandert. Heeft te maken met de belangstelling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Er komen 2 nieuwe servers. Een franstalige en een engelstalige!

LINK

Zou natuurlijk ook helpen als er free character transfer komt

Edit: Die feature komt, maar laat nog een tijd op zich wachten: The ability to transfer your characters from one server to another is a feature we are working on, but it is not ready for implementation yet. We are hoping to introduce character transfers in a couple of months’ time.

[ Voor 40% gewijzigd door Shodan op 28-09-2009 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

Ducar schreef op maandag 28 september 2009 @ 13:11:
[...]

Server:Gorgos
Kant:Asmodian
Legion: BLack Raven
Site: Nog niet mischien kom dit nog
Voor invites stuur mij een whisper of dm :) Whisperen kan ook naar Dosed,Nipje,Mcpoowl

Legion is niet alleen tweakers, maar tot nu toe wel NL mischien dat dit verandert. Heeft te maken met de belangstelling :)
Hetzelfde hier inderdaad :) Idee bij oprichting was internationaal, maar nu met 31 Nederlandse leden, waarvan veel tweakers, is het duidelijk dat we een NL legion zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand die AION speelt, ooit ook Lineage2 gespeeld, en kan die mij kort uitleggen wat precies de verschillen/verbeteringen zijn tov dit spel? Graphics kan ik begrijpen, maar qua gameplay/community etc.? Ik heb het spel zelf niet maar ga het misschien wel eens proberen. Thnx alvast! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet eigenlijk nog niet helemaal wat ik met een legion wil, of in een met Nederlanders of gewoon een "algemene" met Nederlanders praat natuurlijk makkelijker maar ik ben ook zeker niet slecht in Engels dus of dat veel uit gaat maken.....nog maar even zien hoe alles gaat lopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:25
Shodan schreef op maandag 28 september 2009 @ 13:20:
Edit: Die feature komt, maar laat nog een tijd op zich wachten: The ability to transfer your characters from one server to another is a feature we are working on, but it is not ready for implementation yet. We are hoping to introduce character transfers in a couple of months’ time.
transfer zal dan niet bepaald gratis zijn ;) Denk ook niet dat ze na amper 2 weken launch al free transfers gaan weggeven, als er mogelijk deze week weer een server bij komt.

Kladblok ingame is mijn vriend geworden, items en quest locaties even opschrijven, makkelijk om de berg /1 'where is tuffy' vragen te beantwoorden :P

[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 28-09-2009 13:48 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
SinergyX schreef op maandag 28 september 2009 @ 13:48:
[...]

transfer zal dan niet bepaald gratis zijn ;) Denk ook niet dat ze na amper 2 weken launch al free transfers gaan weggeven, als er mogelijk deze week weer een server bij komt.

Kladblok ingame is mijn vriend geworden, items en quest locaties even opschrijven, makkelijk om de berg /1 'where is tuffy' vragen te beantwoorden :P
Kan je die mij een keer doorsturen met DM? Als het goed is slaat hij die memo op als een logfile! Ik ben vergeten al die shit in memo op te slaan! (edit: mmm je kan natuurlijk geen logfile bijvoegen in een DM.... maar anders geef ik je mijn mail wel :)...)

En anders vraag ik iemand ingame wel een keer om al zijn links te posten dan copy paste ik die wel :)

[ Voor 7% gewijzigd door Shodan op 28-09-2009 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miggel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:06
Verwijderd schreef op maandag 28 september 2009 @ 13:25:
Heeft iemand die AION speelt, ooit ook Lineage2 gespeeld, en kan die mij kort uitleggen wat precies de verschillen/verbeteringen zijn tov dit spel? Graphics kan ik begrijpen, maar qua gameplay/community etc.? Ik heb het spel zelf niet maar ga het misschien wel eens proberen. Thnx alvast! :)
Ik heb Lineage voor 6 maanden gespeeld en volgens mij maar 1 uitbreiding meegemaakt.

Maar dit zijn de grote verschillen die ik merk:

+ geen grinden, heb begrepen dat als je netjes alle quests doet dat je tot level 50 wel druk kan zijn met quests
+ veel beter craft systeem, iedereen kan 'alles' gatheren
+ veel diversere gear, bij lineage liep iedereen rond het zelfde level wel in dezelfde gear
+ transportation: flight paths, teleports en zelf vliegen, in lineage was je veel tijd kwijt met transportatie (of het koste een vermogen)
+ animaties zijn natuurlijk veel gaver
+ snelle respawn tijd van mobs, kan me herinenren dat je in sommige gebieden nog al eens wat spawns moest campen
+ wat uitgebreidere enchant dingen, manastones en enchants

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

El_Presidento schreef op maandag 28 september 2009 @ 13:55:
[...]

Ik heb Lineage voor 6 maanden gespeeld en volgens mij maar 1 uitbreiding meegemaakt.

Maar dit zijn de grote verschillen die ik merk:

+ geen grinden, heb begrepen dat als je netjes alle quests doet dat je tot level 50 wel druk kan zijn met quests
+ veel beter craft systeem, iedereen kan 'alles' gatheren
+ veel diversere gear, bij lineage liep iedereen rond het zelfde level wel in dezelfde gear
+ transportation: flight paths, teleports en zelf vliegen, in lineage was je veel tijd kwijt met transportatie (of het koste een vermogen)
+ animaties zijn natuurlijk veel gaver
+ snelle respawn tijd van mobs, kan me herinenren dat je in sommige gebieden nog al eens wat spawns moest campen
+ wat uitgebreidere enchant dingen, manastones en enchants
geen grinden ?

zeker nog niet boven 25 geweest lol ?

28-30 krijg je misch 2-3 quests..
je hebt dan wel group quest e.d. maar daarmee red je het ook niet hoor.

of er moeten meer quests zijn bij elyos... maar asmo is het erg mager

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2009 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miggel
ow, haha, nee daar ben ik nog niet.

Dan ben ik vals voorgelicht :)

Maar vertel. Groot grind fest na level 25?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

na 20-ish heb je voordat je lvl'ed al wat exp wat je moet grinden.. je word er langzaam ingerold.
maar ik heb idd denk al 8.6 mil exp moeten grinden 28-30 om uberhaubt verder te komen.

er zijn wel wat quests etc maar ik loop vrij ver voor op mijn legion atm dus kan geen group quests doen atm..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ducar
El_Presidento schreef op maandag 28 september 2009 @ 14:17:
ow, haha, nee daar ben ik nog niet.

Dan ben ik vals voorgelicht :)

Maar vertel. Groot grind fest na level 25?
Ik denk dat deels op te lossen is door de eerste ingame dungeon te gaan runnen. Of het veel grinden is weet ik
niet, ben zelf nog maar level 19. Moet wel zeggen dat ik het grinden met mijn Templar iig absoluut niet vervelend vind, vanwege de uitgebreide chainskill mogelijkheden:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

och een beetje grinden hoort er in zulk soort spellen wel bij hoor

helemaal geen grinden is in geen enkel spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind het ook totaal niet storend ofzo hoor ben het wel gewend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 september 2009 @ 12:16:
[...]

imo moet NCSoft, voor een betaalde en niet bepaald goedkope mmorpg, grotere capaciteit regelen. Een vriend van mij speelt niet veel, maar kon gister niet eens in een queue komen. Server vol. Daar betaal je dan geld voor.

Ik log ook niet uit als ik even een uur of 2 niks ga doen. Waarom zou ik? Ik betaal voor mijn abbo. Dus ik wil altijd kunnen spelen als ik wil.

Heeft niks met asociaal te maken vanuit mijn kant. Meer vanuit NCSoft.

En gaan lopen smijten met kreten als "Zal de leeftijd wel zijn" doet je eigen leeftijd geen goed :'(
Er is al vele malen uitgelegd dat dit de enige juiste, op lange termijn oplossing is.
Servers met te veel mensen erop is niet leuk.
Dat kan je als reactie geven, extra servers.
Maar zoals ik al verschillende keren gehoord heb over bijv. WAR, zijn die straks allemaal aan het dood gaan omdat alle 'eerste instantie'-spelers weer weg trekken.
Dus ja, zwaar klote nu, had je eerder over na moeten denken en pas over een maand kopen :) (Aangezien die dan pas, wat mij betreft, die 40 euro + 12,99 (geloof ik) per maand waard is.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miggel
Verwijderd schreef op maandag 28 september 2009 @ 14:25:
ik vind het ook totaal niet storend ofzo hoor ben het wel gewend
Een beetje is ook niet erg, maar in Lineage 2 was ik het echt wel zat. Toen waren de nieuwe MMO's echt een verademing.

Vind het sowieso erg koel dat je xp krijgt voor gatheren en craften, hoewel dat natuurlijk geen vet pot is.

Beetje grinden kom je sowieso nooit onderuit. Voor crafting is het vaak ook wel noodzakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gojira
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-04-2023
Misschien een stomme vraag en ik heb geen flauw idee of het hier is toegestaan (in dat geval mijn excuses mods!), maar is er hier iemand die me enkele uurtjes of een dag kan laten spelen op zijn of haar account? Ik zal een eigen character aanmaken en uiteraard zal ik met mijn fikken van je spullen/characters af blijven. Het is dan ook alleen maar om even de smaak te pakken te krijgen en om te zien of de game me bevalt. Dus is er iemand die de komende dagen eigenlijk niet op Aion kan zijn en me wel even de kans wil geven om Aion eventjes uit te proberen.. laat het me weten! :D
Verwijderd schreef op zondag 27 september 2009 @ 17:02:
...
Die (***) van NC zijn trouwens echt een stel luizakken.
Er zijn (niet geheel verrassend) honderden topics op aiononline.com en op geen 1 is nog inhoudelijk gereageerd..
Mooi rot
Dat er niet gereageerd word betekent niet dat er niet gewerkt word. Kijk naar Guild Wars. De community manager daar werd op een gegeven moment zo veel en hard geflamed dat ze ophield met posten op forums als GuildwarsGuru en GuildwarsOnline. ArenaNet lurkte gewoon op de forums en deed (en doet na jaren nog!) zo haar werk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

Verwijderd schreef op maandag 28 september 2009 @ 13:43:
Ik weet eigenlijk nog niet helemaal wat ik met een legion wil, of in een met Nederlanders of gewoon een "algemene" met Nederlanders praat natuurlijk makkelijker maar ik ben ook zeker niet slecht in Engels dus of dat veel uit gaat maken.....nog maar even zien hoe alles gaat lopen
Je kan altijd bij OM NOM NOM komen en kijken of het je bevalt (als je Elyos op Gorgos bent), we zitten ook met een aardige groep op de voicechat ondertussen, gezellige boel in ieder geval. Als je wilt joinen met je vanavond even Gonzo, Yoko, Neusbeer of Brainstorm whispen :)

Even iets anders: http://aion.buffed.de/for...arnung-vor-phishing-mail/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backspace-NL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-08 15:46

Backspace-NL

New and Improved!

<Shameless Plug>
Voor de mensen die op Castor (Elyos) zitten en nog een legion zoeken, ben er recentelijk een begonnen (Guardians of Elysea). Zitten inmiddels op 25 members en het aantal groeit nog steeds (gaan vandaag of morgen over naar een level 2 legion). In principe zijn alle nationaliteiten welkom, en is engels de voertaal.

Mochten jullie interesse hebben, er staat een membership application formulier op http://www.goe-legion.com, of je mag in-game contact opnemen met mij of een van de centurions.
</Shameless Plug>

Verder moet ik zeggen dat het spel nog steeds erg leuk is, zelfs na al die tijd de CBTs te hebben gedaan en de open beta. Ik vermaak me prima, alhoewel ik wel moet toegeven dat het beginstuk een beetje saai begint te worden helaas. Denk dus ook dat ik niet meer dan 2 chars ga levelen. Op de een of andere manier maak ik mij wel een beetje zorgen over de lange termijn, ik hoop echt dat NCsoft met de nodige extra content gaat komen hier en daar (ja, ik weet het, met patch 1.5 is er al veel bijgekomen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Leuke bij de CE dat je ook 6 potjes van 20% exp bonus erbij krijgt (erg leuk hoe je mail wordt afgeleverd), de wings voor Guildwars zijn meer de asmo versies, had liever de witte versies gehad :)

Enige probleem, het account wat ik gratis kreeg (vanuit tabula) blijkt dus een volwaardige CE te zijn en had zelf nog een CE besteld bij bol.com :P (het beeldje dat erbij zit is dan wel vet). Dus heb nu 2 CE accounts, zal weer even genoeg zijn voor mijn altoisme :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op maandag 28 september 2009 @ 14:56:
Leuke bij de CE dat je ook 6 potjes van 20% exp bonus erbij krijgt (erg leuk hoe je mail wordt afgeleverd)
5 toch ?

en dat is van de pre-order niet de CE ?

die delivery is trouwens express mail, dat kun je zelf ook doen via een mailbox

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2009 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Zou best ook pre-order kunnen zijn, ik kreeg op mijn gratis account meteen alles in 1x. Andere account moet ik nog activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens dat over het wallrun en eerdere shop probleem (het niet acceptabel vinden etc).
Ik vind dat je gewoon lekker moet profiteren van deze bugs, doe jij het niet doen andere het voor je.
Life is hard, pakke wat je pakke kan zo is het nou eenmaal(ja in real-life is het wat anders, dan wil je zo niet leven).
Maar online doet iedereen het toch wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 september 2009 @ 15:04:
Trouwens dat over het wallrun en eerdere shop probleem (het niet acceptabel vinden etc).
Ik vind dat je gewoon lekker moet profiteren van deze bugs, doe jij het niet doen andere het voor je.
Life is hard, pakke wat je pakke kan zo is het nou eenmaal(ja in real-life is het wat anders, dan wil je zo niet leven).
Maar online doet iedereen het toch wel.
ja dat vind je tot jij DC'd tijdens afk en iedereen in game NOOIT meer uitlogt en de queue nooit weg gaat..
en dan ?

ik log gewoon netjes uit, ik kom er toch om 17:30 wel weer in

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2009 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ducar
Voor mensen die willen weten hoe "het" pvp gebied er uit ziet, hier een HD video van The Abyss met een geniale
soundtrack imho :D

http://www.youtube.com/wa...g&feature=player_embedded
Potame schreef op maandag 28 september 2009 @ 15:21:
Je kunt toch na lvl25 ook in the abyss grinden/lvlen? Of levert dat te weinig xp op
Ja, dat kan ook voor zover ik weet....er lopen ook veel npc mobs en daarbij zitten er volgensmij in The abyss ook dungeons als ik me niet vergis :)

[ Voor 46% gewijzigd door Ducar op 28-09-2009 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Potame
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-09 09:47
Je kunt toch na lvl25 ook in the abyss grinden/lvlen? Of levert dat te weinig xp op

Ryzen 3700X, RX5700, 16gb ram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 september 2009 @ 15:06:
[...]

ja dat vind je tot jij DC'd tijdens afk en iedereen in game NOOIT meer uitlogt en de queue nooit weg gaat..
en dan ?

ik log gewoon netjes uit, ik kom er toch om 17:30 wel weer in
En dan heb je pech,
is een ander verhaal als je gewoon met een wachtrij van 10-30 minuten weer erin komt.
Maar dat is vaak niet zo, omdat andere mensen ook profiteren dat is dus wat ik uitleg. Jij logt nu uit, maar 100 andere mensen daar tegenover niet en jij bent de dupe daarvan.
Dus profiteer ik liever mee.
Ja, allemaal erg no-brain talk want als iedereen zo een instelling heeft dan...
Maar iedereen heeft dat nou eenmaal op internet hoe goed jij je ook gedraagt.
Maargoed ik begrijp je mening alleen ik ben het er niet mee eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapotlood
  • Laatst online: 11-09 13:17
Ik ben nog niet zo bekend met de rest van Aion, maar wat me altijd tegenstond in andere mmo's is dat mensen straatverkoper kunnen spelen, en gewoon heel de chatwindows kunnen volplempen met verkoop praatjes... volledig automatisch wel te verstaan. Vervolgens loop je een stad binnen en zie je allemaal afk-toons die wat proberen te verkopen, en verder (in verhouding) weinig toons die echt spelen. Dat was eigenlijk de voornaamste reden dat ik telkens terugkeerde naar WoW omdat die een relatief "strak" regime had met een vaste AH en een Auction-channel.

Buiten de nog wat lange wachttijden, die WoW in het begin tijdens hun flinke groei ook wel had, is het straatverkopertje spelen voor sommigen hier ook een doorn in het oog? Of valt het wel mee qua "spam"verkopers?

En nog een paar alternatieve vraagjes:

- Ik heb de requirements gelezen van Aion, maar uit ervaring weet ik dat die niet alles zeggen in een mmo aangezien je ook met drukte op bepaalde locaties (steden) rekening moet houden. Nu heb ik een Intel Core2Duo Extreme op 3.06Ghz, 4GB ram, en een 8800GS 512MB (mobiele variant). Zijn er mensen met een vergelijkbaar systeem die het spel spelen, en kunnen die toevallig wat ervaringen delen?

- Kun je op elke server in principe altijd geganked worden door spelers van de andere faction, of kun je (bijvoorbeeld zoals bij WoW) voor niet-PvP servers kiezen zodat je alleen op PvP-gebieden kunt knallen tegen andere speleres?

- Kun je ook met iDeal betalen, of is het alleen creditcard/paypal/gamecards? (overigens vind ik ±13 euro voor 15 speeldagen wel stérk aan de prijs. De 60 dagen voor ±25 euro is al veel beter, maar ik vind 't vreemd dat ze een 15 dagen kaart aanbieden voor zo'n prijs.

Alvast bedankt voor de informatie :)
Ik speel op 't moment WoW, maar ben wel weer toe aan wat nieuws. Zo aan de ingame video's van Aion te zien ziet 't spel er wel écht fantastisch uit, en als de mechanics een klein beetje vergelijkbaar zijn met WoW zal de speelervaring ook prima te pruimen zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit lvl 50 zwaard heb ik even geloot :P

Afbeeldingslocatie: http://i38.tinypic.com/nmlv9j.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Ik heb een Core2Duo 3 GHz, 4GB geheugen en een ATI 4850 512 mb videokaart. Ik kan daarmee op highest settings (echter AA heb ik geloof ik op 2x ofzo, dat boeit me niet zo) Loopt als een zonnetje. In drukke gebiede minder, maar dat is vooral het laden van alle textures. Zodra dit allemaal geladen is loopt hij ook in de grote steden perfect!

Je kan geloof ik niet met Ideal betalen en inderdaad alleen met creditcard / Paypal / Timecards. Echter je kan paypal gewoon aan je rekening koppelen als je daar niet bang voor bent (heb ik zelf ook).

Je kan in principe overal (vanaf lvl 20 gebieden) geganked worden. Er wordt gewerkt met portals die random verschijnen. Maar je kan van te voren gewaarschuwd worden of er vijanden aankomen! (Zal even een linkje hiervan zoeken hoe je dit bewerkstelligt) EDIT: LINK

[ Voor 4% gewijzigd door Shodan op 28-09-2009 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapotlood
  • Laatst online: 11-09 13:17
Bedankt Shodan, dat helpt me met het wegrennen of zelf ganken!

Enig idee over de al dan niet irritant zijnde straatverkoop-spammers toevallig? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-03-2022
WoW, dat ik zeker indrukwekkend. De gfx van WOTLK zijn opeens niets vergeleken met dit. DIt zit ook allemaal daadwerkelijk in het spel? Filmpje is van voor de release namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Ik ben inmiddels maar liefst 1 keer gewhispert door een gold seller, meer nog niet, valt nu nog mee, maar dit wordt ongetwijfeld erger. Het kan irritant zijn, in WoW had je ook van die lvl 1 kereltjes die heel de tijd aan het roepen waren (gelukkig moeten ze hier in ieder geval eerst tot lvl 10 komen om in de stad te zijn ;)...) Maar op een gegeven moment negeer je die ventjes gewoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ducar
Omnyakom1 schreef op maandag 28 september 2009 @ 15:53:
[...]

WoW, dat ik zeker indrukwekkend. De gfx van WOTLK zijn opeens niets vergeleken met dit. DIt zit ook allemaal daadwerkelijk in het spel? Filmpje is van voor de release namelijk.
Voor zover ik weet zit dit allemaal in het spel :) Mischien dat ze hier en daar wat veranderd hebben, maar
dat zal niet zo schokkend zijn. Aangezien het spel al een jaar(dacht ik) te spelen is in korea/china :)
joramoudenaarde schreef op maandag 28 september 2009 @ 15:41:
Ik ben nog niet zo bekend met de rest van Aion, maar wat me altijd tegenstond in andere mmo's is dat mensen straatverkoper kunnen spelen, en gewoon heel de chatwindows kunnen volplempen met verkoop praatjes... volledig automatisch wel te verstaan. Vervolgens loop je een stad binnen en zie je allemaal afk-toons die wat proberen te verkopen, en verder (in verhouding) weinig toons die echt spelen. Dat was eigenlijk de voornaamste reden dat ik telkens terugkeerde naar WoW omdat die een relatief "strak" regime had met een vaste AH en een Auction-channel.

Buiten de nog wat lange wachttijden, die WoW in het begin tijdens hun flinke groei ook wel had, is het straatverkopertje spelen voor sommigen hier ook een doorn in het oog? Of valt het wel mee qua "spam"verkopers?

En nog een paar alternatieve vraagjes:

- Ik heb de requirements gelezen van Aion, maar uit ervaring weet ik dat die niet alles zeggen in een mmo aangezien je ook met drukte op bepaalde locaties (steden) rekening moet houden. Nu heb ik een Intel Core2Duo Extreme op 3.06Ghz, 4GB ram, en een 8800GS 512MB (mobiele variant). Zijn er mensen met een vergelijkbaar systeem die het spel spelen, en kunnen die toevallig wat ervaringen delen?

- Kun je op elke server in principe altijd geganked worden door spelers van de andere faction, of kun je (bijvoorbeeld zoals bij WoW) voor niet-PvP servers kiezen zodat je alleen op PvP-gebieden kunt knallen tegen andere speleres?

- Kun je ook met iDeal betalen, of is het alleen creditcard/paypal/gamecards? (overigens vind ik ±13 euro voor 15 speeldagen wel stérk aan de prijs. De 60 dagen voor ±25 euro is al veel beter, maar ik vind 't vreemd dat ze een 15 dagen kaart aanbieden voor zo'n prijs.

Alvast bedankt voor de informatie :)
Ik speel op 't moment WoW, maar ben wel weer toe aan wat nieuws. Zo aan de ingame video's van Aion te zien ziet 't spel er wel écht fantastisch uit, en als de mechanics een klein beetje vergelijkbaar zijn met WoW zal de speelervaring ook prima te pruimen zijn :)
Er waren veel mensen met "private shops" om te voorkomen dat ze ge-autokicked werden. Nu is dat veranderd en word je na 30 minuten afk zijn gekickt. Zodoende kan je bij de meeste shops nu weer spullen halen voor een normale prijs. En op het moment spelen er iig genoeg mensen, daar hoef je je geen zorgen over te maken.

[ Voor 70% gewijzigd door Ducar op 28-09-2009 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-08 10:28
Zijn er trouwens meer mensen waar bij het spel crashed na 3 minuten (al in het char create window) als je full screen gebruikt? In windowed mode heb ik er geen last van.
-XP32 bit
-ATI 4850
-AMD 5200
-3GB geheugen.

Voor de goede orde, ik krijg een zwart scherm gevolgd door een reboot....

[ Voor 18% gewijzigd door Sneezzer op 28-09-2009 16:18 ]

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estrion
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 04-12-2024
Verwijderd schreef op maandag 28 september 2009 @ 14:20:
na 20-ish heb je voordat je lvl'ed al wat exp wat je moet grinden.. je word er langzaam ingerold.
maar ik heb idd denk al 8.6 mil exp moeten grinden 28-30 om uberhaubt verder te komen.

er zijn wel wat quests etc maar ik loop vrij ver voor op mijn legion atm dus kan geen group quests doen atm..
tsja dat krijg je er van als je kosten wat het kost voor het eind van het weekend lvl 30 probeert te zijn.
dan loop je voor en kunnen we je niet meer helpen :)

Asheira hier btw :)

WoT Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Mmm. Denk ik de queue voor te zijn :P Is er al een van 45 minuten! Zodra ik in character selection screen ben, hoe lang blijf ik dan nog ingelogd? Dat kan ik namelijk mooi nu koken en eten en daarna spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik kon direct inloggen :D

Wordt alleen doodmoe van die nonstop ramp discussies in /1 over wow vs aion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
2,5 uur hier \o/

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMe
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08-07 20:51
Even een probleem / bug bij jullie neergooien, zien of het al meer voorkomt.

Ik wil Aion spelen samen met een vriend. Hij heeft de game gekocht en maakt een karakter aan op dezelfde server, nadat zijn vrouw een karakter heeft aangemaakt.

Probleem is: Ik kan het karakter van zijn vrouw gewoon zien ingame. Maar het karakter van die vriend dus niet. Terwijls hij op dezelfde server een karakter heeft aangemaakt. We staan beiden bij Mires om quests te accepten, maar ik zie hem niet.
Overigens kan ik hem wel uitnodigen in een groep...

Iemand dit al eens meegemaakt?

[ Voor 0% gewijzigd door TheMe op 28-09-2009 18:04 . Reden: typo ]

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20:07
TheMe schreef op maandag 28 september 2009 @ 18:04:
Even een probleem / bug bij jullie neergooien, zien of het al meer voorkomt.

Ik wil Aion spelen samen met een vriend. Hij heeft de game gekocht en maakt een karakter aan op dezelfde server, nadat zijn vrouw een karakter heeft aangemaakt.

Probleem is: Ik kan het karakter van zijn vrouw gewoon zien ingame. Maar het karakter van die vriend dus niet. Terwijls hij op dezelfde server een karakter heeft aangemaakt. We staan beiden bij Mires om quests te accepten, maar ik zie hem niet.
Overigens kan ik hem wel uitnodigen in een groep...

Iemand dit al eens meegemaakt?
Jullie zitten waarschijnlijk in een ander channel ;)
Door dit te wijzigen ga je naar Support > Change Channel.

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMe
  • Laatst online: 08-07 20:51
Hmm, dat zou wel eens kunnen. Maar word je dan "random" in kanalen gegooid? (Want zijn vrouw zat dus wel in hetzelfde kanaal, terwijl ze allebei een warrior hebben gerolled). En geldt dat verder ook zo, dat je mensen wel in de chat kunt zien, kunt uitnodigen in groepen? (Leuke situaties: waar ben je? Hier. Ik zie je niet?)
Het zal wel gewoon even wennen zijn.

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Mmmm. Gooit hij me eruit!

Maar... Daardoor kan ik wel inloggen meteen :P.. Alleen moet ik eerst eten!

Naja, dan maar een store opzetten voor 30 muutjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ducar
TheMe schreef op maandag 28 september 2009 @ 18:14:
Hmm, dat zou wel eens kunnen. Maar word je dan "random" in kanalen gegooid? (Want zijn vrouw zat dus wel in hetzelfde kanaal, terwijl ze allebei een warrior hebben gerolled). En geldt dat verder ook zo, dat je mensen wel in de chat kunt zien, kunt uitnodigen in groepen? (Leuke situaties: waar ben je? Hier. Ik zie je niet?)
Het zal wel gewoon even wennen zijn.
Je word random in een kanaal gegooit inderdaad, denk zelf dat de server kijkt naar de hoeveelheid chars op ieder kanaal en daarin zoveel mogelijk probeert te balanceren. Dit zou naar wat ik heb begrepen een positief efffect moeten hebben op eventuele aanwezige lag. Als je mensen invite voor een party/raid kan het zijn dat de
unitframes bij sommige mensen donkerder gekleurd zijn, deze mensen zitten dan in een ander channel. Het maakt niet uit in welk channel zit chatten kan je namelijk met iedereen, ongeacht of diegeen in jou channel zit of niet.

Anders loopt je queue even op van 4 minuten naar 3 uur boh :(

[ Voor 3% gewijzigd door Ducar op 28-09-2009 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-09 22:01

alwinus

Tweaked

ja joh anders loopt je que van 10 uur naar 1 uur en 54 min...logisch toch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:17

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

Topicstarter
psychodude schreef op zondag 27 september 2009 @ 21:12:
[...]

Heb niet veel info, maar zie o.a. de volgende voor instance lists en vids.
http://www.aionsource.com...raids-currently-aion.html
http://www.facebook.com/note.php?note_id=126016921269

Voor quests weet ik niet meer dan wat van de getalletjes gevonden door aionarmory bij het integreren van 1.5; waarbij zo'n 800 nieuwe quests ofzo waren toegevoegd en nog meer volgde :).

Zodra ik meer weet dan dat stuur ik je wel een DM, en misschien kan je met die instance lists ook wat :).
Bedankt voor de links, ik heb ze toegevoegd bij de Raids sectie en tevens heb ik zelf wat meer informatie over PvP gevonden, wat ik bij de PvP sectie heb toegevoegd :)
GonzoNL schreef op maandag 28 september 2009 @ 12:03:

Mocht dat gebeuren:
Bedankt en goed idee, ik heb het toegevoegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Hoelang kun je afk zijn in je char select screen voordat je disconnect krijgt? Zat net een uur in de queue, kom na een uur terug, staat er dc. Nu 2.5 uur in nieuwe queue... ugh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchEZmoder
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:50
Als die queues zo blijven dan ga ik weer terug naar lotro, ik heb daar geen moer te doen maar alles is beter dan elke avond 2 uur in een queue te staan....

Sony A1II • Sony A7RV • Sony 14mm F/1.8 GM • Sony 35mm F1.4 GM • Sony 70-200mm F/2.8 GM II • Sony 135mm F/1.8 GM • Sony 400-800mm • Laowa 85mm 2:1 macro • Sigma 105mm F/2.8 Macro • Laowa Aurogon 10-50x • Hobby Fotograaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024
E_the_Red schreef op maandag 28 september 2009 @ 19:52:
Als die queues zo blijven dan ga ik weer terug naar lotro, ik heb daar geen moer te doen maar alles is beter dan elke avond 2 uur in een queue te staan....
Q_Q... dan ga je toch op Kahrun, daar is geen queue.

p.s. ik ben persoonlijk whiners liever kwijt dan rijk, dus have fun at LOTRO.

Ik werk van 8u 's ochtends tot 6u 's avonds, doe 5 keer per week aan krachttraining en ik speel op een van de drukstbevolkte servers, en mij hoor je ook niet klagen dat ik weinig kans heb om te spelen, wel?

Als ik (of wie dan ook) het zo een probleem zou vinden, zou ik gewoon op Kahrun gaan.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchEZmoder
kaluro2 schreef op maandag 28 september 2009 @ 20:16:
[...]

Q_Q... dan ga je toch op Kahrun, daar is geen queue.

p.s. ik ben persoonlijk whiners liever kwijt dan rijk, dus have fun at LOTRO.

Ik werk van 8u 's ochtends tot 6u 's avonds, doe 5 keer per week aan krachttraining en ik speel op een van de drukstbevolkte servers, en mij hoor je ook niet klagen dat ik weinig kans heb om te spelen, wel?

Als ik (of wie dan ook) het zo een probleem zou vinden, zou ik gewoon op Kahrun gaan.
Fijn voor je, maar ik heb dus geen zin om weer op lvl1 te beginnen. Ik heb nu een Cleric op lvl22 en dat is al een mega grind vind ik zelf. Ik speel zelf ook niet zoveel en niet alleen door de queues...

Sony A1II • Sony A7RV • Sony 14mm F/1.8 GM • Sony 35mm F1.4 GM • Sony 70-200mm F/2.8 GM II • Sony 135mm F/1.8 GM • Sony 400-800mm • Laowa 85mm 2:1 macro • Sigma 105mm F/2.8 Macro • Laowa Aurogon 10-50x • Hobby Fotograaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
E_the_Red schreef op maandag 28 september 2009 @ 20:53:
[...]

Fijn voor je, maar ik heb dus geen zin om weer op lvl1 te beginnen. Ik heb nu een Cleric op lvl22 en dat is al een mega grind vind ik zelf. Ik speel zelf ook niet zoveel en niet alleen door de queues...
Ik was in een half dagje level 16 ( gladiator, asmodian side ); een dag later level 20.. en dan heb ik het niet over non stop spelen. Een cleric zou het zelfs sneller moeten kunnen met weinig tot geen downtimes en easy party finding voor elite quests.

T/m level 20 kan je doorgaan zonder enige grind, vanaf level 20 heb je in morheim en brusthonin zat quests die tot level 23 meegaan, vanaf 23 moet je wat grinden maar op 24 heb je weer zat quests die lang meegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:57

Woohooo

Smilie, James Smilie

Afbeeldingslocatie: http://i33.tinypic.com/fjfac8.jpg

Training ground instance op abyss :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchEZmoder
kaluro2 schreef op maandag 28 september 2009 @ 21:03:
[...]

Ik was in een half dagje level 16 ( gladiator, asmodian side ); een dag later level 20.. en dan heb ik het niet over non stop spelen. Een cleric zou het zelfs sneller moeten kunnen met weinig tot geen downtimes en easy party finding voor elite quests.

T/m level 20 kan je doorgaan zonder enige grind, vanaf level 20 heb je in morheim en brusthonin zat quests die tot level 23 meegaan, vanaf 23 moet je wat grinden maar op 24 heb je weer zat quests die lang meegaan.
Gladiator heb ik nog niet gespeeld omdat ik voor de verandering geen simpele dps class wou, maar ik kan me erbij indenken dat een dps class wel sneller leveled omdat mobs sneller dood gaan, en mobs doden is wat je non stop moet doen in Aion ^^ Maarja ik kon 10 minuten geleden inloggen na 2 uur wachten *zucht* maar ik ben weer uitgelogt omdat het te druk is in Morheim, enige quest die ik heb is kleine poppetjes doodmaken maar iedereen kaapt die weg.

Trouwens, ik als cleric heb al vaak meegemaakt dat ik een mob eerder raak dan iemand anders ik heb dan ook aggro, maar nadat iemand anders dan een klap geeft is hij niet meer van mij dan wordt ie groen en kan ik niet looten.... Bug? Heeft iemand anders dit weleens gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphyn
  • Laatst online: 03-09 15:27

Seraphyn

Jabberwocky!

Ik log ook niet meer uit als ik ff ga eten iig. 30min shop abusen of 2 uur queue is de keuze inmiddels snel gemaakt. Verder vind het Channel systeem wel relaxed, maar ook weer vreemd. Zit je in een group en kan je elkaar niet eens zien totdat je in dezelfde channel gaat zitten. Ik vond de stad al druk en toen ik even van channel veranderde was ie nog drukker :P

Howdy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:47
Seraphyn schreef op maandag 28 september 2009 @ 21:14:
Ik log ook niet meer uit als ik ff ga eten iig. 30min shop abusen of 2 uur queue is de keuze inmiddels snel gemaakt. Verder vind het Channel systeem wel relaxed, maar ook weer vreemd. Zit je in een group en kan je elkaar niet eens zien totdat je in dezelfde channel gaat zitten. Ik vond de stad al druk en toen ik even van channel veranderde was ie nog drukker :P
Zelfde hier :p, het opnieuw in queue zitten duurt te lang, hehe XD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Laatst online: 12-09 09:12
Vandaag Worthy Noble Titanium Greatsword laten maken en naar +3 ge enchant :D Is toch wel flinke dps upgrade als je van een lvl 20 green greatsword komt :P

Hier me char: http://uk.aiononline.com/...?serverID=32&charID=38036

Ben flink op crit rate aan het focussen want die knock downs met gladiator zijn echt relaxed, morgen maar is kijken of ik die instance in kan komen in de abyss met een groep en anders veel pvp en :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
Verxx schreef op maandag 28 september 2009 @ 21:32:
Vandaag Worthy Noble Titanium Greatsword laten maken en naar +3 ge enchant :D Is toch wel flinke dps upgrade als je van een lvl 20 green greatsword komt :P

Ben flink op crit rate aan het focussen want die knock downs met gladiator zijn echt relaxed, morgen maar is kijken of ik die instance in kan komen in de abyss met een groep en anders veel pvp en :)
Beetje dom om op jouw level critstones in je sword te gooien.. je haalt toch geen interessante critrate en GS hebben 40 minder critrate dan polearms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 00:49

g0tanks

Moderator CSA
Hoezo? Meer crit is toch altijd beter? Wat wil je er dan anders ingooien :/

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verxx schreef op maandag 28 september 2009 @ 21:32:

heftig zwaard haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
g0tanks schreef op maandag 28 september 2009 @ 21:46:
Hoezo? Meer crit is toch altijd beter? Wat wil je er dan anders ingooien :/
Attack, accuracy; critrate onder de 250 is insignificant.. critrate 'scaled' niet met level.

Op level 1 = 10 critrate 1% crit
op level 50 = 10 critrate 1% crit

Hij heeft een greatsword, waarmee hij al gelijk 4% critrate misloopt ( En waarschijnljik nog meer aangezien polearms veel vaker +crit mods hebben); en dan wil hij dat compenseren door overal critstones in te gooien.

Met +attack manastones bereikt hij waarschijnljik veel meer, mede door de stabiele min-max damage van greatswords.

Het is een beetje afwegen.. maar op lagere levels als je +crit wil, moet je het goed doen, of helemaal niet. een beetje net zoals een gladiator die +evasion stacked; of een rogue met +parry.. het kán wel, maar het is niet echt significant.

Pas vanaf (veel) hogere levels wordt het interessant om een GS met critstones te combineren.

--

Hij heeft +/- 150 critrate; dus per hit heeft hij 85% chance om NIET te critten.

Met +attack heb je elke hit die +attack erbij; vandaar dat dat ook een groot punt is.
En accuracy increased ook je critrate indirect.

--

attack 325
crit = 1.8x damage
325*1.8 = 585 attack 15% van de tijd
585-325 = 260 attack verschil.
260*15% = gemiddeld 39 attack increase.

Trouwens, wordt +attack gelijk aan je totale attack toegevoegd of aan je wapen zijn min/max damage en gaat hij eerst door wat multipliers alvorens bij je attack te komen?

Laten we zeggen dat hij overal +attack stones in stopt.

Hij heeft +57 crit van zijn wapen en accessory, zonder manastones.

14 sockets om +3 attack in te stoppen.

14*3 = 42 attack. sowieso al meer dan die critrate increase.

325+42 = 367 attack
crit = 1.8x damage
367*1.8 = 660.6 attack 5.7% van de tijd
660-367 = 293 verschil
293*5.7% = 16.70 attack increase gemiddeld

367+16.70 = 384 attack met attack stones
met critstones had je 364 attack; gemiddeld.

En dat is uitgaande van een worst case scenario, dat je +attack gelijk aan het totaal wordt teogevoegd.

[ Voor 39% gewijzigd door kaluro2 op 28-09-2009 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gorion3
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-08 08:28

Gorion3

ABC++

Lvl20 en naar het nieuwe gebied :) Tot nu toe boeit het spel me nog steeds itt wow. Deels omdat de graphics gewoon erg goed zijn, maar ook omdat de gameplay leuker is op een of andere manier..

[ Voor 69% gewijzigd door Gorion3 op 28-09-2009 22:20 ]

Awesomenauts! Swords & Soldiers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
E_the_Red schreef op maandag 28 september 2009 @ 21:09:
[...]
Trouwens, ik als cleric heb al vaak meegemaakt dat ik een mob eerder raak dan iemand anders ik heb dan ook aggro, maar nadat iemand anders dan een klap geeft is hij niet meer van mij dan wordt ie groen en kan ik niet looten.... Bug? Heeft iemand anders dit weleens gehad?
Mijn vriendin vertelde me dat degene die hem killed mag looten, niet diegene die als eerste agro-ed.
Ik heb dit niet uit kunnen testen omdat ik niet ga betalen voordat er een paar servers bij zijn geplaats, maar hoop wel dat ze ongelijk heeft, dit vraagt om ninja-looters op deze manier.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:17

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

Topicstarter
Ik dacht dat degene die de meeste schade heeft gedaan aan een mob die mag looten, zoals in de meeste MMO's het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Hier nog een Tweakers guild ook:
Legion: <Vliegende Hollanders>
Site: http://www.vliegende-hollanders.nl/

Geheel Nederlandse guild, dus geen Engelse members of taal erin.

En nou maar hopen dat NcSoft wat meer letters toelaat in titels, het is gewoon te kort.
Want in het begin toen de legionnaam uitgedeeld wordt, was de titel wel volledig te lezen, maar na inloggen is ie toch nog afgekapt tot <Vliegende Hollan>.
Waarom eerst wel, daarna niet... Gewoon klein bugje. Anders mogen ze wel voor waarschuwen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
sabriel schreef op maandag 28 september 2009 @ 22:54:
[...]

Mijn vriendin vertelde me dat degene die hem killed mag looten, niet diegene die als eerste agro-ed.
Ik heb dit niet uit kunnen testen omdat ik niet ga betalen voordat er een paar servers bij zijn geplaats, maar hoop wel dat ze ongelijk heeft, dit vraagt om ninja-looters op deze manier.
nee niet waar, het gaat erom wie de meeste schade heeft toegebracht vanaf het moment dat de mob 100% is tot en met 0%.

zou wat zijn, niet? Heb ik met een party een baas tot 1% gebracht, komt er een rogue langs die de laatste 1% eraf haalt, krijgt hij de loot. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Er is gemeld dat in Eltnen vooral high-dps classes zoals Sorcerers makkelijk kunnen killstealen. Het gaat om hoge dps output over hele mob killen.

Het is geen fijne zaak omdat aantal spelers al om klagen. Er is maar één voordeel: je kunt loot afpakken van bots door gewoonweg hen te pwnen met je hoge dps. Dat heb je niet snel met Wow; daar moet je eerste hit proberen maken voordat bot dat doet op de mob.

Maar ook in mmo dien je elkaar te respecteren. Als iemand mob wil killen en doet al moeite voor, laat hem/haar gewoon doen. Behalve als het boss is of zeldzame mob met lange spawn tijd, dan gaat paar spelers bovenop zitten en zien wie de winnaar is... Zet dan gewoon party op dan wordt XP gelijkmatig verdeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accesteam
  • Laatst online: 22:52
Ik speel op de Gorgos server als Elyos, Warrior => Templar en heet daar ook Accesteam :D Ik zit ondertussen ook al in OM NOM NOM :+

Op welk level kan je trouwens de eerste Dungeons/Instances doen? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Accesteam schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 07:45:
Ik speel op de Gorgos server als Elyos, Warrior => Templar en heet daar ook Accesteam :D Ik zit ondertussen ook al in OM NOM NOM :+

Op welk level kan je trouwens de eerste Dungeons/Instances doen? :o
Op lvl 25 kun je de eerste instance in. Deze bereik je via de Abyss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miggel
Gisteren om 22:00 was er nog een queue van 2 uur op Gorgos. Dus maar even een nieuwe char aangemaakt op Kahrun. Misschien kan ik die 'later' nog over zetten of mijn char van Gorgos ergens anders heen verhuizen als het zo druk blijft.

Ik hoorde ook van iemand uit mijn legion dat support alleen van 8:00 tot 17:00 aan het werk is.

Dat is wel vreemd, aangezien de meeste mensen op de server na 17:00 komen.

Maar misschien zitten zij dan ook in een queue :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
uurtje gespeelt toen de conslusie getrokken dat ik er weinig aan vind. De sfeer trekt me niet en het vooruitzicht dat je kan "vliegen" haalt wat magie van het verkennen weg, vind ik.

Heb al een aantal mmo's gespeelt bij elke had ik een bepaalde feel:
wow: gewoon addicted en compleet.
AoC: Mooie sfeer en opzich leuke gameplay maar uiteindelijk toch net niet.
Warhammer: Gezellige boel, public quest waren altijd gezellige choas. Zat gewoon goed in elkaar.

AION: Tsja...had meteen het ownee! gevoel toen ik begon, bunch of retards online (waarom moeten er altijd duizenden mensen doeloos de chats spammen een RP server was wel goed geweest, ben zelf geen chatter ingame), sfeerloos (althans niet mijn sfeer), vreemd, domme mobs, chars lopen dom. Maar zag er wel smooth uit.

Misschien ben ik gewoon uitgekeken op MMO's...niet dat ik ze veel gespeeld heb.

Weet niet of ik me account kan sellen, heb het via steam gekocht. Mocht dit wel kunnen mag iemand het overnemen voor een dumpprijs.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

Vanaf level 25 is de eerste instance geloof ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Gorion3 schreef op maandag 28 september 2009 @ 22:19:
Lvl20 en naar het nieuwe gebied :) Tot nu toe boeit het spel me nog steeds itt wow. Deels omdat de graphics gewoon erg goed zijn, maar ook omdat de gameplay leuker is op een of andere manier..
Ha Gorion, (Ik ben Volyova ingame) we hebben dan ook goed gequest met onze guild bij de Kralls gisteravond. Moesten wel 2 pogingen doen om de abyss gate kapot te maken ;) maar goed..
Welk gebied ga je heen na Verteron? Naar Eltnen? Hier wordt je in ieder geval met de quests naar toe gestuurd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epochfail
  • Laatst online: 31-03-2022
Zelf het spel vrijdag binnen gekregen, hele weekend zitten spelen :D

Eerst indruk was minder. Zag er echt uit als een standaard Koreaanse grind MMO. Na verschillende klassen geprobeerd te hebben blijven hangen op een Sorcerer.

Level 1-9 waren niet echt noemenswaardig, voor mij dezelfde sleur als andere MMO's. Na level 10 en buiten de 'noob' area is het echter geweldig O+ . Het vliegaspect doet het spel echt eer aan en omdat het gelimiteerd is blijft er toch het gevoel van verkenning. Tevens is het af en toe nog echt een uitdaging om een 'normale' mob te doden, kan ook zijn omdat Sorc so squishy zijn.

Hoe dan ook, geweldig spel. ;)

Nu level 23 op Gorgos, Elyos genaamd Aliyesa.
Toevallig nog (nederlandstalige) Legions die een plaatse vrij hebben? O-)
Pagina: 1 2 ... 28 Laatste

Let op:
Ga voor je latency problemen aub naar Aion Latency problemen :)