[PC][MMORPG] EVE-Online Topic - Deel 16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 30.517 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 01:23
ravenger schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 13:18:
[...]

afaik was er iemand hier op het forum die zijn account voor 1 dag geactivate kreeg om vervolgens GTC te gebruiken, dus misschien kun je dat doen :P Moet je alleen even een mail sturen.
Heb gewoon een petition aangemaakt om te vragen hoeveel sp mijn account heeft. Wellicht dat ze zelf wel met deze 1 dag optie komen, zo niet dan heb ik pech gehad.
Aan mijn petition history te zien heb ik het spel zeker een half jaar gespeeld, hoeveel sp zou ik dan kunnen hebben ongeveer (er van uitgaande dat toen ik begon met spelen er geen 100% bonus was in het begin)??

Sorry Omega voor de verwarring. Destroyer kost je idd een 600-700k, afhankelijk van region en race. Cruiser zijn idd beter, maar duurt dus langer om te krijgen ivm de cruiser skill (destroyer is maar 1 skill na rifter bv.).

De api werkt nie, dat idee had ik zelf ook al. Geldt alleen voor betalende leden helaas. En als ik betaald had kon ik wel gewoon ingame kijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 20:09
Destroyers requires
- Spaceship Command III

(Racial) Cruiser requires:
- Spaceship Command III
- (Racial) Frigate IV

Ik gebruik destroyers eigenlijk alleen als salvage boat: 4 tractors, 4 salvagers, ab en exp. cargoholds :P

Toen ik voor een andere corp (refining tax) moest gaan missionen moest ik echt kijken hoe ik een cruiser (or worse, frigate :X) moest fitten, ik vlieg tegenwoordig eigenlijk alleen nog maar BS, industrial, exhumer en freighter :P

Zit er wel aan te denken mijn POS' neer te halen, bij Dominion doen ze toch niks meer en heb geld zat om het weer heel lang uit te zingen :) Reactions onderhouden begint een beetje teveel op werk te lijken :+

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik salvage in een Cruiser (Hurricane)
Lekker veel ruimte zodat ik niet steeds hoef te docken om mijn spulletjes te dumpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
een half jaar yal rond de 6-7m SP zijn. Met full learning skils (alles V) en goede remap haal je nu 20m per jaar. Vroeger was dat 12 dacht ik....dus ik gok tussen de 5 en 8m , wel de moeite lijkt mij al zijn het totaal de verkeerde skils, er zitten vast bruikbare tussen die je dan niet opnieuw hoef te doen. Alsj e met dollars een GTC koopt ben je helemaal niet zo duur uit, 12 euro voor een maand ofzo dacht ik.

wabs betaalt overigens gewoon met Credit Card, en dan per half jaar 8)

jep, BC hurricane voor salvagen hier ook (iig in empire) 2000m3 :)
in de Wormhole wel weer een cormorant gepakt, is minder mass he, ploffen de holes niet zo snel ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Wabs op 15-10-2009 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
Wat is een beetje goede outfit voor een Minmatar cruiser om de Epic Arc te doen dan? Niet dat ik het kan gebruiken, maar weet ik iig welke skills ik moet leren voor ik er aan begin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Niet online
Postman schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 14:05:
Wat is een beetje goede outfit voor een Minmatar cruiser om de Epic Arc te doen dan? Niet dat ik het kan gebruiken, maar weet ik iig welke skills ik moet leren voor ik er aan begin :)
mjah, rupture is wel mooie boot. Tank en 1 gyro in low (2 rat specific hardners 1 plate 2 rep? (geen ide ehoeveel low slots dat ding heeft)) mid cap booster, AB en painter ofzo? high Arty of autocannon (ff kijken wat je het fijnst vind, ik ga meestal voor de rang, arty dus) + wat drones als dat kan..
ik ga ff in eft spelen ;)

zo iets?? gebruik nooit minmatar voor missies dus is ff lastig... maar de hardners dus wisselen per rat type natuurlijk.
[Rupture, pve]
Medium Armor Repairer II
Armor Kinetic Hardener II
Armor Thermic Hardener II
Power Diagnostic System II
Gyrostabilizer II

Y-S8 Hydrocarbon I Afterburners
Cap Recharger II
Parallel Weapon Navigation Transmitter

650mm Medium Prototype I Siege Cannon, Republic Fleet Proton M
'Arbalest' Heavy Missile Launcher, Caldari Navy Thunderbolt Heavy Missile
'Arbalest' Heavy Missile Launcher, Caldari Navy Thunderbolt Heavy Missile

Capacitor Control Circuit I

pds omdat er PG tekort is, verder cap stable met deze fit.

[ Voor 42% gewijzigd door Wabs op 15-10-2009 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren in null sec mijn myrmidon verloren aan een bende rondvliegende piraten. Heb toch nog 2 van hen kunnen afschieten eer ze me dood kregen. Gelukkig ook mijn pod in veiligheid kunnen brengen.

Ben nu aan het sparen voor een Dominix, kan ik deftig lvl 4's en beetje lvl 5's doen met enkele corpmates voor extra geld. Ondertussen ook met mijn corp wormhole space verkennen :p

Kijk alvast uit naar de nieuwe expansie Dominion, vooral dat je precies actiever moet zijn om Sov te behouden lijkt interessant. Gaat er misschien meer verscheidenheid zijn qua gecontroleerde gebieden. Nu zijn het meestal enkele supergrote allianties die een goed deel van de map onder controle hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperPrinses
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20-10-2018
Heeft iemand anders ook problemen met inloggen bij EVE?

Macbook Pro Mid 2010 13'3 Intel Core 2 Duo 2'66Mhz - 4Gb DDR3, Blackberry Bold 9700, iPhone4 , iPod Classic 160Gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:18

Poekie McPurrr

Mreoww~

SuperPrinses schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 14:18:
Heeft iemand anders ook problemen met inloggen bij EVE?
Server is een beetje van streek nog. Was net ingelogd en zag enkel mededelingen dat gates afgesloten werden (en in hoog tempo) plus nadat ik m'n station uit was kon ik ook niks meer doen haha.

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lassie dutch
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 12:35
Ik heb zelf deze fit op de Rupture: http://eve.battleclinic.c...re-Cheap-lvl2-runner.html

Is low-cost, low-SP (dus goed voor beginners) maar tankt erg leuk.

Let ook goed op de comments die erbij staan.. voor eventuele upgrades :)

Wabs: jouw fit is superduur, hoge skills nodig :P Overduidelijk overkill voor epic arc imho

[ Voor 35% gewijzigd door Lassie dutch op 15-10-2009 14:21 ]

I live the way I type; fast, with a lot of mistaaakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperPrinses
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20-10-2018
ja die meldingen zag ik ook.
Bij mij blijft ze nu gewoon hangen op authenticating...

Macbook Pro Mid 2010 13'3 Intel Core 2 Duo 2'66Mhz - 4Gb DDR3, Blackberry Bold 9700, iPhone4 , iPod Classic 160Gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

server is inderdaad even offline gebracht, kreeg melding in evemon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 11:43
Wabs schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 13:41:
Rav, zeker gemist dat onze pos dief zn Nyx kwijt is? (zie paar posts terug voor link) wel justice iig! >:)
hehe, Nice :D ik had em nog niet gezien, maar dat is wel terecht. Blijkbaar waren er toch een aantal lui die het wel mooi geweest vonden :)

Die epic arc had ik gedaan in een Hawk met leuke fit, dat werkte echt prima. Rupture is idd goed genoeg voor die arc. Je kan zelfs kiezen voor een stabber en wat closer range en hogere snelheid gaan, dan moet het ook goed te doen zijn.

Ik logde om 2 uur in, toen was het al feest :P Zal wel weer een hotfix niet helemaal goed zijn gegaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
Hmm lijkt mij een vrij prijzige outfit, niet in de laatste plaats omdat je T2 gebruik welke ik dus nog langer niet kan gebruiken :P

Zal eens kijken wat ik er zelf van kan bouwen, hoewel ik denk dat ik eigenlijk nog totaal niet thuis hoor in een cruiser met die 4 dagen speeltijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Niet online
Postman schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 14:31:
Hmm lijkt mij een vrij prijzige outfit, niet in de laatste plaats omdat je T2 gebruik welke ik dus nog langer niet kan gebruiken :P

Zal eens kijken wat ik er zelf van kan bouwen, hoewel ik denk dat ik eigenlijk nog totaal niet thuis hoor in een cruiser met die 4 dagen speeltijd :P
ooh haha, niet echt aan gedacht. als je net 4 dagen speeelt heb je ook wat powergrid problemen verwacht ik. Ik speel al een jaar of 4 en krijg met die artys ook problemen. Stabber @ close range met wat meer speed is dan misschien een betere keus omdat het makkelijker te fitten is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lassie dutch
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 12:35
Postman schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 14:31:

Ik zat in die van mij na 1 week al :) Prima te doen! Voor linkje zie mijn vorige post.

I live the way I type; fast, with a lot of mistaaakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
Ja idd een prima setup :)
Stabber is ondoenlijk, 4 guns en 2 launchers en je hebt al geen pg over voor je andere slots.

Aanvulling op je setup Lassie: drones. Zoals idd te lezen bij de comments zijn die onmisbaar. Zelfs 2 lichte drones vreten genoeg frigs om zodat jij je druk kunt maken om de andere schepen. Plus mocht je ooit door een pirate gescrammed worden kun je altijd nog die drones op zijn dak gooien (als die in een frig is dat is :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Niet online
lol, wel erg slechte pirate als hij last heeft van 2 small drones hoor, not to burst your bubble, maar dat voel je nauwelijks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

< uit eigen ervaring > een freighter gaat tegen een normale warfleet plat in <60 sec
* yared zijn nieuwe freighter heet niet voor niets; Conservernblik II

< salvager > Hurriacane 2K m3, ideaal! Hoewel de Orca nu toch wel erg vaak mee mag :)

< beginners > sluit je aan bij een corp, doe het samen, doe het niet alleen ;)
Elke avond hebben wel een aantal mensen samen missies gedaan en gisteravond even uurtje zelf mee geholpen.

LeveL IV; WC, Gone Berserk en iets met Drones. Zat in een CNR en man wat is dat saai zeg. In de andere client moest ik goed opletten want was bezig in Jita T2 grondstoffen in te kopen. Elke keer als ik even in andere scherm keek hoefde ik alleen maar even de cruise lauchers aan te zetten op een nieuw target. Damage? Amper... wat dat betreft is een goed gefitte mission CNR overkill en mega-saai! Maar fijne was wel even de man 5 miljoen (3 man) aan bounties en de salvagers nog eens 20 miljoen aan meuk uh sorry loot :D

Dus doe dit soort dingen samen.

Zelfs als je solist bent, gewoon in fleet elk je eigen missies doen, en af en toe even bijspringen, gaat supervlot en voor je het weet heb je top-standing en volle wallet.

* yared terug naar iceminen na al die drukte...

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06:59
Meeste frigs vinden een paar t2 hobgoblins of warriors echt niet leuk hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Of je doet het gewoon lekker alleen, verdien je in de praktijk ook nog een stuk meer (oké als je mag salvagen als beginner bij lvl 4 missie gaat het wel sneller).

Maar zat mensen doen die missies gewoon lekker alleen, laat ze lekker. CCP die irritant aan het doen is met mensen will dwingen een corp in te gaan is al irritant genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
ik deed het in het begin ook altijd alleen, totdat ik gewoon in mijn NPC corp met iemand aan de praat raakte die al level 3/4 deed. Zo kon ik een aantal keer bij hem meedoen, hij hielp mij. Mijn standing schoot omhoog :))) Kon ik zelf ook eerder hogere reward missies doen. EVE is wel een MMO, en naar mijn idee is het een stuk leuker als je dat met een paar man speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

De_Bastaard schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 15:26:
Meeste frigs vinden een paar t2 hobgoblins of warriors echt niet leuk hoor :)
Het is inderdaad altijd beter om wat schade te doen dan niks. Als je een Rifter hebt die vlakbij orbit en je hebt alleen Railguns dan zal je die nooit raken. Een paar lichte drones zullen hem doodmaken voor hij jou. Probleem van een of twee drones is dat zo'n kleine aanvaller die snel kan opblazen en de schande op hem weer op 0 kan terugbrengen.

Lichte ECM drones kunnen een betere keuze zijn. Lanceren, op een exit af gaan en warp blijven drukken voor als er een jam doorkomt.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-09 12:39
Heh, net ff gepraat met degene die m'n account had overgenomen. Hij heeft m'n character uiteindelijk verkocht voor 15bil isk..

Ik kan ff op zijn character rondspelen om te kijken of ik het nog/weer leuk vind en dan eventueel met een deel van die 15bil isk een char overkopen van iemand. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
lol lekker, 15bil is een leuk bedrag om wat van te kopen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De_Bastaard schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 15:34:
ik deed het in het begin ook altijd alleen, totdat ik gewoon in mijn NPC corp met iemand aan de praat raakte die al level 3/4 deed. Zo kon ik een aantal keer bij hem meedoen, hij hielp mij. Mijn standing schoot omhoog :))) Kon ik zelf ook eerder hogere reward missies doen. EVE is wel een MMO, en naar mijn idee is het een stuk leuker als je dat met een paar man speelt.
Naar jouw idee ja, betekend niet dat andere dat ook vinden, kunnen ze prima zelf bekijken.

En 2 warriors/hobs doen niks serieus tegen een frig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnny.xxx
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-03 12:11
Wat een actie in dit topic ineens :o

Ik vermeld ook maar even mijn gegevens voor de lijsten ;)

ingame nick : ArielNova
Male, Caldari
Corp: Luminaire Headhunters [LumiH]
Alliance: House of Mercury

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UTwizard schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 09:32:
[...]

Zo zijn wij dus laatst ge-wardecced door een corp die haast alleen maar beginnende Industry corps wardecced, uiteraard in high-sec zodat ze zelf zo weinig mogelijk risico lopen. Het enige advies wat ik je kan geven:
- Warp altijd tot 0 m zodat je kunt jumpen/docken zodra je uit warp komt
- Ga niet afk
- Ga niet op de Autopilot
- Let op de spelers in de Local Channels, de Corp die 'at war' is met jullie zal gemarkeerd worden in de User List.

...
Ja zelfde probleem hiero. Ben een retriever kwijt gefit met twee Strip Miner I's. Gelukkig wel verzekerd voor 2.5 mil dus het verlies is niet zo heel groot maar die kerel stond gewoon buiten de station te campen en ik kom vrolijk undocken en word ik afgeschoten. Ook een corp die dus alleen Industry Corps wardecced.
Zeer vervelend en ik weet ook niet echt wat ik daar aan kan doen anders dan een tijd niet undocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Niet online
enige drones die een inty of snelle frig bijhouden zijn warriors, en als ze echt pvp gefit zijn hebben ze een repper, (rifter bijv...) dan rep je die dmg zo weer weg en doet het je dus niets die drones., lock ze en je hebt ze zo weg. goede frig pilot gaat niet dood aan 2 drones iig.

Missies deed ik ook altijd alleen, al geef ik wel toe dat met een alt in een raven (wabs in een golem) het meer dan 2x zo snel gaat. Is geen slecht plan om met 2 man missies te doen. gaat echt sneller dat dat jullie beiden 1 missie doen. + dat als je bijna klaar bent de nummer 2 al weg kan om de salvager te halen terwijl nummer 1 het laatste beetje afschiet en alvast wrecks gaat tractoren (lang leven de marauder tractor bonus)

15b voor een char..... wat kon die echt voor bizarre dingen dan? Heb er niet veel verstand van maar STEL ik wil mijn alt verkopen met 55mil SP, kan alles in industry perfect (invention, bouwen etc etc) hulk vliegen (alles t2), freighter vliegen, + prima char om lvl 4 missies mee te doen in raven, 9m in missiles... alle learning op lvl 5 etc etc. Geef es een leuke schatting!?! ben wel benieuwd! ook al gaat de char echt niet weg :+

@Skeweyed
undocken in iets snels en dan ergens ver weg een nieuwe retriever kopen. of een pvp boot pakken en de camper slopen! (ben meer voor het laatste overigens! ;) )

[ Voor 6% gewijzigd door Wabs op 15-10-2009 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 15:57:
[...]
Ja zelfde probleem hiero. Ben een retriever kwijt gefit met twee Strip Miner I's. Gelukkig wel verzekerd voor 2.5 mil dus het verlies is niet zo heel groot maar die kerel stond gewoon buiten de station te campen en ik kom vrolijk undocken en word ik afgeschoten. Ook een corp die dus alleen Industry Corps wardecced.
Zeer vervelend en ik weet ook niet echt wat ik daar aan kan doen anders dan een tijd niet undocken.
Misschien ben ik een naïeve beginner. Maar kan je als Industry corps dan niet een alliantie vormen met een pvp corp?

Hoe werken Jump Clones? Moeten die op het zelfde station zijn als waar jij bent of kan je naar een clone jumpen die aan de andere kant van de galaxie is?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2009 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Je kan zo'n clone installeren in een station als je genoeg standings hebt, of als het station van jouw corp/alliance is. Als je bijvoorbeeld een JC wilt in Jita, terwijl je eigenlijk in 0.0 woont is het vrij makkelijk. Je installeert een JC in het station in 0.0, en vliegt naar Jita. Omdat je waarschijnlijk niet genoeg standings hebt om in highsec een JC te kunnen installeren (Je moet volgens mij 8+ faction standing hebben), kan je gewoon vanuit Jita naar je 0.0 JC jumpen. Op die manier heb je dan altijd een jump clone in jita zonder dat je er 8+ faction standing voor hebt.

Als je er eenmaal een aantal hebt kan je alle kanten op jumpen. Van mijn periode in 0.0 met ED heb ik nog een JC in Geminate, Vale of the Silent en in Etherium Reach. Zo kan ik af en toe even heen en weer jumpen en wat kloten met de markt >:)

Er zit overigens wel een 24u timer tussen de jumps. Je moet dus wel weer een dag wachten voordat je weer kan jumpen.

[ Voor 6% gewijzigd door De_Bastaard op 15-10-2009 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Verwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 16:15:
[...]

Misschien ben ik een naïeve beginner. Maar kan je als Industry corps dan niet een alliantie vormen met een pvp corp?
Er ontstaat vrijwel altijd wrijving als de PvP vleugel niet in staat is hun space te verdedigen of andere in te nemen omdat de industrialisten niet meevechten. Dan gaan er mensen zeggen dat er 100% tax moet komen of andere draconische maatregelen gevolgd door een groep onervaren spelers die in combat worden gedecimeerd. Er zijn uitzonderingen op deze regel maar het is al talloze keren zo gegaan.
Hoe werken Jump Clones? Moeten die op het zelfde station zijn als waar jij bent of kan je naar een clone jumpen die aan de andere kant van de galaxie is?
Het tweede. Die Jump Clone is een blanco ding waar je in springt en je lichaam waar je in zat blanco achterlaat.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Nu online
FF een update op mijn cosmos projectje: er gaat meer tijd inzitten dan ik dacht, maar het is wel leuk gepuzzel. De meeste agents hebben een reeks van 4 missies, waarvan 2 hauler en 2x items brengen. Die items moet je uit complexes halen, af en toe zijn het grappige dingen. Ik snap nou eindelijk waar al die vage dingen in contracts vandaan komen (parts of printing machine, counterfeit money, wiyrkomi rifles, jakon's head etc.).

Die plexes zijn soms echt een uitdaging, weer es wat anders dan semi afk level 4's wegknallen. Je mag er maar met kleine scheepjes in en krijgt dan soms flink wat tegenstand waardoor je af en toe goed moet puzzelen met setups.Voor het eerst sinds jaren doe ik weer pve in cruisers en assault frigs. Voor nieuwe spelers is zo'n cosmos constellatie echt een goudmijn; ik moest op een gegeven moment 2 items hebben, scanner data II en III die je krijgt door belt frigjes weg te knallen. Dat werd dus een uur belt ratten op minuscule frigjes... Maar ondertussen wel 4 guristas copper en 1 bronze tag binnen, is toch weer 10 mil. Is voor mij niet zo veel, maar voor een beginner die ook makkelijk die frigjes kan wegknallen...

Ook die maffe itens die je teveel hebt gaan voor aardig wat op de contracts, voor mensen die te lui zijn om er zelf achteraan te gaan (heb zelf ook al een paar items gekocht maar sommige zijn me toch iets te duur). Ik blijf dit nog wel ff een tijdje doen denk ik, ga nu ongeveer met een 0,5-1 punt faction standing omhoog per 2 dagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IJzerlijm schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 16:24:
Er ontstaat vrijwel altijd wrijving als de PvP vleugel niet in staat is hun space te verdedigen of andere in te nemen omdat de industrialisten niet meevechten. Dan gaan er mensen zeggen dat er 100% tax moet komen of andere draconische maatregelen gevolgd door een groep onervaren spelers die in combat worden gedecimeerd. Er zijn uitzonderingen op deze regel maar het is al talloze keren zo gegaan.
Ja, dat kan ik me goed voorstellen. Mijn ervaring (met WoW dan welliswaar) is dat dit dan alleen werkt als je elkaar goed kent en vertrouwt. Een groep RL virenden opfzo met verschillende interesses in het spel. Vraag daarbij is altijd weer of je dan een voldoende grote groep kan krijgen.
IJzerlijm schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 16:24:
Het tweede. Die Jump Clone is een blanco ding waar je in springt en je lichaam waar je in zat blanco achterlaat.
Ik ga dan maar eens kijken hoe ik zo snel mogelijk een jump clone kan nemen. Altijd handig dus in de boven beschreven situatie van een camper. Even een jump en je zit tig jumps weg missies te vliegen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Wabs schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 16:01:
enige drones die een inty of snelle frig bijhouden zijn warriors, en als ze echt pvp gefit zijn hebben ze een repper, (rifter bijv...) dan rep je die dmg zo weer weg en doet het je dus niets die drones., lock ze en je hebt ze zo weg. goede frig pilot gaat niet dood aan 2 drones iig.

Missies deed ik ook altijd alleen, al geef ik wel toe dat met een alt in een raven (wabs in een golem) het meer dan 2x zo snel gaat. Is geen slecht plan om met 2 man missies te doen. gaat echt sneller dat dat jullie beiden 1 missie doen. + dat als je bijna klaar bent de nummer 2 al weg kan om de salvager te halen terwijl nummer 1 het laatste beetje afschiet en alvast wrecks gaat tractoren (lang leven de marauder tractor bonus)

15b voor een char..... wat kon die echt voor bizarre dingen dan? Heb er niet veel verstand van maar STEL ik wil mijn alt verkopen met 55mil SP, kan alles in industry perfect (invention, bouwen etc etc) hulk vliegen (alles t2), freighter vliegen, + prima char om lvl 4 missies mee te doen in raven, 9m in missiles... alle learning op lvl 5 etc etc. Geef es een leuke schatting!?! ben wel benieuwd! ook al gaat de char echt niet weg :+

@Skeweyed
undocken in iets snels en dan ergens ver weg een nieuwe retriever kopen. of een pvp boot pakken en de camper slopen! (ben meer voor het laatste overigens! ;) )
15 a 20b is vrij okay voor 55mln sp. Ik denk dat Rai zo'n 30 a 35b is atm. Ik ben alleen benieuwd naar Jean, die is wat unieker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
Char had een jaar geleden (toen die verkocht werd) 58mln sp, Amarr BS 5, Gallente BS 5, Minmatar BS 5, Large Artillery Spec 5 (17 mln sp in gunnery) en 20 mln in Command. Schijnbaar toen bijna klaar om Capital Ships te vliegen..

Toen ik stopte met spelen had hij al Amarr / Minmatar / Gallente BS 5 en veel pvp skills. Dat was ook het enige wat ik deed. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 01:24
Verwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 16:15:
[...]
...

ik baal als een stekker.... er was een gratis service voor jumpclone maar helaas ging zijn hardware naar de klote dus kon hij geen eve meer spelen op dit moment :(
EACS CLOSES DOWN

Due to some issues with my computer I no longer have access to EVE. I tried to get it fixed, but it will require some new hardware which I can't afford at the moment. Since I was the only person running EACS, EACS currently is dead in the water. Restarting EACS when I get back will be hard because many standings and all offices will be lost, but you never know what happens Anyone still in the corp at the moment is kindly requested to leave asap.
net nu ik gebruik wilde maken van die service :( hopelijk komt het snel weer goed ccp zou de jumpclone req iets moeten verlagen 8+ standing is toch aardig wat werk (gelukkig kwam ik er net achter dat ik toch een beetje te onvoorzichtig aan het mission grinden was voor stanings :) mijn gallante standing was bijna onder de -5 gekomen gelukkig had ik nog niet diplomacy skill dus dat help weer een beetje hehe en iedereen in mijn corp....you noob stop killing gallante when you take missions. ugh weer wat geleerd

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Laatst online: 00:01
...en iedereen in mijn corp....you noob stop killing gallante when you take missions
Pfff, watjes. Gewoon alles doodschieten wat je pad kruist in missies. So what als je standing met een ander ras omlaag gaat? 't Is een ander ras! >:)

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
En toen wilde je industrialist worden en kwam je met je freighter in Gallente space :')

Ik heb nu dus een ander freighterchar. Niet dat ik die fout ooit gemaakt heb, maar nu kan ik hem ook niet meer maken :P

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daarom decline ik standaard elke missie tegen andere rassen, en heb ik agents van zowel gallente als caldari om alles netjes in balans te houden.

8.0 standing met een corp halen voor jump clones is in principe gewoon lvl 4 agents halen en die een tijdje gebruiken, dan ben je er snel genoeg. Anders zijn er ook plekken waar JCs verkocht worden, kost je een paar miljoen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okee, ik zit met het volgende probleem in de corp waar ik nu officer ben. We zijn behoorlijk aan het recruiteren geslagen, en zijn goed gegroeid. Nu is het probleem dat om de zoveel tijd er iemand is die zich zeg maar 'geinfiltreerd' heeft (we hebben al iemand van Goonswarm gehad die ff ging jihaden, en net was er iemand die 50 miljoen van corp lifd had gekregen om iets te maken, en een afspraak had gemaakt met een non-corp pirate, om de drake van onze ceo te slopen. (terwijl hij niks deed).

Wat valt hier tegen te doen. Over die laatste, daar had ik de CEO al voor gewaarschuwd, aangezien die veel corporations heeft gehad en binnen enkele dagen daar weer weg was. Maar de eerste versie, de jihaders zijn vaak alts van langer spelende mensen. Daar kun je verder ook niks aan zien. En wij kunnen niet iedere nieuweling weigeren, omdat we die juist nodig hebben om te groeien als corp. (nieuwelingen worden op den duur ook veteranen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
lol ik ben net uit m'n corp gekicked ! CEO Had een bad day ofzo, en vond dat ik te weinig op comms was en te veel vroeg in corp chat 8)7 ! Ik log net in, en vraag waar onze WT's zijn. Zeg dat ik effe ga douchen, en daarna op comms ben.

Kom ik terug ... Channel changed to Deepcore Mining Inc! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 18:33
wees blij - kan je nu naar een corp die het wel waard is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05-09 11:08
Godver, waar kun je nou dat scherm vinden waar je log is van procentuele standings-stijgingen? Ik kan die echt niet meer vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Nu online
White schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 01:51:
Godver, waar kun je nou dat scherm vinden waar je log is van procentuele standings-stijgingen? Ik kan die echt niet meer vinden :(
Character info > standings > rechstklik op een faction > show compositions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 20:26
De_Bastaard schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 23:31:
lol ik ben net uit m'n corp gekicked ! CEO Had een bad day ofzo, en vond dat ik te weinig op comms was en te veel vroeg in corp chat 8)7 ! Ik log net in, en vraag waar onze WT's zijn. Zeg dat ik effe ga douchen, en daarna op comms ben.

Kom ik terug ... Channel changed to Deepcore Mining Inc! :o
Had je totaal geen rights ofzo, dat ze niet je rights eerst moeten afnemen en 24 uur moeten wachten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
alleen wat corp hangar access enzo, verder niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Niet online
fijne ceo die je er uit schopt zonder eerst het je persoonlijk te melden. Join es een fatsoenlijke corp ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Haha ja ik zat er pas 3 weken ofzo in, nadat ik 1.5jaar in Enrave zat :p.

Ze jumpen mijn items wel kostenloos naar highsec 8)

[ Voor 28% gewijzigd door De_Bastaard op 16-10-2009 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NitroX infinity schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 21:29:
[...]

Pfff, watjes. Gewoon alles doodschieten wat je pad kruist in missies. So what als je standing met een ander ras omlaag gaat? 't Is een ander ras! >:)
Inderdaad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 12:36
De_Bastaard schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 10:01:
Haha ja ik zat er pas 3 weken ofzo in, nadat ik 1.5jaar in Enrave zat :p.

Ze jumpen mijn items wel kostenloos naar highsec 8)
als je nog een plekje zoekt ergens anders ;) je weet me te vinden op irc
Verwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 22:57:
Okee, ik zit met het volgende probleem in de corp waar ik nu officer ben. We zijn behoorlijk aan het recruiteren geslagen, en zijn goed gegroeid. Nu is het probleem dat om de zoveel tijd er iemand is die zich zeg maar 'geinfiltreerd' heeft (we hebben al iemand van Goonswarm gehad die ff ging jihaden, en net was er iemand die 50 miljoen van corp lifd had gekregen om iets te maken, en een afspraak had gemaakt met een non-corp pirate, om de drake van onze ceo te slopen. (terwijl hij niks deed).

Wat valt hier tegen te doen. Over die laatste, daar had ik de CEO al voor gewaarschuwd, aangezien die veel corporations heeft gehad en binnen enkele dagen daar weer weg was. Maar de eerste versie, de jihaders zijn vaak alts van langer spelende mensen. Daar kun je verder ook niks aan zien. En wij kunnen niet iedere nieuweling weigeren, omdat we die juist nodig hebben om te groeien als corp. (nieuwelingen worden op den duur ook veteranen)
wat ik mijn recruiters altijd vertel :

1 : api keys opslaan en checken (tuurlijk andere chars kan je niet zien op andere accounts)
2 : history check van zijn character en zijn alts op zn api key checken.
3 : vorige ceo's benaderen en vragen of ze betreffend persoon kennen en waarom hij weg is gegaan
4 : eve-online forums doorzoeken met zijn naam kijk of hij gtc's heeft gekocht in naam van een ander (bv applicant vraagt gtc aan voor goonswam gozer = bingo)

ik weet nog wel dat ik in mijn vorige corp nog net geen gestappo achtige ''interviews'' had op vent met applicant..
tntkiller schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 20:52:
[...]

ik baal als een stekker.... er was een gratis service voor jumpclone maar helaas ging zijn hardware naar de klote dus kon hij geen eve meer spelen op dit moment :(

[...]

net nu ik gebruik wilde maken van die service :( hopelijk komt het snel weer goed ccp zou de jumpclone req iets moeten verlagen 8+ standing is toch aardig wat werk (gelukkig kwam ik er net achter dat ik toch een beetje te onvoorzichtig aan het mission grinden was voor stanings :) mijn gallante standing was bijna onder de -5 gekomen gelukkig had ik nog niet diplomacy skill dus dat help weer een beetje hehe en iedereen in mijn corp....you noob stop killing gallante when you take missions. ugh weer wat geleerd
als je echt een jump clone nodig hebt kan ik er eentje leveren dm me maar mijn rorqual is 7 jumps van mij verwijdert en kan iedereen een jc geven die wilt (kost je 250k voor ccp btw)

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren op de Market een Caracal voor ca. 3.5m; goedkoper had ik ik die alleen in <0.5 gezien. En om nu een ongefitte Caracal door lowsec te vliege, nee dank je, dus ik heb hem maar gekocht.

Hoe werkt insurance? Hoe wordt de prijs bepaald? Ik kreeg het idee dat ik met platinum niet alleen de waarde van het schip terug kreeg, maar zelfs het grootste deel van de insurance premie :/ In ieder geval hij is platinum verzekerd.

Hij is nog een beetje gammel gefit: 50mm armor plating in low slots. Medium shield booster en medium shield extender, een ECM module en een stasis webifier in de mid slots. 1 light, 1 heavy missile launcher, 1 light gatling gun, 1 salvager en een module om capacitor te drainen in de high slots.

Zelfs met die gammele shit gingen rats zoveel makkelijker neer als met mn merlin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Niet online
dat fitten moet je dan nog maar even aan werken. probeer het volgende:

lowslots:
Ballistic control units (het liefste 3)
power diagnostic units (meer cap, shield, pg etc)
(als je missies doet, niets anders eigenlijk nodig)

mid:
med shield booster, 2 of 3 hardners (NPC specifiek het liefste) en misschien een shield boost amp. Geen web, niet echt nodig iig, en die ecm is helemaal zinloos imo, meer tank is nuttiger.

highslots = zo veel mogelijk heavy launchers natuurlijk :+ (5 of 6 kan dacht ik)

tip 1, NOOIT armor en shield tank bouwen in een schip, is niet nuttig en vreet teveel cpu en grid. specificeer je schip op 1 van de 2, tankt altijd meer.
tip 2, nooit verschillende range guns / launchers gebruiken. ga voor of long range of short, niet beiden.

8)

edit:
zo iets:

[Caracal, pve]
Ballistic Control System I
Power Diagnostic System I

Medium C5-L Emergency Shield Overload I
'Anointed' I EM Ward Reinforcement
Ditrigonal Thermal Barrier Crystallization I
Non-Inertial Ballistic Screen Augmentation I
5a Prototype Shield Support I

'Malkuth' Heavy Missile Launcher I, Scourge Heavy Missile

[empty rig slot]
[empty rig slot]
[empty rig slot]

Hornet I x2

[ Voor 52% gewijzigd door Wabs op 16-10-2009 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Ja moett effe kijken wat ik ga doen, ik wil wel ISK kunnen maken en genoeg PVP kunnen doen. Zat net lekker in curse geld te verdienen, moet ik er alweer weg :+

Aan de andere kant heb ik weer niet enorm veel tijd voor te pvp'en, maar wil ik wel wanneer ik wil effe kunnen schieten >:) Mijn ex corp mates zitten nu in FinFleet of Tri, etc. ..... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 12:36
De_Bastaard schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 10:50:
Ja moett effe kijken wat ik ga doen, ik wil wel ISK kunnen maken en genoeg PVP kunnen doen. Zat net lekker in curse geld te verdienen, moet ik er alweer weg :+

Aan de andere kant heb ik weer niet enorm veel tijd voor te pvp'en, maar wil ik wel wanneer ik wil effe kunnen schieten >:) Mijn ex corp mates zitten nu in FinFleet of Tri, etc. ..... :/
hehe IT kan ik je ook nog wel inlepelen als je wilt ;)

maar fix je irc nou maar eens dude (iedereen trouwens ik had wel gehoopt dat het irc kanaal nu een beetje zou opschieten maar het valt me tegen behalve de 10 vaste lurkers niemand nieuws :()

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Knappe jongen die 3 BCUs op caracal fit :P

Gebruik passive shield tank op caracal, large shield extenders, invuln fields, AB kan wel handig zijn al is het niet heel belangrijk. Lows een bcu, daarnaast PG mod als je dat nodig hebt (power diagnostics/reactor control). Highs zou ik gewoon assault missile launchers gebruiken. Goed genoeg tegen cruisers, wel iets minder dan heavies maar fitten veel makkelijker en in lvl 2 missies (en lvl 1s als je die nog doet) zijn zoveel frigs dat ik eerder AMLs dan HMLs zou gebruiken. (Let erop dat je assault missile launchers hebt en niet heavy assault).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Jaja mijn IRC doet het prima dude ;) Maar vanwege mijn afstudeerstage, het moeten maken van mijn auto en ook nog een GF die af en toe aggro geeft heb ik er wat weinig tijd voor :( Zal morgen weer eens ff op IRC komen denk ik ;) .................... als ik niet mijn broertje moet helpen met verhuizen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Nu online
angel00008 schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 10:59:
[...]

hehe IT kan ik je ook nog wel inlepelen als je wilt ;)

maar fix je irc nou maar eens dude (iedereen trouwens ik had wel gehoopt dat het irc kanaal nu een beetje zou opschieten maar het valt me tegen behalve de 10 vaste lurkers niemand nieuws :()
Ben net ff gaan kijken, wist helemaal niet dat we een chan hadden. Je kan er overigens met de browser ook simpel heen (irc.tweakers.net), mirc wil hier niet echt op de zaak.

De stilte is er idd oorverdovend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Niet online
furby-killer schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 11:15:
Knappe jongen die 3 BCUs op caracal fit :P

Gebruik passive shield tank op caracal, large shield extenders, invuln fields, AB kan wel handig zijn al is het niet heel belangrijk. Lows een bcu, daarnaast PG mod als je dat nodig hebt (power diagnostics/reactor control). Highs zou ik gewoon assault missile launchers gebruiken. Goed genoeg tegen cruisers, wel iets minder dan heavies maar fitten veel makkelijker en in lvl 2 missies (en lvl 1s als je die nog doet) zijn zoveel frigs dat ik eerder AMLs dan HMLs zou gebruiken. (Let erop dat je assault missile launchers hebt en niet heavy assault).
hehe, kwam er in eft ook achter dat je maar 2 low slots hebt :P

passive shield bedoel je buffer tank mee ofzo? of wil je dan ook SPR's en purgers fitten??
als je idd lvl 1/2 doet is het misschien nuttiger om assault missile launchers te fitten, let er dan wel op dat je range dan veel kleiner is, dus je moet ff dichtbij komen (AB toch maar? :P )

wat is het IRC channel dan??? werkt idd prima in firefox dus dan kom ik ook wel even hoi roepen

[ Voor 4% gewijzigd door Wabs op 16-10-2009 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
irc.tweakers.net en dan #eve-online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ko-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 16:32

-ko-

Leidend Voorwerp

CopyCatz schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 11:25:
[...]

Ben net ff gaan kijken, wist helemaal niet dat we een chan hadden. Je kan er overigens met de browser ook simpel heen (irc.tweakers.net), mirc wil hier niet echt op de zaak.

De stilte is er idd oorverdovend..
Dat lijkt me niet gek om half 12 's ochtends. Ik zal volgende week ook eens in de avond komen kijken.

Wa Doede Nou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
Ik heb m'n oude account weer geactiveerd waar nog een oude alt op staat. Ik vraag me alleen af of het handig is om een nieuw char te beginnen om m'n learning skill maxed te krijgen.

Die alt heeft 1.3 mil skillpoints, basic learning op lvl3 en Gallente industrial op 5.. Is het de moeite waard om een nieuw char te starten of om gewoon hiermee verder te gaan? Character kopen zit ik ook nog over te twijfelen.. een bulk geld neerleggen of het bewaren en leuk spul voor kopen.. keuzes. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashcat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-09 02:53
Hey,

-knip

Zocht met verkeerde input. Mechanical engineering genoeg voor Duvolle, Boundless en Core.

[ Voor 74% gewijzigd door Crashcat op 16-10-2009 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
Tja je zou er een character voor kunnen kopen, ben je in 1 klap een stuk verder.
Mocht je besluiten met die alt verder te gaan, koop wat implants (iig mem/int) en gooi learning, mem/int naar 4 en koop dan die 2 extra mem/int skills. Vanuit daar verder trainen met de kortste tijd telkens tot je 5 bent met alles. Duurt wel ff, maar is de snelste manier voor later (oftewel het betaald zich terug over de lange termijn, als ik al zie hoeveel uur het scheelt met die 2 extra learning skills op 1 voor learning 5 dan is hoger alleen maar voordeliger ;)).

Ik baal zelf dat CCP ontzettend traag is met het reageren op petitions. Heb er nu 2 gemaakt, 1 via account inloggen en andere via mail. Wil gewoon óf weten hoeveel skillpoints ik heb op de oude account, óf een 1 dag toegang zodat ik zelf kan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik gok dat het komt omdat mensen dubbele petities aanmaken |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
furby-killer schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 21:44:
Ik gok dat het komt omdat mensen dubbele petities aanmaken |:(
Dus....

Ik heb er nog 1 aangemaakt omdat ik me besefte dat ze die andere ingame beantwoorden, wat dus totaal niet gaat op dit moment hè. Wellicht een keer nadenken voordat je met smiley's begint te smijten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt het dat Amarr schepen over het algemeen armor tanks zijn? (meeste heben meer lows dan mids)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 01:24
Verwijderd schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 22:16:
klopt het dat Amarr schepen over het algemeen armor tanks zijn? (meeste heben meer lows dan mids)
gallante zijn armor tanks <3 dominix

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgreehder
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-06 14:35
Huh? Ja, Gallente zijn over het algemeen armor tanks, maar Amarr schepen zijn absoluut armor tanked. Oftewel, je kan met goede armor skills alle Amarr schepen en de meeste Gallente schepen fatsoenlijk vliegen.

Als je met het spel begint, ga dan Minmatar vliegen. Dan kun je alle kanten uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamemasterByte
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 22:16
Verwijderd schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 22:16:
Amarr en Gallente zijn allebei armor tanks. Alle Amarr en Gallente schepen zouden nooit shield tanked moeten zijn, iedereen die dit wel doet heeft of teveel isk of is dronken/stoned/whatever. Caldari zijn puur shield tanked, maar dit is erg lastig voor RR fleets, aangezien de rest allemaal wel armor is. Daarom vliegen ze waarschijnlijk ook ze weinig rond in fleets, iig bij ons. Minmatar hebben een beetje rare manier van tanken: een aantal schepen zijn armor, een aantal andere shield, en weer andere kun je het beste speed tanken. Ik denk niet dat minmatar een goede keus voor een starter zou zijn om eerlijk te zijn, eerder gallente. Makkelijk missies doen dmv drones, goede haulers (rigged itty 5 ftw) en makkelijker om te crosstrainen door de gunnery skills.

Maarja, daarom vind ik dit spel ook zo interessant, omdat iemand anders een totaal andere (en ook goed onderbouwde) mening kan hebben :)

who is General Failure and why the hell is he reading my disk?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashcat
Hmm... Zeg niet dat alle Gallente armor tanked zijn. Qua PVE kan je met de Ishtar en Myrm best wel passive shield tanken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
* NitroX infinity krijgt de kriebels van armor tanking.

Als je armor weg is is je structure aan de beurt. Ik warp liever weg als m'n schilden weg zijn een een beetje van m'n armor dan wanneer m'n schilden, m'n armor en een deel van m'n structure foetsie is. Geeft een beetje extra zekerheid.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Armor tanken is wel Nice hoor, houd je lekker mid slots over voor tackle :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
Dat wel, maar je bent weer low slots kwijt waar je anders DPS verhogende modules in kunt gooien ;)

Ze hebben elk hun voor en nadelen, maar die kriebels verdwijnen daar niet door :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Postman schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 21:49:
[...]

Dus....

Ik heb er nog 1 aangemaakt omdat ik me besefte dat ze die andere ingame beantwoorden, wat dus totaal niet gaat op dit moment hè. Wellicht een keer nadenken voordat je met smiley's begint te smijten...
Dus...

Als je had gekeken bij je online petities had je gezien dat er geen verschil is tussen ingame and online petities. Oftewel je hebt gewoon twee keer dezelfde petitie in de rij staan.

Over armor tanken klopt het wat eerder werd gezegd, amarr zijn puur armor, galente voornamelijk armor maar als het nodig is (ie: je vliegt in RR shield gang ofzo als je die zou vinden) kunnen veel gallente schepen best shield tanken. Dat is inclusief beide capitals, battlecruisers, domi en hype, ishtar, recons, etc.

[ Voor 23% gewijzigd door Sissors op 17-10-2009 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sinds vandaag in een alliantie en ik vertoef nu lekker met de corp in CVA space :)
wel even wennen de 0sec, ik vind het eigenlijk niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Welkom :) Ik neem aan dat je http://cva-eve.org/ (vooral de rules) al hebt gelezen? :P

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
[Sleipnir, Sleipnir]
Overdrive Injector System II
Gyrostabilizer II
Gyrostabilizer II
Gyrostabilizer II
Damage Control II

10MN MicroWarpdrive II
Large Shield Booster II
Invulnerability Field II
Invulnerability Field II
Medium Capacitor Booster II, Cap Booster 800

425mm AutoCannon II, Republic Fleet EMP M
Medium Unstable Power Fluctuator I

Medium Anti-Kinetic Screen Reinforcer I
Medium Core Defence Operational Solidifier I

Warrior II x3
Warrior II x5

Iemand nog suggesties ter verbetering? Met MWD en de neut uit is ie cap stable atm (tot je cap charges op zijn tenminste :P), en DPS is nu 740 DPS (811 met Hail M evt) uitgaande van max skills. Alleen de tank volgens EFT is 519 DPS, is dat genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Genoeg voor wat? Wat wil je ermee doen? Je kan volgens mij ook X-L booster fitten zonder al te veel problemen (kleinere ACs maar dat maakt qua dps/range niet veel uit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paul Nieuwkamp schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 12:43:
Welkom :) Ik neem aan dat je http://cva-eve.org/ (vooral de rules) al hebt gelezen? :P
Jep maar wij hebben daar alle rechten :)
ik heb zojuist een JC geplaatst in N8XA-L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
furby-killer schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 21:55:
Genoeg voor wat? Wat wil je ermee doen? Je kan volgens mij ook X-L booster fitten zonder al te veel problemen (kleinere ACs maar dat maakt qua dps/range niet veel uit).
Genoeg voor small gang pvp dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 14:45
NitroX infinity schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 00:56:
* NitroX infinity krijgt de kriebels van armor tanking.

Als je armor weg is is je structure aan de beurt. Ik warp liever weg als m'n schilden weg zijn een een beetje van m'n armor dan wanneer m'n schilden, m'n armor en een deel van m'n structure foetsie is. Geeft een beetje extra zekerheid.
Ach ik warp zeer regelmatig weg met 10% struct left met m'n armor tanked bc :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De regels in provi zijn redelijk hetzelfde voor iedereen, of je nu neut bent of cva. En ze zijn redelijk simpel, gewoon niet piraten en je gedragen en er zijn geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ook maar aangemeld op tweakers, volg dit topic al een tijdje en ben een paar dagen geleden begonnen met EVE :). Tot nu toe erg leuk, veel leren en veel schepen al kwijt, maar bevalt prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
Ik zoek een tool die mij kan vertellen of ik beter mijn ore kan reprocessen of gewoon direct verkopen. Dus ik voer de prijzen van ore en minerals in+mijn refining skills en de tool verteld mij wat het meest opleverd. Kan iemand mij een tool aanraden?

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
Dat is er naar mijn weten niet omdat de ore en mineral prijzen niet constant zijn en per regio verschillen. Je zult het zelf moeten uitrekenen ingame.

Prijzen van producten zijn volgens mij buiten het spel niet (real-time) op te vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://www.eve-central.com/ geeft mogelijkheid om redelijk accurate markt prijzen op te vragen, dat is ook wat EFT en enkele andere programma's gebruiken. Dus op zich kan je zon tooltje wel maken, maar denk niet dat het al bestaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
aha, EVEHQ kan het. Kan zelf de prijze voor de ores/mineralen invullen en dat berekend de tool of het beter is om direct te verkopen of om te refinen.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
pingkiller schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 15:30:
Ik zoek een tool die mij kan vertellen of ik beter mijn ore kan reprocessen of gewoon direct verkopen. Dus ik voer de prijzen van ore en minerals in+mijn refining skills en de tool verteld mij wat het meest opleverd. Kan iemand mij een tool aanraden?
excel ? :D Ik heb altijd wel een sheet of wat voor dat soort zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
Heb toch weer voor mijn oude account betaald. 9M sp gooi je toch niet zo maar ff weg ;)
Helaas wel 2 kleine nadelen: de T2 claw bpo die ik had is verkocht voor 500M toen der tijd. Jammer want die zou nu gerust over de 2B halen... En ik heb bijna alles in 0.0 pcs zitten. Ben nu dus bezig om mining barge te leren zodat ik in de alliance kan komen en al mijn spullen weer terug krijg. En gedurende die tijd weer isk verdienen en wat missies doen, op zich best lachen die career missions in een super rifter :P

Wel leip: mijn 2 alt hebben beide iets van 1M sp, maar dan wel in de default skills die je krijgt als je nieuwe char maakt. Dus een hoop lvl 4/5 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

furby-killer schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 10:30:
De regels in provi zijn redelijk hetzelfde voor iedereen, of je nu neut bent of cva. En ze zijn redelijk simpel, gewoon niet piraten en je gedragen en er zijn geen problemen.
we gaan vandaag of morgen een POS opzetten in hun provi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Dat mogen wel meer corps (al zijn die eigenlijk allemaal blauw, jij bent [toen ik het gisteren bekeek :P] neutral?). Enige waar we niet zo happig op zijn is het vinkje 'claim sov' :P

Maar ik neem aan dat onze diplos en jullie diplos uitvoerig gesproken hebben, Got != #cva-diplo :P Dus, leuk, welkom :) Ik ga de mijne juist weer afbreken (over een maandje, als mijn input meuk op is), kost me teveel tijd om ze te onderhouden.

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paul Nieuwkamp schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 23:11:
Dat mogen wel meer corps (al zijn die eigenlijk allemaal blauw, jij bent [toen ik het gisteren bekeek :P] neutral?). Enige waar we niet zo happig op zijn is het vinkje 'claim sov' :P

Maar ik neem aan dat onze diplos en jullie diplos uitvoerig gesproken hebben, Got != #cva-diplo :P Dus, leuk, welkom :) Ik ga de mijne juist weer afbreken (over een maandje, als mijn input meuk op is), kost me teveel tijd om ze te onderhouden.
plannen zijn nu weer veranderd.
De alliance wil WH's bezetten en daar gaan wij misschien aan meedoen.
Alleen zit ik er zelf niet zo op te wachten om als een zombie dagenlang in een dooie WH te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashcat
Resultaat van het niet betalen van ransom of schip afstaan

RIP Ishtar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
* De_Bastaard toch maar applyen bij FinFleet denk ik >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Resultaat als je wel ransom had betaald: RIP ishtar + ransom kwijt die over het algemeen belachelijk hoog gevraagd wordt. (Enige keer dat mij ransom gevraagd was, was het ongeveer een factor twee boven wat ik zou verliezen als ze hem gewoon kapot zouden schieten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
Vroegah liet ik mensen altijd gaan als ze ransom hadden betaald..

Ik ben toch met m'n oude alt verder gegaan. Gister ff volgepropt met +3 implants en wat skills getraind om een Caracal + simpele fitting te kunnen vliegen. Nu eerst maar de learning skills naar 4/4 trainen en dan alle benodigde skills voor een leuk pvp bootje gaan trainen. Ik zit er aan te denken om in eerste instantie voor een BB/Scorp met wat EW skills te gaan en met m'n oude corpmaatje wat roaming pvp te gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crashcat schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 01:10:
Resultaat van het niet betalen van ransom of schip afstaan

RIP Ishtar
Ah zij, had aan de hand van een blog post van één van die gasten al eens gekeken naar wat voor ransom ze eisen. Met een beetje insurance bekijken en markt prijzen voor schepen en onderdelen, kwam ik al snel tot de conclusie dat als je platinum insurance hebt, je beter jezelf aan puin kan laten schieten.

Bovendien, ik laat me liever aan puin schieten dan toe te geven aan afpersing :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
ligt er maar net aan of jij duur spul op je schip hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
Inderdaad, als je voor een miljard oid aan spul gefit hebt wil je wel 100mln betalen om het te overleven. ;)
Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.