Die relics of Ulduar, kan je die keer op keer inleveren op een dag? Dan is dat wel een goede manier om te reppen ja. De daily dungeon quest geeft nu trouwens ook Sons of Hodir rep, 500 zelfs!

Links clicken doet niks.
Oh, vreemd, mij wel. Ik gebruik X-Perl.
Ik heb in het weekend een ToC10 getankt, voor het eerst. Ik had geen achievements maar EINDELIJK vond ik eens een groep die mij wel mee wilden, ook gewoon omdat er geen tank te vinden was

Vooraf even een minuutje WoWwiki en zoeken op 'tank', en toen ging alles perfect

Geen achievement voor nodig. Helaas bij de twins gewiped omdat er weer een paar dps'ers niet eens het goede target kunnen uitkiezen, of geen essence wisselen. Heel toevallig stonden de twee DK's ook telkens op de verkeerde boss in te hakken

Maar ach, nu heb ik in ieder geval de achievement voor een groot deel en ken ik de rest ook wel, dus nu kom ik wel iets makkelijker in een groep

Je kunt ook na een paar quests gedaan te hebben bij de Zeppelin Crash in Storm Peaks wat Snowfall Lager er voor halen. Mounten voor Ulduar -> Thunderstorm naast alliance in de lucht -> Snowfall Lager drinken vlak voor de grond -> genieten!
Haha, Thunderstorm, wat een geweldige spell. Puur en alleen voor de pvp heb ik als elemental geleveld tot lvl80. Vooral in de eerste weken echt GEWELDIG. Je hebt bijvoorbeeld de kabelbaan in Howling Fjord, of de turtle-boot in Dragonblight. Vlak na de release was het daar telkens bomvol. Ik heb tientallen spelers van de kabelbaan gegooid of midden op zee van de boot af gelanceerd

En met cold weather flying kan je makkelijk op de zeppelin komen van de horde, welke toen ook nog goed bevolkt werd. Helaas is het op die punten nu erg rustig en is het het niet echt waard meer