Cool, ik vind juist RMP irritantVerwijderd schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 09:36:
[...]
RMP setup haha.. altijd al gehad, ook in s1..
Vind resto Druids nog steeds het meest irritante class om tegen te vechten.. survival is gewoon te goed van hen.
Mrja met een decent rogue en een goeie timing met CS op druid, kan je hem zo downen:)
En wat is dit nou weer? 
EZmode onRaid Weekly Quests
New daily (most likely Weekly) raid quests have been added to the game! They currently reward you with Emblem of Frost x 10.
•Lord Marrowgar Must Die! (Icecrown Raid)
•Lord Jaraxxus Must Die!
•XT-002 Deconstructor Must Die!
•Ignis the Furnace Master Must Die!
•Razorscale Must Die!
•Flame Leviathan Must Die!
•Malygos Must Die!
•Patchwerk Must Die!
•Instructor Razuvious Must Die!
•Noth the Plaguebringer Must Die!
•Anub'Rekhan Must Die!
•Sartharion Must Die!
Ok, bovenstaande patchnotes zijn dus fake (alles wat er in staat). Mages worden niet generfed na de insane buff van 3.2.2. Dus fake : (Verwijderd schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 09:38:
Mages
Talents
Arcane
Arcane Empowerment: This talent now also grants 1/2/3% increased damage done by the mage's party or raid for 10 seconds after the mage gets a critical strike with Arcane Explosion, Arcane Missiles, Arcane Barrage, or Arcane Blast. This effect is exclusive with Ferocious Inspiration and Sanctified Retribution.
Pets
Avoidance (passive): Now reduces the damage your pets take from area-of-effect damage by 90%, but no longer applies to area-of-effect damage caused by other players.
Dat emblem of frost kan ook noooooooit waar zijn!
Wel een goed idee hoor, zo worden de oude raids weer een beetje tot leven gewekt en ontstaan er meer pugs om ze mee te spelen
Wel een goed idee hoor, zo worden de oude raids weer een beetje tot leven gewekt en ontstaan er meer pugs om ze mee te spelen
[ Voor 57% gewijzigd door Divak op 02-10-2009 10:08 ]
Patch notes zijn nog niet definitief heImdaMned schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 10:05:
[...]
Ok, bovenstaande patchnotes zijn dus fake (alles wat er in staat). Mages worden niet generfed na de insane buff van 3.2.2. Dus fake : (
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Verwijderd
Me =P,Verwijderd schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 09:10:
Zijn er nog mensen die een beetje actief focussen op arena? Zo ja; welke combo speel je? Zie hier vooral PvE talk, wat ook leuk is. Maar PvP is ook zo vet
gister heb ik (resto druid) 13 - 2 gespeeld met mn dk mate (hoezo mmr boost=d).
Over PvP arena, heb ik ook nog wat gelezen. Beast Cleave was de nieuwste rage blijkbaar.
Holy Paladin/Beastmaster hunter/Enhancement shaman.
Tactiek
alledrie hebben een soort cc immune voor 10-15 sec en dat is de tijd die ze nodig hebben om te winnen, geen cc gewoon brute force. Hunter doet bestial wrath, shaman bloodlust, tremor totem(met talents), cleansing, wolfjes die je ccimmune maken, en de gebruikelijke paladin bubbles. er is geen ontsnappen aan en ze kunnen niet gesnared of gecced worden. Pew pew en je bent een member kwijt.
Het was zo overpowered dat tremor alweer generfed is bestial wrath heeft een hotfix gekregen. Deze setup had namelijk op een pro toernooi enkele RMP finaal de grond in geboord.
Tactiek
alledrie hebben een soort cc immune voor 10-15 sec en dat is de tijd die ze nodig hebben om te winnen, geen cc gewoon brute force. Hunter doet bestial wrath, shaman bloodlust, tremor totem(met talents), cleansing, wolfjes die je ccimmune maken, en de gebruikelijke paladin bubbles. er is geen ontsnappen aan en ze kunnen niet gesnared of gecced worden. Pew pew en je bent een member kwijt.
Het was zo overpowered dat tremor alweer generfed is bestial wrath heeft een hotfix gekregen. Deze setup had namelijk op een pro toernooi enkele RMP finaal de grond in geboord.
Meeste bosses die daar in dat lijstje staan liggen vooraan in de wings dus echt zenuwslopend zijn ze niet hoor.Verwijderd schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 10:06:
[...]
Totaal geen zin in Malygos en Naxx![]()
OS wil ik nog wel doen, drake die dropt is cool.
Voor 10 extra emblems in de week wil ik die best doen. Daarnaast geef je de casuals op die manier ook langzaam maar zeker toegang tot de betere loot. Ik vind het best een goed idee op die manier.
Of :Yip schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 09:47:
Donderdag avond is toc10 heroic tijd voor mijn guild.
Ik kom online moet meteen 3 guildies uitleggen waarom zij niet gekozen zijn en waarom we twee teams gebruiken. Het valt af en toe niet mee als GM.
2 teams opgezet wat tryouts mee ik als healer offspec om het op te vangen. Resultaat 2 clears met team 1 op 41 tries en team 2 (A2 voor de sporters) 45 tries dus weer nieuwe achiev!!
Team1 gaat wel af met de 2 main tanks en maar 1 tryout. Ik was dus mee met team 2, deze had 3 tryouts en 2 healers offspecced en mijn 2 offtanks. Mensen doen blijkbaar beter hun best met de guildleader in de groep.
Met de 2 clears gaat de kwaliteit weer goed voorruit voor die lastige toc 25 heroics!
* Je tryouts zijn gewoon goede spelers
* Je overschat je mensen in de eerste groep.
* tweede groep was beter uitgebalanceerd.
Dat je je meeste vaste crew in de eerste groep hebt betekent niet dat by default ook de beste groep hebt.
Een rogue tot level 10 levellen met slechts 1 wapen heeft niets te maken met moeilijk/makkelijk, maar is gewoon irritant. Goed dat ze het eindelijk aanpassen. Nu kan mijn bank rogue ook eindelijk de twee brewfest bekers equippen zonder dat ik naar level 10 hoef te gaan
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Verwijderd
Welke raid setup/strategie gebruiken jullie op Onyxia25? Ik had gisteren een pugraid samengesteld, maar helaas gefaald. Ik gebruik het volgende:
ONYXIA
Raid setup for 25 man: 3 tanks, 6-7 healers, 6 melee dps, 9-10 ranged dps
Raid setup for 10 man: 2 tanks, 3 healers, 2 melee dps, 3 ranged dps
Onyxia Strategy
Phase 1. MT tanks Onyxia with back to the wall. Melee DPS attack from the sides, best spot is a yard in front of her back leg.
Phase 2. Onyxia lifts off. 40 Whelps spawn, 2 tanks (1 for each side) will pick them up and bring them to the center for AoE. All DPS will help with the first wave of whelps. Hunters & rogues help with building threat on the tanks! Pop heroism/bloodlust when tanks have a firm aggro on the whelps.)
Healers get close to the tanks. When you get aggro (which you will), it will be easier for the tanks to get aggro back.
When Onyxia emotes for Deep Breath: run like hell for the sides of the room.
During phase 2, ranged DPS will focus on Onyxia. Melee DPS cannot attack Onyxia and will focus on Lair Guards (1st priority) and on Whelps (2nd priority).
The Onyxia MT will tank the Lair Guard. The Lair Guard does a nasty AoE which has a cast time. When you see this, melee DPS move 10 yards from the Guard. (Note: Lair Guards can be disarmed.)
Phase 3. Onyxia returns to the ground. Same as phase 1, but Onyxia will cast fear and lava will erupt from the ground. MT will tank Onyxia. The other tanks will get any whelps.
Shaman (in the tank party): use tremor totem. Priest: use Fear Ward on the tank. Try to dance around the lava.
ONYXIA
Onyxia Strategy
Phase 1. MT tanks Onyxia with back to the wall. Melee DPS attack from the sides, best spot is a yard in front of her back leg.
Phase 2. Onyxia lifts off. 40 Whelps spawn, 2 tanks (1 for each side) will pick them up and bring them to the center for AoE. All DPS will help with the first wave of whelps. Hunters & rogues help with building threat on the tanks! Pop heroism/bloodlust when tanks have a firm aggro on the whelps.)
Healers get close to the tanks. When you get aggro (which you will), it will be easier for the tanks to get aggro back.
During phase 2, ranged DPS will focus on Onyxia. Melee DPS cannot attack Onyxia and will focus on Lair Guards (1st priority) and on Whelps (2nd priority).
The Onyxia MT will tank the Lair Guard. The Lair Guard does a nasty AoE which has a cast time. When you see this, melee DPS move 10 yards from the Guard. (Note: Lair Guards can be disarmed.)
Phase 3. Onyxia returns to the ground. Same as phase 1, but Onyxia will cast fear and lava will erupt from the ground. MT will tank Onyxia. The other tanks will get any whelps.
Shaman (in the tank party): use tremor totem. Priest: use Fear Ward on the tank. Try to dance around the lava.
Verwijderd
Waar gaat het precies fout? Ik had pas een pug met 2 tanks, 6 healers en de rest DPS. niemand ging dood.Verwijderd schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 10:48:
Welke raid setup/strategie gebruiken jullie op Onyxia25? Ik had gisteren een pugraid samengesteld, maar helaas gefaald. Ik gebruik het volgende:
ONYXIA
Onyxia Strategy
Waarom 3 tanks? 2 tanks lukt ook prima. En de setup, ach, je weet niet wat voor spelers het waren, achievement fakers, retards, etc. Gewoon nog een keer proberen
Goede morgen,
Ik heb weer weinig te melden, training ging gister even voor de raid. Afgelopen dinsdag voor het laatst online geweest voor een raid. Er waren veel mensen offline. Voor de zoveelste keer een tank tekort, dus mocht onze top rogue zijn warrior gebruiken, waarschijnlijk moet hij main changen omdat tanks met gear en skills lastig te vinden zijn. Door het grote aantal casuals zijn we Ulduar in gegaan ipv TotC heroic. Op Hodir stonden we met 7 healers uit onze neus te eten. De raidleader wilde even proberen om dicht bij de hardmode tijd te komen… Op de eerste try zaten we op 53% toen de timer voorbij was. Drama dus!
Als healing leader maar besloten dat ik en een andere priest shadow moesten gaan. De eerste try als dps vergat ik shadowform te gebruiken, dikke fail 3700 dps. De tweede keer ging t al beter 4800 dps. Uiteindelijk hebben we Hodir gekilled in zonder hardmode achievement, deze try deed ik 6k dps. Niet heel erg goed, maar toch een stuk hoger dan wat main dpsers. En dat zonder enchants/ gems in mijn shadow gear. Ook geen addon voor Dots, die ga ik wel ff downloaden. Scheelt zo weer 1k dps denk ik!
Heb voor mijn 76 rogue trouwens voor 700 gold die mainhand mace van brewfest gekocht. Heb ik in ieder geval een mainhand met goede speed en dps. Kan ik op 80 meteen heroics gaan farmen. Nu nog even tijd vinden om bij de 80 te komen!
Ik heb weer weinig te melden, training ging gister even voor de raid. Afgelopen dinsdag voor het laatst online geweest voor een raid. Er waren veel mensen offline. Voor de zoveelste keer een tank tekort, dus mocht onze top rogue zijn warrior gebruiken, waarschijnlijk moet hij main changen omdat tanks met gear en skills lastig te vinden zijn. Door het grote aantal casuals zijn we Ulduar in gegaan ipv TotC heroic. Op Hodir stonden we met 7 healers uit onze neus te eten. De raidleader wilde even proberen om dicht bij de hardmode tijd te komen… Op de eerste try zaten we op 53% toen de timer voorbij was. Drama dus!
Als healing leader maar besloten dat ik en een andere priest shadow moesten gaan. De eerste try als dps vergat ik shadowform te gebruiken, dikke fail 3700 dps. De tweede keer ging t al beter 4800 dps. Uiteindelijk hebben we Hodir gekilled in zonder hardmode achievement, deze try deed ik 6k dps. Niet heel erg goed, maar toch een stuk hoger dan wat main dpsers. En dat zonder enchants/ gems in mijn shadow gear. Ook geen addon voor Dots, die ga ik wel ff downloaden. Scheelt zo weer 1k dps denk ik!
Heb voor mijn 76 rogue trouwens voor 700 gold die mainhand mace van brewfest gekocht. Heb ik in ieder geval een mainhand met goede speed en dps. Kan ik op 80 meteen heroics gaan farmen. Nu nog even tijd vinden om bij de 80 te komen!
Jammer in feite, dualspec is blijkbaar ook niet de ideale oplossing. Op mijn realm is het ook nog steeds lastig aan healers/tanks te komen.hulkie schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 11:16:
Goede morgen,
Ik heb weer weinig te melden, training ging gister even voor de raid. Afgelopen dinsdag voor het laatst online geweest voor een raid. Er waren veel mensen offline. Voor de zoveelste keer een tank tekort, dus mocht onze top rogue zijn warrior gebruiken, waarschijnlijk moet hij main changen omdat tanks met gear en skills lastig te vinden zijn.
Mja, eigenlijk had je geld kunnen sparen door gewoon de twee blauwe zwaardjes van ebon hold/wyrmrest te kopen. Mace spec is niet echt super voor PvE, al zeker niet als je nog moet beginnen met gearen.Heb voor mijn 76 rogue trouwens voor 700 gold die mainhand mace van brewfest gekocht. Heb ik in ieder geval een mainhand met goede speed en dps. Kan ik op 80 meteen heroics gaan farmen. Nu nog even tijd vinden om bij de 80 te komen!
Noem is de reden waarom die NIET goed is voor pve? vet veel dps en mooie stats.. aka.. prachtig wapen.Kapoen schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 11:28:
[...]
Jammer in feite, dualspec is blijkbaar ook niet de ideale oplossing. Op mijn realm is het ook nog steeds lastig aan healers/tanks te komen.
[...]
Mja, eigenlijk had je geld kunnen sparen door gewoon de twee blauwe zwaardjes van ebon hold/wyrmrest te kopen. Mace spec is niet echt super voor PvE, al zeker niet als je nog moet beginnen met gearen.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Voor 10 man is 2 healers wel voldoende, tenminste dat was het bij ons gisteren (1shot in complete pug, ondertussen was een guild team van ons continue aan t wipen op Ony10 hehe).Verwijderd schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 10:48:
Verder klopt je opzet zowel voor 10mans als voor 25 mans aardig met de keren dat ik Ony nu neer heb gekregen (4x op 10mans, 3x op 25mans; meerdere toons ja).
Waar gaat het mis? Als het antwoord is: melee dps / tanks krijgen big adds niet snel genoeg neer in p2, dan kan ik je aanraden ranged daar gewoon mee te laten helpen, dus Ony prio zolang er minder dan 2 big adds zijn, anders adds prio. Survival is nog veel belangrijker dan p2 zo kort mogelijk proberen te houden.
Als je meer dan 1 big add hebt op het moment dat p3 begint doe je iets fout. Bij begin p3: ALLE dps nuket EERST resterende adds neer en dan pas Ony; blijf wel ver van de zijkanten (eggs!) van de kamer als je adds aan het nuken bent want 1 fear met iemand op de verkeerde plek en je krijgt er een wolk whelps bij.
Edit:
2x Tankard o' Terror met berserking plus Brewmaster title boven je kop = pure win! (enhance sham hier met die combo)SpoTs schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 11:31:
[...]
Noem is de reden waarom die NIET goed is voor pve? vet veel dps en mooie stats.. aka.. prachtig wapen.
[ Voor 12% gewijzigd door SnoeiKoei op 02-10-2009 11:58 ]
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Grappig... Wij hadden gister eindelijk weer sinds een maand of 3/4 een 25 mans raid vol, met let wel 5 tanks... 2 moesten dus als dps offspec maar mee, wat ook weer bijna drama was omdat van de 5 tanks 3 geen dual spec hadden...hulkie schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 11:16:
Goede morgen,
Ik heb weer weinig te melden, training ging gister even voor de raid. Afgelopen dinsdag voor het laatst online geweest voor een raid. Er waren veel mensen offline. Voor de zoveelste keer een tank tekort, dus mocht onze top rogue zijn warrior gebruiken, waarschijnlijk moet hij main changen omdat tanks met gear en skills lastig te vinden zijn.
Naja beasts en jaraxus dus voor het eerst down op 25 mans... Champions helaas niet gelukt... Zondag hopelijk weer genoeg signups en dan verder...
Verwijderd
Dualspec werkt als mensen daadwerkelijk een 2e PvE spec hebben. En niet een onhandige PvP spec. Daarnaast zijn er ook veel mensen die geen tijd in hun 2e spec steken. Ik zelf heb Resto als mainspec en Feral als offspec (Feral is tanking spec)Kapoen schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 11:28:
[...]
Jammer in feite, dualspec is blijkbaar ook niet de ideale oplossing. Op mijn realm is het ook nog steeds lastig aan healers/tanks te komen.
[...]
Mja, eigenlijk had je geld kunnen sparen door gewoon de twee blauwe zwaardjes van ebon hold/wyrmrest te kopen. Mace spec is niet echt super voor PvE, al zeker niet als je nog moet beginnen met gearen.
Hij is zeker bruikbaar, maar mace spec vereist ook redelijk wat ArP op je gear. Veel ArP krijg je niet van start items. Daarbij heb je ook nog een mace offhand nodig en die is er niet bij mijn weten. Ik heb al redelijk wat verse rogues gezien met deze mace in main hand en dan nog een dagger, sword,... in offhand. Daarmee gimpen ze zichzelf tweemaal en dat is gewoon jammer, dan kan je beter beginnen met twee blauwe wapens die wel compatibel zijn.SpoTs schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 11:31:
[...]
Noem is de reden waarom die NIET goed is voor pve? vet veel dps en mooie stats.. aka.. prachtig wapen.
Absoluut. Ik vond het ook enorm irritant dat je dual-wield pas op level 10 kreeg. Een rogue is gewoon een dual-wielder. Sta je daar tot level 10 een beetje chop-chop te hakken met een aardappelschilmesje. Terwijl de meeste andere melee classes dan al gewoon een dikke 2-hander kunnen gebruiken.Kapoen schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 10:17:
Een rogue tot level 10 levellen met slechts 1 wapen heeft niets te maken met moeilijk/makkelijk, maar is gewoon irritant. Goed dat ze het eindelijk aanpassen. Nu kan mijn bank rogue ook eindelijk de twee brewfest bekers equippen zonder dat ik naar level 10 hoef te gaan
Ik vind het wel komisch dat bij elk ding waarvan Blizzard zo iets heeft van "dat is eigenlijk onnodig irritant" en het fixen, meteen beginnen te roepen dat WoW "EZ Mode" wordt. Alsof WoW in 2005 "moeilijk" was.
Ik riep het eerder al, maar dual-spec lost niks op m.b.t. het tekort aan healers en tanks. Mensen hebben of wel of geen zin die rol te vervullen. De meeste mensen willen gewoon een beetje eerste de skull en dan de cross neernuken. Tanken en healer vereist dat je een beetje nadenkt, en daar zijn de meeste mensen gewoon te lui voor. Die zitten liever 2 uur in een LFG queue te wachten dan dat ze zelf ff gaan healen.Kapoen schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 11:28:
[ Voor 27% gewijzigd door Hydra op 02-10-2009 11:42 ]
https://niels.nu
Erhm ... die mace is gewoon One-Hand dus je kan m prima als offhand gebruiken. Ik denk er over om ze voor mijn Shaman aan te schaffen (2 stuks) om de huidige wapens te vervangen. Berserking of Mongoose er op en knallen maar.Kapoen schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 11:40:
[...]
Hij is zeker bruikbaar, maar mace spec vereist ook redelijk wat ArP op je gear. Veel ArP krijg je niet van start items. Daarbij heb je ook nog een mace offhand nodig en die is er niet bij mijn weten. Ik heb al redelijk wat verse rogues gezien met deze mace in main hand en dan nog een dagger, sword,... in offhand. Daarmee gimpen ze zichzelf tweemaal en dat is gewoon jammer, dan kan je beter beginnen met twee blauwe wapens die wel compatibel zijn.
Ey, stairs in Zul'farrak waren bijzonder shit om te doen ja ! (met 5 lvl 43-ers)Hydra schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 11:40:
[...]
Absoluut. Ik vond het ook enorm irritant dat je dual-wield pas op level 10 kreeg. Een rogue is gewoon een dual-wielder. Sta je daar tot level 10 een beetje chop-chop te hakken met een aardappelschilmesje. Terwijl de meeste andere melee classes dan al gewoon een dikke 2-hander kunnen gebruiken.
Ik vind het wel komisch dat bij elk ding waarvan Blizzard zo iets heeft van "dat is eigenlijk onnodig irritant" en het fixen, meteen beginnen te roepen dat WoW "EZ Mode" wordt. Alsof WoW in 2005 "moeilijk" was.
[...]
Werkt als een trein, kheb er zelf ook 2 op mijn rogue bij gebrek aan beter. Komt vanzelf wel een upgrade. tot die tijd kan ik ze samen gebruiken.redfoxert schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 11:44:
[...]
Erhm ... die mace is gewoon One-Hand dus je kan m prima als offhand gebruiken. Ik denk er over om ze voor mijn Shaman aan te schaffen (2 stuks) om de huidige wapens te vervangen. Berserking of Mongoose er op en knallen maar.
Ja snelle offhand is beter, maar zit nu met Slice & Dice op 1.55 speed op beide wapens.. dat werkt uitstekend.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Mainhand damage doet t altijd goed, deed in S3 met mijn maces in pve combat ook een hele bak damage. Pas een paar weken later kon ik de S3 zwaardjes erbij kopen, die inderdaad iets meer damage deden. Maar blauwe mainhand van 130 dps vs maces van 170 is echt een giga verschil imo. En t geld kan ik toch wel missen, heb amper gold nodig.
Verwijderd
We hebben 2 goede tries gedaan. De eerste keer ging het fout door teveel whelps en big adds.SnoeiKoei schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 11:35:
Waar gaat het mis? Als het antwoord is: melee dps / tanks krijgen big adds niet snel genoeg neer in p2, dan kan ik je aanraden ranged daar gewoon mee te laten helpen, dus Ony prio zolang er minder dan 2 big adds zijn, anders adds prio. Survival is nog veel belangrijker dan p2 zo kort mogelijk proberen te houden.
Als je meer dan 1 big add hebt op het moment dat p3 begint doe je iets fout. Bij begin p3: ALLE dps nuket EERST resterende adds neer en dan pas Ony; blijf wel ver van de zijkanten (eggs!) van de kamer als je adds aan het nuken bent want 1 fear met iemand op de verkeerde plek en je krijgt er een wolk whelps bij.
Bij de 2e poging heb ik besloten om 2 ranged dps ook op de adds/whelps te zetten. Doordat bij deze poging in P2 5 man dood ging, heeft dit helaas niet geholpen. Er waren toch 3 big adds op het moment van wipen. Het duurde ook vrij lang voor alle whelps weg waren. De 2e wave van whelps kwam al, terwijl de eerste nog niet weg waren.
Ik vermoed dat nog teveel mensen Deep Breath niet ontwijken (addon EnsidiaFails gaf aan dat 4 man structureel faalden), en dat de melee dps niet wegrennen, zodra de big add met z'n AoE cast begint. Volgende pug zal ik hier meer nadruk op leggen.
Helaas wilde men niet meer wachten op replacements voor degenen die faalden. Komend weekend een nieuwe poging.
(Onyxia10 is overigens geen enkel probleem, deze doe ik met mijn guild.)
Precies, voor mijn Enhancement Shaman is 2.60 speed ideaal
Windfury procs etc...
Sorry maar dat klinkt gewoon als waardeloze SH*T dps. Die whelps moeten binnen 15 seconden dood kunnen zijn. De grote adds spawnen elke 30 seconden. Die moeten dus in die tijd ook weg. Whelps elke 90 seconden. Als er tijdens de 2e whelpspawn nog steeds whelps van de eerste spawn rondvliegen dan moet je de dps maar eens nakijken. Melee DPS die niet wegrent voor de Blast Nova kan ik nog enigzins inkomen, die zijn nieuw maar na 1-2 keer dat gezien hebben ben je ook te stom om te poepen als je niet wegrent daar voor. Niet wegrennen voor Deep Breaths? Replace!Verwijderd schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 11:50:
[...]
We hebben 2 goede tries gedaan. De eerste keer ging het fout door teveel whelps en big adds.
Bij de 2e poging heb ik besloten om 2 ranged dps ook op de adds/whelps te zetten. Doordat bij deze poging in P2 5 man dood ging, heeft dit helaas niet geholpen. Er waren toch 3 big adds op het moment van wipen. Het duurde ook vrij lang voor alle whelps weg waren. De 2e wave van whelps kwam al, terwijl de eerste nog niet weg waren.
Ik vermoed dat nog teveel mensen Deep Breath niet ontwijken (addon EnsidiaFails gaf aan dat 4 man structureel faalden), en dat de melee dps niet wegrennen, zodra de big add met z'n AoE cast begint. Volgende pug zal ik hier meer nadruk op leggen.
Helaas wilde men niet meer wachten op replacements voor degenen die faalden. Komend weekend een nieuwe poging.
[ Voor 90% gewijzigd door redfoxert op 02-10-2009 11:54 ]
Eens. Niet normaal hoeveel plates er rondlopen in de pugs, maar nooit zit er een tank tussenIk riep het eerder al, maar dual-spec lost niks op m.b.t. het tekort aan healers en tanks. Mensen hebben of wel of geen zin die rol te vervullen. De meeste mensen willen gewoon een beetje eerste de skull en dan de cross neernuken. Tanken en healer vereist dat je een beetje nadenkt, en daar zijn de meeste mensen gewoon te lui voor. Die zitten liever 2 uur in een LFG queue te wachten dan dat ze zelf ff gaan healen.
Op mijn shaman heb ik ook de tankard o terrors 2 keer, perfect enhance wapen.
[ Voor 6% gewijzigd door Divak op 02-10-2009 11:54 ]
Voor rogues is ie toch iets te langzaam. Kijk, ik zeg niet dat het een slecht wapen is (maar wel niet ideaal), ik geef gewoon wat tips waarmee je goedkoper een rogue kan opbouwen. Uiteindelijk ben ik van het principe leven en laten leven, als iemand deze mace wilt kopen ook goed voor mijredfoxert schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 11:44:
[...]
Erhm ... die mace is gewoon One-Hand dus je kan m prima als offhand gebruiken. Ik denk er over om ze voor mijn Shaman aan te schaffen (2 stuks) om de huidige wapens te vervangen. Berserking of Mongoose er op en knallen maar.
Ik ga ook mensen niet afblaffen in pugs als ze niet ideaal equipped zijn of zo, maar anderen doen dat wel jammer genoeg. Dus probeer ik met deze tips wat geflame te besparen
Ook de yell missen "Onyxia takes a deep breath" en vervolgens nog IN het vuur lopen... dan ben je gewoon een retard.. zelfde als mensen in totc die niet uit de AoE D&D gaan van BN. En.. mensen die niet uit voidzones stappen.. Regelrecht materiaal voor Hello Kitty Online.Verwijderd schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 11:50:
[...]
We hebben 2 goede tries gedaan. De eerste keer ging het fout door teveel whelps en big adds.
Tuurlijk, logisch. Per class verschilt datKapoen schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 11:54:
[...]
Voor rogues is ie toch iets te langzaam. Kijk, ik zeg niet dat het een slecht wapen is (maar wel niet ideaal), ik geef gewoon wat tips waarmee je goedkoper een rogue kan opbouwen. Uiteindelijk ben ik van het principe leven en laten leven, als iemand deze mace wilt kopen ook goed voor mij
Ik ga ook mensen niet afblaffen in pugs als ze niet ideaal equipped zijn of zo, maar anderen doen dat wel jammer genoeg. Dus probeer ik met deze tips wat geflame te besparen
Hier moest ik echt om lachen sorry pookie maar ik ben juist van Turalyon weggegaan omdat ik nergens aan de bak kwam als tank zijnde, Ik heb nu overigens een Lv80 Healer ook en ik heb echt absoluut nooit problemen zeker op mijn healer heb ik altijd een PUG/Raidgroup binnen 5 minuten.Kapoen schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 11:28:
[...]
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Yep als je bijv naar de daily hc's kijkt staan er zo'n 10 mensen in waarvan 1 tank of healer. Ik kan makelijk met mijn pala dus aan een daily hc komen. Mijn dps dk dus niet zo snel.. heb wel eindelijk 30 badges bemachtigt voor de T9 shoulders. Al was dat meestal met een guildrun.ShadowBumble schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 11:57:
[...]
Hier moest ik echt om lachen sorry pookie maar ik ben juist van Turalyon weggegaan omdat ik nergens aan de bak kwam als tank zijnde, Ik heb nu overigens een Lv80 Healer ook en ik heb echt absoluut nooit problemen zeker op mijn healer heb ik altijd een PUG/Raidgroup binnen 5 minuten.
Als ik kijk naar de raids is het ongeveer het zelfde.. niet zoveel healers. Je hebt vaak maar een paar tanks nodig dus dat gaat sneller op Tura. Over het algemeen zijn de tanks ook best goed.. bij de healers is er een groter verschil heb ik gemerkt. Zou best eens veel offspec kunnen zijn.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Zelfde probleem hier, mijn dps warrior nu in een H Toc krijgen, flink wat zoekwerk, mijn tank pally en tank druid, geen probleem om een groep te vinden.
Nu mijn spriest omgetoverd naar holy, maar wil daar eerst nog wat ervaring mee opdoen in wat simpele heroics, zoals UK of ... andere easy heroics voor healers. Nog nooit echt aan healen toegekomen, maar scheelt stukken in het zoeken naar heroics en is weer eens wat anders.
Nu mijn spriest omgetoverd naar holy, maar wil daar eerst nog wat ervaring mee opdoen in wat simpele heroics, zoals UK of ... andere easy heroics voor healers. Nog nooit echt aan healen toegekomen, maar scheelt stukken in het zoeken naar heroics en is weer eens wat anders.
Healen is inderdaad wennen. Alle Heroics lukt wel, maar ToC vind ik nog wel erg klote, vooral omdat vaak mensen joinen met niet de beste gear (veel blues), en dan is het lastig om alle AoE te blijven healen die de dps'ers krijgen.
Maar gisteren is HoL ook wel goed gegaan bij de laatste boss, gewoon allemaal blijven staan en chain heal spammen
Maar gisteren is HoL ook wel goed gegaan bij de laatste boss, gewoon allemaal blijven staan en chain heal spammen
[ Voor 20% gewijzigd door Divak op 02-10-2009 12:26 ]
HoL is idd makkelijker als je blijft staan.. gewoon wat aoe healing doen na de grote damage buf en dan weer door healen. Als shaman is het helemaal een eitjeRichardvdD schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 12:26:
Healen is inderdaad wennen. Alle Heroics lukt wel, maar ToC vind ik nog wel erg klote, vooral omdat vaak mensen joinen met niet de beste gear (veel blues), en dan is het lastig om alle AoE te blijven healen die de dps'ers krijgen.
Idd doorheen healen die hap, niks geen geloop. Dat kost alleen maar dps en je hebt vaak mensen die te ver doorlopen etc etc. Stilstaan is de oplossingSpoTs schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 12:33:
[...]
HoL is idd makkelijker als je blijft staan.. gewoon wat aoe healing doen na de grote damage buf en dan weer door healen. Als shaman is het helemaal een eitje
Hoe lang ben je al weg van Tura? Tank/healer vs dps ratio is nog altijd scheef. Ik ga mijn loladin allesinds tank/dps of zelfs tank/heal speccen op 80, werk genoeg lijkt mijShadowBumble schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 11:57:
[...]
Hier moest ik echt om lachen sorry pookie maar ik ben juist van Turalyon weggegaan omdat ik nergens aan de bak kwam als tank zijnde, Ik heb nu overigens een Lv80 Healer ook en ik heb echt absoluut nooit problemen zeker op mijn healer heb ik altijd een PUG/Raidgroup binnen 5 minuten.
Verwijderd
Volledig mee eens. Ik snap echter niet waarom de adds niet weg waren. Dps lag op een minimum van 3k met een top5 van 6k+ dps. Ik had maar 1 sub 3k dps erbij (van een shammy, maar die was alleen voor heroism al handig).redfoxert schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 11:51:
Sorry maar dat klinkt gewoon als waardeloze SH*T dps. Die whelps moeten binnen 15 seconden dood kunnen zijn. De grote adds spawnen elke 30 seconden. Die moeten dus in die tijd ook weg. Whelps elke 90 seconden. Als er tijdens de 2e whelpspawn nog steeds whelps van de eerste spawn rondvliegen dan moet je de dps maar eens nakijken. Melee DPS die niet wegrent voor de Blast Nova kan ik nog enigzins inkomen, die zijn nieuw maar na 1-2 keer dat gezien hebben ben je ook te stom om te poepen als je niet wegrent daar voor. Niet wegrennen voor Deep Breaths? Replace!
Over Deep Breath: op Ony10 had ik met de guild al de achievement voor She Deep Breaths More (10 man).
Volgende pug voor 25 mans ga ik voorstellen dat we dat ook gaan halen, hopelijk is men er dan beter op gefocust.
Sinds Februari dit jaarKapoen schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 12:54:
[...]
Hoe lang ben je al weg van Tura? Tank/healer vs dps ratio is nog altijd scheef. Ik ga mijn loladin allesinds tank/dps of zelfs tank/heal speccen op 80, werk genoeg lijkt mij
[ Voor 7% gewijzigd door ShadowBumble op 02-10-2009 12:59 ]
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Begin aub niet over dps in Ony10. Gisteren als tank stond ik op nummer 2 met 3,5k
En maar 4 mensen boven de 3k.
Ook wel een prestatie eigenlijk, achteraf gezien
Ook wel een prestatie eigenlijk, achteraf gezien
Ik vind het op zich wel heel makkelijk roepen dat mensen die met een class eventueel kunnen tanken en/of healen naast dps te lui zijn om dat te doen. Ik word er zelf doodmoe van dat ik als shammy met ele als mainspecc en enhancement als offspecc continue wordt gevraagd om te healen, terwijl ik gewoon heel duidelijk aangeef dat dit mijn speccs zijn. Ik heb healen geprobeerd, ik heb tanken geprobeerd (op mijn druid), maar ik ben geen healer cq tank. Ik heb onwijs veel respect voor de mensen die het kunnen, tis voor mij een vak apart, maar men moet ook een keer kappen maar altijd te verwachten dat een dps die toevallig kan healen dat ook is (of heeft als offspecc). En daarnaast, er zijn al genoeg retards die met name melee een slechte naam geven en dus ook er voor zorgen dat men zegt dat dps niet nadenkt, dus ik pleit graag voor wat meer begrip voor de dpsHydra schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 11:40:
Ik riep het eerder al, maar dual-spec lost niks op m.b.t. het tekort aan healers en tanks. Mensen hebben of wel of geen zin die rol te vervullen. De meeste mensen willen gewoon een beetje eerste de skull en dan de cross neernuken. Tanken en healer vereist dat je een beetje nadenkt, en daar zijn de meeste mensen gewoon te lui voor. Die zitten liever 2 uur in een LFG queue te wachten dan dat ze zelf ff gaan healen.
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
Verwijderd
Word dat je dan in raids gevraagd? Of gewoon met pugs.Mik! schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 13:17:
[...]
Ik vind het op zich wel heel makkelijk roepen dat mensen die met een class eventueel kunnen tanken en/of healen naast dps te lui zijn om dat te doen. Ik word er zelf doodmoe van dat ik als shammy met ele als mainspecc en enhancement als offspecc continue wordt gevraagd om te healen, terwijl ik gewoon heel duidelijk aangeef dat dit mijn speccs zijn. Ik heb healen geprobeerd, ik heb tanken geprobeerd (op mijn druid), maar ik ben geen healer cq tank. Ik heb onwijs veel respect voor de mensen die het kunnen, tis voor mij een vak apart, maar men moet ook een keer kappen maar altijd te verwachten dat een dps die toevallig kan healen dat ook is (of heeft als offspecc). En daarnaast, er zijn al genoeg retards die met name melee een slechte naam geven en dus ook er voor zorgen dat men zegt dat dps niet nadenkt, dus ik pleit graag voor wat meer begrip voor de dpsNet zoals ik vind dat je tanks en healers moet respecteren en begrip voor ze moet hebben. Ook melee en caster is een vak apart...
Good for youShadowBumble schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 12:58:
[...]
Sinds Februari dit jaarHeb er nog geen moment spijt van gehad overigens
Maar neem gerust aan dat we op Tura echt verlegen zitten voor tanks/healers (in pugs dan welteverstaan).
Verwijderd
Het is zo stil op het forum , ik heb ook maar een account aangemaakt.
Jaedenar server Horde Mafia in the house !!
Amsterdam in full effect ! ik ga binnekort een horde grafiti spuiten langs metro lijnen in zuid oost om mensen een beetje te motiveren en inspireren
wie wil er mee>? voor de gezelligheid?
for the Horde !
Amsterdam in full effect ! ik ga binnekort een horde grafiti spuiten langs metro lijnen in zuid oost om mensen een beetje te motiveren en inspireren
for the Horde !
Zoiets heet vandalisme mannetje.Verwijderd schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 13:32:
Amsterdam in full effect ! ik ga binnekort een horde grafiti spuiten langs metro lijnen in zuid oost om mensen een beetje te motiveren en inspirerenwie wil er mee>? voor de gezelligheid?
for the Horde !
Verwijderd
Het is voor de goede zaak! Thrall zal me belonen!
En ik ben dol op deze vorm van vandalisme ..
Beiden. Maar pugs met name. Raids is eenmalig, daarna weten ze gewoon dat dit mijn speccs zijn en ik bereid ben om binnen die speccs te switchen, maar vraag me niet om te healen ^^ Als je als shammy in lfg staat als damage dealer en zelfs in je note hebt staan dat je het bent, dan gaan ze je alsnog vragen of je healer bent. Blijkbaar is het vreemd dat een shammy antwoord met nee op de vraag of je healer bentVerwijderd schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 13:22:
[...]
Word dat je dan in raids gevraagd? Of gewoon met pugs.
Maar het gaat me gewoon even om het principe. Men hanteert nogal de gedachte (ik heb het dan niet zo zeer over hier maar gewoon in het algemeen) dat pala's er zijn voor healen en tanken, shamans voor healen, druids voor tanken en of healen maar met name het laatste, priests er zijn om te healen (tenzij ze Naxx25 willen doen), warriors en dk's zijn er beiden voor tanken en overige classes mogen dan dps doen, want die hebben immers geen andere rol.. Ik ben verliefd geworden op de verkeerde classes denk ik. Shaman vind ik geweldig, maar dan wel als ele of enhancement, druid alleen als feral dps en dk als dps. Maar ik kom absoluut niet uit de verf als healer en tank, dus laat mij maar gewoon de dps-variant zijn
Ben je nu aan het trollen of ben je serieusVerwijderd schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 13:51:
[...]
Het is voor de goede zaak! Thrall zal me belonen!
En ik ben dol op deze vorm van vandalisme ..Het is de enige vorm van vandalisme die nog ergens goed voor is....
"Don't let your dreams be memes"
Deadmines was ook retemoeilijk, toen we nog niet wisten hoe 't spel werktImdaMned schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 11:47:
Ey, stairs in Zul'farrak waren bijzonder shit om te doen ja ! (met 5 lvl 43-ers)
Ja, had ik dus dinsdag nog. In een UK normal groep met een DK, warrior en paladin, en niemand wou tanken. Failgroup. En sowieso is het al irritant te spelen met een groep met alleen melee. Krijgen veel meer damage om een of andere reden dan casters. Vraag me af of het de encounters zijn ofdat plate spelers gewoon minder voorzichtig zijn dan mensen die een fragiele caster spelen.RichardvdD schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 11:53:
Eens. Niet normaal hoeveel plates er rondlopen in de pugs, maar nooit zit er een tank tussenLuie varkens.
Verschilt per server per periode. Nu zijn er op AD weer healers te weinig, tijdje terug was er een groot tekort aan tanks. Er is eigenlijk nooit een tekort aan DPSShadowBumble schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 11:57:
Als je daar doorheen kunt healen hebben mensen gewoon goeie gear. Toen we net 80 waren hadden mensen gewoon niet de 15k ofzo die nodig is om die nova te overleven.ZeroCode schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 12:36:
Idd doorheen healen die hap, niks geen geloop. Dat kost alleen maar dps en je hebt vaak mensen die te ver doorlopen etc etc. Stilstaan is de oplossing
Tja. je zegt zelf dat je het niet kunt. Dat is dus het hele probleem dat dual spec niet oplost.Mik! schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 13:17:
Ik vind het op zich wel heel makkelijk roepen dat mensen die met een class eventueel kunnen tanken en/of healen naast dps te lui zijn om dat te doen. Ik word er zelf doodmoe van dat ik als shammy met ele als mainspecc en enhancement als offspecc continue wordt gevraagd om te healen, terwijl ik gewoon heel duidelijk aangeef dat dit mijn speccs zijn. Ik heb healen geprobeerd, ik heb tanken geprobeerd (op mijn druid), maar ik ben geen healer cq tank. Ik heb onwijs veel respect voor de mensen die het kunnen, tis voor mij een vak apart, maar men moet ook een keer kappen maar altijd te verwachten dat een dps die toevallig kan healen dat ook is (of heeft als offspecc). En daarnaast, er zijn al genoeg retards die met name melee een slechte naam geven en dus ook er voor zorgen dat men zegt dat dps niet nadenkt, dus ik pleit graag voor wat meer begrip voor de dpsNet zoals ik vind dat je tanks en healers moet respecteren en begrip voor ze moet hebben. Ook melee en caster is een vak apart...
Niet helemaal waar shammy nature resist totem of hunter aspect of the wild scheelt bijna de helft van de dmg...Hydra schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 13:59:
[Als je daar doorheen kunt healen hebben mensen gewoon goeie gear. Toen we net 80 waren hadden mensen gewoon niet de 15k ofzo die nodig is om die nova te overleven.
Amper geld nodig, dat betekent niet dat ik veel geld heb
Ik zit totaal ergens rond de 1 a 1,5k gold denk ik. Met de meeste raids verdien je geld. Alleen TotC heroic kost geld. Feasts zijn gratis, flasks worden ook geleverd door de guild, repairs doen wel pijn, maar dat is ook geen probleem!
Hmm, bedankt, dat wist ik nog nietUdiBenLudi schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 14:05:
[...]
Niet helemaal waar shammy nature resist totem of hunter aspect of the wild scheelt bijna de helft van de dmg...
Yep resistances en cleansing kunnen echt super helpen. Gister ook nature resist neergegooid bij die 2 wormen in toc 25m. Helaas vergeten op te letten of het echt hielp, in elk geval wel beasts down die try zonder doden
Zo gisteren weer een productieve avond gehad....
De intentie was om een aantal mensen wat bij te gearen, voor mij is dat wel aardig gelukt
VoA 10 gedaan voor wat emblems
Ony 10 --> Head of Onyxia geloot --> Polished Dragonslayer's Signet
ToC 10 --> Lord Jaxxus: Felspark Bindings Anub'Arak: Vestments of the Sleepless
Kwa gear dus weer een paar stapjes vooruit gegaan
De intentie was om een aantal mensen wat bij te gearen, voor mij is dat wel aardig gelukt
VoA 10 gedaan voor wat emblems
Ony 10 --> Head of Onyxia geloot --> Polished Dragonslayer's Signet
ToC 10 --> Lord Jaxxus: Felspark Bindings Anub'Arak: Vestments of the Sleepless
Kwa gear dus weer een paar stapjes vooruit gegaan
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Verwijderd
Ik ben serieus.Wootlock schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 13:56:
[...]
Ben je nu aan het trollen of ben je serieus
Neen, dual specc lost het ook niet op, heb ik ook niet gezegd. Het kan bijdragen aan; het scheelt voor mensen een boel als ze eenmaal 1000k investeren om vervolgens een 'nuttige' offspecc kunnen pakken. Waar het mij om gaat is de opmerking dat men te lui is om te tanken of te healen. Er zijn meerdere factoren waarom men niet healt of tankt. In mijn geval omdat ik het gewoon echt niet kan. Maar omdat je een bepaalde class kiest vind men het opeens raar of ben je lui dat je niet healt of tank, want dat wordt immers van je class verwacht. Ik ben een grotere failboat als healer dan als tank, dus als ik ga healen om het gat op te vullen of omdat het van mijn class verwacht wordt lever ik denk ik meer frustraties op, dan wanneer ik mee ga als dps.Hydra schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 13:59:
Tja. je zegt zelf dat je het niet kunt. Dat is dus het hele probleem dat dual spec niet oplost.
Verwijderd
Als tank kom ik gewoon niet aan de 5k gold voor men epic mount.
Elke raid kost me minimaal 30G repairs. En dat is als we niet wipen.
Als we wel een paar keer wipen zit ik zo rond de 80G repairs.
Iemand een goed idee? Heb nu mining als prof (max skill) maar echt hard gaat dat ook niet.
Iemand een goed idee? Heb nu mining als prof (max skill) maar echt hard gaat dat ook niet.
Questen questen questen....Verwijderd schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 14:31:
Per quest pak je een 12g sowieso, de rewards zijn toch waardeloos --> sell to vendor.
Een uurtje questen en je bent een paar honderd gold verder
Daily quests! of ga minen en bloemen plukken, verkoopt als een malle
My life for hire!
Eigenlijk komt het er op neer als je enkel tijd hebt om net te raiden, je beter al ermee kan stoppen.Verwijderd schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 14:31:
Als je wilt raiden, moet je ook de tijd hebben om te farmen/dailies te doen.
En dan stelt 30 G repair geen drol meer voor. Begin dat ulduar uitkwam had ik gemiddeld 100-150 g repairs per avond, en dat dan nog als dps warrior ipv tank. Reken er flask bij en voor misschien met geluk 1-2 bazen neer te krijgen die avond was je tegen de 200 G kwijt...
Binnenkort 4de lvl 80 char, bijna genoeg gold voor alweer een 4de epic flying en al bijna een half epic tanksetje op de bank ervoor staan (paladin).
Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE
1 rondje ijskroon is met geluk 500-1000gVerwijderd schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 14:31:
Tijdje terug mn DK op level 70 aangetikt. Binnen een half uur had ik mn Epic flying, Northrend Flying en DualSpec gehaald. Door een beetje auction house trading (in het verleden, nu is dat zo goed als non-existant geworden) kan je echt bakken geld verdienen. De guides van MMO werken bij ons allang niet meer, de markt is al zo goed als "verpest".BlaSfem0n schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 14:51:
[...]
Binnenkort 4de lvl 80 char, bijna genoeg gold voor alweer een 4de epic flying en al bijna een half epic tanksetje op de bank ervoor staan (paladin).
Ik zag Alucardu een zooi Abyss Crystals op de AH plempen en binnen een paar minuten was hij alweer undercut door iemand die er vrolijk ruim 100 op kwakte (en dan nog altijd voor ruim 55G).
Vreemd is ook dat bij ons op Outland de Infinite Dusts alleen maar DUURDER worden. Ringen en necklaces craften is met 100-150G per stack groene gems en 200-250G Eternal Earths ook niet de moeite (Dusts doen 5G ong dus je verdient er nauwelijks aan). Leather is vrijwel niet aan te komen en Ores zijn veel te duur. Zelfde geldt voor herbs, als je ze al kan krijgen zijn de schreeuwend duur.
Als je bij ons geld wilt verdienen zal je het zelf moeten farmen en dan ook nog eens moeten concurreren tegen een heleboel farmers en hackers die maar terug blijven komen. Voor 1 die je report staan er 5 in de rij.
Gelukkig heb ik mijn fortuin al binnen en kan ik het op mn gemakje doen en mn alts gearen. Merk wel dat er zo met elke level 70 wel steeds wat vanaf gaat
[ Voor 22% gewijzigd door redfoxert op 02-10-2009 15:00 ]
Verwijderd
Het was earthbind totem die snare immunity gaf bij pulsing niet tremor...Yip schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 10:11:
Over PvP arena, heb ik ook nog wat gelezen. Beast Cleave was de nieuwste rage blijkbaar.
Tactiek
En de nuke is vrij makkelijk te overleven zodra heroism en BW op cooldown zijn hebben ze niets meer, gewoon zodra ze cooldowns poppen meteen defence spelen en vooral de hunter los-en en heroism (priest/shaman) dispellen. Die setup werkt overigens met elke healer =p
M.a.w. over dat geluk: als de teleporthack farmers je niet al voor zijn en de rest van miners niet op letten.
Mijn server gaat een stack Saronite ore voor 15-18G. Schiet echt niet op gewoon.
Het antwoord is eigenlijk simpel gezegd 'beide'. De early content heeft een shitload aan AoE die melee range dekt maar de casters nagenoeg compleet ongeschonden laat. Dark Touched Warriors @ Naxx b.v. Daarnaast is het soms voor een deel afhankelijk van aggro mechanics: in melee range heb je vanaf 110% threat de mob op je zitten, buiten melee range heb je daar 130% threat voor nodig.Ja, had ik dus dinsdag nog. In een UK normal groep met een DK, warrior en paladin, en niemand wou tanken. Failgroup. En sowieso is het al irritant te spelen met een groep met alleen melee. Krijgen veel meer damage om een of andere reden dan casters. Vraag me af of het de encounters zijn ofdat plate spelers gewoon minder voorzichtig zijn dan mensen die een fragiele caster spelen.
Helaas is een groot deel van melee DPS te dom om meer te doen dan nuken. Melee DPS is een stuk moeilijker dan ranged DPS juist doordat je flink op moet letten. Zo moet je dus een keer weglopen bij een Overload of Whirlwind ipv maar blind doornuken. En wat meer je threat in de gaten houden aangezien de mob niet hoeft te lopen. Dat is voor mij dan ook precies wat een goede melee DPS onderscheidt van de slechte (lees: lui/onoplettend).
Latere content heeft veel meer raid damage waar ranged DPS ook last van heeft (Koralon's breath b.v.). Dan nog zie je vaak dat er bepaalde melee AoE rondvliegt waar melee niets aan kunnen doen, maar ranged geen last van hebben (Steelbreaker heeft b.v. een melee aura). Op zich ook erg logisch: melee hebben over het algemeen meer HP dan ranged classes en Blizzard moet toch een excuus zoeken om meer stamina aan melee te geven heh
Vreemd, want juist mining is een ontzettend goede profession om snel & gemakkelijk aan geld te komen. Maak b.v. rondjes in Icecrown en/of Sholozar Basin om Saronite te farmen. Je hebt echt heel snel een berg Saronite die je gemiddeld voor 20g kunt verkopen per stack. Lijkt mss niet heel erg veel, maar tikt flink aan voor de kleine moeite die het kost (zeker omdat je het kunt combineren met dailies). Vergeet ook Titansteel smelting niet: meestal maak je al winst als je alle mats koopt, maar je kunt ook je cooldown verkopen aan anderen.Als tank kom ik gewoon niet aan de 5k gold voor men epic mount.
Nog meer tips:
- level cooking & verkoop food
- level fishing en verkoop fish feast mats (lang & saai, granted)
- pak een crafting professions als 2e primary profession
- zet greens op de AH (enchanters kopen het redelijk vaak)
- doe dailies (Sons of Hodir b.v. of 1 van de andere vele factions)
- farm Relics of Ulduar en zet ze op de AH
- farm badges en koop daar gems en/of orbs voor (Runed Orbs kosten 18 Conquest meen ik en gaan bij ons voor 200g per stuk weg)
Teleporthack? Ik hoor er af en toe wel wat over in general chat, maar wat betekent het/hoe werkt het?
Teleport hack?Kaap schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 15:01:
[...]
M.a.w. over dat geluk: als de teleporthack farmers je niet al voor zijn en de rest van miners niet op letten.
Mijn server gaat een stack Saronite ore voor 15-18G. Schiet echt niet op gewoon.
en hoe wil je in 1 rondje icecrown 1000g verdienen? Met minen?
@Cleetje
zeker nog student....
[ Voor 4% gewijzigd door thewizard2006 op 02-10-2009 15:17 ]
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
Geluk hebben met titanium en prospects ;-)thewizard2006 schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 15:08:
[...]
Teleport hack?
en hoe wil je in 1 rondje icecrown 1000g verdienen? Met minen?
met saro ben ik al gestopt te verkopen van zodra het onder de 21-22 g pers tack ging op onze serverKaap schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 15:01:
[...]
sterker nog, nu koop ik zelf wel wat saro op als ze bij ons onder de 15 g per stack komen te staan, prospecte en wa brol maken en die dissen... als ik wat chalcedony jades etc op overschot heb, kan je die weer voor redelijk wat verkopen
rode rare gems cutten en op ah zetten
paarse rare gems gebruike voor af en toe eens wat scopes van te maken etc...
kom niet om in t goud, maar heb altijd genoeg
Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE
Wat ze doen is de x/y/z coords van de nodes loggen, en gebruiken dus een hack om te teleporten tussen deze coords.RichardvdD schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 15:07:
Teleporthack? Ik hoor er af en toe wel wat over in general chat, maar wat betekent het/hoe werkt het?
Bannen, pc in beslag nemen en dan ritueel verbranden....
Ze verpesten het zo voor veel eerlijke gamers
Verwijderd
mmm heb geen horde chars maar een Alliance raidje ala Wedding crashers lijkt me hier wel gepast..was ongeveer 2 jaar geleden op Anachronos een horde guild die een wedding hadden georganiseert in de Deeprun tram snachts..helaas was dit bij ons ook bekendVerwijderd schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 13:32:
Amsterdam in full effect ! ik ga binnekort een horde grafiti spuiten langs metro lijnen in zuid oost om mensen een beetje te motiveren en inspirerenwie wil er mee>? voor de gezelligheid?
for the Horde !
maareh denk niet dat thrall echt trots op jou zal zijn met die actie van je..hou het gewoon in wow en vier je feestje daar,mag je zoveel slopen als jezelf wilt,maar zou jammer zijn als er op het nieuws iets van "World of Warcraft spelers ook vernielzuchtig buiten de spelwereld" word iedereen weer over 1 kam geschoren enzo en het is gewoon niet stoer..Hogger downen is veel stoerder vind eigelijk dat daar de "Against all odds"achievement aangehangen moet worden
Hoe kan je in hemelsnaam in deze game teleporten met een hack? Je kan toch niet zomaar een berichtje naar de blizzard server sturen dat ervoor zorgt dat je character opeens op een andere plek staat? En als dat al mogelijk is, dan is dat toch ook super snel op te sporen/ te bannen door blizzard?
Verwijderd
Gewoon met iets dat net als een addon werkt of zo? En het opsporen/bannen is in ieder geval niet snel helaas.RichardvdD schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 15:17:
Hoe kan je in hemelsnaam in deze game teleporten met een hack? Je kan toch niet zomaar een berichtje naar de blizzard sturen dat ervoor zorgt dat je character opeens op een andere plek staat? En als dat al mogelijk is, dan is dat toch ook super snel op te sporen/ te bannen door blizzard?
Hmm? Voor de info: ik werk full-time en ben 12 uur per dag kwijt aan reizen+werken, dus zo heel veel tijd heb ik ook niet hoor
Zo leggen de goldspammers ook de lijken neer in de grote steden in de naam van de website.RichardvdD schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 15:17:
Hoe kan je in hemelsnaam in deze game teleporten met een hack? Je kan toch niet zomaar een berichtje naar de blizzard server sturen dat ervoor zorgt dat je character opeens op een andere plek staat? En als dat al mogelijk is, dan is dat toch ook super snel op te sporen/ te bannen door blizzard?
Hoe het werkt geen idee, maar het kan wel.
Dan zal je ook niet alles doen uit je lijstje, zoals je al zei. Het was net of je impliceerde dat het je dagelijkse ritueel was waardoor je zoveel geld hadCleetje schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 15:24:
[...]
Hmm? Voor de info: ik werk full-time en ben 12 uur per dag kwijt aan reizen+werken, dus zo heel veel tijd heb ik ook niet hoorDan nog heb ik nooit een geld tekort en kan ik uitstekend geld verdienen door bovenstaande lijst deels te volgen. Doe b.v. de SoH dailies en je hebt al minimaal 70g binnen, meestal meer ivm Relics, greens en andere troep die je vindt. Zo moeilijk is het echt niet en ik spendeer zelfs bijna al m'n WoW-tijd aan raiden..
. Tenminste mij lukt dat niet
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
Ik moet er niet aan denken om die lijst compleet te volgen elke dag zeg >< Heb ook medelijden met de mensen die dat wel doenthewizard2006 schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 15:28:
[...]
Dan zal je ook niet alles doen uit je lijstje, zoals je al zei. Het was net of je impliceerde dat het je dagelijkse ritueel was waardoor je zoveel geld had
. Tenminste mij lukt dat nietDe tijd die ik heb gaat idd in dailies zitten, 1 of 2 heroics als het snel gaat en dan is het ongeveer wel voorbij (raidtijd of andere dingen)
Het zijn alleen tips en absoluut niet een step-by-step guide of zoiets.
Afgezien daarvan, wij hadden toen we net met de guild naar binnen gingen alleen geen shammy of hunterUdiBenLudi schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 14:05:
Niet helemaal waar shammy nature resist totem of hunter aspect of the wild scheelt bijna de helft van de dmg...
"Lui" is een vergaarbak voor een hoop redenen waarom mensen niet tanken. Jij wil het om jouw reden niet, prima, maar er zijn genoeg mensen (vrees een meerderheid) die gewoon geen zin hebben om een belangrijke rol in een group te vullen en gewoon willen patsen met hun 2k heroic DPS. En ja, ik generaliseer flink, maar dat komt vooral door alle negatieve ervaringen die ik met dat soort mensen heb. Ik heb moeite mensen serieus te nemen die een healer class hebben en claimen niet te 'kunnen' healenMik! schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 14:31:
Neen, dual specc lost het ook niet op, heb ik ook niet gezegd. Het kan bijdragen aan; het scheelt voor mensen een boel als ze eenmaal 1000k investeren om vervolgens een 'nuttige' offspecc kunnen pakken. Waar het mij om gaat is de opmerking dat men te lui is om te tanken of te healen. Er zijn meerdere factoren waarom men niet healt of tankt. In mijn geval omdat ik het gewoon echt niet kan. Maar omdat je een bepaalde class kiest vind men het opeens raar of ben je lui dat je niet healt of tank, want dat wordt immers van je class verwacht. Ik ben een grotere failboat als healer dan als tank, dus als ik ga healen om het gat op te vullen of omdat het van mijn class verwacht wordt lever ik denk ik meer frustraties op, dan wanneer ik mee ga als dps.
Blijf het nog steeds heel vreemd vinden dat ze daar niet beter op kunnen acteren. Je weet gewoon dat de max snelheid van een persoon zo'n 310% de normale loopsnelheid is. Als iemand van A naar B teleport is z'n snelheid veel groter. Flag dan zo'n knakker fijn voor onderzoek!chromeeh schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 15:10:
Wat ze doen is de x/y/z coords van de nodes loggen, en gebruiken dus een hack om te teleporten tussen deze coords.
Misschien maar eens solliciteren
Zou je ook denken. Lijkt er hard op dat de client gewoon kan zeggen "ik ben nu op X,Y,Z" en dat de server gewoon "hoookay!" zegt.RichardvdD schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 15:17:
En dan nam iemand een teleport/ summon van plek A naar B. Volgens jouw redenatie staat dat gelijk aan een banHydra schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 15:49:
Blijf het nog steeds heel vreemd vinden dat ze daar niet beter op kunnen acteren. Je weet gewoon dat de max snelheid van een persoon zo'n 310% de normale loopsnelheid is. Als iemand van A naar B teleport is z'n snelheid veel groter. Flag dan zo'n knakker fijn voor onderzoek!
Misschien maar eens solliciteren
lol, inderdaad. En daarmee haal je meteen de voornaamste reden aan waarom het niet zo simpel is om dit op te sporen als het lijkt. Ze zouden imo wel kunnen kijken naar de aankomstplaats, want die kan normaal niet random zijn lijkt het me. Iets wat er volgens mij ook gedaan wordt door Blizzard.papmetklonten schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 16:01:
[...]
En dan nam iemand een teleport/ summon van plek A naar B. Volgens jouw redenatie staat dat gelijk aan een ban
Verwijderd
Saronite vendored voor 25G a stack dacht ik. Ga dan niks op de AH zetten voor 20GVreemd, want juist mining is een ontzettend goede profession om snel & gemakkelijk aan geld te komen. Maak b.v. rondjes in Icecrown en/of Sholozar Basin om Saronite te farmen. Je hebt echt heel snel een berg Saronite die je gemiddeld voor 20g kunt verkopen per stack. Lijkt mss niet heel erg veel, maar tikt flink aan voor de kleine moeite die het kost (zeker omdat je het kunt combineren met dailies). Vergeet ook Titansteel smelting niet: meestal maak je al winst als je alle mats koopt, maar je kunt ook je cooldown verkopen aan anderen.
Nog meer tips:Questen blijft een goede bron voor inkomsten in de vorm van dailies. Gemiddeld is dat13g per daily en je kunt er 25 per dag doen. Zeker als je nog niet exalted bent met alle factions wil het interessant zijn om je hier in te verdiepen. Of en vergeet ook zeker niet lage ores te farmen: copper, iron, mithril en fel iron b.v. verkopen erg goed bij ons op de server (vergelijkbaar en soms zelfs meer dan saronite).
- level cooking & verkoop food
- level fishing en verkoop fish feast mats (lang & saai, granted)
- pak een crafting professions als 2e primary profession
- zet greens op de AH (enchanters kopen het redelijk vaak)
- doe dailies (Sons of Hodir b.v. of 1 van de andere vele factions)
- farm Relics of Ulduar en zet ze op de AH
- farm badges en koop daar gems en/of orbs voor (Runed Orbs kosten 18 Conquest meen ik en gaan bij ons voor 200g per stuk weg)
Ik heb een hekel aan quests....
Greens verkopen doe ik meestal wel. Maar echt veel verdien je er niet mee, aangezien je goedkoop moet zijn voor enchanters.
Fishing/cooking ben ik mee bezig. Gaat niet echt snel tho.
Die Relics zal ik even bekijken
Runed Orbs verkopen voor 9G op onze server (frostmane horde) Dus daar begin in echt niet aan.
Toch heel erg bedankt voor de tips
Dat is een stack saronite bars, oftewel 2 stacks ore nodig om te maken.Verwijderd schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 16:24:
[...]
Saronite vendored voor 25G a stack dacht ik. Ga dan niks op de AH zetten voor 20G
Dus stack ore is altijd 12.50G waard als je het omsmelt.
D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh
Enchanters worden er slapend rijk mee hoor. Greens zet ik op de AH voor minimaal 20g, en ik raak ze altijd kwijt.Greens verkopen doe ik meestal wel. Maar echt veel verdien je er niet mee, aangezien je goedkoop moet zijn voor enchanters.
helemaal waar . Maar het is toch ook raar dat Blizzard er 4 jaar overdoet om erachter te komen dat zoiets irritant is. Net zoals dat je mount eerst dismountte zodra je een plasje van 1 meter breed wilde oversteken.Hydra schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 11:40:
"goh jongens, zijn jullie er NU al achter dat dat irritant is?"
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/
Dat kan wel random zijn als je gesummoned wordt door een warlock.Blacksnak schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 16:22:
[...]
lol, inderdaad. En daarmee haal je meteen de voornaamste reden aan waarom het niet zo simpel is om dit op te sporen als het lijkt. Ze zouden imo wel kunnen kijken naar de aankomstplaats, want die kan normaal niet random zijn lijkt het me. Iets wat er volgens mij ook gedaan wordt door Blizzard.
Dan zou je weer moeten kijken of zo'n persoon in een group zit.
Al met al zou de beste remedie zijn dat de server bepaalt waar je bent en niet de client. Maar het zou zo maar kunnen dat het een stuk meer verkeer met zich meebrengt wat eventueel weer slecht is voor de latency.
In de logs is vast te zien dat de speler op een portal geklikt heeft of niet/ gesommoned is of niet.Ossi schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 16:38:
[...]
Dat kan wel random zijn als je gesummoned wordt door een warlock.
Dan zou je weer moeten kijken of zo'n persoon in een group zit.
Al met al zou de beste remedie zijn dat de server bepaalt waar je bent en niet de client. Maar het zou zo maar kunnen dat het een stuk meer verkeer met zich meebrengt wat eventueel weer slecht is voor de latency.
Daar zal vast een bepaalde flag geraised worden
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/
Het zijn dan ook geen teleport hackers; dat kan al tijden niet meer, maar 'speed' hackers, ze teleporteren snel over een hele korte afstand, waarbij ze minder snel zijn dan een flying mount. Om die reden kan ik in WG bijvoorbeeld 'voor' een hacker komen, en zijn ronde leegminen, en er ook voor blijven.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Verwijderd
in WG kan je hem ook pakken en vermoorden als ie vd andere factie isKees schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 17:04:
Het zijn dan ook geen teleport hackers; dat kan al tijden niet meer, maar 'speed' hackers, ze teleporteren snel over een hele korte afstand, waarbij ze minder snel zijn dan een flying mount. Om die reden kan ik in WG bijvoorbeeld 'voor' een hacker komen, en zijn ronde leegminen, en er ook voor blijven.
maar volgens mij is het enige wat je kan doen tegen dat soort lui reporten..maarja tis natuurlijk wel vervelend als je vlak naast je node land om hem te minen en er plotseling iemand bovenop blinkt en je node jat...mischien gebruiken ze wel Asgard technologie ofzo haha
maar om even terug te komen op dat dual specc verhaal van n pagina terug: ik loop al geruime tijd met 2x retri specc op mn paladin (1x retri-arena en 1x retri-BG) en heb nu een beetje een specc uitgedoktert waarmee je in allebij mee kan komen,nu wil ik echter een nieuwe 2hander hebben want ik loop nog steeds met die titansteel destroyer rond..ja idd ik schaam me kapot haha
aangezien er ook geen craftable "BOP" mace zoals het Thunder-->Deepthunder-->Stormherald meer aankomt op de korte termijn heb ik dus 2 keuzes: of een big ass arena rating halen of wat van die TOTC heroic runs..ik doe dus arena met een groepje vrienden en die zijn ook druk op werk en met de vriendin dus de laatste tijd loopt het arena niet meer zo lekker dus beslooot ik om een groep voor totc heroic te gaan zoeken..ik daar een halve avond mee bezig geweest maar kon totaal geen groep krijgen en dat auto-gejoin was ook niet echt een succ6,vervolgens even goed opgelet en toen zag ik in de /2 dat er een behoorlijk tekort aan tanks is (jaa ook op onze sever) dus ik heb besloten om mijn 2e talentree als tank (protection) in te gaan vullen maar nu komt het lastige..ik heb nog nooit getanked! haha
maar kunnen jullie mij een beetje opweg helpen?kwa gear/talents&gems?die tankard "o terror mace lijkt mij een mooie start..alvast bedankt
Waarom zitten ze dan onder de grond? Heb al meerdere keren gezien dat de vein bezet is en opeens verdwijnt terwijl er niemand te zien is. Zelfs ook 2 keer al gezien dat character met zijn hoofd net boven de grondtexture uitstak. Mijn inziens toch echt een teleporthack. Ze spelen met de coordinaten.Kees schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 17:04:
ze teleporteren inderdaad onder de grond, maar ze zijn niet in 1 'blink' bij de volgende vein, dat gaat langzaam.Kaap schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 18:13:
[...]
Waarom zitten ze dan onder de grond? Heb al meerdere keren gezien dat de vein bezet is en opeens verdwijnt terwijl er niemand te zien is. Zelfs ook 2 keer al gezien dat character met zijn hoofd net boven de grondtexture uitstak. Mijn inziens toch echt een teleporthack. Ze spelen met de coordinaten.
En nee, je kan ze niet afmaken als ze onder de grond zitten, tenzij je een rogue bent, dan kun je ze pakken met killing spree (je gaat zelf ook dood)
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
*GGRRRRRR* Ik ben al weken op zoek naar een filmpje waar een Horde group op de muziek van Adiemus de Horde hoofdsteden afgaat voor 'blessings' en dan vervolgens teleport naar AQ40 of Naxx40.
Ze lopen dan bijv. in ThunderBluff naar Bloodhoof, etc.
Echter kan ik echt niet meer op de titel komen van dat filmpje
Wie o wie heeft een idee
Ze lopen dan bijv. in ThunderBluff naar Bloodhoof, etc.
Echter kan ik echt niet meer op de titel komen van dat filmpje
Wie o wie heeft een idee

[ Voor 4% gewijzigd door chromeeh op 02-10-2009 19:30 ]
Verwijderd
ik heb trouwens ook een redelijk vermoeden dat Khadgar in Cataclysm ook het loodje gaat leggen, ben nu het boek World of Warcraft: Beyond the Dark Portal(boekvorm van de warcraft2 expansion) aan het lezen en khadgar probeerde Deathwing te pakken terwijl Deathwing bezig was met vechten tegen Gruul(aan de omschrijving te lezen in blade's edge mountains) en zijn ijs en bliksem spells deden Deathwing niks,maar toen trok hij met magie 1 van de metalen platen uit Deathwing(die dienen als armor,versmolten met zijn huid/magma en houden Deathwing bij elkaar) en toen ging ie er vandoor en zei tegen Khadgar:
Deathwing zei tegen Khadgar:
I have seen you mage
i have burned your face in my memory
i wll haunt your dreams and your waking moments alike.
rest assured,i will come for you and when at last i do,you will beg me for your death as the only respite from your terror (en toen vloog ie weg)
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2009 20:40 ]
Verwijderd
Ben zelf nog een noobie met WoW, maar Greens zijn dat geen items met een groene naam? Maar als dat zo is, kan ik dan ook lv 20 items met een groene naam op de AH zetten voor 20gold?RichardvdD schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 16:37:
[...]
Enchanters worden er slapend rijk mee hoor. Greens zet ik op de AH voor minimaal 20g, en ik raak ze altijd kwijt.
Met greens bedoel ik inderdaad items met een groene naam.Verwijderd schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 10:37:
Ben zelf nog een noobie met WoW, maar Greens zijn dat geen items met een groene naam? Maar als dat zo is, kan ik dan ook lv 20 items met een groene naam op de AH zetten voor 20gold?
Enchanters gebruiken deze items om ze te 'disenchanten', hierdoor veranderen ze het item in materialen (bijvoorbeeld soul dust), welke weer gebruikt worden om extra attack power of stamina op je wapen te zetten bijvoorbeeld.
Je hebt verschillende soorten enchants, maar deze heb je ook in allemaal verschillende levels. Als je bijvoorbeeld een item van level 20 disenchant zul je materialen krijgen om 2 extra samina op je schoenen te plaatsen. Maar als je een item van level 80 disenchant, krijg je er andere materialen uit en kan je er bijvoorbeeld 22 stamina mee op je schoenen zetten.
Dus het grote geld zit vooral in items van levels 70-80, omdat deze de nieuwste materialen geven voor de nieuwste enchants. Dat neemt niet weg dat ook items van level 20 geld op kunnen leveren. Er zijn altijd wel mensen die bezig zijn met hun enchanting om hoog te levelen, en hebben dan vaak wel een paar gold over voor een item van lvl20. En een level 20 item op de auction house verkopen voor 5 gold, is nog altijd beter dan voor 20 silver aan een innkeeper
"LF enchanter +63spellpower on one hander! Good fee!"
"Hi, your mats + 25 gold fee okay?"
"20g fee..."
"Nope, 25"
"Lol noob fuck off".
Bur
.
"Hi, your mats + 25 gold fee okay?"
"20g fee..."
"Nope, 25"
"Lol noob fuck off".
Bur
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Beetje onderhandelen kan geen kwaad. Nu ben jij 20g misgelopen
Verwijderd
Ik zorg gewoon dat een maat van me 450ench heeft en als we raiden trade ik hem alle greed epics, en in ruil krijg ik gratis enchants. Dit doen we met een man of 5 en werkt heel mooi
Dit topic is gesloten.