• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Mektheb schreef op woensdag 30 september 2009 @ 14:12:
[...]

Gz :D ik heb hem nog niet gehad helaas !

Maar wel bijna me Violet proto :D ( alleen halloween nog xD)
Ben ik de enige hier die de Violet proto drake zo ontzettend lelijk vind ?

Gisteren weer een roll verloren om de black drake uit OS10 :'(

"Don't let your dreams be memes"

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 13:59

chromeeh

the Gnome

Maranno schreef op woensdag 30 september 2009 @ 10:08:
[...]
Dit ben ik toch niet met je eens hoor, heb ToC5 gedaan met mensen die net 80 waren en normal is toch zeker goed te doen, als je maar niet Warrior + Rogue + random tegelijk hebt.
Ja ach.... op Nordrassil heb je een paar gekken die vragen 3K dps voor TotC5 hc :')
Of Ony10 runs waar je alleen mee mag als je de 'Epic' achievement hebt :+

Gelukkig zijn dat soort figuren vaak om 21.30 ~ 22.00 ineens allemaal off 8)
Kinder bedtijd :D

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Verwijderd

Wootlock schreef op woensdag 30 september 2009 @ 14:18:
[...]

Gladiator mounts _O_
Verwijderd schreef op woensdag 30 september 2009 @ 13:12:
[...]

Geen armory op het werk ;)
Yoeldrae op The Venture Co.

Ik ben alleen nu weer fury specced.

Prioriteiten lijst was:
1. Rend (en later verversen wanneer hij er af is.)
2. Mortal srike wanneer niet op CD
3. Execute/overpower procs wanneer beschikbaar
4. Bladestorm
5. Heroic Throw

Ragedump: heroic Strike (single target) / Cleave (als meer dan 1 target)

Verbetering zat denk ik in punt 3, ik miste vooral nog wel eens een execute proc. Overigens zag ik nauwelijks verschil tussen hiermee doorgaan en execute spam vanaf 20%

Mijn huidige fury spec is overigens anders als mijn oude omdat ik sinds de TG nerf rage starved was. Heb dus 2 punten naar prot verplaatst.
Ah maar dat snap ik wel! Prio 1 rend geldt eigenlijk alleen als mobs 10+ sec leven, anders is het wasted. OP is bij mij prio 2 omdat ie vaak hard crit en niks kost, alleen als je 100 rage hebt zou ik iets anders doen (MS/Execute). Daarna is mijn prio MS/Execute (maakt in mijn tests niet gek veel uit als je procs maar gebruikt zonder dat ze zichzelf overwriten/MS maar op cd houdt).
HS gebruik ik vrijwel niet meer, tenzij ik echt zoveel rage heb dat ik het niet weggeburned krijg (80+ en blijft maar binnenkomen) anders burn je alles weg met Slams (en hier gaan de meeste fury->arms speccers de fout in).

Noobstorm past niet echt in de rotatie, gewoon doen wanneer de omstandigheden optimaal (3+ mobs tank heeft voldoende aggro ;) ) zijn zodat je hem zoveel mogelijk op cd houdt.

Bnet pindle#2913

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 23:21

PromoX

Flying solo

Modbreak:Recruiting voor clans/guilds is niet de bedoeling. Een aantal (offtopic) berichten zijn dan ook aangepast/verwijderd.

[ Voor 21% gewijzigd door PromoX op 30-09-2009 17:52 ]

And I'm the only one and I walk alone.

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Gohan-san schreef op woensdag 30 september 2009 @ 10:49:
[...]

Volgens mij stackt AB maar tot 4 ;)
en volgens mij is arcane barrage alleen maar een waste of gcd. als je niet hoeft te moven is het 4xab, 1x AM.
wanneer ik even moet moeven of ik mijn ab stack niet kan opmaken met AM, knal ik er een arcane barrage tussen.
Ja 4, maarja, zat net even op maxdps te kijken en daar zijn 2 cycles, 3xarcane blast-3xfrost bolt
de andere cycle bestaat uit niets anders dan arcane blast spam.. ik denk dat er ook een beetje ervaring bij komt kijken. Zit nu op 7uur played op lvl 80, waarvan nog geen 3 actief als arcane (half uurtje instance en half uurtje wachten op volgende). knal gewoon me mana wel op en kijk wat er gebeurt, elk beetje spirit ik krijg = 100% mp5 while casting dus zit wel goed denk ik.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Wootlock schreef op woensdag 30 september 2009 @ 14:18:
[...]

nee hij is lelijk maar goed in me kleurrijke pakje past het wel :P

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-09 17:32

Osxy

Holy crap on a cracker

Brilliant die Abyssal Shatter.

30 crystals a 30g ps gekocht. Omgezet, totaal 60 greater cosmic ( 20g per stuk) en 100 dust ( 4,5g per stuk) eruit gehaald :P
Toch weer 750g winst =)

Ben in een weekje tijd van 2,5k naar 7,5k gegaan :) Goud is makkelijk.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-08 17:09
Verwijderd schreef op woensdag 30 september 2009 @ 10:44:
Mijn warrior maar weer terug gespecced naar Fury. Eindelijk verlost van dat vreselijke Arms. Ik had twee nieuwe items voor mijn slechtste slots die heb ik meteen gegemmed en enchant. Gevolg in plaats van 1800dps single target 2600dps in een heroic. Nooit meer arms voor mij!

Dit wordt dus mijn volgende alt project voor als er niet geraid wordt. T8.5 ophalen en de non-set ilevel226 plate items. Voor de wapens ga ik voor twee axes uit HC TotC, alleen heb ik dan wel nog ergens wat hit rating nodig. Mijn hit komt namelijk nu grotendeels van mijn twee wapens :(
mja ik heb dus nu ook net een warriortje op lvl 80 maar arms is nu nog the only way to go for mij. Ik weet dat fury gewoon best wel heftige gear nodig heeft om te kunnen functioneren. Ik vraag me dan ook af wanneer je precies kan switchen. Is het een bepaalde hitrating in combi met crit en AP? Wanneer wordt fury nou precies 'beter' of iig gelijk aan arms.

Hoe dan ook, ik haal nu met arms 2.2K dps op een heroic dummy armory: http://eu.wowarmory.com/c...=Thunderhorn&n=Superbeast
het is een beetje een bijelkaar geraapt zooitje aan gear zonder enchants en bijv. reputation head enchants enzo. Ik heb er simpelweg nog weinig tijd in gestopt.

ik heb een tijd lang gelvled als fury and vond dat al vele malen leuker dan arms, dus ik kan niet wachten tot ik weer naar fury kan :)

[ Voor 17% gewijzigd door Chefbierrr op 01-10-2009 03:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goedemorgen fijne wow vrienden gisteren niet zoveel gedaan,beetje wat argent tournament daily's en na gisteren getipt te zijn door crashoverride even de brewfest vendor opgezocht en mn tokens over de balk gesmeten en dat roze olifantje en Die beertender gekocht altijd leuk op feestjes en partijtjes..

toen nog eventjes wat op de ah gezeten en wat winst gemaakt enzo en even mn auctions opnieuw erop gezet en iets undercut,daarna met een biertje even wat in de g-chat gechat en op een gegeven moment kwamen we met een oplossing voor het tauren-paladin probleem en gecombineert met het "Garrosh" gebeuren heeft dat tot een interesante oplossing haha:

volgens die screenies van pcgamer die Rakkerzero had gepost gaat garrosh de rassen die hij als niet waardig beschouwd ogrimmar uittrappen en daar gaan heel veel mensen natuurlijk weer niet zo blij mee zijn dus als we het een beetje slim aanpakken en onze (toekomstige) broeders de Bloodknights een transfer maken aar de alliance kunnen we straks enorm veel premades maken bestaande uit alleen maar paladins en dan roeien we ze allemaal uit!in ruil voor jullie hulp zullen we samen shattrath veroveren en als basis gebruiken waarbij de Naaru die in het midden staat voor persoonlijk gebruik van de Bloodknights zal gaan dienen..jullie blij,wij blij ..iedereen blij :D het plan is natuurlijk niet helemaal waterdicht maar dat kan je ook niet verwachten na een paar biertjes maar het is een begin haha :P of is het een beetje aan de radicale kant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Osxy schreef op woensdag 30 september 2009 @ 23:43:

30 crystals a 30g ps gekocht. Omgezet, totaal 60 greater cosmic ( 20g per stuk) en 100 dust ( 4,5g per stuk) eruit gehaald :P
Toch weer 750g winst =)

Hmmmm, dan ben ik vast allang te laat als ik vanavond de AH bekijk om nog shards op te kopen. Eens kijken wat ik met mn laptop hier kan bereiken op mn werk :P

Gister weer een Onyxia 10 PuG gemaakt. Vrijwel alleen maar ranged dps, slechts 1 melee dps (paladin). Tanken was wederom een eitje met 3 healers. Warlock kreeg teveel aggro van de whelps en ging neer helaas. We hadden nog een Lair Guard en een zwik whelps over toen ze landde maar door die dichtbij Onyxia te tanken konden die in de AoE mee genuked worden. Zo is Onyxia wederom een caster friendly geworden. Melee is zeer onhandig aangezien die meestal niet zo heel veel AoE mogelijkheden hebben en ook nog eens zwaar onder vuur kunnen komen te liggen met de Lair Guards en hun Blast Nova. Jammer Blizzard.

Volgende groep word gewoon weer all caster, no melee :)
chromeeh schreef op woensdag 30 september 2009 @ 14:31:
[...]

Ja ach.... op Nordrassil heb je een paar gekken die vragen 3K dps voor TotC5 hc :')
Of Ony10 runs waar je alleen mee mag als je de 'Epic' achievement hebt :+

Gelukkig zijn dat soort figuren vaak om 21.30 ~ 22.00 ineens allemaal off 8)
Kinder bedtijd :D
Bij ons moet je onderhand voor ALLES de Epic achievement hebben. Soms zelfs voor Coren Direbrew :P En dat zijn dan ook de runs waar ze Masterloot gebruiken. Gelukkig ga ik gewoon met mn eigen groepje savonds en daarna met mn andere alts. Mn warlock heeft nu al 5 mounts zien droppen. Kodo en Ram gewonnen, Ram verkocht aan iemand die hem heel graag wilde hebben en aangezien het toch mn alt maar is ook verkocht, voor 300G :P Wat dat betreft ben ik dan weer niet zo hebberig.

[ Voor 26% gewijzigd door redfoxert op 01-10-2009 08:21 ]

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yip
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-09 12:38

Yip

Woensdag weer toc25 binnen 50 min gecleared. Daarna 10 min onyxia25. Raid dag alweer voorbij.
Ik baal toch wel dat het niveau verschil naar hard modes zo groot is, normals kan je puggen op outland maar hardmodes is te moeilijk voor mijn guild. :(
Ulduar wordt bijna vergeten, gear in toc normal 10 man dropt vergeleken met de effort al betere gear.
Uld25 is ook alleen maar voor die legendary healing mace, rest rollen we maar geen gedoe met dkp.
/rant off

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:51

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Zo deze week weinign te doen alleen maandag en Dinsdag raiden beide dagen opgestelt als Healer ;) in 2 dagen tijd gaan we de volgende raids doen

- Ony25
- ToTC25
- Ulduar25

Best leuk dat mijn ALT mag healen in de Primaire raids omdat het een ALT is maar we op dit moment een serieus tekort aan healers hebben, is het toegestaan :D

Ben erg benieuwt gisteravond nog een paar HC's gedaan op mijn healer en op mijn tank OS3D zerg gedaan eerste try 2% wipe 2de try down. Mount helaas niet gewonnen maar we hebben nu een vaste group die hem iedere week gaat doen tot iedereen de mount heeft

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Gisteren met mijn rogue nog even gespeelt, kwam online en kreeg whisper om even wat bosses te nuken @ Naxx 25. 2 bosses neergekregen toen moest ik weer gaan.

Mooie tier 7.5 shoulders mogen lewten en nieuwe boots die ook nog niet up to date waren.

nog maar 3 items en dan heb ik mijn epic achievement (hurray for refund system)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 16:26

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Hoeveel dps heb je minimaal nodig per persoon voor een OS3d zerg (neem aan dat dat in OS10 is trouwens of niet?) Ik zie soms pugs vragen om dps voor een 3d zerg maar weet nooit of 3.5-4K dps (m'n elemental shaman, single target in raids) genoeg is?
SpoTs schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 09:13:
Gisteren met mijn rogue nog even gespeelt, kwam online en kreeg whisper om even wat bosses te nuken @ Naxx 25. 2 bosses neergekregen toen moest ik weer gaan.

Mooie tier 7.5 shoulders mogen lewten en nieuwe boots die ook nog niet up to date waren.

nog maar 3 items en dan heb ik mijn epic achievement (hurray for refund system)
Lol nooit aan gedacht, trinket kopen met emblems, eerst in ene slot duwen, dan in ander, terugruilen voor emblems, zelfde doen met ringen en neck... en daarna pas kopen wat je echt nodig hebt... achievement binnen? Werkt dat?

[ Voor 57% gewijzigd door SnoeiKoei op 01-10-2009 09:17 ]

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
SnoeiKoei schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 09:14:

[...]

Lol nooit aan gedacht, trinket kopen met emblems, eerst in ene slot duwen, dan in ander, terugruilen voor emblems, zelfde doen met ringen en neck... en daarna pas kopen wat je echt nodig hebt... achievement binnen? Werkt dat?
Werkt als een trein :p gewoon equippen ;-) daarna is het vervult. werkt makkelijk en dan kun je gewoon mee als epic.. ;P

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:07
Hoeveel dps heb je minimaal nodig per persoon voor een OS3d zerg (neem aan dat dat in OS10 is trouwens of niet?) Ik zie soms pugs vragen om dps voor een 3d zerg maar weet nooit of 3.5-4K dps (m'n elemental shaman, single target in raids) genoeg is?
Teveel dps is in ieder geval NIET goed. Dat heb ik gisteren gemerkt :Y)

Bloodlust + alle cooldowns poppen = 10k dps = aggro = breath = dode raid.

_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 01:58
Verwijderd schreef op woensdag 30 september 2009 @ 13:36:
lol intussen al 2 personen gezien die hier gewoon aan het recruiten zijn...

Gisteren na mijn 35e + run, eingelijk mijn TIGER mount gedropped :9~
35!!
Lucky bastard _/-\o_
Zit tegen run , uhhh 60 of 70 aan ondertussen denk ik :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

SpoTs schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 09:26:
[...]

Werkt als een trein :p gewoon equippen ;-) daarna is het vervult. werkt makkelijk en dan kun je gewoon mee als epic.. ;P
Nice, vanavond ff uitzoeken met welke items ik dat kan doen hehe. Epic achievement binnen = win voor pugs, ik loop nou eenmaal nog met trinkets en ringen uit Naxx enzo, die ik niet eens zo makkelijk kan vervangen door andere raid drops (ook hier weinig Uld activiteit meer helaas, heb nog 2 bosses nooit gezien (Freya en Mirmiron) en Yogg nog niet neer zien gaan.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
SnoeiKoei schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 09:34:
[...]

Nice, vanavond ff uitzoeken met welke items ik dat kan doen hehe. Epic achievement binnen = win voor pugs, ik loop nou eenmaal nog met trinkets en ringen uit Naxx enzo, die ik niet eens zo makkelijk kan vervangen door andere raid drops (ook hier weinig Uld activiteit meer helaas, heb nog 2 bosses nooit gezien (Freya en Mirmiron) en Yogg nog niet neer zien gaan.)
Wat ik nog niet heb gezien in huidige patch e.d. is:

- Ulduar ( alles )
- EoE (alle versies )
- Totc 10/25

Dus vind op zich dat ik voor mijn doen al best veel raid content heb gezien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Guild/raid-leader is er mee gestopt :{ Daar gaat onze progress :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren weer toc25 wat tegenwoordig verbazend makkelijk is vergeleken met 2 week geleden

alles 1 shot en nog 25 minuten op flask :P

daarna toc 25 hardmode geprobeerd

Tot 3e boss van northrend beasts gekomen met uurtje tries
het is wel echt stuk zwaarder als normal vooral Gormok the Impaler is een hard ei

We hebben op 10 man hardmodes alleen anub nog staan en die gaat binnenkort zeker neer!
daarnaast staan wij bijna bij algalon op 10 m ulduar hardmode waar ik ook zeker zin in heb

Daarnaast hebben we vorige week vrijdag eindelijk 25 Yogg neer hebben het nooit serieus gedaan en op deze avond ging het perfect niemand dood :) erg leuk gevecht met 25 man

Vanavond 25 man onyxia 10man toc /10m toc hc farmen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wij hadden de laatste keer iedereen tussen 4.5 en 6k dps zitten. Denk dat je minimaal 4,5k de man moet halen, misschien dat je 2x 3,5-4k dps nog wel kunt compenseren maar wordt wel kiele kiele denk ik.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:27

Valkyre

Kitesurf FTW!

Osxy schreef op woensdag 30 september 2009 @ 23:43:

Toch weer 750g winst =)

wow had deze echt niet gezien in de patchnotes, gisteren een stuk of wat op de AH gezet en 1c geundercut, ben beniwud of het at oplevert :) helaas dat er geen dreamshard te verkrijgen zijn op deze manier :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Minstens 4.5k dps single target.
en je hoeft het max 90 sec vol te houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-07 14:51
Samenstelling = 1 tank, 1 healer en 8 dps.
Je moet dacht ik 35k DPS per sec raidwide hebben om hem binnen die 110 seconden neer te krijgen.

Tank = 2k dps ongeveer
dan blijft er 33K dps over voor 8 man.

33 / 8 = 4125 DPS per persoon.

Denk eraan dat je al je cooldowns gebruikt en dat je dps dus hoger uitvalt dan een normale fight. gebruik desnoods een potion of speed.

Wij deden:

1-5 seconden: tank aggro laten bouwen
na de 5 seconden pop je je potion of speed
na een seconde of 15 wordt heroism gepopped.

Sarth moet op 75% of lager zijn voordat Tenebron land. Dan tanked de tank ook tenebron. Blijven nuken tot 30%

Feral druid (cat) of Moonkin gaat bearform. Taunt Tenebron en gaat catform en rent naar de instance portal met sprint. Tenebron enraged namelijk als sarth lager komt dan 25%.

Voordat Shadron geland is moet je Sarth neerhebben. Lukt je dat, dan heb je je nightfall title :)

succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Heb het nu al een aantal keer gedaan met succes en ik denk dat 4k dps + Bloodlust wel echt nodig is, het probleem is dat je tank op het einde gewoon ge2shot word, rond 15% boss hp, al je cooldowns poppen als tank, en welke cooldowns je healer mee heeft ook. en laat een dk/warrior what ever Sartharion taunten het moment dat de MT dood gaat, en zorgen dat hij naar de andere kant toe loopt zodat niet je raid ge1shot word door die fire breath. bij ons was het meestal een paar % dat nog moest maar die breath ging het mis.

over dps gesproken, wij hebben meestal wel een aantal mee die dik over de 5k dps en zelfs 6k dps gaan dat maakt het gevecht wel een stuk makkelijkers
ImdaMned schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 09:30:
[...]

Teveel dps is in ieder geval NIET goed. Dat heb ik gisteren gemerkt :Y)

Bloodlust + alle cooldowns poppen = 10k dps = aggro = breath = dode raid.

_O-
Mirror images anyone? :) ik gebruik zelf mirror images op dit soort runs wanneer ik dreig aggro te pullen, of er teveel van die fire elementals op mijn ass heb zitten :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberSpeedy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-09 11:38
Carnagy schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 10:00:
[...]

Samenstelling = 1 tank, 1 healer en 8 dps.
Je moet dacht ik 35k DPS per sec raidwide hebben om hem binnen die 110 seconden neer te krijgen.

Tank = 2k dps ongeveer
dan blijft er 33K dps over voor 8 man.

33 / 8 = 4125 DPS per persoon.

Denk eraan dat je al je cooldowns gebruikt en dat je dps dus hoger uitvalt dan een normale fight. gebruik desnoods een potion of speed.

Wij deden:

1-5 seconden: tank aggro laten bouwen
na de 5 seconden pop je je potion of speed
na een seconde of 15 wordt heroism gepopped.

Sarth moet op 75% of lager zijn voordat Tenebron land. Dan tanked de tank ook tenebron. Blijven nuken tot 30%

Feral druid (cat) of Moonkin gaat bearform. Taunt Tenebron en gaat catform en rent naar de instance portal met sprint. Tenebron enraged namelijk als sarth lager komt dan 25%.

Voordat Shadron geland is moet je Sarth neerhebben. Lukt je dat, dan heb je je nightfall title :)

succes!
wij hebben het iets anders gedaan.
vrijwel direct gaan nuke (tank bouwt genoeg threat) daarna vrijsnel heroism en potion etc
dan nuke nuke nuke!
Richting het einde paladins hand of sacrifise laten chainen + bubble.
het was dan ook een makkie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

CyberSpeedy schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 10:06:
[...]

vrijwel direct gaan nuke (tank bouwt genoeg threat) daarna vrijsnel heroism en potion etc
dan nuke nuke nuke!
yeah precies niks ingewikkels met taunten en druids en sprinten :P gewoon keihard nuken en cooldowns gebruiken.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gohan-san schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 10:08:
[...]

yeah precies niks ingewikkels met taunten en druids en sprinten :P gewoon keihard nuken en cooldowns gebruiken.
Ja deden wij ook maar dat had meer te maken met de mensen die taunt hadden en niet snel genoeg kunnen reageren of wegrennen :P

Na 25% IBF + trinkets en laatste 10% met vamp blood + pallies cd was genoeg.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ik heb volgens mij iets voorbij zien komen dat je een Cold Weather BOA item kunt kopen of iets dergelijks?
Heb me al rotgezocht op wowhead, maar kan zo gauw niet vinden waar die te halen is. En die is nog steeds te gebruiken vanaf lvl 77?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• papmetklonten
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-08 14:47
shoombak schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 10:24:
Ik heb volgens mij iets voorbij zien komen dat je een Cold Weather BOA item kunt kopen of iets dergelijks?
Heb me al rotgezocht op wowhead, maar kan zo gauw niet vinden waar die te halen is. En die is nog steeds te gebruiken vanaf lvl 77?
Flight trainer in dalaran.

Gisteren onze eerste legendary uit ulduar gehaald met de guild. We hadden vorige run we eindelijk de 30 shards. We hebben de raid lockout geextend en even snel Vezax omgelegd. Mimi niet als hulp gekozen bij Vezax. 4e try was hij down en en kreeg onze guildmaster de quest item. Met zijn allen dat ding ingeleverd (was verbazingwekkend saai, ik had nog even een scene ofzo verwacht, dat er iets gebeurde ofzo) en toen naar Ony gegaan om die ook nog even een trap onder de kont te geven. Tevens nog even VOA gedaan. Toen zijn we maar opgehouden. Het was een weer een leuke avond.

Dit was tevens het einde voor de 25 mans runs in ulduar. 95% van de items worden gedisenchant. Mensen (waaronder ik) hebben geen zin meer om erheen te gaan. We gaan ons nu focussen op TotGC 10 en 25 mans. 10 mans heroic is al down. 25 mans ook al, nu 25 mans heroic nog :P

[ Voor 52% gewijzigd door papmetklonten op 01-10-2009 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Coldweather flying trainer. en anders in ieder geval op dat platform. BOA 1k coldweather flying dat je naar 1 alt kan sturen die dan vanaf lvl 70 gelijk kan vliegen! Mits die natuurlijk al flying had.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Vanaf level 68 zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 17:40
Vanaf 68 zelfs dacht ik, Blizz heeft de vereisten voor flying drastisch verlaagd.

*edit* wat redfoxert zegt dus :)

[ Voor 3% gewijzigd door Kapoen op 01-10-2009 10:28 ]

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
BoA item moet je het volgende voor doen

- Spaar 1000g
- Zorg dat je een lvl 80 hebt

Aanschaffen en mailen ( dalaran Flighttrainer, zoals hierboven is vermeld )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gohan-san / Spellhawk :)
aangezien ik jou Mage als voorbeeld aanhoud voor mijn just-dinged-80-mage,
Wat is je routine voor arcane? Naar mijn inzien was dit (toendertijd tbc) altijd Arcane Missle toch?
Maar aangezien je daar geen talents in gezet hebt, ga ik er vanuit dat het nu AB is?

ik bedoel dus merendeels wat het meest gebruikte spellcast is

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2009 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-08 12:43
iemand dit al gelezen, ben erg benieuwd naar de nieuwe patch nu ineens, icecrown citadel
3x 5man dungeon

http://www.wow-europe.com/en/info/underdev/3p3/icecrown.xml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:16
De Gesnaakte schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 10:39:
iemand dit al gelezen, ben erg benieuwd naar de nieuwe patch nu ineens, icecrown citadel
3x 5man dungeon

Ja, had verwacht dat Arthas in een raid dungeon gekilled zou worden, maar het wordt 5 man normal/heroic dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Kaap schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 10:52:
[...]

Ja, had verwacht dat Arthas in een raid dungeon gekilled zou worden, maar het wordt 5 man normal/heroic dus.
Bah weer in de trant van "Icecrown citadel was merly a setback"

>.>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Gohan-san schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 10:06:

[...]

Mirror images anyone? :) ik gebruik zelf mirror images op dit soort runs wanneer ik dreig aggro te pullen, of er teveel van die fire elementals op mijn ass heb zitten :)
Ja, maar die krengen houden er na 30 seconden ofzo mee op : (

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Verwijderd schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 10:34:
Gohan-san / Spellhawk :)
aangezien ik jou Mage als voorbeeld aanhoud voor mijn just-dinged-80-mage,
Wat is je routine voor arcane? Naar mijn inzien was dit (toendertijd tbc) altijd Arcane Missle toch?
Maar aangezien je daar geen talents in gezet hebt, ga ik er vanuit dat het nu AB is?

ik bedoel dus merendeels wat het meest gebruikte spellcast is
hehe nice, ik moet wel zeggen dat mijn primare spec fire is, qua gear gem ik meer voor crit dan voor haste.

Maar zover ik weet als je stilstaat 4xAb, en dan 1xAM (ongeacht of je missile barrage hebt of niet) aan het begin van een bossfight gewoon al je cooldowns poppen, aangezien die toch op een hele korte cooldown zitten, zodat je vaker per bossfight kan gebruiken. (behalve las je natuurlijk weet dat je binnen +-30 secondns ergens anders moet nuken)

Ik heb geen talents in Improved arcane missiles omdat met missile barrage de kans dat je AM (arcane missiles) geinterrupt word erg klein is.
Wanneer ik moet lopen/bewegen of erg ongelukkig ben met het proccen van Missile barrage, wil er nog weleens arcane barrage (die end arcane tier spell) tussen gooien aangezien die meer kans heeft om Missile barrage te proccen (maar dat gaat dacht ik wel veranderen volgende patch)

qua build zijn er verschillende mogelijkheden, op Spellhawk heb ik nu een soort van magic resistance build wat eigenlijk best wel goed werkt, de improved frostward/fireward is werkt eigenlijk beter dan verwacht! regelmatig op magic fights dat ik evocation nauwelijks hoef te gebruiken vanwege de refill van die 2 wards.
ImdaMned schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 11:01:
[...]

Ja, maar die krengen houden er na 30 seconden ofzo mee op : (
hmm yeah maar meestal hoef ik ze pas op 50% boss hp te gebruiken, en heb daarna eignelijk nauwelijks threat problemen, heb je misschien crappy tanks? :P wij hebben altijd een paladin en die outtps ik nauwelijks, (helemaal nu ik geen 4x T8 heb met het chainen van 8 instant pyros :P). en dan kan je eventueel nog tijdens een firewall als je moet moven invis poppen toch :S (liever niet natuurlijk maar ja) je raid wipen door over aggro, en gebreath worden is ook weer zo :P

Wel een paar keer gehad op icehowl dat ik op +- 110% threat zit, na de massive crash, lekker door nuken, en icehowl in mijn melee range komt te staan (tank draait hem net mijn kant op word geknockedback naast mij) dat ik aggro krijg. SPLAT! dead hawk! :p
De Gesnaakte schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 10:39:
3x 5man dungeon

meh zou je de patchnotes hier kunnen neer plempen?

[ Voor 27% gewijzigd door Valkyre op 01-10-2009 11:08 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
[...]

Ik gok dat ie niet gedood zal worden maar slechts "tijdelijk verslagen" om hem met hernieuwde krachten in de Raid versie moet omleggen. Aangezien hij word afgeleid volgens het verhaal door de strijd aan de poort zal hij misschien een groepje van 5 niet verwachten en dus "not prepared" zijn, toch weten te ontsnappen en dan in de Raid in full force te bevechten zijn.

Sounds reasonable ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirre
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-04 16:12
Mirre schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 22:24:
Ik heb een probleempje. Normaal heb ik m'n actionbars gelocked zodat ik d'r niet per ongeluk tijdens het spelen een knop uitschuift. Na een verandering in de actionbar heb ik 'm vergeten te locken en natuurlijk is er nu een knop uit die ik hard nodig heb.

Ik ben een Night Elf hunter en heb dus een actionbar om m'n pet aan te sturen. Van de drie knoppen "agressive", "defensive" en "passive" heb ik nu de middelste "defensive" knop per ongeluk verwijderd/van de actionbar afgeschoven. Normaal vind je de knoppen wel weer terug in "Spellbook and Abilities" of in "Talents" maar waar ik ook kijk op de tabbladen voor "Pet" komt die actionknop voor "defensive" niet voor.

Weet iemand misschien hoe ik die knop terug kan krijgen?
Het is opgelost. Ik heb twee tickets aangemaakt ervoor:

Het eerste ticket gaf als oplossing: uit te loggen en dan de mappen WTF, Cache en Interface te wissen uit de game dir. Dat zou de interface resetten naar de standaard interface. Dat werkte bij mij niet. Alleen de schermresolutie veranderde.

Het tweede ticket vroeg me de repair-knop- te gebruiken uit het windows-startmenu uit de map van WOW (werkte ook niet) en valk na het inlogscherm te kiezen voor options en dan repair user options (werkte ook niet).

Ik was net een derde ticket aan het aanmaken en toen kwam blizzard-chat voor me online met de vraag of het geholpen had. Nou, nee dus. Hij heeft toen handmatig de knop weer teruggezet, iets wat wij door onvoldoende rechten niet kunnen. De pet-button bar is iets wat server-side geregeld is. Enfin, ik heb m'n knop terug. Er is dus wel degelijk een oplossing maar dat kun je zelf niet regelen :)

Als de server down is, dan volijken we 'm weer op !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:53
[...]

Wie zegt dat ie dood gaat..... of zelfs neergaat.
Zie Blizz er best vooraan om hem een gevecht te laten aangaan en halverwege weer te verdwijnen, met achterlating dan van wat loot ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

cannibal schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 11:09:
[...]

Wie zegt dat ie dood gaat..... of zelfs neergaat.
Zie Blizz er best vooraan om hem een gevecht te laten aangaan en halverwege weer te verdwijnen, met achterlating dan van wat loot ;)
blijft natuurlijk een paladin vroegah! misschien bubble heart hij wel!
laatst in een pug ulduar run, best smooth, we deden nog 1 freya poging, maar we waren aan het wipen (lees dps was dood alleen nog wat healers, en fail op de 3 adds) hop bubble + HS. /raid thanks guys going to bed now, thanks for the run ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
[...]

Lijkt me toch sterk om eerlijk te zijn. Als het een 5 man encounter wordt dan is het dus een redelijk triviaal gevecht, en dat voor een belangrijk lore character?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-08 12:43
Gohan-san schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 11:03:
[...]

die zijn er nog niet volgens mij, heb ze nog nergens gezien eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
[...]

hehe nice, ik moet wel zeggen dat mijn primare spec fire is, qua gear gem ik meer voor crit dan voor haste.

Maar zover ik weet als je stilstaat 4xAb, en dan 1xAM (ongeacht of je missile barrage hebt of niet)
Nope, gewoon AB spam totdat je minimaal 4 stacks AB en Barrage hebt. Tis echt brainless nu : D
aan het begin van een bossfight gewoon al je cooldowns poppen, aangezien die toch op een hele korte cooldown zitten, zodat je vaker per bossfight kan gebruiken. (behalve las je natuurlijk weet dat je binnen +-30 secondns ergens anders moet nuken)

Ik heb geen talents in Improved arcane missiles omdat met missile barrage de kans dat je AM (arcane missiles) geinterrupt word erg klein is.
Wanneer ik moet lopen/bewegen of erg ongelukkig ben met het proccen van Missile barrage, wil er nog weleens arcane barrage (die end arcane tier spell) tussen gooien aangezien die meer kans heeft om Missile barrage te proccen (maar dat gaat dacht ik wel veranderen volgende patch)
Arcane blast heeft 40% kans om Arcane Blast te proccen, alle overige spells genoemd in de talent hebben 20% kans
[...]

hmm yeah maar meestal hoef ik ze pas op 50% boss hp te gebruiken, en heb daarna eignelijk nauwelijks threat problemen, heb je misschien crappy tanks? :P wij hebben altijd een paladin en die outtps ik nauwelijks, (helemaal nu ik geen 4x T8 heb met het chainen van 8 instant pyros :P). en dan kan je eventueel nog tijdens een firewall als je moet moven invis poppen toch :S (liever niet natuurlijk maar ja) je raid wipen door over aggro, en gebreath worden is ook weer zo :P

Wel een paar keer gehad op icehowl dat ik op +- 110% threat zit, na de massive crash, lekker door nuken, en icehowl in mijn melee range komt te staan (tank draait hem net mijn kant op word geknockedback naast mij) dat ik aggro krijg. SPLAT! dead hawk! :p
Het was een soort van alt runnetje waar ik als main voor geninjaad (shakes fist @ officers) werd. Waren ook geen hunters/rogues bij om wat threat extra aan de pala tank te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 09:13
FF gekopieerd van mmo-champions

Icecrown Citadel: The Frozen Halls
Quote from: Blizzard (Source)
Icecrown Citadel will feature a massive five-player dungeon sprawling across three wings of the citadel's foundation. While the Lich King's attention is focused on the Argent Crusade and the Knights of the Ebon Blade ripping through the front gates, players will be tested as they assist Jaina Proudmoore (Alliance) and Sylvanas Windrunner (Horde) in infiltrating the citadel through an alternate entrance.

An epic quest line will present adventurers with the task of weakening Icecrown Citadel's forces, requiring that players defeat the challenges in each dungeon wing before venturing into the next one. Normal and Heroic versions of the dungeon will be accessible to players, although each wing will be considered a separate instance; therefore, on Heroic difficulty, each wing will have its own separate lockout timer. All-new rewards -- including item level 219 (normal) and level 232 (Heroic) loot -- will be offered to those who destroy some of the Lich King's most formidable allies.

The Forge of Souls
Serving as the first wing in this expansive dungeon, the Forge of Souls will quickly put players to the test of carving through the Scourge stronghold into deeper, more treacherous locations. Jaina will command Alliance forces, and Sylvanas will direct Horde forces. The goal is to ruin the twisted engines known as soul grinders found in this portion of the citadel, and then players can advance -- that is, if the Horde and Alliance forces can overcome the foes who confront them.

Bosses
Bronjahm, the Godfather of Souls: An instrument of reckoning, Bronjahm watches over the engines in the Forge of Souls. He must be killed if the soul grinders are to be destroyed.
The Devourer of Souls: As the chief operator of the engines found in this wing, the Devourer stands guard over the souls stolen by the Lich King.

Pit of Saron
Accessible only to those who have laid waste to the Forge of Souls' unholy operations, the Pit of Saron will bring Horde and Alliance forces deeper into the Lich King's domain. Players who venture here will immediately be confronted by the lord of this lair, Scourgelord Tyrannus. But defeating him will not be as easy as it seems. Before they can present a threat to Tyrannus, the adventurers, instructed by their leaders, will need to free enslaved allies who have been trapped by the Scourge. Until that happens, Tyrannus will leave all adversaries to his minions, workers of the citadel's mines. Perhaps the challenges here will lend clues as to the whereabouts of the Lich King's private chambers outside of the Frozen Throne, deep within the Halls of Reflection.

Bosses
Forgemaster Garfrost: A master of Scourge weaponry, the forgemaster hauls stocks of saronite ore and other precious materials to the cold forges where the mechanisms of death are born. With a host of rime weapons and exotic alloys at his disposal, it could get cold in here.
Krick and Ick: Zombies serve as mindless muscle in the Pit of Saron's mines, stockpiling metals for Forgemaster Garfrost, and Krick -- a devious leper gnome -- supervises the operations from atop Ick, Krick's ghastly means of transportation.
Scourgelord Tyrannus: Tyrannus is a terrible force who will no doubt demonstrate his powers to those brave enough to enter the Pit of Saron. The scourgelord must die if players hope to make their way into the third and final wing of this dungeon.

Halls of Reflection
With Jaina and Sylvanas leading the way, adventurers who make it as far as these frigid halls will quickly recognize the weapon that lies ahead: Frostmourne, the corruptive, legendary device of the Lich King himself. The Lich King's private chambers are within reach, although they may be the death of anyone who ventures there.

Bosses
Falric and Marwyn: Captains for Arthas Menethil in life, Scourge commanders for the Lich King in death, Falric and Marwyn will be summoned to the Halls of Reflection for one purpose: destroying all intruders.
The Lich King: Sylvanas, thirsty for vengeance against the corrupted prince who sentenced her to an existence as an undead monstrosity, and Jaina, eager to find a flicker of Arthas's soul locked somewhere within the Lich King, have brought their hand-picked allies to this final confrontation. Arthas's true power may only now be discovered. Is there any hope in this mission, or does only death await?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Maar zover ik weet als je stilstaat 4xAb, en dan 1xAM (ongeacht of je missile barrage hebt of niet) aan het begin van een bossfight gewoon al je cooldowns poppen, aangezien die toch op een hele korte cooldown zitten, zodat je vaker per bossfight kan gebruiken. (behalve las je natuurlijk weet dat je binnen +-30 secondns ergens anders moet nuken)

qua build zijn er verschillende mogelijkheden, op Spellhawk heb ik nu een soort van magic resistance build wat eigenlijk best wel goed werkt, de improved frostward/fireward is werkt eigenlijk beter dan verwacht! regelmatig op magic fights dat ik evocation nauwelijks hoef te gebruiken vanwege de refill van die 2 wards.

[...]

[...]

Oke danku, zal het even uittesten dan.
Ik gok dat ie niet gedood zal worden maar slechts "tijdelijk verslagen" om hem met hernieuwde krachten in de Raid versie moet omleggen. Aangezien hij word afgeleid volgens het verhaal door de strijd aan de poort zal hij misschien een groepje van 5 niet verwachten en dus "not prepared" zijn, toch weten te ontsnappen en dan in de Raid in full force te bevechten zijn.

Sounds reasonable ?
Hmmm dat zou wel minder zijn als zo een belangrijk character zo easy verslagen wordt.
Achja de kans is groot dat hij zegt " Ice Crown Citadel, was mereley a setback ".

Edwin van Cleef: Deadmines was merely a setback
Ragnaros: Molten Core was merely a setback
KelThuzaad: Naxxaramas was merely a setback

en als laatst (wel gestolen:P)

Hogger Elwyn Forest was merely a setback!

weet iemand al trouwens of Nefarian terug komt? Ik las toch echt ergens dat hij een rentree zou maken.
Alhoewel Lady Sinestra (iig) zegt dat Nefarian defeated is, maar niet dead:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

ImdaMned schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 11:16:
[...]

Nope, gewoon AB spam totdat je minimaal 4 stacks AB en Barrage hebt. Tis echt brainless nu : D
Dus Arcane barrage geeft meer dps dan een hasted(missile barrage) AM? (met talents en glyphs, dat kan ik mij maar moeilijk voorstellen tbh?)

In de laatste patch is er dacht ik ook iets gewijzigd dat wanneer je Missile barrage proct je arcane missile 0mana costen, wat er in mijn inziens op duid dat het AM de way to go is...

Edit: ow wacht dat zeg jij ook min of meer, was even in de war met Arcane barrage.
dat zeg ik toch ook! :P, maar ja Missile barrage proct like 8/10 al op 4xAB. die overige 2x dan maar none hasted.

Icecrown citadel stukje, staat er ook iets van een release date bij? het klinkt in ieder geval wel super cool! maar zal het niet meer meemaken, zondag ga ik voor 2 maanden op wereldreis, dus nou ja zie het wel in december :)
Verwijderd schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 11:17:
[...]

Hmmm dat zou wel minder zijn als zo een belangrijk character zo easy verslagen wordt.
Achja de kans is groot dat hij zegt " Ice Crown Citadel, was mereley a setback ".

Edwin van Cleef: Deadmines was merely a setback
Ragnaros: Molten Core was merely a setback
KelThuzaad: Naxxaramas was merely a setback

en als laatst (wel gestolen:P)

Hogger Elwyn Forest was merely a setback!

weet iemand al trouwens of Nefarian terug komt? Ik las toch echt ergens dat hij een rentree zou maken.
Alhoewel Lady Sinestra (iig) zegt dat Nefarian defeated is, maar niet dead:O
Kael tas in MGT zegt ook merely a setback ;)

[ Voor 55% gewijzigd door Valkyre op 01-10-2009 11:30 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Mektheb schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 11:33:
Wat las ik nu Arthas al in 5man instance ?
mmo stukje hierboven nog een keer gelezen en volgens mij komt arthas daar helemaal niet in voor, ze zijn opzoek naar hem! Frostmourne komen we tegen maar Arthas volgens mij niet.

zou trouwens wel super vet zijn als Arthas van de die spirit (lichking spirt thingy waar hij mee gemerged is) zal scheiden. als je dat mmo stukje leest word daar wel een klein beetje naar gehint!

blinde troll dat ik ben

[ Voor 3% gewijzigd door Valkyre op 01-10-2009 11:45 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gohan-san schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 11:39:
[...]

mmo stukje hierboven nog een keer gelezen en volgens mij komt arthas daar helemaal niet in voor, ze zijn opzoek naar hem! Frostmourne komen we tegen maar Arthas volgens mij niet.

zou trouwens wel super vet zijn als Arthas van de die spirit (lichking spirt thingy waar hij mee gemerged is) zal scheiden. als je dat mmo stukje leest word daar wel een klein beetje naar gehint!
ik ga even lezen :P haha kijken of ik via me phone op mmo champion kan komen om alles even te checke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Gohan-san schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 11:39:
[...]

UdiBenLudi schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 11:17:

Bosses
Falric and Marwyn: Captains for Arthas Menethil in life, Scourge commanders for the Lich King in death, Falric and Marwyn will be summoned to the Halls of Reflection for one purpose: destroying all intruders.
The Lich King: Sylvanas, thirsty for vengeance against the corrupted prince who sentenced her to an existence as an undead monstrosity, and Jaina, eager to find a flicker of Arthas's soul locked somewhere within the Lich King, have brought their hand-picked allies to this final confrontation. Arthas's true power may only now be discovered. Is there any hope in this mission, or does only death await?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

loool me so 8)7
Mektheb schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 11:40:
[...]

ik ga even lezen :P haha kijken of ik via me phone op mmo champion kan komen om alles even te checke
scroll eens 3 posts omhoog :S

[ Voor 46% gewijzigd door Valkyre op 01-10-2009 11:44 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien wordt de Human; Arthas - die in de Lich King zit - wel weer 'goed' (mbv Jaina) en moet je vervolgens tegen de geest van de Lich King vechten in de Raid dungeon, misschien wel met Arthas aan je zijde. Vet. Kijk erg uit naar die 5-mans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Lijkt me idd dat Arthas / LK ook nog wel terug komt als big boss in een raid; niet voor niets wordt er in het stuk van Blizz verteld dat de 5mans slechts een alternatieve ingang van Icecrown Citadel zijn. Bovendien heeft Blizz al wel eens bevestigd dat bv Sindragosa nog terugkomt en de twee horde en alliance champs die in de Wrathgate cinematic sterven zouden ook nog een rol spelen meen ik.
Verwijderd schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 11:50:
Misschien wordt de Human; Arthas - die in de Lich King zit - wel weer 'goed' (mbv Jaina) en moet je vervolgens tegen de geest van de Lich King vechten in de Raid dungeon, misschien wel met Arthas aan je zijde. Vet. Kijk erg uit naar die 5-mans.
Daar zou ik dan weer niet op rekenen. Er is in Icecrown een questline waarbij het hart van Arthas ontdekt wordt en vervolgens vernietigd, waarmee het laatste restje menselijkheid en zijn laatste kans op een goede afloop sneuvelen.

[ Voor 43% gewijzigd door SnoeiKoei op 01-10-2009 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SnoeiKoei schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 11:51:
Lijkt me idd dat Arthas / LK ook nog wel terug komt als big boss in een raid; niet voor niets wordt er in het stuk van Blizz verteld dat de 5mans slechts een alternatieve ingang van Icecrown Citadel zijn. Bovendien heeft Blizz al wel eens bevestigd dat bv Sindragosa nog terugkomt en de twee horde en alliance champs die in de Wrathgate cinematic sterven zouden ook nog een rol spelen meen ik.
Ik zie het

En ook Lvl 219 en 232 loot ? LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:51

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Mektheb schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 11:51:
[...]

Ik zie het

ToC is momenteel 200/219 loot dus het is inderdaad een logisch gevolg dat ICC Dungeons 219/232 loot krijgen, maar gief info over de raid dungeon !!!!

Voor zover ik het lees zal je dus een "epic" questline moeten doen om de alternatieve ingang naar ICC te kunnen gebruiken, en in die quest line zal je waarschijnlijk meerdere malen door die instances heen moeten.

Plus punt is wel dat er geen mounted gevechten zijn in ICC althans dat sugereerd Blizz.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Mektheb schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 11:51:
[...]

Ik zie het

Zou me ook niet verbazen moesten ze de triumph badges beschikbaar maken op grotere schaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat weet ik wel zeker zodat mensen sneller in goeie set aan de slag kunnen :)

Denk nu al lang mogelijk is full t9 ( set 1 of 2 of 3 ) al te hebben teminste ik zelf moet nog 1 piece en dat is de headl..

Maar toch als iedereen het moet kunnen zien in 10man / 25 man in citadel vind ik het wel een goeie keus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10-09 21:27
Volgens mij ben ik de enige hier die helemaal blij is met de 5-man dungeons. Eindelijk weer eens normale dungeons die worden toegevoegd, met leuke gevechten, en gewoon erg goede loot. 10- en 25-man vind ik enorm vervelend, omdat ik vooral met pugs speel. Sowieso vind ik raiden met zoveel mensen niet echt leuk, ik zit liever een compact groepje van 5 waar je meer op elkaar bent aangewezen en iedereen lekker zijn ding doet, zonder slackers of randdebielen, dat is veel makkelijker te filteren :P

Laat maar komen die 5-mans, heerlijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
RichardvdD schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 12:10:
Volgens mij ben ik de enige hier die helemaal blij is met de 5-man dungeons. Eindelijk weer eens normale dungeons die worden toegevoegd, met leuke gevechten, en gewoon erg goede loot. 10- en 25-man vind ik enorm vervelend, omdat ik vooral met pugs speel. Sowieso vind ik raiden met zoveel mensen niet echt leuk, ik zit liever een compact groepje van 5 waar je meer op elkaar bent aangewezen en iedereen lekker zijn ding doet, zonder slackers of randdebielen, dat is veel makkelijker te filteren :P

Laat maar komen die 5-mans, heerlijk :D
Ik ben ook blij met nieuwe 5 man instances hoor :) Vooral omdat ik blijkbaar minder en minder raid de laatste maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Kapoen schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 12:18:
[...]

Ik ben ook blij met nieuwe 5 man instances hoor :) Vooral omdat ik blijkbaar minder en minder raid de laatste maanden.
5 man groups kost ook niet zoveel tijd. eventjes 30 min reserveren moet altijd wel lukken, terwijl je met een raid (naxx o.i.d.) wel minimaal 2-3 uur bezig bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
SpoTs schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 12:24:
[...]

5 man groups kost ook niet zoveel tijd. eventjes 30 min reserveren moet altijd wel lukken, terwijl je met een raid (naxx o.i.d.) wel minimaal 2-3 uur bezig bent.
ToC25 normal in 45 minuten is anders goed te doen zo pisseasy :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kaap schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 12:32:
[...]

de 10 nman versie op normal ook :P met er achteraan Ony nog erbij = 5x3= 15 + 3 van ony = 18 Triumphs in 1 uurtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-01 13:01
Weet iemand trouwens of je de tokens die je verdiend met Brewfest, kan bewaren tot volgend jaar?
Ik vraag dit omdat ik op het moment lvl45 ben (re-roll) en dus niet alle kleding kan kopen en dan kan dansen in daralan :P Voor de achievement, Zou zonde zijn om nu tokens te farmen als ik er niks aan heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Ja, als er geen duration op zit wel. Ik heb ook nog coins of ancestry op mijn bank staan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kapoen schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 11:12:
[...]

Lijkt me toch sterk om eerlijk te zijn. Als het een 5 man encounter wordt dan is het dus een redelijk triviaal gevecht, en dat voor een belangrijk lore character?
Anub'Arak?

Daarnaast ben ik het eens met anderen dat het een soort Mal'Ganis achtig gevecht word, aka hij gaat niet dood, en op het laatst word je verrast door Bolvar Fordragon in DK form die Arthas red, volgens kill je hem en krijg je loot, zoiets in die trand. Of ze bewaren Bolvar voor de 25man

PS: "The Lich King yells: "THE HALLS OF REFLECTION WERE MERELY A SETBACK!"". ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2009 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 13:11:
[...]

dood, en op het laatst word je verrast door Bolvar Fordragon in DK form die Arthas red
ik begon me idd al af te vragen waar in dat verhaaltje bolvar op zou duiken :P en saurfang jr..
wel cool dat captain falric ook een boss is :D gouden tijden met hem erbij in warcraft3 singleplayer haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Kaap schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 12:32:
[...]

Toc10 34 minuten gisteren full clear.
toen 3 gewiped op onyxia, maar dat kwam door enorme lagspikes in P2. toen de lag verholpen was, was het een smooth kill.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
KunDun schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 13:06:
Weet iemand trouwens of je de tokens die je verdiend met Brewfest, kan bewaren tot volgend jaar?
Ik vraag dit omdat ik op het moment lvl45 ben (re-roll) en dus niet alle kleding kan kopen en dan kan dansen in daralan :P Voor de achievement, Zou zonde zijn om nu tokens te farmen als ik er niks aan heb.
De dingen van vorig jaar kon je dit jaar ook inwisselen dus ik gok van wel. Is hier helemaal niemand die je dat kan vertellen, waarschijnlijk weten ze het bij Blizzard niet eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Mektheb schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 12:50:
[...]

de 10 nman versie op normal ook :P met er achteraan Ony nog erbij = 5x3= 15 + 3 van ony = 18 Triumphs in 1 uurtje
Gohan-san schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 13:32:
[...]

Toc10 34 minuten gisteren full clear.
toen 3 gewiped op onyxia, maar dat kwam door enorme lagspikes in P2. toen de lag verholpen was, was het een smooth kill.
Het zou nog een stuk sneller kunnen als je dat stomme saaie gezeur van die NPC's kon skippen. Vooral dat met die gnome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
CyberSpeedy schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 10:06:
[...]

dan nuke nuke nuke!
Moet je wel palladins hebben

Onze farmsetup is
warrior tank
warrior
warrior
rogue
moonkin
feral
shaman (healer)
lock
mage
mage

gaat prima, alleen beetje afhankelijk van waves goede eerste wave = 1 shot
bij slechte waves is het dan kwestie van geluk hebben met enraged elementals

af en toe als mensen niet kunnen nemen we mee wat we kunnen, maar opzich runnen we altijd met deze groep (tot iedereen zijn mount heeft op zijn minst)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreflar
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-08 17:13
Man man man ik moet maar eens stoppen met 7 chars tegelijk levelen denk ik :P zo mis ik alle endgame lol die ik hier lees. als ik zo doorga ben ik 7 tegelijk 80 en zitte we al halverwege cataclysm.. zou zonde zijn. Gelukkig ben ik op verhalen van andere meer aandacht gaan steken in me priest en me warrior en die schieten aardig op zitte nu beide op 30+ maar meeste lol is toch een warlock affliction zit nu op 63 en ik denk dat ik deze nu gewoon in 1 stuk door ga halen naar 80. Heb nu ook wel eens trek in al die dungeons en Raids waar jullie het over hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
Afgeleid worden is altijd makkelijk ;)
Alchemy op mijn rogue geleveld, maar moest 65 worden voor 375+ skill (en 68 voor transmute master), maar is ondertussen dan wel weer zoveel fun dat je er dan weer snel een paar hele avonden in steekt ipv van ook nog even de daily heroics en jc daily te doen op mijn 80's/jc'r :D

Maar met een flying mount in outland, 10% extra xp van kills (groot deel geen rested meer helaas) en wat goeie outland gear (blues uit helfire en wat green of the bandit spul) en alles enchanted met northrend recipes (en mongoose op mainhand) is het gewoon dikke fun.

Alle elites tot 35k zijn (soms met paar wipes) te solo'en door al die cooldowns van een rogue en met alchemy 2uur elixirs of flasks (nu flask of the north, +80 AP), leveled gewoon lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dreflar schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 15:22:
Man man man ik moet maar eens stoppen met 7 chars tegelijk levelen denk ik :P zo mis ik alle endgame lol die ik hier lees. als ik zo doorga ben ik 7 tegelijk 80 en zitte we al halverwege cataclysm.. zou zonde zijn. Gelukkig ben ik op verhalen van andere meer aandacht gaan steken in me priest en me warrior en die schieten aardig op zitte nu beide op 30+ maar meeste lol is toch een warlock affliction zit nu op 63 en ik denk dat ik deze nu gewoon in 1 stuk door ga halen naar 80. Heb nu ook wel eens trek in al die dungeons en Raids waar jullie het over hebben ;)
Nah ik heb ook 6 lvl 80s maar ik raid ook gewoon *cough*no life*cough* ;)

Zal je sterker vertellen.... kan niet wachten tot ik de overige 4 classes (mage, lock, shaman, druid) op 80 heb! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
cannibal schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 15:55:
Afgeleid worden is altijd makkelijk ;)
Alchemy op mijn rogue geleveld, maar moest 65 worden voor 375+ skill (en 68 voor transmute master), maar is ondertussen dan wel weer zoveel fun dat je er dan weer snel een paar hele avonden in steekt ipv van ook nog even de daily heroics en jc daily te doen op mijn 80's/jc'r :D

Maar met een flying mount in outland, 10% extra xp van kills (groot deel geen rested meer helaas) en wat goeie outland gear (blues uit helfire en wat green of the bandit spul) en alles enchanted met northrend recipes (en mongoose op mainhand) is het gewoon dikke fun.

Alle elites tot 35k zijn (soms met paar wipes) te solo'en door al die cooldowns van een rogue en met alchemy 2uur elixirs of flasks (nu flask of the north, +80 AP), leveled gewoon lekker.
Mijn pala heeft de twee heirloom xp items en die nieuwe heirloom 2h mace (kan ik later nog gebruiken voor een druid) en dat voelt gewoon aan als cheaten 8) Alleen level ik zo snel dat ik straks weer terug moet naar de oude wereld en Outland om alsnog mining te levellen jammer genoeg. En flying mount + crusader aura is ook een enorme hulp natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kapoen schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 16:00:
[...]

Mijn pala heeft de twee heirloom xp items en die nieuwe heirloom 2h mace (kan ik later nog gebruiken voor een druid) en dat voelt gewoon aan als cheaten 8) Alleen level ik zo snel dat ik straks weer terug moet naar de oude wereld en Outland om alsnog mining te levellen jammer genoeg.
zo superveel verschil met heirloom items?
stacken ze ook? bijv wpn + shoulder items etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 16:06:
[...]

Wapen geeft geen exp bonus, chest+shoulder stacken wel qua exp bonus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
Ik vond die 10% (dan grooste deel wel naast rested bonus) al veel verschil maken, zeker als je veel mobs killed, wat je als dps class (in mijn geval rogue) nogal makkelijk doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 16:08:
[...]

Wapen geeft geen exp bonus, chest+shoulder stacken wel qua exp bonus.
ohja dat bedoelde ik.. hmm ok.. denk maar datk mn badges aan dat ga uitbesteden:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Verwijderd schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 16:06:
[...]

Jazeker, je krijgt van de chest en shoulders tesamen 20% XP meer. Het wapen zelf is altijd een stuk beter dan blauwe items van hetzelfde level. Met de drie items tesamen krijg je al een hoop stamina gratis en voor niks, en dat is gewoon de beste stat voor eender welke leveller imho.

Met mijn lolret pally heb ik alle elite quests in Hellfire solo gedaan om maar een voorbeeld te geven, dat kon ik vroeger onmogelijk met mijn rogue. Een pally is an sich al een powerhouse en met al die bonus stats is het gewoon te gemakkelijk qua levellen 8)
Verwijderd schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 16:10:
[...]

ohja dat bedoelde ik.. hmm ok.. denk maar datk mn badges aan dat ga uitbesteden:P
Als je niet van plan bent om een clothie te levellen kan je gerust leather items gebruiken voor alle andere chars, armor types maken niet zoveel uit tijdens het levellen.

[ Voor 19% gewijzigd door Kapoen op 01-10-2009 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kapoen schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 16:11:
[...]

Jazeker, je krijgt van de chest en shoulders tesamen 20% XP meer. Het wapen zelf is altijd een stuk beter dan blauwe items van hetzelfde level. Met de drie items tesamen krijg je al een hoop stamina gratis en voor niks, en dat is gewoon de beste stat voor eender welke leveller imho.

Met mijn lolret pally heb ik alle elite quests in Hellfire solo gedaan om maar een voorbeeld te geven, dat kon ik vroeger onmogelijk met mijn rogue. Een pally is an sich al een powerhouse en met al die bonus stats is het gewoon te gemakkelijk qua levellen 8)
Is levelen als Protection niet sneller met paladin? Mijn paladin is prot specced (lvl 66atm), Ook elite quests soloén is geen probleem voor mij hoor:).
Maar retardin is leuker te lvlen ivm leuke cijfers die naar boven komen :P, denk ik dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Verwijderd schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 16:13:
[...]

Is levelen als Protection niet sneller met paladin? Mijn paladin is prot specced (lvl 66atm), Ook elite quests soloén is geen probleem voor mij hoor:).
Maar retardin is leuker te lvlen ivm leuke cijfers die naar boven komen :P, denk ik dan
Klopt, maar helaas heeft Blizzard geen heirloom tank wapen + schild in de aanbieding (gief heirloom draconian deflector kthxbye! ;) ). Ik level deze pally ook specifiek om te tanken op 80.

Qua survival is mijn lolret toch niet zo squishy, ik heb veel self heal mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Kapoen schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 16:16:
[...]

Klopt, maar helaas heeft Blizzard geen heirloom tank wapen + schild in de aanbieding (gief heirloom draconian deflector kthxbye! ;) ). Ik level deze pally ook specifiek om te tanken op 80.

Qua survival is mijn lolret toch niet zo squishy, ik heb veel self heal mogelijkheden.
D'r is volgens mij wel een heirloom tank wapen (sword), maar volgens mij was dat een resilience wapen.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kapoen schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 16:16:
[...]

Draconian deflector... snel uit mijn hoofd van UBRS?:P
goeie oude tijden.. General Draki'sath oid.
Hoe deden jullie hem altijd?? Gewoon adds adds -> general,
Of pullde je met een hunter hem over de bridge naar kamer van the beast?

pfff give back UBRS:(.. altho er nieuwe delen van BRM open gaan zie ik deze toch ook echt weer open gaan:)..

* ik had ooit in mijn koe-warrior tijden die epix geloot van hem. Blackblade of the Shahram.. krijg je altijd een random buff van een mini-gehennas look-a-like
General Draki ; UBRS was merely a setback! >:)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2009 08:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
Oeh!!
Gister mijn Venomhide Ravasaur gehaald!! Ik dacht dat het een 60% mount was, maar hij heeft zeker wat speed op, want hij red de 100% ook gewoon.. :)
Hij is wel cool!!

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Verwijderd schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 08:12:
[...]

Draconian deflector... snel uit mijn hoofd van UBRS?:P
goeie oude tijden.. General Draki'sath oid.
Hoe deden jullie hem altijd?? Gewoon adds adds -> general,
Of pullde je met een hunter hem over de bridge naar kamer van the beast?

pfff give back UBRS:(.. altho er nieuwe delen van BRM open gaan zie ik deze toch ook echt weer open gaan:)..

* ik had ooit in mijn koe-warrior tijden die epix geloot van hem. Blackblade of the Shahram.. krijg je altijd een random buff van een mini-gehennas look-a-like
General Draki ; UBRS was merely a setback! >:)
'Wij' gebruikten de hunter taktiek. Wij = random pug van 15 man (good old times!) horde zijde, kor'gall 2005 :)

Ik heb dat schild in heel mijn 'wow carriere' slechts 2x weten droppen. Eerste keer was ik heel edelmoedig en gaf ik het weg ondanks dat ik de roll had gewonnen :) Tweede keer was ie van mij.

Tegenwoordig solo ik UBRS nog regelmatig voor runecloth, het tweede dal'rend zwaard (die weirdo offhand met +def op) en de rogue set chestpiece (zit al tijden vast op 7/8 items |:( )

Ik was trouwens een van de weinige spelers op de realm (horde kant dus) met de UBRS sleutel, waardoor ik gewoon gold kon vragen aan pugs om de deur open te doen >:)
Memories!

[ Voor 6% gewijzigd door Kapoen op 02-10-2009 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01:36
Gisteren voor het eerst weer een echte non slack raid gehad,

Begonnen on 19.30 met ToC25 normal, 45 minuten later weer buiten,
Door naar VoA en Koralon viel om als luciferhoutje, Onyxia hetzelfde en weer terug naar ToC25 maar nu dan Heroic.

Northrend Beast, Jaraxxus, Fac Champions 1-shot daarna ging het alleen mis, zware lag toen we aan de twins begonnen geen warnings meer en de vortex/shield animaties waren pas te zien als de skill werd uitgevoerd, na 3 instant wipes op vortex is de raid gecalled .....

zondag weer verder, wel cloak van Beasts en Crossbow van twins mogen looten, mijn dps ging meteen met zo'n 1200 omhoog :)

In mijn oude guild was mijn 5k+ dps in ToC meestal top 3 dps, ik stond nu de gehele raid 10-15 op de dps meter ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog mensen die een beetje actief focussen op arena? Zo ja; welke combo speel je? Zie hier vooral PvE talk, wat ook leuk is. Maar PvP is ook zo vet _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geerrrt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-09 13:27
Gister met in een brewfest run Kodo & Ram gewonnen.

* Geerrrt is lucky for once..

Eury#2434

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 09:10:
Zijn er nog mensen die een beetje actief focussen op arena? Zo ja; welke combo speel je? Zie hier vooral PvE talk, wat ook leuk is. Maar PvP is ook zo vet _O_
RMP setup haha.. altijd al gehad, ook in s1 :)..
Vind resto Druids nog steeds het meest irritante class om tegen te vechten.. survival is gewoon te goed van hen.
Mrja met een decent rogue en een goeie timing met CS op druid, kan je hem zo downen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

World of Warcraft PTR Patch 3.3.0

The latest test realm patch notes can always be found at http://www.worldofwarcraf...est-realm-patchnotes.html

The latest patch notes can always be found at http://www.worldofwarcraft.com/patchnotes/

General

Icecrown Citadel
The Forge of Souls, the first wing of the 5-player dungeon, is currently available for testing.
Additional Icecrown Citadel dungeon and raid content will be made available in future test builds.
Dazed: Creatures attacking a player from behind can no longer cause players level 1-5 to be dazed, and have a reduced chance to cause players level 6-10 to be dazed.
Copied Test Realm characters will no longer be copied with their achievement history in order to better facilitate the character copy process.
Classes: General

Default Equipment: Starting weapons are now more uniform. Rogues now start with a pair of daggers equipped. All other classes except shamans start with a 2-handed weapon equipped and the required skill already known. Shamans start with a 1-handed weapon and a shield, as they benefit more from the shield than they would from a 2-handed weapon.
Glancing Blows: The mage, warlock, and priest classes no longer have an increased chance for their melee attacks to be glancing blows; and the damage penalty due to their glancing blows is the same as for other classes.
Health and Mana Regeneration: These regeneration rates have been increased by up to 200% for low level characters. As a player's level increases, the regeneration rates gradually reduce, returning to normal rates at level 15.
Spell Mana Costs: These costs have been reduced for almost all lower level spell ranks. In general, if a spell decreased in cost with a higher level rank in patch 3.2.0, that spell now has the decreased cost at all ranks. In addition, spells learned before level 20 with reduced cast times and/or durations have even further reduced mana costs, proportionate to their reduction in cast time or damage.
Races: General

Racial Attribute Bonuses: These bonuses have been recalibrated to even out the amount of starting health on the various races. All races start with a standardized level of stamina, except for orcs, dwarves, and tauren who now start with 1 extra point of stamina. For each class, bonuses and penalties to all attributes have been adjusted so that each race has an equal attribute total.
Death Knights

Rune of the Stoneskin Gargoyle: There is now a 1-handed version of this rune in addition to the current 2-handed rune.
Talents
Unholy
Night of the Dead: Now reduces the damage your pet takes from area-of-effect damage by 45/90%, but no longer applies to area-of-effect damage caused by other players.
Druids

Pets
Avoidance (passive): Now reduces the damage your pets take from area-of-effect damage by 90%, but no longer applies to area-of-effect damage caused by other players.
Hunters

Misdirection: Redesigned. Instead of having finite charges, it now begins a 4-second timer when the hunter using Misdirection performs a threat-generating attack, during which all threat generated by the hunter goes to the friendly target. In addition, multiple hunters can now misdirect threat to the same friendly target simultaneously.
Talents
Beast Mastery
Intimidation: If the hunter's pet is in melee range of its target, the stun from Intimidation will now be applied immediately instead of on the pet's next swing or attack.
Pets
Avoidance: Now reduces the damage your pet takes from area-of-effect damage by 30/60/90%, but no longer applies to area-of-effect damage caused by other players.
Mages

Talents
Arcane
Arcane Empowerment: This talent now also grants 1/2/3% increased damage done by the mage's party or raid for 10 seconds after the mage gets a critical strike with Arcane Explosion, Arcane Missiles, Arcane Barrage, or Arcane Blast. This effect is exclusive with Ferocious Inspiration and Sanctified Retribution.
Pets
Avoidance (passive): Now reduces the damage your pets take from area-of-effect damage by 90%, but no longer applies to area-of-effect damage caused by other players.
Priests

Pet
Avoidance (passive): Now reduces the damage your pet takes from area-of-effect damage by 90%, but no longer applies to area-of-effect damage caused by other players.
Rogues

Dual Wield: Rogues now know this ability upon logging into the game at level 1.
Stealth: This ability no longer has multiple ranks. While active, the single rank of this ability (available at level 1) allows rogues to move at 70% movement speed.
Vanish: For the first second after this ability is used, neither Vanish nor Stealth can be broken by taking damage or being the victim of a hostile spell or ability.
Shamans

Fire Nova Totem: This totem has been replaced with a new spell, Fire Nova, which is available at the same ranks as the old Fire Nova Totem. Existing characters will automatically learn this new spell in place of the totem. With a Fire Totem active, shamans will be able to use Fire Nova (fire magic) to emit the same area-of-effect damage as the old Fire Nova Totem from the active Fire Totem, not consuming the totem in the process. Fire Nova will activate a 1.5-second global cooldown when used and has a 10-second spell cooldown. The caster must be within 30 yards of the totem to use this ability, but does not need to be within line of sight of the totem.
Talents
Elemental Combat
Improved Fire Nova Totem: Renamed Improved Fire Nova. This talent now provides an additional 10/20% damage to the spell and reduces the cooldown by 2/4 seconds.
Warlocks

Pets
Summon Imp: This ability is now available from the trainer for level 1 warlocks and no longer requires a quest to learn.
Warriors

Victory Rush: This ability is now trainable at level 6.
Talents
Protection
Damage Shield: This ability will no longer trigger any chance-on-hit effects from the warrior or the opponent it damages.
User Interface

Quest Tracking Feature
This system is currently under development and is not fully functional.
Looking For Group System
This feature is undergoing several improvements and is not available for testing at this time.
For additional notes on Lua and XML changes please visit the UI & Macros forum.
Graphics

A new feature has been added to the D3D graphics engine to improve texture management (particularly for Windows XP users). This is currently enabled by default on the public test realms. For more information please visit our Test Realm forum.
Professions

Enchanting
Black Magic: This enchantment now sometimes increases haste rating for the caster rather than inflicting the caster's target with a damage-over-time effect. It is also now triggered by landing any harmful spell rather than inflicting damage with a spell.
Items

Glyphs
Death Knights
Glyph of Icy Touch: Instead of granting additional runic power, this glyph now causes Frost Fever to deal 20% additional damage.
Shamans
Glyph of Fire Nova Totem: Renamed Glyph of Fire Nova. This glyph now reduces the cooldown of Fire Nova by 3 seconds.
Bug Fixes

Druids
Rejuvenation: Rank 15 of this spell was providing a 15-second duration. It has been correctly reduced to 12 seconds.
Mages
Flame Strike: Some ranks of this spell had an incorrect cast time of 3 seconds. All ranks now share a 2-second cast time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Verwijderd schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 09:10:
Warlock/Priest :)
atm op weg naar een 1400 rating, niet erg actief tenzij we "on a roll" zijn :)

Gisteren verder op me rogue, die is nu 71. Utgarde keep en The Nexus gedaan en een (voor mij) nette 900 dps overall.
Is dat een beetje degelijk voor lvl 71 ? op bosses had ik uitschieters naar 1000-1100 dps ;)
Ron een uur of half 11 kreeg ik een whisper of ik ff ony10 wilde tanken met me tankbeer, tuurlijk wilde ik dat wel :D
Ony gedowned en een mooie tank necklace geloot ! daarna maar naar me bedje gegaan :D
Default Equipment: Starting weapons are now more uniform. Rogues now start with a pair of daggers equipped. All other classes except shamans start with a 2-handed weapon equipped and the required skill already known. Shamans start with a 1-handed weapon and a shield, as they benefit more from the shield than they would from
Het wordt wel erg gemakkelijk..... ;(

[ Voor 19% gewijzigd door Wootlock op 02-10-2009 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yip
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-09 12:38

Yip

Donderdag avond is toc10 heroic tijd voor mijn guild.

Ik kom online moet meteen 3 guildies uitleggen waarom zij niet gekozen zijn en waarom we twee teams gebruiken. Het valt af en toe niet mee als GM.

2 teams opgezet wat tryouts mee ik als healer offspec om het op te vangen. Resultaat 2 clears met team 1 op 41 tries en team 2 (A2 voor de sporters) 45 tries dus weer nieuwe achiev!!

Team1 gaat wel af met de 2 main tanks en maar 1 tryout. Ik was dus mee met team 2, deze had 3 tryouts en 2 healers offspecced en mijn 2 offtanks. Mensen doen blijkbaar beter hun best met de guildleader in de groep.

Met de 2 clears gaat de kwaliteit weer goed voorruit voor die lastige toc 25 heroics!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Met mijn lolret pally heb ik alle elite quests in Hellfire solo gedaan om maar een voorbeeld te geven, dat kon ik vroeger onmogelijk met mijn rogue. Een pally is an sich al een powerhouse en met al die bonus stats is het gewoon te gemakkelijk qua levellen
Dat heeft dan weinig met de heirlooms te maken, maar met de class. Paladins zijn sowieso veel makkelijker, met alle spells zoals lay on hands elke 15 minuten, bubbles, etc. etc.

Levelen als retri is trouwens nog steeds sneller dan protection. Mobs gaan veel sneller dood en je hoeft nooit te stoppen voor mana of voor health, want dat krijg je met alle talents toch continu aangeleverd. Als protection heb je toch veel sneller een mana probleem. Behalve als je continu meer dan 5 mobs aan het aanvallen bent, maar dat komt niet zoveel voor tegenwoordig, want je vliegt nu toch overal in 1 keer naartoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Wootlock schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 09:39:
Het wordt wel erg gemakkelijk..... ;(
Ja, wauw wat is dit unfair zeg! Scheelt lowbies paar silver om de skill te trainen, hoe durven ze bij Blizzard :')
Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.