Verwijderd schreef op maandag 28 september 2009 @ 08:22:
[...]
Dat je überhaupt heroic groep kan vinden!
Ik ben ook net 80, maar kan geen groep vinden voor hc's, komen met gezeur van; go gear up in normal instances..
alsof er tegenwoordig nog mensen zijn die normal instances doen (behalve toc dan)
heb 13k mana, ik ga pew pew instant oom na paar fireballs

..
ik haal wel rond de 2k dps (heb nog veel lvl 70epics)
heb btw een fire raid specc voor in 5man's (tot zoverre ik ze kan vinden)..
en offspecc ice voor pvp/solo pve (survival als fire is gewoon BAGGER)
Net aantal heroics gedaan als arcane, mana problemen heb ik niet echt alleen als ik arcane power+icy veins+berserk gebruik en dan AB tot 5 laat gaan en dan alle mogelijke procs gebruiken, geeft me ~2800dps.
Niet slecht dacht ik zo na nog geen 7 uur lvl 80 te zijn, nog geen crafted spul/enchants gekocht alleen wat random drops. Ik heb dankzij talents enzo wel ~18k mana.
Enige probleem dat ik wel heb is om mijn oude 'cycle' te doen voordat mobs dood gaan, huidige cycle op trash is puur arcane blast spam geworden, op bosses beetje aant testen geweest 3xAB -> arcane barrage dan procced meestal die arcane missiles dinges en eindig ik met een arcane barrage en weer overnieuw.
Het vinden van groepen op dit moment is inderdaad wat lastiger dan net na de emblem of conquest patch, toen waren er ineens alleen maar heroics en wilde niemand nog raiden leek het.
Meestal zit ik een 5 minuten in LFG en kijk ik een filmpie op mijn 2de scherm, soms heb ik het geluk een party te krijgen die meer dan 1 instance wil doen.
Op huidige account had ik 2 chars in classic die naar 70 in TBC, in TBC 1 gemaakt, 3 chars in WOTLK naar 80, en in WOTLK 2 nieuwe gemaakt, laatste de mage dus was een opzichzelf staand 'project'.
Op een andere account heb ik nog een warlock/hunter maar die staan op non actief, wel beide lvl 80 en dateren ook uit classic (nog die leuke pvp titles

).
En ik heb eigenlijk geen dungeons gedaan omdat het te lang duurde een groep te vinden voor andere instances dan nexus/UK al paar keer gehad dat ik tijdens het 'wachten' op andere spelers een bar of 8-9 kon halen en zo levelup ging voordat ik ook maar een groep kon vinden.
[
Voor 22% gewijzigd door
prutser001 op 29-09-2009 23:25
]
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"