Gister even bezig geweest op mijn rogue.
Bij de start van de avond was hij level 59, op het einde een heel eind in de 62 en een stuk beter (outland) gegeared dan aan het begin.
Had geluk ook, zat op wat rep en xp te azen van ramps (en later dus BF), maar groep vinden is best te doen, maar vond aangezien de kleine niet echt lekker sliep dat niet gedaan.
Zie ik even later een druid runs aanbieden voor 8g, (was een best gezellig mainhealer van 1 van de top-guilds bij ons bleek later), deze was op enchanting mats uit en wilde dus iemand om te looten. D
Dus cheap run, maar passen op alle green/blues, al hoewel wel een blue sword dropte en die kon ik wel hebben

)
Daarna hielp ze ook nog even met Overlord (group quest, voor crit-trinket). Heb totaal 30g en mijn greens betaald, maar had al meer terug van het looten (qua geld). Na deze run nog tweede gekregen in BF.
Dus met instance-xp en quest-xp was ik flink opgeschoten en genoeg rep voor een tweede blauw zwaardje van de Quartermaster van HH, mongoose en 50 AP er op en qua weapons kan ik dus voorlopig vooruit.
Rest van mijn gear begint ook al beetje blauw te worden van de quest-rewards en/of AH, alleen ringen lopen nog achter, nog paar quest-rewards voor zien te vinden.
Leuke is wel dat sommige van die quest-rewards met sockets nu flink goed zijn geworden, zeker als jezelf een JC hebt en blue Northrend gems toch niets meer kosten.