Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Blacksnak schreef op maandag 28 september 2009 @ 11:37:
[...]

lol, nee. Die vraag is mij hierboven reeds een keer gesteld :p Even samenvatten:

* het is niet het uitwisselen met andere party-members binnen 2u na het looten
* het is niet het inwisselen van emblems voor gear

Het gaat echt om het inwisselen van gear tegen andere gear.

Misschien dat ik straks ff probeer een screenshot te nemen ofzo. Zal de boel wel wat duidelijker worden hoop ik.
Ik vermoed echt dat je voor een Tier gear vendor hebt gestaan, waar je gear tokens (droppen van bosses in raid instances) kunt inwisselen voor de betreffende gear.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
HTT-Thalan schreef op maandag 28 september 2009 @ 11:29:
Heren,

tips gevraagd:

Dualspec Tank (Prot) en PvP (Arms).

Bij het tanken krijg ik vaak het commentaar dat ik te weinig HP heb (unbuffed 27k). Dat commentaar komt wonderwel genoeg altijd van óf Druids óf DK's. Volgens mij is HP toch écht niet alles, zeker niet als je ziet dat ik wanneer ik mijn cooldowns effectief gebruik ik maar bar weinig echte hits krijg. Ik ben verder wel defcapped, weet uit mijn hoofd niet hoeveel dodge en parry momenteel.

Al mijn tank-gear is zo ongeveer Naxxramas 25-man, wel met Peacekeeper blade uit TOTC.

Mijn PvP setup is Deadly Gladiator set + zo'n beetje alles resilience items die ik kon vinden: Boots en Belt uit WG, alle trinkets/rings uit de PvP vendor set in Stormwind, etc. Als wapen heb ik de keuze uit mijn IronSoul (Ulduar) of Edge of Ruin (TOTC) maar gebruik meestal de laatste.

Vooral op resilience gewerkt omdat mij verteld werd dat dit veel verbeterd is, uiteindelijk kwam ik op ongeveer 940 resilience uit, en het hielp geen ZAK. Werd nog steeds voor ettelijke duizenden punten gecrit en mijn dps is om te huilen. Ik doe nog lieverd prot-pvp, omdat ik dan bijna onsterfelijk ben en crits kan reflecten (wat erg leuke effecten geeft bij conflagrate crits).

De 'issue at hand' is dus - wat doe ik verkeerd? Ik krijg af en toe zieke crits van warlocks, mages, hunters e.a., waarom kan ik niet zo hard slaan?

En los daarvan, om even te ranten, wtf met al die shields? Bijna elke priest, paladin, warlock of mage loopt met een schild rond dat het beste gedeelte van een bladestorm compleet afvangt. Er zijn bg's waar ik uit pure frustatrie maar gewoon geen moeite meer doe en een beetje achter de rest aanhuppel, want 1 op 1 kan ik het van bijna niemand meer winnen :(
En je vraagd je af waarom spellcrits harder gaan dan melee crits.. mja..

hoe meer Resillience je neemt hoe minder dps je doet. weet niet hoeveel hp's je hebt.. maar met 25k op mijn dk leg ik ook snel het ootje tegen casters hoor ( frostmages e.d. )

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op maandag 28 september 2009 @ 11:29:
Heren,

tips gevraagd:

Dualspec Tank (Prot) en PvP (Arms).

Bij het tanken krijg ik vaak het commentaar dat ik te weinig HP heb (unbuffed 27k). Dat commentaar komt wonderwel genoeg altijd van óf Druids óf DK's. Volgens mij is HP toch écht niet alles, zeker niet als je ziet dat ik wanneer ik mijn cooldowns effectief gebruik ik maar bar weinig echte hits krijg. Ik ben verder wel defcapped, weet uit mijn hoofd niet hoeveel dodge en parry momenteel.

Al mijn tank-gear is zo ongeveer Naxxramas 25-man, wel met Peacekeeper blade uit TOTC.

Mijn PvP setup is Deadly Gladiator set + zo'n beetje alles resilience items die ik kon vinden: Boots en Belt uit WG, alle trinkets/rings uit de PvP vendor set in Stormwind, etc. Als wapen heb ik de keuze uit mijn IronSoul (Ulduar) of Edge of Ruin (TOTC) maar gebruik meestal de laatste.

Vooral op resilience gewerkt omdat mij verteld werd dat dit veel verbeterd is, uiteindelijk kwam ik op ongeveer 940 resilience uit, en het hielp geen ZAK. Werd nog steeds voor ettelijke duizenden punten gecrit en mijn dps is om te huilen. Ik doe nog lieverd prot-pvp, omdat ik dan bijna onsterfelijk ben en crits kan reflecten (wat erg leuke effecten geeft bij conflagrate crits).

De 'issue at hand' is dus - wat doe ik verkeerd? Ik krijg af en toe zieke crits van warlocks, mages, hunters e.a., waarom kan ik niet zo hard slaan?

En los daarvan, om even te ranten, wtf met al die shields? Bijna elke priest, paladin, warlock of mage loopt met een schild rond dat het beste gedeelte van een bladestorm compleet afvangt. Er zijn bg's waar ik uit pure frustatrie maar gewoon geen moeite meer doe en een beetje achter de rest aanhuppel, want 1 op 1 kan ik het van bijna niemand meer winnen :(
Warrior die klaagt over warlocks/mages/priests? Resi en pvp gear helpt wel degelijk qua stamina en resilience, met 0 resilience krijg je dus wel 11k conflagrates ipv 8k en reduced damage taken in general. Die shields absorben maar rond de 4k en die sla je in 1 klap kapot. Mortal strike en unrelenting assault 75% healing reduction + bladestorm en abnormale damage met een 75% healing debuff.

Aan je post te zien prata je overal bg's en niet over arena? In bg wil je als warrior het liefst een healer mee hebben en dan ben je echt niet te stoppen hoor =D. Trouwens, je kan ook reflecten als arms =p

Dat je slechte damage doet zal wel door je slechte wapen/gear komen, gem je armor pen of strength?

Anyway als er een melee OP is zijn het wel warriors =P (in arena dan)

Bovendien is 900 resi vrij veel voor een warrior, ga voor 700 +- en neem AP trinkets (pvp en battle master) = 300 mee AP ofso...

Casters kan je blijven "huggen" via charges/intercepts/hamstrings/intervenes, frost mages zijn je anti class though =p

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2009 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gohan-san schreef op maandag 28 september 2009 @ 11:19:
[...]
als je met itemlevel 200 stuff zit moet je volgens mij niet "zeuren" net zoals een tank moeite moet doen om te gearen, moet een warrior met TG dat ook.. daarbij alleen op een training dummy heb je nog geen raid buffs dus dat moet nog wel beter worden!
Ja en die moeite heb ik gedaan. Omdat een warrior in blues en quest greens crap was heb ik heroics gedaan en gecraft dat het een leive lust was om ilevel 200 gear te krijgen (dit was pre Ulduar patch!). Toen ik dat had kon ik eindelijk lekker mee komen met de andere dps. Eindelijk niet meer rage starved en fatsoenlijke dps.

Na 1 of twee raids in Naxx kwam de grote nerf, 800 dps eraf. TG nerf scheelt meer dan 10% omdat ik meteen weer rage starved was. :/

En op dat moment was de enige manier om verder aan gear te komen raids PuGen. Heroics gaven alleen maar nog meer ilevel 200 gear die ik al heb. En die raids kwam ik niet in. Dps warrior->link gear. Niet minimaal ilevel 213, jammer maar geen invite. Dus ja, dan mag ik "zeuren"

Hopelijk lukt het me om wel heroic groepen in te komen nu om aan emblems te komen. Maar als ik zie dat ze daar al 3k dps voor vragen tegenwoordig, zal het wel weer niets worden. (En voor de slimmerik die roep ga dan eerst normal level 80 instances doen: Dat zijn alleen downgrades). Simpelweg is het door die nerf gewoon kut om een dps warrior alt te spelen. Guild runs zijn voor mains en PuG's weten dat dps warriors prut zijn tot ze goede gear hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Laatst online: 10:22

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Verwijderd schreef op maandag 28 september 2009 @ 12:09:
[...]

Warrior die klaagt over warlocks/mages/priests? Resi en pvp gear helpt wel degelijk qua stamina en resilience, met 0 resilience krijg je dus wel 11k conflagrates ipv 8k en reduced damage taken in general. Die shields absorben maar rond de 4k en die sla je in 1 klap kapot. Mortal strike en unrelenting assault 75% healing reduction + bladestorm en abnormale damage met een 75% healing debuff.

Aan je post te zien prata je overal bg's en niet over arena? In bg wil je als warrior het liefst een healer mee hebben en dan ben je echt niet te stoppen hoor =D. Trouwens, je kan ook reflecten als arms =p

Dat je slechte damage doet zal wel door je slechte wapen/gear komen, gem je armor pen of strength?

Anyway als er een melee OP is zijn het wel warriors =P (in arena dan)

Bovendien is 900 resi vrij veel voor een warrior, ga voor 700 +- en neem AP trinkets (pvp en battle master) = 300 mee AP ofso...

Casters kan je blijven "huggen" via charges/intercepts/hamstrings/intervenes, frost mages zijn je anti class though =p
Tot nu toe veel STR gegemd en veel Resilience. Armor Pen niet gedaan omdat die generfed zou worden (weet niet hoe hard). Ik weet dat een healer mee hebben de oplossing is, maar de alliance (op Vashj iig) speelt zo ontzettend slecht en egoistisch. Ik kom zelden actieve healers tegen, de meesten healen alleen zich zelf of willen liever dps zijn. De meeste BG's verliezen we dan ook.

Arena zou ik wel willen, maar ik ben zeer onregelmatig online en dat zou dus niet fair zijn naar mijn team toe, laat staan gewoon niet goed in te plannen.

Ik ga nu proberen meer op STR te gemmen enzo, maar ik heb er weinig hoop in. Ik wil gewoon graag net zoals de horde overal doorheen vliegen met die grote bijl :9

Ik weet dat je ook kan reflecten als Arms en gebruik ook bepaalde macro's (ik koppel bv hamstring aan charge, BS-stance aan intercept en Bloodrage aan Berserker) maar het steeds wisselen van weapons in combat (van 2h naar 1h+shield en terug) werkt gewoon niet lekker, het blijft vaak 'hangen' of foutmeldingen geven 'cannot equip that' omdat hij probeer shield aan een 2h te koppelen enzo. Vooral te wijten aan latency. Ik vind sowieso dat de game vaak laggy reageert, zelfs al heb ik een verwaarloosbare latency, de WoW-servers zijn imo gewoon overbelast.

[ Voor 13% gewijzigd door HTT-Thalan op 28-09-2009 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandDestroyer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08-09 00:07
Gister zijn we TotC10 Heroic geweest, heerlijk eindelijk weer een soort uitdaging! Beasts was in 2 tries neer en Lord Jarrexus in 3 tries. Faction champion en twins waren 1-shot. Toen begonnen we aan Anub'arak. Deze is nog niet down dus dit waren progress tries. Beste poging was tot 42,5%. We hebben het kitten nu wel redelijk onder de knie alleen worden we overwhelmed door die bugs die spawnen tijdens burrow... Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-09 19:20

Tao

DPC DE_KOMETEN

Verwijderd schreef op maandag 28 september 2009 @ 12:18:
[...]

Ja en die moeite heb ik gedaan. Omdat een warrior in blues en quest greens crap was heb ik heroics gedaan en gecraft dat het een leive lust was om ilevel 200 gear te krijgen (dit was pre Ulduar patch!). Toen ik dat had kon ik eindelijk lekker mee komen met de andere dps. Eindelijk niet meer rage starved en fatsoenlijke dps.

Na 1 of twee raids in Naxx kwam de grote nerf, 800 dps eraf. TG nerf scheelt meer dan 10% omdat ik meteen weer rage starved was. :/

En op dat moment was de enige manier om verder aan gear te komen raids PuGen. Heroics gaven alleen maar nog meer ilevel 200 gear die ik al heb. En die raids kwam ik niet in. Dps warrior->link gear. Niet minimaal ilevel 213, jammer maar geen invite. Dus ja, dan mag ik "zeuren"

Hopelijk lukt het me om wel heroic groepen in te komen nu om aan emblems te komen. Maar als ik zie dat ze daar al 3k dps voor vragen tegenwoordig, zal het wel weer niets worden. (En voor de slimmerik die roep ga dan eerst normal level 80 instances doen: Dat zijn alleen downgrades). Simpelweg is het door die nerf gewoon kut om een dps warrior alt te spelen. Guild runs zijn voor mains en PuG's weten dat dps warriors prut zijn tot ze goede gear hebben.
Er is een goede oplossing voor jouw probleem. (Net als mensen die geen achieve hebben voor OS10/25, VOA etc.) Organiseer zelf je pugs / raids, e.d.
Mijn ervaring is dat dit prima lukt (doe hetzelfde nu op mijn kersverse lvl 80 rogue).
En besides, als je niet (eens) met je guild mee zou mogen op daylie's / raids e.d. zou ik maar /gquit doen.

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• papmetklonten
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-08 14:47
GrandDestroyer schreef op maandag 28 september 2009 @ 12:24:
Gister zijn we TotC10 Heroic geweest, heerlijk eindelijk weer een soort uitdaging! Beasts was in 2 tries neer en Lord Jarrexus in 3 tries. Faction champion en twins waren 1-shot. Toen begonnen we aan Anub'arak. Deze is nog niet down dus dit waren progress tries. Beste poging was tot 42,5%. We hebben het kitten nu wel redelijk onder de knie alleen worden we overwhelmed door die bugs die spawnen tijdens burrow... Iemand tips?
Geef je dps een trap onder de kont. Als je niet door Anub gefollowed word dan doe je dps.Doe je geen dps, dan ben je het dus aan het verzieken. Laat mensen er ook op letten dat ze niet teveel stacks van die debuff krijgen. Laatst lette iemand bij ons niet op en had 22 stacks. We konden hem nog best lang ophouden, maar dan tikken ze toch voor zodanig veel dat hij uiteindelijk toch down ging. Ik doe zelfs als healing priest dps tijdens die fase. om het makkelijk te houden (niet dat ze het nodig hebben, maar alle kleine beetjes helpen.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandDestroyer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08-09 00:07
papmetklonten schreef op maandag 28 september 2009 @ 12:35:
[...]

Geef je dps een trap onder de kont. Als je niet door Anub gefollowed word dan doe je dps.Doe je geen dps, dan ben je het dus aan het verzieken. Laat mensen er ook op letten dat ze niet teveel stacks van die debuff krijgen. Laatst lette iemand bij ons niet op en had 22 stacks. We konden hem nog best lang ophouden, maar dan tikken ze toch voor zodanig veel dat hij uiteindelijk toch down ging. Ik doe zelfs als healing priest dps tijdens die fase. om het makkelijk te houden (niet dat ze het nodig hebben, maar alle kleine beetjes helpen.).
Dan moet ik mezelf maar schoppen :P Ik probeer altijd wel de adds te dpsen en als ik het zo zag was ik niet de enige maar misschien slackt onze melee dps een beetje.

[ Voor 67% gewijzigd door GrandDestroyer op 28-09-2009 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tao schreef op maandag 28 september 2009 @ 11:23:
[...]

Ehm... mijn ervaring op m'n priest is echt wel anders :)
Ik heb 1 guildie met een resto druid, die mij echt steevast outhealed. Die heeft echter wel t9 gear, en ik loop nog wat rond met Naxx25 spul. Op een 25 mans raid staat hij dan 1, en ik 2. Andere resto druid healers ten spijt....
Tja, ik vind het lullig om te zeggen maar dan zuigen die Druids waarschijnlijk gewoon. Ik heb niet echt super gear omdat ik recent gererolled heb. Maar ik sta vrijwel altijd bovenaan met healing done. Alleen een Priest met heel wat betere gear outhealed mij soms nog.

-nog even een edit-

Er zit ook een casual Druid in mijn guild met best goede gear die ook altijd ver onderaan staat met healen. Die zuigt dan ook gewoon hard. :')

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2009 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reactie op een paar posts:

Tanking hp: 27k hp unbuffed is meer dan genoeg voor alle heroics. Mensen zeuren gewoon teveel tegenwoordig (opmerkelijk is dat hoe minder dps ze zelf doen, hoe meer ze zeuren). Dus laat ze maar zeuren en doe gewoon je tank-ding!

ToTc normal tips: Neem betere DPS mee, ze moeten zich schamen om die DPS te doen. Als zij de mobs niet neerkrijgen binnen een bepaalde tijd dan ga je het niet halen tenzij je als healer/tank ubergeared bent (wat je niet bent volgens je stuk tekst).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

vhal

ಠ_ಠ

Bah, lekker joh van die gast van MMOchampion :(
Post die een guide hoe je het beste goud kan farmen via een AH, vervolgens merk ik al op onze server dat er random tards zijn die dit doodleuk gaan uitvoeren...hoe bedoel je, een server economy verkloten met dit soort dingen.

Ik vind het niet erg om wat tips te geven, maar een complete how-to vind ik wel erg cheap

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao

Tao

DPC DE_KOMETEN

Verwijderd schreef op maandag 28 september 2009 @ 12:37:
[...]
Tja, ik vind het lullig om te zeggen maar dan zuigen die Druids waarschijnlijk gewoon. Ik heb niet echt super gear omdat ik recent gererolled heb. Maar ik sta vrijwel altijd bovenaan met healing done. Alleen een Priest met heel wat betere gear outhealed mij soms nog.

-nog even een edit-

Er zit ook een casual Druid in mijn guild met best goede gear die ook altijd ver onderaan staat met healen. Die zuigt dan ook gewoon hard. :')
Wellicht zuigen ze (hard), hehe. Ik merk ook dat (net als bij dps classes) attendance / alertheid gewoon heel erg je dps / healing positie op recount bepaalt; nog los van je gearlevel.

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn ervaring is ook dat druids de healing meters ownen. Ik speel zelf niet onverdienstelijk holy priest. Ik sta in vrijwel al onze raids 3de op de meters, heel soms 2de maar dat komt vrij weinig voor. In 80% van de gevechten outhealen die boompjes me.

Uiteindelijk gaat het vooral om activiteit. Allebei onze druids zijn goed, hebben de goede gear, en spelen heel fanatiek. Ik ben zelf ook altijd zo rond de 96-100% van een gevecht aan het casten. In pugs sta ik dan ook altijd boven aan healing done. Een raid zonder onze druids is sowieso een stuk zwaarder - ik merk het verschil echt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
deadsy33 schreef op maandag 28 september 2009 @ 12:51:
Post die een guide hoe je het beste goud kan farmen via een AH, vervolgens merk ik al op onze server dat er random tards zijn die dit doodleuk gaan uitvoeren...hoe bedoel je, een server economy verkloten met dit soort dingen.

Ik vind het niet erg om wat tips te geven, maar een complete how-to vind ik wel erg cheap
Ik zag het ook al staan inderdaad, vind het nogal triest..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao

Tao

DPC DE_KOMETEN

shoombak schreef op maandag 28 september 2009 @ 13:02:
[...]

Wellicht triest. Maar er zijn zat anderen die hetzelfde doen, alleen dit zelf kennelijk hebben ontdekt.
In mijn ogen zit daar niet zo veel verschil tussen. Het principe blijft immers hetzelfde...

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is toch gewoon slim? En het is vrij overdreven om te beweren dat de server economy daardoor wordt verkloot. Het gaat maar over een aantal items. En auctioneer is ook al zo oud als WoW zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shoombak schreef op maandag 28 september 2009 @ 13:02:
[...]

Nogal overdreven om het triest te noemen. In een worst-case scenario moet je nu iets meer moeite gaan doen om je goud te verzamelen, maar je kunt altijd nog -net als de meeste mensen- gewoon weer echt ervoor gaan farmen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

verkapte shit-ik-was-te-laat-met-het-lezen-van-mmochampion post ?
Ik haal niets van de AH behalve me pots ect. dus heel die guide kan me gestolen worden. zijn zat andere manieren om flink wat gold te verdienen.

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanCM
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08:15
Humm is die onyxia minion al uitgegeven of niet ? Anders activeer ik m`n account even snel :p

Ik heb weinig tijd maar veel zin om maar weer ns wow te gaan spelen. Het is altijd jammer als je dan net exclusives mist, net als die mount van Zul Aman. Had ik ook kunnen hebben, als ik niet gestopt was en op het einde van tbc weer begon.

[ Voor 56% gewijzigd door BastiaanCM op 28-09-2009 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BastiaanCM schreef op maandag 28 september 2009 @ 13:10:
Humm is die onyxia minion al uitgegeven of niet ? Anders activeer ik m`n account even snel :p

Ik heb weinig tijd maar veel zin om maar weer ns wow te gaan spelen. Het is altijd jammer als je dan net exclusives mist, net als die mount van Zul Aman. Had ik ook kunnen hebben, als ik niet gestopt was en op het einde van tbc weer begon.
nee geloof het nog niet is toch bij de 5 jaar aniversary?dat je op die dag in moet loggen en die pet dan in je mailbak krijgt?

tja lijkt wel alsof heel veel mensen last van goudkoorts hebben de laatste tijd..heb er zelf ook aan meegedaan dmv van die rings maken met JC en ze dissen en de dust verkopen,alleen de prijzen van de eternal earth en crystallized earth zijn door dit geintje echt enorm gestegen

nu weer die guide op MMO-champion,dus de daarin genoemde mats zullen ook wel skyhigh gaan binnenkort,is jammer maar niks aan te doen dat soort dingen zijn altijd even leuk maar als iedereen het doet en de prijzen echt te belachelijk hoog worden zoeken ze weer wat anders haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tao schreef op maandag 28 september 2009 @ 12:30:
[...]
Er is een goede oplossing voor jouw probleem. (Net als mensen die geen achieve hebben voor OS10/25, VOA etc.) Organiseer zelf je pugs / raids, e.d.
Mijn ervaring is dat dit prima lukt (doe hetzelfde nu op mijn kersverse lvl 80 rogue).
En besides, als je niet (eens) met je guild mee zou mogen op daylie's / raids e.d. zou ik maar /gquit doen.
Is op zich wel een optie natuurlijk :) Heb inmiddels een crafted blue tank setje met tank off-spec. Crit immune in heroics. Eens kijken of ik met een bevriende healer wat pugs kan organiseren. Tank drops kan ik gebruiken en voor de dps set heb ik toch alleen maar emblems nodig :)

En wat mijn guild betreft. Vanavond staat TotC25h op het programma, die zijn niet echt geïnteresseerd in een warrior gearen. En terecht, het is een alt voor de lol. Hij zit ook niet in de guild, daar heb ik een andere guild die qua gear en dps mee kan in TotC.
Verwijderd schreef op maandag 28 september 2009 @ 13:05:
[...]
Dat is toch gewoon slim? En het is vrij overdreven om te beweren dat de server economy daardoor wordt verkloot. Het gaat maar over een aantal items. En auctioneer is ook al zo oud als WoW zelf.
Ik heb inderdaad Auctioneer al jaren. Geld ermee verdienen doe je op de wat oudere servers nauwelijks. Iedereen gebruikt het. Wel handig om te zorgen dat je niet te veel betaald voor items waarvan er maar 1 de AH staat en je de prijs niet weet.

Geld verdienen doe je door bergen titanium ore te hebben voor de epic gems er zijn in anticipatie op de markt enzo. Of zoals een JC op onze server die meteen alle epic recipes had.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2009 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Nu online

vhal

ಠ_ಠ

Verwijderd schreef op maandag 28 september 2009 @ 13:05:
[...]
Het is niet alleen auctioneer, maar ook die andere addon die ze gebruiken (die minder bekend was onder de meeste mensen). Nu is het "EZ gold when i prez 1 buttonz lolz".
Wellicht zijn het het maar een 'paar' items, maar laat het nou net zijn dat deze items het meest gebruikt werden om goud te verdienen. Op essences en dusts moest je al regelmatig checken of je niet werd geundercut door 1 of andere speler. Gezien het aard van het beestje (snel goud willen verdienen), zullen de meeste mensen die nu deze guide zien niet met 5% undercutten maar wellicht met 20% of meer. Zo is het dus echt niet meer de moeite om bijvoorbeeld 500 ringen/necklaces te maken omdat de saronite bars meer kosten dan de dusts/essences opbrengen.
Wootlock schreef op maandag 28 september 2009 @ 13:06:
[...]

verkapte shit-ik-was-te-laat-met-het-lezen-van-mmochampion post ?
Ik haal niets van de AH behalve me pots ect. dus heel die guide kan me gestolen worden. zijn zat andere manieren om flink wat gold te verdienen.
Niks verkapte post. Ik deed het nl. al
Tuurlijk kan je met andere manieren wel je gold verdienen. Maar zijn deze ook efficient (tijd/gold ratio) ? Of je moet het leuk vinden om mindless te grinden. :P

Anyway, ik zoek wel wat anders mocht het de spuigaten uitlopen :9

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 18:27

Valkyre

Kitesurf FTW!

Verwijderd schreef op maandag 28 september 2009 @ 12:18:
[...]

Jij moet volgens mij gewoon echt van faction of server wisselen, want je loopt altijd te zeggen dat je of geen goed guild hebt of crappy pugs.. of iets. ik zit ook op de TVC, maar horde, en daar is het allemaal super goed te doen. toc word zelfs gepugged met succes.

owjah qua guildies en Alts, tsja ik weet het niet maar bij ons worden de meeste HC's met mains/alts door elkaar heen gedaan, of ik op mijn protadin, en onze andere tank op zijn rogue, en daarna log ik mijn main en hij zijn tank.
laatst daily AN, in 9 minuten gedaan! 9hadden mazzel want hadronox killed zich zelf min of meer, dat was wel super grappig en lekker snel)

[ Voor 10% gewijzigd door Valkyre op 28-09-2009 13:31 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deadsy33 schreef op maandag 28 september 2009 @ 13:17:
[...]

Het is niet alleen auctioneer, maar ook die andere addon die ze gebruiken (die minder bekend was onder de meeste mensen). Nu is het "EZ gold when i prez 1 buttonz lolz".
Wellicht zijn het het maar een 'paar' items, maar laat het nou net zijn dat deze items het meest gebruikt werden om goud te verdienen. Op essences en dusts moest je al regelmatig checken of je niet werd geundercut door 1 of andere speler. Gezien het aard van het beestje (snel goud willen verdienen), zullen de meeste mensen die nu deze guide zien niet met 5% undercutten maar wellicht met 20% of meer. Zo is het dus echt niet meer de moeite om bijvoorbeeld 500 ringen/necklaces te maken omdat de saronite bars meer kosten dan de dusts/essences opbrengen.
Ik vind het juist fijn als alles lekker goedkoop op het AH staat :P En prijzen zijn vrijwel altijd maar voor een periode laag, daarna gaan ze weer omhoog. Daarnaast heb je nu zoveel mogelijkheden om gold te verdienen dat het echt geen probleem zou hoeven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is altijd al makkelijk geweest geld te verdienen met de AH, zelfs zonder add-on. Simpel voorbeeld is bijvoorbeeld als JC veel uncut gems te kopen en die dan craften naar een populair soort (cardinal ruby -> bold cardinal ruby) Levert mij soms 50g per gem op. Nightmare Tears maken is ook een leuke. Je moet gewoon een beetje letten op vraag en aanbod, goh het lijkt wel een echte economie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:53
Verwijderd schreef op maandag 28 september 2009 @ 13:16:
[...]
nee geloof het nog niet is toch bij de 5 jaar aniversary?dat je op die dag in moet loggen en die pet dan in je mailbak krijgt?
Ik heb even bij mijn feats of strength gekeken en ik heb de 4 jaar WoW achievement gekregen op 23/11/2008, en dat was volgens mij ook de eerste dag dat die achievement gegeven werd.

Ik weet niet of dat de exacte datum zal zijn dit jaar...

[ Voor 3% gewijzigd door Kapoen op 28-09-2009 13:45 ]

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 28 september 2009 @ 12:40:
Reactie op een paar posts:

Tanking hp: 27k hp unbuffed is meer dan genoeg voor alle heroics. Mensen zeuren gewoon teveel tegenwoordig (opmerkelijk is dat hoe minder dps ze zelf doen, hoe meer ze zeuren). Dus laat ze maar zeuren en doe gewoon je tank-ding!
Dit is bevestiging van de 'hype'. Heroics werden gedaan bij start van LK, waar je in je handje klapte als je uberhaubt 25k health haalde unbuffed. 27k haal je nagenoeg niet (class afhankelijk) op verse 80, zelfs met flink wat crafted/enchants, of je levert bizar veel in op je defense.

De grap echter, mijn noobie healing gear en je hoort echt niemand over je gear of spellpower. Kan je de party in leven houden is het al best.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kijk da's het voordeel van maar 3 dagen casual raiden: je hoeft geen gold te farmen om je shit te betalen dat kun je makkelijk met wat je verdient met raiden en wat je daarnaast een beetje met je profs binnenharkt ;)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
SinergyX schreef op maandag 28 september 2009 @ 13:46:
[...]

Dit is bevestiging van de 'hype'. Heroics werden gedaan bij start van LK, waar je in je handje klapte als je uberhaubt 25k health haalde unbuffed. 27k haal je nagenoeg niet (class afhankelijk) op verse 80, zelfs met flink wat crafted/enchants, of je levert bizar veel in op je defense.

De grap echter, mijn noobie healing gear en je hoort echt niemand over je gear of spellpower. Kan je de party in leven houden is het al best.
TOen ik met mijn pally voor het eerst HoL HC tankte (met succes) had ik 21k hp..

Maarja.. iedereen is gewoon vet verwend met stats. Uiteraard is het de keuze van de partyleader.
Indien je het daar niet mee eens bent, moet je ook gewoon niet meegaan.

Als ik op mijn healer zit en mijn maat tankt.. dan wil ik ook minimaal 2.5k dps mee in instances terwijl ik op mijn rogue net op 2.1k zit overall ;-)

Minimale grens voor dps op hc is wel 1500.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:18
Gister even bezig geweest op mijn rogue.
Bij de start van de avond was hij level 59, op het einde een heel eind in de 62 en een stuk beter (outland) gegeared dan aan het begin.

Had geluk ook, zat op wat rep en xp te azen van ramps (en later dus BF), maar groep vinden is best te doen, maar vond aangezien de kleine niet echt lekker sliep dat niet gedaan.

Zie ik even later een druid runs aanbieden voor 8g, (was een best gezellig mainhealer van 1 van de top-guilds bij ons bleek later), deze was op enchanting mats uit en wilde dus iemand om te looten. D

Dus cheap run, maar passen op alle green/blues, al hoewel wel een blue sword dropte en die kon ik wel hebben :))

Daarna hielp ze ook nog even met Overlord (group quest, voor crit-trinket). Heb totaal 30g en mijn greens betaald, maar had al meer terug van het looten (qua geld). Na deze run nog tweede gekregen in BF.

Dus met instance-xp en quest-xp was ik flink opgeschoten en genoeg rep voor een tweede blauw zwaardje van de Quartermaster van HH, mongoose en 50 AP er op en qua weapons kan ik dus voorlopig vooruit.
Rest van mijn gear begint ook al beetje blauw te worden van de quest-rewards en/of AH, alleen ringen lopen nog achter, nog paar quest-rewards voor zien te vinden.

Leuke is wel dat sommige van die quest-rewards met sockets nu flink goed zijn geworden, zeker als jezelf een JC hebt en blue Northrend gems toch niets meer kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Nu online

vhal

ಠ_ಠ

Met mijn DK begon ik met 23K selfbuffed in tankgear. Hoop blue crap en wat craftable epics (tempered sets) Jah, ik heb toen wel wat meegemaakt in /p, lol.
Gelukkig is het nu een stuk beter met 34K. Als mensen dan nog moeilijk doen dan kan ik alsnog cheaten met die brewfest trinkets :P

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Laatst online: 10:22

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Auctioneer is idd al zo oud als methusalem. Ik gooi alles 2.5% onder de markt batch-post op de AH en het meeste verkoop je wel: vermits er veel van staat (zodat het duidelijk is dat je echt goedkoop bent) en je het op een druk moment doet op de server.

Nieuwe geldbron: Crusader orbs. Je levert je triumph badges in (15 stuks per orb) en vangt 1500g per orb op de AH bij ons. Tegen de tijd dat ik genoeg triumph heb voor een fatsoenlijke gearset (ik speel te weinig raids) ben ik maanden verder, dus op deze manier kan ik mijn enchants goed betalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:34
Ik undercut alles met 1 copper. Ja ik ben een eikel })

Zodra ze wat willen kopen, kopen ze het goedkoopst. Of dit nu 1 copper of 10% is maakt ze weinig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op maandag 28 september 2009 @ 14:01:
Auctioneer is idd al zo oud als methusalem. Ik gooi alles 2.5% onder de markt batch-post op de AH en het meeste verkoop je wel: vermits er veel van staat (zodat het duidelijk is dat je echt goedkoop bent) en je het op een druk moment doet op de server.

Nieuwe geldbron: Crusader orbs. Je levert je triumph badges in (15 stuks per orb) en vangt 1500g per orb op de AH bij ons. Tegen de tijd dat ik genoeg triumph heb voor een fatsoenlijke gearset (ik speel te weinig raids) ben ik maanden verder, dus op deze manier kan ik mijn enchants goed betalen :)
Damn 1500g per orb, ik had er eentje verkocht voor 800-900g ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanCM
Gohan-san schreef op maandag 28 september 2009 @ 13:25:
[...]
Jij moet volgens mij gewoon echt van faction of server wisselen, want je loopt altijd te zeggen dat je of geen goed guild hebt of crappy pugs.. of iets. ik zit ook op de TVC, maar horde, en daar is het allemaal super goed te doen. toc word zelfs gepugged met succes.
EU ? Naam ? Guild ? Ik vind eigenlijk wel dat er betere realms zijn dan TVC, bovendien is het een lege realm. Althans, dat was het toen ik stopte, ongeveer drie kwart jaar geleden.

Frodor hier, Tauren Warrior
Eerder, vooral begin TBC/Vanilla bekent als Golmar, een shaman
Ookwel bekent als Zethenia, Mage in TBC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

HTT-Thalan schreef op maandag 28 september 2009 @ 14:01:

1500g maar ?
In de ochtend na de patch heb ik 3 orbs verkocht voor 3000g per stuk, 9k gold in 2 min beat that :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wootlock schreef op maandag 28 september 2009 @ 14:23:
[...]

1500g maar ?
In de ochtend na de patch heb ik 3 orbs verkocht voor 3000g per stuk, 9k gold in 2 min beat that :)
Wel zonde van je badges zeg, doe je geen raids?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Verwijderd schreef op maandag 28 september 2009 @ 14:39:
[...]
Wel zonde van je badges zeg, doe je geen raids?
Ik doe wel raids ja, daarom dat ik badges overhad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
SnoeiKoei schreef op maandag 28 september 2009 @ 12:00:
[...]

Ik vermoed echt dat je voor een Tier gear vendor hebt gestaan, waar je gear tokens (droppen van bosses in raid instances) kunt inwisselen voor de betreffende gear.
Is inderdaad bij de Tier-vendors. Alleen heb ik daar op het eerste en stuk van 2de tabblad de mogelijkheid om bestaande gear om te wisselen met andere. Daarnaast (op de volgende pagina's) kan ik inderdaad gear kopen voor tokens, maar die werking snap ik wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wootlock schreef op maandag 28 september 2009 @ 14:40:
[...]

Ik doe wel raids ja, daarom dat ik badges overhad.
Maar je bewaart ze niet voor tier9?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

BastiaanCM schreef op maandag 28 september 2009 @ 14:17:
[...]

EU ? Naam ? Guild ? Ik vind eigenlijk wel dat er betere realms zijn dan TVC, bovendien is het een lege realm. Althans, dat was het toen ik stopte, ongeveer drie kwart jaar geleden.

Frodor hier, Tauren Warrior
Eerder, vooral begin TBC/Vanilla bekent als Golmar, een shaman
Ookwel bekent als Zethenia, Mage in TBC.
EU
Spellhawk Troll mage
Valkyre Belf Paladin
Disc Undead priest
Guild: Bloodline

Geen idee hoe het op andere servers is maar, het pug gehalte gaat best goed, Zondag toc25 gepugged, tot aan Anub gecleared. helaas was Anub te lastig voor sommigen. en was het ook bijna eettens tijd.
Blacksnak schreef op maandag 28 september 2009 @ 14:43:
[...]

Is inderdaad bij de Tier-vendors. Alleen heb ik daar op het eerste en stuk van 2de tabblad de mogelijkheid om bestaande gear om te wisselen met andere. Daarnaast (op de volgende pagina's) kan ik inderdaad gear kopen voor tokens, maar die werking snap ik wel ;)
Bedoel je niet gewoon de badges/tokens zel, Conquest tokens kan je omruilen voor Valore, en Valor weer voor Heroism.?
en anders moet je eens kijken of je ook daadwerkelijk dingen kan kopen.

[ Voor 28% gewijzigd door Valkyre op 28-09-2009 14:45 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Verwijderd schreef op maandag 28 september 2009 @ 14:44:
[...]
Maar je bewaart ze niet voor tier9?
Niet echt. Tier9 betekend niet BiS ;)
Ik ga zoveel mogelijk voor BiS gear, en over het algemeen valt Tier9 daar niet onder.
Neemt niet weg dat ik al wel 2 T9 245 heb :) heb ook T9 conquest legs in me bank, alleen die waren meer een downgrade dan een upgrade voor me T8.25 pants :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanCM
Gohan-san schreef op maandag 28 september 2009 @ 14:44:
[...]
EU
Spellhawk Troll mage
Valkyre Belf Paladin
Disc Undead priest
Guild: Bloodline

Geen idee hoe het op andere servers is maar, het pug gehalte gaat best goed, Zondag toc25 gepugged, tot aan Anub gecleared. helaas was Anub te lastig voor sommigen. en was het ook bijna eettens tijd.
Bloodline heh, daar zaten veel mensen van mijn oude guild in. Wayward Necromancers.. Doet me vooral denken aan Catalyst, goede roque. Ik was ooit main tank in WWN, vooral TBC beetje WOTLK. In Vanilla had ik nog geen warrior. Zegt dit je wat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wootlock schreef op maandag 28 september 2009 @ 14:47:
[...]

Ik ga zoveel mogelijk voor BiS gear, en over het algemeen valt Tier9 daar niet onder.
Neemt niet weg dat ik al wel 2 T9 245 heb :) heb ook T9 conquest legs in me bank, alleen die waren meer een downgrade dan een upgrade voor me T8.25 pants :s
Fair enough, en bijv de ring van badges dan? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

BastiaanCM schreef op maandag 28 september 2009 @ 14:47:
[...]

Bloodline heh, daar zaten veel mensen van mijn oude guild in. Wayward Necromancers.. Doet me vooral denken aan Catalyst, goede roque. Ik was ooit main tank in WWN, vooral TBC beetje WOTLK. In Vanilla had ik nog geen warrior. Zegt dit je wat ?
Ah yeah Catalyst is gestopt heeft een tijd op zijn paladin bij ons getankt Tyrael Prot/Retri was hij en inderdaad erg goed.
inderdaad toen WWN stopte zijn er veel bij ons gekomen geen idee wie dat zijn/waren om eerlijk te zijn dat is lang geleden.
Het probleem is bij ons we hebben een aantal echt goede mensen (alhoewel de healers wel omlaag gaan de laatste tijd), ook een boel casual hebt die denken dat ze met crappy gear ook mee kunnen naar hardmodes en progression raids. ben er tegenwoordig geen officer meer, maar ik zet nog wel veel raids op. en ik ben done met het dragen van andere mensen, dus ik selecteer alleen de mensen waar ik wat aan hebt. :)
[...]

Heb een beetje het idee dat de setbonussesn van Tier 8 voor bijna elke klasse super relaxt was maar, in T9 sets is het allemaal maar zoeits van hmm zal het goed zijn of niet.
Mage 4 set bonus moet zich nog maar bewijsen.
en Paladin(tank) 4 set bonus is helemaal crap...

[ Voor 24% gewijzigd door Valkyre op 28-09-2009 15:12 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
ImdaMned schreef op maandag 28 september 2009 @ 14:11:
Ik undercut alles met 1 copper. Ja ik ben een eikel })

Zodra ze wat willen kopen, kopen ze het goedkoopst. Of dit nu 1 copper of 10% is maakt ze weinig uit.
precies, doe ik ook :)
Ik heb er echt een hekel aan als mensen gelijk 5g onder de prijs gaan zitten, is he-le-maal nergens gode voor en ze drijven alleen de prijs gigantisch omlaag :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gohan-san schreef op maandag 28 september 2009 @ 13:25:
[...]
Ik moet zeggen dat de guild waar ik nu bij zit me prima bevalt (Veneficus Ex). Doen 25 mans TotC en gaan vanavond aan de heroic versie beginnen. Sinds ik erbij zit heb ik nog geen gecancelde raid gezien en als je roept om een heroic dan komen er snel reacties. Veel actieve speler, een zegen in vergelijking met wat ik gewen ben.

Het puggen op TVC alliance is echter diep droevig. Of ze stellen eisen waaraan je alleen kan voldoen als je niets meer nodig hebt uit de raid waar ze heen gaan. Of het is een ongelovelijke fail raid. Er lijkt geen tussenweg te zijn.

Ik heb er wel eens aan gedacht om een faction change te doen met 1 character, maar dan kom ik in de problemen met mijn crafting. (ben nu volledig self sufficient voor alles behalve leather gear)

Als ik door mn trial kom hoor je mij dus niet meer klagen over mijn guild ;)

En wat betreft set bonus. De druid 2pc set bonus is crap. 10% op een filler spell yay! 4pc bonus is dan weer wel lekker, maar dan heb je jezelf drie items lang tekort gedaan. Ik ga in ieder geval zoals altijd voor een niet tier set. Scheelt me waarschijnlijk ook weer dkp aangezien mensen op tier items als gekken bieden ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2009 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 28 september 2009 @ 14:52:
[...]
Fair enough, en bijv de ring van badges dan? :9
En trinket, en 245 shoulders en... ;)

Ik zit ook met het dilemma dat T9 niet beter is statwhise dan T8.5 gear, echter, voor de bonus is de upgrade het soms iig nog waard.

Edit: dus dat ilvl 232 iig voor m'n tanking set een sidegrade is tov ilvl 226 (verloor stam, gain avoidance, yay), en dps is eigenlijk hetzelfde. Voor m'n priest gold dat ook, en ga ik niet eens voor de 2e T9 bonus (crappier dan crap!).

[ Voor 28% gewijzigd door porn* op 28-09-2009 15:48 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
  • Laatst online: 24-08 13:48
[...]

ik heb me nu met mage, meer aan de aan set bonus van de tier 8.5 ipv tier 9. 4 set bonus tier 8.5 is toch nuttiger dan de tier 9 set bonus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
remcio schreef op maandag 28 september 2009 @ 15:40:
[...]

ik heb me nu met mage, meer aan de aan set bonus van de tier 8.5 ipv tier 9. 4 set bonus tier 8.5 is toch nuttiger dan de tier 9 set bonus.
Hoe genaaid denk je dat disc priests zich voelen? 4x T8 = 250 spellpower on casting shield (als disc, doe je elke 5-8 seconden dus ofzo), bij T9 gaat je divine aegis ipv 20% van 22% absorben... ik spring een gat in de lucht ;)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Verwijderd schreef op maandag 28 september 2009 @ 15:38:
[...]

Het puggen op TVC alliance is echter diep droevig. Of ze stellen eisen waaraan je alleen kan voldoen als je niets meer nodig hebt uit de raid waar ze heen gaan. Of het is een ongelovelijke fail raid. Er lijkt geen tussenweg te zijn.
Hmmjah das dan denk ik meer aan de alliance kant. winnen jullie trouwens weleens eens wintersgrasp? ik heb toch wel regelmatig da tik zie dat de horde hem meerdere keren achter elkaar heeft :) je hoort mij niet klagen daar niet van :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Gohan-san schreef op maandag 28 september 2009 @ 15:10:
[...]

Heb een beetje het idee dat de setbonussesn van Tier 8 voor bijna elke klasse super relaxt was maar, in T9 sets is het allemaal maar zoeits van hmm zal het goed zijn of niet.
Mage 4 set bonus moet zich nog maar bewijsen.
T9 = Crits yo !
addictive schreef op maandag 28 september 2009 @ 15:23:
[...]

precies, doe ik ook :)
Ik heb er echt een hekel aan als mensen gelijk 5g onder de prijs gaan zitten, is he-le-maal nergens gode voor en ze drijven alleen de prijs gigantisch omlaag :/
Jawel, aldi gems ftw!

Concurrentie de deur uitwerken heeft ook zo z'n voordelen.
remcio schreef op maandag 28 september 2009 @ 15:40:
[...]

5% meer crit is pro. 4 set bonus T8 voor arcane is bagger btw. Niet gepimpte arcane missiles ftl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gohan-san schreef op maandag 28 september 2009 @ 15:51:
[...]
Hmmjah das dan denk ik meer aan de alliance kant. winnen jullie trouwens weleens eens wintersgrasp? ik heb toch wel regelmatig da tik zie dat de horde hem meerdere keren achter elkaar heeft :) je hoort mij niet klagen daar niet van :)
WG valt mee op zich, alleen de laatste tijd gaat het af en toe mis. Voor mijn gevoel heeft Horde hem echter vaker. VoA pugs is daar en tegen ook weer hit and miss. Maar als na 10 wipes de raid leader naar Emalon wil gaan, dan verlaat ik wel de raid. Wil toch echt wel Koralon doen. Ondanks dat ik geen emblems aan T9 uitgeef, wil ik die best hebben als die dropt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, ik zoek een oplossing voor mijn 'probleem' al ongeveer 2 jaar zoek ik naar de mogelijkheid om dit te doen:
/roar of /growl (Ik ben Undead) wanneer ik combustion en fireball pop in mijn macro. Helaas werkt het niet om simpelweg /roar of /growl in diezelfde macro te doen, blijkbaar is er een animation toggle of een andere macro waardoor het wel werkt.
Hopelijk kan iemand mij vertellen hoe ik dit gedaan krijg.

Mvg,
Darkxx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 september 2009 @ 16:04:
Hallo, ik zoek een oplossing voor mijn 'probleem' al ongeveer 2 jaar zoek ik naar de mogelijkheid om dit te doen:
/roar of /growl (Ik ben undead)
wanneer ik combustion en fireball pop in mijn macro. Helaas werkt het niet om simpelweg /roar of /growl in diezelfde macro te doen, blijkbaar is er een animation toggle of een andere macro waardoor het wel werkt.
Hopelijk kan iemand mij vertellen hoe ik dit gedaan krijg.

Mvg,
Darkxx
Ik denk dat als je al 2 jaar goed zoekt, dat het dan niet kan. Als je echter pas net er weer aan denkt en de eerste pagina in google er niks stond, dan heb je een kans dat mensen je kunnen helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 28 september 2009 @ 16:06:
[...]

Ik denk dat als je al 2 jaar goed zoekt, dat het dan niet kan. Als je echter pas net er weer aan denkt en de eerste pagina in google er niks stond, dan heb je een kans dat mensen je kunnen helpen :)
Ik dacht dat dat idd gedisabled was (als in, emotes triggeren nu ook zoiets als de GCD zodat je 't niet kan macroen met (de meeste) skills). Reden was dat je er anderen flink mee kon irriteren. Way back - een frost mage die een frostbolt + /train macro had. Ik hield het nog geen 3 minuten uit toen heb ik die mongool gekicked.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 september 2009 @ 16:06:
[...]

Nja, ik zoek al 2 jaar regelmatig inclusief IRC channels, google is niet echt de antwoord hier, genoeg forums afgezocht. Ik zit vaker met Hydra en co op vent en zelfs die weet 't niet. Gameking daarintegen zou 't wel moeten weten omdat die 't showed in zijn movies. Maarja beetje lastig om een china player te bereiken xD
Om maar weer terug te vallen op dit topic, gelieve alleen posts/opmerkingen maken als je het antwoord weet of een manier waarop ik het antwoord kan vinden.

Mvg,
Darkxx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

porn* schreef op maandag 28 september 2009 @ 16:14:
[...]

Ik dacht dat dat idd gedisabled was (als in, emotes triggeren nu ook zoiets als de GCD zodat je 't niet kan macroen met (de meeste) skills). Reden was dat je er anderen flink mee kon irriteren. Way back - een frost mage die een frostbolt + /train macro had. Ik hield het nog geen 3 minuten uit toen heb ik die mongool gekicked.
Ik was hier zelf ook aan het denken, omdat in vanilla ik dit wel nog kon maar 't wordt nog steeds gebruikt door Mages, deze zijn wel van China servers misschien dat ze het daarop niet gedisabled hebben (Je weet hoe ze zijn met censorship regels enzo) maarja als het echt gedisabled is, dan is het toch jammer.

Mvg,
Darkxx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotoriousBAS
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 00:44
Als arcane ga ik voor de 4x T9 set en Merlin's Robe. Woensdag heb ik genoeg badges Yay.

[ Voor 26% gewijzigd door NotoriousBAS op 28-09-2009 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 28 september 2009 @ 16:16:
[...]

Ik was hier zelf ook aan het denken, omdat in vanilla ik dit wel nog kon maar 't wordt nog steeds gebruikt door Mages, deze zijn wel van China servers misschien dat ze het daarop niet gedisabled hebben (Je weet hoe ze zijn met censorship regels enzo) maarja als het echt gedisabled is, dan is het toch jammer.

Mvg,
Darkxx
Wat je zou kunnen proberen is iets als dit:

/castsequence reset=2 Combustion, Roar

Ik heb alleen geen idee of je emotes kan "casten" en of het dus werkt. Als het al werkt moet je iig spammen, maw, de knop 2x minimaal indrukken ;)

[ Voor 5% gewijzigd door porn* op 28-09-2009 16:25 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

porn* schreef op maandag 28 september 2009 @ 16:24:
[...]

Wat je zou kunnen proberen is iets als dit:

/castsequence reset=2 Combustion, Roar

Ik heb alleen geen idee of je emotes kan "casten" en of het dus werkt. Als het al werkt moet je iig spammen, maw, de knop 2x minimaal indrukken ;)
Hartelijk dank voor de tip, ik zal het na het werk uitproberen. Echter denk ik dat dit helaas niet gaat werken, omdat ik vaker het geprobeerd heb met /cast roar of /cast growl maar dat werkte niet. Toch zal ik het proberen.
Bij voorbaat dank.

Mvg,
Darkxx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

ImdaMned schreef op maandag 28 september 2009 @ 15:53:
[...]

T9 = Crits yo !

5% meer crit is pro. 4 set bonus T8 voor arcane is bagger btw. Niet gepimpte arcane missiles ftl
Voor een fire mage was de 4 set bonus T8 echt super, regelmatig 4 a 5 en soms wel 8 pyro's achter elkaar! hoezo imba. voor Arcane had je er inderdaad niet zo veel aan. nu met 3x T9 ook maar weer even arcane, opzich is het wel leuk spelen, maar toch vind ik Fire leuker. en qua dmg ontloopt het elkaar nietzoveel met mijn huidige gear.

@die macroes... wat heb je al geprobeert, want volgens mij kan het heel makkelijk.

[ Voor 6% gewijzigd door Valkyre op 28-09-2009 16:45 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
ImdaMned schreef op maandag 28 september 2009 @ 15:53:
[...]

Jawel, aldi gems ftw!

Concurrentie de deur uitwerken heeft ook zo z'n voordelen.
Ik heb nu ook wel een punt dat ik mn gems heel goedkoop weg kan doen, omdat ik er anders de hele bank mee vol heb staan. En dan maak ik nog winst :)

Maartoch, liever duur verkopen als het kan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gohan-san schreef op maandag 28 september 2009 @ 16:40:
[...]

Voor een fire mage was de 4 set bonus T8 echt super, regelmatig 4 a 5 en soms wel 8 pyro's achter elkaar! hoezo imba. voor Arcane had je er inderdaad niet zo veel aan. nu met 3x T9 ook maar weer even arcane, opzich is het wel leuk spelen, maar toch vind ik Fire leuker. en qua dmg ontloopt het elkaar nietzoveel met mijn huidige gear.

@die macroes... wat heb je al geprobeert, want volgens mij kan het heel makkelijk.
Ik ga zo naar huis (Werk bij 't UWV) en dan zal ik uitgebreid alles nog eens testen en nader posten hier.

Mvg,
Darkxx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Kan je aub stoppen met "mvg Darkxxx" ?
Dat is irritant en niet gewenst op een forum :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Wootlock schreef op maandag 28 september 2009 @ 16:56:
Daar hebben ze signature's voor uitgevonden.

Enywais.. Had weinig zin de weekend, wat wil je ook met zulk goed weer. Dus alleen maar wat HC's gedaan, stel vast dailies en om 10 uur had ik het wel weer gezien.

Nog steeds geen Tankard voor me DK gekregen/gewonnen. Maar heb nog even. De rest van me chars hebben de meeste trinkets al, en aan mounts die ik niet echt iets.

Verder nog een paar dagen geleden een nieuwe guild gejoined. Nou ja oude ben al eerder lid van ze geweest alleen vielen ze toen uit elkaar. Nu stap ik in bij het punt dat ze weer gaan opbouwen. http://www.cingeto.nl
Ze hebben een guild op Aion Telemachus en zitten dus ook op WoW Turalyon.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wootlock schreef op maandag 28 september 2009 @ 16:56:
Ok meneer Wootlock, zal ´t niet meer doen.
Ben nog van de oude stempel qua opvoeding en in mijn werk gebruik ik vaak ook dergelijke zinnen, alhoewel ik daar ook een signature gebruik.

Anyways, iemand nog een idee over die macro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-03-2022
Krijg je de graphical enhancement die WOTLK met zich meebracht alleen in Northrend of ook in Azeroth en Kalimdor bv?

Ik wil opnieuw spelen maar eerst een WoW+TBC battlechest halen.

[ Voor 30% gewijzigd door Omnyakom1 op 28-09-2009 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Ik zit momenteel met:

#Showtooltip Arcane Blast
/cast [nochanneling:Arcane Missiles] Arcane Blast

Als ik deze spam tijdens Arcane missiles worden m'n missiles afgebroken : (

Hilfe !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y3LLoW
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 16:44
Ben net 80 gedinged met mijn eerste character :D (warlock)

Zou iemand een opsomming kunnen maken wat ik nu kan gaan doen? :P BG uiteraard en welke instances? Heroics eventueel? Daily quests, hoe en waar?
Alvast bedankt!

Geen flauwekulletjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Imda, hoe staat Lingering er onderhand voor? Outland is echt wel een drukke(re) server zeg, ik kom niet eens in /2 :(.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
MrVegeta schreef op maandag 28 september 2009 @ 23:53:
Imda, hoe staat Lingering er onderhand voor? Outland is echt wel een drukke(re) server zeg, ik kom niet eens in /2 :(.
You poor thing : D

Ehm, momenteel worden we ge2shot door hardmode faction champs : (
Raids komen makkelijk vol en jij wordt nog steeds niet gemist })

[ Voor 25% gewijzigd door ImdaMned op 29-09-2009 08:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ik gisteren na 2 weken weer een keer mijn pc rebooten, start ik Wow op (Windowed mode, werkt veel prettiger tijdens het levelen, vind ik), maar nu heb ik dus nog maar 27 fps ofzo. Full screen gewoon constant 60. Had op internet al gevonden dat het aan Vista ligt, maar wat precies kon ik niet vinden. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonDjo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23-04 10:23
Gisteravond nog geraid en kwamen tot Thorim, dus gister uitgelogd na de raid... kom ik vanmorgen op m'n werk aan, lees ik even mijn hotmail, Account Suspended, dus ik snel op m'n Armory kijken en ja hoor alle gear weg, dus wss m'n gold en al die rotzooi ook weg... dus als ik m'n form wil invullen dan vraagtie om m'n Cd-Key, dat is geen probleem maar dan mijn geheime antwoord, echt geen flauw idee wat die vraag was aangezien ik die niet kan zien omdat ik suspended ben...

om 04.09 mail van Blizzard: Your password has recently been modified through the Account Management website.

om 7.46: mail van Blizzard: A password reset has been requested for the Battle.Net account associated with this email address. To choose a new password, please click the following link and follow the instructions:<link>

dusja het lijkt erop dat die keylogger gewoon weer een password reset heeft aangevraagd... maarja nu tot morgen wachten dat ik weer kan inloggen en m'n pc goed verschonen...
Alleen ik wil die Authenticator bestellen, maar het is alleen maar mogelijk via Credit card en dat heb ik niet, is er geen andere manier om die aan te vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zooo gisteren de brewmaster achievement even gehaald,dacht dat ik brew of de year nog moest voltooien maar dat was niet het geval,aangezien ik voornamelijk pvp en door tijdsgebrek niet echt kan raiden idere avond en ik toch wel een nieuw wapen nodig heb besloot ik maar eens opzoek te gaan naar een pug groepje voor TotC 5man heroic,na even spammen in de /2 werd ik uitgenodigd voor de 25 man mode (normal) ik dacht nou dat gaan we maar eens doen en na erheen gevlogen te zijn waren we al gauw gebuffed en klaar op een paar afkers na dan,nadat ze weer terug waren wilden we starten maar werden er algauw een paar mensen zonder aankondiging gekicked en de RL zei dat het ninja's waren en de mensen die hun plek innamen waren toevallig allemaal guildmembers van de RL en die zeiden iets van "pff werd tijd dat die invite kwam"

maarja dat terzijde ,nadat we eindelijk gestart waren trok ik steeds een beetje aggro en ik al double checken of ik niet per ongeluk mijn righteous fury aan had staan en dat was gelukkig niet het geval,en na de eerste boss kwamen die slangachtige dingen en werd ik bijna gelijk al gedood en gekicked,hoorde ik van de main healer die een vriend van mij is dat die gast zei dat ik te weinig dps zou doen maar hoe kan ik dan aggro trekken als ik te weinig dps doe?

ik ben sinds tbc al gestopt met raiden in vanilla was ik best wel hardcore,maar snap er geen snars van,healer is daarna ook geleaved,beetje jammer allemaal vooral de mentaliteit dan kan het me nog niet eens wat schelen of ik nou wel of niet een nieuw wapen heb..vanmiddag maar weer even kijken naar een groep maar zal me beperken tot de 5 man heroic voorlopig geen 25 mans meer voor mij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De server haat ons (TVC). Gisteren voor het eerst TotGC25 iedereen vol goede moed. Event wordt gestart, Gormok verschijnt ... 3 disconnects, waaronder 2 van de 6 healers.

Goed is pech kan gebeuren. Buffen event starten ... 2 disconnects. Na nog 5 pogingen, waarbij iedere keer mensen disconnecten op het moment dat Gormok de eerste klap uitdeelt zijn we maar naar Ulduar gegaan, alwaar ... niemand disconnecte!

k zal wel simpel zijn. Maar gezien het feit dat random mensen disconnecte op steeds hetzelfde moment geef ik Blizzard de schuld. Overigens als die mensen daarna probeerden snel in te loggen werden ze onmiddelijk weer gedisconnect als het event nog bezig was. Het gekke was dat 1 van de healers op iedere poging disconnecte, maar dat de andere disconnects random waren. Toen ook nog eens de login servers plat gingen en 3 man in authenticating hingen waren we het echt goed zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 01:58
Gister maar weer ToTC10m gedaan op Heroic.
Maar we zitten beetje vast op anub-arak.
Vorige week ook al zo een 30 tries gedaan, en gister weer 20 tries
Maar zodra we in P3 komen gaat het steeds maar weer mis :/
Iemand misschien tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kowapanga schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 08:56:
Gister maar weer ToTC10m gedaan op Heroic.
Maar we zitten beetje vast op anub-arak.
Vorige week ook al zo een 30 tries gedaan, en gister weer 20 tries
Maar zodra we in P3 komen gaat het steeds maar weer mis :/
Iemand misschien tips?
Focus healing op de tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 08:34:
De server haat ons (TVC). Gisteren voor het eerst TotGC25 iedereen vol goede moed. Event wordt gestart, Gormok verschijnt ... 3 disconnects, waaronder 2 van de 6 healers.

Goed is pech kan gebeuren. Buffen event starten ... 2 disconnects. Na nog 5 pogingen, waarbij iedere keer mensen disconnecten op het moment dat Gormok de eerste klap uitdeelt zijn we maar naar Ulduar gegaan, alwaar ... niemand disconnecte!

k zal wel simpel zijn. Maar gezien het feit dat random mensen disconnecte op steeds hetzelfde moment geef ik Blizzard de schuld. Overigens als die mensen daarna probeerden snel in te loggen werden ze onmiddelijk weer gedisconnect als het event nog bezig was. Het gekke was dat 1 van de healers op iedere poging disconnecte, maar dat de andere disconnects random waren. Toen ook nog eens de login servers plat gingen en 3 man in authenticating hingen waren we het echt goed zat.
schijnt inderdaad een bekend probleem te zijn. En ook gisteren rond een uur of 20:00/21:00, bleef ik hangen bij authenticatie voor een minuut of 2-3.

Maar goed had gisteren wel een productieve dag gehad op zowel mijn DeathKnight en Mage.
Begon eerst met mijn DeathKnight, guild verlaten waar ik trial in was. Nieuwe guild gejoined van me oude realm (ben verhuisd van Al'Akir -> Boulderfist).. Weer goed om eens oude realmppl in je guild te hebben.
Toen gelijk guildrun daily HC.. iedereen had 3.5k+.. en healer had haast niets te doen waardoor hij ook gewoon ging dpsen haha..
Toen al mijn Tournament dailies gedaan, TFA gesoloéd nadat er 3-4 hordies aan het buffen waren voor Chillmaw.. jah doei duurde mij te lang.. popte army of the dead (oid), en hij ging zo neer..
Ik begin nu wel een beetje gek te worden van al die dailies van AT.. vooral Battle before the Citadel, ik hoef alleen nog champ te worden van UC.. dan hou ik het voor gezien hoor!!
Daarna gerespecc naar tankbuild, maar omdat mijn tankgear out of date was moest ik weer badges farmen. Eerst begonnen met ToC normal.. en gelijk Trinker 117stamina mogen looten.
daarna gelijk 2 HC's gedaan nog als dk Tank (28k health, 544Defrate) en kon zo mijn eerste ilvl226 helm halen.

Gelogged naar mn Mage.. En sinds ik pas gedinged ben, verbaasde mij het dat ik alsnog 2 HC's kon doen zonder het gezeur eerst op te gearen! Begon met VH HC.. Gezien mijn gear een "redelijke" 2.3K dps. Heb alles geloot wat er dropte van VH. Daarna UP HC.. tot mijn verbazing dropt voor het eerst in mijn WoW carriere blue proto drake!! Helaas rollde ik 13 oid.. en winnaar had 40 gerolled.. belachelijke rolls hehehe..
Toen de AH wat rond gezocht voor Runed Cardinal rubys was het? iig 23spellpower gems.. waardoor ik nu ongeveer op 1400 spellpower zit met relatief kutgear:D..

Al en al.. een goeie dag gehad gister:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:46

Kettrick

Rantmeister!

Verwijderd schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 08:34:

hm, opvallend, wij hadden dit gisteravond op turalyon ook tijdens een ony 10 run. Veel crashes/DC sinds de laatste patch, erg jammer -O- .

Na 5 pogingen zijn we er maar mee opgehouden, als er wel iets echt mis is met de laatste patch hoop ik dat blizzard het snel oplost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren stond ToGC heroic op het programma, maar wegens te weinig signs (20) maar ff gewoon platgelegd en toen Sart3D voor de paar liefhebbers nog genakt. Daarna raid gecalled, waren nog wel wat mensen online gekomen maar niet voldoende van de harde kern om heroic te doen.

Dus altraid gemaakt voor Ony, ik was op m'n rogue nog niet saved, 1 wipe omdat de healers toch de dmg op de tanks wat onderschatten toen er whelps kwamen. Daarna netjes oneshot al was onze ranged enorm traag. Paar mensen stelden voor nog even een Toc10 te doen (m'n 4e 10 mans deze week Oo) en ook dat was zo geregeld op de healers na.
Even LFG in en wonder boven wonder trekt iemand ff een blik open, 2 pallies 1 priest. Eerst een paar wipes omdat de tank niet ff de healers uit de poison haalt en/of tanks doodgaan doordat healers kobolds krijgen. Ik ook maar even meegebeukt op die krengen en hij was neer (priest net vervangen, deed 1400hps en was full epic :'( ). De vervangende priest deed het achteraf even slecht magoed plat is plat...

Uiteindelijk tot Twins gekomen, niet plat omdat de healers het gewoon niet trokken. Nog wel leuke gloves gewonnen welke een erg leuke upgrade waren.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier gisteren niet eens een Ulduar 25 run kunnen doen. Sommige mensen voelden zichzelf daar te goed voor :{ Die krijgen iig voor de volgende ToTc25 runs geen invite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackdaw
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 06-09 20:37
DonDjo schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 08:32:
dusja het lijkt erop dat die keylogger gewoon weer een password reset heeft aangevraagd... maarja nu tot morgen wachten dat ik weer kan inloggen en m'n pc goed verschonen...
Alleen ik wil die Authenticator bestellen, maar het is alleen maar mogelijk via Credit card en dat heb ik niet, is er geen andere manier om die aan te vragen?
Crappy dat je je account kwijt bent. Om dit soort dingen toch nog een beetje te proberen voor te zijn, heb ik ongeveer een week geleden een Authenticator via eBay besteld. Was in totaal 8 euro incl verzenden ofzo. Zal laten weten wanneer deze aankomt en of het apparaat überhaupt werkt. Als je het echt graag via Blizzard wil bestellen kan je ook via WireCard o.i.d. een virtual creditcard aanvragen. Niet zeker of dit werkt in de Blizzard Store, maar kan me niet voorstellen waarom dit niet zou kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 09:27:
Hier gisteren niet eens een Ulduar 25 run kunnen doen. Sommige mensen voelden zichzelf daar te goed voor :{ Die krijgen iig voor de volgende ToTc25 runs geen invite.
Tbh had ik gisteren ook geen zin om voor onze slackers Uldu25 te gaan farmen :)

Als we geen hardmodes kunnen doen, ga ik ook geen gewone run doen. Ach bij ons wordt er democratisch een check gedaan blijkbaar waren genoeg mensen 't met me eens :P

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Jackdaw schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 09:29:
[...]

Crappy dat je je account kwijt bent. Om dit soort dingen toch nog een beetje te proberen voor te zijn, heb ik ongeveer een week geleden een Authenticator via eBay besteld. Was in totaal 8 euro incl verzenden ofzo. Zal laten weten wanneer deze aankomt en of het apparaat überhaupt werkt. Als je het echt graag via Blizzard wil bestellen kan je ook via WireCard o.i.d. een virtual creditcard aanvragen. Niet zeker of dit werkt in de Blizzard Store, maar kan me niet voorstellen waarom dit niet zou kunnen.
Wirecard is the clever payment solution for the Internet. For Wirecard uses the worldwide MasterCard network. This means that you can pay with Wirecard everywhere where MasterCard is accepted. Without an annual charge or other obligations.

Lijkt me ideaal. Wist niet dat dit bestond maar handig lijkt het me wel voor diegenen die geen extra creditcard hebben/willen.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Gisteren een epic kill op Thorim25 :D

Ik zat in de tunnel en daar begon de fun ^^
2de boss neer, maar we zaten nog met wat adds die op de healers in liepen te beuken met als gevolg healers dood, dps dood tank dood.
Ik leefde nog en werd op vent aangemoedigd om Thorim te engagen, dus ik ren naar hem toe activeer hem en jump de arena in.
We engagen thorim dus, de adds uit de tunnel die nog achter me aan zaten kwamen gezellig meedoen in de arena ;) die ff afgemaakt en daarna thorim dood gekregen 10 sec voor de enrage :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

porn* schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 09:47:
[...]

Tbh had ik gisteren ook geen zin om voor onze slackers Uldu25 te gaan farmen :)

Als we geen hardmodes kunnen doen, ga ik ook geen gewone run doen. Ach bij ons wordt er democratisch een check gedaan blijkbaar waren genoeg mensen 't met me eens :P
Zolang Algalon 25 man niet neer is zie ik eerlijk gezegd geen enkele reden waarom je ToTc zou moeten doen op raid dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Verwijderd schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 10:15:
[...]
Zolang Algalon 25 man niet neer is zie ik eerlijk gezegd geen enkele reden waarom je ToTc zou moeten doen op raid dagen.
ToTC easy mode (10 & 25 mans) gear is beter dan Ulduar gear = overgeared zijn om algalon neer te krijgen ?

En die 40 a 50 minuten om ToTC 25 mans te clearen kost je ook niet echt een volle raid dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 10:19:
[...]

ToTC easy mode (10 & 25 mans) gear is beter dan Ulduar gear = overgeared zijn om algalon neer te krijgen ?

En die 40 a 50 minuten om ToTC 25 mans te clearen kost je ook niet echt een volle raid dag.
Totc kan je best naast de raid tijden doen, en vooral met de extended lockouts die je nu hebt is het zaak om gewoon eerst die hardmodes te regelen vind ik zelf. Bijna niet 1 fight in Ulduar vergt een hoop gear, ik heb algalon met een aantal ilvl200-213 gedaan en dat ging prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goede morgen,

Gister niet gespeeld, maar wil toch even wat forum drama met jullie delen, ik kan er wel om lachen:

"I don't think you quite realize what I'm capable of mate. Do you know that i take the knife to the party? just think about that for a moment yeah?

I understand it's hard for you to accept this, but i'm just generally a better player than you. I'm also better at "real-life" because i've actually left my house fo more than 3 minutes in the past 3 years, unlike you. I will admit i understand it is hard for you to leave, as wheelchair access is limited in you're caravan, but not all of you gypsies can afford top quality mobile homes. Sometimes there just isn't enough litter to pick out of the bins is there? Just take some inspiration of Steven Hawkins, and maybe 1 day you will become more than just a wheelchair-bound legless ugly spastic disabled bongeyed club-footed mechanical voicebox operated mongloid.

Chin up champ !"

Dit jochie maakt zichzelf compleet belachelijk, en was vergeten dat hij al eens wat foto's van zichzelf op internet had gezet. Topic is nu 20 pagina's dik en is ontstaan nav wat ninja acties van een bepaalde guild. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Athene op Ventrilo die poker speelt is funny as hell xD
Btw ik had die castsequence macro geprobeerd om combustion > /roar > Fireball te doen maar die werkte niet, iemand nog ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01:36
Gisteren mijn DK overgezet naar Horde vanavond mijn Hunter, kreeg een invite voor de top raid guild op Stormrage daar ze nog een hunter nodig hadden en ik mijn huidige casual raiding guild (alhoewel ik de mensen graag mag) toch alweer zat was, eerste fout was dus meteen in Dalaran aankomen en dismounten in de "silver convenant" area .......

Word nog ff wennen ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ImdaMned schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 10:19:
[...]

Dat ja. Enne als ik 't over slackers heb dan bedoel ik de supercasuals in onze guild die Uldu nog wel willen doen om ff te gearen, terwijl onze raidforce al lang en breed vol 226 gear is, de meeste ook offspec gear compleet.

Dus om dan voor 5-8 man wat upgrades te gaan halen omdat ze daar toen we wipeten te lui voor waren... nah tnx :P

En daarnaast: wij gaan Algalon 25 man zeker niet halen, en denk dat de 10 mans ook lastig wordt. Het is moeilijk mensen te motiveren voor 10 mans Uldu terwijl niemand de gear nodig heeft en ze liever ToC10 met alts doen.

[ Voor 14% gewijzigd door porn* op 29-09-2009 10:39 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 01:58
Dat zit wel goed , maar het is altijd of iemand meer teveel debuffs die het loodje legt , of random shadowstrike pwned weer eens een healer :S
Geen makkelijkere manier om die shadowstrikes te interrupten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maranno schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 10:37:
Gisteren mijn DK overgezet naar Horde vanavond mijn Hunter, kreeg een invite voor de top raid guild op Stormrage daar ze nog een hunter nodig hadden en ik mijn huidige casual raiding guild (alhoewel ik de mensen graag mag) toch alweer zat was, eerste fout was dus meteen in Dalaran aankomen en dismounten in de "silver convenant" area .......

Word nog ff wennen ....
Haha dat had ik ook met mijn Alliance Shaman, ik wilde steeds naar de Horde inn rennen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hulkie schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 10:30:
Goede morgen,

Gister niet gespeeld, maar wil toch even wat forum drama met jullie delen, ik kan er wel om lachen:

"I don't think you quite realize what I'm capable of mate. Do you know that i take the knife to the party? just think about that for a moment yeah?

I understand it's hard for you to accept this, but i'm just generally a better player than you. I'm also better at "real-life" because i've actually left my house fo more than 3 minutes in the past 3 years, unlike you. I will admit i understand it is hard for you to leave, as wheelchair access is limited in you're caravan, but not all of you gypsies can afford top quality mobile homes. Sometimes there just isn't enough litter to pick out of the bins is there? Just take some inspiration of Steven Hawkins, and maybe 1 day you will become more than just a wheelchair-bound legless ugly spastic disabled bongeyed club-footed mechanical voicebox operated mongloid.

Chin up champ !"

Dit jochie maakt zichzelf compleet belachelijk, en was vergeten dat hij al eens wat foto's van zichzelf op internet had gezet. Topic is nu 20 pagina's dik en is ontstaan nav wat ninja acties van een bepaalde guild. ;)
LOL HAHAHA

link forum?!?! priv mssg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog even de AH gechecked vanmorgen om op de MMo-champion/gold guide post terug te komen en je merkt de effecten van die post al aardig,eternal earth & cobalt ore zijn in iedergeval aardig gestegen in prijs op anachronos aan de Alliance kant cobalt ore/bars zitten nu op 30 goud voor 20 bars/ore en eternal earths waren vanmorgen nog 175g per 20 stuks....gaat lekker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 10:25:
[...]
Totc kan je best naast de raid tijden doen, en vooral met de extended lockouts die je nu hebt is het zaak om gewoon eerst die hardmodes te regelen vind ik zelf. Bijna niet 1 fight in Ulduar vergt een hoop gear, ik heb algalon met een aantal ilvl200-213 gedaan en dat ging prima.
Probleem is dat de meeste mensen in een niet te hardcore guild zitten, zoals ik, en onze 10-15 man raidforce niet het geduld op kan brengen om 100 keer te wipen met de overige mensen die gewoon te traag en unskilled zijn. Te weinig dps/healing doen, te langzaam uit shit lopen, elke andere try sowieso dood.

Maw: meer hardcore raiders en supercasuals mixen werkt gewoon niet.

Zou je zelf ook geen zin in hebben :P

[ Voor 4% gewijzigd door porn* op 29-09-2009 11:16 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:25

chromeeh

the Gnome

Verwijderd schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 08:33:
zooo gisteren de brewmaster achievement even gehaald,
Ik had gister 349 tokens :'(
Heel irritant: was geitje aan het racen, procced zo'n appel mandje niet --> geitje moe --> tijd op :'(

Maar vanochtend heb ik terug geslagen: barking quest gedaan, kleren gekocht, dansen in Dala.
Daarna de kleren weer verkocht, lid geworden van de bierclub :D
En had nog tokens over, daar heb ik een olifant pet voor gehaald :+

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.