Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Vivaladen schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 15:28:
wow ehh bedankt voor al de reacties haha
zit momenteel met mn pally volledig in Furious/Deadly spul en als ik alleen maar mn specc omgooi naar protection en een Shield+1hand equip dan zit ik al op de 31k hp..dus dat zal wel niet helemaal kloppen haha
Op je PvP gear zit echt 0 defense. Succes met het halen dan van de HC def cap (535).

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-05 11:18
bertjeee schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 15:08:
[...]

1e run en hij dropte meteen. Aardig upgrade van m'n argentsteel destroyerke.
Ik vind ToC wel meevallen als ik eerlijk mag zijn, maar het scheelt altijd als je een group hebt die snapt wat ze doen. Skill over gear
Sommige hebben idd altijd mazzel... Kameraad van me had binnen 2 runs 2 axes voor zijn warrior die mainspec prot is...

Ik op mijn pala dat ding nog nooit zien droppen... Zelfde geld voor healing mace voor mijn shammy... sommige mensen hebben gewoon geluk...

Als ik die selectie meuk zo lees ben ik toch erg gelukkig met onze server... Misschien word niet alles gepugged maar weinig gezeur met achievements etc... Zeker niet voor 5 mans heroics...

Van het weekend gundrak hc gedaan als healer met shammy, zat er ook een mindere dps'er tussen (1k dps affliction lock)... Hem na de run ff gevraagd of het misschien niet verstandig zou zijn een respec te overwegen en wat sites gegeven om na te lezen...
Later een whisp dat hij nu rond de 2k zat op destro spec... Wel grappig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roxors
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 05-05 16:44
SpoTs schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 13:29:
:+
[...]

is dat dezelfde score die www.wow-heroes.com gebruikt?
Volgens mij is dat niet dezelfde. In chat zie ik vaak eisen als "Min. 4400 score !!1!1!", en volgens mij is die score nog niet mogelijk op wow-heroes met de huidige gear. Dacht dat de addon Gearscore heette ofzo. Is echt een opkomend iets. Eerst zag ik het sporadisch in chat verschijnen, en tegenwoordig begint het toch wel vaak voor te komen. Nog niet zo vaak als de "link achiev [x] and [Epic]", maar toch. Dit gaat wordt volgens mij de nieuwe manier om requirements te stellen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Gisteren nog even 2 mooie upgrades kunnen regelen.. nieuwe trinket + Tier 8.5 voor mijn rogue.
Hoef nu alleen nog een nieuwe cloak en dan heb ik epic achievement binnen :)
Word voor mij dan stuk makkelijker om overal in te komen..

Moet wel zeggen dat ik voor hc's Epic wat overdreven vind.. maarja.. over het algemeen worden hc's gedaan voor marks.. dus gearen doe je daar ook niet meer.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:29
redfoxert schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 15:32:
[...]

Op je PvP gear zit echt 0 defense. Succes met het halen dan van de HC def cap (535).
Resilience is ook anti crit : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-05 16:06

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Zo heb ik t aangepakt op mn DK:
1) join lfg voor hc ToC, als dps
2) houd de lijst in de gaten, meestal staan er een heleboel dps en vrijwel geen healers of tanks.
3) zodra je een healer of tank ziet: whisperen! /w [naam] I'm making a ToC hc group, wanna tank/heal? Vaak genoeg zeggen ze ja, dan invite je natuurlijk.
4) Snel 2 dps inviten, kies een leather en een cloth wearer of 1 mail maar iig geen plate :P
5) in trade en lfg: LF1M: tank / healer for ToC hc, then gtg!

Meestal heb je zo in 10 minuten een groep klaar; tenminste dat werkte prima voor mij.

Daarna ToC hc platslaan, alle dps plate is voor jou en zodra de tank een tank item al heeft (of beter) pak je die ook.

Ik had in minder dan 2 weken mn hele gear vervangen door 2 ToC sets (deels normal deels heroic) en was er daarna instaat zowel te tanken als te dps-en.

Edit: na die 2 weken had ik ook 2 van die 2H axes, 1 met een tank rune en 1 met een dps rune erop. Te lui om telkens naar een runeforge te gaan voordat ik van spec wissel :P

[ Voor 9% gewijzigd door SnoeiKoei op 05-10-2009 15:43 ]

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-05 20:11

Auredium

Informaticus Chaoticus

Ossi schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 15:20:
[...]

Als holy paladin zijnde vind ik Palatress toch behoorlijk zwaar. Vooral als er gefeared wordt valt er nog wel eens wat om.
The Dark/Black Knight gaat een stuk makkelijker als iedereen hugged en dan holy light spammen zodat iedereen extra gehealt wordt door de Glyph.
Palatress valt wel mee, vooral als er nogal wat humans in je groep zitten door hun racial ability. Alhoewel ik even zat te zweten toen Onyxia als nightmare werd opgeroepen bij mij en ik oom was. :P

Bij the black knight gaan we bij fase 1 in stervorm staan. Twee links, twee rechts en tank midden bij Black Knight. Fase twee cast ik living bomb op iedere ghoul, tegen de tijd dat de laatste is gecast kan de eerste weer worden gecast. :P

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:14
DPS'en op de Ghouls.. hoe bedoel je fucking nutteloos :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
RichardvdD schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 15:56:
nogal ja.. full dps op BN en ze verdwijnen :P

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
RichardvdD schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 15:56:
Boeiend, living bomb spam is pro. Zelfs als je het niet moete gebruiken. Dus waar je het ook maar kan gebruiken: DOEN!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Zodat je op het eind kan zeggen: 'Kijk jongens ik ben de beste met 4k dps'. Terwijl je uiteindelijk niks hebt bijgedragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-06-2020
ImdaMned schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 15:38:
[...]

Resilience is ook anti crit : P
werkt dat ook echt in pve dan dat resilience?lijkt me niet echt dat je met een Retri-pvp setje ff je spec om kan gooien,shieldje+1h equippen en dan kan gaan met die banaan?je hebt toch ook defense nodig?haha
SnoeiKoei schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 15:39:
Zo heb ik t aangepakt op mn DK:
1) join lfg voor hc ToC, als dps
2) houd de lijst in de gaten, meestal staan er een heleboel dps en vrijwel geen healers of tanks.
3) zodra je een healer of tank ziet: whisperen! /w [naam] I'm making a ToC hc group, wanna tank/heal? Vaak genoeg zeggen ze ja, dan invite je natuurlijk.
4) Snel 2 dps inviten, kies een leather en een cloth wearer of 1 mail maar iig geen plate :P
5) in trade en lfg: LF1M: tank / healer for ToC hc, then gtg!
ooow dat zal ik ook eens proberen bedankt voor de tip....

ja vecht in pvp ook heel wat met melee dpsers van de horde kant en als ik er dan weer een tegenkom met 2 van die axes wordt ik wel een beetje jaloers haha kan aardig stand houden en de titansteel destroyer is opzich best een leuke mace maarja je wilt verder he :D

The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Laatst online: 09-05 11:18
Vivaladen schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 16:02:
[...]
werkt dat ook echt in pve dan dat resilience?lijkt me niet echt dat je met een Retri-pvp setje ff je spec om kan gooien,shieldje+1h equippen en dan kan gaan met die banaan?je hebt toch ook defense nodig?haha
[...]
Ja resi werkt wel tegen crits en wanneer je genoeg hebt kun je crit immune worden... Nadeel is dat het verder geen stats versterkt... Defence = crit kans verminderen/uitschakelen, dodge, parry, block en miss... Dus voor tanken veel belangrijker...

Mocht je echter net defence tekort komen kan resi soms wel een uitkomst zijn...

LB spam rulezz... aoe dmg raakt ook de black knight en ghouls dood zorgt voor minder kans op vangen van aoe damage bij overgang naar phase 3... En buiten kijf staat natuurlijk dat LB rulezz (had ik dat niet al gezegd 8)7 )

[ Voor 4% gewijzigd door UdiBenLudi op 05-10-2009 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Vivaladen schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 16:02:
[...]

Resilience geeft alleen crit immume. Je moet tot 5,8% voor de crit immume. Maar resilience geeft wel crit immume, maar helemaal geen avoidance. Geen dodge, geen parry, geen block. PVP gear geeft verder ook geen losse stats zoals parry of dodge. En geen hit rating.

Dus je bent misschien crit immume met 33k hp, maar daar is dan alles mee gezegd. Voor de healer wordt het een hele klus omdat je avoidance zo laag is als het maar kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 25-04 09:38

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Als healer ony 10m met 5000 dps eindigen, not bad...

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-05 10:05
ImdaMned schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 14:42:
[...]

ja, nee, huh?

Ja, je bent nub ;)
Nee, je kan een gem er niet uit halen zodra deze geplaatst is.
Ja, je kan wel een gem vervangen door een nieuwe gem. De oude gem gaat dan wel verloren.
Dankjewel :P En degene boven je ook natuurlijk.
Dan maar disenchanten die boel!

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-04 13:56
Auredium schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 15:43:
[...]

Palatress valt wel mee, vooral als er nogal wat humans in je groep zitten door hun racial ability. Alhoewel ik even zat te zweten toen Onyxia als nightmare werd opgeroepen bij mij en ik oom was. :P

Bij the black knight gaan we bij fase 1 in stervorm staan. Twee links, twee rechts en tank midden bij Black Knight. Fase twee cast ik living bomb op iedere ghoul, tegen de tijd dat de laatste is gecast kan de eerste weer worden gecast. :P
Ja maar als je die niet hebt, en ook geen Shaman met die fijne totem dan zul je net zien dat er wat mensen om gaan vallen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 314532

Palatress is meer een burn fight. Haal je die image niet snel down, zal je zien dat je healer binnen de kortste keren oom is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-05 15:06

Magic666

No one's neighbour!

Zijn er mensen bekend met de addonn Carbonite?

Deze addon werd mij gisteren aangeraden omdat ik Gatherer (met alle subaddons) en questhelper gebruik.

Is Carbonite een goeie vervanger (en misschien meer) van die 2 addons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Anoniem: 314532 schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 17:07:
Palatress is meer een burn fight. Haal je die image niet snel down, zal je zien dat je healer binnen de kortste keren oom is..
Pah, laatste keer was ik daar met een een noob group. Allemaal in ilevel 200 blues met een verdwaalde epic. Tank wel crit immune. Ik tree druid in mix 219/226/245 items. Gevecht duurde erg lang, maar oom? Ik ben niet onder de 50% geweest, terwijl vooral de tank toch aardige klappen kreeg.

Ook al een keer anderom gehad, goed gekeurde paladin tank met een matige healer. Tank zo weinig helaing nodig dat die ook niet oom ging.

Die hele instance is een joke zolang je healer/tank combo maar staat als een huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yip
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05-05 00:03

Yip

Carbonite is een questhelper add on.

Baal een beetje dat een horde outland pug 2 bazen neer heeft op togc 25 heroic. Bewijst of dat mijn spelers niet goed zijn of dat er heel veel goede spelers zonder raiding guild spelen.

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Anoniem: 63072 schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 17:15:
[...]

Pah, laatste keer was ik daar met een een noob group. Allemaal in ilevel 200 blues met een verdwaalde epic. Tank wel crit immune. Ik tree druid in mix 219/226/245 items. Gevecht duurde erg lang, maar oom? Ik ben niet onder de 50% geweest, terwijl vooral de tank toch aardige klappen kreeg.

Ook al een keer anderom gehad, goed gekeurde paladin tank met een matige healer. Tank zo weinig helaing nodig dat die ook niet oom ging.

Die hele instance is een joke zolang je healer/tank combo maar staat als een huis.
allemaal ilvl200 gear is geen noobgear.. dat is lvl 80 heroic gear.

Anyways... het hangt altijd van de healer/tank af :) geld voor elke hc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Blij dat ik dan ook een tank en heal class heb, en het liefst doe ik niets anders. Dan weet je tenminste dat je het zelf in de hand hebt en dat het goed gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-05 11:50

Wootlock

Evilution

RichardvdD schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 17:27:
Blij dat ik dan ook een tank en heal class heb, en het liefst doe ik niets anders. Dan weet je tenminste dat je het zelf in de hand hebt en dat het goed gaat.
En als je geen heals krijgt wipe je als nog.
Dus wat ze zegt klopt niet.

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-05 15:06

Magic666

No one's neighbour!

Yip schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 17:20:
Carbonite is een questhelper add on.
Een subaddon voor QH helper bedoel je of een soort van QH?

De vraag blijft of het een betere vervanger is voor QH danwel Gatherer. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Rofl, geen problemen gehad met living bomb op de ghouls (en ja, natuurlijk ook op de DK). Maar goed, zo9 te zien wordt mijnm tactiek niet gedeeld. Ach.

Afgelopen week was onze tank ook commentaar aan het geven tijdens onze 10 man guildrun op Gruul 25. Voor de info je hebt een tussenboss met een zestal adds.

Tank: 'Remember to kill adds first!'
Tank kijkt rondom zich heen, hele groep zit op de tussenboss en adds rennen wild rond. Tankt gewoon door en na een minuutje;
Tank: 'Or maybe not, this seems to be working too!'

Na nog een paar minuutjes viel de tussenboss dus neer. Jammergenoeg zat er geen achievement op ofzo. :P

Gruul was overigens wat makkelijker. Alleen soms een vervelende AOE.

[ Voor 9% gewijzigd door Auredium op 05-10-2009 17:48 ]

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:00

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Magic666 schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 17:33:
[...]

Een subaddon voor QH helper bedoel je of een soort van QH?

De vraag blijft of het een betere vervanger is voor QH danwel Gatherer. ;)
Ik vind zelf Carbonite erg fijn, gebruik het nu gewoon.
Ziet er netjes uit en veel verbetering in vergelijking met een jaar geleden bijv.

Ben minder bekend met QH dus blijft lastig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen
zooo net weer een veldslag geleverd uit den oude doos
het was alweer een poos terug dat er een noemenswaardige raid op stormwind was geweest en het toeval was dat we net een fun-raid op Ogrimmar aan het voorbereiden waren.
ineens werd de general chat geel van de "Stormwind is under attack" spamm en aangezien ik en een maatje al een mooie raidgroep achter de hand hadden besloten we om naar stormwind te gaan,eenmaal gearriveerd bleek de horde zich al de Stormwind keep in gevochten te hebben en ben ik er met zo'n 20 man ingedoken en heb ik mn maatje met de andere helft van de raid (en de latecommers) naar de deeprun tram gestuurd,na ongeveer een dikke minuut vechten langzaam teruggetrokken en net achter de brug hielden we stand (met 2 heerlijke healers achter ons thank god for chainheal!)
..de horde trapte erin en viel ons aan en nadat we nog een hele lange minuut stand wisten te halen trok de horde over de brug en begaf zich richting de Deeprun tram waar mn maatje al binnen stond te wachten met de rest van onze troepen,ik heb ongeveer 20 seconden gewacht,gemount en toen hebben we de achtervolging ingezet en de vijand tussen ons in verpletterd! de verliezen waren zwaar maar de overwinning was binnen!
daarna nog even de tunnels ingetrokken met in iedere tunnel zo'n 5 man om de laatste hordies te pakken te nemen en vervolgens terug gekeerd en nog wat corpsjes gecampt..dit had ik lang niet meer meegemaakt en ik heb er intens van genoten, daarna nog thrall en Sylvanas gepakt,de mensen bedankt voor hun inzet en het met drank en barehanded duels gevierd (uiteraart met de daarbijbehorende dansende nightelf females in hun ondergoed /dance ftw!)

straks nog eventjes met 5-10 man Tarren mill & Grom'gol platleggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

SnoeiKoei schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 09:05:
[...]

Vanuit je raid scherm kun je de andere groups binnen je raid gewoon je scherm in draggen en droppen. Daarna kun je ze daar gewoon selecteren etc.
Thanks. Werkt goed :) Het liefst zou ik gewoon rechtermuis>target willen kunnen doen op elk willekeurig persoon uit chat...maar dat zit er helaas niet in volgens mij

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 16GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:48

Rannasha

Does not compute.

Vanavond een realm first (Draenor) gehaald van A Tribute to Insanity (10 player), dus zonder wipes ToC10 op heroic mode clearen. Hadden we niet verwacht. De laatste minuut van Anub'arak was echt spannend, we waren 1 DPS kwijt en er zat nauwelijks beweging in de healthbar van de boss. Gelukkig raakte hij door z'n health heen vlak voordat de healers door hun mana heen gingen. Mooi gevecht, Anub'arak op heroic mode.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

10m dont count :(.

[ Voor 68% gewijzigd door MrVegeta op 06-10-2009 00:43 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Species5618 schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 00:26:
Vanavond een realm first (Draenor) gehaald van A Tribute to Insanity (10 player), dus zonder wipes ToC10 op heroic mode clearen. Hadden we niet verwacht. De laatste minuut van Anub'arak was echt spannend, we waren 1 DPS kwijt en er zat nauwelijks beweging in de healthbar van de boss. Gelukkig raakte hij door z'n health heen vlak voordat de healers door hun mana heen gingen. Mooi gevecht, Anub'arak op heroic mode.
Gz! ;)
:/

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 16GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-06-2023
Na de WotLK release was PVP volledig gebroken. Iedereen was het er over eens, het is compleet unbalanced. Het heeft Blizzard en de community bijna een jaar gekost om de boel weer enigzins (met de nadruk op enigzins) op de rails te krijgen. Alle classes zijn aangepast en na 3.2.2. dacht ik eindelijk: Hèhè, we zijn er. Na het overpowerde tijdperk van rogue, death knight, prot healing paladins gaan we nu leuk PvP doen. Ook de slechtste PvP uitvinding genaamd Wintergrasp waar lag vaker regel was dan uitzondering werd goed aangepakt met een player limit van 120 (ik had na 2 weken WotLK al door dat er een player limit moest komen maar goed) kwam er zowaar een beter speelbaar Wintergrasp. Ook realm verschillen werden met FCM (Free Character Migration) opgelost. Chapeau Blizzard, eindelijk, totdat....Faction Change.

Vanaf die dag was alle balance waar zo hard voor gewerkt was wederom compleet naar de klote. Massaal rerollde alle goede PvP Alliance spelers naar Hordes, 50% van de spelers die Gladiator was is inmiddels Horde. Wintergrasp dat eindelijk redelijk gebalanced was, weer volledig naar de klote en overal zie je spelers rondlopen met een naam die eerst nog Alliance waren. Natuurlijk is zo een PAID faction change lekker cashen voor Blizzard, maar zoals gewoonlijk hebben ze geen idee wat ze hebben gedaan en wat voor gevolgend zo een faction change nou eigenlijk heeft.

Meer en meer Alliances praten over een change naar Horde en ik voorspel dat we straks realms zullen hebben met óf alleen goede Horde spelers óf alleen goede Alliance spelers, maar ongveer 50-50 (wat door maandelange FCM bij benadering soms gehaald kon worden) zal niet meer lukken.

Nee, wie dacht dat we de grootste teleurstellingen van WotLK toch wel inmiddels gehad had komt bedrogen uit, Faction Change is de overtreffende trap, helaas :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 313511

PvP is nog steeds niet balanced hoor, het slaat nog steeds nergens op. Het kan ook nooit volledig balanced zijn, want niemand is ooit tevreden. Nee, voor mij zit het erop, ik ga (voorlopig) niet meer spelen. Grootste deel van de community zijn retards (op Sylvanas iig) en ik krijg er geen voldaan gevoel meer van om epics te verzamelen, aangezien elke tard van 12+ (leeftijd ja) nu in zieke gear loopt. Misschien kom ik terug met Cataclysm, maar tot die tijd wens ik jullie veel plezier met het /afk-en in Orgrimmar/Ironforge. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen
helemaal mee eens,ben nu al een hele poos bezig met pvp en het blijft een oneindige cirkel van classes die Gebuffed/generfd/overpowerd/underpowered zijn..vroeger leek het een beetje of blizzard alleen van Roque's & Mage's hield maar ook die delven inmiddels het onderspit..net toen blizz het bijna voor elkaar had kwam idd de pally OP tijd kort gevolgd door de DK OP tijd wat de totale balance weer helemaal in de war gooide..

ikzelf hou me er allang niet meer mee bezig een aantal jaar geleden zou ik me idd nog mengen in een of andere welles/nietes discussie op het wow-forum maar die tijd is voorbij..WG was idd veels te mooi om waar te zijn maar gelukkig is de lagg nu wel wat minder en dn te bedenken dat er in eerste instantie ook nog vliegtuigen en AA-guns in zouden komen haha hoop trouwens wel dat we die nog terug gaan zien in de toekomst want ze zaten in iedergeval wel in de beta van WG..

de enige 2 dingen die ik op queque basis doe zijn AV&WG ..WSG,AB.EYE etc etc doe ik alleen nog maar op premade basis of met een halve premade aangezien dat onze kansen op een win aardig vergroot want de horde denkt bij ons wel na in die battlegrounds,af en toe is het moeilijkste in zon battleground gewoon om te zien wat iemand anders nou eigelijk aan het proberen is.../logica? ehh nee haha

gisteren avond nog een leuk geintje uitgehaald..zoals jullie miss al wisten ben ik behoorlijk dol op pvp maar zit nog wel op een pve server en dat vereist af en toe wat creativiteit: na het heroische gebeuren toen ons geliefde stormwind onder vuur lag zijn we uiteindelijk met 17 man keet gaan trappen in Grom'gol & Tarren mill waar we de desbetreffende plaatsjes zon 2 uur volledig down hebben gehouden vervolgens ben ik met pvp aan voor de poort van ogrimmar gaan staan en toen er zo'n 3 lvl 80 hordies om me heen stonden te emoten dat ik dood zou gaan enzo besloot 1 van hen mij aan te vallen en de andere 2 doken er gelijk achteraan..er waren ook wat lower lvls waarvan er 1 lvl 78 was(totaal ong zo'n 10 man) en toen gebeurde er iets waardoor het tij van het gevecht volledig werd gekeerd: ik drukte op mn bubbltje en toen kwamen mijn vriendjes al backstabbend uit stealth haha was een kort gevecht maar wel lachen..even nog mn "Flag of Ownership" in de druud gestopt en toen met een voldaan gevoel weer terug naar stormwind gegaan waar ik heb uitgelogd en mn bedje ben ingedoken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:18

chromeeh

the Gnome

SpoTs schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 17:23:
[...]
Anyways... het hangt altijd van de healer/tank af :) geld voor elke hc.
Ja en nee...
Want ook al lopen de tank & healer in 245 ilevel en de dps is echt te waardeloos dan ga je het nog niet halen :)

Gisteren een beetje mining geleveld, aardig mazzel gehad met een leuke hoeveelheid Silver nodes.
Pewpew gold :9
Karaoke gedaan met guildies voor een die jarig was :+

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:37
MysticSnake schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 03:25:
Na de WotLK release was PVP volledig gebroken. Iedereen was het er over eens, het is compleet unbalanced.
Dat is het altijd al geweest, sinds de release van 'vanilla'. Als je balanced class based pvp zoekt moet je gewoon team fortress gaan spelen.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yip
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05-05 00:03

Yip

Goed weekje gehad toch na gisteren de volgende dingen bereikt met de guild:
- donderdag met 2 teams toc10 hc gecleared terwijl vorige week niet eens 1 team dat kon
- zondag tweede legendary healing mace die wel in de guild blijft
- gisteren northern beasts heroic 25 eindelijk neer.

We liepen maar vast bij de wormen teveel mensen dood, het bleek dat het splitsen van de 7 melee in een groepje van 3/4 genoeg was om deze phase te overleven :s

vanavond hopelijk 3/5 toc25 heroic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-05 10:32
Afgelopen weekend niet gespeeld omdat ik een lang weekend in Stockholm verbleef. (Vanaf donderdag).
Op woensdag ervoor voor het eerst op mijn druid de brewfest boss omgelegd. Hij heeft hieraan de 2 170 STA trinkets overgehouden. Dat was een stuk beter voor zijn tanking setje.

Volgens wow-heroes is mijn druid nu voldoende gegeared om Naxx-10 in te kunnen, maar een PUG zal hij natuurlijk nooit inkomen, want zoals al zo vaak gezegd, PUGs stellen te beizarre eisen om aan te kunnen voldoen. (Soms beetje kip-ei verhaal, zoals achievement hebben om mee te kunnen, alleen hoe kom je eraan als je nooit mee kan)

Nu nog een beetje verder gearen, gewoon heroics farmen voor emblems en ToC normal doen.

Verder ga ik nog even door met de Argent Tournament dailies. Ik probeer daar de dagger te halen. Nog 3 dagen (3 seals per dag) en ik heb die ook binnen.

Kan iemand die verstand heeft van Resto Druids ook eens kijken naar mijn spec en wat tips geven ter verbetering?

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen
_Peter2_ schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 08:44:

Verder ga ik nog even door met de Argent Tournament dailies. Ik probeer daar de dagger te halen. Nog 3 dagen (3 seals per dag) en ik heb die ook binnen.
ik ben nu bezig om champion te worden met de laatste factie (Draenei) en ben al excalted met de silver covenant,komen er meer leuke dingen vrij om tte kopen met van die champion seals als ik crusader wordt?
of kan ik dan alleen die argent tabard & mounted squire xtra kopen?of zit er nog meer noemenswaardig spul bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Heirlooms... Die je ook al voor emblems en shards kan kopen :P Maar als je Crusader bent dus ook met Champion Seals :P

De Argent Tabard is wel handig, teleport naar de Grounds zodat je gelijk weer verder kan met dailies.
Resto dagger? Niet doen! Bewaar je seals voor leuke dingen, niet voor gear. ToC HC dropt al een goed spellweapon, probeer die te krijgen, kost je niks.
Kan iemand die verstand heeft van Resto Druids ook eens kijken naar mijn spec en wat tips geven ter verbetering?
Ik ben geen druid expert, maar Nature's Swiftness en Omen of Clarity zijn echt wel dingen die je moet hebben denk ik. Vooral Nature's Swiftness als iemand een enorme klap krijg en je direct een grote heal moet plaatsen. Maargoed, zoals ik al zei ben ik geen druid expert en misschien heb je die 2 punten hard nodig met een andere talent, maar de instant-cast talent gebruik ik zelf als shaman wel af en toe.

Gisteren de 58-emblem chest gehaald, en meer gericht op healing gear. Enchants erop gezet, gems verstuurd vanaf mijn paladidn, en augments gekocht. Nog 2 keer de daily HC doen en dan kan ik nieuwe shoulders kopen :D Precies genoeg tijd om Sons of Hodir van neutral naar honored te krijgen voor de shoulder enchant :D Heb nu 2100 bonus healing, en er valt nog wel wat te verbeteren, een aantal dingen uit ToC HC (nieuw healwapen bijvoorbeeld).

Mijn shaman:

http://eu.wowarmory.com/c...ml?r=Trollbane&n=Kampioen

Toch erg leuk om hier weer mee bezig te zijn. Alleen is het wel lastig om 2 chars bij te houden, en nog allebei dual spec ook. Wordt soms wel erg druk met daily hc/emblem farm, dailies etc. :P En op mijn shaman ga ik met nieuwe professions beginnen. Weet iemand trouwens een plek om een epic healing shield te verkrijgen?

[ Voor 103% gewijzigd door Divak op 06-10-2009 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 314532

Anoniem: 63072 schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 17:15:
[...]

Ik deed hem een keer op mn alt (ik geef eerlijk toe mijn dps was ook bagger 2.3k oid) zelfde geld voor mijn mede dps'ers, zag toch dat onze priest healer een mana pot eruit moest halen.
Vergeten te melden in mijn vorige post, het hangt ook idd wat voor gear de healer heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Niet veel gedaan gisteraaf. Wat gevendord via AH en wat aankopen gedaan via hetzelfde AH. (voornamelijk recepten)
Verder van de guildbank een mudskunk lure gehaald en met behulp van een guildie ben ik Zul'Gurub in gelopen en heb daar de achievement [Deadliest Catch] weten te halen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
RichardvdD schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 08:59:
Weet iemand trouwens een plek om een epic healing shield te verkrijgen?
Volgens mij kan je met emblems of heroism in ieder geval een epic shieldje krijgen, maar verder zal je Naxx etc moeten doen voor upgrades of doe XT (dacht ik) in Ulduar 10 voor een leuk shieldje. Ook TotC10 dropt een leuk shieldje op Anub.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Ja, ik heb het schild al dat met Heroism werd verkocht, maar ik vroeg me af of er al een makkelijke upgrade zou zijn :) Heb een half jaar niks gespeeld en sinds twee weken deze char weer leven in geblazen met een faction change :D Raar eigenlijk dat overal wel epics zijn te krijgen, behalve voor schilden. Op mijn tank loop ik ook nog met een i200 rond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-05 23:15

flessuh

Set sail for fail!

Auredium schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 09:21:
Niet veel gedaan gisteraaf. Wat gevendord via AH en wat aankopen gedaan via hetzelfde AH. (voornamelijk recepten)
Verder van de guildbank een mudskunk lure gehaald en met behulp van een guildie ben ik Zul'Gurub in gelopen en heb daar de achievement [Deadliest Catch] weten te halen. :)
en dan issie verbaasd in /g dat het een raidboss is >:)

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
RichardvdD schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 09:35:
Ja, ik heb het schild al dat met Heroism werd verkocht, maar ik vroeg me af of er al een makkelijke upgrade zou zijn :) Heb een half jaar niks gespeeld en sinds twee weken deze char weer leven in geblazen met een faction change :D Raar eigenlijk dat overal wel epics zijn te krijgen, behalve voor schilden. Op mijn tank loop ik ook nog met een i200 rond.
In Naxx10/25 droppen genoeg shields die stukken beter zijn dan de Emblems versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goede morgen allemaal,

Gister toch maar even snel ingelogd en op mijn rogue de brewfest boss gedaan. Ik deed toch nog rond de 1000 dps op die 80 elite, en won bij de laatste kill de crit en +AP trinket! Gelukkig dropte er voor mijn guildies ook nog een mountje.

Daarna toch nog maar even mijn tank gelogt voor de trinket. Hiermee heb ik toch even 2 trinkets weten te pakken, eentje voor tanken, eentje voor retri. Toch lekker om op de laatste dag van Brewfest toch nog even een graantje mee te pikken. Had ik natuurlijk veel eerder moeten doen, maar kwam er gewoon niet van.

Over de shields, die zijn inderdaad lastig te krijgen. Heb er zelf ook problemen mee. Loop al maanden met een iLevel 200 schild. Heb slechts één keer een schild zien droppen in Naxx25, die verloor ik. De Ulduar BoE versie is me ook iets te duur. Op zich zijn er zat schilden te vinden, maargoed, ze moeten natuurlijk wel droppen!

Hoe goed denken jullie dat wow draait op een laptop met een dual core 2.1 Ghz en 2gig intern geheugen + onboard 350 MB videokaart? Misschien toch lekker om een beetje te klooien in het hotel…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
chromeeh schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 07:55:
[...]

Ja en nee...
Want ook al lopen de tank & healer in 245 ilevel en de dps is echt te waardeloos dan ga je het nog niet halen :)

Gisteren een beetje mining geleveld, aardig mazzel gehad met een leuke hoeveelheid Silver nodes.
Pewpew gold :9
Karaoke gedaan met guildies voor een die jarig was :+
Dit was vast een voorbeeld, maar een full geared 245 tank en healer solo'en alle hc's zonder timers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
hulkie schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 09:44:
Toch lekker om op de laatste dag van Brewfest toch nog even een graantje mee te pikken. Had ik natuurlijk veel eerder moeten doen, maar kwam er gewoon niet van.

Hoe goed denken jullie dat wow draait op een laptop met een dual core 2.1 Ghz en 2gig intern geheugen + onboard 350 MB videokaart? Misschien toch lekker om een beetje te klooien in het hotel…
Afgelopen 2 weken elke dag met 5 characters de Brewfest boss gedaan voor mounts/trinkets/Tankards. Heb nu op al mijn chars alle trinkets, in totaal iets van 4 Tankards, 3 Shankers en een zwik mounts. Het bij elkaar zoeken van een groep duurde soms langer dan het uiteindelijke omleggen. Vooral als je ff geen Remote bij de hand hebt :) Gelukkig was dat niet vaak het geval.

Over 2 weken begint Hallow's End weer dus dan staan we weer in SM voor de mount. Ben eens benieuwd of ze die boss ook geupgrade hebben naar level 80 content. Om een of andere reden krijg ik nog niet echt het idee dat ze dat gedaan hebben.

@laptop: Verwacht er niet teveel van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen
Heirlooms... Die je ook al voor emblems en shards kan kopen :P Maar als je Crusader bent dus ook met Champion Seals :P

De Argent Tabard is wel handig, teleport naar de Grounds zodat je gelijk weer verder kan met dailies.
ooow ok ja die tabard is idd wel handig,toch een soort van extra heartstone en heirlooms ook wel opzich,heb net die leather shoulders voor mn druudje gekocht met Stonekeeper's shards kan ik er met champion's seals een leuk wapentje bijkopen _/-\o_ wel ff een noobie moment: ik die heirloom shoulders gekocht en dacht: nu ben ik imba met die stats!blijken ze mee te scalen op lvl haha :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gisteren geen raid als er vanavond niets gebeurd ben ik voor het eerst in tijden niet saved in welke raid dan ook.

Afgelopen woensdag is TotC25 en Ony25 leeg gegaan (35+ inschrijvingen). Met meer als 25 man kan je niet altijd mee. Daarna nog Ulduar 25 op het programma afgelopen weekend(niet genoeg inschrijvingen).

Gisteren TotGC25 op het programma. Wel voldoende inschrijvingen (ca. 30), maar een deel zo undergeared dat het gewoon niet realistisch was om te gaan. Waar zijn al die mensen die er wel waren afgelopen woensdag voor TotC25? Officers hebben wat navraag gedaan wie dan naar Ulduar 25 wilde, dat waren er te weinig. Geen idee of dat de gegearde mensen waren die niet de rest wilde hebben, of de undergeared mensen die liever wachten op een ToTC run. Hoe dan ook zit er ergens een mentaliteitsprobleempje.

10 man is toen verder gegaan met Ulduar 10 hard modes. Voor verdere 10 mans raids (TotC TotGC Ony en Ulduar) waren er 6 van de 20 mensen geïnteresseerd. (ook hier waren er weer mensen bij die echt verbeteringen uit TotC10 konden halen).

De officers hebben pas geleden besloten dat heroic raids aparte dkp krijgen. Wellicht hadden ze beter dezelfde dkp kunnen gebruiken en dan in heroics veel meer geven. Zodat mensen als ze op de farms wat willen krijgen wel mee moeten naar de progress raids in heroic. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 320529

Anoniem: 63072 schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 10:04:
Afgelopen woensdag is TotC25 en Ony25 leeg gegaan (35+ inschrijvingen). Met meer als 25 man kan je niet altijd mee. Daarna nog Ulduar 25 op het programma afgelopen weekend(niet genoeg inschrijvingen).
Dit komt mij ook wel bekend voor. Maar wij zetten gewoon niet meer de raids in de calendar. Zoals deze week wilde wij ToTC op maandag doen. Kijk ik op de calendar 31 signups voor de maandag en 25 voor de zondag. Ik verzet dan gewoon de raid, moeten mensen maar gewoon online komen voor alle raids.

Iig TROLLI GIEV FM op Daizze!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Trouwens, een vraagje aan de mensen die Yogg 25m hebben gedaan/doen. Hoe zit het nu met pets en totems in p1? Zorgen die nou wel of niet voor extra mobs? We hebben gister 2 tries gedaan voordat er gecalled werd, maar in de tweede try werd ik doodleuk beschuldigt van het pullen van mobs, terwijl ik, naar mijn weten, de clouds heb weten te ontlopen. De enige mogelijkheid zouden mijn totems kunnen zijn, maar dat weet ik dus niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 297978

Een beetje cliche, maar altijd wel leuk, is het maken van verwijzingen naar en grappen over WOW. De een maakt filmpjes, de ander verzint aparte guildnamen en ik, ik link aktualiteit aan ingame gebeurtenissen. Mijn achtergrond: van april 2006 tot juli 2008 WoW gespeeld, Undead Frost Mage (pvp epic gear). Denk met weemoed terug aan 'Vanilla WoW'.

Speciaal nieuwsbulletin 6 oktober 2009.
-Vandaag raakte de guildleader van een van de meest gerenommeerde guilds in opspraak door het accepteren van een bijzonder
hoge bonus. Woordvoerders van socialistische actiebeweging 'De dappere Dwerg' spraken van schande, vooral in deze tijden van
crisis, waarin menig guild zich geconfronteerd ziet met ledenverlies of zelfs 'disbands'. Er werd gerept van 25% van het totale
saldo op de guildbank en bovendien zou hij recht hebben op epic relatie en zaken geschenken. De persoon in kwestie zou
vragen moeten beantwoorden aan de kamer in Stormwind, maar heeft tot op heden nog geen commentaar geleverd.

-Ondanks de alliantie die vele jaren geleden werd afgesloten, ondervinden veel minderheden nog veel nadelen, waaronder discriminatie.
Niet alleen Dwergen, vaak in opspraak vanwege hun handtastelijkheid en drankmisbruik in uitgaansgelegenheden, maar ook Nightelves en
Gnomes zijn vaak het mikpunt van spot op de werkvloer en bij selecties voor nieuwe functies binnen een guild maken ze vrijwel geen kans.
Inkomsten zijn ook vaak onder de maat, erkent hofadviseur binnenlandse economie Vailance Trennendhor. Als voorbeeld noemt hij de
lagere prijzen die geboden worden op te koop aangeboden blauwtjes van Gnomes en Dwergen.

-In deze tijden van relatieve vrede en rust laat de samenleving zich van een heel andere kant zien. Waar vroeger nog alles kon in de
naam van de heilige oorlog tussen Horde en Alliance wordt tegenwoordig de verbetering van de levensstandaard steeds
hoger op de agenda geplaatst. Ongezonde voeding is een van die hekelpunten. Het is bekend dat met name Orcs en Taurens een
hoog cholesterol hebben vanwege het vetrijke voedsel dat zij nuttigen. Orc en Tauren strijders krijgen speciale lunchpakketen
aangereikt van het ministerie in de hoop dat zij daardoor meer verantwoord eten tussen de bedrijven door. In het verlengde hiervan
is ook kunstmatig voedsel veroordeeld. Waar men vroeger nog proviand kocht op de markt of er zelf op jaagde, zoekt men tegenwoordig
een 'mage' op die van dat smakeloze, vitamine en proteine arme nepvoedsel toverde. Helemaal uit den boze zijn die moderne 'tafels' die
zij oproepen, waar meerdere slachtoffers zich mee kunnen vergiftigen. Hier wordt binnenkort een nieuwe wetgeving voor verwacht, uiteraard
onder hevig protest van de belangengroep van de Mages.

-Dat de economie grillig is en dat geld aan ontwaarding onderhevig is, daar twijfelen zelfs de meest controversiele analisten niet aan. Maar
de vormen die de huidige inflatie aanneemt slaat alle deskundigen als een dwergen deegrol om de oren. Voor 1000 goud kon je vroeger een
nog een behoorlijke epic kopen, maar daar zul je vandaag de dag nog amper een blauwtje voor krijgen. Als schuldige wordt naar voren
geschoven het fenomeen 'goldfarmers', die als een gek goud in de economie pompen en zo de liquiditeit doen ontwaarden. Op dit moment
is een groep Tier-3 strijders onderweg naar die regio's om dit onkruid te verdelgen. Hevig tegengesproken door linkse groeperingen van
Gnomes die beweren 'dat ook goldfarmers vallen onder de conventie van Orgrimmar die rechten van alle rassen voorschrijven', maar
weer gecorrigeerd door Dwergen actiegroepen die stellen dat deze Gnomes 'vanuit hun raseigen gewoonte', 'waarschijnlijk zelf nog het
meest profiteren van goldfarm business'.

-Dit is een oproep van de politie. Heeft u tussen 1 september en 1 oktober 2009 een verdachte persoon gezien in Arathi Highlands?
Met name met het vallen van de avond zou deze zich schuldig hebben gemaakt aan het belagen van jonge vrouwen, met name
Bloodelves. Profiel is niet bekend, daar de betreffende dader een rogue is. De slachtoffers zijn duidelijk getraumatiseerd en klagen
over het feit dat 'zij niks konden doen door de overmacht van deze persoon'. Dit heeft tot grote woede in de natie geleid, protesten
dreigen uit te breken en de roep om 'NERF ROGUES' klinkt vanuit alle hoeken. Mocht u informatie hebben die waardevol kan zijn
voor het koninklijk politieapparaat, aarzel dan niet en contacteer of lokale nederzetting!

-Economie. De regels op auctions moeten worden aangescherpt. Vaak is het profiel van de verkoper niet bekend en wordt er goud
betaald terwijl de items in kwestie nooit geleverd worden. Veel mensen halen hun zolder overhoop en zetten hun roestige oude
blauwtjes te koop op de auction. De regels hieromtrent zijn moeilijk te effectueren en controleren met als gevolg veel gedupeerde
kopers, die dachten spellpower +20 als enchant en een aantal managems bij het item te krijgen, terwijl bleek dat die er alleen op
de foto opzaten. Vroeger kon je bij je lokale Gnome specialist een degelijk blauwtje kopen en had je een jaar garantie tegen
smeedfouten en bovendien kreeg je een jaar lang gratis service aan huis. Ook extra's zoals een enchant werden bij het totaalpakket
meegeleverd en vielen ook onder de verzekering. Natuurlijk werd daar ook wel misbruik van gemaakt en kwamen mensen soms
terug met een dagger die ze gebruikt hadden om een boom te vellen. Maar in de regel wist je toen nog wat je kocht. Een speciale
commissie gaat het systeem van de auction in kaart brengen en ook illegale praktijken, zoals 'auctioneer mod' aan banden leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 252101

Species5618 schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 00:26:
hehe, grats. Zelfde voor mijn guild. :) Wel jammer dat ik had gesigned voor Naxx10 (achievement run met 8 man).

Ben begonnen met mn shaman levelen.. Gister 70, HEROISMMMMMMMM!!! Damn wat een verslavende knop.Jammer dat Exhaustion niet afloopt terwijl je uitgelogd bent, anders zou ik iedere 10min reloggen om ff die button te drukken. (En dan 1.8k single target self buffed DPS doen op een dummy van lvl 70 :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-05 10:07
Anoniem: 63072 schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 10:04:
De officers hebben pas geleden besloten dat heroic raids aparte dkp krijgen. Wellicht hadden ze beter dezelfde dkp kunnen gebruiken en dan in heroics veel meer geven. Zodat mensen als ze op de farms wat willen krijgen wel mee moeten naar de progress raids in heroic. :/
Hadden wij ook. Wat we nu doen: ToGC focussen en om half 11 ofzo nog even wat andere shit (2 ToC 25 bosses, VoA/Ony25). Maw welke raid je ook signed, ToGC tot er anders besloten wordt.
Helpt iig aardig, helaas blijven we members verliezen, zo'n 8 de laatste 3 maanden. We hebben ook wel een stuk of 6 nieuwe inmiddels maar als 't aan mij ligt haalt de helft de trial niet eens. Wat een nabs. Binnenkort komen wij niet ver op 25 man heroic ben ik bang onze dps is niet goed genoeg om het met 23/24 man te gaan proberen :/

@immor leuke post :)

[ Voor 7% gewijzigd door porn* op 06-10-2009 11:03 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316512

Algalon 10 en totc25 hardmode NB neer, eindelijk weer eens wat raids die ergens op lijken. ^O^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:48

Rannasha

Does not compute.

Mik! schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 10:33:
Trouwens, een vraagje aan de mensen die Yogg 25m hebben gedaan/doen. Hoe zit het nu met pets en totems in p1? Zorgen die nou wel of niet voor extra mobs? We hebben gister 2 tries gedaan voordat er gecalled werd, maar in de tweede try werd ik doodleuk beschuldigt van het pullen van mobs, terwijl ik, naar mijn weten, de clouds heb weten te ontlopen. De enige mogelijkheid zouden mijn totems kunnen zijn, maar dat weet ik dus niet zeker.
Tegenwoordig zie je een emote in het chatlog als er iemand door een wolk heen banjert en een extra mob spawnt. Daar staat ook de naam van de persoon in. Is dus makkelijk om te zien of de extra mob van je pet/totem komt, gewoon op de emote letten :)

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Ook een mooie failcheck trouwens :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Species5618 schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 11:11:
Tegenwoordig zie je een emote in het chatlog als er iemand door een wolk heen banjert en een extra mob spawnt. Daar staat ook de naam van de persoon in. Is dus makkelijk om te zien of de extra mob van je pet/totem komt, gewoon op de emote letten :)
Aah ok, wist ik nog niet ;) Zal d'r inderdaad eens op letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Banzaibunny schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 09:42:
[...]

en dan issie verbaasd in /g dat het een raidboss is >:)
Psycho :o
Jij hier maat? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Anoniem: 320529 schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 10:22:
[...]

Dit komt mij ook wel bekend voor. Maar wij zetten gewoon niet meer de raids in de calendar. Zoals deze week wilde wij ToTC op maandag doen. Kijk ik op de calendar 31 signups voor de maandag en 25 voor de zondag. Ik verzet dan gewoon de raid, moeten mensen maar gewoon online komen voor alle raids.

Daizze is High Warlord (aka no lifer) en heeft geen FM nodig !
Species5618 schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 11:11:
[...]

Je pet hetzelfde noemen als je GM en die door de clouds heen laten sjouwen :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Anoniem: 320529 schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 10:22:
[...]

Hai fabi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Laatst online: 21:05
Had eergisteren een fout gemaakt, nieuwe tankingpants voor mijn druid, op mijn hunter snel een patch gemaakt, maar bij na het doorzoeken op de verkeerde laten staan, dus had ipv een AP patch ipv een STA patch, merkte ik dus pas nadat hij er al op zat.

Nieuwe gemaakt, in mijn bags geplaatst, toen ik bedacht, misschien wil een GM ze wel wisselen, nou als ik had geweten hoeveel tijd en moeite dat dan kost, had ik 'm maar gewoon zelf er overheen geplakt.

Had een ticket aangemaakt (report issue, dacht geen gesprek nodig te hebben), krijg ik dus gisteren op eens een GM aan de lijn, blah blah blah, wat is er gebeurd, wanneer, noem precieze legs, patches, etc en wanneer. Blah Blah, oke, ik ga aan de gang. Oke, ticket voor escalatie klaar gemaakt (review van zijn acties of zo iets). Goed vanmorgen dan wel eindelijk gefixed, maar met al dat geouwehoer en werk dat ze er mee hebben, ik vervang het zelf wel volgende keer, die 150g (op ah dan) niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Waarvoor ben je boos dan? Jij maakt een fout, Bliztard fixed het voor je. Misschien duurt het een dag maar die lui hebben het ook druk en blijkbaar mogen ze niet altijd alles zelf doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Jezus, dat er zelfs tickets worden gemaakt voor stomme eigen fouten :') En dat Blizzard er nog iets mee doet!! Daar mag je eerder dankbaar voor zijn. Dat het veel moeite kost is niet zo gek, het moet wel gecontroleerd worden natuurlijk. Anders kan ik ook wel random tickets maken dat ik een andere enchant op mijn gear wil.

[ Voor 51% gewijzigd door Divak op 06-10-2009 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Laatst online: 21:05
MrVegeta schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 11:45:
Waarvoor ben je boos dan? Jij maakt een fout, Bliztard fixed het voor je. Misschien duurt het een dag maar die lui hebben het ook druk en blijkbaar mogen ze niet altijd alles zelf doen.
Ben niet boos, ze hebben het prima gedaan.
Ik dacht alleen dat het een vlugge snelle fix zou zijn voor hun, wilde ze niet met deze hoeveelheid werk/tijd opzadelen voor iets wat ik fout doe.

Was ook mijn eerste ticket om iets te fixen ooit, op ooit 1 ticket na om in de war geraakte pets op mijn hunter te fixen. Normaal los ik het ook gewoon zelf op en pak ik het verlies, want dat geld boeit me echt niet zoveel.

En er hoefde niet zoveel gecontroleerd te worden (dacht ik), ik had er een AP patch op zitten, nieuwe patch gemaakt en in mijn druids-bags gestopt, het was alleen een kwestie van wisselen en een controle van tijd enzo, dat ik er geen misbruik van had gemaakt eerst als dps-pants ofzo. (dacht ik).

[ Voor 35% gewijzigd door cannibal op 06-10-2009 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
cannibal schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 11:49:
[...]

Ben niet boos, ze hebben het prima gedaan.
Ik dacht alleen dat het een vlugge snelle fix zou zijn voor hun, wilde ze niet met deze hoeveelheid werk/tijd opzadelen voor iets wat ik fout doe.

Was ook mijn eerste ticket om iets te fixen ooit, op ooit 1 ticket na om in de war geraakte pets op mijn hunter te fixen. Normaal los ik het ook gewoon zelf op en pak ik het verlies, want dat geld boeit me echt niet zoveel.

En er hoefde niet zoveel gecontroleerd te worden (dacht ik), ik had er een AP patch op zitten, nieuwe patch gemaakt en in mijn druids-bags gestopt, het was alleen een kwestie van wisselen en een controle van tijd enzo, dat ik er geen misbruik van had gemaakt eerst als dps-pants ofzo. (dacht ik).
Ik zou er serieus nooit aan denken om blizz op te zadelen met dit soort onzin. Als ik een fout maak, gooi ik er wel een nieuwe enchant op. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha, die pet doet me denken aan goede oude tijden. We hadden vroeger een hunter die zn pet hetzelfde had genoemd als een andere dpser in de raid. Die stond altijd een ontzettend stuk boven de rest met damage done. Pas na een paar weken kwamen we erachter dat dit hierdoor kwam :) Ik heb zelf mijn per ook vernoemd naar die hunter puur voor de herinnering.

Maare, wow op die laptop zetten zoals beschreven in mijn vorige reply heeft geen zin dus? Ik wil er dan alleen een beetje mee questen op mijn rogue om wat tijd te doden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RichardvdD schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 11:48:
Jezus, dat er zelfs tickets worden gemaakt voor stomme eigen fouten :')
Ik kan in iedergeval al drie gevallen van weapon disenchanten in plaats van brilliant mana oil erop doen melden waaron de GM het item geeft teruggehaald. (En allemaal hebben ze de crystal mogen houden!)

Hebben ze overigens nog vaak moeten horen :P Are you sure you want to disenchant <item>? YES!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Maare, wow op die laptop zetten zoals beschreven in mijn vorige reply heeft geen zin dus? Ik wil er dan alleen een beetje mee questen op mijn rogue om wat tijd te doden.
Ik kan zelfs WoW-en op mijn EEE-PC, dat is nou juist het mooie van dit spel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
RichardvdD schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 12:12:
[...]
Ik kan zelfs WoW-en op mijn EEE-PC, dat is nou juist het mooie van dit spel :P
best een prestatie.. ik heb op max settings met mijn config nog steeds problemen met de programmatuur van WoW -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-08-2021

-BB-

kwak

hulkie schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 12:02:
Moet prima kunnen. Ik heb het zelf lange tijd op mijn werklaptop gedaan om precies dezelfde reden. Alleen sinds een 3.x patch heb je nieuwere drivers nodig en die kan ik niet updaten op die laptop. Dan werkt het spel nog wel, je ziet alleen geen grond, beetje vreemd spelen :+

Je zit alleen rond de 15-20fps, maar voor questen is dat prima. Ik had minder geheugen op mijn onboard gfx-kaart, misschien doe jij het dan iets beter, geen idee.
SpoTs schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 12:16:
best een prestatie.. ik heb op max settings met mijn config nog steeds problemen met de programmatuur van WoW -_-
Je moet ook niet op max settings willen spelen als je config het niet aankan :P En een aantal settings zijn echt onzin voor je game experience, die hoeven echt niet hoog of aan te staan.

[ Voor 22% gewijzigd door -BB- op 06-10-2009 12:24 ]

When all else fails, resurrect and start over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Anoniem: 63072 schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 12:06:
[...]

Ik kan in iedergeval al drie gevallen van weapon disenchanten in plaats van brilliant mana oil erop doen melden waaron de GM het item geeft teruggehaald. (En allemaal hebben ze de crystal mogen houden!)

Hebben ze overigens nog vaak moeten horen :P Are you sure you want to disenchant <item>? YES!
Vorige week konden we in ToTC 5 man heroic 1 kist niet looten (items wel, badges en emblems niet). Ik een ticket gemaakt voor de hele groep, "raid" ID erbij gegeven, namen van party members. Volgende dag had ik een zwik mails met emblems en badges ... alles dubbel :D

GM's doen hun werk goed maar sommige dingen gaan nu eenmaal wat traag of kunnen ze gewoon niks aan doen. Helaas pindakaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tappone
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-04 10:43
Shards? Dat ben ik nog niet tegengekomen..zou je me in de goeie richting kunnen sturen? :p heb veel te veel alts die ik moet gearen en met emblems gaat dat traaaaaaaaaaaaag ;)

Ik ben trouwens op zoek naar een nieuwe raiding guild op al'akir. Zit met m'n oude main op alliance, in <Immersion> . En m'n nieuwe main, Enhancement/resto shaman op Horde, in een casual guild waar ook wat Darkstorm leden in zitten met hun off-raid characters. Mocht iemand iets weten, of een shaman zoeken, roept u maar! :)

I have ADOHLAS syndrom : Attention Deficit Oh Hey Look A Squirrel! Tappie#1541

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Dat heb ik ook gehad met de polearm van Ony10.
Ticket aangemaakt dat Berserking niet werkt, krijg je na 2 dagen een reply: Ticket will be escalated.
Dan krijg je dus zoiets van: "Goh ze zijn er toch mee bezig".
Dag ernaa kreeg ik het final ticket: "Known issue, will not be corrected in the near future" oid.
:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 250989

Na de WotLK release was PVP volledig gebroken. Iedereen was het er over eens, het is compleet unbalanced. Het heeft Blizzard en de community bijna een jaar gekost om de boel weer enigzins (met de nadruk op enigzins) op de rails te krijgen. Alle classes zijn aangepast en na 3.2.2. dacht ik eindelijk: Hèhè, we zijn er. Na het overpowerde tijdperk van rogue, death knight, prot healing paladins gaan we nu leuk PvP doen. Ook de slechtste PvP uitvinding genaamd Wintergrasp waar lag vaker regel was dan uitzondering werd goed aangepakt met een player limit van 120 (ik had na 2 weken WotLK al door dat er een player limit moest komen maar goed) kwam er zowaar een beter speelbaar Wintergrasp. Ook realm verschillen werden met FCM (Free Character Migration) opgelost. Chapeau Blizzard, eindelijk, totdat....Faction Change.

Vanaf die dag was alle balance waar zo hard voor gewerkt was wederom compleet naar de klote. Massaal rerollde alle goede PvP Alliance spelers naar Hordes, 50% van de spelers die Gladiator was is inmiddels Horde. Wintergrasp dat eindelijk redelijk gebalanced was, weer volledig naar de klote en overal zie je spelers rondlopen met een naam die eerst nog Alliance waren. Natuurlijk is zo een PAID faction change lekker cashen voor Blizzard, maar zoals gewoonlijk hebben ze geen idee wat ze hebben gedaan en wat voor gevolgend zo een faction change nou eigenlijk heeft.

Meer en meer Alliances praten over een change naar Horde en ik voorspel dat we straks realms zullen hebben met óf alleen goede Horde spelers óf alleen goede Alliance spelers, maar ongveer 50-50 (wat door maandelange FCM bij benadering soms gehaald kon worden) zal niet meer lukken.

Nee, wie dacht dat we de grootste teleurstellingen van WotLK toch wel inmiddels gehad had komt bedrogen uit, Faction Change is de overtreffende trap, helaas :'(
Er zullen altijd setups blijven die erg sterk zijn.
Maar waar ik me aan erger is hoe blizz dit nerfed/buffed en vooral de tijd die dit kost. Sommige combos nerfen ze binnen een week en andere laten ze een heel seizoen doorgaan (Hpally/dk bijv.)

Maarja als ene setup OP is wil nog niet zeggen dat je kansloos bent, betere spelers zullen vaak winnen ook al zijn hun opponents in het voordeel (kijk maar naar beste 2v2 team priest/arcane mage).

Teveel mensen schreeuwen (qq-en) om nerfs als ze een setup niet kunnen verslaan terwijl ze het gewoon totaal verkeerd aanpakken.
Vanaf die dag was alle balance waar zo hard voor gewerkt was wederom compleet naar de klote. Massaal rerollde alle goede PvP Alliance spelers naar Hordes, 50% van de spelers die Gladiator was is inmiddels Horde.
"Hey look at me, I'm making up my own statistics!"

Is dus onzin wat je nu zegt, lol! j\Je moet is weten hoeveel horde spelers er zijn faction changed naar de alliance guild op outland <a pet isnt just for xmas> (beste alliance pvp guild) waar alleen maar gladiators/rank1 spelers inzitten. Maarja als je gewoon getallen uit je mouw trekt vind ik je neit meer geloofwaardig.

Faction change is geweldig, als je met vrienden wilt spelen van de andere faction ik zie jouw probleem niet, maargoed niemand houdt je tegen opnieuw te beginnen op level 1 met een 3 maand gear grind.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 250989 op 06-10-2009 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Tappone schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 12:30:
[...]
Shards? Dat ben ik nog niet tegengekomen..zou je me in de goeie richting kunnen sturen? :p heb veel te veel alts die ik moet gearen en met emblems gaat dat traaaaaaaaaaaaag ;)
Bij de Wintergrasp vendor. Heeft shoulders+wapens, alleen de chest niet. Maar zeker mooi, aangezien emblems altijd handig zijn en shards gewoon totaal nutteloos zijn als je eenmaal de mammoet hebt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
RichardvdD schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 12:36:
[...]
Bij de Wintergrasp vendor. Heeft shoulders+wapens, alleen de chest niet. Maar zeker mooi, aangezien emblems altijd handig zijn en shards gewoon totaal nutteloos zijn als je eenmaal de mammoet hebt :+
elke 30 is 2k honor BoA.. dus ontzettend leuk voor je lvl 60 twink o.i.d. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Gisteren een maatje een Mechano-hog gegeven omdat hij afgelopen woensdag getrouwd is (was nog niet eerder online gekomen). Hij vond het een tof ding : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

ImdaMned schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 12:38:
Gisteren een maatje een Mechano-hog gegeven omdat hij afgelopen woensdag getrouwd is (was nog niet eerder online gekomen). Hij vond het een tof ding : )
Alucardo ? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:23

Snuffel

Vroem!

Nee, wie dacht dat we de grootste teleurstellingen van WotLK toch wel inmiddels gehad had komt bedrogen uit, Faction Change is de overtreffende trap, helaas
Zeer hoog QQ gehalte, met gefantaseerde cijfers. Zeer geloofwaardig hoor... NOT!

Maar gelukkig: je hoeft niet te spelen! :w

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Alucardu en nee ik speel niet meer op Trollbane. Zou het minigun zijn geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tappone
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-04 10:43
RichardvdD schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 12:36:
[...]
Ooh die Shards. ik zat aan Dream Shards te denken...moet ff wakker worden denk ik :)

I have ADOHLAS syndrom : Attention Deficit Oh Hey Look A Squirrel! Tappie#1541

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen
Snuffel schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 12:44:
[...]

Zeer hoog QQ gehalte, met gefantaseerde cijfers. Zeer geloofwaardig hoor... NOT!

Maar gelukkig: je hoeft niet te spelen! :w
indeed! maarja het gaat een beetje van beiden kanten uit denk ik want het gras is altijd groener aan de andere kant..past een beetje in het hokje van dat er bij de alliance alleen maar kiddo's rondlopen ,die transferen ook leuk mee haha maarja het verschilt ook weer ontzettend per server natuurlijk

trouwens een poosje idle gestaan net en naar mn Grunty zitten kijken..echt meesterlijk die pet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:23

Snuffel

Vroem!

Vivaladen schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 12:48:
[...]

indeed! maarja het gaat een beetje van beiden kanten uit denk ik want het gras is altijd groener aan de andere kant..past een beetje in het hokje van dat er bij de alliance alleen maar kiddo's rondlopen ,die transferen ook leuk mee haha maarja het verschilt ook weer ontzettend per server natuurlijk

trouwens een poosje idle gestaan net en naar mn Grunty zitten kijken..echt meesterlijk die pet!
Tuurlijk is het gras bij de buren groener: die hebben gewoon meer shit.

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen
Snuffel schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 12:50:
[...]

Tuurlijk is het gras bij de buren groener: die hebben gewoon meer shit.
haha dat kan je van 2 kanten bekijken die opmerking hahaha
heb inmiddels beiden boeken (world of warcraft: tides of darkness & beyond the dark portal) uit en begin nu alweer nieuwsgierig te worden of we Turalyon & Alleria tegen gaan komen in Cataclysm..staat in het eind van het boek vd expansion van warcraft 2 niet een verwijzing naar iets levensgevaarlijks wat ze gingen ondernemen maar wat ze hebben uitgespookt is te bewonderen in de inn van honor hold haha -->hun zoon! ;)

wel jammer dat ze nog niet bovenwater zijn aangezien blizz toen al beloofd had dat alle figuren waarvan er bij de ingang van stormwind een standbeeld staat zouden terugkeren in TBC maarja khadgar,kudran & danath waren alledrie present op de 2 bovenstaande na haha

tevens kwam in "Beyond the dark portal" Garrosh hellscream nog even voor en die heeft dus in de 2e oorlog helemaal geen reet uitgevoert op wat bloed&sluim spugen na,zat in zo'n dorpje waar de zieke en stervende werden behandeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-04 10:39

RaseriaN

So much choices..

SpoTs schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 12:16:
Zou het toevallig niet aan jou kunnen liggen? ;)

@Ontopic
Wat een prestatie.. 4 weken lang zowat elke raid leeggeplukt (Ony10/25, VoA 10/25, ToTC10/25) en echt geen een drop gezien die ook maar iets voor me kan betekenen :/
Achja volgende week maar weer beter.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roxors
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 05-05 16:44
_Peter2_ schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 08:44:
In principe is je spec prima, alhoewel er nog wel wat verbeteringen door te voeren zijn. Volgens mij doe je geen raids, en alleen maar dungeons, dus daar zijn de volgende tips ook op gericht.

Je balance talents: deze zijn prima, daar hoef je de komende tijd niets aan te doen.

Je resto talents : Ik zou 1 punt uit subtlety halen, en deze in Omen of Clarity stoppen. Je genereert sowieso toch niet zoveel threat, en OOC is echt wel een kenmerk voor een druid. Dit is een flinke mana saver.

Haal ook een punt uit Tranquil Spirit, en stop deze in Nature's Swiftness. Wanneer NS gebruikt wordt in een macro, samen met Healing Touch, zorgt dit ervoor dat je als druid een soort van "oh sh*t" button hebt. Dit zorgt toch voor een instant 10k heal op je tank, en kan je een benarde situatie helpen overleven. Je krijgt dan zo iets:

#ShowToolTip Nature's Swiftness (zodat je de cooldown op je action bar kan zien, is namelijk 3 minuten)
/cast Nature's Swiftness
/cast [target:mouseover] Healing Touch

Bind deze macro vervolgens aan een mousebutton, en je hebt een mooie tank save.
Tip: bind ook Swiftmend aan een mousebutton o.i.d, en je hebt weer een mooie save button.
Ik gebruik de addon Clique om acties aan een mousebutton te binden.

Vervolgens is het afhankelijk van je healing stijl. Gebruik je veel Nourish, laat de overige 3 punten dan in TS staan. Gebruik je die amper, laat er dan 1 staan, en ga dan voor 2/3 Revitalise.

Mocht je nu over een tijdje gaan raiden, dan is het ook een optie om punten uit Living Seed te halen, aangezien je in een raid vaak alleen maar HoT's gebruikt, en mider vaak gevraagd zal worden om de tank te healen. In een dungeon moet je toch al gauw nourish gebruiken. Dat is echter wederom afhankelijk van je healing stijl.

Tevens zou ik je Glyph of Rejuvenation vervangen door een Glyph of Nourish. Mocht je gaan raiden zou ik de Glyph of Rebirth vervangen door Glyph of Wild Growth. Die extra persoon met WG is in een dungeon niet van toepassing, maar kan in een raid wel wat verschil maken. Neem ook een minor glyph, Glyph of the Wild, scheelt je weer mana tijdens het rebuffen mocht er iemand zijn omgevallen tijdens een fight.

Wat gear betreft: probeer wat badge gear te halen, en je zal zien dat je HPS met sprongen vooruit gaat.
Voor druids geldt: SP > Spi > Haste > Crit

Een ideale Spi : int ratio is 1:1. hier hoef je je echter bijna niet druk om te maken aangezien er op gear met Spi meestal ook int zit.

Mocht je nog vragen hebben just ask :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 320529

Yo Peter. Hoe gaan de Fchamps voor jullie bij ons is het chaos :<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Voor druids geldt: SP > Spi > Haste > Crit
Ik ben wel benieuwd wat voor een shaman het meest handige is?

Ik gem/enchant nu op deze manier: SP > MP5 > INT > Haste > Crit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:31

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Nu je toch bezig bent ik heb gister gelukkig wat gear upgrades mogen looten dus kwa gear ga ik erg de goede kant op overigens wel krom ik loop met een 245 chest en T9 shoulders terwijl mijn Cloek / Off-hand en Idol nog Blue zijn ;).

Maar ik zie dat er vaak verschillende build voor resto zijn zie jij nog op en aamerkingen met mijn Build ? Ben wel benieuwt namelijk :D ( Treesus in signature )

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
RaseriaN schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 13:04:
[...]

Zou het toevallig niet aan jou kunnen liggen? ;)

@Ontopic
Wat een prestatie.. 4 weken lang zowat elke raid leeggeplukt (Ony10/25, VoA 10/25, ToTC10/25) en echt geen een drop gezien die ook maar iets voor me kan betekenen :/
Achja volgende week maar weer beter.. :P
Faction change Horde -> Alliance

I say no more :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-04 10:39

RaseriaN

So much choices..

ImdaMned schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 13:31:
Faction change Horde -> Alliance

I say no more :w
Mijn Rogue is al jaren Alliance dus die is het niet ;) Maargoed, zal wel iets daarmee zijn ja ;(
Stom spel! WTB selectable loottables bij ingang van de instance..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-05 10:05
Druk bezig om HC's te doen voor gear. Ondertussen nog quests aan het doen voor wat geld. Enige waar ik nu nog naar op zoek ben zijn goede Glyphs en een leuke talenttree voor een belf mage.

Iemand die me een duwtje in de goede richting kan geven? :)

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316512

RichardvdD schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 13:15:
[...]
Ik ben wel benieuwd wat voor een shaman het meest handige is?

Ik gem/enchant nu op deze manier: SP > MP5 > INT > Haste > Crit
In principe kan je met elke stat voorruit als je Shaman bent. Voor raids is nu haste populair, dus gem zoveel mogelijk haste. Zorg wel dat je genoeg mana hebt, zodat je kan blijven spammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:18

chromeeh

the Gnome

virtualJac schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 13:46:
Druk bezig om HC's te doen voor gear. Ondertussen nog quests aan het doen voor wat geld. Enige waar ik nu nog naar op zoek ben zijn goede Glyphs en een leuke talenttree voor een belf mage.

Iemand die me een duwtje in de goede richting kan geven? :)
Ik ben frost geleveld, ben nu dual spec frost <> arcane....
Alleen ik gebruik m'n frost spec helemaal niet meer :)

Deze build bevalt me wel :D

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-05 09:40
ShadowBumble schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 13:25:
Nu je toch bezig bent ik heb gister gelukkig wat gear upgrades mogen looten dus kwa gear ga ik erg de goede kant op overigens wel krom ik loop met een 245 chest en T9 shoulders terwijl mijn Cloek / Off-hand en Idol nog Blue zijn ;).

Maar ik zie dat er vaak verschillende build voor resto zijn zie jij nog op en aamerkingen met mijn Build ? Ben wel benieuwt namelijk :D ( Treesus in signature )
FF van een andere resto druid: je hebt ongeveer een standaard 11/0/60 build. De laatste paar punten plaatst iedere resto afhankelijk van kleine voorkeuren. Het is een beetje afhankelijk van welke spells je gebruikt. Ik ben zelf bijvoorbeeld absoluut geen fan van Nourish.
Roxors schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 13:06:
Tevens zou ik je Glyph of Rejuvenation vervangen door een Glyph of Nourish. Mocht je gaan raiden zou ik de Glyph of Rebirth vervangen door Glyph of Wild Growth. Die extra persoon met WG is in een dungeon niet van toepassing, maar kan in een raid wel wat verschil maken. Neem ook een minor glyph, Glyph of the Wild, scheelt je weer mana tijdens het rebuffen mocht er iemand zijn omgevallen tijdens een fight.
Afaik is Glyph of WG de beste healing-output buff die druids kunnen krijgen. Zelf gebruik ik nog veel lifebloom (of nja, gebruikte, m'n druid staat nu al wel een tijdje stof te happen).

[ Voor 31% gewijzigd door Hydra op 06-10-2009 14:00 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Betthen
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-09-2022
Anoniem: 297978 schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 10:36:
Een beetje cliche, maar altijd wel leuk, is het maken van verwijzingen naar en grappen over WOW. De een maakt filmpjes, de ander verzint aparte guildnamen en ik, ik link aktualiteit aan ingame gebeurtenissen.
Leuk stukje om te lezen :) Doet me denken aan gisteren toen we het over recruiten hadden en mijn guildleader zei: Vol is vol, eigen volk eerst, maar dan net iets anders :d
Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.