HTC Hero [part four] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 77.745 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07:55
SYQ schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 19:37:
wie heeft nog meer problemen met de ingebouwde alarm?? echt super frustrerend dit, dan gaat ie wel over id ochtend en dan weer niet. icoontje van alarm ingesteld staat altijd aan, heb ingesteld op werkdagen

klaxon geprobeerd, ook niks. dagje deed ie het, daarna zelfde gezeik als voorheen. vanochtend ging ie dus niet over, en ik had voor het slapen nog wel ff gecontroleerd of alles goed was ingesteld
Ga naar je alarmtoon en kijk of de volume van je alarm aan staat. Dit moet je even iedere keer voor het slapen checken, aangezien het een bekend Android probleem is, als ik het goed heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 08:22
SYQ schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 19:37:
wie heeft nog meer problemen met de ingebouwde alarm?? echt super frustrerend dit, dan gaat ie wel over id ochtend en dan weer niet. icoontje van alarm ingesteld staat altijd aan, heb ingesteld op werkdagen

klaxon geprobeerd, ook niks. dagje deed ie het, daarna zelfde gezeik als voorheen. vanochtend ging ie dus niet over, en ik had voor het slapen nog wel ff gecontroleerd of alles goed was ingesteld
Zijn erg veel klachten over inderdaad. Ik stel mijn wekker(s) iedere dag opnieuw in, omdat ik niet elke dag zelfde tijd naar mijn studie hoef. Maar weet je ook waar het aan ligt? Doet het geluid het niet (dus gaat het alarm wel af, maar zonder geluid) of doet het alarm het helemaal niet? In het eerste geval zou je de app Sound Manager kunnen proberen. Erg handig tooltje waarmee je alle geluiden van de telefoon kan instellen. Van standaard geluid tot media geluid en wekker geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 14:21
Ik heb een keer voorbij zien komen dat AudioManager Widget zou helpen. Daarmee worden het volume van het alarm en de telefoon los gekoppeld (of zo iets, ik heb het alarm nog nooit gebruikt (leve de antieke wekkerradio)).

ISS Detector en meer voor Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeIsTwisted
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-07-2023

MeIsTwisted

not a Twisted mind

het alarm gedoe is drama. Ik vertrouw het voor geen meter meer. morgen maar eens alarmania proberen.

Multimonitor is relax :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havocnl
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-09 15:18
RoD schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 16:39:
[...]

Je bedoelt de 1.6 Donut-update? Ik heb hier en daar wel gehoord dat ie voor de G2 problemen op kan leveren. Maar hoe het precies zit weet ik niet.
Update in de UK is nog de oude update die hier al een tijd uit is, maar nu eindelijk pas door T-mobile vrij is gegeven voor de G2... Nog geen 1.6 update dus.

Wèh zedde gij??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe verwijder je de trackball voor een schoonmaakbeurtje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:53
Zo haal je 'em uit elkaar. volgens mij zou je het balletje dan wel schoon moeten kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 16:36:
Een vraag aan degene die de T mobile G2 hebben

Ik heb zojuist te horen gekregen dat de firmware update gereleased is op de engelse pagina van T-mobile. Nu is mijn vraag of ik deze zonder problemen kan installeren?
Android besturingssysteem is niet regio verbonden dus die kun je gewoon installeren.
oja, zelfs het installatie menu in Nederlands.

het enigste wat ik nog wel heb moeten instellen is het woordenboek voor sms ed.
deze stond op wel nederlands maar herkende nederlandse woorden niet. nogmaals nederlands aangeklikt en nu is alles ok,

Tmob.nl komt net met het bericht dat de Rom ook hier uit komt volgend e week... wat een stel lutsers daar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andyy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-09 23:54
Weet iemand de APN voor KPN/Hi?
Ik heb al geprobeerd:
APN: Portalmmm.nl(met en zonder gebruikersnaam en wachtwoord)
gebruikersnaam: KPN
wachtwoord: GPRS

APN: Basic internet (met en zonder gebruikersnaam en wachtwoord)

APN:internet.

Geen van allen doet het :/
Ik had laatst een nieuwe sim kaart aangevraagd omdat mijn oude nog zo'n ouderwetse was en geen 3g etc ondersteunde, maar daarmee kon ik wel op internet (alleen de browser dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
De instellingen staan op de site. Die moeten het gewoon doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andyy
  • Laatst online: 12-09 23:54
RoD schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 23:50:
De instellingen staan op de site. Die moeten het gewoon doen.
Die doen het dus niet helaas.
Dat is dus die van portalmmm.nl met de gebruikersnaam wachtwoord combinatie
En volgens die sites moet ik APN type op internet zetten, als ik dat doe kan ik het niet selecteren als APN.

[ Voor 32% gewijzigd door andyy op 09-10-2009 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

andyy schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 23:52:
[...]

Die doen het dus niet helaas.
Dat is dus die van portalmmm.nl met de gebruikersnaam wachtwoord combinatie
En volgens die sites moet ik APN type op internet zetten, als ik dat doe kan ik het niet selecteren als APN.
Selecteer eens "ander merk" op de Hi-site en probeer die instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemd
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Is het juist te veronderstellen, geconcludeerd uit bovenstaande posts, dat als je de telefoon 's nachts op Stil zet, ook het alarm niet meer afgaat? Ik zie door de bomen het bos niet meer helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

grrrrr, en alweer bijna doorheen geslapen terwijl ik zostraks naar dusseldorf vliegveld moet. dit keer ging ie wel over, maar stond het geluid erg laag ingesteld :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GG---77 schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 13:43:
[...]

Het was meer trail and error. Ik was ten einde raad, verander wederom mijn wachtwoord en had bingo. Het enige wat anders was, was de lengte van het wachtwoord. Verder was het een soortgelijke letter/cijfer/hoofdletter combi.
Daarom ik denk dat het aantal tekens van het wachtwoord het probleem gaf.
Hehe ik ben erachter het klopt bij mij wel dat me wachtwoord te lang is ( raar eigenlijk want hotmail zegt juist dat je een strong password moet hebben ) het rare was ook dat ik dat in msn had, ik gebruik windows 7 en nadat ik me 10de letter van me wachtwoorde had ingetypt hoor je het geluidje dat je niet meer verder kan typen dus ja.... eigenlijk had ik het kunnen weten hahaahaah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 07:49:
[...]

Hehe ik ben erachter het klopt bij mij wel dat me wachtwoord te lang is ( raar eigenlijk want hotmail zegt juist dat je een strong password moet hebben ) het rare was ook dat ik dat in msn had, ik gebruik windows 7 en nadat ik me 10de letter van me wachtwoorde had ingetypt hoor je het geluidje dat je niet meer verder kan typen dus ja.... eigenlijk had ik het kunnen weten hahaahaah
Had je van mij eerder achter mogen komen. ;) . Werd er echt gefrustreerd van, maar eind goed al goed!

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
  • Laatst online: 19-06 00:07
SYQ schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 05:40:
grrrrr, en alweer bijna doorheen geslapen terwijl ik zostraks naar dusseldorf vliegveld moet. dit keer ging ie wel over, maar stond het geluid erg laag ingesteld :(
Wanneer je het alarm aan het instellen bent, kun je middels de volumetoetsen het (tromgeroffel) volume instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 14:04

dread

Sluwe vlaming

met alarm heb ik eigenlijk nooit problemen gehad.

wat me wel stoort is de bluetooth verbinding.

Ik maak verbinding met de autoradio voor bellen en muziek afspelen. Vaak werkt het maar vaak ook niet? erg irritant. Nu dacht ik te horen dat je ook een bluetooth app van market kon dl. heeft iemand daar ervaring mee?

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh4wn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-11-2017

Sh4wn

Bio-informatica

Ik had ook veel problemen met mijn wekker, maar de afgelopen week heeft die mij elke keer op tijd wakker gemaakt :)

Wat ik altijd doe is:
1. Stel wekker in, ik zet herhalen altijd aan, ook al is het maar voor 1 dag.
2. Als die eenmaal is ingesteld, laat ik het homescreen uit zichzelf op standby gaan (dus niet via de uit knop)
3. het scherm heb ik altijd naar boven liggen (geen idee of dat wat uitmaakt :') )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staffie666
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-05 18:09
Sh4wn schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 10:24:
Ik had ook veel problemen met mijn wekker, maar de afgelopen week heeft die mij elke keer op tijd wakker gemaakt :)

Wat ik altijd doe is:
1. Stel wekker in, ik zet herhalen altijd aan, ook al is het maar voor 1 dag.
2. Als die eenmaal is ingesteld, laat ik het homescreen uit zichzelf op standby gaan (dus niet via de uit knop)
3. het scherm heb ik altijd naar boven liggen (geen idee of dat wat uitmaakt :') )
Heb er nooit problemen mee, moet wel zeggen ik zet hem elke dag opnieuw (moest ik bij mijn diamond eerst ook... zelfde probleem)

Scherm omhoog of omlaag maakt geen verschil, wekker gaat toch wel af.
Herhalen heb ik uitstaan, ik zet gewoon om de 10 min een nieuwe wekker.

Iets meer werk, maar het werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Hebben jullie ook het probleem dat wanneer je de timer (dus GEEN alarm of stopwatch) hebt ingesteld, de Hero niet trilt als de tijd om is?
Dit vind ik erg vervelend want ik heb hem vaak op stil+trilstand staan en aan alleen een alarmgeluid (dat wel is in te stellen) heb ik dus niet veel.
Ik heb de nieuwste ROM overigens en volgens mij had ik bij de vorige ROM dit probleem niet, al kan ik me dat niet goed meer herinneren.

[ Voor 3% gewijzigd door Snoop op 09-10-2009 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

andyy schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 23:49:
Weet iemand de APN voor KPN/Hi?
Ik heb al geprobeerd:
APN: Portalmmm.nl(met en zonder gebruikersnaam en wachtwoord)

APN: Basic internet (met en zonder gebruikersnaam en wachtwoord)

APN:internet.

Geen van allen doet het :/
Ik had laatst een nieuwe sim kaart aangevraagd omdat mijn oude nog zo'n ouderwetse was en geen 3g etc ondersteunde, maar daarmee kon ik wel op internet (alleen de browser dan)
Onderstaande kwam ik tegen op Android-wereld. Zijn de Hi-settings.

APN naam: hi basic
APN: basicinternet
Proxy: leeg
Poort: leeg
Gebruikersnaam: leeg
Wachtwoord: leeg
Server: leeg
MMSC: leeg
MMS-proxy: leeg
MMS-poort: leeg
Mms-protocol: WAP 2.0
MCC: 204
MNC: 08
APN-type: default

De site van Hi heeft ook een instructie show. Let op bij het invullen op je caplocks!

Voor KPN

Naam: Mobiele Startsite
APN: portalmmm.nl
Proxy: 10.10.100.20
Poort: 5080
Gebruikersnaam: niets invullen
Wachtwoord: niets invullen
Server: niets invullen
MMSC: niets invullen
MMS Proxy: niets invullen
MMS-poort: niets invullen
MCC: 204
MNC: 08
APN Type: default.

Data Roaming aanzetten op je toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm dit vind ik echt klote hoor.. ik krijg geen afleveringsrapporten als de sms aankomt (dus als iemand weer bereikbaar is) dat is toch iets dat elke nieuwe telefoon moet hebben :? heb nu wel een beetje spijt dat ik de htc hero heb genomen, nu maar smsen versturen met m'n oude telefoon, lekker is dat :(
Er staat wel of ik leveringsrapporten wil ontvangen, dat heb ik aangevinkt en nee hoor niks.. GVD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alarmklok:

Heb dezelfde slechte ervaringen met wel of niet afgaan van het alarm. Mijn beste optie nu is:

-Sound manager gebruiken, en dubbel checken voor ik ga slapen. (Heb sowieso 2 wekkers).

-Alarmania vind ik net als vele andere wekkers die ik vond op market, not easy to use.
-Als je het volume s'nachts uitzet, dan gaat niet persee het alarm ook mee.
-Toch nog ff getest, want mijn oude nokia kon het wel. Telefoon geheel uitschakelen is helemaal geen alarm.

Hopelijk haalt HTC de bug er uit, of komt er iemand met een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grhmpf
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-05-2022

grhmpf

Android <3

Verwijderd schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 14:28:
Hmm dit vind ik echt klote hoor.. ik krijg geen afleveringsrapporten als de sms aankomt (dus als iemand weer bereikbaar is) dat is toch iets dat elke nieuwe telefoon moet hebben :? heb nu wel een beetje spijt dat ik de htc hero heb genomen, nu maar smsen versturen met m'n oude telefoon, lekker is dat :(
Er staat wel of ik leveringsrapporten wil ontvangen, dat heb ik aangevinkt en nee hoor niks.. GVD
Als het goed is krijg je bij een sms nu een icoontje achter je bericht. Via dat icoontje kan je de afleverstatus zien. Je krijgt geen popup of apart bericht, maar misschien zijn daar wel apps voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Openen 'toepassingen beheren' duurt 40 seconde :(

Sinds de update van HTC-Hero, duurt het erg lang als ik het menu 'toepassingen beheren' wil openen. Ik heb er wel zo'n 84 apps op staan. Misschien komt het omdat ik een back up had gemaakt, en deze tijdens de 'restore' ergens op een indirecte link op mijn SD kaart is neergezet.

Iemand dezelfde ervaringen? Tnx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06:18
Verwijderd schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 14:44:
Openen 'toepassingen beheren' duurt 40 seconde :(

Sinds de update van HTC-Hero, duurt het erg lang als ik het menu 'toepassingen beheren' wil openen. Ik heb er wel zo'n 84 apps op staan. Misschien komt het omdat ik een back up had gemaakt, en deze tijdens de 'restore' ergens op een indirecte link op mijn SD kaart is neergezet.

Iemand dezelfde ervaringen? Tnx.
Bij mij duurde het al lang vòòr de update.

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-09 20:24

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Bij mij heeft dat ook altijd lang geduurd inderdaad. Het zou me juist verbazen als dat opeens kórter dan een halve minuut zou duren.

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 14:35:
Alarmklok:

Heb dezelfde slechte ervaringen met wel of niet afgaan van het alarm. Mijn beste optie nu is:

-Sound manager gebruiken, en dubbel checken voor ik ga slapen. (Heb sowieso 2 wekkers).

-Alarmania vind ik net als vele andere wekkers die ik vond op market, not easy to use.
-Als je het volume s'nachts uitzet, dan gaat niet persee het alarm ook mee.
-Toch nog ff getest, want mijn oude nokia kon het wel. Telefoon geheel uitschakelen is helemaal geen alarm.

Hopelijk haalt HTC de bug er uit, of komt er iemand met een oplossing.
Je hebt niet toevallig taskkiller oid. draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 15:47:
[...]

Je hebt niet toevallig taskkiller oid. draaien?
Ja, die draait, lekker programma...

Is dat de boosdoener?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gersomvg
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 16:59
Ik draaide ook Alarmania maar na de update gingen mijn alarmen ook niet meer af..
Ik gebruik nu gewoon standaard htc app en beheer m'n volume met die volume widget. Alles uit behalve alarmvolume en gespreksvolume :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 17:23:
[...]

Ja, die draait, lekker programma...

Is dat de boosdoener?
Hmmm.. Had ik dus ook, als je de clock afschiet, heb je gelijk geen alarm meer.. Die moet je dus in je exclude lijst zetten. Dat was bij mij de oplossing.

Taskkiller ontwricht wel meer zaken in je phone..Je moet bijvoorbeeld ook touchflo, touchinput en alle services in de exclude zetten.

Mocht je problemen met je foon hebben, probeer eerst eens een tijdje te draaien zonder een taskkiller.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2009 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olson
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-09 18:58
Sinds ik geen 'task killer' apps gebruik werkt mijn phone veel stabieler.
Toch best gek dat wanneer je de "klok" afschiet, je geen alarmen meer hebt :) 8)7

Compjoeters... hu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Laatst online: 13-09 12:39
olson schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 09:36:
Sinds ik geen 'task killer' apps gebruik werkt mijn phone veel stabieler.
Toch best gek dat wanneer je de "klok" afschiet, je geen alarmen meer hebt :) 8)7
Nou... gek? Nee... Het alarm valt onder de klok, zonder tijd kan die je nooit laten wekken. Eigenlijk heel logisch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diewom
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-05 07:24
dread schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 09:46:
Ik maak verbinding met de autoradio voor bellen en muziek afspelen. Vaak werkt het maar vaak ook niet? erg irritant. Nu dacht ik te horen dat je ook een bluetooth app van market kon dl. heeft iemand daar ervaring mee?
Zelf heb ik geen problemen met mijn Bluetooth en audio. Ik heb een VDO Dayton autoradio met bluetooth. Gewoon bluetooth aanzetten op de telefoon (als die nog niet aan stond) en dan de auto starten en ik kan muziek spelen, en soms komt de navigatie er gewoon nog even doorheen.
Hij wordt wel iets trager, maar het geluid begint niet te stotteren ofzo.

Ik heb geen ervaring met (of gehoord van) een bluetooth app van de market die dit moet verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07:40
Vandaag ook de hero gehaald. Gelukkig simlock vrij (verkoper zei van niet :S, maargoed)
Ik wil echter internet uitzetten (of wifi na dan)

Is het voldoende om "Mobiel netwerk - verbinding maken met internet" uit te vinken? Ik wil dus geen bit via het mobiele netwerk verzenden! (Heb nog geen internet abo, gaat in december pas in)

Eerste indruk van de telefoon had ik al, tweede indruk is zeer goed! :) Kpn kaartje werkt al, internet, email etc... Nu nog een beetje spelen/uitzoeken

[ Voor 18% gewijzigd door Tonkey op 10-10-2009 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
Ik heb sinds gister ook de HTC Hero (geruild voor mijn Nokia N97), nu maar eens alles uitpluizen, en opzoek naar leuke Android apps ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iop
  • Laatst online: 21:05

iop

vandevorst schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 14:16:
Vandaag ook de hero gehaald. Gelukkig simlock vrij (verkoper zei van niet :S, maargoed)
Ik wil echter internet uitzetten (of wifi na dan)
Moet je even apndroid downloaden en instaleren.
Die zet de hele mik uit, ik gebruik het ook werkt prima.

Voor als je het niet wist nog: Als je barcode scanner installed, kan je daarmee die 'avatar-streepjescodes' scannen en dan installed de HTC het zelf automatisch.

[ Voor 24% gewijzigd door iop op 10-10-2009 14:25 ]

mag de groeten niet doen dus dat doe ik niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
iop tha man schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 14:24:
[...]

Voor als je het niet wist nog: Als je barcode scanner installed, kan je daarmee die 'avatar-streepjescodes' scannen en dan installed de HTC het zelf automatisch.
Thanks!
Meteen installeren :) Volgens mij werkt dat met die qrcodes wel handig ;)

Volggens apndroid is "internet access is disabled" :D

[ Voor 38% gewijzigd door Tonkey op 10-10-2009 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemd
  • Niet online
Als ik met mijn Hero naar meerdere mensen een sms stuur en die sms later terugkijk, staat bij het betreffende bericht alleen de 06-nummers van de ontvangers en niet hun namen. Vind ik knap irritant. Is er een manier om dat anders in te stellen? Heb het zelf nog niet kunnen ontdekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staffie666
iop tha man schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 14:24:
[...]

Gaat een stuk makkelijker door de mobiele internet widget neer te zetten. Hoef je ook niets te instaleren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Staffie666 schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 15:06:
[...]

Gaat een stuk makkelijker door de mobiele internet widget neer te zetten. Hoef je ook niets te instaleren
Ah, gewoon instelling mobiel netwerk als widget inderdaad :P
Het is leuk speelgoed moet ik zeggen :) Nu nog wat leuke apps op gaan zoeken... Al gaat dat lastig als er regelmatig staat "3 resultaten gevonden - Er zijn geen overeenkomsten in android market voor .. "(daar staat dan een zoekresultaat wat eerder gebruikt is)

Al snap ik niet waarom gmail wel standaard is, maar de email widget niet 8)7 Moet dus nog server info gaan zoeken om de email widget te gebruiken |:(

[ Voor 30% gewijzigd door Tonkey op 10-10-2009 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeurizz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-02 18:10
Na mijn hero sinds 4 weken weer in gebruik te hebben genomen, nadat hij terug was van reparatie, heb ik nu weer hetzelfde probleem. De speaker kraakt. Het klinkt net alsof je een papiertje op je mond legt en daar hoge piepende geluiden in maakt.
Heel vervelend. Hij doet dit op elk geluidsniveau. Ook heb ik al een hardreset gedaan. Probleem nog steeds aanwezig. Het vervelende is dat ik hem voor deze klachten al 3 weken kwijt ben geweest. Hij is niet geroot, en ik draai de nieuwste originele rom.

Iemand nog een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanardenne
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Het Leoh-Paard schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 14:54:
Als ik met mijn Hero naar meerdere mensen een sms stuur en die sms later terugkijk, staat bij het betreffende bericht alleen de 06-nummers van de ontvangers en niet hun namen. Vind ik knap irritant. Is er een manier om dat anders in te stellen? Heb het zelf nog niet kunnen ontdekken.
welke sms app gebruik je? Bij Handcent gaat dit prima. Daar kan je kiezen of je wilt dat een groepsms als 1 sms wordt weergegeven of als een aparte sms naar elke ontvanger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slayeer
  • Laatst online: 18-06 19:44
Hallo,

Ik heb een nogal frustrend probleem met mijn Hero en HTC sync(Ik denk vooral HTC sync).

Ik sinds een week of 2 dat elke keer als ik mijn pc opstart en/of htc sync aanzet, htc sync een foutmelding geeft zonder enige text erin. Ik heb hem nou al enkele malen geherinstalleerd, maar niks schijnt te helpen.

Iemand enig idee waar het probleem zou kunnen schuilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomasE
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:26
vandevorst schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 15:15:
[...]
Nu nog wat leuke apps op gaan zoeken... Al gaat dat lastig als er regelmatig staat "3 resultaten gevonden - Er zijn geen overeenkomsten in android market voor .. "(daar staat dan een zoekresultaat wat eerder gebruikt is)
Komt bij mij ook vaak voor. Druk in zo'n geval op je menu-knop > Market-startpagina > Zoeken en je laatst gezochte term prijkt onder het invul veld. Beetje een omweg, maar de enige en snelste manier voor dit probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iop
  • Laatst online: 21:05

iop

Staffie666 schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 15:06:
[...]

deze zet alles uit behalve wifi, doet die dat ook?

mag de groeten niet doen dus dat doe ik niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iop tha man schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 17:37:
[...]

deze zet alles uit behalve wifi, doet die dat ook?
De mobiele internet widget zet.... Mobiel internet uit..

de Wifi widget zet.... Wifi uit...

De GPS widget.... Die laat ik aan jou over!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe in vredesnaam verstuur ik via bleutooth fotos naar mn PC?

ik lees iets over rooten en de juiste software installeren maar dat moet ondertussen toch ook wel ander kunnen of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 18:15:
hoe in vredesnaam verstuur ik via bleutooth fotos naar mn PC?

ik lees iets over rooten en de juiste software installeren maar dat moet ondertussen toch ook wel ander kunnen of niet?
Ik heb deze geinstalleerd: http://www.androlib.com/a...edieval-blueftp-qAFE.aspx

Ziet er goed uit, heb het echter nog niet kunnen testen...

EDIT: Hmm.. zie nu op de site dat Hero nog niet ondersteund wordt.. Die kan er dus ook weer af :(

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2009 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staffie666
Verwijderd schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 18:14:
[...]

Je hebt ook nog vliegtuigmodus widget... Die zet echt alle verbindingen uit (behalve gps)
Dat bluetooth progje staat bij dat ze er aan aan het werken zijn dat hij ook voor de hero
gaat werken, dus nog even geduld. Gezien ik al wacht vanaf juli vind ik dat niet zo'n probleem.
Daarbij gaat via wifi verzenden stuk sneller O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Verwijderd schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 18:14:
[...]

Zo simpel kan het zijn, neemt niet weg dat dat niet altijd het geval is ;) (voorbeeld iphone)
Overigens vind ik de app layar echt briljant!

[ Voor 6% gewijzigd door Tonkey op 10-10-2009 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 18:34:
[...]

Ik heb deze geinstalleerd: http://www.androlib.com/a...edieval-blueftp-qAFE.aspx

Ziet er goed uit, heb het echter nog niet kunnen testen...

EDIT: Hmm.. zie nu op de site dat Hero nog niet ondersteund wordt.. Die kan er dus ook weer af :(
mmm enigste wat ik gevonden heb is deze maar is nog niet klaar voor de hero
http://www.cyrket.com/package/it.medieval.blueftp ik snap niet dat de bleutooth functie zo slecht geimplementeerd is op de hero. ok het zit erop, maar wat je kan dr niks mee...

heb ik nog wat, wie weet waar de "nieuwe" woorden die bv in sms of search van market worden invoert worden opgeslagen. ik kan het niet vinden en wissen als ik dat zou willen.
ik ben qwa gagets best een controll freak :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:03
Ik kan met bluetooth wat je er m.i. mee moet kunnen: draadloos bellen met een carkit.
Het is maar net wat je definitie ervan is, ik heb niet meer nodig. Het schijnt leuk te zijn om foto's en ringtones door te sturen, maar ik maak nooit foto's en gebruik gewoon de standaard ringtone (en als ik een ander wil, kan ik die ook van mijn computer halen).

Het enigste makkelijke bij mijn Nokia 6300 was dat ik met Bluetooth kon synchroniseren, nu kan dat enkel met een kabeltje (met Outlook). Aan de andere kant kan ik mijn outlook op mijn laptop met mijn Google Calendar synchroniseren en dan draadloos synchroniseren via internet. Maar dat hoeft voor mij niet per sé, wil er wel wat meer naar gaan kijken zodat ik automatisch synchroniseer en het niet kan vergeten. Maar dat komt wel! :) Ben het toestel na 1.5 maand nog steeds aan het ontdekken :D Erg tevreden over!

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-09 11:44

Bergen

Spellingscontroleur

dread schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 09:46:
met alarm heb ik eigenlijk nooit problemen gehad.

wat me wel stoort is de bluetooth verbinding.

Ik kan helemaal geen muziek afspelen via bluetooth. Bellen in de auto gaat uitstekend, maar als ik muziek afspeel doet hij dat gewoon via de telefoon. Mijn auto heeft een door de garage ingebouwde losse Nokia bluetooth-ontvanger (Nokia Carkit CK-7W) die verbonden is met de autoradio. Vertelt die ontvanger aan de telefoon dat hij een auto-ontvanger is ofzo? En dat de telefoon daarom alleen gesprekken via die ontvanger routeert? (Ik gok ook maar wat.) Weet iemand hoe dat precies werkt en hoe ik wel muziek via de autoradio kan afspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bergen schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 22:13:
[...]
Ik kan helemaal geen muziek afspelen via bluetooth. Bellen in de auto gaat uitstekend, maar als ik muziek afspeel doet hij dat gewoon via de telefoon. Mijn auto heeft een door de garage ingebouwde losse Nokia bluetooth-ontvanger (Nokia Carkit CK-7W) die verbonden is met de autoradio. Vertelt die ontvanger aan de telefoon dat hij een auto-ontvanger is ofzo? En dat de telefoon daarom alleen gesprekken via die ontvanger routeert? (Ik gok ook maar wat.) Weet iemand hoe dat precies werkt en hoe ik wel muziek via de autoradio kan afspelen?
De nokia CK-7W carkit heeft geen stero profiel A2DP. Deze carkit is alleen bedoeld voor gesprekken te voeren. Wil je toch muziek op je radio via bluetooth, zal je moeten gaan kijken naar een andere carkit bijvoorbeeld CK-20W van Nokia of Parrot.
Deze carkits hebben een aparte aansluiting voor een LINE-IN in je radio. Je radio moet dus deze mogelijk hebben anders werkt het ook niet.

Ik heb zelf de Nokia CK-20W en dat bevalt goed met alle telefoons. Alleen nu met de HERO heb ik af en toe wat problemen. Moet hem steeds paren en af en toe een dipje in de muziek (is niet echt hinderlijk). Het is wel zeer snel met skippen van nummers op de telefoon.
Ik verwacht dat de nieuwe versie van Android het probleem zal verhelpen. Daar wacht ik nu ook op.

Veel succes met het zoeken naar een goede oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinigami
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-04 12:15
De Hero is een fantastische telefoon, maar het ontbreken van een fatsoenlijke bluetooth ondersteuning vind ik eigenlijk niet kunnen. Ik wissel dikwijls met mijn vrienden foto's en muziek uit via bluetooth, het is jammer dat dit niet kan met deze telefoon. Voorzover ik weet is er ook geen nieuwe bluetooth stack in 1.6?

En voor degene die mobiel internet uit willen zetten: het is ook mogelijk om de "ophang-knop" (de meest rechter button) ingedrukt te houden, vervolgens kan je onder mobile network "Connect to Internet" uitzetten door er op te klikken. Herhaal om het weer aan te zetten. Werkt perfect voor mij.

[ Voor 31% gewijzigd door Shinigami op 11-10-2009 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkylicious
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07:28
Is het mogelijk om een HTC hero in te stellen dat hij alleen gebruik maakt van een WLAN verbinding? Ik wil geen aparte databundel hoeven aan te schaffen, omdat ik thuis en op me werk altijd wel een draadloze verbinding beschikbaar heb. Ik heb op google gezocht maar zie geen duidelijk antwoord. Iemand die hier ervaring mee heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Nu online
funkylicious schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 12:29:
Is het mogelijk om een HTC hero in te stellen dat hij alleen gebruik maakt van een WLAN verbinding? Ik wil geen aparte databundel hoeven aan te schaffen, omdat ik thuis en op me werk altijd wel een draadloze verbinding beschikbaar heb. Ik heb op google gezocht maar zie geen duidelijk antwoord. Iemand die hier ervaring mee heeft?
Lees de laatste 10 posts boven je nog maar eens door. Dit wordt letterlijk besproken.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
De telefoonlijst klopt niet heel goed bij mij, want de meeste namen staan er ineens 3 keer in :S (soms alleen gsm nummer, som niet eens 1 nummer). Dit terwijl het perfect klopt op de pc...
Gebruik zyb altijd om contacten te beheren, op de site staat het wel goed, bij het syncen op de telefoon alleen niet... Heb nu ook ruim 200 contacten ipv een 75 normaal...

Edit: de htcsync werkt hier ook niet... Heb de laatste versie van internet gehaald, maar ik krijg geen verbinding met de telefoon. Hangt gewoon aan usb, op de telefoon ook op koppelen gezet. De telefoon is in deze computer zichtbaar, maar bij htc sync niet... (verbinding verbroken) hoe is dit te maken? (instructies htc site gebruikt)
Al zal dit niet echt nodig zijn aangezien ik google calender gebruik, en contacten via zyb sync...

[ Voor 45% gewijzigd door Tonkey op 11-10-2009 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandevorst schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 13:59:
De telefoonlijst klopt niet heel goed bij mij, want de meeste namen staan er ineens 3 keer in :S (soms alleen gsm nummer, som niet eens 1 nummer). Dit terwijl het perfect klopt op de pc...
Gebruik zyb altijd om contacten te beheren, op de site staat het wel goed, bij het syncen op de telefoon alleen niet... Heb nu ook ruim 200 contacten ipv een 75 normaal...
Contacten/menu==> weergeven
Edit: de htcsync werkt hier ook niet... Heb de laatste versie van internet gehaald, maar ik krijg geen verbinding met de telefoon. Hangt gewoon aan usb, op de telefoon ook op koppelen gezet. De telefoon is in deze computer zichtbaar, maar bij htc sync niet... (verbinding verbroken) hoe is dit te maken? (instructies htc site gebruikt)
Al zal dit niet echt nodig zijn aangezien ik google calender gebruik, en contacten via zyb sync...
Even je telefoon opnieuw opstarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Verwijderd schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 23:28:
[...]

De nokia CK-7W carkit heeft geen stero profiel A2DP. Deze carkit is alleen bedoeld voor gesprekken te voeren. Wil je toch muziek op je radio via bluetooth, zal je moeten gaan kijken naar een andere carkit bijvoorbeeld CK-20W van Nokia of Parrot.
Deze carkits hebben een aparte aansluiting voor een LINE-IN in je radio. Je radio moet dus deze mogelijk hebben anders werkt het ook niet.

Veel succes met het zoeken naar een goede oplossing.
Helaas is het een leaseauto en bepaalt de leasemaatschappij welke bluetooth ontvanger er wordt ingebouwd. Gelukkig is het leasecontract bijna afgelopen, dus hopelijk kan het bij de volgende auto wel. Bedankt voor de uitleg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
  • Laatst online: 08:28
* GrooV heeft sinds gisteren ook een Hero :)

Maar nu update hij het weer niet meer bij mijn locatie. Onder de klok staat geen weer meer en als ik na het weer ga is heel het scherm grijs (op die balk onder na dan) als ik dan naar boven of beneden scroll dana laat hij die 6 standaard steden zien maar mijn locatie update hij niet. Iemand ervaring hier mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Verwijderd schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 14:37:
[...]

Contacten/menu==> weergeven
Zo simpel dus...
Bedankt!
Verwijderd schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 14:37:

[...]

Even je telefoon opnieuw opstarten
en ook dat werkt!
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GrooV schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 15:11:
* GrooV heeft sinds gisteren ook een Hero :)

Maar nu update hij het weer niet meer bij mijn locatie. Onder de klok staat geen weer meer en als ik na het weer ga is heel het scherm grijs (op die balk onder na dan) als ik dan naar boven of beneden scroll dana laat hij die 6 standaard steden zien maar mijn locatie update hij niet. Iemand ervaring hier mee?
heb je wel online verbinding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
  • Laatst online: 08:28
Verwijderd schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 18:48:
[...]

heb je wel online verbinding?
Ja, en de andere plaatsen zoals New York enzo die updaten wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zeg altijd maar zo als je het niet meer weet ff een harde reset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Nog een vraagje. Bij 'Instellingen' > 'Geluid en weergave' kun je de beltoon en het meldingsgeluid wijzigen. Je kunt in dat menu daar ook het aanraakgeluid in- en uitschakelen. Maar weet iemand hoe je het aanraakgeluid kunt veranderen? Ik weet inmiddels dat je je eigen geluiden kunt toevoegen door een bepaalde directorystructuur aan te maken op de SD-kaart (/media/audio/notifications of ../ringtones of ../alarms) maar hoe ken je die toe aan het aanraakgeluid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:22

Rio

Ik heb al een boek

Zijn er ergens meer widgets te downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:53
Ja, via de market. Ik ben alleen niet veel meer tegen gekomen dan on/off switches, maar dat komt waarschijnlijk doordat ik er ook niet echt naar gezocht heb. Wat voor widgets mis je eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Zoek eens op "widget" in de Market, kom je genoeg tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand de update die te downloaden is van de G2 in UK al geprobeerd hier op de G2 te installleren?

werkt het naar behoren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-09 14:37
Verwijderd schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 08:54:
heeft iemand de update die te downloaden is van de G2 in UK al geprobeerd hier op de G2 te installleren?

werkt het naar behoren?
Jaja ik heb hem draaien en hij werkt soepel hoor!

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

werkt het naar behoren?
Heb net T-Mobile NL gebeld, zij vertelde mij dat deze upgrade niet bruikbaar is voor de G2 omdat het een engelse versie is. :s

Ik moest wachten tot het toestel (via google) aangaf dat er een upgrade is.

Ik vind dit erg jammer, had ik het geweten had ik een UNbranded versie genomen, ik ging er vanuit dat ik gewoon de HTC-software over de branded versie kon gooien zoals ik dat deed bij mijn VODAFONE HTC DiAMOND toestel.

Maar goed afwachten dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikmattie
  • Laatst online: 22:00

werkt het naar behoren?
Je bedoelt die update van een klein weekje geleden ongeveer?
Ik heb hem erop staan!
naar behoren? tsja, wat zal ik zeggen, waar ik hem voorheen gewoon snel vond met afentoe een irritante lag, is hij nu heel snel zonder lags!
Een stuk beter dus!

Mijn Flickr; Sony A7iii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaveD1109 schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 09:04:
[...]

Jaja ik heb hem draaien en hij werkt soepel hoor!
huh? :s dan ben ik verkeerd in gelicht.Kan je de taal veranderen naar NL? opzich geen probleem als er maar geen problemen onstaan.

Zijn er meer mensen die het geprobeerd hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ikmattie schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 09:07:
[...]

Ik heb hem erop staan!
naar behoren? tsja, wat zal ik zeggen, waar ik hem voorheen gewoon snel vond met afentoe een irritante lag, is hij nu heel snel zonder lags!
Een stuk beter dus!
Dan zal ik vanavond ook proberen de upgrade erop te zetten!

vraagje: ben ik alles kwijt met upgrade? contacten/vergaderingen/agenda/smsjes/extra software?
Kan ik deze backuppen? welke software raden jullie aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikmattie
Verwijderd schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 09:11:
[...]

Dan zal ik vanavond ook proberen de upgrade erop te zetten!

vraagje: ben ik alles kwijt met upgrade? contacten/vergaderingen/agenda/smsjes/extra software?
Kan ik deze backuppen? welke software raden jullie aan?
Ja, je bent alles kwijt wat op de telefoon staat,
niet van je SIM en je SD-kaart.
Mij maakt het niet zo heel veel uit aangezien ik de G2 pas een weekje had.

Mijn Flickr; Sony A7iii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikmattie
Verwijderd schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 09:08:
[...]

huh? :s dan ben ik verkeerd in gelicht.Kan je de taal veranderen naar NL? opzich geen probleem als er maar geen problemen onstaan.

Zijn er meer mensen die het geprobeerd hebben?
Doet het gewoon in het NL, alles blijft wat dat betreft gewoon bij het oude..

Mijn Flickr; Sony A7iii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-09 14:37
ikmattie schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 09:39:
[...]

Doet het gewoon in het NL, alles blijft wat dat betreft gewoon bij het oude..
Indd stond trouwens ook een paar pagina's terug op dit forum! >:)

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneuh
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08-09 09:31
Ik kan het antwoord op mijn vragen eigenlijk niet of deels vinden, dus vandaar:

1. Hoe krijg ik de opstartgeluidjes uit? Een vrij basic instelling lijkt me, maar ik kan het nergens vinden.
2. Ik weet dat er problemen zijn met de samenwerking tussen een Parrot Carkit en de bluetooth verbinding van de HTC Hero. Ik kan zelf alleen verbinding maken en kan ook gesprekken ontvangen, maar het telefoonboek wordt niet gesynced. Iemand toevallig al een oplossing gevonden? Ik heb het toestel +/- 2 weken geleden gekocht, heb nog geen ROM update gedaan, dus wellicht biedt dit nog uitkomst.
3. Iedere keer als ik terugkeer naar het beginscherm, dan staat de grote klok ('klap klok'), op een heel andere tijd dan het eigenlijk is. Bijvoorbeeld, het is nu 12: 58, dan staat de klok op 11:56. Het wordt wel snel weer vanzelf gecorrigeerd, maar het ziet er gewoon raar uit. Iemand ervaringen mee?

Ik ben verder redelijk tevreden over het toestel. De navigatie is vrij intuïtief. Typen gaat best goed. De camera is behoorlijk slecht (veel vertraging en de omstandigheden moeten zeer ideaal zijn voor een acceptabele foto).

[ Voor 11% gewijzigd door Reneuh op 12-10-2009 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
Reneuh schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 12:58:
Hoe krijg ik de opstartgeluidjes uit? Een vrij basic instelling lijkt me, maar ik kan het nergens vinden.
Met de standaard ROM: Niet. Custom roms hebben dit vaak wel verwijderd. Ik vind het ook erg overdreven. Mijn nieuwe LCD Tv had ook al zo'n overdreven opstartgeluidje. Gelukkig kan die daar wél uit.
Iedere keer als ik terugkeer naar het beginscherm, dan staat de grote klok ('klap klok'), op een heel andere tijd dan het eigenlijk is. Bijvoorbeeld, het is nu 12: 58, dan staat de klok op 11:56. Het wordt wel snel weer vanzelf gecorrigeerd, maar het ziet er gewoon raar uit. Iemand ervaringen mee?
Klopt, dat is "standaardgedrag"... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mngm
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-08 13:38
Net in de nieuwe pricewatch gezien dat de prijs van de hero onder de 400€ gezakt is, dit weekend eentje gaan halen! Twijfel enkel nog tussen bruin en wit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:13

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Ik kan het antwoord op mijn vragen eigenlijk niet of deels vinden, dus vandaar:

1. Hoe krijg ik de opstartgeluidjes uit? Een vrij basic instelling lijkt me, maar ik kan het nergens vinden.
2. Ik weet dat er problemen zijn met de samenwerking tussen een Parrot Carkit en de bluetooth verbinding van de HTC Hero. Ik kan zelf alleen verbinding maken en kan ook gesprekken ontvangen, maar het telefoonboek wordt niet gesynced. Iemand toevallig al een oplossing gevonden? Ik heb het toestel +/- 2 weken geleden gekocht, heb nog geen ROM update gedaan, dus wellicht biedt dit nog uitkomst.
3. Iedere keer als ik terugkeer naar het beginscherm, dan staat de grote klok ('klap klok'), op een heel andere tijd dan het eigenlijk is. Bijvoorbeeld, het is nu 12: 58, dan staat de klok op 11:56. Het wordt wel snel weer vanzelf gecorrigeerd, maar het ziet er gewoon raar uit. Iemand ervaringen mee?

Ik ben verder redelijk tevreden over het toestel. De navigatie is vrij intuïtief. Typen gaat best goed. De camera is behoorlijk slecht (veel vertraging en de omstandigheden moeten zeer ideaal zijn voor een acceptabele foto).
Sinds de update werkt mijn Hero perfect met mijn Parrot CK-3200!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneuh
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08-09 09:31
@ Sypher. Eigenlijk belachelijk. Ik wil mijn vriendin 's ochtends niet wakker maken als ik mijn telefoon aanzet :')

@ freakstar: Ik zal hem eens gaan updaten inderdaad. Ik hoop dat het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
mngm schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 13:25:
Net in de nieuwe pricewatch gezien dat de prijs van de hero onder de 400€ gezakt is, dit weekend eentje gaan halen! Twijfel enkel nog tussen bruin en wit...
Kleur is echt iets persoonlijks, maar het bruin is niet heel bruin, meer bruin-grijs. Een beetje onorthodoxe kleur, maar ja :) Wit is wel smettelijker denk ik zo. Je ziet het in ieder geval sneller..
Reneuh schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 13:46:
@ Sypher. Eigenlijk belachelijk. Ik wil mijn vriendin 's ochtends niet wakker maken als ik mijn telefoon aanzet :')
Zeker weten, en waarom er zoveel verschillende riedeltjes nodig zijn. Doe er dan gewoon ééntje als het zo nodig moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-09 12:43
Telefoon in stil afsluiten dan start ie ook stil op, dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 08:22

Dit is een animatie van htc zelf. De klok staat altijd 1u en 2 min achter, zo dat de animatie kan plaatsvinden. Veel gebruikers op dit topic ervaren dit net als ik als irritant. Htc heeft dit er ook uitgehaald na de firmware update, dus die heb je er dan vast nog niet op staan. ;)

@ Sypher
Kleur is inderdaad smaken verschillen. Nu heb ik een witte Hero, en zou nogsteeds een witte kiezen. Héél enkel heeft ie een vlek op bijv de achterkant, maar een nat doekje is zo gepakt!

[ Voor 9% gewijzigd door Edzeau op 12-10-2009 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
ikmattie schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 09:07:
[...]

Ik heb hem erop staan!
Een stuk beter dus!
Op de site van HTC staat er enkel een van 11 september... Of mis ik iets?
Ik heb overigens een t-mobile versie, dus heb ik er waarschijnlijk toch nog niets aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikmattie
vandevorst schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 14:45:
[...]

Op de site van HTC staat er enkel een van 11 september... Of mis ik iets?
Ik heb overigens een t-mobile versie, dus heb ik er waarschijnlijk toch nog niets aan ;)
Je moet ook op de www.t-mobile.co.uk site kijken....

Mijn Flickr; Sony A7iii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemd
  • Niet online
Hoe kan ik een draadloos netwerk instellen dat met een certificaat werkt? Ik heb de geüpdatete ROM van een paar weken geleden.

Als ik deze handleiding volg, snap ik niet hoe ik de beveiliging anders kan instellen. Ik krijg alleen opties voor WEP/WPA etc. maar niet 802.11 of EAP etc.

http://wiki.science.ru.nl...adloos_handleidingAndroid

Er is vast ergens een knopje voor geavanceerde instellingen, maar ik zie het niet. Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikmattie
Het Leoh-Paard schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 15:03:
Hoe kan ik een draadloos netwerk instellen dat met een certificaat werkt? Ik heb de geüpdatete ROM van een paar weken geleden.

Als ik deze handleiding volg, snap ik niet hoe ik de beveiliging anders kan instellen. Ik krijg alleen opties voor WEP/WPA etc. maar niet 802.11 of EAP etc.

http://wiki.science.ru.nl...adloos_handleidingAndroid

Er is vast ergens een knopje voor geavanceerde instellingen, maar ik zie het niet. Alvast bedankt.
Bij Wi-Fi instellingen op MENU drukken?...

Mijn Flickr; Sony A7iii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Ah, bedankt!
Alleen dan is de laatste versie zelfs van mei... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikmattie
vandevorst schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 15:22:
[...]

Ah, bedankt!
Alleen dan is de laatste versie zelfs van mei... ;)
Kijk hier eens.
(en dan bij G2 rom upgrade)

Mijn Flickr; Sony A7iii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemd
  • Niet online
ikmattie schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 15:07:
[...]

Bij Wi-Fi instellingen op MENU drukken?...
Was het maar zo.

Als ik het netwerk in het lijstje selecteer, kan ik alleen een netwerksleutel opgeven voor WEP. (Hij denkt dat er alleen WEP opzit.) Op Menu drukken helpt niet, gebeurt helemaal niks.
Als ik in de instellingenpagina zelf op Menu druk krijg ik wel een menuutje met algemene instellingen, maar kan ik niet per netwerk zelf instellen wat er gebeuren moet zoals in die handleiding. Wat zie ik over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
ikmattie schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 15:33:
[...]

Kijk hier eens.
(en dan bij G2 rom upgrade)
Ah, bedankt!
Ik zat bij android algemeen te kijken ;)

Maargoed, of ik dat update is een 2e.. heb net allerlei programma's geinstalleerd etc.. Bij de update naar 1.6 zal dit anders zijn ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Tonkey op 12-10-2009 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikmattie
vandevorst schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 15:42:
[...]

Ah, bedankt!
Ik zat bij android algemeen te kijken ;)

Maargoed, of ik dat update is een 2e.. heb net allerlei programma's geinstalleerd etc.. Bij de update naar 1.6 zal dit anders zijn ;)
Ik vond het zeer de moeite waard!
En die programma's, tsja, even een paar dingetjes downloaden, en je bent weer uptodate...

Mijn Flickr; Sony A7iii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
ikmattie schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 15:45:
[...]

Ik vond het zeer de moeite waard!
En die programma's, tsja, even een paar dingetjes downloaden, en je bent weer uptodate...
Tja, toch maar even doen dan ;)

Maargoed, wat is htc sync toch een irritant programma! Je met dus al je gsm herstarten om verbinding te kunnen maken (waar al geen melding van is) maar nu valt de verbinding ook nog regelmatig weg. Heerlijk ja...
Nogmaals proberen...

Nu meer succes. Is in een paar minuten al klaar! :)

[ Voor 5% gewijzigd door Tonkey op 12-10-2009 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-05 19:44
......
Of je loopt even de (slaap)kamer uit voordat je je Hero aanzet.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staffie666

@ freakstar: Ik zal hem eens gaan updaten inderdaad. Ik hoop dat het werkt.
1. zet je gsm in stille modus voor je hem uit zet, komt hij er ook stil uit.
2. Neem je gsm mee als je je ontbijt gaat maken en zet em daaraan.
3. Modaco heeft volgens mij een rom gemaakt waar die alle bootgeluidjes heeft weggelaten, misschien een oplossing voor je?
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Kijk, voordat je post, even of je vraag niet beter in een van onderstaande topics past:
Accessoires voor de HTC Hero
[ABO] HTC Hero levertijden en abonnementen topic
HTC Hero: Rooten & Custom ROM's
Android Software & Discussie