Het Xbox 360 Ervaringen Topic Deel 63 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 53.023 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-08 19:47
Poelie schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 12:53:
[...]
Het is eigenlijk simpel. zorg wel dat je de 7600 build draait.

1 Installeer DivXTechPreviewMKVOnWin7R3_no-reg.exe overal wel te vinden via google.
2 intalleer Haali Media Splitter mijne zat al in k-lite
3 instaleer LET OP!! de laatste ac3filter (1.63b) en stel deze in om ook dts te streamen.

Na alles start je pc opnieuw en het werk :-) ook het dts spoor!!!
Maar nu nog mijn probleem ;-) iemand???
Dit werkt inderdaad ontzettend goed! Maar, en dit is voor mij een grote maar: ondertiteling werkt niet bij .mkv files. En omdat ik voornamelijk anime kijk in mkv formaat, is het hebben van ondertiteling toch wel handig :+ Ik heb al in de Haali config file lopen rotzooien, maar dit mocht niet baten. Iemand hier een oplossing voor?

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Verwijderd schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 13:12:
[...]

Ow, dat is makkelijker dan ik dacht...

In Vista was er nog een registerhack voor nodig dacht ik.
Interesting! Leg eens uit aub :)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een hack is een groot woord, maar ik volgende altijd deze guide.

Echter zie ik net dat ze er ook één hebben voor windows 7, hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:14
Sh0ckTr00per schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 15:59:
Iemand die Sacred 2 al ontvangen heeft van Zavvi, of in elk geval een verzendbevestiging? Ik was er redelijk op tijd bij vorige week maar heb nog niets gehoord..
Gaat nog ff duren, kreeg net dit

Hello Maarten XXX,
Thanks for placing your order with us at zavvi, order number 9xxxx.
We're sorry that your order for the product(s) below has not yet been sent.
° Sacred 2

We're still following this up with our suppliers and we'll keep you updated on the status of your order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:45
maartend schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 05:15:
[...]
Gaat nog ff duren, kreeg net dit

Hello Maarten XXX,
Thanks for placing your order with us at zavvi, order number 9xxxx.
We're sorry that your order for the product(s) below has not yet been sent.
° Sacred 2

We're still following this up with our suppliers and we'll keep you updated on the status of your order.
Die heb ik inmiddels ook gehad. Ik ben in elk geval wel blij dat ze de orders niet annuleren maar dan wat later uitleveren. Bij the hut heb ik Tomb Raider Underworld nog open staan; die is verschoven naar 15 oktober.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-09 23:19
hoe krijg je meerdere schermen aangesloten op je xbox360?? dat vraag ik me altijd af als ik ze forza3 op 3 schermen zie spelen.

Is daar een speciale kabel voor? heb je daar 3 xboxjes voor nodig?

het lijkt me echt gaaf om forza3 daarlijk zo te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Laros
  • Laatst online: 27-07 22:09

Jan Laros

Aerschtuner

GranCanaria schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 09:05:
hoe krijg je meerdere schermen aangesloten op je xbox360?? dat vraag ik me altijd af als ik ze forza3 op 3 schermen zie spelen.

Is daar een speciale kabel voor? heb je daar 3 xboxjes voor nodig?

het lijkt me echt gaaf om forza3 daarlijk zo te spelen :)
3x Xbox 360
3x Scherm
3x Forza 3-disc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
hmm dus onderwater kunnen ze dan gewoon communiceren met elkaar? of zit er een speciale optie in forza 3, iets van sync xboxjes to enable tripleview oebidoebie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

GranCanaria schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 09:10:
hmm dus onderwater kunnen ze dan gewoon communiceren met elkaar? of zit er een speciale optie in forza 3, iets van sync xboxjes to enable tripleview oebidoebie?
Het is iets des Forza's ja, niet standaard 360.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
dat is wel supergaaf en volgens mij goed te doen met 2 xboxjes, 2 monitoren, 2 forza's.

Lijkt me wel gaaf om een keer te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15:12

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Hoe gaat jullie om met te weinig opslagruimte? (heb een premium met 20GB)
Zit er aan te denken om een 120GB schijf te halen, maar helaas kost dit behoorlijk wat euro's. :/

Je kan haast net zo goed 100 euro bij leggen en een nieuwe xbox kopen.
De oude vervolgens voor 80/90 euro op MP zetten.

Hopelijk komt MS een keer met een mooie aanbieding.

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Moet zeggen dat mijn 20GB tegenwoordig ook erg krap begint te worden. Heb voor de eerste keer data moeten verwijderen omdat ik simpelweg geen demo kon downloaden (Tales of Vesperia dan maar terug van het schijfje spelen :|). Er was toch een manier om een "gewone" laptopschijf te gebruiken dacht ik?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Verwijderd schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 00:35:
Een hack is een groot woord, maar ik volgende altijd deze guide.

Echter zie ik net dat ze er ook één hebben voor windows 7, hier.
Thnx.. Betekent dit dan dat die bestanden ook op de 360 afgespeeld worden of moet ik daarvoor alsnog transcoden?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
Heeft iemand hier zelf een 120gb hd gemaakt met de guide die op google beschikbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Boeboe schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 11:01:
Moet zeggen dat mijn 20GB tegenwoordig ook erg krap begint te worden. Heb voor de eerste keer data moeten verwijderen omdat ik simpelweg geen demo kon downloaden (Tales of Vesperia dan maar terug van het schijfje spelen :|). Er was toch een manier om een "gewone" laptopschijf te gebruiken dacht ik?
Volgens mij niet zonder hem om te bouwen in elk geval.

Morgen komen Lucidity en Southpark Tower Defense. De laatste heeft coop mogelijkheden dus potentieel een waardig opvolger voor Pixeljunk Monsters. Helemaal afhankelijk verder van de balans en level-design natuurlijk.

Beide games hebben denk ik potentie, dus ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Willybubba schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 11:08:
[...]

Thnx.. Betekent dit dan dat die bestanden ook op de 360 afgespeeld worden of moet ik daarvoor alsnog transcoden?
MKV moet ik zelf nog testen, maar andere, normaal gesproken niet ondersteunde, formaten doen het nu wel.
Ik heb nog de gewoonte MKV's ff te bewerken met de geweldige GotSent software :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Harmen schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 10:46:
Zit er aan te denken om een 120GB schijf te halen, maar helaas kost dit behoorlijk wat euro's. :/

Je kan ook een starter kit kopen met een 60 GB HD voor iets van 70 euro. Maar geen idee of daar die transferkabel ook op werkt die je bij MS aan kunt vragen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Harmen schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 10:46:

Rij naar de MM in Limburg, en haal een Elite voor 188,-.

Zet de Elite voor 120,- op MP met 20GB disc en controller, nieuw in doos. Eitje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

PWM schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 14:26:
[...]

Rij naar de MM in Limburg, en haal een Elite voor 188,-.

Zet de Elite voor 120,- op MP met 20GB disc en controller, nieuw in doos. Eitje ;)
Dan is alleen de kleur van de HD anders, en dat misstaat best wel.

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 16:21

Sagat

Is pappa x2!

Ik zou even wachten met harde schijven kopen ivm de 250gb schijf aankondiging.
MS zegt dat ze deze niet los gaan verkopen, maar die truc hebben ze ook al gedaan met de 120gb schijven. En wil/kan je niet wachten (net zoals iemand hierboven al zei) dan zou ik persoonlijk gewoon die 250gb 360 kopen en de 20gb versie op mp zetten. (ikzelf heb mijn ouwe aan familie gekocht voor een zachte prijs).

@boe
Jij bent veel te veel actief op live om een ban te riskeren middels een zelfbouw hd :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
Ja maar als je er dezelfde firmware op zet dan zien ze geen verschil, tenzij ze alle hd's die zij in xboxjes hebben geplaatst hebben voorzien van een speciale code.
En als zo'n zelfbouw hd goedkoop is dan wil ik dat wel riskeren, dan koop ik wel zo'n elite zodra ik geband ben.

En je kan wachten op een 250gb hd, maar die zal ook niet voor weinig te koop zijn zeg maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GranCanaria schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 15:12:
Ja maar als je er dezelfde firmware op zet dan zien ze geen verschil, tenzij ze alle hd's die zij in xboxjes hebben geplaatst hebben voorzien van een speciale code.
En als zo'n zelfbouw hd goedkoop is dan wil ik dat wel riskeren, dan koop ik wel zo'n elite zodra ik geband ben.

En je kan wachten op een 250gb hd, maar die zal ook niet voor weinig te koop zijn zeg maar
Dit denk je of weet je het? Want ik neem aan dat de productkey/id-nr op zo'n ding gewoon door Microsoft wordt ingebakken en geregistreerd (niet firmware dus). Ik zou er zelf heel voorzichtig mee zijn, want als je gepakt wordt ben je volgens mij ook je gamertag en dus alle achievements (en MS points?) kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
Hallo Mork,

ik weet technisch hoe het precies in elkaar zit echter hoor je dat mensen alleen gebanned worden omdat ze de xbox ombouwen ipv hiervan, ik ben nog niemand tegengekomen die hierdoor gebanned is, natuurlijk zegt dit niets en zou het met een toekomstige update zo kunnen gebeuren.

Ik ga het in ieder geval proberen, ik weet niet hoeveel zo'n hd kost maar ik vind het het proberen wel waard maar wacht nu liever totdat het bekend is welke hd gebruikt gaat worden in de 250gb versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

.. heb het al... ignore me.

[ Voor 93% gewijzigd door Harmen op 06-10-2009 15:47 ]

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

GranCanaria schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 15:12:
Klopt, maar de prijs van de 120GB zal dan wel dalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
Ja als ze de 120gb nu default maken en daarlijk gewoon een versie launchen met de 250gb erin dan koop ik gewoon een nieuwe xbox erbij, is toch makkelijk. eentje voor films en de andere voor online slachtpartijen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 14:18
Sh0ckTr00per schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 07:01:
[...]

Die heb ik inmiddels ook gehad. Ik ben in elk geval wel blij dat ze de orders niet annuleren maar dan wat later uitleveren. Bij the hut heb ik Tomb Raider Underworld nog open staan; die is verschoven naar 15 oktober.
Nou, juich niet te vroeg. Zo heb ik Kameo: Elements of Power al sinds augustus in de queue staan zeg maar. Ik krijg elke week netjes een mail met die melding maar ik vraag me af of dat nog ooit goed gaat komen eerlijk gezegd :). Maar ja ik had hem voor 10GBP gekocht en ik zit niet bepaald om spellen verlegen dus ik wacht geduldig af.

Maar misschien wordt Sacred 2 wel veel sneller restocked omdat het een actie was en er waarschijnlijk veel meer mensen zijn die dat spel hebben besteld :)

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Heb deze keer eens, zoals Gunner al eerder riep hier, een nieuw spel bij Amazon UK besteld. Operation Flashpoint. Het is ook wel meteen een stukje duurder; 45 euro inc. verzendkosten ivm 32 euro bij Zavvi.

Eens kijken of ze die 2 of 3 dagen levertijd halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Ik toevallig zondag ook. Fifa 10 voor 32 euro ongeveer. :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Laros
  • Laatst online: 27-07 22:09

Jan Laros

Aerschtuner

Captain N schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 19:26:
Die heb ik vrijdagavond laat besteld daar en vandaag ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
Vandaag xbox.com gebeld voor zo'n data-transfer kabeltje en ze gaan hem opsturen. Ze kregen heel veel belletjes van mensen die een 20gb hd hadden en een 60gb versie kochten met de vraag over data transfer... Ze vonden het raar dat er geen standaard kabeltje bij zat dus ik kreeg er gratis een toegezonden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

kazuka schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 18:52:
Heb deze keer eens, zoals Gunner al eerder riep hier, een nieuw spel bij Amazon UK besteld. Operation Flashpoint. Het is ook wel meteen een stukje duurder; 45 euro inc. verzendkosten ivm 32 euro bij Zavvi.

Eens kijken of ze die 2 of 3 dagen levertijd halen :)
Die halen ze. Vrijdagavond besteld, vandaag in huis. Al heb ik het idee dat het uit amsterdam kwam dat stond namelijk bij het verzendadres.
Captain N schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 19:26:
Ik voor 35 euro. Nog steeds niet slecht :)

[ Voor 17% gewijzigd door Slasher op 06-10-2009 22:37 ]

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Iemand de demo van brütal legend al gespeeld? Ik ben overtuigd. Dit is een topgame geworden. Kan niet wachten tot ik de hele versie in huis heb :)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
rajackar schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 23:23:
Iemand de demo van brütal legend al gespeeld? Ik ben overtuigd. Dit is een topgame geworden. Kan niet wachten tot ik de hele versie in huis heb :)
Ik ook! Best wel aardig wat gelachen, dus zie wel wat in dit spel. Staat zeker op mijn lijstje ;) (teveel games en te weinig tijd, dan moet je wat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Thrilled schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 22:19:
Vandaag xbox.com gebeld voor zo'n data-transfer kabeltje en ze gaan hem opsturen. Ze kregen heel veel belletjes van mensen die een 20gb hd hadden en een 60gb versie kochten met de vraag over data transfer... Ze vonden het raar dat er geen standaard kabeltje bij zat dus ik kreeg er gratis een toegezonden..
Ik wacht ook nog op mijne (met dank aan PWN voor de 120 Gb HDD die ik van 'm heb gekocht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rob1n schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 00:48:
[...]

Ik ook! Best wel aardig wat gelachen, dus zie wel wat in dit spel. Staat zeker op mijn lijstje ;) (teveel games en te weinig tijd, dan moet je wat)
Graphics vind ik om te huilen, maar de teksten maken heel veel goed. Denk dat het wat gameplay betreft vrij snel repetitief wordt. Zou hem zelf niet voor de volle mep aanschaffen, maar even wachten tot de prijs zakt (of natuurlijk 2e hands).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Laatst online: 07-09 23:47
Verwijderd schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 09:36:
[...]

Graphics vind ik om te huilen, maar de teksten maken heel veel goed. Denk dat het wat gameplay betreft vrij snel repetitief wordt. Zou hem zelf niet voor de volle mep aanschaffen, maar even wachten tot de prijs zakt (of natuurlijk 2e hands).
Graphics vond ik juist goed voor zo'n spel. Goede animatie, goede gezichtsuitdrukking, mooie artistiek stijltje.
Weet iemand of hij op de 360 regiovrij wordt? Anders ga ik hem op de PS3 spelen, maar speel hem om de gebruikelijke redenen liever op de 360. Kan alleen de ps3 versie pre-orderen nu op gamehubs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor degenen die Halo: ODST via Gamehubs hebben besteld; hij kan vandaag wel eens komen. Ik heb hem namelijk net ontvangen.

Brutal Legend vond ik trouwens prima spelen. Het deed me denken aan Kung Fu Panda en dat speelde ook lekker weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Lucidity is vanaf nu verkrijgbaar. Alvast toegevoegd aan mijn downloadqueue zodat ik hem thuis meteen kan proberen :)

[ Voor 8% gewijzigd door boe2 op 07-10-2009 16:31 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeboe schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 16:31:
Lucidity is vanaf nu verkrijgbaar. Alvast toegevoegd aan mijn downloadqueue zodat ik hem thuis meteen kan proberen :)
Dat heb ik gedaan met de South Park Tower defence game. Vond Crystal defenders wel tof (maar ook erg moeilijk). Die Defence Grid leek me ook wel leuk, maar na een aantal maps in de demo gespeeld te hebben vond ik het minder worden en te sloom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Verwijderd schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 09:36:
[...]

What the hell? Om te huilen? Echt?

Ik vond het super mooi vormgegeven, zag nergens grafische problemen, character design is erg goed, gezichtsuitdrukkingen zijn goed, mooie vergezichten.... Onder welke norm waren de graphics om te huilen?

Ik snap het niet meer 8)7

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Pff, kan niet wachten:

Ben benieuwd wanneer de eerste reviews online komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
PWM schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 22:00:
Pff, kan niet wachten:

[video]

Ben benieuwd wanneer de eerste reviews online komen :)
Eindelijk beelden van de tank! Zo te zien wordt hij niet zo heftig als die uit voorgaande GTA's, desalniettemin is het toch goed dat ze dit (grote) gat hebben opgevuld :P

Kan niet wachten :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Heb net gebeld met MS. Na 20min iemand aan de lijn.
Aardige gast, heb een transfer kit besteld en kan hem binnen 2 week verwachten.

Kan ik straks verder gaan met een 60GB harddisk. :)

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crackh34d
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-12-2024
Ik heb een 2e xbox gekocht voor thuis, want mijn premium staat nu op mijn studentenkamer. Nu wil ik de data van de 20 GB overzetten naar de 120 GB en de 120 GB altijd meenemen als ik naar huis ga of andersom.

Ik weet dat ik gewoon via MS eentje kan bestellen, maar dan moet ik dus twee weken wachten. Woont er toevallig iemand rondom Sittard die zo'n transfer kit heeft? Of wel eens op station eindhoven komt? Opsturen kan ook, ik vergoed verzendkosten :)

Net trouwens MotoGP07, Dark Sector en Top Spin 3 bij de GameMania geruild voor ODST :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkX schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 17:31:
[...]

What the hell? Om te huilen? Echt?

Ik vond het super mooi vormgegeven, zag nergens grafische problemen, character design is erg goed, gezichtsuitdrukkingen zijn goed, mooie vergezichten.... Onder welke norm waren de graphics om te huilen?

Ik snap het niet meer 8)7
Vind het er gewoon wat gedateerd uit zien. Heb al meerderde veel mooiere games voorbij zien komen. Kan wellicht aan de stijl van Brutal Legend liggen (--> Cartoony), maar wordt er dus gewoon niet heel vrolijk van...

Om het wat beter toe te lichten pik ik er even twee specifieke voorbeeldjes uit die me zo te binnen schieten. Als je net dat meisje ontmoet en wat met d'r staat te praten, vermoorden ze allebei een ventje. Hierbij lijkt net op ze met een sateprikker in een blokje kaas prikken. Je ziet de bijl/het zwaard naar binnen kan en dan valt het ventje dood neer. Had op z'n minst nog wel iets van een wond verwacht.
Ook dat monster die met z'n tong (of wat het mogen zijn) in de grond komt vast te zitten, en waar je dan met je hotrod tegen aan mag rijden, vind ik er simpelweg echt niet uit zien. Als dan later dat hek/poort door dat beest heen valt krijg je weer het sateprikker/bloke kaas verhaal.

Teksten en gelaatsuitdrukkingen zijn dan wel weer hilarisch. Het zal dus best wel een leuke game zijn, maar over de hele linie had het er van mij best wel wat beter uit mogen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
Ik denk dat je de game iets te serieus neemt. Bij dit soort games gaat het mij niet om de graphics, maar om het verhaal en, in mindere mate, de gameplay. Probeer de graphics gewoon aan de kant te leggen, en te genieten van de game :)

Ik heb zelf gisteren ook nog even Zombie Apocalypse geprobeerd. Een grappige game, leuke manieren om zombies te doden. Als ik m'n stapel games heb doorgewerkt zal ik hem een keer kopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De reviews van Forza stromen binnen en ze zijn niet mis. Ik ben dan niet echt een racefan, maar als je enigszins van racen houdt is dit DE game.

Ik ben begonnen met ODST en ik wilde even kwijt dat ik het een erg goed spel vind. Je moet wel op Legendary beginnen, want dan komt de stealthy-approach het best tot uiting volgens mij. De wapens spelen trouwens veel fijner dan in Halo 3; vinden anderen dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 10:41:
[...]
Om het wat beter toe te lichten pik ik er even twee specifieke voorbeeldjes uit die me zo te binnen schieten. Als je net dat meisje ontmoet en wat met d'r staat te praten, vermoorden ze allebei een ventje. Hierbij lijkt net op ze met een sateprikker in een blokje kaas prikken. Je ziet de bijl/het zwaard naar binnen kan en dan valt het ventje dood neer. Had op z'n minst nog wel iets van een wond verwacht.
Misschien dat we gewoon een ander soort humor hebben, maar het is net de bewust nonchalante manier waarop hij/zij tijdens het gesprek snel nog eventjes een in de rug sluipende demon ("um...right shoulder") neerprikken die de scene zo grappig maakt.
Kijk maar naar de introscene met de "gore" optie aangezet. De 3 bandleden hun hoofd worden letterlijk weggeblazen en wat gebeurt er met hun lichaam? Geen bloedfontein, maar een clean kut met een cartoonesk stuk bot dat uit de nek steekt waarna ze langzaam stijf achterovervallen in pure pixar stijl.
Het is zeker niet bedoeld om realistisch te lijken, maar de ingame cutscenes zien er ronduit fantastisch uit. Alsof je naar een 3D animatiefilm zit te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 11:37:
De reviews van Forza stromen binnen en ze zijn niet mis. Ik ben dan niet echt een racefan, maar als je enigszins van racen houdt is dit DE game.
Dit is voor mij 1 van de belangrijkste :)
Lasting Appeal 10
A deep and engrossing career mode matched by highly customizable multiplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 11:57:
[...]

Dit is voor mij 1 van de belangrijkste :)

[...]
Gran Turismo 3 heeft me nog wel bekoord, maar daarna heb ik eigenlijk niet echt meer een racesim aangeraakt. Ik ben meer van de shooters, maar als ik de reviews dan lees kriebelt m'n portomonnee wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frozensun744
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-05 10:48
Als ik het goed begrijp doet Microsoft dus niet moeilijk over xbox'en met een RROD? Dus ik zou bijvoorbeeld op marktplaats een xbox kunnen kopen voor weinig geld en die gratis laten repareren door Microsoft? Zo ja, waar moet ik dan op letten als ik er zo een koop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:59
frozensun744 schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 19:38:
Als ik het goed begrijp doet Microsoft dus niet moeilijk over xbox'en met een RROD? Dus ik zou bijvoorbeeld op marktplaats een xbox kunnen kopen voor weinig geld en die gratis laten repareren door Microsoft? Zo ja, waar moet ik dan op letten als ik er zo een koop?
Nou ik zou beginnen met opletten of hij nog in de garantie zit en waarom iemand dan in godsnaam zijn xbox kapot verkoopt 8)7 :+ Dan is hij dus of omgebouwd of is de eigenaar heel dom ;)

Wat ik je als tip wil meegeven is ...Spaar ff door en koop een nieuwe of in het ergste geval een tweedehands die heel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:59
Is er nog iemand met een fritzbox in combinatie met xs4all aanwezig die enig idee heeft hoe je die router zo kan zetten dat mijn Nat open staat ?

Als ik UPNP open gezet, alle poorten die ik maar kon vinden voor Xbolive open gezet, maar hij blijft freakin eigenwijs op moderate staan. Heel google doorzocht, maar beland steeds op vage duitse sites waar ik niet veel mee kan. (begrijp het half en het gaat niet over hetzelfde)

Een tijd geleden leek het helemaal goed te staan, maar nu ik vanaaf met mijn broer Fifa 10 wou gaan spelen kreeg ik steeds connection lost.

Mijn Xbox zit over mijn pc aangesloten op de Fritzbox. Tips zijn meer dan welkom want ik sta op het punt om de Fritzbox te leren vliegen en reken daarbij niet op veel succes.

Jaja ik ben gefrustreerd ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Wederom bericht van Zawi;

Hello Maarten D
We are aware that your order for the item(s) listed below has still not been sent and continue to work with our suppliers to get this to you as quickly as possible.
Order Number 95xxxxx
° Sacred 2

Gaat dit wekeijlx komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crackh34d
  • Laatst online: 22-12-2024
maartend schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 07:28:
Wederom bericht;

Hello Maarten D
We are aware that your order for the item(s) listed below has still not been sent and continue to work with our suppliers to get this to you as quickly as possible.
Order Number 95xxxxx
° Sacred 2

Gaat dit wekeijlx komen?
Is dat van thehut.com? Dan ja, dat heb ik 4 maanden gehad totdat Dark Sector binnenkwam :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:45
Deze prijs wordt op een gegeven moment ingehaald door andere winkels natuurlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Crackh34d schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 08:21:
[...]

Is dat van thehut.com? Dan ja, dat heb ik 4 maanden gehad totdat Dark Sector binnenkwam :P
dat was Zawi, sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Als jij net zo veel geluk hebt als Crackh34d, dan ja, want thehut is het zelfde bedrijf als Zavvi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroyernr1
  • Laatst online: 01-09 08:33
Ik vroeg me af of het mogelijk is om zelf een xbox thema te maken.
Zodat je zelf een achtergrond kan kiezen.
Ik wat gegoogled maar het is me niet helemaal duidelijk. Enig idee iemand hoe je dit zou kunnen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

destroyernr1 schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 11:56:
Ik vroeg me af of het mogelijk is om zelf een xbox thema te maken.
Zodat je zelf een achtergrond kan kiezen.
Ik wat gegoogled maar het is me niet helemaal duidelijk. Enig idee iemand hoe je dit zou kunnen doen?
Ja dat kan wel maar beperkt. Dus wel foto's, maar geen andere dingen. Ik heb zelf vakantiefoto's als achtergrond gehad :) Geen idee meer hoe overigens :)

[ Voor 4% gewijzigd door PWM op 09-10-2009 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net weer Mass Effect uitgespeeld en wat heb ik weer genoten. Het speel heeft zijn minpunten, maar voor mij is de sfeer, de karakter en het verhaal zo goed uitgewerkt dat ik niet kan wachten op deeltje 2. Gelukkig komt die al bijna en IGN heeft weer een preview gedaan. Twee lichtpunten voor mij uit de preview omdat die in het eerste deel tegenvielen:

COMBAT:
"Combat has dramatically improved in ME2. As soon as you get it in your hands and begin running for cover before snapping up your sights on oncoming enemies, you forget that you are even playing an RPG. It's all so fluid."

FRAMERATE:
"We also made a lot of technical changes to improve performance. After Mass Effect 1 we had a really good idea of what levels worked well and worked fast but now we can do it with a frame rate which is rock solid. Now there are no slow-downs at all: that was one of our main goals from a technical standpoint. That and making sure that there was texture consistency throughout and it was all super slick: that was really important to us."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroyernr1
Ja dat kan wel maar beperkt. Dus wel foto's, maar geen andere dingen. Ik heb zelf vakantiefoto's als achtergrond gehad :) Geen idee meer hoe overigens :)
Spijtig dat je het niet meer weet. Misschien heeft nog iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radko
  • Laatst online: 10:05
destroyernr1 schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 13:07:
[...]

Spijtig dat je het niet meer weet. Misschien heeft nog iemand een idee?
Ik heb foto's en wallpapers op een usb stick staan, deze selecteer ik bij de picture library. Als ik een miniatuurafbeelding selecteer staat er onderin beeld: Y: apply as background. oid.

met de y knop dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroyernr1
Dit ga ik vanavond zeker eens uitproberen! Nooit gedacht dat dit zo simpel kon zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de japanse marktplaats is de demo van Bayonetta te vinden. http://marketplace.xbox.c...p=1&of=0&bt=0&sb=1#offers . Je moet wel gold member zijn.

*knip* Het goldmembership is er niet voor niets.

[ Voor 55% gewijzigd door PromoX op 09-10-2009 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Of je wacht gewoon een week en dan kan je hem zo van de Japanse marketplace plukken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

Verwijderd schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 16:47:
Op de japanse marktplaats is de demo van Bayonetta te vinden. http://marketplace.xbox.c...p=1&of=0&bt=0&sb=1#offers . Je moet wel gold member zijn.

[mbr]*knip* Het goldmembership is er niet voor niets.[/]
ik krijg dan dat mijn regio niet geldig is...

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
Pfft ik baal ervan dat ik FIFA 10 niet besteld heb voor dat geld, wilde nog ff gelijk met paar vrienden bestellen, maar het feest is alweer voorbij... :(

Heb nu op mijn wannahave-game lijst staan:
- Fifa 10
- Forza 3
- COD MW2

Maar weinig zin om daar in totaal 180e aan uit te geven, dus dat wordt importeren.

En ik kan niet wachten op Gay Tony!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sander schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 01:07:

Heb nu op mijn wannahave-game lijst staan:
- Fifa 10
- Forza 3
- COD MW2

Maar weinig zin om daar in totaal 180e aan uit te geven, dus dat wordt importeren.
Of gewoon 'n paar maandjes wachten tot deze voor de helft van de prijs in de winkel liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Laatst online: 01-11-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 09:55:
[...]

Of gewoon 'n paar maandjes wachten tot deze voor de helft van de prijs in de winkel liggen.
Mwa, denk dat je dan wel een heleboel maandjes mag wachten.

Dat soort spellen zullen tevens tweedehands nagenoeg niet te krijgen zijn omdat deze online erg vet blijven

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laudit
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-09-2024
Heeft iemand enig idee of het mogelijk is om het volume van de Xbox 360 aan te passen (lees: een film) met behulp van de Universele Media Remote?

Op de remote staat wel een knopje "volume" maar volgens mij werkt dit alleen in het mediacenter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Beakzz schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 23:39:
Is er nog iemand met een fritzbox in combinatie met xs4all aanwezig die enig idee heeft hoe je die router zo kan zetten dat mijn Nat open staat ?
Present!
Als ik UPNP open gezet, alle poorten die ik maar kon vinden voor Xbolive open gezet, maar hij blijft freakin eigenwijs op moderate staan. Heel google doorzocht, maar beland steeds op vage duitse sites waar ik niet veel mee kan. (begrijp het half en het gaat niet over hetzelfde)
Even first things first: 'NAT' is ervoor bedoeld dat je alle systemen in je interne netwerk op hetzelfde externe IP adres kunt aansluiten. Dus heb je bv extern het ip adres 83.0.0.2, en intern 192.168.0.4, dan vertaalt NAT de pakketjes tussen die twee en lijkt het alsof 192.168.0.4 op het internet is aangesloten, ipv je fritzbox. Als je nog een systeem op je interne netwerk hebt, 192.68.0.6, dan zal fritzie ook de pakketjes van dat systeem vertalen naar 83.0.0.2, en vice versa.

UPNP is bedoeld voor het automatisch configureren van een heleboel zaken, maar het gaat nogal eens fout. Ergo, probeer het gewoon handmatig in te stellen. Voor gebruik van XBox live heb je geen open poorten nodig, dwz, als mensen met jou willen connecten dan weer wel, anders niet. Omdat meerdere systemen op je fritzbox zijn aangesloten kan hij niet zo veel met een connectie die gemaakt wordt met je IP adres, dus 83.0.0.2, immers welk intern systeem moet hij het naartoe sturen? Dit gaat met port-forwarding. Dus, je stelt een poort in op fritzie, bv poort 1023, en die 'forward' je naar een intern adres, bv 192.168.0.4. Alle connecties die dan met 1023 op 83.0.0.2 worden gemaakt worden geforward naar 192.168.0.4. Ikzelf gebruik geen open ports en multiplayer op live werkt dan ook niet op de xbox (wel op de ps3 op dezelfde fritzbox, kennelijk toch wat beter opgelost daar, Is ook niet zo moeilijk: om in te loggen maak je een verbinding VANAF je interne systeem naar de systemen van het live / psn netwerk, over die verbinding kunnen dan ook de online gaming packets lopen naar jouw systeem toe.).
Een tijd geleden leek het helemaal goed te staan, maar nu ik vanaaf met mijn broer Fifa 10 wou gaan spelen kreeg ik steeds connection lost.

Mijn Xbox zit over mijn pc aangesloten op de Fritzbox. Tips zijn meer dan welkom want ik sta op het punt om de Fritzbox te leren vliegen en reken daarbij niet op veel succes.
wat is 'over mijn pc' ? Houdt dit in dat je je xbox via je pc op het netwerk hebt aangesloten? dan is dat denk ik de oorzaak, want de pc krijgt dan de pakketjes en die moet hij weer doorrouteren, dus wat je eigenlijk beter kunt doen is je xbox gewoon direct op de fritzbox aansluiten,

kwam deze link nog tegen, wellicht geeft het wat info:
http://www.noddegamra.co....-360-live-nat-settings/3/

Kennlijk zijn er settings waar je zelf mee moet kloten. Behoorlijk ongebruiksvriendelijk, omdat het systeem dat zelf zou moeten oplossen: immers de gebruiker zou geen systeembeheerder moeten spelen om wat te gamen.

[ Voor 8% gewijzigd door EfBe op 10-10-2009 10:41 ]

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:41

KoffieNT

banaan

Ik lees hier weinig over Operation Flashpoint 2. Die staat toch eigenlijk ook wel op mijn lijstje hoor.

Weet niet zeker of ik het zo mag noemen, maar het lijkt een beetje op een serieuzere MW2.

KoffieNT's lijstje:

GTA4: The ballad of Gay Tony
Forza Motorsport 3
Modern Warfare 2
Operation Flashpoint 2
Fifa 10
Halo 3: ODST

Beetje teveel om in een keer te kopen, maar zal het vast via marktplaats etc gaan proberen binnenkort :).

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Hmmm, mn Premium console deed vanmiddag opeens raar.
Fable II liep vast, daarna wou ik hem restarten.
3 rode leds, RROD. Na een power reset, 10 sec kabel eruit hetzelfde verhaal.

Net kabel er 5min uit gehad en start hij normaal weer op.
Heb nu het Fable II startscherm aanstaan, even kijken wat hij doet.
edit, heb 45min gespeelt zonder problemen.

Hebben jullie dit ook al eens gehad?
Weet dat je MS kan bellen, maar ben bang dat ik mn garantie kwijt ben ivm openen van de case. (casefan replacement)

[ Voor 4% gewijzigd door Harmen op 10-10-2009 14:59 ]

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Harmen schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 13:56:

Weet dat je MS kan bellen, maar ben bang dat ik mn garantie kwijt ben ivm openen van de case. (casefan replacement)
Het openen van de case is niet zo'n probleem. Maar je hebt er iets in aangepast, dat zou nog wel eens problemen kunnen opleveren. Alles gewoon terug naar af, en het zou moeten lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Ja dat was ik ook van plan, orginele fan er in.
Wel vreemd dat de xbox nu weer normaal doet.

Kijk het eventjes aan.
Heb iig tot april 2010, dan verloopt de garantie. (3jr)

[ Voor 7% gewijzigd door Harmen op 10-10-2009 16:37 ]

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Hmmm, mn Premium console deed vanmiddag opeens raar.
Fable II liep vast, daarna wou ik hem restarten.
3 rode leds, RROD. Na een power reset, 10 sec kabel eruit hetzelfde verhaal.

Net kabel er 5min uit gehad en start hij normaal weer op.
Heb nu het Fable II startscherm aanstaan, even kijken wat hij doet.
edit, heb 45min gespeelt zonder problemen.

Ik heb ooit een RROD gehad, had alles in huis was klaar om te versturen, drukte perongeluk op het knopje van mn controller en de Xbox ging aan en deed het gewoon perfect ( nu alweer 5 maanden lang :D _/-\o_ ) Hoe het kan geen idee.. maar goed hij werkt gewoon nog perfect!

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-09 18:53

VP.

Dennizzz33 schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 17:44:
[...]

Ik heb ooit een RROD gehad, had alles in huis was klaar om te versturen, drukte perongeluk op het knopje van mn controller en de Xbox ging aan en deed het gewoon perfect ( nu alweer 5 maanden lang :D _/-\o_ ) Hoe het kan geen idee.. maar goed hij werkt gewoon nog perfect!
Dan zou ik hem maar snel terugsturen voordat je garantie verloopt! Ik heb het namelijk ook gehad. Ik dacht dat hij het weer deed, maar een week nadat mijn garantie verliep overleed hij definitief.

Ook al lijkt er niets aan de hand, als je een RRoD hebt gehad is er iets goed mis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• interp
  • Niet online

Al 4 keer met 3 verschillende :|

Hij gaat nu sowieso rip gaan, het kan zijn dat je nog enkele weken kan verder spelen maar de rrod zal steeds terug komen tot hij het blijft geven.

Bij mijn 2de 360 was de case helemaal gesloopt (ging niet meer dicht), ijzeren binnenkant stond naar overal gebogen, koelpasta everywhere, dvd stuk (+flashed).
Deden ze niet moeilijk over, week later had ik een nieuwe (refurb) O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

interp, ik meen ergens gelezen te hebben dat je soms een 'betere' console terug krijgt. (stiller, nieuwere chipset)
Hoelang was jij je console kwijt? paar week?

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Harmen schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 21:17:
interp, ik meen ergens gelezen te hebben dat je soms een 'betere' console terug krijgt. (stiller, nieuwere chipset)
Niet waar :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Harmen, daar hebben we deze topic voor -> Xbox 360 defecten topic Deel 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

@Ken. Heb daar ff opgezocht idd... zie post daar. ;)

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandDestroyer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08-09 00:07
Ik had even een vraagje, weet iemand of je ergens de doosjes kan kopen voor de batterijen in je controller? Gewoon die bakjes waar je 2x AA batterijen in kan doen. Ik heb 3 controllers, en ik hb nog maar 1 zo'n bakje. Ik had microsoft batterijen maar daar heb ik er nu al zo'n 5 a 6 van verbruikt en deze willen allemaal niet meer opladen dus heb het eigelijk beetje gehad met die dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:33
Je krijgt bij iedere controller toch zo'n 'bakje'? Of wil je er oplaadbare indoen die je niet van de controller los hoeft te halen? Beetje onduidelijk wat nu precies de bedoeling/situatie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandDestroyer
Ik bedoel zo'n bakje. En ja ik weet dat je ze bij elke controller krijgt maar ik bn er dus 2 kwijt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• interp
  • Niet online
Harmen schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 21:17:
Hoelang was jij je console kwijt? paar week?
Nee ik kreeg steeds dezelfde versie terug, wel met een Liteon dvd. Bij rrod kreeg ik ook 3 maand gold erbij.
De eerste en tweede keer 7/8 werkdagen, de laatste twee keer 5 werkdagen. Telkens op maandag verzonden en op vrijdag terug ontvangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• interp
  • Niet online
GrandDestroyer schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 23:38:
Ik bedoel zo'n bakje. En ja ik weet dat je ze bij elke controller krijgt maar ik bn er dus 2 kwijt ;)
Bij Dealextreme verkopen ze deze, wel tijdelijk uitverkocht.

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4012
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4026

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandDestroyer
Dankje! Ik had al even gekeken bij deal extreme maar kon ze niet vinden :> Maar ik heb nu toch maar weer van de battery packs besteld, bij dealextreme dus het geld maakt niet heel veel uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

GrandDestroyer schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 22:31:
Ik had microsoft batterijen maar daar heb ik er nu al zo'n 5 a 6 van verbruikt en deze willen allemaal niet meer opladen dus heb het eigelijk beetje gehad met die dingen.
Originele MS batterijen? Heb nog nooit iemand met deze klacht gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:08

BM

Moderator Spielerij
Als hij met microsoft batterijen, het battery pack van MS bedoeld kan ik dat wel beamen. Althans, ze laden wel op, maar hebben voor mijn gevoel een levensduur van 2,5 seconde. Ze hangen onderhand meer aan de oplader dan dat ik ze zo kan gebruiken.
Deden mijn losse AA batterijen toch beter.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
BM schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 11:07:
Als hij met microsoft batterijen, het battery pack van MS bedoeld kan ik dat wel beamen. Althans, ze laden wel op, maar hebben voor mijn gevoel een levensduur van 2,5 seconde. Ze hangen onderhand meer aan de oplader dan dat ik ze zo kan gebruiken.
Deden mijn losse AA batterijen toch beter.
Ik heb ook 2 van die MS batterijpacks en bij mij speel ik toch zeker een uur of 15 a 20 per oplaadbeurt. Vind ik geen enkel probleem en zeer acceptabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Bij mij laadt dat batterypack niet op, maakt niet uit wat ik doe. Ik had nog wat oplaadbare batterijen liggen, die maar gebruikt, werken stukken beter. Dus aan eenieder die denkt hier geld aan weg te moeten gooien: niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
Ik heb een beetje hulp nodig met het verbinden van mijn 360 op mijn netwerk.

Ik heb mijn 360 en pc aangesloten via mijn SpeedTouch 780 modem / router.
Xbox live werkt, maar ik krijg geen verbinding tussen mijn pc en 360 (om media te streamen bijv.)

Als ik het netwerk overzicht erbij pak dan zie ik mijn 360 staan, maar ik krijg op geen enkele manier verbinding tussen deze twee. Een Windows media center setup lukt dus niet.
Wellicht dat ik wat instellingen mis?
Meestal lees ik dat het "kabeltje prikprak" is en alles vanzelf werkt, maar dat is hier dus niet het geval.

Het gaat om een Win7 ultimate RTM-NL pc.

Wat screenshots
Afbeeldingslocatie: http://i91.photobucket.com/albums/k294/ApOE12/ntw.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i91.photobucket.com/albums/k294/ApOE12/rtr.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandDestroyer
EfBe schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 11:55:
Bij mij laadt dat batterypack niet op, maakt niet uit wat ik doe. Ik had nog wat oplaadbare batterijen liggen, die maar gebruikt, werken stukken beter. Dus aan eenieder die denkt hier geld aan weg te moeten gooien: niet doen.
Dat is dus ook mijn probleem ze laden gewoonweg niet meer op. Ik begon met 2 battery packs en die werkte een half jaar prima ofzo, toen wouden ze gewoonweg niet meer opladen. Microsoft gebeld en ik kreeg nieuwe. Maar ook deze waren na een half jaar tot jaar weer kapot. Weer gebeld en ik kreeg nieuwe als ik de oude opstuurde, nou heb ik ze nooit opgestuurd maar ik kreeg wel nieuwe. Maar ik vind het nu onzin om nog 1x te bellen en heb het eigelijk wel gehad met die dingen. Maar nou bn ik dus die cases voor 2 AA batterijen kwijt :+ Zodra ze weer op voorraad zijn bij dealextreme dus even 2 extra's bestellen. Heb nu wel weer battery packs gekocht, dit keer bij deal extreme voor 4 eurotjes per stuk. Kijk wel hoelang ze het volhouden hehe.
PWM schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 11:00:
[...]

Originele MS batterijen? Heb nog nooit iemand met deze klacht gehoord.
Ik heb inderdaad op dit forum er nog weinig over gelezen maar op paar andere forums had ik al wat over gevonden. Maar tjah microsoft ziet me al aankomen voor de 3e keer :P
Heb je al geprobeerd via windows media player je xbox 360 te vinden? Zo doe ik het meestal en dan heb ik het in 1x goed,

[ Voor 7% gewijzigd door GrandDestroyer op 11-10-2009 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
Heb je al geprobeerd via windows media player je xbox 360 te vinden? Zo doe ik het meestal en dan heb ik het in 1x goed,
Kan niets vinden in Mediaplayer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
doe eens op de command prompt op je pc:
ipconfig /all

je krijgt dan je ip address van je pc. Is dat in de range 192.168.1.*? zo ja, kun je de xbox' ip adres pingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
EfBe schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 14:48:
doe eens op de command prompt op je pc:
ipconfig /all

je krijgt dan je ip address van je pc. Is dat in de range 192.168.1.*? zo ja, kun je de xbox' ip adres pingen?
Yup, PC ip adres is eindigt op 77
Ik kan het Xbox ipadres niet pingen :? Hij staat echter wel in de lijst van netwerk overzicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
ApOE schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 15:02:
[...]

Yup, PC ip adres is eindigt op 77
Ik kan het Xbox ipadres niet pingen :? Hij staat echter wel in de lijst van netwerk overzicht.
mja, het enige dat ik dan nog kan bedenken is dat hij in de DMZ van de router is geplaatst, maar anders zou ik het niet weten, maar geen ping == geen verbinding.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.