Het Xbox 360 Ervaringen Topic Deel 63 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 53.046 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-10 19:20
Dan staat waarschijnlijk je Media Streaming uit voor dat netwerk. Moet je even naar je network and sharing center, en dan links daarin op "Change advanced sharing settings" klikken, dan op Home, en dan ergens halverwege staat "Media Streaming". Deze setting kan je dan op on zetten voor alleen je xbox, of ook voor andere pc's.

Zelf heb ik hier nog wel eens problemen mee dat deze spontaan uit staat, zonder dat ik hier toestemming voor heb gegeven. Misschien een bug waar ik 'ns achteraan moet...

Verder vandaag Mass Effect uitgespeeld, wat een beest van een verhaal zeg. Prachtig :D

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Na veel Halo heb ik CoD4 er maar weer eens in gedaan. Even oefenen voor als deeltje 2 uitkomt.

Pff, wat is er toch veel spawnkilling. Slecht geregeld is dat toch. En dan die prutsers met Martyrdome in hardcore mode :X

Wel weer even wennen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumper2110
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-10 10:02
Ik had eens een vraagje, en ik denk dat dit de perfecte plek is om die te stellen :P
Ik wil bij Microsoft zo'n gratis datatransferkabel bestellen om data van 1 hd naar een andere te zetten. Als ik op de betreffende site kijk, staat er dit formulier op:
Afbeeldingslocatie: http://i35.tinypic.com/6qwfhz.jpg

Iedereen kan zien dat er onderaan staat " Mail naar: ...." en dan komt er een adres?? Waar moet dat formulier nu naar gemaild worden? Of moet ik het afprinten en als brief opsturen naar het adres dat er staat??
Vind ik toch maar een wazige situatie..

Hopelijk weet iemand hier iets meer :)

Marstek Venus E 5kw - HW P1 - Fronius Primo 5.0-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:10
Jumper2110 schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 09:55:
Ik had eens een vraagje, en ik denk dat dit de perfecte plek is om die te stellen :P
Ik wil bij Microsoft zo'n gratis datatransferkabel bestellen om data van 1 hd naar een andere te zetten. Als ik op de betreffende site kijk, staat er dit formulier op:
[afbeelding]

Iedereen kan zien dat er onderaan staat " Mail naar: ...." en dan komt er een adres?? Waar moet dat formulier nu naar gemaild worden? Of moet ik het afprinten en als brief opsturen naar het adres dat er staat??

Juist, dat moet gewoon opgestuurd worden ;) In het engels heet dat ook gewoon "mail".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Het is een pdf document, dus ja, het is de bedoeling dat je het afprint. Vermoedelijk bewust gedaan om te vermijden dat teveel mensen ongeldige formulieren gaan doorsturen (hierbij denk je al eens 3 keer na).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Microsoft heeft de prijzen verlaagd van de Classic collection :) Spellen die daar nu onder vallen krijgen nu in plaats van 29,99 de adviesprijs 19,99 mee *O*

Dat is echt geen geld :) GTA4, Mass Effect, Gears of War, AC en bijvoorbeeld alle Tom Clancy's voor 19,99.

Hoef je ook niet meer moeilijk te doen met bestellen, kan je gewoon even de FRS inlopen.

* PWM gaat Bioshock maar eens proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumper2110
Ik dacht het al, maar dat is dan geen optie...Eer ik die kabel ga hebben, is m'n oude xbox al lang verkocht..Dan maar geen backup en helemaal vanaf 0 herbeginne :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 10:47:
Microsoft heeft de prijzen verlaagd van de Classic collection :) Spellen die daar nu onder vallen krijgen nu in plaats van 29,99 de adviesprijs 19,99 mee *O*

Dat is echt geen geld :) GTA4, Mass Effect, Gears of War, AC en bijvoorbeeld alle Tom Clancy's voor 19,99.

Hoef je ook niet meer moeilijk te doen met bestellen, kan je gewoon even de FRS inlopen.

Wow, alle classics en voor altijd? Dat zou wel erg mooi zijn! Ik moet Bioshock ook nog steeds kopen en spelen :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
[afbeelding]

Misschien dat het tegenwoordig niet meer zo gaat, maar volgens mij kun je ook gewoon de helpdesk bellen :) Word het daar gelijk in het systeem gezet, en volgens mij gaat dat toch wat sneller. Was bij mij toentertijd in een minuut of 10 geregeld.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 05-10 14:54

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Oh wow.. Héle goede zet van ze. (minder goede zet voor mijn geld alleen.. ;()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoundWave729
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 13:36

Ik had ook onlangs Forza Motorsport 2 bij de MM in Rotterdam voor 20 euries gehaald. Samen met het Microsoft Steering Wheel voor 80 ;o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Microsoft heeft de prijzen verlaagd van de Classic collection :) Spellen die daar nu onder vallen krijgen nu in plaats van 29,99 de adviesprijs 19,99 mee
Kijk eens aan. Echt een goede zet, want 30 euro vond ik teveel voor die classics. Niet dat ik die spellen ga kopen, want ik heb ze zo'n beetje allemaal al gespeeld. Maar voor 20 euro zullen mensen sneller een impulsaankoop doen.

Gaan de prijzen van de Games on Demand dan ook omlaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Verwijderd schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 14:50:
[...]

Gaan de prijzen van de Games on Demand dan ook omlaag?
Ik mag hopen van wel ja, anders snijden ze zichzelf behoorlijk in de vingers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Coole zet , ga zo door microsoft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Toch heb ik altijd liever de "originele" doosjes, dus niet de classics. Pluk ze derhalve wat vaker van MP af, mits ze in goede staat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:57

nFo

[afbeelding]

Ja gewoon opsturen in een evelope, ik had gewoon een elite serial nummer van internet geplukt.
Ik heb trouwens ook nog zo'n transfer kabel over.

[ Voor 3% gewijzigd door nFo op 12-10-2009 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Heeft iemand misschien een goede bron voor die classic games prijs daling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Rockvee2 schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 17:55:
Heeft iemand misschien een goede bron voor die classic games prijs daling?
http://games.fok.nl/news.php?newsid=34746

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-09 10:11

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Ken. schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 14:57:
[...]

Ik mag hopen van wel ja, anders snijden ze zichzelf behoorlijk in de vingers.
Snijdt Microsoft zichzelf met de huidige prijsstrategie van Games on Demand niet al in de vingers? ;)

Ik weet niet vanaf wanneer het in de winkels in zal gaan, maar op Marketplace kosten de Classic titels nog steeds €29,99.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:41

Willybubba

Nut up or shut up.

[afbeelding]

Waarom bel je ze niet gewoon? Heb ik 2 weken geleden nog gedaan voor zo'n kabel.

Die ik overigens dus ook over heb.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumper2110
En me dus ook mag opsturen als je wilt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dieter
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-07-2021
vraagje : heb nog een van de eerste XBOX 360's. Ik wil nu graag de 120Gb HDD kopen aangezien ik nu nog met 20Gb zit, en dat is echt te weinig.

Nu was ik aan het googlen en kan niet echt terugvinden of deze schijf ook effectief werkt met mijn console. Daarnaast ben ik er ook niet zeker van of de 'transfer cable' erbij zit want in de webshop waar ik mijn games koop, zie ik dat de kabel apart niet meer leverbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

MetroidPrime schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 20:44:
[...]

Snijdt Microsoft zichzelf met de huidige prijsstrategie van Games on Demand niet al in de vingers? ;)
Dat sowieso ja, maar dan snijden ze zichzelf nog wat eh.. dieper :P
Zijn er eigenlijk ook sales stats bekend van die spellen? Of loopt het gewoon niet voor die prijs en houden ze die cijfers angstvallig intern.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Dieter schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 10:44:
vraagje : heb nog een van de eerste XBOX 360's. Ik wil nu graag de 120Gb HDD kopen aangezien ik nu nog met 20Gb zit, en dat is echt te weinig.

Nu was ik aan het googlen en kan niet echt terugvinden of deze schijf ook effectief werkt met mijn console. Daarnaast ben ik er ook niet zeker van of de 'transfer cable' erbij zit want in de webshop waar ik mijn games koop, zie ik dat de kabel apart niet meer leverbaar is.
Waarom zou dat niet werken? Ik heb mijn xbox november 2006 gekocht, en dit jaar een 120GB gekocht, en dat werkt echt prima hoor.

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chatslet
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05:51
Dieter schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 10:44:

Er is geen reden waarom het niet zou werken. Of er een transfer kabel bij zit weet ik niet. Desnoods haal je die van e-bay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De kabel wordt ook niet los verkocht, je krijgt 'm alleen bij een 120GB HD. (Of via MS)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 10:53:
De kabel wordt ook niet los verkocht, je krijgt 'm alleen bij een 120GB HD. (Of via MS)
Ja, belachelijk. Ik had met nieuwe 60 GB destijds grote problemen mn data over te krijgen vanaf mijn oude 20 GB schijf. De 120 GB kabel werkte niet op de 60 GB schijf, en moest derhalve met een 64 MB memcard alles gaan overzetten. Diepe zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:34

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Korte vraag, hoe slim is het om je controller op oplaadbare batterijen te laten lopen ipv zo'n accu die je kan rechargen? Ik zat namelijk te denken dat als ik twee accu kits moest aanschaffen voor mijn twee controllers (zo'n 40 euro) veel duurder zou zijn als 8 (2 voor elk, en 2 om te wisselen indien nodig) oplaadbare batterijen en een recharger.

Slim idee of is er iets wat ik over het hoofd zie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

apNia schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 11:37:
Korte vraag, hoe slim is het om je controller op oplaadbare batterijen te laten lopen ipv zo'n accu die je kan rechargen? Ik zat namelijk te denken dat als ik twee accu kits moest aanschaffen voor mijn twee controllers (zo'n 40 euro) veel duurder zou zijn als 8 (2 voor elk, en 2 om te wisselen indien nodig) oplaadbare batterijen en een recharger.

In die accu pakketjes van MS zitten ook oplaadbare batterijen, dus je doet praktisch hetzelfde maar dan goedkoper. Geen probleem dus, en best slim ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
[b][message=32731283,noline]
...

Op zich een slim idee inderdaad om geld uit te sparen. Ik heb wel 2 accupacks die ik met een play&charge kabel gewoon kan opladen tijdens het spelen, dus als hij bijna leeg is hoeft alleen even de kabel ingeplugd te worden maar dat kost ongeveer evenveel moeite als het verwisselen van de batterijen denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoVegan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-07 15:05
Verwijderd schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 10:53:
DX heeft ze eventueel ook
http://www.dealextreme.com/products.dx/category.608~search.%22transfer%20kit%22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die accu kits zijn voor minder dan 40 euro te vinden. Zelf heb ik 1 play&charge kit en 1 losse battery pack. Mijn 2 controllers zijn nooit op hetzelfde moment leeg, dus op deze manier gaat het bij mij al jaren prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Exorcist schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 11:34:
[...]

Ja, belachelijk. Ik had met nieuwe 60 GB destijds grote problemen mn data over te krijgen vanaf mijn oude 20 GB schijf. De 120 GB kabel werkte niet op de 60 GB schijf, en moest derhalve met een 64 MB memcard alles gaan overzetten. Diepe zucht.
Dan doe je toch iets niet goed :) De transferkit werkt ook voor 60GB schijven, en is gewoon via MS te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

PWM schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 12:42:
[...]

Dan doe je toch iets niet goed :) De transferkit werkt ook voor 60GB schijven, en is gewoon via MS te krijgen.
Is dat exact dezelfde kabel + cd?

Ik heb namelijk een 120 gekocht om mijn 20gb te vervangen en toen mijn xbox kapot ging heb ik een nieuwe gekocht met een 60gb.

De 20 had ik aan een vriend gegeven en deze wil de 60gb wel gebruiken. Moet dus even zijn data overpompen.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 02-10 00:33
Om mijn eigen vraag te beantwoord van een tijdje terug:

Ja Brutal Legend is inderdaad regiovrij! Zojuist op gamehubs voor maar 34 euro verschenen en daarbij gaat nog 5% af als je met promotiecode gp5 bestelt (en paypal gebruikt). Bijna gratis dus ;)

offtopic:
Minder goed nieuws is dat ik mijn bestellijstje voor dit jaar heb opgemaakt:
(in random order)
new super mario bros wii
assassins creed II
dragon age : origins
ratchet & clank future: a crack in time
forza motorsport 3
brutal legend
demons souls
uncharted 2: among thieves

Ik ga ze allemaal aanschaffen als de reviews niet tegen vallen.
Waar haal ik de tijd in godsnaam vandaan (dit is een paar honderd uur gameplay...)?

En normaal heb je dan de rustige maanden in 2010 om alles rustig in te halen, maar nu komen tegen die tijd alle uitgestelde games eraan :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-09 09:28
SeamusXanthus schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 13:10:

Ja Brutal Legend is inderdaad regiovrij! Zojuist op gamehubs voor maar 34 euro verschenen en daarbij gaat nog 5% af als je met promotiecode gp5 bestelt (en paypal gebruikt). Bijna gratis dus ;)
heb hem na dit berigt gelijk ook even besteld scheeld inderdaad een goed stuk. dankje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Ach, ik had nog 2350mAH batterijen en lader dus vond het niet nodig om ook nog van die charger dingen te halen. En voor backup heb ik nog een tienpack gamma batterijen. Ik speel toch niet hele dagen achter elkaar dus geen probleem. Daarbij game ik meestal alleen, dus die tweede controller heeft geen batterijen nodig, doe ze alleen er in als er bezoek is :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

TroonStaal schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 14:40:
[...]

Ach, ik had nog 2350mAH batterijen en lader dus vond het niet nodig om ook nog van die charger dingen te halen. En voor backup heb ik nog een tienpack gamma batterijen. Ik speel toch niet hele dagen achter elkaar dus geen probleem. Daarbij game ik meestal alleen, dus die tweede controller heeft geen batterijen nodig, doe ze alleen er in als er bezoek is :)
offtopic:
Zijn er dan oplaadbare batterijen die je me kan aanraden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Ik vind batterijen echt ideaal. Ik heb 2 controllers, 4 batterijen, en een batterijoplader waar er 4 in kunnen. Over het algemeen speel ik met 1 controller tegelijk, dus dan is het een kwestie van 2 nieuwe batterijen erin en de oude in de oplader. Zit je nooit zonder.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-09 10:11

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Ken. schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 10:46:
[...]

Dat sowieso ja, maar dan snijden ze zichzelf nog wat eh.. dieper :P
Zijn er eigenlijk ook sales stats bekend van die spellen? Of loopt het gewoon niet voor die prijs en houden ze die cijfers angstvallig intern.
De Classics versie van GTA IV staat nu op Games on Demand en die kost, net zoals alle andere Games on Demand titels, €29,99. :X

Kennelijk heeft Microsoft echt niet begrepen dat niemand zit te wachten op download-only spellen die tien Euro duurder dan de officiële adviesprijs zijn.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

L1nt schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 12:44:
[...]

Is dat exact dezelfde kabel + cd?

Ik heb namelijk een 120 gekocht om mijn 20gb te vervangen en toen mijn xbox kapot ging heb ik een nieuwe gekocht met een 60gb.

De 20 had ik aan een vriend gegeven en deze wil de 60gb wel gebruiken. Moet dus even zijn data overpompen.
Yep, het is 100% dezelfde kabel en DVD :) Hij staat ook netjes in het boekje wat je erbij krijgt (of de online handleiding) 20GB > 60GB is 1 van de mogelijkheden.
MetroidPrime schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 15:28:
Kennelijk heeft Microsoft echt niet begrepen dat niemand zit te wachten op download-only spellen die tien Euro duurder dan de officiële adviesprijs zijn.
Hoe weet je dat? Heb jij verkoopcijfers gezien? Ik heb er al 2 gekocht, een vriend ook (we spelen online) en het broertje van mijn vriendin heeft er al 3 op die manier binnen gehengeld. Ik ben nu bezig met Fable op deze manier.

Wellicht zijn die verkopen wel veel beter dan mensen denken :) Wat kan mij het schelen dat hij in de winkel 10,- goedkoper is, als ik op zondagmiddag terwijl ik een eitje bak het ding binnen komt, en ik geen media meer nodig heb. Voor mij telt het gemak hoger. En de verkoopwaarde van 2de games die wat ouder zijn is toch erg laag.

[ Voor 10% gewijzigd door PWM op 13-10-2009 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

MetroidPrime schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 15:28:
[...]
De Classics versie van GTA IV staat nu op Games on Demand en die kost, net zoals alle andere Games on Demand titels, €29,99. :X

Het is hen dan ook duidelijk te doen om op een gemakkelijke manier extra geld binnen te rijven. Kijk maar naar wat ze doen met fable 2: Gratis het eerste chapter aanbieden, maar als je alles wil kopen zal je wel meer kwijt zijn. Probleempunt is wel dat je achievements begint te verzamelen zodra je de eerste chapter speelt :p.
Imo zouden ze zich beter verder bezighouden met het verder backporten van enkele xbox klassiekers aangezien er daar nog wel enkele kaskrakers (Conker Reloaded, Jet Set Radio, Pantzer Dragoon Orta) ontbreken.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

apNia schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 15:14:
[...]

offtopic:
Ik heb Hähnel batterijen, ooit eens bij de MM gekocht. Geen idee of dat een goed merk is, maar ze gaan wat mij betreft best lang mee :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
apNia schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 15:14:
[...]

offtopic:
Ik gebruik de alombekende GP batterijen. Met bijbehorende lader zijn ze binnen drie kwartier opgeladen. Als ik de batterijen snel weer nodig heb doe ik ze ff in de oplader, pak even wat te drinken en, ook al zijn ze dan nog niet klaar, kan ik toch doorspelen totdat ik de tijd heb om ze volledig op te laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

PWM schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 15:57:
[...]

Hoe weet je dat? Heb jij verkoopcijfers gezien? Ik heb er al 2 gekocht, een vriend ook (we spelen online) en het broertje van mijn vriendin heeft er al 3 op die manier binnen gehengeld. Ik ben nu bezig met Fable op deze manier.

Wellicht zijn die verkopen wel veel beter dan mensen denken :) Wat kan mij het schelen dat hij in de winkel 10,- goedkoper is, als ik op zondagmiddag terwijl ik een eitje bak het ding binnen komt, en ik geen media meer nodig heb. Voor mij telt het gemak hoger. En de verkoopwaarde van 2de games die wat ouder zijn is toch erg laag.
Kijk, daar was ik dus al bang voor :P
Genoeg mensen die die games voor die prijs kopen blijkbaar. Doe 's niet joh, zo gaat die prijs nooit omlaag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:30
SeamusXanthus schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 13:10:

offtopic:
Minder goed nieuws is dat ik mijn bestellijstje voor dit jaar heb opgemaakt:
(hele lijst)
Ik ga ze allemaal aanschaffen als de reviews niet tegen vallen.
Waar haal ik de tijd in godsnaam vandaan (dit is een paar honderd uur gameplay...)?

En normaal heb je dan de rustige maanden in 2010 om alles rustig in te halen, maar nu komen tegen die tijd alle uitgestelde games eraan :'(
Dan ben je een verzamelaar en/of speel je waarschijnlijk nooit wat uit. Je kan alles wel willen hebben, maar naar mijn idee heb je meer plezier als je 2 tot 3 games tegelijk speelt. Als je bv. 6 games door elkaar speelt moet je ook elke keer weer in een verhaal of de gameplay komen.

Kben ook een hele tijd zo " hebberig" geweest (en nog steeds wel een beetje alleen onder controle :p ) en dan kocht ik games van 60 die ik nooit ging spelen of pas als je ze voor 10 tot 30 euro in de winkel kon komen. Lekker zonde dus en mijn advies is ; kopen wat je als eerste wilt spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beakzz schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 18:45:
[...]
Je kan alles wel willen hebben, maar naar mijn idee heb je meer plezier als je 2 tot 3 games tegelijk speelt.
Je hebt helemaal gelijk; ik speel ook altijd maar 1 game tegelijk eigenlijk. Dan heb ik het wel over het single player gedeelte, want Gears, Halo of CoD kan altijd gemultiplayerd worden (al is het soms wel wennen op welke knop de granaten zitten 8)7 ).

Toch baal ik wel van al die spellen de komende tijd. Dit werkt een gameverslaving in de hand ;) Op dit moment in de pre-order:

- AC 2
- Modern Warfare 2
- Bioshock 2

Maar spellen die ik dan eigenlijk nog wel wil spelen:

- Dragon Age: Origins
- Brutal Legend
- Fairytale Fights
- Left 4 Dead 2
- Alan Wake
- Mass Effect 2
- Splinter Cell

Dan hebben we het toch ook al gauw over 300 euro aan games. Hmmm...keuzes maken dan maar |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Beakzz schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 18:45:
[...]

Dan ben je een verzamelaar en/of speel je waarschijnlijk nooit wat uit. Je kan alles wel willen hebben, maar naar mijn idee heb je meer plezier als je 2 tot 3 games tegelijk speelt. Als je bv. 6 games door elkaar speelt moet je ook elke keer weer in een verhaal of de gameplay komen.

Kben ook een hele tijd zo " hebberig" geweest (en nog steeds wel een beetje alleen onder controle :p ) en dan kocht ik games van 60 die ik nooit ging spelen of pas als je ze voor 10 tot 30 euro in de winkel kon komen. Lekker zonde dus en mijn advies is ; kopen wat je als eerste wilt spelen ;)
Ik denk dat ik mijn uitspeel percentage hoger is dan de meesten hier (schat rond de 80%), dus ik weet prima maat te houden. Als het een goede game is speel ik hem bijna altijd uit. Verder speel ik meestal om de door jou genoemde reden niet meer dan 2,3 spellen door elkaar, en dan van verschillende genres

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

80%! Tjemig, ik speel bijna nooit spellen uit eigenlijk :$ Van alle spellen die ik heb (en dan neem ik voor de volledigheid ook mijn oude consoles en pc games mee) heb ik hooguit 15% ook echt uitgespeeld. Meestal is de drive om een spel te spelen na een tijdje bij mij wel verdwenen en pak ik het jaren later nog eens uit de kast. Om het dan alsnog niet uit te spelen :P Ik doe ze dan wel weer houden, dus het wordt steeds voller in de kast...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik kijk naar het percentage achievements dat ik heb unlocked dan zit ik op de 75%, maar meestal speel ik elk spel uit dat ik speel (ook omdat ik alleen maar spellen speel die ik koop en ik vind het zonde als ik het dan niet eens 1x uit speel:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Zaterdagmiddag CoD4 nog maar even opgepikt, en inmiddels uitgespeeld op veteran. Wat een irritant stuk was dat met die timer zeg! Wel een spel waar je snel veel achievements in haalt heb ik gemerkt. Nog 3 verzamelquests te gaan en de 1000 punten zijn binnen. :P

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:41

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Captain N schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 00:42:
Zaterdagmiddag CoD4 nog maar even opgepikt, en inmiddels uitgespeeld op veteran. Wat een irritant stuk was dat met die timer zeg! Wel een spel waar je snel veel achievements in haalt heb ik gemerkt. Nog 3 verzamelquests te gaan en de 1000 punten zijn binnen. :P
Goed bezig :) Dat timer stuk was idd irritant. Met name de strategie die je moet gebruiken.. Eigenlijk moet je gewoon proberen te rushen, aangezien als je alles hoekje voor hoekje afgaat, ben je gewoon te laat voor je 'checkpoint' :)

Deze week gaat het gameseizoen voor dit jaar beginnen!

Eerst uncharted op de PS3. Die zal ik dit weekend wel uitspelen. Daarna nog wat Fifa10 en daarna maybe Brutal Legend, daarna Forza bij een vriend van me O-) en daarna CoD MW2.

4e kwartaal 2009 wordt een goede periode!

[ Voor 15% gewijzigd door uchiha tijntje op 14-10-2009 08:17 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10:27
Ik kwam gisteren 120gb hd's tegen op marktplaats voor 70 euro, erg aantrekkelijke prijs.

Volgens de verkoper zijn dit replica's.

Heeft er iemand ervaring met deze hd's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

GranCanaria schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 08:26:
Ik kwam gisteren 120gb hd's tegen op marktplaats voor 70 euro, erg aantrekkelijke prijs.

Volgens de verkoper zijn dit replica's.

Heeft er iemand ervaring met deze hd's?
Ehm, volgens mij had ik mijn 120 gig hd voor 85 euro inclusief ehm, geen id, er zat nog iets bij in ieder geval :) Dat was gewoon via een webshop, dus zoveel goedkoper is dat niet? (BM, correct me if im wrong..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

uchiha tijntje schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 08:34:
[...]

Ehm, volgens mij had ik mijn 120 gig hd voor 85 euro inclusief ehm, geen id, er zat nog iets bij in ieder geval :) Dat was gewoon via een webshop, dus zoveel goedkoper is dat niet? (BM, correct me if im wrong..)
Dat was een tijdelijke actieprijs. Normaal kosten ze 120 euro.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Gunner schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 08:36:
[...]

Dat was een tijdelijke actieprijs. Normaal kosten ze 120 euro.
Ok, dan scheelt het veel :P. Mijn 120 gig hd zit nu alweer vol, moet er eigenlijk wat games af gaan gooien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
hmm waar was dat dan voor 85 euro? ik ben ze helaas ook niet voor een aantrekkelijke prijs bij zavvi of play etc tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 07:41

Willybubba

Nut up or shut up.

Captain N schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 00:42:
Als je 'm op veteran speelt wel... Maar een stapje minder dan gaat 't niet zo hard met de achievements hoor ;)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroyernr1
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 03-10 15:57
Gisteren de demo van Brütal Legend uitgetest, zeker de moeite waard >:) \m/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

TroonStaal schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 21:30:
80%! Tjemig, ik speel bijna nooit spellen uit eigenlijk :$ Van alle spellen die ik heb (en dan neem ik voor de volledigheid ook mijn oude consoles en pc games mee) heb ik hooguit 15% ook echt uitgespeeld. Meestal is de drive om een spel te spelen na een tijdje bij mij wel verdwenen en pak ik het jaren later nog eens uit de kast. Om het dan alsnog niet uit te spelen :P Ik doe ze dan wel weer houden, dus het wordt steeds voller in de kast...
Maar dat is toch zonde? Is je aandachtspanne dan echt zo kort? Niets is zo leuk als een epische rpg waar je jezelf +100 uur in kan verliezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik zit volgens de blog van mijn xbox op 90% achievement completion.. Maar dat lijkt me héél sterk eigenlijk. Zal wel iets van een bug zijn..

EDIT: Duiiidelijk een bug :P
Gamerscore Completion: 20,280 / 12,400 (163%)

[ Voor 18% gewijzigd door Ken. op 14-10-2009 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Boeboe schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 09:29:
[...]

Maar dat is toch zonde? Is je aandachtspanne dan echt zo kort? Niets is zo leuk als een epische rpg waar je jezelf +100 uur in kan verliezen :)
Ja ik weet het, heb het met meerdere dingen. Films die ik niet afkijk of alleen stukjes, boeken die ik half lees, cd's die ik half luister...

Ik speel best veel spellen maar deed dat vooral op de pc. Daar ging het mij vooral om de mp van diverse shooters. Maar ook pc games speel ik nauwelijks uit. Als ik zo mijn Xfire account er bij pak zitten er maar enkele spellen bij die ik ook volledig heb uitgespeeld.
Op de Xbox heb ik tot nu toe alleen Gears of War 1&2 uitgespeeld en een leuke rpg heb ik nog niet. Ik zou het best willen, een goede rpg. Momenteel speel ik nu redelijk vaak Sacred 2 en af en toe Eternal Sonata. De eerste is dan meer een hack&slash, de tweede is gewoon voor af en toe.

Eigenlijk wacht ik op dat éne spel wat me wél volledig kan boeien maar wat ik met de meeste rpg's heb is dat de setting me niet aanstaat. Jrpg's heb ik niet zo gek veel mee en veel andere zitten weer in het uitgemolken elven en orcs wereldje of sci-fi. Het enige spel wat momenteel mijn aandacht zou kunnen vasthouden is The Secret World maar daarvan weet ik niet of die wel naar de Xbox komt. Misschien moet ik Fallout maar eens proberen als de Goty versie uitkomt over een maandje.

Daarbij ben ik eigenlijk ook wel een luie gamer :$ Als het me een beetje teveel moeite kost dan heb ik eerder zoiets van "nou, dan niet" en dan ga ik wat anders spelen. Daarom zit ik na zowat een half jaar nog steeds ergens in het begin met Ninja Gaiden 2, kom ik maar niet verder met NFS Most Wanted en blijf ik in Halo 3 maar steken op dat gedeelte waarin je tussen al die anussen Cortana moet zoeken :')

Terwijl Gears of War 1&2 wel mijn aandacht vast konden houden en ik er daar wél voor wilde "knokken". Waarschijnlijk omdat die verhaallijn en setting me veel meer aansprak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandDestroyer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08:36
Als je een goede rpg wil voor de 360: Oblivion!! Hoeveel uur ik daar wel niet in heb gestoken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:33

Snippertje

Light up your life

TroonStaal schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 10:31:
[...]

Daarbij ben ik eigenlijk ook wel een luie gamer :$ Als het me een beetje teveel moeite kost dan heb ik eerder zoiets van "nou, dan niet" en dan ga ik wat anders spelen. Daarom zit ik na zowat een half jaar nog steeds ergens in het begin met Ninja Gaiden 2, kom ik maar niet verder met NFS Most Wanted en blijf ik in Halo 3 maar steken op dat gedeelte waarin je tussen al die anussen Cortana moet zoeken :')
+1 Herkenbaar :+

Ik heb dat ook. Ik heb heel veel spellen die ik half uitspeel. Maar sinds ik voor mezelf heb voorgenomen dat ik alleen maar nieuwe spellen mag kopen als ik spellen daadwerkelijk uitspeel gaat het beter!

Zo heb ik nu Halo 3 uitgespeeld, ben ik bezig met Gears of War.

Dit is mijn lijstje van het afgelopen jaar uitgespeeld:
Killzone 2
Halo 3
Resistance
GTA4
Uncharted

Dit moet ik nog:
Fallout 3
Soul calibur 4 (maarja kan je niet echt uitspelen :P)
Little big planet
Army of 2
Resident Evil 5 (maar die speel ik met vrienden co-op, dus dat is lastiger)
FEAR 2

Ik ben trots op mezelf :9

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TroonStaal schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 10:31:
[...]

Eigenlijk wacht ik op dat éne spel wat me wél volledig kan boeien maar wat ik met de meeste rpg's heb is dat de setting me niet aanstaat. Jrpg's heb ik niet zo gek veel mee en veel andere zitten weer in het uitgemolken elven en orcs wereldje of sci-fi. Het enige spel wat momenteel mijn aandacht zou kunnen vasthouden is The Secret World maar daarvan weet ik niet of die wel naar de Xbox komt. Misschien moet ik Fallout maar eens proberen als de Goty versie uitkomt over een maandje.
:Y
Als je een goede RPG wilt spelen dan zou ik zeker die proberen. Wel in het begin even doorbijten tot je het een beetje doorhebt, daarna blijf je het wel spelen (en de muziek neuriën de hele dag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
Ik hoop dat ze demon soul ook uitbrengen op de xbox360, ik ben echt opzoek naar een rpg game met online elementen.

Dat als ik een bepaalde boss niet kapot krijg ik gewoon ff een maatje erbij kan roepen, supercool en dit levert oneindige speelplezier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Zeker herkenbaar, al heb ik er wel aardig wat uitgespeeld, na het uitspelen heb ik niet de behoefte om alle achievements te halen.
Voor multiplayer achievements is dit anders, maar ik ga echt niet een spel nog een keer uitspelen om bepaalde vlaggen te kunnen verzamelen, of een tuinkabouter in een raket de lucht in te kunnen schieten.

Verder helpt het wel om gewoon eens te zeggen 'ok, en nu ga ik dit spel eens uitspelen!', als je eenmaal weer in het verhaal zit houdt het niet op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Ik merk ook dat ik games minder lang speel(de) dan vroeger. Dat zal voornamelijk te maken hebben dat het nu financieel makkelijker is een spel te kopen dan toen ik nog een gulden zakgeld kreeg in de week. Daarentegen moet ik wel zeggen dat ik het achievement systeem op de Xbox wel echt geweldig vind. Ik merk iig dat ik een game langer blijf spelen, meer modi uitprobeer in games, etc. Ik ben niet zo heel erg van de turn-based RPGs, maar wil altijd vooral games waar veel uitdaging in zit (maar nog wel enigzins redelijk). Meer de games die afhangen van reactievermogen, timing, spanning, etc. Dat kunnen platformers als Super Mario zijn of FPSen als CoD.

Overigens is dat Mile High level wat je na de aftiteling krijgt in CoD ook een lekker leveltje. Ben ik gisteren wel een uurtje mee zoet geweest op Veteran. :P

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Ben je moeder niet }:|

uchiha tijntje schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 08:15:
[...]
Deze week gaat het gameseizoen voor dit jaar beginnen!

Eerst uncharted op de PS3. Die zal ik dit weekend wel uitspelen. Daarna nog wat Fifa10 en daarna maybe Brutal Legend, daarna Forza bij een vriend van me O-) en daarna CoD MW2.

4e kwartaal 2009 wordt een goede periode!
}:|

So many games, so little time. Helaas nog niet eerder zo waar geweest voor me :/
Heb Fifa 10 liggen, Brutal Legend wil ik eigenlijk ook, idem met Uncharted 2. Forza 3 komt er ook aan, en CoD MW2 is ook al een zekerheidje... waar moet ik de tijd vandaan halen om dat in de weekenden allemaal weg te werken :X

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tharulerz
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-04 05:16
Net gisteren GH:Van Halen gespeeld, weer een super schijf, heerlijke nummers die erop staan...

Een aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroyernr1
Door een paar mensen hier heb ik Defense Grid een tijdje geleden gekocht en ik ben echt verslaafd geworden. _/-\o_
Intussen The Awakening uitgespeeld (story) met alles op goud :*)
Eens de story mode klaar is, heb je eigenlijk nog lang niet gedaan. Dit spel eindigt niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
destroyernr1 schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 16:15:
Door een paar mensen hier heb ik Defense Grid een tijdje geleden gekocht en ik ben echt verslaafd geworden. _/-\o_
Eens de story mode klaar is, heb je eigenlijk nog lang niet gedaan. Dit spel eindigt niet :)
Vertel? Wat maakt dit spel oneindig lang? Ik zit namelijk Defense Grid te overwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

destroyernr1 schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 16:15:
Ik heb de demo gespeeld, en vond het begin wel geinig. En hij was ook behoorlijk lang voor een demo! Maar na een paar mappen had ik het gezien op een of andere manier. Dus toch maar niet gekocht. Misschien nog eens opstarten maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Als we het dan toch over tower defense games hebben

Southpark Defense game is ook wel geinig tot nu toe, vooral omdat de campaign ook in coop kan.
Een eindoordeel kan ik nog niet geven, omdat ik nog niet ver genoeg ben om de diepgang en balans te kunnen beoordelen.

Binnenkort op de 360 komt Plants vs Zombies (xbla). Een even vermakelijke als casual TD game die vele mensen verslaafd zal doen raken hier. Enige minpunt is dat het spel echt iets te makkelijk is voor sommigen (er ontbreekt een echte hardcoremode). Van de makers van Peggle trouwens (ook al zo'n geniale game).

Uit de categorie gratis flash TD games kan ik Gemcraft: Chapter 0 trouwens aanraden. Zeer onoverzichtelijk in het begin, maar als je het eenmaal begrijpt blijkt het een meer dan geweldige TD game die (imho) zijn gelijke op de PC niet telt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Verwijderd schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 11:54:
[...]

Die accu kits zijn voor minder dan 40 euro te vinden. Zelf heb ik 1 play&charge kit en 1 losse battery pack. Mijn 2 controllers zijn nooit op hetzelfde moment leeg, dus op deze manier gaat het bij mij al jaren prima.
die dingen die je linked zijn compatible met Aziatische Xbox 360's, werkt dat dan ook voor mijn EU Xbox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroyernr1
@SeamusXanthus

Je kan bij de meeste levels, de level opnieuw spelen maar dan 'anders'. Bv. heb je bij bepaalde de Grinder mode. Hierbij komen er 99 golven van aliëns af op je cores en deze moet je dus zien tegen te houden.
Of de mode Poison Core, dit wil zeggen er is 1 core aanwezig en die moet jij verdedigen en er is 1 naar kantje aan die core en dat moet je maar ondervinden eens je het gekocht hebt. ;) En dan zijn er nog wel een paar :)
4 Borderlands missies zijn ook aanwezig met een eigen story + verschillende modes. http://defensegrid.hiddenpath.com/ Hier vindt je nog wel het 1 en ander van info over Defense Grid. 1 ding is zeker het is verslavend leuk. De demo geeft je al een goeie indruk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-10 19:34

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

SeamusXanthus schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 16:18:
[...]

Vertel? Wat maakt dit spel oneindig lang? Ik zit namelijk Defense Grid te overwegen.
Elk level heeft nog meerdere spelmodi, zoals grinder en 20-turret-limit. Als je het level hebt gehaald op de normale modus, dan kun je nog goud proberen te halen op de normale modus, en daarna kun je ook nog goud proberen te halen op al die andere spelmodi. Voordat je dat allemaal gefixt hebt, ben je wel even verder :)
Het is dus niet oneindig lang, maar je bent echt veel uren zoet. Het is echt een aanrader!

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

apNia schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 17:42:
[...]

die dingen die je linked zijn compatible met Aziatische Xbox 360's, werkt dat dan ook voor mijn EU Xbox?
Staat er ook onder in een vraag van iemand :

Similar question
Does it also work with SECAM or PAL consoles ?
Answer: Yes it does

Zelf heb ik ook die versie. Heb 1 zwarte battery en 1 witte Play&Charge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, ik ben dus van plan om me tweede xbox te halen (mijn vorige is overleden en was omgebouwd) maar ik wil hem nou niet ombouwen zodat ik lekker kan genieten van live :D

Ik lees hier dat veel mensen een grote hdd willen of hebben. Ik ben dus van plan een arcade te kopen omdat ik al een 20 gig hddtje heb. Dat is toch wel voldoende als je geen games op je hdd kopieert?

Ik zie op internet dat veel arcades 200 euro zijn geworden dat vind ik best duur als je kijkt naar engeland. Is het slim om een console te importen? Zijn trouwens alle arcades die 256 mb geheugen voorzien van een Jasper chipset?

Tot slot, naast gamehubs en play-asia zijn er nog andere sites waar je goedkoop games kan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Net voor het eerst alle achievements in een retail game gehaald (CoD4)! :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Grats, retailgames vallen me ook vies tegen om alle achievements te halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buran
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-12-2024
Verwijderd schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 22:09
Hallo, ik ben dus van plan om me tweede xbox te halen (mijn vorige is overleden en was omgebouwd) maar ik wil hem nou niet ombouwen zodat ik lekker kan genieten van live :D

Ik lees hier dat veel mensen een grote hdd willen of hebben. Ik ben dus van plan een arcade te kopen omdat ik al een 20 gig hddtje heb. Dat is toch wel voldoende als je geen games op je hdd kopieert?
Voor 5 tientjes meer heb je een xbox elite met 120 gb harddisk en als je een wat "ouder"pakket opzoekt krijg je er nog een spel en een hdmi kabel bij.
Ik zie op internet dat veel arcades 200 euro zijn geworden dat vind ik best duur als je kijkt naar engeland. Is het slim om een console te importen?
Volgens mij als je een xbox360 uit Engeland importeert, heb je ook te maken met verschillende voedingen en/of stekkers.
Tot slot, naast gamehubs en play-asia zijn er nog andere sites waar je goedkoop games kan kopen?
Er zijn veel winkels in het Verenigd Koninkrijk die door de lage pond erg goedkoop worden voor Euro landen, bekijk budgetgaming.nl maar eens daar staan de meeste winkels vermeld en ook op amazon.co.uk staan vaak goedkopere spellen.

If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crackh34d
  • Laatst online: 22-12-2024
Boeboe schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 22:40:
Ik heb ook alleen COD 4 en DiRT 1000/1000 GP. COD 4 veteran epiloog was pain in the ass, als jij die in 1 uur gedaan hebt CaptainN dan respect! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Ik had een stuk meer moeite met dat level in die ondergrondse bunker. Daar ben ik net zo lang bezig geweest als de rest van het spel zo ongeveer. :P

[ Voor 35% gewijzigd door Captain N op 14-10-2009 23:37 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 20:33

TheVMaster

Moderator WOS
Yeah...er is weer een XBOX Live Update Preview beschikbaar. Als je je aanmeldt kun je de nieuwe Twitter, Facebook en Zune integratie meetesten :)

[ Voor 17% gewijzigd door TheVMaster op 15-10-2009 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zune integratie in Europa? Nou maar hopen dat ze de mediaspelers hier ook beschikbaar gaan maken :)

/me schrijft zich in. Darn ik heb mn consoleid niet hier :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2009 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

Boeboe schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 22:40:
Ik baal nog steeds dat er geen scheiding is tussen offline en online achievements.
Ik ben niet zo van het online spelen dus ruim 80% van mijn game vallen automatisch af voor 100% score.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroyernr1
Volledig mee akkoord! Online games spelen boeit me al een hele tijd niet meer en dan is het inderdaad spijtig dat offline en online achievements niet gescheiden zijn.
Met een beetje geluk passen ze dit een keer aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rav
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Rav

Verwijderd schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 22:09:

Ik zie op internet dat veel arcades 200 euro zijn geworden dat vind ik best duur als je kijkt naar engeland. Is het slim om een console te importen? Zijn trouwens alle arcades die 256 mb geheugen voorzien van een Jasper chipset?

Ik heb zelf een engelse 360, er zit geen verschil tussen een NL en UK 360, behalve de stekker. Maar wereldstekker ertussen en je bent klaar.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 20:33

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 09:22:
Zune integratie in Europa? Nou maar hopen dat ze de mediaspelers hier ook beschikbaar gaan maken :)

* TheVMaster schrijft zich in. Darn ik heb mn consoleid niet hier :)
Nouja....het is meer de Zune Video Marketplace, maar goed..ze gebruiken wel het Zune logo...dus ik zeg een volgende stap is de ZuneHD uitbrengen in Europe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:25
destroyernr1 schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 10:05:
Volledig mee akkoord! Online games spelen boeit me al een hele tijd niet meer en dan is het inderdaad spijtig dat offline en online achievements niet gescheiden zijn.
Laten we het hopen! Ik speel ook totaal niet online en daarom kan ik een groot gedeelte van de achievements ook niet halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
TheVMaster schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 10:11:
[...]

Nouja....het is meer de Zune Video Marketplace, maar goed..ze gebruiken wel het Zune logo...dus ik zeg een volgende stap is de ZuneHD uitbrengen in Europe!
Inderdaad gewoon een nieuw naampje voor de Video Marketplace :) Zune uitbrengen in Europa hadden ze al veel eerder moeten doen, geweldig apparaat :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
TheVMaster schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 00:07:
Yeah...er is weer een XBOX Live Update Preview beschikbaar. Als je je aanmeldt kun je de nieuwe Twitter, Facebook en Zune integratie meetesten :)
Wat maakt mij nou Zune en Twitter uit, Last.fm all the way! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

L1nt schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 09:48:
[...]

Ik baal nog steeds dat er geen scheiding is tussen offline en online achievements.
Ik ben niet zo van het online spelen dus ruim 80% van mijn game vallen automatisch af voor 100% score.
grappig, ik heb het precies andersom.. en dan mis je volgens mij by far de meeste achievements :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-10 22:57

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

HOLY CRAP! :D
Iemand het presentatiefilmpje van de Cryengine 3 al gezien (engine speciaal gemaakt voor de 360 en PS3)?

KLIK

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:04
HOLY SHOOT MAN.

Vet ding, als dat echt zo loopt op de 360.

Wat me opvalt, verschillende verwijzingen naar procedural. Is idd een mooie techniek, liep in de jaren 90 al op een Amiga500 voor een universum met ontelbare verschillende planeten.
Is dus idd wel veel winst te halen.

Ik ben benieuwd welke game het eerst gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroyernr1
Toen ik die oude man in het filmpje zag, dacht ik eerst dat die echt was! Dat belooft mooie dingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:25

Sagat

Is pappa x2!

Nope dit lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Waarom? Omdat online gaming voor veel mensen onmisbaar is, en zoals iemand hierboven zegt, dat ie zelfs bijna alleen maar online speelt.

Je kan trouwens voor je zelf heel makkelijk zelf de scheiding maken via de achievement list (ok dat werkt niet voor hidden achievements maar met een beetje googlen kom je daar ook wel achter).
Als ik een spel heb wat niet (veel) online gespeeld meer word en ik heb wel alle offline achievements dan vind ik het gewoon klaar.

En als je heel graag de mutiplayer achievements wilt hebben dan kan je sessies regelen via bijvoordbeeld trueachievements of andere fora (deze? :P)

Heb zelf trouwens alleen geometry wars 1 en 2 compleet, geen full games. Oh en dynomite dash ofzo bijna, maar dat spel vind ik zo kansloos slecht dat ik die echt niet nog een half uur ofzo wi spelen om die laatste achievement binnen te halen. (die heb ik echt alleen maar gespeeld uit achievementhoer-isme :$ :X )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Voor Modern Warfare 2 lijkt het me dat je alle achievements ook offline kan halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Laros
  • Laatst online: 27-07 22:09

Jan Laros

Aerschtuner

BM schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 11:02:
[...]

Inderdaad gewoon een nieuw naampje voor de Video Marketplace :) Zune uitbrengen in Europa hadden ze al veel eerder moeten doen, geweldig apparaat :)
Die Zune Marketplace is wel aardig. Je kunt daar dus 1080 films huren/kopen en die worden gestreamed naar je console. Dus niet eerst die hele film downen, maar meteen kijken. 1UP heeft wel een aardige demo van de preview:

http://gamevideos.1up.com/video/id/26781
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.