Ja ik weet het, heb het met meerdere dingen. Films die ik niet afkijk of alleen stukjes, boeken die ik half lees, cd's die ik half luister...
Ik speel best veel spellen maar deed dat vooral op de pc. Daar ging het mij vooral om de mp van diverse shooters. Maar ook pc games speel ik nauwelijks uit. Als ik zo mijn
Xfire account er bij pak zitten er maar enkele spellen bij die ik ook volledig heb uitgespeeld.
Op de
Xbox heb ik tot nu toe alleen Gears of War 1&2 uitgespeeld en een leuke rpg heb ik nog niet. Ik zou het best willen, een goede rpg. Momenteel speel ik nu redelijk vaak Sacred 2 en af en toe Eternal Sonata. De eerste is dan meer een hack&slash, de tweede is gewoon voor af en toe.
Eigenlijk wacht ik op dat éne spel wat me wél volledig kan boeien maar wat ik met de meeste rpg's heb is dat de setting me niet aanstaat. Jrpg's heb ik niet zo gek veel mee en veel andere zitten weer in het uitgemolken elven en orcs wereldje of sci-fi. Het enige spel wat momenteel mijn aandacht zou kunnen vasthouden is
The Secret World maar daarvan weet ik niet of die wel naar de Xbox komt. Misschien moet ik Fallout maar eens proberen als de Goty versie uitkomt over een maandje.
Daarbij ben ik eigenlijk ook wel een luie gamer

Als het me een beetje teveel moeite kost dan heb ik eerder zoiets van "nou, dan niet" en dan ga ik wat anders spelen. Daarom zit ik na zowat een half jaar nog steeds ergens in het begin met Ninja Gaiden 2, kom ik maar niet verder met NFS Most Wanted en blijf ik in Halo 3 maar steken op dat gedeelte waarin je tussen al die anussen Cortana moet zoeken
Terwijl Gears of War 1&2 wel mijn aandacht vast konden houden en ik er daar wél voor wilde "knokken". Waarschijnlijk omdat die verhaallijn en setting me veel meer aansprak.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!