Het Xbox 360 Ervaringen Topic Deel 63 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 53.025 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Het blijft een gekke gewaardwording op de Frontpage.

Dan is er nieuws over Xbox Live, en dan komen Playstation 3 gebruikers praten over PSN. Uurtje later nieuws over PSN, en daar zijn dezelfde users om te praten over... Xbox Live 8)7

Blijft een obessie blijkbaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroyernr1
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-09 08:33
Sagat schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 14:29:
[...]Nope dit lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Waarom? Omdat online gaming voor veel mensen onmisbaar is, en zoals iemand hierboven zegt, dat ie zelfs bijna alleen maar online speelt.
Er zijn inderdaad veel mensen die online spelen maar je mag niet onderschatten hoeveel mensen enkel maar offline spelen ook. Online zullen er uiteindelijk wel meer zijn denk ik.
En voor die mensen die enkel on- of offline spelen kan het wel frustrerend zijn dat ze die game dan 'niet 100%' kunnen uitspelen. Als je de offline achievements allemaal hebt, kunnen ze je gamerscore van de betreffende game bv. 100% offline zetten en omgekeerd. Het is nu natuurlijk geen drama.
De kans dat ze dit ooit zullen aanpassen lijkt inderdaad onwaarschijnlijk maar hoop doet leven :9
Nu heb ik sowieso nog veel werk om van mijn games alle offline achievements te halen. Met Defense Grid ben ik toch goed op weg, nog 2 te gaan :)
Heb zelf trouwens alleen geometry wars 1 en 2 compleet, geen full games. Oh en dynomite dash ofzo bijna, maar dat spel vind ik zo kansloos slecht dat ik die echt niet nog een half uur ofzo wi spelen om die laatste achievement binnen te halen. (die heb ik echt alleen maar gespeeld uit achievementhoer-isme :$ :X )
Die game die je bedoelt is waarschijnlijk Doritos Dash of Destruction(?). Die heb ik ook gespeeld voor de achievements en die ene online heb ik tekort. Maar voor die ene achievement zal ik ook nooit moeite doen. Het spel is eigenlijk gewoon über boring. Gewoon leuk om snel veel achievements te halen ;) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

destroyernr1 schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 16:58:
[...]

Die game die je bedoelt is waarschijnlijk Doritos Dash of Destruction(?). Die heb ik ook gespeeld voor de achievements en die ene online heb ik tekort. Maar voor die ene achievement zal ik ook nooit moeite doen. Het spel is eigenlijk gewoon über boring. Gewoon leuk om snel veel achievements te halen ;) O-)
Er is geen online achievement. Althans, hij hoeft niet online behaald te worden. Er staat win a multiplayer match, en dat kan ook gewoon lokaal. Dus hop.. tweede controller aan, beetje bewegen en klaar ben je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14-09 13:59

Player1S

Probably out in the dark

Sagat schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 14:29:
[...]

Nope dit lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Waarom? Omdat online gaming voor veel mensen onmisbaar is, en zoals iemand hierboven zegt, dat ie zelfs bijna alleen maar online speelt.
Ik zeg ook niet dat ze het ene moet afschaffen maar van elkaar scheiden.
Nu kun je alleen 100% score krijgen door en online en offline alle achievements te halen.

als je die opsplits in een sectie online en een sectie offline kun je bijvoorbeeld 100% online score halen of 100% offline score.
Voor de mensen die erg met hun e-penis bezig zijn creëer je ook nog eens een extra uitdaging. 100% score in beide secties halen.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroyernr1
@Ken.
Dan moet ik nog een 2e controller kopen...

[ Voor 7% gewijzigd door destroyernr1 op 15-10-2009 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan heb je gelijk iets waarmee je kan samenspelen met een kennis/vriend(in) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:30

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

destroyernr1 schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 17:49:
@Ken.
Dan moet ik nog een 2e controller kopen...
Wie koopt er nou een console met maar 1 controller 8)7
Ik neem aan dat je vrienden hebt die wel eens langs komen, waarmee je dan samen kan spelen? Plus dat één = géén, als er eentje stukgaat heb je niets meer...

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Forza 3 heeft in ieder geval splitscreen multiplayer :) Alleen daarom zou een 2de controller al nodig zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gandalf68
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09 08:24
en wat dacht je van een potje tennis of voetbal tegen elkaar :) ook een goede reden voor een 2e controller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

PWM schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 16:32:
Het blijft een gekke gewaardwording op de Frontpage.

Dan is er nieuws over Xbox Live, en dan komen Playstation 3 gebruikers praten over PSN. Uurtje later nieuws over PSN, en daar zijn dezelfde users om te praten over... Xbox Live 8)7

Blijft een obessie blijkbaar ;)
Het is echt kansloos op de frontpage. Letterlijk iedere keer als het over de ps3 of de 360 gaat komen dezelfde mensen er weer identiek dezelfde zinnetjes spuien :p

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Tijd voor weer een vergelijkingstopic? Dan loopt men ten minste niet andermans topic te vervuilen, maar kan gewoon op een centrale plaats de vergelijking worden gemaakt tussen Xbox en PS3, Live en PSN etc.

Ik snap dat het een moderators worst nightmare is, maar het mist wel imho. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
L1nt schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 17:48:
[...]

Ik zeg ook niet dat ze het ene moet afschaffen maar van elkaar scheiden.
Nu kun je alleen 100% score krijgen door en online en offline alle achievements te halen.

als je die opsplits in een sectie online en een sectie offline kun je bijvoorbeeld 100% online score halen of 100% offline score.
Voor de mensen die erg met hun e-penis bezig zijn creëer je ook nog eens een extra uitdaging. 100% score in beide secties halen.
Om daar nog verder mee te gaan: Van mij mogen ze dan ook de Add-ons pas mee gaan tellen zodra je die daadwerkelijk hebt. Ik heb nu eindelijk (na bijna 10 maanden af en toe spelen) 1000 punten gehaald met Oblivion...Beetje jammer dat Shivering Isles wordt meegeteld in het totaal (die ik dus niet heb) en ik ondanks mijn 1000 punten nog steeds 250 punten te kort kom...Zodra ik die uitbreiding heb wil ik best zien dat ik er nog 250 moet, maar als ik die addon toch niet haal, waarom mag ik dan niet met het origineel gewoon de volle gamerscore halen? /zeurkous

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Roamor schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 19:45:
Tijd voor weer een vergelijkingstopic? Dan loopt men ten minste niet andermans topic te vervuilen, maar kan gewoon op een centrale plaats de vergelijking worden gemaakt tussen Xbox en PS3, Live en PSN etc.

Ik snap dat het een moderators worst nightmare is, maar het mist wel imho. :)
Nouja, dit topic kwam daar wel op neer:

[up tot date] ps3(slim) of x360(elite)

Maar ook dat verzandde redelijk in moddergooien uiteindelijk.

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:51
wat ik persoonlijk veel belangrijker vind is dat eindelijk mijn Sacred 2 verzonden is vanaf zavvi.. gewoon lekker doorgamen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Boeboe schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 19:18:
[...]

Het is echt kansloos op de frontpage. Letterlijk iedere keer als het over de ps3 of de 360 gaat komen dezelfde mensen er weer identiek dezelfde zinnetjes spuien :p
Hahaha inderdaad, de fanboy oorlog barst dan meteen los. Ik heb me ook voorgenomen om bij PS3/360 posts op de frontpage de reacties niet meer te lezen :Y)

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Wilde me net even aanmelden voor het preview programma voor nieuwe dashboard, maar volgens mij is ie beetje stuk.... Na invullen krijg ik een 404 op de submit pagina. Gisteravond werkte het ook al niet bepaald soepeltjes.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had gister ook wat aanmeld problemen, maar het is me uiteindelijk wel gelukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Voor degene die nog een Gold abo nodig hebben: De Britse pond is weer wat verder weggezakt de afgelopen weken (1,07 staat hij nu). Voor omgerekend 27,- kan je 12 maanden halen op Ebay :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren ook maar een 360 gehaald, het wachten op Gran Turismo 5 en de DLC voor spellen zoals Fallout3 en GTA heeft me over de streep getrokken. Het is een Elite geworden met jasper chipset. Hij maakt wat meer lawaai dan mijn PS3, maar da's geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan heb je, neem ik aan, nog een 'fat' PS3? Mijn PS3 slim is namelijk luider dan mijn 360.
Mijn aanmelding de 'Twitter-update' ging gister soepeltjes, ik wacht op het beloofde mailtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 09:14
Sh0ckTr00per schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 08:49:
wat ik persoonlijk veel belangrijker vind is dat eindelijk mijn Sacred 2 verzonden is vanaf zavvi.. gewoon lekker doorgamen :)
Bij mij ook.

Maar heeft iemand wat gehoord over die Forza 2 axie van veronica?

Ik heb eea verzonden, maar krijg nix meer te horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

PWM schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 10:23:
Voor degene die nog een Gold abo nodig hebben: De Britse pond is weer wat verder weggezakt de afgelopen weken (1,07 staat hij nu). Voor omgerekend 27,- kan je 12 maanden halen Ebay :)
nice! eens kijke..mijne verloopt over een maandj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 11:11:
Dan heb je, neem ik aan, nog een 'fat' PS3? Mijn PS3 slim is namelijk luider dan mijn 360.
Mijn aanmelding de 'Twitter-update' ging gister soepeltjes, ik wacht op het beloofde mailtje.
Yep, 40 gig versie. Bij de xbox is het ook niet de luchtverplaatsing die het geluid maakt maar echt de motor die het geluid maakt, dit is ook het geval bij mijn xbox1. Overigens schakelt de fan niet in toeren en blijft de lucht aan de achterkant warm, maar niet heet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroyernr1
Verwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 18:07:
Dan heb je gelijk iets waarmee je kan samenspelen met een kennis/vriend(in) ;)
Met mijn vriendin zou dat wel lukken, gamen doet ze af en toe eens graag :). Gamende vrienden heb ik niet zoveel en als die langs komen willen ze altijd op de wii spelen... De meeste van mijn vrienden zijn net zoals ik eind de 20 of al een stukje in de 30 en in die categorie zijn er niet zo heel veel gamers.
Ik ga eens kijken voor een 2e controller (graag zo ene van Halo 3 :> )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ken het destroyer. Mijn echte vrienden houden wel van gamen, maar dan meer van de bordspellen. Gelukkig heb ik nog wel een aantal kennisen met een Xbox 360.

Die analist Pachter voorspelt een pricetag van 50$ voor Natal. Als dat zo is dan ga ik het wel halen. Zelf had ik wel op 100 EUR gerekend. Maar er is nog helemaal niks definitiefs vanuit MS gezegd over de prijs, dus wie weet zit Pachter er weer helemaal naast.

Met alle games die eraan komen ben ik maar eens gaan kijken wat ik kan opruimen. Halo 3 kan weg, want ik kan de multiplayer ook spelen met ODST en de campaign heb ik zeker 5x gespeeld :) Fallout 3 mag weg. Het is een fantastisch spel, maar na 1x alles onderzocht te hebben is het voor mij wel genoeg geweest. En Halo Wars mag van mij dan ook wel weg :) Kan ik hier iemand blij maken met deze spellen?

Dusssss...laat CoD MW2 en AC2 maar komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik verwacht voor Kerst nog wel veel Natal nieuws en aankondigingen. Overigens geldt hetzelfde voor die PS3 controller.

November/December is toch een periode waarin 40% van de verkopen word behaald voor de consoles. Het is dan belangrijk dat mensen voor je platform kiezen. Dat gebeurd natuurlijk door games maar ook door mensen duidelijk te maken wat het platform voor hun gaat betekenen in de maanden na aankoop. Gek genoeg kijken mensen die nu een PS3/360 kopen naar de spellen van vandaag en in de toekomst i.p.v. lekker terug te kijken en voor een paar euro's tientallen geweldige games te kopen van < 1 jaar oud.

Nou goed, wil je mensen enthousiast maken, dan zal je dus wel je plannen kenbaar moeten maken. Dat betekend gewoon, ervan uitgaande dat Natal ergens voor de zomer uitkomt, dan mensen het moeten kennen. Ben dus benieuwd wat er aan communicatie gaat komen. "Wij gamers" kennen de oplossing wel, maar de meeste mensen die nu een console gaan kopen hebben er nooit van gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroyernr1
Verwijderd schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 12:30:Die analist Pachter voorspelt een pricetag van 50$ voor Natal. Als dat zo is dan ga ik het wel halen. Zelf had ik wel op 100 EUR gerekend. Maar er is nog helemaal niks definitiefs vanuit MS gezegd over de prijs, dus wie weet zit Pachter er weer helemaal naast.
50$ voor Natal zou een hele mooie zaak zijn, laten we hopen dat de prijs inderdaad niet al te hoog oploopt!
Hier en daar op het net had ik wel al speculaties gezien van prijzen rond de 150$. Maar ja niks is nog zeker, we zullen geduldig moeten afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-09 18:59
Als ik een halve wii kan binnenhalen heb ik er wel 100 euro voor over. Als het echt goed toegepast wordt in "echte" games dan heb ik er denk ik max 135 voor over dus ben erg benieuwd wat er met de prijs gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

PWM schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 12:45:
Ik verwacht voor Kerst nog wel veel Natal nieuws en aankondigingen. Overigens geldt hetzelfde voor die PS3 controller.
Denk het juist niet. Dat kunnen juist de nieuwtjes zijn waardoor mensen denken "Ik wacht nog wel even tot het uit is" ipv "Ik koop vast console X voor datendat"

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 13:32
Voor degene die nog een Gold abo nodig hebben: De Britse pond is weer wat verder weggezakt de afgelopen weken (1,07 staat hij nu). Voor omgerekend 27,- kan je 12 maanden halen op Ebay :)
Bij welke aanbieder heb je je gold abonnement gekocht? Ik kan er ook nog wel 1 gebruiken en 27 euro is niet duur!

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik moet die van mij even opzoeken, die deed het voor 25,99 pond (da's tegenwoordig 27,30). Deze heeft hem iig voor 28,- pond (29,33): http://cgi.ebay.nl/XBOX-3...soles?hash=item4149acaaf0

Morgen kan ik bij mijn e-mail en zoek ik even degene op waar ik de laatste had :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 13:32
hehe ik heb hem inmiddels bij iemand anders gehaald. Die was 26,99 pond. Ik moest 30 euro betalen :)

Goeie deal. Kreeg de code 15 min later per mail gestuurd. Geactiveerd en alles werkt prima!

Mooie deal dus als je bedenkt dat ze bij de mediamarkt 60 euro ervoor vragen :@

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stollie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:01
Pas RedAlert 3 voor 13 euro gekocht op Thehut.com. Best vermakelijk voor dat prijsje :)

Ben ook benieuwd naar de video streaming die gaat komen. Wordt dit eigenlijk alleen HD of kan je ook nog kiezen voor SD? Dan is het misschien nog interessant voor de xbox in onze woonkamer (nog geen HDtv en wireless).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 04:03
Zijn die Gold codes eigenlijk altijd regiovrij? Ik heb een Amerikaanse account, dus vraag me af of 't dan wel werkt? :?
Of is dat gedoe met regio's alleen bij die point codes?

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 17:18

RMX

destroyernr1 schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 14:22:
[...]

50$ voor Natal zou een hele mooie zaak zijn, laten we hopen dat de prijs inderdaad niet al te hoog oploopt!
Hier en daar op het net had ik wel al speculaties gezien van prijzen rond de 150$. Maar ja niks is nog zeker, we zullen geduldig moeten afwachten.
Lijkt me sterk:
http://www.india.com/tech...ll_be_very_expensive_6410
* Start saving now for Project Natal. Bach says the new control peripheral for the Xbox 360 will mirror that of the console itself – start high, then slowly work its way down. “Relative to Natal, we’ll see how the pricing cost works out,” he said. “But people should except that it will go through the usual price curve.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
Dat kunnen ze doen, en dan zijn er vijf mensen die dat kopen en komen er twee spellen voor. Maar aan de andere kant heeft MS er wel een handje van met de xbox om hun accesoires inderdaad veel te duur neer te zetten, er vanuit gaande dat mensen het toch wel kopen. Zelf zit ik meer in de richting dat je voor de prijs van een retail game natal en een wii sports achtig iets krijgt. Als het daarboven zit dan lijkt het mij sterk dat het hier in huis komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

maartend schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 11:22:
[...]

Bij mij ook.

Maar heeft iemand wat gehoord over die Forza 2 axie van veronica?

Ik heb eea verzonden, maar krijg nix meer te horen.
Bij mij is het geld toen ook afgeschreven maar ik heb hem nog niet binnen. Ben benieuwd en stuur denk vandaag een mailtje ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
MS gaat illegale memory units en mogelijk zelfs HDs verbieden:

"Don’t use unauthorized Xbox 360 Storage Devices

When Preview Program members start receiving the Xbox 360 system update next week, one of the changes is that unauthorized Memory Units will no longer work with the Xbox 360. If you’ve moved your profile or saved games onto one to “back it up,” you’d better move it back onto an authorized Xbox 360 storage device prior to taking the update. If you continue to use an unauthorized Memory Unit after the update, you will not be able to access your stored profile or saved games.

If you need help identifying officially licensed Xbox 360 storage devices or accessories you can read more about the licensed accessories program on Xbox.com"

Ik dacht eerst dat het alleen om Datel Memory Units e.d. ging, maar in het artikel van Major Nelson wordt verwezen naar http://www.xbox.com/en-US...g=209000000&sd=2&p=1&c=10 waar de 60 en 120GB HD plus de 512MB Memory Unit zijn afgebeeld. Ik ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren met niet officiele HDs die zelf in elkaar zijn geknutseld. Er zullen HEEL wat mensen zijn die een Chinese 120GB van Ebay hebben gekocht of die zelf een HD in hun 20GB-drive hebben gestopt, die hebben een probleempje...

[ Voor 10% gewijzigd door ymmv op 17-10-2009 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedkoop=Duurkoop

Zelf houd ik niet van namaakspul. Je hebt grote kans dat het niet naar behoren presteert, snel kapot gaat en nu gaat MS er een stukje voor steken. Ik kan best begrijpen dat ze alleen officiele HD's op de xbox willen hebben aangezien er al genoeg problemen zijn met de overige hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Ik ben inderdaad ook blij dat ik mijn 360 gewoon helemaal legaal heb gehouden. Kun je tenminste zonder gezeik nieuwe updates downloaden en online spelen...

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Even nog een korte vraag over de battery pack. Een vriend van mij heeft zo'n batterypack op z'n controller, terwijl ik opperde oplaadbare batterijen te kopen. Hij zegt dat zo'n accupack veel langer meegaat, maar is dit wel waar? Want iemand hier op GoT zei dat zo'n batterypack niet meer is dan een stel oplaadbare batterijen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i7x
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-08 21:24

i7x

Emoji fan 👽🦑🦋🍓

Ja, zo'n accupack gaat snel achteruit. Ik heb er zelf ook één maar gebruik het eigenlijk gewoon als draad voor mijn draadloze controller. :P Niet dat het erg is, ik zit twee meter van mij tv maar het is natuurlijk niet de rede dat ik zo'n pack gehaald heb.

🦅 U.S. ETFs kopen in Europa? https://europoor.com/ 📈 ARKK, 📈 UPRO, 📈 TECL, 📈 QQQJ, ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Dat was in het vorige topic ook al een onderwerp, maar ik snap dat helemaal niet. Ik heb 4 accu's en zo'n Quick charger. Ik gebruik deze nu 3 jaar, en heb nog nooit problemen gehad met een accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Nou het gaat wel met sprongen achteruit, dat weet ik van mijn oude. Maar een vriend zei dat je met zo'n accupack met 1 charge langer doet dan met volle rechargables... mee eens of juist niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

apNia schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 12:51:
Even nog een korte vraag over de battery pack. Een vriend van mij heeft zo'n batterypack op z'n controller, terwijl ik opperde oplaadbare batterijen te kopen. Hij zegt dat zo'n accupack veel langer meegaat, maar is dit wel waar? Want iemand hier op GoT zei dat zo'n batterypack niet meer is dan een stel oplaadbare batterijen...
Ik snap sowieso het nut van zo'n batterypack niet echt. Als dat ding leeg is, zit je alsnog met een draadje te spelen. Ik vervang gewoon ff snel mijn oplaadbare batterijen door twee volle (heb er standaard een paar liggen) en pleur de lege in de oplader. Kan binnen een minuut weer draadloos verder spelen. En dan zouden mijn batterijen 20 uur meegaan en die battery pack 25 uur, lekker boeiend...
apNia schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 13:15:
Nou het gaat wel met sprongen achteruit, dat weet ik van mijn oude. Maar een vriend zei dat je met zo'n accupack met 1 charge langer doet dan met volle rechargables... mee eens of juist niet?
Zou best kunnen, maar veel verschil met 2800mAh-batterijen zal het niet zijn.

[ Voor 18% gewijzigd door Bart ® op 17-10-2009 13:19 ]

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Vanaf vandaag(16 oktober) heeft de Xbox 360 (pro) console een nieuwe adviesprijs. De 60 GB versie adviesprijs is onder andere gedaald van 239,99 naar 209,99. Alle beetjes helpen. De officiele adviesprijzen vanaf heden:

Xbox 360 Pro 60 GB: 209,99
Xbox 360 Pro + GTA 4: 239,99
Xbox 360 Pro Supersize Pack: 239.99
Xbox 360 Pro + PES 2009: 239,99
Xbox 360 Pro + Call of Duty 5, World At War: 239,99
Xbox 360 Pro + Gears of War 2, Lego Indiana Jones en Kung Fu Panda games: 209,99
Xbox 360 Pro + Halo 3 en Halo Wars: 229,99

Bron, budgetgaming.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Laatst online: 06:27
Ik zit te kijken om gold te nemen ivm mw2. Nu zie ik wat reacties over ebay. Is dit wel zo betrouwbaar? Of hebben jullie vaste mensen waar jullie dit van kopen? Of andere sites met leuke prijzen hiervoor.

Kan ik straks nog even mw1 online proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 19:52
Ik wil oplaadbare batterijen in mijn controller doen , maar moeten deze nog ergens aan voldoen? Heb namelijk een aantal verschillende oplaadbare batterijen geprobeert maar geen van allen willen het doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Pannekoek81 schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 17:50:
Ik zit te kijken om gold te nemen ivm mw2. Nu zie ik wat reacties over ebay. Is dit wel zo betrouwbaar? Of hebben jullie vaste mensen waar jullie dit van kopen? Of andere sites met leuke prijzen hiervoor.

livecodes.nl is 100% betrouwbaar, je krijgt de code direct te zien na betaling

Daar kan je betalen met ideal en andere betalingsmiddelen
38,99 voor 12 maanden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

209 euro .

dat is echt bar weinig , playstation 2 1200 gulden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per

In de OP staat een lijstje met wat de meesten hier gebruiken. Ebay is het goedkoopste, daar moet je alleen wel even goed opletten dat je iemand pakt die de code mailt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-07 19:42
Heb al verschillende oplaadbare packs gehad (in combinatie met de Quick Charge Kit), maar na verloop van tijd (1 - 1,5 jaar) zijn ze gewoon zeer snel "leeg". Soms begon de controller na een paar uur spelen al vrolijk te knipperen en als ik de accu in de Quick Charge plaatste was het lampje na een paar minuten al weer groen :S

Natuurlijk ligt het er ook aan of je er een headset aan hebt gekoppeld, maar ik gebruik een wireless headset...

De packs die niet meer goed werkten heb ik opengemaakt en er zitten dus gewoon 2 oplaadbare batterijen in met wat electronica. Heb nu enkele compleet groene merkloze en een enkele van Sanyo @ 2100mAh...

Als ik deze batterijen via de oplader (Varta) oplaadt gaan ze wel weer "langer" mee net als mijn andere oplaadbare batterijen (zei het iets minder lang dan mijn Varta 2500 mAh).

Ik ben dus overgestapt op oplaadbare batterijen, imo toch iets goedkoper en zo vaak hoef ik ze niet te verwisselen en je kan ze ook nog voor andere apparaten gebruiken mocht dat nodig zijn ;)

Vriend van me had echter een keer oplaadbare batterijen van Grundig gekocht, maar die werden dus niet geaccepteerd (controller ging niet aan).

[ Voor 6% gewijzigd door ironx op 18-10-2009 17:04 ]

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

De Bayonetta demo is ondertussen voor iedereen te downloaden via de Japanse marketplace :)

Moet zeggen: De demo is bijzonder moeilijk, ben 3 keer gestorven in het eerste stuk :o

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20:42
Rockvee2 schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 18:56:
[...]

livecodes.nl is 100% betrouwbaar, je krijgt de code direct te zien na betaling

Daar kan je betalen met ideal en andere betalingsmiddelen
38,99 voor 12 maanden
ff googlen dan vind je betrouwbare nog goedkopere aanbieders in NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:01

Armada

-Wat wil je weten?-

Even een kleine navraag: wat verwachten we van Dragon Age: Origins? Sinds de eerste artikelen in Edge over deze RPG begonnen, heb ik dit wel in de gaten gehouden. Maar ik moet zeggen dat ik er niet uitkom of dit nu een goede titel gaat worden. Misschien heb ik niet alle bronnen goed in de gaten gehouden, maar ik heb nog niet echt een goed idee hoe de gewone gameplay er uit gaat zien. Bioware liet veel meer van de gameplay zien in Mass Effect voordat dat gereleased werd. Er wordt nu meer gestrooid met cutscene filmpjes, die ik er bij de weg echt niet zo goed uit vind zien (redelijk beroerde modellen voor de mensen, echt compleet anders dan de modelling in Mass Effect, buiten de pakjes natuurlijk). Het doet mij denken dat er een B-team op DA:O zit en dat de noemer 'spirituele opvolger van Baldur's Gate' en de filmpjes die nu rondcirculeren het geweld als een soort gimmick hebben om er toch nog iets van te maken. Wat jullie?

[doorgezet naar het specifieke topic, zoals door BoeBoe voorgesteld]

[ Voor 3% gewijzigd door Armada op 18-10-2009 11:58 ]

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Ik zou zeggen: Kijk eens rond in [Multi] Dragon Age: Origins ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Verwijderd schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 19:00:
209 euro .

dat is echt bar weinig , playstation 2 1200 gulden :/
Nou moet je geen nieuwprijzen vergelijken tov een apparaat wat al bijna 4 jaar op de markt is, dat is natuurlijk appels en peren vergelijken

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wtam00
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-06 11:51

Ik heb gister bij Ebay een code gekocht voor ongeveer 31 euro, kreeg na 15 minuten de code per mail en die werkte prima ;)
Bij deze verkoper was dat
http://cgi.ebay.nl/XBOX-3...soles?hash=item4149acaaf0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:42
Armada schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 09:35:
Even een kleine navraag: wat verwachten we van Dragon Age: Origins? Sinds de eerste artikelen in Edge over deze RPG begonnen, heb ik dit wel in de gaten gehouden. Maar ik moet zeggen dat ik er niet uitkom of dit nu een goede titel gaat worden. Misschien heb ik niet alle bronnen goed in de gaten gehouden, maar ik heb nog niet echt een goed idee hoe de gewone gameplay er uit gaat zien. Bioware liet veel meer van de gameplay zien in Mass Effect voordat dat gereleased werd. Er wordt nu meer gestrooid met cutscene filmpjes, die ik er bij de weg echt niet zo goed uit vind zien (redelijk beroerde modellen voor de mensen, echt compleet anders dan de modelling in Mass Effect, buiten de pakjes natuurlijk). Het doet mij denken dat er een B-team op DA:O zit en dat de noemer 'spirituele opvolger van Baldur's Gate' en de filmpjes die nu rondcirculeren het geweld als een soort gimmick hebben om er toch nog iets van te maken. Wat jullie?

[doorgezet naar het specifieke topic, zoals door BoeBoe voorgesteld]
Ik kan me wel vinden in wat je hier zegt. Ik ben er ook totaal niet warm voor. Ik had er even wel veel zin in, maar nu vergeet ik elke keer dat dit een van de toppers is. Je ziet heel weinig gameplay, ik zou nauwelijks weten wat je moest doen. Ik heb ook maar 1 eindbaas gezien en dat vond ik een klein beetje lame, de muziekkeuze bij een van de trailers (marilyn manson) vond ik afschuwelijk (naja ben ook christen, dus dan vind je zijn muziek al snel minder verheffend :P ).

Ik wil deze game heel erg graag leuk vinden en ik wil er om gehyped worden, maar ze geven me alleen maar redenen om het niet te kopen. Even de reviews afwachten dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Dit is mijn ervaring met de accupacks: In mijn quickchargekit laden ze niet goed op als ik er maar één tegelijk oplaad.Als ik er echter twee inklik lijken ze vervolgens veel langer mee te gaan. De packs die ik nu heb zijn inmiddels zo'n jaar of drie oud (ofzo?) en moeten gewoon standaard opgeladen worden voordat ik ga spelen, aangezien die dingen zo extreem snel ontladen.

Als ik ze oplaad met de play&charge kit hebben ze een langere laadtijd, maar gaan vervolgens ook een stuk langer mee.

Kortom: die quickchargekit verkloot je accu's op de lange termijn..

EDIT: Doh.. F5! Wat ironx zegt dus ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Ken. op 18-10-2009 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
hmm, ik heb een zelfde ervaring er mee. Moet steeds vaker mn accu's opladen. Logisch natuurlijk, accus worden nou eenmaal minder goed. Maar het begint nu wel steeds meer op te vallen. Waar ik vroeger gemakkelijk een week of zelfs langer met een accu kon doen (speelde niet heel veel) moet ik nu elke 2 dagen er wel een op laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
Boeboe schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 21:36:
De Bayonetta demo is ondertussen voor iedereen te downloaden via de Japanse marketplace :)

Moet zeggen: De demo is bijzonder moeilijk, ben 3 keer gestorven in het eerste stuk :o
Of je was teveel met één hand aan het spelen ;) Ik was op een gegeven moment een reus aan het verslaan met een trompet, dat ging ook niet helemaal goed :)

Stein's Gate ziet er trouwens ook wel erg apart uit, vooral op graphics gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:59

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Even over die Accu's...

Ik had de Play&Charge kit. :/ Pure rotzooi; na te zijn opgeladen, gingen ze maar 2 weken mee of iets dergelijks. 8)7

De slechtste 20 euro die ik heb uitgegeven ooit.

Maar toen kwam het.
O-) Ik heb een A-merk Quick Charger gekocht voor AA / AAA, en een paar stuks A-kwaliteit batterijen.. kostte me 30 euro, maar nu laad ik mijn batterijen maar eens in de half jaar op, ik meen het. ;)

Ik weet niet wie er hier zei dat de accupack langer meegaat dan oplaadbare batterijen; je had het vast over Kruidvat batterijen of iets dergelijks?

Met A+ Batterijen bedoel ik o.a.:

-Duracell ActiveCharge,
-Soshine
-GP RecYcko
:)

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:41

KoffieNT

banaan

En Duracell is helemaal niet zo goed als jullie denken, op een of andere lijst stonden ze op plaats 6 of 7 van de 10. Op de eerste plaats stonden die Top Craft's van de Aldi. Waren nog eens het goedkoopst ook.

Heb een tijd terug 3x12pack (merk: Rayovak ofiets, klinkt nucleair maar ok) gekocht op iBood, ben nu halverwege het eerste pakje.

@onder: Ja inderdaad gewoon AA-batties.

[ Voor 5% gewijzigd door KoffieNT op 18-10-2009 16:30 ]

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:59

SalimRMAF

SpaceX - 4K

KoffieNT schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 16:19:
En Duracell is helemaal niet zo goed als jullie denken, op een of andere lijst stonden ze op plaats 6 of 7 van de 10. Op de eerste plaats stonden die Top Craft's van de Aldi. Waren nog eens het goedkoopst ook.

Heb een tijd terug 3x12pack (merk: Rayovak ofiets, klinkt nucleair maar ok) gekocht op iBood, ben nu halverwege het eerste pakje.
Je hebt het over de normale batterijen, de ActiveCharge zijn niet voor niets 5 euro per batterijtje. ;)

Zelf vind ik de GP beter.

Het gaat hier om low-discharging batterijen, beter dan NiMh en de andere rotzooi.

Topcraft.. tsja ik heb ze zelf getest; goed zijn ze wel, maar beter dan mijn lijstje; Nope.

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Sh0ckTr00per schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 15:55:
[...]

Of je was teveel met één hand aan het spelen ;) Ik was op een gegeven moment een reus aan het verslaan met een trompet, dat ging ook niet helemaal goed :)

Stein's Gate ziet er trouwens ook wel erg apart uit, vooral op graphics gebied.
Je weet toch dat "Very Easy" juist ontworpen is om met letterlijk 1 knop te kunnen spelen? ;)

Stein's Gate..dunno, heb de demo gespeeld, en het was 90% visual novel. Niet echt een genre dat ik in het Japans wil spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:01

Armada

-Wat wil je weten?-

DarkShadow schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 13:58:
[...]

Ik kan me wel vinden in wat je hier zegt. Ik ben er ook totaal niet warm voor. Ik had er even wel veel zin in, maar nu vergeet ik elke keer dat dit een van de toppers is. Je ziet heel weinig gameplay, ik zou nauwelijks weten wat je moest doen. Ik heb ook maar 1 eindbaas gezien en dat vond ik een klein beetje lame, de muziekkeuze bij een van de trailers (marilyn manson) vond ik afschuwelijk (naja ben ook christen, dus dan vind je zijn muziek al snel minder verheffend :P ).

Ik wil deze game heel erg graag leuk vinden en ik wil er om gehyped worden, maar ze geven me alleen maar redenen om het niet te kopen. Even de reviews afwachten dus :)
Kijk dit filmpje eens:
http://www.giantbomb.com/...agon-age-origins/17-1477/
Voor mij is Dragon Age ineens heel erg in achting gestegen en vrijwel must-buy geworden: Neverwinter Nights meets WoW...

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Armada schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 18:24:
[...]Neverwinter Nights meets WoW...
Bioware games hebben wel "iets" meer diepgang dan een mainstream mmo :p. IEDEREEN kan WoW spelen, in bijvoorbeeld Baldur's Gate kan je sterven in de eerste gevechten als je gewoon blind rondhakt :)

@SeamusXanthus: lol :D. Het valt bijzonder goed op dat je nog nooit een van deze games gespeeld hebt :P. Wat nou, "geavanceerd" levelsysteem, je kan geen enkele vorm van punten/stats verdelen wanneer je levelt in WoW. Ze doen alles voor jou, zodat je zeker niet zelf moet nadenken.

[ Voor 71% gewijzigd door boe2 op 18-10-2009 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Boeboe schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 19:06:
[...]

Bioware games hebben wel "iets" meer diepgang dan een mainstream mmo :p. IEDEREEN kan WoW spelen, in bijvoorbeeld Baldur's Gate kan je sterven in de eerste gevechten als je gewoon blind rondhakt :)
Euhm, WoW end-game content heeft echt enorme diepgang hoor. Er is geen developer zo goed in staat om diepgang aan te brengen in een game als Blizzard. Easy to learn, difficult to master, net als elke titel van ze. Het advanced dungeon & dragons systeem item en level systeem van Baldurs gate is echt een lachertje vergeleken met de balans in WoW. Baldurs Gate begint gewoon moeilijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Dancis schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 18:50:
Ik wil oplaadbare batterijen in mijn controller doen , maar moeten deze nog ergens aan voldoen? Heb namelijk een aantal verschillende oplaadbare batterijen geprobeert maar geen van allen willen het doen.
Het moeten AA-batterijen zijn.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
Het kan zijn dat ik achterloop maar wij hebben net de nieuwe dixons folder gekregen en hierin staat een xbox360 elite set die op 23 oktober uitkomt en hierop is te zien dat er een 250gb hd in zit.

Hebben meer mensen dit gezien? of wisten jullie het al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SeamusXanthus schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 19:48:
[...]

Euhm, WoW end-game content heeft echt enorme diepgang hoor. Er is geen developer zo goed in staat om diepgang aan te brengen in een game als Blizzard. Easy to learn, difficult to master, net als elke titel van ze. Het advanced dungeon & dragons systeem item en level systeem van Baldurs gate is echt een lachertje vergeleken met de balans in WoW. Baldurs Gate begint gewoon moeilijker.
Euhm, Dungeonmasterguides + Playerhandbooks (v3.5) alleen al zijn ongeveer 1300 pagina's dik en dan heb ik de andere 51 boeken er nog niet bij geteld, ga dus niet beginnen over de vergelijking tussen DnD en WoW of start er een apart topic voor ;)

Ik heb zelf wel erg veel zin in Dragon Age, eindelijk weer een echte RPG in de middeleeuwen :)
Moet het spel ook wel gelijk hebben, want dan krijg je er ook een armor bij wat ook in Mass Effect 2 te gebruiken zal zijn :P

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2009 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Boeboe schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 19:06:
[...]

@SeamusXanthus: lol :D. Het valt bijzonder goed op dat je nog nooit een van deze games gespeeld hebt :P. Wat nou, "geavanceerd" levelsysteem, je kan geen enkele vorm van punten/stats verdelen wanneer je levelt in WoW. Ze doen alles voor jou, zodat je zeker niet zelf moet nadenken.
Jarenlang pen & paper ad&d gedaan (dragon lance, planescape torment etc)
Ik heb Baldurs Gate helemaal uitgespeeld, evenals vele andere d&d games (eye of the beholder, pools of radiance, krynnn triologie). Ben groot liefhebber van Bioware games trouwens.
Jarenlang endgame gespeeld in WoW in een van de betere guilds als officer, vaak als raid leader.

Alleen al door customization van talent trees en gear, welke veel verder gaan dan in Bioware games zijn mages in WoW vele malen meer uniek dan in d&d based games. En daar waar je skills in d&d based games afhangt van een random dobbelsteen worp, heb je in WoW complete controle over je character. Dat noem ik diepgang.

Denk je werkelijk dat ik maar wat loop te roepen zonder beide games goed te kennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik heb gister Ninja Gaiden 2 gekocht aangezien die nog maar 30 euro was. Wat een tof spel zeg. Ik vermaak me echt super mee. Spel ziet er goed uit en speelt lekker weg. En gelukkig is het iets makkelijker dan 1 als in je heb wat meer save points.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Ja dat denk ik, ofwel loop je te liegen, ofwel is je hele visie op rpg's vervormd door teveel WoW.
Customisation van talent trees en gear, waar heb je het in godsnaam over? Je kiest 1 klasse, die 3 trees die je talenten bepalen en dat is het zowat. Het is me ook een raadsel hoeveel meer "custom" custom gear in WoW is tegenover eender welke andere rpg, zelfs de simplistische types....
Unieke mages, hah. Wat wil je maken? Een fire mage of een ice mage, leuk hoor. In BG dat je beweert gespeeld te hebben stel je zelf je te gebruiken spells samen, jij wil even gaan beweren dat dit minder custom is dan de cookiecutter build mages met vaste skilltree die je in WoW tegenkomt :?

En een kleine relevatie: Aanvallen, spells, resists en blocking werkt in WoW ook op de achtergrond met dobbelsteenworpen, waar denk je dat die random misses/resists vandaan komen?. Allen zie je ze niet in tegenstelling tot Bioware RPG's. Dat zijn immers getallen die te verwarrend zijn voor mainstream publiek.

[ Voor 4% gewijzigd door boe2 op 19-10-2009 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Boeboe schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 23:02:
Ja dat denk ik, ofwel loop je te liegen, ofwel is je hele visie op rpg's vervormd door teveel WoW.
Customisation van talent trees en gear, waar heb je het in godsnaam over? Je kiest 1 klasse, die 3 trees die je talenten bepalen en dat is het zowat. Het is me ook een raadsel hoeveel meer "custom" custom gear in WoW is tegenover eender welke andere rpg, zelfs de simplistische types....
Unieke mages, hah. Wat wil je maken? Een fire mage of een ice mage, leuk hoor. In BG dat je beweert gespeeld te hebben stel je zelf je te gebruiken spells samen, jij wil even gaan beweren dat dit minder custom is dan de cookiecutter build mages met vaste skilltree die je in WoW tegenkomt :?

En een kleine relevatie: Aanvallen, spells, resists en blocking werkt in WoW ook op de achtergrond met dobbelsteenworpen, waar denk je dat die random misses/resists vandaan komen?. Allen zie je ze niet in tegenstelling tot Bioware RPG's. Dat zijn immers getallen die te verwarrend zijn voor mainstream publiek.
Nu ga je ook nog insinueren dat ik loop te liegen...

Ik denk eerder dat jij door de initiele 'makkelijkheid' van WoW vergeet welke systemen er op de achtergrond er allemaal spelen. Je zegt zelf al dat er op de achtergrond 'gedobbeld' wordt (je doet of je denkt dat ik dit niet weet). Veel mensen hebben inderdaad dezelfde talenttree, mede omdat miljoenen mensen tot in de oneindigheid de boel hebben geanalyseerd en daarbij best practices zijn ontstaan. Niet omdat het 'simpel' is.
Overigens kent WoW ook vele stats, die ook gewoon zichtbaar zijn, dus waarom je net doet of die niet zichtbaar zijn is me een raadsel.

Ter verduidelijking. Ik zeg niet dat WoW beter of slechter is. Of dat het moeilijker of makkelijker is. Ik zeg dat het meer diepgang en balans heeft dan d&d based games. Ik durf zelfs te beweren dat elke poging om een MMO te maken op basis van d&d rules zal falen om een grote aanhang te krijgen omdat het
- geen goede balans heeft
- te weinig variatie in gear / skills is
In non-MMO's voldoen d&d rules prima omdat balans minder relevant is en de regels familiar zijn voor veel mensen. Verder is een uitgebreid equipment systeem minder van belang omdat je in een singleplayer systeem je je items strategisch door de game heen kan plaatsen waardoor de speler ze geleidelijk in bezit krijgt.

Hierbij eindig ik ook mijn bijdrage aan de discussie, want kennelijk neem je me toch niet serieus omdat ik een afwijkende mening heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
Zo Live Gold aangeschaft afgelopen zaterdag. Meteen MW1 gedaan, sjo dat werkt verslavend. Ook L4D gedaan, maar hier verlies ik steeds connectie :? iemand een idee? MW1 draait zonder problemen, niks geen connectie problemen. L4D gaat helemaal goed, maar zodra ik aan het spelen ben gaat het mis. Soms na 5 minuten al, de andere keer na een half uur. Connection lost melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Pannekoek81 schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 09:06:
Zo Live Gold aangeschaft afgelopen zaterdag. Meteen MW1 gedaan, sjo dat werkt verslavend. Ook L4D gedaan, maar hier verlies ik steeds connectie :? iemand een idee? MW1 draait zonder problemen, niks geen connectie problemen. L4D gaat helemaal goed, maar zodra ik aan het spelen ben gaat het mis. Soms na 5 minuten al, de andere keer na een half uur. Connection lost melding.
Hoe is je NAT status?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
Geen flauw idee, moet ik thuis ff nakijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Armada schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 18:24:
[...]

Kijk dit filmpje eens:
http://www.giantbomb.com/...agon-age-origins/17-1477/
Voor mij is Dragon Age ineens heel erg in achting gestegen en vrijwel must-buy geworden: Neverwinter Nights meets WoW...
tnx :)

Precies hetzelfde hier :), ziet er toch geweldig uit. Ik baal ervan dat ik net geld heb uitgegeven aan Fifa 10, naja, ik regel wel wat. 6 november staat in mijn agenda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
SeamusXanthus schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 22:21:
[...]

Jarenlang pen & paper ad&d gedaan (dragon lance, planescape torment etc)
Ik heb Baldurs Gate helemaal uitgespeeld, evenals vele andere d&d games (eye of the beholder, pools of radiance, krynnn triologie). Ben groot liefhebber van Bioware games trouwens.
Jarenlang endgame gespeeld in WoW in een van de betere guilds als officer, vaak als raid leader.

Alleen al door customization van talent trees en gear, welke veel verder gaan dan in Bioware games zijn mages in WoW vele malen meer uniek dan in d&d based games. En daar waar je skills in d&d based games afhangt van een random dobbelsteen worp, heb je in WoW complete controle over je character. Dat noem ik diepgang.

Denk je werkelijk dat ik maar wat loop te roepen zonder beide games goed te kennen?
Ik ben het met je eens. Maar je moet niet vergeten dat ondanks dat WoW als singleplayer al diepgang zou kennen het grootste gedeelte komt door nauwkeurig gebalanceerde gevechten met meerdere chars. Daarom is er ook geen singelplayer ervaring die daar bij in de buurt komt. Juist doordat je in dragon age een kleine party hebt hoop ik dat het echt moeilijk zal zijn de bazen neer te halen en dat je ieder char moet inzetten op de juiste manier en niet zomaar allemaal wat dmg doen. Doordat je kan pauzeren is dit mogelijk, anders was het een hel om uit te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm...dus geen dedidacted servers voor de PC-versie van MW2.

Ik denk dat er nu toch nog best veel mensen besluiten om nu voor de xbox-versie te gaan. De online-mogelijkheden zijn op de Xbox toch wel het meest gestroomlijnd. Op die manier kunnen de pc-gamers in ieder geval wel in hun eigen party gaan gamen. Helaas voor hen dus geen eigen regeltjes meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Modbreak: In welk topic zijn we nu?Dames en Heren,

Vergeten we niet dat dit het Xbox 360 topic is? Plaats de berichten over de PC versie van MW2 en WoW maar in de daarvoor bestemde topics :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Maar het wat juist zo gezellig :'( :P

Ok --> xbox360 weer. Volgens Pachter bij de bonusround (gametrailers) kan MS elk moment 50 dollar prijsverlaging doorvoeren, hij verwacht ook dat xbox live ooit op 100 dollar per jaar uitkomt.

Wat denken jullie, de PS3 gaat wel erg hard nu ivm de xbox360, ik kan me niet voorstellen dat MS ze zo gemakkelijk laat winnen. MS wil echt de tweede positie vast houden. Deze holiday lijkt al verloren te zijn. Het enige wat ik zie dat het nog kan redden is een prijsverlaging of forza 3. Ik denk dat de xbox360 langzaam een saturationpoint bereikt. Ik vind het een prachtig systeem, maar het heeft heel veel tegen zich, de meeste mensen (en dan vooral europa) willen toch gewoon een playstation of blu ray speler ongeacht wat ms daar tegenover zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
woow mass effect komt in januari, kan echt niet wachten op dit spel, ik ben deel1 weer opnieuw aan het spelen, maarjah ik ben ook scifi gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

DarkShadow schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 13:51:

Ok --> xbox360 weer. Volgens Pachter bij de bonusround (gametrailers) kan MS elk moment 50 dollar prijsverlaging doorvoeren, hij verwacht ook dat xbox live ooit op 100 dollar per jaar uitkomt.
Ik verwacht eerder dat de prijs voor gold daalt. Vooral zolang het bij de PS3 gratis blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
tja ik zelf ook. De 60 euro is nu nauwelijks gerechtvaardigd te noemen. Het is idd beter dan PSN, maar 60 euro vind ik vrij veel. Ik bestel het nu online, laatst voor 27 euro voor een jaar en dat vind ik meer dan zat. Pas als je een netflix achtige service erbij krijgt, en zaken als last.fm (wat dus snel komt) denk ik dat het idd allemaal wat meer waard wordt. 100 euro zou wel een enorm groot bedrag zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xbox Live voor 100 dollar per jaar??
Ik neem aan dat je een tikfout ergens hebt gemaakt, want dat is geen prijsverlaging :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
Ik verwacht dat psn juist geld gaat kosten en dat ze dat verder gaan verbeteren.

Voor xboxlive verwacht ik dat naast gold nog premium diensten gaan komen waar je gewoon extra voor moet betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

50dollar prijsverlaging? No way. De gehele divisie gaat niet al te best en de xbox staat al miljarden in het krijt (ong. 8 miljard) want dat hebben ze nooit terugverdiend. De enige mogelijkheid om prijsverlagingen door te voeren op dit moment is meer verlies te nemen (in feite dus 'lenen van de toekomst'). Voor MS als geheel niet zo'n probleem want andere divisies hebben veel geld, het probleem is echter dat aandeelhouders steeds meer gaan morren mbt de divisie waar de xbox (en de zune) onder valt: daar nog meer geld naartoe pompen heeft in het verleden al geen succes opgeleverd, dus men is sceptisch om dat nu weer te doen.

Het probleem voor MS is dat ze Sony aardig bijhouden (nog) maar Nintendo volledig uit het zicht zijn verloren. Over een jaar (als de huidige lijnen zich voortzetten) is sony MS voorbij en heeft MS alleen thuismarkt VS nog stevig in handen tov sony. Nintendo heeft een browser in de Wii en bij een HD upgrade van die console zou het plan van MS om dmv de xbox de huiskamer te veroveren wel eens falikant kunnen mislukken. (typisch gevalletje van "naar de concurrent op links lijken (sony) maar rechts worden ingehaald).

Het lullige is ook dat in dezelfde divisie de devices zijn ondergebracht (dus Windows Mobile smartphones etc.) en juist die sub-tak gaat rake klappen krijgen de komende 12 maanden wanneer Android phones ze rechts inhalen terwijl MS nog naar al uitgerangeerde concurrenten zit te kijken met een verouderd os.

Dit lijkt wellicht niets te maken te hebben met de xbox, maar dat is maar schijn: dezelfde divisie, dus initieel is er maar 1 pot. Windows Mobile 7 moet nu goed worden en daar gaat veel geld naar toe, en dus blijft er nog minder over voor prijsverlagingen voor de xbox.
Wat denken jullie, de PS3 gaat wel erg hard nu ivm de xbox360, ik kan me niet voorstellen dat MS ze zo gemakkelijk laat winnen. MS wil echt de tweede positie vast houden. Deze holiday lijkt al verloren te zijn.
Het wordt alleen maar erger: het probleem is dat MS te weinig studios heeft. Sony kan ieder jaar een lijst AAA titels lanceren. Nintendo is een ander verhaal, die komen weg met een lange reeks aan b-merk titels en een paar eigen titels die miljoenen verkopen. Nu exclusiviteit kopen is erg duur: Sony zit nog 7 miljoen consoles af van MS' huidige aantal en dus loopt een multi-platform titel veel geld mis als je dat niet op de PS3 uitbrengt (als 3rd party dev), en dus moet MS dat afkopen wil men exclusiviteit.
Het enige wat ik zie dat het nog kan redden is een prijsverlaging of forza 3. Ik denk dat de xbox360 langzaam een saturationpoint bereikt. Ik vind het een prachtig systeem, maar het heeft heel veel tegen zich, de meeste mensen (en dan vooral europa) willen toch gewoon een playstation of blu ray speler ongeacht wat ms daar tegenover zet.
Zo erg is het nou ook weer niet. Wat MS moet doen is zorgen dat er een paar goede exclusive titels op de 360 komen, titels die meer mensen aanspreken dan alleen de groep die halo goed vindt. Het is IMHO zeker een aderlating voor ze dat GeOW3 niet komt deze kerst. Om dat echter te bewerkstelligen, kan men bijna niet anders dan bestaande IP's uitmelken of zelf nieuwe maken. Maar, wie gaan die nieuwe IPs maken? in-house is er weinig over, qua AAA studios.

[ Voor 3% gewijzigd door EfBe op 19-10-2009 14:31 ]

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06:40

Vrijdag

De Zwarte

Ik was net even een rondje stad doen alwaar ik niks gekocht heb (geeft zichzelf schouderklopje :P ) behalve boodschappen maar kwam er wel wat Xboxdingetjes tegen. Zo is de hdmi kabel nu 29,99 bij Bart Smit en Dixons, Sonic Unleashed voor 19,99 bij de FRS en bij de Toys XL hebben ze ook de nieuwe classics liggen.
Ik heb nog steeds een hekel aan die classics/platinum/bestbuy achtige doosjes maar deze lay-out is een stuk prettiger. Het bekende wit is min of meer helemaal vervangen door groen waardoor het er wat minder el cheapo uitziet. GRAW2 en R6:Vegas2 voor 19,99 is in elk geval een goed begin. Gekke is wel dat er soms ook nog de oude classics gewoon naast lagen voor 29,99 :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Sorry, maar de ps3 heeft net hetzelfde probleem, zij hebben ook niet bepaald marge op overschot en moeten ook van andere divisies "lenen" om stevige grond onder voeten te krijgen. Dat los van het feit dat beide fabrikanten hun winst NIET uit de consoleverkoop halen maar uit de games en randapparatuur (en in het geval van MS ook uit extra services), en laat nu net die "games per console" verhouding voor MS heel gezond zijn op het moment.

Microsoft heeft meer dan genoeg games in aantocht om te blijven verkopen. Sony kondigt er op shows steevast meer aan, maar het valt wel op dat sony altijd titels jaren (!) op voorhand aankondigt, terwijl xbox aankondigingen (naja, op natal na dan) altijd na een paar maanden al beschikbaar zijn. De XBLA service blijkt ook een groot succes te zijn en door het gratis XNA framework kweekt MS een heel leger aan potentiele XBLA programmeurs.

Kortom: Een beetje relativeren mag wel hoor, je bent van beide consoles nog lang niet vanaf ;)

En wat Nintendo betreft dacht ik dat het al een paar jaar duidelijk was dat wij niet langer hun doelgroep zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door boe2 op 19-10-2009 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Zag die nieuwe classic doosjes van de week ook liggen. Zien er stukken beter uit dan de vorige versies. Erg netjes. Al prefereer ik zelf gewoon de normale doosjes :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TroonStaal schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 14:40:
Ik was net even een rondje stad doen alwaar ik niks gekocht heb (geeft zichzelf schouderklopje :P ) behalve boodschappen maar kwam er wel wat Xboxdingetjes tegen. Zo is de hdmi kabel nu 29,99 bij Bart Smit en Dixons, Sonic Unleashed voor 19,99 bij de FRS en bij de Toys XL hebben ze ook de nieuwe classics liggen.
Ik heb nog steeds een hekel aan die classics/platinum/bestbuy achtige doosjes maar deze lay-out is een stuk prettiger. Het bekende wit is min of meer helemaal vervangen door groen waardoor het er wat minder el cheapo uitziet. GRAW2 en R6:Vegas2 voor 19,99 is in elk geval een goed begin. Gekke is wel dat er soms ook nog de oude classics gewoon naast lagen voor 29,99 :P
Prijsverlaging van de classics was hier al gemeld door PWM, de HDMI-kabel is inderdaad ook €20,- goedkoper geworden. Die is nu opzich zijn geld wel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Uhm is dat een speciale HDMI-kabel ofwa :?
Dat kabeltje van vier euro bij de Action doet volgens mij nog steeds hetzelfde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit een dongle bij voor als je een losse versterker wilt gebruiken ;)
Je kunt natuurlijk ook nog steeds je component-kabel slopen, maar goed...

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2009 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Zo goed ik weet draait Sony ook behoorlijk verlies op hun game division.
Ik denk niet dat het veel uitmaakt allemaal, de ene die het echt goed lijkt te doen is Nintendo maar de Wii vind ik zelf een console van niks, maar spreekt wel veel mensen aan die normaal nooit een spel deden.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Nintendo Wii is een prima console, zitten niet een hoop super games op maar de super games die het heeft zijn... super. Maar goed wat jij vindt mag je houden ;).

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus

Wat denken jullie, de PS3 gaat wel erg hard nu ivm de xbox360, ik kan me niet voorstellen dat MS ze zo gemakkelijk laat winnen. MS wil echt de tweede positie vast houden. Deze holiday lijkt al verloren te zijn. Het enige wat ik zie dat het nog kan redden is een prijsverlaging of forza 3. Ik denk dat de xbox360 langzaam een saturationpoint bereikt. Ik vind het een prachtig systeem, maar het heeft heel veel tegen zich, de meeste mensen (en dan vooral europa) willen toch gewoon een playstation of blu ray speler ongeacht wat ms daar tegenover zet.
Ten eerste heeft MS al lang gewonnen in die zin dat het massa's consumenten gewonnen heeft en 100% serieus genomen wordt door iedereen in de industrie (itt de eerste xbox). Dat de PS3 tot de dag van vandaag nog steeds minder is verkocht had NIEMAND verwacht in het begin van de generatie. Uiteindelijk zullen ze misschien in populariteit verliezen maar tegen die tijd begint langzamerhand de volgende generatie.
Ik heb het ook in het PS3 topic al eerder vermeld toen de PS3 op sterven na dood was wat betreft verkopen maar beide consoles zijn inmiddels al zoveel verkocht dat het economisch niet meer te verantwoorden is om er niet voor te produceren. Als consument is het daardoor volstrekt onbelangrijk wie er gaat winnen, omdat de spullen die je wilt toch wel blijven bestaan.

Mijn voorspelling is dat men rond 2012 met een nieuwe xbox komt met blu-ray en veel betere specs. En dan de 360 blijven ondersteunen omdat men zorgt dat programmeurs bijna letterlijk hun code voor beide consoles kunnen maken waardoor nieuwe games op beide versies worden gemaakt.
Default Natal erbij (als het aanslaat op de 360), en automatische link met je 360 profiel (avatar, achievements en gamerscore). Hierdoor kan iedereen feitelijk rustig overstappen wanneer het hun uit komt en zal de 360 niet meteen dood zijn. Dan kan MS proberen het te laten 'kriebelen' bij de hardcore fans om bijv. EPIC een exclusive te maken alleen voor de nieuwe xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Verwijderd schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 15:35:
Zit een dongle bij voor als je een losse versterker wilt gebruiken ;)
Je kunt natuurlijk ook nog steeds je component-kabel slopen, maar goed...
Dan neem je twee HDMI kabels á 4 euro en hop, één van je box naar je versterker, en één van je versterker naar je TV. Ben je nog steeds goedkoper uit. Moet je wel een versterker hebben die HDMI aankan en doorlust natuurlijk :P
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.