Het Xbox 360 Ervaringen Topic Deel 63 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 52.787 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135195

Twee vragen van een XBox 360 newbie...

1. Is 100 euro heel veel geld voor een twee jaar oude XBox 360 (met 20 Gb HD en twee controllers)...? Nou ja, twee jaar oud: hij is al twee keer retour gegaan naar MS met problemen, dus ik neem aan dat her en der de binnenkant wel wat nieuwer is...

2. Ik wil 'm aansluiten op m'n PC monitor (kabels en zo zitten er allemaal bij), alleen heb ik dan geen geluid, volgens mij... Hoe kan je geluid uit de XBox krijgen als je geen TV maar een PC-monitor hebt...? Moet je de boel dan aansluiten op een versterker of zo, of kan je op een of andere manier ook een hoofdtelefoon aan de XBox hangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Anoniem: 135195 schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 19:19:
Twee vragen van een XBox 360 newbie...

1. Is 100 euro heel veel geld voor een twee jaar oude XBox 360 (met 20 Gb HD en twee controllers)...? Nou ja, twee jaar oud: hij is al twee keer retour gegaan naar MS met problemen, dus ik neem aan dat her en der de binnenkant wel wat nieuwer is...

2. Ik wil 'm aansluiten op m'n PC monitor (kabels en zo zitten er allemaal bij), alleen heb ik dan geen geluid, volgens mij... Hoe kan je geluid uit de XBox krijgen als je geen TV maar een PC-monitor hebt...? Moet je de boel dan aansluiten op een versterker of zo, of kan je op een of andere manier ook een hoofdtelefoon aan de XBox hangen?
Antwoord bij 1 : 100 euro is best wel veel geld en hij is al 2 jaar gebruikt zie ik . Je hebt dan nog maar 1 jaar garantie voor E74 en RROD melding, voor andere dingen heb je geen garantie meer. Beste gewoon een Arcade kopen met die 2 controllers :)

2. Heb je speakers in je monitor zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135195

1. Duidelijk. Alleen heb je dan geen harde schijf... dus dan wordt alles meteen weer een heel stuk duurder.

2. Nee, geen speakers, da's het probleem. Denk ik.

[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 135195 op 21-10-2009 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 284904

Anoniem: 135195 schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 20:21:
1. Duidelijk. Alleen heb je dan geen harde schijf... dus dan wordt alles meteen weer een heel stuk duurder.
Ik ken jouw financiele situatie niet, maar ik kan je aanraden om nog even 100 euro erbij te sparen (1 week part-time werken of 1 dag fulltime werken :) ) en dan heb je gewoon een nieuwe Xbox 360 die waarschijnlijk veel stiller is met nog 3 jaar garantie voor de zekerheid.

Veel plezier met je aanstaande aankoop! Je zult er geen spijt van krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
Ik heb vanmiddag een 360 elite mogen ontvangen :).
De doos was netjes dicht en gesealed net als de zakjes waarin de onderdelen zitten.
Nu heb ik de elite hier liggen maar de bovenkant lijkt gebruik is beetje dof en vies op sommige plekken net als de onderkant :S.
Is hij gewoon snel vies of heeft microsoft een niet hele nieuwe behuizing aan mij verkocht ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

DJ-Promo schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 22:44:
De doos was netjes dicht en gesealed net als de zakjes waarin de onderdelen zitten.
Nu heb ik de elite hier liggen maar de bovenkant lijkt gebruik is beetje dof en vies op sommige plekken net als de onderkant :S.
Is hij gewoon snel vies of heeft microsoft een niet hele nieuwe behuizing aan mij verkocht ?
Als je doos gesealed is, zou ik me niet al te druk maken, vooral niet als het ding het doet. Is je schijf schoon? Is je Xbox van een redelijk nieuwe fabricage datum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Anoniem: 135195 schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 20:21:

2. Nee, geen speakers, da's het probleem. Denk ik.
Als je een beetje geluidsetje hebt van je PC en je kan er gemakkelijk erbij, is er geen probleem. Dan haal je uitje versterker oid. dat groene kabeltje wat naar de pc loopt eruit, en steek je dat andere stekkertje erin. Als je er zelfs een splitter op zet, hoef je nooit meer te wisselen.

Dan moet je overgens wel gebuik maken van die microsoft VGA kabel, want daar zit audio bij + zo'n verloopje. (rood en groen naar 1). Als je google naar de microsoft kabel word het wel duidelijk.

Edit: heb je meerdere VGA (of een DVI ingang)? anders moet je steeds kabel gaan verwisselen van je monitor.. of een splitter erbij.... :/

Wie opent er het nieuwe deel?

[ Voor 8% gewijzigd door Dutchie! op 21-10-2009 23:42 ]

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Momenteel bezig met Brothers in Arms, Hell's Highway. Ben namelijk in WOII "stemming" door Band of Brothers.

Collectors Edition voor 20 Euro bij Bol, even duur als de normale versie. Je krijgt er een poppetje bij en een map. Geen geld. Vermakelijk spel, geen hoogvlieger die 60 Euro waard is maar de genoemde 20 zeker wel. Aanrader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-04 11:03

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Exorcist schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 23:41:

Collectors Edition voor 20 Euro bij Bol, even duur als de normale versie. Je krijgt er een poppetje bij en een map. Geen geld. Vermakelijk spel, geen hoogvlieger die 60 Euro waard is maar de genoemde 20 zeker wel. Aanrader :)
Dat zei je drie pagina's geleden ook al inderdaad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ken. schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 00:01:
[...]

Dat zei je drie pagina's geleden ook al inderdaad :P
:( maar nu ben ik met het spel bezig en deel mijn ervaringen, die positief blijken O-)

Wel fijn dat je zo oplettend bent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09:34

martjah

Appel

lochtejans schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 18:47:
[...]

Klopt. Bij mkv bestanden moet ik transcode wel aanzetten anders kan ik ze niet afspelen. De mkv wordt dan als ik goed begrijp door TVersity omgezet naar een wmv bestand?
Deze stotteren dan ook regelmatig terwijl het cpu verbuik op ongeveer 90% zit. Is mijn cpu dan de bottleneck of is dit stotteren een algemeen probleem ook bij de nieuwste cpu's?

De HD films die al omgezet zijn naar WMV spelen wel gewoon goed af bij 'not transcode'.
Ik heb TVersity standaard geinstalleerd en vervolgens de output resolutie op 1366x768 gezet.
Bij mij draait hij divx, mkv etc vlekkeloos.
Netwerkverkeer is dan 1MB/s en geen idee wat hij aan cpu load gebruikt (niet op gelet omdat alles soepeld draait)
Heb hier een Q6600 inzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiramarVTM
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:05
DJ-Promo schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 22:44:
Mijn gloednieuwe elite had ook doffe plekken op de bovenkant, maar nader onderzoek leerde mij dat dat kwam door mijn uitpakskills. Dat zal bij jou waarschijnlijk ook het geval zijn geweest.

Overigens heb ik de Xbox niet schoongemaakt toen, en nu zie ik de vlekken niet meer :? (na 2 weken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Steve Ballmer heeft bevestigd dat er een Blu-Ray drive accessoires voor de Xbox 360 komt.

Bron en volledig interview: www.gizmodo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-05 21:28
Volgens mij is het tijd voor een nieuw deel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-05 21:53

Fuelke

Forza Ferrari

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.