Het Xbox 360 Ervaringen Topic Deel 63 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 52.790 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

OMX2000 schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 01:33:
Wat mij wel opvalt is dat er voor de PS3 en Xbox 360 lang niet zoveel wanna have titels zijn als voor de PS1 en PS2.
Volgens mij valt dat wel mee. Als je nu terugkijkt naar de PS2 en PS1 zie je stapels en stapels toppers. Die kwamen echter ook niet continue uit. Ik heb ook wel met mijn PS2 een half jaar droog gestaan ;)

Het was destijds ook meer verspreid dan het nu lijkt.

Ik heb nog steeds spellen waar ik gewoon niet aan toekom. Allemaal toppers die ik nog steeds niet heb gespeeld, omdat er gewoon teveel is. Dat krijg je met de focus op nieuwe games (Forza 3, ODST, MW2, AC2, Mass Effect 2, etc.), terwijl je de helft van de toppers 2008 en 2007 nog niet eens hebt gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-04 11:03

Ken.

\m/.([oO]).\m/

TroonStaal schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 17:37:
[...]

Het gaat met de Xbox hdmi kabel vooral hierom:

[afbeelding]

Zodat je het beeld naar de tv/scherm kan sturen en het geluid via optisch naar een versterker of een ander iets wat optisch heeft, zoals de Logitech series. Veel mensen hebben namelijk wel een receiver met optical in maar met hdmi in/out zijn ze pas vrij recent op de markt. De originele Xbox kabel is namelijk te dik om een 3rd party hdmi kabel er aan te hangen. Ik heb gewoon de kabel die erbij zat gesloopt :Y) en nu kan ik 'm zonder problemen aan de beamer hangen. Wellicht dat als ik een nieuwe monitor koop met hdmi dat ik de officiële hdmi alsnog koop. Hoewel, heb nu ook al de vga kabel en dat werkt ook prima eigenlijk. Alleen krijg ik het niet beeeldvullend (22" T220) maar dat ligt eerder aan de verhoudingen van mijn scherm dan aan de kabel lijkt me.
Hehe bedankt voor de uitleg hoor, maar ik gebruik precies hetzelfde kabeltje :P
Eerst de originele met de sloopmanier en toen bedacht dat ik beter de bij mijn Elite meegeleverde kabel kon gebruiken. (Ik had ik ten tijde van de aankoop van mijn Elite nog geen HDTV, dus die kabel had ik ergens in een la gegooid en nooit meer naar gekeken.)

Wat ik slechts bedoelde was dat je hetzelfde resultaat ook zou kunnen bereiken met twee HDMI-kabels een een versterker die dat aan kan. Scheelt je een kabel van 30 euro namelijk. Beeld én geluid van 360 via HDMI naar je versterker en vervolgens met je tweede kabel naar je TV, et voila. Helaas had ik ook nog geen HDTV toen ik mijn versterker kocht en hoefde ik er ook geen HDMI op. Oh well, dit werkt gelukkig ook meer dan prima ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandDestroyer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:31
Bart ® schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 22:01:
[...]

Kan niet, althans niet streaming via bijvoorbeeld Tversity. Je kan het wel met gotsent in je avi 'branden', maar dan ben je er niet meer flexibel mee.
Het kan wel via Tversity maar dan moet je aanzetten dat Tverstiy de video altijd moet encoden als ik me het goed herinner. Het veranderde inderdaad toen de 360 update kreeg voor meer media formaten. Het nadeel van deze optie aanzetten is dat je pc dus aan het werk moet :P Ik heb hele tijd zo steeds film gekeken, maar ik liet ffdshow dan meteen het iets upscalen ook al werkte dat niet altijd even lekker. Maar ik Tverstiy nu al een hele tijd niet gebruikt... Misschien toch maar weer is gaan doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:34

Grozno

acts without consequence!

OMX2000 schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 01:33:
Ik denk dat de Wii juist over zijn top is. Mensen zijn een beetje uitgekeken op Wii Sports (lees de Wii), vooral ook omdat het gros hooguit 1 of 2 spelletjes naast Wii Sports heeft gekocht. Het zijn oppervlakkige games. Wat zich vertaalt in korte termijn cashen voor Nintendo, omdat de spelletjes goedkoop te maken zijn maar toch bijna even duur zijn als de "grote" titels op de Xbox 360 en PS3.

De Xbox/PS richten zich vooral op de "echte" gamers markt. Die zijn een stuk loyaler, en gaan voor meer diepgang in games. En ik denk dat de Xbox 360 het beter doet dan de PS3. De meeste titels verschijnen op beide platforms, en de exclusieve titels zijn op beide platforms niet uniek meer. "Vroeger" koos je een PS1 of PS2 omdat je daarvoor exclusieve titels had waar op een ander platform geen soortgelijke van was, zoals Gran Turismo 1/2, Metal Gear, God of War. Ik geloof niet dat de exclusieve titels tegenwoordig nog heel doorslaggevend zijn. Dus een consument koopt sneller een Xbox 360 omdat die gewoonweg goedkoper is.

Wat mij wel opvalt is dat er voor de PS3 en Xbox 360 lang niet zoveel wanna have titels zijn als voor de PS1 en PS2. Er is heel veel van hetzelfde, en niet al te veel uitschieters. Wat dat betreft lijkt het erop dat de markt verdeeld is en dat we er niet veel beter van worden. Voor de consument zou 1 platform, waar iedereen voor kan publiceren gunstiger zijn.
Goedkoper, dat hangt er vanaf hoe je het bekijkt. Voor €50,- meer dan de Elite Blu-ray kunnen kijken heeft mij overgehaald om ook een PS3 te halen. De Arcade is wel 'goedkoper', maar als je daar toch een HDD op wilt hebben ben je de l*l.
Ik denk dat de Xbox 360 en de PS3 op dit moment aardig aan elkaar gewaagd zijn, zowel qua games als qua prijs. Om niets te missen moet je ze gewoon allebij halen :+
Owja, de Wii... :/ Euhm, waarom had ik dat ding ook al weer.

Advocatus ineptias | Free Speech Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-05 14:35
Armada schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 22:04:
Bijna, but no sigar. Ja, microsoft financiert een deel van het ontwikkelingsbudget en deelt promotiebudget als ze een timed exclusive krijgen. De echte reden voor de uitgebreide versie van de PS3, is dat Sony de 1:1 port niet toestaat. De officiële regel is dat een spel niet meer op het PS3-platform toegelaten wordt als het niet (bijna) gelijktijdig uitgebracht wordt, tenzij er een significante toevoeging plaats heeft gevonden.
Juist. Dat bedoelde ik. Komt verder op hetzelfde neer natuurlijk: het is dus niet toegestaan om 1:1 te porten en dan alleen na een jaar.

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22:20

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Is er iemand die een 60GB/120GB schijf van ebay heeft gekocht?
Ze worden er voor mooie prijzen aangeboden, echter heb ik er geen goede gevoelens bij.

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Harmen schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 11:20:
Ze worden er voor mooie prijzen aangeboden, echter heb ik er geen goede gevoelens bij.
Houden zo. Ver vandaan blijven. Binnenkort wil MS overigens controleren op niet originele schijven en memsticks, waardoor je een ban kunt krijgen.
Pannekoek81 schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 20:30:
[...]

Thnx d:)b , was ondertussen even gaan zoeken op GOT. En had idd nog wat gevonden naar aanleiding van je NAT vraag. Probleem is verholpen.
:>

[ Voor 25% gewijzigd door Exorcist op 20-10-2009 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22:20

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

@Exorcist, denk dat ik binnenkort (als mn transfer kabel binnen is) een origneel 60Gig schijfje ga kopen.
60Gig is meer dan voldoende. :)

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-05 14:32

Sagat

Is pappa x2!

Grozno schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 10:05:
[...]
Owja, de Wii... :/ Euhm, waarom had ik dat ding ook al weer.
Tsk tsk, eerst zeg je dat je als multiformat gamer altijd wint en dan dis je de wii :P.

Maar om je vraag te beantwoorden.
zelda, mario, pikmin, f-zero, smash brawl, (als je van voetbal houdt) mario strikers bla bla.
en daarnaast als party machine.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno

Grozno

Ow, de Wii is vast zeker geschikt voor een bepaalde doelgroep. Alleen behoor ik niet tot die doelgroep, ten minste op dit moment niet :)

[ Voor 12% gewijzigd door Grozno op 20-10-2009 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Ik heb zowel een XBOX 360 als een Wii, en beiden strijden om het meest bespeeld te worden. De Wii wint met 10 á 15 uur meer (per maand) dan de XBOX 360. Er zijn echt wel een groot aantal games die niet extreem geweldig en gaaf zijn, maar wel gewoon leuk zijn op de Wii. De zogenoemde A- titels.

Spellen als Another Code: R, Animal Crossing, Pokémon, etc.

Op de XBOX360 heb je zulk soort spellen gewoonweg niet. Het is daar of rotzooi of AAA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

90710 schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 12:30:
Ik heb zowel een XBOX 360 als een Wii, en beiden strijden om het meest bespeeld te worden. De Wii wint met 10 á 15 uur meer (per maand) dan de XBOX 360. Er zijn echt wel een groot aantal games die niet extreem geweldig en gaaf zijn, maar wel gewoon leuk zijn op de Wii. De zogenoemde A- titels.

Spellen als Another Code: R, Animal Crossing, Pokémon, etc.

Op de XBOX360 heb je zulk soort spellen gewoonweg niet. Het is daar of rotzooi of AAA.
Juist op de Wii is het óf rotzooi of AAA. Op de 360 en PS3 zijn een heleboel middenmoters.
Heb alle drie de consoles, de Wii staat echter al maanden zn rode ledje te verwarmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Noem dan eens een goede niet-AAA titel voor de XBOX 360. (Exclusief XBLA spellen, want ik rekende WiiWare ook nog niet mee)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:56

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

90710 schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 12:49:
Noem dan eens een goede niet-AAA titel voor de XBOX 360. (Exclusief XBLA spellen, want ik rekende WiiWare ook nog niet mee)
Dead Rising en Crackdown. I rest my case O-)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno

Grozno

Mirror's Edge :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Viva Pinata, Splinter Cell Double Agent, Condemned (2), PGR4, DoD4, The Godfather (2) enz enz enz, zo kan ik lang doorgaan.

Overigens vind ik Crackdown één van de beste titels voor de 360, genoten van die ervaring..maar anderzijds vind ik Halo compleet overhyped) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Dead Space, Prince Of Persia..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Laatst online: 06-05 01:29
Iemand al bekend met Magna Carta 2? Zag hem gisteren toevallig bij de FRS liggen maar twijfel er een beetje over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 23:56

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Exorcist schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 13:02:
Overigens vind ik Crackdown één van de beste titels voor de 360, genoten van die ervaring..maar anderzijds vind ik Halo compleet overhyped) :+
Ben ik het helemaal met je eens. Alleen vrees ik voor Crackdown 2... als ik moet afgaan op de footage die ik nu heb gezien...

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Magna Carta 2 ligt al bij FR?? Heb een tijd geleden de Japanse demo gespeeld en vond hem eigenlijk enorm saai. Er is zoveel beters te krijgen op rpg vlak op de 360.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno

Grozno

Jaguar645 schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 13:11:
Iemand al bekend met Magna Carta 2? Zag hem gisteren toevallig bij de FRS liggen maar twijfel er een beetje over :)
MetaCritic ;)

Ik heb 'm even geprobeerd, maar niet mijn type game. Veel te japans enzo :P
Boeboe schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 13:14:
Magna Carta 2 ligt al bij FR?? Heb een tijd geleden de Japanse demo gespeeld en vond hem eigenlijk enorm saai. Er is zoveel beters te krijgen op rpg vlak op de 360.
Al? Die is al sinds vorige week te krijgen :)
Officïeel uitgekomen op de 16e.

[ Voor 30% gewijzigd door Grozno op 20-10-2009 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

uchiha tijntje schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 13:13:
[...]

Ben ik het helemaal met je eens. Alleen vrees ik voor Crackdown 2... als ik moet afgaan op de footage die ik nu heb gezien...
Hier nog eentje..zie het somber in inderdaad. Dat wordt een middenmoter :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-09-2024
90710 schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 12:49:
Aha, een vergelijking waarbij we een heel relevante groep niet mogen laten doen omdat het je argument niet ten goede komt? ;)

Even een 'objectieve' test: een goede niet-AAA titel is een game die zo tussen de 80 en 90 punten scoort op Metacritics? (ik weet dat er geen objectieve test is in deze, maar de getallen geven wel een indicatie)

Even een search gedaan:
90-100 (AAA)
Xbox 360 : 23
Wii : 9
PS3 : 15

80-89(AA)
Xbox 360 : 151
Wii : 58
PS3 : 124

0-60 (troep)
Xbox 360 : 345
Wii : 512
PS3 : 213

Hiermee lijkt mij in elk geval bewezen dat de 360 wel degelijk ook goede non-AAA games heeft (en dat de shovelware games meest op de Wii verschijnen). Neemt trouwens niet weg dat het je goed recht is om de Wii games leuker te vinden natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

En, als je gaat kijken naar WiiWare vs. XBLA/PSN games?

Wat is er als WiiWare uitgekomen wat serieus de moeite waard is? De Xbox heeft al heel wat moois in die regionen (Trials HD, Braid, Castle Crashers, Shadow Complex), de PS3 in mindere mate maar toch ook echt toppers (PAIN, Flower, Trash Panic, Pixel Junk).

Vind het jammer dat er zo'n misbruik wordt gemaakt van de nieuwe doelgroep die Nintendo heeft aangeboord. Mensen zien een leuk hoesje, maar in dat doosje zit een disc met de grootste zooi.

De Wii heeft wat games die erg leuk zijn (House of the Dead Overkill, Disaster bijv.), maar heeft verreweg de meeste crap die ooit is uitgekomen, die het zelfs nog niet waard zijn om in één collectie te worden gevoegd om vervolgens voor 50 Euro over de toonbank te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno

Grozno

Lost Winds was wel leuk hoor, maar iets anders kan ik zo 1, 2, 3 ook niet verzinnen.

Edit: World of Goo :D

[ Voor 12% gewijzigd door Grozno op 20-10-2009 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Jongens ik vroeg om geen AAA titels,Viva Pinata, Splinter Cell Double Agent, Condemned (2), PGR4, DoD4, The Godfather, Dead Space, Prince Of Persia zijn dat wel ;)

Dead Rising is ook op de Wii. Crackdown ken ik niet :p

En echt geweldige WiiWare games:
1) Dr. Mario (met stip op nr. 1)
2) Tetris Party
3) Onslaught
4) Swords & Soldiers
5) Lost Winds
6) World of Goo
7) Nyx Quest
8) Megaman
9) Contra
10) Castlevenia Rebirth (binnenkort :))
11) Taito collectie..

O wacht ik heb er al meer dan 10 ;p

[ Voor 40% gewijzigd door 90710 op 20-10-2009 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Bovenstaande titels zijn ab-so-luut geen AAA titels. Ik denk dat je te weinig weet van games die op de 360 en/of PS3 beschikbaar zijn.

Daarnaast is Dead Rising een schim van wat het was, op de Wii. Een schande is het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Grappig.. Ik heb enkele van die games gewoon thuisliggen :p

Want dan kan je Wii Sports Resort, Mario Galaxy, Legend of Zelda TP, MarioKart ook als niet-AAA berekenen.

[ Voor 48% gewijzigd door 90710 op 20-10-2009 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

90710 schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 13:59:

Want dan kan je Wii Sports Resort, Mario Galaxy, Legend of Zelda TP, MarioKart ook als niet-AAA berekenen.
Jawel, dat zijn gewoon AAA titels. Net als Halo, GTA4, Forza 2/3, Protoype, inFamous en bla bla bla bla ;)

Iets meer ontopic:

net Afbeeldingslocatie: http://www.ebgames.co.nz/images/products/144898_detail.jpg besteld bij Bol.com..is 20 EUro, even duur als de normale editie. 360 versie besteld overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Boeboe schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 13:14:
Grozno schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 13:15:
[...]

MetaCritic ;)

Ik heb 'm even geprobeerd, maar niet mijn type game. Veel te japans enzo :P

[...]

Al? Die is al sinds vorige week te krijgen :)
Officïeel uitgekomen op de 16e.
Ik zit meestal op gamerankings, maar daar zag ik nog niet echt iets op staan thanks! :)

Er zijn al zat andere RPGs dus vandaar dat ik hier maar even informeerde... pik hem mischien nog wel op dan als hij een stuk goedkoper is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256967

Heey, is voor een 2de hans xbox met:
Halo 3
Gears of War
en 2 meer spellen

20GB HDD

en 1 controler. voor de prijs: 130 euro.

Is dat een redelijke prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Anoniem: 256967 schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 14:11:
Heey, is voor een 2de hans xbox met:
Halo 3
Gears of War
en 2 meer spellen

20GB HDD

en 1 controler. voor de prijs: 130 euro.

Is dat een redelijke prijs?
2e hans??? :o Waar is de eerste? ;)

Maarrem, vind het wat duur voor een Xbox met kleine schijf en geen HDMI (en grotere kans op uitval).
Daarnaast 1 controller en weinig games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Exorcist schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 14:14:
[...]

2e hans??? :o Waar is de eerste? ;)

Maarrem, vind het wat duur voor een Xbox met kleine schijf en geen HDMI (en grotere kans op uitval).
Daarnaast 1 controller en weinig games.
Ik kan hem namelijk van een vriend overkopen.. maar welke prijs adviseren jullie dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Anoniem: 256967 schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 14:32:
[...]

Ik kan hem namelijk van een vriend overkopen.. maar welke prijs adviseren jullie dan?
Voor dat setje niet veel meer dan 90 Euro. 100 max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
rCk schreef op woensdag 30 september 2009 @ 00:00:
[...]

Nou ja, wij zijn toch al abonnee bij Veronica, dus ik doe het mooi. Heb Forza nu al tijden in leen van een maat van me, kan ik em nu mooi teruggeven :) Die 10 euro vind ik goed zo.
Heb je hem inmiddels al ontvangen?? Ik heb hem ook besteld en het geld is 2 weken geleden al afgeschreven van mijn rekening. Ik heb helemaal geen orderbevestiging gehad, laat staan dat het spel al is aangekomen. Duurt wel erg lang vind ik!

Btw, wie speelt allemaal GoW2 multiplayer? Ik moet nog op 2 mappen tot wave 50 halen voor achievements. En verder natuurlijk de praktisch onhaalbare (met map pack inmiddels wel!) KoTH en Submission achievements.

[ Voor 16% gewijzigd door Snoop op 20-10-2009 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy669
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:40

Sander, we meet again...
Je bent echt op elk forum hetzelfde he? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

90710 schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 13:53:
Jongens ik vroeg om geen AAA titels,Viva Pinata, Splinter Cell Double Agent, Condemned (2), PGR4, DoD4, The Godfather, Dead Space, Prince Of Persia zijn dat wel ;)
Wat is jouw definitie van AAA titels anyway? De term 'AAA' slaat nergens op, en als het ergens op slaat is dat het een zeer goede titel is: Eentje die hoge scores krijgt dus. Je bent dus op zoek naar zeer goede games die slecht scoren :?. Zo zijn er inderdaad weinig...

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinito
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 04-05 14:18
Snoop schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 14:51:
[...]

Heb je hem inmiddels al ontvangen?? Ik heb hem ook besteld en het geld is 2 weken geleden al afgeschreven van mijn rekening. Ik heb helemaal geen orderbevestiging gehad, laat staan dat het spel al is aangekomen. Duurt wel erg lang vind ik!

Btw, wie speelt allemaal GoW2 multiplayer? Ik moet nog op 2 mappen tot wave 50 halen voor achievements. En verder natuurlijk de praktisch onhaalbare (met map pack inmiddels wel!) KoTH en Submission achievements.
Ja, bij mij hetzelfde verhaal. Het zou volgens mij meegestuurd worden met de Veronica magazine, maar deze week zat hij er alweer niet bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Tinito schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 15:12:
[...]

Ja, bij mij hetzelfde verhaal. Het zou volgens mij meegestuurd worden met de Veronica magazine, maar deze week zat hij er alweer niet bij...
Vreemd ja. Denk dat hij apart wordt verstuurd aangezien ik geen lid ben van Veronica en ik hem dus wel gewoon kon bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Heb net contact gehad met veronica magazine en ze zeggen dat het spel volgende week dinsdag meegestuurd wordt met het blad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinito
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 04-05 14:18
Snoop schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 16:38:
Heb net contact gehad met veronica magazine en ze zeggen dat het spel volgende week dinsdag meegestuurd wordt met het blad.
Ah oke, nouja dan wachten we nog maar even rustig af...
Blijf het raar vinden dat ze geen bevestigingsmailtje ofzo gestuurd hebben.
Bedankt voor het melden in ieder geval ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Dat kan, maar dat maakt in deze 'discussie' niet echt iets uit.
Waar het wel om gaat is dat jij een andere definitie hanteert bij de term 'AAA-titel'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:28

Bananenspin

Omdat het kan

Details dashboard updates Xbox 360 bekend

Deze herfst krijgt het dashboard van Xbox Live een update, dan zal het ondersteuning bieden aan services als Twitter en Facebook. Nu heeft Microsoft bekend gemaakt dat er nog twee toevoegingen worden gedaan: een DLC muziekwinkel voor muziekgames wel te verstaan, en een nieuwsgedeelte.

De winkel voor DLC moet er voor gaan zorgen dat het wat overzichtelijker wordt. Het is een centraal punt waar iedereen muziek kan kopen van Guitar Hero, Rock Band en Lips. Elke track die beschikbaar is kun je voor een klein gedeelte beluisteren en dan kun je besluiten of je het wilt kopen. De andere toevoeging, het nieuwsgedeelte, wordt de gehele dag geüpdate met content van onder meer The New Yorker, MSNBC.com en cartoons van Dilbert.

Een precieze datum is niet vrijgegeven.

www.gamecloud.nl

Of het allemaal gebruikt gaat worden moet nog maar bezien worden..

[ Voor 3% gewijzigd door Bananenspin op 20-10-2009 17:12 ]

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 284904

Ken. schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 16:56:
[...]

Dat kan, maar dat maakt in deze 'discussie' niet echt iets uit.
Waar het wel om gaat is dat jij een andere definitie hanteert bij de term 'AAA-titel'.
De definiëring van Seamus is volgens mij het objectiefst endan zie je dat de Xbox 360 toch de meeste AAA-titels en de meeste goede games heeft. De Wii heeft dat niet en dan maakt het niet uit welke games hij heeft :) Natuurlijk heeft de Wii ook enkele toppers en enkele goede games, maar de Wii-games staan, wat kwaliteit betreft, in de schaduw van de 360-games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Anoniem: 284904 schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 17:15:
[...]

De definiëring van Seamus is volgens mij het objectiefst endan zie je dat de Xbox 360 toch de meeste AAA-titels en de meeste goede games heeft.
Hoe komt het dan dat er bijvoorbeeld regelmatig gezegd wordt dat 'developer X' bezig is met een AAA-titel? Ze weten vantevoren toch niet welke cijfers deze zal gaan krijgen? Denk eerder dat de triple A status met het beschikbare budget te maken heeft. Natuurlijk brengt een groot budget vaak een goed product voort, en daarmee dus ook een goede beoordeling.. Wellicht dat daardoor verwarring is ontstaan.

Zie dit bijvoorbeeld ook voor een voorbeeld: http://www.gamesindustry....grammer-aaa-title-id27772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:48

Vrijdag

De Zwarte

Met AAA spellen denk ik vooral aan de grote franchises met bijbehorende enorme budgetten voor marketing. Bijvoorbeeld Call of Duty, Halo, Final Fantasy, Gears of War, Metal Gears Solid en Assassin's Creed. Spellen die op voorhand al kunnen rekenen op tig awards, ratings niet lager dan een 8,5 (gek genoeg worden cijfers die lager dan dat vaak niet serieus genomen of afgedaan als flames etc.) en verkopen die in de miljoenen lopen.

Veilige reeksen dus zeg maar. En met reeksen doel ik ook specifiek op vervolgen of de zoveelste variatie op een bekende naam.
Af en toe kan een nieuw spel ook wel AAA zijn, of tenminste, zo gemarket worden. Bijvoorbeeld Heavy Rain of Alan Wake.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

AAA A aaaaa... stomme marketingtermen, hoe wil je in godesnaam vergelijken wie er meer A of AAA termen heeft terwijl niemand dezelfde definitie hanteert?

Waarom is Viva Pinata een AAA titel en Animal Crossing een A titel? Animal Crossing werd anders door Nintendo ook als een toptitel naar voren geschoven. Omdat Viva Pinata een stomme tekenfilmserie heeft? Heeft Pokemon ook, maar dat is geen AAA titel blijkbaar.

AAA schmaa. :z

Het enige waar wel iets voor te zeggen valt is dat bij de XBOX de meningen vaak wat gepolariseerder zijn dan bij nintendo. Releases zijn of geweldig of prut als je veel mensen moet geloven (zelfs pers), terwijl releases voor de nintendo vaak een middelmatige beoordeling krijgen terwijl het prima games zijn. Ook de branding vanuit de ontwikkelaars is wat minder agressief. Niet elke game hoeft een halo-killer, beter dan Gears of War, vetter dan MW, mooier dan FC2, cooler dan snake, sneller dan GT, bruter dan God of War en langer dan een dubbele aardrijkskundeles te zijn bij nintendo.

[ Voor 41% gewijzigd door DarkX op 20-10-2009 19:36 ]

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-05 12:25
Volgens mij is dat 'AAA' een beetje een hype-woordje (alhoewel je het niet eens een woord kan noemen...) geworden in dit topic. Sowieso vind ik het bullshit, ik heb het gewoon over 'goede', 'aardige' en 'slechte' games.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-04 09:38

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik dacht dat AAA altijd meer over het budget/develop team zegt dan over de kwaliteit. Iig als het wordt aangekondigd, ik vind het ook een stomme term maar goed.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-05 10:58

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Sinds vandaag een VGA kabel voor de 360. Aangesloten op mijn Samsung T240 (24inch @ 1920*1200). Xbox lijkt alleen geen 16*10 beeld uit te kunnen sturen of doe ik echt iets verkeerd?.

Hij draait nu op 1920*1080 :'(.

[ Voor 9% gewijzigd door Tortelli op 20-10-2009 19:37 ]

22x330Wp Oost-Zuid-West, 24x360Wp Oost-West, Total 15.900Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ik vind de term AAA ook best suf, want iedereen kan zijn of haar spel wel een AAA titel noemen :P Maar het is an sich wel begrijpelijk om het aan te duiden als de "blockbusters" onder de spellen.

@ Tortelli: Ik heb mijn Xbox ook via de vga kabel aan mijn T220 aangesloten en het is niet beeldvullend, ondanks dat ik dus wel de juiste resolutie kies. Ik gok er op dat het te maken heeft met de andere beeldverhoudingen tussen 16:9 en 16:10 schermen. Het wordt niet vervormd trouwens, rondjes zijn wel gewoon rond. Maar misschien is dit anders met schermen die 1:1 pixelmapping ondersteunen?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Volgens mij worden 16:10 alleen 1440x900 en 1680x1050 ondersteund.

Bij 1920*1200 zou hij zelf lijnen moeten gaan verzinnen aangezien de games worden gemaakt voor maximaal 1080 horizontale lijnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Harmen schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 11:20:
Ik heb gister een 120GB harde schijf gekocht van E-Bay voor een bedrag van €65 (incl verzenden). De verkoper zegt dat het onderdeel een officiële (nieuwe) 120 GB harddisk van Microsoft betreft. Misschien naïef om dit te geloven, maar hij heeft alleen maar positieve feedback, ook over eerder verkochte harde schijven.

Aangezien de goedkoopste winkel hier de hdd voor rond de €108 verkoopt incl. data migration kit (mijne is zonder), vind ik het prijs verschil wel realistisch. De herkomst is trouwens Engeland en niet China oid ;)

Als ik het onderdeel binnen heb zal ik hier posten wat mijn bevindingen zijn, ik heb er wel vertrouwen in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-05 10:58

Tortelli

mixing gas and haulin ass

TroonStaal schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 19:40:
@ Tortelli: Ik heb mijn Xbox ook via de vga kabel aan mijn T220 aangesloten en het is niet beeldvullend, ondanks dat ik dus wel de juiste resolutie kies. Ik gok er op dat het te maken heeft met de andere beeldverhoudingen tussen 16:9 en 16:10 schermen. Het wordt niet vervormd trouwens, rondjes zijn wel gewoon rond. Maar misschien is dit anders met schermen die 1:1 pixelmapping ondersteunen?
De T220 draait sowieso geen 1920*1200 toch?. Maar zoals PWM aangeeft is het opzich ook wel logisch dat hij geen 1920*1200 kan ondersteunen. Heb hem nu op 1680*1050 draaien wat er opzich ook prima uitziet :).

22x330Wp Oost-Zuid-West, 24x360Wp Oost-West, Total 15.900Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daandegoeiste
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Razr schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 19:52:
[...]

Ik heb gister een 120GB harde schijf gekocht van E-Bay voor een bedrag van €65 (incl verzenden). De verkoper zegt dat het onderdeel een officiële (nieuwe) 120 GB harddisk van Microsoft betreft. Misschien naïef om dit te geloven, maar hij heeft alleen maar positieve feedback, ook over eerder verkochte harde schijven.

Aangezien de goedkoopste winkel hier de hdd voor rond de €108 verkoopt incl. data migration kit (mijne is zonder), vind ik het prijs verschil wel realistisch. De herkomst is trouwens Engeland en niet China oid ;)

Als ik het onderdeel binnen heb zal ik hier posten wat mijn bevindingen zijn, ik heb er wel vertrouwen in :)
De Mediamarkt hier in de buurt verkoopt die 120GB harde schijf voor 70 euro, inclusief migration kit. Daar ga ik geen moeite voor doen om hem helemaal te laten importeren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
daandegoeiste schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 21:17:
[...]

De Mediamarkt hier in de buurt verkoopt die 120GB harde schijf voor 70 euro, inclusief migration kit. Daar ga ik geen moeite voor doen om hem helemaal te laten importeren :D
Ohw haha als ik dat had geweten! :D Naja, deze week krijg ik 'm binnen, 5 euro verdiend :P Migration kit kan ik van een maatje lenen.

edit: is dat dan een actie oid, op de mediamarkt site zie ik 'm zo 1.2.3 nergens goedkoper als €110?

[ Voor 15% gewijzigd door Razr op 20-10-2009 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Tortelli schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 20:48:
[...]

De T220 draait sowieso geen 1920*1200 toch?. Maar zoals PWM aangeeft is het opzich ook wel logisch dat hij geen 1920*1200 kan ondersteunen. Heb hem nu op 1680*1050 draaien wat er opzich ook prima uitziet :).
Nee, da's maximaal 16x10 inderdaad. Maar ik heb mijn Xbox ook op die resolutie staan maar het is bij mij ook niet beeldvullend, ongeacht welke setting ik het doe. Ja,op full-hd maar da's te groot voor mijn scherm :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kan je in een xbox acarde ook een gewoone xbox schrijf inklikken aan de bovenkant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 29-04 13:21
Anoniem: 256967 schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 22:46:
kan je in een xbox acarde ook een gewoone xbox schrijf inklikken aan de bovenkant?
Ja, de arcade Xbox is gewoon een normale Xbox die je ook bij de Pro bundel krijgt, minus de harde schijf. Je kan hem er dus gewoon op klikken.

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-11-2024
DarkX schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 20:08:
In hoeverre wordt de eigenaar van een bepaalde console eigenlijk benadeeld als een exclusive van die console naar een andere console geport wordt?

Ik snap niet goed waarom dan je spelplezier veranderd...
Als je moet kiezen tussen een 360 en een PS3 dan zijn vaak de exclusives een belangrijke factor. Wanneer dan blijkt dat er van die exclusives een deel ook naar de andere console uitkomen en er daardoor meer voor mij interessante games op die andere console te vinden zijn.... dan voel ik me toch een beetje genaaid. Snapt u?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Anoniem: 256967 schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 22:46:
Natuurlijk, ze verkopen niet voor niets van die Arcade upgrade setjes met een HDD.
http://www.consoleshop.nl...gb-live-starter-pack.html

Maar ja, dan kan je net zo goed gelijk een 120GB HD nemen.. :p

[ Voor 21% gewijzigd door 90710 op 21-10-2009 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

kippengaas schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 10:19:
[...]

Als je moet kiezen tussen een 360 en een PS3 dan zijn vaak de exclusives een belangrijke factor. Wanneer dan blijkt dat er van die exclusives een deel ook naar de andere console uitkomen en er daardoor meer voor mij interessante games op die andere console te vinden zijn.... dan voel ik me toch een beetje genaaid. Snapt u?
Niet echt...het aantal games dat je op jouw gekochte console kan spelen blijft toch hetzelfde, voor jou verandert er niets :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Boeboe schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 10:38:
[...]

Niet echt...het aantal games dat je op jouw gekochte console kan spelen blijft toch hetzelfde, voor jou verandert er niets :?
Iets met gras dat groener is aan de overkant enzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno

Grozno

Tja, waarom zou je minder plezier hebben met Tekken 6 of Final Fantasy XIII op je PS3 als deze ook op de Xbox 360 uitkomt?
Wees gewoon blij voor de mensen die zich één console kunnen veroorloven dat zij deze games nu ook kunnen spelen, voor jou word het er echt niet minder op. Als het er dan toch minder op word voor jou dan is er maar één conclusie. Je hebt de verkeerde console gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

kippengaas schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 10:19:
[...]

Nee, niet echt. Het aantal games op de door jou gekozen console blijft hetzelfde, dus je keuze is toch nogsteeds goed?

Want feitelijk volgens jou logica zou je je ook genaaid voelen als er ineens een hoop exclusives voor de PS3 uitkomen die je leuk vind, want dan stijgt daar het aantal leuke games net zo goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-11-2024
Boeboe schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 10:38:
[...]
Stel dat je 6 exclusives van de 360 erg graag wilt spelen, en bij de PS3 zijn dit er 5. Als blijkt dat er dan 2 titels van de 360 toch niet exclusief zijn, dan draait het om en zijn er nog maar 4 games voor de 360 exclusief en 5 voor de PS3? En dan zijn er dus meer aantrekkelijke spellen op de PS3.
Grozno schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 12:15:
Tja, waarom zou je minder plezier hebben met Tekken 6 of Final Fantasy XIII op je PS3 als deze ook op de Xbox 360 uitkomt?
Wees gewoon blij voor de mensen die zich één console kunnen veroorloven dat zij deze games nu ook kunnen spelen, voor jou word het er echt niet minder op. Als het er dan toch minder op word voor jou dan is er maar één conclusie. Je hebt de verkeerde console gekocht.
Bij tekken 6 en FF 13 was het al lang voor de release bekend dat ze ook voor de 360 kwamen. Niet echt een goede vergelijk imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

kippengaas schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 12:57:
[...]

Stel dat je 6 exclusives van de 360 erg graag wilt spelen, en bij de PS3 zijn dit er 5. Als blijkt dat er dan 2 titels van de 360 toch niet exclusief zijn, dan draait het om en zijn er nog maar 4 games voor de 360 exclusief en 5 voor de PS3? En dan zijn er dus meer aantrekkelijke spellen op de PS3.
En als er bij de PS3 ineens 2 leuke exclusives bijkomen, voel je je dan ook genaaid?

Je hebt toch nogsteeds 6 leuke games op je 360, ongeacht of ze ook op de ps3 te krijgen zijn?

[ Voor 8% gewijzigd door DarkX op 21-10-2009 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno

Grozno

kippengaas schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 12:57:

[...]

Bij tekken 6 en FF 13 was het al lang voor de release bekend dat ze ook voor de 360 kwamen. Niet echt een goede vergelijk imo.
Hoe dan ook, de conclusie blijft hetzelfde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Laatst online: 22:14

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

DarkX schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 13:01:
[...]

En als er bij de PS3 ineens 2 leuke exclusives bijkomen, voel je je dan ook genaaid?

Je hebt toch nogsteeds 6 leuke games op je 360, ongeacht of ze ook op de ps3 te krijgen zijn?
Inderdaad, kwestie van genieten van de games en tevreden zijn met wat je hebt!

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy669
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:40
Maak er toch niet zo'n probleem van, geniet gewoon van je spellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 279033

Wat ik wel altijd een vervelende streek vind zijn de zgn timed exclusives. Heb zelf een Ps3 en moet daarom bijv. 3 maanden wachten voordat ik All You Need is Love voor Beatles RockBand kan downloaden. Zo'n zelfde grap werd omgekeerd uitgehaald bij de X360 bezitters met Ghostbusters. Het is waarschijnlijk bedoeld om twijfelaars over te halen om juist die console te kopen maar voor de al in bezit zijnde consolefreaks is dit elke keer een naaistreek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Anoniem: 279033 schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 14:35:
Wat ik wel altijd een vervelende streek vind zijn de zgn timed exclusives. Heb zelf een Ps3 en moet daarom bijv. 3 maanden wachten voordat ik All You Need is Love voor Beatles RockBand kan downloaden. Zo'n zelfde grap werd omgekeerd uitgehaald bij de X360 bezitters met Ghostbusters. Het is waarschijnlijk bedoeld om twijfelaars over te halen om juist die console te kopen maar voor de al in bezit zijnde consolefreaks is dit elke keer een naaistreek.
Ja, kwam van de week ook van een koude kermis thuis toen ik de demo van Uncharted 2 maar 's ging spelen. Was helaas verlopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-09-2024
Anoniem: 279033 schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 14:35:
Is zelfde als Sony die goede studio's opkoopt om te zorgen dat ze niet meer developen voor andere partijen. Alleen een andere strategie. Beide hebben hetzelfde doel, namelijk een voordeel bieden op de concurrentie. Voordeel van timed exclusives is dat je als bedrijf zelf kan kiezen waar je vertrouwen in hebt en het relatief goedkoop is (je support feitelijk een deel van het project). Nadeel is dat het (het woord zegt het al) tijdelijk is. Voordeel van opkopen studio's is weer dat je een langere relatie aan gaat met ze. Nadeel is dat het een relatief groot risico is. Stel je koopt een top bedrijf voor 40 miljoen en de beste mensen besluiten ontslag te nemen en iets nieuws te beginnen dan sta je met lege handen.

Keuzes maken, daar gaat het om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frozensun744
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 25-04 22:44
Ik heb gisteren een nieuwe xbox pro bij toysxl gekocht met het Halo 3 en Halo Wars pack voor 199 euro. Nu zag ik dat op de xbox de datum staat van 9 oktober 2008. Dus de xbox is al meer als een jaar oud. Nu zit er dus een jaar korter garantie op, want voor reparatie wordt er toch naar die datum gekeken? En hier zit niet de zogenaamde jasper chip in. Wat kan ik nu het beste doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

er wordt naar datum van aankoop gekeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:18

ijskonijn

Now MOVE!

frozensun744 schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 15:43:
Ik heb gisteren een nieuwe xbox pro bij toysxl gekocht met het Halo 3 en Halo Wars pack voor 199 euro. Nu zag ik dat op de xbox de datum staat van 9 oktober 2008. Dus de xbox is al meer als een jaar oud. Nu zit er dus een jaar korter garantie op, want voor reparatie wordt er toch naar die datum gekeken? En hier zit niet de zogenaamde jasper chip in. Wat kan ik nu het beste doen?
Wat je nu moet doen is je factuur bewaren, en indien er iets kapot mocht gaan gewoon opsturen met een kopie van de factuur erbij. Zeggen ze ook bij de Helpdesk dat je dan een kopie van je factuur/aankoopbewijs erbij moet stoppen en dan komt het allemaal goed ;)

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:19
Vandaag sacred 2 binnen uit verwegistan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochtejans
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:19
Ik gebruik mijn xbox 360 ook voor het streamen van audio en video vanaf mijn PC. Dit doe ik d.m.v. TVersity.
Bij gewone xvid/divx werkt alles prima, ook ondertiteling e.d.
Als ik echter HD filmpjes probeer af te spelen op de xbox 360 stottert het beeld enorm. Dit is om de paar seconden. Als ik de HD filmpjes gewoon op mijn PC afspeel is het beeld normaal.

Ligt dit aan mijn systeem (zie sig) of eventueel aan de instellingen in TVersity?
Welke ervaringen hebben jullie met het streamen van HD filmpjes m.b.v. TVersity naar de xbox 360? En welke instellingen in TVersity gebruiken jullie hiervoor?

[ Voor 7% gewijzigd door lochtejans op 21-10-2009 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-04 19:00

RMX

Welke ervaringen hebben jullie met het streamen van HD filmpjes m.b.v. TVersity naar de xbox 360? En welke instellingen in TVersity gebruiken jullie hiervoor?
Als je bijvoorbeeld alle 2 via wLan hebt aangesloten kan dit stotteren.
Probeer even alle 2 met kabel te verbinden..

Daarnaast, TVersity gaat waarschijnlijk transcoden, misschien gaat dit fout ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochtejans
RMX schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 17:31:
[...]

Als je bijvoorbeeld alle 2 via wLan hebt aangesloten kan dit stotteren.
Probeer even alle 2 met kabel te verbinden..

Daarnaast, TVersity gaat waarschijnlijk transcoden, misschien gaat dit fout ?
De xbox en de PC zijn verbonden met een router. Niet draadloos dus.
TVersity is idd aan het transcoden. Moet dit dan niet?
De setting staat nu op 'only when needed'. Moet dit op 'never' gezet worden dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-05 10:44
lochtejans schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 18:08:
[...]

De xbox en de PC zijn verbonden met een router. Niet draadloos dus.
TVersity is idd aan het transcoden. Moet dit dan niet?
De setting staat nu op 'only when needed'. Moet dit op 'never' gezet worden dan?
Probeer je .mkv bestanden af te spelen? Die moeten namelijk eerst omgezet worden door je computer naar een bruikbaar formaat voor je Xbox 360 en dat kost veel rekenkracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:47
Grozno schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 12:15:
.
Over tekken gesproken, oh wat heb ik daar zin in! :)

Onzin post, maar moest het toch even kwijt :+

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochtejans
danielkraak schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 18:29:
[...]

Probeer je .mkv bestanden af te spelen? Die moeten namelijk eerst omgezet worden door je computer naar een bruikbaar formaat voor je Xbox 360 en dat kost veel rekenkracht.
Klopt. Bij mkv bestanden moet ik transcode wel aanzetten anders kan ik ze niet afspelen. De mkv wordt dan als ik goed begrijp door TVersity omgezet naar een wmv bestand?
Deze stotteren dan ook regelmatig terwijl het cpu verbuik op ongeveer 90% zit. Is mijn cpu dan de bottleneck of is dit stotteren een algemeen probleem ook bij de nieuwste cpu's?

De HD films die al omgezet zijn naar WMV spelen wel gewoon goed af bij 'not transcode'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
van Nelson zijn Twitter:
Those chosen for the #XboxLIVE Preview Program will get a first look at #Halo Waypoint. We'll sneak that in for you to enjoy.23 minutes ago
Nu wil ik toch wel in die preview zitten eigenlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeIT
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-05 17:49

CodeIT

Code IT

lochtejans schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 18:47:
[...]

Klopt. Bij mkv bestanden moet ik transcode wel aanzetten anders kan ik ze niet afspelen. De mkv wordt dan als ik goed begrijp door TVersity omgezet naar een wmv bestand?
Deze stotteren dan ook regelmatig terwijl het cpu verbuik op ongeveer 90% zit. Is mijn cpu dan de bottleneck of is dit stotteren een algemeen probleem ook bij de nieuwste cpu's?

De HD films die al omgezet zijn naar WMV spelen wel gewoon goed af bij 'not transcode'.
Als je Windows 7 draait met Mediacenter kun je ze wel bekijken (de .mkv's). Gebruik het nu dagelijks en werkt perfect. In dit of het vorige topic staat hoe je het aan het werk kunt krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135195

Twee vragen van een XBox 360 newbie...

1. Is 100 euro heel veel geld voor een twee jaar oude XBox 360 (met 20 Gb HD en twee controllers)...? Nou ja, twee jaar oud: hij is al twee keer retour gegaan naar MS met problemen, dus ik neem aan dat her en der de binnenkant wel wat nieuwer is...

2. Ik wil 'm aansluiten op m'n PC monitor (kabels en zo zitten er allemaal bij), alleen heb ik dan geen geluid, volgens mij... Hoe kan je geluid uit de XBox krijgen als je geen TV maar een PC-monitor hebt...? Moet je de boel dan aansluiten op een versterker of zo, of kan je op een of andere manier ook een hoofdtelefoon aan de XBox hangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Anoniem: 135195 schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 19:19:
Twee vragen van een XBox 360 newbie...

1. Is 100 euro heel veel geld voor een twee jaar oude XBox 360 (met 20 Gb HD en twee controllers)...? Nou ja, twee jaar oud: hij is al twee keer retour gegaan naar MS met problemen, dus ik neem aan dat her en der de binnenkant wel wat nieuwer is...

2. Ik wil 'm aansluiten op m'n PC monitor (kabels en zo zitten er allemaal bij), alleen heb ik dan geen geluid, volgens mij... Hoe kan je geluid uit de XBox krijgen als je geen TV maar een PC-monitor hebt...? Moet je de boel dan aansluiten op een versterker of zo, of kan je op een of andere manier ook een hoofdtelefoon aan de XBox hangen?
Antwoord bij 1 : 100 euro is best wel veel geld en hij is al 2 jaar gebruikt zie ik . Je hebt dan nog maar 1 jaar garantie voor E74 en RROD melding, voor andere dingen heb je geen garantie meer. Beste gewoon een Arcade kopen met die 2 controllers :)

2. Heb je speakers in je monitor zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135195

1. Duidelijk. Alleen heb je dan geen harde schijf... dus dan wordt alles meteen weer een heel stuk duurder.

2. Nee, geen speakers, da's het probleem. Denk ik.

[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 135195 op 21-10-2009 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 284904

Anoniem: 135195 schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 20:21:
1. Duidelijk. Alleen heb je dan geen harde schijf... dus dan wordt alles meteen weer een heel stuk duurder.
Ik ken jouw financiele situatie niet, maar ik kan je aanraden om nog even 100 euro erbij te sparen (1 week part-time werken of 1 dag fulltime werken :) ) en dan heb je gewoon een nieuwe Xbox 360 die waarschijnlijk veel stiller is met nog 3 jaar garantie voor de zekerheid.

Veel plezier met je aanstaande aankoop! Je zult er geen spijt van krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18:22
Ik heb vanmiddag een 360 elite mogen ontvangen :).
De doos was netjes dicht en gesealed net als de zakjes waarin de onderdelen zitten.
Nu heb ik de elite hier liggen maar de bovenkant lijkt gebruik is beetje dof en vies op sommige plekken net als de onderkant :S.
Is hij gewoon snel vies of heeft microsoft een niet hele nieuwe behuizing aan mij verkocht ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

DJ-Promo schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 22:44:
De doos was netjes dicht en gesealed net als de zakjes waarin de onderdelen zitten.
Nu heb ik de elite hier liggen maar de bovenkant lijkt gebruik is beetje dof en vies op sommige plekken net als de onderkant :S.
Is hij gewoon snel vies of heeft microsoft een niet hele nieuwe behuizing aan mij verkocht ?
Als je doos gesealed is, zou ik me niet al te druk maken, vooral niet als het ding het doet. Is je schijf schoon? Is je Xbox van een redelijk nieuwe fabricage datum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Anoniem: 135195 schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 20:21:

2. Nee, geen speakers, da's het probleem. Denk ik.
Als je een beetje geluidsetje hebt van je PC en je kan er gemakkelijk erbij, is er geen probleem. Dan haal je uitje versterker oid. dat groene kabeltje wat naar de pc loopt eruit, en steek je dat andere stekkertje erin. Als je er zelfs een splitter op zet, hoef je nooit meer te wisselen.

Dan moet je overgens wel gebuik maken van die microsoft VGA kabel, want daar zit audio bij + zo'n verloopje. (rood en groen naar 1). Als je google naar de microsoft kabel word het wel duidelijk.

Edit: heb je meerdere VGA (of een DVI ingang)? anders moet je steeds kabel gaan verwisselen van je monitor.. of een splitter erbij.... :/

Wie opent er het nieuwe deel?

[ Voor 8% gewijzigd door Dutchie! op 21-10-2009 23:42 ]

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Momenteel bezig met Brothers in Arms, Hell's Highway. Ben namelijk in WOII "stemming" door Band of Brothers.

Collectors Edition voor 20 Euro bij Bol, even duur als de normale versie. Je krijgt er een poppetje bij en een map. Geen geld. Vermakelijk spel, geen hoogvlieger die 60 Euro waard is maar de genoemde 20 zeker wel. Aanrader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Exorcist schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 23:41:

Collectors Edition voor 20 Euro bij Bol, even duur als de normale versie. Je krijgt er een poppetje bij en een map. Geen geld. Vermakelijk spel, geen hoogvlieger die 60 Euro waard is maar de genoemde 20 zeker wel. Aanrader :)
Dat zei je drie pagina's geleden ook al inderdaad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ken. schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 00:01:
[...]

Dat zei je drie pagina's geleden ook al inderdaad :P
:( maar nu ben ik met het spel bezig en deel mijn ervaringen, die positief blijken O-)

Wel fijn dat je zo oplettend bent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-05 09:34

martjah

Appel

lochtejans schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 18:47:
[...]

Ik heb TVersity standaard geinstalleerd en vervolgens de output resolutie op 1366x768 gezet.
Bij mij draait hij divx, mkv etc vlekkeloos.
Netwerkverkeer is dan 1MB/s en geen idee wat hij aan cpu load gebruikt (niet op gelet omdat alles soepeld draait)
Heb hier een Q6600 inzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiramarVTM
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:47
DJ-Promo schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 22:44:
Mijn gloednieuwe elite had ook doffe plekken op de bovenkant, maar nader onderzoek leerde mij dat dat kwam door mijn uitpakskills. Dat zal bij jou waarschijnlijk ook het geval zijn geweest.

Overigens heb ik de Xbox niet schoongemaakt toen, en nu zie ik de vlekken niet meer :? (na 2 weken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Steve Ballmer heeft bevestigd dat er een Blu-Ray drive accessoires voor de Xbox 360 komt.

Bron en volledig interview: www.gizmodo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-05 21:28
Volgens mij is het tijd voor een nieuw deel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 16:58

Fuelke

Forza Ferrari

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.