Het Xbox 360 Ervaringen Topic Deel 63 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 53.022 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:07

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Poelie schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 12:53:
[...]

Het is eigenlijk simpel. zorg wel dat je de 7600 build draait.

1 Installeer DivXTechPreviewMKVOnWin7R3_no-reg.exe overal wel te vinden via google.
2 intalleer Haali Media Splitter mijne zat al in k-lite
3 instaleer LET OP!! de laatste ac3filter (1.63b) en stel deze in om ook dts te streamen.

Na alles start je pc opnieuw en het werk :-) ook het dts spoor!!!
Maar nu nog mijn probleem ;-) iemand???
Werkt dit niet onder Vista/XP?

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-09 14:00
Pfoe ik dacht dat mijn controller weer stuk was maar nee hoor.. het bleek gewoon de ultiem brakke besturing van NFS Shift te zijn. Kom maar hier met Forza 3!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 22:52
Poelie schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 12:53:
[...]

Het is eigenlijk simpel. zorg wel dat je de 7600 build draait.

1 Installeer DivXTechPreviewMKVOnWin7R3_no-reg.exe overal wel te vinden via google.
2 intalleer Haali Media Splitter mijne zat al in k-lite
3 instaleer LET OP!! de laatste ac3filter (1.63b) en stel deze in om ook dts te streamen.

Na alles start je pc opnieuw en het werk :-) ook het dts spoor!!!
Maar nu nog mijn probleem ;-) iemand???
Ik roep je hierbij uit tot mijn held van de dag! Dit werkt als een tiet :) 1080p gaat zonder problemen qua stottering e.d. Alleen jammer dat het alleen binnen media center werkt en niet de gewone video library.

Mijn xbox en pc zitten allebei bedraad gekoppeld, dus misschien dat het toch ergens aan de WiFi ligt? Misschien zou je eens kunnen proberen met een draadje ertussen? Dan kom je er tenminste snel achter of het er wel of niet aan ligt :) En hoe is je cpu usage van je pc als je een mkv aan het kijken bent?

[ Voor 3% gewijzigd door Harmsen op 02-10-2009 23:05 ]

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 16:21

Sagat

Is pappa x2!

2008 was het jaar dat fifa (ook volgens de reviewers althans) pes voorbij ging. 2009 kwam en nog steeds was fifa beter. Nu is 2010 er, en ik heb altijd gezegd dat ook verstokte pesfan ikke bij de 3e keer toch echt overstag moest gaan. Maar oei, toen ik de fifa demo speelde was het leuk, maar onwennig. En nu net dus pes2010. Wat speelt het weer heerlijk weg. Misschien had ik geluk, en misschien was het de klasse van barcelona, maar vrijwel mijn eerste schot op doel zat er via de paal in, alleen dat geluid al. Heerlijk! Daarna nog 2x Zlatan, waarvan ik eigenlijk vond dat hij ze zeer makkelijk maakte, maar als je hem die kansen in het echt gegeven had zater ze er hoogst waarschijnlijk ook in.
Conclusie, het is nog geen gelopen race. Toch nog even wat reviews opzoeken enzo.

Ben wel benieuwd wat de meesten hier gaan doen...... Pes of fia.....misschien nog wel een leuk idee voor een poll.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
ik heb Fifa 98 voor het laatst gespeeld, toen altijd PES. Ben sinds vorig jaar overstag gegaan naar Fifa.

PES 6 was TOP! maar 2008 en 2009 was echt slecht. Heb fifa 10 gekocht, en ook de PES 2010 demo gespeeld. PES is gafisch enorm vooruit gegaan, maar biedt lang niet de finesse die Fifa biedt.

Ga PES wel weer kopen dit jaar, maar voor mij is Fifa vooralsnog (PES was tenslotte demo) de winnaar. Doet me wel pijn om te zien dat mijn geliefde PES het vooralsnog aflegt!

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Gisteren begaf ineens mijn controller het (dacht ik) midden in een potje GoW2. Blijkt dat mijn batterypack de geest heeft gegeven. Opladen lukt niet meer (lampje gaat niet eens branden).

Omdat ik hem al heel lang heb en natuurlijk geen bonnetje meer had maar even Microsoft gebeld. 'Geen probleem meneer, we sturen u direct een nieuwe op. Welke kleur wilt u hebben?'

Het is al vaker gezegd, maar de support van Microsoft is toch best netjes _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 21:12

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Ik heb ook maar trials HD aangeschaft. Het is heel erg verslavend maar ook ontzettend frutrerend.

Het lukt me bij de derde moeilijkheidsgraad al niet meer 100% gouden medailles te halen. Gas is lastig te doseren.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 14:24:
Op Xbox.com staat al uitgebreid dat de sociale update (twitter integratie etc) beschikbaar is. Iemand die dat kan bevestigen/ontkrachten? Kan het niet checken want internet is stuk thuis ;-) Kan er ook weinig over vinden verder.
Zoals Rockvee2 al zegt, hij is nog niet beschikbaar.

Op de Engelse (lees: United Kingdom) ''versie'' van xbox.com, staat ''Coming soon. Service launches Autumn 2009'' onderaan het blokje van twitter en facebook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

R420R schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 09:32:
Ik heb ook maar trials HD aangeschaft. Het is heel erg verslavend maar ook ontzettend frutrerend.

Het lukt me bij de derde moeilijkheidsgraad al niet meer 100% gouden medailles te halen. Gas is lastig te doseren.
Ik heb je gead, ik vind tijden vergelijken een van de leukste dingen van trials. En ja, de eerste moeilijkheidsgraden blaas je zo doorheen, daarna wordt het meer een puzzle game, ik moet ook nog moed verzamelen om daarmee verder te gaan ;)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:19
la_fusion schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 22:14:
Pfoe ik dacht dat mijn controller weer stuk was maar nee hoor.. het bleek gewoon de ultiem brakke besturing van NFS Shift te zijn. Kom maar hier met Forza 3!
Haha nou ik snap persoonlijk ook niet waar al die goede reviews vandaan komen na het spelen van de demo. Wat een gehobbel zeg. Net of je over een landweggetje scheurt. Ik vermaak me wel met Dirt 2 tot ik Forza 3 mag ophalen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poelie
  • Laatst online: 26-01-2024
Bart ® schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 22:09:
[...]

Werkt dit niet onder Vista/XP?
Nee dit gaat helaas niet werken onder vista of xp.
Je hebt echt windows 7 nodig. ook .m2ts word nu ondersteund.

Ik heb alles nu met utp aangesloten maar het probleem blijft. ik heb de network test gedaan op de xbox deze geeft vol bereik. dus het zou moeten werken. Helaas na het bufferen speeld de film 15 sec en alles hangt weer. ik ben echt ten einde raar iemand?

@Harmsen. cpu is rond de 15 %

[ Voor 3% gewijzigd door Poelie op 03-10-2009 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Ik ben geen fps fan, dus mw2 ga ik niet kopen, ik ben geen sim racer, dus forza 3 is ook niet mijn ding. AC 1 heb ik overgeslagen, en 2 hou ik zeker wel in de gaten, maar het is niet iets waar ik enorm op wacht. Ik dacht dus een redelijk rustige winter te gaan hebben, met 'lekker' backlog games spelen.

Gisteren dus al even me vermaakt met pes2010, en vandaag nfs shift, ik ben het eens met de bovenstaande posters dat de besturing niet perfect is, maakt het heeft zeker het gevoel en geluid van speed. Ik denk toch dat EA op zijn minst een stap in de goede richting gedaan heeft voor nfs.
Daarna even brutal legend gespeeld. Daar had ik echt het gevoel bij, een gemaakte wereld, zogenaamd voor metal fans lijkt me niks..........maar ik moet het toegeven, het speelt heerlijk weg. Het is in essence gewoon een god of war achtige game, maar het metal sausje geeft het een enorme meerwaarde.

All in all zelfs ik hoef me niet te vervelen qua nieuwe games. Kwaliteit, kwantiteit en zelfs diversiteit, mooie tijd om een gamer te zijn _/-\o_

edit: demo's van al deze games gespeeld dus.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timvanloon
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 16:46

timvanloon

Intel or AMD?

Wat is nou het beste stuurwiel vandaag de dag om te kopen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-08 17:24

philipnorth

Zeg maar Danny

timvanloon schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 14:09:
Wat is nou het beste stuurwiel vandaag de dag om te kopen ?
Er is in dit topic nog gediscussieerd over stuurtjes:
Het Xbox 360 Ervaringen Topic Deel 63

Zo, ik mag mijzelf ook eigenaar noemen van een Xbox360, het is de Elite geworden, eerst nog even het een en ander doen, daarna de boel aansluiten :)

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
philipnorth schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 15:18:
[...]

Er is in dit topic nog gediscussieerd over stuurtjes:
Het Xbox 360 Ervaringen Topic Deel 63

Zo, ik mag mijzelf ook eigenaar noemen van een Xbox360, het is de Elite geworden, eerst nog even het een en ander doen, daarna de boel aansluiten :)
Welkom in de wereld van Xbox360, in de startpost staan heel veel leuke dingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 15:49

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Mis ik nog iets op m'n wishlist voor de komende 12 maanden oid?

Army of Two: The 40th Day
Assassin's Creed II
Battlefield: Bad Company 2
Blur
Borderlands
Forza Motorsport 3 - Limited Edition
GTA IV - The Ballad of Gay Tony
Halo: Reach
Lost Planet 2
Mass Effect 2
Max Payne 3
Operation Flashpoint: Dragon Rising
Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction

[ Voor 22% gewijzigd door Angeloonie op 04-10-2009 12:02 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-09 17:01

Snippertje

Light up your life

Ja, call of duty: Modern warfare 2!

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Neuh, daar heb ik Operation Flashpoint DR voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 14:18
Mass Effect 2 en Mafia II

[ Voor 31% gewijzigd door HarmoniousVibe op 04-10-2009 11:58 ]

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 17:20
Call of Duty : Modern Warfare 2 ?

Lijkt mij een zeer mooie game ;) die je niet mag missen ! :D

Edit : Spuit 11 :X

[ Voor 16% gewijzigd door Spekker op 04-10-2009 11:56 ]

ThinkPad T580 | i7 8550u | 32GB | 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Hmm, had Mass Effect er bij staan, maar blijkbaar per ongeluk gedelete bij het alfabetiseren :P

Maffia II... kweenie heeft me nog niet helemaal overtuigd, is er al bekend of daar een demo van gaat komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:14
Nog toe te voegen ;
Dragon Age ; origins
Risen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

maartend schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 12:03:
Nog toe te voegen ;
Dragon Age ; origins
Risen
Bij Dragon Age: Origins krijg ik een soort Viking gevoel, het is het óf net wel, óf net niet, op dit moment imo meer niet dan wel..

Risen.. sorry maar die gaat er never nooit komen, wat een boutgame (heb hem op de PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Angeloonie schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 11:51:
Mis ik nog iets op m'n wishlist voor de komende 12 maanden oid?
Brutal Legend (leuke demo trouwens, moest soms al erg lachen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Angeloonie schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 11:59:
[...]

Hmm, had Mass Effect er bij staan, maar blijkbaar per ongeluk gedelete bij het alfabetiseren :P

Maffia II... kweenie heeft me nog niet helemaal overtuigd, is er al bekend of daar een demo van gaat komen?
Niet overtuigd ??? wat heb je nog meer nodig om dat wel te zijn ? Dat spel ademt sfeer en gaat zover ik dat kan zien helemaal een topper worden. Voor mij De game waar ik op wacht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Niet overtuigd of het wel iets voor mij is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Wat dacht je van Bioshock 2, PES2010, Left for Dead 2, Final Fantasy XIII, Dante's Inferno, Red Dead Redemption, Dead Rising 2, Brink, Alpha Protocol, I Am Alive, Alan Wake, Fallout: New Vegas, Lord Of Shadows, Just Cause 2.

Er komen echt bizar veel games uit volgend jaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 10:10
kazuka schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 15:29:
Er komen echt bizar veel games uit volgend jaar!
Weet je nog dat we dat ook zeiden over dit jaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-dj
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:08
Ik hoop ook nog steeds op de f1 game van Codemaster voor de XBOX 360. Wil geen WIIIIIII aanschaffen om met mijn helden te kunnen racen!!

PSN: IS_DJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
MochiGohan schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 15:57:
[...]

Nou, elk jaar hoor ik juist dat er niks uit komt op de 360 (en dat blijkt elk jaar niet waar). Dit is eigenlijk de langste periode zonder veel top retail games. Veel games zijn natuurlijk ook uitgesteld nu.

Nog twee trouwens bedenk ik me: Crackdown 2. En volgens mij staat het 'vervolg' van Braid voor 2010 gepland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

MochiGohan schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 15:57:
[...]

Nou, er is genoeg geweest imho :) Meer dan ik kan spelen in ieder geval.

Ben wel benieuwd wat de makers van de Lego serie nu krijgen voor zo'n bundel:

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3453/3963754871_da01921e58.jpg

Ze worden vaak per bundel verkocht

De 360 heeft dit jaar al meer consoles verkocht dan vorig jaar in dezelfde tijd. 360 ligt bepaald nog niet stil. Goed voor de games in 2010 en 2011 :)

[ Voor 31% gewijzigd door PWM op 04-10-2009 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kopen jullie je Xbox-Live points op dit moment? Goedkoopst en levering via de mail als het kan? :)

Ik wil halo mijn ODST maar hij is nogsteeds onderweg uit maleisië :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 17:05:
Waar kopen jullie je Xbox-Live points op dit moment? Goedkoopst en levering via de mail als het kan? :)

Ik wil halo mijn ODST maar hij is nogsteeds onderweg uit maleisië :'(
Op Ebay koop je er 4200 voor 37,-. Beter vind ik ze eigenlijk niet online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:14

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

4200 punten voor 35,99 op Live Acties punt nl

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Dat is inderdaad ook netjes :) Ze hebben een leuke aanbieding voor 99,-:

Afbeeldingslocatie: http://www.liveacties.nl/images/uploads/Start%20pakket%20aanbieding.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dang...dat is niet slecht zeg. Hmmm...ik heb alleen net een flinke CC-rekening binnen gekregen. :( Sinterklaasje kom maar binnen met je knecht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dankjewel PWM, had mijn code binnen 3 minuten binnen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanCM
  • Laatst online: 11:09
Damn man, ik liet mijn broertje net even spelen op mijn 360. Hij wou een ander spelletje spelen, dus ik haal de cd eruit. Ik doe de nieuwe erin en druk op het knopje, er gebeurt niets. Dus ik trek de lade eventjes naar achter, haal ik hem er zo uit !

Toen werd ik boos, heb ik hem erin geslagen, inmiddels is ie er weer uit. Erin doen is onmogelijk zonder alles open te halen, of al m`n tandjes de verklooien. Garantie zit er niet meer op, full hardware tenminste. En aangezien ik het stickertje net al gesloopt heb, zit er niets meer op dan hem morgen zelf te repareren.

Morgen repareerdag, uit elkaar halen en weer in elkaar zetten. Hopelijk krijg ik dan geen RROD.
Indien gewenst kan ik een fotolog plaatsen :P

[ Voor 3% gewijzigd door BastiaanCM op 04-10-2009 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
Tnx! Heb hem meteen besteld!

Uhhh... heb hem al binnen :)

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik moet echt stoppen met het uitlenen van games :( Ik was na een paar potjes Halo 3 aan wat anders toe. Aangezien die, zoals het zich laat aanzien, briljante DLC van GTA4 er bijna is, dacht ik die er weer eens bij te pakken. Kon ik mooi nog wat achievements halen. Helaas, foetsie.

CoD4 dan maar, zoeken, en: Foetsie

Forza 2 dan nog maar even oefenen voordat 3 er is, kan ik meteen inkomen. Uhh, weg.

Gloeiende -O-

Ga maar eens een lijstje bijhouden. Ik heb zeker 50 retail 360 games, maar heb er nauwelijks 15 thuis liggen 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aan wat voor soort mensen leen jij je spellen allemaal uit dan? Ik ben niet zo van het uitlenen moet ik zeggen. Zelf ben ik altijd erg zuinig op m'n multimedia, maar dat is gewoon niet iedereen.

Ik mag trouwens hopen dat ODST morgen eens binnen komt, anders ga ik voorlopig niet meer bestellen bij Gamehubs. De prijzen zijn leuk, maar 2 weken levertijd wordt me te gortig (dit was toch wel anders).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Wat is Battlefield 1943 toch verslavend. Ik heb een paar dagen geleden FIFA 10 gekocht, maar moet hem vooralsnog nog steeds voor het eerst uit het doosje halen.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpgeit
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:57
Kom er net achter dat de DNS erg veel uitmaakt met betrekking tot de downloadsnelheid van Marketplace.

Opendns: 600KB/s
UPC: tussen de 400 en 800KB/s
DNS Advantage: 2900KB/s :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slurpgeit schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 22:41:
Kom er net achter dat de DNS erg veel uitmaakt met betrekking tot de downloadsnelheid van Marketplace.

DNS Advantage: 2900KB/s
DNS zorgt alleen voor de vertaling (resolving) van ipnr naar hostnaam, dus waarom zou dit iets met je download snelheid te maken hebben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Verwijderd schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 21:54:
Aan wat voor soort mensen leen jij je spellen allemaal uit dan? Ik ben niet zo van het uitlenen moet ik zeggen. Zelf ben ik altijd erg zuinig op m'n multimedia, maar dat is gewoon niet iedereen.

Ik mag trouwens hopen dat ODST morgen eens binnen komt, anders ga ik voorlopig niet meer bestellen bij Gamehubs. De prijzen zijn leuk, maar 2 weken levertijd wordt me te gortig (dit was toch wel anders).
Ja idd , het is echt iets van de laatste tijd en denk niet dat het aan Gamehubs ligt maar aan de bezorgbedrijven.
Batman en Dirt 2 hebben er beide ruim 2 weken over gedaan terwijl het daarvoor altijd binnen een week binnen was. In een mail hebben ze me bevestigd dat de manier van verzenden niet was veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Slurpgeit schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 22:41:

DNS Advantage: 2900KB/s :*)
Je weet toch wat dns is? Het KAN in ieder geval geen invloed hebben op je downloadsnelheid.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpgeit
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:57
Ik weet heel goed wat DNS is, maar ik beloof je 100% dat het bij mij uitmaakt. Als ik ze namelijk omwissel zakt de snelheid weer in. Waarschijnlijk resolved opendns ze naar een server in de US, terwijl dns advantage ze naar een NL server resolved?

Ik ben in ieder geval niet de enige die dit opmerkt :)

[ Voor 10% gewijzigd door Slurpgeit op 04-10-2009 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Waarschijnlijk resolved opendns ze naar een server in de US, terwijl dns advantage ze naar een NL server resolved?
Eenzelfde dns-naam resolved wereldwijd naar hetzelfde IP adres (of het moet recent gewijzigd zijn, maar dat zou hooguit een dag mogen verschillen), het zou anders nogal chaos worden, denk je niet? Als je hier download.xboxlive.com opvraagt krijg je hetzelfde IP terug als wanneer je in Amerika download.xboxlive.com opvraagt. Europa heeft inderdaad andere live servers, maar dat wordt bepaald door de regioinstellingen op je xbox, niet door je dns servers: Het enige dat zij doen is domeinnamen resolven en voor hen maakt het echt niet uit wat je geografische locatie is.

Ter illustratie: (Ik kan niet met UPC testen, dat mag jij doen :p)
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
[root@Storage ~]# nslookup download.xboxlive.com 195.130.132.17  <--telenet dns
Server:     ns.telenet-ops.be
Address:    195.130.132.17

Name:       a474.g.akamai.net
Addresses:  62.41.85.80, 62.41.85.112
[root@Storage ~]# nslookup download.xboxlive.com 208.67.222.222  <--opendns
Server:     resolver1.opendns.com
Address:    208.67.222.222

Name:       a474.g.akamai.net
Addresses:  62.41.85.80, 62.41.85.112

[ Voor 32% gewijzigd door boe2 op 05-10-2009 00:35 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Nu je gratis Episode 1 kan spelen van Fable 2, wil ik toch de volledige game gaan proberen. Nu zit ik dus met de keuze: ga ik Fable 2 kopen in de winkel of verder met "episode gaming".

Het enigste probleem wat ik nu tegen kom, hoe duur zijn de Episode van Fable 2 :? Ik vind dit nergens...

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.joystiq.com/20...s-free/comments/21977078/

800 punten per hoofdstuk (iig voor hoofdstuk 2, maar ik verwacht dat de volgende net zo duur zijn) dus dat is +/- 40 euro voor de volledige game.

iig heb ik de Game of the Year-editie gekocht laatst, hoef ik 'm tenminste niet volledig te downloaden ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2009 07:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 13:22
PWM schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 20:38:
Ik moet echt stoppen met het uitlenen van games :( Ik was na een paar potjes Halo 3 aan wat anders toe. Aangezien die, zoals het zich laat aanzien, briljante DLC van GTA4 er bijna is, dacht ik die er weer eens bij te pakken. Kon ik mooi nog wat achievements halen. Helaas, foetsie.

CoD4 dan maar, zoeken, en: Foetsie

Forza 2 dan nog maar even oefenen voordat 3 er is, kan ik meteen inkomen. Uhh, weg.

Gloeiende -O-

Ga maar eens een lijstje bijhouden. Ik heb zeker 50 retail 360 games, maar heb er nauwelijks 15 thuis liggen 7(8)7
ik ben jaren geleden al gestopt met het uitlenen van games, kwam na een voorval dat ik uiteindelijk een game (diablo 2) in 10.000 stukjes terug kreeg.... Sinds dien blijft alles lekker in de kast staan en neem ik het alleen voor LAN parties mee.

Het is gewoon zonde dat sommige mensen niet netjes om kunnen gaan met andermans spullen of gewoon niet op tijd terug geven :/
Stalllone schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 04:19:
Nu je gratis Episode 1 kan spelen van Fable 2, wil ik toch de volledige game gaan proberen. Nu zit ik dus met de keuze: ga ik Fable 2 kopen in de winkel of verder met "episode gaming".

Het enigste probleem wat ik nu tegen kom, hoe duur zijn de Episode van Fable 2 :? Ik vind dit nergens...
Zelf haal ik alles zoveel mogelijk bij de (web)winkel vandaan. Alleen al omdat er dan een doosje in de kast staat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Jaguar645 schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 08:12:
[...]

ik ben jaren geleden al gestopt met het uitlenen van games, kwam na een voorval dat ik uiteindelijk een game (diablo 2) in 10.000 stukjes terug kreeg.... Sinds dien blijft alles lekker in de kast staan en neem ik het alleen voor LAN parties mee.

Het is gewoon zonde dat sommige mensen niet netjes om kunnen gaan met andermans spullen of gewoon niet op tijd terug geven :/

[...]

Zelf haal ik alles zoveel mogelijk bij de (web)winkel vandaan. Alleen al omdat er dan een doosje in de kast staat :P
Ik weet niet aan wat voor mensen jij je spullen uitleent, maar degene waarbij ik dat doe die geven mij keurig een nieuw exemplaar als het kapot is... Daarnaast vind ik het een leuke manier om toch nog wat meer games te spelen zonder gelijk alles te hoeven kopen. Ik leen mijn games regelmatig uit en krijg er ook regelmatig wat voor terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 13:22
Ik krijg ook zeker wel een nieuw exemplaar :) Dat zal het ook niet zijn, maar het is gewoon zonde dat het elke keer weer iets is als je wat uitleent.

En om wat meer games te proberen voordat het gekocht wordt heb je veelal de demo's :) Anders een aantal reviews doornemen dan kan ik zelf vaak een beeld vormen erover...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Verwijderd schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 07:57:
http://www.joystiq.com/20...s-free/comments/21977078/

800 punten per hoofdstuk (iig voor hoofdstuk 2, maar ik verwacht dat de volgende net zo duur zijn) dus dat is +/- 40 euro voor de volledige game.

iig heb ik de Game of the Year-editie gekocht laatst, hoef ik 'm tenminste niet volledig te downloaden ;)
Kheb ook ff gezocht maar 1160 punten wordt ook genoemd> Laten we het simpel houden, want Fable 2 laat je voor 20 euro uit engeland komen dus laat ze lekker gaar koken met die downloadprijzen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fable 2 is een mooi spel, maar als je hem nu gaat kopen zou ik de GOTY-editie gaan halen. Volgens mij ook voor 40 euro te verkrijgen als je goed zoekt. Nou ja...goed zoeken...op www.budgetgaming.nl zul je snel een link vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 21:54:

Alleen familie en heel directe vrienden. Word ook wel goed voor gezorgd, en als ik ze terug wil heb heb ik ze vandaag terug. Maar, wel jammer als je mis grijpt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Mediamarkt Heerlen en Maastricht hebben wel een héél mooi aanbod vandaag.
Afbeeldingslocatie: http://img.saturn.de/NL/MM/HER/0510JP1/nle/NL_MM_HER_0510JP1_09_online_flyer_big.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Zeker niet slecht: Die 4 games zet je gewoon op ebay zodat je wat goede games kan kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-09 23:19
zo man dat is wel erg aantrekkelijke ja, denk dat ik er een elite bij ga kopen. (afgelopen week toch maar de ps3 slim verkocht, xboxlive werkt toch makkelijker etc).

@boeboe, die games zitten er niet bij hoor

[ Voor 12% gewijzigd door GranCanaria op 05-10-2009 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Boeboe schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 11:47:
Zeker niet slecht: Die 4 games zet je gewoon op ebay zodat je wat goede games kan kopen :)
Ik maak er niet uit op dat die games ingebrepen zijn bij die Elite voor 188 euro?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:12
Owja, je koopt die spellen los en vervolgens ga je ze verkopen? :P

Die 4 spellen zitten er niet bij Boeboe, het gaat -Mike- om die Elite voor €188 ;)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:59
Volgens mij krijg je de spellen er niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
Gunner schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 11:49:
[...]

Ik maak er niet uit op dat die games ingebrepen zijn bij die Elite voor 188 euro?
Is inderdaad gewoon zonder die losse games, maar alsnog 50 euro goedkoper dan bij de meeste winkels in Nederland :)

Heb er net drie gehaald, één voor mezelf en voor twee vrienden. Stonden echt nog 3 pallets vol bij zowel Heerlen als Maastricht, dus als je een beeje in de buurt woont heb je zeker nog wel kans dat er nog genoeg zijn :)

[ Voor 25% gewijzigd door -Mike- op 05-10-2009 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk niet dat dat gaat werken, op amazon.co.uk zijn ze goedkoper of ongeveer even duur ;) Zo heb ik gisteren Fifa 10 voor 31 euro (inclusief verzendkosten) besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:41

Nitai

Live the life you love.

Van het weekend met 4 vrienden Castle Crashers gespeeld en wat een geweldige game is het toch. Na een aantal uur gamen zaten we op een gegeven moment 'vast' bij een lava world level waarbij er bij de baas elke keer een rots naar beneden kwam. Hoe we de draak moesten doden was ons niet duidelijk, want we werden elke keer geroosterd als we bij hem in de buurt kwamen. Het was toen ook al laat 23.45 uur dus zijn we maar gestopt. Maar wat een humor zit er in die game, helemaal geweldig.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Jaguar645 schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 08:12:
Ik ook :P
Verwijderd schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 11:34:
Fable 2 is een mooi spel, maar als je hem nu gaat kopen zou ik de GOTY-editie gaan halen. Volgens mij ook voor 40 euro te verkrijgen als je goed zoekt. Nou ja...goed zoeken...op www.budgetgaming.nl zul je snel een link vinden :)
Ja ga daar maar naar opzoek. De gewone versie vind ik al voor een kleine 25euro. De GOTY iets duurder maar dan heb je ook wat meer. :P

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

-Mike- schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 11:45:
Mediamarkt Heerlen en Maastricht hebben wel een héél mooi aanbod vandaag.
[afbeelding]
Is dit alleen vandaag? Anders haal ik er ook even 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Nitai schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 12:03:
Van het weekend met 4 vrienden Castle Crashers gespeeld en wat een geweldige game is het toch. Na een aantal uur gamen zaten we op een gegeven moment 'vast' bij een lava world level waarbij er bij de baas elke keer een rots naar beneden kwam. Hoe we de draak moesten doden was ons niet duidelijk, want we werden elke keer geroosterd als we bij hem in de buurt kwamen. Het was toen ook al laat 23.45 uur dus zijn we maar gestopt. Maar wat een humor zit er in die game, helemaal geweldig.
Nog altijd men favo live arcadegame om met meerdere mensen te spelen :). Ons record is het hele spel 3 keer na elkaar uitspelen op 1 dag: Dat betekent zo'n 10 uur aan 1 stuk doorgespeeld hebben :)

Als ik me niet vergis komt deze woensdag Lucidity uit op live arcade. Ben zeer benieuwd naar de demo :)

[ Voor 6% gewijzigd door boe2 op 05-10-2009 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Laros
  • Laatst online: 27-07 22:09

Jan Laros

Aerschtuner

PWM schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 12:51:
[...]

Wat moet je met twee extra Xboxen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy669
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-09 17:30
Verkopen natuurlijk, kun je best een mooie winst mee maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Verwijderd schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 11:54:
[...]

Denk niet dat dat gaat werken, op amazon.co.uk zijn ze goedkoper of ongeveer even duur ;) Zo heb ik gisteren Fifa 10 voor 31 euro (inclusief verzendkosten) besteld :)
Ik heb dus dezelfde bij amazon besteld en het is dus 31 pond incl verzenden (nog geen 35 euro)

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Laros

Jan Laros

Aerschtuner

Remy669 schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 13:20:
Verkopen natuurlijk, kun je best een mooie winst mee maken.
Mjah, je kan zes tientjes winst maken als je hem voor de nieuwprijs weet te verkopen (wat niet gauw zal lukken, aangezien mensen het ding dan liever in de winkel halen). Verzendkosten naar de koper eraf.... Met twee extra Xboxen kun je misschien 100 euro verdienen als je geluk hebt, met het risico dat je er een tijdje mee blijft zitten.

Edit: Aan de andere kant is het wel handig als PWM ze op voorraad neemt. Als de mijne dan stuk gaan, kan ik ze bij hem bestellen voor een lage prijs ;). Nog bedankt voor de 12 maanden Xbox Live Code, PWM :).

[ Voor 17% gewijzigd door Jan Laros op 05-10-2009 13:53 . Reden: PWM aka Xbox-console-en-toebehoren-boer :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Jan Laros schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 13:25:
[...]

Mjah, je kan zes tientjes winst maken als je hem voor de nieuwprijs weet te verkopen (wat niet gauw zal lukken, aangezien mensen het ding dan liever in de winkel halen). Verzendkosten naar de koper eraf.... Met twee extra Xboxen kun je misschien 100 euro verdienen als je geluk hebt, met het risico dat je er een tijdje mee blijft zitten.
Mee eens, ik zou er persoonlijk niet de moeite voor willen doen. Als je iets op marktplaats oid zet zien mensen het toch niet als nieuw dus willen ze idd niet de nieuwprijs betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Demo van ghostbusters is beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Slasher schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 13:25:
[...]

Ik heb dus dezelfde bij amazon besteld en het is dus 31 pond incl verzenden (nog geen 35 euro)
Ik heb nog een betere tip:
Ik leen mijn spellen altijd bij PWM. Vanaf vandaag kan je daar ook xboxen lenen. Handig hoor, binnen 1 dag in huis, geen gedoe met credit cards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
Even een stomme vraag maar ik heb pas geleden the Lost & Damned gekocht en geinstalleerd, maar hoe kan ik nu de 'gewone' GTA IV spelen? De allereerste keer vroeg hij netjes of ik L&D wilde spelen, maar sindsdien vraagt hij dat niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 08:05
Je kan een nieuw game starten of een savegame starten van GTA IV. Dan wordt dat spel geladen :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-08 08:47
LB06 schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 14:15:
Even een stomme vraag maar ik heb pas geleden the Lost & Damned gekocht en geinstalleerd, maar hoe kan ik nu de 'gewone' GTA IV spelen? De allereerste keer vroeg hij netjes of ik L&D wilde spelen, maar sindsdien vraagt hij dat niet meer.
Als je een new game start, kan je kiezen tussen tlad en het origineel, volgens mij is dat de manier om te switchen.
edit:
Wat Hoedje zegt dus :P

[ Voor 3% gewijzigd door Kheldar op 05-10-2009 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
Op die fiets :). Meende dat ik had gezocht naar een savegame maar blijkbaar heb ik er overheen gekeken. Tnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
PWM schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 12:51:
[...]

Hele week, maar denk niet ze eind deze week nog voorraad hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:15
Iemand die Sacred 2 al ontvangen heeft van Zavvi, of in elk geval een verzendbevestiging? Ik was er redelijk op tijd bij vorige week maar heb nog niets gehoord..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Laatst online: 15:41

Nitai

Live the life you love.

Nope, ook besteld vorige week, nog steeds niets vernomen. :|

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Die levertijden vanuit de UK zijn sowieso wel erg random. Ik had 2 keer ODST besteld bij Zavvi 2.5 week geleden. Een voor mezelf en een voor een vriend. Die van mij was er na 1.5 week, die van mijn maat nog steeds niet terwijl ze tegelijk gedespatched waren...

Ook Tomb Raider Underworld besteld bij Mymemory, die is zelfs nooit aangekomen en na een maand hebben ze hem wel kosteloos opnieuw verstuurd. Eens kijken of ie nu wel aankomt. Geen idee of Royal Mail er nou een potje van maakt of de TNT bij ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Met Amazon.co.uk heb ik altijd de ervaring dat het met twee dagen bezorgd is. Het kan dus wel. Verschil is dat Amazon wel een fatsoenlijke verzender gebruikt.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
Gunner schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 16:33:
Met Amazon.co.uk heb ik altijd de ervaring dat het met twee dagen bezorgd is. Het kan dus wel. Verschil is dat Amazon wel een fatsoenlijke verzender gebruikt.
Dispatched amazon.co.uk niet vanuit Amsterdam? Ik heb er ooit een PS3 besteld en die kwam volgens mij ergens uit een magazijn in A'dam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Sh0ckTr00per schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 15:59:
Iemand die Sacred 2 al ontvangen heeft van Zavvi, of in elk geval een verzendbevestiging? Ik was er redelijk op tijd bij vorige week maar heb nog niets gehoord..
Ik heb hem ook voor die 10 euro kunnen scoren, maar de order staat nog steeds op processing oid. En verder is hij uitverkocht op de site, dus ik ben benieuwd of hij ooit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
Ik heb zojuist een harde schijf gekocht van 60 gb voor de xbox, khad hiervoor een 20gb versie, maar nu staat uiteraard alle data op de oude harde schijf. Ik kan nergens vinden hoe ik de data kan kopieren naar een usbstick/pc zodat ik de data kan overzetten... ik ben toch niet alle data kwijt?

Als ik naar System settings > Memory ga, om de profielen en demo's etc over te plaatsen komt er geen andere opslaghardware in het lijstje naar boven dan de huidige harde schijf van 20 gb... help?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Jan Laros schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 13:12:
[...]

Wat moet je met twee extra Xboxen?
Forza 3 spelen op 3 Monitoren :)

Na 4 of 5 maanden verkoop ik ze wel weer voor 160 tot 180,- :)

[ Voor 13% gewijzigd door PWM op 05-10-2009 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

ThunderNet

Flits!

Thrilled schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 17:20:
Ik heb zojuist een harde schijf gekocht van 60 gb voor de xbox, khad hiervoor een 20gb versie, maar nu staat uiteraard alle data op de oude harde schijf. Ik kan nergens vinden hoe ik de data kan kopieren naar een usbstick/pc zodat ik de data kan overzetten... ik ben toch niet alle data kwijt?

Als ik naar System settings > Memory ga, om de profielen en demo's etc over te plaatsen komt er geen andere opslaghardware in het lijstje naar boven dan de huidige harde schijf van 20 gb... help?
Daar ben je de data-transfer kabel voor nodig.. Gratis via microsoft als je een xbox elite hebt. Anders vervangende kopen op DealExtreme voor 8 dollar. Save games kun je niet naar usb devices kopieëren.. Alleen naar memorycard en dus via zo'n transfer kabel.

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
Daar betaal ik dus 80 euro voor? Om nog eens een kabeltje erbij te kopen.. jezus :r Er is echt geen andere manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Thrilled schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 17:35:
Daar betaal ik dus 80 euro voor? Om nog eens een kabeltje erbij te kopen.. jezus :r Er is echt geen andere manier?
Ja, gewoon Xbox bellen,en dan sturen ze er 1 op, ervan uitgaande dat er voor die serial niet eerder een kabel besteld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

PWM schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 17:22:
[...]

Forza 3 spelen op 3 Monitoren :)

Na 4 of 5 maanden verkoop ik ze wel weer voor 160 tot 180,- :)
Is dat serieus een ondersteunde optie in Forza 3?

Dus je hebt dan 3 xboxen en 3 tv's nodig om dit te kunnen doen?

Ik verklaar je voor gek :D Maar wel cool opzich :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

kazuka schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 17:41:
[...]

Ze ondersteunen er zelfs 6 :)

Maar 3 is zat

Afbeeldingslocatie: http://media.techeblog.com/images/forza3video.jpg

Leuk om te kijken, zie je ook meteen het mooie stuur in werking :) http://www.gametrailers.c...09-forza-motorsport/50683

[ Voor 14% gewijzigd door PWM op 05-10-2009 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slasher schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 13:25:
[...]

Ik heb hem voor 28 pond inclusief verzendkosten :) Altijd goede ervaringen met amazon! Jammer dat ze de prijzen vaak aanpassen, je moet vaak kijken of er tijdelijk prijsdalingen zijn.
LB06 schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 16:42:
[...]

Dispatched amazon.co.uk niet vanuit Amsterdam? Ik heb er ooit een PS3 besteld en die kwam volgens mij ergens uit een magazijn in A'dam.
Nee ze versturen voor zover ik weet alles vanuit de UK. Meestal is het product er in 2 a 3 dagen (bij een game of boek). Met grotere spullen, zoals een Xbox, PS3 of Guitar Hero duurt het nog geen 24 uur :P

De verzending gaat dan via UPS, je krijgt er een tracking nummer bij. Het pakket gaat laat in de avond op het vliegtuig naar Duitsland, daar komt het midden in de nacht aan, waarna het zich in de ochtend in het desbetreffende distributie centrum bevind en diezelfde dag nog bezorgd wordt _/-\o_ Al enkele keren gehad, echt top! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kazuka schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 17:41:
[...]

Vergeet niet dat je daarvoor ook 3x de game nodig hebt ;)
Nu kunnen we PWM nog meer voor gek verklaren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 18:09:
[...]

Vergeet niet dat je daarvoor ook 3x de game nodig hebt ;)
Nu kunnen we PWM nog meer voor gek verklaren :P
188,- voor de Elite en 35,- is samen 223,- per setup. Over 6 maanden verkoop ik zo'n setje voor 199,-. Dan heeft het in totaal 46,- extra gekost :P Is het wel waard. Enige probleem is dat ik wel 3 schermen heb die 720p draaien, maar niet in dezelfde maat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Laros

Jan Laros

Aerschtuner

Ik heb dat in Keulen gespeeld en het is inderdaad een fantastische manier om die game te spelen. Ik vind het alleen wat overdreven (duur) om zo'n setup thuis neer te zetten. Misschien moeten we dat op kantoor eens regelen met Microsoft :). lijkt me tof om de review van Forza op die manier in te steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In Keulen heb ik het ook mogen ervaren idd, maar om zoiets in de huis te hebben gaat mij wat ver...
Vooral omdat mijn huis maar uit één kamer bestaat :P

/me heeft wel veel lol met het MS Wireless Racing Wheel btw ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Verwijderd schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 17:52:
[...]

Ik heb hem voor 28 pond inclusief verzendkosten :) Altijd goede ervaringen met amazon! Jammer dat ze de prijzen vaak aanpassen, je moet vaak kijken of er tijdelijk prijsdalingen zijn.
Ik dacht dat ik een goede deal had maar die van jou is nog net ff beter (scheelt maar 4 euro maar toch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

PWM schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 18:20:
[...]

188,- voor de Elite en 35,- is samen 223,- per setup. Over 6 maanden verkoop ik zo'n setje voor 199,-. Dan heeft het in totaal 46,- extra gekost :P Is het wel waard. Enige probleem is dat ik wel 3 schermen heb die 720p draaien, maar niet in dezelfde maat.
En hoe kom je dan voor 35,- aan Forza? Ik zie bij Gamehubs de goedkoopste prijs, maar dat is sold out...

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.