Ik ben geen fps fan, dus mw2 ga ik niet kopen, ik ben geen sim racer, dus forza 3 is ook niet mijn ding. AC 1 heb ik overgeslagen, en 2 hou ik zeker wel in de gaten, maar het is niet iets waar ik enorm op wacht. Ik dacht dus een redelijk rustige winter te gaan hebben, met 'lekker' backlog games spelen.
Gisteren dus al even me vermaakt met pes2010, en vandaag nfs shift, ik ben het eens met de bovenstaande posters dat de besturing niet perfect is, maakt het heeft zeker het gevoel en geluid van speed. Ik denk toch dat EA op zijn minst een stap in de goede richting gedaan heeft voor nfs.
Daarna even brutal legend gespeeld. Daar had ik echt het gevoel bij, een gemaakte wereld, zogenaamd voor metal fans lijkt me niks..........maar ik moet het toegeven, het speelt heerlijk weg. Het is in essence gewoon een god of war achtige game, maar het metal sausje geeft het een enorme meerwaarde.
All in all zelfs ik hoef me niet te vervelen qua nieuwe games. Kwaliteit, kwantiteit en zelfs diversiteit, mooie tijd om een gamer te zijn
edit: demo's van al deze games gespeeld dus.