Het Xbox 360 Ervaringen Topic Deel 63 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 53.021 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:56

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

BM schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 09:21:
[...]

Sinds wanneer zeggen we dat niet :(

:p Wel goed idee trouwens, benieuwd of ik het nog een beetje zou kunnen. Vorige keer dat ik het weer oppikte ging het vrij snel alweer heel behoorlijk.
Vanavond? ;) Ben hopelijk beetje op tijd thuis. Heerlijk geslapen vanacht dus hoef er niet om 9 uur in zoals gister 8)7

En ik bedoel natuurlijk forza 3 :P

[ Voor 5% gewijzigd door uchiha tijntje op 29-09-2009 09:34 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

uchiha tijntje schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 08:26:
[...]

Ik moet nog veel te lang wachten op COD :(. Wanneer komt forza uit? Heb 2.5 spel voor dit jaar. Uncharted, MW2 en misschien forza 2. Ligt er alleen aan wanneer die uitkomt.

Daarnaast ga ik weer wat cod4 spelen. Moet men skills weer beetje opkrikken :P.
Forza komt volgens de laatste berichten in maart uit dacht ik.

En COD4.. Arrrgh praat me er niet van :P
Ik had met vrienden afgesproken dat we MW2 pas mochten kopen als we allemaal level 55 prestige mode 10 / gouden kruizen waren. Echter, toen kwam er nog een lading andere spellen die we online speelden, en raakte Headquarters een beetje in de vergetelheid. Sinds enige tijd hebben we het inmiddels weer opgepikt, maar ik ben gisteren pas level 8 prestige mode ingerold, dus dat wordt nog KRAP hé :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
DarkX schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 09:24:
BRUTAL LEGEND! *O*

*flipt*

The tension's killing me! Een nieuwe Tim Schafer game is gewoon wat mij over de streep heeft getrokken om een xbox aan te schaffen :P Toch heb ik verder zo op de reacties op andere sites enzo niet echt het gevoel dat het een system seller is ;)
Tim Schafer + Metal + Jack Black = Best Game No-One Played Award :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
Volgens mij ben ik de enige hier die Tropico 3 in pre-order heeft staan voor de Xbox :? Geen liefhebbers hier of allemaal een goede gamepc ernaast ? Zonde dat die game zo weinig aandacht krijgt imho al is het natuurlijk afwachten hoe de besturing is overgezet naar de Xbox.

Van de week Fifa 10 , halverwege de maand Forza 3 en dus Tropico. En dan weer lekker doortwijfelen over MW2 en OFP2. Nee tis geen slecht gamejaar _/-\o_ :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedDragon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-06 11:19
Forza 3 komt op 23/24 oktober uit

Intel core i5-750 // MSI P55-GD65 // 4gb Corsair // Amd radeon 6950 // 2x 500gb Samsung F3 // Asus xonar HDav1.3 // optional linksys wmp600n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Willybubba schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 09:25:
Tim Schafers zijn over het algemeen geen system sellers... Triest maar waar. Kijk bijvoorbeeld naar Psychonauts, leuk spel maar verkocht voor geen meter...
Jammergenoeg een bittere waarheid. Psychonauts was gruwelijk goed (zelfs Zero Punctuation gaat akkoord), is op alle denkbare platformen uitgebracht en toch ken ik bijna niemand die het gespeeld heeft. (Hint: Koop het via de "games on demand" of ga eens in de tweedehands xbox games rommelen in de winkels).
Het voordeel dat Brutal Legend echter heeft is dat de demo voor iedereen beschikbaar is EN dat Jack Black de hoofdrolspeler inspreekt. Dit zorgt toch hopelijk voor extra naamsbekendheid. Of zoals iemand op majornelson.com zei nadat de demo uitkwam:
From "under the radar" to "day-1 purchase". Great game inc.
Morgen komt de demo in Europa uit? Heb reeds de US demo gespeeld, maar kan toch niet wachten tot ik enkele vrienden kan spammen om hen de demo te doen downloaden :p.

[ Voor 7% gewijzigd door boe2 op 29-09-2009 09:53 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:15

BM

Moderator Spielerij
uchiha tijntje schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 09:33:
[...]

Vanavond? ;) Ben hopelijk beetje op tijd thuis. Heerlijk geslapen vanacht dus hoef er niet om 9 uur in zoals gister 8)7
Prima, is weer eens wat anders dan Fifa 10 of Forza 3 demo :p

Ken. schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 09:36:
[...]
Forza komt volgens de laatste berichten in maart uit dacht ik.
Grapjas, tis geen GT5 ;)
Forza komt 23 oktober uit :)
Beakzz schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 09:44:
Van de week Fifa 10 , halverwege de maand Forza 3 en dus Tropico. En dan weer lekker doortwijfelen over MW2 en OFP2. Nee tis geen slecht gamejaar _/-\o_ :*)
Nee, het gamejaar is niet slecht nee. Het is alleen zo jammer dat al het leuke pas op het einde komt :) 1e 8/9 maanden waren niet heel boeiend.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lorddusk
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03-07 14:09
Beakzz schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 09:44:
Volgens mij ben ik de enige hier die Tropico 3 in pre-order heeft staan voor de Xbox :? Geen liefhebbers hier of allemaal een goede gamepc ernaast ? Zonde dat die game zo weinig aandacht krijgt imho al is het natuurlijk afwachten hoe de besturing is overgezet naar de Xbox.

Dan heb ik toch liever OFP2, heb het niet zo op die Arcade Shooters zoals MW2.
Het is niet erg ofzo, maar als ik moest kiezen welke ik kreeg, was ik snel uitgekozen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

BM schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 09:49:

Nee, het gamejaar is niet slecht nee. Het is alleen zo jammer dat al het leuke pas op het einde komt :) 1e 8/9 maanden waren niet heel boeiend.
Vond de eerste 3 kwartalen niet boeiend idd... Alles komt ongeveer in het laatste kwartaal uit. Ik heb nog nooit zo weinig gegamed... Komt denk ik met name doordat GoW2 me niet kon boeien op MP gebied. Anders had ik dat nog veel gedaan in het begin van het jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Laatst online: 12-09 13:22
Like geef The Ballad of Gay Tony! :P zal wel pas vanmiddag er zijn ofzo ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Boeboe schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 09:49:
[...]

Jammergenoeg een bittere waarheid. Psychonauts was gruwelijk goed (zelfs Zero Punctuation gaat akkoord), is op alle denkbare platformen uitgebracht en toch ken ik bijna niemand die het gespeeld heeft. (Hint: Koop het via de "games on demand" of ga eens in de tweedehands xbox games rommelen in de winkels).
Het voordeel dat Brutal Legend echter heeft is dat de demo voor iedereen beschikbaar is EN dat Jack Black de hoofdrolspeler inspreekt. Dit zorgt toch hopelijk voor extra naamsbekendheid. Of zoals iemand op majornelson.com zei nadat de demo uitkwam:

[...]

Morgen komt de demo in Europa uit? Heb reeds de US demo gespeeld, maar kan toch niet wachten tot ik enkele vrienden kan spammen om hen de demo te doen downloaden :p.
Helaas ja :(

Psychonauts is geniaal, heb hem via Steam gekocht. Helaas is het op de PC niet zo'n heel lekkere game qua controls, maar dat belet het niet om weer briljant te zijn qua sfeer. Grim Fandango was ook doorbijten qua controls, misschien dat deze 3e 3D game hij eindelijk wel weet hoe het moet ;)

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Jaguar645 schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 09:54:
Like geef The Ballad of Gay Tony! :P zal wel pas vanmiddag er zijn ofzo ;(
Komt 'ie serieus vandaag? 29 oktober toch pas?

[ Voor 3% gewijzigd door Exorcist op 29-09-2009 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 12:15

BM

Moderator Spielerij
Exorcist schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 10:26:
[...]

Komt 'ie serieus vandaag? 29 oktober toch pas?
Uhu, d'r is er eentje een maandje te vroeg :p

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
Iemand nog tips waar ik momenteel voordelig een Elite kan scoren?
Op Ebay staan wel wat mooie aanbiedingen, maar koop toch liever in de winkel. (zoals in de startpost wordt geadviseerd :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

BM schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 10:34:
[...]

Dacht al dat ik gek werd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:49

Vrijdag

De Zwarte

ApOE schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 10:34:
Iemand nog tips waar ik momenteel voordelig een Elite kan scoren?
Op Ebay staan wel wat mooie aanbiedingen, maar koop toch liever in de winkel. (zoals in de startpost wordt geadviseerd :P )
MM, Bart Smit, E-Plaza, Intertoys, Toys R Us, Dixons, Dynabyte... Overal waar ze consumer electronics verkopen :P Prijzen zijn nagenoeg overal hetzelfde.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

TroonStaal schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 10:36:
[...]

MM, Bart Smit, E-Plaza, Intertoys, Toys R Us, Dixons, Dynabyte... Overal waar ze consumer electronics verkopen :P Prijzen zijn nagenoeg overal hetzelfde.
Zit toch wel verschil in, Bart Smit e.d. hebben hem voor 249.95, bij Game Mania is ie 235. Misschien geen monsterverschil, maar alle beetjes helpen ;) Beide voor een losse console zonder games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greekmaster
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-09 13:13
DarkX schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 10:39:
[...]

Zit toch wel verschil in, Bart Smit e.d. hebben hem voor 249.95, bij Game Mania is ie 235. Misschien geen monsterverschil, maar alle beetjes helpen ;) Beide voor een losse console zonder games.
in de Bart Smit folder kost hij 249.95 en je mag 2 spellen uitzoeken, er staat alleen niet bij welke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Greekmaster schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 11:15:
[...]

in de Bart Smit folder kost hij 249.95 en je mag 2 spellen uitzoeken, er staat alleen niet bij welke
Ok. op de site staat ie nog zonder games. Op de site van game mania staat dan weer een elite met 2 games (lego batman en pure) voor 235, maar die actie is bij de winkels weer onbekend. Achja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Laatst online: 12-09 13:22
BM schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 10:34:
[...]

ssst :P ik had hem idd verkeerd in mijn agenda gezet :D

Bah, dan maar wat ODSTen zometeen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

DarkX schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 10:39:
[...]

Ik heb indertijd (mei dit jaar) een Pro voor 249 met de Halo 3/Wars bundel gehaald. Zie deze nog wel eens liggen alleen is de prijs iets hoger. Volgens mij ligt het ook heel erg aan het filiaal welke spellen ze er bij doen. Soms zit er Lego Indiana Jones bij en soms helemaal niks voor een marginaal prijsverschil.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Als je nu een elite voor 249 kunt krijgen, dan ga je toch geen pro meer halen. Tenzij er een groot prijsverschil tussen zit.

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Toen ik 'm kocht was dat begin dit jaar, ver voor de prijsverlaging ;) ;(

Volgens mij zijn er trouwens sowieso bijna nergens pro's meer te vinden, tenzij in een oude bundel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LabsTipJr
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-12-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Hier is 'ie een paar tientjes goedkoper :)
http://gamemania.nl/Defau...gmgame=000000000000022976
BM schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 09:49:
[...]

Grapjas, tis geen GT5 ;)
Forza komt 23 oktober uit :)

[...]
Oh DOH :P
Was blijkbaar in de war met een ander forum :D

[ Voor 44% gewijzigd door Ken. op 29-09-2009 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
Hmmm interessant, denk dat ik Halo3 + ODST wel voor 40€ kan verkopen.. Ben ik toch weer voordeliger uit >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LabsTipJr
  • Laatst online: 21-12-2023
Dat is maar met 2 controller zie ik... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik ben nu in Londen. Een Elite kost hier nu omgerekend 210,- euro, met ODST, Halo 3 en een extra controller. Misschien nog maar 1 meenemen ;)

EDIT:

198 zelfs

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/QeHkeShBb4wcKyVp9ZiSBj5c/full.png

[ Voor 28% gewijzigd door PWM op 29-09-2009 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Nu online
lorddusk schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 09:50:
[...]

Dan heb ik toch liever OFP2, heb het niet zo op die Arcade Shooters zoals MW2.
Het is niet erg ofzo, maar als ik moest kiezen welke ik kreeg, was ik snel uitgekozen :D
Bent het helemaal met je eens hoor, maar de laatste tijd wordt er zoveel geschrapt en gedaan met de consoleversie van OFP 2 dat ik het niet meer zo goed weet. 4 multiplayer maps en later komen er steeds meer vrij met downloads maar of dat gratis gaat worden is nog maar de vraag.

De discussie is dan ook flink losgebarsten op de Ofp forums dus dat wacht ik ff af. Verder kies ik nooit dus als ze allebei goed zijn komen ze ook allebei in huis ;) Mw2 wordt goed kan je zeggen, maar of het mij ook ligt is wat anders :p

Jammer dat er van beiden geen Demo van komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

PWM schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 15:01:
Ik ben nu in Londen. Een Elite kost hier nu omgerekend 210,- euro, met ODST, Halo 3 en een extra controller. Misschien nog maar 1 meenemen ;)
Hebben ze in Engeland geen andere stekkers, anders moet je nog een verloopje kopen. Kun je misschien ook het beste daar halen. Die spellen kun je inderdaad wel verkopen voor dat bedrag, stuk goedkoper dan in Nederland in ieder geval.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

EDIT:

198 zelfs

[afbeelding]
Ik zal je alvast zeggen dat die omrekenprijs onmogelijk KAN kloppen. De laatste keer dat ik de pond checkte stond hij op ongeveer 1.3 euro. Dit kan ondertussen wel veranderd zijn, maar hij gaat zeker niet onder de euro.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Boeboe schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 15:15:
[...]

Ik zal je alvast zeggen dat die omrekenprijs onmogelijk KAN kloppen. De laatste keer dat ik de pond checkte stond hij op ongeveer 1.3 euro. Dit kan ondertussen wel veranderd zijn, maar hij gaat zeker niet onder de euro.
Het is de wisselkoers van de GWK :? Zal eens dubbelchecken :)

EDIT: Je hebt gelijk, maar scheelt niet veel :) Staat op 1,08

Dan is het inderdaad 215,-

Nog steeds, voor een Elite met 2 controllers en 2 spellen een prima prijs natuurlijk.

[ Voor 18% gewijzigd door PWM op 29-09-2009 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

EDIT:

198 zelfs

[afbeelding]
Xe.com heeft het op 213 euro, en dat is de absolute bodem, dus reken maar 220 ong. via een bank. (nog steeds niet duur overigens. alhoewel je er wel twee boutgames bij krijgt)

[ Voor 7% gewijzigd door EfBe op 29-09-2009 15:21 ]

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

EfBe schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 15:17:
[...]

Xe.com heeft het op 213 euro, en dat is de absolute bodem, dus reken maar 220 ong. via een bank. (nog steeds niet duur overigens. alhoewel je er wel twee boutgames bij krijgt)
Dat is het mooie :) Je kan die boutgames mooi verkopen, aangezien er zeker nog 6 miljoen mensen ODST niet hebben, maar wel gaan kopen. Halo 3 word wat lastiger met 10 miljoen+ verkopen.

Smaken verschillen he. Ik zou ODST nog kopen als de er 200,- voor vroegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

PWM schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 15:34:
[...]

Dat is het mooie :) Je kan die boutgames mooi verkopen, aangezien er zeker nog 6 miljoen mensen ODST niet hebben, maar wel gaan kopen. Halo 3 word wat lastiger met 10 miljoen+ verkopen.

Smaken verschillen he. Ik zou ODST nog kopen als de er 200,- voor vroegen.
Je mag hem van mij wel overnemen voor 200 euro hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

DarkX schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 15:36:
[...]

Je mag hem van mij wel overnemen voor 200 euro hoor.
Als je hem vorige maand had voor die prijs, had je best een kans gemaakt :) Zit nu te bedenken dat ik die legendary editie heb gekocht voor 139,- volgens mij. Dat is al aardig in de buurt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

PWM schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 15:47:
[...]

Als je hem vorige maand had voor die prijs, had je best een kans gemaakt :) Zit nu te bedenken dat ik die legendary editie heb gekocht voor 139,- volgens mij. Dat is al aardig in de buurt ;)
Tja. Smaken verschillen zegmaar ;) Ik snap dus ECHT niet waarom halo zo populair is, wat een inspiratieloze games zeg. Maargoed, ik kan bijv. ook geen geld uitgeven aan Sportgame JaartalTM, en daar zijn er ook een hele reeks van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

*** Tip v d Dag ***
In het Veronice Magazine zit een bon waarmee je voor 10,- !! Forza Motorsport 2 kunt kopen of via de site...komt nog wel 1.95 verzendskosten bij.

http://www.veronicamagazine.nl/tientje

[ Voor 15% gewijzigd door NeoMe op 29-09-2009 17:20 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat moet je nog met deel 2?

Deel 3 is er over 3 weken al ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-08 17:24

philipnorth

Zeg maar Danny

DarkX schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 11:17:
[...]

Ok. op de site staat ie nog zonder games. Op de site van game mania staat dan weer een elite met 2 games (lego batman en pure) voor 235, maar die actie is bij de winkels weer onbekend. Achja.
De Elite met die 2 spellen (Lego Batman en Pure) is de Winter/Holiday pack die uit komt/is.

Dat is ook die aanbieding van de Bart Smit.

Zie ook: http://majornelson.com/ar...-360-holiday-bundles.aspx

249€ voor de Elite, met Lego Batman en Pure.
November komt als het goed is ook de limited edition MW2 versie in NL.

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-08 19:47
NeoMe schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 17:15:
*** Tip v d Dag ***
In het Veronice Magazine zit een bon waarmee je voor 10,- !! Forza Motorsport 2 kunt kopen of via de site...komt nog wel 1.95 verzendskosten bij.

http://www.veronicamagazine.nl/tientje
En dan mooi al je gegevens overdragen aan zo'n bedrijf. Nee dank je :P

Ik ben nu al 3 dagen helemaal verslaafd aan Mass Effect. Ik ben een late speler, ik weet 't, maar wat aan game zeg :D

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Mass Effect is echt tof ja. Een van meest epische games op de 360 tot nu toe. Ben heel benieuwd naar deeltje 2. Ben nu zelf bezig met wat vergeten 'toppers' van vorig jaar zoals Prince of Persia en Tomb Raider Underworld. Alleen heb ik met mn stomme kop ODST besteld bij Zavvi terwijl ie voor dezelfde prijs bij MediaMarkt ligt en ik al 1,5 week wacht op de levering :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
kazuka schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 23:28:
Mass Effect is echt tof ja. Een van meest epische games op de 360 tot nu toe. Ben heel benieuwd naar deeltje 2. Ben nu zelf bezig met wat vergeten 'toppers' van vorig jaar zoals Prince of Persia en Tomb Raider Underworld. Alleen heb ik met mn stomme kop ODST besteld bij Zavvi terwijl ie voor dezelfde prijs bij MediaMarkt ligt en ik al 1,5 week wacht op de levering :P
Dan heb je mooi de tijd om die andere 2 games uit te spelen. Ik ben nu wat meer bezig met me ps3 dat wisselt nog wel eens maar speel nog steeds wel redelijk wat COD WaW

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

Kazu schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 23:04:
[...]

En dan mooi al je gegevens overdragen aan zo'n bedrijf. Nee dank je :P

Ik ben nu al 3 dagen helemaal verslaafd aan Mass Effect. Ik ben een late speler, ik weet 't, maar wat aan game zeg :D
Nou ja, wij zijn toch al abonnee bij Veronica, dus ik doe het mooi. Heb Forza nu al tijden in leen van een maat van me, kan ik em nu mooi teruggeven :) Die 10 euro vind ik goed zo.

• 418O2
  • Laatst online: 13-09 20:47
ik heb net mijn dvdrive laten fiksen, die las niet goed meer.

Nu Fight Night Round 4, wat een bazenspel eigenlijk. Als je het even doorhebt (dus niet meer rammen rammen rammen) is het echt een cool spel.

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Volgens nu.nl is het eerste deel van Fable 2 nu gratis te downloaden op MP en kan je daarna eventueel andere delen erbij kopen.

Heb fable 1 wel een tijdje gespeeld maar deel 2 nog niet. Kan ik nu mooi een stukje proberen :)

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

LIVE Activity for week of Sept. 21

Xbox 360 Top LIVE Titles (based on UU’s)
1. Halo 3
2. Halo 3: ODST
3. Call of Duty 4
4. Call of Duty: WaW
5. Gears of War 2
6. Forza 3 Demo (Download the demo)
7. Madden NFL 10 (Download the demo)
8. GTA IV
9. FIFA Soccer 10 Demo (Download the demo)
10. FIFA 09

Top Arcade Titles (Full Versions purchased)
1. Zombie Apocalypse
2. Pinball FX
3. Trials HD
4. Shadow Complex
5. Battlefield 1943
6. The Warriors: Street Brawl
7. NBA 2K10 Draft Combine
8. Castle Crashers
9. BUBBLE BOBBLE Neo!
10. Marvel vs. Capcom 2

Verwijderd

nvm...

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2009 11:20 ]

Verwijderd

Ik ben bang voor de top 5 dat vanaf 10 november de meeste spelers van de huidige top 5 overschakelen op Modern Warfare 2. En als ik de verhalen, filmpjes en previews mag geloven...is dat geheel terecht!!! Ik ben er in ieder geval 1 van :)

Heeft iemand al ODST via Gamehubs binnen?

• PWM
  • Niet online

PWM

In de US alleen al zal er op de 360 al 1.500.000 pre-orders gedaan, dat is best een hoop. Gigantische aantallen, zeker met nog bijna 8 weken voor launch.

Met 3 miljoen unieke Halo 3 online spelers elke week echter nog niet genoeg ;) Maar inderdaad met losse verkoop en de EU erbij, zal het CoD zijn wat de klok slaat vanaf die week :)

* PWM heeft pre-orders overigens nooit echt begrepen, je bent meestal sneller zonder

[ Voor 12% gewijzigd door PWM op 30-09-2009 11:59 ]

Verwijderd

Voor de 360 liepen de pre-orders hier zo'n beetje gelijk op met die van ODST, echter is ODST nu al uit en lopen de orders voor MW2 nog binnen.
ODST is qua losse verkoop ook nog niet echt denderend waar ik verwacht dat MW2 nog lang door zal verkopen.
En dat hebben we het nog niet over PC en PS3...
Ik heb hier trouwens nu zo'n Wireless Racing Wheel van MS. Erg leuk, maar ik vind het te veel gedoe. Bovendien moet ik dat ding op schoot hebben, dat werkt ook niet echt ideaal.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2009 12:07 ]

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ik twijfel nog steeds over MW2 voor de pc of Xbox. Het belangrijkste is voor mij of ik het een beetje kan spelen. Halo 3 gaat nog best maar ik heb het idee dat MW2 een stuk sneller en intenser is. Als ik MW1 (op de pc) vergelijk met Halo 3 heb ik wel dat gevoel. Komt nog eens bij dat ik voornamelijk sp speel omdat ik online op de Xbox toch een beetje eng vind tegen onbekenden :$ en ik niet zoveel zin heb om contine ingemaakt te worden :$ Daarentegen heb ik wel vernomen dat met H3 je matchmaking hebt dus wordt gegroept bij mensen met ongeveer ehtzelfde skilllevel. Als dat met MW2 ook zou zijn is dat misschien wel een goed argument.

Tot nu toe speel ik shooters ook alleen maar op de pc en met collega's doen we wel eens een Xbox lan maar dan spelen we alleen maar Halo 3. Ik vermoed dat het vooral is omdat dat het enige spel is waar ze goed in zijn trouwens, maar dat terzijde :P

Nu kan ik wel MW1 kopen om te oefenen maar ik heb zo mijn vermoeden dat ik dan helemaal word afgemaakt in mp.
Pfff, moeilijk hoor ;( Gelukkig heb ik nog een maand de tijd om te beslissen, dat scheelt.

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 16:21

Sagat

Is pappa x2!

@troonstaal.
Ik moet zeggen dat ik dat gevoel in het begin ook had. Maar bedenk het zo, zelfs als je al continue ingemaakt word, dan zul je (hopelijk ;) ) toch uiteindelijk zien wat je fout doet. En met de mw games level je natuurlijk ook nog als het goed is. Dus dan zou het steeds makkelijker moeten worden.
Ik zeg er gelijk bij dat ik fps games liever op de pc speel (then again, mw2 gaat mijn huidige pc niet trekken dus veel keus heb ik niet :X ) maar als jij al wel halo (goed?) kan spelen en een voorkeur hebt voor 360 dan zou ik dat gewoon lekker doen.

10 second ninja DONE

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Met Halo 3 kan ik redelijk meekomen, ben niet de slechtste maar sta ook niet heel erg hoog ;( Ben niet bang dat mijn pc MW2 niet trekt, dat is geen probleem maar ik zie er wat tegenop om tegen mensen te spelen die al sinds het begin MW op consoles spelen :$ Misschien eerst dan tegen friends only, alleen spelen er van mijn friendslist maar heel weinig mensen de CoD series.

Mijn voorkeur voor de console zou zijn omdat ik dan gewoon het schijfje erin kan stoppen en spelen maar het nadeel is weer dat ik de controls toch lastig blijf vinden. Met Halo 3 kan ik ook maar geen prettige sensibility instelling vinden. 3rd person zoals Gears of War is dan al wel meer te doen voor me. Misschien moet ik gewoon MW1 aanschaffen en kijken of ik er een beetje mee overweg kan :)

Verwijderd

TroonStaal schreef op woensdag 30 september 2009 @ 13:15:Komt nog eens bij dat ik voornamelijk sp speel omdat ik online op de Xbox toch een beetje eng vind tegen onbekenden :$ en ik niet zoveel zin heb om contine ingemaakt te worden :$
TroonStaal schreef op woensdag 30 september 2009 @ 13:15:
Met Halo 3 kan ik redelijk meekomen, ben niet de slechtste maar sta ook niet heel erg hoog ;( Ben niet bang dat mijn pc MW2 niet trekt, dat is geen probleem maar ik zie er wat tegenop om tegen mensen te spelen die al sinds het begin MW op consoles spelen :$ Misschien eerst dan tegen friends only, alleen spelen er van mijn friendslist maar heel weinig mensen de CoD series.

Mijn voorkeur voor de console zou zijn omdat ik dan gewoon het schijfje erin kan stoppen en spelen maar het nadeel is weer dat ik de controls toch lastig blijf vinden. Met Halo 3 kan ik ook maar geen prettige sensibility instelling vinden. 3rd person zoals Gears of War is dan al wel meer te doen voor me. Misschien moet ik gewoon MW1 aanschaffen en kijken of ik er een beetje mee overweg kan :)
Het is gewoon wennen. Cod4 was mijn eerste shooter op een console (had net m'n Xbox toen, en daarvoor als laatst op een SNES gespeeld, kan je nagaan hoe ik speelde met een controller). Had natuurlijk kut-stats in het begin, maar who cares als je verliest?
Alsof ook maar iemand je gamertag gaat onthouden als je een potje slecht speelt ofzo?
Er spelen een aantal miljoen mensen CoD, denk je nou echt dat jij als enige straks slecht speelt? En je wordt er uiteindelijk alleen maar beter van.

Niet zeuren, gewoon lekker spelen en genieten, dat is het enige recept. Niemand kent je online, je moet eens weten hoeveel duizende gamertags je langs ziet komen na een paar weken CoD. Die ga ik echt niet onthouden en classificeren hoor :P

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2009 13:28 ]

• Semper Fight
  • Laatst online: 27-08 23:53

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

TroonStaal schreef op woensdag 30 september 2009 @ 13:15:

Ik heb ze allemaal hoor, dus als je MW1 wilt spelen, be my guest, gaan we gewoon in 1 zelfde team, zodat je elkaar kunt helpen. Je zult zien dat de meeste mensen dien goed spelen in een team zitten, en elkaar de lokatie meegeven van een tegenstander.

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

• PWM
  • Niet online

PWM

Gisteren 12600 Xbox Live punten gekocht in de UK :) Koste totaal in euro's 75,-. (22,- pond per stuk) Prima deal lijkt me. Gewoon in een gamewinkel. Was de lage pond toch nog ergens goed voor ;)

heb per ongeluk ook nog een 12 maanden live kaartje over. DM staat open

Vanmiddag maar eens de nieuwe XBLA games bekijken van de afgelopen werken. Door Trail HD en die tower defense game, heb ik niet meer naar de rest gekeken.

[ Voor 25% gewijzigd door PWM op 30-09-2009 14:44 ]

Verwijderd

@PWM Over die pre-orders; ik pre-order bij Gamehubs omdat die vaak de goedkoopste zijn. Voor 32 euro had ik bijvoorbeeld Batman. Dan moet ik idd wel een 1,5 week wachten om te kunnen spelen, maar dat is me die 25 euro wel waard.

@ TroonStaal Voor mij was CoD 4 ook de eerste shooter sinds ik met pc-gaming ben gestopt (er kwam een iMac :) ). In het begin was het echt wel wennen, maar na 10x prestige te hebben gehaald leer je het wel. Op dit moment vind ik dus gamen op console veel lekkerder dan op de pc, maar Quake 2 zal ik ook nooit vergeten hoor :) Dus als je het veel speelt leer je het vanzelf wel. Het is een stuk sneller dan Halo 3, maar daardoor vind ik het makkelijker spelen. Bij Halo moet je een magazijn leeg schieten met de assault rifle wil je een kill halen. Met de M16 in CoD 4 is het met 2x de trigger overhalen wel gebeurd.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2009 14:56 ]

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Verwijderd schreef op woensdag 30 september 2009 @ 12:06:
ODST is qua losse verkoop ook nog niet echt denderend waar ik verwacht dat MW2 nog lang door zal verkopen.
ODST verkoopt al 2miljoen copy's op dag 1 en jij vind dat niet denderend :? :/ bron. Dat is echt wel goed hoor :D !

Schat zelf ook wel dat MW2 er (dik) overheen gaat, maar 2 miljoen copy's halen heeeel veeeel games niet eens in 2-3jaar tijd. ;)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Verwijderd

Stalllone schreef op woensdag 30 september 2009 @ 14:55:
[...]

ODST verkoopt al 2miljoen copy's op dag 1 en jij vind dat niet denderend :? :/ bron. Dat is echt wel goed hoor :D !

Schat zelf ook wel dat MW2 er (dik) overheen gaat, maar 2 miljoen copy's halen heeeel veeeel games niet eens in 2-3jaar tijd. ;)
Daar zitten die 1,5 miljoen pre-orders dus ook bij. Dan nog is 500.000 niet slecht natuurlijk :)
Modern Warfare zit al aan de 2 miljoen pre-orders...dus die gaat er dik overheen, maar dat is natuurlijk niet helemaal eerlijk een exclusive en een spel dat op alle systemen komt. Dus wat ODST heeft gepresteerd is heeel erg netjes.

Verwijderd

Wel grappig, je kan de eerste episode van Fable 2 gratis vanaf Live downloaden.

Verwijderd

Stalllone schreef op woensdag 30 september 2009 @ 14:55:
[...]

Ik had het over de dagen na de release ;)
CoD 4 wordt nu bijvoorbeeld nog regelmatig gekocht, in tegenstelling tot Halo 3.
Dat zal straks denk ik het zelfde zijn met MW2 tegenover ODST.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 september 2009 @ 16:42:
[...]

Ik had het over de dagen na de release ;)
CoD 4 wordt nu bijvoorbeeld nog regelmatig gekocht, in tegenstelling tot Halo 3.
Dat zal straks denk ik het zelfde zijn met MW2 tegenover ODST.
Huh? Hoe kom je daarbij? Halo 3 verkoopt wekelijks nog tussen de 20000 en 30000 exemplaren. Bron: http://www.vgchartz.com/weekly.php

Verwijderd

Ik heb het nergens over wereldwijd gehad :P

• Marrruuuk
  • Registratie: April 2003

Marrruuuk

Xbox Tag: xDarkPrince

PWM schreef op woensdag 30 september 2009 @ 14:42:
Gisteren 12600 Xbox Live punten gekocht in de UK :) Koste totaal in euro's 75,-. (22,- pond per stuk) Prima deal lijkt me. Gewoon in een gamewinkel. Was de lage pond toch nog ergens goed voor ;)
Dat is geen slechte deal :) bedoel je niet 8400 punten? Op ebay is de goedkoopste €37,47 voor 4200 punten.

• PWM
  • Niet online

PWM

Marrruuuk schreef op woensdag 30 september 2009 @ 18:38:
[...]

Dat is geen slechte deal :) bedoel je niet 8400 punten? Op ebay is de goedkoopste €37,47 voor 4200 punten.
Nope :) De UK (wist ik ook niet) is vergeven van de Game stores, echt gewoon 2 per straat minimaal. De 1 wil wel eens een actie houden, en laat ik daar nu net lopen. Ze hadden ook een ODST met ODST controller voor slechts 35,- pond. Heb de verleiding weerstaan, anders heb ik straks 10 controllers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ODST pre-orderd bij Gamehubs maar heb hem nog steeds niet binnen vind ik toch wel vrij jammer :( Me vrienden hebben hem al uitgespeeld en ik niet eens binnen. Terwijl je de game nu goedkoper in de winkel hier kan halen.

Maar hopen dat die morgen binnenkomt dan maar weer:P

Enige wat ik weet via de track en trace is dit:
Date Remark
24 September 2009 Office of Posting (473010) CAWANGAN SERAHAN KELANA JAYA
26 September 2009 Dispatch To 640005

er is iig Iets gebeurd :9

kweet alleen niet of ik MW2 nu wel of niet moet pre-orderen. Waarom wel/niet, zit er een of andere bonus bij of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:12
Als je snelle levering wilt dan moet je niet bij Gamehubs zijn ;)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandman I
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-09 21:36
Game Mania heeft wel een redelijk leuke aanbieding. 3 oude spellen inleveren en dan krijg je Halo ODST ervoor in de plaats. Ik heb nog wel wat spellen waar ik eigenlijk achteraf iets van heb; waarom heb ik die in godsnaam gekocht :P In het weekend maar eens even naar de stad! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

PWM schreef op woensdag 30 september 2009 @ 18:46:
[...]

Nope :) De UK (wist ik ook niet) is vergeven van de Game stores, echt gewoon 2 per straat minimaal. De 1 wil wel eens een actie houden, en laat ik daar nu net lopen. Ze hadden ook een ODST met ODST controller voor slechts 35,- pond. Heb de verleiding weerstaan, anders heb ik straks 10 controllers ;)
Welke gamestore was dat, met die Xbox points? Ik zit van 't weekend in Londen namelijk, dus maybe pik ik die ook nog even op.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandman I schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 08:12:
Game Mania heeft wel een redelijk leuke aanbieding. 3 oude spellen inleveren en dan krijg je Halo ODST ervoor in de plaats. Ik heb nog wel wat spellen waar ik eigenlijk achteraf iets van heb; waarom heb ik die in godsnaam gekocht :P In het weekend maar eens even naar de stad! :)
Afhankelijk van de games lukt je dat in zo'n beetje elke gamestore :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Nu online
Willybubba schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 09:37:
[...]

Welke gamestore was dat, met die Xbox points? Ik zit van 't weekend in Londen namelijk, dus maybe pik ik die ook nog even op.
Wil ik ook weten ,want mijn broer is van het weekend in londen. Kon je er ook nog goedkoop een jaartje xboxlive halen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-09 12:06

Denko

|{ing Øf ßlitz

na 2 jaar eindelijk weer me 360 weer aangesloten :P, eerst even bijbenen met GoW2 en daarna halo 3 goedkoop op de kop tikken ergens.

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denko schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 13:19:
na 2 jaar eindelijk weer me 360 weer aangesloten :P, eerst even bijbenen met GoW2 en daarna halo 3 goedkoop op de kop tikken ergens.
Gewoon nieuwsgierigheid; waarom heb je zo lang de 360 niet aangesloten?
Als je Gears 2 multiplayer gaat spelen kun je me zo toevoegen. We zijn altijd op zoek naar nieuwe spelers.

BRUTAL LEGEND DEMO IS NU TE DOWNLOADEN!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 19:16
Ik had hem via gamehubs besteld, maar dan met ups. Heb hem sinds maandag binnen. Kon de week daarvoor niet de verleiding weerstaan en had hem al via de intertoys gekocht. Wel frustrerend, want geen van mn vrienden heeft hem nog. Allemaal via gamehubs. Ik wil meer firefight, liefst met 4 personen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwam net Gears of War 2 tegen bij play-asia voor 24 euro.

Hoop morgen eindelijk mijn ODST te ontvangen :*) En dan volgende week Operation Flashpoint :9~
Gaat een leuk weekje worden :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-09 12:06

Denko

|{ing Øf ßlitz

Verwijderd schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 17:17:
[...]

Gewoon nieuwsgierigheid; waarom heb je zo lang de 360 niet aangesloten?
Als je Gears 2 multiplayer gaat spelen kun je me zo toevoegen. We zijn altijd op zoek naar nieuwe spelers.

BRUTAL LEGEND DEMO IS NU TE DOWNLOADEN!!!!
Ik heb nadat me 1e xbox kapot ging en me vervanger alweer kuren kreeg in een korte tijd (had net GoW uit) gelijk het ding verkocht en beschouwd als troep.

Toen kon ik vorig jaar voor een wel hele lage prijs een nieuwe krijgen via werk, heb ik toen gehaald, die heeft sindsdien in de doos gestaan voor ik hem heb aangesloten, me ps3 was altijd al me gamemachine, wil alleen even GoW2 en Halo 3 spelen.

Heb geen gold, dus iemand toevoegen heeft niet gek veel zin :P.
p.s. kan het kloppen dat zonder gold je zelfs sommige demo's niet kan downloaden? :S

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qanar
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-05-2019
Als je xbox nog nieuw is zitten daar normaal nog 3 maanden gold-abbo bij, gewoon een nieuwe gamertag aanmaken en je hebt een maand gold abbo, demo's kan je dan ook op je andere (non-gold) accounts spelen. Zo heb ik al van vorige week Brutal Legend demo. Heb me een nieuwe gamertag met US Gold abbo gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09:04
Denko schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 18:22:
[...]

Ik heb nadat me 1e xbox kapot ging en me vervanger alweer kuren kreeg in een korte tijd (had net GoW uit) gelijk het ding verkocht en beschouwd als troep.

Toen kon ik vorig jaar voor een wel hele lage prijs een nieuwe krijgen via werk, heb ik toen gehaald, die heeft sindsdien in de doos gestaan voor ik hem heb aangesloten, me ps3 was altijd al me gamemachine, wil alleen even GoW2 en Halo 3 spelen.

Heb geen gold, dus iemand toevoegen heeft niet gek veel zin :P.
p.s. kan het kloppen dat zonder gold je zelfs sommige demo's niet kan downloaden? :S
Het komt wel eens voor dat de nieuwste demo's de eerste week Gold Exclusief zijn ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Zucht, het duurt nog zo lang voordat cod:mw2 uitkomt :(

Daarnaast heb ik zin in Battlefield BC2 :)

http://www.gamer.nl/doc/5...Battlefield-Bad-Company-2

Maar die komt pas in maart 2010...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Willybubba schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 09:37:
[...]

Het was Game Station. Moet je me even niet vragen waar hij precies zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Laatst online: 13-09 23:10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:41

KoffieNT

banaan

budgetgaming.nl/gearsofwar2

22 euro bij 4Launch. Als je in de buurt van Eindhoven woont zou ik hem zeker even oppikken :P.

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Laatst online: 08:01
Ik vind de nieuwe Forza3 demo best tegenvallen. Maar wacht nu even op FIFA10 dat die in de brievenbus valt voor €46 bij cdwow.

Ohja, ik heb sinds dat gezeik met de ledjes van de XBOX360 er geen last meer van gehad. Mogelijk was hij toch even niet helemaal fris ipv dat de tafel niet recht stond.

Tevensch TVP om dit topic wat makkelijker te kunnen volgen.

[ Voor 11% gewijzigd door GAIAjohan op 01-10-2009 20:26 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, heb me vandaag van Fable 2 Game of the Year Editon voorzien :) Na slechte reviews van sommigen, vind ik het toch wel een erg leuk spel tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poelie
  • Laatst online: 26-01-2024
Ik heb een vraagje over het streamen van films.

Ik kijk graag HD content en dit gaat natuurlijk erg makkelijk via de xbox360.
alleen heb ik wat kleine probleempjes en wil graag weten of jullie dit ook hebben
Wanneer ik films kijk via de film optie van de xbox zelf herkend hij al mijn *.WMV bestanden.
ik kan ze dan afspelen zonder problemen.

Maar nu het volgende. wanneer ik het via MCE doe op de xbox heb ik wat problemen.
Alles laad perfect maar wanneer je een film start duurt het bufferen veel langer dan via de andere methode.
en het volgende is veel erger namelijk dat er lichte haperingen in het beeld zitten. dit is vooral goed zichtbaar wanneer de camera uitzoomd in een film. bijvoorbeeld bij een overzicht van een horizon.
ik irriteer me hier mateloos aan en ga er juist op letten.
Na mijn idee is het veel erger via het media center gedeelte dan via de eigen xbox functie.

Opzich kon ik er wel mee leven en bekeek ik de films dus via de xbox functie Maar!!!
ik ben na wat klooien met codecs en plugins zo ver gekomen dat ik .MKV af kan spelen op de 360!!!!!!!!
hij laat ze zien in media center en speeld ze ook af met geluid!!!!
Nu wil ik dus graag weten of 1 van jullie weet hoe die hapering er in komt. heeft het te maken met het bufferen op de pc? of het streamen vanaf de pc? ik doe het via wireless maar wel 300Mbit.
Volgens de test op de xbox moet hd video prima kunnen de balken slaan vol uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Laatst online: 11-09 14:18
Ik snap niet dat je blij wordt van de X360 als Media Center, zeker voor HD.

Maar goed, wat er waarschijnlijk aan de hand is is dat je mkv in realtime moet worden gedemuxed of -erger nog- getranscode. En dat kan je PC/laptopje niet aan.

edit: oh, hij hapert zeker ook bij non-MKV files? Wat is de gemiddelde throughput van je draadloze verbinding? Als je G doet kom je soms wel wat tekort.

Sowieso is het logisch dat je (langer) moet bufferen als je het bestand van het netwerk plukt...

[ Voor 36% gewijzigd door HarmoniousVibe op 01-10-2009 23:50 ]

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 11:00
LB06 schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 23:43:
Ik snap niet dat je blij wordt van de X360 als Media Center, zeker voor HD.
Ik speel ook al een tijd HD films (WMVHD) af op mijn 360 en het werkt als een trein. Wat vind je er precies niet goed aan dan? (tenminste.. uit je reactie merk ik dat je het niet al te best vind?).
Mijn pa streamt naar zijn PS3 en moet zeggen dat ik niet veel kwaliteitsverschil merk (ik dus WMVHD en pa geloof ik MKV's). Maar goed, ik kan niet echt vergelijken aangezien de TV's niet bepaald naast elkaar staan :)
Maar het streamen zelf (via directe ethernet verbinding met de PC) werkt geweldig (via WMP11).

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poelie
Speek schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 08:19:
[...]

Ik speel ook al een tijd HD films (WMVHD) af op mijn 360 en het werkt als een trein. ........
Nou ik heb dus een makkelijke oplossing gevonden om mkv af te spelen op de 360.
ze hoeven NIET geencode te worden of wat dan ook je kan ze zo afspelen.

je kan op 2 manieren films kijken. via de media share manier en via de windows media center manier.
via de media share manier werkt het super snel!! en geen problemen.
via de windows media center manier heb ik veel meer tijd nodig om te laden en heb ik lichte haperingen in me beeld. net of ik af en toe en frame verlies.

Tot voor kort maakte mij het ook niet uit en gebruikte ik de media share methode.
Maar nu ik windows 7 gebruik en met een paar kleine aanpassingen ook mkv kan streamen zoek ik toch een oplossing. De mkv hoeft NIET omgezet te worden en kan zo afspelen. ik heb wireless N en de snelheid is 100% zeker niet het probleem, dan had het met de andere methode ook niet moeten werken toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Laatst online: 01-11-2024
[...]

Ik speel ook al een tijd HD films (WMVHD) af op mijn 360 en het werkt als een trein. Wat vind je er precies niet goed aan dan? (tenminste.. uit je reactie merk ik dat je het niet al te best vind?).
Mijn pa streamt naar zijn PS3 en moet zeggen dat ik niet veel kwaliteitsverschil merk (ik dus WMVHD en pa geloof ik MKV's). Maar goed, ik kan niet echt vergelijken aangezien de TV's niet bepaald naast elkaar staan :)
Maar het streamen zelf (via directe ethernet verbinding met de PC) werkt geweldig (via WMP11).
WMV is een stuk slechter dan MKV. Beeld is wat minder, maar vooral het geluid is minder. Dat was een van de redenen voor mij om een NMT aan te schaffen.
WMVHD is DD5.1 MKV meestal DTS en sommige zijn mooi geript met TrueHD audo. Een wereld van verschil (als je de apparatuur hebt die het afspeelt dan)!

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 11:00
cypher21 schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 11:24:
[...]

WMV is een stuk slechter dan MKV. Beeld is wat minder, maar vooral het geluid is minder. Dat was een van de redenen voor mij om een NMT aan te schaffen.
WMVHD is DD5.1 MKV meestal DTS en sommige zijn mooi geript met TrueHD audo. Een wereld van verschil (als je de apparatuur hebt die het afspeelt dan)!
Ah oke, geloof ik ook wel hoor. WMVHD gebruikt ook meer compressie dacht ik.. (volgens mij is MKV trouwens niet eens compressed of wel? MKV is meer een container voor BluRay toch?).
Anyways zoals ik al zei kan ik niet echt vergelijken, het systeem op zichzelf werkt in ieder geval goed. De kwaliteit is misschien iets minder t.o.v. andere formaten, maar voor mij nog altijd super :)

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Poelie schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 10:58:
[...]

Nou ik heb dus een makkelijke oplossing gevonden om mkv af te spelen op de 360.
ze hoeven NIET geencode te worden of wat dan ook je kan ze zo afspelen.

je kan op 2 manieren films kijken. via de media share manier en via de windows media center manier.
via de media share manier werkt het super snel!! en geen problemen.
via de windows media center manier heb ik veel meer tijd nodig om te laden en heb ik lichte haperingen in me beeld. net of ik af en toe en frame verlies.

Tot voor kort maakte mij het ook niet uit en gebruikte ik de media share methode.
Maar nu ik windows 7 gebruik en met een paar kleine aanpassingen ook mkv kan streamen zoek ik toch een oplossing. De mkv hoeft NIET omgezet te worden en kan zo afspelen. ik heb wireless N en de snelheid is 100% zeker niet het probleem, dan had het met de andere methode ook niet moeten werken toch?
Dat is nieuw voor mij. Ik kan volgens mij geen MKV files rechtstreeks via de Windows Media Player onder Windows 7 afspelen op mijn Xbox 360. Je moet toch eerst de file omzetten naar een MP4 container :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje omklungelen met het register maak een boel dingen mogelijk in dit geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poelie
kazuka schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 12:09:
[...]

Dat is nieuw voor mij. Ik kan volgens mij geen MKV files rechtstreeks via de Windows Media Player onder Windows 7 afspelen op mijn Xbox 360. Je moet toch eerst de file omzetten naar een MP4 container :?
Het is eigenlijk simpel. zorg wel dat je de 7600 build draait.

1 Installeer DivXTechPreviewMKVOnWin7R3_no-reg.exe overal wel te vinden via google.
2 intalleer Haali Media Splitter mijne zat al in k-lite
3 instaleer LET OP!! de laatste ac3filter (1.63b) en stel deze in om ook dts te streamen.

Na alles start je pc opnieuw en het werk :-) ook het dts spoor!!!
Maar nu nog mijn probleem ;-) iemand???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Laatst online: 11-09 14:18
[...]

De PS3 is bijna net zo brak als de Xbox 360. De PS3 kan óók geen native mkv, waardoor deze dus gedemuxed of zelfs getranscode wordt door de media server. Demuxen is een beetje gaar, omdat je dan de container niet meer kunt gebruiken (switchen tussen audio-sporen, kiezen van subtitles, etc), maar trancoden moet je echt vermijden. Dat levert 1) altijd kwaliteitsverlies op en 2) is heel zwaar voor de media server (de pc waar WMP op staat) en 3) je kunt de containerfeatures wederom niet benutten.

En nog afgezien de ondersteunde bestandsformaten verwacht ik van een media center wel wat meer dan een halfbakken filebrowser die toevallig video's kan afspelen: library functie, imdb integratie voor beoordelingen, cover art en omschrijvingen, een gelikte interface en zo kan ik nog wel even doorgaan. Anders kun je namelijk net zo goed met een draadloos tobo/muis op de bank gaan zitten en VLC aanslingeren.

Overigens is mkv een container en geen codec als WMVHD. WMVHD is een implemetatie van VC-1 welke niet onder doet voor H.264 (welke het vaakst in de mkv container is te vinden).

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Poelie schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 12:53:
[...]

1 Installeer DivXTechPreviewMKVOnWin7R3_no-reg.exe overal wel te vinden via google.
3 instaleer LET OP!! de laatste ac3filter (1.63b) en stel deze in om ook dts te streamen.

Ow, dat is makkelijker dan ik dacht...

In Vista was er nog een registerhack voor nodig dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:47
Verwijderd schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 21:38:
Zo, heb me vandaag van Fable 2 Game of the Year Editon voorzien :) Na slechte reviews van sommigen, vind ik het toch wel een erg leuk spel tot nu toe.
Let niet op de reviews, het is gewoon een leuk en goed spel :)

Het is inderdaad geen RPG waarin je heel erg vrij bent, maar toch blijft het een goed spel. Heb ook de negatieve reviews nooit begrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op Xbox.com staat al uitgebreid dat de sociale update (twitter integratie etc) beschikbaar is. Iemand die dat kan bevestigen/ontkrachten? Kan het niet checken want internet is stuk thuis ;-) Kan er ook weinig over vinden verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 14:24:
Op Xbox.com staat al uitgebreid dat de sociale update (twitter integratie etc) beschikbaar is. Iemand die dat kan bevestigen/ontkrachten? Kan het niet checken want internet is stuk thuis ;-) Kan er ook weinig over vinden verder.
Waar zie je dat op xbox.com , ik zie alleen maar

Facebook
Social network coming to Xbox 360.

Twitter
Coming soon - tweets on Xbox LIVE.

Dus niet dat het al beschikbaar is :)

[ Voor 16% gewijzigd door Rockvee2 op 02-10-2009 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeIT
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:23

CodeIT

Code IT

Poelie schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 12:53:
[...]

Tnx voor de tip. Werkt als een zonnetje hier. AC3 geluid is redelijk zacht, maar dan gaat het volume gewoon iets omhoog :)
Scheelt weer omzetten dmv GotSent.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.