Het Xbox 360 Ervaringen Topic Deel 63 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 53.019 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milenko79
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-11-2023
ah ok.

Ik heb een US account, op de US marketplace stond hij gisteravond in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

GTA4 Gay Tony is nu bij mij binnen gekomen, met stip, op nr. 1:

http://www.youtube.com/watch?v=Ja3dt3wSeW4

GTA is back :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 11:00
Eens!

Had hem ook al gezien inderdaad, zeer puike movie weer 8) Deze is ook schitterend (hebben ze vóór die van Yusuf naar buiten gebracht, voor degenen die hem gemist hebben).

[ Voor 7% gewijzigd door speek1984 op 25-09-2009 14:45 ]

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Die truc van een US account vind ik trouwens wel slim. Zitten er verder nog nadelen aan eigenlijk? Want zoals je zegt, kosten voor 12month live en MS points zijn nu zeker voordeliger in de US. En dat ik dan mijn gamerscore niet behoud zal mij niet zo veel uitmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-09 06:43
Heeft iemand ook enig idee mbt tot onderstaande vraag??
Amelandbor schreef op donderdag 24 september 2009 @ 16:33:
Hallo,

Ik ben op zoek naar de controller met vernieuwde D-Pad die toen speciaal voor PES gereleased is. Zijn dit nu alle groene controllers of moet ik echt op zoek naar die speciale editie van toen.

Alvast bedankt,

Bor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Deze?
Ik had er eerlijk gezegd nog niet van gehoord. In de gamestores lijken ze overal out of stock. Niet gek als het een limited edition is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:31

Sagat

Is pappa x2!

Amelandbor schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 15:03:
Heeft iemand ook enig idee mbt tot onderstaande vraag??

[...]
Ik denk dat niemand het echt zeker weet. Normaal gesproken heb je alleen witte en zwarte controllers. (bundels uitgesloten, maar ook weet ik niet zeker of je bij een rode re xbox ook een rode controller kreeg)

Iig denk ik dat als je het zo belangrijk vind dat je dan het beste in een winkel kunt testen of je het verschil kunt voelen bij een groene controller. Succes iig.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 22:42

Player1S

Probably out in the dark

PWM schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 12:05:
Gears of War 3 komt pas op de opvolger van de 360: http://www.gamer.nl/doc/5...lgende-generatie-consoles

Dat is op zich wel interessant. Het zegt niets over wanneer er een nieuwe Xbox komt (zal 2012/2013 zijn), maar het lijkt me dat Gears of War 3 de eerste launch titel word :)
Lijkt me sterk eigenlijk.

De 360 moet nog wel een tijdje mee volgens MS zelf. Misschien wel tot 2015.
Denk niet dat MS en Epic er op zitten te wachten om 5-6 jaar lang geen GoW uit te brengen.
Dat spel levert ze een godsvermogen op.....

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
L1nt schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 15:24:
[...]
Lijkt me sterk eigenlijk.

Denk niet dat MS en Epic er op zitten te wachten om 5-6 jaar lang geen GoW uit te brengen.
Dat spel levert ze een godsvermogen op.....
Het lijkt me ook erg sterk, omdat je dan zo'n inmens gat hebt tussen deel 2 en 3 dat mensen eigenlijk interesse verliezen in deel 3, wanneer het ooit dan eens langskomt.

Uberhaupt moet ik nog zien of de MS aandeelhouders accoord gaan met een nieuw miljardenverslindend xbox project.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

EfBe schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 15:30:

Uberhaupt moet ik nog zien of de MS aandeelhouders accoord gaan met een nieuw miljardenverslindend xbox project.
Voorlopig niet. Uiteindelijk zal de 360 wel geld opleveren met oa gold abbo's.
Belangrijkste is dat ze leren van de fouten in het begin. Dat heeft denk ik het meeste geld gekost.
Hangt ook af van de concurrentie. Vooralsnog kunnen ze makkelijk mee met de PS3. Zolang ze daar niet teveel op gaan verliezen.....

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-09 06:43
Speek schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 15:18:
Deze?
Ik had er eerlijk gezegd nog niet van gehoord. In de gamestores lijken ze overal out of stock. Niet gek als het een limited edition is..
Ja dat is m inderdaad. Beetje prijzig, maar als ik m nergens anders kan vinden moet t maar.
Sagat schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 15:18:
[...]

Ik denk dat niemand het echt zeker weet. Normaal gesproken heb je alleen witte en zwarte controllers. (bundels uitgesloten, maar ook weet ik niet zeker of je bij een rode re xbox ook een rode controller kreeg)

Iig denk ik dat als je het zo belangrijk vind dat je dan het beste in een winkel kunt testen of je het verschil kunt voelen bij een groene controller. Succes iig.
Ok, thnx ik zal eens ff een rondje langs de lokale gameshops maken.

[ Voor 8% gewijzigd door Amelandbor op 25-09-2009 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:09
EfBe schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 15:30:
[...]

Het lijkt me ook erg sterk, omdat je dan zo'n inmens gat hebt tussen deel 2 en 3 dat mensen eigenlijk interesse verliezen in deel 3, wanneer het ooit dan eens langskomt.

tja, ze zullen wel leren van hun fouten. De volgende console komt er echter wel, MS wil de huiskamer in, kostte wat het kost. Met de xbox360 hebben ze voor het eerst voorzichtige stapjes gedaan, hun volgende apparaat wordt meer casual, specs zullen een minder grote rol gaan spelen. Sony en ninty zullen dat overigens ook doen. Toch denk ik dat MS als enige echt de visie van entertainment (en misschien nog wel meer) hub in de huiskamer echt wil volgen. Sony heeft aan de software kant niet de know how en het geld om zoiets te doen en nintendo blijft heel verstandig gewoon een gaming console maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

L1nt schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 15:24:
[...]
8)7 Ik weet niet waar je dit vandaan hebt maar denk je dit nu echt :o ?

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Stalllone schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 16:40:
[...]

8)7 Ik weet niet waar je dit vandaan hebt maar denk je dit nu echt :o ?
oa hier: http://www.fragland.be/news/Xbox-360-tot-in-2015/22857/

Tijd zal het leren maar zal niet veel minder zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BEHM
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
rob1n schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 14:53:
Die truc van een US account vind ik trouwens wel slim. Zitten er verder nog nadelen aan eigenlijk? Want zoals je zegt, kosten voor 12month live en MS points zijn nu zeker voordeliger in de US. En dat ik dan mijn gamerscore niet behoud zal mij niet zo veel uitmaken.
Je kan niet alles gebruiken wat er op het dashboard staat. Zo zijn films al tijden beschikbaar in de VS, maar kan je ze niet met een US abbo bekijken in Nederland.

Daarnaast is sommige content niet te downloaden. Voor Gears of War 2 zijn bepaalde mappacks niet binnen te halen. Deze zijn lokatie gebonden.

Met een hoop gedoe is het wel mogelijk om alles binnen te halen, maar dan heb je een proxy server in de VS nodig. En voor het verschil in Gold abbo hoef je het ook niet meer te doen, want online kosten die dingen hetzelfde. Alleen de punten zijn iets goedkoper (77 punten per dollar voor US account, 74 punten per dollar voor EU account)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:53

Vrijdag

De Zwarte

Ik was net in de Mediamarkt Rijswijk en heb daar Halo 3 ODST gekocht voor 33,- :9
Wat ik daar ook zag was de controller mét receiver die voor de pc en de Xbox te gebruiken is voor 49,99. Dus voor diegene die er nog eentje zocht, hier hebben ze 'm in elk geval wel.

Ook viel me op dat er een Goty editie lag van Gears of War 2 mét alle dlc die er onlangs is uitgebracht voor 59,99. Tis dat ik 'm al heb maar dat is op zich een aardige bundel. Heb deze versie nog niet eerder gezien eigenlijk. Oh wacht, Play.com heeft 'm ook Maar dan voor minder :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

TroonStaal schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 18:23:
Ik was net in de Mediamarkt Rijswijk en heb daar Halo 3 ODST gekocht voor 33,- :9
Je bent niet de enige: http://news.vgchartz.com/news.php?id=5279&mp=1

2 miljoen verkopen op dag 1 :o Dat was een dinsdag. Ben benieuwd naar de weekcijfers.

2 miljoen. PWM, voor al uw voorspellingen: PWM in "Het Xbox 360 Ervaringen Topic Deel 63"
:P

[ Voor 14% gewijzigd door PWM op 25-09-2009 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

2 miljoen op 1 dag! Holy crap dat is veel :D !

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Vandaar dat BF9143 servers wat leger zijn -O-

Halo rocks. Ik moet alleen de ODST nog halen :p

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Hoe krijg ik m'n 360 / WMP zo ver dat 'ie ook mp4 afspeelt? Als ik GoTsent als target een 360 opgeef doet 'ie 'm standaard naar mp4, maar dat pakt de hele 360 dus niet. Raar?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Stalllone schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 18:34:
Vandaar dat BF9143 servers wat leger zijn -O-
Hm... Dat merk ik ook steeds vaker ja.. Ach, ik vermaak me nog prima. Voor mij blijft de BF-serie mijn favoriet en 1943 op de X360 is toch wel mijn persoonlijke topper :)

Mensen die graag aan goede teamplay in BF1943 (xbox live) doen, voeg me gerust toe! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

TroonStaal schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 18:23:
MM Den Haag voor 27,- ;)

Ik begrijp niet dat ie zo goedkoop is...

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

:(
Om mij te pesten denk ik ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qanar
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-05-2019
milenko79 schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 13:38:
mensen al de Brutal legend demo gespeeld.
Nee, vind hem niet op marketplace O.o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandDestroyer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08-09 00:07
Armada schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 20:09:
[...]

MM Den Haag voor 27,- ;)

Voor die prijs is ODST wel intresant, Ik dacht dat ie de volle prijs zou gaan kosten... Binnenkort maar even checken dan bij de media markt. Forza 3 demo was wel leuk moet ik zeggen. Heb hem maar effe kunnen spelen bij een vriend want mijn xbox is overleden toen ik de forza demo wou spelen. Het zat er aan te komen maar toch klote met fifa in aantocht.. ach maar ff geduld hebbn:P

[ Voor 20% gewijzigd door GrandDestroyer op 25-09-2009 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
[...]

MM Den Haag voor 27,- ;)

Hmmm misschien morgen maar even naar MM in utrecht even kijken of ie daar ook zo goedkoop is :) vind 30 euro wel een mooie prijs voor een spel. Ik vermaak me op moment nog prima met call of duty 5. Vooral het Nazi Zombies vind ik echt briljant om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Willybubba schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 19:48:
Hoe krijg ik m'n 360 / WMP zo ver dat 'ie ook mp4 afspeelt? Als ik GoTsent als target een 360 opgeef doet 'ie 'm standaard naar mp4, maar dat pakt de hele 360 dus niet. Raar?
Als je hem via WMP probeert te streamen naar de Xbox 360, dan is het volgens mij nodig om de extensie van het bestand te veranderen naar iets als .avi. Als je hem op een flash drive of DVD zou zetten, zou de 360 hem meteen pakken zonder dat je het bestand hoeft te hernoemen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:30
qanar schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 20:15:
[...]

Nee, vind hem niet op marketplace O.o
Major Nelson laat nu zien dat ie US/Canada only is. En dat ie dus pas 1 oktober hier komt.
Best jammer, maar duurt toch nog ff voor ie uitkomt.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

1 van de imho briljantste games op de 360, en eigenlijk deze generatie incl. Wii/PS3 is wel Crackdown. Geweldige ervaring, heerlijk gameplay. Kort verhaal (7 uur), maar erg veel te doen daar om heen. De verrassing van deze generatie, en nog steeds een must-play. Heb je hem nog niet: Kopen !!

Waarom ik dit zeg? WTF hebben ze met Crackdown 2 gedaan :'( http://www.gametrailers.c...rackdown-2/56711?type=flv Daar ziet het er nog redelijk uit (at most), maar voor de rest is het alleen Mutants killen 8)7 |:(

[ Voor 10% gewijzigd door PWM op 25-09-2009 23:57 ]

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 23:29
Laatste tijd echt veel vertraging met leveringen uit het buitenland zeg. Hebben meer mensen daar last van ?
Iets van Gamehubs heb ik altijd binnen een week binnen gehad. Soms zelfs na 3 dagen , maar Batman duurde ruim 2 weken en Dirt 2 laat ook al op zich wachten. (16 sept verstuurd)

Bij The hut kan het ook lang duren ..i know , maar 3 games tegelijk besteld en verzonden en 1 spel al 2 weken binnen en de rest nog niet. Begin een beetje te vermoeden dat de Tnt er een zooitje van maakt de laatste tijd.

Nouja misschien mijn "straf" om voor een dubbeltje op de eerste rij te willen zitten ;)

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 23:11

MaDLiVe

.-Observer-.

PWM schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 23:53:
1 van de imho briljantste games op de 360, en eigenlijk deze generatie incl. Wii/PS3 is wel Crackdown. Geweldige ervaring, heerlijk gameplay. Kort verhaal (7 uur), maar erg veel te doen daar om heen. De verrassing van deze generatie, en nog steeds een must-play. Heb je hem nog niet: Kopen !!

Waarom ik dit zeg? WTF hebben ze met Crackdown 2 gedaan :'( http://www.gametrailers.c...rackdown-2/56711?type=flv Daar ziet het er nog redelijk uit (at most), maar voor de rest is het alleen Mutants killen 8)7 |:(
Zin om een keer te co-op te spelen? Wel deel 1 natuurlijk :P Kan niet wachten op deel 2 ondanks de zombie's echt een gave release game was crackdown deel 1. (amstah is mijn live ID).

Helaas kan ik nergens ODST goedkoop op de kop tikken hier in Wageningen dus ik wacht nog even met kopen :P

[ Voor 6% gewijzigd door MaDLiVe op 26-09-2009 03:27 ]

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Beakzz schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 01:45:
Laatste tijd echt veel vertraging met leveringen uit het buitenland zeg. Hebben meer mensen daar last van ?
Iets van Gamehubs heb ik altijd binnen een week binnen gehad. Soms zelfs na 3 dagen , maar Batman duurde ruim 2 weken en Dirt 2 laat ook al op zich wachten. (16 sept verstuurd)

Bij The hut kan het ook lang duren ..i know , maar 3 games tegelijk besteld en verzonden en 1 spel al 2 weken binnen en de rest nog niet. Begin een beetje te vermoeden dat de Tnt er een zooitje van maakt de laatste tijd.

Nouja misschien mijn "straf" om voor een dubbeltje op de eerste rij te willen zitten ;)
Gisteren eiiiiindelijk na anderhalve maand Dead Space uit Jersey binnen gekregen. Niet echt veel anders dan normaal eigenlijk. Gamehubs heb ik de laatste tijd niets meer besteld.

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:27

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

PWM schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 23:53:

Amen.

Ben het compleet met je eens. :) Crackdown 1 is echt geweldig. Heb het erg lang gespeeld (heb alle achievements, inclusief dlc, dat zegt wel genoeg). Het meeste plezier had ik in het zoeken van de orbs :P.

Maar heb naar aanleiding van wat ik gezien en gelezen heb inderdaad zo weinig vertrouwen in Crackdown 2 :(. Haat games waarin ze zo weinig creativiteit hebben, dus dan duwen we er mutants in en een virus die dat veroorzaakt...

En ik vrees dat dezelfde teleurstelling gaat gelden voor Dead Rising 2...

Daarnaast deze week samen met een vriend wat op VGchartz gesurft. Het is toch wel apart om te zien hoe weinig sommige goede games (imho ;)) zijn verkocht tegenover slechte games.
Daarnaast hebben ze het inderdaad weer voor elkaar met Halo ODST. In 1 dag top 30 best verkochte 360 games binnen volgens mij? Vriend van me vroeg zich al af... waarvoor doen andere developers het nog...

[ Voor 20% gewijzigd door uchiha tijntje op 26-09-2009 09:14 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Semper Fight
  • Laatst online: 27-08 23:53

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Hmmmm ik ging gisteren naar de MediaMarkt in Zwolle voor een nieuwe tandenborstel, maar kwam terug met Halo ODST voor 33 euro :P

Troonstaal, we hebben nog veel te co-oppen ;)

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Volgens mij is de hype inmiddels voorbij, maar ik heb nu ook HD trials. Erg leuk om te zien dat het in mijn vriendenlijst veel gespeeld word aan de hand van de tijden.

2 namen zijn practisch overal bovenaan in mijn lijstje, dhr Semper fight die ik er nog in had staan na wat gh3, maar vooral Boe, geez gast, jij vond het echt een leuk spel he. Maar goed, gisteren even wat goed medailles gescoord, nu maar is kijken of ik mijn tijden wat kan verbeteren. Moet wel zeggen dat het vanaf medium idd veranderd in een puzzle game ipv van een race/stunt game, maar dat mag de pret niet drukken :)

10 second ninja DONE

• DarkShadow
Iemand nog een snelle (!) site en goedkope site voor xbox live codes. Moet weer een jaartje erbij halen...

• cypher21
  • Laatst online: 01-11-2024
DarkShadow schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 10:41:
Iemand nog een snelle (!) site en goedkope site voor xbox live codes. Moet weer een jaartje erbij halen...
check www.budgetgaming.nl voor de goedkoopste.

Volgens mij is dat meestal www.gamehubs.com Die zitten in Singapore (6 uur later dan hier)
De laatste keer dat ik daar een code kocht (om 9 uur 's ochtends hier) had ik de code binnen een uur

EDIT:
Gisteren trouwens ODST voor 3 tientjes bij de MM gekocht. Wat een tegenvaller zeg. Alleen FireFight is leuk. Vanavond geef ik em weg aan mijn neefje.

[ Voor 33% gewijzigd door cypher21 op 26-09-2009 10:53 ]

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 15:01

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

DarkShadow schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 10:41:
Livecodes.nl . Betalen met ideal code binnen 10sec.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• DarkShadow
Ik heb het al via ebay gedaan. 27 euro en binnen een minuut is het er. toch 10 euro goedkoper dan livecodes.nl

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 15:01

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Het is maar waar je voorkeur voor hebt. Ik houd niet van Paypal omdat ik nogal eens wat download (risico op spyware etc).

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

R420R schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 11:02:
Het is maar waar je voorkeur voor hebt. Ik houd niet van Paypal omdat ik nogal eens wat download (risico op spyware etc).
:') PayPal is juist prima, mooi kopersbescherming.
Moet je maar niet shit downloaden ;(

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• cypher21
  • Laatst online: 01-11-2024
R420R schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 11:02:
Daar hebben ze iets voor gevonden: virusscanner

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

• Semper Fight

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Sagat schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 09:40:
Volgens mij is de hype inmiddels voorbij, maar ik heb nu ook HD trials. Erg leuk om te zien dat het in mijn vriendenlijst veel gespeeld word aan de hand van de tijden.

2 namen zijn practisch overal bovenaan in mijn lijstje, dhr Semper fight die ik er nog in had staan na wat gh3, maar vooral Boe, geez gast, jij vond het echt een leuk spel he. Maar goed, gisteren even wat goed medailles gescoord, nu maar is kijken of ik mijn tijden wat kan verbeteren. Moet wel zeggen dat het vanaf medium idd veranderd in een puzzle game ipv van een race/stunt game, maar dat mag de pret niet drukken :)
Hahahahahhahahaha ik moet idd weer even bezig met Trials.
Probleem is dat er aardig wat games weer tussendoor gekomen (WaW, ODST) ;)
Oh ja en Guitar hero 5 niet te vergeten ;)

Verwijderd

Mochten de tweakers die via Gamehubs ODST hebben besteld, deze ook binnen krijgen. Zou iemand dat dan willen melden? Ik zit er namelijk op te wachten en als iemand anders hem binnen heeft dan kan het nooit meer lang duren :)

• PWM
  • Niet online

PWM

Misschien past het niet helemaal in dit topic, maar toch proberen. Ik zag dat mijn Elite 100w per uur verstookt tijdens het gamen, tegen 175w van mijn launchexamplaar. Nou ben ik helemaal niet bezig met dat soort dingen, maar toch even gekeken wat een kWh nou kost:

Prijs per kWh € 0,2345

23,5 cent per kWH dus. 10 uur gamen kost dus 23,5 cent tegen 41 cent voor de launchbox. Klopt die berekening zo? Dan scheelt het dus op jaar basis (10 uur gamen per week): 9 euro

Zijn er trouwens meer mensen die deze 5.1 Headset gebruiken?

Afbeeldingslocatie: http://www.sharkoon.com/pix/illus/450/x-taticIII.jpg

Ik ben er erg blij mee, maar aangezien er best veel instel mogelijkheden zijn, is het wellicht leuk om die instellingen een keer uit te wisselen.

[ Voor 89% gewijzigd door PWM op 26-09-2009 14:26 ]

• GrandDestroyer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08-09 00:07
Welke headset is dat? En die is gewoon in te pluggen in je controller of ben ik nou stom aan denken? :P

• PWM
  • Niet online

PWM

GrandDestroyer schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 16:31:
Welke headset is dat? En die is gewoon in te pluggen in je controller of ben ik nou stom aan denken? :P
De headset gaat op je Optische uitgang van de Xbox of je receiver. Als je Voicechat wilt gebruiken dan gaat er ook een kabeltje in de controller :)

Het is een Sharkoon X-Tatic Digital 5.1
Review: http://www.tweaktown.com/...5_1_headphones/index.html

[ Voor 10% gewijzigd door PWM op 26-09-2009 16:52 ]

• Fighting Power
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-08 15:56
Voor de mensen die een 48 uur gold trial willen hier een code. de gene die hem als eerste invoert veel plezier er mee

spoiler:
VQKCQ-KCJ73-VY8DR-CX79K-236GT

PSN: FightingPower, Gamertag: Fighting Power7, System Specs

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:30
W00t er komt een (soort van) opvolger voor Mashed.

Gas: Fuel for fun (Xbox Live Arcade)

Mashed hebben we hier (studentenhuis) helemaal grijs gespeeld. Superleuk om met 4 player te doen. Aangezien je allemaal op 1 scherm rijd is het gewoon lachen als iemand afgaat, want dat zie je meteen.

Hopenlijk komt er nog een zelfde soort level als dat ijslevel in het originele mashed.
Schijnt al een tijdje geleden aangekondigd te zijn, maar kan geen releasedate vinden.

Kan niet wachten!!

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

DarkShadow schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 10:59:
Ik heb het al via ebay gedaan. 27 euro en binnen een minuut is het er. toch 10 euro goedkoper dan livecodes.nl
Linkje is geen overbodige luxe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Kom net terug van vriend van me, ff zitten xboxen en ff ninja gaiden 2 geprobeerd maar vond hem toch wel erg tof. Morgen maar even halen het is koopzondag hier en nedgame had hem liggen voor 20 euro dus dat is wel een mooie prijs :D.

Zijn er hier mensen die CoD WaW in coop doen? Gewoon of Zombies zo, zou dat wel keer met wat "bekende" willen doen ipv van random mensen op live :) laat maar even weten me nick op Live is Korumera

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Electra schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 09:33:
Hmmmm ik ging gisteren naar de MediaMarkt in Zwolle voor een nieuwe tandenborstel, maar kwam terug met Halo ODST voor 33 euro :P

Troonstaal, we hebben nog veel te co-oppen ;)
Ja inderdaad : Halo 3 en ODST eventueel ook nog :P
En wie maalt er om een tandenborstel als je ook ODST hebt ;) Als het een usb tandenborstel is kan je 'm aansluiten op je Xbox :P

Ik ben trouwens onlangs weer begonnen met Dark Sector. Had ik al een tijdje liggen omdat ie voor 15,- bij de MM lag ooit (impulsaankoop) maar het is eigenlijk best een leuk spel. Ben nog niet zo heel ver maar het speelt wel lekker weg. Ook een coversysteem als Gears en kan nu de Glaive ook besturen, lekker decapitations maken :9

[ Voor 26% gewijzigd door Vrijdag op 27-09-2009 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ken. schreef op zondag 27 september 2009 @ 00:12:
[...]

Linkje is geen overbodige luxe ;)
Staan er best wat op Ebay :)

http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...&ssPageName=STRK:MEWNX:IT

Gisteren ook gedaan :) Binnen 2 minuten inderdaad binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qanar
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-05-2019
Een tijdje terug (zie post) een 2e controller gekocht voor 'Fairytale fights'. Nu kwam gisterenavond de maat langs waarmee ik van plan ben dat de co-open. Lego Indiana Jones beginnen spelen (nog niet gedaan omdat ik het wisselen van character lichtjes annoying vond) in co-op. Ineens was het 0400 :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Ga de game niet kopen (na goldeneye, halo2 en gears of war geprobeerd te hebben ben ik erachter dat ik console controls niet fijn vind + op de pc speel ik eigenlijk ook nooit fps meer :P ) maar was toch even nieuwsgierig of in 'mijn' mediamarkt halo ODST ook 33 of zelfs 27 euro was.....

WRONG, kost 44 euro daaro dus.... :(

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 14:01:
Zijn er trouwens meer mensen die deze 5.1 Headset gebruiken?

[afbeelding]

Ik ben er erg blij mee, maar aangezien er best veel instel mogelijkheden zijn, is het wellicht leuk om die instellingen een keer uit te wisselen.
Ik kan je er niet veel over vertellen, maar deze gaat wel op mijn verlanglijstje. Mocht ik nog wat geld overhouden de komende tijd, want games gaan bij mij voor de gadgets :) Binnenkort ODST, Modern Warfare 2, Assassins Creed 2, Bioshock 2 en Mass Effect 2. En wat ik nu van Fairytale Fights zie lijkt me ook wel erg leuk. Pfff...ik hoop dat ik genoeg tijd heb om te multiplayeren met Modern Warfare 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op zondag 27 september 2009 @ 11:20:
[...]
Ik kan je er niet veel over vertellen, maar deze gaat wel op mijn verlanglijstje. Mocht ik nog wat geld overhouden de komende tijd, want games gaan bij mij voor de gadgets :) Binnenkort ODST, Modern Warfare 2, Assassins Creed 2, Bioshock 2 en Mass Effect 2. En wat ik nu van Fairytale Fights zie lijkt me ook wel erg leuk. Pfff...ik hoop dat ik genoeg tijd heb om te multiplayeren met Modern Warfare 2.
Hij is in ieder geval een stuk goedkoper geworden. Ik betaalde volgens mij nog 219,-. Inmiddels is de adviesprijs 119,-. Scheelt aanzienlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag net op de pricewatch dat ie zelfs voor 100 euro wordt bezorgd :) Binnenkort is het dag van de leerkracht en dan komt er een bonus m'n kant op; misschien is dit een goede bestemming daarvoor.

Hup...en nu even verder gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

PWM schreef op zondag 27 september 2009 @ 10:00:
[...]

Ah sweet, dankje :)
De tijd gaat snel en ik ben binnenkort alweer toe aan mijn vierde (of derde?) live periode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
[...]

MM Den Haag voor 27,- ;)

MM rotterdam, 39,95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Verwijderd schreef op zondag 27 september 2009 @ 13:57:
Ik zag net op de pricewatch dat ie zelfs voor 100 euro wordt bezorgd :) Binnenkort is het dag van de leerkracht en dan komt er een bonus m'n kant op; misschien is dit een goede bestemming daarvoor.

Hup...en nu even verder gamen.
hey ook leerkracht, tss en dan een score van 25000 ;)

Maar dat is waar, er komt een leuk klein bonusje aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Laatst online: 12-09 13:22
PWM schreef op zondag 27 september 2009 @ 10:00:
[...]

Nice dank voor de link :) scheelt toch weer een beetje ten op zichte van Gamehubs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 09:13
Dus iedereen loopt me te terroriseren om dit in de OP op te nemen, heb ik dat vorig topic gedaan en nu is iedereen verrast dat eBay het goedkoopst is.. tsk tsk tsk :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Laatst online: 12-09 13:22
Mjah kijk niet elke dag of er wat aan de OP verandert tbh :P Tis ook meestal gewoon klik op last page...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janssen
  • Laatst online: 09-08-2024
Heb een 360 Elite van iemand overgenomen. Ik heb een HD Ready tv met een resolutie van 1366*768. Wat zal de beste manier zijn van aansluiten (beeldkwaliteit)?

1. HDMI kabel, vervolgens 1280*720 selecteren in dashboard settings.
2. VGA kabel kopen, 1360*768 selecteren in dashboard settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Janssen schreef op zondag 27 september 2009 @ 20:52:
Heb een 360 Elite van iemand overgenomen. Ik heb een HD Ready tv met een resolutie van 1366*768. Wat zal de beste manier zijn van aansluiten (beeldkwaliteit)?

Qua resolutie maakt het niet uit hoe je hem aansluit zover ik weet. Ik heb mijn xbox gewoon op 1080p draaien via VGA kabel en dat ziet er echt super goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 19:45

Snippertje

Light up your life

Doe gewoon HDMI kabel en dan 1360*768. Werkt bij mij het best. Kiest hem ook gewoon automatisch.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janssen
  • Laatst online: 09-08-2024
Snippertje schreef op zondag 27 september 2009 @ 22:15:
Doe gewoon HDMI kabel en dan 1360*768. Werkt bij mij het best. Kiest hem ook gewoon automatisch.
Ik dacht eigenlijk dat je niet kon kiezen voor 1360*768 wanneer je een HDMI kabel gebruikte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 19:45

Snippertje

Light up your life

Mijn TV pakt hem automatisch. Ik heb nooit iets ingesteld..

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 11:10
Blegh, mijn Xbox Live Gold is van de week verlopen, dus ik wou het vernieuwen. In het verleden heb ik via maximuscards.com met succes razendsnel een prepaid card code voor de Sony PSN store gekocht, dus ik wou deze site nu opnieuw gebruiken, nu voor 12 maanden live gold...
Maar goed, besteld en betaald via paypal, bijna instant de code in mijn gmail ontvangen en 1x raden?
Code invalid... :( Werkt wereldwijd volgens hun site, maar kan hem niet redeemen, noch op console, noch op xbox.com. Dus die site maar gemaild, moet ik er weer achteraan. Hopelijk krijg ik een nieuwe oid. Anyway, als je ook een nieuwe code nodig hebt, deze site is dus niet 100% betrouwbaar, maar als het goed komt bij ze zal ik het ook melden...

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Janssen schreef op zondag 27 september 2009 @ 23:45:
[...]

Ik dacht eigenlijk dat je niet kon kiezen voor 1360*768 wanneer je een HDMI kabel gebruikte?
Volgens mij heb je inderdaad alleen 1080i, 720p en 480p bij het gebruik van een HDMI kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 14:18
Ken. schreef op maandag 28 september 2009 @ 00:10:
[...]

Volgens mij heb je inderdaad alleen 1080i, 720p en 480p bij het gebruik van een HDMI kabel.
Sure, en zeker geen 1080p :+

Volgens mij is het zo dat als je je X360 op DVI aansluit je alle resoluties tot je beschikking hebt die je met VGA ook hebt. Anders heb je inderdaad alleen 480/720/1080 i/p

@Ken: kan gebeuren. Foutje met overtypen. Heb ik ook wel een paar keer gehad (bij gamehubs). Ik kreeg nadat ik mail had gestuurd een paar uur later een reply met excuses en de juiste code.

[ Voor 18% gewijzigd door HarmoniousVibe op 28-09-2009 00:40 ]

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

Royz

Kleurenblind!!

estorino schreef op zondag 27 september 2009 @ 23:49:
Blegh, mijn Xbox Live Gold is van de week verlopen, dus ik wou het vernieuwen. In het verleden heb ik via maximuscards.com met succes razendsnel een prepaid card code voor de Sony PSN store gekocht, dus ik wou deze site nu opnieuw gebruiken, nu voor 12 maanden live gold...
Maar goed, besteld en betaald via paypal, bijna instant de code in mijn gmail ontvangen en 1x raden?
Code invalid... :( Werkt wereldwijd volgens hun site, maar kan hem niet redeemen, noch op console, noch op xbox.com. Dus die site maar gemaild, moet ik er weer achteraan. Hopelijk krijg ik een nieuwe oid. Anyway, als je ook een nieuwe code nodig hebt, deze site is dus niet 100% betrouwbaar, maar als het goed komt bij ze zal ik het ook melden...
ik had dit bij gamehubs, hadden ze 1 letter verkeerd. zou ook bij jou kunnen

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Janssen schreef op zondag 27 september 2009 @ 20:52:

Ik heb inderdaad ook zo'n tv met een net wat afwijkende resolutie. Zelf met HDMI aangesloten, en gewoon op 1280x720, ookal is de native resolutie 1360x768. Voor zover ik weet is het dan vooral afhankelijk van de TV: hoe mooi kan hij het beeld uitrekken. In mijn geval ziet het er prima uit.

En, correct me if i'm wrong, maar volgens mij kan enkel de dashboard die 1360x768 aan, en gaan games alsnog over naar 1280x720.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Sh0ckTr00per schreef op zondag 27 september 2009 @ 19:39:
Dus iedereen loopt me te terroriseren om dit in de OP op te nemen, heb ik dat vorig topic gedaan en nu is iedereen verrast dat eBay het goedkoopst is.. tsk tsk tsk :z
ik had de vraag hier gesteld, en daarna in de startpost gekeken, het heeft dus zeker wel geholpen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

WeAreLegion schreef op zondag 27 september 2009 @ 02:24:
Kom net terug van vriend van me, ff zitten xboxen en ff ninja gaiden 2 geprobeerd maar vond hem toch wel erg tof. Morgen maar even halen het is koopzondag hier en nedgame had hem liggen voor 20 euro dus dat is wel een mooie prijs :D.

Zijn er hier mensen die CoD WaW in coop doen? Gewoon of Zombies zo, zou dat wel keer met wat "bekende" willen doen ipv van random mensen op live :) laat maar even weten me nick op Live is Korumera
Zombie zou ik nog wel een keer co-op willen spelen, maar heb jij ook die mappacks erbij gekocht?
Ik kan volgens mij alleen de 1e in Zombies doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
Royz schreef op maandag 28 september 2009 @ 00:50:
[...]

ik had dit bij gamehubs, hadden ze 1 letter verkeerd. zou ook bij jou kunnen
Ik hoop het, maar dan vind ik het wel vreemd dat ze een geautomatiseerd systeem gebruiken dat codes kan uitdelen waar spelfouten in zitten. Dan zou er iemand handmatig codes in zitten kloppen in hun webapplicatie... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 10:10
estorino schreef op maandag 28 september 2009 @ 10:36:
[...]Dan zou er iemand handmatig codes in zitten kloppen in hun webapplicatie... :?
hoe wil je anders codes die op een kaartje staan digitaal krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
  • Laatst online: 05-09 20:31
Kopen die lui dan gewoon een lading kaartjes? Dan kunnen ze dat toch eigenlijk niet onder de verkoopsprijs verkopen. Ik zou het niet gek vinden als zij 1 of andere deal met MS hebben gesloten en die hele lading digitaal aangeleverd krijgen.

Do what you love, do it often

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

macciez schreef op maandag 28 september 2009 @ 10:48:
Kopen die lui dan gewoon een lading kaartjes? Dan kunnen ze dat toch eigenlijk niet onder de verkoopsprijs verkopen. Ik zou het niet gek vinden als zij 1 of andere deal met MS hebben gesloten en die hele lading digitaal aangeleverd krijgen.
Ik weet ook niet precies hoe dit gaat; ik ben er wel benieuwd naar. uiteindelijk maakt het me niet heel veel uit zolang ik maar voor 35 euro een gold-membership heb :)

Net Batman uitgespeeld op hard en dat was wel erg bevredigend, maar die combat-challenges op goud krijgen is niet makkelijk zeg. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Electra schreef op maandag 28 september 2009 @ 10:25:
[...]

Zombie zou ik nog wel een keer co-op willen spelen, maar heb jij ook die mappacks erbij gekocht?
Ik kan volgens mij alleen de 1e in Zombies doen.
Ik heb alleen mappack 2 er bij gekocht, die vond ik het intressants voor de zombie gebeuren, maar map 1 vind ik ook prima hoor dat maakt me verder niet uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

WeAreLegion schreef op maandag 28 september 2009 @ 15:03:
[...]

Ik heb alleen mappack 2 er bij gekocht, die vond ik het intressants voor de zombie gebeuren, maar map 1 vind ik ook prima hoor dat maakt me verder niet uit :)
OK ik heb je toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ok dan, heb trouwens wel een headset maar ding is zo gaar als maar kan zijn. Dus zal van de week ff nieuwe bestellen. Iemand ervaring met dat wireless ding van MS zelf is dat wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WeAreLegion schreef op maandag 28 september 2009 @ 16:48:
[...]

Ok dan, heb trouwens wel een headset maar ding is zo gaar als maar kan zijn. Dus zal van de week ff nieuwe bestellen. Iemand ervaring met dat wireless ding van MS zelf is dat wat?
Dat ding werkt hartstikke fijn, iig beter als die prul die je er gratis bij krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Ik moet zeggen dat ik ook positief verrast was over het microfoontje dat er standaard bij zit. Tuurlijk is het geen wereldkwaliteit, maar hij zit best lekker, je verstaat alles duidelijk zonder lag, je hoort geen herrie van de tv door het microfoontje. Voor mij goed genoeg. :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Laatst online: 12-09 15:00
Zavvi.co.uk

sacred 2 for net 10 euro

besteld dus

[ Voor 3% gewijzigd door maartend op 28-09-2009 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
maartend schreef op maandag 28 september 2009 @ 18:05:
Zavvi.co.uk

sacred 2 for net 10 euro

besteld dus
Ah thanks, ik heb hem al wel op de pc legaal, maar game tegenwoordig meer op me consoles. En voor 10 euro das nog wel te doen :D. Ok hij is al uitverkocht ging rap haha :) tis trouwens 12,50 ;)

[ Voor 9% gewijzigd door WeAreLegion op 28-09-2009 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Nieuwe trailer van Lucidity ziet er netjes uit. Release voor xbla op 7 oktober :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
maartend schreef op maandag 28 september 2009 @ 18:05:
Zavvi.co.uk

sacred 2 for net 10 euro

besteld dus
hmm is er nu al niet meer. Wou hem ook bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
Ik wil nog even melden dat maximuscards.com mij goed geholpen heeft. Gisteravond 12 maanden live gold besteld en met paypal betaald. Kreeg instant een code opgestuurd, maar deze bleek invalid, zoals ik eerder in dit topic meldde. Vanmiddag kreeg ik mail terug met excuses en de opmerking dat ze de code verkeerd ingescand hadden, de nieuwe code werkte zonder problemen...
* estorino is weer voor 12 maanden gold member, voor 30 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Captain N schreef op maandag 28 september 2009 @ 17:16:
Ik moet zeggen dat ik ook positief verrast was over het microfoontje dat er standaard bij zit. Tuurlijk is het geen wereldkwaliteit, maar hij zit best lekker, je verstaat alles duidelijk zonder lag, je hoort geen herrie van de tv door het microfoontje. Voor mij goed genoeg. :)
Precies :)
Vrienden van mij hebben zo'n wireless setje en hun accu's gaan altijd op de meest irritante momenten op :P
Doe mij maar gewoon een draadje dan en dat ding OP mijn oor ipv er omheen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Die Bluetooth headset heeft voor mij ook geen meerwaarde :) Die kabel zit mij niet in de weg en ik ben altijd goed verstaanbaar.

Het enige is dat na een uurtje heftig Halo 3, je haar wel eens in de war wil raken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Is toch een heel persoonlijk iets merk ik :)

Vriend van me zweert zo'n beetje bij een bedrade headset, terwijl ik dat ding echt niet langer dan 10 minuten op mijn hoofd wil hebben. Voor mij is de wireless headset de beste accesoire voor de 360 die ik gekocht heb :)

Weer mooie tijden binnenkort. Fifa 10, Forza 3 en COD:MW2 *O*

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Je kan ook van die plugjes kopen zodat je er een willekeurig andere headset op aan kan sluiten. En er zijn ook wel headsets die speciaal voor de Xbox gemaakt zijn die wat groter zijn. Van Piranha geloof ik, heb ze wel eens zien liggen.
Ah kijk, ziedaar :) of zoiets

[ Voor 10% gewijzigd door Vrijdag op 29-09-2009 07:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ik bestel vanmiddag wel gewoon wat. Heb voor me ps3 wel de wireless gekocht. Maar goed eerst maar eens zorgen dat ze me internet goed aansluiten vandaag anders zit ik vrijdag zonder ;) dan houd het hele xbox live op voor even hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 11:27

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

BM schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 07:24:
Is toch een heel persoonlijk iets merk ik :)

Vriend van me zweert zo'n beetje bij een bedrade headset, terwijl ik dat ding echt niet langer dan 10 minuten op mijn hoofd wil hebben. Voor mij is de wireless headset de beste accesoire voor de 360 die ik gekocht heb :)

Weer mooie tijden binnenkort. Fifa 10, Forza 3 en COD:MW2 *O*
De bedrade headset is echt geweldig idd. Soms zelfs zo erg dat als ik een singleplayer spel aan het spelen ben ik iets mis.... en dat is dan de headset :P.

Ik moet nog veel te lang wachten op COD :(. Wanneer komt forza uit? Heb 2.5 spel voor dit jaar. Uncharted, MW2 en misschien forza 2. Ligt er alleen aan wanneer die uitkomt.

Daarnaast ga ik weer wat cod4 spelen. Moet men skills weer beetje opkrikken :P.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Forza 2 is al enige tijd uit ;)

Voor mij wordt 't dit jaar MW2, Assassin's Creed 2 en Brutal Legend... Daar moet ik een eind mee komen. En voor de Wii nog Muramasa, maar daar is dit 't topic niet voor ;)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
uchiha tijntje schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 08:26:
[...]
Daarnaast ga ik weer wat cod4 spelen. Moet men skills weer beetje opkrikken :P.
Sinds wanneer zeggen we dat niet :(

:p Wel goed idee trouwens, benieuwd of ik het nog een beetje zou kunnen. Vorige keer dat ik het weer oppikte ging het vrij snel alweer heel behoorlijk.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

BRUTAL LEGEND! *O*

*flipt*

The tension's killing me! Een nieuwe Tim Schafer game is gewoon wat mij over de streep heeft getrokken om een xbox aan te schaffen :P Toch heb ik verder zo op de reacties op andere sites enzo niet echt het gevoel dat het een system seller is ;)

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Tim Schafers zijn over het algemeen geen system sellers... Triest maar waar. Kijk bijvoorbeeld naar Psychonauts, leuk spel maar verkocht voor geen meter...

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.