Het Xbox 360 Ervaringen Topic Deel 63 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 53.018 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shin_Alu
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 17:55

Shin_Alu

Ranger/Ninja

Ik zit ook te wachten tot mijn ODST binnenkomt. Tot die tijd ook weer meer bezig geweest met Halo 3. Met veel moeite missie 1 doorgekomen op Normal. Kijk ik nog eens goed, bleek ik 2+ skulls aan te hebben staan |:(

Ik wist dat ik niet extreem goed was, maar mobs rank up en meer health geven werkt dan natuurlijk niet mee. Daarna was heroic ineens wel meer te doen :D

Taru tossing moet een olympische sport worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:09
wat een vette game odst, heb er nu echt zin in, maar kan morgen pas weer spelen nadat ik 9 uur heb lesgegeven. Zal wel niet veel worden dan... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:29
Boeboe schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 14:36:
[...]

Slechts 2? Rocktober wordt onmogelijk voor mij:
Lucidity
The Ballad of Gay Tony
FairyTale Fights
Cities XL
Brutal Legend
Dragon Age: Origins

En ondertussen blijven mensen maar ranten dat alle goede titels naar 2010 verplaatst zijn 8)7

*edit* ok ok, ik rij vanavond snel nog even langs de mediamarkt :p
Haha Arcade en uitbreidingen tel ik niet eens mee , maar je moet wel wat gaan wegstrepen. Het slaat nergens op om 6 games in een maand te kopen. Grote kans dat meer dan de helft een paar weken tot maanden in de kast staat te wachten en al afgeprijsd zijn voordat je er aan toekomt.

Ik heb nu zelf Forza 3 Ltd en Tropico 3 als pre-order staan. Gay Tony en Fifa 10 wil ik ook nog , maar daar wil ik het eigenlijk bij houden dit jaar. Heel misschien MW 2 nog ,maar merk dat ik Cod 4 ook nooit speel en Cod5 heb ik pas maar verkocht.

Nu is dit wel een lijstje naar verwachting, want Batman had ik ook niet ingeplanned en Splinter Cell kan ook nog weleens wat worden. Shift wou ik ook , maar vermaak me wel met Dirt 2 en straks Forza tot die in de budgetbak te vinden is ;)

toch blijft het moeilijk om niet meer te kopen en tja als die aanbiedingen nog tussendoor ...zucht wat hebben we het toch zwaar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 19:45

Snippertje

Light up your life

Sagat schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 12:14:
[...]

PGR is een arcade racer, ik vind het zelf heerlijk wegrijden (vooral 3, 4 light mij wat minder) maar het is zeker geen sim. Ook geen tuning op painting. Gewoon auto kiezen en proberen het doel te halen. Simpel maar i O+ it.

Verder is het voor ons natuurlijk moeilijk om toppers aan te raden als je niet aangeeft wat je genres zijn. Ik denk echter wel dat als je alleen exclusives wilt het sowieso wel een uitdaging is. De meeste games zijn (al dan niet met vertraging) multi consoles wat betreft ps3 en 360.
Shooters vind ik heerlijk, maar speel ik voornamelijk op de PC. Hoewel ik modern warfare 2, wel op de 360 wil gaan spelen. Racegames vind ik ook geweldig en adventure/actie games in het algemeen vind ik ook leuk.

Controller van de 360 leent zich meer voor shooters dan de PS3 controller vind. Third person shooters lijken me daarom ook heerlijk.

Gears of war 1&2 komen er in elk geval aan :)

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Afbeeldingslocatie: http://i37.tinypic.com/15gp0te_th.jpg
Ben met Halo 3 al een aardig eindje op weg met de achievements. :) Net ook ODST binnen gekregen van GCshop.nl. Weet iemand alleen hoe dat nu precies zit met Sgt. Johnson? Op de site van ze stond wel dat je daar een unlock code voor kreeg, maar ik zie niks volgens mij... :?

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain N schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 18:55:
[afbeelding]
Ben met Halo 3 al een aardig eindje op weg met de achievements. :) Net ook ODST binnen gekregen van GCshop.nl. Weet iemand alleen hoe dat nu precies zit met Sgt. Johnson? Op de site van ze stond wel dat je daar een unlock code voor kreeg, maar ik zie niks volgens mij... :?
Voor Sgt. Johnson moet er een apart kaartje bij zitten. Ik had 'm wel netjes bij mijn pre-order, bij DimPlus overigens.

Zoiets:
Afbeeldingslocatie: http://www.gamestop.com/gs/images/bonus/Halo3_ODST_bonusLG.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2009 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 10:10
Captain N schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 18:55:
[afbeelding]
Je hebt als het goed is een code per mail gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Hmm... heb geen kaartje en geen mail. Zelf GCshop maar even mailen dan. ;(

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-08 23:53

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

TroonStaal en Boeboe, ik heb zojuist onverwacht visite gekregen. (mijn vader kwam even langs)
Zodra de visite weg is kom ik nog wel even online, weet alleen niet hoe laat......

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

Ook ODST binnen vandaag, damn wat een heerlijk spel heeft bungie toch weer neergezet!

Heb hem nu denk ik bijna uit, de missies. Op heroic bezig met me stiefbroer, misschien later nog eens legendary met een andere vriend. Verhaal is af en toe wat warrig, maar als je dan weer verder speelt blijkt alles toch wel te kloppen. Morgen eens kijken hoe firefight werkt als de missies klaar zijn, weet iemand al welke 3 nieuwe halo maps bij het spel zitten? (voor de gewone, niet FF)

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Heritic (het vroegere Midship), Longshore en Citadel. Alle 3 zeer de moeite waard, en voorzien van 3 skulls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Ik zal zowiso nog niet direct Halo 3 spelen. Zowel mediamarkt als GB hadden grote stapels ODST liggen maar geen enkel exemplaar van Halo 3 :|. Ik moet tot het weekend wachten tot ik ergens anders kan kopen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:13

Vrijdag

De Zwarte

Electra schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 20:47:
TroonStaal en Boeboe, ik heb zojuist onverwacht visite gekregen. (mijn vader kwam even langs)
Zodra de visite weg is kom ik nog wel even online, weet alleen niet hoe laat......
Geeft niet, ik was wat later thuis dan gepland en ben toen maar Halo Wars gaan spelen :P Zag je later nog wel online komen maar toen ging ik juist naar bed (om vijf uur opstaan :| )

Vanavond? Ik heb inmiddels hoofdstuk 6 uitgespeeld, dat wel :)

BoeBoe: Ook niet bij het stapeltje classics? In de MM hier (Den Haag) hadden ze 'm laatst voor 17,-
Volgens een MM folder hebben ze in Rijswijk ODST voor 33,- trouwens, weet niet of dat voor elke MM geldt. Misschien dat ik die ook nog even oppik.

[ Voor 18% gewijzigd door Vrijdag op 23-09-2009 07:45 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:52
TroonStaal schreef op woensdag 23 september 2009 @ 07:44:
[...]

Geeft niet, ik was wat later thuis dan gepland en ben toen maar Halo Wars gaan spelen :P Zag je later nog wel online komen maar toen ging ik juist naar bed (om vijf uur opstaan :| )

Vanavond? Ik heb inmiddels hoofdstuk 6 uitgespeeld, dat wel :)

BoeBoe: Ook niet bij het stapeltje classics? In de MM hier (Den Haag) hadden ze 'm laatst voor 17,-
Volgens een MM folder hebben ze in Rijswijk ODST voor 33,- trouwens, weet niet of dat voor elke MM geldt. Misschien dat ik die ook nog even oppik.
Geldt niet voor elke MM. In Leeuwarden kosttie die gewoon 44 euro. Toch maar meegenomen O-)

What a fine day for Science! | Specs

• PWM
  • Niet online

PWM

Er hebben in de afgelopen 24 uur 900.000 mensen ODST gespeeld terwijl ze aan Live hingen. Ervan uitgaande dat 50% van de Xboxen daadwerkelijk Live gebruikt, komt dat dus neer op 'zo'n kleine 2 miljoen verkopen. Op de eerste dag, een dinsdag. Lijkt me een prima resultaat :)

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Om nog even terug te komen op hoe het zit met die achievements: de skulls in de drie nieuwe maps komen bij Halo 3 erbij bij mij. Ik neem aan dat alles dat je haalt met de multiplayer disc bij Halo 3 erbij komt en alles met de campaign/firefight disc bij ODST.

Mijn foto's op Flickr.

• PWM
  • Niet online

PWM

Captain N schreef op woensdag 23 september 2009 @ 10:42:
Om nog even terug te komen op hoe het zit met die achievements: de skulls in de drie nieuwe maps komen bij Halo 3 erbij bij mij. Ik neem aan dat alles dat je haalt met de multiplayer disc bij Halo 3 erbij komt en alles met de campaign/firefight disc bij ODST.
Klopt helemaal :)

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

* ODST Melding *

Mag ik iedereen er op wijzen dat er een speciaal ODST-Topic is op Tweakers, en dit het XBOX 360-Ervaringen Topic is ! Dus alles van ODST graag daar posten, gaan we hier lekker verder over de XBOX 360 !

[X360] Halo 3 ODST

* ODST Melding *

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Een Xbox360 hardware ervaring van mij dan ;)

Onlangs met behulp van een videotutorial mijn standaard kabel opengebroken en nu kan ik de hdmikabel van mijn beamer zonder problemen aan mijn Xbox hangen en tegelijkertijd de optical out gebruiken. Werkt als een trein!

Ook nog even aan mijn oude beamer gehangen met een hdmi/dvi verloop er tussen en dat ging ook prima. Vreemd genoeg verschilde het daar wel enigzins tussen component en hdmi/dvi. Met component waren de kleuren wat "warmer" leek het wel. Geen idee waar dat aan ligt, zal waarschijnlijk wel aan de oude beamer liggen.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Chatslet
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 07:42
Zojuist Dirt 2 gestart en kreeg meteen een system update aangeboden. Maar akkoord gegeven dus begon met installeren. Xbox ging rebooten, weer installeren en vervolgens geen verbinding meer met live :S
Mag toch hopen dat het snel opgelost gaat worden.

• ratsja
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09-2023

ratsja

bi polair

Chatslet schreef op woensdag 23 september 2009 @ 11:31:
Zojuist Dirt 2 gestart en kreeg meteen een system update aangeboden. Maar akkoord gegeven dus begon met installeren. Xbox ging rebooten, weer installeren en vervolgens geen verbinding meer met live :S
Mag toch hopen dat het snel opgelost gaat worden.
hier hetzelfde, er wordt verzocht de router / modem te herstarten !

• cypher21
  • Laatst online: 01-11-2024
Heeft iig niets met DiRT 2 te maken, gewoon een systeemupdate

http://www.majornelson.co...g-out-no-new-feature.aspx

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Nou, als ik dat zo lees wacht ik nog wel even met mijn Xbox aanzetten. Updaten gaat lastig als je geen verbinding kan maken met Live daarna :P

• ratsja
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09-2023

ratsja

bi polair

router en modem even aan en uit en voila hij doet het

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-08 19:47
PWM schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 11:14:
[...]
De Deal of the week (Pinball FX) is trouwens wel enorm aan te raden. Heb ik ook veel uren in gestoken. Erg leuk om te doen, en dat voor 5,- :)
Ik heb hem gisteravond even geprobeerd, en hem er na 15 minuten weer af gegooid. Ik vond dat de game het gevoel van de kast erg matig overbracht, en van alle 5 de mogelijke views vond ik er geen een prettig... Erg jammer, ik had wel zin in een leuke pinball game.

We gaan gewoon lekker verder met PGR4 totdat m'n 5 bestelde games deze week binnenkomen :D

PS5 PSN: UnrealKazu

• Chatslet
Live werkt weer. Router/modem reset was niet nodig. Internet verbinding heeft gewoon al die tijd gewerkt. Denk dat de Live servers het gewoon even zwaar hadden met het verspreiden van de update.

Verwijderd

TroonStaal schreef op woensdag 23 september 2009 @ 11:43:
Nou, als ik dat zo lees wacht ik nog wel even met mijn Xbox aanzetten. Updaten gaat lastig als je geen verbinding kan maken met Live daarna :P
Maar als je niet update kan/mag je sowieso niet op Live, dus dat maakt niks uit.

• PWM
  • Niet online

PWM

De Premium theme dashboard van ODST is nu te downloaden, gratis en voor niks :)

Verwijderd

Ga eens heel snel naar het ODST-topic jij!

:P

• Beakzz
Kazu schreef op woensdag 23 september 2009 @ 11:58:
[...]

Ik heb hem gisteravond even geprobeerd, en hem er na 15 minuten weer af gegooid. Ik vond dat de game het gevoel van de kast erg matig overbracht, en van alle 5 de mogelijke views vond ik er geen een prettig... Erg jammer, ik had wel zin in een leuke pinball game.

We gaan gewoon lekker verder met PGR4 totdat m'n 5 bestelde games deze week binnenkomen :D
Nou idd , ik heb wel betere pinball games langs zien komen (al is het de laatste jaren veel minder) Zelfs die pinball in Windows 98 ? vind ik nog beter. Vage geluidjes en saaie kasten. Voor mij zelfs de 400 puntjes niet waard.

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op woensdag 23 september 2009 @ 13:04:
Ga eens heel snel naar het ODST-topic jij!

:P
Themes gaan over de 360 in het algemeen :P

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Verwijderd schreef op woensdag 23 september 2009 @ 12:54:
[...]

Maar als je niet update kan/mag je sowieso niet op Live, dus dat maakt niks uit.
Nee, maar ik bedoel dat tegen de tijd dat ik het kan proberen (vanavond op zijn vroegst) er vast wel een fix voor is of dat het is opgelost. Inmiddels schijnt het al te zijn verholpen, dus dat is mooi :)

Ben benieuwd naar dat last.fm. Kan ik ook scrobbelen terwijl ik aan het gamen ben, da's wel leuk.

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 15:00
TroonStaal schreef op woensdag 23 september 2009 @ 13:16:
[...]

Ben benieuwd naar dat last.fm. Kan ik ook scrobbelen terwijl ik aan het gamen ben, da's wel leuk.
Leg uit, ik heb iets gemist.

• PWM
  • Niet online

PWM

maartend schreef op woensdag 23 september 2009 @ 13:17:
[...]

Leg uit, ik heb iets gemist.
Dit heb je gemist :)

Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.joystiq.com/media/2009/06/last.fm.xbox360.060809.jpg

Meer foto's: http://www.joystiq.com/photos/last-fm-xbox-360/2067254/

[ Voor 39% gewijzigd door PWM op 23-09-2009 13:30 ]

• Crackh34d
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-12-2024
Playstation? :+

Maar Last.FM zit ik zeker op te wachten, zeker nu het niet meer gratis is

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Nu je het zegt :D
Maar Last.FM zit ik zeker op te wachten, zeker nu het niet meer gratis is
Ik vraag me af hoe ze het gaan doen. Zou het voor gold abbonnees volledig te gebruiken zijn? Dat zou wel leuk zijn omdat je dan weer van de radiofunctie gebruik kan maken. Of dat ze het zo doen dat je wel op de Xbox de volledige functie kan krijgen maar op de pc dan weer niet.

• WeAreLegion
  • Niet online
Ok ik ging naar de winkel voor Halo ODST en kom terug met CoD 5. Halo was uitverkocht en CoD 5 had ik nog niet dus die maar even gehaald 2e hands wel te verstaan. Als iemand keer wil spelen online me nick is Korumera :)

• PWM
  • Niet online

PWM

TroonStaal schreef op woensdag 23 september 2009 @ 13:32:
Ik vraag me af hoe ze het gaan doen. Zou het voor gold abbonnees volledig te gebruiken zijn? Dat zou wel leuk zijn omdat je dan weer van de radiofunctie gebruik kan maken. Of dat ze het zo doen dat je wel op de Xbox de volledige functie kan krijgen maar op de pc dan weer niet.
Als Gold member krijg je alle functionaliteit gratis. Dit zal waarschijnlijk wel gelden voor alleen het gebruik op de Xbox 360, maar je weet nooit wat ze uit de hoge hoed toveren :)

• Chatslet
In de laatste update is er geen nieuwe functionaliteit bijgekomen dus ook geen Last FM.

Verwijderd

Als er hier trouwens nog iemand is die een 48 hour trial gold wil, stuur me een DM.

En weg...

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2009 17:30 ]

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op woensdag 23 september 2009 @ 17:22:
Als er hier trouwens nog iemand is die een 48 hour trial gold wil, stuur me een DM.

En weg...
Ik heb er ook nog wel 1 in de aanbieding voor de liefhebber :)

• PWM
  • Niet online

PWM

Een spel wat volgens mij een beetje in het geweld gaat ondersneeuwen is de nieuwe Splinter Cell. Als ik dit zie, is het wss toch wel erg de moeite waard: http://www.gametrailers.com/video/pax-09-splinter-cell/56232

• Remy669
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-09 17:30
Chatslet schreef op woensdag 23 september 2009 @ 16:02:
In de laatste update is er geen nieuwe functionaliteit bijgekomen dus ook geen Last FM.
Dit was ook nog niet de grote update met Last.FM, Twitter, etc.
Deze update was om de 360 voor te bereiden op die grote update ;)

Verwijderd

PWM schreef op woensdag 23 september 2009 @ 20:11:
Een spel wat volgens mij een beetje in het geweld gaat ondersneeuwen is de nieuwe Splinter Cell. Als ik dit zie, is het wss toch wel erg de moeite waard: http://www.gametrailers.com/video/pax-09-splinter-cell/56232
Die komt toch pas volgend jaar op de markt? Het spel heeft mijn aandacht in ieder geval ook :)

• Beakzz
Verwijderd schreef op woensdag 23 september 2009 @ 21:29:
[...]

Die komt toch pas volgend jaar op de markt? Het spel heeft mijn aandacht in ieder geval ook :)
The latest of these delays occurred on July 27, 2009 when it was announced in Ubisoft's official sales report that the release date was pushed back into the first quarter of 2010.[4] Most recently, the game has been made available for pre-order with an estimated release date of October 20, 2009. (Bron : Wikipedia)

Hmm ik zal hem denk ik toch moeten bewaren tot 2010. Teveel spellen dit najaar, maar het lijkt me wel heel tof

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:30
Iemand nog 1 van de Xbox Live Arcade titels van deze week gekocht? Zo ja, wat vind je ervan?
Die Zombie shooter lijkt me eigenlijk wel geinig met splitscreen. Vraag me alleen wel af of het die 800 punten wel waard is.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Zombieshooter lijkt me best leuk, heb gisteren even de demo zitten spelen en da's wel vermakelijk. Wat ik wel erg lastig vind is dat er zo ontzettend veel zombies zijn en als ze je eenmaal vasthebben je nauwelijks nog loskomt, ondanks de mogelijkheid. Ook is het schieten wel even wennen, namelijk gewoon de rechterpook een kant op duwen.

Daarnaast heb ik nog een resolutievraagje. Momenteel hangt mijn Xbox via de vga kabel aan mijn Samsung T220 en staat de resolutie op 1680x1050 widescreen. Echter, het scherm wordt niet volledig gevuld. 16:9 in plaats van 16:10 dus. Heb al een aantal andere resoluties geprobeerd maar dat gaf geen soelaas. Mijn monitor heeft geen 1:1 pixelmapping of een anderssoortige functie en de dvi poort is voor mijn gewone pc.
Het is niet heel erg maar ik dacht dat na de laatste grote update er ook 16:10 ondersteuning was. Ligt dit aan mijn monitor of aan de Xbox? De verhoudingen zijn nu wel goed trouwens, dus een rondje is ook echt rond en er wordt niets uitgerekt of vervormd.

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Weet iemand toevallig waar in Nederland met een leuke levertijd de "Microsoft Wireless Gaming Receiver" nog te koop is? Ik kan het nergens vinden in Nederland. Of zijn er ook alternatieven?

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Voor de gamepad? Volgens mij heeft de Bart Smit of Intertoys een wireless controller én ontvanger voor 39/45 euro. Tenminste, daar zag ik ze laatst liggen :)

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

TroonStaal schreef op donderdag 24 september 2009 @ 10:09:
Voor de gamepad? Volgens mij heeft de Bart Smit of Intertoys een wireless controller én ontvanger voor 39/45 euro. Tenminste, daar zag ik ze laatst liggen :)
Volgens mij worden die in Nederland niet meer verkocht, dus dan moet je inderdaad geluk hebben met een voorraad van een speelgoedwinkel. Heb de controller niet nodig, maar als het niet anders is dan koop ik die er wel bij. Kom vanavond misschien bij een Bart Smit in de buurt, ff naar binnen hoppen.

Ze staan ook niet meer bij bol.com en verwanten. Erg vreemd. Anders maar bij amazon ofzo bestellen en wat langer wachten :)

• Willybubba
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik heb ook nog wel zo'n 48 hour trial ding.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:42

Player1S

Probably out in the dark

Net ff iets vreemds (denk ik).

Had Forza 3 demo in de queue gezet en wou ook de Madden NFL 10 AFL Legacy Pack downloaden maar deze staat niet in de Nederlandse (Europese?) Marketplace. Zou vandaag uitkomen en als de Forza 3 demo online is, zal die er ook wel zijn.
Dus ik naar www.xbox.com/en-US en daar kijken en ja hoor. Beschikbaar. Ik log in en zit nog steeds in de US marketplace. En ik kon hem gewoon aanschaffen :D

Nu maar hopen dat ie download vanavond.......Zou een stunt zijn als je zo de boel kunt omzeilen

Edit: En inmiddels staat in de Eurpese marketplace :/

[ Voor 5% gewijzigd door Player1S op 24-09-2009 12:33 ]

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• Crazybyte
  • Laatst online: 02-09 15:23
ReCreator schreef op donderdag 24 september 2009 @ 10:08:
Weet iemand toevallig waar in Nederland met een leuke levertijd de "Microsoft Wireless Gaming Receiver" nog te koop is? Ik kan het nergens vinden in Nederland. Of zijn er ook alternatieven?
Die heb ik gister nog 1 of 2 zien hangen bij de E-plaza in Eindhoven (winkelcentrum Woensel). Deze waren wel met controller erbij. Prijs heb ik niet naar gekeken, maar die kun je waarschijnlijk wel via hun website vinden. Vast en zeker dat er nog wel meer zaken zijn die hem nog wel hebben.

• PWM
  • Niet online

PWM

Op de TGS is vandaag een Project Natal discussie over de mogelijkheden. Deze word opgenomen en komt online te staan bij Major Nelson. Interessant wie erbij zit: Hideo Kojima en Keiji Inafune. Ben benieuwd wat ze te zeggen hebben.

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Crazybyte schreef op donderdag 24 september 2009 @ 12:37:
[...]

Die heb ik gister nog 1 of 2 zien hangen bij de E-plaza in Eindhoven (winkelcentrum Woensel). Deze waren wel met controller erbij. Prijs heb ik niet naar gekeken, maar die kun je waarschijnlijk wel via hun website vinden. Vast en zeker dat er nog wel meer zaken zijn die hem nog wel hebben.
Dank je. Ik kom daar nooit in de buurt helaas, maar zal even zoeken op hun site! Kom vanavond ook nog wel langs wat potentiële winkels misschien.
De receiver zal los wel niet te verkrijgen zijn dus :/ dat is wel jammer.

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Nou heb ik dus wel de Forza 3 demo in m'n downloadqueue gezet, maar ik kan Brutal Legend nog steeds niet vinden? Die zou toch ook vandaag uitkomen?

Via de online marketplace, ik zit op m'n werk :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• maartend
  • Laatst online: 12-09 15:00
Willybubba schreef op donderdag 24 september 2009 @ 13:43:
Nou heb ik dus wel de Forza 3 demo in m'n downloadqueue gezet, maar ik kan Brutal Legend nog steeds niet vinden? Die zou toch ook vandaag uitkomen?

Via de online marketplace, ik zit op m'n werk :P
Ik probeer hem net, maar lijkt enkel een demo voor diegenen die de game in pre-order hebben. Moet een code invullen.

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-07 21:38
Ik heb mijn xbox360 gamertag gebruikt op mijn hotmail account, waar ik pas later achter kwam dat die Amerikaans is.

Kan ik dit ook weer omzetten naar Nederlands? Want anders kan ik geen MS points kopen.

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 11:00
Even een totaal andere vraag :P Een collega van mij heeft ook een X360 en wil online gaan. Nu heeft ie ooit (via internet) een gamertag aangemaakt en gekoppeld aan zijn hotmail-account. Deze tag moest hij aanmaken om zijn xbox 30 wireless controller op te kunnen sturen ter reparatie.

Nu hij dus wil inloggen op xbox live (join xbox live) krijgt de melding dat er al een andere gamertag aan het windows live id gekoppeld is. Dit terwijl hij op de xbox zelf nog nooit iets met dat gamertag gedaan heeft, of heeft zien staan. Dus op zich vreemd dat hij wel automatisch ziet dat hij een gamertag heeft, maar wel zegt dat het niet aan dat live id gekoppeld is. En hij heeft ze op de xbox site wel gekoppeld :7

Nu weet ik niet meer hoe dat bij mij gegaan is.. Wordt er overigens ook automatisch een nieuw profiel op je xbox aangemaakt met de naam van je gamertag als je die gekozen hebt? Ik dacht namelijk dat ik een lokaal profiel met mijn eigen naam gemaakt had, maar dat heeft de naam van mijn gamertag gekregen (vermoed ik). Of zie ik het verkeerd?

Iemand een idee hoe dit zit? Overigens sorry als het verhaal verwarrend overkomt, heb geen idee hoe ik het makkelijker uit kan leggen :P

"It's about time you showed up Fox!"

• speek1984
Djerique schreef op donderdag 24 september 2009 @ 13:52:
Ik heb mijn xbox360 gamertag gebruikt op mijn hotmail account, waar ik pas later achter kwam dat die Amerikaans is.

Kan ik dit ook weer omzetten naar Nederlands? Want anders kan ik geen MS points kopen.
Heb je je Hotmail account of xbox gamertag op amerikaans gezet?

• Djerique
Speek schreef op donderdag 24 september 2009 @ 14:00:
[...]

Heb je je Hotmail account of xbox gamertag op amerikaans gezet?
mijn hotmailaccount heb ik ooit ergens in 2003/4 op Amerikaans gezet, omdat je destijds door die truck meer opslagruimte kreeg.

Verwijderd

maartend schreef op donderdag 24 september 2009 @ 13:52:
[...]

Ik probeer hem net, maar lijkt enkel een demo voor diegenen die de game in pre-order hebben. Moet een code invullen.
Brütal Legend of Forza 3?

• speek1984
Djerique schreef op donderdag 24 september 2009 @ 14:04:
[...]
mijn hotmailaccount heb ik ooit ergens in 2003/4 op Amerikaans gezet, omdat je destijds door die truck meer opslagruimte kreeg.
Inloggen op Hotmail, ga rechtsboven naar Opties, dan Meer opties -> Persoonlijke gegevens bekijken en bewerken -> Geregistreerde gegevens -> Land/ Regio

Tenminste, zo werkt het bij mij. Geen idee of het bij jou in NL wordt weergegeven natuurlijk..

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Brütal Legend... Die heb ik net ook ff op de US Marketplace gezocht en die vraagt inderdaad om een code. Wist dat dat vorige week zo was maar ik dacht dat die exclusiviteit maar een weekje was. Blijkbaar niet.

• milenko79
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-11-2023
Nee, achteraf je region wijzigen in je hotmail accoutn heeft geen effect meer op de regio van je live account (ik weet het, heb het eens bij microsoft nagevraagd).

Ik heb er een hele discussie met microsoft over gehad, je kan het zelf niet wijzigen en zij kunnen en doen dat ook niet voor je. Microsoft raadt aan en nieuwe account te maken en opnieuw te beginnen.

Dat ga ik dus nevernooit doen dus ik hou mijn us account wel.

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 13:22
Ik ben eens een beetje mijn games doorgelopen omdat ik ook vrijwel zeker wist nog wat 48 uurs trials kaartjes over te hebben... en ja hoor bij deze dus, ik heb er nog 4. Mocht er iemand gebruik van willen maken DM me maar even :)

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:24
Damn, merk dat mijn A knop op mijn originele controller langzaam aan het doodgaan is. Moet hem nu veel harder indrukken wil hij een reactie geven :'( Gelukkig heb ik nog een controller, maarja toch niet echt fijn,

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

• PWM
  • Niet online

PWM

Timocos schreef op donderdag 24 september 2009 @ 15:10:
Damn, merk dat mijn A knop op mijn originele controller langzaam aan het doodgaan is. Moet hem nu veel harder indrukken wil hij een reactie geven :'( Gelukkig heb ik nog een controller, maarja toch niet echt fijn,
Als hij echt kapot is, kan je gewoon bellen. Dan krijg je een nieuwe opgestuurd.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Timocos schreef op donderdag 24 september 2009 @ 15:10:
Beetje WD40 inspuiten :)

• Djerique
milenko79 schreef op donderdag 24 september 2009 @ 14:35:
Nee, achteraf je region wijzigen in je hotmail accoutn heeft geen effect meer op de regio van je live account (ik weet het, heb het eens bij microsoft nagevraagd).

Ik heb er een hele discussie met microsoft over gehad, je kan het zelf niet wijzigen en zij kunnen en doen dat ook niet voor je. Microsoft raadt aan en nieuwe account te maken en opnieuw te beginnen.

Dat ga ik dus nevernooit doen dus ik hou mijn us account wel.
Belachelijk dat MS dit dan niet wil veranderen... :(

Het probleem is al vanaf 2006 bekend, las ik in diverse forums vandaag, maar Microsoft vindt dit blijkbaar niet belangrijk.

Het probleem is echt dat je geen MS points met een US account kan kopen in NL. Hoe doe jij dit dan Milenko79?

• Amelandbor
  • Laatst online: 06-09 06:43
Hallo,

Ik ben op zoek naar de controller met vernieuwde D-Pad die toen speciaal voor PES gereleased is. Zijn dit nu alle groene controllers of moet ik echt op zoek naar die speciale editie van toen.

Alvast bedankt,

Bor

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik heb vandaag een Xbox 360 Elite gekocht :) Ik wil graag HDMI gebruiken op mijn TV, dus het werd wel tijd. Zwart is ook wel mooie trouwens :)

Ik heb nu wel een gloednieuwe 120GB HD over, want die had ik al. De andere 360 gaat naar de slaapkamer, maar daar heb ik nog wel de originele 20GB voor. Als iemand een 120GB in verpakking wil ;) Verkocht

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:42

Player1S

Probably out in the dark

De normale HDD heeft wel een andere kleur dan een Elite toch?
Of maakt het kleurverschil je niks uit?

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• PWM
  • Niet online

PWM

L1nt schreef op donderdag 24 september 2009 @ 17:48:
De normale HDD heeft wel een andere kleur dan een Elite toch?
Of maakt het kleurverschil je niks uit?
Klopt, maar je ziet mijn HD toch niet op de Xbox zitten, dus dat maakt niet zoveel uit.

• aegis3d
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-09 20:35
Wacht even, heb ik wat gemist?

Waarom worden er spontaan 48 trail kaartjes weggegeven door iedereen? :P

In the end it was not guns or bombs that defeated the aliens, but that humblest of all gods creatures, the Tyrannosaurus Rex

• Needakill
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-08 10:51
PWM schreef op donderdag 24 september 2009 @ 17:25:
Ik heb vandaag een Xbox 360 Elite gekocht :) Ik wil graag HDMI gebruiken op mijn TV, dus het werd wel tijd. Zwart is ook wel mooie trouwens :)

Ik heb nu wel een gloednieuwe 120GB HD over, want die had ik al. De andere 360 gaat naar de slaapkamer, maar daar heb ik nog wel de originele 20GB voor. Als iemand een 120GB in verpakking wil ;)
Ik wil wel hoor. :)
Weet niet hoe je moet DM-en 8)7

• ThatsHollywood
  • Niet online
aegis3d schreef op donderdag 24 september 2009 @ 19:39:

zit bij Halo:ODST 8)

• milenko79
Djerique schreef op donderdag 24 september 2009 @ 16:31:
[...]

Het probleem is al vanaf 2006 bekend, las ik in diverse forums vandaag, maar Microsoft vindt dit blijkbaar niet belangrijk.

Het probleem is echt dat je geen MS points met een US account kan kopen in NL. Hoe doe jij dit dan Milenko79?
Niet, ik koop geen ms points. Als ik het zou willen zou ik wel us points kunnen kopen natuurlijk.

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Euh, ik kijk net even in mijn achievementslijstje en daar staat dat ik voor Halo 3 niet de achievement Assault (deel 4) heb. Maar ik heb wel van deel 5 en zes :? Hoe kan dat nou?

• Jaguar645
  • Laatst online: 12-09 13:22
aegis3d schreef op donderdag 24 september 2009 @ 19:39:

Je krijgt ze zo vaak bij games dat ik na ODST dacht eens te kijken waar het nu eigenlijk allemaal bij zat... Als je er dan toch iemand blij mee kunt maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TroonStaal schreef op donderdag 24 september 2009 @ 22:21:
Euh, ik kijk net even in mijn achievementslijstje en daar staat dat ik voor Halo 3 niet de achievement Assault (deel 4) heb. Maar ik heb wel van deel 5 en zes :? Hoe kan dat nou?
Volgens mij ben je niet bij het begin begonnen maar bij de checkpoint ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Level 5 geco-opt? Als je medespeler dat level al unlockt heeft kan dat gewoon namelijk, zonder dat jij al zover in de campaign bent gevorderd.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Laatst online: 11-09 04:03
Djerique schreef op donderdag 24 september 2009 @ 16:31:
[...]

Ik heb ook een US account en ben blij met de goedkope MS points die je met creditcard gewoon makkelijk in de xbox of op de marketplace website kan kopen....
Door de lage dollarstand heb ik echt nog nooit prepaid deals gezien die beter zijn dan de 4 Euro zoveel voor 500 punten (laatste keer was het 4,56).
Bovendien kan je gewoon per 500 kopen (meer is toch niet voordeliger), die prepaid kaartjes zijn 2000 punten ofzo.

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Captain N schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 00:39:
Level 5 geco-opt? Als je medespeler dat level al unlockt heeft kan dat gewoon namelijk, zonder dat jij al zover in de campaign bent gevorderd.
Nope, heb het gewoon in SP gedaan.
Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 00:33:
[...]

Volgens mij ben je niet bij het begin begonnen maar bij de checkpoint ofzo?
Ik was via continue campaign verder gegaan voor zover ik weet. Ik dacht dat het voor die achievement niet uitmaakte dat je een campaign niet van begin tot het einde in één ruk doorspeeld?

Maar anders komt het wel als ik Legendary ga co-oppen. Vond het vooral een beetje gek om te zien maar het komt anders wel een andere keer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

Exar schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 00:46:
[...]

Ik heb ook een US account en ben blij met de goedkope MS points die je met creditcard gewoon makkelijk in de xbox of op de marketplace website kan kopen....
Door de lage dollarstand heb ik echt nog nooit prepaid deals gezien die beter zijn dan de 4 Euro zoveel voor 500 punten (laatste keer was het 4,56).
Bovendien kan je gewoon per 500 kopen (meer is toch niet voordeliger), die prepaid kaartjes zijn 2000 punten ofzo.
Of je koopt ze gewoon via ebay (US-seller... en betalen met paypal) Heb zelf ook een US account. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik heb 3 kabels voor mijn 360 namelijk de VGA, Component en HDMI, alle 3 origineel MS. Gisteren op mijn nieuwe elite maar eens gaan testen. Het is echt ongeloofelijk wat voor een verschil de 3 kabels laten zien op mijn LG 32 inch HDtv. Geen van 3-en is slechter of beter dan de andere, maar verschil is er zeker. Component laat bijvoorbeeld veel meer kleur zien, waarbij de VGA minder kleur heeft maar strakker is. HDMI zit er tussenin.

Het heeft natuurlijk ook te maken met instellingen, maar toch opvallend hoeveel verschil je in beeld kan hebben. Ik wil binnenkort een nieuwe flinke Full HD neer zetten, maar ik weet nu wel dat ik die ook thuis laat calibreren :)

Klein vraagje tussendoor. Ik heb nog een kapotte Xbox, launch exemplaar. Wel compleet met (HD) kabels, headset e.d. Raak je dat nog kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

PWM schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 10:21:
Klein vraagje tussendoor. Ik heb nog een kapotte Xbox, launch exemplaar. Wel compleet met (HD) kabels, headset e.d. Raak je dat nog kwijt?
Makkelijk. Ik heb een paar maand geleden nog zonder problemen een Premium-uitvoering verkocht (voor 100 euro). Ik geef je wel als tip mee dat je dan duidelijk in de advertentie moet zetten dat de xbox geen Jasper-chip heeft en geen HDMI want die vragen krijg je gegarandeerd als je dat niet in de advertentie zet.

De prijzen van tweedehands zullen wel lager zijn inmiddels met de goedkopere Elite-versie maar het is altijd nog 'wat de gek ervoor wil geven'.

edit: in kapotte staat zal het wat lastiger worden vrees ik :$

[ Voor 15% gewijzigd door Gunner op 25-09-2009 10:33 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Gears of War 3 komt pas op de opvolger van de 360: http://www.gamer.nl/doc/5...lgende-generatie-consoles

Dat is op zich wel interessant. Het zegt niets over wanneer er een nieuwe Xbox komt (zal 2012/2013 zijn), maar het lijkt me dat Gears of War 3 de eerste launch titel word :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Nog jaren wachten? ;( Laat het niet waar zijn :(

En de wereld vergaat eind 2012, dus kunnen ze niet wat eerder? :P

[ Voor 49% gewijzigd door Vrijdag op 25-09-2009 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 01:08

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

sekeroglan schreef op zondag 20 september 2009 @ 10:49:
[...]

Meestal met vrienden of 'bekenden' via Live. Het komt niet vaak voor dat ik zomaar ff online in mijn eentje speel.

Krijg ook gelijk game/party invite's als ik online kom.
Hehe, verwacht maar een flink aantal invites weer met CoD:MW2 :D
Ben ook zelf weinig online dit jaar, maar gaat zeker weer verandering in komen met MW2 en OFP2: DR! :D

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 10:21:

Iets kwijtraken is niet moeilijk, maar of je er nog geld voor kan vangen betwijfel ik. Er zijn op dit moment aardig veel werkende systemen met HDMI in omloop 2e-hands schat ik zo, dus je kansen zijn klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 12:40:
[...]

Iets kwijtraken is niet moeilijk, maar of je er nog geld voor kan vangen betwijfel ik. Er zijn op dit moment aardig veel werkende systemen met HDMI in omloop 2e-hands schat ik zo, dus je kansen zijn klein.
Niet geheel ontopic.. Maar ik vraag me af hoe eerlijk iedereen is die een Xbox 360 via marktplaats verkoopt. Op bepaalde forums ben ik al berichten tegengekomen (niet hier overigens ;) ) van personen die een door MS gebande Xbox 360 gewoon durven te verkopen. Bah.. :X

Heb een paar vrienden van me dan ook afgeraden om er een tweedehands te kopen. Er zullen er trouwens genoeg zijn die een legale verkopen hoor, no offence meant to anyone here of course :) .. Maar je zal het maar net treffen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Het lijkt me dat als je een tweedehands koopt, dat de beste methode om te testen bij de verkoper even vragen of ie online wil gaan :) Of is dat niet direct te zien?
Sowieso, met de huidige prijzen kan je net zo goed een nieuwe kopen. Nuja, of je neemt er eentje voor op de slaapkamer ofzo.

Maarja, niet iedereen is even kritisch of heeft er kennis van natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
TroonStaal schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 13:35:
Het lijkt me dat als je een tweedehands koopt, dat de beste methode om te testen bij de verkoper even vragen of ie online wil gaan :) Of is dat niet direct te zien?
Sowieso, met de huidige prijzen kan je net zo goed een nieuwe kopen. Nuja, of je neemt er eentje voor op de slaapkamer ofzo.

Maarja, niet iedereen is even kritisch of heeft er kennis van natuurlijk.
Ik weet niet of ze je alleen via Gold abo bannen, of voor heel Live. Anders zou je inderdaad kunnen testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milenko79
Sorry hoor speek, maar hoezo nou weer legaal?
Een gebande xbox is nog steeds legaal en speelt nog steeds games, hij mag alleen niet meer op live van microsoft.
Dat heeft in het geheel niets met legaal of illigaal te maken.
Dat verkopers niet vermelden dat hun xbox geband is heet misleiding of oplichting. Dat zegt nog steeds niets over de legaliteit van het apparaat zelf.

(sorry voor mijn gejammer, maar ik word zo moe van dat stichting brein achtige alles te pas en onpas maar illegaal noemen).

Ontopic: mensen al de Brutal legend demo gespeeld. Hij is echt gaaf, graphics vallen me reuze mee, ze zijn echt heel sfeervol. Ik denk dat dit van alle games dit najaar wel eens de grootste topper kan worden (niet kwa verkopen misschien, maar voor mij persoonlijk wel kwa orginaliteit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:27

Sagat

Is pappa x2!

brutal legend? Heh gisteren de forza 3 demo gespeeld. Had eigenlijk wel verwacht dat mensen wel zouden praten over een van de grote releases van de aankomende maanden.

Ben zelf btw niet erg impressed, maar ben ook niet echt de doelgroep, FM2 nog wel gekocht voor weinig, maar zeer weinig mee gespeeld. Maar wel nieuwsgierig of de fans vinden of het een verbetering is en of het de strijd aankan met gt5 (prologue).

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-09 11:37

Nitai

Live the life you love.

milenko79 schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 13:38:
Ik lees nergens legaal/illegaal, hij heeft het over een Xbox die banned is. :? ah ik zie het al staan. Klinkt inderdaad krom ja :)

[ Voor 11% gewijzigd door Nitai op 25-09-2009 14:01 ]

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
milenko79 schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 13:38:
Een gebande xbox is nog steeds legaal en speelt nog steeds games, hij mag alleen niet meer op live van microsoft.
Dat heeft in het geheel niets met legaal of illigaal te maken.
Dat verkopers niet vermelden dat hun xbox geband is heet misleiding of oplichting. Dat zegt nog steeds niets over de legaliteit van het apparaat zelf.

(sorry voor mijn gejammer, maar ik word zo moe van dat stichting brein achtige alles te pas en onpas maar illegaal noemen).

[offtopic]
Het was zeker niet mijn bedoeling om het systeem in zo'n staat als daadwerkelijk illegaal af te schilderen. Ik gebruikte het woord meer om mijn verhaal te verduidelijken. Ik vind wat dit betreft dat een ieder zelf moet doen wat hij wil.
Ik ben zelf overigens alles behalve een voorstander van de "instantie" die je aanhaalt ;)
[/offtopic]

[ Voor 6% gewijzigd door speek1984 op 25-09-2009 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milenko79
excuses, ik ben gewoon een mierenneuker

Forza 3 demo heb ik ook even gekeken, was wel grappig, maar ik ben meer van de arcade racers.
Het zag er wel mooi uit in ieder geval.

Wolfenstein demo was ook boven verwachting goed. Als activision nou eens niet van de achterlijke prijzen hanteert koop ik hem misschien nog wel (als hij minder dan 30 euro kost).

Het minst kan ik toch echt wachten op Brutal legend. De demo heeft me helemaal overtuigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

milenko79 schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 14:29:
excuses, ik ben gewoon een mierenneuker

Forza 3 demo heb ik ook even gekeken, was wel grappig, maar ik ben meer van de arcade racers.
Het zag er wel mooi uit in ieder geval.

Wolfenstein demo was ook boven verwachting goed. Als activision nou eens niet van de achterlijke prijzen hanteert koop ik hem misschien nog wel (als hij minder dan 30 euro kost).

Het minst kan ik toch echt wachten op Brutal legend. De demo heeft me helemaal overtuigd.
Is BL nu wel uit dan? Ik begreep dat hij pas op 1 oktober released zou worden in europa als demo?

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.